Ο Σωκράτης, το Τρωκτικό και τα ΜΜΕ

Η ανιδιοτέλεια αποτελεί είδος προς εξαφάνιση σε αυτό τον κόσμο όπου τα Ευρώ, τα ιδιοτελή κίνητρα και το ίδιο συμφέρον έχει αναχθεί ως κινητήριος μοχλός όχι απλώς της δράσης αλλά και της ίδιας της ύπαρξης.

Η φιλοσοφία και η στάση μας είναι απλή και ταγμένη σε κάτι μεγαλύτερο. Ίσως και εμείς έχουμε σαν κίνητρο την ιδιοτέλεια, αφού η μάχη για την μητέρα Γή είναι η απόλυτη αλήθεια και το υπέρτατο συμφέρον. Για να επιτευχθεί, απαιτείται τόσο η γνώση της πραγματικότητας αλλά και η προστασία της ελεύθερης πληροφόρησης. Με αυτό το γνώμονα, αναφέρουμε μόνο γεγονότα που γνωρίζουμε προσωπικά:

Ο Σωκράτης Γκιόλιας, είναι χρόνια στο κουρμπέτι. Το βιογραφικό του είναι γνωστό και δεν θα αναμασήσουμε χιλιοειπωμένες παρόλες. Ο Σωκράτης λοιπόν ήταν ο αφανής, ο operation manager μιας επιχείρησης με έναν εργασιακό οίστρο που τον έκανε βασικό κομμάτι του φαινομένου «Μάκης». Αναπόφευκτα ήταν κοινωνός ενός όγκου πληροφοριών που πολλάκις έμεναν στην αφάνεια. Ως μοχλός αυτής της επιχείρησης, ανέχτηκε κακώς κείμενα πολλές φορές με προσωπικό κόστος και αντίθετη θέση. Αναμφισβήτητα η πορεία της επιχείρησης, ιδιαίτερα όταν τα έσοδα της γιγαντώνονται, κάνει τα θέματα ηθικής να αμβλύνονται υπό το βάρος του συμφέροντος. Η σύγκρουση ηθικής και συμφέροντος σε κάνει να ψάχνεις μια βαλβίδα διεξόδου της πίεσης για να αποφύγεις την έκρηξη. Εκεί είναι και η εμπλοκή του Σωκράτη με τους ανεξάρτητους δικτυακούς τόπους, ιδιαίτερα το Τρωκτικό. Χωρίς να θέλουμε να αγιοποιήσουμε ανθρώπους, όλοι έχουμε τις κακές μας πτυχές, στον Σωκράτη οφείλουμε να εκτιμήσουμε κάποιες σοβαρές μάχες, με ΑΤΟΜΙΚΟ κόστος:

  • Υπόθεση Κεντέρη – Θάνου. Κόντρα σε όλο το συφερτό των αναρμόδιων κατήγορων, ήταν ο μόνος που υπερασπίστηκε τους αθλητές. Ο μόνος που βγήκε με στοιχεία, όταν τα παπαγαλάκια ούρλιαζαν εν χορώ και ολόκληρη η κοινωνία παρακολουθούσε άναυδη τον διωγμό των Ελλήνων πρωταθλητών. Την ίδια στιγμή, ο δημοσιογραφικός οχετός σιωπούσε στα πρωτοφανή πεπραγμένα της wada και της ΔΟΕ υπέρ της Αμερικανικής αποστολής και άλλων.
  • Ολυμπιάδα Πεκίνου: Από τους ελάχιστους που αντιστάθηκε στο πογκρόμ των Ελλήνων αθλητών και της απαξίωσης των. Όταν όλοι – πλην του ΣΚΑΙ, ανεχόντουσαν ύπατους υπόδικους παράγοντες να διασπείρουν ψευδείς ειδήσεις που καταρράκωναν το κύρος της χώρας. Όλα αυτά, παρ’ ότι το «αφεντικό» του εργαζόταν στον ΑΝΤ1. Τις σκοπιμότητες αυτής της απαξίωσης, που αποσκοπούσε βεβαίως στην απαξίωση της Ελλάδας, την ζήσαμε και την ζούμε με τα τελευταία τραγικά γεγονότα. Το συφερτό των ΜΜΕ, εν χορώ, πρωτοστατούσε σε αυτή την άνομη σκοπιμότητα.
  • Υπόθεση Βατοπαιδίου: Έχουμε καταδικάσει πριν από όλους την αλητεία των φιρμανιών και των χρυσοβουλων. Η συκοφαντία των «πολυτελών τζίπ» και των «μπράβων» προκαλεί θυμηδία. Και βέβαια κρύβει σκοπιμότητες που θα αποκαλύψουμε σύντομα, με στοιχεία. Ο Γκιόλιας λοιπόν, ήταν από αυτούς που «τόλμησαν» να αντιταχθούν στη νέα ορχήστρα απαξίωσης, με στοιχεία. Παρ’ ότι δεν συμφωνούμε στο σύνολο, μας κάνει εντύπωση πως αυτοί που ανέχθηκαν τα τρις της Πεντέλης και τις πάμπολλες Αιξωνές, ούρλιαζαν για το Βατοπαίδι. Σιχαινόμαστε βλέπετε τα δύο μέτρα και δύο σταθμά.

Το Τρωκτικό: Το έχουμε στηρίξει από την πρώτη στιγμή, γιατί γνωρίζουμε τον άδολο ερασιτεχνισμό των παιδιών όσο και την ανυπαρξία εμπλοκής τους σε κάποιο δημοσιογραφικό Τράστ. Το ότι ο Σωκράτης αποτελεί πηγή πληροφόρησης για το Τρωκτικό, είναι γνωστό. Το ότι το Τρωκτικό είναι μια βαλβίδα εκτόνωσης για έναν άνθρωπο που δεν μπορεί να το βουλώνει, είναι επίσης γνωστό. Η ταύτιση όμως Σωκράτη – Τρωκτικού, είναι εσφαλμένη και γίνεται είτε από άγνοια ή αποσκοπώντας στη φίμωση ενός δικτυακού τόπου που ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ. Η απρόσμενη επιτυχία του Τρωκτικού, εγγυάται μια ροή πληροφορίας εκτός των Κέντρων Παραπληροφόρησης που φαίνεται να ελέγχει τη συντριπτική πλειοψηφία των ΜΜΕ.

ΜΜΕ: Είναι πλέον φερέφωνα ενός κεντρικού σχεδιασμού που όχι μόνο επιβάλλει τη ροή της πληροφορίας, αλλά ελέγχει και την κριτική στάση που θα τηρήσουν απέναντι στο γεγονός. Αυτό τις τελευταίες εβδομάδες έχει προσλάβει διαστάσεις γελοιότητας. Βλέποντας τους ιερείς του καπιταλισμού, να προσπαθούν να δικαιολογήσουν καταστροφές τραπεζών και μαγαζιών κινητής τηλεφωνίας, όταν οι εν λόγω επιχειρήσεις είναι ο τροφοδότης εσόδων των καναλιών! Επόμενο είναι οι τράπεζες να κλείσουν τη στρόφιγγα διαφήμισης, τα διαφημιστικά τμήματα των καναλιών να βγαίνουν στη ζητιανιά και από το πουθενά οι δέκτες να γεμίζουν με διαφημίσεις Coca Cola (τι κιτς Θεέ μου) και Cosmote. Κράτος και Υπερκράτος δηλαδή να τους κρατούν με τεχνητές αναπνοές.

Εμείς, ως πολίτες παίρνουμε θέση. Προτιμούμε τον ερασιτεχνισμό του Τρωκτικού και στρέφουμε επιδεικτικά την πλάτη στους υπηρέτες του εξουσιασμού. Απαιτούμε την άμεση διακοπή κάθε κρατικής διαφήμισης – επιχορήγησης σε ιδιωτικά ΜΜΕ. Επικροτούμε την διακοπή του μαύρου 2%. Και θα παλέψουμε για τον έλεγχο των ισολογισμών των ΜΜΕ για το 2008. Με σκοπό να ταυτοποιήσουμε τις πηγές των κολοσσιαίων κεφαλαίων που θα εισρεύσουν από το πουθενά για να καλύψουν τις πρωτοφανείς ζημιές που αντιμετωπίζουν.

Δεν είμαστε Τρωκτικά κύριοι, αλλά θα μας βρείτε εκεί που δεν το περιμένετε, όπως μας βρήκαν και άλλοι που τώρα καθονται στο σκαμνί για κακουργήματα.

2 σκέψεις σχετικά με το “Ο Σωκράτης, το Τρωκτικό και τα ΜΜΕ”

  1. Είναι γελασμένοι κάποιοι που νομίζουν ότι η κοινή γνώμη διαμορφώνεται από κάθε είδους blog, ιστοσελίδα ή εκπομπή! Ο κόσμος πλέον έχει μάθει να βλέπει και να ακούει χρησιμοποιώντας τα δικά του «φίλτρα» …

    Μου αρέσει!

Leave a Reply

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s