www.olympia.gr

Το φιλότιμο μας, θηλιά στον λαιμό τους, όχι στον δικό μας. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

ΑΘΗΝΑ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΔΙΟΔΙΑ! Μόλις με 39 ευρώ!

Posted by olympiada στο Φεβρουαρίου 8, 2014

20140208-164652.jpg

Υπάρχει τελικά τρόπος να κάνεις το Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε λογικά χρονικά πλαίσια, χωρίς να πληρώσεις καθόλου διόδια. Μάλιστα, αυξάνει την ώρα του ταξιδιού κατά μόλις 90 λεπτά. Δείτε πώς!>

Οι διαδρομές είναι δύο. 1. Αθήνα-Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια με συνολική απόσταση 475 χλμ. (από Αγ. Στέφανο μέχρι Λευκό Πύργο). Χρόνος: 6 ώρες. Μέση ταχύτητα: 79,2 χλμ./ώρα. Μέση Κατανάλωση: 6,2 λτ./100 χλμ.(diesel). Κόστος καυσίμου: 39,7 ευρώ (1,348 ευρώ/λίτρο diesel). Κόστος διοδίων:0. Συνολικό κόστος: 39,7 ευρώ.

2. Η διαδρομή Θεσσαλονίκη-Αθήνα με διόδια έχει συνολική απόσταση: 486 χλμ. (από Λευκό Πύργο μέχρι Αγ. Στέφανο). Χρόνος: 4 ώρες και 30 λεπτά. Μέση ταχύτητα: 108 χλμ./ώρα. Μέση κατανάλωση: 5,8 λτ./100 χλμ. Κόστος καυσίμου: 38,5 ευρώ (1,348 ευρώ/λίτρο). Κόστος διοδίων: 29,30 ευρώ.
Συνολικό κόστος: 67,80 ευρώ

Οι εναλλακτικές διαδρομές

Θεσσαλονίκη-Αθήνα

Διόδια Μαλγάρων (μετωπικά)

Βγείτε από την εθνική στον κόμβο για Χαλάστρα. Συνεχίζετε προς το χωριό και κάντε αριστερά μετά το γεφυράκι για να πάτε από τον περιφερειακό. Μετά από τη Χαλάστρα περνάτε πάνω από το δρόμο τον Ευζώνων, πάνω από τον Αξιό και μπαίνετε στα Μάλγαρα. Ακολουθείτε τις ταμπέλες προς «εθνική οδό».

Διόδια Κλειδίου/Αιγινίου

Βγαίνετε από τη Θεσσαλονίκης – Αθηνών στην Εγνατία προς Βέροια. Ο πρώτος κόμβος που θα συναντήσετε είναι για Νησέλι και Αλεξάνδρεια. Βγαίνετε από την Εγνατία και ακολουθείτε τον παλιό δρόμο για Αιγίνιο. Ο Κόμβος Αιγινίου είναι ανοικτός για να μπείτε στην κάθοδο.

Διόδια Λεπτοκαρυάς

Βγαίνετε από την εθνική στον κόμβο Λεπτοκαρυάς. Δεν λειτουργούν τα πλευρικά στην έξοδο προς Ν­ότο. Περνάτε πάνω από την εθνική και στρίβετε δεξιά, παράλληλα με τις γραμμές του τρένου προς Αθήνα. Θα πρέπει σε κάποιο σημείο να κάνετε αριστερά και δεξιά για να ξαναβρεθείτε δίπλα στο τρένο. Θα συνεχίσετε μέχρι το κάστρο του Παντελεήμονα / Πλαταμώνα και θα βγείτε με ιδιαίτερη προσοχή στην εθνική.

Διόδια Πυργετού

Με το που τελειώνουν οι στροφές του Πλαταμώνα / Νέων πόρων, ακριβώς την ώρα που αρχίζει πάλι νέος δρόμος, κάνετε δεξιά και βγαίνετε από την εθνική. Ακολουθείτε ευθύ παράδρομο, αλλά με λακκούβες και νταλίκες. Μετά από μερικά χιλιόμετρα στο παράδρομο θα συναντήσετε μια ταμπέλα «διόδια 2000μ». Εσείς μετά από την ταμπέλα θα κάνετε δεξιά στη διασταύρωση προς το χωριό Πυργετός. Στην επόμενη διασταύρωση υπάρχει ταμπέλα προς Λάρισα αριστερά. Και σε 1-2 χλμ βγήκατε στην Εθνική.

Διόδια Μακρυχωρίου (μετωπικά) και Λάρισας 1 & 2 πλευρικά

Μόλις τελειώσουν τα Τέμπη, βγαίνετε από την εθνική (προς Γόνους) ακριβώς εκεί που ο δρόμος ξαναγίνεται με 2 λωρίδες+ΛΕΑ. Ακολουθείτε τον παράδρομο για περίπου 20 χλμ ως τη Λάρισα.

Διόδια Μοσχοχωρίου και Πελασγίας

Συνεχίζουμε εκεί που είχαμε μείνει πρίν. Όταν τελειώνει ο παράδρομος συνεχίζετε ευθεία από την παλιά εθνική προς Λάρισα. Ακολουθείτε τις ταμπέλες προς Φάρσαλα. Συνεχίζετε προς Δομοκό και φτάνετε στη Λαμία. Στη Λαμία μπαίνετε προς Αθήνα.

Διόδια Αγίας Τριάδας

Βγαίνετε από την εθνική στον κόμβο του Μπράλου / Θερμοπυλών. Τα πλευρικά δεν δουλεύουν. Ακολουθείτε τις ταμπέλες για Θερμοπύλες και δρόμος θα γίνει χωματόδρομος για 2 χλμ. Τον ακολουθείτε, θα περάσετε κάτω από την εθνική (τώρα πια είναι δεξιά σας). Συνεχίζετε και μπαίνετε από τον κόμβο του Μώλου.

Διόδια Τραγάνας (μετωπικά και πλευρικά)

Βγαίνετε από την εθνική είτε από τον κόμβο Αταλάντης. Ακολουθείτε τον παράδρομο μέσα στην Τραγάνα και συνεχίζετε. Στο τέλος του δρόμου δεξιά προς Προσκυνά. Περνάτε μέσα από το χωριό και συνεχίζετε. Στο τέλος του δρόμου δεξιά. Φτάνετε στον κόμβο Μαλεσίνας και μπαίνετε στην εθνική.

Διόδια Θήβας (μετωπικά και πλευρικά)

Βγαίνετε στο καφέ «90» και ακολουθείτε τον παράδρομο. Στον κόμβο της Θήβας (όπου και τα πλευρικά) αλλάζετε πλευρά , τώρα είναι η εθνική είναι στα δεξιά. Συνεχίζετε όλο ευθεία, σε κάλο παράδρομο με μόνο 3-4 απότομες στροφές. Περνάτε το χωριό Ύπατο και φτάνετε στον κόμβο Ριτσώνας, από όπου και ξαναμπαίνετε στην Εθνική

Διόδια Αφιδνών και πλευρικά

Βγαίνετε από τον κόμβο Οινόης και ακολουθείτε τον παράδρομο μέχρι Μαλακάσα, Κόμβο Καπανδριτίου και τέλος Αγ. Στέφανο.

Αθήνα-Θεσσαλονίκη

Διόδια Αφιδνών και πλευρικά μέχρι Οινόφυτα

Αυτά είναι τα πρώτα διόδια, που την μέρα της δοκιμής είχαν 2,1 ευρώ και σύντομα θα πάνε 3,35 ευρώ. Με πορεία προς Θεσσαλονίκη, βγαίνετε από την Εθνική στον κόμβο του Αγίου Στεφάνου. Στο φανάρι κάνετε αριστερά ακολουθείτε τον παράδρομο με μπλε πινακίδες προς Λαμία. Μετά τα φανάρια του κόμβου Καπανδριτίου, ο δρόμος «ανοίγει» και η κίνηση μειώνεται. Σε ώρες αιχμής το πρώτο κομμάτι θέλει υπομονή. Συνεχίζετε προς Μαλακάσα και στον κόμβο της Οινόης έχετε 100% νόμιμη είσοδο στην Εθνική. Στον εθνικό δρόμο, μπορείτε να «πατήσετε» λίγο περισσότερο για να κερδίσετε χρόνο.

Διόδια Θήβας (μετωπικά και πλευρικά)

Βγαίνετε από την εθνική στον 1ο κόμβο για τη Θήβα / Ριτσώνα (το οδόμετρο δείχνει τώρα 49 χλμ.). Μεταφέρεστε στον παράδρομο (ταμπέλα προς Ιερά μονή Σαγματά), ο οποίος είναι ευθύς και καλά στρωμένος με εξαίρεση 2-3 στροφές που είναι απότομες. Ανετα «πάει» με 100 χλμ/ώρα και λίγη προσοχή. Στη διασταύρωση, που θα βρείτε στα 58,8 χλμ. συνεχίζετε ευθεία (όχι προς Μονή Σαγματά και Ύπατο). Φτάνετε στον δεύτερο κόμβο της Θήβας που έχει πλευρικά διόδια. Εσείς συνεχίζετε τον παράδρομο ευθεία απέναντι στη διασταύρωση και μπαίνετε ξανά στην Εθνική από την καφετέρια «90». Παίρνετε και ωραίο καφεδάκι ή προμήθειες αν χρειάζονται.

Διόδια Τραγάνας (μετωπικά και πλευρικά)

Τα διόδια αυτά θα έχουν τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση, αφού από 2,45 ευρώ θα πάνε 3,95 ευρώ (+61,2%). Βγαίνετε από την Εθνική στον κόμβο για τη Μαλεσίνα και περνάτε απέναντι (δυτικά της εθνικής). Θα μπείτε στον δρόμο που έχει ένα μπλε βενζινάδικο Εlin. Ακολουθείτε το δρόμο. Στην κατηφόρα θα πρέπει να είστε προσεκτική και να βρείτε το σημείο που στρίβει αριστερά προς Προσκυνά (υπάρχει μια μικρή ταμπέλα). Συνεχίζετε μέσα από τον Προσκυνά και με το που συναντάτε την Εθνική στρίβετε αριστερά και έχετε την εθνική στα δεξιά σας. Περνάτε τον κόμβο της Τραγάνας (έχει πλευρικά) που είναι ακριβώς στο χωριό Τραγάνα και μπαίνετε στην Εθνική από τον κόμβο της Αταλάντης. Απολαμβάνετε για αρκετά χλμ. και δωρεάν την Εθνική Οδό.

Διόδια Αγίας Τριάδας

Αφού περάσετε όλα τα τούνελ πάνω από Αγ. Κωνσταντίνο βγαίνετε από την εθνική στον κόμβο του Μώλου. Παίρνετε τον παράδρομο που είναι η παλιά εθνική και έχετε τη νέα στα αριστερά σας. Δεν στρίβετε πουθενά. Ακριβώς πριν από τα διόδια της Αγίας Τριάδας ξεκινά (δυστυχώς) χαλικοστρωμένος δρόμος. Συνεχίζετε στο χωματόδρομο όλο ευθεία και στα 300 μέτρα κάνετε αριστερά κάτω από την εθνική. Υπάρχει και πινακίδα. Κάνετε άλλα 1.700 μ. περίπου και βγαίνετε στις Θερμοπύλες στο άγαλμα του Λεωνίδα. Μετά από 8 χλμ. κάνετε αριστερά και ξαναμπαίνετε στην Εθνική.

Διόδια Πελασγίας & Μοσχοχωρίου

Η καλύτερη λύση είναι Λαμία – Λάρισα με τον παλιό δρόμο. Είναι περίπου 35 χλμ. λιγότερα. Γλιτώνετε βενζίνη και δύο από τα πιο ακριβά διόδια. Είστε στην εθνική, όπου λόγω έργων είναι μια λωρίδα. Βγαίνετε στην έξοδο προς Λαμία/Καρδίτσα. Περνάτε το Δομοκό, τα Φάρσαλα και μετά τη Νίκαια συνεχίζετε για Λάρισα. Μπαίνοντας στη Λάρισα (βρίσκεστε στην οδό Φαρσάλων) θα πρέπει στο ύψος του Praktiker να στρίψετε δεξιά ώστε να βγείτε στην παλιά εθνική Αθηνών – Θεσσαλονίκης που περνούσε μέσα από τη Λάρισα.

Διόδια Μακρυχωρίου (μετωπικά) και 3ής – 4ής εξόδου Λάρισας πλευρικά

Τώρα, βρίσκεστε στην ΠΕΟ Αθηνών – Θεσσαλονίκης. Ο δρόμος είναι 1 λωρίδα+ΛΕΑ από κάθε πλευρά. Λίγο πριν το τέλος του, ο δρόμος αποκτά διάζωμα και στα 500 μέτρα ανεβαίνετε τη γέφυρα (πινακίδα Λαμία/ΒΙΠΕ Λάρισας), Κάνετε αριστερά και αμέσως δεξιά για να μπείτε στον παράδρομο. Τώρα έχετε τη νέα εθνική δεξιά σας. Μετά από 6,5 περίπου χλμ (είναι ευθεία με ορατότητα και μπορείς να κινηθείς άνετα με 100 χλμ./ώρα) θα συναντήσετε φανάρια. Ακριβώς πριν τα φανάρια θα πρέπει να κάνετε δεξιά, να περάσετε κάτω από την εθνική, να κάνετε αμέσως αριστερά και να βγείτε από την άλλη. Τώρα η εθνική είναι αριστερά σας. Συνεχίζετε ευθεία έως τη BP μετά τα GoodyΆs, που έχει ελεύθερη είσοδο / έξοδο στην εθνική και μπαίνετε μέσα στην εθνική. Περνάτε από τα Τέμπη, όπως σαν να είχατε πληρώσει.

Διόδια Πυργετού

Με το που τελειώσουν τα Τέμπη, στον κόμβο για Πυργετό βγαίνετε από την εθνική. Έπειτα στρίβετε αριστερά, προς Πυργετό. Μόλις δείτε αριστερά σας μια μεγάλη αλάνα με καντίνα και (πιθανότατα) σταθμευμένα φορτηγά, να είστε έτοιμοι, στρίβετε δεξιά. Συνεχίζετε και μόλις συναντήσετε τον παράδρομο κάνετε αριστερά. Έχετε την εθνική δεξιά σας. Συνεχίζετε τον παράδρομο μέχρι να βρείτε διάβαση για αυτοκίνητα, ώστε να πάτε από την άλλη πλευρά και να μπείτε στην εθνική. Αυτή είναι ίσως η παράκαμψη με την περισσότερη κίνηση, μετά την πρώτη στον Αγιο Στέφανο. Το καλό είναι ότι ακολουθείτε τον μπροστινό σας. Αν είναι νταλίκα, σίγουρα κάνει ότι και εσείς.

Διόδια Λεπτοκαρυάς (μετωπικά και πλευρικά)

Θα πρέπει να βγείτε από την έξοδο ακριβώς κάτω από το κάστρο του Πλαταμώνα/Παντελεήμονα και να συνεχίσετε παράλληλα με την εθνική (δηλαδή με το που βγείτε δεξιά να κάνετε κατευθείαν αριστερά). Μόλις βγείτε για τη Σκοτίνα συνεχίζετε και πάτε πάνω από τη γέφυρα και με το που φτάσετε στις γραμμές του τρένου κάνετε αριστερά και συνεχίζετε μέχρι τον κόμβο της Λεπτοκαρυάς. Για να αποφύγουμε τα πλευρικά αλλάζουμε παράδρομο και τώρα έχετε την εθνική δεξιά σας. Συνεχίζετε όλο ευθεία (θα κάνετε και 500 μέτρα χωματόδρομο αν βρέχει ίσως να υπάρχει πρόβλημα) για να μπείτε από τη δεύτερη έξοδο για το Λιτόχωρο. Η άλλη λύση για να αποφύγετε το χώμα είναι στον κόμβο της Λεπτοκαρυάς να μπείτε μέσα στον οικισμό, να συνεχίσετε από τον δρόμο μέσα από τους οικισμούς και να μπείτε πάλι από τη δεύτερη έξοδο για το Λιτόχωρο.

Διόδια Αιγινίου / Κλειδιού

Το κακό εδώ είναι πως είναι αρκετά μεγάλος κύκλος και δε συμφέρει. Είναι προτιμότερο να τα πληρώσετε. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να βγείτε από την έξοδο της Μεθώνης μιας και αυτή του Αιγινίου είναι κλειστή. Περνάτε από την άλλη πλευρά, τώρα η εθνική είναι δεξιά σας. Συνεχίζετε προς Αλεξάνδρεια και Νησέλι. Θα βρείτε τον κόμβο Νησελίου / Αλεξάνδρειας πάνω από την Εγνατία και παίρνετε το ρεύμα για Θεσσαλονίκη.

Διόδια Μαλγάρων

Μόλις μπείτε από την Εγνατία στην Αθηνών – Θεσσαλονίκης η επόμενη έξοδος είναι για το χωριό Μάλγαρα. Βγαίνετε λοιπόν στην έξοδο για Μάλγαρα. Περνάτε μέσα από το χωριό ακολουθώντας τη ροή του δρόμου και πινακίδες προς Θεσσαλονίκη. Περνάτε τη γέφυρα του Αξιού ποταμού (προσοχή γιατί ο δρόμος γλιστράει πολύ εκεί) και περνάτε πάνω από το δρόμο προς Εύζωνες. Έπειτα μπαίνετε στη Χαλάστρα όπου υπάρχει περιφερειακός του χωριού. Ακολουθείστε τις ταμπέλες για Θεσ/νίκη ή απλά τον μπροστινό σας που επίσης δεν πληρώνει διόδια!

Συμπέρασματα

Μέχρι τη Λεπτοκαρυά η διαδρομή είναι εύκολη και αρκετά οικονομική. Μάλιστα από την επιλογή να πάμε Λαμία – Λάρισα από τον παλιό γλιτώσαμε 35 χλμ και οδηγήσαμε ευχάριστα στις στροφές του Δομοκού. Η μικρή αύξηση στην κατανάλωση ισοσκελίζεται ουσιαστικά από τη μικρότερη απόσταση. Τα 2 χλμ. χωματόδρομου στην Αγ. Τριάδα δεν είναι πρόβλημα, αφού είναι πατημένος. Το πρόβλημα το εντοπίζουμε στην παράκαμψη της Λεπτοκαρυάς (ειδικά αν είναι βράδυ) και στον κύκλο για την αποφυγή των διοδίων Κλειδιού/Αιγινίου. Η ταχύτητα κίνησης στον επαρχιακό δρόμο ήταν στο όριο των 90 χλμ./ώρα και στον Εθνικό στα 120 χλμ./ώρα.

Κώστας Καρασιώτος

Πηγή: Το Χωνί (dimtris-kypriotis.blogspot.gr)

Σχετικά με τις διαφημίσεις

13 Σχόλια to “ΑΘΗΝΑ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΔΙΟΔΙΑ! Μόλις με 39 ευρώ!”

  1. […] Υπάρχει τελικά τρόπος να κάνεις το Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε λογικά χρονικά πλαίσια, χωρίς να πληρώσεις καθόλου διόδια. Μάλιστα, αυξάνει την ώρα του ταξιδιού κατά μόλις 90 λεπτά. Δείτε πώς!> Οι διαδρομές είναι δύο. 1. Αθήνα-Θεσσαλονίκη χωρίς διόδια με συνολική απόσταση 475 χλμ. (από Αγ. Στέφανο μέχρι Λευκό Πύργο). Χρόνος: 6 ώρες. Μέση ταχύτητα: 79,2 χλμ./ώρα. Μέση Κατανάλωση: 6,2 λτ./100 χλμ.(diesel). Κόστος καυσίμου: 39,7 ευρώ (1,348 ευρώ/λίτρο diesel). Κόστος διοδίων:0. Συνολικό κόστος: 39,7 ευρώ. 2. Η διαδρομή Θεσσαλονίκη-Αθήνα με διόδια έχει συνολική απόσταση: 486 χλμ. (από Λευκό Πύργο μέχρι Αγ. Στέφανο). Χρόνος: 4 ώρες και 30 λεπτά. Μέση ταχύτητα: 108 χλμ./ώρα. Μέση Περισσότερα: ΕΔΩ […]

  2. Είμαι Εδώ... said

    Υπάρχει και άλλος τρόπος, που δεν βγαίνεις καθόλου από την εθνική οδό !
    Αγοράζουμε ή νοικιάζουμε 10-15 αυτοκίνητα- όσα είναι τα διόδια και τα παρκάρουμε λίγο μετά απ αυτά !
    Παρκάρουμε το προηγούμενο και περνάμε με τα πόδια για να πάρουμε το επόμενο !
    Καλό έτσι;
    Boηθάει και στην υγεία, είναι καλό το περπάτημα!!!

    Αν δεν βολεύει ο τρόπος αυτός, υπάρχει και άλλος…
    Μπορούμε να πάρουμε το καράβι από Πειραιά και μέσω Σμύρνης να πάμε Κων/πολη, οπότε πανεύκολα από Σκόπια να πάμε όπου θέλουμε !

    • ο επαναστατημενος καναπες said

      γιατι ρε φιλε γελοιοποιεις την ιδεα που ενας ανθρωπος μεταδιδει? για φαντασου να πηγαινοερχονταν ολοι ετσι αθηνα θεσσαλονικη αθηνα τι νομιζεις οτι θα εκανε ο μπομπολας?
      μηπως απο κατι κρεττινους σα κ σενα υπαρχει ακομα αυτη η αθλια κυβερνηση που ξεζουμιζει το κοσμο?

      • PP said

        Τι θα έκανε ο μπόμπολας;;

        Θα έβαζε διόδια στους πεζούς!!

        ή

        θα έβαζε τα “παιδιά” της τροχαίας να σε γράψουν για “παράνομη πεζοπορία σε οδό ταχείας κυκλοφορίας”!!

        (δεν έχει και πεζοδρόμια…)

      • TΕΟ said

        ΘΑ ΑΝΟΙΓΕ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΕΛΕΤΩΝ

  3. Δημοδιδάσκαλος said

    Εδώ κολλάει το άλλο η θεωρία και άλλο η πράξη. Η παλιά Εθνική έχουν φροντίσει να είναι κακοσυντηρημένη, σε πολλά σημεία κομμένη και γενικά καρμανιόλα. Προσπάθησα να κάνω την “εναλλακτική” διαδρομή 3 φορές αλλά όταν βλέπεις νταλίκες θεριά σε δρόμο 5 μέτρων πλάτους ή αγροτικά να σου πετάγονται από το πουθενά ή λακούβες βάθους λίμνης ή χωματόδρομους (Θερμοπύλες) αγανακτείς τόσο, που αναζητάς απελπισμένα την ληστρική αγκαλιά του Μπόμπολα. Λίγες παρακάμψεις πάντως μπορείς να κάνεις ώστε να γλυτώσεις ~15 ευρώ και παράλληλα να μην κινδυνέψεις .

    • www said

      η Εθνική οδός (ο θεός να την κάνει.. όπως είναι) έχει πληρωθεί και αποσβέσει εδώ και πολλά χρόνια…τα διόδια είναι άπλα δωράκι / νταβατζιλίκι στους εθνικούς εργολάβους.
      Βλέπε Αττική οδό.. κλπ

  4. dimitrt said

    Μη Μαλωνετε στα παπαρια του του εργολαβου,η συμβαση προβλεπει πως αν λογω μειωμενης κινησης δεν εχει τα εσοδα που προυπολογισαν θα τα πληρωση ποιος αλλος?Ο Μαλακας ο λαος!!!!!!!!!!!!!!!τοσο απλαααααααα..

  5. Γιώργος Τζ. said

    Άϊ σιχτίρ γκρινιάζετε! Να πληρώσουμε το κάτι τις παραπάνω για να μας φτιάξει ο Εθνικός μας Κατασκευαστής δρόμους και να μας κάνει ΕυρωΠΕΟΥΣ.
    Κύριε Μπόμπολα σε ευχαριστούμε και πες σε παρακαλώ στον υπάλληλό σου τον Χρυσοχοίδη, να πεί στον Στουρνάρα και στον Σαμαρά να κάνουν μέχρι το Πάσχα διπλασιασμό διοδίων για να μην δουλέψεις και εσύ με ζημία όπως στην Αττική Οδό.

  6. gt said

    Η αλήθεια είναι πως επίτηδες. δεν συντηρούν τούς παραδρομους για να σε αναγκάζουν να πας απο διόδια.Και στήν Αθηνων Κορινθου επικρατεί η ίδια κατάσταση το καλοκαίρι και χωρίς κίνηση έκανα σχεδόν δυο ώρες Ελευσίνα Κορινθο, παντού παρακαμψεις,κομμάτια χωματοδρομου και έργα εγκατελειμενα για χρονια.Όλοι δουλεύουν για τον Μπομπολα!

  7. […] Πηγή […]

  8. fotis said

    Υπολογισμος διοδιων για ΙΧ μεχρι 2.2 μετρα υψος και υπολογισμος κοστους καυσιμων.

    http://vriskoapostasi.gr

Υποβολή απάντησης

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 47,027 other followers

%d bloggers like this: