Εισπράξτε άμεσα τα 2 δις από την Siemens..
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
«Καλούμε το οικονομικό επιτελείο αντί να επιτίθεται σε μισθωτούς και συνταξιούχους, να
εισπράξει άμεσα από την Siemens τα 2 δις ευρώ τα οποία οφείλει στο Ελληνικό
Δημόσιο για το γνωστό σκάνδαλο.»
εισπράξει άμεσα από την Siemens τα 2 δις ευρώ τα οποία οφείλει στο Ελληνικό
Δημόσιο για το γνωστό σκάνδαλο.»
Aυτή είναι η δήλωση του Υπευθυνου κοινοβουλευτικής ευθύνης οικονομικών των Ανεξάρτητων Ελλήνων βουλευτή Ηρακλείου Νότη Μαριά για τα ισοδύναμα μέτρα..
