Οι μάσκες έπεσαν. Με Αγγλικό δίκαιο και το PSI και η νέα δανειακή…Τώρα πέστε μας θα το ψηφίσετε;;;
Αναρτήθηκε από τον/την exomatiakaivlepo στο Φεβρουαρίου 11, 2012
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΨΗΦΙΣΕΙ ΑΥΤΟ ;;;;
Δείτε τι προβλέπει η νέα Σύμβαση Διευκόλυνσης PSI Διαχείρισης Υποχρεώσεων, που κατατέθηκε χθες στην Βουλή για ψήφιση την Κυριακή.
Διαβάστε την σελίδα 28 του Παραρτήματος Ι…
Εφαρμοστέο Δίκαιο και Αρμόδια Δικαστήρια
Η παρούσα Σύμβαση και κάθε εξωσυμβατική αξίωση που γεννάται σε σχέση με αυτή θα διέπονται και θα ερμηνεύονται σύμφωνα με το Αγγλικό δίκαιο.
Τα Μέρη υποχρεούνται να υπαγάγουν κάθε διαφορά που ενδέχεται να προκύψει σε σχέση με τη νομιμότητα, εγκυρότητα, ερμηνεία ή εκτέλεση της παρούσας Σύμβασης στην αποκλειστική αρμοδιότητα των δικαστηρίων του Μεγάλου Δουκάτου του Λουξεμβούργου.
Ο Όρος 13(2) εφαρμόζεται προς όφελος του ΕΤΧΣ. Κατά συνέπεια, τίποτε από όσα αναφέρονται στον όρο 13(2) δεν εμποδίζει το ΕΤΧΣ από το να εκκινήσει διαδικασίες αντιδικίας (οι “Διαδικασίες”) στα δικαστήρια του Επωφελούμενου Κράτους Μέλους ή του εφαρμοστέου δικαίου της παρούσας Σύμβασης και το Επωφελούμενο Κράτος Μέλος αποδέχεται αμετάκλητα την υπαγωγή στην αρμοδιότητα των ανωτέρω δικαστηρίων. Στο μέτρο που το επιτρέπει ο νόμος, το ΕΤΧΣ θα μπορεί να εκκινήσει παράλληλες Διαδικασίες σε περισσότερες από μια από τις ανωτέρω δικαιοδοσίες.
Το Επωφελούμενο Κράτος Μέλος και η Τράπεζα της Ελλάδος παραιτούνται με την παρούσα αμετάκλητα και ανεπιφύλακτα από κάθε δικαίωμα ασυλίας που ήδη έχουν ή μπορεί να δικαιούνται σε σχέση με τους ίδιους και τα περιουσιακά τους στοιχεία έναντι δικαστικών ενεργειών σχετικά με την παρούσα Σύμβαση, συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά από κάθε δικαίωμα ασυλίας έναντι άσκησης αγωγής, έκδοσης δικαστικής απόφασης ή άλλης διάταξης, κατάσχεσης, εκτέλεσης ή ασφαλιστικού μέτρου και έναντι κάθε εκτέλεσης ή αναγκαστικού μέτρου σε βάρος των περιουσιακών τους στοιχείων στο μέτρο που αυτό δεν απαγορεύεται από αναγκαστικό νόμο.
Διευκρινίζεται ότι η ίδια παράγραφος έχει συμεριληφθεί και στηνΣύμβαση Διευκόλυνσης της Πιστωτικής Ενίσχυσης ΕΚΤ (σελίδα 32 Παράρτημα ΙΙΙ)
Δείτε τώρα στο Βίντεο που ακολουθεί τι απάντησε στις 2 Δεκ.2011,ο κ. Παπαδήμος για το θέμα..
Σε ερώτηση του Αλέξη Τσίπρα στην “Ώρα του πρωθυπουργού” για τους όρους της νέας δανειακής σύμβασης και για την χρήση του αγγλοσαξονικού δίκαιου, απάντησε το πρωί στη Βουλή ο Λουκάς Παπαδήμος. Τόνισε ο κ. Παπαδήμος ότι, δεν έχει γίνει αποδεκτό το αίτημα των πιστωτών, να διέπονται οι δανειακές συμβάσεις από το αγγλικό δίκαιο…
Διαβάστε και το σχετικό Παράρτημα Ι (PSI) της νέας δανειακής
Διαβάστε και το Παράρτημα III (ΣΥΜΒΑΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΗΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗΣ)
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2012/02/blog-post_3462.html

























Padel είπε
ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΘΑΝΑΤΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΜΑΣ
Σαμαρικός είπε
Σαμαράς: ελληνικό το δίκαιο αναγκαστικής εκτέλεσης
http://www.antinews.gr/2012/02/03/145999/
Anaconda είπε
Δε θέλω να σου πω καμιά βαρειά κουβέντα για το ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ που πουλάς.
ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ
Βατάτζης είπε
ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ LOCAL!!!!
Anaconda είπε
ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΑΝ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ Ή ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ
ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΑΝ Ο ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΕΝΝΟΟΥΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ
ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΑΝ Ο ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ ΕΝΝΟΟΥΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥ
ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΑΝ Ο ΚΛΗΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ’21 Ή ΘΑ ΣΥΝΑΙΝΕΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ
κωστας τσαμης είπε
Αν εμφανιστεί ο Ιερώνυμος στήν διαδήλωση, ανακόντα, θα είναι πραγματικά
τό τέλος τους!!!
Anaconda είπε
ΕΧΕΙ Υ Π Ο Χ Ρ Ε Ω Σ Η ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ
Ο ΚΛΗΡΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ, ΑΛΛΙΩΣ ΔΕ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΥΡΙΟ: Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΘΑ ΤΗ ΔΙΑΛΥΣΕΙ, ΘΑ ΤΗΣ ΠΑΡΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΑΝΕΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
greek είπε
Πλαναται πλανην οικτρα οποιος πιστευει,’η μαλλον καλυτερα περιμενει αυριο να δωσει το παρων ο εν υπνο Αρχιεπισκοπος Ιερωνυμος
ellada s agapo είπε
Εκκλησια, Στρατος, Αστυνομια, Δικαστικοι
αυριο πρεπει να αγωνιστειτε με τον λαο !
Η Ελλαδα ανηκει σε ολους μας !
Δεν πρεπει να την πουλησουν οι δοσιλογοι.
Ελλαδα ειμαστε εμεις, οι Ελληνες, η ψυχή αυτου του τοπου !
SXOLIASTHS είπε
ΛΥΠΆΜΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΣΩ ΚΑΠΟΙΟΥΣ.
- ΟΥΤΕ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ (ΜΑΛΛΟΝ ΤΙΠΟΤΑ ΜΠΑΧΑΜΕΣ)
- ΟΥΤΕ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ (ΑΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΝ “ΦΑΕΙ” ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ)
- ΟΥΤΕ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ….
ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΟΥΤΕ Ο ΛΑΟΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠ ΟΤΙΚΑΝΕΙ ΣΥΝΗΘΩΣ.
ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΕΘΑ ΜΟΝΟ ΟΠΟΤΕ ΜΑΣ “ΣΥΜΦΕΡΕΙ” ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΘΩΝΑ (ΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΑΛΛΑ “ΠΑΙΖΑΝΕ”) ΠΟΤΕ Ο ΡΑΓΙΑΣ ΚΣΕΣΗΚΩΘΗΚΕ ΚΙ ΕΔΙΩΞΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ; – ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ – ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΚΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ……. 3000 ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΕΙΧΑΝ ΤΑ ES-ES ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΚΑΙ Η “ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ” ΤΙΜΩΡΕΙΣΑΙ 3 ΟΙ ΔΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΗ ΧΑΡΙΣΑΝΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ Ο ΛΑΟΣ;;; ΚΑΜΜΙΑ 50ΑΡΙΑ Σ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
SXOLIASTHS είπε
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ “ΠΕΦΤΟΥΝ” ΚΑΘΕ ΒΔΟΜΑΔΑ….. ΟΙ ΚΟΤΖΑΜΠΑΣΗΔΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΦΟΡΟΥΣΑΝ ΜΑΣΚΕΣ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΣΤΡΑΒΟΙ.
Anaconda είπε
SXOLIASTHS, η Πρεσβεία πληρώνει καλά;
SXOLIASTHS, είπε
Anaconda είπε
Φεβρουαρίου 11, 2012 στις 5:32 μμ
SXOLIASTHS, η Πρεσβεία πληρώνει καλά;
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΑΝ ΘΕΣ ΜΟΥ ΤΟ ΕΞΗΓΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ;
solaris είπε
εννοείται πως θα το ψηφίσουν. Δεν αφήνουν τίποτα αψήφιστο. Όλα τα σφάζουν – όλα τα μαχαιρώνουν. Να χαίρεστε την αντιμνημονιακή ν.δ. που δεν ψήφισε το πρώτο μνημόνιο για να παραπλανήσει το λαό και να υποκλέψει την ψήφο του, και τώρα θα ψηφίσει το νο 2 που είναι χειρότερο από το πρώτο. Ουστ, ρεμάλια! Τους έχω σιχαθεί όλους
Pythia είπε
Τουλάχιστον 200 κοπρίτες θα το ψηφίσουν! “Είναι πολλά τα λεφτά, Άρη!”
Ακέλας είπε
Pythia,Πυθία είσαι;-Η αταραξία του Γιωργάκη(‘ε ας μην ψηφίσουν)σε έκανε να χρησμοδοτήσεις;
Anaconda είπε
Anaconda είπε
Άρθρο 1: Έγκριση των Σχεδίων Συμβάσεων Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης, του Σχεδίου του Μνημονίου Συνεννόησης και παροχή εξουσιοδοτήσεων για την υπογραφή τους
β) Το Σχέδιο Σύμβασης Συγχρηματοδότησης μεταξύ της Ελληνικής Δημοκρατίας ως επωφελούμενου κράτους μέλους, της ΤτΕ, του Ε.Τ.Χ.Σ., και της Wilmington Trust (London) Limited
https://www.wilmingtontrust.com/wtcom/index.jsp?section=About
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!! ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΖΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ!!!
Миша είπε
Αnaconda
Ο ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ …
ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ…..
Anaconda είπε
ΕΜΕΙΣ ΔΕ ΘΑ ΠΕΣΟΥΜΕ
ΑΝΔΡΩΝ ΕΠΙΦΑΝΩΝ ΠΑΣΑ ΓΗ ΤΑΦΟΣ
Πατρικιος είπε
Γκρεμίζουμε ένα προς ένα τα ψέματα Παπαδήμου
Μέγας κινδυνολόγος ο δοτός πρωθυπουργός
Δύο βασικά επιχειρήματα υπέρ του Μνημονίου 2 χρησιμοποίησε στη χθεσινή-προκλητικότατη και αναληθή- δήλωσή του ο πρωθυπουργός του Μνημονίου και της υποταγής. Και τα δύο βασίζονται σε ψεύδη και υπεραπλουστεύσεις. Μοναδικός σκοπός του Παπαδήμου είναι να τρομοκρατήσει τον ελληνικό λαό και να μας πείσει πως αν δεν ψηφιστεί το νέο μνημόνιο(δηλαδή η οριστική υποδούλωση της χώρας στους τοκογλύφους) θα… καταρρεύσει το σύμπαν!
Παπαδήμος: «Το κράτος θα αδυνατούσε να πληρώσει μισθούς, συντάξεις, να καλύψει στοιχειώδεις λειτουργίες, όπως τα νοσοκομεία και τα σχολεία, καθώς έχει ακόμα πρωτογενές έλλειμμα ύψους 5,2 δισ. ευρώ. Δηλαδή τα έσοδα του κράτους δεν αρκούν για να καλύψουν τις δαπάνες, ακόμα κι αν παύαμε να εξυπηρετούμε το χρέος».
Η ΑΛΗΘΕΙΑ: Το β’ μισό του 2011 η Ελλάς σημείωσε πρωτογενές πλεόνασμα 1,8 δις ευρώ (άρα καλύπτουμε άνετα μισθούς, συντάξεις κλπ), που με συνετή δημοσιονομική πολιτική μπορεί πολύ γρήγορα να αυξηθεί. Τα έσοδα του κράτους καλύπτουν τις βασικές του ανάγκες, άρα ο μόνος λόγος δανεισμού είναι για να πληρώνονται τα ληστρικά επιτόκια και να υποδουλωθεί οριστικά η χώρα στους τοκογλύφους. Πηγή: “Tables are turning on greek debt deal” http://www.bbc.co.uk/news/business-16746455
Παπαδήμος: «Η εισαγωγή βασικών αγαθών, όπως φάρμακα, πετρέλαιο, μηχανήματα κτλ., θα γινόταν ιδιαίτερα προβληματική αφού η χώρα, τόσο ο δημόσιος όσο και ο ιδιωτικός τομέας, θα έχανε κάθε δυνατότητα πρόσβασης σε δανεισμό και η ρευστότητα θα συρρικνωνόταν».
Η ΑΛΗΘΕΙΑ: Η χώρα καλύπτει μεγάλο τμήμα των αναγκών της σε πετρέλαιο από το Ιράν και μάλιστα με πίστωση. Το μόνο πρόβλημα που μπορεί να δημιουργηθεί προέρχεται από το εμπάργκο που θέλουν να επιβάλλουν οι αμερικανοσιωνιστές. Ομοίως και τα υπόλοιπα βασικά αγαθά μπορούν να καλυφθούν από άλλες αγορές (Ιράν, Ρωσία, Κίνα κλπ) που δέχονται την εξόφλησή τους ακόμα και με γεωργικά προϊόντα. Πηγή: «Ιράν: Θέλει να αγοράσει δημητριακά πληρώνοντας σε χρυσό και πετρέλαιο» h-tp://www.kathimerini.com.cy/index.php?pageaction=kat&modid=1&artid=77040&show=Y
Επίσης υπάρχουν αποδεδειγμένα και άλλοι δανειοδότες εκτός Ε.Ε. και μάλιστα με πολύ ευνοϊκότερους για την Ελλάδα όρους (θυμηθείτε τη συνάντηση Πούτιν με Τζέφρυ λίγο πριν το Μνημόνιο 1). Εκεί όμως μιλάμε για οριστική απαλλαγή της χώρας από τα δεσμά των τοκογλύφων, για νέες γεωστρατηγικές συμμαχίες και για τεράστια αναβάθμιση της γεωπολιτικής θέσης της Πατρίδας μας.
Αυτή ακριβώς είναι και η νέα προοπτική που φέρνει η άνοδος του Λαϊκού Εθνικιστικού Κινήματος
ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ για την ΑΛΗΘΕΙΑ
και την καθαρση των Σταυλων του Αυγειου!
τη ΧΡΥΣΗ να βγάλετε !! @νώμαλοι κτηνοβάτες είπε
έχεις σκ@τά μες το μυαλό
και δάχτυλο μεγάλο
στο στόμα σου να το χwνες
για να μην χ3ζ3ις άλλο.
θανατος στους μετανάστες και τα κουμούνια ρε
ουγκ αρκ ορκ
XA-ντρομπαλάς είπε
Ελευθερία λόγου μόνο για φασίστες είπε
Anaconda είπε
Τη ΧΡΥΣΗ Να Βγάλετε !! @Νώμαλοι Κτηνοβάτες
XA-Ντρομπαλάς
Ελευθερία Λόγου Μόνο Για Φασίστες
Η Πρεσβεία πληρώνει καλά;
τη ΧΡΥΣΗ να βγάλετε !! @νώμαλοι κτηνοβάτες είπε
κοίτα να δεις σωστή εισαγωγή που έκανε ο λαλάκης!!!
Φασίστες κτηνοβάτες
ερπετά της κοινωνίας
Δεν φτάνει που είστε μικρόνοες με αποθημένα
είστε και μικροτσούτσουνοι.
Βρείτε ρε καμιά γκόμενα που έχετε ρέψει …
ή βαράτε ο ένας τον άλλον
δεν ειναι κακό !!! αλληλοφαγωθείτε.
χα χα χα ντρομπαλάς απίθενο βίντεο
κόπροι του Αυγείου
τη ΧΡΥΣΗ να βγάλετε !! @νώμαλοι κτηνοβάτες είπε
Ανακόντα
εκτίθεσε
δαγκάνεις την ουρά σου.
Φιλικά…μην βάλεις μεγάλο στοίχημα.
άκου πρεσβεία…σιγά μην ειν λεσβεία
Πατρικιος είπε
“Φιλοι μου”
Αν σας πονει τοσο πολυ το κ@@@@@@@@@ δεν σας εγγυωμαι τιποτα για το εγγυς μελλον.
Αυγά μελάτα είπε
Αυγά μελάτα είπε
and a bonus track
enjoy eggggggs alaxokolies
den thelw kix
Gala είπε
Φυσικά και θα το ψηφίσουν τα σιχαμένα σκουλίκια που σέρνονται μέσα στη λάσπη για να επιβιώσουν αλλά όταν θα έρθει αυτή η ιερή στιγμή που θα πέσουν στα χέρια μας θα εύχονται να μην είχαν εμπλακεί ποτέ μη την πολιτική.
Κωνσταντίνα είπε
Για μαας τους απλούς πολίτες θα χρειαζόταν περισότερες διευκρινίσεις επί του πρακτέον για το τι σημαίνει η παραπάνω παράγραφος. Αυτός ο δημόσιος πολιτικός διάλογος που θα έπρεπε να γίνεται και κατάντησε μόνο ποιός θα στραβώσει περισσότερο το λαό, μας έχει κουράσει περισσότερο από τα λιδια τα οικονομικά προβλήματα.
Επαναλαμβάνομαι κι εγώ δυσάρεστα αλλά πραγματικά θα πρέπει να έχουμε τους πιο άχρηστους πολιτικούς του πλανήτη! Και η Ευρώπη – Γερμανία δείχνουν για άλλη μια φορά το σκατένιο τους πρόσωπο. Βρε μήπως τελικά ο Παναγιώτης Τραϊανού έχει δίκιο σε όλα;
Maria είπε
Τι να σημαινει.. Οτι ετσι και δεν τους πληρωσεις οποτε πουνε σε οποιο νομισμα πουνε, αν πχ γινει χρεωκοπια (που οι οικοι θα μας θεσουν σε κατασταση χρεωκοπιας απ τη στιγμη που θα πεσει η υπογραφη η τουλαχιστον ετσι λενε) θα μπορουν να απαιτησουν ολο το ποσο το οποιο εσυ επ ουδενι δε θα μπορεις να πληρωσεις και θα εχεις αρνηθει ηδη την οποια ασυλια με αποτελεσμα να τρεχεις στο λουξεμβουργο για να δεις τι θα σου πρωτοκατασχεσουν. Και τα βοθροκαναλα ασχολουνται μονο με το αν το επιτοκιο θα ειναι 3,5% η 3,6%…
Γορτύνιος είπε
“Βρε μήπως τελικά ο Παναγιώτης Τραϊανού έχει δίκιο σε όλα;”
Αν όχι σε όλα,
έχει δίκιο ΣΧΕΔΟΝ ΣΕ ΟΛΑ!!
Миша είπε
Ελλάς Ελλάς Αντώνης Σαμαράς !!!
Ο «πολεμιστής» εναντίον του κυπριακού σχεδίου Ανάν υπογράφει ένα τρισχειρότερο ελλαδίτικο σχέδιο Ανάν …
ΡΕ ΣΕΙΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΔΕΞΙΟΙ ΚΑΤΕΒΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΥΓΓΡΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΤΕ ΤΟΥ ΤΟ ΣΚΑΛΠ….
Γιωργος είπε
ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ??
SILVIO είπε
ΕΜΑΣ ΤΑ ΛΕΣ?ΤΟΥ ΠΡΟΔΟΤΗ, [[[ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΣΕΤΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΤΡΕΟΥ]]]ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ, ΤΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΑ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ, ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΠΑΠΑΝΤΡΕΟΥ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ ΤΟ ΜΝΗΝΟΝΙΟ…ΑΥΤΟΥΝΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΚΟΥΠΙΔΙΟΥ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΨΗΦΙΣΕΙ……Η ΠΑΛΙΑ ΤΟΥ ΓΚΟΜΕΝΑ Η ΒΙΣΣΗ, ΑΝ ΗΤΑΝ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ Ν.Δ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΨΗΦΙΖΕ…..ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΠΑΠΑΝΤΡΕΟΥ..ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΘΛΙΟ ΠΑΠΟΥΛΙΑ ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ…Η ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙ ΚΑΛΑ …Ο ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΘΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΠΑΛΙ….
bulinos είπε
Μια λύση υπάρχει απόδοση δικαιοσύνης, με προϋπόθεση το ενιαίο ψηφοδέλτιο το απαλλαγμένο από τα κόμματα. Απλά …όπως έγινε στο πρώτο μας σύνταγμα, το μόνο από Έλληνα για Έλληνες.
Κόριννα είπε
Bulinos
Συμφωνῶ καὶ ἐπαυξάνω!
solaris είπε
σας έχω νέα! θα τεθεί θέμα κομματικής πειθαρχίας από πλευράς ν.δ. . Πέφτετε από τα σύννεφα, ε; σίγουρα δεν το περιμένατε αυτό, έτσι;
Миша είπε
Θέτει κομματικη πειθαρχια όταν καταψηφίζει το Μνημόνιο Νο 1 και διαγράφει Ντορα κλπ επειδή ψηφιζει «ναι»
Θέτει ξανά κομματικη πειθαρχια τωρα για να υπεψηφιστεί το Μνημονιο 2, 3, 4 ή 5 και διαγραφει οσους το καταψηφιζουν !!!!
ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΜΑΚΑΚΕΣ ΣΑΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΣΤΗ ΣΥΓΓΡΟΥ, ΑΔΕΡΦΙΑ ;;;;;;;!!!!!
solaris είπε
είναι της ιδίας συνωμοταξίας με τον τζεφράκο, των μαλακόστρακων.
Τον είχαν τα αφεντικά του για εφεδρικό, αλλά αναγκάστηκαν να τον χρησιμοποιήσουν τώρα προκειμένου να ψηφιστεί η δανειακή σύμβαση νο 2 με αυξημένη πλειοψηφία
Κόριννα είπε
Γελάει καλά ὅποιος γελάει τελευταῖος Μίσα.
Νὰ τὸ περιμένει αὐτὸ ἡ ΝΔ.
ellada s agapo είπε
Οποιος βουλευτης ψηφισει αυριο υπερ, ψηφιζει υπερ της πολιτικης του καταδικης !
Ας το εχει υποψη του οποιος βουλευτης θελει να ακολουθησει την πολιτικη γραμμη των προδοτων αρχηγων του …
Θα πανε εναντια στην απαιτηση του Ελληνικου λαου ?
Ποιος τους εδωσε το δικαιωμα να τον εκπροσωπουν?
* Ο εβραιος ανθελληνας Σαμαρας- Μπεν Χιραμ ?
* Ο εβραιος ανθελληνας Τζεφρυ Μινεικο-Τσαντ ?
* Η εβραια ανθελληνιδα Ντορα Μητσοτακη-Μπεν Σαλομ ?
* Ο Τραπεζοϋπαλληλος ανθελληνας Παπαδημιος?
Ο ΛΑΟΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΗ και ΕΚΛΟΓΕΣ !
Anaconda είπε
Κομματικής πειθαρχίας για να ΜΗ ψηφίσουν τα κείμενα;
Миша είπε
Κομματικη πειθαρχία για να πουν ΝΑΙ αυτη τη φορά ….
gerolykos είπε
ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ.ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΗΡΘΕ.
Κόριννα είπε
Πρίν κἄν ἀρχιση.
ellada s agapo είπε
Χ3στηκ3 ο Σαμαρας!
Τα λεφτα τα πηρε και… ειναι πολλααααα !
ellhn είπε
Ποιος τους εξουσιοδότησε από τον Ελληνικό λαό να ψηφίσουν την σκλαβιά του και το ξεπούλημά του? Με τη βία, κάνουν ότι κάνουν.
Πρέπει να ξεκινήσουμε την εφαρμογή του άρθρου 120.
Ελληνες βρισκόμαστε σε πόλεμο
Αύριο παραδίδουν την Ελλάδα, που τόσο αίμα χάθηκε για να είναι στα χέρια μας. Οι καταστροφείς της οικονομίας μας, μαζεύτηκαν για να μας σώσουν. Δεν θέλουμε να μας σώσουν. Ας σώσουν τα βρώμικα κόματά τους που χρωστάνε 300 εκατ ευρω.
Εξουσιοδοτούν αύριο, το κλεφτη του αιώνα στην Ελλάδα, τον Παπαδήμιο που έκλεψε 150 δις από τον ελληνικό λαό, να μας αποτελειώσει. Δεν θέλουν να υπάρχει τίποτα ελληνικό, δεν θέλουν να υπάρχει Έλλην, δεν θέλουν τον σταυρό, τους τρομάζουν όλα αυτά.
greek είπε
Ελλην συμφωνω λεξη προς λεξη φιλε
Κουταλιανός είπε
Το χτίσιμο μιας καλής Δημοκρατίας ξεκινάει με ΠΕΤΡΕΣ.
Πιάστε λοιπόν από μια και μην περιμένετε του μπάτσους να ξεκινήσουν
Αντε γιατί μας έχουν για μ@λ@κες.
και όσο καθόμαστε τόσο τους επιβεβαιώνουμε.
Τι ακριβώς περιμένουμε να ξεσηκωθούμε? δεν το πιασα μέχρι τώρα.
Ποιά πολιτική καριέρα και άλλες μακακίες του συστήματος!!!
Αυτό είναι το πρόβλημα???? Αν θα έχουν ή όχι πολιτική καριέρα ????? !!!!!
Ημαρτον πάλι.
Ξυπνάτε ρεεεεε
Ξυπνάτε αν θέλετε να ονειρεύεστε.
Миша είπε
Κουταλιανέ
Με πέτρες δεν γινεται ΤΙΠΟΤΑ.
Το έκαναν και στην Αιγυπτο με ΜΗΔΕΝΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.
Χουντα είχαν , χούντα έχουν και τους έμειναν μερικές χιλιάδες νεκρών στην Πλατεία Ταχρίρ….
Κουταλιανός είπε
Φίλτατε Миша
Οι πραιτωριανοί προφυλάσσουν τα ρεμάλια και τα ρεμάλια πουλάνε το μέλλον των παιδιών μας.
Με κουβέντες δεν καταλαβαίνουν. Το στομάχι τους είναι χορτάτο. Οι τσέπες τους γεμάτες.
Ο χορτάτος τον πεινασμένο ΔΕΝ τον καταλαβαίνει !!!
Όσο κι αν φωνάζουμε – διαμαρτυρόμαστε – παρακαλάμε – προειδοποιούμε, δεν θα τους αγγίζει τίποτα.
Το σχέδιό τους να είναι καλά και να πάει να γ@μηθεί ολόκληρο έθνος με το μέλλον του μαζί.
Ε λοιπόν όχι φίλε μου. Εχω γίνει θηρίο με αυτά που κάνουν ΟΛΟΙ. ΟΛΟΙ οι χρωματισμοί ακόμα και οι άτονοι.
Κι επειδή δεν μπορώ να δαγκώσω, θα πιάσω πέτρα. ΘΑ ΕΚΠΛΗΡΩΣΩ ΤΟ ΡΗΘΕΝ ΤΟΥ ΓΑΠ.
Αυτός είναι ο μοναδικός τους φόβος. Αν δεν φοβηθούν ΕΜΑΣ θα φοβηθούν τα αφεντικά τους.
Είναι παιχνίδι φόβου. Κοίτα ειδήσεις στο μεγα και το σκαι για να καταλα΄βεις τι εννοώ.
Ακου τι είπε ο τραπεζίτης πρωθυπουργός , χθες. ΜΑΣ ΦΟΒΙΖΕ με άδεια ράφια !!!!!!
Οσο χούντα και να υπάρχει, για τυπικούς λόγους χρειάζονται τα ρεμάλια τους βολευτές.
Ας αποφασίσουν λοιπόν τον φόβο που θα επιλέξουν.
ΚΑι ας σκεφτουν ότι όταν πλέον δεν θα τους έχουν ανάγκη, όταν θα βγάλουν την λεοντή,
θα είναι απλώς γαϊδούρια.
Εχουν μια ευκαιρία να αποφασίσουν για το μέλλον τους.
Αλλιώς πέτρα. Η φωτιά με φωτιά παλεύται.
Υπομονή τέλος.
Α αγώνας πρέπει να ξεκινήσει. Και δεν θα έχει τριαντάφυλλα.
κοτσάνι με αγκάθια.
Θα το παίξω το παιχνίδι του φόβου.
Άφοβα
Миша είπε
Φίλε Κουταλιανέ
ΠΑΣΣΑΛΟΣ ΠΑΣΣΑΛΩ ΕΚΚΡΟΥΕΤΑΙ
Η πέτρα είναι λίγη μπροστά στους σιδηροφρακτους ΕΣΑτζήδες της Χουντας.
Δες τι εννοώ:
h**p://misha.pblogs.gr/files/f/436254-1.jpg
Κουταλιανός είπε
Για κάποιο λόγο δεν μου δίνει κάτι
Η αναζήτηση – h**p://misha.pblogs.gr/files/f/436254-1.jpg – δε βρήκε κάποιο έγγραφο.
Миша είπε
κανε copy paste
το
misha.pblogs.gr/files/f/436254-1.jpg
στη γραμμή διευθύνσεων του browser
Κουταλιανός είπε
…..
Ά να γειά σου.
Αυτό λέω.
Και από το λεξικό της καθομηλουμένης δοτικής, αυτής με την μικρή ασέλγεια κάτω από το “ω”
πάσσαλος πασσάλω εκκρούεται
= (ο πάσσαλος με πάσσαλο βγαίνει) = το κακό αντιμετωπίζεται με το κακό, το γαϊδούρι θέλει ενάμισι γαϊδούρι
Χάνεις τον καιρό σου αντιμετωπίζοντάς τον με το καλό. Πάσσαλος πασσάλω εκκρούεται.
http://www.google.gr/imgres?q=%CF%83%CF%84%CF%85%CE%BB%CE%B9%CE%AC%CF%81%CE%B9+%CE%BC%CE%B5+%CE%BA%CE%B1%CF%81%CF%86%CE%B9%CE%AC&start=42&num=10&hl=el&gbv=2&biw=1272&bih=654&tbm=isch&tbnid=YGDP_OQh4AKqvM:&imgrefurl=http://crimesonair.blogspot.com/2010_05_24_archive.html&docid=gUTMQA-EWQkaiM&imgurl=http://2.bp.blogspot.com/_JyYBkLimGMU/TAKvSm_TeII/AAAAAAAACEM/aZVuQQ5Khpc/s1600/30052010lamia1.jpg&w=591&h=417&ei=TD82T6akCImw0QWvr9SqAg&zoom=1&iact=hc&vpx=726&vpy=260&dur=496&hovh=188&hovw=267&tx=143&ty=123&sig=103629127585512953763&sqi=2&page=3&tbnh=145&tbnw=201&ndsp=21&ved=1t:429,r:13,s:42
ellada s agapo είπε
Πολυ καλο, Κουταλιανε !
Στη δοτικη το ω, ασελγειται !
Κουταλιανός είπε
Ντίνος Χριστιανόπουλος
όπως και
ΜΙΚΡΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ
Τὸ Κορμὶ καὶ τὸ Σαράκι
μπατιρημένο κουρεῖο
Σάββατο βράδυ
χωρὶς δουλειὰ
μπατιρημένο κορμὶ
Σάββατο βράδυ
χωρὶς ἔρωτα
ἀπ᾿ ὅλα τὰ ἀφηρημένα οὐσιαστικὰ
πειράζει νὰ ἑξαιρέσουμε τὴ μοναξιά;
ἀφαίρεσε τὴ νύχτα ἀπ᾿ τὰ μάτια σου –
πῶς νὰ παλέψω μόνος με τοὺς δυό σας;
μὴν καταργεῖτε τὴν ὑπογεγραμμένη
ἰδίως κάτω ἀπὸ τὸ ὠμέγα
εἶναι κρῖμα νὰ ἐκλείψει
ἡ πιὸ μικρὴ ἀσέλγεια
τοῦ ἀλφαβήτου μας
ἔλαιον θέλω καὶ οὐ θυσίαν
κι ἐμεῖς ποὺ θυσιαστήκαμε;
κι ἐμεῖς ποὺ δὲ λαδώσαμε;
ἔχτισα τὸν παράδεισό μου
μὲ τὰ ὑλικὰ τῆς κόλασής σου
θυσίασα τὸν ὕπνο μου κυρία
γιὰ νὰ διαβάσω τὰ ποιήματά σας
κι ἐκεῖνα μ᾿ ἀποκοίμησαν
Θανάση γιατί ἔκοψες τὸ ἄλφα ἀπὸ μπροστά;
γιὰ ἕνα γράμμα χάνεις τὴν ἀθανασία
τὰ πρόβατα ἀπήργησαν
ζητοῦν καλύτερες συνθῆκες σφαγῆς
«ὅταν πεθάνω, νὰ μὲ θάψτε στὸ χωριό» –
θέλουν νὰ τιμήσουν μὲ τὸ πτῶμα τους
τὴν πατρίδα ποὺ ἀρνήθηκαν μὲ τὸ σῶμα τους
ὡραῖα ἑρμηνεύεις τὰ τραγούδια
ἂς δοῦμε πῶς τὰ καταφέρνεις καὶ στὰ παρατράγουδα
καὶ τί δὲν κάνατε γιὰ νὰ μὲ θάψετε
ὅμως ξεχάσατε πὼς ἤμουν σπόρος
μιὰ γυναῖκα στὸ δρόμο
μαλώνει τὸ παιδάκι της
«δε θὰ πᾶμε στὸ σπίτι;
θὰ σὲ κρεμάσω ἀνάποδα»
γύρισα κι εἶδα τὸ μικρό:
ἤτανε κιόλας κρεμασμένο
ἡ νύχτα μὲ ὁδήγησε σ᾿ αὐτοὺς τοὺς δρόμους;
ἢ αὐτοὶ οἱ δρόμοι μὲ ὁδήγησαν στὴ νύχτα;
Περιεργος είπε
Χρεοκοπια εχουμε ηδη. Ολοι εχουν δεχτει την αναγκη περικοπης του χρεους. Συνεπως δεν τιθεται θεμα χρεοκοπιας αλλα πτωχευσης.
Θεωρητικα εχει συμφωνηθει να περικοπει χρεος και απο τα δυο συμβαλλομενα μερη. Το Ελληνικο κρατος και η Ελληνικη κοινωνια απο την μια και απο την αλλη οι Δανειστες, οι κατοχοι των ομολογων.
Ποιοι τελικα ειναι οι κατοχοι? Γιατι υπαρχει πληρης θολουρα για τις ρητρες αυτης της συμφωνιας? Γιατι δεν ερχεται στη βουλη?
Απ οτι εχω καταλαβει οι τραπεζες θα εχουν μια μικρη ζημια την οποια θα μετακυλισουμε στο χρεος του Κρατους. Τα ταμεια ασφαλισης θα εχουν την μεγαλη ζημια που στρατηγικοτερα θα μεταφερθει στο χρεος του Κρατους και στους πολιτες. Οι λοιποι?
Γιατι παμε στο μνημονιο πριν αποσαφηνιστει – στη βουλη – το PSI+
ellhn είπε
Θανατηφόρος βιολογικός εφιάλτης λόγω περικοπών και … Λιβύης – Το έκρυψαν;;; Η μηπως ειναι απλα ενα ψεμμα…;;
ellhn είπε
Χρεωκοπία σημαίνει στάση πληρωμών. Ηδη κάνουν στάση πληρωμών στους Έλληνες για να πληρώνουν τους τοκογλύφους, σε αυτούς δεν επιτρέπεται στάση πληρωμών, διότι είναι ο θεός τους, κατ΄αυτούς, στους τοκογλύφους ανήκει ο πλανήτης
green είπε
Nα πάνε στο δ@@ολο αυτοι και τα παιδια τους αλητες προδότες εφιάλτες,
ΜΑΧΗΤΗΣ είπε
Μην κανουμε οτι δεν καταλαβαινουμε…
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ!
Ομαδικα , γλυκα , ενωμενοι, αδελφοτητα οι πολιτικοι μας ….
το ΣΥΝΤΟΝΙΣΑΝ ΤΟΣΕΣ ΗΜΕΡΕΣ!
ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΙ! ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΧΩΝΕΨΕΤΕ , ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΔΥΣΤΥΧΙΑΣ ΜΑΣ!
ΤΟ ΕΠΑΙΞΑΝ ΟΜΟΡΦΑ….
ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ (!) ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ!
ΣΕ ΤΕΤΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ , ΕΘΕΣΑΝ ..ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ!
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ?
ΣΕ ..ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΡΕΚΛΑΣ!
ΑΡΑ….ΘΕΤΙΚΟΝ!
ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ…ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΠΙΖΗΣΕΙ ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ Ο..ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑΣ!
ΕΠΕΣΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ!
ΑΡΑ….
ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΑΝ ΟΙ ΤΡΕΙΣ !!!!!!
ΟΤΙ Ο …ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ (χαχαχαχαχαχα!) ΣΑΜΑΡΑΣ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕ…!!!!!!!
ΑΡΑ ΟΙ ΨΗΦΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟΙ !!!!!!!!!!!
ΒΓΗΚΕ ΞΑΝΑΤΟΥΜΠΑΣ!!!!!!!!!!!!
ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΤΑΤΟΙ ΓΙΑ ΤΟ..ΘΕΤΙΚΟΝ!
ΕΠΟΜΕΝΟ ΗΤΑΝ ΟΜΩΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΜΠΛΟΚΗ …ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΣΕ 5-6 ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ…ΤΡΙΑΚΟΣΙΟΥΣ!
ΜΕΤΡΗΘΗΚΑΝ…ΤΟΥΣ ΚΑΛΕΣΑΝ ..ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΟΥΝ…ΜΕΤΡΩΝΤΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ!
ΑΡΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΠΛΕΟΝ ΟΤΙ…ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΜΑΣ…ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ!
ΑΡΑ ..ΤΟΨΗΦΙΖΟΥΝ…ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΜΠΑΜΠΟΥΛΑ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ…
ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ….
ΑΝΤΙΟ ΠΑΤΡΙΔΑ..
ΑΝΤΙΟ ΖΩΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ….
ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΜΩΤΟ…ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ….!
ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΙΣΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΛΑΘΡΟ..
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ…
ΜΙΣΘΟΙ..ΜΠΟΥΡΜΠΟΥΑΡ….
ΧΑΣΙΜΟ ΑΚΙΝΗΤΩΝ…
ΥΠΟΣΣΙΤΙΣΗ ΒΙΤΑΜΙΝΩΝ…
ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ…
ΘΑΝΑΤΟΙ…..
ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΚΡΑΤΟΥΣ!
ΜΟΝΟ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ!
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ χρωματισμενοι μου ελληνες….
καληνυχτα!
ΜΑΧΗΤΗΣ είπε
Αν δε πιστευετε ..παρτε μια γευση …τι θα απαιτησουν!
http://redskywarning.blogspot.com/search?updated-max=2012-02-09T00%3A00%3A00%2B08%3A00&max-results=10
Κόριννα είπε
Σὲ τὲτοια περίπτωσι θὰ τὴν ράψω πάνω στὰ ροῦχα μου Μαχητή.
ΜΑΧΗΤΗΣ είπε
Τοτε φεν θα γλυτωσεις τη..Σαρια!
Ποιος θα σε προστατεψει?
ΜΑΧΗΤΗΣ είπε
Αν δε πιστευετε ..παρτε μια γευση …τι θα απαιτησουν! Τι σας περιμενει……
http://redskywarning.blogspot.com/search?updated-max=2012-02-09T00%3A00%3A00%2B08%3A00&max-results=10
ΜΑΧΗΤΗΣ είπε
Και αυτοι …πεινασμενοι ειναι???
Για ..να βρουν δουλεια …τους εφεραν>???
Καληνυχτα ελληνες….
http://redskywarning.blogspot.com/2012/02/blog-post_6672.html
ΜΑΧΗΤΗΣ είπε
Και οταν αποφασισετε…καποια στιγμη να ξυπνησετε σαν
αυτο τον Αρχιμακακα …….Δανο……
θα εισθε …μονοι…….γιατι θα κοιμομαστε ..ολοι οι αλλοι…..
http://redskywarning.blogspot.com/2012/02/180.html
Kimwn είπε
ΜΑΧΗΤΗ καλησπέρα , αλλά έχω αχρωματοψία ….
Πάνε οι χρωματισμένοι Έλληνες, τώρα έρχονται οι πεινασμένοι Έλληνες….
ΜΑΧΗΤΗΣ είπε
Με παραξανευει φιλε μου,
οτι ενω ..κτυπηθηκαν κξαι τσαλαπατηθηκαν ολες οι κοινωνικες ταξεις….
βραζουν οι πολλοι στο ζουμι τους…
Λιγοι εκει μπροστα….
Λιγοι και αυριο…
Που ειναι οι..πεινασμενοι ανεργοι…διετιας?
Τσουναμι θα ησαν ολοι μαζι εκει….
Τσουναμι….
Ελεγαν οι..παλιοι..σοφοι παπουδες μας..
Οπως μαθει κανενας το..γαιδουρι!
Κοιταξε το ..αυριανο τεστ…!
Ολοι οι πεινασμενοι γνωριζουν οτι θα ειναι η χαριστικη βολη τους….
Οι μάσκες έπεσαν. Με Αγγλικό δίκαιο η νέα δανειακή…Τώρα πέστε μας θα το ψηφίσετε;;; | ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΙ NEWS είπε
[...] http://youtu.be/cTa5MwDNA2A Πηγή [...]
Οι μάσκες έπεσαν. Με Αγγλικό δίκαιο η νέα δανειακή…Τώρα πέστε μας θα το ψηφίσετε;;; | ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΙ NEWS είπε
[...] Πηγή [...]
Costas Chatas είπε
Ο λαός μας έκανε 15 χρονια λιτότητα για να μπεί στο ευρώ και τώρα με το ζόρι ντε και καλά 15 εως πενήντα χρόνια λιτότητα για να μη χάσει το ευρώ . Οι πολιτικοί μας είναι αδίστακτοι γαντζωμένοι στην εξουσία με την ντόπια ολιγαρχία θέλει να μας πάει στην άβυσο,θα τους αφήσουμε?
Οι ευρωπαίοι ας αφήσουν την λέξη μας ευρώ και ας έχουν μόνο το παίοι-πέος τους το χαρίζουμε .
Αδίστακτοι σταυροφόροι απο το 1204 σας έχει ζήσει πολύ καλά στο πετσί του ο ελληνισμός ,μήπως θέλουν πάλι Θερμοπύλες,Σσλαμίνα ,Μαραθώνα και Πίνδο μαθημένοι ήμαστε για τα μεγάλα έτοιμοι ήμαστε ,περιμένουμε να ανάψει το φυτίλι
που θα τους κάψει .
nikos είπε
…φωτια και τσεκουρι ΚΑΙ στους προδοτες της νεας δημοκρατιας!!!
Οι μάσκες έπεσαν. Με Αγγλικό δίκαιο η νέα δανειακή…Τώρα πέστε μας θα το ψηφίσετε;;; « TheNewsGr είπε
[...] http://olympia.gr/ Διαδώστε τοFacebookEmailPrintTwitterLike this:LikeBe the first to like this post. [...]
ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ. είπε
Η εκδίκηση του χαζοκόρακα ,στα εξυπνοπούλια.
Αφού ξεπουπούλιασε τη επηρμένη χοντροπουλάδα
και τον μπούφο με τους χρησμούς,
τώρα μαδάει και τον τσαλαπετεινό, με τον χάρτινο πατριωτισμό.
ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ,με τη θράκα να καίει.
Πατρικιος είπε
Πλεονασμος!
bronco είπε
ΕΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΥΡΙΟ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΟΤΡΟΠΑΙΟ – ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ :
Η ΟΛΥΜΠΙΑ
ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΙΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.
ΓΙΑ ΟΤΙ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ…. ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΥΠΑΙΤΙΟΙ.
Με τιμή
φιλίστωρ είπε
Κατά την γνώμη μου όλα είναι προαποφασισμένα, υπογεγραμμένα και ψηφισμένα. Είμαι σίγουρος πως ακόμη και αν δεν ψηφιστεί αύριο το μνημόνιο, θα υπάρξουν “άλλες” λύσεις και εξελίξεις που θα μας αφήσουν όλους άφωνους. Απλώς δεν θα μας αφήσουν να “αυτοκτονήσουμε” γιατί δεν τους συμφέρει.
Ίσως ακούγονται λίγο μοιρολατρικά όλα αυτά, αλλά μου φαίνεται πως είναι αληθή. Οι πολιτικοί τα γνωρίζουν πολύ καλύτερα βεβαίως….
Миша είπε
Φιλιστωρ
ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΗ ΜΑΧΗ ΧΑΝΕΤΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ:
ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΑΙ.
Προσωπικά γνωρίζω πως στο Συνταγμα είμαστε σε μειονεκτική θέση …
και θα ήθελα σήμερα να γινονται άλλα πραγματα….
Όμως θα είμαι και παλι εκεί , με τη προσδοκία να πέσει επιτέλους η Βαυαροκρατία , εστω 180 χρόνια μετα την εγκαθίδρυση της
Anonymos είπε
αυτοι που εφεραν εδω τους συντακτες του κειμενου θα το ψηφισουν
υπομονη μεχρι αυριο να δειτε ποιοι εινα ελληνες και ποιοι ανθελληνες
σούλα η κομμώτρια είπε
olympia ο ΚΚβ θα πει πάλι το μεγαλο ΟΧΙ; διαφώτισε μας, αργείς είχαμε συνηθίσει καθε μέρα κείμενο για τον μεγάλο ηγέτη που τα έβαλε με το κατεστημένο …
Θρακιώτισσα είπε
Μπορεί να ψηφίσουν το PSI και τη δανειακη με αγγλικό δίκαιο θα τιμωρηθούν όμως με γνήσιο λαικό δίκαιο!
Κουταλιανός είπε
…με οθωμανικές πρεκτάσεις
kaon είπε
Η ιστορικη μνημη ειναι η μονη ελπιδα για τα παιδια μας.Μπραβο στον πολιτη που ανεβασε τα ιστορικα κειμενα της αναγγελιας του πολεμου
του του 1940 και της αναγγελιας της εισοδου των Γερμανων στην Αθηνα.ΥΨΗΛΟ ΗΘΙΚΟ & ΑΛΛΗΛΟΒΟΗΘΕΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ.Καταστρεψτε το πολιτικο συστημα χωρις καμια εξαιρεση.
eleni e...s είπε
tsoliadaki είπε
Κατάλαβε ο αναγνώστης πώς βγαίνει ο τίτλος του άρθρου; Δεν χρειάζονται μυστικές πληροφορίες, που να μας αποκαλύπτουν ότι η οικογένεια Παπανδρέου πήρε από τους τοκογλύφους προμήθεια 2,5 δις ευρώ.
Γνώσεις χρειάζονται.
Αν γνωρίζει κάποιος την “πιάτσα”, μπορεί να βγάλει τις “ταρίφες”.
Αυτό, το οποίο λέμε, είναι ότι …θα είναι κορόιδα οι Παπανδρέου, αν δεν πάρουν αυτό το ποσό για τις προδοτικές ενέργειές τους. Τουλάχιστον αυτό το ποσό, εφόσον αυτή είναι η ελάχιστη “ταρίφα” γι’ αυτά που έκαναν εις βάρος της Ελλάδας.
Τόσα κέρδη αποφέρει η υπηρεσία τους απέναντι στους τοκογλύφους. Τόσα χρήματα “νομιμοποιούνται” να ζητήσουν ως οικογένεια από την Goldman Sachs, τη Ντόιτσε Μπανγκ, τον Σόρος ή τον Μπάφετ.
Αυτό είναι το λογικό “τίμημα” της πιάτσας. Τους εξασφαλίζεις 247,5 δις ευρώ και σου δίνουν δώρο τα 2,5 δις. …
—————————————
Θα ήταν κουτοί ο Παπακωνσταντίνου με τον Λοβέρδο, αν δεν ζητούσαν το “κατιτίς” τους για την “τακτοποίηση” των οικονομικών του ελληνικού λαού με βάση τις εντολές του ΔΝΤ και των τοκογλύφων.
Θα ήταν κουτός και ο Ραγκούσης, αν δεν ζητούσε τα ανάλογα για την “παγίδευση” του ελληνικού κράτους.
Σύμφωνα με τις πιο υποτιμημένες εκτιμήσεις μας ο καθένας από αυτούς “δικαιούται” τουλάχιστον 100 εκατομμύρια ευρώ.
Απλά πράγματα, τα οποία συμβαίνουν καθημερινά.
============================================
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΑΙΑΝΟΥ
Αρχηγός του ΕΑΜ Β’
Το κόλπο των 2,5 δις της οικογένειας Παπανδρέου!
Βατάτζης είπε
ΕΡΩΤΗΣΗ:
Τα αργεντίνικα ομόλογα που ήταν στη Νέα Υόρκη και διέπονταν από το Αγγλικό Δίκαιο την περίοδο της χρεωκοπίας το 2001, γιατί δεν μπόρεσαν οι ΗΠΑ να τα πειράξουν ποτέ; Μήπως δεν έχει υπάρξει ποτέ στο παρελθόν αναγκαστική “κατάσχεση” ας πούμε περιουσίας άλλου κράτους, άσχετα με το δίκαιο; Αν μπορώ να θυμηθώ μόνο η περίπτωση της Ελλάδας 1897 είναι ιδιάζουσα, που λόγω της χρεωκοπίας Τρικούπη, μας ανάγκασαν μετά οι δανείστριες χώρες να κάνουμε πόλεμο με την Τουρκία, να τον χάσουμε, ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ στον Διεθνή Οικονομικό Ελεγχο. Αλλά αναγκαστική “κατάσχεση” περιουσίας άλλου κράτους που χρωστά, δεν έχει γίνει ποτέ…
Миша είπε
ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΜΩΡΕ;;;
Η Αργεντινή χανει συνεχως δικες στην Αμερική γι αυτά ακριβώς τα ομολογα.
Το ό,τι δεν διέγραψε το συνολο του χρέους της με τη μία είναι η αιτία που δεν ορθοπόδησε αμέσως!
Βατάτζης είπε
Ναι αλλά δεν χάνει:
According to a Buenos Aires city newspaper, all bondholders that do not get an individual trial in New York, but that possess defaulted bonds in Argentina and that have not opted to voluntarily adhere to the debt-swap, “will benefit from these measures.”
However the ruling is basically a freezing of the funds and next June 3 (2011) the court reconvenes when Argentina is expected to present an appeal.
Миша είπε
Διαβασε ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ:
h**p://www.reuters.com/article/2012/01/25/uk-greece-hedge-funds-
ΤΕΤΗ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ είπε
ΠΑΡΤΕ ΤΟ 210 -94.44.000 ΚΑΙ ΠΕΡΙΛΟΥΣΤΕ ΤΟΥΣ……
Αρχαγγελος είπε
eosforos είπε
Dimitri είπε
Διαβάστε τι γράφει το ….. για την τον Αντωνάκη που γλύφει πατόκορφα.
“Σήμερα, για όσους δεν το έχουν ακόμα καταλάβει, ο Σαμαράς αναδεικνύεται σιγά σιγά και μέσα από τακτικούς χειρισμούς στον μοναδικό συνομιλητή της Τρόικα – η επαναδιαπραγμάτευση άρχισε στην σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών.
Δεν απομένουν παρά οι εκλογές για να πάρει ισχυρή λαϊκή εντολή ο αρχηγός της ΝΔ για να διαπραγματευθεί ο ίδιος άμεσα με τους δανειστές χωρίς την μεσολάβηση των φερέφωνων της Τρόικα.”
Δηλαδή, θα υπογράψει, τα μοσχάρια της ΝΔ, θα ψηφίσουν στην βουλή κανονικότατα, μετά θα γίνουν εκλογές, θα κάνει αυτοδύναμη κυβέρνηση και την επόμενη μέρα θα αρχίσει η επαναδιαπραγμάτευση με τις τράπεζες παρακαλώ.
Για τόσο χαχόλους περνάνε τον κόσμο. Θαυμάστε πολιτική γραμμή Λαζαρίδη.
Η μεγαλύτερη αλητεία την Ελλάδα δεν είναι η συμμορία του ΠΑΣΟΚ.
Είναι το πουλημένο τομ@ρι ο Αντωνάκης.
Βατάτζης είπε
Κόψε κάτι….
Maria είπε
Εμετος αυτο το σαιτ… πραγματικα.. κι εχουν το θρασος να αναρωτιουνται τι θα εκανε το γαπ το 40…. λες και ο δικος τους θα εκανε κατι διαφορετικο.
ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ. είπε
Γιά τον Αντωνάκη,τά’παμε,τα ξανάπαμε,τα ματαξανάπαμε.ΟΠΩς βλέπεις,
η πλειοψηφία των σχολιαστών,τον κράζει.
Απ’το Σεπτέμβριο,έχουμε που τα λέμε.Προσωπικά,τά’λεγα κι από
πολύ πρίν-(ΑΛΛΟΥ)- και ήταν ολόγος που με φίμωσε ο …..Εκτοτε,
είμαι ΕΔΩ,στης ΟΛΥΜΠΩΣ.
Εσύ που σαν ΚΟΛΛΗΤΟΣ γνωρίζεις,μπορείς να μας πείς τι θα κάνει
η φορβάς-(που ΗΔΗ ψήφισε το πρώτο μνημόνιο)- ΑΥΤΗ τη φορά ;
Α ! Να σου θυμίσω, ότι το μόνο θετικό που αφήνει ο αποχωρών Αντώνιος,
είναι το ότι απήλλαξε το κόμμα,απ’την αφεντομουτσουνάρα της.
Στην αλητεία, πέφτεις έξω ΚΑΤΣ . Είναι το ΠΑΣΟΚ, με παραμάσχαλα τη δικιά σου.
ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ ,……. et merci d’avance.
Γιώργος είπε
ΟΛΟΙ τους για παλουκωμα και στις ΚΡΕΜΑΛΕΣ το βρωμερο ερπετο ο Αντωνακης ψηλοτερα απο ΟΛΟΥΣ τους για τις ελπιδες που καλλιεργησε.
armageddon είπε
ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΔΕΞΙΟΙ…ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΔΙΩΞΤΕ ΤΟΝ ΑΡΧΙΔΟΣΙΛΟΓΟ
Απόστολος είπε
ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε
Anaconda…..
ΑΦΟΥ Ο ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ
ΚΑΛΕΙ ΣΕ ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΤΟ ΛΑΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΠΟΥ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ ΖΗΤΟΥΣΑ ΕΠΩΝΗΜΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΕΝΑΣ…
ΟΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΩΘΕΙ Η ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΔΗΝΑΜΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ ΑΓΑΘΑ ΚΑΙ ΚΑΥΣΙΜΑ….
ΤΩΡΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΒΡΕΘΗΚΕ Ο ΠΑΝΟΣ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΛΕΙ ΣΕ ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ “ΕΥΘΥΝΗ” ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΩ ΣΕ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ…
ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΠΑΝΟΣ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΑΦΟΥ ΜΕ ΚΑΛΕΙ…
ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΟ??? ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ???
ΝΑΙ Η ΟΧΙ???
Προαναγγέλλοντας πλέον εκστρατεία ενημέρωσης των μελών της ΝΔ αναφέρει με έμφαση ότι: Καμία εκστρατεία δεν έχω εξαπολύσει ακόμα ούτε στο διαδύκτιο ούτε στις τοπικές που ενώ με καλούν αποφεύγω να πάω από ευγένεια αλλά αφού δεν εκτιμάται αλλάζω τώρα.(Όσο για την εξέγερση νομίζω ότι είναι η ώρα να ξεκινήσει) πριν τα παραδώσετε όλα».
ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΙ’ΕΓΩ ΠΑΝΟ ΑΦΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΛΕΙΣ….
Κόριννα είπε
Γιῶργο Π.
Εἰσαι ἄθλιος ψεύτης.
Τὰ χρήματα αὐτὰ πᾶνε στὶς τράπεζες,καὶ ὄχι σὲ μισθούς καὶ συντάξεις,τὸ ξέρεις ἀλλά συνεχίζεις.
Τόσο ἄθλιοι εἴσαστε.
Миша είπε
ενα τρολ της σειράς είναι από αυτά που βάζει ο Αδωνις Μανωλίδης να ποστάρουν σε πατριωτικά ιστολόγια και φόρα….
άνους, προστυχος, στυγνος λακές….
ΜΑΡΙΑ είπε
Βρέ παιδιά,ὁ καρατζατοῦμπας ἔγινε ἀντιμνημονιακός ἀπό χθές(γιά πόσες ὥρες,δέν ξέρω)
καί σφάζεται μέ τόν Βορίδη καί τόν Ἄδωνη……..
Ὁ Γιῶργος Π…….δέν ἐνημερώθηκε;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε
ΔΕΝ ΕΧΩ ΡΩΤΗΣΕΙ ΕΣΑΣ….
ΤΟ ΤΙ ΕΙΜΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΜΕ ΚΡΙΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ,ΜΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΩ ΜΟΥ..
ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΚΑΜΜΕΝΟ….
ΕΓΩ ΡΩΤΩ ΑΠΟ ‘ΧΘΕΣ”,ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΖΗΤΗΣΕΙ ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ???
Αμετανόητος είπε
Βρε Κοπρόσκυλο σε αμολήσανε πάλι από την καλλιρόης ?
ΟΥΣΤ.
Ποιοί μισθοί και συντάξεις βρε απατεώνες; 52% του προϋπολογισμού στους τοκογλύφους!
Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Δεκεμβρίου 6, 2011
h**p://www.olympia.gr/2011/12/28/%CF%80%CE%BF%CF%8D-%CE%BE%CE%BF%CE%B4%CE%B5%CF%8D%CF%84%CE%B7%CE%BA%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%B1-73-%CE%B4%CE%B9%CF%83-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CE%AD%CE%B4%CF%89%CF%83%CE%B5-%CE%B7-%CF%84/#comment-456911
HD είπε
+++++++
ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε
@ Κοπρόσκυλο
ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ…
ΔΕΝ ΠΕΦΤΩ ΕΓΩ ΣΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ….
ΑΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΧΑΟΣ ΕΓΩ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΜΟΥ ΤΑ ΕΧΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ…
ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ ΟΤΙ ΑΝ Η ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ,ΕΓΩ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΒΗΜΑ…..
Γύπας είπε
ΕΡΩΤΗΣΗ
όταν ένας Έλληνας πολίτης δανείζεται από Ελληνική τράπεζα,
με ποιό δίκαιο δανείζεται;
ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε
Α.Μ είπε
Ιανουαρίου 26, 2012 στις 8:12 πμ
[Ενημέρωση]: Αγγλικό Δίκαιο: Μύθοι και Αλήθειες
Ένα άρθρο που καταρρίπτει την δημαγωγία, πως τάχαμ το Αγγλικό Δίκαιο αποτελεί προδοσία, ενώ το Ελληνικό Δίκαιο είναι η ουσία…
Του Κώστα Ροδινού
Ένα από τα ζητήματα που έχουν ανακύψει κατά τη διαδικασία των διαπραγματεύσεων για το περίφημο πλέον PSI, είναι και αυτό του δικαίου που θα διέπει τα νέα ομόλογα.
Οι κάτοχοι των ελληνικών ομολόγων, που αναμένεται να δεχθούν μια μείωση της ονομαστικής των έχουν θέσει στο τραπέζι των συζητήσεων την απαίτηση τα νέα ομόλογα να διέπονται όχι από το ελληνικό, αλλά από το αγγλικό δίκαιο.
Γιατί θέλουν αγγλικό δίκαιο;
Γιατί τέθηκε στο τραπέζι το αίτημα αυτό;
Προφανώς οι ομολογιούχοι φοβούνται μια μονομερή απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης με την οποία θα απομειώσει ακόμα παραπάνω ή και (σε έσχατη περίπτωση) θα διαγράψει , τα ομόλογα που έχουν στα χέρια τους.
Θεωρούν, επομένως, ότι το αγγλικό δίκαιο τους προστατεύει από μια τέτοια ενέργεια παρέχοντας μεγαλύτερη «ασφάλεια δικαίου». Και σε μια αφερέγγυα χώρα, με το ενδεχόμενο της πτώχευσης πάντα ανοικτό, η «ασφάλεια δικαίου» είναι λογικό ζητούμενο.
Ένα δεύτερο ζήτημα είναι ότι σε περίπτωση πτώχευσης της χώρας ή αθέτησής των υποχρεώσεών της, οι ομολογιούχοι μπορούν να προσφύγουν στα δικαστήρια της αλλοδαπής και να αποκτήσουν εκτελεστούς τίτλους για να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις τους. Αυτό σε απλά ελληνικά σημαίνει ό,τι μπορούν να προβούν σε κατασχέσεις περιουσιακών στοιχείων του ελληνικού δημοσίου.
Ισχύουν, όμως, όλα αυτά;
Κατ’ αρχήν η δανειακή σύμβαση του Μαΐου του 2010, που υπέγραψε η κυβέρνηση του κ. Παπανδρέου διέπεται από το Αγγλικό δίκαιο. Επιπλέον, το ελληνικό Δημόσιο έχει ήδη εκδώσει περί τα 20 δις ευρώ στο Αγγλικό δίκαιο.
Το δίκαιο της αναγκαστικής εκτέλεσης
Δεύτερον, ας υποθέσουμε ότι η Ελλάδα πτωχεύει και οι δανειστές μας προσφύγουν εναντίον μας στα δικαστήρια της Μ. Βρετανίας για να αποκτήσουν εκτελεστούς τίτλους προς ικανοποίηση των απαιτήσεων τους. Και έρχονται στην Ελλάδα για να …εκτελέσουν. Ποιο δίκαιο αναγκαστικής εκτέλεσης θα ισχύσει;
Προφανώς το ελληνικό. Δεν μπορείς εντός της ελληνικής επικράτειας να προβείς σε αναγκαστική εκτέλεση με άλλο δίκαιο.
Ερώτηση: Το ελληνικό δημόσιο έχει τρόπο να αμυνθεί σ’ έναν εκτελεστό τίτλο, ας πούμε, ενός δικαστηρίου του Λονδίνου; Μπορεί να αποκρούσει αυτήν την απαίτηση;
Ουδείς εμποδίζει την Κυβέρνηση της Ελλάδος να κάνει κάτι πάρα πολύ απλό: εισάγει στη βουλή και ψηφίζει ένα νόμο, ενδεχομένως από το σύνολο της Βουλής των Ελλήνων, ο οποίος προβλέπει ότι: «Προσφυγές των κατόχων ελληνικών ομολόγων, που απεκτήθησαν κατά τη διάρκεια υλοποίησης του μνημονίου, στα Ελληνικά δικαστήρια εναντίον του Ελληνικού κράτους, σε περίπτωση αθέτησης πληρωμών, κηρύσσονται απαράδεκτες»!
Γιατί; Γιατί απειλείται η υπόσταση του ελληνικού κράτους!
End of the story!
Οι ομολογιούχοι θα μείνουν στα χέρια τους με τον τίτλο της αναγκαστικής εκτέλεσης!
Μπορεί να αμυνθεί η χώρα;
Ας προεκτείνουμε λίγο την υπόθεση εργασίας.
Ας υποθέσουμε ότι η Ελληνική Κυβέρνηση δεν ψηφίζει τέτοιο νόμο και το τάδε Hedge Fund που έχει στην κατοχή του ελληνικά ομόλογα, προσφεύγει στα Αγγλικά δικαστήρια, κερδίζει εκτελεστό τίτλο για την απαίτησή του και στη συνέχει έρχεται στην Ελλάδα για εκτέλεση. Το ελληνικό δημόσιο αδιαφορεί. Το Hedge Fund επιλέγει και δεσμεύει την έκταση του πρώην Αεροδρομίου στο Ελληνικό, προκειμένου να αναγείρει τουριστικά συγκροτήματα.
Ποιος μπορεί να αποτρέψει την Ελληνική Κυβέρνηση, την επόμενη ημέρα, να ετοιμάσει ένα Προεδρικό Διάταγμα που θα απαγορεύει τη δόμηση στη συγκεκριμένη έκταση; Ουδείς! Και όχι μόνο αυτό, αλλά να την χωροθετήσει ως πάρκο αναψυχής; Τι θα κάνει ο νέος …ιδιοκτήτης;
Ας υποθέσουμε, όμως, ότι το ως άνω Hedge Fund δεν έρχεται στην Ελλάδα για να ικανοποιήσει την απαίτησή του, αλλά πηγαίνει στις …ΗΠΑ και αποφασίζει να κατάσχει, λέμε τώρα, το κτίριο της Ελληνικής Πρεσβείας στην Ουάσιγκτον.
Είναι εύκολο;
Παραίτηση από τις ασυλίες
Στις ΗΠΑ ισχύει η Foreign Sovereign Immunities Act of 1976. Τι προβλέπει; Πλήν ελαχίστων εξαιρέσεων, που αναφέρονται ρητώς, είναι σχεδόν αδύνατον να εκτελεστεί απόφαση εναντίον μιας ανεξάρτητης χώρας.
Ναί αλλά, αν η Ελλάδα παραιτηθεί από την ασυλία υπέρ των δανειστών της;
Τι γίνεται στην περίπτωση αυτή;
Για την περίπτωση αυτή υπάρχει νομολογία στις ΗΠΑ από την χρεοκοπία της Αργεντινής. Ειδικότερα, τα Hedge Funds NML Capital, Ltd. and EM Ltd., απέκτησαν στη δευτερογενή αγορά ομόλογα της Αργεντινής. Μετά την πτώχευση της, προσέφυγαν στα δικαστήρια της Νέα Υόρκης ζητώντας εκτελεστικό τίτλο σε βάρος της Αργεντινής με το επιχείρημα ότι η χώρα είχε παραιτηθεί από το δικαίωμα της ασυλίας. Κέρδισαν την υπόθεση σε πρώτο βαθμό, αλλά η υπόθεση ανατράπηκε στο δεύτερο.
“U.S. Court of Appeals Rules Argentine Central Bank Reserves Immune from Attachment and Execution”
Να σημειωθεί ότι η δευτεροβάθμια απόφαση εκδόθηκε τον Ιούλιο του 2011. Η Αργεντινή πτώχευσε τον Δεκέμβριο του 2001!
Ας εξετάσουμε και ένα άλλο ενδεχόμενο. Οι κάτοχοι ελληνικών ομολόγων αποφασίζουν να κατάσχουν εις χείρας τρίτων, τις επιχορηγήσεις που δικαιούται η χώρα μας από την ΕΕ. Το μερίδιό μας από το ΕΣΠΑ για παράδειγμα. Κατ’ αρχήν δεν ξέρω αν είναι εφικτό. Όμως, αυτό μπορεί να γίνει και αν ακόμα τα ομόλογα τα διέπει το ελληνικό δίκαιο!
Η βιωσιμότητα του χρέους
Ερώτημα: Δηλαδή συμφωνείς με την υπαγωγή των νέων ομολόγων στο Αγγλικό δίκαιο;
Όχι! Προτιμώ η Ελλάδα να είναι μια φερέγγυα χώρα, την οποία να εμπιστεύονται οι δανειστές της και τα ομόλογά της να τα διέπει το ελληνικό δίκαιο. Αυτό επιβάλλει η αξιοπρέπεια και η αξιοπιστία της χώρας.
Επίσης, δεν θεωρώ ότι το PSI ήταν μονόδρομος και ούτε θα είναι «μάνα εξ ουρανού». Προφανώς θα έχει δυσμενείς επιπτώσεις στο κύρος της χώρας, ενώ θα προκαλέσει μεγάλες απώλειες τόσο στα ασφαλιστικά μας ταμεία, όσο και στο τραπεζικό μας σύστημα (βλ. Μια άλλη, βιώσιμη, πρόταση για το PSI)
Όμως, από τη στιγμή που η χώρα μπήκε στη διαδικασία του PSI, το ζητούμενο να εξασφαλίσει ένα βιώσιμο χρέος.
Τι θα καθορίσει αν το χρέος είναι βιώσιμο;
Πρώτον, το ύψος του επιτοκίου και δεύτερον, η χρονική διάρκεια αποπληρωμής των νέων ομολόγων.
Αν το επιτόκιο είναι πέριξ του 3% και η διάρκεια των ομολόγων εκτείνεται σε βάθος 30ετίας, θα πρόκειται για μια αποδεκτή συμφωνία.
Όμως, αν το επιτόκιο είναι πάνω από το 4% τότε η συμφωνία για το PSI είναι αμφίβολης αποτελεσματικότητας και η χώρα αναλαμβάνει υψηλό ρίσκο.
Συμπέρασμα
Και το δίκαιο… του Ηνωμένων Πολιτειών, της Ρωσίας να ήταν εφαρμοστέο, την Ακρόπολη το … Αιγαίο και τα πολεμικά συστήματα της Ελλάδας δεν μπορεί να τα κατασχέσει κανένας.
Για τον απλούστατο λόγο ότι ούτε με το αγγλικό, ούτε με οποιοδήποτε άλλο ξένο δίκαιο δεν μπορεί να διαταχθεί κατάσχεση ακινήτου του ελληνικού δημοσίου στην Ελλάδα. Μόνο τα ελληνικά δικαστήρια μπορούν να διατάξουν κάτι τέτοιο και προϋπόθεση για την αναγνώριση και την εκτελεστότητα της απόφασης είναι να μην αντίκειται στην εθνική δημόσια τάξη και σε βασικές συνταγματικές αρχές.
Όσο για τις …παραλίες και τα πολιτιστικά μνημεία, αυτά είναι αδύνατον να πωληθούν. Η μόνη περίπτωση για να γίνει αυτό είναι εμείς οικειοθελώς να τα πουλήσουμε, αλλά το απαγορεύει ρητά το Σύνταγμα.
Οι ΔΕΚΟ μπορούν να πωληθούν ως εμπορική περιουσία του κράτους (μετοχές). Το θέμα είναι όμως πως μπορεί να παρακαμφθεί στην περίπτωση αυτή η εγχώρια νομοθεσία (που απορρέει μάλιστα και από το κοινοτικό δίκαιο) περί προστασίας μετοχών.
Η κτηματική περιουσία, ναι μπορεί να πωληθεί. άλλο θέμα βέβαια το αν αποτελεί… απιστία σε βάρος του δημοσίου, αν πωληθεί σε εξευτελιστική τιμή.
Γύπας είπε
Ας υποθέσουμε, όμως, ότι το ως άνω Hedge Fund δεν έρχεται στην Ελλάδα για να ικανοποιήσει την απαίτησή του, αλλά πηγαίνει στις …ΗΠΑ και αποφασίζει να κατάσχει, λέμε τώρα, το κτίριο της Ελληνικής Πρεσβείας στην Ουάσιγκτον.
Είναι εύκολο;
ΟΧΙ είναι πλέον ΑΔΥΝΑΤΟ μετά την πρόσφατη γνωμοδότηση του Δικαστηρίου της Χάγης και βγήκαν όλοι οι δυσκοίλιοι και άσχετοι να λοιδορήσουν το δικαστήριο. Μεταξύ των άλλων και εδώ μέσα γράφτηκαν απίστευτες ανοησίες
Κουταλιανός είπε
επαραιτήθημεν της ασυλίας μας.
Κάποια περαιτέρω ανάλυση?
Κόριννα είπε
Ἄσε τί λέει ὁ Ροδινὸς καὶ τὸ ἀντινιούς φὶλε Γιῶργο.
Αὐτὰ ἀλλοῦ.
John and Mary είπε
«Η οικογένεια της Μαιρούλας θέλει η Μαιρούλα να παντρευτεί τον Γιαννάκη. Η οικογένεια του Γιαννάκη θέλει ο Γιαννάκης να παντρευτεί τη Μαιρούλα. Ο Γιαννάκης όμως δεν θέλει να παντρευτεί τη Μαιρούλα, γιατί βρομάει το στόμα της και η Μαιρούλα δεν θέλει να παντρευτεί τον Γιαννάκη, γιατί βρομάνε τα πόδια του».
Αρματιστής είπε
Η Γερμανία δεν παραιτήθηκε από την ασυλία της.
ΔΑΝΟΣ είπε
ΜΗ ΠΑΡΑΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟ ΟΤΙ ΜΕ ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΩΝ ΟΠΛΩΝ ΤΟΥΣ.
ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε
ΑΥΤΟ ΕΔΩ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΟΛΥΜΠΙΑ
Του Γιώργου Καισάριου
Το ότι διακόπηκαν την Παρασκευή οι συνομιλίες με το IIF το βρίσκω θετικό. Για ποιο λόγο; Υπόθεση κάνω, ότι δεν πήραν αυτό που ήθελαν οι τραπεζίτες και σήκωσαν τα χέρια. Υποθέτω ότι η Ελληνική πλευρά παίζει σκληρή μπάλα (ή έτσι θέλω να πιστεύω).
Όπως σας έχω πει σε προηγούμενη αναφορά, εκτιμώ ότι το κούρεμα θα είναι υποχρεωτικό. Οι εξελίξεις την Παρασκευή μάλλον ενισχύουν αυτή την άποψη.
Που σημαίνει ότι τελικά θα μου γίνει η χάρη και θα έχουμε ένα ωραίο πιστωτικό γεγονός (κούρεμα δια της βίας), με την πληρωμή CDS και full extra.
Που επίσης σημαίνει (ελπίζω δηλαδή) ότι το κούρεμα θα είναι πολύ μεγαλύτερο από το 50% που έχει συμφωνηθεί πρόσφατα. Για όσους παρακολουθούν αυτή τη στήλη, η ελπίδα μου είναι ότι αυτό θα διαμορφωθεί στο 80% επί των ομολόγων της αγοράς (πλην ΔΝΤ, διακρατικά και ΕΚΤ).
Τώρα βέβαια αν ορισμένοι προτιμούν να γίνει ένα κούρεμα σε εθελούσια βάση και το ποσοστό του κουρέματος να είναι μικρότερο, αλλά να συμμετάσχει και η ΕΚΤ, δεν έχω κανένα πρόβλημα. Αυτό που εγώ θέλω να δω είναι διαγραφές της τάξεως των 160 δισ. ευρώ (τουλάχιστον) με ένα επιτόκιο κοντά στο 4%. Αυτό για μένα είναι το ιδανικό σενάριο.
Αυτό το σενάριο θα μειώσει το συνολικό μας χρέος κάτω από το 100% του ΑΕΠ και θα έχουμε πιθανότητες να γίνουμε βιώσιμοι με λίγο financial engineering ακόμα και λίγη σκληρή δουλειά.
Το αν θα γίνει αυτό δεν το ξέρω. Αυτό που ξέρω είναι ότι αν δεν γίνει, δεν θα γίνουμε ταμειακά βιώσιμοι και σε 12-24 μήνες από τώρα, η διαδικασία αυτή θα επαναληφθεί και απλά θα κουρευτούν και τα υπόλοιπα ομόλογα της αγοράς, είτε είναι στο Αγγλικό δίκαιο είτε είναι στο δίκαιο του πλανήτη Άρη.
Τώρα η όλη φασαρία περί του Αγγλικού δικαίου είναι μια φούσκα, παρόμοια με αυτή της φοροδιαφυγής στην Ελλάδα. Όλος ο Τύπος μιλάει για φοροδιαφυγή, λες και αυτό έχει προκαλέσει τα προβλήματα. Άπαντες ξαφνικά έχουν γίνει ειδικοί επί πιστωτικών γεγονότων.
Για όσους δεν το ξέρουν, έχουμε ήδη εκδώσει ομόλογα στο Αγγλικό δίκαιο. Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά νομίζω ότι το ελληνικό Δημόσιο έχει ήδη εκδώσει περί τα 20 δισ. ευρώ στο Αγγλικό δίκαιο. Άρα αν γίνει κούρεμα, έχουμε ήδη ομόλογα που είναι στο Αγγλικό δίκαιο.
Το ερώτημα είναι, τί σημαίνει άραγε το Αγγλικό δίκαιο; Η απάντηση είναι όχι και πολλά. Όπως μπορεί να κουρευτεί ένα ομόλογο στο Ελληνικό δίκαιο, άλλο τόσο εύκολα μπορεί να κουρευτεί στο Αγγλικό δίκαιο.
Για όσους ανησυχούν ότι μετά από ένα επιθετικό κούρεμα θα μας πουλήσουν στα σκλαβοπάζαρα (με το Αγγλικό δίκαιο), δεν αντιλαμβάνονται ότι, μπορεί μεν ο κάθε ένας να πάρει όποια απόφαση θέλει από το οποιοδήποτε δικαστήριο του κόσμου,αλλά να εκτελέσει αυτή την απόφαση είναι σχεδόν αδύνατον.
Για παράδειγμα, το Ελληνικό κράτος μπορεί εύκολα (αν δεν το έχει ήδη κάνει) απλά να περάσει ένα νόμο που να λέει ότι προσφυγές στα Ελληνικά δικαστήρια εναντίον του Ελληνικού κράτους, για αθέτηση πληρωμών της τάδε σειράς ομολόγου δεν γίνεται δεκτό. Εκεί τελειώνει η υπόθεση. Είναι αδύνατον στη συνέχεια κάποιος να προσφύγει στα Ελληνικά δικαστήρια με σκοπό να προσπαθήσει να εκτελέσει την όποια απόφαση έχει πάρει σε άλλη δικαιοδοσία.
Αλλά ακόμα και αν κάποιος πάρει μια απόφαση από την Αγγλία και πάει στην Αμερική να την εκτελέσει, ούτε εκεί μπορεί να κάνει τίποτα. Για ποιο λόγο;
Διότι απλά στην Αμερική υπάρχει το λεγόμενοForeign Sovereign Immunities Act. Εν ολίγοις, είναι σχεδόν αδύνατον κάποιος να μπορεί να εκτελέσει καταδικαστική απόφαση εναντίον μιας κρατικής οντότητας (με ελάχιστες εξαιρέσεις, όπως για παράδειγμα για θέματα τρομοκρατίας η δόλιες πράξεις) εντός του εδάφους των Ηνωμένων Πολιτειών.
Μια έρευνα να κάνει κανείς στη νομική βιβλιοθήκη του πανεπιστημίου Cornell, θα διαπιστώσει ότι ανάλογες νομικές ρήτρες έχουν οι περισσότερες δυτικές χώρες. Διαβάζουμε λοιπόναπό την Cornel ότι:
Βάση των υφιστάμενων διεθνών συμφωνιών, στις οποίες οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι συμβαλλόμενο μέρος, κατά τη στιγμή της θέσπισης της παρούσας Πράξης, ένα ξένο κράτος θα έχει ασυλία από τη δικαιοδοσία των δικαστηρίων των Ηνωμένων Πολιτειών και των κρατών εκτός από τα προβλεπόμενα στα σημεία 1605 – 1607 του αυτό το κεφάλαιο.
Ναι αλλά ορισμένοι φίλοι θα πουν ότι, μα τα ομόλογα που εκδίδονται στο Αγγλικό δίκαιο αίρουν αυτή την ασυλία. Άρα από τη στιγμή που ένα κράτος συμφωνεί ότι δεν έχει αυτή την ασυλία, τότε θα μπορεί μια κρατική οντότητα να καταδικαστεί και να εκτελεστεί η όποια απόφαση. Όχι ακριβώς.
Για παράδειγμα, τα επενδυτικά σχήματα NML Capital, Ltd. και EM Lt πήραν πρωτοβάθμια καταδικαστική απόφαση εναντίον της Αργεντινός σε δικαστήριο της Νέας Υόρκης, βασιζόμενοι στο ότι τα ομόλογα που αγόρασαν στη δευτερογενή αγορά είχαν ρήτρες που αίρουν αυτή την ασυλία της Αργεντινής. Όταν όμως η υπόθεση εκδικάστηκε δευτεροβάθμια, η απόφαση ανατράπηκε.
Με λίγα λόγια, ακόμα και αν εγώ υπογράψω ένα ιδιωτικό συμφωνητικό, που λέει ότι, συμφωνώ να γίνω δούλος σου αν δεν πληρώσω τις δόσεις του ψυγείου που αγόρασα από το κατάστημα σου, η ρήτρα αυτή είναι παράνομη και δεν ισχύ, ακόμα και αν έχω συμφωνήσει σε αυτό. Για ποιο λόγο; Διότι απλά απαγορεύεται η δουλεία και δεν μπορεί κανείς να γίνει δούλος για αθέτηση πληρωμής, ακόμα και αν έχει συμφωνήσει σε αυτό.
Ειδικός στο διεθνές δίκαιο δεν είμαι, αλλά μου φαίνεται λίγο παράξενο ότι ενώ έχουν γίνει 70 αναδιαρθρώσεις χρεών σε 58 χώρες από το 1970, οι επενδυτές να έχουν καταφέρει να πάρουν καταδικαστικές αποφάσεις εναντίων των κρατών αυτών και να τις έχουν εκτελέσει. Είτε είναι στο Αγγλικό, Αμερικάνικο ή το δίκαιο του πλανήτη Άρη.
Η κατάληξη είναι ότι οι κρατικές οντότητες έχουν ασυλία σε πολλά θέματα και η αθέτηση πληρωμής είναι ένα από αυτά. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι μετά από ένα κούρεμα δεν θα έχεις νομικές εμπλοκές. Θα έχεις. Αλλά άλλο το να σε τραβάνε στα δικαστήρια και άλλο να σου κάνουν κατάσχεση την πρεσβεία, ή τη φρεγάτα, που αγκυροβόλησε σε ένα ξένο λιμάνι (ναι το ακούσαμε και αυτό).
the spook είπε
Ερωτηση καλοπροαιρετη.Αντε και φευγουν ολοι με το καλο αυριο,μετα τι μελλει γενεσθαι;Εχει κανεις τα κοτσια να μπει μπροστα αναλαμβανοντας,με προσωρινη κυβερνηση (ποιους;),τη διεξαγωγη εκλογων και τρεχοντας παραλληλα τα εθνικα θεματα;Γιατι σιγουρα καποιοι θα εκμεταλευτουν την κατασταση.ειτε τουρκοι,βλεπε θερμο επεισοδιο,ειτε ντορης και οικογενεια,βλεπε cds.O κυριος Καμμενος ειναι ετοιμος να αναλαβει κυριακη απογευμα να βγαλει τα καστανα απο τη φωτια;Θεληση υπαρχει,ηγετες εχουμε;Oλοι πρεπει να βρισκονται αυριο στο συνταγμα,ασχετα με το τι θα συμβει,αλλα καλο ειναι να ξερουμε ποιος θα παρει το τιμονι…
Κόριννα είπε
The Spook
μέ τέτοιο nick μόνο καλοπροαίρετη δὲν εἶναι ἡ ἐρώτησί σου.
Θέλεις πρίν ἔρθης νά σοῦ στείλουμε κατάλογο τῶν πολιτικῶν προσώπων πού ἴσως ἀναλάβουν;
Νά σοῦ πῶ ἐγώ ἕναν: Μαρκεζίνης.
Σ᾿ἀρέσει;
Πρίν τὴν ἐπανάστασι τοῦ ᾿21,οἱ ὁπλαρχηγοὶ μοιράσανε Α4 σελίδες μὲ τὰ ὀνόματα τῶν μελλοντικῶν κυβερνητῶν;
the spook είπε
Επειδη στους φιλους της αεροποριας ο spook ειναι γνωστος,βρισκω τον υπαινιγμο σου λιγο προσβλητικο,φιλτατη κοριννα.Σε συγχωρω γιατι θελω να πιστευω οτι οφειλεται στον παρορμητισμο της νιοτης αν και προσεξε γιατι ο λαος ξερεις τι λεει για αυτους που βιαζονται..Η ελλειψη ηγετικης πολιτικης φυσιογνωμιας που να την διακατεχει ανιδιοτελεια ειναι φανερη στις μερες μας ,πλην ελαχιστων εξαιρεσεων,γι’αυτο και η συγκριση του Κολοκοτρωνη με τα σημερινα τσακαλια με εξαψηφιους λογαριασμους στην ελβετια,ειναι ατυχης αν οχι ιεροσυλια.Οι καιροι απαιτουν συνεση και ομοψυχια.Ανηκουμε ολοι στο ιδιο στρατοπεδο κι αυτο δεν ειναι κοκκινο,μπλε ή πρασινο.Εχει τα χρωματα της σημαιας μας,γι’αυτο σε παρακαλω μην εισαι εριστικη με οσους εκφραζουν διαφορετικη αποψη ή εστω αποριες.Γνωρισμα της δημοκρατιας μας ειναι κι αυτο που πρεπει να την υπερασπιστουμε αυριο οτι κι αν χρειαστει…
Dimitris είπε
ΚΑΝΑΝΕ ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ .Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΡΓΕΙ ΝΑ ΞΥΠΝΉΣΕΙ ΑΛΛ Ο Α ΟΤΑΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΗ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ ΟΛΟΥΣ,,,,,,,
Ρωμηός(Δημήτρης) είπε
Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους!
Ο Κολοκοτρώνης με το Νενέκο και μερικούς ακόμη καθάρισε με λίγες κρεμάλες…το κίνημα
προσκυνήματος…και εμείς δε θα χρειαστούμε πολλές…3 κόμματα μόνο είναι…
Φωτιά και τσεκούρι!!!
Α για τους Σαμαρικούς του …έχει πέσει σύρμα από
τις …… της Συγγρού πως ήταν ο Παπανδρέου μεταμφιεσμένος και ότι ο Ηγέτης του αντιμνημονιακού
μπλοκ έχει απαχθεί από τους Ικανούς να τρώνε (τροϊκανούς) και θα εμφανιστεί πάλι ως
ένδοξος Βασιλιάς…και θα διώξει τους κακούς…παρόλα αυτα θα ψηφίσουν ΝΑΙ διότι δεν είναι σίγουροι πως
ποιος είναι στα αλήθεια ο σκοπός του Αρχηγού τους…μια ΝΑΙ μια ΟΧΙ…μπερδεύτηκαν τα πρόβατα και πάνε για σφαγή…
anarmodios είπε
Ορκίζομαι
εγώ ο έλληνας (ελληνίδα) πολίτης
πιστός στον απαράβατο νόμο
της ελευθερίας του λαού και της πατρίδας μου
να καταδιώξω
και μέσα στο χιόνι, και μες το λιοπύρι,
και μόνος και με πολλούς
και με όσα μέσα έχω στη διάθεσή μου
και να τιμωρήσω
όποιον παραδώσει σε ξένες δυνάμεις
την κοινή περιουσία
και την ελευθερία των ελλήνων.
Να μην ησυχάσω και να μην αναπαυθώ
μέχρι να δώσει λόγο στο λαό
και μέχρι να γευθεί την τιμωρία που του αξίζει
και ο τελευταίος προδότης.
Μάρτυρές μου όλοι οι έλληνες.
Αμετανόητος είπε
Ορκίζομαι
Διαμάντω (πρώην Ελληνίδα το λέω και το φωναζω) είπε
ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΜΑΝΑ ΠΑΤΡΙΔΑ!!!
greek είπε
ορκιζομαι
Nikos Giannou είπε
Δραχμη = Αιγυπτος με θεοκρατικη κυβερνηση
ht@@p://taxalia.blogspot.com/2012/02/blog-post_8892.html
Κοιταχτε τι μαλακιες γραφουν τα πουλημενα τομαρια του συστηματος
Αυτοι που αρθογραφουν στο capital εχουν ξεπερασει καθε οριο ανοησιας
Ellinas είπε
Oi dolofonoi oi Germanoi hlevazoun tin Ellada sta vromokala tous !
Nikos Giannou είπε
Τρεμουν τον καζακη
ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΟΠΑΘΗΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΤΟΝ ΤΡΕΜΟΥΝ??
ΕΝΑΣ ΣΤΑΛΙΝΙΚΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΕΜΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ….
Миша είπε
Τυχοδιώκτη τζογαδόρε του Λάος
πώς έχεις τοσο θράσος να μιλάς για τον Καζακη ;
Миша είπε
Eνας τυχοδίωκτης τζογαδόρος του Λάος ,
υποστηρικτής της εξ ανάγκης εκπορνεύσεως των ελληνόπουλων
αρουραίος των διαδικτυακών καζίνο
βριζει τον Καζάκη….
M.E. είπε
Ψυχοπαθής είναι ο αρχηγός σου και όλοι οι βουλευτές του. Ο Καζάκης είναι μία ευγενική μορφή, ψύχραιμος, λογικός και με επιχειρήματα. Για τις προθέσεις του δεν μπορώ να ξέρω, ούτε βάζω το χέρι μου στη φωτιά για οποιονδήποτε αυτην την εποχή των συνεχόμενων ανατροπών, αλλά έχει τα πιο λογικά και πειστικά επιχειρήματα που έχω ακούσει.
Κουταλιανός είπε
Βλέπω πως η λοβοτομή εχει παρενέργειες.
ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε
ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΤΗΣ ΤΗΣ ΚΟΥΚΟΥΛΑΣ..
ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΤΗΣ ΜΑΡΦΙΝ ΑΚΟΜΗ ΖΗΤΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΣΗ Η ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΞΕΧΑΣΕΙ???
ΕΙΠΕ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΟ 9 ΟΤΙ ΜΗ ΦΟΒΑΣΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ,ΜΗ ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΩ!!!!
ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ???
ΟΣΟ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΜΙΣΑ- ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΗ ΣΤΑΛΙΝ ΣΟΥ ΕΧΩ ΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΙΑΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΚΤΗΝΗ ΣΕ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΑΝΘΡΩΠΑ ΠΑΙΔΟΜΑΖΩΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΥΜΜΟΡΙΤΟΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΣΤΡΕΦΕΙΣ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΨΕΛΙΖΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ….
ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΖΟΓΑΔΟΡΕ ΠΟΥ ΕΣΥ ΤΟ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΚΑΛΟ ΚΑΝΕΙ ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΥΡΩ ΜΟΥ…
Миша είπε
Επάγγελμα τζογαδόρος ρε;;;;
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΖΟΓΑΔΟΡΟΣ;;;
Μηπως πασσαρεις και μικρούλες, κόκα , κουβαλάς και λαθρο και με τα μαυρα που βγάζεις κανεις φιλανθρωπιες σαν τον Καραμπέρη;
ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε
ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟ ΠΛΑΣΜΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ Σ’ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΩΡΟ…
ΝΑΙ ΤΑ ΠΑΙΡΝΩ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΞΕΝΕΣ ΚΥΡΙΕ ΜΙΣΑ…ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ??
ΛΕΦΤΑ ΞΕΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΕΔΩ ΚΥΡΙΕ ΜΙΣΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ??
ΒΟΗΘΑΩ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΥΡΙΕ ΜΙΣΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ??
ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΤΖΙΡΟΣ ΔΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΤΡΙΣ ΓΙΝΕΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ???
ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΥΝΙΣΤΩ ΒΕΒΑΙΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΧΩΡΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ,ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΑ 10 ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΓΑΜΟ ΤΟΥ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ,ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ…
ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΠΑΙΖΩ ΣΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΒΛΑΜΕΝΕ??
ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙΣ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΕ ΣΤΑΛΙΝ,ΕΤΣΙ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΒΙΩΝΕ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ…..
ΜΑΡΙΑ είπε
Δέν τό πιστεύω!!!!!!
Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΚΥΝΙΣΜΟΣ…….
ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε
ΣΟΒΑΡΑ???
ΚΥΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΜΕ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΙ’ΕΓΩ ΜΙΛΗΣΑ…ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΣΥ ΤΟ ΚΥΝΙΣΜΟ???
ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΩ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΓΙ’ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΙ ΒΑΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ Η ΚΕΡΔΟΣ,ΕΣΥ ΠΩΣ ΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ???
ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΩ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ Η ΜΑΡΙΑ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΙΣΕΙ???
ΒΑΖΩ ΕΓΩ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΜΟΥ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΑΜΕΙΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΛΕΦΤΡΙΟΝΙΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ??
ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε
ΣΤΑΛΙΝ
ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΟΜΩΣ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑ ΤΟ ΨΥΧΟΠΑΘΗ ΚΑΖΑΚΗ….
ΜΑΡΙΑ είπε
ΑΕΙ ΣΙΧΤΙΡ γιωργάκι,πού τολμᾶς νά μέ πῆς άριστερῆς νοοτροπίας…….
Ὁ ὑμνητής τῶν δωσίλογων,τῶν προδοτῶν…….
Μαζέψου φουκαρᾶ μου……ΜΑΖΕΨΟΥ
ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε
@ΑΕΙ ΣΙΧΤΙΡ
ΓΙΑ ΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΣΟΥ ΜΙΛΗΣΑ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΙΣΑΙ…
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΔΑΙΜΟΝΟΠΟΙΕΙΣ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ…
ΤΑ ΑΚΟΥΣ ΜΙΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ???
ΠΑΡΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ….
ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΛΕΣ ΔΥΟ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΤΟ ΕΝΑ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ
ΜΑΖΕΜΕΝΟΣ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΑ,ΔΕΝ ΔΙΝΩ ΟΜΩΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΤΑΝ ΜΕ ΠΡΟΚΑΛΕΙ Η ΠΑΡΑΝΟΙΑ ΘΑ ΔΙΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ….
ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΦΟΥΚΑΡΑΣ…..
ΜΑΡΙΑ είπε
Ναί, ἐσένα περίμενα νά μοῦ κάνεις μαθήματα γιά τήν ἀριστερά…….
Ὅταν πουλιέται ἡ Ἑλλάδα καί ἐξαθλιώνεται ὁ Ἕλληνας,ἐσεῖς ἐκεῖ στόν διχασμό…..
ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ….
ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε
ΞΕΧΑΣΑ ΤΟ ΥΜΝΗΣΤΗΣ…
ΕΣΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΤΑΠΙΝΩ ΕΥΚΟΛΑ ΟΤΙ ΜΕ ΤΑΙΖΕΙ Η ΠΙΑΤΣΑ….
ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΔΕΙΑ ΤΑΜΕΙΑ…
ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΟΤΙ Η ΛΥΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΗ ΔΟΥΝ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΥΠΟΦΕΡΕΙ….
ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ???
ΟΙ ΛΑΟΙ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΙ’ΑΥΤΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ???
ΓΙΑ ΣΚΕΨΟΥ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΝΕ ΑΥΤΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΚΑΤΙ???
ΝΑΙ Η ΟΧΙ???
ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΙΘΑΓΕΝΗΣ ΚΑΝΕΝΟΣ ΧΩΡΙΟΥ ΤΗΣ ΑΦΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΕ ΜΑΓΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΒΟΥΝΤΟΥ….
ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΙΣ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΜΠΙΣΩ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΩ ΤΙΣ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ….
ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ…
Eυβοευς είπε
1. Bουλευτης του Ελληνικου Κοινοβουλιου κ.Χρηστος Ζωης
Nick είπε
Ντρέπομαι που ψήφιζα του προδότες της ΝΔ Περιμένω από τον Καμμένο και τον Τσίπρα να δηλώσουν ότι όλοι οι προδότες (για εσχάτη προδοσία) που θα ψηφίσουν το δεύτερο μνημόνιο να εξηγήσουν σε ειδικό δικαστήριο τις δοσιλογικές πράξεις τους όπως βέβαια και οι δοσίλογοι του πρώτου μνημονίου
Τα υποκείμενα που μας κυβερνούν με εισοδήματα που ξεπερνούν τα 200 000,οο € ή με καταθέσεις μεγαλύτερες των 2,5 εκατ €, πως είναι δυνατόν να καταλάβουν τι σημαίνει μεικτές αποδοχές 600,00 €
Theo είπε
Παρακαλώ δείτε και αποφανθείτε.
ΠΟΛΙΤΗΣ είπε
ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΣΤΑΛΟΥΝ ΟΙΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΣΤΗΝ ΚΡΕΜΑΛΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ
M.E. είπε
Δε φτάνει που εμφανίστηκε στην κ.ο. του, έξω φρενών και απειλώντας με αποκλεισμό του βουλευτές του που δε θα ψηφίσουν το μνημόνιο, αλλα συμμετείχε με αισχρό τρόπο στον εκφοβισμό του λαού, μιλώντας για χρεωκοπίες, πείνα και δελτία τροφίμων!!! Αυτός, ο Αντώνης Σαμαράς, που θα μας έσωζε από το μνημόνιο, θα είναι ο μόνος υπεύθυνος που θα φορτωθούμε και δεύτερο. Γιατί, τόσο προδότης και αυτός πια! Τόσο, που δεν το νοιάζει καν να αυξήσει τα ποσοστά του και να γίνει πρωθυπουργός, τον ενδιαφέρει μόνο να μας εξοντώσει, για να τηρήσει τα δικά του συμβόλαια. Αίσχος, αίσχος και για όσους τον ακολουθήσουν, όποιοι και αν είναι. ΟΠΟΙΟΙ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ!!!!
ad kan είπε
ΣΑΜΑΡΑΣ: ΔΕΝ ΓΥΡΙΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΩ!
“Ξέρετε ποιός είμαι, λέω όχι (στο μνημόνιο) και όταν λέω όχι εννοώ όχι και έχω λόγο και τον τιμώ, κάποτε αρνήθηκα να υποχωρήσω και έμεινα 11 χρόνια σπίτι μου, ύστερα γύρισα και δεν γύρισα για να υποχωρήσω..και το λάθος το σημερινό δεν το συνυπογράφω..(χειροκροτήματα)”
Αυτός ο τύπος περιμένει να τον τιμήσουν οι Έλληνες με την ψήφο τους. Αρλουμπολογίας Λαζαρίδη η ομιλία του στην Κ.Ο. της Ν.Δ.
Πως τον λέμε αυτόν που δεν τιμά τον λόγο του στην Ελληνική ; ΑΤΙΜΟ
Άξιος μόνο για την χλεύη της Ντόρας (κυρίως) και του ΓΑΠ είσαι Σαμαρά. ΠΟΛΙΤΙΚΕ ΧΕΙΜΩΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
HD είπε
Μέχρι που μου περνάει απο το μυαλό μήπως του δίνουν τίποτα για να τον ορίζουν άλλοι, αν κρίνω και απο το ύφος του! Μα τι να πώ βρε αδερφέ!
Миша είπε
Κάπου στον Σαίξπηρ λέει ο ηγεμών , ίσως στο Μάκβεθ, πως μπορώ να έχω οποιαδήποτε συμπεριφορά, να κλαιω ναγελώ, να φαινομαι συμπασχων, αμείλικτος και ότι άλλο,
προκειμένου να επιτυχω τους στοχους μου….
Theo είπε
Παρακαλώ δείτε το και αποφανθείτε
http://olatakala.110mb.com/300.gif
panos είπε
Οι Έλληνες είναι οι νέοι Εβραίοι.Είναι ένα γερμανικό οικονομικό ολοκαύτωμα. Το σχέδιο για το χρέος της Ελλάδας υπήρχε εδώ και χρόνια. Θα κάνουν το ίδιο στην Ισπανία και την Πορτογαλία. Είναι το Δ’ Ράιχ. Η Ελλάδα δεν μπορεί να ξεχρεώσει. Οδεύει για την τελική λύση. Και το ΔΝΤ, το οποίο θα αρπάξει τις υποδομές όπως των τρένων, θα οδηγήσει τους Έλληνες στα στρατόπεδα συγκέντρωσης για την τελική λύση Η κυβέρνηση είναι βαλτή από τους τραπεζίτες. Οι Έλληνες χρειάζονται μια επανάσταση, να ανατρέψουν την κυβέρνηση και να επανακτήσουν την ανεξαρτησία τους”
Απαντηση στους γερμανους είπε
ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ- Απαντηση στους γερμανους
ellada s agapo είπε
Ποιος λογοκρινει τα βιντεο ?
Γιατι “αυτο το βιντεο δεν ειναι διαθεσιμο στη χωρα σας” ?
Σε ποια χωρα ειναι διαθεσιμο ωστε να μπορουμε να το δουμε ?
Μηπως πρεπει να βρουμε αλλο τροπο μεταδοσης ?
Κατι σημαντικο θελουν να μας κρυψουν !
Μηπως πρεπει ολα αυτα τα βιντεακια να τα πουλα σε DVD το olympia.gr ?
Δεν πιστευω να μας απαγορευσουν να τα βλεπουμε και στο σπιτι μας…
Theo είπε
Παρακαλώ δείτε το και αποφσίστε
σημ. Κάντε αντιγραφή και επικόληση του link στην γραμμή διευθύνσεων του browser που χρησιμοποιήτε γιατί το ο σύνδεσμος ΔΕΝ δουλεύει από εδώ μέσα απευθείας.
http://olatakala.110mb.com/300.gif
Enzo είπε
Enzo είπε
NA ΜΠΕΙ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
Με Αγγλικό δίκαιο και το PSI και η νέα δανειακή, πέφτουν οι μάσκες… |Νέα από και για το Μεγανήσι Meganisi News είπε
[...] ΠΗΓΗ [...]
αόρατος είπε
Μιάς και εδώ οι περ/ροι είστε ν.δ. και ξέρετε τα του οίκου σας και τον σαμαρά,ας μάθετε τη δουλειά είχε ο αντωνάκης στο Βερολίνο το Μάρτιο του 2011 να πείτε και σε μας!
Ξυπνάτε πλέον!Μόνοι μας θα παλέψουμε,μόνοι μας θα νικήσουμε!
Τέρμα πια στις αυταπάτες!!
Αρματιστής είπε
Δεν είμαι νομικός ούτε διεκδικώ δόξα νομικού, αλλά από ότι διαβάζω στη σύμβαση δανειακής διευκόλυνσης αναφορικά με το “Εφαρμοστέο Δίκαιο”, η Ελλάδα δηλώνει ότι παραιτείται αμετάκλητα από την ασυλία της σε όλα… Και στην εκτέλεση των αποφάσεων. Και η παραίτηση από την ασυλία, πιστεύω ότι είναι το κρισιμότερο. Και τα γίδια όπως τα αποκαλεί ο φίλος ΠΠ, καλούνται να ψηφίσουν αυτή την επαίσχυντη ρήτρα. Και τα γίδια θα ψηφίσουν. Διότι τα γίδια δεν σκέφτονται, πηγαίνουν όπου τα πάει ο τσοπάνης, ακόμη και αν είναι βλάκας.
Κάποιος που διαθέτει νομικές γνώσεις, ας μας διαφωτίσει σχετικά.
Η Γερμανία δεν είχε παραιτηθεί από την ασυλία της και με βάση αυτό δικάστηκε στη Χάγη. Η Χάγη απεφάνθη ότι κανένας ιδιώτης δεν μπορεί να κατασχέσει κρατική περιουσία της Γερμανίας, διότι η Γερμανία απολαμβάνει ασυλία, λόγω εθνικής κυριαρχίας (ετεροδικία).
Νίκος είπε
Δίκιο έχεις. Με το αγγλικό δίκαιο μόνο ακίνητα (πλην πρεσβειών) στο εξωτερικό μπορούν να κατασχεσουν.
Τα ακίνητα στην Ελλάδα και να μπορούσε (που δεν υπάρχει περίπτωση) να τα επιδικάσει ο αγγλος δικαστής, πως θα τα χάσουμε? Θα έρθει ο ξένος δικαστικός επιμελητής και θα πει: γεια σας θέλω αυτο το οικοπεδάκι με θεα Ακρόπολη?
Αυτα γίνονται μόνο στο κρανίο ανθρώπων χωρίς εγκέφαλο.
Αρματιστής είπε
Θέλω όμως να μάθω, με τη καρδιά και τι ψυχή, θα πάνε τα γίδια να δώσουν θετική ψήφο στη δανειακή σύμβαση, ένα περίπλοκο νομικό κείμενο (που ασφαλώς δεν το συνέταξαν δικολάβοι της πλάκας), που για να το κατανοήσουν θα πρέπει καθίσουν στο θρανίο και να παρακολουθήσουν εντατικά σεμινάρια πολλών ωρών από ειδικούς καθηγητές.
Με ποιο δικαίωμα τα γίδια, θα δέσουν τη χώρα με αλυσίδες;
ΒΡΑΧΟΣ είπε
“Έχετε μου εμπιστοσύνη…”
HD είπε
“αυτή η χώρα δεν σώζεται με τίποτα δικέ μου..” Χ.Κλύν
dem είπε
Η Ξενογιαννακοπούλου είπε οτι το μνημόνιο δεν έχει γραφεί στην Ευρώπη αλλά σε άλλα κέντρα. Άρα έχει γραφεί στην Νέα Υόρκη;;;..από τους συνεργάτες του Στρός Καν και της Λαγκάρντ εν Ελλάδι…ποιοί είναι αυτοί;;; Mind The GAP between Athens and New York…Papadimοsamaras…….
Οι μάσκες έπεσαν. Με Αγγλικό δίκαιο και το PSI και η νέα δανειακή…Τώρα πέστε μας θα το ψηφίσετε;;; | News είπε
[...] ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ >> [...]
Αρματιστής είπε
Ο Αντωνάκης ο κωλοτούμπας, δηλώνει ότι μόλις τελειώσει το PSI, θα ζητήσει εκλογές. χα χα. χο χο!
Πρώτο εύχομαι να μη φθάσουμε εκεί και αύριο η προδοσία να ανατραπεί στη βουλή. Υπάρχει μια ελπίδα οι μνημονιακοί βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, να κάνουν και αυτοί τη δική τους κωλοτούμπα και να μη ψηφίσουν τα μνημόσυνα.
Δεύτερο. Αν φθάσουμε στο PSI και στη συνέχεια ο Αντωνάκης ζητήσει εκλογές για να αναλάβει αυτοδύναμος πρωθυπουργός (εδώ γελάμε), να τον ξαναβγάλει στη σέντρα ο έτερος κωλοτούμπας δίνοντας ψήφο στη κυβέρνηση Παπαδήμου. Παλιά του τέχνη κόσκινο…
Απίθανο θα πει κάποιος… Αλλά πείτε μου, ποιος περίμενε όλες αυτές τις ανατροπές; Ποιος μπορούσε να σκεφτεί τον Μάιο του 2010, ότι κάποια στιγμή μετά από 21 μήνες, ότι ο αντιμνημονιακός Αντωνάκης, θα έκανε μια μεγαλειώδη κωλοτούμπα, θα εξελισσόταν σε σφοδρό υποστηρικτή του μνημονίου 2 και θα ψήφιζε το Βρετανικό δίκαιο και την παραίτηση της χώρας από την ασυλία της; Και όχι μόνο αυτό, αλλά θα έθετε και ζήτημα πειθαρχίας.
ΒΡΑΧΟΣ είπε
Προσωπικώς το κατάλαβα απολύτως στην Θεσσαλονίκη όταν είπε: Έγώ δεν θα χάσω δόση…”
Κρύο νερό…κρύσταλλο…
popolaros είπε
Αντωνάκης ο κομανέτσης.
Αντωνάκης ο μνημονιακός.
Έμεινε μόνος του να στηρίζει τον τζέφρι με χέρια και με δόντια.
Να σώσει το συμφοιτητή.
Ποιός θα το έλεγε πριν μερικές εβδομάδες ότι ο Αντωνάκης, χέρι-χέρι με το δοσίλογο τζέφρι θα απαιτούν κομματική πειθαρχία για την υπογραφή του μνημονίου2 !!!
Μέχρι και ο Καρατζαφέρνης,μετρ της κολοτούμπας, τους φοβήθηκε και έφυγε.
Ιλαροτραγωδία….
Миша είπε
Φίλε Αρματιστή, θυμάσαι πως τα λέγαμε στη λυκοφωλιά των γλυφτών….
Ντάξει ο Κομανέντσης την έκανε την κωλοτούμπα,
χοντρή, μεγαλοπρεπή, ωστόσο τα σημάδια τού δωσιλογισμού τα έδειχνε
αυτοί ήθελα να΄ξερα δεν έχουν ίχνος προσωπικής αξιοπρέπειας και εξευτελίζονται κάνοντας κωλοτούμπες σαν χιμπατζήδες σε τσίρκο;
Απο αντιμνημονιακοί σε σφόδρα φιλομνημημονιακοί εις τον κύβο μάλιστα;
εβριζαν την Ντορα και τον Καρατζαφυρερ , και τωρα γλύφουν εκει που εφτυναν….
Τι συμφέροντα έχουν για να αποδέχονται τέτοιου βαθμού προσωπικό εξευτελισμό;
ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ είπε
2 μερες χωρις τηλ. !! το συστημα δε θελει σχολια μου. τους εχουμε τσακισει. οποιος λυγισει τωρα πεθαινει μαζι με την Πατριδα. Αυριο ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ.
Πανο. εχω βρει κ τα 15δισ τοθ ομολογου Μαρτιου για μα ξετιναξουμε τους εκβιαστες.
ΠΠ
Миша είπε
!!!!
Σου εκοψαν το τηλεφωνο ΠΠ;;;;;
ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε
ΠΠ
ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΑ 15 ΔΙΣ
ΤΩΡΑ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟ ΧΘΕΣ…..
mitsaras είπε
λες να ασχοληται με καθε φτηνοπρακτωρισκο ο καμμενος ρε γελοιε?
αντε και παρε καμμια π@π@
ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε
@ΚΥΡΙΕ Π@Π@
ΑΑΑΑΑΑΑ!!!!
Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΥΤΗ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΔΙΚΗ ΜΟΥ????
ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΧΩΡΑ??
ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ????
ΕΤΣΙ ΑΝΑΛΑΦΡΑ ΛΕΜΕ ΤΟ ΦΤΗΝΟΠΡΑΚΤΩΡΙΣΚΟ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΑΜΕ???
αόρατος είπε
Γιώργο Π. πάρε χαρτάκι για την αγχόνη,αφού σ’ αρέσει η Ελλάς. Μη σε χάσουμε εκεί στα διεθνή,τζογαδόρε που βοηθάς και κόσμο….
ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε
ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΟΙ ΛΑΟΙ ΕΥΗΜΕΡΟΥΝ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΙ ΓΟΝΑΤΙΣΕΙ ΕΧΕΙ ΣΗΚΩΘΕΙ ΚΑΙ ΕΥΗΜΕΡΕΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΚΑΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΘΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ….
ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΣΤΑΛΙΝΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΝΩ ΓΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΕΙΧΑΝ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ,,,,
ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ,ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΣΑΜΠΑ,ΜΟΝΟ ΑΠΟΖΗΜΟΥΣΑΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΑΜΕΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ…
ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΡΕΒΑΝΣ ΤΟΥ ΣΥΜΜΟΡΙΤΟΠΟΛΕΜΟΥ ΠΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΧΑΣΕΙ???
ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΑΛΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ??
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ….
ΘΕΛΕΙΣ ΑΟΡΑΤΕ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ???
ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΔΟΞΑΣΤΕ ΤΗΝ!!!!….
αόρατος είπε
Δε χρειάζομαι αποδείξεις για την αριστερά.Συμφωνώ σε αυτά που λες.
Διαφωνώ στο οτι η ευρώπη θα αναθεωρήσει οτιδήποτε.Αποικιοκράτες είναι και ξεμπροστιάζονται στο όνομα της Ε.Ε.!
Δεν είμαι αριστερός.Ούτε υπήρξα ποτέ κρατικοδίαιτος.Δε θέλω αυξήσεις.Δικαιοσύνη θέλω για αρχή και ανεξάρτητο κράτος επιτέλους!
ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε
ΘΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΛΑΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΤΡΙΜΩΧΤΕΙ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΙΩΣ…
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ…..
antonis είπε
Ρε παιδιά είδατε το Σαμαρά να μιλάει στη ΚΟ ομάδα της ΝΔ λες και άκουγες τον ΓΑΠ να μιλάει στην ΚΟ του Πασοκ στο πρώτο μνημόνιο θα τρελαθούμε εντελώς.Επίσεις το ΜΕΓΚΑ μετέδωσε ότι θα αυξηθούν οι αντικειμενικές αξίες μέχρι τον Ιούνιο (προβλέπεται στο μνημόνιο). Άλλα δεν μας είπε ο Κ.Σαμαράς?
ΜΑΡΙΑ είπε
Ναί βρέ Ἀντώνη,
τό ἴδιο εἶπα κι΄ ἐγώ!
SXOLIASTHS είπε
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΜΑΤΟΣΥΜΟΡΙΤΕΣ ΤΟΥ ……. όποιος βουλευτής δεν τον ψηφισει είναι “ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ” …. λες και αυτοι που τον ψήφισαν δεν υπάρχουν. Υπαρχουν μονό όσοι ακολουθούν τους προδότες…..Γιατί αλήθεια να σωθεί μια τέτοια ΦΑΡΑ ανθρώπων μαζί με τους υπόλοιπους; ΑΥΤΟΙ ΠΑΝΤΑ ήταν που επιπλέανε σαν ΤΑ ΣΚΑΤΑ στην Ελλάδα και όλοι το ξέρουμε. Και δυστυχώς είναι οι άνθρωποι της διπλανής πόρτας…..
antonis είπε
Μπείτε στο …… να δείτε τι γράφουν οι άνθρωποι στα σχόλια για τον Σαμαρά τον ηγέτη που τους έπεισε με την ομιλία του στη ΚΟ της ΝΔ, να φρίξετε. Οχι ενα αλλά δέκα μνημόνια θέλουμε.
amwmos είπε
Αύριο η ΕΛΛΑΣ προδίδεται!
http://amwmos.wordpress.com/2012/02/11/ellhn/
amwmos είπε
Παραμύθια πριν την ΑΛΩΣΗ:
http://amwmos.wordpress.com/2012/02/11/paramythia-alwsi/
ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε
ΠΑΝΟ ΚΑΜΜΕΝΟ…
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΑΝ ΙΣΧΥΟΥΝ…
ΣΤΟ ΝΟ39 ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ….
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΠΟ ΧΘΕΣ????
ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε
ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ….
ΟΠΟΤΕ…..
ΠΑΕΙ ΚΙ ΑΠΟΨΕ Τ’ΟΜΟΡΦΟ Τ’ΟΜΟΡΦΟ Τ’ΑΠΟΒΡΑΔΟ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΛΙ,ΠΙΚΡΑ ΚΑΙ ΣΚΟΤΑΔΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ…….
Βατάτζης είπε
Οι Ρότσιλντ ετοιμάζουν άλλα κόλπα!!!
http://www.fundweb.co.uk/fund-news/edmond-de-rothschild-launches-euro-convictions-fund/1045759.article
http://www.globalfunddata.com/node/160205/ucits
http://www.investmenteurope.net/investment-europe/news/2145046/edmond-rothschild-launches-contrarian-eurozone-fund
lux interior είπε
μήπως μια περίληψη και για μας τους αδαείς?
Με Αγγλικό δίκαιο και το PSI και η νέα δανειακή… | gatoulos είπε
[...] περισσότερα olympia.gr Share this:TwitterFacebookLike this:LikeBe the first to like this post. This entry was posted in [...]
Ο Ιθαγενής είπε
-Τα έσοδα από την ιδιωτικοποίηση των χρηματοοικονομικών και μή χρηματοοικονομικών περιουσιακών στοιχείων δεν υποκαθιστούν τις προσπάθειες δημοσιονομικής εξυγίανσης και δεν θα ληφθούν υπ’όψιν κατά την εκτίμηση του βαθμού συμμόρφωσης προς τα ετήσια ανώτατα όρια του ελλείμματος γενικής κυβέρνησης όπως αυτά ορίζονται στο παρόν μνημόνιο και στην Απόφαση του Συμβουλίου.
-Αλλαγές σε συνταξιοδοτικά ταμεία με κατά μέσο όρο υψηλές συντάξεις ή που
λαμβάνουν υψηλές επιχορηγήσεις από τον προϋπολογισμό, με σκοπό την εξοικονόμηση τουλάχιστον 300 εκατομμυρίων
-Συγκεκριμένα, η Κυβέρνηση θα μεταβιβάσει στο ΤΑΙΠ- όλα τα περιουσιακά
στοιχεία τα οποία αναμένονται να αποκρατικοποιηθούν το 2012 και το 2013 κατόπιν αιτήματος του ΤΑΙΠ
-Η Κυβέρνηση θα προετοιμάσει μία φορολογική μεταρρύθμιση η οποία αποσκοπεί στην απλοποίηση του φορολογικού συστήματος, στην εξάλειψη των απαλλαγών και των προνομιακών καθεστώτων, συμπεριλαμβανομένης και της διευρύνσεως των βάσεων, πράγμα το οποίο θα επιτρέψει μία βαθμιαία μείωση των φορολογικών συντελεστών καθώς θα βελτιώνεται η απόδοση των εσόδων.
-Μέχρι τον Ιούνιο του 2012 η Κυβέρνηση θα αναθεωρήσει τις αντικειμενικές αξίες της ακίνητης περιουσίας για να τις ευθυγραμμίσει σε μεγαλύτερο βαθμό προς τις τιμές της αγοράς.
Επειδή δεν θα αυξάνονταν οι αντικειμενικές δεν θα μειώνονταν οι επικουρικές και δεν θα έμπαιναν νέοι φόροι.
Οτι εισπράττουμε δε από πωλήσεις δεν θα συνυπολογίζεται στον καθορισμό του ελλείμματος.
Romios είπε
Τζάμπα μάγκες είστε ρε παιδιά…
Πολύ φωνή, πολύ χαμός, άντε και να ρίξουμε καμμιά καγκελόπορτα της Βουλής…
Αποτέλεσμα?
0
‘Ο,τι θέλουν μας κάνουν και θα μας κάνουν.
Λυπάμαι φυσικά γι’ αυτό, αλλά είναι η πραγματικότητα.
nkos είπε
Τι θα κάνει λοιπόν ως Πρωθυπουργός ο Σαμαράς;
Εδώ δεν μπορεί να πεί όχι, όταν είναι στην αντιπολίτευση, θα πεί όχι όταν είναι Πρωθυπουργός;
Θα κάνει άλλη μια τεράστια κωλοτούμπα στο θέμα του ΦΠΑ π.χ., έτσι δεν είναι;
Δεσμεύτηκε ότι θα μειώσει τον ΦΠΑ από 23% σε 19%.
Κι αν η τρόικα πεί “όχι δεν θα τον μειώσεις, γιατί έτσι γουστάρουμε ρε μαλάκα!” όπως δηλαδή λέει συνεχώς μέχρι σήμερα, τι θα κάνει ο Σαμαράς; Θα σηκώσει το λάβαρο της επανάστασης τότε; Και γιατί δεν το σηκώνει τώρα;
Τι θα κάνει με το χαράτσι της ΔΕΗ που δεσμεύθηκε ότι θα καταργήσει; Αφού αν το καταργήσει θα χαθούν 2 δις, άρα δεν μπορεί να επιτευχθεί ο στόχος του πρωτογενούς πλεονάσματος για τον οποίο δεσμευθήκαμε. Θα ξανακάνει μια γιγαντιαία κωλοτούμπα και θα κρατήσει το χαράτσι, επειδή .”δεν γίνεται αλλιώς”.
Ξέρετε τι μας ενοχλεί ως taxalia και το ΄παμε χιλιάδες φορές;
Ότι σιχαινόμαστε την ανακολουθία των πολιτικών. Γι΄αυτό τα χώνουμε στον Παπανδρέου, τόσο καιρό. Για έναν και μοναδικό λόγο: γιατί προεκλογικά μιλούσε για αυξήσεις μισθών και συντάξεων και μετεκλογικά έκανε μειώσεις. Φυσικά προέβαλλε δικαιολογίες για αυτό.Πάντα υπάρχουν δικαιολογίες.
Αυτό ακριβώς θα κάνει κι ο Σαμαράς. Θα κάνει ΚΑΙ αυτός μια τεράστια κωλοτούμπα, θα συνεχίσει να διαχειρίζεται με τον ίδιο αναποτελεσματικό τρόπο την κρίση και δεν θα τηρήσει ΟΥΤΕ ΜΙΑ προεκλογική του δέσμευση.
Ε, λοιπόν, ο φαύλος κύκλος που πρέπει να τελειώνει με φωτιά και τσεκούρι σε αυτό το γαμημένο κωλοκράτος, είναι ακριβώς αυτή η γαμημένη ανακολουθία των πολιτικών. Να “δεσμεύονται” προεκλογικά και όταν γίνονται κυβέρνηση να “ανακαλύπτουν” ότι “δυστυχώς” οι συνθήκες είναι τέτοιες που δεν τους επιτρέπουν να κάνουν όσα υπόσχονταν.
Αυτό το πράγμα πρέπει να τελειώνει δια πυρός και σιδήρου. Όσο αίμα κι αν χρειαστεί, όσες θυσίες, όσος πόλεμος, ο ελληνικός λαός, δεν πρέπει να επιτρέψει να ξαναβγούν πολιτικοί απατεώνες που άλλα λένε προεκλογικά και άλλα κάνουν μετεκλογικά.
Πρέπει να το επιβάλλει δια της μάχαιρας! Τελεία και παύλα. Αρκετά πλήρωσε ο Ελληνας τους ψεύτες πολιτικούς.
Αν δείτε κ.Σαμαρά ότι δεν μπορείτε -για τον “χ” ή “ψ” λόγο- να κάνετε αυτά που υποσχεθήκατε, ότι δεν μπορείτε να εφαρμόσετε την οικονομική πολιτική που σχεδιάσατε για την “επανεκίννηση της οικονομίας” πάρτε δρόμο! Ξεκουμπιστείτε! Από τώρα! Όχι άλλες κωλοτούμπες!
Μη διανοηθείτε να μείνετε στην εξουσία ούτε μία μέρα, αν δεν μειώσετε τον ΦΠΑ, ένα (-1-) λεπτό μετά την ανάληψη κυβερνητικών καθηκόντων. Στο δεύτερο λεπτό θα αρχίσουμε να σας βομβαρδίσουμε ανελέητα από δώ.
Και αυτό είναι δέσμευση. Και επειδή εμείς οι μπλόγκερς δεν είμαστε τυχοδιώκτες πολιτικοί κωλοτούμπες, θα τηρήσουμε τη δέσμευσή μας.
Σας το ξαναλέμε με όλη τη δύναμη της φωνής μας: αν νομίζετε ότι για οποιονδήποτε λόγο και αιτία (δεν μας ενδιαφέρει, δεν θέλουμε να ακούσουμε τη διακαιολογία, όποια κι αν είναι), δεν θα μπορέσετε να μειώσετε τον ΦΠΑ, αμέσως, μην κατεβαίνετε στις προσεχείς εκλογές. Μην κατεβαίνετε στις εκλογές. Παραιτηθείτε από τώρα, πάρτε τη Γεωργία και τα παιδιά σας και δρόμο.
Αρκετά με τους παπατζήδες. Αφήστε να γίνονται πολιτικοί αυτοί που κάνουν στην κυβέρνηση, αυτά που υπόσχονται στην αντιπολίτευση.
Αυτό το τσίρκο τον Παπανδρέου, αυτόν τον γελοίο παπατζή, τον αρχιψεύτη, τον πολιτικό απατεώνα, τον έστειλε ο λαός ήδη στο διάολο, εκεί που πρέπει να πηγαίνει κάθε πολιτικός που άλλα λέει κι άλλα κάνει.
Κανονίστε την πορεία σας λοιπόν…σας τα ΄παμε έγκαιρα
GIANNIS είπε
MONO O DHMHTRHS KAZAKHS ME TO EPAM MPOREI NA MAS BGALEI
Katakoyzinos είπε
Romios είπε
Εγώ μπορώ να σας οργανώσω, αλλά ποιος θέλει στ’ αλήθεια να οργανωθεί?
Οι μάσκες έπεσαν. Με Αγγλικό δίκαιο και το PSI και η νέα δανειακή…Τώρα πέστε μας θα το ψηφίσετε;;; | Oxtapus *beta είπε
[...] πηγη:olympia.gr [...]
Βατάτζης είπε
Ξαναγράφω το παραπάνω σχόλιο μου αυτούσιο:
Γιατί δεν καταλαβαίνετε ότι Σόρος κ Σία ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ την χρεωκοπία για την Ελλάδα μέσω ΓΑΠ και άλλων δωσιλόγων τους εδώ και 2 χρόνια; Για αυτό δεν έφεραν το ΔΝΤ, για να διαλυθεί η χώρα όπως και τόσες άλλες στην Ιστορία; Χαρά τους θα είναι να χρεωκοπήσουμε!! Δεν βλέπετε που ο ΓΑΠ έχει αφήσει ΕΠΙΤΗΔΕΣ λάσκα τους δικούς του βουλευτές να ψηφίσουν ΟΧΙ; Η Γερμανία απλά επειδή είναι μια ζωή αυταρχική και στενοκέφαλη θα τα χάσει πάλι όλα με την ΗΛΙΘΙΑ επιμονή της για αυτήν την επιβολή των προτάσεων ΔΝΤ στην Ελλάδα, οι οποίες μόνο περεταίρω ύφεση και δυσκολία αποπληρωμής θα φέρουν. Ο Λαός ΔΕΝ φοβάται τη χρεωκοπία (και καλά κάνει, αυτό μας έλειπε να φοβόμασταν), αλλά αυτή δεν πρέπει να έρθει ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΤΗΝ ΘΕΛΟΥΝ τα παγκόσμια ΠΑΡΑΣΙΤΑ ΤΥΠΟΥ ΣΟΡΟΣ και οι ακόλουθοί τους! Το είπε η ΔΙ@ΜΑ&@$@ΠΟΥΛΟΥ ότι το ΠΑΣΟΚ θα καταφέρει να βάλει και την ΝΔ στο κάδρο. Και το πέτυχε!!! Δυστυχώς..
Και συμπληρώνω: ΓΑΠικοί, όπως η Παναρίτη ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΕΙΔΗ είναι μέρος αυτού του συστήματος ΔΝΤ-ΣΟΡΟΣ-Παγκόσμια Τράπεζα-ΡΟΤΣΙΛΝΤ-ΓΑΠ-ΕΛΙΑΜΕΠ, δηλώνουν τώρα ότι διαφωνούν με την σημερινή ψήφιση, ενώ ουσιαστικά ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. Οσο για τους Μερκοζί, ξαναλέω, ότι πιέζουν γιατί νομίζουν ότι θα πάρουν κοψίδια απο την Ελλάδα, αλλά για άλλη μια φορά θα είναι χαμένη η Ευρώπη συνολικά. Η Γερμανία (και η Γαλλία, η Ρωσία και άλλες χώρες) ούτε στο ένα εκατοστό δεν διαθέτουν το παγκόσμιο δίκτυο τρομοκρατίας και επιβολής συμφερόντων που έχουν οι ΗΠΑ (ίσως όχι η κεντρική κυβέρνηση, αλλά οι εταιρειοκράτες, οι τραπεζίτες και τα διάφορα γνωστά λόμπυ) και συνεχώς πετυχαίνουν πάντοτε τα πάντα! Αρα, θα τα χάσουν πάλι όλα, όπως έχασαν και στη Λιβύη και στη Γιουγκοσλαβία και στο Ιράκ και αλλού.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ. ΑΝ ΠΑΡ΄ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ, ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΝΙΩΘΕΙ ΕΤΟΙΜΟΣ. ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΑΚΟΜΑ Η ΕΥΡΩΠΗ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΥΡΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ στον όλεθρο, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΙΑΚΑΩΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΤΟ ΑΓΓΛΟΣΑΞΟΝΙΚΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, εδώ και πολλά χρόνια.
Θυμήθείτε!! Την υπόθεση με τα CDS που αποδεικνύουν τις προθέσεις ΓΑΠ περί χρεωκοπίας από την ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΑΣΟΚ τον Οκτώβριο 2009. ΞΑΝΑΛΕΩ ΓΙΑ ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ!!! ΑΝ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ και κανένας άλλος!!!
Μετανάστης είπε
Ενώ αλλιώς κερδίζει η Ελλάδα?Οι Μερκοζί να παν να γ@μ$8ουν.Να τα βρούν με τους πολίτες τους.Αφού δε μας θεωρούν ευρωπαίους,εμείς γιατί
νοιαζόμαστε τόσο για τους αποικιοκράτες?
Dragon είπε
PAPADIMO, ANOI3E… TWRA… OLA TA (8EO)KLEISTA… EPAGGELMATA NA DOYLEPSEI O KOSMOS.
SPASE… TIS ISXYRES SYNTEXNIES ME THN KLHRONOMIKOTHTA KRATIKWN ADEIWN LEITOYRGIAS, THN MAYRH…/PARANOMH EMPORIA… AYTWN TWN ADEIWN KAI TOYS ANTISYNTAGMATIKOYS (ME APOFASH OLOMELEIAS SYMBOYLIOY EPIKRATEIAS) PLH8YSMIAKOYS KAI GEWGRAFIKOYS PERIORISMOYS STHN ASKHSH TWN EPAGGELMATWN GIA OSOYS EXOYN TA ANTISTOIXA PROSONTA.
GAMA… FARMAKOPOIOYS, TARIFES, NTALHKERIA, SYMBOLAIOGRAFOYS KAI POLLOYS ALLOYS.
EIDIKA OI FARMAKOPOIOI ME THN KLHRONOMIKOTHTA KAI TH MAYRH… AGORAPWLHSIA TWN KRATIKWN ADEIWN LEITOYRGIAS MESW METABIBASHS/SYSTEGASHS -EWS KAI 400.000 EYRW- TO EXOYN PARAKANEI…
Νίκος είπε
Φίλε τα λες πολύ καλά!
Επιτέλους πρέπει να κάνουμε όσα η ευρωπη έκανε εδω και 10ετιες. Αλλιώς δεν έχουμε (και δικαίως) θέση στην ευρωπη!
Κομματοκούταβο είπε
Ακόμα και το taxalia κράζει τον Αντωνάκη πλέον και καλά κάνει! Στο Facebook χαμός! Πανωλεθρία! Ουσιαστικά μόνο οι έμμισθοι του κόμματος μιλάνε υπερ Σαμαρά!
Ας καθαρίσει τώρα ο Μουρ και η Μπακάλενα που διόρισε! Χα,χα! Ήταν που ήταν, με τέτοιους διορισμούς εκνέυρισαν ακόμα πιο πολύ τον κόσμο.
Προφανώς θα περάσουν τα μέτρα και μετά θα μεταναστεύσουν αφού δεν βλέπω να μπορούν να σταθούν στη χώρα!
Νίκος είπε
ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΠΕΡΙ ΑΓΓΛΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ, Ο ΚΑΘΕ ΑΣΧΕΤΟΣ ΠΑΛΑΒΙΑΡΗΣ ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΞΕΡΕΙ ΟΛΑ!
ΑΓΓΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΒΑΣΙΚΑ ΟΤΙ ΟΙ ΟΡΟΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΕΚΔΟΤΗ ΤΟΥ ΧΡΕΩΓΡΑΦΟΥ, ΑΛΛΑ ΑΠΟΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ ΑΓΓΛΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ.
ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΣΕΙ ΑΓΓΛΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΞΕΝΟ ΠΙΣΤΩΤΗ, ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΕΠΙΔΙΚΑΣΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΕ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ (ΕΞΑΙΡΕΙΤΑΙ Η ΠΡΕΣΒΕΙΑ, Ή ΥΠΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΞΕΝΟ, ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΔΕΚΤΑ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ.
ΣΥΝΕΠΩΣ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΙΚΑΣΕΙ ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΑΚΙΝΗΤΗ, ΚΙΝΗΤΗ Ή ΣΤΟΝ ΟΡΥΚΤΟ ΠΛΟΥΤΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ (ΠΟΥ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ) ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΠΙΔΙΚΑΣΤΕΙ Η ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ ΑΥΤΗ?
ΜΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ …ΑΡΜΑΔΑ ΘΩΡΗΚΤΩΝ, ΟΠΩΣ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ?
ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΤΡΩΤΕ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΔΕΞΙΟΥΣ ΑΚΡΑΙΟΥΣ ΠΑΛΑΒΙΑΡΗΔΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΑΡΠΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ.
the spook είπε
ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΤΑΙ Ο ΟΡΟΣ ΑΥΤΟΣ;ΜΗΠΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΗ ΧΟΥΝΤΑ;ΠΑΝΤΩςΣ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ.ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΕΔΩ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΘΩΡΗΚΤΑ.Τ’ΑΡΠΑΖΟΥΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ
Οι μάσκες έπεσαν. Με Αγγλικό δίκαιο η νέα δανειακή…Τώρα πέστε μας θα το ψηφίσετε;;; | ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ, ΕΛΛΑΔΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ | Gargalianoi.com είπε
[...] οι δανειακές συμβάσεις από το αγγλικό δίκαιο… Πηγή Κατηγορία: ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ, ΕΛΛΑΔΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ [...]
THEOHARIS είπε
ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥ OLYMPIA ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΩΡΑΙΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΣΑΣ
Μνημων είπε
ΑΛΗΘΩΣ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΕΠΕΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ
ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ ΝΑΙ 199 ΟΧΙ 74 . ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΨΗΦΙΣΑΝΤΩΝ
ΚΑΙ Ο Κ.Κ.β. ΤΑΚΟΣΕΣ ΠΟΛΙ ΜΟΥ;;;ΕΣΥ Ο ΒΩΜΟΛΟΧΟΣ
ΥΒΡΙΣΤΗΣ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ. ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΛΕΙΣ ΤΗ
ΛΟΓΧΗ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΣ ΝΑ ΒΑΛΛΩ ΤΟ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ
ΣΤΑ ΜΩΡΑ,ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ Η ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΝΩ ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΘΕΜΑ ΓΟΥΣΤΟΥ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.
dn είπε
ΑΠΛΑ ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ
ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ
katerina είπε