Ποιοί φοβούνται την Πυραμίδα της Θήβας;

«Κάτι τους φοβίζει και απαγορεύουν την είσοδο στο εσωτερικό του λόφου του Αμφείου» δηλώνει ο Αρχαιολόγος Θεόδωρος Σπυρόπουλος, που ανακάλυψε την βαθμιδωτή πυραμίδα, αλλά που δεν ολοκλήρωσε, καθώς…μετατέθηκε ξαφνικά από την Θήβα, την οποία επισκέπτεται διαρκώς και με αμείωτο πάντα το ενδιαφέρον του για τις εξελίξεις στο θέμα. Ρωτήσαμε τον κ. Σπυρόπουλο αν υπάρχουν εξελίξεις, καθώς το όνομά του «παίζει διαρκώς σε ξένα και ελληνικά έντυπα». Απάντηση:

«Ουδεμία, εκτός μιας ομάδας Θηβαίων που αγαπούν την παράδοση και τον πολιτισμό τους, τον οποίο όμως βλέπουν να καταρρακώνεται, να βρωμίζει και να εγκαταλείπεται».

Η δική του συνεχής προσπάθεια είναι το κίνητρο της ανάσυρσης της έρευνας από την λήθη και το παρελθόν, της έρευνας που έκανε στον χώρο του Αμφείου και αποκάλυψε την μεγαλύτερη βαθμιδωτή πυραμίδα της τρίτης χιλιετίας π.Χ, η οποία έχει όλες τις προϋποθέσεις να αναδειχθεί σ’ ένα από τα μεγαλύτερα μνημεία του Ευρωπαϊκού χώρου!

«Το πυραμιδικό σχήμα» εξηγεί, «απαντάται σε όλους τους πολιτισμούς (κεντρική Αμερική – Ευρώπη – Ινδία – Αίγυπτο), αλλά η επικρατούσα θεωρία πως το συγκεκριμένο σχήμα βρέθηκε και υιοθετήθηκε στην Αίγυπτο τίθεται υπό αμφισβήτηση μετά την ανακάλυψη του εκπληκτικού μνημείου στη Θήβα, το οποίο η Ελληνική πολιτεία συνεχίζει να αγνοεί και κάθε προσπάθεια για την ανάδειξή του προσκρούει στην ειρωνεία, δοκησισοφία και το κατεστημένο, το οποίο τελεί με την εντύπωση της αλάθητης γνώσης».

Να υπενθυμίσουμε πως ο Θ. Σπυρόπουλος είχε καταθέσει την θεωρία του για την βαθμιδωτή πυραμίδα του Αμφείου στην Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου της Αθήνας και ομόφωνα έγινε υφηγητής! Και θα συνέχιζε την έρευνα, αλλά η ξαφνική του «μετάθεση» άλλαξε τα σχέδια του.

Ο ίδιος θυμάται τον Απρίλη του 1973, όταν κατά την κάθ’ οδό στην πυραμίδα με τους συνεργάτες του ανακάλυψαν το «θαύμα της κατασκευής», που ερχόμενο στην επιφάνεια «θα συγκλονίσει όχι μόνο την τοπική κοινή γνώμη, που θα χαρεί για το λαμπρό μνημείο που διαθέτει, αλλά θα ανακινήσει και θα ακυρώσει πολλές ψευδεπίγραφες θεωρίες». «Η απόσταση από τον δρόμο Αγίου Αθανασίου – Λαϊου, μέχρι το εσωτερικό της πυραμίδας είναι περίπου 50 εκατοστά και το μόνο που χρειάζεται είναι τολμηρή απόφαση, για την οποία διερωτώμαι ποιος δεν έχει το θάρρος να πάρει, ώστε να μπούμε μέσα και να διαπιστώσουμε πως εκεί υπάρχει το μεγαλύτερο, λαμπρότερο και τεχνικότερο μνημείο του προϊστορικού μας πολιτισμού» καταλήγει ο κ. Σπυρόπουλος, ευχόμενος ο αγώνας των λίγων έστω Θηβαίων να συνεχιστεί, ώστε να διαφωτίσουν τους επικεφαλείς της πολιτείας και της επιστήμης να ερευνήσουν τον Αμφείο Λόφο!!!

Θ. ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ: «Στον λόφο του Αμφείου υπάρχει η Πυραμίδα των Θηβών»

Εκδήλωση με θέμα «Θηβαϊκά Δρώμενα σε Αρχαίους και Σύγχρονους Καιρούς» πραγματοποίησε στο συνεδριακό κέντρο Θήβας, με εισηγητή τον Αρχαιολόγο Θεόδωρο Σπυρόπουλο, ο Σύλλογος Πολιτιστικής Ανάπτυξης Θήβας «ΛΑΪΟΣ».

«Το περιεχόμενο της σύζευξης, των δρώμενων της αρχαιότητας και του σήμερα, είναι συγχρόνως και αντίθεση. Στην αρχαιότητα είχαμε μια πόλη των Θηβών η οποία ακτινοβολούσε από δημιουργικότητα και πολιτισμό και σήμερα έχω την αίσθηση ότι η πόλη δεν βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο που βρισκόταν στην αρχαιότητα» είπε σε δηλώσεις του ο κ. Σπυρόπουλος και συνεχίζει «στην απώτερη αρχαιότητα η Θήβα έχει να παρουσιάσει μερικά έξοχα μνημεία που την κατατάσσουν στην πρώτη σειρά των μεγάλων αρχαιολογικών χώρων της Ελλάδος. Η δόξα της συνέχισε και στους μεταγενέστερους χρόνους έτσι ώστε ο ένας κύκλος από τους κύκλους των τραγικών της αρχαιότητας να είναι ο θηβαϊκός που τροφοδότησε την Αττική τραγωδία».


Ο κ. Σπυρόπουλος στη συνέχεια αναφερόμενος στην σημερινή κατάσταση των αρχαιολογικών χώρων της Θήβας τόνισε ότι «αισθάνεται κανείς πικρία για την εικόνα που παρουσιάζουν τα μνημεία μας, πάνω στα οποία αποτυπώθηκε το μεγαλείο και η λαμπρή περιπέτεια του Ελληνισμού στη Θήβα. Της αξίζει μια καλύτερη τύχη και αν η δική μου παρουσία σήμερα εδώ έχει την δυνατότητα να συμβάλλει στην αφύπνιση των πολιτών ώστε να δώσουμε ξανά στη Θήβα τον προορισμό της, θα ήμουν πολύ ευχαριστημένος, είπε χαρακτηριστικά.

ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ

Παράλληλα ο αρχαιολόγος αναφέρθηκε, μετά από ερώτηση δημοσιογράφου, και στην πρόταση του ιδρύματος Πάκαρντ να προχωρήσει σε ανασκαφές. Ο κ. Σπυρόπουλος έκανε αναφορά στον δάσκαλο του κ. Μαρινάτο που την δεκαετία του 70 τον παρακίνησε, όπως λέει χαρακτηριστικά, να κάνει ένα σχέδιο προσδιορισμού του ανακτορικού συγκροτήματος του Καδμείου. «Στόχος ήταν να σωθεί το ανάκτορο από την οικοπεδοποίηση, διότι την εποχή εκείνη που ήταν η δικτατορία, είχε προταθεί από κάποιους φορείς της πόλης να κτιστεί στην θέση της δημοτικής αγοράς η Λέσχη των Αξιωματικών και στο επόμενο οικοδομικό τετράγωνο να κατασκευαστούν πολυκατοικίες και τα αρχαία να μείνουν στα υπόγεια. Ευτυχώς η πρόταση αυτή δεν πέρασε και η δική μας πρόταση ήταν να απαλλοτριωθούν αυτά τα δύο οικοδομικά τετράγωνα ώστε να δημιουργηθεί ένας πνεύμονας οικιστικός και πολιτιστικός ο οποίος θα προστατεύσει και θα αναδείξει το Ανάκτορο. Χαίρομαι που υπάρχει ένας φορέας που θέλει να συνεχίσει τις ανασκαφές αυτές που καθυστέρησαν πολλά χρόνια. Η απαλλοτρίωση έγινε για να αναδειχθεί το Ανάκτορο του Κάδμου και αυτό δεν μπορεί να μετατίθεται συνεχώς για το απώτερο μέλλον. Πρέπει να γίνει τώρα».

ΑΜΦΕΙΟΝ ΚΑΙ ΠΥΡΑΜΙΔΑ

Ο κ. Σπυρόπουλος μίλησε όπως ήταν φυσικό και για τον λόφο του Αμφείου εκεί που όπως υποστηρίζει ο ίδιος βρίσκεται η πυραμίδα των Θηβών. «Εκείνο που με ενδιαφέρει είναι η τύχη του μνημείου. Περί της τύχης και της μορφής του Μνημείου υπέβαλλα διατριβή επί υφηγεσία στο μεγαλύτερο πνευματικό ίδρυμα της χώρας μας, το πανεπιστήμιο Αθηνών, που εγκρίθηκε ομοφώνως. Σήμερα υπάρχουν διαπρεπής επιστήμονες, όπως ο κ. Ράμπαχ που είναι μέλος του Γερμανικού Αρχαιολογικού Ινστιτούτου και ανασκαφέας ενός τύμβου στην Ολυμπία, που χαρακτηρίζουν το Αμφείον… Πυραμίδα. Και από την εξωτερική του μορφή ότι είναι βαθμιδωτό συμφωνούν άπαντες. Είναι λυπηρό ότι ο σημερινός έφορος αρχαιοτήτων κ. Αραβαντινός, στο συνέδριο που έγινε πέρυσι στο Ούντινε, δεν είχε το θάρρος να κρατήσει την σειρά ομιλίας σύμφωνα με το πρόγραμμα. Για να αποφύγει την κριτική εναντίον του άλλαξε την σειρά και μίλησε μετά από εμένα. Εκεί όμως, όταν εμφανίζεται στα Διεθνή συνέδρια, φοβάται να πει ότι το μνημείο δεν υπάρχει. Εκεί λέει ακριβώς τα αντίθετα. Όταν εκεί υποστηρίζει ότι στον χώρο του Μουσείου βρήκε ένα μνημείο με πλινθοκατασκευή το οποίο είναι όμοιο με εκείνο που ανακάλυψα εγώ στην κορυφή του λόφου του Αμφείου, αφήνω την κρίση σε εσάς».

Που είναι η αλήθεια και ποιο το ψέμα για την Πυραμίδα του Αμφείου….;

Τι βρήκε ο Α. Κεραμόπουλος, που έσκαψε από την ανατολική πλευρά του λόφου, την οποία έκοψε ο παλιός εθνικός δρόμος Αθήνας – Λαμίας;  Στο πάνω μέρος είναι ο τύμβος , από κάτω είναι μια ζώνη με λευκό χρώμα , μετά το κάτω τμήμα του λόφου και μετά ο δρόμος που οδηγούσε προς την πλατεία. Ο Α. Κεραμόπουλος και αργότερα κάποιος άλλος αρχαιολόγος ερεύνησε την κορυφή του λόφου, αλλά και οι δυο δεν ευτύχησαν να βρουν ένα ταφικό μνημείο. Ο Παυσανίας όμως, αντιγράφοντας την τοπική παράδοση λέει πως εκεί υπάρχει κοινός τάφος για τον Ζύθο και τον Αμφίωνα. Ο Θεόδωρος Σπυρόπουλος ξεκίνησε δοκιμαστικά κι έπεσε πάνω στον τον τάφο. Πρόκειται για έναν τεράστιο κιβωτιόσχημο τάφο, τον μεγαλύτερο στον Ελλαδικό χώρο, που μέσα είχε δυο αποθέτες, που αντιστοιχούν σε δυο νεκρούς. Μέσα στον τάφο και λίγο έξω από αυτόν βρήκαν 4 χρυσά κοσμήματα και άλλα μικρά κομματάκια από χρυσό διάκοσμο, τα οποία δεν ήσαν στη θέση τους, γιατί ο τάφος ήταν κλεμμένος.


Σκάβοντας με την ομάδα του (8 – 10 άτομα από την Θήβα), από το κέντρο του τύμβου, κατέβηκαν ένα πηγάδι 20 μέτρων και ανακάλυψαν ότι όλος ο λόφος του Αμφείου δεξιά και αριστερά ήταν κομμένος σε καταπληκτικές γαλαρίες ύψος 5 μ. και πλάτος 1,5 μ. , ενώ συνέχεια εύρισκαν κόχες. Τις γαλαρίες είχε δει και ο Α. Κεραμόπουλος όταν κόπηκε ο δρόμος. Αρχαιολογικό δελτίο 3/1917, σελ. 388, αλλά θεωρούσε πως ήσαν υδραγωγείο. Σκάβοντας και διατρέχοντας όλες τις γαλαρίες έφτασαν στην ΒΑ πλευρά, όπου άκουγαν τα βήματα των περαστικών απ’ έξω. «Πρόθεσή μας ήταν να ρίξουμε το μικρό χωμάτινο χώρισμα που υπήρχε , ώστε να βγούμε στον δρόμο και να συνεχίσουμε ευκολότερα από το να κατεβαίνουμε διαρκώς με ανεμόσκαλα από το πηγάδι, αλλά δεν προλάβαμε. Μετατέθηκα ξαφνικά και το πηγάδι γέμισε τσιμέντο…» συνεχίζοντας την περιγραφή ο Θ. Σπυρόπουλος.

Οι αρχαιολόγοι τότε αιφνιδιάστηκαν για να παραδεχθούν ότι το μνημείο είναι ενιαίο κι έτσι άρχισε η πρώτη κριτική και ο πόλεμος για την χρονολόγησή του. Για τον λόγο αυτό δε, ήρθε στην Θήβα ο 80χρονος Γερμανός καθηγητής της Βιέννης Φριτς Σταινμάγιερ, ο οποίος δέχτηκε τα πάντα, πλην όμως ζήτησε από τον Θ. Σπυρόπουλο να κατεβάσει την χρονολογία. «Μα αν κατεβάσω την χρονολογία τότε χάνει την αξία του το μνημείο το οποίο δεν βρίσκεται στην ουρά της εξέλιξης αλλά στην κορυφή αφού είναι το αρχαιότερο τυμβοειδές μνημείο στην Ελλάδα και στην Ευρώπη» είχε απαντήσει τότε ο Έλληνας Αρχαιολόγος..

Σήμερα 30 χρόνια μετά τις αξιολογήσεις του Θ. Σπυρόπουλου, ουδείς στην διεθνή βιβλιογραφία αμφισβητεί ότι το Αμφείο χρονολογείται το 2.500 π.χ, ότι τα χρυσά κοσμήματα και τα ευρήματα ανήκουν σε μια εποχή που συμπορεύεται με την παράδοση και ότι πρόκειται για τον διπλό τάφο των Ζύθου και Αμφίωνα. Οι αντιρρήσεις που υπάρχουν, αφορούν την πυραμίδα και είναι λίγες. Μερικοί δε από τους διαπρεπέστερους σήμερα αρχαιολόγους του κόσμου, όπως η Ζανέτ Φορσέ, ο Μαράν, ο Ράμπαχ (ανασκαφέας της Ολυμπίας) μιλούν για τον μεγαλύτερο τύμβο της Ελλάδας που έχει τη μορφή γήινης πυραμίδας.Το Αμφείο!

«Οι αντιδρώντες έχουν την εντύπωση ότι παλιότερα στην Ελλάδα κατοικούσαν μόνο τσοπάνηδες και ψαράδες. Δηλαδή, ενώ στον περίγυρο μας υπήρχαν υψηλοί πολιτισμοί (Μεσοποταμία, Τροία Αίγυπτος, Κρήτη) η Ελλάδα κοιμάται τον ύπνο του δικαίου και αυτό γιατί έτσι αρέσει σε εκείνους που έπρεπε να εντάξουν τους “ινδοευρωπαίους” σε κάποια χρονολογία και μια από αυτές είναι το Αμφείο, το οποίο όμως τους διαψεύδει, αφού είναι αρχαιότερο από τις τυμβοχωήσεις που υποτίθεται πως συνδέονται με την εισβολή “ινδοευρωπαίων” στην Ελλάδα. Και για να στηρίξουν τις θεωρίες τους έφτασαν στο σημείο να πουν πως ο πολιτισμός στην Ελλάδα αρχίζει με την Μυκηναϊκή εποχή το 1600 π.χ και ότι τον δημιούργησαν αυτοί που ήρθαν από Ουγγαρία, Αφγανιστάν κ.α. Παραμύθια της Χαλιμάς, που δυστυχώς τα διδάσκονται σήμερα στα σχολεία μας» επεσήμανε ο Θ. Σπυρόπουλος, προσθέτοντας:

“Όχι κύριοι. Θα αναστραφεί αυτή η πορεία είτε το θέλετε είτε όχι. Θα καταλάβετε ότι στην Ελλάδα από το 2.500 π.χ μέχρι το 1750 π.χ υπάρχει μια τεράστια πολιτισμική ανάπτυξη που δεν ξανάγινε ποτέ. Όλη η Μεσογειακή ζώνη έχει επηρεαστεί από τον ελληνικό πολιτισμό. Και η ίδια η Αίγυπτος στην υιοθέτηση του πυραμιδικού σχήματος ακολουθεί την Ελλάδα. Και απόδειξη δεν αποτελεί μόνο το περίοπτο μεγαλόπρεπο ασύγκριτο μνημείο του Αμφείου. Θέτουμε υπό την κρίση της πόλης και των επιστημόνων το θέμα: Δέχεστε αυτά που περιγράφω ότι είδα, δέχεστε μήπως ότι είναι υδραγωγείο κατά τον Κεραμόπουλο ή μήπως πως αποτελεί φυσικό φαινόμενο; Ότι και να δέχεστε, αξίζει τον κόπο να διαθέσουμε ένα μεροκάματο για να αφαιρέσουμε αυτό το μικρό παραπέτασμα του χώματος και να μπούμε μέσα. Δηλώνω πως αν μπούμε μέσα, θα ανακαλύψουμε πως εκεί θα χωρέσει ολόκληρη η πόλη και είναι κρίμα να μας στερούν αυτή τη δυνατότητα”.

Πηγή1

Πηγή2

26 thoughts on “Ποιοί φοβούνται την Πυραμίδα της Θήβας;”

  1. Ποιος αποφάσισε τη μετάθεση του κύριου Σπυρόπουλου; με ποια κριτήρια; γιατι δεν συνέχισαν οι ανασκαφές;
    Πότε επιτέλους θα σταθούμε στα πόδια μας θα αποδεχθούμε το μέγεθός μας και θα αξιώσουμε χρήσιμους και ικανούς στις κατάλληλες θέσεις; Ως πότε θα επιτρέπουμε στους ανάξιους να αλωνίζουν και να διώχνουν κάθε σοβαρό και άξιο άνθρωπο για να μην φανεί η μετριότητά τους κι η ασχετοσύνη τους;;;

    Like

    1. Οι ανασκαφές πάντοτε θα σταματούνε.
      Θα σταματούνε για όσο καταπολεμείται ο Ελληνικός Πολιτισμός ως «ΠΑΓΑΝΙΣΜΟΣ» και ως «ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΙΚΟΣ».
      Θα σταματάει, ή θα καλύπτεται το Μέγεθος του Ελληνικού Μεγαλείου για όσο υπάρχει στην ελληνική Γή η ΞΕΝΗ ΈΔΡΑ πού μισεί το κάθε τι Ελληνικό.
      Αυτή η Έδρα πού ονόμασε του Διός Βουλή ως Διαβολή και ως επακόλουθο τον Δία ως Διάβολο.
      Αυτή η Έδρα πού ονόμασε τον Θεό Απόλλωνα- τον αποκαλούμενο από τους Έλληνες της Αρχαίας Εποχής Εωσφόρο- ως Σατανά…
      Ας σημειώσουμε εδώ πώς Εωσφόρος = Αυτόν πού φέρνει το ΦΩΣ, διότι Έως = ΦΩΣ, και Φόρος = Φορέας.

      Για όσο η Έδρα αυτή συμμετάσχει στην Παιδεία και παρευρίσκεται στα εν Ελλάδι πολιτικά και πολιτισμικά δρώμενα, θα συνεχίζει ο Ελληνισμός να βυθίζεται όλο και πιο βαθύτερα στον Λάκκο της ΛΗΘΗΣ που επινόησαν για αυτόν οι κάθε λογής Ποιμένες του Ιορδάνη.

      «Και εξεγείρω τά Τέκνα σου Σιών κατά των Τέκνων των Ελλήνων»

      Like

  2. Εκτιμω βαθυτατα αυτον τον ιστοχωρο και το εχω εκφρασει κατ’ επαναληψη στο παρελθον. Για τον συγκεκριμενο κυριο ωστοσο υπαρχουν πολλα ερωτηματικα σχετικα με τις μεταβολες στην ακινητη περιουσια του στις αρχες της δεκαετιας του ’90 που συνεπεσαν με τις τοτε ανασκαφες του στον αρχαιολογικο χωρο της Τεγεας Αρκαδιας.

    Like

  3. Πρώτα απο όλους ο Μπαμπινιώτης, που αν παραδεχθεί όλα τα ανωτέρω χάνει την έδρα του και θα πρέπει να ξανά κάτσει στα έδρανα αλλά ως μαθητής αυτή την φορά. Το ίδιο έχει κάνει για για τους τάφους που βρέθηκαν στα Γλυκά νερά της Αττικής, κοντά στο Αεροδρόμιο για όσους δεν ξέρουν που είναι.

    Like

  4. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΝ ΤΟ ΛΑΟ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΑΙΩΝΕΣ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ
    ΚΡΑΤΟΥΝ ΘΑΜΕΝΑ ΠΑΡΑΜΕΛΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΠΑΞΙΩΜΕΝΑ ΤΑ ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΑ ΑΡΧΑΙΑ
    ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΠΩΣ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΣΥΝΗΔΕΙΣΕΙΣ ΕΝΘΥΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΑΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ
    ΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΤΕ……………………………

    Like

    1. ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ-Κείμενα Nόμων!

      Στα τέλη τού θ’ αιώνα ο αυτοκράτορας Λέων ΣΤ ο Σοφός έδωσε εντολή σε νομομαθείς να συγκε-
      ντρώσουν την έως τότε ισχύουσα νομοθεσία, να αφαιρέσουν όσους νόμους δεν ίσχυαν πλέον και να θεσπίσουν όσους νέους χρειάζονταν. Από αυτή προέκυψε μία συλλογή εξήντα βιβλίων, η οποία έμεινε γνωστή ως «Βασιλικά» και ίσχυσε μέχρι τέλους του Βυζαντίου(1453 μ.Χ.).
      Ο Λέων ΣΤ’ ο Σοφος, πού εξέδωσε την ανθελληνική νομοθεσία των «Βασιλικών» ήταν γυιός τού Αρμενοσλαύου αυτοκράτορα Βασιλείου Α’ ή νόθος γυιός του εβραϊκής καταγωγής αυτοκράτορα Μιχαήλ Γ’.
      Έγραψε χρησμούς περί του μέλλοντος, προσευχές, θρησκευτικά άσματα καί διάφορα άλλα παρόμοια. Άν καί συγγραφέας τέτοιων «έργων» όμως, δεδομένου ότι η φιλομάθεια δεν θεωρείται προσόν γιά τον Χριστιανισμό τού προσήψαν το προσωνύμιο «Σοφός», όχι ως παινετικό αλλά ως
      κοροϊδευτικό, γεγονός πού αποσιωπάται – γιά ευνόητους λόγους – από τούς σύγχρονους βυζαντινολόγους.
      Δεν υπάρχει χώρος, για να παρουσιάσουμε το σύνολο των νόμων, πού περιέχει η φρικτή αυτή νομοθεσία, άλλωστε σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να αναδειχθούν οι συνθήκες κάτω από τις οποίες έζησε το Ελληνικό Έθνος στα 1.100 χρόνια της βυζαντινής σκλαβιάς.

      Θα περιοριστούμε λοιπόν ενδεικτικά σε κείμενα των νόμων πούπεριέχονται στο πρώτο από τα συνολικώς 60 βιβλία των «Βασιλικών».

      Μελετώντας τα κείμενα παρατηρούμε, ότι δεν αρκούνται μόνο στην παράθεση των άρθρων και των διατάξεων, αλλά και περιέχουν εντελώς ξένα προς νομικά κείμενα αποσπάσματα με ύβρεις εναντίον των Ελλήνων, πού χαρακτηρίζονται «μυσαροί», «αλιτήριοι» κ.λπ.

      Αλλά το πιο εντυπωσιακό στοιχείο τους είναι οι τρομερές ποινές, πού προβλέπουν τα άρθρα αυτά κατά των Ελλήνων: «αδικήματα» όπως το έθιμο της παρατήρησης της «σπάλας» του αρνιού επέσυραν την ποινή της σταύρωσης(!), η «εμμονή εις την πλάνην των Ελλήνων» την ποινή
      τού θανάτου και ταυτόχρονα της δήμευσης της περιουσίας από τα μοναστήρια, η τέλεση από τρίτους σε κάποιοκτήμα κάποιας ελληνικής τελετής την ποινή (στον ιδιοκτήτη τού κτήματος!) των σωματικών βασανιστηρίων και στη συνέχεια των ισοβίων καταναγκαστικών έργων σε
      ορυχεία κ.λπ. κ.λπ.

      Προφανώς βρισκόμαστε μπροστά στις πιο τραγικές σελίδες μιας άγνωστης περιόδου της Ιστορίας
      του Ελληνικού Έθνους, περιόδου μαρτυρικής, αιματοβαμμένης ακραίας βαρβαρότητας, την οποίαν
      έζησαν οι πρόγονοί μας κάτω από την σπάθη του δημίου του Ελληνισμού, δηλαδή του Βυζαντίου, το οποίο οι σημερινοί Έλληνες εξακολουθούμε και σήμερα να το θεωρούμε «ελληνικό»

      1. «Οι των Ελλήνων
      εμμένοντες πλάνη,
      τιμωρίαις εσχάταις
      υποβληθήσονται.»

      2.” Έθιμο παρατήρησης «σπάλας» του
      αρνιού. Ποινή σταύρωσης!”

      3. “Συγγράμματα Ελλήνων. Καύση επί
      της πυράς.”
      «Δει τα Πορφυρίου και των ομοίων αυτού
      συγγράμματα πυρί καίεσθαι.»

      4. “Προσευχή στα Ελληνικά ιερά:
      Ποινή δήμευσης όλης της περιουσίας
      και εξορία.”
      «Μηδείς εν διαθέσει και ψυχή προσκυνούντος ή ευχομένου τα πάλαι (=Ελληνικά) κεκλεισμένα ιερά νυν θρησκευέτω’ απέστω της ημετέρας γενεάς το τοις αθεμίτοις καί καταράτοις ειδώλοις την προτέραν τιμήν αποδίδοσθαι, ή στεφανούσθαι ασεβείς των ιερών παραστάδας, ή τοις
      βεβήλοις βωμοίς ανάπτεσθαι πυρσούς… ως δημοσίω δικαστηρίω υπεύθυνος γεγονώς τού τηλικούτου δράματος την νόμιμον υπομονέτω κατηγορίαν και ελεγχόμενος
      δημευέσθω πάσαν αυτού ουσίαν καί εξοριζέσθω»
      (παρ.17). Δήμευση περιουσίας κι εξορία σε όποιον έκανε
      οτιδήποτε στα «πάλαι κεκλειμένα ιερά» όσα δηλαδή δεν
      είχαν ακόμη κατεδαφήσει.
      «Πάντας τους τόπους, ούστινας τοις ιεροίς η πλάνη των παλαιών (=Ελλήνων) αφωσίωσε, τη ιδική ημών ουσία βουλόμεθα συνάπτεσθαι… Ταύτα δε, άτινα πολλαίς διατάξεσιν εις την προσκυνητήν εκκλησίαν εβουλήθημεν ανήκειν, η χριστιανική εκκλησία εαυτή διεκδικείτω»
      (παρ.15)
      Έτσι άρχισε να γιγαντώνεται η εκκλησιαστική περιουσία.

      5. Ελληνική τελετή σε ξένο κτήμα
      τελουμένη από τρίτους: Ποινή
      δήμευσης περιουσίας.”

      6. Για πρώην εκχριστιανισθέντες
      και τώρα ελληνίζοντες: Ποινή
      θάνατος.”
      «Πάντων των επιτιμίων, όσα παρά των προβεβασιλευκότων κατά της Ελληνικής ηπείληται πλάνης ή υπέρ της ορθοδόξου πίστεως εισενήνεκται, κυρίων καί βεβαίων διηνεκώς όντων τε καί διά της παρούσης ευσεβούς νομοθεσίας φυλαττομένων, επειδή τίνες εύρηνται τη των ανοσίων καί μυσαρών Ελλήνων κατεχόμενοι πλάνη κακείνα πράττοντες, άπερ εις δικαίαν οργήν κινεί τον φιλάνθρωπον θεόν, ουδέ τα περί τούτων αδιόρθωτα καταλιπείν υπέστημεν, αλλά γνόντες, ως την τού αληθινού καί μόνου θεού καταλιμπάνοντες προσκύνησιν ειδώλοις αλογίστω πλάνη θυσίας προσέφερον καί
      πάσης ανοσιότητος μεστάς εορτάς επετέλουν, τούς μεν ήδη ταύτα ημαρτηκότας μετά το αξιωθήναι τού αγίου βαπτίσματος προς τα ελεχθέντα αυτών αμαρτήματα εκδικήσει τη προσηκούση καί ταύτα φιλανθρωπότερον υπεβάλομεν’ τού δε λοιπού διά τού παρόντος νόμου προαγορεύομεν άπασιν, ως οι μεν γινόμενοι χριστιανοί καί τού αγίου καί σωτηριώδους αξιούμενοι καθ’οιονδήποτε
      χρόνον βαπτίσματος, ει φανείεν έτι τη των Ελλήνων εμμένοντες πλάνη, τιμωρίαις εσχάταις (=ποινή θανάτου)

      7. Διδασκαλία Ελληνικών:
      Ποινή εξορία ή θάνατος

      «Παν δε μάθημα παρά των νοσούντων την των ανοσίων Ελλήνων μανίαν διδάσκεσθαι κωλύομεν, ώστε μη κατά τούτο προσποιείσθαι αυτούς παιδεύειν τούς εις αυτούς αθλίως φοιτώντας, ταις δε
      αληθείαις τας των δήθεν παιδευόμενων διαφθείρειν ψυχάς, αλλά μηδέν εκ του δημοσίου σιτήσεως απολαύειν αυτούς, ούκ έχοντας παρρησίαν, ουδέ εκ θείων γραμμάτων ή πραγματικών, τοιούτου τινός άδειαναυτοίς εκδικείν. Έιτε γαρ ενταύθα τις, είτε κατά χώραν φανείη (=νο-
      σών την των Ελλήνων μανίαν) τοιούτος ων καί μη προσδραμών ταίς αγιωτάταις ημών εκκλησίαις μετά των οικείων, ως είρηται, παίδων καί γαμετών, ταίς προδηλουμέναις υποπεσείται ποιναίς καί τας μεν αυτών ουσίας εκδικήσει το δημόσιον, αυτοί δε εξορία
      παραδοθήσονται’ ειδε τις εμφωλεύων τη ημετέρα πολιτεία θυσίας καί ειδωλολατρείας αμαρτάνων αλώ, ούτος ταίς εσχάταις υπαχθήσεται τιμωρίαις (=ποινή θανάτου)» (παρ.20).

      8. Άρνηση νηπιοβαπτισμού: Ποινή
      δήμευση περιουσίας και στέρηση
      πολιτικών δικαιωμάτων.

      «θέλει τους Έλληνας βαπτίζεσθαι και τα τέκνα αυτών χωρίς αναβολής μικρά όντα, τα δε τέλεια
      προδιδάσκεσθαι κατά τους κανόνας και τας γραφάς (Νομ. Φωτ. τιτλ. α’ κεφ. ε’).
      «Κακείνο δε νομοθετούμεν, ώστε και τα τούτων τέκνα μικράς ηλικίας όντα καί δίχα τινός αναβολής τυγχάνειν του σωτηριώδους βαπτίσματος, ως των ήδη την ηλικίαν προβεβηκότων δεομένων του προεδρεύειν ταίς αγιωτάταις εκκλησίαις κατά τούς θείους κανόνας καί τας θείας εκδιδάσκεσθαι γραφάς, ούτω τε γνησίας αντιλαμβάνεσθαι μετανοίας καί την παλαιάν (των Ελλήνων) αποσεισαμένους πλάνην του προσκυνητού τυγχάνειν βαπτίσματος. Τούτον γαρ τον τρόπον βεβαίως αν δέξαιντο καί διαφυλάξειεν την αληθινήν των ορθοδόξων πίστην καί ού πάλιν επί την παλαιάν μεταβάλοιεν πλάνην.
      Όσοι δε αν προφάσει του στρατείαν ή αξίωμα ή ουσίαν έχειν αυτοί μεν εσχηματισμένως προσήλθον ή προσέλθουν τω σωτηριώδει βαπτίσματι, τας δε αυτών γαμετάς ή παίδας
      ή τους άλλους τους κατά τον αυτών όντας οίκον επί της Ελληνικής καταλείψαιεν πλάνης, τούτους προστάττομεν δημεύεσθαί τε καί καθάπαξ μη μετέχειν της ημετέρας πολιτείας, αλλά και τιμωρίαις υποβάλλεσθαι ταίς αυτών αξίαις, ως αυτόθεν όντας φανερούς, μη καθαρά πίστει τού
      αγίου τυχείν βαπτίσματος ταύτα τοινύν επί τοίς αλιτηρίοις Έλλησι …δεδήλωται, νομοθετούμεν»(παρ. 20).

      9. Συγγραφή μαθηματικών έργων.
      Καύση των βιβλίων και εξορία
      του συγγραφέως.

      «Οι μαθηματικοί τας οικείας βίβλους εν όψεσι των επισκόπων καιέτωσαν, ούτω τε τη ορθοδόξω θρησκεία παραδιδόσθωσαν, μηδεμίαν επανόδου προς την οικείαν πλάνην ελπίδα φυλάττοντες μη ανεχόμενοιι δε καί της Ρώμης (=Κωνσταντινούπολης) αυτής καί της εκάστη πόλη διαγωγής εκβληθήσονται’ ει γαρ μετά ταύτα ή εν πόλει φανώσι ή ταίς αυτών χρώμενοι διδασκαλίας
      εξοριζέσθωσαν» (παρ.21).

      Τα εξοντωτικά άρθρα κατά των Ελλήνων από την βυζαντινή νομοθεσία,όχι των πρώτων χριστιανικών, αλλά των μεταγενεστέρων αιώνων, που παραθέσαμε, δεν καταργήθηκαν ποτέ και αποτελούν την σύγχρονη και αναμφισβήτητη απόδειξη,ότι το Βυζάντιο ουδέποτε εξελληνίστηκε, αντιθέτως παρέμεινε μέχρι τέλους σταθερό στον ανθελληνικό ιδεολογικό του προσανατολοσμό.

      Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ
      ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ

      Στις 7 του Οκτώβρη του 1838 ο Γέρος πήγε στο Γυμνάσιο της Αθήνας. Κάθισε στην άκρη και
      για μιάμιση ώρα άκουγε τον Γεννάδιο να κάνει μάθημα στα παιδιά. Όταν εκείνος δάσκαλος τελείωσε, ο Κολοκοτρώνης είπε πως θά’θελε κι αυτός να τους μίλαγε. Συμφώνησαν
      λοιπόν την άλλη μέρα, να πάει ο Γεννάδιος όλους τους μαθητές καιτους δασκάλους στην Πνύκα, όπου θα’ρχόνταν κι ο Γέρος.
      Από τα παιδιά το μάθανε και πολλοί άλλοι Αθηναίοι και τρέξανε κι αυτοί να τον ακούσουν.

      Ο λόγος πού έβγαλε ο Κολοκοτρώνης, ανεβασμένος στα βράχια της Πνύκας, όπου στα παλιά τα
      χρόνια τόσοι τρανοί ρήτορες μίλησαν στους Αθηναίους, στέκεται η πνευματική διαθήκη του ήρωα στο έθνος.

      Απ’αυτόν, όπως δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Αιώνας» στις 13 του Νοέμβρη 1838, τυπώνουμε εδώ
      κάμποσες από τις παρακαταθήκες του στα νιάτα:

      «Παιδιά μου! Εις τον τόπον τούτο, οπού
      εγώ πατώ σήμερα, επατούσαν και εδη-
      μιουργούσαν τον παλαιό καιρό άνδρες
      σοφοί και άνδρες με τους οποίους δεν
      είμαι άξιος να συγκριθώ, και ούτε να
      φθάσω τα ίχνη των. Εγώ επιθυμούσα
      να σας ιδώ, παιδιά μου, εις την μεγάλη
      δόξα των προπατόρων μας, και έρχο-
      μαι να σας ειπώ, όσα εις τον καιρό του
      αγώνος μας, και προ αυτού και ύστερα
      απ’ αυτόν, ο ίδιος , επαρετήρησα, και
      απ’αυτά να κάνομε συμπερασμούς και
      διά την μέλλουσαν ευτυχίαν σας (…)
      Και διά τους παλαιούς Έλληνας, οποίας γνώσεις εί-
      χαν και ποια δόξα και τιμήν έχαιραν κοντά εις τα άλλα
      έθνη του καιρού των, οποίους ήρωας στρατηγούς,
      πολιτικούς είχαν, διά ταύτα σας λέγουν καθ’ημέραν
      οι διδάσκαλοί σας και οι πεπαιδευμένοι σας. Εγώ δεν
      είμαι αρκετός. Σας λέγω μόνον πως ήτον σοφοί, και
      από εδώ επήραν καί εδανείσθησαν τα άλλα έθνη την
      σοφίαν των (…)
      Ύστερα ήλθαν καί οι Μουσουλμάνοι καί έκαμαν ό,τι
      ημπορούσαν, διά να αλλάξει ο λαός την πίστην του.
      Έκοψαν γλώσσες εις πολλούς ανθρώπους, αλλ’εστά-
      θη αδύνατο να το κατορθώσουν.
      Σαν είδε τούτο ο Σουλτάνος, διόρι-
      σε έναν Βιτσερέ (Βεζύρη – Αντιβασι-
      λέα), έναν Πατριάρχη και του έδωσε
      την εξουσία της εκκλησίας. Αυτός και
      ο λοιπός κλήρος έκαμαν ό,τι τους έλεγε
      ο Σουλτάνος. Ύστερον έγιναν οι κοτζαμπάσηδες
      (προεστοί) εις όλα τα μέρη. Η Τρίτη τάξις, οι έμποροι,
      και οι προκομένοι, το καλύτερο μέρος των πολιτών,
      μην υποφέροντες τον ζυγόν, έφευγαν καί οι γραμμα-
      τισμένοι επήραν καί έφυγαν από την Ελλάδα, την πα-
      τρίδα των, και έτσι έμεινε ο λαός, όστις στερημένος
      από τα μέσα της προκοπής, εκατήντησεν εις αθλίαν
      κατάσταση, και αυτή αύξαινε κάθε ημέρα χειρότερα’
      διότι, αν ευρίσκετο μεταξύ του λαού κανείς με ολίγην
      μάθηση, τον ελάμβανε ο κλήρος, όστις έχαιρε προνό-
      μια, ή εσύρετο από τον έμπορο της Ευρώπης ως βοη-
      θός του, ή εγίνετο γραμματικός του προεστού (…)
      Εις αυτήν την δυστυχισμένην κατάστασην μερικοί
      από τους φυγάδες γραμματισμένους εμετάφραζαν καί
      έστελναν εις την Ελλάδα βιβλία’ καί εις αυτούς πρέπει
      να χρωστούμε ευγνωμοσύνη, διότι ευθύς οπού κανέ-
      νας άνθρωπος από το λαό εμάνθανεν τα κοινά γράμ-
      ματα, εδιάβαζεν αυτά τα βιβλία, και έβλεπε ποίους εί-
      χαμε προγόνους, τι έκαμεν ο Θεμιστοκλής, ο Αριστεί-
      δης, καί άλλοι πολλοί παλαιοί μας, καί εβλέπαμε καί
      εις ποίαν κατάσταση ευρισκόμεθα τότε. Όθεν μας
      ήλθεν εις το νού να τους μιμηθούμε, καί
      να γίνομε ευτυχέστεροι. Καί έτσι έγινεν
      καί επροόδευσεν η Εταιρία (…)
      Εγώ παιδιά μου, κατά κακή μου τύχη, εξαιτίας των
      περιστάσεων έμεινα αγράμματος… Σας είπα όσα ο
      ίδιος είδα, άκουσα και εγνώρισα, διά να ωφεληθείτε
      από τα περασμένα… Το έργο μας και ο καιρός μας
      επέρασε…
      Εις εσάς μένει να ισάσετε και να στολίσετε τον τόπο,
      όπου ημείς ελευθερώσαμε».

      Η κυβέρνηση, που την τελευταία στιγμή έμαθε πως ο Κολοκοτρώνης θα μίλαγε στην Πνύκα, ταράχθηκε μην τυχόν και ξεσηκώσει τον κόσμο. Έστειλε λοιπόν μία δύναμη χωροφυλακής να τον εμποδίσει.
      Η ομιλίαόμως είχε πια τελειώσει.
      Γύριζε ο Γέρος περιτριγυρισμένος από τα παιδιά που βαβούριζαν ολόγυρά του.
      Εκεί, στον πλάτανο του παζαριού, συναντήθηκε με τους χωροφύλακες που τρέχανε να τον προλάβουν.
      -Άδικα θα πάτε, τους φωνάζει πειραχτικά. Τα είπα’ δε θα με βρείτε εκεί.

      Έπειτα από λίγα χρόνια, από τις 3 του Φλεβάρη του 1843, δεν θα τον έβρισκε το έθνος πουθενά. Πουθενά αλλού εξόν από τη μνήμη ενός ολόκληρου λαού. Γιατί
      μονάχα αν ζήσεις μέσα σ’ αυτή γίνεσαι αθάνατος.

      Από τον βιβλίο του Δημήτρη Φωτιάδη:
      Κολοκοτρώνης

      Like

      1. ΠΕΣ ΤΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΠΕΣ ΤΑ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΤΑ ΧΟΥΝ ΠΡΗΞΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΩΛΟΒΥΖΑΝΤΙΟ!!!!!!

        Like

  5. η Ελλαδα μας απο τοτε που παραδοθηκε η Κορινθος στους ρωμαιους ειναι σκλαβωμενη, εκτος απο μερικες χρονικες εξαιρεσεις.

    οι βυζαντινοι αυτοκρατορες καθε αλλο παρα φιλελληνες ηταν ( μεγας θεοδοσιος, ιουστινιανος κτλπ )

    Με την Εθνικη παλιγενεσια

    ( ο ορος επανασταση κατι εχει να κανει με το ιδιοκτισιακο καθεστος που ειχε παραχορηθει απο τους κατακτητες στους ρουφινανους τους, αν γνωριζει καποιος κατι περισοτερο ας μας ενημερωσει)

    του 1821 η Πατριδα μας ειδε το φως της Ελευθεριας,

    για λιγο…. ηταν και αυτο μια χρονικη εξερεση……

    ελπιζω στην συνεχεια,

    υ/γ

    στη διαθεση σας ολη η σφαγη του ελληνισμου στην περιοδο της βυζαντινοκρατιας.

    Like

  6. Καλά, ηρεμήστε λιγάκι, συμπατριώτες μου, που παντού βλέπετε τον “εχθρό” Χριστιανισμό και την “κακούργα” Ορθοδοξία. Μέχρι και για την πυραμίδα της Θήβας η Εκκλησία σας φταίει. Ως ορθόδοξος διαμαρτύρομαι επίσης για το σταμάτημα των ανασκαφών, αλλά δεν βλέπω κανένα ασυμβίβαστο ανάμεσα στην (τότε) εθνική μου καταγωγή και στη νυν θρησκευτική μου πίστη. Αν εσείς έχετε πρόβλημα, είναι μόνο δικό σας.
    Τι να κάνουμε, η ιστορική αναγκαιότητα έθεσε τον παγανισμό στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και μάλιστα πολύ πριν την εμφάνιση του Χριστιανισμού, η λατρεία των ειδώλων έφθινε συστηματικά. Μέχρι που και εισαγωγή ανατολικών-αιγυπτιακών θεοτήτων (Ίσιδα, Σέραπις, Εκάτη κλπ) έκαναν στην ελληνιστική εποχή, καθώς η πίστη στους Ολύμπιους δεν έπειθε πλέον παρά μόνο τους νέους κάτω των 15 ετών. Οι φιλόσοφοι τους είχαν γυρίσει την πλάτη προ πολλού.
    Σας τυφλώνει η προκατάληψη για κάθε τι χριστιανικό και ταυτόχρονα έχετε βρει την εύκολη λύση στο να φορτώνετε κάθε αρνητικό στην πλάτη του Χριστιανισμού. Σας ενοχλεί το μη ελληνικό Βυζάντιο, αλλά οι νόμοι του Λέοντος είναι γραμμένοι στην αρχαιοελληνική. Τα έχετε πολύ μπερδεμένα μέσα σας και δυστυχώς προκαλείτε σύγχυση και σε άλλους, που πιθανόν δεν έχουν τις ιστορικές γνώσεις για να σας αντικρούσουν (ίσως και να το επιδιώκετε κιόλας)
    Ήρεμα παιδιά, όλοι Έλληνες είμαστε.
    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!

    Like

    1. ΗΡΕΜΟΙ ΗΜΑΣΤΕ ΦΙΛΕ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ.ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΤΗΣ ΘΗΒΑΣ
      ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΤΑΙΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ
      ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΙΩΝΕΣ ΤΩΡΑ ΚΟΙΜΙ
      ΖΟΥΝ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΤΟ ΣΤΗΝ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ “ΑΡΧ
      ΗΓΟΥ”,ΠΑΣΑ ΤΟΤΕ, ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΑΖΗΜΙΩΤΟ ΦΥΣΙΚΑ!
      ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ-ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝ
      ΣΜΟΥ ΠΑΡΟΛΑ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΘΕΣΑΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ ΑΛΛΩΝ
      ΥΠΑΡΧΟΝΤΩΝ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ
      ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ.ΤΟ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΟΝ ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ ΚΑΙ ΑΝΑΝΤΙΡΡΗΡΤΟ ΔΙΚΑΙΩ
      ΜΑ ΣΟΥ,ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΩΣΤΕ.
      ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ
      ΣΤΟ ΧΡΟΝΟΝΤΟΥΛΑΠΟ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΤΟ ΜΥΑΛΟ.
      ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΠΟ
      ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΜΟΝΟΘΕΙΣΤΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑ
      ΤΟΡΙΑΣ.ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΒΡΗΚΕ ΠΡΟΣΦΟΡΟ ΕΔΑΦΟΣ Ο ΙΟΥΔΑΙΟ
      ΧΡΙΑΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΝΑ ΑΝΡΡΙΧΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΔΡΑΙΩΘΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ
      ΣΦΑΓΕΣ ΤΩΝ “ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΓΑΝΙΣΤΩΝ”.
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΕΩΣ ΘΕΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΣΟ
      ΦΟΥΣ ΗΤΑΝ ΤΡΑΝΤΑΧΤΟ ΠΆΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΗΘΕΛΕ ΠΙΣΤΕΥΕ ΣΤΟ
      ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ!
      ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ ΦΙΛΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΕ.
      ΤΟ ΟΤΙ ΠΟΛΛΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΓΡΑΦΕΣ ΞΕΡΝΟΥΝ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΚΑΤΑ ΤΩΝ
      ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ!
      ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΕΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΓΡΑΦΕΣ
      ΦΙΛΤΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ Η ΚΟΙΝΩΣ ΑΝΕΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ
      Η ΕΧΟΥΣΑ ΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΟΛΩΝ
      ΤΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ!ΕΞΑΛΟΥ ΓΡΑΦΕΣ ΓΡΑΜΜΕΝΕΣ ΣΕ ΑΛΛΗ ΓΛΩΣΣΑ ΘΑ ΗΤΑΝ
      ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΦΟΜΟΙΩΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ
      ΑΥΤΟ!
      ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΛΛΑ ΠΛΗΡΩΣ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ
      ΑΠΟΚΡΥΣΤΑΛΛΩΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ
      ΜΑΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΑΜΕ!
      ΤΟ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΟΝΤΟΣ ΨΑΛΜΟΣ ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ
      ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ!
      ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΗΜΟΥΝ ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ!

      Like

      1. εν συντομια…..
        ειμαστε ελληνες. δεν υπηρξαν θεοι του ολυμπου, παρα μονο οι ολυμπιοι, ως ανωτερες διαστατικες οντοτητες που εσταλησαν στη νγη να διδαξουν στους εκπεσοντες ανθρωπους την ελληνικη κ τον πολιτισμο.

        ο ιησους ειναι ο 2ος απολλωνιος που εσταλει να σηκωσει τις ψευτοαμαρτιες των ανθρωπων, κ να μας ελευθερωσει κ οδηγησει σε ανωετερςς πνευμεατικες καταστασεις, εκει που καποτε ηταν οι ανθρωποι.

        εβραιοχριστιανισμος δεν υπαρχει, αλλα μπορεις να πεις οτι οι κ….εβραιοι, εχουν βαλει το χερακι τους κ εχουν επηρεασει καταστασεις εις βαρους του μισητου εχθρου τους, ελληνισμου.

        δικιο εχει ο συνελληνας που λεει οτι στους ελληνιστικους χρονους το 12θεο ειχε αρχισει να φθηνει. στην λυρικη ποιηση υπαρχει καυστικοτητα στους θεους.
        ειναι αστεια δικαιολογια να ερμηνευουμε την εισροη ξενων θεοτητων, ως δικαιωμα τους καθενος να πιστευει ο,τι θελει. δηλ πιο παλια, δεν ειχνα δικαιωμα οι αρχιαοι ελληνες κ εμφανιστηκε αργοτερα κ μας ηρθαν βαρβαρες θεοτητες?

        οι 3 ιεραρχες, που σιγουρα θα μου επισυναψεις χωρια οπου κατηγορουν τον ελληνισμο, σπουδασαν αρχαια ελληνικη φιλοσοφια, πριν ξεκινησουν το εργο τους. κ στην ουσια προστατεψαν τα ελληνικα γραμματα, με τα συγγραματα τους.

        ΥΓ. τι νομιζεις υπαρχει στις βιβλιοθηκες του αγιου ορους? κομιξ? 1000 ελληνικα χειρογραφα, γνωση που φυλαχθηκε στο βυχαντιο, λεηλατηθηκε εν μερη απτους βαρβαρους και αιρετικους σταυροφορους (στο βατικανο βρισκονται κρυμμενα σημαντικα χειρογραφα) αλλα εξακολουθουν να φυλασετια πλουτος.

        πως ξεκινησε η αναγεννηση στην ευρωπη? μα, απτην μεταφορα χειρογραφων, μεσω των λογιων του βυζαντιου, προς την υπολοιπη ευρωπη. συν την αντιγραφη των αραβων, αριστων αντιγραφεων.

        κατηγορηστε οσο θελετε το βυζαντιο. οπως λεει μια διαφημιση……εχουν γνωση οι φυλακες και προστατευουν τα κειμηλια του αρχαιου ελληνικου πνευματος. ανθες πες για την βιβλιοθηκη της αλεξανδρειας ως απαντηση, αλλα οσα λεω ειναι δεδομενα.

        χαιρε κ ευφραινου

        Like

  7. ΔΕΣ το βιβλιο της ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ Την ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΙΩΝ στον ΕΣΠΕΡΙΝΟ.
    ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΖΑΧΑΡΙΟΥ το Αναγνωσμα.
    Ταδε λεγει Κυριος…….. και εξεγερω τα τεκνα σου ΣΙΩΝ επι τα ΤΕΚΝΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ και ……….
    Βλεπε μεγαλη ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ…. στο ΖΑΧΑΡΙΑΣ…….ενθα αναφερονται ρητως οι ΕΛΛΗΝΕΣ ΩΣ ΕΧΘΡΟΙ τους
    οποιους οι υιοι ΙΣΡΑΗΛ λαμβανουν την ΥΠΟΣΧΕΣΙΝ οτι θα ΝΙΚΗΣΟΥΝ….
    Ο ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΤΗΝ ΕΓΡΑΨΕ μετα το 312 π.Χ……..
    ….

    Like

  8. Kala, paidia o typos einai mourlos!! Oryetai pou den tou pernaei i gnomi, alla autoi pou gnorizoun to xwro kai tis ermineies tou den ton pairnoun sobara…

    Like

    1. Νίτσα έχω μια απορία και θα ήθελα σε παρακαλώ, αν μπορείς, να μου απαντήσεις.
      Έγραξες για τον τυπο οτι είναι “μουρλος”! Όλα καλά και άγια! Ξέχασες να μας πεις γενικά, εσύ τι γνώμη έχεις γενικά για το θέμα που μας απασχολεί. Δηλαδή η επιβίωση του Ελληνικού έθνους (αν γνωρίζεις τι θα πει “εθνος”)
      Παρακαλώ το σχόλιό σου

      Like

  9. Αγαπητέ Συνέλληνα συγχαρητήρια για τίς προσπάθειές σου.Όταν υπηρετούσα στη Θήβα περνούσα κάθε μέρα απο την Πυραμίδα.Θα ενώσουμε τις προσπάθειες και πιστεύω ότι πολύ σύντομα το μνημείο θα αποκαλυφθεί.Εάν χρειαστεί θα προσφέρουμε όλοι.Πρέπει η επιστημονική κοινότητα να ενδιαφερθεί.

    Like

  10. The plan to destroy the only civilization left on this planet has been put in action and unfortunately they have reached to the point were it makes it difficult to recover! However we must continue fighting for our own existence. We haven’t got much time left. Kissinger’s plan to vanish this race called “Hellenes” (Ellines) has been slowly and steadily succeeding. Our children have adapted all the western habits and their knowledge of their “roots” is very limited or not existence.
    Please continue exchanging information pertaining our nation and our history all over the web. People, I believe, will “hear” our call. Don’t be afraid if you will be labeled “nationalists” (ethnikistes). If this label means we love our country and we will fight for her then let it be: We are nationalist!!

    Peter

    Like

  11. Γνωστοί πολιτικοί μας σχολίασαν όταν τους είπαν για τα ευρήματα του του κ. Θ. Σπυρόπουλου “Δεν είναι εποχή για να παίρνουν τα μυαλά μας αέρα” …. ξαναψηφίστε τους λοιπόν για να μας θάψουν παρέα με τα εύρήματα……

    Like

➤ Σχολιάστε Ελεύθερα :

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s