Το σκισμένο κοράνι και η διαπραγμάτευση των κρατικών ομολόγων.

apodeiksh_porneioΚάθε εξάμηνο τα ίδια…

Lights, Camera, Revolution το Δεκέμβρη υπό τις κάμερες του CNN, του Reuters και των λοιπών μέσων. Τον Ιανουάριο μέσω κλίματος διεθνούς δυσφήμισης και τρομοκρατίας τα Ελληνικά ομόλογα έσπασαν τα κοντέρ αφού τεχνηέντως διαπραγματεύτηκαν με τα χειρότερα επιτόκια της δεκαετίας υπερκαλύφθηκαν όμως πολλαπλάσια της προσφοράς (όποιος πρόλαβε κοινώς πήρε). Είχε μεσολαβήσει η Standard & Poors με τη θρυλική υποβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας της χώρας, οι τρομεροί αναλυτές που προέβλεπαν διάρρηξη της Ευρωζώνης λόγω Ελλάδας. Η ίδια Standard & Poors που είχε αναβαθμίσει με σύσταση αγοράς την Lehman Brothers τρεις ημέρες πριν την κατάρρευση. Η ίδια S&P που σέρνεται στα δικαστήρια από την ΕΕ για διασπορά ψευδών ειδήσεων και εκβιασμών.

Στον ηλίθιο Ελληνικό μικρόκοσμο μας που κάποιοι φαντάζονται επαναστάσεις και άλλοι φοβόνται τα νεφελίμ ποιός μπορεί να εξηγήσει με απλά λόγια ότι η bildeberg δεν είναι παρά επενδυτές που παίζουν τα λεφτά τους; Ούτε Σατανιστές ούτε εξωγήινοι. Απλοί επενδυτές που όπως όλοι οι σοβαροί επενδυτές βάζουν τα λεφτουδάκια τους πάνω από τα παιδάκια της Αφρικής, από τα σύνορα της Ελλαδίτσας, από τη σύνταξη της κυρα Μαρίας.

Έξω από το μικρόκοσμο τι γίνεται; Το Μάιο έχουμε ένα μεγάλο comeback των Ελληνικών κρατικών ομολόγων αφού ακόμα και “εχθρικοί” προς την Ελλάδα οίκοι όπως η ING έδωσαν σύσταση αγοράς. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα μέσα σε μόλις δυό μήνες (13/3 – 05/5) η διαφορά έναντι των Γερμανικών χγ να μειωθεί από το 3% στο 1,75%. Οι αποδόσεις των Ελληνικών ομολόγων αποδείχτηκαν Too Lucrative για τους επενδυτές, κοινώς κάποιοι θησαύρισαν -ως συνήθως- στου κασίδη το κεφάλι. Η Ελλάδα δανείστηκε πανάκριβα, τα διεθνή χρηματοπιστωτικά ιδρύματα πλούτισαν. Ο κύριος Χατζηγάκης και ο κύριος Μεϊμαράκης κατηγορήθηκαν ευθέως από Κακαουνάκη και “Πρώτο Θέμα” ότι παίρνουν μίζες από τα δάνεια και ακόμα δεν έχουν καταθέσει αγωγές (γιατί άραγε;)

Με την ανάκαμψη λοιπόν και το επερχόμενο bid του Ιουνίου, ξεκίνησε το νέο πανηγύρι με τους ίδιους πρωταγωνιστές και εμάς κομπάρσους. Ο ουγκ μπάτσος που “σκίζει το Κοράνι” (με τα τυλιγμένα φιξάκια), ο Εθνικός (μετά την χορηγία της ΕΡΤ η χορηγία της Εμπορικής) μας ενημερωτής Κούλογλου που φροντίζει η είδηση να διαδοθεί στους ισλαμιστές Αφγανούς (ξέρετε, Ταλιμπάν, βιτριόλια κλπ). Ο Χαρδαβέλας ζητά άδεια από το ΣΥΡΙΖΑ για να μπει στο “άβατο” των μεταναστών χωρίς να τον δείρουν και η Μπίλντεμπεργκ μόλις έφυγε. Κράτος και παρακράτος σε αγαστή συνεργασία για να αρπάξουν τον δημόσιο κορβανά με σημείο αναφοράς τις Ευρωεκλογές. Ξέρετε, προεκλογική περίοδος που παραδοσιακά είναι ασταθής, η Αθήνα θα καίγεται μαζί με όσα δάση απέμειναν, η Siemens, MAN, Τέρνα και Άκτωρας θα χαθούν πίσω από το προπέτασμα καπνού και η γιαγιά θα πάρει 1 μίλκο αύξηση στη σύνταξη.

Business as usual.

41 thoughts on “Το σκισμένο κοράνι και η διαπραγμάτευση των κρατικών ομολόγων.”

  1. Δεν το’πιασες σωστά. ΤΟ ΕΣΚΙΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΔΟΠΑΤΗΣΕ! Ξέρεις τι σημαίνει το ποδοπάτημα στο Ισλαμ ε; Αλλάααααααααχ ΟΥααααααακπμπαρ!

    Like

  2. ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΔΕ ΓΡΑΦΕΙΣ; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΟΤΙ ΟΙ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΚΑΙΝΕ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ; ΖΗΣΕ ΤΟ ΘΡΗΝΟ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

    Like

  3. Η ιδέα του να λειτουργούμε βάσει του σεβασμού μας προς την θρησκεία θυμίζει την εντολή του Μωσαϊκού νόμου: «Τίμα τον πατέρα σου και την μητέρα σου». Ας υποθέσουμε όμως, ότι ο πατέρας σου και η μητέρα σου είναι εγκληματίες· δεν θα άξιζαν τον σεβασμό σου. Θα πρέπει λοιπόν να σεβόμαστε τους θρησκευόμενους ανθρώπους; Ναι, εφ’ όσον δεν είναι αντικοινωνικοί και δεν σκοπεύουν να επιβάλουν τις θρησκευτικές τους αντιλήψεις στους άλλους.

    Ωστόσο, ακόμη κι αν τους σεβόμαστε ως άτομα που ζουν ευπρεπώς και δεν ενοχλούν τους συνανθρώπους τους, δεν μπορούμε να σεβόμαστε τις πεποιθήσεις τους. Η θρησκευτική πίστη, που σημαίνει ισχυρή πεποίθηση σε κάτι παρά την απουσία απόδειξης, αποτελεί προδοσία της ανθρώπινης ευφυίας, υπονομεύει την επιστημονική γνώση και την καλλιέργεια ήθους. Σε περίπτωση που υπήρχαν σοβαρές αποδείξεις για τα δόγματά τους, τότε δεν θα επρόκειτο για πίστη αλλά για γνώση.

    Θα πρέπει βεβαίως να δείξουμε κάποια επιείκεια στους σκεπτικιστές του Μεσαίωνα, που ισχυρίζονταν, ότι σέβονταν το Χριστιανισμό, προκειμένου να γλυτώσουν το κάψιμο στην πυρά, και τους αποστάτες του Μουσουλμανισμού, οι οποίοι ζουν σε χώρες, όπου η έλλειψη πίστης στον Μουσουλμανισμό θεωρείται βαρύ αδίκημα. Εμείς όμως, που ζούμε σε μία σχετικά φιλελεύθερη κοινωνία, δεν έχουμε δικαιολογία. Για την ακρίβεια εμείς έχουμε χρέος να στηρίξουμε τα θύματα της θρησκευτικής καταπίεσης, όπου γης, βγαίνοντας από το «ευυπόληπτο» καβούκι μας και εκφράζοντας ευθαρσώς τις απόψεις μας. Η ελευθερία του λόγου είναι πιο σημαντική από τον σεβασμό.

    Ο σκεπτικισμός είναι ζήτημα ανάλογης βαρύτητας, διότι είναι η πύλη που οδηγεί στην γνώση· χωρίς όμως την ελεύθερη εκφορά του λόγου, ούτε οι ιδέες των σκεπτικιστών διαδίδονται, ούτε επιτυγχάνεται η ελεύθερη πρόσβαση στην γνώση. Δεν μπορεί να υπάρχει πραγματική θρησκευτική ελευθερία χωρίς ελευθέρωση από τα δεσμά της θρησκείας, πράγμα που εμπίπτει στην αντίληψη περί ελεύθερου λόγου. Όπως έγραψε ο Τζ. Σ. Μιλλ, καμμία ιδέα δεν μπορεί να καταξιωθεί στις συνειδήσεις των ανθρώπων, αν δεν υπάρχει η δυνατότητα έκφρασης της αντίθετης άποψης.

    Στην έννοια του ελεύθερου λόγου θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται και το δικαίωμα των ανθρώπων να γελούν με τις παράλογες ιδέες. Πράγματι το γελοίο –των σατιρικών καρτούνς του Μωάμεθ συμπεριλαμβανομένων– αποτελούσε ανέκαθεν σημαντικό στοιχείο της ελεύθερης ανταλλαγής ιδεών σχετικά με οποιοδήποτε θέμα και όχι μόνο όσον αφορά στην θρησκεία. Χωρίς αυτήν την ελεύθερη ανταλλαγή δεν θα υπήρχε πρόοδος στην γνώση και στην κοινωνία.

    Οι απολυταρχικοί εξτρεμιστές οποιασδήποτε θρησκείας η αίρεσης θέτουν την πίστη ως το πρωταρχικό ζητούμενο και αδιαφορούν παντελώς για την ελευθερία. Στην ημερησία διάταξη ακολουθούν η λογοκρισία και η βία. Σε μία κοινωνία, όπου κυριαρχεί η θρησκευτική ορθοδοξία, δεν υπάρχει θρησκευτική ελευθερία. Παρεμπιπτόντως το ξέσπασμα βίας, που προκλήθηκε από τα δανέζικα καρτούνς, σχεδιάστηκε από φανατικούς ισλαμιστές, οι οποίοι δημοσίευσαν σε μουσουλμανικές χώρες μία υπερβολική εκδοχή τους τέσσερις μήνες μετά την δημοσίευση των πρωτοτύπων.

    Αρκετοί μετριοπαθείς μουσουλμάνους, ενώ σε γενικές γραμμές καταδικάζουν την βία, προσθέτουν: «Οι άνθρωποι όμως δεν πρέπει να προσβάλλουν την θρησκεία». Γιατί όχι; Κανείς δεν καταγγέλλει την διακωμώδηση των πολιτικών απόψεων, για τις οποίες δικαιούμαστε να προχωρήσουμε σε ελεύθερο διάλογο. Στην πραγματικότητα αληθινός σεβασμός για την θρησκεία θα επέτρεπε τον ελεύθερο διάλογο ούτως, ώστε να αναδειχθεί η αλήθεια. Προς το παρόν όμως η θρησκεία γίνεται αποδεκτή ως θέσφατο, και δεν υπάρχει περιθώριο για πραγματική έρευνα και ελεύθερο λόγο. Αυτό σημαίνει, ότι οι θρησκευόμενοι άνθρωποι συνειδητοποιούν, ότι δεν μπορούν να σταθούν σε μία έλλογη συζήτηση.

    Οι πολιτικοί και άλλοι δημόσιοι λειτουργοί μας λένε, ότι δεν είναι πολιτικώς ορθό να αποκαλούμε τους μουσουλμάνους που προκάλεσαν τους βομβαρδισμούς του Λονδίνου (7 Ιουλίου 2005) μουσουλμάνους τρομοκράτες. Όμως όλοι γνωρίζουμε, ότι ήταν μουσουλμάνοι και μάλιστα φανατικοί. Η πίστη τους, ότι τους μάρτυρες του Αλλάχ περιμένει μία ευδαίμων μετά θάνατον ζωή, είναι μία άλλη πλευρά του προβλήματος και από την στιγμή που είναι ακλόνητη, εκείνο που ίσως χρειαζόμαστε είναι ένας αγιατολλάχ, ο οποίος με την βοήθεια του Κορανίου θα τους πείσει, ότι οι βομβιστές αυτοκτονίας θα πάνε στην Κόλαση (η ότι τέλος πάντων ο Παράδεισος ξέμεινε από παρθένες).

    Αν και θα πρέπει να προσέξουμε να μην στραφούμε εναντίον των φιλήσυχων μελών της μουσουλμανικής βρετανικής κοινότητας, ωστόσο δεν θα πρέπει να ακολουθήσουμε την πολιτική που ακολούθησαν διαδοχικές βρετανικές κυβερνήσεις στο παρελθόν. Για παράδειγμα το 1989 οι ιμάμηδες επικήρυτταν επ’ αμοιβή μέσω του BBC τον Σαλμάν Ρουσντί και όμως δεν διώχθηκαν για προτροπή σε έγκλημα.

    Οι βομβιστές αυτοκτονίας της 7ης Ιουλίου ήταν νεαροί μουσουλμάνοι, οι οποίοι γεννήθηκαν στην Μ. Βρετανία, τρεις εκ των οποίων αναγνωρίσθηκαν αμέσως μετά τον θάνατό τους. Τουλάχιστον ένας από αυτούς συνήθιζε να πηγαίνει στο τζαμί του Φίνσμπουρι, όπου ο Αμπού Χαμζά έκανε επί οκτώ έτη κηρύγματα μίσους και βίας και προέτρεπε νέους άνδρες να διαπράξουν εγκλήματα (κάτι το οποίο ήταν γνωστό στις Αρχές). Η Υπηρεσία Δίωξης άρχισε τις διαδικασίες ποινικής του δίωξης μόλις το 2004, κι αυτό επειδή οι ΗΠΑ ζητούσαν την έκδοσή του στην χώρα τους, προκειμένου να δικαστεί για εγκλήματα που είχε διαπράξει εναντίον τους.

    Είναι προφανές, ότι είναι αδύνατον να σεβόμαστε μία ιδεολογία, την οποία η λογική μας απορρίπτει ως πρόληψη, πόσω μάλλον όταν πρόκειται για επικίνδυνη πρόληψη. Κατά συνέπεια πρέπει να υποκριθούμε, ότι σεβόμαστε την θρησκεία χάριν του «πολιτικώς ορθού». Όταν ιδεολογίες αυτού του είδους, που παριστάνουμε ότι σεβόμαστε, επιτρέπεται να εμφυτευθούν σε παιδιά, τα οποία ενδεχομένως να γίνουν βομβιστές αυτοκτονίας χάριν αυτών, τότε η υποκρισία μας μετατρέπεται σε συνενοχή στην ψυχική και πνευματική κακοποίηση των παιδιών, στην καταπίεση των γυναικών, ακόμη και προτροπή σε τρομοκρατικές πράξεις. Αυτό είναι ένα έγκλημα, το οποίο διαπράττουν συστηματικά οι πολιτικοί μας χάριν των ψήφων. Ιδρύουν σχολεία, τα οποία προάγουν την μύηση των παιδιών σε μία ορισμένη θρησκεία, παρέχοντάς τους ταυτόχρονα κρατική υποστήριξη, ενώ οι ίδιοι ασπάζονται κάποιο άλλο δόγμα και είναι δέσμιοι άλλου είδους προλήψεων.

    Μας λένε, ότι δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε το Ισλάμ για τις τρομοκρατικές επιθέσεις στην Νέα Υόρκη, την Μαδρίτη και το Λονδίνο ούτε για τις βίαιες αντιδράσεις ωρισμένων στην δημοσίευση των σκίτσων του Μωάμεθ. Είναι σαν να ισχυριζόμαστε, ότι ο Χριστιανισμός δεν είχε καμμία σχέση με την Ιερά Εξέταση. Στο Ευαγγέλιο ο Ιησούς διαρκώς τονίζει, ότι το σωστό ταυτίζεται με την πίστη στο πρόσωπό του. Ο Θωμάς Ακυινάτης έλεγε, ότι «το να μην πιστεύεις συνιστά την μεγαλύτερη αμαρτία», και ουδείς διανοούνταν να το αμφισβητήσει. Είναι προφανές, ότι η Ιερά Εξέταση, οι Σταυροφορίες, το κάψιμο των μαγισσών, των αιρετικών και των Εβραίων – όλα είναι έργα του Χριστιανισμού. Η διενέργεια μαρτυρίων δεν αποτελεί μεμονωμένο περιστατικό, πράξη κάποιων κακών ανθρώπων που διασύρουν μία καλή θρησκεία. Η δίωξη των σκεπτικιστών απορρέει από το ότι οι χριστιανοί συνδέουν την πίστη με την σωτηρία, ας μην αναφερθούμε στην φρικτή ιδέα, ότι ο Θεός θα μπορούσε να τιμωρήσει ολόκληρη την ανθρωπότητα για την μη πίστη μερικών.

    Ο Μωάμεθ συνέχισε το «έργο» του Ιησού, και στο Κοράνιο υπάρχουν ακόμη περισσότερες μανιακές καταγγελίες περί μη πίστης απ’ ό,τι στην Καινή Διαθήκη. Επιπλέον το Ισλάμ δεν κατάφερε να περιορίσει τα κρούσματα βίας και να δείξει την μετριοπάθεια, που δείχνει ο Χριστιανισμός τους τελευταίους δύο αιώνες. Οι Ταλιμπάν, η Αλ Κάϊντα και η Μπάντρ Κόρμπς του Ιράκ (την οποία διευθύνει το Ανώτατο Συμβούλιο Ισλαμικής Επανάστασης της χώρας) είναι εξτρεμιστικά αλλά ορθόδοξα κινήματα – γεννήματα του Κορανίου, που υποτιμά τις γυναίκες και διατάσσει τους πιστούς του να κηρύξουν ιερό πόλεμο (τζιχάντ) ενάντια στους αιρετικούς και τους «απίστους». Οι μετριοπαθείς μουσουλμάνοι μπορεί να το θεωρήσουν ως παρερμηνεία – αλλά γιατί ο Αλλάχ η ο προφήτης του ο Μωάμεθ προκάλεσαν τέτοια σύγχυση; Ακόμη και οι δύο μεγαλύτερες σέκτες του Ισλαμισμού, οι σιίτες και οι σουνίτες, βρίσκονται σε διαρκή σύγκρουση μεταξύ τους στο Ιράκ, αλλά και αλλού.

    Οι μουσουλμάνοι, μας λένε, είναι πραγματικά ευαίσθητοι και πληγώνονται, όταν κάποιος κοροϊδεύει την θρησκεία τους. Ο θεός τους και υποτιθέμενος δημιουργός τους δεν διαθέτει κάποια αίσθηση του χιούμορ; Το γέλιο δεν είναι δικό του δημιούργημα; Και μήπως είναι τόσο αδύναμος, ώστε να μην μπορεί να αντιμετωπίσει ένα αστείο, χωρίς να προστρέξουν προς υπεράσπισή του κάποιοι ιερωμένοι, οι οποίοι είναι ανίκανοι να αντιληφθούν τον οποιονδήποτε αστεϊσμό; Οι μουσουλμάνοι, ισχυριζόμενοι ότι είναι υπερευαίσθητοι και ότι πληγώνονται από σκίτσα, αποκτούν προνόμια. Όλοι οφείλουν να τους μιλούν με ιδιαίτερη προσοχή και να τους αντιμετωπίζουν με μεγάλη επιείκεια.

    Είναι γεγονός, ότι στην Αγγλία υπάρχει νόμος κατά της βλασφημίας για την προστασία των δογμάτων της Εκκλησίας της Αγγλίας. Η αρχή της ισότητας επιβάλλει την ισχύ αυτού του νόμου και για τις άλλες θρησκείες. Σήμερα όμως αποτελεί νεκρό γράμμα, και η καλύτερη λύση θα ήταν να καταργηθεί, όπως άλλωστε έχει προτείνει η Νομική Επιτροπή επανειλημμένως και σε διαδοχικές κυβερνήσεις, οι οποίες όμως κωφεύουν. Τώρα όμως η ιδέα της βλασφημίας έχει μετονομασθεί σε ασέβεια των θρησκευτικών συναισθημάτων του άλλου, πράγμα που την έχει καταστήσει άτρωτη. Η τωρινή κυβέρνηση μάλιστα προχώρησε στην ποινικοποίηση αυτής της «ασέβειας» μετονομάζοντάς την σε «προτροπή σε θρησκευτικό μίσος» και ψηφίζοντας σχετικό νόμο.

    Οι νόμοι βεβαίως ψηφίζονται για την προστασία των ανθρώπων και υπάρχουν πλείστοι νόμοι γι’ αυτόν τον σκοπό· μέχρι τώρα δεν είχαμε νόμους για την προστασία των ιδεών. Στις 20 Φεβρουαρίου ο πάπας Βενέδικτος XVI έκανε έκκληση για αμοιβαίο σεβασμό των θρησκειών και των συμβόλων τους –μόνο που παρέλειψε να ζητήσει ανάλογο σεβασμό και προς τους άθεους.

    Υπό την πίεση των θρησκευτικών ηγετών και την κοινή τους βούληση για εξουσία το Συμβούλιο της Ευρώπης εξετάζει την θέσπιση νόμων από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και τα Ηνωμένα Έθνη, που θα επιβάλλουν τον «σεβασμό των θρησκευτικών συναισθημάτων» παγκοσμίως.

    H εισαγωγή της λέξης συναισθήματα στοχεύει σε μία επίφαση ανθρωπιάς. Οι έλλογοι όμως άνθρωποι δεν μπορούν να σέβονται την θρησκεία –αν ενδιαφερόμαστε να υπερισχύσει η εντιμότητα της υποκρισίας– και το να δείχνουμε ψευτοσεβασμό στις θρησκείες δεν θα ήταν μόνο ανέντιμο, αλλά θα επέτρεπε τον θρίαμβο των προλήψεων και των προκαταλήψεων του Μεσαίωνα και την παράλληλη άρση των κοινωνικών και ατομικών ελευθεριών, που με τόσο κόπο και πόνο κατέκτησαν οι άνθρωποι τους τελευταίους αιώνες.

    Εν κατακλείδι, αντί να είμαστε πρόθυμοι να περιορίσουμε την ελευθερία του λόγου χάριν του υποκριτικού σεβασμού προς την θρησκεία, θα έπρεπε να περιορίσουμε τον σεβασμό προς την θρησκεία χάριν του ελεύθερου λόγου. Αυτό επιτάσσει η αναζήτηση της αλήθειας και της ελευθερίας.

    Πηγή: freeinquiry.gr (Μπάρμπαρα Σμόκερ, περιοδικό «Free Inquiry»)

    Like

  4. Ο Αυστραλός πρωθυπουργός είπε στους μουσουλμάνους: “Αν δεν σας αρέσει να ζείτε εδώ, όπως ζούμε όλοι, μπορείτε να φύγετε, δεν σας φέραμε με το ζόρι…” Είπε αυτό που ψιθυρίζουν οι Ευρωπαίοι αλλά δεν τολμούν να πούνε λόγω… δειλίας!! Ο Αυστραλός πρωθυπουργός Kevin Rudd πρότεινε στους Μουσουλμάνους που θέλουν να ζουν κάτω από τον Ισλαμικό νόμο της Σαρία, να φύγουν από τη χώρα!!
    Η κυβέρνηση της Αυστραλίας θέλει να αποτρέψει τυχόν τρομοκρατικές ενέργειες, βάζοντας στο στόχαστρο τους φανατικούς.
    Ο Rudd εξαγρίωσε μερικούς Αυστραλούς Μουσουλμάνους, λέγοντας ότι υποστηρίζει το να επιτηρούνται τα τζαμιά της χώρας από υπηρεσίες πληροφοριών.Τα λόγια του ήταν :”Οι μετανάστες, και όχι οι Αυστραλοί, είναι αυτοί που πρέπει να προσαρμοστούν. Έτσι είναι, και άμα τους αρέσει! Βαρέθηκα να ανησυχούμε σε αυτή τη χώρα μήπως προσβάλλουμε ένα άτομο ή την κουλτούρα του. Από τότε που έγιναν οι τρομοκρατικές επιθέσεις στο Bali, η πλειοψηφία των Αυστραλών ένιωσε ένα κύμα πατριωτισμού.Η κουλτούρα μας εξελίχθηκε σε δύο αιώνες γεμάτους αγώνες, προσπάθειες και νίκες από εκατομμύρια άντρες και γυναίκες που επιζητούσαν την ελευθερία.Η κύρια γλώσσα που μιλάμε είναι τα Αγγλικά. Όχι τα Ισπανικά, τα Λιβανέζικα, τα Αραβικά, τα Κινέζικα, τα Γιαπωνέζικα, τα Ρώσικα ή οποιαδήποτε άλλη γλώσσα. Οπότε, αν θέλετε να γίνετε μέρος της κοινωνίας μας, μάθετε τη γλώσσα μας!Οι περισσότεροι Αυστραλοί πιστεύουν στο Θεό. Αυτό δεν είναι κάποιο Χριστιανικό, ακροδεξιό, πολιτικό κίνημα, αλλά γεγονός: Χριστιανοί, άντρες και γυναίκες, με Χριστιανικές αρχές, ίδρυσαν αυτή τη χώρα, και αυτό είναι καθαρά καταγεγραμμένο. Αρμόζει, λοιπόν, να το δείχνουμε πάνω στους τοίχους των σχολείων μας. Αν ο Θεός σας προσβάλλει, σας προτείνω να βρείτε άλλο μέρος του κόσμου γιά να ζήσετε, διότι εμάς ο Θεός είναι μέρος της κουλτούρας μας.Θα δεχτούμε αυτά που πιστεύετε, χωρίς ερωτήσεις. Αυτό που ζητάμε είναι να δεχτείτε κι εσείς αυτό που πιστεύουμε εμείς, και να ζήσετε μαζί μας με αρμονία, χαρά και ειρήνη.Αυτή είναι η δική μας χώρα, η δική μας γη και ο δικός μας τρόπος ζωής, και θα σας προσφέρουμε κάθε ευκαιρία να τα απολαύσετε κι εσείς. Όμως, μόλις χορτάσετε να παραπονιέστε, να γκρινιάζετε και να μουρμουρίζετε γιά τη σημαία μας, τον όρκο πίστης στη χώρα μας που δίνετε όταν παίρνετε την υπηκοότητα, τα χριστιανικά μας πιστεύω, τον τρόπο ζωής μας, τότε σας ενθαρρύνω να εκμεταλλευτείτε μιά άλλη μεγάλη ελευθερία της Αυστραλίας: Το δικαίωμα να φύγετε!Αν δεν είσαστε ευχαριστημένοι, τότε φύγετε! Δε σας φέραμε εδώ με το ζόρι. Εσείς διαλέξατε να έρθετε. Οπότε, δεχτείτε τη χώρα που εσείς διαλέξατε!”
    Σύνδεσμος: http://kostasxan.blogspot.com/2009/04/blog-post_8533.html

    Like

  5. ΚΟιτουσε πολυ μπροστα ο Αυστραλος πρωθυπουργος.Αλλα βεβαια αυτη ειναι και η διαφορα του πρωθυπουργου με @@ και του ” @@ πρωθυπουργος”

    Like

  6. @Coroner

    Ποιος σου είπε ότι το ποδοπάτησε; Ο αστυνομικός έψαχνε για “φιξάκια” και δεν έσκισε ούτε ποδοπάτησε τίποτα. Επίσης μην πας να δικαιολογήσεις τις πράξεις των ισλαμιστών. Εδώ είναι Ευρώπη, τουλάχιστον προς το παρόν, οπότε τις ταρζανιές τους ας τις αφήσουν για τις χώρες τους. Πρόσεξε γιατί για τους μουσουλμάνους οι χριστιανοί και οι εβραίοι είναι μόνο καλοί για να πληρώνουν φόρους. Κατά τ’ άλλα σε φαλτσετώνουν για την πλάκα τους

    Like

  7. Μια ενδιαφέρουσα ανάλυση, μια ενδιαφέρουσα προσέγγιση, γενικώς μια ενδιαφέρουσα δουλειά, είναι δυνατόν υπό προϋποθέσεις να μη διατηρεί μόνο αμείωτο το ενδιαφέρον της, αλλά να είναι διατυπωμένη με τρόπο που να της προσδίδει επιπρόσθετα και μια αξιοπρόσεκτη μαγεία.
    Αυτό όμως δεν συνιστά ικανή και αναγκαία συνθήκη για να απλουστεύονται υπερβολικά τα πάντα άλλοτε αναδεικνύοντας τις αφανείς πλευρές που τα αφορούν και άλλοτε περιορίζοντας τη συλλογιστική μας μόνο στα εμφανή τερτίπια της.

    Το ότι οι παίκτες στο πολιτικό και οικονομικό γίγνεσθαι, θα αξιοποιούν κάθε φορά και την απειροελάχιστη ευκαιρία για να τη μετατρέψουν σε δυνατότητα και εργαλείο προώθησης σχεδίων και επιδιώξεων, είναι και σαφές, και δεδομένο.

    Την ευκαιρία όμως.
    Και ενδεχόμενα μαζί με τη ευκαιρία, θα αξιοποιούν κάθε φορά ακόμα και τον πρωτογενή σχεδιασμό άλλων.
    Διότι αυτός είναι ο ρόλος τους. Να αξιοποιούν…
    Να μην αφήνουν τίποτε να πάει χαμένο.

    Το βούλιαγμα της Ελλάδας όμως από το φορτίο του πολυπολιτισμού, δεν σχεδιάστηκε, δεν οργανώθηκε, δεν αναπτύχθηκε γιατί στα μυαλά των εμπνευστών του ήταν η πρωτογενής και η δευτερογενής αγορά των ομολόγων.

    Οι διαφορές στα επιτόκια δανεισμού, παρά τα τεράστια υπερκέρδη που αποφέρουν στους μελετημένους διαχειριστές τους, ωχριούν μπροστά στο μέγεθος του προσδοκώμενου υπερκέρδους από τους εμπνευστές του πρωτογενούς αυτού σχεδιασμού.

    Όταν ο Οζάλ σχεδίαζε το σύγχρονο «ΔΟΥΡΕΙΟ ΙΠΠΟ» της κατευθυνόμενης λαθρομετανάστευσης, δεν είχε συμπεριλάβει στο σχεδιασμό του τις εκδόσεις των κρατικών ομολόγων.

    Με δύο λόγια…
    Δηλώνω απόλυτα σύμφωνος με το συλλογισμό για την «υπό το τραπέζι» αξιοποίηση γεγονότων, συμβάντων και ευκαιριών, αλλά αν χάσουμε το κύριο, το πρωτογενές από το κέντρο της προσοχής μας, θα έχουμε χάσει και τη μπάλα.

    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία

    Κ. ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
    http://ellinikoforum.blogspot.com/

    Like

  8. Δειτε και κλαψτε το βιντεο με την επελαση των βαρβαρων,υπο την καθοδηγηση φυσικα διαφορων…προθυμων:

    Like

  9. Σε σχέση με το παραπάνω βίντεο…

    Ποιά είναι τα “Πατριωτικά Κόμματα”;

    Οι απόγονοι της Μοναρχίας, του Μεταξά και της Χούντας που βαρύνονται με τα μεγαλύτερα εγκλήματα εις βάρος του ελληνισμού:

    -το ξεπούλημα της Μικράς Ασίας στον Μουσταφά Κεμάλ και

    -την παράδοση της μισής Κύπρου με το πραξικόπημα στους νατοϊκούς Τούρκους φίλους;

    Για ηλίθο περνάτε τον ελληνικό λαό θεωρώντας ότι έχασε τη μνήμη του;

    Like

  10. @Π&Α: Αυτό είναι το ανησυχητικό φίλε: Κάποτε οι γενοκτονίες και οι συνέργειες σε γενοκτονίες είχαν τον μανδύα του πατριωτισμού και του φιλολαϊκισμού. Όταν σφαζόντουσαν οι Πόντιοι και οι Ίωνες για ποιόν πατριωτισμό μιλούσαν; Τι θεωρούσαν πατρίδα; τις τότε γραμμές στο χάρτη; Όποιον έφερε χαρτιά του κρατιδίου; Αυτοί όμως μπήκαν στο χρονοντούλαπο. Το ανησυχητικό είναι ότι εμφανίζονται αριστεροί με μια ελιτίστικη αρλουμπολογία αθηνοκεντρισμού για να μην πω κολωνάκι σκέτο και κάνουν επίδειξη αντιπατριωτικής υστερίας όταν (δεν είναι στις σκαφάρες τους) ή δεν ρουφιανέυουν αριστερούς αγωνιστές. Εντέλει πατρίδα δεν έχει ο προλετάριος ή το κεφάλαιο;

    Like

➤ Σχολιάστε Ελεύθερα :

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s