olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Mισό… γρανάζι αναστατώνει την ιστορία και επιστήμη!(Το άλμα που ετοιμάστηκε να κάνει ο ελληνικός κόσμος πριν 2000 χρόνια)

Posted by Βισάλτης στο Ιουλίου 12, 2011

Πριν από λίγο καιρό όταν ολοκληρώθηκε ένας νέος κύκλος μελετών για το περίφημο Υπολογιστή των Αντικυθήρων ,η επιστημονική κοινότητα ανακοίνωσε ότι αισθάνεται έκπληκτη με την ακρίβεια της κατασκευής και τις λειτουργίες του εν λόγω μηχανισμού.Ωστόσο φαίνεται ότι ξεκινά ένας νέος κύκλος εκπλήξεων σχετικά με το πραγματικό επίπεδο της προχριστιανικής τεχνολογίας…

Η αφορμή που τον πυροδότησε ήταν η ανακάλυψη ενός τεμαχίου γραναζιού του 3ου π.Χ. αιώνα,πριν τρία χρόνια στην πόλη Ολβία,της Σικελίας.

Λεπτομερής εξέταση και ακριβής αποκατάσταση σε υπολογιστή του εν λόγο γραναζιού αποκάλυψε ότι οι οδόντες του δεν είναι τριγωνικοί,όπως αυτοί του μηχανισμού των Αντικυθήρων και άλλων νεώτερων μηχανισμών που έχουν βρεθεί,άλλα καμπύλοι και μάλιστα με ακρίβεια καμπυλότητας εφάμιλλη της πιο σύγχρονης τεχνολογίας κατασκευής γραναζιών!

Η συγκεκριμένη καμπύλη μορφή των οδόντων παρουσιάζει μέγιστη ποιότητα εμπλοκής και ακριβέστερη σχέση μετάδοσης της κίνησης.Να σημειώσουμε δε ότι το εν λόγω γρανάζι,είναι το αρχαιότερο γρανάζι γρανάζι που έχει βρεθεί μέχρι σήμερα και είναι τουλάχιστον δύο αιώνων παλαιότερο του Υπολογιστή των Αντικυθήρων,πράγμα που σημαίνει ότι η ανώτερη τεχνολογία του ήταν ήδη γνωστή πολύ νωρίτερα στον Αρχαίο Κόσμο.
Είναι κατασκευασμένο από κράμα χαλκού,έχει διάμετρο 43 χιλιοστά και διέθετε 55 δόντια σε όλη του την περιφέρεια.

Η χρήση του μηχανισμού,μέρος του οποίου αποτελούσε το γρανάζι,μας είναι άγνωστη.Ωστόσο τον Δεκέμβριο του 2008 ,στο διεθνές Συνέδριο Μελετών «Roman Africa» που διεξήχθη στην Ολβία,ο μηχανολόγος- μηχανικός  δρ Τζιοβάνι Παστόρε,που έχει μελετήσει επισταμένα το εύρημα υποστήριξε πως
,δεδομένου ότι ο αριθμός 55 είναι γινόμενο των δύο πρώτων αριθμών 5 και 11,είναι πολύ πιθανόν να αποτελούσε μέρος μηχανισμού αναπαράστασης  κάποιου αστρονομικού κύκλου.Αν συμβαίνει αυτό,επιβεβαιώνεται η μεγάλη ακρίβεια των αστρονομικών μετρήσεων εκείνης της εποχής με την χρήση οδοντωτών μηχανισμών προσομοίωσης της Ουράνιας Μηχανικής.(Πληροφορίες από περιοδικό Τρίτο Μάτι-Τ.188)

σ.σ: …την ίδια ώρα που ο (κατά 1400 χρόνια παλαιότερος) πρόσφατα ανακαλυφθέν Υπολογιστής των Μινωιτών, παρουσιάζει αστρονομικές γνώσεις 1000 ετών παλαιότερες(!!) από αυτές που υποτίθεται ότι είναι «δάνεια» από Βαβυλωνιους και Χαλδαίους.
Κάπως έτσι καταρρίπτεται για μια ακόμη φορά η «ιστορική αλήθεια» με τα «δάνεια εξ ανατολών»,που αποτελούν απλά θεωρίες σκοταδιστικών και περίεργων κέντρων, που έχουν σαν μοναδικό στόχο να μειώσουν και υποτιμήσουν το μεγαλείο και την μοναδικότητα του Ελληνικού Πολιτισμού.

Δείτε οπωσδήποτε και το μικρό αυτό βίντεο του C.Sagan,για να κατανοήσουμε ακόμη περισσότερο σε τι σημείο θα πλησίαζε ο ανεπανάληπτος αυτός πολιτισμός, με 3-4 ακόμη αιώνες τεχνολογικής εξέλιξης,πουαπειλούσε να εξαφανίσει δια παντός ,κοσμοθεωρίες,θρησκείες,»φώτα» και παραμύθια «εξ ανατολών»,και έπρεπε με κάθε τρόπο να σταματήσει…

Επιμέλεια:Βισάλτης-visaltis.net/

49 Σχόλια to “Mισό… γρανάζι αναστατώνει την ιστορία και επιστήμη!(Το άλμα που ετοιμάστηκε να κάνει ο ελληνικός κόσμος πριν 2000 χρόνια)”

  1. Χρήστος Βούλγαρης said

    Παρα πολύ ενδιαφερον και συγκηνητικο το βιντεο! που μπορω να βρω ολη τη σειρα?

    Μου αρέσει!

  2. ΜΑΧΗΤΗΣ said

    Επανω απο την ισοδο του Μουσειου της Αρχ. Ολυμ[ιας,
    υπαρχει ενα ….γραναζι σε κεραμικο.
    μαλλον μισο γραναζι…..
    Ειναι πιστο αντιγραφο!
    Αρα , οι προγονοι μας …ηξεραν! Γνωριζαν πολλα!
    Ειναι αστειο να βγαζουν γραναζια, και καποιο παιδι, καποιος …μεγαλος, να μην τα εβαλε διπλα -διπλα!
    Αρα γνωριζαν πως μπορουν να δημιουργησουν αντιστροφη κινηση!
    ή Η μειωσεις αυξησεις των στροφων!
    Το θεμα ειναι γιατι δεν χρησιμοποιησαν την επιστημη/
    Γιατι προτιμησαν την φιλο-.σοφια -της-Ζωης και οχι τις εξξερευνησεις της υλης?
    Τι θελουν να μας ειπουν απο το μακρινο χρυσο αιωνα του πνευματος?
    Να δουμε και τον μηχανισμο των ..Αντικυθηρων?
    Ασε καλυτερα!
    Το θεμα ειναι , ΤΙ ΔΡΟΜΟ ΜΑΣ ΥΠΕΔΕΙΞΑΝ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ?
    ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ? ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΑΜΕ?

    Μου αρέσει!

    • Μανώλης said

      Πολύ σωστός φίλε…

      Μου αρέσει!

    • Αμετανόητος said

      μαχητή του φωτός βάζεις δύσκολα….πολύ….πολύ δύσκολα…μπλοκάρεις εγκεφάλους.
      τα άϋλα δεν τα πολυκαταλαβαίνουμε….άσε μας στον πόνο μας…
      κανά cds έχεις….? καμιά λίρα….?
      την καλησπέρα μου.

      Μου αρέσει!

      • Μ. Αρκάς said

        Aμετανόητος!!!Αν θέλεις φίλε
        πηγαινε στην ανάρτηση (Αποφάσισαν τι θα αποφασίσουν )
        σημερα το πρωϊ να διαβάσεις μιά απάντηση
        που εδωσε ο Aenaon σε μια απορία μου
        γιά τα CDS, σε ενδιαφέρει νομίζω.
        😈

        Μου αρέσει!

    • ΙΑΣΟΝΑΣ said

      ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΑΜΕ
      ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ
      ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ
      ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΛΟΙΠΟΝ
      ΒΑΘΥ ΨΑΞΙΜΟ

      Μου αρέσει!

    • Παύλος said

      Προχθές είχα πάει στην Αρχαία Ολυμπία για πρώτη φορά…
      Έπαθα σοκ.
      Πήγα και στο μουσείο αλλά δεν πρόσεξα το γρανάζι που αναφέρεις.
      Πρόσεξα όμως την τελειότητα του Ερμή του Πραξιτέλους και έμαθα επίσης ότι εφτιάχτηκε τόσο τέλειο ώστε κανείς να μην μπορεί να το αντιγράψει…..
      Περιττό να σας πω το τι κόσμο από όλα τα μέρη της Υφηλίου είχαν έρθει….
      Μίλαγα με έναν μεσήλικα από την Σιγκαπούρη και όταν του είπα ότι είμαι Έλληνας και έρχομαι για πρώτη φορά γούρλωσε τα μάτια του…
      Αλλά το αγαπημένο μου αρχαίο ρητό είναι..κάλλιο αργά παρά ποτέ…

      Μου αρέσει!

      • ΜΑΧΗΤΗΣ said

        Παυλο
        παρε και την ειρωνια της τυχης των Ελληνων!
        Αν εννοεις προχτες και ακριβολογεις,
        ε, λοιπον βρεθηκα απο εκει και επινα καφε μετα απο την καθιερωμενη μου βολτα στην κληρονομια μας,
        στο καφε κατω απο τα πλατανια!
        Καπου διπλα θα επινες και εσυ!

        Μου αρέσει!

      • ΙΑΣΟΝΑΣ said

        ΜΑΧΗΤΗ ΩΡΑΙΑ ΟΛΑ
        ΟΣΑ ΛΕΣ ΚΙ ΟΣΑ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ
        ΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΦΑΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΥΤΑΛΙ
        ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΛΕΣ ΓΙΑ ΠΛΑΤΑΝΙΑ ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΛΛΗΜΑ
        ΕΙΜΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΦΥΓΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΠΛΑΤΑΝΟΔΑΣΟΣ
        ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΠΙΑΣΕΙ Η ΣΤΕΡΗΣΗ

        Μου αρέσει!

      • Πατρικιος said

        Παυλο υπερβαλεις!
        Ολα αυτα τα κλεψαμε απ’ τους οβριους!
        Σε λιγο θα γραψουν τομους βιβλια για επιστημονικες ερευνες και αναλυσεις οι καθηγηταδες του Γεϊλ, του ΜΙΤ και του Κολουμπια!

        Μου αρέσει!

      • ΜΑΧΗΤΗΣ said

        ΟΣΟ για το αγαλμα του Ερμη, δεν ειναι τυχαιο που μπορεις απο την ραμππα να το ..περιεργαστεις απο ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ!
        ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ!
        Εκει ειναι ΟΛΗ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΚΕΙΝΩΝ ΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ!
        Καθε πλευρα που το κοιταζεις, αλλαζει μορφη!
        Μπροστα δειχνει ενα σφριγηλο γυμνασμενο σωμα, απο διπλα εναν εφηβο, απο πισω εναν νεανια ….
        Προσεξε το την επομενη φορα και θα μεινεις αφωνος!
        κοιταξε το για λιγη ωρα και θα το νοιωσεις ΖΩΝΤΑΝΟ και οχι μαρμαρινο!

        Μου αρέσει!

    • ΜΑΧΗΤΗΣ said

      φιλε Παύλο

      μου βαζεις δυσκολα αλλα τι να σε κανω που σε εκτιμω!
      κοιταξε το βιντεο!
      στο 3,49 θα δεις το γραναζι.
      Γενικα ειναι τοπος που επισκεπτομαι συχνα για την καθαροτητα και αυτοσυγκεντρωση που μου δημιουργει!

      Στην δικη μου Ονειρεμενη Πολιτεια,
      ολοι οι Ελληνες μαθητες θα περνουσαν υποχρεωτικα εκδρομη σχολικη διδακτικη απο την Αρχαια ολυμπια, Δελφους…..
      και θα αφηναν τις μαλακις για νησια και εξωτερικο, να πηγαιναν οταν θα ..μεγαλωναν!
      Νομος!

      Μου αρέσει!

      • ΜΑΧΗΤΗΣ said

        Εκεινο που συνεχως με κανει να σκεπτομαι πολυ, ειναι κοντα στην εξοδο που βλεπεις τα ..εργαλεια!
        Ρωτω ολους τους πιθηκους στον κοσμο και τους… εδω!
        Τι αλλαξε απο την εποχη εκεινη σε εργαλεια?
        ΤΙ?ΤΙ? Τι αλλαξε? βλ. 3,12 3,17…..Κλειδια εξωπορτας?
        Τοτε που αλλοι διανυκτερευαν σε ..δεντρα/
        Και εμεις
        που ερχονται οι γερμανοι και τα λαμογια να μου πουλαν αυτα που αντεγραψαν χωρις την αδεια του Μαχητη?
        Χωρις να πληρωσουν πνευματικα δικαιωματα στου ΕΛΛΗΝΕΣ?
        Ειμαστε διεθνη καριοληδες λαμογια?
        καλα κανουμε!
        Παρτε το βιντεο των ανακαλυψεων των παπουδων μου!
        Και πληρωστε με! Εχω τα δικαιωματα!
        Οπως πληρωνω εγω τις δηθεν δικες σας ..ανακαλυψεις, που εκλεψαν λαμογια σας απο τα δικα μου αρχεια!

        Μου αρέσει!

      • Παύλος said

        Μαχητή αμοιβαία τα συναισθήματα.
        Ευχαριστώ για την επεξήγηση και το βίντεο.
        Το μεσημέρι του σαββάτου ήμουν εκεί από τις 11:30 έως τις 14:40 περίπου…
        Καφέ δεν ήπια αλλά αγόρασα κάτι σουβλάκια για το γιό και την σύζυγο και έφυγα.
        Πάντως σκέφτομαι με την μοτοπαρέα να ξαναπάω μέσα στο φθινόπωρο γιατί το λάτρεψα το μέρος αυτό.
        Αν θέλεις τότε και μπορείς εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα να πιούμε μαζί τον καφέ και να γνωριστούμε από κοντά.
        Αυτό που μου έκανε τρομερή εντύπωση που μέχρι σήμερα δεν το είχα προσέξει στις επισκέψεις σε αρχαιολογικούς χώρους,είναι το πόσο τέλεια εναρμονισμένο είναι το χρώμα των μαρμάρων η γλυπτών με τα χρώματα του φυσικού κάλλους της περιοχής…
        Αν είμασταν και οι άνθρωποι εκείνη τη στιγμή ντυμένοι κατάλληλα με τα μελί χρώματα θα δέναμε εξαίσια με το περιβάλλον….
        Πάντως το εισιτήριο είναι πολύ φθηνό για τους ξένους.
        Στο μουσείο του Λούβρου πληρώνεις 20 ευρώ για να δεις τα κλεμμένα από γάλλους και άγγλους και στο μουσείο της Ακρόπολης 5 ευρώ.
        Όπως μου είπε ένας παππούς μέσα στο μουσείο της Ακρόπολης…
        Βάλε και ξέσκισε τους ξένους 50 ευρώ είσοδο και 5 για τους Έλληνες που ξενιτεύτηκα στο Λούβρο για να δώ τα δικά μας αρχαία..και δεν είχε άδικο.
        Και κάτι που ίσως δεν γνωρίζεις.
        Οι γερμανοί πήραν την Αρχαία Ελληνική γλώσσα και έφτιαξαν την δική τους….
        Αν ομιλείς την Αρχαία Ελληνική είναι εύκολο να μάθεις την Γερμανική….
        Το ίδιο ακριβώς συντακτικό….

        Μου αρέσει!

      • ΜΑΧΗΤΗΣ said

        Παύλος

        Το φθινοπωρο.υπενθυμισε το.
        Οσο για το εισητηριο, εχω καταντησει τελειως γραφικος ,
        γιατι ειμαι το μοναδικο κολλημενο ον στην Ελλαδα που στην εισοδο των αρχαιολογικων , αρχιζω την γκρινια με τους φυλακες, με την ..γυναικα μου,
        επειδη με πιανει οργη να ..πληρωνω για την κληρονομια μου!
        Εμεινα στην εποχη της…Μερκουρη!
        Αν ζουσε , θα την επαιρνα αγκαλια να κανουμε χοντρη ..φασαρια!
        Μου ειναι αδιανοτητο να πληρωνω εισοδο ( αποτρεπτικο οπως καταλαβαινεις για οικογενεια ΕΛΛΗΝΑ)
        για να μην ..παρεξηγιουντε που πληρωνουν οι..ξενοι!
        Αυτη η εξισωση με ..σκοτωνει!
        Ιδιοκτησια μου, κληρονομια μου, φυλακας της και να πληρωνω, ωστε να μελετησω τι μου αφησαν οι παπουδες μου!
        Δεν υπαρχει περιπτωση να μην μουρμουραω με τους φυλακες , οπου και να παω!
        Και με κοιταζουν ..σαστισμενοι!
        Μπορει και για ..ψυχασθενικο!
        Και αν μου κατσει κατι που πιστευω οτι εχω δικιο,
        αστα να πανε!
        Δεν γιατρευομαι!

        Μου αρέσει!

      • ΙΑΣΟΝΑΣ said

        Η ΘΟΔΩΡΑ ΕΠΑΝΕΦΕΡΕ ΤΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
        ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ

        Μου αρέσει!

    • kanenas said

      Οι Αρχαίοι Έλληνες δεν περιορίστηκαν μόνο στην φιλοσοφία, άλλά πάντα ανέπτυσσαν και την επιστήμη ώς μέσο ανάπτυξης του πνεύματος. Μην ξεχνάμε ότι σπουδαίες προσωπικότητες της αρχαιότητας συνδύαζαν και τις δύο ιδιότητες του φιλόσοφου και του επιστήμονα. Ένα από τα αγαπημένα μου ρητά είναι το «πίστευε και μη, ερεύνα». Δηλαδή πάντα να ερευνάς είτε πιστεύεις, είτε όχι. Το οποίο αν και ακούγεται επιστημονικό μπορεί να εφαρμοστεί σε όλες τις πτυχές της καθημερινής μας ζωής, ιδιαίτερα στις εσωτερικές μας αναζητήσεις. Όσο για τον ποιο δρόμο μας έδειξαν, αυτόν του καθήκωντος και της ιστορίας, ώστε παρατηρώντας την ιστορία τους, αν έχουμε τη σύνεση, να μπορέσουμε να αποφύγουμε τα λάθη τους. Άφήνω κατά πόδας τα υπόλοιπα αμέτρητα εφόδια που μας άφησαν στις τέχνες και τις επιστήμες από τα οποία, εφοδιάστηκε ολόκληρη η ανθρωπότητα.

      Μου αρέσει!

  3. ΓΙΩΡΓΟΣ Π. said

    ΠΑΝΤΑ ΥΠΗΡΧΕ ΕΝΑΣ ΦΟΒΟΣ ΚΑΙ ΦΘΟΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΥΣΗ ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ……
    ΔΕΝ ΜΑΣ ΗΘΕΛΑΝ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΜΑΣ ΗΘΕΛΑΝ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥΣ,ΓΙ’ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΠΙΑΣΕ ΦΟΒΟΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΛΙ ΔΥΝΑΤΗ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ…..
    ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΘΑ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ….
    ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΔΙΑΙΡΕΑΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΑΙ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ……

    Μου αρέσει!

    • Κόριννα said

      Ὅ,τι δὲν μπορεῖς νὰ φθάσης,τό μισεῖς καὶ προσπαθεῖς νὰ τὸ κατεβάσης στὸ ἐπίπεδό σου.
      Αὐτό ἔκαναν πάντα οἱ Δυτικοὶ .
      Θὰ τοὺς ξεφύγουμε κάποτε.
      Ἤδη ἀνατέλει ἡ ἀρχή.

      Μου αρέσει!

  4. Ἐνδιαφέροντα εἶναι ὅλα αὐτά, ἀλλὰ ἡ ὀπτική τους καὶ ἡ συλλογιστική τους γίνεται, μὲ τὰ κριτήρια τῆς ἐποχῆς μας, τῆς βιομηχανικῆς κοινωνίας, κι ὄχι τῶν Ἑλλήνων. Οἱ Ἕλληνες θεωροῦσαν τὴν οἰκονομικὴ καὶ τεχνολογικὴ ἀνάπτυξη ὡς δέσμευση τῆς ἐλευθερίας τους καὶ τῆς προσωπικῆς δημιουργικῆς τους ἐκφράσεως. Δὲν ἀγνόησαν τὴν οἰκονομικὴ ἀνάπτυξη καὶ τὴν τεχνολογικὴ ἔρευνα, ἀλλὰ τὶς θεωροῦσαν δεσμευτικὲς τῆς ἀτομικῆς τους ἐλευθερίας, τὶς περιφρονοῦσαν, καὶ τὶς χρησιμοποιοῦσαν μόνο ὅταν τὶς εἶχαν ἀνάγκη καὶ γιὰ συγκεκριμένους καὶ περιοριστικοὺς λόγους. Ἡ καλύτερη θεώρηση καὶ μελέτη τῆς ἑλληνικῆς σκέψεως καὶ τῆς ἐλευθέρας πολιτικῆς τους πρακτικῆς ἐπιτυγχάνεται μέσα ἀπ’ τὴν δική τους ἀντίληψη τῶν πραγμάτων καὶ τῆς κοινωνίας. «Τὸ Ἐμμελές», εἰς τὰς «ἀναλύσεις» του, έπιχειρεῖ, σὲ κάποιο βαθμό, τὴν προσέγγιση αὐτή.

    Μου αρέσει!

    • ΜΑΧΗΤΗΣ said

      Μπορω να μην το βαθμολογησω 10 με τονο?
      Κερδισες !

      Μου αρέσει!

      • Ἐνδιαφέροντα εἶναι ὅλα αὐτά, ἀλλὰ ἡ ὀπτική τους καὶ ἡ συλλογιστική τους γίνεται, μὲ τὰ κριτήρια τῆς ἐποχῆς μας, τῆς βιομηχανικῆς κοινωνίας, κι ὄχι τῶν Ἑλλήνων. Οἱ Ἕλληνες θεωροῦσαν τὴν οἰκονομικὴ καὶ τεχνολογικὴ ἀνάπτυξη ὡς δέσμευση τῆς ἐλευθερίας τους καὶ τῆς προσωπικῆς δημιουργικῆς τους ἐκφράσεως. Δὲν ἀγνόησαν τὴν οἰκονομικὴ ἀνάπτυξη καὶ τὴν τεχνολογικὴ ἔρευνα, ἀλλὰ τὶς θεωροῦσαν δεσμευτικὲς τῆς ἀτομικῆς τους ἐλευθερίας, τὶς περιφρονοῦσαν, καὶ τὶς χρησιμοποιοῦσαν μόνο ὅταν τὶς εἶχαν ἀνάγκη καὶ γιὰ συγκεκριμένους καὶ περιοριστικοὺς λόγους. Ἡ καλύτερη θεώρηση καὶ μελέτη τῆς ἑλληνικῆς σκέψεως καὶ τῆς ἐλευθέρας πολιτικῆς τους πρακτικῆς ἐπιτυγχάνεται μέσα ἀπ’ τὴν δική τους ἀντίληψη τῶν πραγμάτων καὶ τῆς κοινωνίας. «Τὸ Ἐμμελές», εἰς τὰς «ἀναλύσεις» του, έπιχειρεῖ, σὲ κάποιο βαθμό, τὴν προσέγγιση αὐτή.

        Εὐχαριστῶ. Θέλει πολλὴ δουλειά, ὅμως, γιὰ τὴν ἀπαλλαγή μας ἀπ’ τὴν φραγκόδουλη νοοτροπία, μὲ τὴν προσέγγιση τῆς ἑλληνικῆς γραμματείας καὶ τοῦ ἐνσωματωμένου τρόπου ζωῆς της, ὡς μοναδικῆς, ἐνῶ ἀγνοοῦμε τὴν ἱστορικὴ συνέχεια τῆς ἑλληνικῆς παραδόσεως σὲ ὅλες τὶς διακυμάνσεις τῆς ἱστορίας μας, ἕως τὸν νεοελληνικὴ διαφωτισμό.

        Μου αρέσει!

  5. arxaios ellhnas said

    Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ:

    Οι υπερβολικοί φόροι στέλνουν τα ελληνικά εργοστάσια στα Σκόπια
    12-07-2011

    Σύμφωνα με τα ΜΜΕ της ΠΓΔΜ σημαντικός αριθμός Ελλήνων επιχειρηματιών από την βόρειο Ελλάδα εξετάζει το ενδεχόμενα μεταφοράς των εταιρειών τους από την Ελλάδα στην γειτονική χώρα, λόγω της υπερβολικής φορολόγησης που επιβλήθηκε πρόσφατα από την ελληνική κυβέρνηση.

    Αν και μέχρι στιγμής δεν υλοποιηθεί καμία νέα μεταφορά επιχείρησης από την Μακεδονία στην ΠΓΔΜ Έλληνες επιχειρηματίες έχουν ήδη επισκεφτεί στα Σκόπια τη σχετική κρατική υπηρεσία για να ενημερωθούν για τις συνθήκες και τις δυνατότητες μεταφοράς των παραγωγικών τους δραστηριοτήτων στην ΠΓΔΜ. Ανάλογη κίνηση παρατηρείται και στην Βουλγαρία η οποία διαθέτει το πλεονέκτημα ότι είναι μέλος της ΕΕ.

    Με απλά λόγια αν στους επόμενους μήνες έχουμε ένα δεύτερο ρεύμα μεταφοράς εργοστασίων και λοιπών παραγωγικών επιχειρήσεων από την Μακεδονία και τη Θράκη στις γειτονικές ΠΓΔΜ και Βουλγαρία θα έχουμε την ολοκλήρωση του εγκλήματος της αποβιομηχάνισης της βορείου Ελλάδας και την σταδιακή «αφρικανοποίηση» της ελληνικής οικονομίας.

    Μου αρέσει!

    • arxaios ellhnas said

      ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ!

      ΣΤΕΙΛΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΠΟΥ ΑΠΕΜΕΙΝΑΝ ΣΤΑ ΓΕΙΤΟΝΙΚΑ ΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΝΑ ΒΑΖΕΤΕ ΜΕΣΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΣΥΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΕΤΕ ΣΕ 2 ΜΕΡΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ.
      ΕΤΣΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΠΕΜΕΙΝΕ ΚΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΕΜΕΙΝΕ ΑΠ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΛΗΣΤΕΥΤΕΙ, ΒΙΑΣΤΕΙ, ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΗΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΠΟ.

      ΕΥΓΕ!
      ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η «ΑΝΑΠΤΥΞΗ» ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ.
      ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕ ΛΙΓΟ. ΔΗΛΑΔΗ ΠΤΩΜΑΤΑ, ΤΕΦΡΑ ΚΑΙ ΣΚΟΝΗ.

      Μου αρέσει!

  6. akelas said

    Να δειτε ποσα σαγονια θα ¨κρεμασουν¨οταν ανακαλυφθουν τα ¨ιερα¨σκευη των Ελευσινιων μυστηριων.

    Μου αρέσει!

  7. arxaios ellhnas said

    «Mισό… γρανάζι αναστατώνει την ιστορία και επιστήμη!»

    Και 9 εκατομμυρια κοιμισμενοι (χωρις τους αλλοδαπους) Ελληνες συντομα προς εξαφανιση θα την κανουν και γελαει.

    Μου αρέσει!

  8. LOST-13 said

    ΠΑΙΔΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΠΟΛΥ ΤΑΚΤΙΚΑ ΤΟ ΒΙΣΑΛΤΗ, ΣΑΣ ΤΟΝ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟΝ ΝΕΟΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ, ΤΗΝ ΨΕΥΔΟΪΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΚΜΑΥΛΩΣΗΣ.

    Μου αρέσει!

  9. «Θεωρώ ότι πρέπει να απεμπλακούμε από τις αγκυλώσεις που έχουν δημιουργήσει οι έως τώρα παραδοχές ότι αυτός ο πολιτισμός οικοδομήθηκε αντλώντας στοιχεία και γνώσεις του βαβυλωνιακού και του αιγυπτιακού. Η κατανόησή του οφείλει να γίνεται με μια διαθεματική προσέγγιση στα λιγοστά καμένα ευρήματά του. Χαρακτηριστικά, θα αναφερθώ σε δύο γνωστές φωτογραφίες που εμφανίζουν μινωικά καράβια.

    Το πρώτο καράβι απεικονίζεται σε ένα κυκλαδικό “τηγανόσχημο” σκεύος του 2300 π.Χ., με 14 ζεύγη κουπιών, πράγμα που μας παραπέμπει σε σκάφος μήκους 32 μέτρων. Σε μια άλλη παράσταση, από την τοιχογραφία της Σαντορίνης του 1640 π.Χ., διακρίνουμε ένα μεγάλο καράβι, με 26 ζεύγη κουπιών, που κατά τον συγγραφέα Cavin Μenzies αντιστοιχεί σε σκάφος 54 μέτρων. Η ναυτική αυτή εξέλιξη ακούγεται λογική για χρονική περίοδο 700 χρόνων. Δεν είναι όμως λογικό ένας πολιτισμός που είχε αναπτύξει το θαλάσσιο εμπόριο από το 2800 π.Χ. έως το 1200 π.Χ. να μην είχε αναπτύξει αντίστοιχη επιστήμη και για τις ανάγκες του. Θα έπρεπε, εκτός των άλλων, να είχε αναπτύξει τα μαθηματικά και την αστρονομία. Πράγμα που αποδεικνύουν αυτά τα ευρήματα!».

    Δρ Μηνάς Τσικριτσής-Ερευνητής Αιγαιακών γραφών(Ο καθηγητής που ανακάλυψε τον και εξέτασε τον Μινωικό Υπολογιστή)

    Μου αρέσει!

  10. […] Filed under: ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ Πηγή […]

    Μου αρέσει!

  11. […] ολόκληρο το άρθρο εδώ var rc_ai = 10703873; var rc_bi = 28; var rc_type = 2; var rc_width = 300; var rc_height = 250; var rc_sid = ""; […]

    Μου αρέσει!

  12. Εὖγε Βισάλτη.

    Μου αρέσει!

  13. zanglos said

    Αυτό το κάλλος και την τελειότητα πνεύματος και ύλης μίσησαν και προσπάθησαν
    να εξαφανίσουν οι χριστιανοί στην κατοχή του βυζαντίου, η γη έγινε επίπεδη και
    ο Ήλιος του Απόλλωνα επισκιάσθηκε από την σκιά του σταυρου!
    Ποτε θα κάνει πάλι ξαστεριά………

    Μου αρέσει!

  14. […] Mισό… γρανάζι αναστατώνει την ιστορία και επιστήμη!(Το… […]

    Μου αρέσει!

  15. […] Mισό… γρανάζι αναστατώνει την ιστορία και επιστήμη!(Το… […]

    Μου αρέσει!

  16. apellis said

    Βισάλτη, δεν ισχυρίζομαι ότι κατέχω όλα τα γνωστικά πεδία, αλλά επειδή αναφέρθηκες σε τέχνες και πολιτισμό θα ήθελα να σε ρωτήσω στο πεδίο αυτό, εάν ήταν οι Έλληνες που ανακάλυψαν την τέχνη της γλυπτικής και ποιο είναι το αρχαιότερο σε ηλικία γλυπτικό έργο τέχνης που βρέθηκε έως τώρα;

    Μου αρέσει!

    • Φίλε apellis ούτε εγώ κατέχω όλα γνωστικά πεδία(το αντίθετο, ουδέν οίδα)ούτε είμαι ειδικός για να εκφέρω γνώμη για την γλυπτική.Μπορώ να σου πω όμως την ταπεινή προσωπική μου άποψη για το θέμα.Η τέχνη οποιασδήποτε μορφής όπως και της γλυπτικής,είναι κάτι έμφυτο στον άνθρωπο και κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι την ανακάλυψε.Τέχνη κάνανε όλοι οι πρωτόγονοι άνθρωποι,από την Αμερική,μέχρι τα βάθη της Ανατολής.
      Πανάρχαια γλυπτά έχουν βρεθεί σε διάφορα σημεία της γης,από το Μαρόκο,και την Γερμανία,μέχρι και την Ελλάδα(Νομίζω στην Κοζάνη).
      Υπάρχει μια διαφορά όμως με όλα αυτά.Οι περισσότερες από αυτές τις χώρες είναι από πλευράς λεηλασιών ή αρχαιολογικής έρευνας,»παρθένες».

      Αντίθετα η Ελλάδα από αρχαιοτάτων χρόνων έχει «κοσκινιστεί» από στεριά και θάλασσα,με αποτέλεσμα αυτά που βρίσκουμε σήμερα να είναι καθαρά θέμα τύχης(βλ υπολογιστής Αντικυθήρων).

      Επίσης είναι άλλο πράγμα όμως και επίπεδο τέχνης, αυτό που σκαλίστηκε στην Γερμανία ή στο Μαρόκο ή οπουδήποτε αλλού σε μια πέτρα ή ένα μάρμαρο,και μοιάζει με άνθρωπο,από αυτό το επίπεδο τέχνης των Μινωιτων του Φειδία ή του Πραξιτέλη που περιγράφει παραπάνω ο Μαχητής.

      Πιστεύω να έγινα κατανοητός..

      Μου αρέσει!

      • apellis said

        Αγαπητέ φίλε Βισάλτη,
        Συγνώμη για την άργητα, αλλά καταλαβαίνεις, υποχρεώσεις…

        1. Γράφεις: Η τέχνη οποιασδήποτε μορφής όπως και της γλυπτικής,είναι κάτι έμφυτο στον άνθρωπο και κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι την ανακάλυψε.

        Σωστός!

        2. Επίσης είναι άλλο πράγμα όμως και επίπεδο τέχνης, αυτό που σκαλίστηκε στην Γερμανία ή στο Μαρόκο ή οπουδήποτε αλλού σε μια πέτρα ή ένα μάρμαρο,και μοιάζει με άνθρωπο,από αυτό το επίπεδο τέχνης των Μινωιτων του Φειδία ή του Πραξιτέλη που περιγράφει παραπάνω ο Μαχητής.

        Πιστεύω να έγινα κατανοητός..

        Απολύτως! Μάλιστα παραθέτω κάποιες σκέψεις μου από προηγούμενη ανάρτηση όπου θα διαπιστώσεις πολλά κοινά μας σημεία.

        «Ότι όλα είναι δούναι και λαβείν είναι βέβαιο. Μόνο που δεν δίνουν ούτε λαμβάνουν όλοι τα ίδια. Για αυτό και συμφωνώ ότι άλλο είναι ένας Ερμής του Πραξιτέλη και άλλο είναι ένα ξόανο των Μαορί. Άλλωστε μην ξεχνάτε ότι οι τέχνες και ο πολιτισμός δεν γνωρίζουν σύνορα, τα πάντα έχουν μια σχέση συγκοινωνούντων δοχείων.
        Ίσως κάποιοι να έχετε καταλάβει ότι είμαι καλλιτέχνης και σαν τέτοιος έχω εντρυφήσει πάρα πολύ και για πολλά χρόνια στην ιστορία της τέχνης και στα ιστορικά και μορφολογικά δεδομένα των πολιτισμών της Μεσογείου και της Μεσοποταμίας.
        Δεν έχω τον χρόνο δυστυχώς να παραθέσω πλήθος πληροφοριών και στοιχείων που αποδεικνύουν ότι ανάμεσα στην Ελλάδα και στους πολιτισμούς της Εγγύς Ανατολής υπήρξε μια μακραίωνη ανταλλαγή στοιχείων πολιτισμού μέχρι ακόμη και τους μέσους βυζαντινούς χρόνους. Αν μου ζητηθεί μπορώ να παραθέσω περισσότερα στοιχεία.
        Ως εξοικειωμένος με τις φόρμες και τις μορφές των έργων τέχνης που είναι τα μόνα αντικείμενα που αποτελούν τους αδιάψευστους μάρτυρες της κάθε εποχής (δείτε π.χ το ειδώλιο της ανάρτησης (της Θράκης)πόσα στοιχεία μας δίνει), θα αποφύγω τις πολλές θεωρίες όσο είναι δυνατόν, για να σας παραθέσω ορισμένα έργα προς σύγκριση το αποτέλεσμα της οποίας θα σας δείξει ότι, ναι, οι Έλληνες δανεισθήκαμε στοιχεία από ξένους πολιτισμούς.
        Ας μην σας φαίνεται κακό αυτό, αν διαπνέεστε από γνήσια αγάπη για την ιστορία μας, και δεν ψάχνετε την αλήθεια στις υπερβολές. Ούτε να το θεωρήσετε ως στείρα αντιγραφή (λες και είναι εύκολο ακόμη και να αντιγράφει κανείς), αλλά να το θεωρείτε ως μια γόνιμη επικονίαση στην πορεία της δημιουργίας ενός αυτόνομου, πρωτότυπου και θαυμαστού πολιτισμού όπως είναι ο αρχαιοελληνικός.
        Επειδή το θέμα είναι άκρως εξειδεικευμένο και απαιτεί ειδικές γνώσεις από όσους θα το διαβάσουν έχω κάποια επιφύλαξη για το κατά πόσο θα γίνω κατανοητός. Θα προσπαθήσω εν τούτοις να γίνω όσο πιο σαφής γίνεται με την μοναδική προϋπόθεση, ότι αυτός που θα επιχειρήσει την σύγκριση θα πρέπει να αναζητήσει και τις εικόνες των έργων που θα αναφέρω, ώστε βλέποντας τα να μπορεί να τα αντιπαραβάλλει.

        1. Δείτε τον Σουμεριακό τύπο ειδωλίων με το όνομα «Γουδέας» περ. 3.000-2.000 π.Χ
        2. Δείτε έπειτα Αιγυπτιακούς τύπους όρθιων αγαλμάτων Φαραώ πχ του Ραμσή περ. 1500-1350 π.Χ
        3. Παραβάλλετε το προηγούμενο με έναν οποιονδήποτε Ελληνικό Κούρο του 6ου π. Χ αιώνα
        4. Συγκρίνετε τέλος όλα τα προηγούμενα με τον «Έφηβο του Κριτίου» περ. 480 π.Χ, οπότε έχουμε ένα από τα πρωϊμότερα έργα του κλασικού ύφους.

        Θα έλεγα επίσης ότι μπορούν να συγκριθούν οι Γρύπες, οι Σφίγγες και οι ρόδακες του 8ου-7ου αι. π.Χ στον ελλαδικό χώρο με αντίστοιχα έργα της ανατολής, από όπου και προέρχονταν αυτά τα θέματα.
        Οι ομοιότητες και η εξέλιξη της μορφής από το ένα στο άλλο, δείχνει μια ολοφάνερη αλληλεπίδραση.
        Όμως!!!!!
        Τίποτα από όλα αυτά δε συγκρίνεται πλέον με την «απογείωση» των τεχνών κατά τους 5ο-4ο και 3ο π.Χ αιώνες, οπότε η ελληνική τέχνη οδηγήθηκε στο απόγειο της εκφραστικής της δυνατότητας. Πέρα από τα συμβατικά καλλιτεχνικά της «δάνεια» η ελληνική ψυχή μετουσίωσε την καλλιτεχνική πείρα του παρελθόντος, μπολιάζοντας την με μια νέα δυναμική, σε ένα ιδίωμα ανεξάρτητο και πρωτότυπο που όμοιο του δεν είχε ξαναπαρουσιαστεί.
        Αυτό αγαπητέ Βισάλτη είναι το καθαρά ελληνικό επίτευγμα!
        Το βαρύ και άκαμπτο αιγυπτιακό άγαλμα από γρανίτη έγινε πλέον ελληνικό μάρμαρο που έχασε το βάρος του και την υλική του ακαμψία και έγινε τόσο ελαφρύ που θαρρείς ότι το άγαλμα θα μπορούσε ακόμη και να πετάξει!!
        Αυτή η νέα αντίληψη για την τέχνη της γλυπτικής είναι καθαρά ελληνική και μόνο για αυτό είναι άξια κάθε ύμνου και επαίνου.

        Η σύνθεση των ιστορικών, αρχαιολογικών και γραπτών στοιχείων, από τη μορφή ενός ακατάστατου παζλ, έως την απόκτηση μιας συγκροτημένης εικόνας για κάποιαν ιστορική εποχή, είναι η πιο δύσκολη υπόθεση. Απαιτεί και ιδιότητες πέρα από τις καθαρά επιστημονικές όπως είναι και η φαντασία (η κατεξοχήν συνθετική λειτουργία). Και όσο πιο μακριά στο παρελθόν είναι κάποια εποχή, τόσο δυσκολότερο είναι να ξεκαθαρίσει αυτή η εικόνα, καθώς και τα στοιχεία που την αφορούν είναι συνήθως λιγότερα, θαμένα κάτω από μέτρα εδάφους.
        Φαντάσου όμως την έκπληξη του να ανακαλύπτονται αιγυπτιακά ιερογλυφικά σε βράχο της Αυστραλίας, ή μυκηναϊκής τεχνοτροπίας κεραμικά στους Ανασάζι του Μεξικό. Έχουμε πολλά να μάθουμε ακόμη!
        Το νόημα της δικής μου παρέμβασης εν προκειμένω, και που το εστιάζω ως παράδειγμα μόνο στον τομέα της γλυπτικής, (ενώ είναι φανερό ότι σχύει και για άλλα πεδία)είναι το εξής: Η γλυπτική, όπως και κάθε άλλη ανθρώπινη δραστηριότητα, σαν ιδιαιτερος τομέας έχει κάνει μια διαδρομή που φτάνει ως τις μέρες μας. Η πρώτη μορφή γλυπτικής έχει ηλικία 150.000 ετών, βρέθηκε στην Ουγγαρία και είναι σκαλισμένο σε δόντι Μαμούθ με μια τρύπα, προφανως για να κρεμιέται ως φυλαχτό και χρονολογικά ανήκει στους Νεαντερτάλιους. Αργότερα, κατά το 30.000 π.Χ έχουμε έργα που μπορούμε να τα ονομάσουμε πλέον «Τέχνης» και που θα τα ζήλευε και ο Τζακομέτι, όπως π.χ το ειδώλιο «Η Κυρία των λιονταριών» που βρέθηκε στην Ν. Γερμανία και ούτω καθεξής η τέχνη εξελίχθηκε ακόμη περισσότερο στα 18.000 πΧ στα σπήλαια της Αλταμίρα και έφτασε με έργα της Σουμερίας και της Αιγύπτου, μέχρι την Κυκλαδική Μινωϊκή-μυκηναϊκή τέχνη και έπειτα στην αρχαϊκή μέχρι στον κολοφώνα της Ελληνικής κλασικής γλυπτικής, όπου η «πρόσθεση» έφτασε στο τελειότερο, ύψιστο σημείο της. Από εκεί και πέρα τίποτα δεν θα μπορούσε να προστεθεί ή να αφαιρεθεί χωρίς να καταστραφεί το θεσπέσιο, αρμονικό σύνολο της μορφής. Μια επανάσταση στην Τέχνη. Η δημιουργία ενός τέλειου προτύπου που έτυχε πολλών αντιγραφών. Δεν υπάρχει περίπτωση η ανθρώπινη μορφή να αποτυπωθεί ποτέ ξανά με πιο παραστατικό τρόπο από αυτόν που έκαναν οι Έλληνες. Οι προϊστορικοί καλλιτέχνες λοιπόν ξεκίνησαν με το απλό συναίσθημα τον συγκεκριμένο τομέα της γλυπτικής, ενώ οι κλασικοί γλύπτες οδήγησαν τον τομέα αυτό στην τελειοποίηση με την λογική.
        Ο Νίλσεν είχε πει πως οι Έλληνες είναι Έθνος γλυπτών και είχε δίκιο, παρόλο που-εδώ θέλω να καταλήξω-δεν εφεύραμε εμείς την γλυπτική. Εμείς όμως την τελειοποιήσαμε!
        Και αυτό κάποιοι δεν μας το συγχωρούν, γιατί το ίδιο κάναμε και στην φιλοσοφία και στην πολιτική διακυβέρνηση και και και..
        Δεν έμειναν και πολλά για αυτούς παρα μόνο η αφαίρεση. Για αυτό, αν παρατηρήσει κανείς θα διαπιστώσει πως έπειτα από την σύντομη αναλαμπή της Αναγέννησης που προσπάθησε να φτάσει το ιδεώδες της αρχαίας τέχνης, αλλά δεν κατάφερε παρά να την μιμηθεί (σαν να ακούς τσάμικο παιγμένο από γερμανικά πνευστά) πριν ξεπέσει στην υπερβολή του μανιερισμού και του Ακαδημαϊσμού και μετά από τον ρεαλισμό που αποτελεί το όριο της προσθετικής αντικειμενικής αντίληψης, η Δύση στράφηκε αναγκαστικά προς την Αφαίρεση και στα ανεικονικά ρεύματα, αλλάζοντας τελείως τα δεδομένα στον χώρο της Τέχνης όπως τον θεμελίωσαν οι Έλληνες πριν 2500 χρόνια και όπου δεν είχε καμιά ελπίδα και περιθώρια για να κινηθεί ή να ανταγωνιστεί παρά μόνο ανακαλύπτοντας τον νέο εσωτερικό-εννοιολογικό χώρο της αφαίρεσης. Σήμερα, αν δεις ένα έργο του Μουρ νομίζεις ότι είναι προϊστορικό γλυπτό, ή για να το πω καλύτερα, τίποτα δεν είναι πιο σύγχρονο από την προϊστορική τέχνη! Το πείραμα αυτό διαρκεί ήδη έναν αιώνα και συμπορεύεται με την Νέα Τάξη, να δούμε που θα καταλήξει. Θεωρώ ότι θα αποτύχει στο τέλος.
        Το βέβαιο είναι πως όσο λιγότερο απόλυτοι γινόμαστε με την ερμηνεία της απώτερης ιστορίας, τόσο πιο κοντά στην αλήθεια της θα είμαστε.

        Τέλος, θεωρώ ότι είσαι πιο ενημερωμένος και συγκαταβατικός από κάποιους αναγνώστες σου-μου το έδειξες με την απάντηση σου-που έχουν επηρεαστεί πάρα πολύ και αρνητικά από τον Λιακόπουλο και άλλους συγγραφείς, θεωρώντας με υπερβολικό τρόπο ότι τα πάντα ξεκίνησαν από την Ελλάδα, προσθέτοντας την μια υπερβολή πάνω στην άλλη, πιστεύοντας μάλιστα ότι έτσι αποδεικνύουν τον πατριωτισμό και την αγάπη τους. Ενώ θα αρκούσε πολύ απλά να σταθούμε σε όλα αυτά που η ίδια η ιστορία και η αρχαιολογία αποδεικνύει και τα οποία δεν είναι καθόλου λίγα, ώστε να δίνουν χωρίς υπερβολές στην Ελλάδα την μια από τις πρώτες θέσεις στο παγκόσμιο στερέωμα του πολιτισμού!

        Σε χαιρετώ και διαβάζω πάντα τις ενδιαφέρουσες αναρτήσεις σου

        Μου αρέσει!

      • Eίναι πάρα πολύ ενδιαφέροντα αυτά που αναφέρεις μιας και γνωρίζεις καλύτερα την ιστορία της τέχνης.Πιστεύω πως έχεις δίκιο σε αρκετά που αναφέρεις.Ενδεχομένως η ιστορία να είναι σε μεγάλο βαθμό και «δούναι και λαβείν» .Μεγάλη συζήτηση πάντως που δεν μπορεί να γίνει από εδώ.

        Ευχαριστώ για τις πληροφορίες σου

        Μου αρέσει!

    • Tό πρωτόγλυπτον τῆς Μακεδονίας (ἴσως…)

      h**p://www.aee.gr/hellenic/7protosculpture/protosculpture.html

      Μου αρέσει!

  17. […] Mισό… γρανάζι αναστατώνει την ιστορία και επιστήμη!(Το… […]

    Μου αρέσει!

  18. Δευκαλίων Κωνστ. Βατιμπέλλας said

    ΟΙ ΚΛΕΠΤΑΠΟΔΟΧΟΙ

    Νομίζω ότι είναι καιρός να καθίσετε στο κέντρο που παίρνετε τις αποφάσεις σας και να αποφασίσετε επιτέλους από επήραμε εμείς οι ΄Ελληνες τον πολιτισμό μας, από τους Εβραίους, τους Φοίνικες (οι Φοίνικες ήταν ΄Ελληνες), τους Αιγυπτίους, τους Ινδούς, τους Ινδοευρωπαίους, τους Αφρικανούς, τους Μογγόλους ή και εγώ δεν ξέρω από πού; Αλλά πρέπει κι’ εμείς επιτέλους να ξέρουμε σε ποιους οφείλουμε ευγνωμοσύνη, αλλά θα πρέπει κι’ εσείς να ευφεύρετε καινούριες λέξεις, αφού θα μας δώσετε πίσω τις Ελληνικές λέξεις που χρησιμοποιείται.
    Πάντως χωρίς εμάς, εσείς οι οποίοι μας αμφισβητείτε, γνωρίζετε πολύ καλά σε ποια κατάσταση θα βρισκόσαστε.
    Εσείς οι οποίοι μας βρίζετε και υποστηρίζετε ότι είμαστε κλέφτες, να μην ξεχνάτε ότι χρησιμοποιόντας τις λέξεις μας, τις επιστήμες μας, την λογική μας, τα μαθηματικά μας, την φιλοσοφία μας και όλα τα υπόλοιπα, αυτομάτως γίνεσθε ΚΛΕΠΤΑΠΟΔΟΧΟΙ, γι’ αυτό μελετήστε τους Εβραίους, Αιγυπτίους, Ινδούς, Ινδοευρωπαίους, Αφρικανούς, Μογγόλους κ.τ.λ. επιστήμονες και φιλοσόφους και αφήστε μας να ασχολούμεθα μόνον εμείς με τα προϊόντα των κλοπών μας, αλλά εφ’ όσον χρησιμοποιείτε τα δικά μας τα κλοπημαία, εν γνώσει σας ότι είναι κλοπημαία, τότε είσθε χειρότεροι από εμάς.
    Ξαναγράφετε ψευδή ιστορία, με το να μας κατηγορούν ως κλέφτες της φιλοσοφίας των και του πολιτισμού τους, αυτοί που για να επικοινωνίσουν μεταξύ τους μας έχουν κατακλέψει την γλώσσα μας και την λογική μας.

    Δευκαλίων Κωνσταντίνος Βατιμπέλλας

    Μου αρέσει!

  19. Hi all, here every one is sharing these kinds of familiarity, so
    its good to read this website, and I used to go to
    see this web site every day.

    Μου αρέσει!

  20. […] […]

    Μου αρέσει!

  21. […] […]

    Μου αρέσει!

  22. […] […]

    Μου αρέσει!

  23. […] ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΗΡΩΝΟΣ ΚΑΙ Η ΕΚΡΗΞΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ                          –    Κατά την Ελληνιστική εποχή σημειώθηκε […]

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: