Κάποιες σκέψεις με αφορμή τα περί πολιτικής ανυπακοής του κινήματος, περί ανομίας των πολιτών ….και άλλα πρόσφατα γεγονότα.

http://efhbos.files.wordpress.com/2010/05/sofia11.jpgΓράφει η Σοφία Σακοράφα

Προσπαθώ παρά τις απαράδεκτες στρεβλώσεις των τελευταίων μηνών, να αντιμετωπίζω τη λέξη πολίτης  με την έννοια, την αξία και το ύψιστο περιεχόμενο που έδωσαν στη λέξη πολίτης ο Περικλής και ο Κλεισθένης, που έδωσαν οι αγώνες του λαού μας για δημοκρατία, ελευθερία και ανεξαρτησία, που έδωσε το 114 και το Πολυτεχνείο, που έδωσε η νέα γενιά το Δεκέμβρη του 2008, που δίνουν καθημερινά όλοι όσοι υπερασπίζονται τη θέση τους στην όξυνση της ταξικής πάλης, την πολιτική τους άποψη, την αξιοπρέπεια στην εργασία, το δικαίωμα στην ανθρωπιά και την αλληλεγγύη.

 

Ντροπή νιώθω ως βουλευτής και ταυτόχρονα ως πολίτης αυτής της χώρας, όταν χιλιάδες χρόνια αγώνων, εξεγέρσεων, επαναστάσεων, εθνικοαπελευθερωτικών κινημάτων συνθλίβονται από μια ομάδα, ξένη και ντόπια.

 

Από μια ομάδα που μετατρέπει τον πολίτη σε υπήκοο,που μετατρέπει τις παραγωγικές δυνάμεις της χώρας μας σε απέραντο σκλαβοπάζαρο, που μετατρέπει τον πλούτο της πατρίδας μας σε περιουσιακό στοιχείο αποπληρωμής, που τολμά και αστειεύεται με τον Παρθενώνα και το Σούνιο, αφού είναι τα μόνα που μας επιτρέπουν να μας απομείνουν.

 

Ντροπή και Οργή για αυτήν την απροκάλυπτη εκτροπή.

Εκτροπή της δικαιοσύνης που έχει μετατραπεί σε έκτακτο απεργοδικείο.

Εκτροπή της δημοκρατίας που απαγορεύει τις συναθροίσεις άνω των τριών.

Εκτροπή της πληροφόρησης που σπεκουλάρει στη Μαρφίν, αλλά δεν εντρέπεται που στο ψεκασμένο από χημικά πρόσωπο του Μανώλη Γλέζου κηδεύεται η αντίσταση.

Εκτροπή του κοινοβουλευτισμού που δίνει εν λευκώ εξουσία στον υπουργό Οικονομικών να υπογράφει ό,τι θέλει.

Εκτροπή των νοημάτων και της βαριάς ιστορίας που αυτά κουβαλούν.

 

Ο πρωθυπουργός μίλησε για ανυπακοή που οδηγεί στην ανομία.

Είναι βαριά η ιστορία μας. Ο Σοφοκλής υποστηρίζει ότι ο άνθρωπος εδίδαξε ο ίδιος στον εαυτό του ΄΄τας αστυνόμους οργάς΄΄, το πάθος, δηλαδή, για τη θέσμιση των πόλεων.

Είναι σχήμα οξύμωρο για όσους δεν ξέρουν…

Διότι πώς είναι δυνατό οι ορμές, η οργή, το πάθος των πολιτών  να  μπορεί να οδηγεί στη θέσμιση νόμων.

Αυτό που ο πρωθυπουργός ονομάζει ανομία, είναι στην πραγματικότητα  το πάθος των πολιτών για δικαιοσύνη.

Είναι το πέρασμα από μία ανήμπορη και άνευρη οργή, σε μία οργή που έχει τη δύναμη να αμφισβητεί.

 

Αυτή η ανομία κατά τον πρωθυπουργό, είναι  το πάθος για δικαιοσύνη, που οδήγησε την Αντιγόνη να παραβεί το νόμο.

Αυτή η ανομία, είναι  το πάθος για ελευθερία, που οδήγησε τους εργάτες των ναυπηγείων της Σύρου το 1879 να δημιουργήσουν ένα από τα πρώτα συνδικάτα.

Αυτή η ανομία, είναι  το πάθος για την δημοκρατία, που δημιούργησε το Μάη του 36 στη Θεσσαλονίκη

Αυτή η ανυπακοή, είναι το πάθος για ανεξαρτησία που οδήγησε το Γρηγόρη Λαμπράκη στη μεγαλειώδη πορεία στη Θεσσαλονίκη.

Αυτή η ανυπακοή, είναι το πάθος για αντίσταση που οδήγησε στη νίκη του κινήματος επί του νομοσχεδίου Γιαννίτση, στη νίκη του κινήματος για το άρθρο 16 του Συντάγματος.

Χιλιάδες άνομες, ανυπάκοες πράξεις άλλαξαν τούτο τον κόσμο.

Θέσμισαν άλλες κοινωνίες.

Έθεσαν άλλους νόμους.

Έτσι κινείται η ιστορία, στους αιώνες των αιώνων

 

Αυτό που ο πρωθυπουργός ονομάζει ανυπακοή, είναι η κινητήρια δύναμη του μετασχημαστισμού των κοινωνιών.

Τι θα ήταν η Ελλάδα με έναν υπάκουο Κολοκοτρώνη, με έναν υπάκουο Παπαφλέσα.

Τι θα ήταν η Ελλάδα με έναν υπάκουο Σωτήρη Πέτρουλα

Τι θα ήταν η Ελλάδα με έναν υπάκουο Μαρίνο Αντύπα

Τι θα ήταν η ανθρωπότητα με μια υπάκουη Αντιγόνη

Τι θα ήταν οι κοινωνίες με υπάκουους υπηκόους.

 

Ζητάει ο πρωθυπουργός υπακοή στην ομαλότητα.

Η χώρα μας, όμως, ζει σε παρατεταμένη ανωμαλία. Σε βαθιά σήψη και προχωρημένη βία.

Βία και ανωμαλία είναι η ανεργία και το κοινωνικό απαρτχάιντ που τη συνοδεύει.

Βία και ανωμαλία είναι ο κοινωνικός κανιβαλισμός που καλλιεργείται στη βάση της πυραμίδας και αφήνει ανέγγιχτη την κορυφή

Βία και ανωμαλία είναι τα 350 ευρώ σύνταξη

Βία και ανωμαλία είναι να πωλείται η Ελλάδα 50 δις από τα οποία τα 30 πάνε στις τράπεζες

Βία και ανωμαλία είναι  η κατάσχεση της γης μας

Βία και ανωμαλία είναι η Ζίμενς, το Βατοπέδι,

Βία και ανωμαλία είναι η μετατροπή των κοινωνικών αγαθών  της παιδείας, της υγείας, των μεταφορών σε πανάκριβα εμπορεύματα

Βία και ανωμαλία και παρανομία και ανομία είναι το Μall συμφερόντων Λάτση και το Θων συμφερόντων Βωβού που η κυβέρνηση Σημίτη οικοδόμησε και η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας λειτούργησε

 

Και όσοι αντιτίθενται σε αυτή τη βία δεν είναι τζαμπατζήδες.

 

Είναι ο εργαζόμενος που μια ζωή ολόκληρη πλήρωνε και σήμερα δεν έχει σύνταξη.

Είναι ο εργαζόμενος που μια ζωή πλήρωνε και δεν είχε ποτέ την ελάχιστη ανταποδοτικότητα

Είναι αυτός ο συνειδητός αγωνιστής που ξέρει ότι το δίκιο δεν κερδίζεται με το σαβουάρ βιβρ της  ΄΄άνομης νομιμότητας΄΄.

 

 

Τζαμπατζήδες είναι οι ελληνικές κυβερνήσεις που από αυτά που χρωστούσαν στον ΟΑΣΑ έδωσαν μόλις το 1/3 και τον εξανάγκασαν σε δανεισμό.

Και όταν έληγαν τα δάνεια έπαιρνε νέα δάνεια επειδή το κράτος που ήταν εγγυητής δεν τα κατέβαλε στη λήξη τους

Είναι αυτοί που ενθυλακώνουν τεράστια ποσά από εισφοροδιαφυγές και φοροδιαφυγές

Είναι αυτοί που στην περίοδο του χρηματιστηρίου έπαιξαν αέρα και έβγαλαν δισεκατομμύρια

Είναι αυτοί που σε ένα βράδυ άλλαζαν συντελεστές δόμησης και έβγαζαν τρισεκατομμύρια

Είναι αυτοί που κατασκεύασαν τα ολυμπιακά εκτρώματα και μέσα σε δύο χρόνια μετέτρεψαν το χάλυβα σε χρυσό και το δημόσιο χρήμα σε μποναμά στις τσέπες τους

Είναι τα αφεντικά από πάσης φύσεως τηλεοπτικά παπαγαλάκια που χρωστούν και δεν αποδίδουν

Είναι αυτοί που εκμεταλλεύονται τους μετανάστες σε καθεστώς μαύρης δουλείας, που πολλοί από αυτούς έχουν έμμεσο εργοδότη τα υπουργεία μας για να είναι καθαρά

Αυτοί είναι οι τζαμπατζήδες της δημόσιας ζωής.

Οι παρασιτικοί τζαμπατζήδες που επιβιώνουν στην κυριολεξία.

Ζουν δηλαδή σε βάρος, επί της πλάτης του ελληνικού λαού.

 

 

Το κίνημα Δεν πληρώνω είναι η αντίδραση στο ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ της κυβέρνησής .

Δεν πληρώνω, λένε, στους συνταξιούχους

Δεν πληρώνω, λένε, για υγεία και παιδεία

Δεν πληρώνω, λένε, τις αποζημιώσεις των απολυμένων

Δεν πληρώνω,  λένε, στους αγρότες

Δεν πληρώνω, λένε, σε μια ολόκληρη κοινωνία που τη θέλουν επαίτη και τους ενοχλεί που τους ανταποδίδει στα ίσια τη  δική τους πρακτική.

 

Όταν η πολιτική ηγεσία αρχίζει και βλέπει κάθε εξεγερτική ή κινηματική εκδήλωση ως απειλή για τη διατήρησή της, όταν ποινικοποιεί το φρόνημα και κάθε πράξη αντίστασης τότε η πολιτική της αυτοσυντήρηση έχει υπερβεί κάθε υπόλειμμα δημοκρατικής ευαισθησίας και οδεύει στο δρόμο της απώλειας και κάθε δημοκρατικής νομιμότητας.

 

Επιτέλους ακόμη και με όρους αστικής νομιμότητας, ακόμη και με την κουλτούρα που πασχίζει η κυβέρνηση να θεμελιώσει αυτή του ήσυχου νοικοκυραίου, του φοιτητή που μόνο διάβαζε, η κυβέρνηση είναι η πολιτικά όχι ανυπάκοη, αλλά η πολιτικά έκνομη.

 

Την ενοχλεί η πολιτική ανυπακοή, αλλά η κυβέρνηση πήρε μια λαική εντολή και την παρέβη.

Την ενοχλούν οι απαράδεκτες εκδηλώσεις επί της ελληνικής σημαίας, αλλά η κυβέρνηση τραυματίζει την εθνική μας κυριαρχία, η κυβέρνηση παζαρεύει τα ελληνικά νησιά.

 

 

Η τρόικα μπορεί να διαπίστωσε ότι ο ελληνικός λαός να βρίσκεται σε περιορισμένη αναταραχή σε σχέση με το παρελθόν, όμως ο λαός μας έχει δύο κόκκινες γραμμές.

Η μία, τιμωρεί αυτόν που τον προδίδει.

Η δεύτερη, τιμωρεί αυτόν που ξεπουλάει την πατρίδα.

 

Είναι αυτός ο ΄΄εχθρός λαός΄΄.

Ο εχθρός λαός έχει στην κυριολεξία τραγουδήσει δύο  τραγούδια του Μίκη.

΄΄Αρνιέμαι να με κάνουν ότι θένε, αρνιέμαι να χαθώ στην καταχνιά΄΄ και

΄΄ Λαχτάρησα μια χώρα, όπου το λάδι από την ελιά ίσα θα το μοιράζεις στα δώδεκα παιδιά.΄΄

Αυτά είναι η ιστορία μας.

Αυτά είναι η αντίστασή μας.

Αυτή είναι η παρακαταθήκη μας.

 

Για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους και σε ευθεία γραμμή με την ιστορία μας.

Αυτός που αρνιέται είναι το πολιτικό  υποκείμενο που αντιστέκεται.

Αυτός που αντιστέκεται είναι το πολιτικό υποκείμενο που λαχταράει μια άλλη Ελλάδα.

Και στην ιστορία της ανθρωπότητας, έως και την πλέον πρόσφατη πριν λίγες ημέρες, αυτός που αντιτάσσεται στο πολιτικό υποκείμενο είναι καταδικασμένος σε ημερομηνία λήξης.

41 thoughts on “Κάποιες σκέψεις με αφορμή τα περί πολιτικής ανυπακοής του κινήματος, περί ανομίας των πολιτών ….και άλλα πρόσφατα γεγονότα.”

  1. και για μουντζα ο λαος
    και για λιβανι
    ο λαος ειναι τιποτα
    και ειναι ολα
    ειναι του εκδικητη το γιαταγανι
    σαν τρωει τα σπλαχνα του λαου μαραζι
    κανεις πλαστουργος ηρωας
    κανεις θεος
    η δοξα
    οπου αρχοντοι και βασταζοι
    με μια σφραγιδα
    σφραγισμενος ΛΑΟΣ!!
    Κ ΠΑΛΑΜΑΣ

    Like

    1. άντε πάλι αντιγραφές
      ‘ελληνα’ κάτι δικό σου θα δούμε;;;
      ή δεν έχει το μαγαζί;

      vagia-gr: Αυτό που δεν έκανε η γενιά του Πολυτεχνείου και πρέπει …30 Απρ. 2010 … Και για μούντζα ο λαός και για λιβάνι. Ο λαός είναι τίποτε και είν’ όλα, είναι του εκδικητή το γιαταγάνι … σάπισα και φταίω γιά όλα (ίσως και να φταίω ), αλλά ταυτόχρονα δεν κάνουν και τίποτα να διορθώσουν το στραβό, …
      vagia-gr.blogspot.com/…/blog-post_30.html – Προσωρινά αποθηκευμένη

      Like

  2. ΣΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟΥΣ ΘΗΣΑΥΡΙΣΤΕΣ
    ΤΟ ΒΙΟΣ ΣΟΥ ΕΡΓΑΤΗ
    ΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΤΡΩΝΕ ΑΔΙΚΗΤΕΣ
    ΧΩΡΙΣ ΝΤΡΟΠΗ
    ΑΓΚΑΛΙΑΣΤΕΙΤΕ ΑΔΕΛΦΙΑ ΟΡΘΟΙ
    ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΡΔΙΑ
    ΜΙΑ ΓΝΩΜΗ
    ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΒΡΟΝΤΗΞΕ
    ΚΑΙ ΛΑΜΨΕ
    ΠΡΟΚΟΠΗ

    Κ. ΠΑΛΑΜΑΣ

    Like

  3. Εχω συμπαθήσει αυτή την Ελληνίδα, που περιπλανήθηκε σε δύσβατα μονοπάτια γυρεύοντας την Ιθάκη της, δεν απογοητεύτηκε ώστε να σταματήση την περιπλάνηση, δεν συμβιβάστηκε διατηρώντας συνάμα τη γλώσσα μας κελαρυστή, περιγραφική, πλούσια και εύηχη όπως τη χειρίζεται στην παραπάνω ανάρτησή της.
    Να μην ξεχνάμε ότι είναι και αθλήτρια, δηλαδή μαθημένη σε πειθαρχία, σκληρή προσπάθεια και μακρινούς, δύσκολους μεν εφικτούς δε στόχους.

    Like

  4. Σ’αυτόν τον άμοιρο τόπο,θεωρούμε ευλογία την υπόμνηση του ΑΥΤΟΝΟΗΤΟΥ.

    Σ’αυτόν τον άμοιρο τόπο,η μέθη,η ζάλη και η παράνοια,έχουν πάψει να λογίζονται ως αφιόνια.

    Σ’αυτόν τον άμοιρο τόπο, η παράκαμψη καθιερώθηκε ως ΔΕΟΝ.

    Σ’αυτόν τον άμοιρο τόπο, η ευθεία είναι ο πιό ΔΥΣΚΟΛΟΣ κι ο πιό ΜΑΚΡΥΣ δρόμος.

    Σ’αυτόν τον ευλογημένο απ’τους ΘΕΟΥΣ τόπο,η ΠΙΣΤΗ,η ΕΛΠΙΔΑ και η ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ,επιμένουν να ΖΟΥΝ.

    Σ’αυτόν τον ευλογημένο τόπο,θα υπάρχουν ΠΑΝΤΑ και οι φωτεινοί κι ελπιδοφόροι ΛΙΓΟΙ.

    Σ’αυτόν τον ευλογημένο τόπο,πάντα θα ξεπηδούν απ’τα συντρίμμια οι ΣΟΦΙΕΣ.

    Οι ΣΟΦΙΕΣ,που γίνονται ΠΙΣΤΗ,μετά τις πλάνες διαδρομές τους .

    Οι ΣΟΦΙΕΣ που βγήκαν απ΄το βούρκο πεντακάθαρες,κρυστάλλινες.

    Ο βούρκος και το έρεβος, καταπίνουν μόνο τους ευδαιμονούντες.

    Τους ενάρετους, τους όρθιους,τους παραπλανημένους ρομαντικούς ιδεολόγους,

    τους αποβάλουν,ως δύσπεπτον και ακατέργαστον υλικό.

    Και τούτη την ώρα,το ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ,το ΓΝΗΣΙΟΝ,το ΑΚΑΜΠΤΟΝ και το ΓΕΝΑΙΟΝ,

    είναι νομοτελειακά, το ΑΚΑΤΕΡΓΑΣΤΟΝ.

    Like

  5. Αυτό περί ανομίας ότι στην πραγματικότητα είναι το πάθος του πολίτη για δικαιοσύνη πολύ μου άρεσε.

    Ο λαός είναι αυτός που δίνει αξία ύπαρξης στον νόμο και όχι το αντίστροφο. Όταν ο λαός ανυπακούει μαζικά αυτό σημαίνει ότι ο νόμος έχει ξεπεράσει τα όρια και ότι δεν υπηρετεί τον σκοπό του. Δεν μπορείς ποτέ να πεις έναν λαό (παρ)άνομο, αυτό το πράγμα δεν υφίσταται, δεν στέκει. Ο Λαός είναι ο νόμος. Μπορείς να πεις όμως ότι ένας νόμος είναι καταχρηστικός, άδικος κτλ κτλ. Στις ελεύθερες και δημοκρατικές κοινωνίες ο νόμος προσαρμόζεται για να ακολουθεί/υπηρετεί τον άνθρωπο και τις αξίες του, όχι το αντίστροφο. Όταν αυτό δεν γίνεται είναι ζήτημα χρόνου ο πολίτης να πάρει τον λόγο στα χέρια του για να επαναφέρει την τάξη.

    Όταν το φρόνημα του λαού ποινικοποιείται, τότε σημαίνει ότι το καθεστώς παίζει τα τελευταία του χαρτιά.

    Like

  6. Κάποιο ποίημα εδώ, ρωμαλέο όσο η δύναμη ενός Κύκλωπα, γλυκό σαν το λάδι, δροσερό σαν τις σταγόνες της βροχής, ευωδιαστό σα νυχτολούλουδο, γραφή σφικτή, παινετική, παραινετική,δείγμα κρυστάλλινης σκέψης από άνθρωπο συγκροτημένο και στιβαρό, θα το κλέψω δε γίνεται αλλοιώς, θα το ξεπατικώσω, που λέγαμε μικροί, για νάχω την απόλαυση να το μοιραστώ με δικούς μου αγαπημένους.
    Ονοματα δε γράφουμε, μονά την ώρα, ενδεικτικά:6.41

    Like

  7. Kαλημέρες.
    Τώρα να συγκρίνεις την ιδέα που είχε ο Κλεισθένης για τον “πολίτη”, με την ιδέα του “πολίτη”, του μπαχαλιστάν τον Δεκέμβριο του 2008, είναι λίγο άκομψο…
    Σε γενικές γραμμές, η κυρία έχει τα δίκια της.
    Και για μερικές “ανορθογραφίες”, δεν θα την κακίσω.
    Κάλλιο αργά, παρά ποτέ,αφού κατάλαβε τι προσπαθεί να κάνει η συμμορία.
    Αντίσταση, λοιπόν. Κανείς δεν περισσεύει.

    Like

  8. Η κυβέρνηση δεν πληρώνει όλους αυτούς που αναφαίρει η Σοφία,όμως πληρώνει την τρόϊκα,την τσέπη της (σίγουρα),τους τραπεζίτες κλπ.Κάνω μια σκέψη χωρίς να ξέρω νομικά για το Mall και το χτίσιμο του αυθαιρέτου.Γιατί να χτιστεί σε αυτό το σημείο αφου ήξεραν ότι είναι αυθαίρετο,δεν μπορούσαν να αγοράσουν στρέματα οι Λατσιδες και να χτίσουν νόμιμα?Αν το ΣΤΕ βγάλει ότι το αυθαίρετο είναι “νόμιμο” δεν πρέπει όλα τα αυθαίρετα των πολιτών να γίνουν νόμιμα και άρα δεν πρέπει πληρώνουν το τέλος αυθαιρέτου???

    Like

  9. αstillais
    οτι ειναι αντιγραφη ποιηματος το σχολιο μου
    φαινεται γιατι αναγραφω το ονομα του ποιητη
    δεν ειναι αντιγραφη απο ιστοσελιδα το ποιημα
    τι μυαλο κουβαλας?
    υπαρχουν και βιβλια με ποιηματα που καποιοι μπαινουν στον κοπο να τα διαβαζουν
    και ξοδευουν καποια χρηματα για να εχουν βιβλιοθηκες στο σπιτι τους
    δεν πιστευω να κινδυνευω με πυρποληση γιαυτο?
    μην σας μπουν τιποτα ιδεες της παλιας καλης εποχης !!!!
    οσο για το τι επιλεγω εγω να αναρτησω σαν σχολιο
    δικα μου λογια η αλλων που με εμπνεουν
    εχω την εντυπωση οτι διατηρω ακομα αυτο το δικαιωμα
    της ελευθερης βουλησης
    κανε τα δικα σου σχολια επι του αρθρου
    κι ασε τους σχολιαστες να κανουν το ιδιο
    αν το ποιημα σου λεει κατι σχολιασε το
    αλλα το αν θα γραφω αυτο που θελω χρησιμοποιωντας ποιηματα
    παρακαλω να μενει στο απυροβλητο της ελευθερης επιλογης μου
    δεν σε βαλαμε ελεγκτη στο τι θα γραφουμε και απο που θα δανειζομαστε αυτο που γραφουμε
    κυπατζου εισαι?

    Like

    1. Πως τόπατε (είστε πολλοί;) αυτό το νόστιμο
      Ποιό;;
      Να αυτό

      “δεν σε βαλαμε ελεγκτη στο τι θα γραφουμε και απο που θα δανειζομαστε αυτο που γραφουμε”

      και πως με χαρακτηρίσατε;; (εσείς οι πολλοί ντε)
      α ναι καλε “κυπατζού”
      να μου στέλνατε και τον “μισθό” τι καλά που θάταν

      Το λοιπόν όσο θα αντιγράφεις χωρίς να αναφέρεις πηγές από ΕΜΕΝΑ θα λαμβάνεις τα δέοντα
      Το να διαβάζεις είναι καλό πολύ καλό και άντε μπρε δεν θα σε ρίξω στην πυρά(είδες τι μεγαλόκαρδη είμαι;)
      όσο θα βάζεις παραχαράσσεις ΕΓΩ θα σε ξεμπροστιάζω
      Και αφού διαβάζεις γιατί δεν αναφέρεις τον τίτλο του βιβλίου
      ναι καλέ αυτό που γράφει στο εξώφυλλο εκεί βάζουν το όνομα οι συγγραφείς
      τόοοοσο δύσκολο είναι;;;
      ή είναι.
      Προβοκατοράκι με τα πολλά ονόματα και τις αντιγραφές το σπόρ που σου έδωσαν είναι δύσκολο
      γιατί ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΗ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ (τόνισέ το όπου θες)
      Τουλάχιστον ζήτα κανα ευρουλάκι παραπάνω κάτι ξέρει ο Βερέμης
      με γυφτοκόκαλα σας έχουν μωρέ.

      Like

  10. Καλά τα λέει η κυρία και ξέρει να σκέφτεται. Αλλά
    Από πότε άρχισε να σκέφτεται.
    Τόσα χρόνια δεν είχε είχε την ευκαιρία να καταλάβει με ποιους είχε να κάνει ; και…
    αφού και με την συνδρομή της τους ανέβασε στην εξουσία και μας πάνε όπου μας πάνε, τώρα βρήκε τα στραβά τους ;;

    Like

  11. “KOMMA EINAI
    OMAΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
    ΕΙΔΟΤΩΝ ΝΑ ΑΝΑΓΙΓΝΩΣΚΩΣΙ
    ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΩΣΙ
    ΕΧΟΝΤΩΝ ΧΕΙΡΑΣ ΚΑΙ ΠΟΔΑΣ ΥΓΙΕΙΣ
    ΑΛΛΑ ΜΙΣΟΥΝΤΩΝ ΠΑΣΑΝ ΕΡΓΑΣΙΑΝ
    ΟΙΤΙΝΕΣ ΕΝΟΥΜΕΝΟΙ ΥΠΟ ΕΝΑΝ ΑΡΧΗΓΟ
    ΖΗΤΟΥΣΙ ΝΑ ΑΝΑΒΙΒΑΣΩΣΙ ΑΥΤΟΝ
    ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ ΜΕΣΟΥ
    ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΔΡΑΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ
    ΙΝΑ ΠΑΡΕΧΗ ΑΥΤΟΙΣ
    ΤΑ ΜΕΣΑ
    ΝΑ ΖΩΣΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΚΑΠΤΩΣΙ”

    Ε. ΡΟΙΔΗΣ
    Ο ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΣ

    Like

  12. Ο ΛΟΓΟΣ ΣΟΥ ΑΓΑΠΗΤΗ ΣΟΦΙΑ, ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΣΥΝΔΕΤΙΚΟΣ ΚΡΙΚΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, Ο ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΙΝΟ ΜΑΣ ΣΤΟΧΟ, ΣΙΝΑΜΑ ΔΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΡΘΩΠΟΤΗΤΑ. ΓΙΑΤΙ ΑΜΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΧΥΜΑ, ΑΣΤΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΠΑΡΑΠΟΝΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ, ΩΣ ΑΝΔΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΜΑΘΑΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ, ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΛΑΟΠΛΑΝΟΥΣ ΝΑ ΟΡΓΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΕΡΔΕΥΟΥΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ, ΤΙΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΟΥΣ, ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΣ, ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ, ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΟΥΣ.
    ΩΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΠΕΠΟΝΟΦΛΟΥΔΕΣ ΠΑΤΟΥΝ, ΣΕΡΒΙΡΙΣΜΕΝΕΣ ΜΕ ΩΡΑΙΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ , ΚΑΜΟΥΦΛΑΡΙΣΜΕΝΕΣ ΣΕ ΜΑΝΔΥΑ ΠΟΥ ΑΠΛΩΣ ΓΡΑΦΕΙ ΠΕΡΙ “”ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΤΑΧΑΤΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ””
    ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΜΑΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΜΑΣ. ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ, ΟΤΙ ΠΑΛΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΤΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΩΜΑΤΑ, ΠΟΤΙΣΜΕΝΑ ΜΕ ΒΑΡΕΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΕΜΕΙΣ ΠΑΛΙ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΜΥΡΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΙΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ, ΘΑ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΕΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΗΣ.

    Like

    1. Δεν φτάνει ο λόγος θέλει και έργα!

      άραγε η κ. Σακοράφα ψήφισε την άρση της βουλευτικής ασυλίας της κ. Αποστολάκη??

      “Η καθαρά Συντεχνιακή Απόφαση των Ελλήνων Βουλευτών να αρνηθούν να αφαιρέσουν τη Βουλευτική ασυλία της Μιλένας Αποστολάκη, στην προσπάθεια τους να την προστατεύσουν από μια Μήνυση που κατέθεσε εναντίον της ο πρώην σύζυγός της εισαγωγέας αυτοκινήτων, Συγγελίδης… καταδικάστηκε από το Ευρωπαικό Δικαστήριο και η Ελληνική Βουλή, πρέπει να… πληρώσει …πρόστιμο 12.000 ευρώ στο Συγγελίδη και 7.000 ευρώ τα δικαστικα έξοδα!”

      Για διαβάστε εδώ να ενημερωθείτε!

      http://deltio11.blogspot.com/2011/02/blog-post_7902.html

      Like

  13. ΑΝΟΗΤΗ ΚΙ ΑΔΙΑΒΑΣΤΗ ΕΒΡΑΙΟΠΟΥΛΑ
    ΜΗΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΨΕΥΤΗΣ
    Ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΙΗΤΗΣ ΠΑΛΑΜΑΣ
    ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ
    ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
    ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΒΙΒΛΟ
    “ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ”
    ΣΥΛΛΟΓΗ”ΔΕΙΛΟΙ ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΟΙ ΣΤΙΧΟΙ”
    ΜΗΝ ΨΑΧΝΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΣΕ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ
    ΟΙ ΠΗΓΕΣ ΜΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΒΙΒΛΙΑ
    ΑΓΑΠΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ
    ΘΑ ΑΦΟΡΙΣΘΩ ΓΙΑΥΤΟ?
    ΘΑ ΡΙΧΤΩ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ?
    ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΣΥΝΑΓΩΓΗ?

    Like

    1. Ε γράψτε τις πηγές τι σε χαλάει;;;
      Και πρόσεξε μπερδεύεις τα ονόματά σου
      και απαντάς αλλα αντ άλλων
      Αν αγαπάς να διαβάζεις ΠΡΕΠΕΙ να θες να διαβάσουν και άλλοι
      ε πες το το από που για να γίνουν κι άλλοι “σοφοί”
      να μην κρατάς την “σοφία” μόνο για τον εαυτό σου
      Ερώτηση:
      Ποιοί χαρακτηρίζουν και γιατί;;
      Μόλις απαντήσεις στην ερώτηση θάχεις κάνει το πρώτο βήμα αυτογνωσίας
      Καλό περπάτημα

      Like

  14. ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
    Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ
    ΤΑ ΠΙΑΣΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΣΤΑ!
    ΝΟΥΣ-ΚΑΡΔΙΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ
    ΔΕΣΑΝ ΤΟΝ ΝΟΥ
    ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΝ ΝΤΡΟΠΙΑΣΑΝ
    ΝΑ ΤΟ ΡΟΥΣΦΕΤΙ
    ΝΑ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΡΑ
    ΤΑ ΑΡΜΑΤΑ ΤΟΥΣ
    ΜΕ ΚΕΙΝΑ ΜΑΣ ΧΑΛΑΣΑΝ
    Η ΣΚΕΨΗ
    ΝΟΥΛΑ
    Η ΤΕΧΝΗ
    ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΑ
    Ο ΨΕΥΤΟΑΤΤΙΚΙΣΤΗΣ ΚΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ
    ΑΓΙΟ ΚΟΝΙΣΜΑ
    ΜΙΑ ΚΑΛΙΚΑΤΟΥΡΑ
    ΣΤΗ ΓΗ ΠΟΥ ΠΙΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΚΟΒΕΙ Ο ΣΠΟΡΟΣ
    ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΤΖΟΥΤΖΕΔΩΝ ΚΑΙ ΠΙΕΡΡΟΤΩΝ
    ΕΓΩ ΦΥΤΡΩΝΩ ΑΝΑΞΙΟΣ ΡΙΜΑΔΟΡΟΣ
    ΜΑΥΡΩΝ ΘΥΜΩΝ
    ΚΑΙ ΠΟΡΦΥΡΩΝ ΕΡΩΤΩΝ
    Κ ΠΑΛΑΜΑΣ

    Like

    1. Να από που το αντέγραψες
      Αν δεν το αντέγραψες όπως λες
      γράψε τον τίτλο του βιβλίου
      Μμμμ σιγά καλλιγραφία να ζητήσω απ΄της μυλωνούς τον κ….

      7ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ: «Μαθαίνοντας να ταξιδεύουμε ενάντια σε όλους τους …4 Φεβ. 2011 … «Τα κεφάλια του Γένους και του Κράτους ο βουλευτής κι ο Δάσκαλος. Τα πιάσαν όλα τα πόστα! Νους, καρδιά, δικά τους. Δέσαν το νου την καρδιά …
      xryshaygh.wordpress.com/…/7ο-συνεδριο-«μαθαίνοντας-να-ταξιδεύου/ – Προσωρινά αποθηκευμένη

      Like

  15. Μακάρι Σοφία τα λόγια σου , να μας τα ταξιδέψουν τόσο
    μακριά όσο και το ακόντιό σου.
    Να γλυτώσουμε μια και καλή από τους εφιάλτες..

    Like

  16. Τι αγώνες έκανε η νέα γενιά το Δεκέμβρη του 2008 κυρία μου; Λίγη ντροπή δεν βλάπτει. Αλλά που να βρεθεί ντροπή από κάποια που εξέπεσε του βουλευτικού της αξιώματος κατηγορούμενη για πλαστογραφία; Έλεος. Μια φορά ΠΑΣΟΚ, πάντα ΠΑΣΟΚ παραμένετε στα μυαλά…

    Like

  17. Μιά φορά ΚΚΕ, πάντα βλαμμένος αριστερίζων, διά τού ΠΑΣΟΚ, ή οτιδήποτε ήθελε βρεθή, βρέ αδερφέ !

    Είναι βλέπεις καί οι τόννοι τά αναβολικά, πού σού Κεντεροποιούν τόν σβέρκο, ο οποίος βρίσκεται εγγύτατα στόν εγκέφαλο,

    πολύ θέλει ο άνθρωπος ????

    Νά τά αποτελέσματα, καί νά τά επαινετικά θούρια από τούς αναρχοκΟΥμμουνίζοντες Εθνικόφρονες μπαχαλάκηδες,

    (τών Χρυσαυγιτών συμπεριλαμβανομένων).

    Ελλάς “Ελλήνων μισοπάλαβων……

    Like

  18. ΡΕ ΑΣΤΥ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΑΘΕΙ?
    ΠΑΝΤΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΔΑΙΜΟΝΕΣ?(ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ)
    ΟΤΑΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ
    ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ ΓΙΑ ΑΛΛΟΝ
    ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΩ ΕΓΩ ΜΕ ΤΟΝ ΒΕΡΕΜΗ ΚΑΙ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥ?ΘΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΡΤΩ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΩ ΚΙ ΟΠΟΥ ΘΕΛΩ
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΚΑΝΕΝΑ ΤΙΤΛΟ
    ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΚΕΦΙΟΥ ΤΗΝ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ
    ΜΗΝ ΤΟ ΞΑΝΑΠΕΙΣ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ
    ΜΕ ΕΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΩ
    ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΜΟΥ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΒΑΛΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΠΟΙΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ
    ΚΑΙ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΕΜΕΝΑ
    ΚΑΜΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ
    ΚΑΙ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΕΡΙΠΛΕΚΕΙ
    ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΜΗΝ ΤΑ ΞΑΝΑΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΜΟΥ
    ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΟ ΕΧΕΙΣ ΠΕΣΕΙ ΕΞΩ ΓΙΑ ΜΕΝΑ
    ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΑΤΙΡΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ
    ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ

    ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΕΧΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΝΟΥΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΙΧΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΤΟ 1908
    ΓΙΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΩ ΞΕΚΟΛΛΑ
    ΔΕΝ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ ΠΙΣΩ ΜΟΥ
    ΟΥΤΕ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΩΡΑΣ
    ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
    ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟ ΝΕΟΥΣ ΚΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

    Like

    1. Το Αστυ είναι για φίλους
      εσύ από που κι ως που;;
      αν θες να συζητήσουμε σοβαρά σταμάτα τους χαρακτηρισμούς
      και τις αντιγραφές χωρίς αναφορά στην πηγή.
      το δικαίωμά σου για ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ είναι ιερό
      Τι σχέση έχει η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ με τις βρισιές που εκτοξεύεις
      κατάλαβες γιατί λέω ότι λέω;;
      γιατί δεν τιμάς ούτε τις λέξεις ούτε τις έννοιες
      Μάθε να τις τιμάς και μετά να μιλάς
      τότε ναι θα ξεκολλήσω
      προϋπόθεση δια-λόγου είναι η ΤΙΜΙΟΤΗΤΑ

      Like

  19. ΔΕΝ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΑ ΔΙΑΛΟΓΟ
    ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
    ΕΓΩ ΓΡΑΦΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΜΕ ΟΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΘΕΛΩ
    ΚΙ ΕΣΥ ΠΕΤΑΓΕΣΑΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΠΟΡΔΗ
    ΜΙΑ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΣ ΤΟΝ ΠΟΙΗΤΗ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ
    ΜΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΗΓΕΣ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΠΗΓΕΣ ΜΟΥ
    ΜΙΑ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΓΙΑ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑ
    ΜΙΑ ΕΚΕΙΝΟ
    ΜΙΑ ΤΟ ΑΛΛΟ
    ΜΗΠΩΣ ΚΑΨΟΥΡΕΥΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙΣ?

    Like

➤ Σχολιάστε Ελεύθερα :

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s