Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Σύνταγμα από Αιγύπτιους Χριστιανούς για τις δολοφονικές επιθέσεις Ισλαμιστών


Σήμερα το απόγευμα και μέχρι πριν λίγη ώρα Αιγύπτιοι, Χριστιανοί στο θρήσκευμα, συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Συντάγματος στην Αθήνα διαδηλώνοντας για τις αιματηρές επιθέσεις που σημειώνονται στην Αίγυπτο εναντίον του Χριστιανικού πληθυσμού.
Φαίνεται πως οι μουσουλμάνοι κάτοικοι της Αιγύπτου απεχθάνονται την "πολυπολιτισμικότητα" και το φανερώνουν ακόμα και με δολοφονικές επιθέσεις εναντίον των Χριστιανών της περιοχής. Οι Χριστιανοί Αιγύπτιοι που συγκεντρώθηκαν στην κεντρικότερη πλατεία της Αθήνας, κάλεσαν σε παύση της αιματοχυσίας των κοπτοχριστιανών από τους φανατικούς ισλαμιστές. Αίσθηση προκάλεσαν τα φέρετρα με τον τον χριστιανικό σταυρό τα οποία προφανώς συμβόλιζαν τους νεκρούς Χριστιανούς από τις επιθέσεις των φανατικών ισλαμιστών. Οι παρευρισκόμενοι κρατούσαν πανό με παρόμοια συνθήματα, ενώ μαζί με σημαίες της χώρας τους κυμάτιζαν και οι Ελληνικές.

5 thoughts on “Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Σύνταγμα από Αιγύπτιους Χριστιανούς για τις δολοφονικές επιθέσεις Ισλαμιστών”

  1. Ἐννοεῖται ὅτι δὲν συγκινήθηκε κανεὶς «ἀντιρατσιστής».

    Φοβοῦμαι ὅτι σὲ λίγα χρόνια καὶ τὸ κέντρο τῶν Ἀθηνῶν δὲν θὰ εἶναι περισσότερο φιλόξενο γιὰ τοὺς χριστιανοὺς ἀπὸ ὅ,τι τὰ βάθη τῆς Αἰγύπτου.

    Like

  2. Πριν λιγες μερες εγινε κι εδω στο Αμστερνταμ μια τετοια συγκεντρωση.
    Δεν τους συμπαρασταθηκε κανεις απο τις χριστιανικες ομολογιες παρα μονο μια ευαγγελικη,ενας εκπροσωπος της Ελληνορθοδοξης κι τρεις απο την Παλια Καθολικη (οχι της Ρωμης) Εκκλησια.Κανενας αλλος.Που ηταν οι ” μετριοπαθεις μουσουλμανοι” και οι ονομαζομενοι ” διανοουμενοι” μεταξυ αυτων?Που ηταν καποιοι πολιτικοι φορεις που κοπτονται τοσο πολυ για τα ανθρωπινα δικαιωματα????

    Αλλα ειναι πλεον γνωστο προς ολους,ΜΟΝΟ οι μουσουλμανοι πρεπει να προστατευονται.Αν προκειται για τους χριστιανους σφυριζουμε χαλαρα και ριχνουμε το βλεμμα μας αλλου….

    Like

  3. Το 2005 εργαζόμουν σε εργο οδοποιίας στο Κουβέιτ και απέκτησα πολλούς άραβες συνεργάτες και φίλους και το Πάσχα έκανα Ανάσταση εκεί σε Ορθόδοξη εκκλησία, μαζί με χριστιανούς διαφόρων κρατών. Μου είχε κάνει εντύπωση η ζεστασιά στα βλέμματα των μουσουλμάνων και ο σεβασμός του απλού καθημερινού πολίτη προς τη Θρησκευτική μας διαφορά. Με προβληματίζουν τα γεγονότα που δημιουργούν οι φανατικοί, οποιασδήποτε ταυτότητας, χρώματος και συνείδησης.

    Like

    1. Έχω την αίσθηση ότι ο “σεβασμός” τον οποίο πολύ σωστά αναφέρεις, εκπορεύεται κυρίως (κατά την γνώμη μου πάντα) απο τους εξής λόγους:
      1. Είστε προσκεκλημένοι της επίσημης ηγεσίας εκεί απο την στιγμή που κλείνουν δουλειές με τις κατασκευαστικές εταιρίες για τις οποίες εργάζεστε.
      2. Για τους μουσουλμάνους ισχύει ο νόμος της Σαρία (πέρα απο την νομοθεσία του εκάστοτε κράτους, οπότε οποιαδήποτε δική τους παρεκτροπή θα προκαλούσε και την αντίστοιχη ποινή που έχει θεσπισθεί, απο την στιγμή που προσβάλλεται και η απόφαση της ηγεσίας).
      3. Είναι περισσότεροι, οπότε δεν έχουν ουσιαστικά να φοβηθούν τίποτε απο εσάς, πού όλοι κι όλοι απο όλα τα δόγματα χωρούσατε σε ένα ναό. Θα είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον να παρακολουθούσαμε την συμπεριφορά τους στην λιτανεία του Επιταφίου στους δρόμους (όπως εμείς ακολουθούμε το τελετουργικό) καθώς επίσης και τον Αγιασμό των υδάτων σε θάλασσα λίμνη ή κάποιο ποτάμι (τέτοιες κόσμιες και πολιτισμένες αντιδράσεις, παρακολουθούμε κάθε χρονιά στον αγιασμό των υδάτων απο τους Γκρίζους λύκους στο Φανάρι).
      4. Η παραμονή σας εκεί έχει ημερομηνία λήξεως. Θα τους κάνετε την δουλειά την οποία έχετε συμφωνήσει και θα φύγετε. Δεν ισχύει κάτι αντίστοιχο για τους κόπτες της Αιγύπτου που είναι μόνιμοι κάτοικοι.
      5. Ο αριθμός σας εκεί είναι ελάχιστος ώς ανύπαρκτος. Δεν είναι τό ίδιο όταν ζητάς δικαιώματα απο το επίσημο κράτος και υπάρχει η πιθανότητα δημιουργίας μειονοτικής κοινότητας.
      6. Δημόσια είστε υποχρεωμένοι να ακολουθείτε την νομοθεσία που διέπει την χώρα (και εσείς και οι σύζυγοί σας στην περίπτωση που σας έχουν επισκεφθεί ή σας έχουν ακολουθήσει). Θα ήθελα ωστόσο να μάθω σε περίπτωση δικής σας παραβατικής συμπεριφοράς ποιές είναι οι αντίστοιχες κυρώσεις.
      7. Τελευταίο αλλά σε καμμία περίπτωση έλασσον. Ποιό είναι το περιβάλλον στο οποίο έλαβε χώρα η λειτουργία του Πάσχα? είναι σε κάποια πόλη με ανθρώπους που κατά κύριο λόγο είναι καλλιεργημένοι (με παιδεία , έχουν ταξιδέψει και έχουν δεί και κάτι παραπέρα απο τον τόπο τους) ή σε απόμερο χωριό με ισλαμιστές φονταμενταλιστές?

      Like

➤ Σχολιάστε Ελεύθερα :

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s