Φουντώνει το κίνημα «Αγοράζω Ελληνικά»

Με σύνθημα “Καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε” προτρέπονται οι καταναλωτές να επιλέγουν και να προτιμούν εγχώρια προϊόντα, ώστε να μείνουν τα χρήματα στην αγορά και να διατηρηθούν οι θέσεις εργασίας στις επιχειρήσεις

Λύση στην οικονομική ύφεση μέσα από τη στήριξη των ελληνικών προϊόντων, των εγχώριων επιχειρήσεων, καθώς και των αγροτών που τα παράγουν προωθεί το “Κίνημα Πολιτών”.

Με σύνθημα “Καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε” προτρέπουν τους καταναλωτές να επιλέγουν και να προτιμούν τα ντόπια προϊόντα, στοχεύοντας στο να μείνουν τα χρήματα στην ελληνική αγορά κι έτσι να στηριχτούν οι επιχειρήσεις και να διατηρηθούν οι θέσεις εργασίας.

Αυτήν την πρωτοβουλία ανέλαβαν να στηρίξουν επτά αλυσίδες σούπερ μάρκετ: οι “ΑΒ Βασιλόπουλος”, “Σκλαβενίτης”, “My Market”, “Βερόπουλος”, “Θανόπουλος”, “Γαλαξίας” και “Χαλκιαδάκης”.

Οπως κάνει γνωστό μιλώντας στο “Εθνος” ο δεύτερος αντιπρόεδρος του κινήματος, Γ. Καββαθάς, “οι επιχειρήσεις αυτές για έναν μήνα θα τυπώσουν αφίσες μας στις οποίες θα προβάλλεται το σύνθημα “Ντύνομαι ελληνικά, τρώω ελληνικά, κάνω τουρισμό ελληνικά”. Τις αφίσες αυτές θα τις τοποθετήσουν στα καταστήματά τους σε όλη τη χώρα, ενώ το σύνθημα θα το τυπώσουν και στις πλαστικές σακούλες”.

Το “Κίνημα Πολιτών” ξεκινά ανάλογη πρωτοβουλία και στα είδη ένδυσης και υπόδησης και όπως λέει ο κ. Καββαθάς: “Είμαστε σε επαφές με Ελληνες σχεδιαστές και επιχειρηματίες παραγωγής ειδών ένδυσης και υπόδησης, καλώντάς τους να συμμετάσχουν και να προτρέψουν τους καταναλωτές στην αγορά των εγχωρίως παραγόμενων ρούχων και παπουτσιών”.

Κι επειδή η οικονομική ύφεση και τα δημοσιονομικά μέτρα αναγκάζουν τους καταναλωτές σε φτηνότερες επιλογές προϊόντων, τα οποία δεν είναι ελληνικά, ο δεύτερος αντιπρόεδρος του “Κινήματος Πολιτών” σημειώνει: “Εμείς δεν προτρέπουμε τον κόσμο σε μποϊκοτάζ των ξένων αγαθών. Τους λέμε να στηρίξουν τα ελληνικά. Μέσα από τη σύγκριση ποιοτικών χαρακτηριστικών και σε συνδυασμό, φυσικά, με την τιμή θα διαπιστώσουν, για παράδειγμα, γιατί ένα ελληνικό κεφαλοτύρι είναι καλύτερο σε σχέση με ένα γερμανικό κι ας είναι ακριβότερο”. Ο κ. Καββαθάς φέρνει άλλο ένα παράδειγμα: “Το ελαιόλαδό μας είναι το καλύτερο σε όλο τον κόσμο. Τις περισσότερες ποσότητές του έρχονται οι Ιταλοί και τις αγοράζουν και στη συνέχεια τις αναμειγνύουν με το δικό τους ελαιόλαδο”.

Το “Καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε” δεν αφορά, όμως, μόνο τα ελληνικά προϊόντα και ο δεύτερος αντιπρόεδρος της Κίνησης εξηγεί:

“Επίσης η Κίνησή μας… αγκαλιάζει και τα προϊόντα εκείνα που παράγονται από ξένες εταιρείες στη χώρα μας μέσα από μονάδες παραγωγής όπου εργάζονται Ελληνες”.

Κατά τον κ. Καββαθά, είναι ανάγκη να αλλάξει η καταναλωτική νοοτροπία: “Για παράδειγμα, στην Κόρινθο αγοράζουν τυποποιημένους χυμούς κι ενώ η περιοχή είναι παραγωγός πορτοκαλιών”.

Το “Κίνημα Πολιτών” αρχίζει να έχει απήχηση σε όλο και περισσότερους καταναλωτές. Ηδη όπως αναφέρει ο δεύτερος αντιπρόεδρος “σε όλη τη χώρα έχουν συγκροτηθεί 22 τοπικές επιτροπές, όπου τα μέλη τους προωθούν την Κίνηση προτρέποντας τους καταναλωτές να στηρίξουν τα ελληνικά προϊόντα”.

Προσκλητήριο από 100 προσωπικότητες

Εκατό προσωπικότητες από την Τοπική Αυτοδιοίκηση, τα ΑΕΙ, τους Δικηγορικούς, Ιατρικούς και Τεχνικούς Συλλόγους και Επιμελητήρια, τον Επιστημονικό και Καλλιτεχνικό κόσμο και τον Τύπο μαζί με τους προέδρους των ανωτάτων και ανωτέρων Συνδικαλιστικών Οργάνων των εργαζομένων του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, προέδρους Εμπορικών και Επαγγελματικών Επιμελητηρίων, Ομοσπονδιών, Συλλόγων και Συνδέσμων του Εμπορίου και της Αγοράς κ.λπ. ανέλαβαν την πρωτοβουλία να ιδρύσουν το “ΚΙΝΗΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ – καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε”. Με “Προσκλητήριο” καλούν όλους τους Ελληνες να μετάσχουν ενεργά στον αγώνα, για να προστατευθούν οι θέσεις εργασίας και να μειωθεί η ανεργία, να σταματήσει το κλείσιμο των καταστημάτων, να στηριχθούν ο Τουρισμός, οι Αγρότες μας, οι Παραγωγοί. Σύνθημα του Κινήματος είναι: “ντύνομαι ελληνικά, τρώω ελληνικά, κάνω τουρισμό ελληνικά”.

Το ΔΣ του Κινήματος σε συνεργασία με τις Δημοτικές Αρχές κάθε πρωτεύουσας νομού και τους προέδρους των τοπικών Δικηγορικών Συλλόγων, Εργατικών Κέντρων, Επιμελητηρίων, Εμπορικών Συλλόγων κ.λπ. προχωρεί στη δημιουργία “παραρτημάτων” σε όλες αυτές τις πόλεις.

Toυ Χρήστου Κολώνα από το ΕΘΝΟΣ

42 thoughts on “Φουντώνει το κίνημα «Αγοράζω Ελληνικά»”

  1. δεν αγοράζω εφημεριδες ειδικά κυριακάτικες
    ψωνίζω ελληνικά προιοντα
    δεν πληρώνω διόδια
    δεν βλέπω mega kai αλτερ aytia

    Like

    1. Προσοχή, ελληνικά δεν είναι απραίτητα τα προϊόντα που έχουν ελληνικό όνομα. Να κοιτάτε πού γράφει ότι παρήχθει το προϊόν.

      Επίσης παράγουμε όσο μπορούμε. Αν έχετε ένα παρατημένο οικοπεδάκι βάλτε καμμιά ελίτσα ή κανένα ξηροκάρπι και μετά ή τα κρατάτε ή τα πουλάτε.

      Like

  2. Ελληνες , ειναι καιρος να αντεπιτεθουμε.Ουτε μισο ευρω ξενα προιοντα , ειδικα γερμανικα και ολλανδικα.Εν αναγκη να στερηθουμε μερικα πραγματα , δεν θα παθουμε τιποτα.

    Like

  3. Ο ΑΒ Βασιλοπουλος ειναι θυγατρική της Βελγικής Delhaize και είναι τοσο ελληνικός οσο και ο Μαρινοπουλος που ανηκει στη γαλλικη Καρφουρ.

    Like

    1. οι μόνες 100% Ελληνικές Αλυσίδες αυτή τη στιγμή είναι

      ΜΑΣΟΥΤΗΣ
      ΓΑΛΑΞΙΑΣ
      ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

      οι υπόλοιπες έχουν εξαγοραστεί από ξένους ομίλους….

      Like

    2. Πολύ σωστά.
      Και φυσικά δεν πατάμε ούτε το πόδι μας στα γερμανικά μαγαζιά.

      Like

    3. Προφανώς το άρθρο μιλάει για ελληνικά προιόντα ,τα οποία πωλούνται σε μαγαζιά στα οποία δουλεύουν έλληνες υπάλληλοι .

      Like

  4. ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ.
    ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΞΕΝΕΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΜΑΡΚΕΤ ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΕΠΕΣΑΝ ΚΑΠΩΣ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ,ΑΥΤΟ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΕΝ ΛΟΓΩ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΘΗΚΑΝ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΕΠΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙ ΤΟ ΖΑΜΠΟΝ ΟΜΟΠΛΑΤΗ ΤΟΥ LIDL NA ΔΙΝΕΙ ΡΕΣΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΤΕΣ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ CRETA FARM, YFANTIS ΕΒΑΛΑΝ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΑΝ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΝΤΙΚΑ!
    ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΤΙΣ ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ “ΑΓΟΡΑΖΩ ΕΛΛΗΝΙΚΑ” ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΒΡΩΜΙΑΡΙΚΗ ΦΑΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ LIDL ή ΤΑ ΙΚΕΑ ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΔΙΝΟΥΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΑΤΩΜΑΙ…

    Like

    1. ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΣΑΣ ΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΞΕΝΑ ΜΑΡΚΕΤ ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΞΕΧΝΙΕΤΑΙ Η ΑΣΥΛΗΠΤΗ ΧΟΥΝΤΑ ΤΙΜΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ SUPER MARKET ΣΤΙΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ’70 80′ ΚΑΙ ’90 ΠΟΥ ΟΙ ΚΟΠΡΙΤΕΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΣΕ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΟ ΚΑΙ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΜΟΝΟ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΕ ΜΑΔΑΓΑΝΕ ΟΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΕΣ ΚΥΡΙΕΣ ΣΤΟ ΤΑΜΙΟ…
      ΣΥΝΕΝΟΗΘΗΚΑΜΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ;

      Like

      1. ΡΕ ΠΑΝ***Ε ΦΙΛΟΥΜΕΝΕ Η ΠΡΩΤΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΠΟΥ ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ ΗΤΑΝ Ο ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΕΔΩΣΑΝ ΠΑΡΠΑΝΩ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΛΛΑ ΕΙΤΕ ΕΜΕΙΝΕΑΝ ΣΤΑΣΙΜΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙς ΕΙΤΕ ΜΕΙΩΘΗΚΑΝ ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΛΥΣΑΞΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΑΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΠΡΑΓΜΑ ΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΒΓΗΚΕ.
        ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ LIDL ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΤΟΣΟ ΛΙΓΟΥΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ, ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΑ ΤΟ 1/5 ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ, ΜΗ ΣΩΣΟΥΝ ΤΑ LIDL ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ.

        Like

    2. Που δίνουν εργασία;;
      Φιλούμενε
      τα θέλεις και τα λες ή σου ξεφεύγουν;

      Like

  5. ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, οχι μεταμφιεσμενα ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
    Γιατι δεν υπαρχουν ελληνες μαραγγοι, επιπλωποιοι, κλπ, κλπ για να αναπαραγαγουν ολων των ειδων προϊοντα. Τι το καλυτερο εχει το IKEA που δεν μπορει να το κανει ο Ελληνας?
    Ευχαριστω

    Like

  6. Το πρόβλημα είναι ότι παράγουμε ελάχιστα και αυτά είναι πανάκριβα. Και οι υπηρεσίες μας είναι πανάκριβες.

    Για να γίνουν τα προιόντα και οι υπηρεσίες μας ανταγωνιστικά, χρειαζόμαστε δραστική αύξηση παραγωγής και αυτοαπασχολούμενων, δραστική μείωση γραφειοκρατίας και φορολογίας για πολίτες και αυτοαπασχολούμενους, δραστική αύξηση εργατικού δυναμικού με εισαγωγή μεταναστών που θα παίρνουν άδεια εργασίας(κι όχι υπηκοότητα/δικαίωμα ψήφου), φθηνή ενέργεια(κι όχι την “πράσινη ενέργεια που κοστίζει 12 φορές περισσότερο από τον εγχώριο λιγνίτη), και κρατικοποιήσεις.

    Like

  7. Για την ιστορια.
    Πρωτος που εριξε την ιδεα την δεκαετια του ΄80
    ηταν αυτος που βριζετε. ο Ανδρεας Π.
    Και μαλιστα με μεγαλο παταγο μπας και ..καταλαβουμε οι υπνωτισμενοι και λαγνοι καθε τι ξενικου.
    Αφισες , διαφημισεις παντου, ακομα και στην τηλεοραση.
    ψψψψψψψψςςςςς! Εμεις αλλου ..το διναμε!
    Ειχαμε και στην τσεπη τοτε χρημα…..
    Τωρα το ξαναθυμηθηκαμε!
    Μακαρι να ξυπνησαμε!
    Μακαρι να περπατησει!
    Φιλοξενουσα δυο φιλους απο την Γαλλια.
    Πηγαμε σε μεγαλο Μαρκετ.
    Μου εσπασαν τα νευρα για καθε τι που ηθελαν,
    εψαχναν αν υπηρχε Γαλλικο στα ραφια!
    Απο μεσα μου βεβαια τους θαυμασα!
    Λετε να περπατησει?
    Ας το προσπαθησουμε !
    Ας το διαδωσουμε!
    Ας το παρουμε επανω μας σαν μια μαχη!
    Ισως περα απο τα οικονομικα, να ξυπνησει και τιποτα συνειδησεις!

    Like

    1. Εκεί ήταν το όλο κόλπο του λαοπλάνου
      απ΄την μια έλεγε αυτό
      και απ΄την άλλη είχε ανοίξει τις χωματερές
      η υπερφορολόγηση τσάκισε τους πάντες και τα πάντα
      τόπαιζε καλά το παιχνίδι
      μικρομεσσαίος και προβληματικός
      και τσίμπησαν αρκετοί χάνοι

      Like

      1. Ἄστυ,

        Θυμᾶσαι τήν διαφήμιση: “Τσιγαράκι; Πάφ καί τάλληρο”!!!

        Κάτι παρόμοιο χρειαζόμαστε!!!

        Like

      2. Ειχε την ιδια φορολογηση μεχρι και σημερα,
        αλλα ειχε και κατι επιδοτησεις εκατομμυριων!!!!!!!!!!!
        Τι εγιναν ολες εκεινες? Παντως δεν εφτασαν στον εργαζομενο, ουτε εγιναν επενδυσεις!
        Και ποτε δεν τις πηραν οι ΕΛΛΗΝΕΣ!
        Παντα τα κορακια των κομματων!
        ΟΛΩΝ των κομματων!
        Γινοταν οι μοιρασια με …τα ποσοστα των εκλογων! Ολοι ικανοποιημενοι και με κλειστα τα στοματα!
        Μηπως οι επιδοτησεις περα απο μιζες ειναι τα 600…..που κοιμουνται στην Ελβετια και καναριους….??????
        τα συκα συκα …..φιλη μου!
        Δεν υπηρξε πιο σαπιο και αδιστακτο κεφαλαιο απο το ελληνικο στον κοσμο,
        μετα βεβαια απο την Τουρκια!

        Like

  8. Επειδή τυγχάνει να είμαι πωλητής σε εταιρεία τροφίμων θα ήθελα να παραθέσω τα εξής: μην ρίχνουμε τα ανάθεμα στις ξένες αλυσίδες Σουπερ Μαρκετ που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Δεν φταίνε αυτοί αποκλειστικά για τη σημερινή κατάσταση στην αγορά. Αυτοί έφεραν όλα τα νέα μοντέλα υποδομής,διαχείρισης και εξυπηρέτησης που εφαρμόζονται και πιστέψτε ότι είναι επιτυχημένα. Θυμηθείτε πως ήταν τα σουπερ μαρκετς πριν από την έλευση των ξένων και πως είναι τώρα. Το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης καταλογίζεται στις πολυεθνικές εμπορικές εταιρίες που για να εδραιωθούν στην ελληνική αγορά, πλημμύρισαν την αγορά με τρελές εκπτώσεις – προσφορές, δαπάνησαν τεράστια ποσά για διαφήμιση και έκαναν την απαραίτητη για αυτούς πλύση εγκεφάλου στους Ελληνες καταναλωτές ώστε να πηγαίνουν στο ράφι και να παίρνουν το δικό τους προϊον με κλειστά μάτια! Ετσι βούλιαξαν τις ως τότε ανταγωνιστικές ελληνικές επιχειρήσεις,άλλες τις εξαγόρασαν και άλλες τις έκλεισαν και έτσι έγιναν αυτές οι ηγέτες της ελληνικής αγοράς και τώρα κάνουν ότι θέλουν. Συν ότι επί πρωθυπουργίας Σημίτη, κλιμάκιο επιχειρηματιών μετέβη στη Κίνα και μετά τις συμφωνίες που έγιναν ξεκίνησε η αθρώα εισαγωγή κινέζικων προϊόντων,με κόστος πολύ χαμηλότερο από τα αντίστοιχα ελληνικά και μεγαλύτερο κέρδος για τους εισαγωγείς και τους εμπόρους, γέμισε η αγορά από δαύτα και έκλεισαν τις ελληνικές βιοτεχνίες. Παράγουμε πολύ λιγότερα από αυτά που καταναλώνουμε, είμαστε καταδικασμένοι. Μέχρι και οπωρηπευτικά (λεμόνια από Αργεντινή) εισάγουμε όταν τα δικά μας σαπίζουνε. Υπάρχουν παρά πολλοί μεσάζοντες που εμπλέκονται στην καταναλωτική αλυσίδα (παραγωγή – διάθεση – κατανάλωση) που εκτινάσουν το κόστος και φτάνει στον καταναλωτή αφού έχει περάσει από δύο και τρεις μεσάζοντες

    Like

    1. Μόνος σου το λές μόνος σου το αναιρείς
      Εισάγουμε(ποιοί;) οπωροκηπευτικά(λεμόνια από Αργεντινή) όταν τα δικά μας σαπίζουνε
      άρα;;;
      κάποιοι θέλουν να σαπίζουν
      ξαναρωτάω
      ποιοί; και γιατί;

      Αυτοί οι μεσάζοντες που εμπλέκονται γιατί έχουν τόση χάρη απ΄την νομοθεσία;
      Γιατί απαγορεύεται σε συνεταιρισμούς η περαιτέρω επεξεργασία προϊόντων;
      Χρήστο, είναι πολλά τα απαγορεύεται στον έλληνα παραγωγό
      εκεί είναι το μεγάλο θέμα
      τα άλλα και όσον αφορά την ποιότητα και όσον αφορά την παραγωγή και όσον αφορά την τιμή είναι ή για ανενημέρωτους ή για βαλτούς
      άντε και μια ενδιάμεση κατάσταση
      για όσους έχουν φάει την φόλα των δήθεν ακριβών ελληνικών προϊόντων

      Like

    2. Χρήστος,

      Στά τσακίδια οἱ ξένες ἑταιρίες! Νά πᾶνε ἀπό κεῖ πού ῎ρθανε!!!! Ἐμεῖς πρέπει νά γυρίσωμε στίς ρῖζες μας, στόν μπακάλη καί φοῦρνο τῆς γειτονιᾶς. Ὁ ζορες κάνει πόδια!

      Like

  9. Με κεντρικό σύνθημα «Επι-μένουμε Δράμα», ο Δήμος Δράμας και το σύνολο των τοπικών φορέων ξεκινούν μια μεγάλη εκστρατεία στήριξης της πόλης, των ανθρώπων που δραστηριοποιούνται επαγγελματικά σε αυτήν και των τοπικών προϊόντων που παράγονται στη Δράμα.

    Ο Δήμος Δράμας πριν από λίγες εβδομάδες ανέλαβε την πρωτοβουλία να καλέσει όλους τους θεσμικούς φορείς της περιφερειακής ενότητας Δράμας ώστε να οργανώσει μια κοινή προσπάθεια στήριξης του τόπου. Στο πλαίσιο αυτό δημιουργήθηκε η προσωρινή συντονιστική επιτροπή του «Κινήματος Πολιτών-Καταναλώνουμε ό,τι Παράγουμε», με στόχο την ευαισθητοποίηση του κόσμου στην κατεύθυνση στήριξης των δραμινών προϊόντων και υπηρεσιών.

    ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

    Like

  10. Για τον χρηστο:
    Ασε ρε χρηστο…τι καινουργιο εισηγαγαν…τα LIDL κ.λ.π.
    Μια χαρα ηταν τα σουπερ μαρκετ…
    Τα μυαλα μας ειχαν το προβλημα…
    Καλα δεν συζηταμε για τον Σημιτη …
    Αυτος ειναι για τα μπαζα…
    Αλλα αναρωτιεμαι κιαυτοι οι μεσαζοντες τι ρολο παιζουν…
    Εν γενει ολοι φανηκαμε χαμηλοτεροι των περιστασεων…
    Προτεινω λοιπον να αλλαξουμε φυλη…

    Like

  11. ΠΟΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΩΡΕ ΧΑΝΟΙ?
    Η ΘΑ ΠΑΡΑΓΩΝΤΑΙ ΣΚΟΠΙ,Α ΑΛΒΑΝΙΑ, ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ, Η ΘΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΞΕΝΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΑΡΑ ΕΚΕΙ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, Η ΘΑ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ 80% ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΓΙΑΤΙ “ΔΕ ΒΓΑΙΝΟΥΝ”.

    ΑΜΙΓΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ, ΜΟΛΙΣ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΡΑΧΜΗ ΚΑΙ ΑΝΕΒΕΙ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ Η ΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ Π[ΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΓΩΝΤΑΙ ΕΓΧΩΡΙΑ.

    Like

    1. Τότε να υποθέσω ότι ο Σ.Ε.Β δεν υπάρχει
      να υποθέσω ότι
      αυτά που βρήκα εδώ
      http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1:%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82_%CE%B2%CE%B9%CE%BF%CE%BC%CE%B7%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%B5%CF%82

      είναι ανύπαρκτα

      να ξαναϋποθέσω ότι οι βιοτεχνία απ΄την οποία αγόρασα την ξυλόσομπά μου γεννήθηκε στην φαντασία μου

      Άλλά είπαμε πατατράκ και απάνω τούρλα

      Like

    2. Σωστό το σκεπτικό.
      Να συμπληρώσω ότι η επαναφορά της δραχμής χωρίς έξοδο από την Ε.Ε. είναι δώρον άδωρον!

      Like

  12. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ . ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΝΤΟΠΙΕΣ ΜΙΚΡΟΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΛΙΓΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ . ΔΕΝ ΣΕ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ , ΑΛΛΑ ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΜΗΝ ΜΑΣ ΤΑ ΠΡΗΖΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ . Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΥΝΕΧΗ ΤΡΙΒΗ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΜΙΚΡΟΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ . ΑΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΘΑ ΒΟΗΘΗΘΟΥΜΕ , ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ . ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΠΡΟΣΕΛΘΕΤΕ .

    Like

  13. Ολη η αληθεια για το ποια μπιρα ειναι ελληνικη και ποια οχι.
    Διαδωστε το!

    Like

➤ Σχολιάστε Ελεύθερα :

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s