olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Αντώνη Σαμαρά, το σχέδιο στο είχαμε σφυρίξει έγκαιρα…

Posted by olympiada στο Νοέμβριος 13, 2011

Από τους «Εξοργισμένους με άποψη»

Στο γράψαμε εδώ Αντώνη Σαμαρά: Ιστορίες «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ» τρέλας. Στις 12 του Οκτώβρη και ακόμα παλαιότερα. Όταν οι βαρώνοι έψαχναν τον Μεσσία.

Και τώρα τι;

Έστω ότι θα δώσεις ψήφο εμπιστοσύνης.

Ψήφο εμπιστοσύνης με την προοπτική ότι οι εκλογές θα γίνουν όπως είχες συμφωνήσει. Πως λοιπόν θα τους δεσμεύσεις;

Τα βλέπεις τα Κυριακάτικα φύλλα σήμερα; «Ο λαός» δεν θέλει πρόωρες εκλογές. «Ο λαός» θέλει κυβέρνηση Παπαδήμα για ακόμα δύο χρόνια. Το παραμύθι έχει ξεκινήσει και εσύ θα βρεθείς στο καναβάτσο. Με τι δεσμεύσεις λοιπόν θα δώσει ψήφο εμπιστοσύνης;

Θα δώσεις ψήφο εμπιστοσύνης στον κύριο Αβραμόπουλο ώστε να μιλά με τους εμπόρους όπλων; Το σημερινό «Βήμα» το διάβασες; Το γνώριζες ότι ο κύριος Αβραμόπουλος μιλούσε απ’ ευθείας με τον Γιώργο Παπανδρέου; Στο είχαμε αποκαλύψει (και αυτό): ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Από τις Κάννες στον Παπαδήμο. Όλο το παρασκήνιο που ανατρέπει αυτά που γνωρίζαμε εως σήμερα.

Σήμερα, κατόπιν εορτής φιγουράρει πρωτοσέλιδο στο Βήμα και στο Έθνος. Τα «φιλανθρωπικά ιδρύματα» δηλαδή.

Που λοιπόν θα δώσεις ψήφο εμπιστοσύνης;

Στον ευθυτενή κύριο Καρατζαφέρη να διαχειρίζεται τις άδειες των Ταξί, τα δημόσια έργα και τους εφοπλιστές; Για τέτοια εμπιστοσύνη μιλάμε;

Και πως θα κάνεις την εξεταστική για το μνημόνιο όταν έχεις δώσει ψήφο εμπιστοσύνης στον κύριο Παπακωνσταντίνου; Τι θα πεις; «Κάνω ειδικό δικαστήριο στην κυβέρνηση που έδωσα στο 90% των μελών της ψήφο εμπιστοσύνης;

Και πες ότι μπροστά στις εκλογές και στην αποτίναξη της σοσιαληστικής λαίλαπας, αξίζει τέτοια «θυσία»…

Εάν οι εκλογές δεν γίνουν ποτέ, τι θα κάνεις; Θα βολευτείς με ένα 15% Αντώνη. Δράσε τώρα λοιπόν όσο έχεις ακόμα καιρό. Μία ζαριά σου απέμεινε. Για να σου θυμίσουμε λοιπόν τι γράφαμε τότε:

Από τους “Εξοργισμένους με Άποψη”

Θυμάστε τι γράφαμε πριν δύο, μόλις, ημέρες με τίτλο «Το Μετέωρο «ΒΗΜΑ» του κυρ Σταύρου;»

          «Πριν αλέκτωρ φωνήσαι» έσκασε, χθες Τρίτη, μύτη και η ηγερία του Φαλήρου.  Για να «πληρωθεί το ρηθέν», δια χειρός Αλέξη των «Φακέλων» -και έμπνευσης Χάρρυ Κλυνν- «Μεγάλε μας την πέσανε».

          Και για να μην σας κουράζουμε με παραβολές:  Φάνηκε το όλο σκηνικό που περιγράφαμε για τον κυρ Σταύρο.  Το παιγνίδι είναι κοινό μεταξύ των συνεταίρων, αλλιώς «νταβατζίδων» Σας το λέμε καιρό: Αφού το μεγάλο στήριγμά τους, ο Γιώργος Παπανδρέου, καταρρέει, δεν μπορούν να ανεχθούν ούτε την παλινόρθωση Καραμανλή και τη δικαίωση των αγώνων του που θωράκισαν εθνικώς τον τόπο. Ούτε την προοπτική να γίνει αυτοδύναμος Πρωθυπουργός ο Αντώνης Σαμαράς.  Διότι το ξέρουν, δεν θα τους κάνει τα χατίρια.  Σκεφθείτε μόνο τούτο:  Αυτοδύναμο Αντώνη Σαμαρά με στήριξη Κ. Καραμανλή!  Όλος ο σχεδιασμός του ξεπουλήματος του τόπου, που τόσον καιρό απεργάζονται, πάει χαμένος!!!

          Γι’ αυτό μιλάνε και δουλεύουνε για συναινέσεις.  Γι’ αυτό αναζητούν «Ναινέκους» -κατά την κυπριακή διάλεκτο- σε όλες τις Παρατάξεις.  Αλλού μπορεί να τους βρουν.  Στη Νέα Δημοκρατία ελπίζουμε όχι.  Και κάτι «παιδάκια» που κουνιούνται τα ξέρουμε.  Αντώνη πρόσεχε.  Το νου σου και την έγνοια σου στην κοινωνία.  Εκεί είναι η δύναμη, τωρινή και μελλοντική.  Αυτή θα σε στηρίξει όταν αναλάβεις να βγάλεις τα κάστανα από τη φωτιά που άναψε ο Γιώργος Παπανδρέου, με στόχευση και σκοπιμότητα.

          Η καλλίτερη απόδειξη για το ότι αυτό σχεδιάζει –δηλαδή Ναινέκους- το ντόπιο και ξένο κατεστημένο, πολιτικό, δημοσιογραφικό και επιχειρηματικό, για τη στήριξη της Κυβέρνησης του Γιώργου Παπανδρέου και των «προθύμων» του, φαίνεται καθαρά από την ήδη καθορισθείσα επίσκεψη του Joe Biden στην Αθήνα, αρχές Δεκέμβρη.  Πως να απαρνηθούν οι ΗΠΑ, και οι εδώ «ακροατές» των συνομιλιών του Κ. Καραμανλή, το γιό της Μάργκαρετ;  Που θα βρουν τέτοιο κελεπούρι για τα συμφέροντά τους;

          Φίλοι αναγνώστες και συμμαχητές, μην σας φοβίζουν όλα αυτά τα φαντάσματα της εθνικής μειοδοσίας και του πολιτικού καιροσκοπισμού.  «Τα σπερνά τους είναι λίγα», κατά που λέει ο λαός μας.  Θα φύγουν νύχτα.  Μόνο που νύχτα θα μας αφήσουν.  Και εξαρτάται από εμάς, όλους εκείνους που βρίσκονται σε εγρήγορση και νοιάζονται για τον τόπο και τα παιδιά μας, να κάνουμε τη νύχτα μέρα και να τους θυμίζουμε πάντα τη ρήση του Καραϊσκάκη:  Και για το τι τους περιμένει και για το τι θα τους δείξουμε.  Το υπαγόρευε στον Πανουργιά. Αρκεί να μην ξεχνάμε ποιοι είναι, σε τι στοχεύουν και ποια λαγούμια ανοίγουν.  Αρκεί δηλαδή να έχουμε συνείδηση με ποιο «ΒΗΜΑ» περπατάνε «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ» για να υπονομεύουν «ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ» το «ΕΘΝΟΣ». Τα «ΝΕΑ» έρχονται.

Και ο νοών νοείτο.

157 Σχόλια to “Αντώνη Σαμαρά, το σχέδιο στο είχαμε σφυρίξει έγκαιρα…”

  1. […] μέσω https://olympia.gr/ […]

    Μου αρέσει!

    • SKULL & BONES said

      αντωνάκη, δώσε το δακτυλίδι της ΝΔ στον Πάνο Καμμένο και άντε πήγαινε σπίτι σου, είσαι πολύ λίγος να τα βάλεις με το σύστημα (την παγκοσμιοποίηση που μας κουβάλησε ο βλάκας και τα τσιράκια του – και βέβαια εννοώ τον Καρατζαφυρερ

      Μου αρέσει!

  2. Παναγιώτης Κουταλιανός said

    Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ, Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

    http://simone-le-baron.blogspot.com/2011/05/blog-post_6617.html

    Μου αρέσει!

  3. ΑΡΗΣ said

    ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΤΑ ΛΕΤΕ ΑΥΤΑ ? μη μολυνετε αλλο το pc σας ρε ,η προδοσια ηταν προδιαγεγραμμένη.

    Αν υπάρχει ίχνος εθνικής τσίπας σε βουλευτές της Νέας Δημοπρασίας πόλεμος με την προδοσία ΤΩΡΑ και αφήστε αυτά που σας έμαθαν στα κολέγια.

    σΑΜΑΡΑΣ ΤΕΛΟΣ και η πατριδα στα στα χαρακωματα.

    Μου αρέσει!

    • ΑΡΗΣ said

      Και κάτι άλλο ρε παιδιά δεν παθαίνετε κάτι μέσα σας όταν βλέπετε την πράσινη σαπίλα να γελά ρε να γελά ρεεεε σαν να έγιναν εκλογές ,σαν να ανανεώθηκε η εντολή τους ,σαν να είναι νικητές ρεεεεεεεε

      Μου αρέσει!

      • Νείλος said

        Και ειδικά όταν λένε πως αυτό το βάρος για τέτοιες επιλογές ήταν άδικο να το σηκώσουν μόνοι και πως τώρα πια επιτέλους χαλάρωσαν,και επίσης πως δύο χρόνια τώρα μόχθησαν για να σώσουν την πατρίδα και πως έγιναν βρε παιδί μου και κάποια λάθη στην προσπάθεια αυτή!!!!!!!!!!!!!!!

        Μου αρέσει!

  4. Γιατί ελπίζετε, πως θα σας ακούσει τώρα,ενώ ΤΟΤΕ που μπορούσε, δεν το έπραξε ;

    ΤΩΡΑ, μπήκε κι αυτός, Α Μ Ε Τ Α Κ Λ Η Τ Α , στο κάδρο. Με το γκόγκο, τον μπουφώνο και τη φοράδα.

    Σέβας, ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ.

    Μου αρέσει!

    • Ο Παπους said

      Να σταματησουν οι παραινεσεις.
      Η πορεια του Σαμαρα ηταν σαφεστατα
      προδιαγεγραμμενη, οχι γιατι του το επεβαλαν
      αλλοι, αλλα γιατι το ηθελε ο ιδιος.
      Και δεν δισταζε να το κρυψει,
      τα προσκυνηματα στις μεγαλες (αλλα και μικρες)
      πυλες ηταν συνεχη, ακομη κι’ αυτο το καθικι ,
      τον «σοσιαλιστη» Στρος Καν προσετρεξε
      να προσκυνησει μεσα στην ιδια τη Βουλη
      (δεν μιλαω για τα κολαουζα της τρόϊκας
      που μας το παιζαν «αφεντικα» κι αυτος
      τα προσκυνουσες σε καθε ευκαιρια και περιπτωση.
      Ο Σαμαρας, για να μπορεσει να καθισει
      στην πρωθυπουργικη πολυθρονα ειχε επιλεξει
      και αυτος τον δρομο που ακολουθουσε σταθερα
      ο εσμος των κοπριτων,,τις υψηρες πυλες
      και οχι τον λαο, γιατι μια τετοια επιλογη
      απαιτουσες δυναμη που δεν διεθετε, παρα
      τα φρου φρου του Φαηλου Κρανιδιωτη
      για τον παμμεγιστο ηγετη που θα οδηγουσε
      την Ελλαδα και τους Ελληνες στη σωτηρια.
      Δυστυχως και για μας, και για τη χωρα.
      Χωρις αυτο να σημαινει οτι εμεις τα παραταμε
      για να γινουμε κοτουλες σαν τον ιδιο
      και τους υπολοιπους του ιδιου φυραματος.
      Ο Παπους

      Μου αρέσει!

      • Κόριννα said

        Τώρα εἶναι ποὺ δὲν θὰ δῆ τὴν Πρωθυπουργικὴ πολυθρόνα.

        Ἐκτὸς ἄν κάνη θαῦμα,ἀλλά στὰ θαύματα ἔχω πάψει νὰ πιστεύω.

        Εἴμαστε μόνοι μας καὶ προδομένοι ἀπὸ ὅλους.
        Ὅ,τι κάνουμε ἐμεῖς πλέον.

        Μου αρέσει!

      • Ο Παπους said

        Θα την «κατακτησει» καποτε., αργα ή γρηγορα,
        την πρωθυπουργικη πολυθρονα μαζι, ομως,
        με την περιφρονηση των Ελληνων, γιατι ολους
        τους πολιτες και οχι μονον τους νεοδημοκρατες
        μας εγραψε για μια καρεκλα εκει που δεν πιανει μελανι.
        Ο Παπους

        Μου αρέσει!

  5. Πατριωτικό Μέτωπο

    Κεντρικά Γραφεία Αθηνών: Νίκης 33,

    10557, Σύνταγμα, Αθήνα

    Τηλ. 2103311642, Φαξ: 2103311652

    Τηλ. Εκπροσώπου: 6980292626

    Γραφεία Βόρειας Ελλάδας: Δελφών, 232,

    54655, Θεσσαλονίκη

    Τηλ. 2310421940

    Γραφεία Πελοποννήσου: Κλεομένους Οικονόμου 4-6,

    Πλατεία Αγίας Λαύρας, Αίγιο

    http://www.pamet.gr, pametopo@gmail.com

    Αθήνα 11 Νοεμβρίου 2011

    Ο Κάρλος Μένεμ αλά… ελληνικά βρέθηκε. Μαζί του και όλο το πολιτικό σύστημα, που συσπειρώθηκε όπως οι λατινοαμερικάνικες χούντες.

    Με την επιλογή του Παπαδήμου, το σάπιο και διεφθαρμένο ελληνικό πολιτικό σύστημα, βρήκε τελικά τον δικό του Κάρλος Μένεμ.

    Φυσικά δεν έχει τις «χαριτωμενιές» του Αργεντινού απατεώνα. Δεν έχει τα ημίγυμνα νυμφίδια να τον περιτριγυρίζουν. Δεν έχει το μακρύ μαλλί και τις καλοφτιαγμένες φαβορίτες του. Έχει όμως κάτι τρομακτικότερο για το παρόν και το μέλλον του τόπου: Την προϊστορία του δίπλα στον Σημίτη, με όλα όσα συνεπάγονται από αυτό.

    Από κοντά του, οι χατζηαβάτες του πολιτικού συστήματος, (ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΛΑΟΣ και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις), σε μια λατινοαμερικάνικου τύπου επιλογή, που θυμίζει συσπείρωση αντικρουόμενων οικονομικών συμφερόντων, οι οποίες επέλεγαν τον «Πρόεδρο-Μαϊμού», από στρατιωτάκια της συμφοράς, όπως οι Βιντέλα, Πινοσέτ, Σομόζα, Ντουάρτε κλπ, κατ’ εντολή του Λάνγκλευ. Μια επιλογή άκρως επικίνδυνη για τις διαθέσεις τους, μια που απέναντι στον ενωμένο ελληνικό Λαό, με τη συσπείρωση των πολιτικών τους συμμοριών, στέλνουν καθαρά πια το μήνυμα: «Αν θέλετε τώρα, δοκιμάστε να τα βάλετε μαζί μας».

    Με μια νεοταξίτικη αριστερά να χαμογελάει κάτω από το μουστάκι της, (μια που ικανοποιεί τις επιταγές του μεγάλου αφεντικού της, με λένε Σόρος), την παραδοσιακή αριστερά να συνεχίζει να κρατά παγιδευμένες μεγάλες μάζες του οργισμένου Λαού μας σε αέναους κύκλους «επαναστατικής γυμναστικής», με την δημιουργία «αγανακτισμένων», πρώην «κατουρημένων ποδιών» στυλοβατών του συστήματος και τώρα «μέντορων της επανάστασης» να τρέχουν από στούντιο σε στούντιο και από καφενείο σε καφενείο, ολοκληρώνεται το σκηνικό φρίκης και προδοσίας της Κοινωνίας και της Πατρίδας μας.

    Όσο για τον ελληνικό Λαό, παραζαλισμένος ακόμη από τις απανωτές «σφαλιάρες» που «τρώει» από τους τοκογλύφους, δεν φαίνεται να έχει καταλάβει ακόμη ότι τον έχουν καταδικάσει σε θάνατο.

    Όταν το καταλάβει, τότε θα χτυπήσει και την πόρτα του εντιμότερου και δημοκρατικότερου Κινήματος που υπάρχει σήμερα στην Ελλάδα: Του Πατριωτικού Μετώπου. Ενός Κινήματος, που δεν προσφέρει μεσσίες και σωτήρες, δεν μαζεύει «ψηφουλάκια», δεν «τα παίρνει» από κανέναν, αλλά πολύ απλά λέει: Έλληνα Πατριώτη. Σήκω από την πολυθρόνα και το πληκτρολόγιό σου. Η υπόθεσή σου είναι στα χέρια σου.

    Μου αρέσει!

  6. Χαρουλα said

    Οποιος διαβασει τις σημερινες δημοσκοπησεις θα κατανοησει αμεσως οτι οι πατεωνες και καιροσκοποι του υποτιθεμενοθυ ‘απτριωτικου’ Αντιμνημονιου εχουν οφελησει ενα και μονο ενα ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ!
    κανενα κομμα η χωρος του υποτιθεμενου εναλακτικου ‘απτριωτικου’ χωρου δεν φαινεται αν λαμβανει περισσωτερο του απολυτου ΜΗΔΕΝ!
    και ετσι αλλωστε ειναι πισω απο την ‘Αντιμνημονιακο’ Δουρειο Ιππο δεν ηταν τιποτα αλλο απο τους διεθνιστες κερδοσκοπους και την Αντεθνικη Αριστερα!
    Για υτους δουλευται τοσ σκληρα ολοι εδω μεσα!!
    θα το καταλαβεται η θα το κατανοησεται οταν δειτε την Ρεπουση Υπουργο παιδιας κανενα πακιστανο Υπουργο Εξωτερικων την ‘μακεδονια’ στα ταρταρα και το Αιγαιο μποναμα στην τουρκια μια και ειμαστε ‘μεγαλοψυχοι’ και ‘ειρηνοφιλοι’ απεναντι στους ‘αδερφους’ στην Αγκυρα!
    θα ερθει τοτε ο ‘καμενος’ και οι ‘300 του Συνταγματος’ οι ‘παπαθεμεληδες’ να τα παρουν πισω?
    Πλαναστε πλανη οικτρα
    ΕΙΣΤΕ ΘΥΜΑΤΑ και απλα ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ!!!

    Μου αρέσει!

    • Χαρουλα said

      ..και ο Αντωνης Σαμαρς οι φαιλοι και οι λοιποι εχουν μεγιστη ευθυνη που επι 2 χρονια σχεδον μετρεψαν την ΝΔ σε συνιστωσα στην νουσια του ΣΥΡΙΖΑ και παρεσυραν μαζι 100αδες χιλιαδες κοσμο που στη ‘καταλληλη’ στιγμη απλα ακολουθουν εν τελει το Κετρο της Συνιστωσας!!!!!
      Εκπληξη ?? ΚΑΜΜΙΑ!!!!!

      Μου αρέσει!

      • Χαρουλα said

        Στον ‘αγωνα’ σας κατα του ΛαΟΣ και του Καρατζαφερη φυσικος συμμαχος ο Ψαρρας του ΙΟΣΥ Χαφιεδοτυπιας..
        Τυχαιο ???
        Δεν Νομιζω..
        Τα κομματια του παζλ σιγα σιγα στην θεση τους…..
        Η Συνεχεια θα ειναι η αναμενομενη …. ΥπεΞ ο Ηρακλειδης αραγε ? η ο Δημητρας ?

        http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=325464

        Μου αρέσει!

      • FM said

        «η γλώσσα είναι ένα με τη σκέψη και τα αισθήματά μας»
        Με τόσα λάθη στην γλώσσα, τι σκέψεις και αισθήματα
        να αποκαλύψεις χρυσή μου. Κάνεις και κριτική…
        Ανοιξε και κανένα βιβλίο… Χρήσιμη ΗΛΙΘΙΑ…

        Μου αρέσει!

      • Χαρουλα said

        Για την ‘ταμπακιερα’ αλλα λογια να αγαπιομαστε!!! και τα λογια μου ‘τσουζουν’ FM στον μυρηκασμο πρωτος στην δημιουργεια μηδεν! Να ανταπαντησεις μπορεις ? Προφανως οχι! παντελως ανικανος..και αν τοσο εμφανως τα ‘παιρνεις στο χερι’ απο μια ‘αγραμματη’ φαντασου να πεσεις στα χερια πραγματικου γραμματιζουμενου!!! Κιμα και σκονη θα σε κανει!
        Δεν ανησυχεις ?
        Αχρηστος ΠΑΝΥΒΛΑΞ….

        Μου αρέσει!

    • astillais said

      Χαρούλα ,
      ευτυχώς που με τόσα ορθογραφικά λάθη το παιδείας μάλλον θα πρέπει να το αποχαιρετήσεις ή όσο περισσότερα τόσο καλλίτερα;
      Εσύ τώρα αισθάνεσαι περήφανη και κερδισμένη αφού το κόμμα σου είναι κυβέρνηση
      ναι;
      Άρα ο στόχος σου επετεύχθη
      Τι σε νοιάζει τι κάνουν οι … άλλοι;
      Τι σκιάζεσαι;
      Είναι σαν να πέτυχες στο Α.Ε.Ι. της πρώτης προτίμησής σου και με καλή σειρά(λέμε τώρα)
      και θες να λοιδωρήσεις τον μη επιτυχόντα
      Γιατί τόση …..καψίλα;

      Μου αρέσει!

      • Χαρουλα said

        το να κατηγορεις καποια που δεν μπορσε να τα καταφερει για διαφορους λογους στο σχολειο και προτιμησε απο τα πρωτα χρονια τον βιοπορισμο δεν σε κανει να υπερισχυεις στην επιχειρηματολογια που εσυ εδω εμφανιζεσαι παντελως ανικανη να αντιμετωπισεις.
        και αν εν τελει εχεις ανωτερη μορφωση απο μενα σκεψου αν μπορσες να βγαλεις κατι θετικο απο αυτην !!!!!
        Η αλαζονεια δεν σε κανει τοσο ανωτερη οσο νομιζεις. Το αντιθετο!

        Μου αρέσει!

      • Γορτύνιος said

        Χαρούλα,
        Τι το θετικό έχει να θαυμάζεις τον …κωλοτούμπα;;;
        Νάτανε ο Μελισσανίδης, να πώ!

        Μου αρέσει!

      • φωτεινη said

        τουτο μας ελειπε χαρουλα να αρχισεις και τους ταξικους αγωνες…..
        τι λεει ο προεδρΑς για αυτο;
        υ.γ.η ορθογραφια διδασκεται στα χρονια της ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ εκπαιδευσης,
        για αυτο ασε τα ταξικα κλαψουρισματα των ….βιοπαλαιστων.

        Μου αρέσει!

      • Χαρουλα said

        Γορτυνιε

        Για να εξηγουμαστε δεν υποστηριζω ουτε θαυμαζω τον Σαμαρα το αντιθετο !!!

        Εγω υποστηριζω τον λαικο Ορθοδοξο Συναγερμο και μαλιστα χωρις θαυμασμους γιατι οι θαυμασμοι δεν εχουν θεση στην πολιτικη νομιζω.
        Εκτιμω ομως βαθυτατα και τον Αρχηγο και πολλα απο τα μελη της Κοινοβουλευτικης του ομαδας.
        θα μπορουσα να γραψω ολοκληρο βιβλιο το γιατι .. απλα θα σου πω οτι εχουν πετυχει απο πολυ ταπεινη αφετηρια κατι που κανενας αλλλος χωρος δεν εχει πετυχει στην Νεωτερη Ελληνικη Ιστορια. Ενας μικρος χωρος επι χρονια τωρα φτιαχνει την πολιτικη ατζεντα και το κυριωτερο εφερε ξανα την λεξη ‘εθνικο’ και ‘πατριωτικο’ σε χωρους που η 40-ετης αριστερη Ιδεολογικη κηδεμονια τους εκανε να ξεχασουν ηα ακομα χειρωτερα να ντρεπωνται!!!!
        Επιπροσθετα περα απο λογια του αερα και αγονη αντιδραση προτιμουν την δραση επωμιζονται ευθυνες αναλαμβανουν ρισκα!!!! Δεν φοβουνται τιποτα κρατουν σταθερη και απαραλακτη γραμμη μαχωνται αψηφοντας το κοστος δεν ειναι ευθυνοφοβοι προσπαθουν το καλυτερο για την χωρα!!!!
        Αυτα..
        θα σου προτεινα και σενα να βγαλεις τις παρωπιδες εκμηδενιζωντας στο μυαλο σου τις φωνες των Σειρινων και των Απατεωνων και να ερθεις μαζι μας!!!
        Την καλη Μερα μου!!
        Πρεπει ομως τωρα να φυγω οπου ναναι αρχιζω βαρδια

        Μου αρέσει!

      • Χαρουλα said

        Φωτεινουλα ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ μπορει να ηταν αλλα πιο ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ηταν η βιοπαλη ! Δεν ειμαστε ολοι ξερεις σαν την παρτυη σου να κοπριζουμε και να το παιζουμε με γαλλικα και πιανω
        Το αν εν τελει αποδειψθηκες βλακομετρο και ανικανη να πεις κατι σε αυτα που λεω δεν θα σε σωσει ουτε το ενα ουτε το αλλο.
        Εκτιθεσαι κοριτσι …. Κρατα καμμια πισυνη και μην ξεφτυλιζεσαι αλλο
        Αντε γεια σας

        Μου αρέσει!

      • astillais said

        Τελικά , Χαρούλα, μήπως παίρνεις το ….αίμα σου πίσω
        λόγω …..επιτυχίας;
        Την ξέρεις την …..βιοποριστική παροιμία που λέει
        «ταχιά τον κλαίν τον Γιάννη»;

        Καλέ σήμερα η μόρφωση είναι ΔΩΡΕΑΝ το ίδιο και η παραμόρφωση

        Μου αρέσει!

      • φωτεινη said

        χαρουλα, εισαι η χαρα του« παρολιγον ξεφτυλισμενου».
        η παρουσια σου, δια μεσου της συγκρισεως,απομακρυνει καθε κινδυνο. 🙂

        Μου αρέσει!

      • Κόριννα said

        Χαρούλα
        καθώς προχωρᾶ τὸ πρᾶγμα θὰ καταλάβης τὶ καραγκιόζηδες εἶναι καὶ πόσο λιμάρηδες γιὰ ἐξουσία.

        Πατριῶτες δὲν θὰ δεχόταν ποτὲ ἡ Νέα Τάξις,κορίτσι μου.
        Ἀπὸ αὐτὸ καὶ μόνο ξεσκεπάστηκαν.

        Μου αρέσει!

      • Πατρικιος said

        Δραματική η κατάσταση στα σχολεία

        Διευθυντής δημοτικού σχολείου: «Κανένα σχολείο της περιοχής δεν μπορεί να λειτουργήσει. Δεν έχουν χρήματα για να πληρώσουν ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, για να αγοράσουν πετρέλαιο και να κάνουν απολυμάνσεις. Οι ευθύνες μετακυλίονται στους γονείς»

        Όπως έχουμε ήδη δει, στην νέα κυβέρνηση του Μνημονίου στην διοίκηση του υπουργείου παιδείας η σύνθεση δεν έχει αλλάξει, γεγονός που δείχνει ότι άπαντες οι συνεργαζόμενοι είναι ικανοποιημένοι από το έργο του εν λόγω υπουργείου. Ποια είναι όμως η κατάσταση την οποία βιώνουν τα παιδιά στα Ελληνικά σχολεία; Έχουμε ήδη γράψει σχετικά με τα σχολικά βιβλία, όπως και για τα περιστατικά υποσιτισμού τα οποία παρατηρήθηκαν. Δεν είναι όμως μόνο αυτά και η κατάσταση αναμένεται να γίνει ακόμα πιο τραγική καθώς ο χειμώνας πλέον πλησιάζει και τα σχολεία, σύμφωνα με δηλώσεις υπευθύνων αδυνατούν να πληρώσουν ακόμα και για την θέρμανση. Σε κάποια σχολεία μάλιστα οι σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων αναζητούν λύση στο πρόβλημα της σίτισης των παιδιών, αφού το κράτος δεν καλύπτει πλέον ούτε αυτό επαρκώς.

        «Τα χρήματα είναι μειωμένα κατά 2/3 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή δόση. Τα 246 χιλιάδες ευρώ έγιναν 86 χιλιάδες. Υποτίθεται ότι θα “καλύψουν” ανάγκες 9 νηπιαγωγείων, 10 δημοτικών, 4 γυμνασίων, 3 λυκείων και ενός πολυκλαδικού! Αν και έφτασαν στο δήμο αρχές Σεπτέμβρη έχει επιδειχθεί απερίγραπτη ολιγωρία στην προώθησή τους προς τις σχολικές επιτροπές. Κανένα σχολείο της περιοχής δεν μπορεί να λειτουργήσει. Δεν έχουν χρήματα για να πληρώσουν ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, για να αγοράσουν πετρέλαιο και να κάνουν απολυμάνσεις. Οι ευθύνες μετακυλίονται στους γονείς»

        Αυτά δήλωσε διευθυντής Δημοτικού σχολείου των Αθηνών και μπορούμε όλοι να φανταστούμε ποια θα είναι η κατάσταση συντόμως στα σχολεία όλης της Ελλάδας.

        Μου αρέσει!

      • Χαρουλα said

        Ωρα για διαλειματακι .. 🙂

        Καλες μου ΄κυριες’ (Φωτουλα, Κομπιnα και σια) δεν θα aσχοληθω τωρα μαζι σας. Ειστε ελευθερες να συνχιστε το ‘εργοχειρο’ μανταμιτσες μου καλες ..αντε και kala αναστεναρια. .. προσεξτε μονο τις ‘σταυροβελονιες’ στον ‘κομπλενακι’ χαχαχχαχαχ

        Εγω τωρα εδv θα σχοληθω με την πολιτικη που με ενδιαφερει. Λοιπον συνεχιζωντας αυτο που εγραψα αρχικα, διaβασα το παρακατω αρθρο που ειναι απολυτα ενδεικτικο της ανωμαλιας που επικρατει στα μυαλα ορισμενων που απο την απογνωση το παραλογισμο και το αδιεξοδο που του οδηγει η βλακεια και η απατεωνια του ‘αντιμνημονιου’ σκεφτωνται ως ‘τελικη λυση’ την γεννεση Φρανκενσταιν. Το μοιραζωμαι μαζι σας

        http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=27373&Itemid=139

        !!!!!!! Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ θα σωσει την ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ !!!!!!!!!!

        Μαλιστα ενα βημα πριν του Ζαλογγου δηλαδης..!!!!!
        Το αρθρο ειναι σωστο στον βαθμο που απηχει αληθινες κατασεις οπως κάποιος αλλωστε και εδω δεν θα ειχε προβλημα να διακρινει αν δει τις στρατιες περιτεχνα χρησιμων η εντελως αχρηστων ηλιθιων,.

        Η Αριστερα λοιπον την Εθνικη μας ταυτοτητα!!! Ειδια δε μετα την αποκατασταση της τιμης και υποληψης του Ζαχαριαδη !!!

        Η Ρεπουση ? Η Φραγκιαδακη ?? Ο Ηρακλειδης ?? Ο Δημητρας??? Ο Λιακος ??

        Και ποια ειναι η Ιστορια της αριστερας που θα ειναι ο θεσμοφυλακας της ‘ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ’ ??

        Μηπως αυτη ?

        http://lithoksou.net/rizospastis.html

        η Αυτη ?

        http://realkke.wordpress.com/2007/10/22/epidioksametinitta/

        Ποιος μιλα για Προδοσια εδω μεσα?? Μιλανε για σχοινιο στο σπιτι του κρεμασμενου??

        ΓΟΥΔΗ ? Ιλίσια ?? Αμπελοκηποι μηπως….

        Ααααα Αμελοκηποι!! ΣΥΡΙΖΑ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ …Διβαστε αλλον ενα υποψήφιο θεματοφυλακα της Εθνικης μας ταυτοτητας …..

        http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=500456

        απο τις στηλες της Αυγης της μελουσας εφημεριδας που μαζι με τον Τσιπρα θα στηριξει την ‘εθνικη’ μας ταυτοτητα!!!

        Και εδω επίσης αλλο ενα διαμαντι υπεράσπισης των Ιερων και Οσιων του Ελληνισμου απο τον αντιμνημονιακο σας ‘Ιπποτη’

        http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=617492

        Ισως όμως πισω απο αυτη την απατη δεν κρυβωνται απλα αδαείς παρορμητικοι και επιπόλαιοι…θα ηταν δύσκολο ρεαλσιτικα και τον ΣΥΡΙΖΑ να ελεγε απο μονος του κατι τετοιο. Οταν ακουν την λεξη ‘εθνικο’ βγαζουν σπυρακια. Υποπτεύομαι το ΚΚΕ που ειναι ο μονος οργανισμος με επειρια στην ραδιουργεια και την απατη σε μεγαλη κλιμακα…Στο Ιστο της Αραχνης του ξανα ετοιμοι για τον 4ο Γυρο!

        Τι να πω καλη σας ‘τυχη’ τα καλα μας Αποκαιδια….

        Τροφη για σκεψη εεεεε ??

        ΥΓ

        Οχι κοριτσια μου Φωτουκα και Κομπινα δεν ειμαι σαδιστρια δεν εννοούσα για σας την τελευταια μου προταση 😉 … Το ’εργοχειρακι’ σας και μονο!

        Μου αρέσει!

      • φωτεινη said

        καλως την « Χαρα του παρολιγον». 🙂

        Μου αρέσει!

      • Χαρουλα said

        Βρε κοριτσι καλο χρυσο και ‘χρυσοχερα’ εισαι δεν λεω αλλα εκτος απο ακατασχετες βλακειες μπορεις να πεις τιποτα αλλο? Χειρωτερη απο τον Χιο και την Μενεγακη εισαι μωρο μου !!!!

        Μου αρέσει!

      • φωτεινη said

        …ξεφτιλισμενου. 🙂

        Μου αρέσει!

    • Κόριννα said

      Ἐσὺ ρέ Χαρούλα

      εἶσαι χρήσιμη ἠλίθια καὶ ἀγράμματη ἐπί πλέον.
      Ἔχεις ἓνα προσὸν παραπάνω.

      Στὸ ἔγραψα καὶ χθές·προπαγανδίζεις ποὺ προπαγανδίζεις τό «Λὰος»,πήγαινε καί στὸ σχολεῖο τοῦ Γεωργιάδη μήπως καὶ ξεστραβωθῆς!
      Ἤ τώρα ποὺ ἔπιασε τὴν καλὴ(νομίζει)θὰ τὸ ἀφήση νὰ ρημάξη;

      Ἐκτὸς ἄν εἶσαι λάθρο,γιατὶ καὶ ἡ σύνταξί σου εἶναι γιὰ τὰ πανηγύρια.

      Μου αρέσει!

      • Χαρουλα said

        Κοριννα πριν φυγω … τα κλαψουρισνματα αλλοιως …αν ειμαι ‘χρησιμη’ εσυ εισαι παντελως αχρηστη και για τα μπαζα !!!!

        Μου αρέσει!

      • astillais said

        Τα μπάζα περιέχουν και κάτι σπασμένα γυαλιά
        και ξέρεις τι κόψιμο κάνουν;
        α δεν θες να ξέρεις
        ή ξέρεις;

        Μου αρέσει!

      • φωτεινη said

        εγω παντως ψηφιζω χαρουλα.
        μου ανεβαζει την αυτοπεποιηθηση.!

        Μου αρέσει!

      • Κόριννα said

        Καὶ ἐγώ βρέ κορίτσια ψηφίζω Χαρούλα!

        Διώχνει τὴν Κυριακάτική θλῖψι.

        Μου αρέσει!

      • Κουταλιανός said

        Ντροπή
        Προβαίνετε σε επιχείρηση εξευτελισμού, μόνο και μόνο επειδή είναι , όπως χαρακτηρίζετε, αγράμματη.
        Ντροπή για το Ήθος το ίδιο.
        Αντί να τα βάλετε με τα επιχειρήματα ( κι εγώ δεν συμφωνώ με την κυρία,..μα καθόλου)
        τα βάζετε προσωπικά με κάποιον.
        Ντοπή στις περισπωμένες σας, τις δασείες σας και τις υπογεγρμμένες σας (ειδικά στο ω ).

        Εξ άλλου τα πολλά γράμματα δεν σημαίνουν και μόρφωση.
        Και εδώ μέσα εμφανίζεται πυροτεχνηματοδώς.

        Κατα τ΄άλλα φωνάζετε για ένωση Ελλήνων. Ποιών Ελλήνων ?? Αυτών που ξέρουν γράμματα? ( δεν είναι αγράμματοι ?)
        Ή όλων των Ελλήνων?
        Η ελίτ των γραμματισμένων κατακυρθμεύει το πόπολο.
        Ντροπή και πάλι στην δασεία και την υπογεγραμμένη. (αν υπάρχει χώρος για ντροπή)

        Μου αρέσει!

      • φωτεινη said

        σωπα καλε.
        με παιδεια.

        Μου αρέσει!

      • Akis said

        Κουταλιανέ, αν δεν το έχεις καταλάβει ακόμα, εδώ μέσα υπάρχουν 5-10 «καλοθελητές» έτοιμοι, για απροσδιόριστους λόγους και με αμφισβητούμενα κίνητρα, να επιτεθούν με άσεμνο και ασεβή τρόπο, σε όποιον ενοχλεί τα προσωπικά τους ( ; ) πιστεύω.

        Εν προκειμένω έχουμε άλλη μια τέτοια περίπτωση και είναι χάσιμο χρόνου ο διάλογος σε αυτές τις περιπτώσεις.

        Το ύφος της Χαρούλας είναι επίσης απαράδεκτο και προσωπικά διακατέχομαι από έντονη δυσανεξία εναντίον κάθε κακοποίησης (γραπτής ή προφορικής) της Ελληνικής. Αλλά μπορώ τουλάχιστον να αποδεχτώ την παραδοχή «τόσα ξέρω, τόσα γράφω».

        Οι απαντήσεις στα σχόλια της Χαρούλας συνιστούν, όντως, ντροπή και ύβρι (με την αρχαιοελληνική έννοια).

        Μου αρέσει!

      • φωτεινη said

        εχω βαρεθει του παπαρολογους.
        τι να κανω;

        Μου αρέσει!

      • Akis said

        Με λίγη παραπάνω ευγένεια (λεξιλογίου και τρόπων) και καλή προαίρεση, όλα γίνονται.

        Αν, αντιθέτως, ξεκινάς ή συμμετέχεις σε υβριστικούς διαλόγους, μην περιμένεις παραγωγική συζήτηση.

        Μου αρέσει!

      • φωτεινη said

        πως με λενε ειπαμε;

        Μου αρέσει!

      • astillais said

        Κουταλιανέ , είσαι ο …..Akis
        όχι εεεε;;;
        ε να είπα να προσπαθήσω άλλη μία φορά μπας
        και μπορέσω να εμπεδώσω την έννοια της ύβρεως
        μπας
        Τελικά το βρήκα το … δαχτυλίδι
        είσαι υπερασπιστής των αγνών κωλοτουμπιασμένων και με την … βούλα
        δύσκολο το εγχείρημα
        κάτι σαν τροχονόμος … ποδηλατών

        Λοιπόν ναι το ομολογώ
        η μπεζαντάκου είναι Μαρία Κάλλας (τραγουδιστικώς βεβαίως) και παραπάνω μην σου πώ
        Χαρούλα, μην πτοείσαι εδώ έγινε ο Γιωργάκης πρωθυπουργός
        για σένα δεν θα υπάρχει χώρος
        και με τόσους υπο-στηρικτές;
        όλη η ζωή είναι μια τρέλλα

        Akis
        ποιά ποινή με περιμένει;
        (αρχαιοελληνικώς πάντα)
        Ο Αριστοφάνης όοοοοχι δεν
        Άσε που Αριστοφάνης Σωκράτης Αριστότελες και λοιποί ήταν το ίδιο πρόσωπο

        Αχ γιατί να είναι τόσο ακριβά τα χάπια;

        Μου αρέσει!

      • Akis said

        Σε αποκάλεσε κάτι διαφορετικό από αυτό που σε λένε η Χαρούλα; Δεν νομίζω.

        Όπως και να έχει, η ευγένεια και η καλή προαίρεση είναι αυτόφωτα και όχι ετερόφωτα χαρακτηριστικά.

        Δοκίμασέ τα εσύ και, στις λίγες φορές που δεν πιάνουν, μπορείς απλώς να αγνοήσεις όσους σε ενοχλούν – αντί να ορμάς με ειρωνείες και ύβρεις από την αρχή.

        Αυτά από έναν μεγαλύτερο (υποθέτοντας ότι είσαι κάτω από 30), με ειλικρινώς καλή προαίρεση.

        Μου αρέσει!

      • φωτεινη said

        καλη προαιρεση η αλλιως ο ιος της …κυβισθησης.

        Μου αρέσει!

      • Akis said

        Αστυλλαΐς, δεν υπάρχει ποινή για εσένα. Ό,τι και να σου πει κανείς, ακόμα και 1.000.000.000 επιχειρήματα να σου φέρει, ακόμα και προφανές να είναι ότι έχεις άδικο κάπου, δεν υπάρχει περίπτωση να το παραδεχτείς, ούτε να αλλάξεις συμπεριφορά.

        Επομένως, η μόνη ελπίδα είσαι εσύ η ίδια. Αλλιώς, καμμία ποινή και κανένας διάλογος δεν έχει αξία.

        Μου αρέσει!

      • astillais said

        Ο κανείς αν μου πεί πως θα τον ακούσω
        αν μου πεί κάποιος ίσως;
        Τουλάχιστον μάθε να ξεχωρίζεις το κανείς απ΄το κάποιος
        κέρδος θάχεις

        ΥΣ: Ποινής μη προσδιορισθείσης αδίκημα δεν υφίσταται.

        Μου αρέσει!

      • gortinios said

        Χαρόυλα…

        Γαμώτο μου, με τέσσερα υπουργία
        ο καρατζαφέρ πως θα τα προλαβαίνει,
        κάθε μέρα φροντιστήριο θα έχει…

        Μου αρέσει!

      • Κουταλιανός said

        @ astillais είπε Νοεμβρίου 13, 2011 στις 6:03 μμ
        Οχι δεν είμαι ο Ακις. Είμαι ο Κουταλιανός.
        Οχι δεν είμαι υπαρασπιστής κωλοτουμπιασμένων. Από όπου κι αν προέρχονται, είμαι αντίθετος.
        εχεις μια ακόμη ευκαιρία. Πρόσεξε μην την χάσεις 😉

        Στο μεσοδιάστημα εύχομαι να βλέπεις καλά όνειρα. Μιά σκέψη πριν το ύπνο.

        Ο ανώτερος άνθρωπος είναι σκληρός με τον εαυτό του.
        Ο κατώτερος άνθρωπος είναι σκληρός με τους άλλους.
        Κομφούκιος.

        @ Ακις

        Καλόν φέρουσι καρπόν οι σεμνοί τρόποι , όπως έλεγε ο Μένανδρος.
        Οι άνθρωποι δεν φαίνεται να αντιλαμβάνονται ότι η γνώμη τους για τον κόσμο είναι και μια εξομολόγηση για το χαρακτήρα τους. Και εδώ έχουμε πληθώρα γνωμών.
        Ξέρεις , κανένα φίδι δεν επηρεάζεται από το ίδιο του το δηλητήριο.

        @ Γορτύνιος

        ΟΥΤΕ στα πιό τρελλλλλλλά του όνειρα. Ούτε…
        Welcome to the New World Order.

        Μου αρέσει!

      • φωτεινη said

        δολοφονουμε τους κινεζους τωρα; 🙂

        Μου αρέσει!

      • Κουταλιανός said

        σε κάθε μυϊγιασμένο

        Μακάρι να ήταν τόσο εύκολο να εξαφανίσουμε την πείνα τρίβοντας την κοιλιά μας, όπως γίνεται με τον αυνανισμό.

        Διογένης, 410-323 π.Χ., Κυνικός φιλόσοφος

        (ο Διογένης συνήθιζε να αυνανίζεται δημοσίως)

        Μου αρέσει!

      • φωτεινη said

        Σιγκμουντ,εσυ;

        Μου αρέσει!

  7. Ετεός said

    “Ο λαός” θέλει κυβέρνηση Παπαδήμα για ακόμα δύο χρόνια.

    Όταν θα έρθουν τα μέτρα τότε να δείς τις δημοσκοπήσεις , αλλά από τέτοιο λαό που είχε επιλέξει πρωθυπουργό τον papandreou τι ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Τελικά μάλλον θα πρέπει να απαγορευτούν οι εκλογές στην Ελλάδα , ο κόσμος έχει πρόβλημα στον εγκέφαλο.
    Όταν θα σκάνε τα νέα μέτρα τότε να δεις γέλιο μάλλον κλάμα… Οι τύποι που έχουν μάθει να παίζουν με αριθμούς είναι πολύ σκληροί με τους ανθρώπους ειδικά αυτοί που είναι θρεμμένοι με γερμανικο-φραγκολεβαντίνικη νοοτροπία. Το μόνο παρήγορο είναι ότι υπάρχουν και άλλοι στην κυβέρνηση(εκτός περιβάλλοντος Παπαδήμου-Σημίτη) που ίσως εκεί βρεις λίγη ανθρωπιά και αποτελέσουν έστω ανασταλτικό παράγοντα στην απάνθρωπη συμπεριφορά του καθεστώτος αλλά για αποφυγή μέτρων δεν υπάρχει περίπτωση.Άλλωστε γι’αυτό ήρθε ο Παπαδήμος – Σημίτης, για την επιβολή τους… αφού δεν πήγε η κατάσταση σε εκλογές ώστε να υπάρξει αναδιαπραγμάτευση !

    Μου αρέσει!

    • FM said

      Όσο σκέφτομαι ότι ο κόσμος ήξερε πως ξεπούλησε την Κύπρο – σχέδιο Ανάν και τον ψήφησε για τα λεφτά – «λεφτά υπάρχουν», τότε ο πατριωτισμός για κάποιους είναι ένα λάστιχο, που το τραβάνε κατά βούληση και νομίζουν πως είναι και Ελληνες. Η Ελλάδα σε ποιούς Έλληνες ανήκει ;

      Μου αρέσει!

      • brandus said

        FM αυτό το παραμύθι με το σχέδιο ΑΝΑΝ είναι πολύ κουραστικό. Απλώς υπενθυμίζω:
        1. Το ΔΗΣΥ το οποίο στήριξε ανοιχτά το σχέδιο ΑΝΑΝ νίκησε στις εκλογές του 2011 και είναι το μεγαλύτερο κόμμα στη Κύπρο. Επίσης ο υποψήφιος πρόεδρος του κόμματος στις εκλογές του 2008 υπέρμαχος του ΝΑΙ νικησε στο πρώτο γύρο και έλαβε 47% στο δεύτερο γύρο.
        2. Ο μεγάλος πατριώτης Τ.Παπαδόπουλος στις εκλογές του 2008 δεν πέρασε καν στο δεύτερο γύρο τρίτος και καταιδρωμένος.
        3. Το σχέδιο στήριξαν και οι πρώη Πρόεδροι Βασιλείου και Κληρίδης και σίγουρα αυτοί αγαπούν το νησί περισσότερο από πολλούς εδώ που πιθανόν δεν έχουν ΠΟΤΕ επισκεφτεί το νησί.

        Μου αρέσει!

      • said

        Αν για σένα η άρνηση του σχεδίου Ανάν-εθνική αξιοπρέπεια, είιναι παραμύθι και μάλιστα κουραστικό, τότε πολύ σύντομα πάλι θα κουραστείς να το αποδείξεις. Όσο για το αν έχει επισκεφθεί κάποιος το νησί για να το αγαπάει, τότε θα είσαι από αυτούς που πιστεύεις οτι οι Ισραηλινοί το αγαπάνε πολύ, γιατί το επισκέφτονται όλο και περισσότερο τελευταία.
        Όσο για τον Τ.Παπαδόπουλο, που δεν πέρασε καν στο δεύτερο γύρο, αυτό δεν μειώνει σε τίποτα τον αγώνα του και την αντίστασή του στην Νέα Τάξη. Όποιος τα βάζει μαζί τους, το πληρώνει ακριβά, αλλά έχει χαραχθεί στο πάνθεον των ηρώων.
        Τα επιχειρήματά σου είναι τετριμμένα και επιφανειακά. Δεν τελειώνει έτσι εύκολα το «παραμύθι» Ανάν …..

        brandus περίεργα μας τα λές :
        Ειρωνεία για Καμμένο (τι έκανε στα νησιά της άγονης γραμμής), υποστήριξη στο Παπαδήμο (τι φταίει για το χρηματιστήριο, φαίνεται συμπαθής γιατί δεν είναι πολιτικός –και ας είναι της Τριμερούς), φόρτωμα του ΔΝΤ αποκλειστικά και κατά κύριο λόγο τον Καραμανλή, καταστροφική διακυβέρνηση που δεν άφησε τίποτα όρθιο για Καραμανλή, μπράβο στον Κ.Μητσοτάκη που στήριξε το νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ,
        κομματόσκυλα οι περισσότεροι δημόσιοι υπάλληλοι με τα επιδόματα των 500-1500 ευρώ, εμπάθεια για Τ.Παπαδόπουλο (με το όχι στο σχέδιο Ανάν δεν βγήκε ούτε στον 2ο γύρο)….

        Μου αρέσει!

      • Akis said

        Brandus, τελείως ατυχές το σχόλιο για τον αείμνηστο Τ. Παπαδόπουλο.

        Το ότι είπε, ΕΝΤΕΛΩΣ μόνος του και βαλόμενος ΠΑΝΤΑΧΟΘΕΝ το μεγάλο ΟΧΙ στο Σχέδιο Ανάν αποτελεί ιστορικό γεγονός. Όπως και το ότι ομοίως έπραξε περίπου 76% των Κυπρίων.

        Το ΔΗΣΥ ήταν και επί δημοψηφίσματος για το Σχέδιο Ανάν πρώτο κόμμα, κοντά με το δεύτερο ΑΚΕΛ, αυτό όμως δεν εμπόδισε τους ψηφοφόρους του να «απειθαρχήσουν» στην κομματική γραμμή. Ούτε κρίθηκε ο Τ. Παπαδόπουλος για το ΟΧΙ στο Σχέδιο Ανάν στις εκλογές, καμμία σχέση. Ως επικεφαλής μικρού κόμματος, ήταν έκπληξη που έγινε Πρόεδρος όταν είχε κερδίσει στις εκλογές.

        Αυτά από κάποιον που έχει πάει στην Κύπρο κάμποσες φορές, χωρίς αυτό να μου δίνει κανένα παραπάνω δικαίωμα σε σχέση με αυτούς που την έχουν επισκεφθεί λιγότερες φορές, ή καθόλου.

        Μου αρέσει!

  8. Σοφία said

    Ας μου πει κάποιος πώς γίνεται να παίρνει ψήφο εμπιστοσύνης μια κύβέρνηση και να αναθέτει μετά σε άλλη, εργολαβίκα να κάνει τη δουλειά της και πόσο νόμιμο είναι αυτό.

    Αυτό εκεί μέσα δεν είναι κοινοβούλιο είναι τσίρκο με μαζορέτες.
    ΞΕΥΤΙΛΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΚΑΙ ΤΣΙΡΚΟ!

    Μου αρέσει!

    • Σοφία said

      εργολαβικά, ήθελα να πω.
      Οι άνθρωποι είναι συνδικάτο του εγκλήματος. Πέταξαν την μάσκα του κοινοβουλευτικού καθώς πρέπει και έχει βγει ο μαύρος Πήτ που κρυβόταν από κάτω όλα αυτά τα χρόνια.

      Η «ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ» ΠΑΠΑΔΗΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΗ.

      Η «ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ» ΠΑΠΑΔΗΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΝΟΜΙΜΗ ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΝΗΘΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ» ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ.

      Η «ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ» ΠΑΠΑΔΗΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΟΥΝΤΑ! ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΕΚΧΩΡΙΣΕΙ ΤΟ ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΕ ΞΕΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ.

      Η «ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ» ΠΑΠΑΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΜΕΤΈΧΟΝΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΤΙΑΣ.

      ΑΝ ΜΕΙΝΟΥΝ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ.

      ΕΙΝΑΙ ΒΙΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

      Μου αρέσει!

      • ΑΡΙΑΔΝΗ said

        Από πάνω τους πληρώνουμε κι όλας.
        Ελλάς ΑΕ. 11.000.000 μέτοχοι
        Διοικητικό Συμβούλιο: 300 μελές
        Εισήχθη στο παγκόσμιο χρηματιστήριο Απρίλιο 2010.
        Νέοι πλειοψηφικοί μέτοχοι: ΔΝΤ – Μπίντελμπεργκ – Τριμερής
        Οι 300 παραμένουν στην εταιρεία ως διαχειριστές δημοσίων σχέσεων των επτά αποκεντρωμένων διοικήσεων και των 13 περιφερειακών αυτοδιοικήσεων.

        Μου αρέσει!

    • Γορτύνιος said

      Η …υπεκμίσθωση
      είναι παράνομη,
      εκτός αν προβλέπεται
      …στο συμφωνητικό!!!

      Μου αρέσει!

      • Κόριννα said

        Μήπως διαβάσαμε τὰ ψιλά γράμματα;

        Γιὰ νὰ δῆς πού βρισκόμαστε,κῦττα τὶ γράφει ὁ Βολταῖρος γύρω στὰ 1730.

        «Διακρίνουμε τὴν τυραννία τῶν πολλῶν καὶ τὴν τυραννία τοῦ ἑνὸς.
        Ἡ τυραννία τῶν πολλῶν εἶναι ἡ τυραννία ἑνός σώματος πού θὰ καταστρατηγοῦσε τὰ δικαιώματα τῶν ἄλλων σωμάτων καὶ ἡ ὁποῖα θὰ ἀσκοῦσε δεσποτισμὸ μὲ τὴν βοήθεια νόμων ποὺ θὰ εἶχαν διαβρωθῆ ἀπὸ αὐτὸ τὸ καθεστὼς.
        Αὐτὸ τὸ εἶδος τῶν τυράννων ΔΕΝ ὑπάρχει στὴν Εὐρώπη.»

        Τυραννία τοῦ ἑνὸς ,πού ὁ Βολταῖρος τὴν θεωροῦσε λιγότερο ἀπεχθῆ,ΔΕΝ ὑπῆρχε στὴν Εὐρώπη τοῦ 1700 περίπου,ὅπως ὁ ἴδιος γράφει.

        Ἄν κυττάξουμε ὄχι μόνο τὴν Πατρίδα μας ἀλλά καὶ στὸν κόσμο καταλαβαίνουμε ὅτι ἡ πρόοδος εἶναι μόνο τεχνολογικὴ.

        Αὐτὸ,τὸ ὅτι εἶναι πιό ἐξελιγμένα τὰ μέσα καταδυναστεύσεως μας,τὸ λένε πολιτισμὸ.

        Τώρα πάει νὰ ἀποκτήση τυράννους καὶ ἡ Ἰταλία.

        Τὶ οἶκτο θὰ εἶχε γιὰ μᾶς ὁ Βολταῖρος!!

        Μου αρέσει!

      • Κόριννα said

        Διόρθωσις: ἡ ὁποία.

        Μου αρέσει!

    • Κουταλιανός said

      μου έρεσε..Εργολαβική κυβέρνηση
      Αναλαμβάνω εργολαβικά κυβερνήσεις , από τα μπετά.
      Τιμαι λογικαί.

      Μου αρέσει!

  9. […] Πηγή… Σχετικά άρθρα Η μεγαλειώδης ΔΟΛια κωλοτούμπα της “παραλίας” υπέρ Καραμανλή, απόδειξη του πανικού… Εάν κύριε Σαμαρά δεν ζητήσετε εκλογές αύριο, θα είστε συνυπεύθυνοι για ότι συμβεί. ΕΚΤΑΚΤΟ: Σε δημοψήφισμα η νέα δανειακη σύμβαση και ψήφο εμπιστοσύνης ζήτησε ο Παπανδρέου! ΜΗΝ ΕΙΠΩΘΕΙ ΚΑΤΙ …ΠΑΡΑΠΑΝΩ: ΤΟΜΕΑΡΧΗΣ “ΜΑΝΤΕΛΗΣ” στη Νέα Δημοκρατία! Τον στέλνει στον αγύριστο ο Σαμαράς! Η Αρχαία Ελλάδα Στην Καθημερινή μας Ζωή Σήμερα. ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ομάδα βουλευτών ΠΑΣΟΚ προς ΓΑΠ: Ή παραιτείσαι μέχρι τις 6 το απόγευμα ή σε ρίχνουμε! « FAIL Photos #46 […]

    Μου αρέσει!

  10. nicoletta.a.p said

    ποια δανειακή σύμβασή ωρέ; εδώ οι άλλοι συζητάνε άλλα

    άντε διαβάστε κανά άρθρο της προκοπής μεγαλώστε το πλάνο ωρέ

    http://www.reuters.com/article/2011/11/09/us-eurozone-future-sarkozy-idUSTRE7A85VV20111109

    η ευρώπη αλλάζει κι εσείς χαμπάρι δεν παίρνετε;

    Μου αρέσει!

    • Αμετανόητος said

      στην Αμερική να δείς τι γράφουνε…

      http://www.nytimes.com/2011/11/11/world/europe/greece-and-italy-ask-technocrats-to-find-solution.html?_r=1&nl=todaysheadlines&emc=tha2

      Μου αρέσει!

    • nicoletta.a.p said

      Greece is effectively bankrupt and needs a steady hand to guide it.

      γενικά το άρθρο μας έχει για να μην πω τι.

      Μου αρέσει!

    • nicoletta.a.p said

      το ρεζουμέ; θα μας θυσιάσουν, τόσο απλά. άμα θέλετε να θυσιαστείτε για το ευρώ για να μην μας θυσιάσουν για το ευρώ ε τότε είστε για τα μπάζα.

      Μου αρέσει!

    • Κόριννα said

      Νομίζεις Κορίτσι μου ὅτι δὲν παίρνουμε εἴδησι.

      Τὸ «χαμπάρι» εἶναι τούρκικο,ἐγκατὰλειψέ το.

      Ἐξήγησέ μας πῶς δὲν θὰ γὶνουμε «Ἰφιγένεια».

      Μου αρέσει!

    • Κουταλιανός said

      Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΝΙΚΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ

      Μου αρέσει!

    • nicoletta.a.p said

      το ξέρω το χαμπάρι είναι τούρκικο Κόριννα, θα το προσέχω στο μέλλον, είναι δυο λέξεις που τις χρησιμοποιώ, όπως το χαμπάρι και το αντε. επίσης τούρκικο αυτό που μου την βαράει όμως είναι το «μετερίζι» ευτυχώς δεν το έβαλα ποτέ στο λεξιλόγιο μου.

      όποιος δεν είναι έτοιμος να θυσιάσει τις μικροκαταθέσεις του δεν υπάρχει περίπτωση να μην καταλήξει να έχει την μοίρα της Ιφιγένειας.

      Μου αρέσει!

    • Akis said

      Νικολέτα, δυστυχώς διακυβεύονται πολύ περισσότερα από τις μικροκαταθέσεις μας.

      Από τη στιγμή που θα βγεις από το Ευρώ, θα καταρρεύσει όλο (το ήδη κλυδωνιζόμενο) σύστημα ασφαλείας της χώρας, συμπεριλαμβανομένων των Ενόπλων Δυνάμεων.

      Ομοίως, θα καταρρεύσει όλη η υπόλοιπη κοινωνία, αφού τα πάντα σχεδόν στη χώρα μας είναι εισαγόμενα.

      Όποιο νόμισμα και να έχουμε, εάν η οικονομία μας παράγει ελλείμματα, πάλι στη χρεωκοπία θα οδηγηθούμε, όπως συνέβη 3-4 φορές στο παρελθόν, πριν το Ευρώ.

      Στροφή στη δραχμή στην κατάσταση που βρισκόμαστε τώρα σημαίνει νόμισμα-κουρελόχαρτο εντός μηνών (για να μην πω εβδομάδων).

      Μου αρέσει!

      • nicoletta.a.p said

        Άκη δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά, αν έχει αποφασιστεί κάτι τέτοιο από Μερκελ και Σαρκοζύ ή η ευρωζώνη πνέει τα λοίσθια τουλάχιστον ας μην κάνουμε καμμιά υποχώρηση σε θέματα εθνικής κυριαρχίας ή και νεοφιλελεύθερων αντιλαϊκά «δεξιών» μέτρων όπως η κυβέρνηση ΓΑΠ. αυτή η κυβέρνηση δεν είναι παρά ένα μεταβατικό αντισυνταγματικό μόρφωμα και μάλλον ο ρόλος της θα είναι να μην μολυνθεί κανενα απο τα δύο ονόματα παπανδρεου και σαμαρας την έξοδο από το ευρώ, γιατί είναι πολύ ρευστή η κατάσταση στην ευρωζώνη κι όλοι φυλάγονται.
        ας μην μας πιάνει όμως και πανικός ή φοβία.

        Μου αρέσει!

      • nicoletta.a.p said

        επίσης πιστεύω ότι λέμε πολλά, βρήκα ένα ωραιότατο ποίημα του Σουρή.

        Ὁ Ῥωμηὸς στὸν Παράδεισο

        Θεούλη μου, τί σοῦ ῾λθε νὰ μ᾿ ἁγιάσεις;
        νομίζεις πῶς θὰ μ᾿ ἔμελλε καθόλου,
        ἂν ἤθελες κι ἐμένα νὰ κολάσεις
        καὶ μ᾿ ἔστελνες παρέα τοῦ διαβόλου;
        Μ᾿ ἀρέσει ὁ Παράδεισος, ἀλήθεια,
        χωρὶς δουλειὰ σκοτώνω τὸ καιρὸ
        βλέπω ἁγίους γύρω μου σωρό,
        διαβάζω συναξάρια, παραμύθια,
        κι ἀκούω καὶ τραγούδια θεϊκά,
        μά, ἔλα ποὺ δὲν ἔχετε συνήθεια,
        νὰ λέτε κι ἕνα δυὸ πολιτικά!
        Σὺ κυβερνᾷς γιὰ πάντα μὲ γαλήνη
        κι ὥρα ἀπ᾿ τὸ θρόνο σου δὲ πέφτεις…
        Ἂς ἦταν δυνατὸν Θεὸς νὰ γίνει
        καὶ ἄλλος σὰν ἐσένα, λίγο ψεύτης,
        νὰ μοιρασθεῖ τῶν οὐρανῶν τ᾿ ἀσκέρι,
        νὰ πᾶνε καὶ μ᾿ ἐκεῖνον οἱ μισοί,
        νά ῾ρχεται αὐτός, νὰ πέφτεις σύ,
        νὰ γίνεται λιγάκι νταραβέρι…
        Μὰ ὅλα ἐδῶ εἶναι τακτικά,
        ὁ οὐρανὸς Θεὸ ἐσένα ξέρει,
        καὶ δὲ μιλοῦν πολιτικά!
        Ἐδῶ ποὺ μ᾿ ἡσυχία ὅλοι ζοῦνε,
        γιὰ μένα εἶναι κόλαση μεγάλη,
        πολιτικὰ τ᾿ αὐτιά μου ἂς ἀκοῦνε,
        κι ἂς εἶμαι καὶ στὴ κόλαση, χαλάλι!
        Ἂν εἶχες εἰς τὸ νοῦ νὰ μὲ κολάσεις,
        καὶ μ᾿ ἔφερες κοντά σου γιὰ ποινή,
        νά! κόλαση γιὰ ῾μὲ ἀληθινή…
        Μά, φθάνει πιά, Θεέ μου, μὴ μὲ σκάσεις,
        καὶ διῶξε με στὸ λέω παστρικά,
        γιατὶ ἀλλιῶς στιγμὴ δὲ θὰ ῾συχάσεις…
        Μονάχος θὰ μιλῶ πολιτικά!

        Μου αρέσει!

      • nicoletta.a.p said

        ΝΔ ήμουν διατεθειμένη να ξαναψηφίσω αλλά πλέον είναι μεγάλη ανάγκη να φανεί ο ρόλος όλων των κομμάτων επειδή η ελληνική πλουτοκρατία που μισεί τον ελληνικό λαό περισσότερο από τους ξένους επενδυτές και η οικογενειοκρατία με το παρακράτος ΑΠΟΘΡΑΣΥΝΘΗΚΕ, επειδή το «ευρωπαϊκό όραμα» παραμπήκε στο πετσί αρχηγών κομμάτων όπως και η παγκόσμια διακυβέρνηση. Μιας κι έγιναν έτσι τα πράγματα η μόνη λύση είναι να σπάσει το απόστημα είτε είναι έτοιμος ο λαός είτε όχι.
        Ακόμα κι αν επιστρέψουμε στη δραχμή θα μας τα έχουν έτοιμα τα πράγματα απλά θα υποφέρουν τα βιβλίαρια του κόσμου, δεν πιστεύω ότι θέλουν να αγριέψει τόσο ο Έλληνας, ένα μαθηματάκι θέλουν να δώσουν προς πάσα κατεύθυνση, το ευρώ θα αλλάξει μετά καθώς κι η ευρωζώνη, άλλωστε όλα αυτά είναι προπαρασκευαστικά νομίσματα για ένα ενιαίο παγκόσμιο νόμισμα με το ανάλογο barcode και τσιπάκι να ακολουθεί ταχέως.
        Φάνηκε από τα πρώτα βήματα του Σαμαρά πως η ΝΔ δεν ήταν η σοφή επιλογή.
        Γιατί η αντιπολιτευσή του ήταν σκέτη απογοητευση δεν θα πω βαρύτερα λόγια, δεν έχει άλλωστε σημασία τώρα πια. Μπήκαμε στο τελικό στάδιο εξόδου αυτό πιστεύω κι αυτός είναι ο ρόλος αυτής της συγκυβέρνησης. Το μετά της ιστορίας γιατί αυτό είναι γεγονός έχουμε όντως νέο πρωθυπουργό, εξαρτάται από εμάς:

        ή οι Νεοδημοκράτες αλλάζουν αρχηγό
        ή μόνο η αριστερά μένει.
        κι εννοώ το κκε.

        Ο συλλογισμός μου Άκη απλός, και θα τον βρεις στο ιστολόγιο μου (9 Μαρτίου 2011). Λέω και ξαναλέω ότι ήρθε η ώρα να σπάσουμε τα πόδια του δικομματισμού με ένα από τα δεκανίκια του.

        ποτέ δεν είναι αργά να διορθώσουμε πράγματα, όσο μας πείθουν για τις προθέσεις τους και είναι μόνο λόγια χάνουμε χρόνο, κι ίσως χρειαστούμε πολλές διορθώσεις γιατί ίσως έτσι πληθαίνουν τα κακά που έρχονται.
        καληνύχτα

        Μου αρέσει!

      • nicoletta.a.p said

        @ακης για να μην ψάχνεις ορίστε ο συλλογισμός μου

        «τώρα έρχομαι στο θέμα μας, ΚΚΕ και ΝΔ. Οι θέσεις τους όσον αφορά το ένα σκέλος δείχνουν ότι το ΚΚΕ είναι μακράν καλύτερο από την ΝΔ. Λέει όχι στο Μνημόνιο. Έχει όμως στο άλλο σκέλος μία ανεπιθύμητη θέση ας το πούμε το κουσούρι του ΚΚΕ. Ένα λοιπόν το καλό, κι ένα κουσούρι. Δηλαδή το λαθρομεταναστευτικό και η νομιμοποίηση.

        Πάμε στην ΝΔ. Ναι σε κάποιο μνημόνιο, όχι αυτό, συνέπεια στο Μνημόνιο. Χωλαίνει το σκέλος. Να του βάλουμε 0,5.

        Πάμε στο άλλο σκέλος: Κάτι μεταξύ μη νομιμοποίησης αλλά όχι απέλασης και ταυτόχρονης προσπάθειας μη εισροής νέων λαθρομεταναστών. OOoops μα το ίδιο “λέει” και το ΠΑΣΟΚ, εδώ θα πρέπει να δεχτούμε ότι η ΝΔ θα τα καταφέρει τώρα πια με τον Σαμαρά καλύτερα από προηγούμενους και όταν βρει την ευκαιρία θα το ξεκαθαρίσει κιόλας. Τι συμπέρασμα να βγάλουμε γι’ αυτό το σκέλος; 0,5 κι εδώ.

        ακολουθούν οι αριθμητικές πράξεις

        Ένα καλό του ΚΚΕ κι ένα κακό, ένα μείον ένα ίσον μηδέν. 1-1=0

        Ένα μισό κακό της ΝΔ κι ένα μισό καλό, μισό μείον μισό μηδέν. 0,5-0,5=0

        ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ, είναι ασυναγώνιστος ο ΣΥΡΙΖΑ στο δικό του μηδέν δεν υπάρχει στρογγυλότερο από αυτό και μεγαλύτερο, το συν ενα του στέκεται δίπλα μικρούλι μπροστά στο ΜΗΔΕΝ. Άρα άμα πάμε αριστερά, δεν θα πάμε στον ΣΥΡΙΖΑ γιατί βγάζει μάτι ότι θα κάνουμε μαλακία.

        ΚΚΕ και ΠΑΣΟΚ νικά το ΚΚΕ γιατί ΠΑΣΟΚ είναι κατά πολύ μείον. (πασοκ μείον 2 στο ένα σκέλος, και συν μισό, δηλ. μείον γκαραντί)

        ΛΑΟΣ, 18888 κατασταση, Λέλος και τρέχα γύρευε. Απορρίπτεται.

        ΚΚΕ και ΝΔ, έχουν και οι δύο ένα μηδέν σε φυσικό μέγεθος. Που καταπίνεται.

        Ποιο από τα δύο όμως θέλουν οι εχθροί του Έθνους να καταπιούμε επειγόντως; Γιατί είπαμε εμείς σκεφτόμαστε αλλιώς, σκεφτόμαστε με βάση το Έθνος, όχι τον λαό.

        Μήπως θέλετε να θυμηθούμε ποιοι ψήφισαν το Μάαστριχτ; Ποιος ήταν πρωθυπουργός τότε; Ο γκαντέμης. Το ΚΚΕ τότε όπως και τώρα δεν ψήφισε το Μάαστριχτ. Ήταν κάθετα αντίθετο, και τότε συναίνεσε το ΠΑΣΟΚ και ο Συνασπισμός στην υπερψήφιση. Το ΚΚΕ όταν μίλησε είπε λίγα λόγια για το ΜΝΗΜΟΝΙΟ γιατί βάζει θέμα εθνικής κυριαρχίας. Αυτό το έχει καταπιεί η ΝΔ κι ο Σαμαράς εφόσον λένε “συνέπεια” κι όπως έχω πει αλλού: συνέπεια στο μνημόνιο σημαίνει συνέπεια σε ό,τι ξεκίνησε κάποτε ο Ανδρέας Παπανδρέου και που τώρα εκπληρώνει ο γιός του.

        Το λαθρομεταναστευτικό μείον του ΚΚΕ, το κουσούρι του, άμα το δει κανείς από άλλη οπτική γωνία, είναι ένα κουσούρι που μπορεί να βγει σε καλό.»

        Μου αρέσει!

  11. nicoletta.a.p said

    άντε πάλι, ένα λινκ έβαλα

    ποια δανειακή σύμβασή ωρέ; εδώ οι άλλοι συζητάνε άλλα

    άντε διαβάστε κανά άρθρο της προκοπής μεγαλώστε το πλάνο ωρέ

    h**p://www.reuters.com/article/2011/11/09/us-eurozone-future-sarkozy-idUSTRE7A85VV20111109

    η ευρώπη αλλάζει κι εσείς χαμπάρι δεν παίρνετε;

    Μου αρέσει!

    • Φαίη said

      Nicoletta,
      οι δικοί μας έχουν υποσχεθεί να μας μετατρέψουν σε κρέας για την κατάψυξη των βορειοευρωπαίων σε χαλεπούς καιρούς..
      δεν πάμε να σώσουμε τους εαυτούς μας, το ευρώ πάμε να σώσουμε..
      δεν είναι ηλιθιότητα αυτό.. προδοσία είναι..

      Μου αρέσει!

      • nicoletta.a.p said

        ούτε το ευρώ, αλλά τις πολυεθνικές σαν την Μηζενς και τους διεθνείς κερδοσκόπους, να’ ταν το ευρώ και η ευρωζώνη με το anthem να παίζει στο βάθος κήπος, να’ταν κάτι τέτοιο; όλοι το έχουν μυριστεί. να’ταν «και καλά» μια νομισματική αντίσταση γιατί το δολλάριο ζηλεύει; ότι αυτό θέλει και ήθελε ο ΓΑΠ κι έτσι λειτούργησε; δεν ήταν ούτε αυτό ήταν η χοντρή κονόμα των πολυεθνικών που έχτισαν εδώ αεροδρόμια μετρό κλπ και οι διεθνείς κερδοσκόποι α και κάτι άλλο το δολλάριο δεν ζηλεύει πλέον τίποτα, παίζει ΚΙ ΑΥΤΟ πάνω στο ευρώ και βγάζει …….δολλάρια αλλιώς φαντάζομαι θα είχε κατρακυλήσει κι άλλο.

        ο ΠΠ εδώ είναι ας πει αν έχω άδικο, εγώ μια απλή νοικοκυρά.

        Μου αρέσει!

      • Φαίη said

        Το ευρώ είναι αυτό που ΜΑΣ ΛΕΝΕ ότι πάνε να σώσουνε Nicoletta, το ευρώ για μια σταθερή οικονομία στην ευρώπη και τέτοιες παπαριές.
        Πίσω από το ευρώ βρίσκονται άνθρωποι μιας συγκεκριμένης ελίτ που παίζουν με όλα τα νομίσματα όπως παίζουν με τα αρ@ίδια τους. Εμείς οι λαοί εκεί είμαστε γραμμένοι μετά συγχωρήσεως.
        Και καθώς οδεύουμε προς το θυσιαστήριο μας αποκαλλούν και υπαίτιους τούτης της καταστροφής..
        Μην θυσιαστούμε και φοράμε λίγα ρούχα, πρέπει να μας τα βγάλουν και αυτά..

        Και εμείς καθόμαστε και ασχολούμαστε με τις επαναλαμβανόμενες μαμακίες του ευρωλιγούρη Αντωνάκη..

        Μου αρέσει!

      • Γορτύνιος said

        Φαίη,
        λες «οι δικοί μας έχουν υποσχεθεί …»
        Αν αυτά τα ελληνόφωνα ανθρωποειδή είναι «δικοί μας»,
        τότε εγώ είμαι …αστροναύτης.
        «Δικούς της» (=υπαλλήλους) τους έχει η ντόπια βαρωνία
        και η Goldman Sachs.

        Μου αρέσει!

      • nicoletta.a.p said

        οι περισσότεροι είμαστε πιο έξυπνοι απ’ ό,τι νόμιζαν, από τον λαό, το πρόβλημα είναι ότι πολλοί εκ των έξυπνων είναι ακόμα μαστουρωμένοι από τα κόμματα.

        ελπίζω να ξεμαστουρώσουν σύντομα. δεν θα έχουν την πολυτέλεια του πικρού σκέτου καφέ που τους φέρνουμε για πάντα.

        Μου αρέσει!

      • Φαίη said

        Γορτύνιε έχεις δίκιο,
        υπάλληλοι των γνωστών τραπεζιτοβαρώνων είναι..

        όσο και αν πονάει όμως βρίσκονται μέσα στην Πατρίδα μας και δρουν ανεξέλεγκτα..
        θα τους πάρει ο διάολος και θα τους σηκώσει..

        Μου αρέσει!

      • Σοφία said

        Είμαστε δε, Φαίη τόσο υπαίτιοι της «καταστροφής» όσο κι ο χαλβάς του σούπερ μάρκετ.
        Αν δηλαδή έχεις ένα ΑΒ Βασιλόπουλο και σου χαλάσει μια παρτίδα χαλβά και λες ότι θα χρεωκοπήσει όλο το μαγαζί….
        Οι άνθρωποι μας κοροϊδεύουν και εμάς και όλους.

        Για την Ιαπωνία πάλι με τα υπερδιπλάσια ελλείμματα δεν φοβάται κανείς….
        Εξαιτίας ημών (μη σας πω των τριών κιόλας, Νικολέτας Φαίης, Σοφίας) θα σταματήσει η περιστροφή του πλανήτη… Είναι ικανοί να πουν και αυτό!

        Μου αρέσει!

  12. nicoletta.a.p said

    Δηλαδή τι θέλετε; να μας τα πάρουν όλα να μας δέσουν με δανειακές να μας ταράζουν εδώ με κωλοτούμπες και νύξεις και μετά να μας πουν και άστα λα βιστα ιδού η πόρτα;
    ήμαρτον δηλαδή

    Μου αρέσει!

  13. SILVIO said

    ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣ ΚΥΡΙΕ ΕΞΟΡΓΙΣΜΕΝΕ…Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΚΝΕΥΡΙΣΕ ΤΟΝ ΦΑΗΛΟ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗ…ΓΙΑΤΙ?ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΝΕΠΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΚΟΠΗΣ ΟΠΩΣ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ Ο ΑΝΤΡΕΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ??Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΞΕΡΟΚΕΦΑΛΟΣ..ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΓΝΩΜΗ…ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΄΄ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ» ΚΥΡΙΟΙ ΕΞΟΡΓΙΣΜΕΝΟΙ ΕΜΕΙΣ Ο »ΛΑΟΣ» ΔΗΛ Ο ΤΡΙΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΘΕΩΡΕΙ Η ΑΝΤΕΘΝΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ..ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ .. ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΠΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΤΟΥΣ ΤΡΑΠΙΖΙΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΝ ΑΔΩΝΗ Γ.ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ..[[[ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΟΙ?Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΨΗΦΗΣΕ ΚΥΒΕΡΝΜΗΣΗ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ]]]Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΚΑΝΕ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΟΠΩΣ ΟΙ ΚΟΛΟΝΕΛΛΟΙ[[ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑΡΧΕΣ] ΤΟ 1967… ΟΛΗ Η ΗΓΕΤΙΚΗ ΚΩΛΟΡΑΤΣΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΤΟΥ ΔΗΘΕΝ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥ ΣΑΜΑΡΑ……ΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΕΛΛΑΔΙΤΕΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ…ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΛΛΑΔΙΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ,,,ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΙΣ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ ΣΑΣ..ΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ……………..

    Μου αρέσει!

    • Κόριννα said

      Ἡ αὐθεντικὴ καταγωγὴ τῆς πολιτικῆς εἶναι ἡ ληστεία πού γεννήθηκε ἀπὸ τὴν αὐθαιρεσία(Ἔμποροι τῶν Ἐθνῶν).

      Τότε τὴν ἐπέβαλε ἡ Βία τώρα ὁ σκέτος Δόλος(οἰκονομικὴ κρίσι δῆθεν),ἐνίοτε καὶ μὲ τὴν Βία(Ματατζῆδες).

      Ἒτσι βρέθηκαν μερικοὶ Ὑπουργοὶ καὶ ὑφυπουργοὶ.

      Καὶ οἱ διάφορες Χαροῦλες,τὰ βλίτα, χαίρονται….

      Μου αρέσει!

  14. Anantam-Papantam said

    Δηλαδή αρθρογράφε τι θέλεις να μας πεις ότι τον έπιασαν κορόϊδο τον Σαμαρά;
    Για την 6η δόση ρε γαμώτο! Ελεος ρε παιδιά, εδώ το πράγμα μιλάει απο μόνο του, ο σκηνοθέτης του όλου εγχειρήματος είναι προβλέψιμος.
    Η δική μου λογική λέει, ότι αφού το έργο της εξαθλίωσης το έφτιαξε ο Γιωργάκης μέχρι κάποιου σημείου, τώρα σειρά σου κι εσύ Αντωνάκη να παίξεις στο υπόλοιπο έργο.
    Δεν είναι άμοιρος ευθυνών κι ο Σαμαράκος λοιπόν.
    Ολοι είναι μαριονέτες δυστυχώς και δεν μας πείθει κανείς για την εντιμοτητά του και τον πατριωτισμό του.
    Το μόνο που περιμένουμε εναγωνίως, είναι να ανασυνταχθούν υγιείς ομάδες ανθρώπων με υψηλό αίσθημα ευθύνης, μπας και δούμε άσπρη μέρα στην ζωή μας, πριν χιονίσει..

    Μου αρέσει!

  15. Φαίη said

    Ο Αντωνάκης πρέπει να έχει ξεπεράσει τον Αι Βασίλη στις επιστολές και τα παρακλητικά γράμματα που έχει λάβει τον τελευταίο καιρό..

    Μου αρέσει!

  16. φαίδων said

    Το χαρτί που πρέπει να υπογράψουν οι αρχηγοί, το επέβαλαν «Έλληνες» http://shar.es/onjt1

    Μου αρέσει!

  17. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ said

    Να καμω θελω ταραχη…

    ΠΠ

    Μου αρέσει!

  18. ως εδω. said

    τα λαμογια των μμε , τα ασπονδυλα δημοσιογραφακια και εκδοτες , αρχισαν τις γελιες δημοσκοπησεις , σε »εθνος» κλπ εντυπα , που για ουτε χαρτι τουαλετας δεν κανουν , σε »νετ» το πρωι με τον ασχετο , ουτε το ονομα του δεν ξερω , και με την κυριουλα , που νομιζει οτι ειναι δημοσιογραφος , να λενε , οτι η κοινωνια πηρε τις αποφασεις για τον » σωτηρα ( των τραπεζων ) λουκα » και να προσπαθουν να διαμορφωσουν γνωμες , για ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΕΚΤΡΩΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ , ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΚΡΥΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΣ 19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ…
    αμ δε , καθαρματα , που νομιζετε οτι η κοινωνια εχει ΜΝΗΜΗ ΧΡΥΣΟΨΑΡΟΥ.
    ΚΑΝΕΝΑΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ.
    ουτε βουλευτες , ουτε πολιτικοι , ουτε συνεργατες τους δημοσιογραφοι κλπ λαμογια…
    την μονη θεση που εχετε και αξιζετε ( αν δεν προλαβετε να το σκασετε ) ειναι στο γουδι για εκτελεση , χωρις δικες.
    δεν σας ξεχναμε στιγμη.
    ειδικα τους προθυμους δοσιλογους και συνεργατες (mega, skai, ant1, νετ, εθνος, βημα κλπ χουντοκαναλα και φυλλαδες… ), της εξωτερικης τρο’ι’κας , αλλα και της εγχωριας τρο’ι’κας που δημιουργηθηκε πριν λιγες μερες.

    Μου αρέσει!

  19. ΓΥΠΑΣ said

    Αυτοδύναμο Αντώνη Σαμαρά με στήριξη Κ. Καραμανλή! Όλος ο σχεδιασμός του ξεπουλήματος του τόπου, που τόσον καιρό απεργάζονται, πάει χαμένος!!!

    Έγραψες μεγάλε! Αφού σε χαλάει, τί το πίνεις το ρημάδι;

    Μου αρέσει!

  20. Modestus said

    Καλά προς το παρόν όσοι μένουν νεοδημοκράτες ακόμα ρουφήξτε το κάτωθι να πάνε κάτω τα φαρμάκια

    Μου αρέσει!

  21. Βασιλης said

    Λοιπον παιδια…Θα δειτε που θα ερθει η ωρα και θα ζητανε οι παντες τον ηγετη Καραμανλη!!Μπας και καταλαβουν επιτελους οτι μπορει να φανηκε οτι τα εκανε θαλασσα αλλα τελικα αποδειχθηκε οτι ΗΘΕΛΕ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΑΠΕΜΠΛΑΚΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΕΞ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΤΟ ΣΥΜΜΑΖΕΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ…Πως θα το εκανε διαφορετικα οταν δεσποζουν τα λαμογια οι βαρωνοι των Αμερικανων και τρωνε το δημοσιο χρημα?Πως διαολο μπορεις να φτιαξεις το σπιτι σου οταν εχεις νταβατζηδες πανω απο το κεφαλι σου!!

    Μου αρέσει!

  22. pd said

    Το μεγαλυτερο λαθος του παπανδρεου ειναι οτι τελικα δεν εκανε το δημοψηφισμα.Ογδοντα τοις εκατο θα ψηφιζαν οι ελληνες υπερ του ευρω.Θα τριβανε τα ματια τους οι μερκελοσαρκοζυδες.Μιλαμε για εντελως ψεκασμενο λαο.Μας αξιζει οτι κι αν παθουμε…θα το διαπιστωσουν και οι πιο δυσπιστοι στις επομενες εκλογες.Δεν θελουμε να σωθουμε ρε παιδια….τελος

    Μου αρέσει!

  23. nicoletta.a.p said

    ειδησεογραφία Ιράν εκρηξεις Πακιστάν θανατηφόρος ιός Τουρκία σεισμοί Οκλαχόμα επίσης τόσο ισχυροί που μιλάνε για αποκάλυψη μετά περίεργου καιρού

    δεν σφυρίζετε μόνο εσείς, κάτι σφυρίζει γενικώς.

    Μου αρέσει!

  24. ΕΔ said

    Ο Καζακης εχει ιδρυσει Μετωπο.Απηυθυνε προσκληση σε ολους τους πολιτικους χωρους για Ενιαιο Αντιμνημονιακο μετωπο.Το ΚΚΕ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΗΚΕ.Μεχρι στιγμης.
    Υπαρχουν αρκετοι λαικοι δεξιοι που αηδιασμενοι απο το φασισταριο του ΑΝΤΙΝΕWS,το θεατρο του Φαηλου,τους προδοτικους ακροβατισμους του Λαζαριδη και την απ οτι φαινεται μεθοδευμενη και προαποφασισμενη Μειοδοσια Σαμαρα,κινουνται προς τα εκει.
    Στην οργισμενη και σε αναβρασμο,αριστερη Βαση που ζηταει »οριοθετηση» του Μετωπου,απαντα εξισου οργισμενα ο Καζακης,λεγοντας αυτο που ολοι οι αλλοι δεν τολμουν να πουν.
    Οτι δεν θα βαλω εγω,ουτε κανεις τις διαχωριστικες,δεν με ενδιαφερει ,να διωξουμε τη χολερα,τη Κατοχη και μετα τσακωνομαστε για το ποιος καπιταλισμος εφταιγε.Απευθυνομαι απευθειας στο Λαο που απο τη βαση του θα ανατρεψει τα τεκταινομενα.
    Αμεσες δημοκρατικες διαδικασιες δηλαδη.
    Απλα ,ειλικρινη και αυτονοητα πραγματα.
    Εμπιστοσυνη στις δυναμεις πλουτοπαραγωγικες και ανθρωπινες της Πατριδας και δουλεια.
    Εξω απο την Ευρωπη τους,οπως την κατηντησαν ,εξω απ το ΕΥΡΩ τους,απ το οποιο ουτως η αλλως οπως το ξερουμε,συντομα θα ειμαστε εκτος.Και απολυτως υποδουλωμενοι.
    Αν ο Καμμενος εξακολουθησει τη κουβενταρια και απο πραξη τιποτα,η Κανελλη εξακολουθησει τη στειρα ,βολικη κι ανεξοδη αρνηση του ολοκληρωτικου ΚΚΕ,και οι λοιποι πολιτικοι αντιμνημονιακου προσανατολισμου, τις κενες κουβεντες ,θα προχωρησουμε χωρις αυτους.Ισχυει και για τους λοιπους επιφανεις οικονομολογους ,Βαρουφακης,Λαπαβιτσας κλπ,που σαφως καποτε πρεπει να αποκτησουν πολιτικη σταση ωστε να θεσουν τις γνωσεις τους προς το συμφερον της Πατριδας.
    Ολοι τους θα κριθουν γι αυτο.
    Ολους μας θα μας ρωτησουν στο μελλον τα παιδια μας,τι ακριβως καναμε οταν ξεπουλιοταν για ψευτικα,χαρτινα δανεια η Πατριδα.
    Ελπιζω να χουμε κατι να τους πουμε,σοβαρο.
    Οχι οτι περιμεναμε εναν Καμμενο,τις εκλογες που δεν θα ρθουν ποτε η την 6η δοση των 8 δις που θα παει κι αυτη σε τοκους.Αυτος ο Χειμωνας για καποιους θα ναι πολυ σκληρος.Για οσους απο μας ,οχι τοσο,ωστε να μπορουμε να εξασφαλισουμε τροφη και θερμανση για τα παιδια μας,τουλαχιστον ας φερθουμε Υπευθυνα κι ας τραβηξουμε μπροστα.Αφου εχουμε αυτη τη »πολυτελεια» ας ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΤΕΙΡΕΣ ΕΥΚΟΛΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΚΙ ΑΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ .ΣΟΒΑΡΑ ΚΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ για την τραπεζικη Κατοχη.

    Μου αρέσει!

  25. Γιώργος said

    Στο ΓΟΥΔΗ ΟΛΟΙ τους ανεξαρτητως χρωματος/

    ΙΣΟΝΟΜΙΑ.

    Μου αρέσει!

  26. IANOΣ said

    ΤΟΝΥΑΝΤΟΝΥ ΠΟΛΙΤΙΚΩΣ ΤΕΤΕΛΕΣΘΑΙ !!!!

    Ο Θεός των πνευμάτων και πάσης σαρκός, ο τον θάνατον καταπατήσας, τον δε διάβολον καταργήσας, και ζωήν τω κόσμω σου δωρησάμενος, αυτός, Κύριε, ανάπαυσον την ψυχήν του κεκοιμημένου δούλου σου ΑΝΤΩΝΙΟΝ εν τόπω φωτεινώ, εν τόπω χλοερώ, εν τόπω αναψύξεως, ένθα απέδρα οδύνη, λύπη και στεναγμός.

    Παν αμάρτημα το παρ’ αυτού πραχθέν εν λόγω ή έργω ή διανοία, ως αγα­θός και φιλάνθρωπος Θεός, συγχώρησον ότι ουκ έστιν άνθρωπος, ος ζήσεται και ουχ αμαρτήσει, συ γαρ μόνος εκτός αμαρτίας υπάρχεις, η δικαιο­σύνη σου δικαιοσύνη εις τον αιώνα, και ο νόμος σου αλήθεια.

    Ότι συ ει η ανάστασις, η ζωή, και η ανάπαυσις του κεκοιμημένου δούλου σου ΑΝΤΩΝΙΟΝ, Χριστέ ο Θεός ημών, και σοι την δόξαν αναπέμπομεν, συν τω ανάρχω σου Πατρί, και τω παναγίω και αγαθώ και ζωοποιώ σου Πνεύματι, νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων.

    Αμήν.

    Αιωνία σου η μνήμη, αξιομακάριστε και αείμνηστε αδελφέ ημών. [3]

    Αιωνία η μνήμη, αιωνία η μνήμη, αιωνία αυτού η μνήμη.

    Μου αρέσει!

  27. petros said

    Πόση ηρεμία μπορεί να έχει κανείς όταν ταυτόχρονα
    και του μειώνουν το μισθό ή τη σύνταξη
    και του μειώνουν το αφορολόγητο όριο δύο φορές μέσα στο χρόνο
    και επιβάλλουν έκτακτες εισφορές στα ηδη φορολογημένα εισοδήματα, ακίνητα, αυτοκίνητα
    και μας στέλνουν το αντισυνταγματικό χαράτσι της ΔΕΗ, με φασιστικές απειλές ότι θα μας κόψουν το ρεύμα ;

    Ρωτώ : Μπορούν οι βουλευτές της ΝΔ και του ΛΑΟΣ να δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης σε μια κυβέρνηση που θα διατηρήσει αυτα τα αντισυνταγματικά μέτρα ; Και πόσο υπομονή να κάνουμε, όταν μετά τα στρατιωτάκια ( τους 153 της πλειοψηφίας ) θα βάλουν και την υπογραφή τους και τη ψήφο τους σε αντισυνταγματικά μέτρα όπως το χαράτσι της ΔΕΗ και τις έκτακτες εισφορές και οι βουλευτές της ΝΔ και του ΛΑΟΣ ; Απαιτούμε άμεσα να ζητήσουν την ΑΚΥΡΩΣΗ του χαρατσιού της ΔΕΗ από τον κ. Παπαδήμο ΤΩΡΑ… Αλλιώς δεν θα πάρουν τη ψήφο μας σε 3 μήνες… ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ ΛΟΓΙΑ, θέλουμε ΕΡΓΑ και ΠΡΑΞΕΙΣ.

    Μου αρέσει!

    • petros moustakidis said

      MΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ……

      Μου αρέσει!

    • Χαρουλα said

      …Οτι ειναι Αντισυνταγματικο στο ΣτΕ !!!!! οχι εδω περα ..ο ΛαΟΣ Υπε Νομου και Ταξης και μονο

      Μου αρέσει!

      • antart22 said

        Το ΛΑΟΣ υπέρ ΝΟΜΟΥ και τάξης?????????????
        Αφού είναι υπέρ του νόμου πως είναι δυνατόν να συμμετέχει σε ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ κυβέρνηση????????????????????????
        Χαρούλα, μαζέψου λίγο…

        Μου αρέσει!

      • Χαρουλα said

        Τωρα εγινες κια Δικαστης στο Συνταγματικο Δικαστηριο???? …..Ημαρτον με την ηλιθιωτητα σας…Ουτε μαζορεττες της βλακειας να εισατε!!!

        Μου αρέσει!

      • Κουταλιανός said

        Χαρούλα
        λίγο πιο πάνω υπερασπίστηκα το δικαίωμά που έχει κάθε άνθρωπος να εκφράζει την άποψή του , χωρίς να το κρίνουν για το αν έχει λεφτά, αν ξέρει πολλά ή λίγα γράμματα κλπ κλπ
        Στην ουσία πιάστηκα διότι σε …τέλος πάντων κοίτα αν θέλεις πιο πάνω.

        Εδώ όμως θα πρέπει να πω ,οτι ανεξάρτητα από το πως γράφει κάποιος την λέξη «ηλιθιωτητα»,
        θα μπορούσες να ΜΗΝ το γράψεις καθόλου.
        Η πρότασή σου θα είχε το ίδιο νόημα, χωρίς να βρίζει ή να στρέφετε προσωπικά , εναντίον κάποιου.
        Ευχαριστώ

        ΥΓ Οι απόψεις μας είναι τελείως διαφορετικές, σε πολιτικό επίπεδο. Σαν άνθρωποι , ..κρίμα τέτοια λόγια.

        Μου αρέσει!

    • ο ξένος said

      Το ΣτΕ θα βγάλει απόφαση για το χαράτσι της ΔΕΗ στις 2 Δεκεμβρίου.
      Επειδή το χαράτσι μπάζει αντισυνταγματικότητα από καμιά δεκαριά μεριές, μπορεί να περάσει μόνο με συναλλαγή κυβέρνησης-δικαστών κάτω από το τραπέζι. Θα μάθουμε σύντομα αν η σαπίλα έχει γενικευτεί ή αν υπάρχουν αντιστάσεις νομιμότητας.

      ΥΓ Η συνταγματικότητα του μνημονίου ήταν άλλο θέμα, και οι προσφυγές δεν ήταν τόσα καλά «δεμένες» όπως τώρα.

      Μου αρέσει!

  28. Ιωαννης Μ said

    Ένας κόκορας κυνηγούσε μια κότα.
    Η κότα καθώς τρέχει … σκέφτεται:
    «Αν του κάτσω θα μου βγει το όνομα! Να τρέξω να ξεφύγω; … θα χάσω την εμπειρία!…
    Τι να κάνω.. τι να κάνω…;…. Ας σκοντάψω !!!»

    Μου αρέσει!

  29. armagedon said

    ΜΑΚΗΣ ΒΟΡΙΔΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΜΠΟΜΠΟΛΑ,ΑΔΩΝΙΣ ΤΟΥ ΑΛΑΦΟΥΖΟΥ…ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΝΑΥΤΙΛΙΑ…ΤΑ ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΦΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΘΥΜΑΤΑ ΧΑΡΟΥΛΑ

    Μου αρέσει!

  30. S.τ.γ.θ. said

    ΤΖΑΜΠΑ οι συμβουλές σου γιατί

    κουφόν καμπάνα κι αν χτυπάς
    τρελλόν κι αν δαρμενεύεις
    και μεθυσμένον κι αν κερνάς
    ΟΛΑ ΧΑΜΕΝΑ ΠΑΝΕ κι ο αντωνάκης μαζί

    Μου αρέσει!

  31. ή ΛΑΟΣ ή ΧΑΟΣ said

    Χα χα,είπες κότα και θυμήθηκα την άλλη κότα οπαδό(!!;;;) του ΛΑΟΣ.Που πήγε;
    Και είχα όρεξη να της ρίξω ένα…μπινελίκι ρε παιδιά μην πάει αλλού το μυαλό σας.
    Αγαπητή χαρούλα,τώρα σου μιλάω σοβαρά και χωρίς καμμιά διάθεση προσβολής.Παίρνω πίσω και το κότα.Όσοι δήθεν αριστεροί βρίζουν το ΛΑΟΣ απλώς υποκρίνονται.Στον ίδιο θεατρικό θίασο παίζουν,απλώς καθένας έχει το ρόλο του.Όταν πας σε μια θεατρική παράσταση ή βλέπεις μια ταινία πιστεύεις πως οι ρόλοι που ερμηνεύουν οι ηθοποιοί είναι η ίδια τους η ζωή;Αυτά δεν τα πιστεύουν ούτε οι γιαγιάδες πλέον.
    Μεταμφιεσμένοι σε πατριωτικό κόμμα είναι οι πράκτορες του ΛΑΟΣ(επιχείρηση πρακτορείας κατά τον εμπορικό κώδικα),όπως εσύ ντυνόσουν μικρή κάθε Αποκριά.
    Είναι πολλά τα λεφτά Χαρούλα.

    Μου αρέσει!

    • Χαρουλα said

      ΛΑΟΣ ή ΧΑΟΣ .. το ΤΡΥΚΙΜΙΑ ΕΝ ΚΡΑΝΙΩ θα σου πηγαινε καλυτερα τωρα που σε βλεπω απο αποσταση ….και εγω σοβαρα μιλαω χωρις καμμια μα καμμια διαθεση προσβολης απλα σου πηγαινει !! Μουρλια εισαι!

      Μου αρέσει!

  32. IANOΣ said

    «Ἡ γενεολογία τῆς πολιτικῆς εἶναι συνεχὴς καὶ γνησία κατὰ τοὺς προγόνους. Ἡ ἀργία ἐγέννησε τὴν πενίαν. Ἡ πενία ἔτεκε τὴν πεῖναν. Ἡ αὐθαιρεσία ἐγέννησε τὴν λῃστείαν. Ἡ λῃστεία ἐγέννησε τὴν πολιτικήν. Ἰδοὺ ἡ αὐθεντικὴ καταγωγὴ τοῦ τέρατος τούτου. Τότε καὶ τώρα πάντοτε ἡ αὐτή. Τότε διὰ τῆς βίας, τώρα διὰ τοῦ δόλου καὶ διὰ τῆς …βίας. Πάντοτε ἀμετάβλητοι οἱ σχοινοβᾶται οὗτοι οἱ Ἀθίγγανοι, οἱ γελωτοποιοὶ οὗτοι πίθηκοι (καλῶ δ᾿ οὕτω τοὺς λεγομένους πολιτικούς). Μαῦροι χαλκεῖς κατασκευάζοντες δεσμὰ διὰ τοὺς λαοὺς ἐν τῇ βαθυζόφῳ σκοτίᾳ τοῦ αἰωνίου ἐργαστηρίου των…».

    «Ἠμύνθησαν περὶ πάτρης οἱ ἄστοργοι πολιτικοί, οἱ ἐκ περιτροπῆς μητρυιοὶ τοῦ ταλαιπώρου ὠρφανισμένου Γένους, τοῦ ῾στειρεύοντος πρίν, καὶ ἠτεκνωμένου δεινῶς σήμερον;᾿.

    Ἄμυνα περὶ πάτρης δὲν εἶναι αἱ σπασμωδικαί, κακομελέτητοι καὶ κακοσύντακτοι ἐπιστρατεῖαι, οὐδὲ τὰ σκωριασμένης ἐπιδεικτικότητος θωρηκτά. Ἄμυνα περὶ πάτρης θὰ ἦτο ἡ εὐσυνείδητος λειτουργία τῶν θεσμῶν, ἡ ἐθνικὴ ἀγωγή, ἡ χρηστὴ διοίκησις, ἡ καταπολέμησις τοῦ ξένου ὑλισμοῦ καὶ τοῦ πιθηκισμοῦ, τοῦ διαφθείραντος τὸ φρόνημα καὶ ἐκφυλίσαντος σήμερον τὸ ἔθνος, καὶ ἡ πρόληψις τῆς χρεωκοπίας.

    Τὶς ἠμύνθη περὶ πάτρης;

    Καὶ τί πταίει ἡ γλαῦξ, ἡ θρηνοῦσα ἐπὶ τῶν ἐρειπίων; Πταίουν οἱ πλάσαντες τὰ ἐρείπια. Καὶ τὰ ἐρείπια τὰ ἔπλασαν οἱ ἀνίκανοι κυβερνῆται τῆς Ἑλλάδος».

    Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης , ¨Εμποροι Τών Εθνών “

    Μου αρέσει!

  33. Zanglos said

    Σήμερα 13 Νοεμβρίου είναι η γιορτή του πατέρα στην Σουηδία, δεν ξέρω για την Ελλάδα,
    εύχομαι σε όλους τους άνδρες και πατεράδες Έλληνες υγεία και καλύτερες μέρες!

    Μου αρέσει!

  34. clio said

    Χαρούλα,μήπως είσαι η «μπουμπούκα»;

    Μου αρέσει!

  35. Άναξ said

    To να πιστεύουν ακόμη άνθρωποι σε κόμματα, είναι αριβώς ίδιο με το να πιστέψει κάποιος ότι ο γάιδαρος πετάει.

    Αυτός είναι κι ο λόγος που όλοι μαζί στην βουλή λένε ακριβώς τα ίδια πράγματα.

    Επειδή ανήκουν στο ίδιο κόμμα όλοι τους. Το κόμμα τους λέγεται ΜΑΣΩΝΙΑ και όποιος ακόμη πιστεύει σε κόμματα, είναι είτε κορόιδο είτε μασώνος κι ο ίδιος.

    Κάποιοι που πιθανώς δεν ανήκουν σε κλειστά κλαμπ, θα δούμε πως θα πράξουν στο εγγύς μέλλον.

    Μου αρέσει!

  36. ο ξένος said

    Ο Αντώνης Σαμαράς όταν καταψήφιζε το μνημόνιο είχε δηλώσει ον κάμερα:

    α)Θα σεβαστούμε τις υπογραφές της κυβέρνησης.
    β)Καταψηφίζω για να έχει ο λαός εναλλακτική!

    Δηλαδή, ο κ.Σαμαράς ευθέως είχε τοποθετηθεί από τότε ότι δεν πρόκειται να «κινδυνεύσουν» τα συμφωνηθέντα, ότι παίζει απλώς το ρόλο του ενάντιου στο μνημόνιο. Η θέση του ήταν ιδανική για το σύστημα.

    Τώρα, με την εξέλιξη αυτή, ουσιαστικά «απαγόρευσαν» στον ελληνικό λαό να έχει ακόμη και τη φαντασίωση μιας άλλης πολιτικής!

    Πρόκειται για κλιμάκωση του ψυχολογικού πολέμου σε βάρος μας, σε συνέχεια του πολέμου που είχαμε δεχτεί από την κυβέρνηση Παπανδρέου κατά την προ μνημονίου εποχή (είμαστε λαός διεφθαρμένων και φοροφυγάδων).

    Μου αρέσει!

  37. fnous said

    Αντιστάθηκε στο «Μεσοπρόθεσμο» …θα πει ο καλοπροαίρετος αναγνώστης.

    Αντιστάθηκε εκεί όπου γνώριζε ότι οι τοκογλύφοι δεν είχαν ανάγκη την υποστήριξή του, εφόσον γνώριζαν ότι το νομοσχέδιο θα «περάσει» έτσι κι αλλιώς …λέμε εμείς.

    Δεν πρόσφερε «συναίνεση», την οποία δεν μπορούσε να προσφέρει έτσι κι αλλιώς, αλλά συναίνεσε σε όλα τα άλλα.

    Σε όλες τις προδοτικές μεθοδεύσεις συμμετείχε στο ακέραιο.

    Πρόδωσε το Σύνταγμα, αναγνωρίζοντας σαν «νόμιμο» το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων.

    Πρόδωσε τον ελληνικό λαό, αναγνωρίζοντας σε αυτό το Ταμείο το δικαίωμα να διαχειρίζεται σαν ιδιοκτήτης τη δημόσια περιουσία.

    Διόρισε άνθρωπο δικό του να συμμετέχει στο πλιάτσικο.

    Εδώ και πάλι ο καλοπροαίρετος θα αναρωτηθεί «..

    .Και τι να έκανε; …

    Μπορούσε να κάνει τίποτε άλλο, από τη στιγμή που ψηφίστηκε το «Μεσοπρόθεσμο»; …

    Έβαλε τον δικό του άνθρωπο στο Ταμείο, για να παρακολουθεί …
    Κακό είναι;

    » Βεβαίως και είναι κακό.

    Το Μεσοπρόθεσμο πέρασε από τη Βουλή, αλλά το Ταμείο δεν μπορεί να περάσει από τα Ανώτατα Δικαστήρια …Παράνομο είναι …
    Εξόφθαλμα παράνομο.

    Δεν είναι δυνατόν μια «Ανώνυμος Εταιρεία» να διαχειρίζεται εν λευκώ τη δημόσια περιουσία. Δεν μπορεί η Βουλή —ακόμα και να θέλει— να της περάσει τέτοιες αρμοδιότητες.

    Γιατί δεν αντιδρά νομικά ο Σαμαράς;

    Γιατί δεν βάζει τους δικηγόρους του κόμματός του να στείλουν την υπόθεση στο Συνταγματικό Δικαστήριο; Εδώ είναι το όλο θέμα. Πώς θα αντιδράσει ο κακομοίρης ο Αντωνάκης; Εδώ είναι φανερό —ακόμα και στους «τυφλούς»— τι συμβαίνει.

    Στο πλιάτσικο αυτού του Ταμείου πρωταγωνιστεί ο Λάτσης …

    Ο γνωστός γιος του παλαιού δωσίλογου των Ναζί …

    Ο συμμαθητής του Σαμαρά από το Κολέγιο.

    =================================================
    Διαβάστε τα κείμενα και διαδώστε τα.-
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΙΑΝΟΥ.
    Εθνικό Απελευθερωτικό Μέτωπο – ΕΑΜ Β’
    Παπανδρέου και Σαμαράς. Συνένοχοι Προδότες!!!

    Μου αρέσει!

  38. fnous said

    Ποιος ξέρει τι «πάσα» διαφθοράς έκανε στο ΠΑΣΟΚ του Σημίτη ο Αντωνάκης ο τενίστας …

    Ο Αντωνάκης, ο οποίος, ως Υπουργός Οικονομικών της Οικουμενικής κυβέρνησης, ήταν αυτός, ο οποίος έβαλε τον τότε φτωχό Κόκκαλη στο παιχνίδι της λεηλασίας της χώρας …

    Ο Αντωνάκης, ο οποίος, ως κορυφαίος παράγοντας της κυβέρνησης Μητσοτάκη, γνώριζε τον Κόκκαλη και τους Χριστοφοράκους της Siemens, όταν ο Σημίτης και οι Μαντέληδες δεν τους γνώριζαν ούτε εξ’ όψεως.

    Ποιος ξέρει τι έχει υπογράψει ως υπουργός του Μητσοτάκη και τον έχουν «αλυσοδεμένο» οι τοκογλύφοι.
    Ποιος ξέρει πόσο καλά τον «κρατάνε» τον «ατίθασο» Αντωνάκη αυτοί, οι οποίοι τον έβαλαν να μας «σώσει» από τον συμμαθητή του.

    Κατάλαβε ο αναγνώστης πόσο μας «δουλεύουν» τα κόμματα των δωσίλογων του Κολεγίου; Κατάλαβε πώς παίζουν το παιχνίδι της συνενοχής και πώς με αλλεπάλληλους συμψηφισμούς καταφέρνουν και «κουκουλώνουν» τα πάντα.
    Πώς θα καταγγέλλει ο κάθε Σαμαράς τον κάθε Παπανδρέου, όταν όλοι τους γίνονται αρχηγοί χάρη στις «ευλογίες» των ίδιων σκοτεινών κέντρων εξουσίας; Πώς θα καταγγείλει το ένα κόμμα το άλλο, όταν οι ηγέτες τους τα έχουν μπλέξει στα ίδια σκάνδαλα;

    Πώς θα τολμήσει ο Σαμαράς ν’ ανοίξει «θηλιές» στο «πλεκτό» της Διαπλοκής, όταν όλες οι «κλωστές» περνάνε μέσα από τη θητεία της κυβέρνησης Μητσοτάκη;
    Αυτό είναι το επίτευγμά τους. Κανένα σκάνδαλο δεν είναι αμιγώς «πράσινο» ή «μπλε». Η ίδια η Siemens έδινε χρήματα καί στα δύο κόμματα εξουσίας.
    Η ίδια η Siemens συνδέει τον Σαμαρά με τον Γιωργάκη και τα κόμματά τους. Πώς περιμένουμε να «καθαρίσει» ο τόπος, όταν το σκάνδαλο της Siemens αφορά εξίσου καί τον «πράσινο» Μαντέλη καί τον «μπλε» Λιάπη; ..

    .Όταν ο Χριστοφοράκος τάιζε τα «πράσινα» σκουπίδια, αλλά ήταν «κολλητός» με τη Ντόρα; …Όταν ο Χριστοφοράκος πήγαινε με το ελικόπτερο στο Κορακοχώρι του Σημίτη, αλλά με το αεροπλάνο έκανε βόλτες με τον ξάδερφο του Καραμανλή; Ποιος θα καταγγείλει ποιον; Πώς δεν θα γελάει πίσω από τις πλάτες μας το απολειφάδι ο Σημίτης; Πώς δεν θα μας «δουλεύει» ο γνωστός Άκης;
    Τι να φοβηθούν όλοι αυτοί οι εγκληματίες;
    Το Αντωνάκη; …
    Τον Αντωνάκη της πλάκας; …

    Τον «φρέσκο» Αντωνάκη, ο οποίος κέρδισε τις εκλογές στο κόμμα και δεν του ξεκλείδωσαν την πόρτα, για να πανηγυρίσει στο μπαλκόνι; …

    Τον «μετανοημένο» Αντωνάκη, ο οποίος πανηγύριζε τη νίκη του στην εξώπορτα της Ρηγίλλης; …
    Τον «σέξι» Αντωνάκη, ο οποίος έχει νέες «συνταγές» για την οικονομία;

    Τον Αντωνάκη τον έχουν όχι απλά «δεμένο», αλλά «πακτωμένο».

    ————————————————————————-
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΪΑΝΟΥ

    Εθνικό Απελευθερωτικό Μέτωπο – ΕΑΜ Β’

    Παπανδρέου και Σαμαράς. Συνένοχοι Προδότες!!!

    Μου αρέσει!

  39. ΕΛΛΗΝΙΔΑ το λεω και το φωναζω said

    Fnous
    Μπορεις να μου δωσεις ενα λινγκ να βρω βιογραφικου του συγκεκριμενου Π. Τραιανου?? Διαβαζω συνεχως αλλα το ποιος ειναι δεν ξερω….(περιεργεια)!

    Μου αρέσει!

    • ΕΛΛΗΝΙΔΑ το λεω και το φωναζω said

      Σιγα μη παρω απαντηση!!! 😀

      Μου αρέσει!

      • φωτεινη said

        εισαι ομως επιμονη,Ελληνιδα.
        καλησπερα 🙂

        Μου αρέσει!

      • ΕΛΛΗΝΙΔΑ το λεω και το φωναζω said

        Φωτεινη
        Καλησπερα σου 😉
        Μα πως να μην ειμαι?? ψαχνω βιογραφικο αλλα δεν βρισκω πουθενα!!!
        Να μη ξερω τι διαβαζω?? ποιος ειναι τελος παντων αυτος που γραφει τα σεντονια?? 😀 😀
        Καποιος ειπε οτι δεν υπαρχει αυτο το ονομα ουτε το ατομο, απλα υπαρχει μια συντακτικη επιτροπη και γραφουν αυτα τα αρθρα!!!
        Τι να πω!!!
        Θα επιμεινω να δουμε λιγο φως 😛 😀

        Μου αρέσει!

      • φωτεινη said

        παντως κινουνται πολυ στο διαδικτυο.
        παρα πολυ μαλιστα…
        χμ.τι να πει κανεις.
        κατι μπορουμε να καταλαβουμε απο αυτους που φανατικα βαζουν το λινκ του.
        τι καπνο φουμαρουν ,τελος παντων 😆

        Μου αρέσει!

      • fnous said

        Ε.Α.Μ. Β’
        Το ΕΑΜ Β’ είναι μια «κραυγή» αγωνίας του ελληνικού λαού.

        Προέρχεται μέσα από τα «σπλάχνα» του.
        Είναι η αντίδραση σε μια κοινωνία, η οποία καθημερινά παραπαίει.
        Είναι η αντίδραση σε μια αφόρητη κοινωνική αδικία.

        Είναι η αντίδραση σε μια μεγάλη και απολύτως “αόρατη” εθνική απειλή.

        Ως κόμμα, δεν περιορίζεται στους παραδοσιακούς διαχωρισμούς του «στημένου» πολιτικού μας σκηνικού.

        Δεν διακρίνει Αριστερά και Δεξιά.
        Δεν διαχωρίζει τους πολίτες σε ομοϊδεάτες και αντιπάλους.

        Δεν παριστάνει παρανόμως την παράταξη, όπως κάνουν τα υπόλοιπα κόμματα.
        Είναι ένα κόμμα απόλυτα ευθυγραμμισμένο με το δημοκρατικό μας Σύνταγμα.

        Το μόνο που το χαρακτηρίζει σε σχέση με το σημερινό πολιτικό σκηνικό είναι η απέχθεία του προς τα αντιδημοκρατικά άκρα καί των δύο πλευρών. Απεχθάνεται εξίσου τόσο τους γενικούς γραμματείς «πατερούληδες» όσο και τους «γαλαζοαίματους» βασιλείς.

        Ως εκ τούτου είναι απόλυτα αντικομμουνιστικό και αντιμοναρχικό.
        Ως κόμμα κάνει αποκλειστικά και μόνον αυτά τα οποία προβλέπονται από το Σύνταγμα να κάνουν τα κόμματα.
        Καταθέτει προτάσεις και τις θέτει στην κρίση των πολιτών.
        Όλων των πολιτών.

        Αυτοί πρέπει να το βοηθήσουν, για να τους βοηθήσει.

        Αν δεν το βοηθήσουν αυτοί, θα «πεθάνει», γιατί δεν πρόκειται να το βοηθήσουν τα ΜΜΕ.

        Τα ελεγχόμενα από τους ιμπεριαλιστές και διαπλεκόμενους ΜΜΕ. Το ΕΑΜ Β’ δεν έχει άλλα μέσα εκτός από τη στήριξη των πολιτών. Αυτό όμως είναι επιλογή του και όχι αδυναμία του.

        Δεν ΘΕΛΕΙ να έχει άλλα μέσα, γιατί δεν θέλει να «νοθεύσει» την αποστολή του. Δεν ΘΕΛΕΙ να έρθει σε καμία επαφή με κανέναν από τους γνωστούς πολιτικούς και οικονομικούς παράγοντες της χώρας.

        Οι πολίτες είναι αυτοί οι οποίοι θ’ «αποφασίσουν» για την τύχη του. Μόνον η δύναμη των πολιτών μπορεί να παρακάμψει τη δύναμη των ΜΜΕ.

        Οι πολίτες μπορούν να βάλουν «μέσα» στα σπίτια των Ελλήνων τη γνώση, την οποία είναι βέβαιον ότι θα αρνηθούν να βάλουν τα ΜΜΕ.

        Οι πολίτες πρέπει να διαδώσουν μέσα στην κοινωνία τα καλά νέα. Νέα, τα οποία θ’ αρνηθούν να δημοσιοποιήσουν οι πολυεκατομμυριούχοι δημοσιογράφοι της διαπλοκής.
        Στις γειτονιές και στις πλατείες θα νικηθεί ο δικομματισμός του «καναπέ».

        Αν συμβεί αυτό, όλα τα άλλα είναι εύκολα.

        Έχουμε τη γνώση να τα κάνουμε εύκολα.

        Μπορούμε ν’ αποδείξουμε ότι έχουμε τη γνώση.

        Θέλουμε να ξεφύγει ο Έλληνας από τη φτώχεια.

        Θέλουμε οι δωσίλογοι πολιτικοί, οι διεφθαρμένοι κρατικοί λειτουργοί, οι άρπαγες διαπλεκόμενοι και οι τοκογλύφοι τραπεζίτες να πάνε φυλακή. Να σαπίσουν στη φυλακή.

        Θέλουμε αυτοί οι οποίοι «μάτωσαν» τον ελληνικό λαό να «ματώσουν».

        Θέλουμε, αυτοί οι οποίοι γέλασαν εις βάρος του, να κλάψουν.

        Θέλουμε πίσω την πατρίδα μας. Θέλουμε πίσω τη ΖΩΗ μας.

        Παναγιώτης Τραϊανού

        Μου αρέσει!

      • ΕΛΛΗΝΙΔΑ το λεω και το φωναζω said

        FNOUS
        δεν ζητησα σεντονι ή υμνο…στοιχεια ζητησα να μαθω να ξεστραβωθω!!!
        Την σελιδα του την ξερω…την διαβαζω….αϋλος ειναι?? δεν εχει στοιχεια οπως ολοι μας???
        Οι καιροι ειναι πονηροι, πρεπει να προσεχουμε τι διαβαζουμε και τι λεμε!!!

        Μου αρέσει!

      • Νancy said

        Εεε και σύ Ελληνίδα!! γιατί επιμένεις, μπορεί να μην βλέπεται ο άνθρωπος 🙂

        Μου αρέσει!

      • ΕΛΛΗΝΙΔΑ το λεω και το φωναζω said

        Νανσυ
        😀 μα δεν θα τον παντρευτω, βιογραφικο θελω να δω τι φτυχια εχει 😀
        Αυτα που λεει τα εχω διαβασει και απο αλλους με ονοματεπωνυμο, γιαυτο ρωτω και ξαναρωτω!!!!
        Μηπως ειναι κλοπυ ραιτ??? λεω μηπως!!!!! 😉 😉

        Μου αρέσει!

      • Νancy said

        Μου αρέσει!

    • Κουταλιανός said

      @ Ελληνίδα

      εδώ

      http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/

      σου προτείνω να ασχοληθείς λίγο. Δεν θα πω όχι για τα «σεντόνια» αλλά αξίζει τον κόπο.

      Μου αρέσει!

      • ΕΔ said

        Παρακολουθω Τραιανου απ το Μνημονιο 1,αναζητωντας κι επιζητωντας οπως και τωρα, ευρυ αντιμνημονιακο μετωπο.Τοτε βεβαια δεν φανταζομουν που το παει ο Αντωνακης,τον οποιο και ψηφισα.
        Αρχισα να ψυλιαζομαι απ την κολοβη, ηπιων τονων αντιπολιτευση που ασκουσε δυο χρονια,αηδιασα με ολους τους οταν στο Μεσοπροθεσμο κλειστηκαν ολοι στη Βουλη και εξω γινοταν μακελειο.
        Εμεις καναμε σκληροτερη αντιπολιτευση σε σκληρα μνημονιακα blogs,εμεις ψαχνομασταν για νομικες λυσεις ,εμεις τρωγαμε τα χημικα και ποτε κανενος εισαγγελεα δεν ιδρωσε τ αυτι.
        Και φτασαμε στην 28η ,που εγινε Ταραχη κι ο Αντωνακης μας αποκαλεσε ολεθριες μειοψηφιες.Και το ANTINEWS ξεσκιστηκε να κοβει σχολια και να μας αποκαλει σκουπιδια.
        Θα συμμαχησω με τους παντες αρκει διωξουμε τη χολερα.
        Ο Τραιανου δεν ξερω αν ειναι φυσικη οντοτητα.Στα σχολια μου,περι φανερης και αρα υπολογισιμης παρουσιας και οχι ανθρωπου σκιας,απαντα οπως ο Φακτορας.
        Τα κοβει.
        Απολυταρχισμος και φασισταριο τελευταιας διαλογης ειναι το τελευταιο που μπορω να αντεξω σ αυτη την επονειδιστη εποχη.
        Μπορει σε καποια να χει δικιο,οπως ο οποιοσδηποτε κοινος νους πλεον.Ας βρει το θαρρος να φανερωθει απ τα σκοταδια και μετα συζηταμε.
        Αορατους δεν στηριζω.Χιλιες φορες ΑΝΤΑΡΣΥΑ.Συνελαβαν τον Καυκαλα στο περιπτερο Οθωνος και Αμαλιας 29 ιΟΥΝΙΟΥ,σχεδον απεναντι μου.
        ο Αντωνης,ο Καμμενος,ο Τραιανου και λοιποι γιαλαντζι επαναστατες που ηταν;Μετρουσαν κουκια,εσπαγαν πλακα οπως τα πασοκια που μας απαξιωναν η εγραφαν @αλακιες στο πληκτρολογιο.;;;
        Τερμα η πλακα παιδια.Αργα η γρηγορα θα μετρηθουμε.

        Μου αρέσει!

  40. Παύλος said

    Τα ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ, σε ολόκληρη την ιστορία της ανθρωπότητας, έγιναν «για να υπερασπίσουν το συμφέρον του λαού».
    Η συνταγή εξαπάτησης των ανθρώπων, είναι αρχαία και πολύ γνωστή.

    Μου αρέσει!

  41. […] Μα οι κινήσεις τους ήταν τόσο εμφανείς που τις είχαμε αποκαλύψει έγκαιρα: Αντώνη Σαμαρά, το σχέδιο στο είχαμε σφυρίξει έγκαιρα… […]

    Μου αρέσει!

  42. […] Μα οι κινήσεις τους ήταν τόσο εμφανείς που τις είχαμε αποκαλύψει έγκαιρα: Αντώνη Σαμαρά, το σχέδιο στο είχαμε σφυρίξει έγκαιρα… […]

    Μου αρέσει!

  43. […] Μα οι κινήσεις τους ήταν τόσο εμφανείς που τις είχαμε αποκαλύψει έγκαιρα: Αντώνη Σαμαρά, το σχέδιο στο είχαμε σφυρίξει έγκαιρα… […]

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: