www.olympia.gr

Το φιλότιμο μας, θηλιά στον λαιμό τους, όχι στον δικό μας. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

ΣΥΡΙΖΑ: Θα πάρουμε τις καταθέσεις για να κάνουμε ανάπτυξη!

Posted by docimastikos στο Μαΐου 8, 2012

 http://img.protothema.gr/6D4BFCDCB67B5BB2D1A333324DE3823A.jpg“Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει πει ότι η επιλογή του είναι μέσα στο ευρώ. Θα προβούμε και σε δημόσιο έλεγχο των τραπεζών. Έχουμε δώσει ή θα δώσουμε ως ελληνικός λαός, 200 δισ. στις ελληνικές τράπεζες για να τις σώσουμε τα οποία ανήκουν στο λαό.

Επομένως με  το δημόσιο έλεγχο θα εγγυηθούμε καταθέσεις και θα έχουμε χρήματα για την ανάπτυξη Και το τρίτο άμεση κατανομή του πλούτου για να έχουμε ανάπτυξη και να δώσουμε μισθούς και συντάξεις που πρέπει να αποκατασταθούν”, τόνισε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στη Β’ Αθηνών Δημήτρης Στρατούλης.

 
“Οι τράπεζες έχουν, ήδη, 165 δισ. σε καταθέσεις των Ελλήνων πολιτών. Αυτές είναι δικές μας, όχι των τραπεζών”, είπε ο κ. Στρατούλης και αποκάλυψε ότι: “Με άμεσο δημόσιο έλεγχο των τραπεζών, εγγυόμαστε τις καταθέσεις των πολιτών και χρησιμοποιούμε αυτά τα χρήματα για ανάπτυξη και παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας”.
 
Στη συνέντευξη που έδωσε στο ραδιοφωνικό σταθμό Βήμα FM, ο κ. Στρατούλης ρωτήθηκε αν σε περίπτωση που γίνει ο ΣΥΡΙΖΑ κυβέρνηση θα δεσμευθούν οι καταθέσεις των πολιτών. “Είπαμε θα εγγυηθούμε, δεν θα δεσμεύσουμε τις δεσμεύσεις των πολιτών”, ήταν η απάντηση του κορυφαίου στελέχους του Συνασπισμού.
 
“Πώς θα χρησιμοποιηθούν στην ανάπτυξη αφού είναι των πολιτών;”, ήταν το ερώτημα στον κ. Στρατούλη. “Και πού πρέπει να χρησιμοποιηθούν; Μέχρι σήμερα χρησιμοποιούνταν για τα κέρδη των μετόχων τους, των τραπεζιτών. Δεν πρέπει να δίνουν ρευστότητα οι τράπεζες, να δώσουν δάνεια στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, δάνεια στο λαό να κάνει σπίτια ή καταναλωτικά δάνεια να κινηθεί; Είναι θέμα πολιτικής βούλησης”, διευκρίνισε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.
 
Συνεχίζοντας, ο κ. Στρατούλης επισήμανε: “Με αυτό τον προεκλογικό στόχο δεν εκλέχθηκε ο ΣΥΡΙΖΑ; Όταν  λέμε θα αξιοποιηθούν τα χρήματα των τραπεζών για ανάπτυξη, εννοούμε  για στήριξη δημόσιων κοινωνικών και ιδιωτικών επενδύσεων –και ιδιωτικών, το τονίζω- για να υπάρξει μια παραγωγική ανασυγκρότηση στη χώρα”.
inews.gr
About these ads

203 Σχόλια to “ΣΥΡΙΖΑ: Θα πάρουμε τις καταθέσεις για να κάνουμε ανάπτυξη!”

  1. egoistisfilanthropos said

    Αυτά είναι… Είδαν πως η εξουσία είναι δύσκολη χωρίς την πολυτέλεια του λαϊκισμού και είπαν να ξαναγίνουν το κόμμα του 3%… Συνεχίστε έτσι…

    • Миша said

      μπαρδον;;;;
      τι εγινε;;; ενοχληθηκε ο Σαλλας;

      • egoistisfilanthropos said

        Όχι, ενοχλούνται όμως οι μικροκαταθέτες της χώρας… Ο Σάλλας τα έχει έξω… Τα δικά μας θα φάνε. Τώρα αν εσύ δεν έχεις γιατί είσαι ό,τι φάμε κι ό,τι πιούμε κι ό,τι αρπάξει ο κ@λος μας όπως ΟΛΟΙ οι αριστεροί, τότε καταλαβαίνω τη στήριξή σου σε αυτό…

      • Миша said

        ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ !!!
        Δεν εχεις ιδεα…
        Για δες:
        ΜΟΥΦΑ Η ΠΟΛΥΔΙΑΦΗΜΙΣΜΕΝΗ «ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ»

        ***epamsyrou.wordpress.com/2012/04/10/μούφα-η-πολυδιαφημισμένη-κρατικ/

      • ΓΙΩΡΓΟΣ Π. said

        ΜΙΣΑ…

        ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ Η ΘΕΩΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ…
        ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΝΕΙ Η ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ….

        ΔΕΝ ΜΙΑΖΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΑ 15 ΩΡΕΣ ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΩ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΟΤΑΝ ΣΤΑ ΚΑΦΕ ΞΑΠΛΑ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΜΟΝΟ ΜΕ ΘΕΩΡΙΕΣ…

        ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΠΩΣ ΘΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ….

      • ΣΤΕΛΙΟΣ said

        ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΤΡΑΤΟΥΛΗΣ( ΥΠΑΤΙΑ) ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΓΙΑ 165 ΔΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙ 165 ΑΡ…..ΔΙΑ ΜΕΣΑ !!!!ΑΝΤΕ ΝΑ ΧΑΘΕΙΤΕ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑ ,ΟΧΙ ΣΤΟ 3% ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΘΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΤΕ

      • Κουταλιανός said

        Ξεκίνησε η λάσπη.
        Και , βεβαίως, οι καθως πρέπει μακάκες μασάνε.
        Θα τους πάρει τα λεφτά, τα σπίτια, τα σπίρτα από το κορίτσι, τις καμέλιες από την κυρία.

        Πραγματικοί μακάκες, σας χαιρετώ και σας φιλώ στη μούρη.

      • ΣΤΕΛΙΟΣ said

        ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΟΠΡΙΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΚΑΘΑΡΗ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΩΣ ΑΙΩΝΙΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΜΕ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΗΘΕΝ!!!!!ΟΧΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΟΥΛΕΥΩ 15 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ !!!!!ΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΜΟΝΟ ΚΑΤΕΘΕΣΕΙΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΤΕ !!!!!!ΚΟΦΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ!!!!!ΤΕΛΕΙΩΣΤΕ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΒΡΕΙΤΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΕΤΕ !!!!!ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΤΕ ΝΑ ΟΜΙΛΗΤΕ!!!!!!

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ. said

        Αλέξη Τσίπρα, μάντρωσέ τον.

        Σε εκθέτει και σε υπονομεύει.

        Σέβας.

    • V said

      Ε, εντάξει τώρα, ντροπή. Δεν εννοούσε δέσμευση των καταθέσεων και είναι σαφές. Εννοούσε ότι επιτέλους θα χρησιμοποιηθούν για διοχεύτεση δανείων στην αγορά για ανάπτυξη και όχι για θαλασσοδάνεια. Ρε παιδιά, δε διαβάζετε τον ΠΠ; Έλεος

      • Миша said

        ++++++++

        ΓΜ ΤΗΝ ΔΩΣΙΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ !!! ΕΛΕΕΕΟΟΟΣ!!!

      • egoistisfilanthropos said

        Είστε ανίδεοι και δικαιολογείστε… Πρώτα από όλα οι καταθέσεις των τραπεζών έχουν ΗΔΗ χρησιμοποιηθεί για δάνεια. Οι τράπεζες ήδη είναι καταχρεωμένες. Άρα δε μπορούν να κάνουν κάτι παραπάνω με αυτά τα λεφτά… Στη καλύτερη περίπτωση είναι απλά ένα πυροτέχνημα, στη χειρότερη (αν δεσμεύσουν τα λεφτά) είναι κλοπή. Το θέμα είναι οτι σε μια οικονομία που παραπαίει δε κάνεις τέτοιες δηλώσεις…

      • DustOfRoad said

        Εγωϊστή

        Αφού δεν μπόρεσαν να αρπάξουν τις καταθέσεις του κόσμου με άλλον τρόπο, το σχέδιο Β΄ λέει Ανάπτυξη…Όχι Πράσινη αλλά ΚΑΤΑΜΑΥΡΗ

      • Миша said

        Εισαι ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΙΔΕΟΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ!!!

        Διαβασε ΠΠ και Τομπρα, εδω στο Ολυμπία, να ανοιξουν τα ματια σου !!!

        Ακομα κι ο Βιλλαρδος στην ιδια κατευθυνση κινειται:

        h**p://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2348.aspx

        Η Νορβηγια και η Σουηδια , όταν ηρθαν αντιμετωπες με καποια υποψια κρισης παρομοια με τη δικη μας την δεκαετια τοιυ 1990, το πρωτο πραγμα πουθεκανανηταν να εθνικοποιησουν τις ιδιωτικες τραπεζες!!!

      • ΣΤΕΛΙΟΣ said

        ΑΛΛΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΤΟΥ 3% ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΘΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΑΞΙΩΣΕΙΣ ,ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΘΑ ΤΟ ΧΡΕΩΝΕΣΤΕ !!!!ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΣΚΟΤΙΣΑΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΣΑΣ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ !!!!!

      • aris said

        O ti malakies akouo thee mou. Den exei kanenas sas koukoutsi mialo . Oi katatheseis stis trapezes den einai se reysto alla se daneia (epixiriseis, idiotes agora katoikias ktl)w

    • αναγνωστης said

      κατι αναλογο εκαναν οι τραπεζες με τα αποθεματικα των ταμειων και ο συριζα ωρύονταν. τωρα το ιδιο στην ουσια κανουν με τις καταθεσεις του φτωχου λαου.οι πλουσιοι τα εχουν στο εξωτερικο δεν κινδυνευουν . και που ειστε ακομη.

      • PJ said

        Αφού μου πήρε η Τράπεζα το οικόπεδο..
        Ο Βενιζέλος το σπίτι..
        Κι ο Σαμαράς το μισθό..
        Λέτε ότι κινδυνεύω να χάσω και την κατάθεση τώρα?

    • ΑΝΕΜΟΣ said

      @ egoistisfilanthropos

      Σιγα “δεξιε” μην σκονταψης..

    • MarkProg said

      δεν το πιστεύω οτι ακόμη ερμηνεύετε τα πάντα όπως σας βολεύει, τελικά δεν έχετε καταλάβει τίποτα!

  2. 1967 said

    Και ποιος σου είπε ρε επαναστάτη του ΚΩΛΟΥ ότι θα πάρεις τα λεφτά ΜΟΥ;;;;
    Έτσι θα μας βγάλεις από την κρίση; Παίρνοντας τις οικονομίες μου; ΕΙΣΤΕ ΑΝΑΞΙΟΙ!!!!! ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΤΟΥ ΠΕΖΟΔΡΟΜΊΟΥ ΕΊΣΤΕ ΙΚΑΝΟΙ!
    Θα πάρετε τα @@ μου!

    • egoistisfilanthropos said

      Ε τα λεφτά σου θα πάρει, πιανού θα πάρει, τον λαμογιών; Αυτοί τις καταθέσεις τους τις έχουν έξω… Κατάλαβες τώρα γιατί τα βγάζουν έξω τα λεφτά οι έξυπνοι; Γιατί εδώ πέρα η αριστερά τα ορέγεται να τα μοιράσει στις άπλυτες μάζες(κατά προτίμηση Πακιστανούς)…

      • ΧΑ! said

        “Οι τράπεζες έχουν, ήδη, 165 δισ. σε καταθέσεις των Ελλήνων πολιτών. Αυτές είναι δικές μας, όχι των τραπεζών”

        “Με άμεσο δημόσιο έλεγχο των τραπεζών, εγγυόμαστε τις καταθέσεις των πολιτών και χρησιμοποιούμε αυτά τα χρήματα για ανάπτυξη και παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας”.

        Κοινως κρατικοποιηση των τραπεζων.

        Αφου δεν το κατεχεις, τι μιλας ?

        Διαβασε,κατανοησε τι λεει και μετα αποκτας και αποψη , εν τω μεταξυ αν θες να χρησιμοποιεις το στομα σου για κατι προτεινω μιας και καλοκαιριαζει πυραυλακι μαγκνουμ με σοκολατα στο κεντρο.

        Σλοοοοοοουρπ και συγχωριο.

      • egoistisfilanthropos said

        Η κρατικοποίηση των τραπεζών σημαίνει έξοδος από το Ευρώ και είναι το πρώτο βήμα για τον κομμουνισμό. Εγώ φεύγω μετανάστης, με τους πακιστανούς θα μείνετε…

      • Миша said

        Η Νορβηγια που εχει εθνικοποιησει τις τραπεζες της δεν ειναι κομμουνιστικη χωρα.

        Αντιθετα ειναι η μονη χωρα στηνν Ευρωπη διχως οικονομικα προβληματα.

      • FO said

        Η Νορβηγία έχει πετρέλαια ρε άνθρωπε και εθνικό νόμισμα! Εμείς ουτε ΑΟΖ δεν έχουμε κάνει και με κυβέρνηση τσίρκο, στο τέλος θα την χαρίσετε στην Τουρκία!

      • ΧΑ! said

        ΠΟΙΟΝ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΜΟ ΡΕ Μ*Λ*Κ* !?!!?!?!

        ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΤΟΝ ΓΚΡΕΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ?!??! ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΑΝ ?!!?!?

        2012 ΕΧΟΥΜΕ ΟΧΙ 1950 !!!!! ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΘΟΥΡ !!

        ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΚΙΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΡΩΣΣΙΑ ΤΟ ΓΥΡΙΣΑΝ ΣΕ ΦΟΥΛ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΞΕΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΦΕΥΡΕΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΔΩ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΔΕΜΠΟΡΙΣΜΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΦΟΒΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΟΥΛΑ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΨΟΦΗΣΕΙ ,ΕΧΕΙ ΣΑΠΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΣΑΡΑΝΤΑ.

        ΞΥΠΝΑΜΕ !!!!!!!

      • Миша said

        Το εθνικο νομισμα ειναι αναγκαιοτητα πια και θα το καταλαβουθν οι πάντες νωριτερα η αργοτερα…
        Το λένε οι κορυφαιοι έλληνες οικονομολογοι πια…
        Μονο οι σιτιζομενοι από τους απατεωνες τραπεζιτες δεν το αναγνωριζουν…

      • FO said

        Ρε @@@ ανθρωπε! Ουτε η ΧΑ που θεωρείται ακραίο κόμμα δεν λέει τέτοιες βλακείες!
        Πρώτα θα φτιάξεις την παραγωγή σου εντός ευρώ και μετά θα φύγεις σε εθνικό νόμισμα. Εδώ και δεκαετίες δεν έχουμε παραγωγή παρα ζουμε ένα ανώμαλο μοντέλο, όπου οι μισοί πουλούν στους άλλους μισούς υπηρεσίες και εισαγόμενα αγαθά! Χωρίς παραγωγή η δραχμή θα είναι κατοχική, γιατί δεν θα έχει αντίκρυσμα! αντε!

      • egoistisfilanthropos said

        ΧΑ! Όταν με το καλό βγάλεις τις παρωπίδες, τότε συζητάμε…

        Κομμουνισμός μπορεί να μη κυβέρνησε, όμως κυβέρνησε η αριστερή νοοτροπία στην Ελλάδα 40 χρόνια τώρα… Το ίδιο είναι.

        Επίσης, κανείς δεξιός δεν είπε πως το τραπεζικό σύστημα στην Ελλάδα δεν είναι τραγικό, αλλά η λύση είναι να αλλάξουμε το πλαίσιο και να τιμωρήσουμε τους τραπεζίτες και όχι να κρατικοποιήσουμε το Σύμπαν…

      • Миша said

        Τις παπαρολογιες για τα 40 χρονια τις ελεγε ο Σαμαρας , ο Μπουμπουκος και ο Καρατζαφυρερ προεκλογικα…

        και πήραν 2,5% ο ενας και 18% ο αλλος

      • ΧΑ! said

        Ποια αριστερη νοοτροπια ρε ερημε ?

        Οι “αριστερης νοοτροπιας” χωρες ηταν που εκαν αβερτα εισαγωγες σε σημειο που χρειαζονταν δανεικα μονο και μονο για να συνεχισουν να εισαγουν ?

        Οι “αριστερης νοοτροπιας” χωρες ηταν που μετακομιζαν τα εργοστασια τους σε γειτονικες χωρες προς τερψην της “ελευθερης αγορας” (χαχαχα!) ?

        Οι “αριστερης νοοτροπιας” χωρες αφηναν να πεσει κατω καρφιτσα σε ζητηματα που αφορουσαν την εθνικη ΤΟΥΣ κυριαρχια ?

        Νεοφιλελευθερα σαπακια και τεχνοκρατες golden boys της κακιας ωρας κυβερνησαν την χωρα απο την μεταπολιτευση και μετα παραδιδωντας με καθε αλλαγη κυβερνησης λιγο περισσοτερο γη και υδωρ απο οτι ειχε παραδωσει η προηγουμενη.

        Ποιος φορα τωρα παρωπιδες ρε τσιμπλιαρη?

      • PJ said

        ΧΑ!
        (ωχ…άλλος ένας που μπαίνει στο στόχαστρο του γιωργακι του α πα πα πα πα)

      • egoistisfilanthropos said

        Βρε άσχετο κομμουνιστικό απολίθωμα της κακιάς ώρας:

        Αριστερή νοοτροπία είναι όταν το Δημόσιο έχει το 60% της οικονομικής δραστηριότητας

        Αριστερή νοοτροπία είναι όταν η φορολογία ειναι 40%

        Αριστερή νοοτροπία είναι όταν έχουμε 1.200.000 ΔΥ

        Αριστερή νοοτροπία είναι όταν θες 1 χρόνο για να ανοίξεις ΑΕ

        Αριστερή νοοτροπία είναι να δίνεις ιθαγένεια σε αλλοδαπούς που μόλίς έφτασαν στην Ελλάδα…

        Θες να συνεχίσω;

      • ΣΤΕΛΙΟΣ said

        ΧΑ ,ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΙ ΠΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ!!!!!!!ΤΙ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ????ΕΙΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ????ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ???ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΟΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥΛΗ???ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΣΤΟ 3% ΚΑΙ ΛΕΓΑΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΑΤΕ???ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΚΑΘΙΣΤΕ ΕΚΕΙ ΣΤΙΣ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ ΣΑΣ!!!

      • Τι έγινε ? βγήκαν οι νεοφιλελεύθεροι παγανιά ?
        τώρα έχουμε των εγωιστήφιλάνθρωπο…μπας και είσαι ο hippo από τους Δημοκρατικούς ?

        Βρε ΨΕΥΤΗ της κακιάς ώρα πότε είχαμε Δ.Υ 1.200.000 ?
        Το νόμο περί Ιθαγένειας τον διάβασες ποτέ ?
        Πότε το κράτος είχε 60% της Οικονομικής δραστηριότητας ?
        Γιατί να ανοίξει κάποιος μιά επιχείρηση αφού το ίδιο το ΚΡΑΤΟΣ των ΕΛΙΤ που εξουσιάζουν,δεν ήθελε Ανταγωνισμό ?
        Σιγά μην σου δώσει άδεια να κάνεις κανάλι…σιγά μην σου δώσει άδεια να κάνεις εφημερίδα…σιγά μην σου δώσει άδεια να κάνεις οτιδήποτε…
        ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ΤΟΝ ΜΠΟΜΠΟΛΑ ΤΟΝ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ ΤΟΝ ΛΑΤΣΗ ΤΟΝ ΣΑΛΛΑ ΤΟΝ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟ ΤΗΝ ΧΟΚΤΙΦ ΤΟΝ ΚΟΚΚΑΛΗ ΤΟΥΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ κτλ…?
        Πως θα τους προστατεύσει ΟΛΟΥΣ αυτούς ? δίνοντας σε μένα άδεια π.χ. να χτυπήσω την εταιρεία διανομής των εφημερίδων ?
        Που δίνουν ΔΑΝΕΙΑ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ σε μένα που θέλω να ανοίξω περίπτερο και μου κρατάν ενέχυρο το σπίτι ή στον Κυριακού και τον Κόκκαλη που τα παίρνουν σχεδόν ΑΤΟΚΑ τα χρήματα από την Εθνική για παράδειγμα ?

        Καλές οι προσπάθειες αλλά ρίχτε δίχτυα αλλού.Εδώ και διαβάζει ο κόσμος και μαθαίνει…

      • egoistisfilanthropos said

        Ναι αμετανόητε ο κόσμος διαβάζει και μαθαίνει τι λέει η Παπαρίγα και ο Ριζοσπάστης… Αντί να διαβάζει τι λέει η στατιστική υπηρεσία…

        Άμα μετρήσεις όλο το Δημόσιο, μαζί με ΔΕΚΟ κλπ, 1.200.000 και παραπάνω είναι… Επίσης όταν δε βγάζουμε τίποτα από το χωράφι άμα δε πέσει επιδότηση και δεν γίνεται κανένα έργο πχ Πληροφορικής άμα δεν πέσει επιδότηση, τότε έχουμε φιλελεύθερο κράτος… Ρε δε πάτε καλά…

      • ΧΑ! said

        Συνεχισε να κολλας ταμπελιτσες “δεξιος” , “αριστερος” ειναι πολυ βολικες οταν κανεις συζητηση και τα μονα επιχειρηματα που εχεις ειναι αυτα που βγαζεις

        – Α το δημοσιο εφταιγε για την ελλειψη αναπτυξης ??!?! Γι’αυτο απο τοτε που αρχισαν το ξεπουλ— αχεμ— τις “αποκρατικοποιησεις” εχουμε μονο αναπτυξη-αναπτυξη-αναπτυξη ?
        Κοιτα να δεις τελικα που εφταιγε οτι ειχα το δικο μου νερο πριν,τη δικια μου εταιρεια ρευματος και την δημοσια ελευθερη παραλια
        (ναι ξερω δεν τις απελευθερωσαν ακομα,αλλα οψονται. Και μην ακουσω καμια μαλακια και πως δεν γινεται να το κανουν λογο ΕΣ που εχει τις παραλιες και Τουρκων που καραδοκουν γιατι εδω Καστελοριζο παραδιδουν σε λιγο, στις παραλιες θα κωλοσουν να ιδιωτικοποιησουν ?).

        -1,200,000 ΔΥ ? Παρ’το αλλιως θα βρεις ψηλε.

        – Στην Ρωσια και στην Κινα (μιας και ζοριζοσαστε με “τας κομμουνιστας”) δηλαδη εδιναν και δινουν ιθαγενεια σε οποιον περασει τα συνορα με το καλημερα?
        Οχι , γιατι αυτα τα κανουν οι χωρες που θελουν φτηνο εργατικο δυναμικο (π.χ. αμερικη,γερμανια) χωρες που ειναι χτισμενες στις πλατες μεταναστων.

        Τωρα αν θες εσυ να πεις για τους Θιβετιανους που πηραν κινεζικη υπηκοοτητα (ειτε θελαν ειτε οχι) οταν “προσαρτηθηκαν ειρηνικα” στην Κινα αυτο ειναι αλλου παππα ευαγγελιο.

        -Αυτο για τον ενα χρονο θα στο δωσω το θεωρω και εγω υπερβολικο, 6 μηνες θα’ταν υπεραρκετοι.

      • egoistisfilanthropos said

        Ναι, επειδή σας είπανε οι δημοσιογράφοι πως όποιος ξεπουλάει δημόσια περιουσία το κάνει επειδή είναι φιλελεύθερος, το δέσατε σκοινί κορδόνι άσχετοι…

        Ξέχασες τον δικό σου ΟΤΕ, ξέρεις αυτόν που άμα τον είχαμε ακόμα κρατικό δε θα είχαμε Ίντερνετ αυτή τη στιγμή, θα μπαίναμε με dial up ακόμα και θα πληρώναμε τα κέρατά μας…. Αλλά τουλάχιστον τα κέρατά μας θα πηγαίνανε στα κομματόσκυλα να τρώνε, ενώ τώρα παίζει και να επενδυθούν σε τίποτα άλλο… Φτου κακά…

        Κι επειδή είσαι παραμορφωμένος, θα έπρεπε να γνωρίζεις πως οι φιλελεύθερες χώρες που δεν έχουν σύστημα πρόνοιας δεν έχουν πρόβλημα με τους μετανάστες… Όταν όμως ο λαός φτιάξει κοινόχρηστες δομές μέσα από το υστέρημά του, δε μπορεί να έρχεται ο κάθε τυχάρπαστος και να τις εκμεταλλεύεται… Για αυτό οι πρώην φιλελεύθερες χώρες ήταν ανοιχτές στην μετανάστευση και οι πρώην κομμουνιστικές όχι… Αλλά φυσικά εσύ είσαι παραμορφωμένος, οπότε θα το ήξερες αυτό…

      • ΧΑ! said

        Οι δημοσιοκαφροι αν εχεις χασει επεισοδια τα τελευταια 2 χρονια το μονο που κανουν ειναι να παπαγαλιζουν αυτα που λες και εσυ

        Κουνια που σε κουναγε αν νομιζεις οτι χρηματα σου θα επενδυθουν ειδικα τωρα που ο μονος ελεγχος που θα υπαρχει θα ειναι κατ’ευθειαν απ’εξω απο καμια ΜΚΟ.

        Πσσστ και που’σαι…… και εγω ιδιωτης ειμαι βγαλε τα χρηματα σου απο την τραπεζα και δωστα σε μενα θα σου κανω μια επενδυση μουρλια !!!

        10 φορες θα παρεις πισω το αρχικο σου κεφαλαιο . ΓΚΑ-ΡΑ-ΝΤΙ !!!!

        Μπορεις να με εμπιστευθεις επειδη ΣΟΥ ΛΕΩ οτι δεν ανηκω στο δημοσιο αρα δεν εχω και παρε δωσε μαζι τους.

        Αν θες συστατικες επιστολες που αποδυκνειουν την φερεγγυοτητα μου εχω, εχω οσες εχω κολλες στον εκτυπωτη μου.

      • egoistisfilanthropos said

        Η διαφορά της ιδιωτικής οικονομίας από την κρατική είναι πως δεν εμπεριέχει καταναγκασμό. Προφανώς και δε θα σε εμπιστευτώ για να σου δώσω τα χρήματά μου. Αν το κάνω και τα φας, δική μου μ@λ@κία όχι δική σου. Έτσι λειτουργεί η οικονομία… Προφανώς και οι ιδιώτες προσέχουν που δίνουν τα χρήματά τους. Δε τα δίνουν όπου να ναι… Τι μπορούν να κάνουν όμως όταν το κράτος τα παίρνει με το ζόρι; ΤΙΠΟΤΑ! Αυτό είναι ο κομμουνισμός, οικονομικός φασισμός!

      • Миша said

        egoistisfilanthropos

        Εισαι ΑΝΙΔΕΟΣ !!!

        ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΝΟΡΒΗΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ …

        Να δεις ποσο ειναι το κράτος και πως επιτυγχανεται η ευημερια των πολιτων σε μια χωρα που αγαπα τον λαο της και δεν λειτουργει ως προτεκτορατο.

      • egoistisfilanthropos said

        Καλά ναι έχουμε εμείς τις πρώτες ύλες και τη βιομηχανία αυτών των χωρών θες να μας πεις… Ρε που μπλέξαμε… Τελικά δε θεραπεύεστε εσείς οι κουμουνιστές, είστε σαν μέλη θρησκευτικής αίρεσης, όσο κι αν σας χτυπήσουν στο κεφάλι με τα γεγονότα, εσείς πιστεύετε…

    • aol said

      ΑΣΕ ΝΑ ΣΟΥ ΤΑ ΦΑΝΕ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ

      • Γιαννης said

        εχεις πολλα μαλλον εε?εμεις δεν εχουμε μια ομως,τα καταθεσαμε στα χαρατσια και στα κατικα ταμεια…

    • AKOMATISTOS said

      Αρα καλά είπε ο ΓΑΠ “λεφτά υπάρχουν”….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      χα , χα , χα,!!!!!!!!!! Τρέμετε όλοι απ’την άνοδο της Αριστέρας ε? Κάλό είναι αυτο!!!!!!!!!! Αυτο δείχνει ότι έχει μεγάλη δυναμική, μακάρι να πάμε σε εκλογες να σου πάρει και τα …σωβρακα μαζί με το περιεχόμενο τους!!!!!!!!!!(sorry , συ ειπας)

    • Миша said

      Δεν ειπε πως θα πάρει τα λεφτα σου!!!
      ειπε πως αντι να τα έχει ο απατεωνας ιδιωτης τραπεζιτης και να τα διαχειριζεται κατά το δοκουν και προς το ίδιον, δόλιο συμφερον
      το κρατος μπορει να χρησιμοποιησει τις καταθεσεις προς όφελος των πολιτων
      όπως συνέβαινε , σε κάποιο βαθμο, πριν ιδιωτικοποιηθουν οι τραπεζες!

      • egoistisfilanthropos said

        Και πόσες πιθανότητες είναι τα λεφτά αυτά να μη πάνε στα συμφέροντα των καναλαρχών; Καναλάρχης: Τσίπρα θα σε κάνω πρωθυπουργό. Τσίπρας: Πάρτε διαπλεκόμενοι τις καταθέσεις του κοσμάκη…

      • manos2626 said

        τι προσπαθεις να τους εξηγησεις Μισα?? αυτοι εχουν την απαντηση προκατ…ασε που δεν καταλαβαινουν κιολας..αμα ελεγε ο Κομανετσιους κατι τετοιο θα πανηγυριζανε……..

      • Миша said

        ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ;;;;
        Εχεις δει με τι ρυθμους καταβροχθιζουν χρηματα της Αγροτικής Τραπεζας τα δυο κωματα εξουσιας;;;
        Ποιες τράπεζες «δανειοδοτουν» το Μεγκα, το ΔΟΛ, το Μέγαρο Μουσικης που εφαγε 100 εκ δημοσιου χρηματος μολις πριν λιγους μηνες ;;;

      • 1967 said

        Πας να δικαιολογήσεις τώρα τα αδικαιολόγητα; Αν πάρει τα διαθέσιμα πάει να πει ότι δεν θα υπάρχουν λεφτά στο ταμείο! Ή θα υπάρχουν με κουπόνι; 200 ευρώ ο καθένας και άμα θέλεις πάρτα; Έχεις ιδέα από αυτά ή χάνουμε τα λόγια μας; Ειναι το πιο ηλίθιο πράγμα που θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί κανείς!

      • Миша said

        1967

        ΠΑΣ ΚΑΛΑ;;;
        Όπως διαχειρίζεται σημερα ο απατεων τραπεζιτης τα χρηματα των καταθεσεων προς ιδιον οφελος , με αδιαφανεις διαδικασιες και κατακλεβοντας τον δημοσιο και ιδιωτικο πλουτο (βλ τοκογλυφικα επιτοκια χορηγησεων)
        κατ αναλογία θα τα χρησιμοποιεί το κράτος προς όφελος των πολιτων του.

      • 1967 said

        και ποιος τραπεζίτης θα συνεχίσει να έχει την τράπεζα του (εξαιρείται η Αγροτική που είναι δημόσια) αν δεν έχει κέρδος; Τι θα κάνει δηλαδή ; Θα είναι εδώ για να πληρώνει μόνο τους υπαλλήλους; Θα την κάνουν όλοι! Και αυτό σημαίνει βόρειος Κορέα! Ε! Δεν γουστάρουμε! Να δούμε πως θα εξηγηθεί ο Στρατούλης και οι ρέστοι σε 10,000,000 καταθέτες μετά!

      • Миша said

        Η Νορβηγια και η Σουηδια ΕΘΝΙΚΟΠΟΙΗΣΑΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ στις αρχες της δεκαετιας του 1990 οταν πηγε να σκάσει εκει ενα κανονάκι…
        Μην λέτε ό,τι σας κατεβει…

      • 1967 said

        Εδώ είναι ΒΑΛΚΑΝΙΑ! Ούτε Σουηδία ούτε Νορβηγία! Και δεν με ενδιαφέρει τι έγινε 22 χρόνια πριν!

      • Миша said

        Mε τετοιο νικ , τι αλλο να περιμενουμε ;;

        Ακου «δεν με νοιαζει τι κανει η Νορβηγια» χαχαχαχαχαχαχαχαα

      • PJ said

        @Egoistisfilanthropos
        Ακριβώς εκεί που φοβάσαι μήπως παν..
        Εκεί πήγαιναν οι καταθέσεις σου..
        Και για αυτό ΔΕΝ υπάρχουν πιά..

    • manos2626 said

      γιατι τοσο καιρο τι κανουν με τα λεφτα σου?? τωρα ξυπνησες εσυ και καταλαβες οτι στα τρωνε?? 3 χρονια τωρα τι κανουν?? ο Συριζα σε πειραξε? τοσα χρονια οι τραπεζιτες τι κανουν?? τα λεφτα μας δεν τρωνε?? πρωτα να σκεφτεστε και μετα να μιλατε παληκαρια….

      • 1967 said

        Άσε τα τόσα χρόνια και τι έκαναν αυτοί και οι άλλοι! Τώρα τι γίνεται! Θα έρθει ο Στρατούλης να πάρει τα λεφτά μας; Εκεί που μας χρωστάει θα μας πάρει και το βόδι; Κάναμε υπομονή ρε Νδάτες ΠΑΣΟΚοι ΣυριΖΑΙΟΙ και λοιποί! Θα τους ΓΑΜΗΣΟΥΜΕ έτσι και ακουμπήσουν τον κόπο μας και τον ιδρώτα μας!

      • manos2626 said

        ρε 1967 ληγμενα παιρνεις?? ουτε Συριζαιος ειμαι,ουτε Πασοκος,ουτε ΝΔ,απλα πρωτα διαβαζω και μετα σχολιαζω…..

      • PJ said

        Τα λεφτά τα έχουν φάει. Ξυπνάμε.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ said

      ΜΑΛΛΟΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΤΡΑΤΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΟΛΟΚΥΘΙΑ ΤΟΥΣ ,ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ,ΜΟΥ ΜΥΡΙΖΕΙ ΒΡΩΜΟΞΥΛΟ !!!!!

      • FO said

        Αφού στο μυαλό των αριστερών δεν υπάρχει η λέξη Έθνος, λες να υπάρχει για τις καταθέσεις τους; Χαχαααα!

      • ΣΤΕΛΙΟΣ said

        ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ !!!!!!ΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΤΟΥΣ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ !!!!

  3. σούλα η κομμώτρια said

    εύχομαι να δούμε ένα bunk run να γλυτώσουμε εμείς και όλη η Ευρώπη!

  4. FO said

    Καλά λέγε τέτοια και αύριο όλοι θα είμαστε στα ΑΤΜ! Προβλέπω μέχρι την Παρασκευή να έχεις χρεοκοπήσει τις τράπεζες και να είμαστε εκτός ευρώ!
    Ηλίθιε!

    • ΣΤΕΛΙΟΣ said

      ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΠΑΘΑΝΕ ΙΛΛΙΓΚΟ ΑΠΟ ΤΟ 17 % ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΕΚΕΙ ΣΤΟ 3% ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΕΞΗΓΗΣΗ !!!!!

    • PJ said

      Οι τράπεζες ΕΙΝΑΙ χρεοκοπημένες..
      Καταθέσεις ΔΕΝ υπάρχουν πιά..
      Παρά μόνο στο μυαλό μας.
      ΤΑ ΦΑΓΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ
      Και τώρα δανειζόμαστε και πληρώνουμε όλοι..
      Μπας και ξαναμαζευτούν..
      ΤΑ ΦΑΓΩΜΕΝΑ.
      Ξυπνάμε..

  5. aol said

    ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΜΕ ΑΔΕΙΑ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ

    • egoistisfilanthropos said

      Όσο μπορείς να πας και να χρησιμοποιήσεις τις καταθέσεις σου ναι τις έχεις… Αριστερούλη στη τρύπα σου, αρκετή ζημιά έκανες…

    • 1967 said

      Ποιά άδεια ταμεία ρε κομματόσκυλο; ΝΑΙ ΡΕ! ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ! uA P;AREIW KAI ES;Y TA @@ MOY!

  6. 1967 said

    Αυτό είναι το σχέδιο των επαναστατών του ΚΩΛΟΥ Τσίπρα και Καμμένου!!!!! Να πάρουν τις οικονομίες μας για να αναπτυχθούμε!
    Η άλλη λύση είναι να πάρει ο λαός τις δικές σας περιουσίες κ. Στρατούλη, κ. Τσίπρα, κ. Καμμένε για να τα βγάζει πέρα!
    Πού είναι τώρα οι Καμμένοι να σχολιάσουν; ΑΝΙΚΑΝΟΙ

    • Ο άλλος said

      Τι σχέση έχει ο Καμμένος με τις παπαρολογίες του Στράτα Στρατούλη? Ο Καμμένος συμφωνούσε με τον Τσίπρα στο ότι το μνημόνιο χρήζει αλλαγών γιατί αυτοί που το υπέγραψαν είχαν στο μυαλό τους μόνο το καλό των λαμογιών. Είχε ακούσει ο Καμμένος τις μ@λ@κίες του Στρατούλη και συμφώνησε?

      • FO said

        Δείξε μου το φίλο σου να σου πω ποιος είσαι λέει ο σοφός λαός!

      • 1967 said

        Όχι φίλε μου! Ο Καμμένος έλεγε ΘΑ ΣΚΙΣΩ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ! Δεν έλεγε για επαναδιαπραγματεύσεις και τροποποιήσεις. Ελεγε για δοσίλογους και προδότες και δεν έβλεπε πέρα από το δάχτυλό του! Και κάποιοι πριμοδοτούσαν τις απόψεις του και τις μαλακίες περί τιτλοποίησης!

      • FO said

        Σελίδα 18 του προγράμματος. Είναι μνημονιακότατος μέχρι νααααααα κάνει 6 πράγματα που μέεεεχρι να τα κάνει θα ανατέλλει ο ήλιος απο τη δύση! Θα πάρει και τις γερμανικές αποζημιώσεις πριν να γίνει αντιμνημονιακός!

      • 1967 said

        FO ξέρω τι είναι και τι δεν είναι!
        Και να σου πω και την αλήθεια στα @@ μου τον γράφω και αυτόν!
        Έλεγε και λέει ένα σωρό ΜΑΛΑΚΙΕΣ!
        Κάναμε υπομονή με χαράτσια με περικοπές μισθών με αναδουλειές με ανέχεια. Βγήκε το ΠΑΣΟΚ έλεγε μνημόνιο, βγήκε ο ΝΔ έλεγε ολίγον από μνημόνιο, βγήκε ο Καμμένος έλεγε ΘΑ ΤΟ ΣΚΙΣΩ, βγήκε ο Τσίπρας έλεγε για 1400 ευρώ κατώτερο μισθό και 100,000 προσλήψεις!
        Αλλά τώρα με αυτόν τον ΑΠΙΘΑΝΟ τον Στρατούλη εκεί που μας χρωστάει θα μας πάρει και το βόδι! ΡΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΣΟΥΜΕ το έχουν καταλάβει όλοι τους;

      • Mod Renais said

        Έτσι είναι.

        Τώρα τελειώσαν τα προεκλογικά λόγια για όλους.

        Τώρα σειρά έχουν οι πράξεις και η υλοποίηση των λόγων.

        ΙΔΟΥ η ευκαιρία για “σκίσημο” του μνημονίου στα χέρια του συριζα και των ανελ.

        Έχουν χρέος να την εκμεταλλευτούν για να μας λυτρώσουν από το μνημόνιο και τους “δοσίλογους”.

        Και αφού την εκμεταλλευτούν, θα δούμε στην πράξη τους τρόπους που προτείνουν και το αποτέλεσμα που θα φέρουν.

        Υπομονή.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ said

      ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΠΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΕΡΕΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝΑ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΑ ΚΑΜΜΕΝΟ ,ΤΟ ΞΑΝΑΔΗΛΩΝΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.. ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΝΩΡΙΣ ΝΩΡΙΣ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΕΣΤΕΙΛΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΙΣΩ !!!!
      ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΤΙ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟΥΛΗ ,Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ !!!!ΕΛΕΟΣ

  7. ΓΙΩΡΓΟΣ Π. said

    ΕΤΣΙ ΤΟ ΕΙΠΕ???

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑ

    • ΓΙΩΡΓΟΣ Π. said

      ΒΙΑΣΤΕΙΤΕ ΟΜΩΣ…

      ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΕΛΟΣ….
      ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ ΙΟΥΛΙΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΜΗ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΚΙΝΔΥΝΟΛΟΓΩ…

      ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΩ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΝ ΟΙ ΣΩΤΗΡΕΣ…..
      Η ΩΡΑ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΕΛΟΣ….

      ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΟΥΤΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΔΕΝ “ΓΝΩΡΙΖΑΜΕ” ΤΥΠΟΥ ΓΑΠ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ….

      ΠΡΟΒΛΕΠΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ ΚΥΝΗΓΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ…

    • ΣΤΕΛΙΟΣ said

      ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΗΜΕΡΑ !!!!!!!

  8. fufutos said

    Δηλαδή τα λεφτά που μάζευα τόσα χρόνια δουλεύοντας και τα οποία τα χρησιμοποιώ τώρα για να επιβιώσω της ανεργίας θα τα δώσουν ως δάνεια σε αποτυχημένους επιχειρηματίες και υπερ-καταναλωτές όπως αυτούς που αγόραζαν πχ οχήματα τα οποία δεν μπορούσαν να πληρώσουν τις δόσεις;

    • FO said

      Ειπαμε ΤΣΙΠΡΑΣ = ΒΑΝΚ RUN!

      To απεδειξε μόλις!

    • Eaglos said

      Ότι έκαναν οι τράπεζες για Μέγκα, ΔΟΛ, κλπ θα το κάνουν οι
      κρατικές πλέον τράπεζες για την ανάπτυξη της χώρας. Δηλαδή
      όταν ο Σάλας έδινε δάνεια στο Χ γαμωκάναλο, έβλεπες εσύ να
      πέφτουν τα νούμερα στο ATM;

      • PJ said

        Έχουν πρόβλημα ή “πρόβλημα” και δεν το κατάλαβαν ακόμα λες?

      • fufutos said

        Το θέμα είναι να μην πάω κάποια μέρα και δω κανένα μηδενικό (χωρίς να έχω “φάει” βέβαια τις καταθέσεις μου). Απλά φοβάμαι πως δεν θα δούμε ανάπτυξη γιατί θα δοθούν πολλά “θαλασσοδάνεια” και θα χρηματοδοτηθούν κρατικοδίαιτες ή έμμεσα κρατικοδίαιτες επιχειρήσεις.

  9. Σάι said

    αριστερίστικες παπαριές….

    την ανάπτυξη αν θέλετε λαμόγια της “αριστεράς” να την κάνετε ως κράτος, να αντλήσετε κεφάλαια από φόρους
    αν πάλι θέλετε την ιδιωτική πρωτοβουλία, να καλέσετε επενδυτές, οι οποίοι θα “επενδύσουν” τα λεφτάκια τους αν κι όταν τους συμφέρει το κέρδος

    να πάρετε ιδέοληπτα λαμόγια, γαμώ το σπίτι σας, τις καταθέσεις των νοικοκυριών, που όσο πάνε και μειώνονται για να κάνετε …ανάπτυξη, αυτό ΞΕΧΑΣΤΕ το.
    τα “δεξιά” λαμόγια …κάνανε τα αποθεματικά ομόλογα και μετά τα κουρέψανε
    τα “αριστερά” λαμόγια θα βουτήξετε τις καταθέσεις να τις κάνετε ανάπτυξη;;

    άει στο διάολο κι ακόμη παραπέρα

    • Παύλος said

      Πω πω ρε Σάι και συ.
      Ούτε ακροδεξιός να είσουν δεν θα έγραφες έτσι. 8O

    • DustOfRoad said

      Τώρα Σάϊ, μπορώ να μην συμφωνήσω;;;

    • Maria said

      Εγω απο τραπεζες και διατυπωσεις ορθες και λανθασμενες δεν ξερω, ουτε μπορω να προσπαθω να σκεφτω τι εννοει ο καθενας πισω απο τις λεξεις για θεματα τα οποια δε γνωριζω.. Εμεις ομως για ενα λογο τους ψηφισαμε (τους αντιμνημονιακους γενικοτερα). Να μας σωσουν απο την οικονομικη κι εθνικη καταστροφη των μνημονιων. Αν ειναι να τα κανουν τα ιδια και χειροτερα να μας λειπουν. Αν εννοουσε κρατικοποιηση των τραπεζων να το ελεγε ξεκαθαρα κι οχι να ψαχνεται ο κοσμος τι εννοουσε μ αυτα που ειπε..

      • DustOfRoad said

        Το έχει πει από το 2011 ίσως και πιο πριν…θα κρατικοποιήσει και τα χρέη τους ;;;

      • egoistisfilanthropos said

        Ε ναι. Τι τις καταθέσεις χωρίς τα χρέη δε γίνεται, γίνεται;

      • DustOfRoad said

        Άρα…μεταφέρεται το χρέος στον λαό ή κάνω λάθος;;

      • FO said

        Στους λαθρομετάναστες αποκλείεται. Σωστά μάντεψες!

      • DustOfRoad said

        Δεν μάντεψα FO, ρητορικά ρώτησα για να απαντηθεί από ειδικότερους….εκεί είναι το ζουμί του “Να κάνουμε την Κρίση ευκαιρία”…μετακυλάμε το ιδιωτικό χρέος στον λαό και μην τον είδατε τον Παναή…

      • ΣΤΕΛΙΟΣ said

        ΑΚΡΙΒΩΣ DUST

      • DustOfRoad said

        Τι να το κάνεις….με 3 μήνες αντιμνημονιακό και ΕΘΝΙΚΟ λόγο έπεισε μια μεγάλη μάζα και παίζει μπάλα…ααα ρε Καντονά

    • ΑΝΕΜΟΣ said

      Καλως-τονε….. Ζητω Ο συριζα.. Πρωτο κομμα !
      Σαυτες τις εκλογες βγαινει αυτοδυναμος και ο τσιπρας
      ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟΣ.
      Εσυ κατσε βελγιο,
      μην ..ερθεις κατα δωθενε, θαναι και ..χρυση αυγη εδω..
      και απο τι ειδα..εχει και κατι ..νταυραντισμενους…αστα να πανε !

  10. ...είπε said

    Γελοία αριστερά υποκείμενα…κάποτε καπηλευτήκατε με εθνικά συνθήματα την αντίσταση του κόσμου στον άξονα

    σήμερα με αντιμνημονιακά

    ψηφίστε τους ξανά

  11. Outrider said

    Συριζα θελατε ε? Λες και αλλαζουν ποτε τα βρωμοκουμμουνια οπως και αν λεγονται. Παντα ηταν και θα ειναι η ιδεολογια των ανικανων και των απλυτων που επειδη ειναι αχρηστοι και δεν εχουν τιποτα σκοπος τους ειναι να βαλουν χερι στα λεφτα των αλλων. Ο Μαρξ δεν ειναι αλλο παρα η απαραιτητη θεωρητικη παρλαπιπα προκειμενου να νομιμοποιθει το αδικημα της κλοπης και της αρπαγης περιουσιας.

  12. ak47 said

    ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΡΕ ΡΕΜΑΛΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΨΕ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ????ΜΑΥΡΙΣΤΕ ΤΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΑΛΙΝΙΣΤΑΝ!!!

    • ΑΝΕΜΟΣ said

      Ξυπνα σε κουρντιζουν εναντιον του συριζα…
      Το κκε ειναι.. εχασε ψηφους..
      κκε νδ =ενα.

      • ΣΤΕΛΙΟΣ said

        ΑΝΕΜΕ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΚΕ ,Ο ΣΤΡΑΤΟΥΛΗΣ ΤΑ ΕΙΠΕ ΑΥΤΑ !!!!ΤΟ ΔΕΞΙ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ !!!!!!!

      • Κουταλιανός said

        και οι μακάκες ακούν παπαγαλάκια και πιστεύουν
        θα πάρουν σπίτια, οικόπεδα, τα φτερά της φτερούς, από την πουτ@ν@ το κάγκελο, τα χρέη της μιχαλούς,.κοκ κοκ
        Ρε μυαλά κωματικά και λοβοτομημένα
        σας έτσουξε το νούμερο
        και τα χετε χαμένα !!!

        Αν δούλευαν έτσι οι χριστιανοί (με παπαγαλάκια) θα ήταν μοναδική θρησκεία μέχρι τώρα.
        Ρε λες να τους το προτείνω?

        ΥΓ φαντάζεστε να πάρουν και της πουτ@ν@ς το κάγκελο??? δεν θα χει γέλιο???

        φιλιά στα μούτρα

      • ΑΝΕΜΟΣ said

        Βρε παλικαρια, σκευτητε Ελληνικα, πως τσιμπατε ετσι ευκολα σε προπαγανδες ?
        Κοιταξτε τι κανει ο καθενας, οχι τι λεει ο καθε κοπανος..
        ΚΚΕ + Συριζα ειναι αριστεροι, μακαρι να τα βρουνε..
        και ο κουβελης μαζι ειναι (μεχρι αποδειξεως του εναντιου )
        Την Ελλαδα θελουμε να σωσουμε απο τους αλητες γερμανους.
        Χρυση αυγη ψηφισα.
        Αν θα κανει καλο για την Ελλαδα θα υψωθει
        Αν κανει κατι κακο θα παει σαν τον καρατζαφερη
        Δεχομε ολους οσους μπορουν να παλεψουν γιαυτο τον ταλαιποριμενο λαο.
        Ειπε μια κοτσανα ενας , αμεσως ετοιμοι να σφαχτουμε εδω μεσα ..
        Ενα θα σας πω ,κουραγιο δεξιοι, αριστεροι πρεπει να μεινουμε ΕΝΩΜΕΝΟΙ
        Ο εχθρος ,ειναι εξω απο την Ελλαδα.
        (ΚΚΕ δεν τα βρισκει με συριζα…17.40)
        {Θυμηθητε το κκε θα χασει και αλλους ψηφους σε νεες εκλογες.}

  13. Παύλος said

    Μπράβο Αλέξη.
    Πιστός στις λενινιστικές αξίες….
    Όπως οι ιουδαιομπολσεβίκοι δεν άφησαν στάρι για στάρι με τον Γκαγκάνοβιτς στους αγρότες της Ουκρανίας με μόνο 6-7.000.000 νεκρούς…
    Τσ,τσ,τσ..στατιστικές που έλεγε και ο Πατερούλης.
    Δώσε,εγώ θα σε ψηφίσω στις επόμενες εκλογές για να απολαύσω τον κρύο ιδρώτα που σας έχει κόψει με τα ποσοστά σας και την αμηχανία της εντολής Κυβέρνησης.
    Γουστάρω.

  14. Νίκος Π. said

    Αν διαβάζατε κιόλας όλο το κείμενο πριν αρχίσετε να σχολιάζετε καλά θα ήταν…

    • ΑΝΕΜΟΣ said

      Συγνωμη.. ? Σε ποιους το λες ???
      Με ενα τοσο δα σπιρτακι, αναβει το “μαντρι”..
      Ολους αυτους, τους κανει καποιος οτι θελει με 3 κουβεντες..
      Καταλαβαινεις τωρα με τι κριτιρια “ψηφιζει”ενα 30% ….

  15. Τσάρλς Ντέξτερ said

    Τι έγινε ρε παιδιά; Πλακώσαν στην Ολυμπία τα πράσινα και γαλάζια παπαγαλάκια;
    Πιό προσεχτικά με τις κουτσουλιές σας πλιζ…

  16. anemozalis said

    Τί λέτε ρε; Διαβάστε τί λέει ο άνθρωπος! Αυτό που λέμε όλοι μας ότι έπρεπε να κάνει ο Καραμανλής από το 2008 όταν έδωσε τα 28 δις. Κρατικός έλεγχος των τραπεζών και ρευστό στην αγορά και όχι στα θησαυροφυλάκια των τραπεζιτών. Μην σας παρασύρει ο προβοκατόρικος τίτλος.

    • egoistisfilanthropos said

      Εμείς που γνωρίζουμε τα νούμερα των τραπεζών ξέρουμε τι λέει… Εσείς δε ξέρετε… Αυτό είναι το θέμα… Οι τράπεζες ήδη έχουν αξιοποιήσει αυτά τα λεφτά, δε μπορούν να κάνουν τίποτα παραπάνω….

      • anemozalis said

        Ναι, ε; Και τα λεφτά που θα πάρουν τώρα με την ανακεφαλοποίηση ποιός σου είπε ότι θα τα ρίξουν στην αγορά;

      • egoistisfilanthropos said

        Κανείς. Αλλά όσο δε μου το εγγυούνται οι ιδιώτες, ακόμα χειρότερα δε μου το εγγυάται ο ΣΥΡΙΖΑ… Έχει λεφτά να φάει ο μπαμπάκας του Τσίπρα… Μίζες με το κιλό…

      • FO said

        Ε τόσα γκέτο υπάρχουν να “αναπλαστούν” ! Αλίμονο! Οι αριστερόφρονες εργολάβοι θα τρίβουν τα χεράκια τους!

      • Миша said

        ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ…

        Μας τελειωσανβ τα τρολια της Συγγρου , εμφανιστηκαν τωρα τα τρολια των τραπεζιτων που τραβομαλλιουνται στο ενδεχομενο η Εμπορικη,η Εθνικη, η Πειραιως κλπ να ξαναγινουν ΚΡΑΤΙΚΕΣ όπως ηταν καποτε…

      • anemozalis said

        Ε, λοιπόν είσαι ΥΠΕΡ Ή ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ;

      • anemozalis said

        ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΑΦΟΥ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΦΟΡΤΩΝΕΤΑΙ ΧΡΕΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΕΦΑΛΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ!!

      • manos2626 said

        απο το 2008 που εχουμε δωσει απο την τσεπη του λαου 200 δις για τις τραπεζες δεν σας ειδα να διαμαρτυρεστε κατι φιλανθρωποι,1967 κλπ τρολια…….

      • egoistisfilanthropos said

        Σταμάτα να αποκαλείς τρολλ όσους διαφωνούν μαζί σου, δεν είμαστε σε δημοτικό σχολείο…

        Πρώτα από όλα εγώ διαφωνώ με την ανακεφαλαιοποίηση έτσι όπως γίνεται. Πρέπει όλοι οι μέτοχοι να πάνε σπίτια τους. Αυτό είναι το σωστό. Αλλά όχι και κρατικοποίηση τραπεζών. Δηλαδή οι διαπλεκόμενοι θα αποφασίζουν απροκάλυπτα πλέον ποιός θα ζήσει και ποιός θα πεθάνει;

      • manos2626 said

        γιατι δεν καταλαβαινεις πολυ απλα οτι αυτο που λενε ειναι οτι τοσα χρονια τις καταθεσεις σου τις χρησιμοποιει η τραπεζα για οφελος της και δικο της κερδος .τωρα προτεινει αντι να τις χρησιμοποιουν οι τραπεζες για δικο τους οφελος να τις χρησιμοποιησει το κρατος για επενδυσεις…δεν ειπε κανεις οτι θα σου φανε τα λεφτα…τοσο καιρο εχεις την εντυπωση οτι τα λεφτα σου που τα βαζεις στην τραπεζα τα φυλανε σε ενα μπαουλο και δεν τα αγγιζει κανεις??

      • egoistisfilanthropos said

        Εσύ γιατί δε καταλαβαίνεις πως η κρατικοποίηση των τραπεζών δε θα το αλλάξει αυτό αλλά θα το κάνει χειρότερο; Μη μου κάνεις κήρυγμα για το πως λειτουργούν οι τράπεζες γνωρίζω πολύ καλά… Εσύ δε καταλαβαίνεις που μας οδηγεί κάτι τέτοιο…

        Οι καταθέσεις μας ΗΔΗ είναι μοχλευμένες σε τεράστιο βαθμό. Αν το κράτος απλώσει το χεράκι του για να “επενδύσει” ( ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΚΑΛΑ ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ) θα κάνει τις επισφάλειες ακόμα πιο τεράστιες και θα πάμε όλοι να πέσουμε από την Ακρόπολη…

      • anemozalis said

        Ωραία, να προτείνω τότε το εξής (νομίζω το είπε και ο Βαρουφάκης): Ας δανειστούν οι τράπεζες απευθείας, χωρίς να φορτωθεί το χρέους τους ο ελληνικός λαός. Γιατί από την στιγμή που θα μειώσουν τον μισθό μου για να βρουν τα λεφτα να ξεπληρώσουν το δάνειο ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΟΥΤΙΖΕΙ Ο ΤΡΑΠΕΖΙΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΝΟΥΣ ΕΚΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ.

      • egoistisfilanthropos said

        Βρε εδώ συμφωνούμε! Αλλά αφού αυτό που σε ενοχλεί είναι που αυτοί που μας φούνταραν παίρνουν μπόνους εκατομμυρίων, γιατί δε στήριξες τις φιλελεύθερες φωνές; Δε γνωρίζεις πως στα σοβαρά φιλελεύθερα κράτη οι τράπεζες που αποτυγχάνουν ναι μεν ανακεφαλαιοποιούνται αλλά αλλάζουν εντελώς μετόχους και αν αποδειχθούν κλοπές κάποιοι πάνε φυλακή; Δηλαδή επειδή ο φιλελευθερισμός είναι φτου κακά και δε τον θέλουμε στη Βουλή, να γίνουμε Κούβα;

      • ΣΤΕΛΙΟΣ said

        ΝΑ ΕΛΕΓΕ ΤΟΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ,ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΕΙΝΑΙ 30 ΔΙΣ ,ΕΔΩ Ο ΣΤΡΑΤΟΥΛΗΣ (ΥΠΑΤΙΑ) ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΑ 165 ΔΙΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ !!!!ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΟΥ ΤΣΑΟΥΣΕΣΚΟΥ ΟΙ ΑΝΡΩΠΟΙ !!!!!!!ΘΕΕ ΜΟΥ ΜΗΝ ΜΕ ΑΞΙΩΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΑΥΤΟ !!!!

    • anemozalis said

      Ο ΣΥΡΙΖΑ “στριμώχνει” τους τραπεζίτες – Πρόταση-βόμβα Δ.Στρατούλη

      Πραγματικά ριζοσπαιστιές προτάσεις, τις οποίες είχαν εισηγηθεί και στον Κώστα Καραμανλή κάποιοι συνεργάτες του μετά τον ανασχηματισμό του 2008, αναφορικά με τον έλεγχο των τραπεζών και την στενή παρακολούθηση των χρημάτων που διατίθενται για την αύξηση της ρευστότητάς τους (δηλαδή αν διαθέτουν την ρευστότητα στην αγορά και όχι για να αυξάνουν αποθεματικά) εξέφρασε πριν λίγο μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στη Β’ Αθηνών Δημήτρης Στρατούλης

      “Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει πει ότι η επιλογή του είναι μέσα στο ευρώ. Θα προβούμε και σε δημόσιο έλεγχο των τραπεζών. Έχουμε δώσει ή θα δώσουμε ως ελληνικός λαός, 200 δισ. στις ελληνικές τράπεζες για να τις σώσουμε τα οποία ανήκουν στο λαό. Επομένως με το δημόσιο έλεγχο θα εγγυηθούμε καταθέσεις και θα έχουμε χρήματα για την ανάπτυξη Και το τρίτο άμεση κατανομή του πλούτου για να έχουμε ανάπτυξη και να δώσουμε μισθούς και συντάξεις που πρέπει να αποκατασταθούν”, τόνισε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στη Β’ Αθηνών Δημήτρης Στρατούλης.
      “Οι τράπεζες έχουν, ήδη, 165 δισ. σε καταθέσεις των Ελλήνων πολιτών. Αυτές είναι δικές μας, όχι των τραπεζών”, είπε ο κ. Στρατούλης και αποκάλυψε ότι: “Με άμεσο δημόσιο έλεγχο των τραπεζών, εγγυόμαστε τις καταθέσεις των πολιτών και χρησιμοποιούμε αυτά τα χρήματα για ανάπτυξη και παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας”.

      Στη συνέντευξη που έδωσε στο ραδιοφωνικό σταθμό Βήμα FM, ο κ. Στρατούλης ρωτήθηκε αν σε περίπτωση που γίνει ο ΣΥΡΙΖΑ κυβέρνηση θα δεσμευθούν οι καταθέσεις των πολιτών. “Είπαμε θα εγγυηθούμε, δεν θα δεσμεύσουμε τις δεσμεύσεις των πολιτών”, ήταν η απάντηση του κορυφαίου στελέχους του Συνασπισμού.

      “Πώς θα χρησιμοποιηθούν στην ανάπτυξη αφού είναι των πολιτών;”, ήταν το ερώτημα στον κ. Στρατούλη. “Και πού πρέπει να χρησιμοποιηθούν; Μέχρι σήμερα χρησιμοποιούνταν για τα κέρδη των μετόχων τους, των τραπεζιτών. Δεν πρέπει να δίνουν ρευστότητα οι τράπεζες, να δώσουν δάνεια στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, δάνεια στο λαό να κάνει σπίτια ή καταναλωτικά δάνεια να κινηθεί; Είναι θέμα πολιτικής βούλησης”, διευκρίνισε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

      Συνεχίζοντας, ο κ. Στρατούλης επισήμανε: “Με αυτό τον προεκλογικό στόχο δεν εκλέχθηκε ο ΣΥΡΙΖΑ; Όταν λέμε θα αξιοποιηθούν τα χρήματα των τραπεζών για ανάπτυξη, εννοούμε για στήριξη δημόσιων κοινωνικών και ιδιωτικών επενδύσεων –και ιδιωτικών, το τονίζω- για να υπάρξει μια παραγωγική ανασυγκρότηση στη χώρα”.

      Το τραγικό είναι ότι αντί να το πράξουν αυτό οι λαϊκές κυβερνήσεις της ΝΔ ή το δήθεν “σοσιαλιστικό” ΠΑΣΟΚ, το εισηγούνται οι ριζοσπάστες της Αριστεράς. Δηλαδή αρνούντο να πράξουν τα αυτονόητα. Γι’αυτό έπεσαν στο 33,5% και στις επόμενες εκλογές ζήτημα είναι αν και οι δύο θα πιάσουν το 25%…

      Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

      • egoistisfilanthropos said

        Ε καλά το defencenet τι θα πει, αφού τα λεφτά αυτά θα τα δώσουν για εξοπλισμούς και θα πέσει μιζούλα κι από κει… Ρε που μπλέξαμε…

      • anemozalis said

        Ε, καλά. Όταν δεν έχουμε επιχειρήματα καθαρίζουμε βγάζοντας όλους τους άλλους λαμόγια και άχρηστους.

        Έτσι είναι πάντα στην Ελλάδα, η αριστερά θεωρεί τον λαό καθυστερημένο και η δεξιά ηλίθιο.

      • FO said

        Μάλλον το αντίστροφο!

      • egoistisfilanthropos said

        Κοίτα ποιοί μιλάνε. Αυτοί που όλόκληρη τη πολιτική τους εκστρατεία όλα αυτά τα χρόνια τη βασίζουν στο ό,τι οι άλλοι είναι λαμόγια… Αυτοί που θέλουν να μας σώσουν από τα αφεντικά “αρπακτικά” και τις “δεξιές κυβερνήσεις”. Αυτοί που διαμαρτύρονται τόσα χρόνια για τα σκάνδαλα και μας το παίζουν καθαροί. Τώρα ξαφνικά αυτά είναι ψιλά γράμματα… Εμ βέβαια, τώρα είναι η αριστερά που θέλει να φάει…

    • konstantinosomegas said

      ακριβως, δεν καταλαβαινουν τι διαβαζουν κ παρασυρονται εντεχνα σε λαθος μονοπατια
      αν υπηρχε πολιτικη βουληση να δωθει μαχη το 2009, θα ειχαμε αποφυγει τη χρεωκοπια. αλλα κ τα δυο κομματα εξουσιας αποφασισαν να στηριξουν την οικονομικη ελιτ της χωρας κ τα ξενα αφεντικα τους, φορτωνοντας στο λαο ενα χρεος, το συνολο του οποιου βρισκεται σε καταθεσεις στην ελβετια
      σε μια κατασταση εκτακτης αναγκης, πρεπει να παρεις εκτακτα μετρα προκειμενου να σωσεις τη χωρα. αλλιως θα ακολουθησεις την οδο του ΔΝΤ με τα γνωστα αποτελεσματα

      • ΣΤΕΛΙΟΣ said

        ΑΣ ΜΗΝ ΔΙΩΧΝΑΤΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΠΑΣΟΚΟΚΟΥΜΜΟΥΝΙΑ ΤΟ 2009 !!!!!!ΟΤΑΝ ΕΙΧΕ ΕΞΑΣΦΑΣΙΣΕΙ ΤΟΝ ΔΑΝΕΙΣΜΟ ΤΟΥ 2010 !!!!!ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΤΕ….

      • konstantinosomegas said

        ο καραμανλης αποχωρησε οικειοθελως οταν καταλαβε οτι η ανοχη των αγορων ειχε τελειωσει. οταν καταλαβε οτι δεν μπορουσε να παρει το πολιτικο κοστος των αντιλαικων μετρων που απαιτουνταν για τη μειωση του ελλειμματος.
        φυγομαχησε για να μη χρεωθει πολιτικες ΔΝΤ.
        μεχρι κ την τελευταια μερα πριν φυγει, χρεωνε τη χωρα εσκεμμενα κ εκρυβε τις πραγματικες δανειακες αναγκες κ υποχρεωσεις που μετεφερε για την επομενη χρονια καθως ηξερε οτι δε θα ηταν κυβερνηση η ΝΔ
        Η πρωτη κρεμαλα που θα μπει στο συνταγμα πρεπει να ειναι του καραμανλη κ μετα των πασοκων.
        κ οσοι κουμπαροι εχετε απομεινει, καλο θα ηταν να κρυβεστε απο ντροπη κ οχι να . προκαλειτε δημοσια

      • ΣΤΕΛΙΟΣ said

        ΠΟΣΟ ΑΝΕΝΗΜΕΡΩΤΟΣ ΕΙΣΑΙ !!!!Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑ ΤΟΝΙΖΩ ΕΙΧΕ ΗΔΗ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΑΝΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ 2010 !!!!ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΜΟΝΑΧΑ ΣΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΝΩΣΗ !!!ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟ ΕΙΡΩΝΙΚΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΥΜΠΑΡΙΕΣ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ ΠΑΡΑ ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ !!!!!!

      • konstantinosomegas said

        εγω οτι λεω μπορω να το αποδειξω. ξεκινωντας απο το κουμπαρος που νομιζω δεν μπορει να αμφισβητηθει ουτε απο εσενα. τωρα πλεον μονο οι κουμπαροι εμειναν να στηριζουν τον ”ΝΑΙ ΑΠ’ΟΛΑ”
        εσυ απλα συκοφαντεις μιλωντας για συντροφους γιατι οπως φαινεται σε προηγουμενο σχολιο μου, εγω αναφερομαι ξεκαθαρα εναντια στα δυο κομματα εξουσιας. αλλα σας ξερω εσας τους μπουχεσικους.. η επιχειρηματολογια σας τελειωνει παντα με λασπολογια γιατι μονο σε αυτο ειστε καλοι.
        μνημονιακοι προδοτες ΔΩΣΙΛΟΓΟΙ κομματοσκυλα κ εγκληματιες κατα του λαου, τα ψωμια σας τελειωσαν. στις επομενες εκλογες πατε ολοι για μονοψηφιο κ αν σχηματιστει πατριωτικη κυβερνηση, θα επιστρεψετε τα κλεμενα κ θα περασετε απο τη δικαιοσυνη. ΟΛΟΙ. ενα εκατομμυριο ευρω μονο σε φανερες καταθεσεις εχει ο μπουχεσας. σκεψου τι εχετε στην ελβετια οπου ο σαμαρας αρνειται πεισματικα να ανοιξουν οι λογαριασμοι. κ ο μπουχεσας τον στηριζει φυσικα.. ΝΑΙ ΑΠ’ΟΛΑ

  17. Outrider said

    Ποιος ειναι “ακραιος” τωρα? Η Χρυση Αυγη? Η Χρυση Αυγη εδωσε την Ελλαδα στην Goldman Sachs. H Χρυση Αυγη σας εκανε μεσα σε δεκα χρονια απο ομοιογενη και πιο ασφαλη χωρα στην Ευρωπη σε γκετο και πολυπολιτισμικη χαβουζα της Ευρωπης. Η Χρυση Αυγη εφερε το μνημονιο για να σας “σωσει”. Η Χρυση Αυγη τωρα θα σας παρει οτι σας εχει απομεινει για να σας “ξανασωσει”. Οπως ειχα πει, δεν προκειται να βγειτε απο αυτην την κατασταση μεσω εκλογων. Αν τα ειχες προβλεψει ολα αυτα και πηρες τα μετρα σου ειναι τρομερη ικανοποιηση να καθεσαι σε μια γωνια και να σπας πλακα με τους ηλιθιους Ελληνες.

  18. Διηνεκης said

    Εσείς γιναται πιο συριζαιοι κ´ απο τον ΣΥΡΙΖΑ Εδώ μέσα όπου φτυνατε γλειφετε τώρα

  19. FO said

    Μήπως θα τα δώσετε σε μεγαλοεργολάβους για να αναπλάσετε τα τωρινά ΓΚΕΤΟ που αριστεροί, αναρχικοί και δουλέμποροι “θρέψατε” με την ανοχή σας; Εεεεεε;;;;

    • ΣΤΕΛΙΟΣ said

      FO ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΤΣΙΠΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΕΡΓΟΛΑΒΟΣ !!!!!ΔΟΥΛΙΤΣΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΤΡΑΓΚΑΣ !!!!!Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΤΣΙΠΡΑΣ ΕΧΕΙ ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΣΑΟΥΔΙΚΗ ΑΡΑΒΙΑ ΕΠΙ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ,ΠΗΡΕ 1700 ΕΡΓΑΤΕΣ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΕΚΕΙ ,ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1 ΧΡΟΝΟ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕ ΑΠΛΗΡΩΤΟΥΣΤΟΥΣ ΕΦΑΓΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΛΕΦΤΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΠΙΣΩ , ΜΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΥΠ.ΕΞ Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΕΦΕΡΕ ΠΙΣΩ,ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΓΑΡΓΑΡΑ Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ !!!!!ΗΤΑΝ ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΤΟΥ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΤΣΙΠΡΑΣ !!!
      ΥΓ.ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΘΕΙΟΣ ΜΟΥ !!!!!!!!!!!ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ !!!

  20. ΣΠΥΡΟΣ Ο ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ said

    Φίλε τσίπρα, από τό πρώτο δευτερόλεπτο,θά γνωρίσεις καί τούς βουλευτές τής Χ.Α.,πού σού στείλαμε εκεί στή βουλή,,,ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ……

  21. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ said

    Μπορει καποιος να μου δωσει ενα λινκ, να κατεβασω το προγραμμα του Τσιπρα?

    Αν σας ειναι ευκολο, θα ηθελα επισης τα λινκς των προγραμματων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ.

    Θα σας ειμαι βαθεια υποχρεωμενος.

    ΠΠ

    ΥΓ. του ΠΑΣΟΚ μη μας το δωσετε, θα ανοιξουμε κατευθειαν το Μνημονιο και τη Δανειακη ΚΕΙΜΕΝΑ που ΔΕ ΜΙΛΑΝΕ..!!

    • Πετροβούβαλος said

      Focus στη ΔΑΝΕΙΑΚΗ! Τα βοθροκάναλα επικεντρώνωνται στο μνημόνιο και οι δικοί μας τσιμπάνε. Και οι ηθοποιοί του δημαρά χορεύουν τσιφτετέλια στο σκοπό της στάη!

    • FO said

      Απο ίντερνετ δεν ξέρεις; Μπες στις ιστοσελίδες τους και δες τα. Τι είμαστε υπαλληλοί σου;

    • Миша said

      ΠΠ

      Χρηματοπιστωτικό Σύστημα

      4. Το χρηματοπιστωτικό σύστημα στην υπηρεσία της κοινωνίας και της ανάπτυξης

      Τις τελευταίες δεκαετίες, οι τράπεζες έχουν εξελιχθεί σε γιγάντιους φορείς παροχής των πιο διαφορετικών χρηματοοικονομικών υπηρεσιών αποταμίευσης, δανειοδοτήσεων, επενδύσεων, ασφαλίσεων κλπ.
      Οι τράπεζες διαμεσολαβούν και επηρεάζουν πλέον ολόκληρη την οικονομική ζωή και τις συναλλαγές της κοινωνίας και των νοικοκυριών. Ο βασικός πυρήνας, όμως, της λειτουργίας τους παραμένει η διαχείριση των αποταμιεύσεων της κοινωνίας και η κάλυψη των αναγκών χρηματοδότησης της.
      Οι τράπεζες δεν αξιοποιούν μόνο τα κεφάλαια των μετόχων τους, αλλά και τις αποταμιεύσεις των πολιτών και συνολικά της κοινωνίας, ενώ από τη λειτουργία τους επηρεάζονται καθοριστικά οι όροι λειτουργίας της οικονομίας.
      Η κρίση του χρηματοπιστωτικού συστήματος απέδειξε, με τον πλέον δραματικό τρόπο, ότι υπό το σημερινό νεοφιλελεύθερο καθεστώς, η τεράστια δύναμη των τραπεζών βρίσκεται πάνω από τον έλεγχο των κοινωνιών και, συχνά, απέναντι από τις ανάγκες τους, με τις κυβερνήσεις να λειτουργούν ως «τροχονόμοι» στην υπηρεσία των τραπεζών.
      Όταν δε βασικές κοινωνικές ανάγκες αποτελούν αντικείμενο κερδοσκοπίας, τα αποτελέσματα γίνονται καταστροφικά. Η οικοδόμηση του αντινεοφιλελεύθερου πλαισίου οικονομικής πολιτικής που προτείνουμε, καθιστά αναγκαία μια νέα αρχιτεκτονική του χρηματοπιστωτικού συστήματος, με ισχυρή την παρουσία και το ρόλο του Δημοσίου και με αυξημένο κοινωνικό έλεγχο.
      Στη βάση αυτή, Ο ΣΥΡΙΖΑ, προτείνει και διεκδικεί: Νέους κανόνες πλήρους και αποτελεσματικής εποπτείας και ρύθμισης του τραπεζικού συστήματος, με στόχο τη ριζική αλλαγή της ασκούμενης χρηματοπιστωτικής πολιτικής.
      Τα προβλήματα που δημιουργεί το απελευθερωμένο από κάθε δημόσιο ή κοινωνικό έλεγχο καθεστώς λειτουργίας των τραπεζών δεν μπορούν να αντιμετωπισθούν με όρους αυτό-ρύθμισης ή τραπεζικού ανταγωνισμού.
      Συγκρότηση κρατικού πόλου παρέμβασης στο τραπεζικό σύστημα, με πυλώνες την Εθνική Τράπεζα, την ΑΤΕ και το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, που περνούν σε απόλυτο δημόσιο έλεγχο και ιδιοκτησία. Με αυτόν τον πόλο, το δημόσιο ασκεί μια νέα πολιτική στην πίστη, που ευνοεί την ανάπτυξη, υποστηρίζει τις μικρομεσαίες, τις πολύ μικρές επιχειρήσεις και τον αγροτικό κόσμο, ευνοεί την υλοποίηση ειδικών κλαδικών πολιτικών και ενισχύει τα ασθενέστερα στρώματα στη δανειοδότησή τους. Εθνικοποίηση, κάθε Τράπεζας, που αδυνατεί να εξυπηρετήσει τις υποχρεώσεις και τους καταθέτες – καταθέτριές της και χρειάζεται Κρατική στήριξη.
      Μετεξέλιξη του Ταμείου Εγγυοδοσίας Μικρών και Πολύ Μικρών Επιχειρήσεων (ΤΕΜΠΜΕ), σε τράπεζα ειδικού σκοπού δημοσίου συμφέροντος, με αντικείμενο τη χορήγηση δανείων σε μικρές, πολύ μικρές επιχειρήσεις και αυτοαπασχολούμενους. Μέτρα στήριξης των δανειοληπτών και προστασίας των συναλλασσομένων με τις τράπεζες, όπως: – επιλεκτική σεισάχθεια, δηλαδή κατάργηση των τραπεζικών χρεών στις πιο αδύναμες κατηγορίες δανειοληπτών, που αντικειμενικά δεν μπορούν να αποπληρώσουν τα δάνεια που έχουν λάβει.
      – Αναστολή των δανειακών υποχρεώσεων των ανέργων στις τράπεζες για στεγαστικά δάνεια την περίοδο της ανεργίας τους.
      – Απαγόρευση πλειστηριασμού για 1η κατοικία. Ίδρυση ενός «Εγγυοδοτικού Ταμείου Στέγασης», το οποίο θα παρεμβαίνει ανάμεσα σε τράπεζα και δανειολήπτη, ώστε να αποφεύγονται οι πλειστηριασμοί κατοικιών.
      – Περιορισμό του ανατοκισμού (πανωτόκια) για όλους, με όριο όχι πάνω από το διπλάσιο του αρχικού κεφαλαίου.
      – Νομοθετική κατάργηση των καταχρηστικών πρακτικών και χρεώσεων των τραπεζών σε βάρος δανειοληπτών και πελατών.
      – Άμεση απαγόρευση της λειτουργίας εισπρακτικών εταιριών.
      – Ριζική αναμόρφωση του ΤΕΙΡΕΣΙΑ, καθώς με τον τρόπο που λειτουργεί, οδηγεί στο στιγματισμό χιλιάδων συναλλασσομένων, που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσχέρειες.

      **syrizaekmlarissas.wordpress.com/θεσεισ/προγραμματικοί-στόχοι/χρηματοπιστωτικό-σύστημα/

      • FO said

        Στη Λαμία έχουν άλλο πρόγραμμα τα συνιστωσοσυριζάκια;

      • Миша said

        Εθνικοποιηση τραπεζων προτεινει μεχρι κι η Χρυση Αυγη:

        - Άμεση εθνικοποίηση των τραπεζικών ιδρυμάτων που έχουν λάβει κεφαλαιακή ενίσχυση με την εγγύηση του ελληνικού δημοσίου και συγχώνευση των φαλιρισμένων ιδιωτικών τραπεζών σε μία ισχυρή εθνική τράπεζα. Διαγραφή τραπεζικών χρεών των ελληνικών οικογενειών με κοινωνικά κριτήρια.

        ***xryshaygh.wordpress.com/theseis/.

    • ΑΝΕΜΟΣ said

      Της χρυσης αυγης το θελεις?
      Καλο φρεσκο οικονομικο.
      Δωρεαν…
      Καπου 450 000 Ψηφοι ( οι κλεμενοι χωρια !)

  22. Outrider said

    Οι συριζαιοι ειναι μονο για καμια πορεια συμπαραστασης σε λαθρομεταναστες και κανα gay parade. Οχι για παραπανω.

    • FO said

      Ε οχι και τίποτα παραπάνω!
      Υπερασπιση των “δικαιωματων” διαφορων λαών να αυτοπροσδιορίζονται όπως θέλουν… Βλέπε Σκόπια, βλεπε “τουρκικες” μειονοτητες!

      • ΣΤΕΛΙΟΣ said

        ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ FO ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ !!!!!!ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΩΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗ !!!!!!ΟΤΙ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝΕ !!!!!ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΕΔΩ !!!!!ΘΕΛΕΤΕ ΚΙ ΑΛΛΑ ???ΕΧΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΜΟΡΦΩΜΑ !!!!!!

  23. οι εχθροί είναι ο μπένι κι ο σφουγγαράκης said

    ο τίτλος είναι ότι να ‘ναι

  24. leroy said

    Ρε παιδιά, τα λεφτά σας νομίζετε ότι τα κρατούσαν οι τράπεζες στο σεντούκι μέχρι να τους τα ζητήσετε; Τα επένδυαν και έβγαζαν κέρδος από αυτά. Απλά ο ΣΥΡΙΖΑ λέει ότι θα τα επενδύσει στην ελληνική οικονομία. Πού το μεμπτό;

    • anemozalis said

      Οι τράπεζες στην Ελλάδα δάνειζαν με αναλογία 1 προς 20, δηλαδή για κάθε ευρώ από τις καταθέσεις σας δάνειζαν 20 ευρώ. Άρα με απλά μαθηματικά αν το 5% των δανείων βγει κόκκινο η τράπεζα χρεωκόπησε!! Γιατί νομίζετε χρειάζεται η ανακεφαλοποίηση.

      • PJ said

        Μου αρέσει που μερικοί λένε..
        “είμαστε και δεξιοί και καπιταλιστές..
        και φιλελεύθεροι και μπλα μπλα..’
        Αλλά αποδεικνύεται πως τελικά..
        Και δεν σκαμπάζουν τίποτα..
        Και δεν είναι όσα λένε..
        Ας ψαχτούν τα παιδιά.
        Μπορεί να είναι κομμουνιστές στην πραγματικότητα.

      • egoistisfilanthropos said

        Δηλαδή αν κρατικοποιήσουμε τις τράπεζες,

      • egoistisfilanthropos said

        τα χρέη δε θα κρατικοποιηθούν επίσης ε; Φυσικά και δε σκαμπάζουμε τίποτα, έχουμε τους άεργους κομμουνιστές ξερόλες…

  25. christinakis said

    Συγνώμη ρε παιδιά, αλλά αυτό που λέει ο άνθρωπος είναι πολύ σωστό. Αϊτή την στιγμή οι τράπεζες έχουν τα χρήματα μας αλλά δεν τα επενδύουν στην αγορά για ανάπτυξη μόνο τα κρατάνε. Αυτός προτείνει οι τράπεζες να δώσουν ρευστότητα πίσω στην εσωτερική αγορά για να μπορέσουμε να έχουμε ανάπτυξη και να ξεκολλήσουμε.

    Διαβάστε πιο προσεκτικά το κείμενο μην τσιμπάτε

    • manos2626 said

      δεν τους ενδιαφερει να το διαβασουν…..για να κραξουν απλα γραφουν.κλασσικα τρολλ

    • egoistisfilanthropos said

      Δε τα κρατάνε ρε άνθρωπε του Θεού… Απλά δε μπορούν να δανείσουν πλέον γιατί έχουν δανείσει μέχρι και τα αδέσποτα… Δε τη παλεύετε ορισμένοι… Υπάρχουν κι άλλες πολύ καλύτερες λύσεις, δεν είναι ανάγκη να γίνουμε Κούβα…

      • Logic said

        Νομίζω ότι ο λόγος που δεν δανείζουν δεν έχει να κάνει με το πόσο έχουν δανείσει ή σε πόσους αλλά στο ότι η ψυχολογία τις κρίσεις τους έχει κάνει να πάνε στο αντίθετο άκρο και να ρουφάνε περισσότερες κρατικές επιχορηγήσεις. Στην τελική με την ανακεφαλαιοποίηση που λέει το μνημόνιο γίνετε κρατικοποίηση των τραπεζών. Το κράτος οφείλει να λειτουργήσει για να πάρει μπρος η μηχανή της οικονομίας οπότε οι τράπεζες της θα έχουν ρόλο, παρόμοιο με αυτό που περιγράφει ο τύπος.

  26. kas said

    Εμένα πάλι γιατί μου φαίνεται…ότι άρχισαν να κάνουνε ότι περνά από το χέρι τους, προκειμένου να μειώσουν τα ποσοστά τους ?

    εντολή…και μετά ανταρσία και κωλόγοι ???
    στρακαστρούκες που συζητιούνται σε όλη την Ελλάδα αυτή τη στιγμή και τα ΑΤΜ έτοιμα να πάρουν φωτιά

    αφού έπεσε το τοίχος ΚΚΕ

    φτιάχνουμε το τοίχος Σύριζα

    για μιά νέα μεταπολίτευση

    μόνο όταν αφανιστεί η αριστερά σε κάθε εκδοχή της θα υπάρξει ελπίδα για τον τόπο

  27. Kostas said

    ΓΙΑ ΚΑΘΕ 10 ΔΡΑΧΜΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΕΣ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 2 Ή 3 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΟΥΣ

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΩΜΑ ΤΗΣ ΠΙΤΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΟΙΟ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΝΕΧΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΤΥΧΕΙ Η ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΟΠΟΤΕ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΣΙΠΡΑΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕΤΑ?
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΑΣ ΕΠΤΟΧΕΥΣΑΜΕΝ?

    ΑΝ ΔΕΝ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ Ή ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΪΡΙ.

  28. Μητσακος said

    Σταματηστη τη γη, θελω να κατεβω.

    Αλλα πριν κατεβω να σας πω οτι τερμα τα αστεια, αστειατορες φιλοι του Τσιπρα!
    ΤΕΡΜΑ
    ΟΧΙ ΑΛΛΟ

    ΣΕΒΑΣ

  29. makedonas said

    Ο στρατουλης δεν ειναι αυτος που εβγαινε σαν μαιντανος στα παραθυρα για να μας πεισει πως πρεπει να ανοιξουμε τα συνορα για να μπουν στην ελλαδα ολης της γης οι κολασμενοι?

    Ασε που με την ιστορια της υπατιας ηταν μερα νυχτα εκει και εκανε τον εκπροσωπο τυπου των αφγανοπακιστανων!

    Τωρα θελει να βαλει χερι στα λεφτα του κοσμακη οπως ολοι οι απανταχου ληστοσυμμοριτες και να τα μοιρασει μαλλον στους αλλοδαπους!

    Αυτο που τους απασχολει πιο πολυ ειναι το πως θα βρουν τροπο να κυβερνησουν για να ελληνοποιησουν 2 εκ. λαθρομεταναστων ωστε να εκλεγονται μεχρι το 3000 μ.χ.

  30. ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ TROLL said

    «Είναι απίστευτη η διαστρέβλωση της συνέντευξή μου, στην οποία έβαλαν τίτλο «θα πάρουμε τις καταθέσεις για να κάνουμε ανάπτυξη» είπα ότι δεν θα δεσμεύσουμε τις καταθέσεις των πολιτών, δεν δεσμεύουμε και εγγυόμαστε τις καταθέσεις των πολιτών και πιστεύω ότι είναι μία συνειδητή διαστρέβλωση» είπε ο Δημήτρης Στρατούλης στο Κεντρικό Δελτίο του Real fm.

    Ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε ότι οι «αυτές τις μέρες γίνεται σπέκουλα με τις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ και δεν θέλουν να σεβαστούν την απόφαση του ελληνικού λαού».

    «Εμείς πρέπει να προσπαθήσουμε να συμφωνήσουν οι δυνάμεις της Αριστεράς, εάν δεν τα καταφέρουμε δεν θα μπορούμε φυσικά να κυβερνήσουμε με την ανοχή του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ γιατί θα είμαστε όμηροι σε κάθε νομοσχέδιο που θα καταθέτουμε. Εμείς δεν μιλάμε για επαναδιαπραγμάτευση μιλάμε για ακύρωση του μνημονίου» τόνισε ο κ. Στρατούλης.

    «Εάν δεν επιτευχθεί η δημιουργία Αριστερής κυβέρνησης, τότε θα υπάρχει και Τρίτη εντολή και εκλογές θα προτείνουμε στις δυνάμεις της Αριστεράς κάθοδο σε κοινό ψηφοδέλτιο» είπε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ said

      ΤΡΑΒΑ ΡΕ ΚΟΠΡΑ ΣΤΡΑΤΟΥΛΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ !!ΤΡΑΒΑ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟ ΝΑ ΣΕ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΕΙ !!!!ΕΜΑΣ ΒΡΗΚΕΣ ???ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΑ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ !!!

  31. manos2626 said

    για να μην γκρινιαζετε για τις καταθεσεις εκλογες θα χουμε απο οτι φαινεται σε ενα μηνα παλι.ψηφιστε ΠΑΣΟΚΟΝΔ που θα προστατευουν τις τραπεζες σας.και εξηγειστε και στα παιδια σας το λογο που θα ψηφισετε αυτους.αλλα μην ερθει καποιος πουστης απο σας μετα τις εκλογες να σχολιασει και να γκρινιαξει εδω για χαρατσια που θα μπουνε,για τους μισθους που θα πανε 50 ευρω για να ερθει η αναπτυξη που λενε τοσο καιρο,για αυτοκτονιες και για τις τραπεζες που θα σας παιρνουν τα σπιτια, για φορους και ακριβεια για Φουχτερ,Ραιχενμπαχ Τομσεν κλπ…..θα ειστε εσεις υπευθυνοι πλεον οχι αυτοι που θα μας κυβερνουν.εσεις θα πρεπει να εκτελεστειτε για εσχατη προδοσια,γιατι θα παρετε στο λαιμο σας και τον υπολοιπο κοσμο και το μελλον της χωρας.σταματηστε να σκεφτεστε τα τομαρια σας και σκεφτειτε τα παιδια σας και τα μελλοντικα παιδια της χωρας.γαμω την καψουρα σας για τις τραπεζες πια.ραγιαδες……

    • egoistisfilanthropos said

      Θα ψηφίσουμε ΔΗΣΥ και ΔΡΑΣΗ και λοιπές φιλελεύθερες δυνάμεις για να στήσουν επιτέλους ένα τραπεζικό σύστημα της προκοπής…

      • Eaglos said

        Ναι, τα αγνά παιδιά. Τα άφθαρτα παιδιά, ο Μάνος και η Μητσοτάκενα.
        Τα έπιασες τα λεφτά σου :)

      • manos2626 said

        τωρα τι να σου απαντησω σε αυτο φιλανθρωπε….δεν αξιζει καν….

      • ΑΝΕΜΟΣ said

        @ egoistisfilanthropos

        Πρεπει να τους αναστησεις ολους απο το νεκροταφειο..
        Πεμτη σειρα νουμερο 33 ομαδικος ταφος..

    • EMY said

      Πρώτον, καλώς σας βρίσκω μετά από λίγο καιρό απουσίας. Δεύτερον συμφωνώ με το πιο πάνω σχόλιο. Την Κυριακή ο λαός κατόρθωσε κάτι ιστορικό σε συνθήκες εξαιρετικά αντίξοες και πριν ξημερώσει η Δευτέρα, άρχισαν κάποιοι να κλωτσάνε την καρδάρα. Η δήλωση Στρατούλη δεν μου φαίνεται να λέει κάτι παραπάνω ή κάτι διαφορετικό από το απολυτως αυτονόητο.
      Θα υπάρξει λυσσωδης εκστρατεία κατατρομοκράτησης από όλους εκείνους των οποίων τα συμφέροντα απειλούνται από τη λαϊκή ετυμηγορία της Κυριακής και από το ενδεχόμενο να ματαιωθεί η γενοκτονία των Ελλήνων. Και ασφαλώς στην εκστρατεία αυτή θα πρωτοστατήσουν οι τραπεζίτες και οι χρυσοί, αργυροί, μπρούτζινοι και τενεκεδένιοι λακέδες τους.

  32. NIKOS said

    PANE TA LEFTA………PANE……..NA H LYSH TOU KAMMENOY TSIPRA..XAXAXAXAXAAX

    • ΣΤΕΛΙΟΣ said

      Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΤΟ 2009 ΕΙΧΕ ΠΕΙ ( ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΚΑΛΤΣΕΣ ) ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ΕΙΠΑΝ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ “ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΑΤΜ !!!!!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ

  33. NIKOS said

    TREXOUME GIA TRAPEZES……….XAXAXAXA

  34. Διονύσιος Βούτος said

    Είπε θα ΠΑΡΟΥΜΕ ή είπε θα ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ..??

    Τo ένα με το άλλο είναι η μέρα με την νύχτα … Είναι άλλο το ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ που ΔΕΝ το είπε και σημαίνει κατάσχεση στο περίπου και είναι άλλο το θα ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ …..

    Το “ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ” είναι αυτό που φωνάζει ο λαός ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ … Να πάνε τα δις που πήρανε οι τράπεζες και τα λεφτά που κρατάνε κλειδωμένα πίσω στην αγορά για να πάρει μπροστά η οικονομία …

    Δηλαδή θα δίνουμε δισεκατομμύρια στις τράπεζες και αυτές θα τα βγάζουν στο εξωτερικό και όχι στην Ελληνική αγορά ..??

    To χρήμα πρέπει να κινείτε , να γίνετε τζίρος , να πάρει μπροστά η αγορά …..

  35. Τσάρλς Ντέξτερ said

    Άψογος ο Τσίπρας. Τους στρίμωξε χοντρά τους σαμαροβουβουζέλους. Εύγε.

  36. Eaglos said

    “Επομένως με το δημόσιο έλεγχο θα εγγυηθούμε καταθέσεις και θα έχουμε χρήματα για την ανάπτυξη Και το τρίτο άμεση κατανομή του πλούτου για να έχουμε ανάπτυξη και να δώσουμε μισθούς και συντάξεις που πρέπει να αποκατασταθούν”

    Για όσους μεγάλωσαν στις στάνες και δεν έβγαλαν 1η Δημοτικού.
    Ανοίξτε τα στραβά σας και αφήστε τα δάκρυα για τις καταθέσεις
    του πατέρα που δούλευε 50 χρόνια για να του τις φάνε τα σταλίνια

    • ΣΤΕΛΙΟΣ said

      EAGLOS ΚΑΤΙ ΞΕΧΝΑΣ ,ΘΑ ΕΓΓΥΗΘΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΥΛΗΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΤΙΣ ΕΓΓΥΗΘΕΙ??????ΣΚΕΨΟΥ ΛΙΓΑΚΙ !!!

  37. CK said

    Δεν καταλαβαίνω για ποιο πράγμα μιλάτε όλοι σας… Ειπε κάτι ο Στρατούλης και το κάνατε σημαία. Ο Τσίπρας το είπε ??????
    Εδω και τόσα χρόνια δεν έχετε πάρει χαμπάρι ότ στον ΣΥΡΙΖΑ ότι θέλει ο καθένας λέει, αλλά τελικά παιχνίδι κάνει ο Τσίπρας ? Αφήστε να δούμε πως θα κινηθεί ο Τσίπρας τις επόμενες ώρες και μετά σχολιάστε όσο θέλετε.
    Είναι αυτονόητο ότι αν κάνει κάτι τέτοιο, αφενός θα αποτύχει αφετέρου θα υπογράψει την πολιτική του καταδίκη.
    Υπομονή.

    • Eaglos said

      Θα υπογράψει την πολιτική του καταδίκη επειδή είπε ότι θα κρατικοποιήσει τις χρεωκοπημένες τράπεζες και ότι οι καταθέσεις θα δίνονται για πραγματική ανάπτυξη και όχι δάνεια σε εγχώριους παπάρες;

      • egoistisfilanthropos said

        Και δε μας λες ρε φωστήρα, τα χρέη των καταχρεωμένων τραπεζών τι θα γίνουν; Δε θα τα κρατικοποιήσουμε κι αυτά; Μόνο τα κέρδη θα πάρουμε;

        Αυτή είναι η αμαρτία των αριστερών: Είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟΙ με το οικονομικό σύστημα….

      • CK said

        Όχι, θα υπογράψει την πολιτική του καταδίκη αν χρησιμοποιήσει τις καταθέσεις για να δημιουργήσει ανάπτυξη. Αν τα χρησιμοποιούσε γι αυτόν τον σκοπό και τα επέστρεφε με τόκο, θα το καταλάβαινα. Επειδή όμως κάτι τέτοιο δεν μπορεί κανείς να το εγγυηθεί, θα αποτύχει.

  38. PJ said

    Οι τραπεζίτες έχουν πάθει μεγάλη νίλα…
    Πίστευαν ότι και θα μείνουν ατιμώρητοι που έφαγαν τις καταθέσεις του κόσμου..
    Μαζί με διαπλοκή και πολιτικούς σε θαλασοδάνεια..
    Και θα δανειστούμε όλοι για ανακεφαλαιοποίηση των κλεμένων..
    Και ότι θα συνεχίσουν να διοικούν οι ίδιοι τις τράπεζες..
    Για να συνεχίσουν με τους φίλους τους να φαν και τα νέα λεφτά…

  39. οταν γραφετε κατι ,πρεπει πρωτα να κατανοησετε τι λενε τα αρθρα που σχολιαζετε.ΔΕΝ θα παρει ο τσιπρας τα λεφτα του κοσμου για να κανει αμεσες επενδυσεις .θα “πιέσει” τις τραπεζες να επενδυσουν αυτα τα χρηματα προς οφελος των πολιτων.το θεμα ειναι οτι το χουν κανει ηδη σε μεγαλο βαθμο.Δανειζουν τα “δικα μας” λεφτα σε μας του ιδιους και κερδιζουν απο τους τοκους δισ ευρω.τζογαρουν κιολας σε διαφορες παρανομες δραστηριοτητες….. Η κρατικοποίηση θελει α@@@δια για να περασει και λαο ενωμενο…..

  40. ΧΡΗΣΤΟΣ said

    Παρακολουθώ και διαβάζω την ιστοσελίδα συχνά επειδή έχει πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία και απόψεις. Η πλειοψηφία των σχολίων όμως αδικεί την ποιότητά της…α) η φωτογραφία του Στρατούλη είναι διαλεγμένη από μια κακή στιγμή. β) οι τράπεζες ανήκουν σε λαμόγια ιδώτες και το μεγαλύτερο χρέος είναι δικό τους από τα 380 δις ΄ταχα δικά μας, τα 200 δις είναι δικά τους χρέη .Πρέπει να κοινωνικοποιηθούν -κρατικοποιηθούν (είναι δεδομένο ότι δεν γίνεται λόγος για ιδιωτικές καταθέσεις οι οποίες είναι εγγυημένες) αλλά όχι χρεωμένες!!..γ) η Goldman Sachs και οι υπόλοιποι παγκοσμίως νεοταξίτες απομυζούν τα χρήματά μας μέσω των τραπεζών εδώ και 150 χρόνια συστηματικά . Εάν το μνημόνιο μας φάει τις καταθέσεις( όσοι έχουν) αυτό θα γίνει μέσα από τις τράπεζες όπως λειτουργούν τώρα. δ) οι περισσότεροι αυτοκτονούν επειδή χρωστούν στις τράπεζες. Ακόμη και αυτή η τράπεζα της Ελλάδας είναι καθαρά ιδιωτική Α.,Ε. όπως και η Εθνική ,με ποσοστά μεγάλα και από την Goldman Sachs και άλλους όπως ο Σόρος και άλλοι της παγκοσμιοποίησης. Η παγκόσμια κυβέρνηση περνά μέσα από τους μεγαλοτραπεζίτες . εσείς τελικά με ποιους είστε;;;
    Η πρόεδρος της Αργεντινής εθνικοποίησε την Ισπανική πετρελαϊκή εταιρία και χειροκροτήθηκε από όλο τον λαό της επειδή ωφέλησε την πατρίδα της. Η μισαλλοδοξία η φτώχια και οι μίζερες προκαταλειμμένες απόψεις καταστρέφουν και ισοπεδώνουν τα πάντα,
    δε’ιτε τον ρόλο των τραπεζών εδώ και μετά σταματήστε να λέτε άλλα αντάλλων…http://siopilipliopsifia.gr/?p=3016&utm_source=Newsletter&utm_medium=Email&utm_campaign=siopilipliopsifia.gr%2BNewsletter&utm_source=sendgrid.com&utm_medium=email&

  41. Νίκος said

    ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΑ-ΣΤΡΑΤΟΥΛΗ ΤΟΥ ΣΥΝ, ΓΙΑ ΤΗΝ…ΑΝΑΠΤΥΞΗ? ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ!

    OI ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ:

    1) ΟΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΑΘΗΤΙΚΟ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 110% (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ) ΤΩΝ ΧΟΡΗΓΗΣΕΩΝ (ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ 80%!! ΣΤΟ (ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟ) ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ…ΛΙΜΝΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΥΣΤΗΡΙΟΔΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ …ΚΕΡΔΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ!

    2) ΚΟΥΡΕΜΑ ΔΑΝΕΙΩΝ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ, ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΚΟΥΡΕΜΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ. ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΑΛΛΟ, Ή/ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΚΕΦΑΛΑΙΑΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΡΑΠΕΖΩΝ.

    3) ΤΑ 40 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ? (ΑΛΛΙΩΣ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΩΚΟΠΗΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ, ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ).

    4) ΤΑ ΔΕΚΑΔΕΣ ΔΙΣ ΤΟΥ ΠΙ ΕΣ ΑΪ, ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΓΙΑ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΣΗ, ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΣΕ ΠΡΟΜΗΘΥΕΤΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ?

    5) ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ, ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΑΥΡΙΟ ΚΙΟΛΑΣ?

    Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝ, ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ ΜΕ ΤΟ «ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ» Χ 1000 !!!

    ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ, ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ, ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΙ, ΥΠΕΡΛΑΙΚΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ!!!

    Υ.Γ. ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ Ο ΣΤΡΑΤΑ-ΣΤΡΑΤΟΥΛΗΣ ΕΓΓΥΗΘΗΚΕ ΤΙΣ …ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ. ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ ΗΣΥΧΟΙ!!!!

    Υ.Γ. ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΑ ΣΤΡΑΤΟΥΛΗ ΤΟΝ ΚΡΥΒΑΝΕ ΕΠΙΜΕΛΩΣ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΕΚΛΕΧΘΗΚΕ (Ο ΑΣΧΕΤΟΣ) ΚΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΞΑΜΟΛΥΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΠΙΑΝΕΙ!

  42. ΕΛΧΟ said

    ΞΥΠΝΑΤΕ:

    -Ποιος χρησιμοποιεί σήμερα τις Καταθέσεις των Ελλήνων;
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Οι Τραπεζίτες.
    -Ποιος ΕΚΛΕΨΕ από τους ομολογιούχους Καταθέτες το 55% περίπου της αξίας τους;
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Οι Τραπεζίτες.(Ξένοι και Έλληνες).
    -Ποιος και πως;;;…Χρησιμοποίησε τις εγγυήσεις και το ρευστό των 200 Δις βοήθειας στα χρόνια του Μνημονίου;
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Οι Τραπεζίτες.
    -Ποιος έδινε στα Ελληνικά νοικοκυριά ρευστότητα ώστε να εμφανίζονται με υψηλό βιοτικό επίπεδο ανάλογο άλλων Ευρωπαϊκών καρτών του Ευρώ;;;
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Οι Τραπεζίτες.
    -Ποιος δάνειζε τότε ΔΙΑΚΟΠΟΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΑ ΔΑΝΕΙΑ για να ψωνίζουν οι Έλληνες αυτά που έπρεπε να αγοράζουν με το μισθό τους, εφόσον ήταν ΕΠΑΞΙΑ προς ένταξη χώρα στο ΕΥΡΩ;;;;;
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Οι Τραπεζίτες.
    Ποιος ΔΕΝ ΔΑΝΕΙΖΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΓΑΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ;;;;
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Οι Τραπεζίτες.

    (ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΟΡΟΪΔΕΨΑΜΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΕΚΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΘΕΩΡΗΣΑΝ “ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΥΣ”…;;;;;;;)

    -Ποιος “ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΕΤΑΙ” ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥΣ;;;;
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Οι Τραπεζίτες.

    Δηλαδή ρε μάγκες θα σας πείραζε όλα αυτά να τα ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΕΣΑΣ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΣΑΣ;;;;;;;;
    Μήπως είστε 20 χρονών και δεν θυμάστε ότι είχαμε ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ;;;ΝΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΔΙΝΑΝ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ ΚΑΙ ΒΙΛΕΣ ΑΛΛΑ ΟΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΤΟΤΕ ΖΟΥΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ…!!!

    ΜΗΠΩΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΟΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 2ο ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ;;;;;;;;;
    ΤΙ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ;;;;;;;;

    ΚΑΛΟ ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΡΕΙΕΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΦΟΡΟΥΝ ΜΑΣΚΕΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ ΟΙ…..ΨΕΚΑΣΜΟΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  43. ΧΡΗΣΤΟΣ said

    Μάλλον υπάρχουν πολλοί υποστηρικτές μεταμφιεσμένοι των τραπεζιτών που υπηρετούν το ντόπιο και ξένο παρακράτος -κεφάλαιο,

    Από τις λιγοστές κρατικές τράπεζες, που θα τις διαχειριστούν τίμιοι πατριώτες( και που θα ελέγχονται διαρκώς ακόμη και αυτοί ) και όχι κλεφτοπροδότες , θα ωφεληθούν μόνο οι ¨¨Ελληνες εργαζόμενοι που προσφέρουν στην χώρα τους. και θα ζημι’ωσουν οι απατεώνες τραπεζίτες- χρηματιστές που λιμαίνονται τα λεφτά μας, τους μισθούς μας τις αποταμιεύσεις μας.

    Τα αποθεματικά των ασφαλιστικών ταμείων από το 1950 κανείς κυβερνήτης δεν αποκάλυψε ότι οι συνταξιοδοτικές κρατήσεις εκατομμυρίων Ελλήνων για δεκαετίες τα εκμεταλλευόταν ΑΤΟΚΑ- ΑΤΟΚΑ – ΑΤΟΚΑ οι τράπεζες. τώρα δεν υπάρχουν λεφτά για τα γεροντάκιια.. ΟΙ οποίες τράπεζες, με τη σειρά τους τα ΄δανειζαν – χάριζαν σχεδόν ΑΤΟΚΑ- ΑΤΟΚΑ-ΑΤΟΚΑ στο ντόπιο και ξένο παρακράτος…τάχα για επενδύσεις…κλπ.
    ,Πράγματι θα αρχίσουμε όλοι να πιστεύουμε, ότι μας έχουν ψεκασμένους -ναρκωμένους με μεγάλες ποσότητες ψυχοφαρμάκων…

    • Миша said

      Aπο τα γαφεια τυπου του Σαλλα και του Λατση γραφουν…

      Μπορει να ειναι ο Κωνστας αυτοπροσωπως…

      Σαλια και μύξες και εμετοι….

  44. κορτεσσα said

    παπακια εσεις που φοβαστε για τα πακετα ενα σας λεω θα σας τα μασησουμε κανονικα . τον ειδατε τον μαλελη του star?καταθλιπτικος δηθεν και η γλωσσα του ροδανι μολις ο αλεξις μας του ειπε θα σου παρω και το βρακι σου>>συντροφε κουταλιανε σε προσκυνω

    • Κουταλιανός said

      Καλημέρα

      τους έχουν πιάσει από τ’ @@ τα ξένα και ντόπια συμφέροντα , τα αφεντικά τους,
      γι αυτό και σκούζουν και αλλοφρονούν.
      Όπως όταν κατεβαίνει το αφεντικό και λέει “βγάλτε την δουλειά αλλιώς…”
      έτσι και τα καθήκια, κοιτάνε να κάνουν τη δουλιά των αφεντικών τους.

      ΔΕΝ θα τους περάσει.
      365 μέρες θα είμαστε απέναντι.

  45. Νίκος said

    ΤΕΛΙΚΑ ΟΥΤΕ 80% ΤΩΝ ΧΟΙΟΡΗΓΗΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ…ΕΙΝΑΙ ΜΟΛΙΣ 160 ΔΙΣ ΓΙΑ 245 ΔΙΣ ΧΟΡΗΓΗΣΕΩΝ (65%) ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
    ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΜΟΙΡΑΖΑΝ ΔΙΣ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΦΟΥΣΚΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ, ΕΡΗΜΗΝ ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΝΟΜΑΝ ΤΑ ΜΕΓΑΛΟΣΤΕΛΕΣΧΗ ΤΟΥΣ ΣΟΥΠΕΡ-ΜΠΟΝΟΥΣ, ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΣ ΕΙΚΟΝΙΚΑ ΚΕΡΔΗ.

Υποβολή απάντησης

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 171,524 other followers

%d bloggers like this: