Δείτε με προσοχή το βίντεο που ακολουθεί. Δεν θα ασχοληθούμε με τα κλισέ τύπου “μα τι εξοργιστική προπαγάνδα είναι αυτή; Τους ψηφίσατε, σκάστε τώρα” κλπ.
Θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε την ουσία των λεγομένων.
[wpvideo aEQhYmPg]
Ακούμε το θεώρημα: “Ο μόνος τρόπος να παραμείνουμε στο Ευρώ, είναι να πάρουμε αυτά τα επώδυνα μέτρα”.
Μα η παραμονή στο Ευρώ, όπως όλοι έχουν παραδεχθεί, απαιτεί ανάπτυξη. Ειδ’ άλλως η έξοδος είναι δεδομένη. Πως λοιπόν μέτρα φοροεισπρακτικού χαρακτήρα θα τονώσουν την ανάπτυξη; Ειδικά όταν τα έσοδα που θα αποφέρουν θα πάνε όλα εκτός χώρας ή σε βασικές καλύψεις δημοσίων δαπανών (π.χ. την κάλυψη κόστους του κοινοβουλίου); Ένας Θεός ξέρει…
Ποιός Έλληνας θα κάνει επενδύσεις όταν το 7% των Ελλήνων διατηρεί καταθέσεις άνω των 10,000 Ευρώ που τώρα θα μειωθούν ακόμη περισσότερο για την κάλυψη των πρόσθετων αναγκών που δημιουργούν αυτά τα μέτρα; Ένας Θεός ξέρει.
Επειδή οι εικονιζόμενοι στο βίντεο σίγουρα ανήκουν σε αυτό το 7% των Ελλήνων, νομίζετε ότι προτίθενται να κάνουν κάποια επένδυση ώστε να συμβάλλουν στην αύξηση του ΑΕΠ; Εδώ και ο Θεός σηκώνει τα χέρια.
Όσο για το “Ούτε εμείς περιμέναμε ότι τα μέτρα θα είναι τόσο σκληρά”, η απάντηση είναι “Μα καλά βρε παλικάρια, γιατί δεν ρίχνατε μία ματιά στο μεσοπρόθεσμο; Πως κάνετε δημοσιογραφία επί τόσα χρόνια και σχολιάζετε χωρίς να ρίξετε μια ματιά στα μέτρα;”…