olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ! 50,000 ΚΟΣΜΟΣ ΒΡΟΝΤΟΦΩΝΑΖΕΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ! Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ ΔΟΝΕΙ ΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ!

Posted by olympiada στο Μαΐου 25, 2011

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΤΟΥΣ 100,000 πλησιάζει ο κόσμος. Η περιφρούρηση να βγαίνει εκτός πλατείας για να ενημερώνεται. Είναι μπλοκαρισμένη η επικοινωνία. Προσοχή από Καραγιώργη – ενημερώστε.

ΤΟΥΣ ΠΗΡΑΜΕ ΤΗΝ «ΠΟΛΥΔΙΑΦΗΜΙΣΜΕΝΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ»!

‘Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ, ΤΗΝ ΔΑΝΕΙΣΤΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ»!

«ΑΝΤΕ Γ**** ΠΑΓΚΑΛΕ!!!»

«ΑΛΗΤΕΣ – ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ – ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ» Το σύνθημα που επίσης δονεί την ατμόσφαιρα. Ελληνικές σημαίες, νοικοκύρηδες, Ελληνίδες περήφανες και Έλληνες… Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΑΣ!

«Ο ΛΑΟΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΣΤΟ ΓΟΥΔΗ»

«ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΙΑ Η **** ΤΟΥ ΤΣΟΛΙΑ»!


«ΔΕΝ ΣΕ ΘΕΛΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΠΑΡ’ ΤΗ ΜΑΝΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣ!»

«ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΤΟΥΦΕΚΙ ΜΟΥ!»


 

357 Σχόλια to “Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ! 50,000 ΚΟΣΜΟΣ ΒΡΟΝΤΟΦΩΝΑΖΕΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ! Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ ΔΟΝΕΙ ΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ!”

  1. ANΔΡΕΑΣ said

    syntonistite skai.gr

    Μου αρέσει!

  2. PeterV said

    Επιτέλους!
    Το Athenswifi είναι μπλοκαρισμένο.
    Στέλνω από …. αλλού!
    Η συγκέντρωση είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ.
    Κόσμος πάει κι έρχεται συνεχώς.
    Παραδόξως, ο σταθμός μετρό του Συντάγματος είναι ανοικτός.
    Τα κινητά δουλεύουν.
    Μέση ηλικία τα 25.

    Μου αρέσει!

  3. Mind The GAP said

    Ισχύει ότι αναρχοπρεζάκια χτυπάνε ανθρώπους που κρατούν ελληνικές σημαίες;
    http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/2011/05/blog-post_9819.html

    Μου αρέσει!

    • PeterV said

      Όχι! Μόλις μίλησα με αστυνομικό δικτυωμένο. Το κλίμα είναι ήρεμο, χωρίς έκτροπα, από τις 15:00.
      Οι αστυνομικοί είναι χαλαροί (αν και ξεθεωμένοι). Πάντως είναι κι αυτοί υποψιασμένοι για προβοκάτσια.
      Πριν από λίγο ήρθαν στο Σύνταγμα μιά παρέα με ταμπούρλα και δίνουν τον τόνο.

      Μου αρέσει!

      • Κανεις λαθος.Χτυπησαν ηλικιωμενους στην οδο Αθηνας.

        Μου αρέσει!

      • Misha said

        Τι σχέση έχει η Αθηνάς με το Συνταγμα;
        Μπορεί και να έκλεψαν μια φοιτητρια στην ΑΣΟΕΕ.
        Αποδεικνύει αυτό την ανθελληνική προβοκάτσια που φανταζεσαι;

        Μου αρέσει!

      • Πωγωνάτος said

        ΩΠΑ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΟΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ!
        ΚΑΙ ΤΙ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΑΛΗΘΕΙΑ;

        Μου αρέσει!

      • apellis said

        PeterV

        Πάντως είναι κι αυτοί υποψιασμένοι για προβοκάτσια (οι αστυνομικοί)
        —————-
        Δεν το κατάλαβα αυτό Πέτρο.
        Υποψιασμένοι για προβοκάτσια είναι ΑΥΤΟΙ που συντονίζουν τις προβοκάτσιες;;;;;

        Έλα μ@@νί στον τόπο σου που λένε….τι θα ακούσουμε ακόμη!!

        Μου αρέσει!

    • nas30 said

      Ισχυει οτι εχετε καψει τα μυαλα σας απο τα δεκαδες ψευτικα δημοσιευματα που εχουν σκοπο να διχασουν τον κοσμο;
      Ισχυει οτι μερικοι συμπεριφερεστε σαν πρεζακια και δεν το εχετε παρει χαμπαρι;

      Μου αρέσει!

      • Mind The GAP said

        Ερώτηση ήταν ρε ηλίθιε! Δεν είπα ότι το πίστεψα κιόλας. Μάθε να διαβάζεις.

        Μου αρέσει!

      • PNAC said

        Συνηθως αυτα τα ατομα κανουν και τις δυο δουλειες, Ειναι και αναρχοπρεζακια και «ελληναραδες».
        Αλλοτε τους ελεγαν κουκουλες.
        Καλα εκανε και το εδωσε το λινκ να ειναι στη ψυλια ο κοσμος.
        Αντιλαβου?
        Εκτος κι επιτρεπεται να ειναι ψυλιασμενοι μονον οι αριστεροι και οι υπολοιποι δεν θα πρεπει να στοχαζονται τιποτα?

        Μου αρέσει!

    • olympiada said

      το αντίθετο θα έλεγα. κάποιοι είχαν την φαεινή ιδέα να πλησιάσουν με περίεργες διαθέσεις και ακόμα τρέχουν.

      Μου αρέσει!

      • Misha said

        Ημουν από την αρχη μέχρι πριν λίγο…
        Τα συνθηματα: «Αντε γ….Πάγκαλε»,

        «Αέρα αέρα,να φυγει η χολέρα»

        «Ε,ε,ε-Ο,ο,ο πάρτε το μνημόνιο και φύγετε από δω-ΟΥΣΤ!»

        «Παρ΄τη μάνα σου και μπρός δε σε θέλει ο λαός»

        Μούτζες καθε πεντε λεπτά σε πολιτικούς και δημοσιοκάφρους, που εχουν τις κάμερες στη Μ.Βρετάνια.

        Γυρω στις 8 πετουσε και το αεροπλανάκι με τις νεφελώδεις «εξατμίσεις» πάνω από το Σύνταγμα.

        Πολύ κόσμο και στη συγκέντρωση της ΓΕΝΟΠ και των άλλων σωματείων που μαζεύτηκαν στην κάτω πλευρά της Πλατείας.

        Γυρνωντας σπίτι άνοιξα το χαζόκουτο κι είδα τον Σταϊκούρα να λέει πως η ΝΔ είναι πρωτοπόρα στις ιδιωτικοποιησεις και το ΠΑΣΟΚ την ακολουθεί!!!
        Φαινεται πως οι λεβέντες στη Συγγρού δεν έμαθαν τιποτα από το παθημα Χατζηδάκη…
        Στο ίδιο κλιμα βεβαια και ο Λαγός Πλεύρης…

        Πρεπει να το παρουμε αποφαση πως ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ και να πράξουμε τα δεοντα , τα όσα αναλογουν τσον καθένα για να μη ξεπουληθεί η πατριδα !

        Μου αρέσει!

      • Δημήτρης said

        Γυρω στις 8 πετουσε και το αεροπλανάκι με τις νεφελώδεις «εξατμίσεις» πάνω από το Σύνταγμα.
        Εννοείς τα λεγόμενα chemtrails?

        Μου αρέσει!

      • PeterV said

        @Misha
        Αυτοί είναι μόνοι τους!

        Μου αρέσει!

      • Misha said

        Ναι Δημητρη, το ίδιο έγινε και σε άλλες συγκεντρωσεις.
        Εχω προχειρη στη μνημη μου τη μεγάλη απεργια του Φλεβάρη,τη συγκέντρωση για την κάρτα πολιτη και σημερα που το τραβηξα και με το κινητο. Αν έχει αποτυπωθει θα το ανεβάσω.

        @Peter

        Γραφω για τα νεοφιλελευθερα που λεγανε Πλευρης και Σταϊκουρας για να μην αυταπατωνται οι φιλοι που περιμενουν σωτηρία από ΝΔ ή Λάος

        Μου αρέσει!

  4. Nikos Giannou said

    Μολις γυρισα καμμια 120 χιλιαδες , με τον κοσμο να ανανεωνεται συνεχεια , στις 8,30 η ουρα εφτανε στην αρχη της ερμου μεχρι στους 2 παραδρομους αναδου , μεγαλη βρεττανια και φιλλελεληνων , και στην αρχη βασιλησης σοφιας μεχρι πανεπιστημιου
    Στο κεντρο της πλατειας μεχρι σταθμος μετρο μεχρι μπροστα απο την βουλη , ησουνα σαν σαλαμι οπως στα γεματα μπαρ
    Η μεγαλυτερη συγκεντρωση μετα τα συλλαλητηρια των σκοπιων το 1992
    Αυτη ειναι η γνησια ΑΥΤΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ,ουτε κομματα , ουτε σωματεια , ουτε κουκουλοφοροι , επιτελους ξυπνησε ο κοσμος…
    Η λυση σε υατον βρησκεται , σε ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ

    Εμπρος για ΝΕΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ , το πρωτο βημα εγινε

    http://imageshack.us/photo/my-images/405/p1100196large.jpg/

    http://imageshack.us/f/15/p1100201large.jpg/

    http://imageshack.us/photo/my-images/32/p1100198large.jpg/

    http://imageshack.us/photo/my-images/155/p1100205large.jpg/

    http://imageshack.us/photo/my-images/156/p1100214large.jpg/

    Μου αρέσει!

  5. nas30 said

    «-TΟΥΣ ΠΗΡΑΜΕ ΤΗΝ “ΠΟΛΥΔΙΑΦΗΜΙΣΜΕΝΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ”!
    -Ας κάνουμε επιτέλους όποιους ανθέλληνες μαζευτούν να νοιώθουν μειοψηφία
    -Αντιεξουσιαστές πλησιάζουν το Σύνταγμα για προβοκάτσια.»

    Καλα ρε,αυτος ειναι ο σκοπος σας; ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ; Παντου βλεπετε ανθελληνες και αντιεξουσιαστες;

    Ετσι θα αλλαξετε τα πραγματα;
    Αρα το «ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ» δεν υπαρχει για σας ΣΚΑΤΟΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΠΟΥ ΤΑΧΑ ΑΓΑΠΑΤΕ.
    ρε τα νουμερα….

    Μου αρέσει!

    • PNAC said

      Συγνωμη, απο τη μια δεν πιστευεις το λινκ με τα αναρχοπρεζακια του στοχου (που πιθανο να ειναι μπουρδα) και κατ εσε προβοκατσια αλλα απο την αλλη επειδη γραφει κατι για «αντιεξουσιαστες» το χαβεις?
      Σκεψου οι αναρχο οτιδηποτε να ειναι οι ιδιοι που λες οτι ανταγωνιζονται?

      Μου αρέσει!

    • Πωγωνάτος said

      ολοι μαζι με ποιους πατριωτη; με αυτους που δεν εχουν ουτε ελληνικη σημαια μαζι τους για ν αμην τσαντιστουν οι συριζαιοι που ήτανε μαζι σας … » ΣΚΑΤΟΠΡΟΔΟΤΕΣ ειστε και τα χα την αγαπάς εσυ !

      Μου αρέσει!

    • Φαίη said

      Nas30
      Εσύ πως το βλέπεις; Οι ανθέλληνες έχουν δουλειά με τους Έλληνες;
      Εσύ έχεις πάει σε καμιά διαδήλωση να τους δεις;
      Μπορείς να τους ξεχωρίσεις ή όλοι είναι το ίδιο για σένα;
      Αν κατέβουν για το καλό της Ελλάδος και των Ελλήνων είμαι μαζί τους άν όχι θα με βρουν απέναντί τους. Και αυτό δεν είναι ανταγωνισμός είναι το φυσικό ένστικτο της επιβίωσης. Γκε γκε;
      Αν εσύ είσαι κουτορνίθι και δεν βλέπεις τι πραγματικά συμβαίνει γύρω σου δεν σου φταίνε οι υπόλοιποι.
      Και όχι απλά κουτορνίθι αλλά απάτριδο κουτορνίθι που τολμά και βάζει τη λέξη Πατρίδα στο στόμα του. Ένα πράμα σαν τον ΓΑΠ. Φτου μη σε ματιάσω.
      Το ‘όλοι μαζί’ ΣΚΑΤΟΠΡΟΔΟΤΗ (σου ανταποδίδω απλά αυτό που είπες) ισχύει μόνο για αυτούς που δεν κάνουν πράγματα που βλάπτουν την Πατρίδα. Αν αυτούς δεν τους απομονώσεις τότε τρέφεις φίδι στον κόρφο σου.

      Το νούμερο είσαι εσύ, και μάλιστα έχεις επιλέξει ποιο… το 30.

      Μου αρέσει!

  6. Titular said

    twitter is off…

    Μου αρέσει!

  7. Enzo said

    http://www.skai.gr/

    Μου αρέσει!

  8. PeterV said

    Η Βουλή φυλάσσεται σαν αστακός (σιγά που δεν θα φυλασσόταν)!
    Η είσοδος από Αμαλίας είναι κλειστή, το ίδιο και το γκαράζ.
    Από Βασ. Σοφίας, έχουν παραταχθεί κλούβες ώστε να κρατάν την είσοδο ανοικτή.
    Τα τελευταία 5′ μπήκαν τρείς λιμουζίνες με καθάρματα και δεν βγήκε καμία.
    Φαίη: Έλληνες! Το μόνο ξένο που είδα είναι κάτι μαύροι που (δεν) πουλάγαν τσάντες στην Πανεπιστημίου.
    Είναι κι ένας γεράκος που πουλάει καλαμπόκι.

    Μου αρέσει!

  9. PeterV said

    Μόλις έγινε ένα καταπληκτικό μπροστά στη γραμμή των Μ.Α.Τ. στον Άγνωστο Στρατιώτη:
    Αριστερά, είναι ένας μαλάκας με μία ντουντούκα και κάτι άλλοι μαλάκες που τον σιγοντάρουν και φωνάζει «αέρα αέρα να φύγει η χολέρα, η χούντα δεν τελείωσε το 73 κλπ».
    Ο περίγυρος το ρίχνει στα γέλια, παρότι ο κακομοίρης προσπαθεί για αρκετή ώρα.
    Τα παιδιά με τα ταμπούρλα αρχίζουν να βαράνε δυνατά και να τραγουδάνε το Άξιον Εστί (Της Δικαιοσύνης Ήλιε νοητέ…) και ακολουθούν όλοι όσοι είναι μπροστά στον Άγνωστο Στρατιώτη.
    Πάω να δω αν ο κακομοίρης απογοητεύτηκε ή συνεχίζει 😆

    Μου αρέσει!

    • Misha said

      Από τον τύπο με την ντουντουκα ακουστηκε νωριτερα το «Της Δικαιοσύνης Ήλιε νοητέ…», ο Εθνικός Ύμνος, το «Σωπα οπου ναναι θα σημάνουν οι καμπάνες» και μερικά ευρηματικά συνθηματα…

      Μου αρέσει!

    • PeterV said

      Ο κακομοίρης μετακινήθηκε προς τα τύμπανα και αντί να τους συντονίζει συντονίστηκε αυτός 😆
      Τελευταίο σύνθημα: Ού ξεπαρεού 😆

      Μου αρέσει!

      • PNAC said

        Για δε πλησιαζεις και τα παιδια με τα τυμπανα να τα ρωτησεις τι, πως, που?
        Ο ντουντουκας ξεχωριζε γιατι αυτους με τα πολλα τους μαθαμε, οι ταμπουρλαδες ομως ειναι νεο φρουτο?

        Μου αρέσει!

      • PeterV said

        Τα παιδιά με τα ταμπούρλα είναι περικυκλωμένα από πυκνό πλήθος. Ο ντουντούκας πάντως αυτή τη στιγμή είναι άφαντος.
        Πάντως η συγκέντρωση αραιώνει και προβλέπω να μείνει ένας πυρήνας ~ 5000 την νύχτα.

        Μου αρέσει!

      • PNAC said

        Το χελας ορθοδοξη λεει οτι ηταν αχρωμο αοσμο και ψοφιο, αληθευει?

        Μου αρέσει!

      • PeterV said

        Ήταν τεράστιο, νεανικό και τη νύχτα θα μείνει πύρήνας. Έχει πέσει παραπληροφόρηση από παντού. Αυτό είναι αυθεντικό. Εάν συνεχιστεί μεγαλώνει ο κίνδυνος προβοκάτσιας.

        Μου αρέσει!

      • PNAC said

        «ηταν τερατσιο και νεανικο»

        ΦΥΣΙΚΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΗΤΑΝ ΑΝΕΡΓΟΙ Η ΜΕ ΑΝΕΡΓΟ ΒΑΣΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥΣ. Και προφανως πολλα νεα ατομα ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ, σαν να τελειωνει ο κοσμος αυριο ενα πραμα.
        Παρ ολα αυτα αοσμοι, αχρωμοι, ακινδυνοι.

        ΚΑΤΙ ΔΕ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΣΩΣΤΑ?
        Εκτος αν κι εσυ ζεις στη κοσμαρα σου και βλεπεις οτι θες να βλεπεις.

        Μου αρέσει!

      • Φωτεινή said

        PNAC,

        Ἀμάν, σταμάτα νά γάφης ἈΣΥΝΑΡΤΗΣΙΕΣ!!! Θεέ μου τί μπουμπούκι εἶσαι σύ;;;;

        Μου αρέσει!

  10. Σοφία said

    ΕΚΑΝΑΝ ΦΡΑΓΗ ΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ WIFI ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΔΟΠΟΙΗΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ!

    Μου αρέσει!

  11. […] leandros – 25 Μαΐου 2011Posted in: Πολιτική Σχετικό: Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ! 50,000 ΚΟΣΜΟΣ ΒΡΟΝΤΟΦΩΝΑΖΕ… Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ ΔΟΝΕΙ […]

    Μου αρέσει!

  12. elena said

    Για δείτε λίγο αυτό….

    Afrodite Al Salech
    Κοίτα να δεις που σήμερα θα μετανιώσουμε που είπαμε οχι στις κομματικές σημαίες …
    11 ώρες πριν
    Αρέσει σε 5 άτομα.
    Thanis Paraskevopoulos ti ennoeis?
    11 ώρες πριν
    Afrodite Al Salech ‎… θα δεις ….
    11 ώρες πριν
    Γιώργος Πέντσας Φαντάζομαι εννοεί όλο τον συρφετό από ποστς που θα ακολουθήσει …..
    11 ώρες πριν
    Basil Tas Να διακινδυνευσω μια προβλεψη΄;
    11 ώρες πριν
    Nikolas Drossos ωχχχχ
    11 ώρες πριν
    Thanis Paraskevopoulos gia epeisodia milaei mallon
    11 ώρες πριν
    Afrodite Al Salech μηδεν κανενας ..τσι τσι τσι …
    11 ώρες πριν
    Basil Tas Η συμμετοχη θα ειναι ελαχιστη ακομα και στην Αθηνα και τα ευτραπελα και οχι μονο θα κανουν και αυτους που πηγαν να το μετανιωσουν,και δεν μιλαω μονο για επεισοδια..
    11 ώρες πριν
    Afrodite Al Salech τσου … αντε σκεφτειτε ..
    11 ώρες πριν
    Panagiotis Anagnostopoulos ΠΑΔΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΘΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ
    11 ώρες πριν
    Thanis Paraskevopoulos egw tha paw opws kai na xei
    11 ώρες πριν
    Yiannis Papaoikonomou Θα βρέξει?
    11 ώρες πριν · 1 άτομο
    Panagiotis Anagnostopoulos ΝΑΙ ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ
    11 ώρες πριν
    Sofia Lampiki ΌΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΘΑΡΡΟΣ ΘΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΕςΡΑΣΠΙΣΕΙ ΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ, ΟΠΟΙΟΣ ΨΑΧΝΕΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΕΙΑ ΑΥΤΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ
    11 ώρες πριν · 6 άτομα
    Basil Tas Παιδια δεν ειναι μονο τα οποια επεισοδια μπορει να συμβουν αλλα και οτι καποιοι το εχουν δει σαν χαπενιγκ,παμε για χαβαλε θα εχει και γκομενες μετα καμια μπυριτσα…
    11 ώρες πριν · 2 άτομα
    Sofia Lampiki Σταματήστε τη μουρμούρα σα γριές μοιρολογήστρες από τα πριν, αν δεν πατε δεν ξέρετε τί θα γίνει
    11 ώρες πριν · 3 άτομα
    Γιάννης Ιωακειμίδης τελικά τι είναι Αφροδίτη;
    11 ώρες πριν
    Hara Capsis Giannaros και εγώ θα πάω όπως και να έχει και είναι η πρώτη μου φορά σε διαμαρτυρία όπως και των υπόλοιπων φίλων μου που θα έρθουν και αυτοί! Τα ζωντόβολα πάντα θα υπάρχουν. Αλλά όπως ειπώθηκε και πιο πριν, οι »κανονικοί» πρέπει να είμαστε περισσότεροι!
    11 ώρες πριν · 2 άτομα
    Nikolas Drossos Αν ξερεις κάτι θεωρεις οτι δεν πρεπει να πεις?
    11 ώρες πριν
    Yiannis Papaoikonomou Νομίζω πως οποιαδήποτε σημαία θα προστάτευε απο την βροχή….που μάλλον θα ρίξει… 😉
    11 ώρες πριν · 1 άτομο
    Thanasis Kourkoulas Αφροδίτη, τί εννοείς θα μετανιώσουΜΕ; Είσαι εκ των διοργανωτών;
    11 ώρες πριν · 1 άτομο
    Γιάννης Ιωακειμίδης ντάξει είναι ωραίο καπέλωμα άμα είναι η αφροδίτη. εγώ το δέχομαι :-p
    11 ώρες πριν · 1 άτομο
    Basil Tas Και βεβαια οι «χαβαλεδες» δεν ειναι τπτ μπροστα στους Αριους Ελληναραδες που δεν προκειται να χασουν την ευκαρια να δειξουν την αγαπη τους για την πατριδα ριχνοντας μετα και καμια κλωτσια στους μεταναστες
    11 ώρες πριν · 1 άτομο
    Hara Capsis Giannaros το μεγαλύτερο πρόβλημα του έλληνα είναι πως δεν ήταν ποτέ του ιδιαίτερα »θετικός», πάντα καχύποπτος και πρόβατο. Όποιος θέλει να διαπιστώσει κάτι σήμερα ας κατέβει στο Σύνταγμα, όπως θα κάνουμε πολλοί ορθά σκεπτόμενοι Έλληνες που είχαμε κ…
    Δείτε περισσότερα
    11 ώρες πριν · 2 άτομα
    Sofia Lampiki TO KAΤΑΓΓΕΛΩ ΑΝΟΙΚΤΑ.όπως με πληροφορούν φίλοι από Αθήνα και Θεσ/νικη γινεται προσπάθεια τρομοκράτησης του κόσμου με απειλές ακροδεξιών και μπαχαλακικ΄λων επεισοδίων ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΕΒΕΙ ΚΟΣΜΟΣ.έλεος , πιά! τόσο βόδια είμαστε ή είμαστε παιδά…
    Δείτε περισσότερα
    11 ώρες πριν · 4 άτομα
    Thanis Paraskevopoulos Παιδιά δεν υπάρχει λόγος να βάζουμε σύννεφα πριν καν συμβεί κάτι, Αφροδίτη μίλα 🙂
    11 ώρες πριν
    Basil Tas Τρομοκρατω τον κοσμο τωρα εγω ετσι;Πιστευεις δλδ Σοφια οτι δεν θα υπαρχουν χρυσαυγιτες σημερα;Ναι Αφροδιτη θελω την γνωμη σου
    11 ώρες πριν
    Hara Capsis Giannaros nai pistevoume oti tha iparxoun alla: sta tetoia mas!!! auto leo tosi ora. opos tha eprepe na einai kai sta dika sas! eseis tous dinete aksia pou tous fovaste.
    11 ώρες πριν · 2 άτομα
    Sofia Lampiki δεν μιλάω επί προσωπικού, όποιος φοβάται και θέλει ν αφήσει τις συγκεντρώσεις φασιστών ας κάτσει σπίτι του χωρίς να τρομοκρατεί χωρίς αποδείξεις τους υπόλοιπους .Όποιος έχει τεκμηριωμένες αποδείξεις ας τις καταθέσει άμεσα
    11 ώρες πριν
    Basil Tas Κανεις δεν τους φοβατε αλλα πρεπει να ειπωθει και αυτο για να ειμαστε ετοιμοι!
    11 ώρες πριν
    Hara Capsis Giannaros Γιατί? θα τους δείρουμε? αυτά τα σκουπίδια τα απομονώνεις γενικά. δεν αναφέρεις καν για αυτούς. αλλιώς πετυχαίνουν και πάλι τον σκοπό τους.
    11 ώρες πριν
    Hara Capsis Giannaros ενα ακόμα θα πω και έφυγα….να φοβηθείτε αυτούς που δεν ασχολήθηκαν ακόμα με τίποτα. που έκαναν την ζωούλα τους και απλώς σχολίαζαν στο Facebook. Γιατί θα είμαστε πολλοί από δαύτους σήμερα εκεί. Και ήταν να μην το πάρουμε απόφαση….δεν ήμασταν ποτέ σε λήθαργο.
    11 ώρες πριν · 3 άτομα
    Γιάννης Ιωακειμίδης εγώ λέω ας αφήσουμε για λίγο τα μεγάλα λόγια κι απλά να πράξουμε. και πράξη μετά από σκέψη είναι κάτι πολύ δημιουργικό. ξεκίνησα για κοραή.
    11 ώρες πριν · 2 άτομα
    Basil Tas Ας ειναι σημερα η αρχη…
    11 ώρες πριν · 2 άτομα
    Fotis Thalassinos θα κατεβούμε με τα τύμπανα και τα βιολιά μας , σαν τον Βεσάρο. Η μουσική ενώνει.
    11 ώρες πριν · 2 άτομα
    Christie Angelwitch Πιο πιθανο να γινει πανηγυρακι παρα να γινουν εκτροπα…εμενα ολοι οι γνωστοι μου θα αραξουν με μπυρες παντως…εγω δε θα πιω γιατι κανω διαιτα
    11 ώρες πριν · 1 άτομο
    Michael Dimopoulos ο όρος είναι πολύ γενικός…στην Ισπανία ξέρανε γιατι κατεβήκανε στις πλατείες, εδώ ο καθένας έχει το δικό του λόγο να είναι αγανακτισμένος…αλλος είναι αγανακτισμένος με τους μετανάστες,αλλος με την αστυνομία,αλλος με το πολιτικό σύστημα,αλλοσ με τη λιτότητα και πολλά από αυτά θα συγκρουστούν και θα γίνει μπάχαλο…
    11 ώρες πριν · 2 άτομα
    Christie Angelwitch Ναι αλλα ολοι ειμαστε αγανακτισμενοι με τους πολιτικους και την ατιμωρησια τους…αλλα εμεις τους ψηφιζουμε…οποτε προτεινω εναλλακτικη δραση μιας και θα ειμαστε εκει μαζεμενοι να αυτομουτζωθουμε κιολας.
    10 ώρες πριν
    Fotis Thalassinos Αγανακτισμένοι με τους πολιτικούς και την παραπολιτική τους. Η νεολαία δεν είναι τόσο καταρτισμένη, δεν έχει μάθει σε πολλές περιπτώσεις την εχθρότητα. Αυτά είναι φαντάσματα των «μεγάλων». Οι άνθρωποι όταν θέλουμε αγαπιόμαστε με το χαμόγελο και μόνο.
    10 ώρες πριν · 1 άτομο
    Basil Tas H μουτζα ειναι απαραιτητη!Θα ηθελα να ηξερα ποσοι απο τους αγανακτισμενους θα τους ξαναψηφισουν..
    10 ώρες πριν
    Ilias Val εξω απο κομματικες σημαιες
    10 ώρες πριν
    Γιαννης Γιωκας γιατι θα πατροναριστει απο κομμα ολο αυτο και γιατι τα μμε το παιζουν συνεχεια αρα θα το οδηγησουν οπως θελουν και ξερουν!!!
    10 ώρες πριν
    Γιαννης Γιωκας αρα καλυτερα απο την αρχη μπας και γλυτωσεις χρονο??
    10 ώρες πριν
    Dionysis Arvanitakis mhn apogohteyesai afrodith tha deis shmera thaxei arketo kosmo
    10 ώρες πριν · 1 άτομο
    Φώτης Βλφδσψσδφ Για τα εθνίκια που θα θέλουν να κατεβούν με σημαίες και να φωνάξουν τα δικά τους και να το καπελώσουν μιλάει.
    9 ώρες πριν · 1 άτομο
    Afrodite Al Salech Τι θελετε να πω; …οτι αν ειναι να παει κοσμος χωρίς κομματικές ταμπλες για να καπελωθεί απο αυτούς με τις ελληνικές σημαιες … αστο … καλυτερα οι κομματικές … Τοσο απλο! (Φώτης Βλφδσψσδφ μονο εσυ καταλαβες) (Thanasis Thanasis Kourkoulas ναι, ρε …α πο το Λονδινο οργανωνω συγκεντρωσεις σε ολο τον πλανητη. Το ηφαιστειο στην Ισλανδία μονο του ξαναμπουμπουνισε νομιζεις;)
    9 ώρες πριν · 1 άτομο
    Γιάννης Ιωακειμίδης ναι και γω είναι κάτι που το φοβάμαι αυτό.
    8 ώρες πριν
    Apostolis B Aivalis φύγαμε. 🙂 let it be.
    8 ώρες πριν

    Μου αρέσει!

    • Misha said

      Ενοχλείται η Αφροδιτούλα από τις ελληνικές σημαίες;

      Μου αρέσει!

      • PNAC said

        ετσι φαινεται η κωλοπρακτοραντζα

        Μου αρέσει!

      • PNAC said

        Παιδια αντιλαμβανεστε οτι αυτα τα ατομα πληρωνονταν απο το Ελληνικο Δημοσιο?
        Οτι τωρα τους βαλαν να παιξουν ρολο και στη πολιτικη ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ? Εσεις οι ανεργοι, οι 4ωροι, οι ανεργες χωρισμενες μητερες, τα κοροϊδα, ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΟΠΡΙΤΕΣ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΑΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΗ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ ΣΟΥ ΕΛΛΗΝΑ!

        ΡΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΖΕΙ?

        Φεραν το καθε γυφτοκοπροσκυλο εδω σας βαζουν να τα πληρωσετε και θα μου γινουν κι αρχηγοι νεολαιας, να κατευθυνουν τα παιδια σας.
        Ποτε θα πειτε, ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ? ποτε ρε θα πειτε ΩΣ ΕΔΩ?
        Τα παιδια σας δε τα λυπασται?

        Μου αρέσει!

      • Sfinopoutsa said

        Που είσαι αφροδιτούλα να σε σφηνοπουτσιάσω…. στάσου μύγδαλα.

        Μου αρέσει!

      • Δημήτρης said

        Ίσως αν την απαυτόσεις θα καταλάβει τι εστί Έλλην και αλλάξει ιδεολογία και που ξέρεις μπορεί να την δείς αύριο με Ελληνική σημαία στα στήθια να διαδηλώνει.

        Μου αρέσει!

      • apellis said

        Το τατουάζ που έχει στο μ@@@ί τα λέει όλα!!
        Ρωτήστε τον Βούγια, αυτός θα ξέρει!

        Μου αρέσει!

    • Mind The GAP said

      Καλύτερα οι κομματικές σημαίες, παρά οι ελληνικές! Τα ‘λεγα εγώ… Γαμώ το κέρατό μου, γιατί τέτοια αρρώστια πια;;;

      Μου αρέσει!

      • PNAC said

        Γιατι σας μισουνε ρε Ελληνες επειδη υπαρχετε.

        Μου αρέσει!

      • elena said

        Ναι αλλά δεν κατάλαβες γιατί το είπε; Δεν της βγήκε το σχέδιο γιατί πολλοί είχαν ελληνικές σημαίες και τραγούδησαν επίσης και τον Εθνικό Ύμνο. Για αυτό σκύλιασε!

        Μου αρέσει!

      • PNAC said

        5 με 6 ηταν πολλες?
        Ω ρε θα τρεμει αυριο κι ο ΓΑΠ κι η Πρεσβεια!
        Ο Εθνικος υμνος προφανως ηταν υπολογισμενος και την αλλη φορα θα τον ξεχασουν.
        Προβλεπω να γινεται τακτικα αυτο το πανηγύρι το αοσμο και αχρωμο.
        Φαντασου ρε συ να σου παιρνουν τη χωρα σου και εσυ να εχεις καταντησει να εισαι να διαδηλωνεις χωρις τη σημαια σου. Δηλαδη ποτε σκοπευουν να τις παρουν, ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΙΣ ΑΠΑΓΟΡΕΨΟΥΝ?

        Μου αρέσει!

    • GEOTOP said

      Γιατί κάθεστε και δίνετε σημασία σε πουτανάκια που κάναν καριέρα μόνο με το μ**νί τους δεν καταλαβαίνω…Απαξίωση είναι το μόνο που τους αξίζει.

      Μου αρέσει!

      • PNAC said

        οι μισθοι τα τους να επιστραφουν να πανε σε ανεργους και χωρισμενες μητερες επισης ανεργες.
        Οταν ο κοσμος απαιτει αυτα και διωξει τη πλεμπα τοτε θα εχει ξυπνησει. Οχι οταν καθεται χασικλωμενος αχρωμος αοσμος στημενος σα το βλακα μες τη ζεστη χωρις να βγει τιποτα, χωρις τσαμπουκα, σα μαλακας.
        Στη βουλη μαλλον γελαγανε με το θεαμα.

        Μου αρέσει!

    • Σοφία said

      ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΕΧΟΥΜΕ, ΚΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΟΠ ΦΥΣΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΕΜΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΜΑΖΙ. Σ’ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ.
      ΑΝ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΚΩΛΟΚΑΦΡΑ ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΕΠΙΣΗΣ.
      ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙ.
      ΑΣ ΚΑΤΣΕΙ ΣΤΑ ΛΟΝΔΙΝΑ ΚΙ ΑΣ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
      Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ

      Μου αρέσει!

    • Enzo said

      Της θείας ο κωλος αφρό!

      Μου αρέσει!

    • Nancy said

      Απο αυτούς με τις Ελληνικές σημαίες;

      Γιατί δεν γυρίζει στην προηγούμενη δουλειά που έκανε απ΄όπου και έγινε γνωστή;

      Μου αρέσει!

    • Πωγωνάτος said

      πάρτε λίγο μάτι απο την αγωνίστρια των ανθρωπίνων δικαιωμάτων ΟΧΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΝΤΩΣ!
      http://www.flickr.com/photos/afroditealsalech

      ΧΑ ΧΑΑ ΧΑ Α ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΝΑ ΤΤΗΝ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕΙ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΥΜΝΟ ..!!

      Μου αρέσει!

      • Sfinopoutsa said

        Μακάρι να την έχουμε στην επόμενη συγκέντρωση αλλά δεν ξέρω αν θα μπορεί να τραγουδήσει γιατί πιθανόν να είναι μονίμως μπουκωμένη η κοπέλα…

        Μου αρέσει!

  13. Lalala said

    Είδα το βίντεο που τραγούδαγαν τον Εθνικό Ύμνο. Ανάθεμα αν ήταν όλοι κι’όλοι 100 που το έκαναν αυτό… Πόσοι είπαμε ότι κατέβηκαν; Πάνω από 50.000;;

    Μου αρέσει!

  14. PeterV said

    Η μπαταρία έπεσε κι αυτό είναι από τους Αμπελοκήπους.
    Λοιπόν, συνοπτικά: Εάν αυτό συνεχιστεί, ή επαναληφθεί και συμμετάσχουν οι φοβισμένοι, οι (ακόμα) βολεμένοι, τα κομματόσκυλα (χωρίς τα κόμματα) και οι εργαζόμενοι στο δημόσιο (χωρίς τα συνδικάτα), τα καθάρματα μετράνε μέρες.
    Είμαι εξαιρετικά αισιόδοξος και πρέπει στα σοβαρά να αρχίσουμε να σχεδιάζουμε την επόμενη μέρα.
    Ηγέτες, ή μεταβατικοί ηγέτες υπάρχουν. Οι σοβαρές προτάσεις λείπουν.
    Η Ελληνική νεολαία πάντως είναι ζωντανή και προτείνω όποιος σκοπεύει ξανά να την κριτικάρει να πλύνει πρώτα το στόμα του.
    Η ντροπή είναι στους μεγαλύτερους και είναι μεγάλη ντροπή. Αντί να μιζεριάζουμε, να κριτικάρουμε πικρόχολα και να ενδοσκοπούμε ηλιθίως, προτείνω να προσπαθήσουμε να σώσουμε ότι είναι δυνατόν να διασωθεί από την αξιοπρέπειά μας.

    Μου αρέσει!

    • PNAC said

      Σιγουρα.
      Αυτο το πανεθνικο συλλαλητήριο γεματο παλμο και οργη για το ξεπουλημα της Ελλαδας τους εκανε και χεστηκαν, ο ΓΑΠ ηδη παιρνει τηλεφωνο το ελικοπτερο…

      Μου αρέσει!

      • PeterV said

        Περιμένω το δικό σας βουτυροπατριώτες.

        Μου αρέσει!

      • Πωγωνάτος said

        ΠΗΤΕΡ_BI ..PeterV
        ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΒΟΥΤΥΡΟΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΣΤΟ ΟΛΥΜΠΙΑ ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΛΟΙ;
        ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΙΔΟΠΟΙΟΣ ΔΟΑΦΟΡΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ; ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ…ΓΙΑ Ν ΑΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ; ΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΣ;

        Μου αρέσει!

      • PNAC said

        Α καταλαβα, εμεις ειμαστε οι «αλλοι».
        Ποιοι? LOL
        By the way Ο Μαρξ απεθανε, καντε κανενα καλο για την Ελλαδα, η ρημαδα η ζωη ειναι μικρη και με το ΓΑΠ γινεται ακομη μικροτερη.

        h++p://www.youtube.com/watch?v=uoR7pTKi9Dw

        Μου αρέσει!

      • PeterV said

        Πωγωνάτε
        Από χτες το βράδυ, η σημερινή διαδήλωση καταδικάστηκε ως καπελωμένη, άοσμη, προβοκατόρικη κλπ.
        Προσπαθώντας μερικοί από εμάς να μάθουμε τι τρέχει, δεχτήκαμε τόνους ειρωνίας και λοιδωρίας, χωρίς την παραμικρή λογική.
        Σήμερα που πολλοί από εμάς ΠΗΓΑΜΕ στην διαδήλωση και μεταφέραμε το κλίμα, συνεχίζουμε να δεχόμαστε ειρωνιούλες του κ@#@#@.
        Οι ειρωνίες επιστρέφονται σε όσους τις στέλνουν.
        Γκέγκε;

        Μου αρέσει!

      • Πωγωνάτος said

        ΕΧΕΙΣ πολυ θρασσος φιλε μου! να σου θυμησω ποιος ξεκινησε τις ειρωνίες ;
        ΕΣΥ ! επειδη ησουν στην συγκεντρωση δεν σε εθιξει κανενας ! εσυ μιλησες ασχημα πρωτος ..περι καναπε..και βουτυρωπατριωτες και τετοια.!! μαζεψου λοιπον και τα αραβανιτο-αλβανικα σου (γκεγκε) εκει που σε παιρνει !
        Κανεις δεν ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕ την συγκέντρωση ! ΑΝ ΔΕΙΣ ΣΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΜΟΥ σχολιο σημερα το μονο που ειπα ητανε για τις ΣΗΜΑΙΕΣ.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΣΗΜΑΝΤΟ
        ΟΠΩΣ θελουν να το παρουσιασουν καποιοι μεταξυ των οποιων και συ! ελα στην επόμενη να παμε μαζι και να σου φερω μια σημαια να την κραταμε μαζι δεχεσαι;
        η λογικη ειναι απλη για να τελειωνουμε……ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΛΑΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ …ΕΙΝΑ ΜΑΤΑΙΟΣ! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ….ΚΑΙ ΑΥΤΟ ..ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟ ΜΑΣ ..ΦΑΝΗΚΕ ΑΠΟΨΕ…. ΔΕΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ …ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ……ΑΛΛΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΤΟΧΕΥΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΕ ΑΣΠΟΝΔΥΛΑ ΠΟΥ ΝΤΡΕΙΠΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥΣ ,,,ΤΙ ΝΑ ΠΩ; ΣΑ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΧΩΡΙΣ ΕΘΝΟΣΗΜΟ ΣΤΗ ΣΤΟΛΗ! ΜΑΚΑΡΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ Ο ΒΟΥΤΥΡΟΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΜΑΚΑΡΙ ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΟΤΙ ΛΕΣ ΕΣΥ. ΤΙΣ ΕΙΡΩΝΙΕΣ ΟΜΩΣ ΕΣΥ ΤΙΣ ΑΡΧΙΣΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΟΥΜΕ ΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙΣΑΡΟΣ ΤΩ ΚΑΙΣΑΡΙ. ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.!

        Μου αρέσει!

      • Sfinopoutsa said

        ΠΩΓΩΝΑΤΕ, ΒΟΥΤΥΡΟΠΑΤΡΙΩΤΗΣ είσαι (με κεφαλαία) γιατί είσαι μαμ κακά και νάνι και γράφεις συνέχεια για τους άλλους «τους έτσι» ή τους άλλους «τους αλλιώς» χωρίς να έχεις πάει να δείς με τα γκαβοματά σου τι μέλει γενέσθαι στο Σύνταγμα. Κριτικάρεις συνεχώς ενώ στην ουσία οι κρίσεις σου όπως φαίνεται βασίζονται στο «άκουσα», «μου είπανε», «διάβασα» και άλλα θολά σχέδια και σχήματα.

        Βγάλε τις τσίμπλες και πήγαινε ο ίδιος και δες τι γίνεται (ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΣ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΙ ΚΟΝΤΑΡΙ ΜΕ ΣΤΑΥΡΟ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ) για να έχεις άποψη ή βγάλε τον σκασμό και άσε το κόσμο να μεταδίδει αυτά που βλέπει χωρίς να πετάγεσαι σαν την πορδή. Μυγόχεσμα, έ μυγόχεσμα.

        Μου αρέσει!

      • Πωγωνάτος said

        ΓΙΑ ΤΟΝ Sfinopoutsa είπε
        Μαΐου 26, 2011 στο 4:24 πμ

        ΣΚΑΤΑ ΣΤΟ ΛΑΚΚΟ ΣΟΥ ΕΧΩ ΖΩΟΝ!
        ΟΤΕΝ ΕΣΥ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΕΓΩ ΓΥΡΝΟΥΣΑ ΑΠΟ ΠΟΡΕΙΕΣ !
        ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΕ ΠΟΡΕΙΕΣ !
        Ε ΖΩΟΝ ΟΥΤΕ ΝΑ ΔΙΒΑΖΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ …
        ΑΥΤΟ ΓΡΑΦΩ ΟΛΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ….»ΑΚΟΥΣΑ «..»ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ».. ΑΝΟΙΞΕ ΝΑ ΔΙΕΣ
        ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΝΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΛΕΣ.!!!
        ΣΑΝ ΠΕΙΡΑΞΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ …ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΕΤΕ!!
        ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗ ΧΑΡΗ ….ΣΑΣ ΧΑΛΑΜΕ ΤΗ ΣΟΥΠΑ!!
        ΓΙΑ ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΣΟΥ!
        ΚΛΑΣΕ ΜΑΣ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΤΩΡΑ! ΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΕ ΓΑΜΗΜΕΜΝΕ ΑΝ ΕΧΩ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ !!!
        ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΣΕΣ ΠΟΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΧΩ ΒΓΕΙΟ ΟΤΑΝ ΕΣΥ ΚΟΙΜΟΣΟΥΝ!
        ΣΤΟ ΔΙΑΛΟ ΡΕ!

        Μου αρέσει!

      • Nancy said

        Αδέρφια, μη δίνετε σημασία σε συμπλεγματικούς και πραχτόρια που μπαίνουν στα σάιτς για να βρίζουν και να αποτρέπουν κάθε είδους διαδήλωση, προχωράτε και απομονώστε τους, ο ρόλος του καθενός φαίνεται απο τα ψευδώνυμα και τα γραφόμενά του, και έχουμε πολλούς τέτοιους όπως είναι φανερό. Το κενό της ύπαρξής τους το επιβεβαιώνουν με τις διαλυτικές καταστάσεις που θέλουν να δημιουργούνε. Απομονώνετέ τους.

        Μου αρέσει!

      • Sfinopoutsa said

        @Πωγωνάτος

        Λοιπόν κλάσε μας μια μάντρα και έλα με την ομπρελίτσα σου το απόγευμα να σε δούμε αλλιώς όπως προείπα βγάλε το σκασμό μυγόχεσμα.

        Κλασομπανιέρα. Ενώ όλοι μας είμαστε εκεί και φωνάζαμε είχαμε και το Πωγωνάτο απο το ιντερνετ να μας κάνει και κριτική. ΟΞΩ ΠΟΥΣΤΗ !!!

        Υ.Γ.: Τσιμπα 50 κωλόψαρο τώρα και πέσε μετά στο λάκκο με τα σκατά που μου έφτιαξες. Άντε μυγόχεσμα, ε μυγόχεσμα.

        Μου αρέσει!

    • PNAC said

      Ελλαδα δεν ειναι μονο η Αθηνα.
      Με τις αλλες πολεις τι εγινε?
      Για να μην ακουω τιποτα παταγωδεις αποτυχιες ε?

      Μου αρέσει!

    • atletico said

      PeterV είπε
      Μαΐου 26, 2011 στο 1:27 πμ

      Πληρωμενες καθεστωτικες πορνες ειναι τελικα Πετρο
      Ειναι φανερο πλεον

      Οι αιωνιοι χαφιεδες και δωσιλογοι

      κοπτονται δηθεν για στημενα πραγματα
      ενω το μονο που τρεμουν ειναι μην ταρακουνηθει το καθεστως
      γιατι γκρεμισμα του πασοκ πιθανον να συμπαρασυρει και τη ΝΔ και ολους

      ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ

      Μου αρέσει!

      • atletico said

        οσο για τους «τόνους ειρωνίας και λοιδωρίας»

        Δεν καταλαβαινω τοτε γιατι τους φταει ο Παγκαλος
        Αυτοι δεν λοιδορουν τον κοσμο λιγοτερο απο τον Μπουχεσα Παγκαλο

        Οποτε ο τιτλος τους ανηκει

        Και ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ και ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΙ

        ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΟΙ…ΕΙΝΑΙ ΟΜΩς Β Ο Λ Ε Μ Ε Ν Ο Ι

        Μου αρέσει!

      • PNAC said

        Να γινεται καθε μηνα ενα αοσμο, αχρωμο πανυγηρακι και να το θεσπισει και το Νεο Συνταγμα.
        Οποιος δεν πατα η εκφραζει δαφωνια για το πως αυτο διεξαγεται να βαφτιζεται αμεσως ρουφιανος και δωσιλογος, κι οποιος πατα με Σημαια εγκαθετος που θελει να καπελωσει την αγνη διαδηλωση.

        Μου αρέσει!

      • atletico said

        Μη μυγιαζεσαι PNAC δεν αναφερομαι σε σενα

        Εκτος κι αν συμφωνεις και εσυ με τον Παγκαλο…

        Μου αρέσει!

      • atletico said

        Ρουφιανοι και δωσιλογοι δεν ειναι αυτοι που διαφωνουν με την εκδηλωση.Προς Θεου Κανεις δεν ειπε κατι τετοιο

        Ρουφιανοι και δωσιλογοι ειναι ομως αυτοι που ΒΡΙΖΟΥΝ και ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΝ εκεινους που συμφωνουν

        Μου αρέσει!

    • Πωγωνάτος ---->Sfinopoutsa said

      Αρχηγέ , δυο μερες στο σύνταγμα σε ψάχνω , και σημερα και χτες !
      Ελα αν θέλεις ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΕΞΗΓΗΣΩ ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ,
      ΟΠΩΣ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΠΑΩ ΣΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΚΟΙΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ..
      ΤΟ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΑΠΟ ΕΔΩ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ.
      ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΜΥΑΛΟ ΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΤΑΥΤΙΖΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ..ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ.
      ΑΛΛΑ ΜΙΛΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ!
      ΣΥΝΑΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΒΡΙΣΙΜΟ …ΤΙ ΛΕΣ; ΔΙΑΛΕΞΕ…..

      Μου αρέσει!

  15. Nikos Giannou said

    http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/2011/05/blog-post_6145.html

    Η μαλακια τους παει συννεφο , τι περιμενεις απο ενα site που υποστηριζει το ανθελληνικο και προδοτικο παπαδαριο της χουντας του 67 και του γιωργακη (ιερωνυμος τοτε , ιερωνυμος τωρα)

    Οχι στην απαξιωση των παντων , που πρωοθουν καποιοι καρακιοζηδες για να σπερνουν την διχονια ωστε να μην αντιδραει ο κοσμος
    Στημενο το ενα , στημενο το αλλο και εχουν το θρασος να την συγκρινουν κιολας με σχολια , μονο οι δικες σας συγκεντρωσεις ειναι καλες ε?

    Μου αρέσει!

    • PeterV said

      Επιχειρούν εισβολή κι εδώ.
      Έχουμε πήξει στις μ@#@# από χτές το βράδυ.

      Μου αρέσει!

      • PNAC said

        Ναι, εισβολη σου κανουν μαλακα, οι Ελληνες.

        Μου αρέσει!

      • Ποια «μαλακια» παντογνωστη;

        Το μαιμου συνθημα που ταχα φωναζαν οι Ισπανοι για τους Ελληνες κι εσυ ετρεξες να το χαψεις,χωρις καν να ερευνησεις αν ισχυει;

        Οντως,προκειται περι μαλακιας…

        Μου αρέσει!

      • Πωγωνάτος said

        PeterV ΄ΗΔΗ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΣΒΑΛΕΙ ΜΕΣΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΑΡΓΑ
        GAME OVER!!!

        και δες εδω πριν ξαναμιλησεις για καναπε και φραπε PeterV !!!

        ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΥΣ ΣΠΥΡΟΣ ΧΑΤΖΑΡΑΣ Ο ΔΗΘΕΝ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΛΑΟΥ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΜΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!

        Η ΑΛ ΣΑΛΕΧ ΜΑΖΙ ΣΑΣ !

        Μου αρέσει!

    • Πανυβλακα,πριν μιλησεις για το «παπαδαριο» θα μας πεις τι εκανες στη Χουντα εσυ;
      Μηπως ανηκεις στη…γενια του Πολυτεχνειου,που θρασυτατα σημερα μιλαγε μεσω μικροφωνου στη συγκεντρωση και τα προβατα κατω,αντι να τους πλακωσουν στο ξυλο,καθονταν και τους κοιταγαν;

      Το αρθρο περιγραφει ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

      Τωρα αν εσυ νομιζεις πως θα κανεις επανασταση με…πορδες,οσο βαφονται τα αυγα με αυτες,αλλο τοσο θα αλλαξει και το υπαρχον συστημα απο τα-ουτε καν-ροζουλι πανηγυρακια σου.

      Μου αρέσει!

      • xoirosima said

        Αρχιμαλάκα τα μαλακισμένα συμπεράσματα σου κράτα τα για το blog σου
        στην τελική ανάλυση αν δεν γουστάρεις την συγκέντρωση μην πας
        οπως και να έχει το ζήτημα πάντως αυτοί οι χιλιάδες λαού σε έχουν γραμμένο εσένα και τις απόψεις σου,άντε και καλή όρεξη με την αναμετάδοση του ΣΚΑΙ,σουβλάκι τρως ή πίτσα??

        Μου αρέσει!

      • Nikos Giannou said

        Μιλανε και οι απατεωνες της ιουδαικης θρησκειας του ΕΒΡΑΙΟΥ γιαχβε σαβαωθ http://gravityandthewind.blogspot.com/2007/01/b-7-h.html
        http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/2011/02/blog-post_8072.html
        Μπορεις να μου εξηγησεις τι σημαινει ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΗΣ και ΔΩΔΕΚΑΙΣΤΗΣ ?
        Εσεις μισειτε ακομα και σημερα οτιδηποτε εχει σχεση με τον αρχαιοελληνικο πολιτισμο , λιγη ντροπη δεν υπαρχει?
        Ποιοι ειστε εσεις που θα μιλησετε για επανασταση και θα κρινετε την αυτοοργανωση του λαου?
        Αι τραβατε στα ποιμνια με τους χουντικους μητροπολιτες να σας σαλιγησουν λιγακι προβατα

        Μου αρέσει!

      • Παύλος said

        Χοιροσιμα μην σπαταλάς τον χρόνο σου με κομματόσκυλα της Νέας Δημοκρατίας και μεγάλους σταυρούς…
        Γράφτους στα αρχίδια σου.

        Μου αρέσει!

      • apellis said

        Nikos Giannou
        —————-

        Εγώ είμαι πιστός της Θεάς Γαίας!
        Της Μητριαρχικής θεάς που οι Έλληνες λάτρευαν από το 10.000 π.Χ!
        Και σας κατηγορώ ότι ξεριζώσατε την πατρογονική θρησκεία μου των χιλιάδων ετών, κάψατε τους βωμούς της, σκοτώσατε τους πιστούς της και μας φέρατε τους Δώδεκα θεούς!

        Έξω το εισαγόμενο 12θεο!
        Επιστροφή στη θρησκεία της Θεάς Μάνας-Γης ΤΩΡΑ!!

        Μου αρέσει!

    • Πωγωνάτος said

      ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ,ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟ ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΟΛΑ …
      ΠΗΓΕΣ 1 ΦΟΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ..ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΥΛΟΓΗΣΑΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΟΙ «ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΙ» ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ ΑΠΟΨΕ …ΚΑΙ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΖΩΗΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ..ΠΟΥ ΗΣΟΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΡΕΙΟ ΗΠΕΙΡΟ …ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΟΤΑΝ ΚΑΝΑΜΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ….ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ….ΓΙΑ ΤΑ ΙΜΙΑ …..ΤΟ 1996 ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ..ΠΟΥ ΗΣΟΥΝΑ ΟΤΑΝ ΦΩΝΑΖΑΜΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΩΝ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ ΤΟΥ ΜΑΝΩΛΗ ΠΟΥ ΕΙΣΟΥΝΑ ΟΤΑΝ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ; ΖΩΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΜΑΛΑΚΑ … ΞΕΡΕΙΣ ΚΡΑΤΑΣ ΟΠΛΟ Η ΣΤΟ ΕΙΧΑΝΕ ΠΑΡΕΙ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ;
      ΚΑΙ ΜΙΛΑΣ ΠΑΛΙΟΠΟΡΔΗ ΕΠΕΙΔΗ ΠΗΓΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ; ΠΟΥ ΕΙΣΟΥΝΑ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ; ΠΟΥ ΕΙΣΟΥΝΑ ΟΤΑΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ …ΠΟΥ ΕΙΣΟΥΝΑ ;;;;; ΑΝΥΠΑΡΚΤΕ ΟΤΑΝ ΦΩΝΑΖΑΜΕ ΧΡΟΝΙΑ …ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΑΡΤΑ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ 1992-93 ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΓΑΤΕ ΟΛΟΙ ΑΚΡΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ….ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ ΦΙΛΕ!
      ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΘΕΙ -ΕΚΤΟΝΩΘΕΙ Η ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΠΟΥ ΑΝ ΞΕΣΠΟΥΣΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΙΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.ΑΛΛΑ ΤΙ ΣΟΥ ΛΕΩ ΤΩΡΑ … ΤΕΤΟΙΑ ΩΡΑ …
      ΖΗΤΩ Η ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΑΣ

      «Ού καταισχυνώ όπλα τά ιερά,
      ούδ’ εγκαταλείψω τόν παραστάτην,
      ότω άν στοιχήσω.

      Αμυνώ δέ καί υπέρ ιερών καί οσίων,
      καί μόνος καί μετά πολλών.

      Τήν πατρίδα δέ ούκ ελάσσω παραδώσω,
      πλείω δέ καί αρείω
      όσης άν παραδέξωμαι.

      Καί ευηκοήσω τών αεί κραινόντων εμφρόνως,
      καί τοίς θεσμοίς τοίς ιδρυμένοις πείσομαι,
      καί ούς τινας άν άλλους τό πλήθος ιδρύσεται ομοφρόνως.

      Καί άν τις αναιρή τούς θεσμούς
      ή μή πείθηται, ούκ επιτρέψω.

      Αμυνώ δέ καί μόνος καί μετά πάντων.

      Καί ιερά τά πάτρια τιμήσω.
      Ίστορες θεοί τούτων,
      Άγραυλος, Ενυάλιος Άρης,
      Ζεύς, Θαλλώ, Αυξώ, Ηγεμόνη.»

      Μου αρέσει!

      • xoirosima said

        Μεγάλε Υπερπατριώτη
        όποιος είναι Έλληνας,είναι νέτα σκέτα
        δεν έχει ανάγκη να κουνάει λάβαρα για να το αποδείξει
        γκέγκε ή να στο πω και στα αρχαία?

        Μου αρέσει!

      • Πωγωνάτος said

        να κοψεις τα αλβανικα σου και θα σου απαντησω…..
        αυτα λεγαμε εδω και δεκαετιες και κοιτα που φτασαμε.!!!.
        αυτη η ατακα δε χρειαζομαστε σημαιες ειμαστε ελληνες
        αλλα μας αρεσουν και λιγο ατ ααλβανικα ….ακου εκει ¨γκεγκε»
        αρβανιτης εισαι ρε;

        Μου αρέσει!

      • Πωγωνάτος said

        μην τολμησεις να βρισεις …!!!

        Μου αρέσει!

      • Πωγωνάτος said

        και κατι ακομα …επειδη στα «ελληνικα» σχολεια που ισως πηγες σε μάθανε οτι αυτα ειναι ΑΡΧΑΙΑ! ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΟΥ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΔΕΝ ΣΕ ΜΑΘΑΝΕ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ! ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ …ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ !!
        ΜΑΘΕ ΛΙΓΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΛΑ ΝΑΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΛΒΑΝΙΚΩΝ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ!

        Μου αρέσει!

      • Παύλος said

        Παγωνάτε υπάρχει κανα πρόβλημα με τους Αρβανίτες να το λύσουμε;
        Γιατί το λες περίεργα και δεν μου αρέσει.
        Πάντως αν θεωρείς τους Αρβανίτες μη Έλληνες νομίζω ότι είσαι ανιστόριτος και αδιάβαστος συνάμα…
        Μην το συνεχίσεις γιατί θα χάσεις.
        Προειδοποίηση.

        Μου αρέσει!

      • Πωγωνάτος said

        Οχι αγαπητε κανενα ΑΠΟΛΥΤΩΣ πρόβλημα με τους αρβανιτες.οι Αρβανιτες ειναι ελληνες οσο εσυ και γω και ολοι μας!
        Ισως φανηκε ετσι λόγω εντασης στην απάντησης μου.
        Αλλο ήταν το πνεύμα μου.
        Γνωρίζω σε τι αναφέρεσαι.Μην με κατηγορεις αδικα σε παρακαλώ..
        εχω χορτάσει εδω μεσα να με βριζουν προβοκατορα…
        Σε ευχαριστώ και να εισαι καλα.

        Μου αρέσει!

      • Πωγωνάτος said

        Παύλο οχι κανενα απολύτως πρόβλημα και γνωριζω αυτα που λες!
        οι αρβανιτες ειναι ελληνες όπως όλοι μας!>
        Η ένταση στην απάντηση μου ίσως εδωσε άλλη εντυπωση παντως σε καμια
        περίπτωση δεν εννοουσα αυτο που φανηκε.
        ΝΑ εισαι καλα…

        Μου αρέσει!

      • Παύλος said

        Εντάξει,αλλά τα γραπτά σου άλλο ύφος έχουν…
        Θέλει λίγο προσοχή γιατί όλοι μας έχουμε μια καταγωγή…
        Και η αρβανίτικη σίγουρα δεν είναι όπως γράφεις αλβανική.
        Να είσαι και εσύ καλά και χάρηκα για την γνωριμία.

        Μου αρέσει!

    • apellis said

      Αρχίδια Έλληνες και αρχίδια πατριώτες ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ!

      Έχω μια ώρα που διαβάζω τις παπαριές σας, τις ύβρεις σας, τις βρωμιές σας!!

      Θα μιλήσω όπως μιλάτε εσείς!
      Δεν είστε (είμαστε) άξιοι για ΤΙΠΟΤΑ!
      μΌΝΟ ΠΩς ΘΑ ΒΓΆΛΕΙ Ο ΈΝΑς ΤΟ ΜΆΤΙ ΤΟΤ άλλου!!!

      Ξεφτιλισμένοι Δεξιοί, αριστεροί, κεντρώοι, αναρχικοί, του πούτσου η πολιτική γεωγραφία.
      Σκλάβοι και ραγιάδες ρε, το μόνο που αξίζετε μπινέδες!
      Τυχαία τραβάμε ό,τι τραβάμε;
      Μια ζωή διχαΣΜΌς, ΜΙΑ ΖΩΉ μιζέρια.
      Δεξιοί- αριστεροί και από την μαία στη μαμή χάθηκε το παιδί!!
      Και τώρα ο ΝΕΟΣ ΔΙΧΑΣΜΟΣ: ΚΑΝΑΠΕΔΑΤΟΙ ή ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΟΙ.
      Τι άλλο θα βρείτε ρε για να τρώτε τις σάρκες σας;
      Κάτι θα ανακαλύψετε και αν δεν υπάρχει θα το εφεύρετε, αρκεί να φαγωθείτε!
      Παλιολαέ, κωλόφαρα του κερατά, είστε εσείς Έλληνες ρε;;

      Φτάσαμε στο κατώτατο σημείο να γίνετε η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ αντικείμενο διχασμού και συζήτησης;
      ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΡΕΕΕΕΕΕΕ;;;;;;;;
      Α, να χαθείτε νόθα της ιστορίας, αποβράσματα που πατάτε το άγιο χώμα της Ελλάδας!!
      Παιδάκια του LIFE STYLE και του ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΑΝ, ΑΜΕΡΙΚΑΝΆΚΙΑ ΚΑΙ ΕΓΓΛΕΖΆΚΙΑ, συντηρημένα κωλοπαιδάκια του πατέρα σας, με το όνειρο να πάτε σε αμερικανικά κολλέγια και εγγλέζικα πουστοτροφεία!!!
      Δεν αξίζετε ρε, παρά μόνο τις ροχάλες του Λεωνίδα και του Παπαφλέσσα, αποκυρηγμένα αποπαίδια!
      Φάτε ρε τις σάρκες σας, ξερόλες, εγωϊσταροι, μην ξεπεράσει ο ένας τον άλλον στην μαλακία που σας δέρνει τον εγκέφαλο.
      Πουστρόνια που θέλετε ελευθερία, ενώ δεν ξέρετε καν τι σημαίνει αυτή η λέξη!!
      Γαμημένοι, μου βγάλατε όλο τον θυμό που έχω χρόνια μέσα μου θαμένο για αυτό το μπουρδέλο που κάποιοι το λεν Ελλάδα.
      ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΡΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ!
      δΕΝ ΕΊΣΤΕ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΘΑ ΈΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΊΣΤΕ!!
      κΑΙ ΘΑ ΛΕΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΛΑΟΙ: «Τέτοιοι που είναι δεν τους πρέπει η Λευτεριά»
      Καριόλια, θα παρασύρετε μαζί σας στον τάφο της ανυπαρξίας ακόμη και αυτούς τους λίγους Έλληνες που έχουν απομείνει ακόμη ζωντανοί!

      Μου αρέσει!

  16. PNAC said

    Το καραγκιοζιλικι θα γινεται τακτικα.
    Οσο πιο λιγες καθε φορα οι σημαιες τοσο πιο πολυ θα το δειχνουν τα καναλια.
    Τωρα φτιαχνουν την αμορφη, α-Εθνη Μαζα που δεν θα φοβουνται στο μελλον και θα ειναι ενα απο τα εργαλεια πολιτικης τους. Ο μονιμος τεχνητος κι ακινδυνος εχθρος τους, κατι σαν το Μπιν Λαντεν του Μπους, μονο που αυτος θα ειναι α-οσμος, α-γευστος, α-Εθνος, α-θρησκος και δεν θα αποτελει κανενα πραγματικο κινδυνο για το Παγκοσμιο Καθεστως.

    Οσοι κρατησουν τη Σημαια και το Σταυρο θα ειναι που θα εχουν τα @@ και θα γραψουν Ιστορια.
    ΟΛΟΙ οι αλλοι θα ειναι απλα χαβαλεδες και παρεουλες.

    Μου αρέσει!

  17. ΓΙΩΡΓΟΣ Π. said

    ΒΡΕ ΧΑΖΟΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΔΩ?
    ΑΝΤΕ ΒΡΕΣ ΤΟ ΒΑΛΙΑΝΑΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΒΟΛΤΕΣ….
    ΜΠΟΡΕΙ ΑΛΛΟΥ ΝΑ ΒΡΗΤΕ ΤΙΠΟΤΑ….ΕΔΩ ΟΛΟΙ ΣΕ ΦΤΥΝΟΥΝ.ΤΙ ΔΙΑΒΟΛΟ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ,ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟΣ ΕΙΣΑΙ?

    Μου αρέσει!

  18. Μην βαζετε βιντεο με συγκεντρωσεις του «παπαδαριου»,προκαλουν αλλεργια σε πολλους οι χιλιαδες ελληνικες σημαιες και οι καθαρες θεσεις,οπως και τα συνθηματα («ΕΞΩ ΟΙ ΜΑΣΩΝΟΙ ΑΠ΄ΤΗ ΒΟΥΛΗ» κλπ).

    Ειπαμε,συγκεντρωση ειναι μονο οταν τη σιγονταρει ο Κανακης,ο Λαλακης,ο ΣΚΑΙ,το Σταρ,μεχρι και η ΚΡΑΤΙΚΗ ΝΕΤ.

    Μου αρέσει!

  19. Στη συγκέντρωση βρίσκονται άτομα όλων των πεποιθήσεων. Μη δημιουργείτε εντυπώσεις, δεν έχει νόημα, δεν παίζουμε αγώνα ποδοσφαίρου.

    Όσοι δεν επικροτούν τη βια, δεν έχουν να χωρίσουν τίποτα.

    Μου αρέσει!

  20. ΒΟΡΕΙΟΣ said

    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΟΥΤ!!!!ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΦΑΣΑΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ….(ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ!!!)

    Μου αρέσει!

  21. Νίκος Κ. said

    Ρε Έλληνες, τι σχόλια είναι αυτά. Αυτές η συζητήσεις με την Ελληνική σημαία έχει αρχίσει και μου την σπάει πολύ. Και αυτό το καταφέρανε κάποιοι με κάτι ακραίες συμπεριφορές κρατώντας την Ελληνική σημαία. Καταφέρανε να στιγματίσουν μια ολόκληρη ιδέα και να την ενοχοποιήσουν φοβίζοντας τον κόσμο να κρατάει ψηλά την σημαία τον Ελλήνων. Αν καταλαβαίνετε τι λέω….Τέρμα ρε η συζητήσεις για την Ελληνική σημαία. Δεν το συζητάμε. Είμαστε Έλληνες παλεύουμε για την δημοκρατία μας και για την Πατρίδα μας, και εσείς κάθεστε και μετράτε αν και πόσες ήταν απο τα βίντεο και της εικόνες, σχολιάζοντας απο τον καναπέ, αντί να κατεβείτε και εσείς με την σημαία μας και να βοηθήσετε να δώσετε παλμό και ψυχή. Οι τελευταίοι που έφυγαν ήταν αυτοί που ήταν γύρο απο την Ελληνική σημαία, χορεύοντας, τραγουδώντας με ΨΥΧΗ.

    Μου αρέσει!

    • kokoriko said

      Ενωθείτε ελληνικά ανθρωπάκια. Πάψτε να ψάχνετε ηγέτες και παρατάξεις. Βάλτε το καλύτερό σας εαυτό απέναντί σας και κρίνετέ τον πριν πείτε κουβέντα για τον διπλανό σας. Γίνετε καλύτεροι για εσάς και το κοινωνικό σας σύνολο. Ο γείτονας δεν έχει μία αλλά δέκα κατσίκες. Και αν τον κοιτάξεις στα μάτια με την καρδιά σου θα σου χαρίσει τις εννιά, αν όχι και τις δέκα. Τελειώσανε τα ψέματα. Στο χέρι μας είναι. Ενωθείτε και αιτηθείτε. Τα λέμε έξω.

      Μου αρέσει!

      • Πωγωνάτος said

        αγαπητε Νίκο απο τη μια σου τη σπανε οι συζητησεις για την Ελληνικη σημαια ..και στο τελος λες οι τελευταιοι » αυτοί που ήταν γύρο απο την Ελληνική σημαία, χορεύοντας, τραγουδώντας με ΨΥΧΗ.» αρα ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ …
        Συμφωνω μαζι δου για καθε ΕΛΛΗΝΑ αυτα ειανι αυτονόητα αν το παρακανεις ειναι σαν να μην «τοχεις»…συμφωνώ…αλλα πές μου σε παρακαλώ…. 50.000 -100.000 ΕΛΛΗΝΕΣ 1 σημαια;;; ε κατι δεν ειναι σωστο ρε φιλε; κατι ειναι λάθος…. και μπροστα ι ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ..με τα ακαταλαβιστικα ισπανικα;

        Μου αρέσει!

      • Νίκος Κ. said

        Συμφωνώ και επαυξάνω

        Μου αρέσει!

      • Πωγωνάτος said

        να εισαι καλα πατριωτη. χαιρομαι που καταννόησες τι ήθελα να πώ…ολοι ειμαστε κοντα .
        καλο βραδυ.

        Μου αρέσει!

      • Νίκος Κ. said

        Φίλε Πωγωνάτε.Εννοώ ότι μου τη σπάει να γίνεται συζήτηση για το αν θα έχουμε Ελληνικές σημαίες γιατί σημερα το πρωί διάβαζα πόλλα σχόλια στο fb και σε Blogs για τις σημαίες. Εβγαινάν πολύ και συγκριναν την Ελληνική σημαία με κομματικές λέγοντας πως δεν χρειάζονται καθόλου οι σημαίες. Ιεροσυλία

        Μου αρέσει!

  22. […] […]

    Μου αρέσει!

  23. Μαριλενα said

    ΜΕ ΜΠΙΡΙΤΣΑ ΚΑΙ ΣΟΥΒΛΑΚΙ,ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΙΩΧΝΕΙΣ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ!

    Μου αρέσει!

  24. H δική μου ανταπόκριση από το Σύνταγμα είναι η εξής και υπάρχει εδώ:
    http://sxoliastesxwrissynora.wordpress.com/2011/05/26/%CE%B3%CF%81%CE%AE%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%B5%CF%82-%CF%83%CE%BA%CE%AD%CF%88%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%BA%CE%AC%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CE%BD-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%AE%CF%84%CE%B1%CE%BD/

    Την μεταφέρω και δω αυτούσια:
    Mόλις γύρισα από Σύνταγμα εξαιτίας ενός πολύ ατυχούς προσωπικού γεγονότος.(κανονικά είχα προγραμματίσει να μείνω μέχρι το πρωί) και έχω να πω τα εξής:
    1)Ο κόσμος που κατέβηκε σήμερα ήταν κυριολεκτικά εκατοντάδες χιλιάδες και μην ψαρώνετε από εκτιμήσεις που υποτιμούν βάναυσα τον αριθμό του.Στις 8 το βράδυ όλο το σύνταγμα και τα πέριξ ήταν γεμάτα πράγμα που σημαίνει περίπου 100.000 κόσμο.Υπολογίζοντας τις ροές του κόσμου από τις 6 το απόγευμα και με δεδομένο ότι συνεχώς ερχόταν και έφευγε κόσμος για ώρες, μιλάμε πραγματικά για εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου που η συμμετοχή του ξεπέρασε κάθε προσδοκία.

    2)Οι εθνικιστές έφαγαν τεράστια ήττα.Μιλάμε ότι σε τόσο τεράστιο πλήθος υπήρχαν όλες και όλες τρεις ελληνικές σημαίες, αριθμός μικρότερος και από αυτόν που εμφανίζονται σε γενικές απεργίες.Άρα στο κενό έπεσαν και οι κινδυνολογίες ότι το σημερινό γεγονός ήταν παγίδα των εθνικιστών.Κάθε άλλο!

    3)Ναι το πλήθος ήταν ετερόκλητο, άπειρο και ανομοιογενές αλλά έτσι δεν είναι και το πληθος των Αθηναίων;Το ότι συνυπάρξαν τόσο διαφορετικοί άνθρωποι με τόσο διαφορετικές φιλοσοφίες αποτελεί για μένα μια τεράστια νίκη.Ίσως για τους μισούς να ήταν η πρώτη ή η δεύτερη κινητοποίηση τους.Και πάλι μπράβο τους που κατέβηκαν έστω με τα κολλήματα και τις προκαταλήψεις τους.

    4)Ο Κόσμος ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ήταν επίμονος και δεν έφευγε.Ακόμη και την στιγμή που έφυγα υπήρχε αρκετός κόσμος και ήταν περασμένες τρεις το βράδυ!

    5)Η γενική συνέλευση του συντάγματος λειτούργησε πολύ σωστά και ανοιχτά και έθεσε ριζοσπαστικά ζητήματα.Απεργία διαρκείας, κατάληψη διαρκείας του Συντάγματος, ξεκάθαρες αντιφασιστικές αναφορές. Λειτούργησαν υποτυπωδώς ακόμη και αυτοσχέδιες υπηρεσίες καθαριότητας στα πρότυπα της Ταχρίρ!Φάνηκε ότι ο σπόρος που φυτεύτηκε στις 23 Φλεβάρη γονιμοποιήθηκε και κατορθώθηκε να γίνει η πολυπόθητη κατάληψη της πλατείας συντάγματος.

    6)Ως αναρχικός οικτίρω όλους τους ομοϊδεάτες μου που σνόμπαραν, υπονόμευσαν και συκοφάντησαν την σημερινή αυθόρμητη και ακηδεμόνευτη κινητοποίηση.Αντί κάποιοι από μας να είναι μαζί με τον υπόλοιπο κόσμο και να ζυμώνονται μαζί του προτίμησαν την απαξίωση του και τον εύκολο ελιτισμό για τις “αδαείς και αντιδραστικές πολιτικά μάζες”.Κρίμα αλλά υπάρχει ακόμη περιθώριο άμεσης επανόρθωσης για όσους θέλουν και μπορούν…

    7)Επιτέλους όλα ξεκίνησαν!Ο κόσμος κατέβηκε στον δρόμο και δεν έφευγε από αυτόν.Το Σύνταγμα έδειξε ότι μπορεί να γίνει εστία κοινωνικής διαμαρτυρίας με ριζοσπαστικά χαρακτηριστικά και προοπτική κορυφαίας κοινωνικής σύγκρουσης όπως πολλοί είχαμε ονειρευτεί από τις 23 Φλεβάρη.
    Έχουμε να αντιμετωπίσουμε ακόμη πολλά και να ξεπεράσουμε τεράστια εμπόδια αλλά σήμερα ήταν μια Ιστορική μέρα που κανείς δεν την περίμενε και όλους ξάφνιασε ευχάριστα.Η κοινωνική δύναμη του ίντερνετ επικυρώθηκε επιτέλους και εδώ

    Συμπέρασμα:Σήμερα και πάλι στο Σύνταγμα εφοδιασμένοι με τις εμπειρίες της μεγάλης χτεσινής μέρας!
    Σήμερα ακόμη περισσότεροι και πιο αποφασισμένοι!
    Όλα ξεκίνησαν τίποτα δεν είναι το ίδιο!

    ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ:

    Ξεκολάτε από τις εθνικιστικές θέσεις που βλέπουν αυτό το ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ κίνημα κατά των δυνάμεων του χρήματος και του κοινωνικού εξανδραποδισμού με εθνικά γυαλιά. Είναι γελοία και ανεπαρκή τέτοια γυαλιά.
    Εδώ μιλάμε για μάχη του Ανθρώπου για την αξιοπρέπεια του, την ελευθερία του το ίδιο το δικαίωμα του να είναι Άνθρωπος.
    Δεν αφορά αυτή η μάχη αποκλειστικά την Ελλάδα ούτε γίνεται για εκείνη την ρήση του Παπανδρέου (αμερικανοτεαφούς και μέγα υποκριτή) για να είναι η «Ελλάδα στους Έλληνες»
    ΕΛΛΗΝΕΣ είναι οι τραπεζίτες που τώρα μας πίνουν το αίμα.ΕΛΛΗΝΕΣ ήταν οι απατεώνες που την βούτηξαν στον βούρκο.ΕΛΛΗΝΕΣ είναι οι πολιτικοί που λειτουργούν ως τσιράκια των τραπεζιτών.
    Το κίνημα αυτό εμπνεύστηκε από την Ισπανία που με την σειρά της εμπνεύστηκε από τις Αραβικές εξεγέρσεις.
    Ξεπεράστε κολλήματα που κοινωνικά δεν μας οδηγούν πουθενά αλλού παρά σε φασισμούς.
    Παλέψτε ως ΑΝΘΡΩΠΟΙ με την αξιοπρέπεια των ΑΝΘΡΩΠΩΝ απέναντι σε μηχανοποιημένα τέρατα της εξουσίας και του χρήματος.

    Τα λέμε πάλι σήμερα σύνταγμα και όπως ξέρετε εκεί χρειάζεται να πάνε αγωνιστές Άνθρωποι και όχι στενοκέφαλοι με εθνικές φορεσιές.

    Μου αρέσει!

    • Φαίη said

      Ο άνθρωπος χωρίς τις ρίζες του είναι απροστάτευτος.

      Μου αρέσει!

    • apellis said

      Πρώτη φορά βλέπω «Έλληνα» να επιχαίρει για το γεγονός ότι δεν υπήρχαν παρά μόνο 2-3 Ελληνικές σημαίες!!

      Τι έχουμε πάθει Θεέ μου;
      Ποιο κακό μάτι μας έχει βασκάνει;
      Να φύγω από αυτό το μπουρδέλο, σε ποια χώρα να πάω, σε πιο βουνό να ανέβω όσο πιο μακριά γίνεται;

      Μου αρέσει!

    • Misha said

      Φίλε μου Πάνθηρα

      Ο υποδιοικητής Μάρκος και οι Ζαπατίστας κατεβαίνουν στις πορείες και τις συγκεντρώσεις τους με τις σημαίες του Μέχικο στα χέρια…

      Το ίδιο έκαναν και οι Αργεντίνοι στις μεγάλες τους διαδηλώσεις.

      Τό ίδιο και οι Τουπαμάρος του Πέπε στην Ουρουγουάη.

      Τό ίδιο και ο Κορέα στο Εκουαδόρ και ο Μοράλες στη Βολιβία..
      Μάλιστα, αν δεν με απατά η μνημη μου, ο Εβο Μοράλες ορκίστηκε στις Ανδεις με ινδιάνικο τυπικό.

      Όποιος νομίζει πως μπορεί να αντιταχθεί σε αυτό τον παγκοσμιοποιητικό χυλο με χίππικα μπλα μπλα , ΑΠΛΑ ΑΥΤΑΠΑΤΑΤΑΙ!

      Δες που κατάντησαν οι πρωτεργατες του Μάη του 68 και θα καταλαβεις τι θλελω να πω

      Μου αρέσει!

    • EYAKI said

      ΚΑΗΜΕΝΕ ΠΑΝΘΗΡΑΚΟ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΣΟΥ ΕΕΕΕΕ!!ΑΝΤΕ ΚΟΦΤΕ ΤΟ ΧΟΡΤΟ ΣΑΣ ΧΑΛΑΕΙ.
      ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΕΡΟ ΠΑΝΙ
      ΤΟ ΓΑΛΑΝΟ ΚΑΙ Τ ΑΣΠΡΟ
      ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΠΟ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΟ
      ΚΑΙ ΞΑΣΤΕΡΟ ΟΥΡΑΝΟ…
      ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΣΤΑ ΛΕΩ ΤΩΡΑ…

      Μου αρέσει!

  25. […] Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ! 50,000 ΚΟΣΜΟΣ ΒΡΟΝΤΟΦΩΝΑΖΕ… […]

    Μου αρέσει!

  26. To επίπεδο της συζήτησης έχει κατρακυλύσει εδώ σε βόθρο από κάποιους που εκατέρωθεν κατηγορούνται σαν προδότες.
    Λοιπόν θα προσπαθήσω να βάλω κάποια εννοιολογικά πλαίσια που μάς αφορουν όλους ανεξάρτητα αν προβαλουν ή όχι τον «πατριωτισμό» τους.
    Οι έννοιες εισάγονται με την μορφή ερωτήσεων.
    Ο καθένας εδώ τι είναι;Πρώτα άνθρωπος ή πρώτα πατριώτης;
    Αν δεν είναι πρώτα άνθρωπος τότε τι σκατά είναι ο πατριωτισμός του;Απάνθρωπος;

    Η έννοια του πατριωτισμού δεν προβάλεται από κάθε απατεώνα που θέλει να διαλύσει τις ζωές μας;Πατριώτης δεν αυτοαποκαλείται ο Παπανδρέου;Πατριώτες δεν λένε ότι είναι οι μαχαιροβγάλτες χρυσαυγίτες που ΑΝΟΙΧΤΑ ΤΩΡΑ σαμποτάρουν την συμμετοχή στις συγκεντρώσεις του συντάγματος λέγοντας στα μέλη τους:»μακριά απο κει γιατί ανακατεύεστε με αναρχοάπλυτους;

    Αν ο πατριωτισμός είναι μια έννοια που με ευκολία προβάλουν παλιάνθρωποι, απατεώνες και δολοφόνοι τότε πώς εγγυάται κανείς την σωστή χρήση του όρου και κυρίως πώς αποκλείει να καπηλεύεται η έννοια του από τέτοιους παλιανθρώπους;Υπάρχει τέτοια έννοια όπως ο υγιής πατριωτισμός;Ποια είναι αυτή;Θα δώσει κάποιος έναν ορισμό του «υγιούς πατριωτισμού»;Πώς αντιμετωπίζει αυτός τους αλλοεθνείς και γενικά όλους τους άλλους ανθωπους (το 99% του ανθρώπινου πληθυσμού) που δεν μπορούν ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΑ να ενταχτούν στον ελληνικό πατριωτισμό;Θα απαντήσει κανείς σοβαρά και νηφάλια χωρίς απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς και βρισιές;

    Αν από την αρχαιότητα ο Σωκράτης είχε εισάγει την έννοια του κοσμοπολίτη και αν από τον Μεσαίωνα ο Δάντης είχε ισχυριστεί ότι πατρίδα μου είναι όλη η γη τότε πώς αποκλείεται η έννοια του πατριωτισμού από το να αγκαλιάσει ολοκληρο τον πλανήτη τον τόσο μικρό στο Σύμπαν μας;Γιατί ένας που θεωρεί όλο τον πλανήτη πατρίδα του είναι προδότης και αυτός που θεωρεί ένα πολύ μικρό του μέρος πατρίδα του είναι πατριώτης;Τελικά μήπως οι πατριώτες ενός ορισμένου κομματιού του γης είναι οι πραγματικοί προδότες της πατρίδας τους;(που δεν μπορεί να είναι άλλη από ολάκερη την γη;)Μήπως έχουν την ίδια νοοτροπία των τοπικιστών που αγαπάνε μόνο το συγκεκριμένο μέρος που γεννήθηκαν και βλεπουν εχθρικά όλα τα υπόλοιπα;

    Είναι το ανθρωπινο γένος ένα και ενιαίο;Μήπως υπάρχουν σε αυτό φυλές που το χωρίζουν ξεκάθαρα και αποφασιστικά;Τότε γιατί όλοι οι άνθρωποι μοιράζονται κατά 99% το ίδιο DNA και κατά 98% το ίδιο DNA με τον πίθηκο;Τελικά είναι το ανθρώπινο γένος κομμάτι του ευρύτερου ζωικού βασιλειου ή τα άλλα ζώα είναι τόσο διαφορετικά που δεν έχουν τίποτα κοινό με τον Άνθρωπο;

    Ποιοι έχουν δικαίωμα να λέγονται Έλληνες;Αυτοί που έχουν κάποιες δικές τους αξίες και νοήματα ξεχωριστά από τους άλλους λαούς;Ποια είναι αυτά;Μήπως είναι αυτοί που γεννήθηκαν εδώ;Που είχαν και προγόνους που γεννήθηκαν εδώ;Γιατί το να είσαι Έλληνας σε κάνει ξεχωριστό και διαφορετικό από τους υπόλοιπους;Γιατί οι Έλληνες είναι πιο καλοί, πιο έξυπνοι, πιο εργατικοί, πιο σοφοί;Αποδίδει η Ελληνική ιδιότητα ξεχωριστή καλοσύνη, εξυπνάδα, εργατικότητα, ομορφιά, σοφία;
    Τότε γιατί υπάρχουν ΈΛληνες που είναι κακοί, χαζοί, τεμπεληδες άσχημοι και απερίσκεπτοι;Μήπως αυτοί δεν κατόρθωσαν να γίνουν Έλληνες και ψευδώς φέρουν αυτή την ιδιότητα;Τότε όμως είμαστε γεμάτοι με ψευτοέλληνες! ή όχι;

    Αντίστροφα αν κάποιος ειναι καλός, έξυπνος, εργατικός και όμορφος έχει δικαιώματα να λέγεται Έλληνας;Αλλά αν κάποιος είναι καλός έξυπνος όμορφος και εργατικός τι σημασία έχει τι εθνικότητα έχει κολληθεί πάνω του;Στην καθημερινή μας ζωή πώς κρίνουμε τους συνανθρώπους μας;Από τις πραγματικές ποιότητες που εμφορούνται (καλοσύνη, εξυπνάδα, εργατικότητα, δεκτικότητα) ή από αφηρημένους εθνικούς όρους;Κι αν τον κρίνουμε από τις πραγματικές ποιότητες του τότε τελικά τι ρόλο παίζει η εθνική ιδιότητα και η υπεράσπιση της για να χαρακτηρίζουμε συνανθρώπους μας θετικά ή αρνητικά;Κάποιοι που βρίζουν εδώ κάποιους άλλους ως προδότες ξέρουν τι άνθρωποι είναι αυτοί που βρίζουν;Αν είναι οι εργατικοί, καλοί και δεκτικοί;Και αν τελικά η εργατικότητα, η καλοσύνη και η δεκτικότητα είναι οι ποιότητες που μετράνε σε έναν άνθρωπο και από αυτά πρέπει α κρίνεται τότε δεν χρησιμοποιούν συκοφαντικά την έννοια του πατριωτισμού για να μειώσουν και να ισοπεδώσουν συνανθρώπους τους;Και άρα δεν ξαναποδεικνύεται ότι η έννοια του πατριωτισμού χρησιμοποιειται καταχρηστικά και εγκληματικά για να αυτουψωθούν κάποιοι χωρίς κόπο και κάποιοι πάλι χωρίς κόπο να καταβαραθρωθούν;

    Αυτοί που εμμένουν με φανατικό τρόπο να συκοφαντούν ανθρώπινα σύνολα στο όνομα του πατριωτισμού έχουν τσεκάρει την σεξουαλική τους ζωή;Είναι ευτυχισμένη, πλήρης και ολοκληρωμένη;Μήπως είναι μίζερη, πορνική και κομπλεξική;Και αν είναι τέτοια δεν έχουν ευθύνη να την διορθώσουν αντί να μεταθέτουν την σεξουαλική τους μιζέρια στα πατριωτικά μεγαλεία;Βελτιώθηκε η σεξουαλική ζωή έστω κι ενός με επίκληση σε πατριωτικά μεγαλεία;

    Όταν ένα μωρό γεννιέται ξέρει από πατριωτισμό;Του είναι έμφυτο;Ή μήπως του φυτεύεται σε πρώιμη ηλικία μαζί με το θρησκευτικό συναίσθημα;Κι αν ο πατριωτισμός φυτεύεται επίκτητα τότε πώς προβάλεται σαν κάτι φυσικό;Έχει σημασία για ένα νεογέννητο μωρό τι εθνικότητα έχει;Δεν αξίζουν όλα τα μωρά την ίδια φροντίδα;Κι αν αυτό ισχύει οικουμενικά για όλα τα μωρά τότε γιατί να μην ισχύει για όλους τους ανθρώπους;Αν κάποιος δεν έχει να φάει, είναι άνεργος και χωρίς κοινωνική στήριξη έχει σημασία τι εθνικότητα έχει;Αν καποιος έχει αμύθυτα πλούτη έχει σημασία τι εθνικότητα έχει;Το δίκαιο και το άδικο δεν είναι οικουμενικές πραγματικότητες;Η γνώση δεν είναι οικουμενική;Η εργασία δεν είναι οικουμενική;Ο έρωτας δεν είναι οικουμενικός;
    Τελικά σημασία για έναν άνθρωπο έχει αν γνωρίζει, εργάζεται, ερωτεύεται ή σε τι έθνος ανήκει;

    Το κίνημα του Συντάγματος είναι ακόμη στην αρχή και όλα είναι ρευστά για το που και πώς θα εξελιχθεί.
    Θα μείνει φωτεινά στην Ιστορία παγκόσμια αν συνεισφέρει στην απελευθέρωση του Ανθρώπου, στην αυτογνωσία του, στην αλληλεγγύη του, στην ίδια την ευτυχία του και την αγάπη του για την Ζωή.
    Θα μείνει ασήμαντο αν απλά φέρει μια κόυφια εθνική περηφάνρια χωρίς κοινωνικό και ατομικό αντίκρυσμα αφήνοντας στις θέσεις τους όλους τους δυνάστες μας, ντόπιους και ξένους.

    Ο πατριωτισμός ως έννοια είναι διφορούμενος, έωλος και παραπλανητικός.Λειτουργεί με γηπεδικά αισθήματα και όχι τυχαία ανθεί σε ποδοσφαιρικές συναντήσεις εθνικών ομάδων.
    Αφήνει στην απ´εξω αυτό που υποτίθεται εκπροσωπεί.Τον ίδιο τον άνθρωπο, τις λειτουργίες, τις ανάγκες και τα όνειρα.
    Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν πατριώτες που δεν είναι οι καλύτεροι άνθρωποι.Μπορούν να είναι οι καλύτεροι άνθρωποι παρά τον πατριωτισμό τους όπως οι παλιάνθρωποι μπορούν να είναι παλιάνθρωποι σκούχοντας τον πιο επιθετικό και υβριστικό είδος του πατριωτισμού, τον ναζισμό.

    Πατριώτη λοιπόν δεν σε κρίνω apriori.(το ίδιο και σένα Αναρχικέ!)
    Μπορείς να είσαι ο καλύτερος, μπορεί και ο χειρότερος.Αυτό εσύ θα το αποδείξεις στην καθημερινότητα σου με τους συνανθρώπους σου.Από αυτά που κάνεις ή δεν κάνεις.Επομένως η επίκληση σου σε αυτόν δεν θα σε σώσει αν είσαι κάθαρμα ούτε θα σε μειώσει αν είσαι καλός.
    Απόδειξε όμως πρώτα στον εαυτό σου ότι είσαι Άνθρωπος και όχι θλιβερό ομοίωμα του που αλαλάζει ιδεολογικές κραυγές πατριωτισμού ή οτιδήποτε άλλου…

    Αυτό το κείμενο το εμπνεύστηκα μόλις τώρα παρακολουθώντας εδώ το σύνολο της συζήτησης και της νοσηρότητας της που κατάργησε κάθε αληθινή ανταλλαγή απόψεων και ιδεών.
    Θα το δημοσιεύσω ξεχωριστά στους σχολιαστές χωρίς σύνορα.

    Επαναλαμβάνω:στο σύνταγμα θέλουμε Ανθρώπους που μπορούν να αγωνιστούν, μπορούν να συνεργαστούν, μπορούν να τολμήσουν να τα βάλουν με ένα απανθρωπο καθεστώς που σαν βρυκόλακας μάς ρουφά το αίμα.
    Δεν θέλουμε φανατικούς και κολλημενους κάθε ιδεολογίας που το μόνο που ξέρουν είναι να διχάζουν, να ισοπεδώνουν και να προσβάλουν συνανθρώπους τους που δεν συμφωνούν με τις ιδεολογικές εμμονές τους.
    Ανθρώπους που ξέχασαν κάπου και κάποτε ότι πρώτα από όλα είναι Άνθρωποι και μετά οτιδήποτε άλλο…

    Το κείμενο το δημοσίευσα με κάποιες διορθώσεις στην στίξη την ορθογραφία και την σύνταξη εδώ:
    http://sxoliastesxwrissynora.wordpress.com/2011/05/26/%CE%B5%CF%81%CF%89%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B5%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B2%CE%BB%CE%AD%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BD/

    Μου αρέσει!

    • Ἄρκτος said

      Ἐγὼ ἅπλῶς θέλω τὴν πατρίδα μου.

      Μου αρέσει!

    • Φαίη said

      Blackpanther,

      Ο άνθρωπος είναι πάνω απ’όλα άνθρωπος. Κανείς δεν λέει το αντίθετο, μόνο αυτοί που θέλουν να αμαυρίσουν την έννοια του πατριωτισμού.
      Οι όροι ‘πατριώτης’, ‘πατρίδα’ δεν είναι οι μόνοι που έχουν σπιλωθεί από καιροσκόπους ψεύτες και προδότες.

      Μην ξεχνάς πόσο εύκολα εις το όνομα της ‘δημοκρατίας’ της ‘ισότητας’ της ‘ελευθερίας’ και τόσων άλλων ωραίων εννοιών έχουν αφαιρεθεί τόσα και τόσα αυτονόητα δικαιώματα του ατόμου από αυτούς τους παλιανθρώπους όπως λες. Είναι αυτός όμως λόγος να απαρνηθούμε αυτές τις έννοιες; Επειδή σώνει και καλά κάποιοι αποφάσισαν να τις καπηλευτούν; Μήπως το φταίξιμο βρίσκεται σε εμάς που τις ξεχάσαμε και τους επιτρέψαμε να τις βεβηλώσουν; Δεν έχουμε υποχρέωση να τις προστατέψουμε και να τις διαιωνήσουμε στον χρόνο;

      Είναι εξωφρενικό που υποθέτεις (ή μάλλον δεν υποθέτεις αλλά το’χεις σίγουρο) ότι ένας πατριώτης (Έλληνας ή μη) θα μιλήσει ντε και καλά απαξιωτικά και με βρισιές σε έναν αλλοεθνή. Έχεις ήδη διαμορφώσει πεποιθήσεις μέσα σου και πάνω σε αυτές αναπτύσεις ένα σαθρό επιχείρημα. Να σου κάνω και εγώ λοιπόν μια ερώτηση. Έχεις ποτέ αναρωτηθεί αν ο μόνος που θα μπορούσε να εκτιμήσει καλλίτερα έναν αλλοεθνή ίσως να είναι ένας γνήσιος πατριώτης; Ο άνθρωπος ο οποίος έχει εκτιμήσει μέσα του τις ρίζες του και έχει κατανοήσει τον καταλυτικό ρόλο που αυτές παίζουν στην εξέλιξή του είναι πολύ πιο πιθανό να εκτιμήσει και να σεβαστεί έναν άλλοεθνή που σέβεται και ο ίδιος τις δικές του. Κατά κάποιον τρόπο βλέπει τον ίδιο του τον εαυτό στον άλλον. Δύο πατριώτες λοιπόν που δεν ανήκουν στο ίδιο έθνος είναι σα να μιλούν την ίδια γλώσσα και μπορούν να συννενοήθούν κάλλιστα και με σεβασμό ο ένας απέναντι στον άλλον γιατί η διαδικασία που τους έφερε ως εκεί είναι η ίδια. Αυτός που δεν εκτιμάει τις ρίζες του από την άλλη πλευρά δεν θα είναι διατεθημένος να εκτιμήσει και τις δικιές σου. Δεν έχει μέτρο σύγκρισης. Αυτός επίσης θα είναι και πιο εύκολο να χρησιμοποιηθεί ως όπλο εναντίον σου από τρίτους. Επιπλέον δεν μπορώ εγώ να απαρνηθώ τις ρίζες μου για να ‘προσαρμοστώ’, να μην τον κάνω να νοιώθει άβολα ή δεν ξέρω και εγώ τι, ειδικά όταν βλέπω ότι αρχίζει να γίνεται επικίνδυνος. Τούτο θα είναι σκέτη αυτοκτονία. Θα είναι το ίδιο σα να απαρνιέμαι αυτές τις όμορφες έννοιες της δημοκρατιας, της ελευθερίας κλπ μόνο και μόνο επειδή κάποιοι επιμένουν να τις βεβηλώνουν. Μακάρι να μην χρειαζόταν να πρέπει να εκφράσω τον πατριωτισμό μου τόσο έντονα αλλά για να το κάνω πάει να πει ότι νοιώθω ότι κάτι δεν πάει καλά.

      Και μετά θέτεις 2 γενικευμένες ερωτήσεις: «Γιατί ένας που θεωρεί όλο τον πλανήτη πατρίδα του είναι προδότης και αυτός που θεωρεί ένα πολύ μικρό του μέρος πατρίδα του είναι πατριώτης;Τελικά μήπως οι πατριώτες ενός ορισμένου κομματιού του γης είναι οι πραγματικοί προδότες της πατρίδας τους;(που δεν μπορεί να είναι άλλη από ολάκερη την γη;)» Σε αυτήν σου την προσπάθεια να εξισώσεις 2 ανόμοια πράγματα αποτυγχάνεις οικτρά. Βάζεις μάλιστα μέσα και τον ‘κοσμοπολίτη’ του Σωκράτη για να δώσει βάρος στο επιχείρημά σου. Προσπαθείς απροκάλυπτα να απαξιώσεις την έννοια της πατρίδας όπως την γνωρίζουμε έως τώρα και αυτό με παραπέμπει ξεκάθαρα σε νεοταξικού τύπου ιδεολογίες. Ο ‘κοσμοπολίτης’ του Σωκράτη δεν ήταν άλλος από τον τον Ελληνικό τρόπο σκέψης που χαρακτήριζε έναν μορφωμένο και πνευματικά ανώτερο άνθρωπο. Τούτον τον άνθρωπο, τούτον τον ‘κοσμοπολίτη’ σε έκαναν με δόλο και σχέδιο να τον ξεχάσεις τόσα χρόνια και τώρα, χιλιάδες χρόνια μετά βρίσκεσαι στη δεινή και εξευτελιστική θέση (ως Έλλην που ξέχασε ότι είναι Έλλην) να χρησιμοποιείς την ετικέττα του (του κοσμοπολίτη) χωρίς την ουσία του για να πεις τι; Για να επιχειρηματολογήσεις στην πραγματικότητα εις βάρος του Γένους σου.
      http://adamantobabis.blogspot.com/2008/01/blog-post_14.html

      Και απάντώ γρήγορα στα επόμενα ερωτήματά σου.
      Η ‘Ελληνική ιδιότητα’ από μόνη της δεν αποδίδει τίποτα. Κερδίζεται. Όπως κερδίζεται και η Ινδική, η Αιγυπτιακή και πάει λέγοντας. Ο άνθρωπος από όποιο έθνος και αν προέρχεται έχει τον δικό του προσωπικό Γολγοθά να περπατήσει και όλα αυτά μέσα στα πλαίσια που τον περιβάλλουν. Σε μια οικογένεια, σε μια γειτονιά, σε μια πόλη σε μια Πατρίδα σε μια γη, στο άπειρο. Κάπως έτσι θα μάθει να βαδίζει και με αυτήν την σειρά και εκεί που θα φτάσει στο τέλος θα έχει μέσα του κομμάτια από όλους αυτούς τους σταθμούς. Ο πατριωτισμός δεν κρίνει τον άνθρωπο αλλά ο άνθρωπος τον πατριωτισμό. Προσπαθείς με νύχια και με δόντια να δεις τον πατριωτισμό σώνει και καλά ως τον κύριο υπέυθυνο όλων των ανθρώπινων ατελειών. Ως την πηγή κάθε κακού και δυστυχίας που βλέπεις στους συνανθρώπους σου.

      Πολύ σωστά λες ότι η ανθρωπιά, ο έρωτας, η γνώση, το δίκαιο και το άδικο και τόσα άλλα είναι οικουμενικά. Θυμήσου το δίκαιο και το άδικο όμως γιατί ξεχνάς… Και εν πάσει περιπτώσει όλα αυτά είναι ανθρώπινα και ο πατριωτισμός δεν τα πολεμάει αντιθέτως θα έλεγα τα προστατεύει. Μακάρι να ζούσαμε σε έναν κόσμο όπου δεν θα χρειαζόταν να ενεργοποιήσουμε το αίσθημα του πατριωτισμού. Σε έναν κόσμο όπου θα νοιώθαμε ασφαλείς να απολαύσουμε, όλοι οι πολίτες του κόσμου μαζί, την ανθρωπιά, την γνώση, την ελευθερία έκφρασης και τόσα άλλα. Μέσα από αυτήν την ασφάλεια ίσως καταφέρναμε να αγγίζαμε και ένα άλλο επίπεδο συνειδητότητας όπου θα αναπτύσσαμε περαιτέρω την επικοινωνία μεταξύ μας. Δυστυχώς όμως δεν ζούμε σε έναν τέτοιο κόσμο και αμί τι άλλο τούτην την εποχή ειδικά πρέπει να απλώσουμε το πέπλο προστασίας που χαρίζει η έννοια της πατρίδας πάνω σε αυτές τις αξίες. Για να τις προστατεύσουμε, να τις κρατήσουμε ζωντανές, σαν έναν σπόρο με την ελπίδα ότι στο μέλλον θα μπορούμε να τις φυτέψουμε ξανά.

      Τόσες ερωτήσεις έκανες στο κείμενό σου και ξέχασες κάποιες σημαντικές. Γιατί τόση μανία να μας ξεριζώσουν από την ιστορία μας; Γιατί τόση μανία να μας αλλοιώσουν την γλώσσα μας; Γιατί αυτή η ύπουλη μεθόδευση που ξεκινάει από πολύ πίσω; Και δεν είμαστε μόνο εμείς εδώ στην Ελλάδα που το βιώνουμε αυτό αλλά και οι πολίτες άλλων χωρών. Πόση δύναμη μπορεί να έχει ένας άνθρωπος στον τόπο που έζησαν οι πρόγονοί του και πόση μπορεί να έχει σε έναν ξένο τόπο; Γιατί θέλουν ανθρώπους απάτριδους και αδύναμους; Γιατί πρέπει να σπάσει οπωσδήποτε αυτός ο δεσμός; Τί έχουν στο νου τους; Γιατί πρέπει να ψυχρανθεί η σχέση του ανθρώπου με τη γη που έμαθε να καλλιεργεί από τους προγόνους του και να επιβιώνει ακόμα και στις πιο δύσκολες καταστάσεις; Μην μου αρχίσεις ότι εσύ νοιώθεις σαν στο σπίτι σου παντού γιατί θα είσαι λάθος. Πήγαινε σε ένα χωριό της Ινδίας ή σε μια κοινότητα της Αφρικής και ζήσε με αυτά που σου έμαθαν οι πρόγονοί σου εδώ. Θα είσαι εκει ή δεν θα είσαι πιο εύκολα διαχειρίσιμος; Σκέψου το λίγο σε παρακαλώ.

      Φοβάμαι ότι αγγίζεις πολύ επιφανειακά τον άνθρωπο, τον πατριώτη και το σήμερα, βγάζοντας συμπαγή συμπεράσματα που δεν προσφέρουν αλλά αποπροσανατολίζουν. Είναι φανερό από τον τρόπο που γράφεις ότι έχεις έντονες προκαταλήψεις για τους πατριώτες. Τούτο ίσως να οφείλεται στο ότι έχεις εκτεθεί σε συγκεκριμένες πηγές πληροφόρησης ή/και είχες κάποιες εμπειρίες στη ζωή σου που σε καθοδήγησαν εκεί.

      Για μένα ο πατριώτης είναι ο μέσος Έλληνας αυτήν την στιγμή και είναι η πλειοψηφία απλά κάποιοι λίγοι του έχουν βουλώσει το στόμα γκαρίζοντας ή βγάζοντας βαθυστόχαστες διαλέξεις του κώλου μετα συγχωρήσεως. Τον βλέπω γύρω μου χαμένο, προβληματισμένο και σκυθρωπό. Δεν ξέρει που βαδίζει. Δεν αναγνωρίζει καν το έδαφος που πατάει. Χάνει την ισορροπία της σκέψης του και της βούλησής του. Δεν έχει μιλιά να μιλήσει γιατί άλλοι μιλούν για αυτόν. Έχει κληθεί ξαφνικά να ξεχάσει και αυτά που ήξερε. Έτσι τον θέλουν, φοβισμένο και μπερδεμένο. Έτσι για να τον ελέγχουν. Ξαφνικά από Έλληνας πολίτης με ταυτότητα (πρόσεξε δεν μιλάω για άνθρωπο αλλά για πολίτη με ταυτότητα μην τα μπερδεύεις) πρέπει να γίνει απλός πολίτης του κόσμου. Πολίτης της ανοιχτής κοινωνίας του Σόρος. Τι να είναι αυτό αναρωτιέται ο κακομοίρης. Είναι ο απλός καθημερινός άνθρωπος που θα χύσει ένα δάκρυ ακούγοντας τον Εθνικό μας Ύμνο ό,χι επειδή νοιώθει ανώτερος αλλά επειδή θυμάται τους αγώνες του παππού του, της γιαγιάς του, τους αγώνες που έκαναν για να είναι αυτός ελεύθερος. Τώρα καλείται να τους προδόσει αλλιώς είναι ακραίος, ρατσιστής, φασίστας και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο.
      Καλείται να περασει τις ‘εξετάσεις’ και να γίνει ο δήμιος του εαυτού του για να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα.

      Τούτο που βιώνουμε δεν είναι μόνο επίθεση στην τσέπη μας. Είναι και επίθεση στην συλλογική μας συνείδησή ως έθνος. Το ένα συμπληρώνει το άλλο και τα δύο μαζί κάνουν την επίθεσή τους πιο άτρωτη. Κατάλαβέ το.
      Και κάτι άλλο. Δεν γίνεσαι ‘ανθρωπιστής’ με τη βία Blackpanther. Κτήνος γίνεσαι και το ξέρουν..

      Μου αρέσει!

      • σταυρούλα πετρίδου said

        *Δεν ξέρει που βαδίζει. Δεν αναγνωρίζει καν το έδαφος που πατάει. Χάνει την ισορροπία της σκέψης του και της βούλησής του. Δεν έχει μιλιά να μιλήσει γιατί άλλοι μιλούν για αυτόν. Έχει κληθεί ξαφνικά να ξεχάσει και αυτά που ήξερε. Έτσι τον θέλουν, φοβισμένο και μπερδεμένο. Έτσι για να τον ελέγχουν. Ξαφνικά από Έλληνας πολίτης με ταυτότητα (πρόσεξε δεν μιλάω για άνθρωπο αλλά για πολίτη με ταυτότητα μην τα μπερδεύεις) πρέπει να γίνει απλός πολίτης του κόσμου. Πολίτης της ανοιχτής κοινωνίας του Σόρος.*

        Φαίη η ενότητα αυτή μου θυμίζει και ένα από τα πρωτόκολλα των *σοφών* (τρομάρα τους) της Σιών.

        Προφανώς ο μπερδεμένος φίλος μας δεν τα έχει διαβάσει.

        Θα του πρότεινα να τα μελετήσει προσεκτικά ,ένα προς ένα.

        Μου αρέσει!

      • Φαίη said

        Σταυρούλα ούτε εγώ τα έχω διαβάσει. Που να προλλάβω. Αυτά όμως βλέπω μπροστά μου και αυτά προσπάθησα να πω. Και αν όπως λες σου θυμίζουν και κάτι από τα πρωτόκολλα της Σιών, τότε πάει να πει ότι το σχέδιό τους προχωράει καλά.

        Μου αρέσει!

      • Νίκος Κ. said

        +100
        Πάντα μέσα στο μυαλό μου, Φαίη.

        «Μόνο εμείς, όσοι νοιώθουμε την δική μας την πατρίδα, μπορούμε να νοιώσουμε και των άλλων τις πατρίδες. Πρώτα πρέπει να νοιώσω τον εαυτό μου καλά, έπειτα καλά το έθνος μου και έτσι φθάνω στην ανθρωπότητα. Όσοι λένε πως είναι κοσμοπολίτες και δεν περνούν από όλα αυτά τα στάδια δεν μπορούν να νοιώσουν την ανθρωπότητα».
        Ιων Δραγούμης

        Μου αρέσει!

      • Φαίη said

        Έτσι ακριβώς το έχω βιώσει φίλε Νίκο Κ. γιαυτό και το ανέφερα.

        Μου αρέσει!

    • M.E. said

      ΤΟ ΠΙΘΗΚΙΖΕΙΝ ΕΣΤΙΝ ΦΙΛΟΣΟΦΕΙΝ;
      Το κείμενό σου και οι απόψεις σου, blackpanther, είναι η χαρά της παγκοσμιοποίησης. Εσύ και οι όμοιοί σου, ίσως με καλές προθέσεις, ίσως αφελείς, αποτελείτε το δούρειο ίππο για την αποδοχή μία παγκόσμιας ανθρώπινης σαλάτας, χωρίς αρχές, χωρίς παράδοση και γι’ αυτό πλήρως ελεγχόμενη και υπόδουλη.
      Όχι φίλε, δεν υπάρχουν διλλήματα. Τί πάει να πει πρώτα άνθρωπος ή πρώτα πατριώτης; Ο άνθρωπος είναι ολοκληρωμένη οντότητα, που φέρει νου, αξίες, προσωπικότητα διαμορφωμένη βάσει μίας παράδοσης, αλλιώς, ναι έχεις δίκιο, δε διαφέρει πολύ από τον πίθηκο. Αν ο στόχος σας είναι να γίνουμε εφάμιλλοι των ζώων, τότε λυπάμαι, έχουμε διαφορετικούς στόχους. Εμείς θέλουμε να είμαστε άνθρωποι, κατ’εικόνα και καθ’ομοίωσιν Θεού (όποιου Θεού πιστεύει ο καθένας μας). Μπορεί να μην το καταφέρνουμε οι περισσότεροι, αλλά αυτός είναι ο διαρκής μας αγώνας, ο καθημερινός, ατομικός και συλλογικός.
      Εϊναι τόσο ευγενής η έννοια του πατριωτισμού, που πολλοί την καπηλεύονται, άχρηστοι και παλιάνθρωποι, αλλά αυτό ακριβώς αποδεικνύει και το μεγαλείο της. Αλλιώς ο Παπανδρέου θα επικαλούταν την ατιμία μας, την απατεωνιά μας, τη φιληδονία μας. Αλλά τότε, ακόμη και αν τα διαθέταμε όλα αυτά, θα αγανακτούσαμε και θα τον γκρεμίζαμε. Γι’αυτό απευθύνθηκε σε ότι πιο ευγενικό διαθέτουμε, τη μοναδική μας αρετή μέσα στους αιώνες, τον πατριωτισμό μας, ελπίζοντας ότι δε θα καταλάβουμε την παγίδα. Απλά δεν είμαστε (όλοι) τόσο ηλίθιοι.
      Το να θεωρείς όλο τον κόσμο πατρίδα σου, δεν είναι προδοτικό, είναι απείρως αλαζονικό και επικίνδυνο. Το θέμα δεν είναι χωροταξικό, ξέρεις, είναι θέμα ιστορικής συνέχειας. Για τη δική σου ζωή και το δικό σου μέλλον πάλεψαν οι πρόγονοί σου, εδώ σε αυτόν τον τόπο, με αυτόν τον λαό. Με ποιό δικαίωμα θα πάς να κατσικωθείς στον Αφγανό, με ποιό δικαίωμα θα του επιβάλεις να δεχτεί τον δικό σου τρόπο ζωής, σε αυτόν, που για διατηρήσει τη δική του παράδοση και τις δικές του αξίες, πολεμάει χρόνια και χρόνια με Ρώσους, Αμερικάνους και δε συμμαζεύεται; Ποιός είσαι εσύ, που θεωρείς ότι σου ανήκει το Αφγανιστάν, η Ινδία, το Ιράκ; Ο Μπούς είσαι;
      Ο Έλληνας είναι αυτό που είναι. Όχι χειρότερος, όχι καλύτερος από άλλους λαούς, αλλά διαφορετικός. Κι έτσι γουστάρει να συνεχίσει. Αυτό είναι το δικαίωμα στη συλλογική διαφορετικότητα. Ναι, οι δικοί μας πρόγονοι φιλοσοφούσαν, προόδευαν στις επιστήμες, συμμετείχαν στα κοινά κι έχω δικαίωμα να είμαι περήφανη γι’αυτό και να φιλοδοξώ να το συνεχίσω. Εξαιτίας των δικών τους αγώνων μπορώ σήμερα να κυκλοφορώ με ανοιχτό το πρόσωπο, να εργάζομαι και να ψηφίζω. Και οφείλω κι εγώ να αγωνιστώ για να εξασφαλίσω στις μέλλουσες γενιές μία καλύτερη ζωή. Αν οι πρόγονοί μου ήταν Αφγανοί, θα κυκλοφορούσα με μπούργκα και θα ήμουν κλεισμένη στο σπίτι μου. Αυτό δε θα με καθιστούσε κατώτερο άνθρωπο, δε θα προσέβαλε την ουσία της ανθρώπινης ύπαρξής μου, αλλά θα με τοποθετούσε πολλά χρόνια πίσω σε αγώνες και διεκδικήσεις. Καταλαβαίνεις την αξία της παράδοσης; Καταλαβαίνεις την αξία της ιστορικής συνέχειας;
      Κι εγώ κι εσύ δεν έχουμε το δικαίωμα να επιβάλουμε αυτό το δικό μας σύστημα αξιών στους άλλους. Αυτό επιτυγχάνεται μόνο μέσω μίας μακροχρόνιας, εξελικτικής διαδικασίας, απαιτεί συνειδητοποίηση, οργάνωση, αγώνες, από τα ίδια τα υποκείμενα, τους λαούς. Όχι σύνολα ανθρώπων, χωρίς τίποτα κοινό. Γιατί ακριβώς, άλλες οι ανάγκες της Ανατολής, άλλες της Δύσης. Οι αξίες και οι παραδόσεις, τις οποίες τόσο αμφισβητείς και οι οποίες αποτελούν την ουσία της πατριωτικής ιδεολογίας, δε φύτρωσαν. Τις διαμόρφωσαν οι ανάγκες των λαών, των λαών που έκριναν ότι με αυτές μπορούν να ζουν αρμονικά. Γι’αυτό και εξελίσσονται, παρακμάζουν, αναβιώνουν, πάντως σε μία πορεία φυσική και όχι επιβαλλόμενη. Ακόμη και η γνώση, που λες, δεν είναι οικουμενική, γιατί κάθε λαός εξελίσσει τον τομέα της γνώσης που του ταιριάζει. Άλλοι γουστάρουν να φιλοσοφούν, άλλοι είναι πιο πρακτικοί. Άλλοι μπορεί να θέλουν να φτάσουν στο φεγγάρι, άλλοι προτιμούν να εργάζονται με τη μάνα γη. Ακόμη και αυτό είναι θέμα συλλογικής ιδιοσυγκρασίας. Δεχόμενος κάποιες αξίες ως πανανθρώπινες και επιβλητέες, γίνεσαι φασίστας, σαν τους δυτικούς που δικαιολόγησαν την εισβολή στο Αφγανιστάν ως επέμβαση για την απελευθέρωσή τους από τους Ταλιμπάν. Οι Αφγανοί θα διώξουν τους Ταλιμπάν όταν μέσα τους ωριμάσει η ιδέα γι’αυτήν την ανάγκη και θα είναι έτοιμοι να πεθάνουν γι’αυτό. Αυτό είναι ο πατριωτισμός.
      Το ότι ο πατριωτισμός δε βελτιώνει τη σεξουαλική σου ζωή, το δέχομαι. Το ότι η σεξουαλική ζωή επηρεάζει την ανθρώπινη αξία πάλι, μόνο ένας ακραίος υλιστής θα το υποστήριζε. Μήπως τελικά αυτό είστε; Μήπως σας ενδιαφέρει μόνο το μαμ, μεμέ και αραλίκι και για το λόγο αυτόν δε γουστάρετε όσους είναι έτοιμοι να πεθάνουν για μία ιδέα;. Εσείς πάτε στο Σύνταγμα (αν πάτε) γιατί φοβάστε (μόνο) μην πεινάσετε. Εμείς πάμε γιατί αγαπάμε την Ελλάδα. Και η Ελλάδα είμαστε εμείς, εσείς, τα παιδιά μας, η παράδοσή μας. Εσείς υποστηρίζετε μία συλλογική προσπάθεια με κίνητρα ατομικά. Μία οικουμενική κοινωνία ατόμων. Δικό μας κίνητρο είναι το προαιώνιο χρέος προς τους προγόνους και τους απογόνους. Δεν αποκλείουμε την παγκόσμια συνεργασία και το διεθνή συντονισμό, αντιθέτως, Αλλά με βάση το δικαίωμα κάθε λαού να διαμορφώσει, μέσω της επανάστασης, την κατάσταση που ταιριάζει στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του.
      Ο αγώνας για να γίνει κανείς πιο καλός, έξυπνος, εργατικός, όμορφος (αυτό δεν ξέρω τι σημαίνει, μήπως το ατομικό δικαίωμα σε πλαστικό χειρούργο) είναι προσωπικός, Ο αγώνας όμως για τη διαμόρφωση του πλαισίου μέσα στο οποίο προσπαθείς να πετύχεις τη βελτίωση της ανθρώπινης υπόστασής σου είναι συλλογικός και κατ’ανάγκην τον μοιράζεσαι με εκείνους που διαθέτουν κοινό σύστημα αξιών. Αλλιώς δεν μπορεί να υπάρξει συλλογικό πνεύμα και ο αγώνας είναι καταδικασμένος να αποτύχει. Αυτός είναι ο στόχος, η διαμόρφωση ετερόκλητων κοινωνιών, οι οποίες δεν μπορούν να καταλήξουν σε κοινά αιτήματα. Αν αίτημά μας είναι μόνο το πλήρες στομάχι, σε έναν κόσμο ατόμων , με τα οποία δεν έχουμε τίποτα κοινό, τότε αρκεί να μας το γεμίσει κάποιος για να πάψουμε να φωνάζουμε. Αυτό δυστυχώς πετυχαίνουν με την κάμψη των εθνικών αξιών. Είμαι μόνο άνθρωπος, δεν έχω κάτι κοινό με το διπλανό μου, πέραν της ανθρώπινης ιδιότητας, άρα μου αρκεί να γεμίζω το στομάχι μου. Για ποιόν λόγο να σκάσω για έναν άνθρωπο, ίσης αξίας με πίθηκο, με τον οποίο δε με συνδέει τίποτα, καμία ιδέα, καμία αξία; Όσο πεινάμε μαζί, συνεργαζόμαστε, όταν εγώ χορτάσω, περνάω απέναντι. Αυτήν την κοινωνία προωθεί η πολυπολιτισμική σας πρόταση.
      Τέλος θα θίξω το θέμα του έμφυτου πατριωτισμού. Όταν ένας άνθρωπος μάθει ότι είναι υιοθετημένος, ψάχνει να βρει τις ρίζες του. Όταν ένας Αυστριακός βουλευτής έμαθε ότι ο πατέρας του ήταν Έλληνας, έψαξε να τον βρει και ξετρελάθηκε με τους Έλληνες. Αν ένα μωρό Σουηδού μεγαλώσει στην Κίνα, λες να πιστέψει ότι είναι κινέζος, όσο και να προσπαθήσουν να τον πείσουν γι’αυτό; Ο πατριωτισμός είναι έμφυτος, όσο και η ανάγκη να ξέρεις τις ρίζες σου, γιατί μόνο έτσι νιώθεις ολοκληρωμένος άνθρωπος. Μάλιστα, ακόμη και οι φίλοι σου τα ζώα τον διαθέτουν, σε πρωτόγονο στάδιο, αφού ζούνε σε αγέλες και τις υπερασπίζονται. Το ένστικτο της επιβίωσης βλέπεις.
      (Πολύ χαριτωμένο να γράφεις με Α κεφαλαίο τη λέξη άνθρωπος, όταν λίγο πριν τον έχεις υποβιβάσει σε πίθηκο. Εκτός αν πρόκειται για Πίθηκο!)

      Μου αρέσει!

  27. ΧΟ ΧΟ ΧΟ said

    PNAC & Πωγωνάτος = Διάφανα προβοκατοράκια. Γράψτε τους στα ο!ο σας.

    Μου αρέσει!

    • Πωγωνάτος said

      ΕΧΕΙΣ ΑΡΧΙΔΙΑ ΕΣΥ ΡΕ …ΜΑΘΕ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΕΚΕΙ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ!
      ΑΝ ΣΕ ΠΑΙΡΝΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΓΤΑΨΕΙΣ ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΣΟΥ!
      ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ …
      ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ …..ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ.ΠΟΛΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΕΙΣΑΙ …ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ Θ ΑΓΡΑΦΩ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΔΕΝ Σ`ΑΡΕΣΕΙ ΑΚΟΥΣ!ΧΟΥΝΤΑ ΤΕΛΟΣ! ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΛΕΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΜΑ ΝΑ ΜΕ ΛΕΣ ΠΡΟΒΟΙΚΑΤΟΡΑ….
      ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΣΩΣΤΑ ΠΟΙΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ..
      ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΩΣ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ.
      ΟΨΟΜΕΘΑ

      Μου αρέσει!

  28. […] άρθρα Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ! 50,000 ΚΟΣΜΟΣ ΒΡΟΝΤΟΦΩΝΑΖΕ…Chemtrails: Αεροπλάνο που φέρεται να συμμετείχε σε χημικούς […]

    Μου αρέσει!

  29. Γιώργος said

    Το νερό θα πρέπει βρεί το σωστό αυλάκι.

    Μου αρέσει!

    • Γιώργος said

      Το νερό θα πρέπεινα βρεί το σωστό αυλάκι.

      Μου αρέσει!

      • PeterV said

        Θα το είχε βρει από χτες αν είμασταν λιγότερο κομπλεξαρισμένοι και είχαμε γεμίσει το Σύνταγμα με Ελληνικές Σημαίες.
        Την επόμενη φορά ελπίζω.

        Μου αρέσει!

      • ΙΑΣΟΝΑΣ said

        καλημερα πετρο
        λοιπον πως σου φανηκε η συγκεντρωση χθες το βραδυ;

        Μου αρέσει!

      • PeterV said

        Καλημέρα Ιάσονα
        Με δυό λόγια, ήταν το 90% από αυτό που χρειαζόμαστε για να απαλλαγούμε από τους προδότες.
        Το υπόλοιπο 10% είναι η μεγαλύτερη πυκνότητα σε Σημαίες και η υποστήριξη των παιδιών (όχι καπέλωμα έτσι;). Κατά την εκτίμησή μου, τώρα υπάρχουν πολλοί που απεργάζονται την εξουδετέρωση της χτεσινής πρωτοβουλίας και μάλλον θα πρέπει να απεργαστούμε κι εμείς την δική τους εξουδετέρωση.

        Μου αρέσει!

      • ΙΑΣΟΝΑΣ said

        για να πω την αληθεια φιλε δεν το περιμενα αυτο που αντικρυσα
        πολυς ο κοσμος
        δυνατος ο παλμος
        κοιταγα γυρω μου και δεν το πιστευα οτι εβλεπα τοσους πολλους ελληνες στο συνταγμα
        σαν να ειχαμε ξαναπαρει την αθηνα παλι πισω μετα απο αλωση
        για τις σημαιες συμφωνω
        αλλωστε το γαλανολευκο μας φτιαχνει σαν ναρκωτικο
        απαραιτητα κατι πρεπει να γινει γιαυτο
        σημερα να δουμε τι θα γινει
        εγω δουλευω ολη μερα σημερα
        αλλα ολο και καποια αντιπροσωπεια θα παει
        μεχρι τι ωρα εμεινες;

        Μου αρέσει!

      • PeterV said

        Μέχρι τις 12:30 περίπου γιατί έπεσε η μπαταρία του netbook.
        Άφησα όμως φιλαράκια πίσω μου και περιμένω ενημέρωση (μόλις ξυπνήσουν 😆 ).

        Μου αρέσει!

      • ΙΑΣΟΝΑΣ said

        εμεις κατα τις 12
        δουλευαμε ολοι το πρωι
        ειχαμε παρκαρει και ψηλα στην πλατεια μαβιλης
        μεχρι να φτασουμε κορινθο πηγε 3
        αλλα αξιζε τον κοπο
        οτι μαθεις γραψε για χθες τη νυχτα και για σημερα

        Μου αρέσει!

      • PeterV said

        Εννοείται φίλε.

        Μου αρέσει!

  30. σταυρούλα πετρίδου said

    blackpanther,τι είναι πατριωτισμός;
    Πάντως όχι κάτι που αναλύεται με λίγο Φρουντ ,λίγη παγκοσμοιοποίηση δεξιά ή αριστερή και υψηλή θολοκουλτούρα.
    Πατριωτισμός είναι το να αγαπάς τον τόπο που ζείς και τους κατοικούντες σ΄αυτόν και οι οποίοι από λίγο έως πολύ έχουν τις ίδιες απόψεις με σένα.
    Η διαστροφή της έννοιας,που επιχειρείται από τους αμερικανοφασίστες και τα τσιράκια τους σε όλον τον κόσμο, έχει φέρει τους ανθρώπους, σε μια άνευ προηγουμένου αναστάτωση.
    Ο αμερικανοεβραίικος *ορθολογισμός*, το μόνο που κατάφερε, ήταν στα 70 σχεδόν χρόνια μετά την λήξη του β΄παγκοσμίου πολέμου να δημιουργήσει περισσότερα θύματα από αυτόν.
    Δυστυχώς ή ευτυχώς οι *πατριωτισμοί* που υπάρχουν σήμερα στον κόσμο, είναι πιο ισχυροί από ποτέ άλλοτε και η ομοιογένεια που επαγγέλονται οι αμερικανοφασίστες αν δεν πετύχει, όπως δεν πέτυχαν και πολλές στο παρελθόν (Ρωμαική αυτοκρατορία,Σοβιετική αυτοκρατορία), η αιματοχυσία που θα δημιουργήσει, θα είναι άνευ προηγουμένου.
    Δυστυχώς ή ευτυχώς το να είσαι κάτω από μία σημαία, σε μια εποχή όπως η σημερινή, που αντίπαλοι πολιτισμοί αναγκάζονται με το ζόρι να συμβιώσουν, για να πετύχουν πιο εύκολα τους σκοπούς τους οι *καλοί *παγκοσμοιοποιητές* δημιουργούν τεράστιες τριβές και μίση προς όφελος όχι βέβαια των λαών ,που με το ζόρι έχουν μπει στο λούκι της παγκοσμοιοποίησης, αλλά αυτών που κερδίζουν από αυτήν, χωρίς να ενδιαφέρονται για το τι θα συμβεί αύριο και δυστυχώς το αύριο είναι πολύ ζοφερό.

    Μου αρέσει!

  31. GRIGOS said

    ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ.. ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΟΤΙ ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΣΗΜΕΡΑ.. ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ;;
    ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ

    ΕΠΙΣΗΣ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΗΛ. ΣΥΝΔΕΣΗ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΗΤΑΝ Η ΥΠΕΡΦΟΡΤΗΣΗ.. Η ΚΑΝΕΛΗ ΣΧΕΔΟΝ ΤΟ ΚΟΡΟΙΔΕΥΣΑΙ

    Μου αρέσει!

    • PeterV said

      Ψήνεται πάλι, αλλά η δυναμική θα έχει φανεί μετά το μεσημέρι.
      Ο διευθυντής κινητής τηλεφωνίας λέει ανοησίες. Το δίκτυο δεν πέφτει από υπερφόρτιση, απλώς βάζει σε «ουρά» τις κλήσεις που δεν μπορεί να εξυπηρετήσει και εμφανίζεται πεσμένο.
      Το δίκτυο πάντως δεν είχε υπερφορτιστεί από τις 22:00 και μετά, τουλάχιστον για δύο εταιρείες. Απλώς ήταν κάπως δυσλειτουργικό ορισμένες στιγμές.

      Μου αρέσει!

  32. Ιωαννης said

    Δοξα στα νεα παιδια που εκαναν την αρχη. Αυτους ειναι που τρεμει το συστημα.Αυτα τα παιδια δεν εχουν γινει δεσμιοι κανενος πολιτικου συστηματος και το αιμα τους βραζει. Επιτελους εγινε η αρχη. Η συνεχεια εξαρταται απο μας τους υπολοιπους….καλη λευτερια …

    Μου αρέσει!

    • Misha said

      To σύστημα δεν τρέμει κανέναν …
      ΔΥΣΤΥΧΩΣ…
      Έχει ΓΙΑ ΟΛΑ εναλλακτικά σενάρια…
      Δεν διστάζει να «ακυρώσει» κάποιο από τα πιόνια του, δε διστάζει να καπελώσει οποιαδήποτε προσπάθεια…
      Θα είμαστε στους δρόμους αλλά ο εχθρός είναι στις τράπεζες και στα υπουργεία που τις εξυπερετούν.
      Όταν θα κλείσουν οι ιδιωτικές τράπεζες, ίσως υπάρχει κάποιο φως στο βάθος του τουνελ.
      Αλλιώς η φτιασιδωμενη, χάι τεκ και λάιφ-σταϊλάτη, κολιγοποίηση μας είναι νομοτέλεια…

      Μου αρέσει!

  33. Καλεσμα ολων των ελληνων πολιτων των αδικημενων που χροννια και χροννια του κλεβουν το βιος των παιδιων του…που ειναι η δημοσια υγεια πως την καταντησαν ετσι τα δυο κοματα που καταληστεψαν τα ταμεια τα ασφαληστικα ειδικα ο αβραμοπουλος και εμπορας ο λομβερδος που πεθαινει ο κοσμος στα καταληστευμενα νοσοκομεια….και ερημος ελληνικος λαος πληρωνει σαν κερατας τις ασφαλ\κες εισφορες…μεχρι εδω καλω ολες τις υγειεις δυναμεις ολοι εξω απο το σπιτι του εμπορα λομβερδου…που τα εχει κανει πλακακια με φαρμακοβιομηχανιες και οκοσμος πεθαινει στους διδρομους των ληστευμενων νοσοκομειων ολοι εξω απο το σπιτι του υπουργου….εδω και τωρα να περασουν λαικο δικαδτηριο…οι κλεφτες τα καθαρματα…οι δολοφονοι των παιδιων μας

    Μου αρέσει!

  34. zonitis said

    Ουτε ενα μικρο σχολιο σε καποια ελβετικη εφημεριδα σημερα παιδια. Ενω για την Ισπανια εγραψαν ενα σωρο αρθρα, μαλιστα εδειξαν και το πανο που εγραφε να κανουν ησυχια για να μην ξυπνησουν τους Ελληνες, για την Ελλαδα ουτε μια ειδησουλα σε καποια μεσαια σελιδα. Τς τς τς… Ποναει μαλλον πολυ η αντιδραση η χτεσινη, ή λετε να εχει τοσες πολλες και μεγαλες διασυνδεσεις η παρεα που κυβερναει αυτη τη στιγμη στην Ελλαδα και δεν βγαινουν οι ειδησεις;

    Μου αρέσει!

  35. ΚΡΙΣΗ – ΛΥΣΗ – ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΙ

    Οι ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΙ είναι κόμμα του Πατριωτικού & Ριζοσπαστικού Κέντρου. Ιδρύθηκαν όχι για να πάρουν μια θέση στο διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα και να διαιωνίσουν το κομματικό κράτος, αλλά για να συμβάλλουν στην εξεύρεση διεξόδου στο σημερινό καθολικό αδιέξοδο. Είναι μία ΕΝΤΕΛΩΣ ΝΕΑ πολιτική προσπάθεια, από εργαζόμενους αλλά ενεργούς πολίτες, οι οποίοι δεν υπηρετούν οποιονδήποτε επώνυμο πολιτικό -δημιούργημα ή μη των Μ.Μ.Ε.- ούτε το κομματικο-συνδικαλιστικό κατεστημένο.

    Οι ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΙ αγωνίζονται για τη συγκρότηση ενός κινήματος ενεργών δημοκρατικών πολιτών, το οποίο θα αναχαιτίσει και τελικώς θαανατρέψει το διεφθαρμένο & ανίκανο πολιτικό σύστημα της Μεταπολιτεύσεως, που είναι υπεύθυνο για την κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος και την κατάντια στην οποία έχει φτάσει σήμερα η ελληνική κοινωνία και ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ στην προσπάθεια των φαύλων πολιτικών να επιβιώσουν χρησιμοποιώντας τα αποτελέσματα της καταστροφικής τους πολιτικής ως μοχλό πιέσεως, εκφοβισμού & εξαναγκασμού του ελληνικού λαού! Δεν είμαστε όλοι ένοχοι γιατί δεν ασκήσαμε όλοι εξουσία και δεν μας επιτρέπεται, πλέον, να εγκαταλείπουμε τη λύση των προβλημάτων της κοινωνίας μας σε αυτούς που, ανεξαρτήτως παρατάξεως, επί δεκαετίες, εξαπατούσαν την ελληνική κοινωνία με οργανωμένη προπαγάνδα, οικογενειοκρατία, αδιαφάνεια, αναξιοκρατία, διαπλοκή, παραπληροφόρηση. Σε αυτούς που σήμερα έχουν το θράσος να παρουσιάζονται ως σωτήρες και που στην πραγματικότητα σπρώχνουν την χώρα στον γκρεμό και την κοινωνία στην απόγνωση, με απρόβλεπτες συνέπειες.

    Έχουμε ήδη προϊδεασθεί για τις συνθήκες Κατοχής, στην οποία οδηγείται η Ελλάδα υπό την επικυριαρχία του Μνημονίου. Μήνες τώρα παρακολουθούμε την εξοργιστική εικόνα μιας κυβερνήσεως, κυνικής, αδιάφορης & ανάλγητης να λαμβάνει, αφ’ υψηλού, καταστροφικά μέτρα χωρίς καμμία αίσθηση Δικαιοσύνης ανίκανη να δώσει στους πολίτες την Ελπίδα ότι το αύριο αξίζει τις θυσίες του σήμερα, απλώς προσπαθεί να αποφύγει την επερχόμενη δίκαιη έκρηξη επιρρίπτοντας τις ευθύνες της στο σύνολο της κοινωνίας, ολοφυρόμενη σε δήθεν αυτοκριτική ενώ μόνο στόχο έχει να διασπάσει ακόμη περισσότερο την κοινωνική συνοχή, στρέφοντας την κάθε θιγόμενη και αντιδρώσα κοινωνική κατηγορία εναντίον της άλλης!

    Ας δούμε τι μας περιμένει: Στη διετία 2014-2015 τα χρεωλύσια θα ανέλθουν στο ύψος των 145 δις. ευρώ, καθώς συμπίπτουν λήξεις αρκετών παλαιών ομολόγων με τα περισσότερα από τα δάνεια του Μηχανισμού Στήριξης! Ποιός είναι τόσο αφελής να πιστέψει ότι οι μαθητευόμενοι μάγοι του κυβερνητικού επιτελείου, αλλά και της αντιπολιτεύσεως, είναι ικανοί να φέρουν σε επιτυχές πέρας την έξοδο της χώρας από την κρίση; Απλώς μεταφέρουν όλα τα βάρη στις πλάτες της κοινωνίας, με μόνους ωφελημένους τους ίδιους και μια μικρή κάστα κρατικοδίαιτων επιχειρηματιών, τραπεζιτών & συνδικαλιστών, την οποία στηρίζουν και η οποία τους στηρίζει σε βάρος του κοινωνικού συνόλου. Αυτό και μόνο αποτελεί επαρκή λόγο για την αποπομπή τους!

    Οι γεωπολιτικές εξελίξεις στην ευρύτερη περιοχή μας επιβάλλουν ριζικές ανακατατάξεις, ενίοτε καταλυτικές για τη χώρα μας! Ανακατατάξεις από τις οποίες δεν θα μπορέσουμε να προστατευθούμε εφ’ όσον είμαστε (ή νομίζουμε ότι είμαστε…) κατεστραμμένοι και εξαρτώμενοι. Αισθάνεται κανείς ασφαλής εμπιστευόμενος την προάσπιση των εθνικών μας συμφερόντων στο πολιτικό προσωπικό των κομμάτων εξουσίας που οδήγησαν την χώρα στην καταστροφή και στην εξάρτηση; Ποιος μπορεί να εμπιστευθεί μία κυβέρνηση, που με απροκάλυπτο κυνισμό οδηγεί τη χώρα, μέσω της μεθοδευμένης κοινωνικής εξαθλιώσεως, σε ακόμη μεγαλύτερη εξάρτηση;

    Εμείς, οι ενεργοί πολίτες, ας δώσουμε τη λύση που αδυνατεί να δώσει ο πολιτικός κόσμος! Με σύνεση, νηφαλιότητα και υπευθυνότητα έναντι της Ιστορίας, ας κινηθούμε ανεξάρτητοι, αποφασισμένοι να επιβάλλουμε την πλήρη αναδιοργάνωση των θεσμών και ένα νέο πολιτικό σύστημα. Ας σταθούμε σταπόδια μας και ας αγωνιστούμε γιατί μόνον έτσι θα ανακτήσουμε την ελπίδα και θα απεγκλωβισθούμε από το αδιέξοδο της παρακμής! Ο αντίπαλος, καίτοι ισχυρός, σ’ εμάς στηρίζεται, την ψήφο μας έχει ανάγκη ώστε να νομιμοποιεί τη φαυλότητά του!! Ας του εκφράσουμε, σύσσωμοι, την αποδοκιμασία μας!!!

    Οι ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΙ φιλοδοξούν να αποτελέσουν έναν από τους πόλους αντίστασης, γύρω από τους οποίους θα συστρατευθεί το τμήμα εκείνο της κοινωνίας που είναι αποφασισμένο να αντιδράσει. Όχι με εκδικητικότητα, αλλά με τη σταθερή βούληση αφ’ ενός να επιβάλει τη δικαιοσύνη, χωρίς την οποία η αφαίμαξη του λαού είναι στυγνή τυραννία, και αφ’ ετέρου να θέσει το δημοκρατικό πολίτευμα σε βάσεις τέτοιες που να αποκλείουν στο μέλλον την επανάληψη όσων μας οδήγησαν στο σημερινό κατάντημα.

    Στην ιδρυτική διακήρυξη των ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ (18η Ιανουαρίου 2009)πρώτη φορά ετέθη το αίτημα συγκλήσεως Συντακτικής Εθνοσυνελεύσεως για τη θέσπιση ενός νέου, πατριωτικού & ριζοσπαστικού Συντάγματος, το οποίο θα κατοχυρώνει την πλήρη ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΞΟΥΣΙΩΝ ως εξής:

    • Πολίτευμα Προεδρικής Δημοκρατίας με χωριστές εκλογές για την ανάδειξη Προέδρου και Κοινοβουλίου, με ασυμβίβαστο μεταξύ βουλευτή και υπουργού, χωρίς τη δυνατότητα πρόωρων εκλογών.
    • Κοινοβούλιο με απλή αναλογική, ισχυρές νομοθετικές & ελεγκτικές αρμοδιότητες και δικαίωμα νομοθετικής πρωτοβουλίας όλων των βουλευτών.
    • Θέσπιση λαϊκής πρωτοβουλίας για τη διενέργεια δημοψηφίσματος με δεσμευτικό αποτέλεσμα.
    • Κατάργηση του νόμου περί ευθύνης υπουργών.
    • Πλήρη & ουσιαστική διαφάνεια του «πόθεν έσχες» όλων των κρατικών αξιωματούχων.
    • Πλήρη & πραγματική Ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης με επιλογή της ηγεσίας της από τους δικαστές και το Κοινοβούλιο, χωρίς κυβερνητική παρέμβαση.

    Οι ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΙ σας προσκαλούν να γνωρίσετε τη ριζοσπαστική & δημοκρατική πρότασή τους για τη διακυβέρνηση της χώρας και με την ενεργό συμβολή σας να συμμετάσχετε στον ανοιχτό πολιτικό διάλογο και στην προσπάθειά τους. Η πολιτική δράση όλων μας πρέπει να είναι το μήνυμα αλλά και το μέσο της αλλαγής του πολιτικού σκηνικού. Μέσω αυτής θα αρχίσει η ορθολογική & δίκαιη -άρα υγιής- επαναδόμηση της ελληνικής κοινωνίας και η επανεκκίνηση της οικονομίας, χωρίς τις πρωτοφανείς στρεβλώσεις του μεταπολιτευτικού συστήματος. Είναι η στιγμή που πρέπει να αναλάβουμε τις τύχες μας αλλά και τις ευθύνες μας!!!

    Οι άνθρωποι χωρίζονται σε αυτούς που μπορούν να κινηθούν και σε αυτούς που κινούνται! Με την πολιτική
    μας δράση ας περιληφθούμε σε αυτούς που κινούνται. ΑΣ ΤΟ ΤΟΛΜΗΣΟΥΜΕ!

    ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΙ: ΚΙΝΗΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ – ΚΟΜΜΑ ΛΥΣΕΩΝ

    Μου αρέσει!

  36. Παιδιά, τὸ σημαντικὸ εἶναι ἡ ἀρχή, «ἀρχὴ τὸ ἥμισυ τοῦ παντός», λένε οἰ πρόγονοί μας. Ἡ ἀναγέννηση τῆς ἐλπίδος καὶ ἡ συντροφιὰ μὲ τὸ ὄνειρο εἶναι τὸ κύριο μήνυμα τῶν δεκἀδων χιλιάδων νέων καὶ μεγάλων τῆς πλατείας Συντάγματος, κι ὅλων τῶν πλατειῶν τῆς Ἑλλάδος. Ὁ Ἕλληνας ἐμπνέεται πάλι ἀπ’ τὸ φιλότιμό του καὶ δὲν πρόκειται νὰ ὑποχωρήσει. Ὅταν ζοῦμε τὸ ὄνειρο ὡς πραγματικότητα, τίποτε δὲν μᾶς ἐμποδίζει. Ὅποιος περπάτησε χθὲς στὸ Σύνταγμα τὸ ἔζησε.

    Μου αρέσει!

  37. Παύλος said

    Μπράβο στους Έλληνες.
    Αν μπορούσα θα πήγαινα και εγώ αλλά οι υποχρεώσεις δεν με αφήνουν…
    Τρία παιδιά είναι αυτά.
    Φωνάχτε και για μένα ρε λεβέντες.
    Κερδίστε ρε ενωμένοι το μέλλον σας και αναλογιστείτε και τα λάθη σας…ευκαιρία είναι.
    Καλά να περάσετε και γκαστρώστε για να πλυθήνει η Ελλάδα γιατί θα μας φάνε οι Αλβανοί…
    Βάλτε και κανά κλαρίνο ρεεεεεε..
    Εκεί θα τους τσούξει,η παράδοση,τακούς Μίκη Θεοδωράκη;

    Μου αρέσει!

  38. Φίλοι και Μέλη των ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ,

    Είναι απολύτως σαφές σε όλους μας ότι οι εξελίξεις είναι ραγδαίες. Η σημερινή σύσκεψη υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ίσως αποδειχθεί το κύκνειο άσμα του φαύλου πολιτικού συστήματος της μεταπολιτεύσεως του 1974. Ο κίνδυνος της στάσεως πληρωμών και της παρεπόμενης –αναγκαστικής- εξόδου από την ευρωζώνη αλλά και την Ε.Ε., ίσως αποτελέσει την καθαρτήριο πυρά, η οποία θα μας απαλλάξει από το άγος της φαύλης και καταστροφικής διακυβερνήσεως των τελευταίων 37 ετών!

    Οι ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΙ, παραμένοντας συνεπείς στις ιδρυτικές τους αρχές, επιμένουν πως την οριστική λύση στο αδιέξοδο μπορούν να δώσουν μόνον ριζικές θεσμικές αλλαγές, ένα νέο σύνταγμα και ένα νέο πολίτευμα με πλήρη διαχωρισμό των εξουσιών, ενίσχυση της λαϊκής κυριαρχίας, απαλλαγή από τις λαϊκιστικές αγκυλώσεις και τους σοβιετικού τύπου αναχρονισμούς της μεταπολιτεύσεως και με ισχυρά αντίβαρα σε κάθε προσπάθεια διαπλοκής και διαφθοράς!

    Βεβαίως, σε κρίσιμες στιγμές που διακυβεύεται όχι μόνον η οικονομική αλλά και αυτή καθ’ εαυτή η εθνική κυριαρχία και η υπόσταση της χώρας, θα υποστηρίξουμε κάθε προσπάθεια εξόδου από την κρίση και θα συμπράξουμε με όλες τις πολιτικές δυνάμεις που επιθυμούν ειλικρινώς να προχωρήσει η χώρα μπροστά. Όταν η κατάρρευση θα έχει αποφευχθεί και ένα νέο πολιτικό σύστημα θα έχει εκ των πραγμάτων εγκαθιδρυθεί, θα έχουμε όλη την άνεση να προβάλλουμε τις διαφορές μας και να ζητήσουμε από τους έλληνες πολίτες να εκφράσουν την προτίμησή τους μέσω αδιάβλητων εκλογών.

    Ευχόμαστε και ελπίζουμε, τα πρόσωπα που στελέχωσαν και εξέφρασαν το απαξιωμένο πολιτικό σύστημα που μας έφερε στο χείλος της καταστροφής, να βρούν το λίγο θάρρος που χρειάζεται και, έστω την τελευταία στιγμή, να προσφέρουν στην πατρίδα τη μόνη υπηρεσία που μπορούν: την οικειοθελή τους αποχώρηση! Άλλωστε, πλέον, δεν εκφράζουν παρά ένα μειοψηφικό ποσοστό του εκλογικού σώματος, τον σκληρό πυρήνα των κομματικών τους οπαδών, έτοιμοι κι αυτοί να τους εγκαταλείψουν μόλις τα νέα πρόσωπα εμφανισθούν στο προσκήνιο! Ομοίως, και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, είτε δια του βάρους και κύρους του αξιώματός του είτε δια της παραιτήσεώς του, έχει την υποχρέωση να εκπληρώσει το ηθικό –και όχι μόνο το τυπικό του- καθήκον προς την πατρίδα…

    27/5/2011

    Μου αρέσει!

  39. RANIA said

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΛΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΟΥΝΤΑ. Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ Σ’ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ. ΕΞΩ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΕΔΩ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΗ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ.ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ …………….ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΘΑΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΡΑΣΙΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΥΠΑΡΧΕΙ?

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: