Στόχος να γίνονται πραγματικές και όχι παραπλανητικές προσφορες και εκπτώσεις

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Προς αυτή την κατεύθυνση, η ηγεσία του υπουργείου σχεδιάζει μεταρρύθμιση για τον εξορθολογισμό της λειτουργίας της αγοράς και την αποτροπή των μηχανισμών που αυξάνουν τις τιμές στο ράφι, όπως και των πλασματικών προωθητικών ενεργειών. Σύμφωνα με πληροφορίες, ένα από τα μέτρα που εξετάζει η κυβέρνηση είναι να επεκτείνει και στα σούπερ μάρκετ τη διάταξη που ισχύει για τις εκπτώσεις στην υπόλοιπη αγορά. Δηλαδή, για τις προσφορές τους σε προϊόντα οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τη χαμηλότερη τιμή των τελευταίων 30 ημερών.

«Θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε όσο το δυνατόν πιο σύντομα το τοπίο των παραπλανητικών προσφορών και εκπτώσεων προς όφελος του υγιούς επιχειρηματικού ανταγωνισμού και της θωράκισης του καταναλωτικού κοινού» σημείωσε ο κ. Σκρέκας μετά τη συνάντηση με τον πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου της ένωσης Αριστοτέλη Παντελιάδη (ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ), τον γενικό γραμματέα, Κώστα Μαυροειδή (Γαλαξίας) και τον γενικό διευθυντή Απόστολο Πεταλά, παρουσία του γενικού γραμματέα Εμπορίου Σωτήρη Αναγνωστόπουλου. Πέρα από το θέμα των παραπλανητικών προσφορών, συζητήθηκε επίσης η εφαρμογή για μία ακόμα χρονιά του «καλαθιού των Χριστουγέννων» εν όψει της εορταστικής περιόδου, που αναμένεται να ξεκινήσει το δεύτερο δεκαήμερο του Δεκεμβρίου. Οι δύο πλευρές αντάλλαξαν απόψεις και για την εξέλιξη της κυβερνητικής πρωτοβουλίας «Μόνιμη Μείωση Τιμής», εξετάζοντας το ενδεχόμενο εμπλουτισμού της με περισσότερα προϊόντα με την ένδειξη «-5%». «Είχαμε μια ιδιαίτερα εποικοδομητική συνάντηση με την Ένωση Σούπερ Μάρκετ. Αδιαμφισβήτητος στόχος μας είναι να ενισχύσουμε την αγοραστική δυνατότητα όλων των καταναλωτών, ιδίως των πιο ευάλωτων, εντός των συνθηκών που δημιουργεί η εισαγόμενη ακρίβεια» σημείωσε ο υπουργός Ανάπτυξης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ