Ναι. Ο κύριος Καρακώστας δεν ήταν επί Χριστοφοράκου. Ήταν επί Γεωργίου και Καραβέλλα όταν φαγώθηκαν τα τριπλάσια.
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Δεν εννούμε βέβαια ότι ο κύριος Καρακώστας συμμετείχε στο φαγοπότι. Την δουλειά του έκανε.




