Casus belli
Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Φεβρουαρίου 10, 2012
Γράφει η Ανακόντα
Είναι πλέον σαφές ότι το πολιτικό σύστημα κάνει τα πάντα για να διατηρήσει την ψευδαίσθηση της εξουσίας.
Ο λόγος για τον οποίο οι Ευρωπαίοι εταίροι μας συμπεριφέρονται εξευτελιστικά είναι οι εκπρόσωποί μας.
Ο λόγος για τον οποίο οι Ευρωπαίοι εταίροι μας ζητούν την πλήρη υποταγή μας και την κατάλυση της Ελληνικής Δημοκρατίας ως αυτόνομου κράτους είναι οι εκπρόσωποί μας.
Ο λόγος για τον οποίο οι Ευρωπαίοι εταίροι μας ζητούν την Κυριακή να ψηφιστεί και επισήμως η παράδοση της χώρας είναι οι εκπρόσωποί μας.
«Η ιστορία διδάσκει ότι πάρα πολλές φορές οι λαοί επιλέγουν δημοκρατικά το αδιέξοδο. Αυτό είναι το πρόβλημα, αυτό είναι το δράμα.»
Καθηγητής του Συνταγματικού Δικαίου, Αντιπρόεδρος της Κυβερνήσεως και Υπουργός Οικονομικών
http://www.minfin.gr/portal/el/resource/contentObject/id/c12d3261-0deb-4098-b77c-d0887ece236d
«Η χώρα βρίσκεται υπό συνθήκες πραγματικού οικονομικού πολέμου».
Καθηγητής του Συνταγματικού Δικαίου, Αντιπρόεδρος της Κυβερνήσεως και Υπουργός Οικονομικών
http://www.evenizelos.gr/el/speechesintervention/2002-vouli2405
O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Eλλήνων.
H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.
http://www.hellenicparliament.gr/Vouli-ton-Ellinon/To-Politevma/Syntagma/article-124/
Όποιος θεωρεί εαυτόν Ηγέτη, ας το αποδείξει μέχρι την Κυριακή και ας βγει μπροστά. Τώρα, όχι μετά.
P 1000047 FEB 12
FM SAT
TO ELLINES
BY
ADIAB
EIMAI APOLYTA BEBAIVS OTI AN XREIASTEI OLOI SAS UA FANHTE ANTAJIOI THS ENDOJOY ISTORIAS TIS ELLADOS
KALH TYXH KAI O UEOS MAZI MAS
http://www.hellenicnavy.gr/images/stories/audio/anthems/simaia.mp3
http://www.army.gr/files/Media/SALPISMATA/ethnikos%20imnos.mp3






















netakias είπε
Φίδιιιιιι….κωλοβό…..δάγκωσες πάλι…… + 1.0000.0000.0000.
Anaconda είπε
ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΟΥΚ ΕΛΑΤΤΩ ΠΑΡΑΔΩΣΩ
Σπύρος. είπε
Ακριβώς.
ΑΙΑΣ είπε
…Αμες δε γ΄εσόμεθα πολλώ κάρρονες!
(Ειθε, αν και δεν το βλέπω πιθανό)
Anaconda είπε
ΑΙΑΣ, από ΕΜΑΣ εξαρτάται: από κάθε έναν από εμάς.
ΑΙΑΣ είπε
Λέγε με, Γιώργο!
Anaconda είπε
Μετά χαράς Γιώργο – θα χαρώ να σε δω την Κυριακή στο Σύνταγμα.
gianniotis είπε
ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑΔΗΜΟ ΚΛΕΦΤΟΔΗΜΟ
http://www.youtube.com/watch?v=Vupr3IW_eH0&feature=related
ΣΠΥΡΟΣ Ο ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ είπε
Τελευταία ευκαιρία,γιά τούς Ελληνες βουλευτες,νά πούνε ΟΧΙ,τή Κυριακή στή βουλή
σέ μιά συμφωνία-τέρας μνημόνιο Νο2,πού είναι καταδικασμένο σέ αποτυχία,όπως τό μνημόνιο Νο1 καί αφού πούνε ΟΧΙ,νά βγούνε από τή μπροστινή πόρτα τής βουλής καί
νά ανακατευτούν μέ τό κόσμο,πού τόσο πολύ τελευταία πλήγωσαν καί πού είναι σίγουρο ότι ό κόσμος θά τούς συγχωρήσει…..
Από τό άρθρο τού καθηγητή γιάνη βαρουφάκη στό http://www.pritagon.gr...
Anaconda είπε
Σπύρο, αν περιμένει ο κάθε Βαρουφάκης τους βουλευτές να διαβάσουν αυτά που λέει και να φιλοτιμηθούν, είναι γελασμένος.
Το γεγονός ότι τόσες αντιμνημονιακές φωνές δεν ήταν ικανές επί τόσους μήνες να κάτσουν σε ένα τραπέζι και να παράξουν μια εθνικά βιώσιμη αντιπρόταση είναι τουλάχιστον θλιβερό.
Πλέον δεν υπάρχει περιθώριο αναμονής διότι δεν πρόκειται να αλλάξουν οι πολιτικοί και να λογικευτούν.
Πλέον δεν υπάρχει περιθώριο οχύρωσης πίσω από άρθρα και συνεντεύξεις. Αυτό το λέω κυρίως για κάποιους σκεπτόμενους Έλληνες, όπως ο Μαρκεζίνης, ο Λυγερός και άλλοι. Θεωρία ΤΕΛΟΣ.
apostolos είπε
sostotatos megale ta demonia ellinika miala distixos emeinan stin theoria sodoma k gomora
Anaconda είπε
Apostolos, την Κυριακή έχουν την ευκαιρία να αποδείξουν ότι μπορούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων. ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ.
Against New World Order είπε
διαβάστε το βιβλίο του Δημήτρη Μπάτση
Βαρειά Βιομηχανία της Ελλάδας
τα είχε γράψει ο άνθρωπος πριν 65 χρόνια
και βέβαια τον τουφέκισαν οι τότε (1947) κυβερνώντες την Ελλάδα
όσοι πρωθυπουργοί ακολούθησαν από τότε μέχρι και σήμερα ήταν όλοι Τσολάκογλοι – εκτός από τον Παπαδόπουλο της χούντυας – προσοχή είμαι δημοκράτης
αλλά η αλήθεια πρέπει να λέγεται
όπως λέει και ο Βελόπουλος
Anaconda είπε
Αν είναι να πεθάνουμε για να μη γίνουν η πατρίδα και τα παιδιά μας σκλάβοι, καλοδεχούμενος.
ΑΝΔΡΩΝ ΕΠΙΦΑΝΩΝ ΠΑΣΑ ΓΗ ΤΑΦΟΣ
Against New World Order είπε
φανταστείτε να πέσουμε πάνω σε Έλληνα πρωθυπουργό τι έχει να γίνει
θα πεθάνει η ελίτ του κόσμου που θέλουν τον ορυκτό μας πλούθτο
ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΜΠΛΟΥΤΟΙ
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ
Γιαννης είπε
αμα πεσουμε σε Ελληνα πρωθυπουργο πολυ φοβαμαι οτι θα τον φαμε εμεις πρωτοι…ειναι το μονο πραγμα για το οποιο δεν ανησυχουν οι ξενοι που μας λιγουρευονται
Anaconda είπε
Γιάννη, να είσαι σίγουρος ότι αν πέσουμε σε Έλληνα πρωθυπουργό, θα δεις μια Ελλάδα που ούτε στα πιο τρελά όνειρά σου δεν τολμούσες να φανταστείς…
Anaconda είπε
Έχουμε όσα οι επικριτές μας δεν μπορούν καν να φανταστούν.
Το μόνο που μας λείπει είναι ένας ΈΛΛΗΝΑΣ, ο οποίος, αντί να μας ταπεινώσει για να φανεί αρκετός, να μας εμψυχώσει.
κωστας τσαμης είπε
Μπράβο σου Αναλόντα για όλα! Καί για τό άρθρο σου καί γιά τίς παρεμβάσεις
πού κάνεις στα σχόλια τών φίλων!!!!!!
Κόριννα είπε
Ζητᾶς τὸ δυσκολότερο,Ἀνακόντα.
Εἶμαι ἔτοιμη,καὶ ἄς μήν εἶμαι τόσο νέα πλέον.
Γιὰ τὰ παιδιά μου ὅμως θὰ κάνω τὸ ἀδύνατο.
Anaconda είπε
Η επανάσταση που χρειάζεται να κάνουμε Κόριννα είναι μέσα μας.
Ἕκτωρ (Εἵς Οἰωνός Ἄριστος, ἀμύνεσθαι περί Πάτρης) είπε
Ο Παπαδόπουλος έκανε ένα λάθος. Ως αντικομμουνιστής που ήταν ξεχώρισε σε δύο κατηγορίες τους Έλληνες.
Αν δεν το είχε κάνει αυτό το λάθος θα ήταν ο απόλυτος άρχων για όλη του τη ζωή.
Αυτό το λάθος δεν το είχε ανάγκη, γιατί δεν κινδύνευε από κανένα. Πολλούς από τους κομμουνιστές θα τους είχε με το μέρος του.
Αυτό το λάθος εκμεταλλεύτηκαν τα παιδιά του πολυτεχνείου.
Τώρα που καταλύθηκε το Σύνταγμα… να είμαστε καλά να τον θυμόμαστε.
Anaconda είπε
Ἕκτωρ, να συμπληρώσω λοιπόν το παραπάνω σχόλιό μου:
Πλέον δεν υπάρχει περιθώριο οχύρωσης πίσω από άρθρα και συνεντεύξεις.
Αυτό το λέω κυρίως για κάποιους σκεπτόμενους Έλληνες, όπως ο Μαρκεζίνης, ο Λυγερός, ο Θεοδωράκης, ο Γλέζος, ο Κωνσταντακόπουλος και άλλοι.
Θεωρία ΤΕΛΟΣ. Τους περιμένω ΟΛΟΥΣ ΜΑΖΙ ΜΠΡΟΣΤΑ στο Σύνταγμα την Κυριακή.
Καμία κομματική, συνδικαλιστική ή άλλη σημαία: μόνο η Ελληνική.
Κανένα πανό, κανένα πλακάτ, καμία κουκούλα.
Μόνο Έλληνες για την Ελλάδα.
AG είπε
φιλε επιτρεψε μου να πω,
ο παπαδοπουλος δεν ηταν αντικουμουνιστης!! ηταν ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ!!
και η σταση που κρατησε απεναντι σε αυτους που προδωσαν τον αγωνα ,στη μικρα ασια,επι γερμανικης κατοχης και στο αδελφικο αιματοκυλισμα με το συμοριτοπολεμο,με τη διακηριξη για ανεξαρτητη μακεδονια και θρακη,με την εισοδο τους στην κουμμουνιστικη διεθνη απαρνουμενοι τις εθνικες Ελληνικες πατριωτικες αρχες, και πολλα αλλα, η σταση του απεναντι σε αυτους ηταν η πλεον καταλληλη.
Anaconda είπε
AG, νομίζω ότι όλοι το ίδιο λέμε!
Χειρουργός είπε
AG, τι ειναι αυτά που λές;
επι γερμανικης κατοχης αυτοί που πρόδωσαν την πατρίδα μας είναι οι κομουνιστές; Είσαι καλά μωρέ;
Και στον εμφύλιο οι κομουνιστές φταίνε; Είσαι σίγουρος;
Θα δεχτώ την ηλιθιότητα ή προδοσία τους για το μακεδονικό (για την Θράκη δεν το ήξερα οπότε επιφυλάσσομαι), θα δεχτώ την αντιεθνικιστική τους υστερία που μας έκανε να φοβόμαστε να κρατήσουμε σημαία ελληνική η τυχόν και μας πούνε εθνικιστές και φασίστες (και ότι άλλη μαλακία τους κατέβει), αλλά μη λέμε ότι θέλουμε
Anaconda είπε
Μπροστά σε τέτοια μάχη εσείς κοιτάτε αλλού και διχαστικά;
Δεν υπάρχει τέτοιο περιθώριο, σας παρακαλώ πολύ συγκεντρωθείτε!
Χειρουργός είπε
Anaconda έχεις δίκιο. Τα σέβη μου!
Anaconda είπε
Δυνατά και πατριωτικά! Την Κυριακή εκεί!
ΜΑΧΗΤΗΣ είπε
Σωστος!
Πραγματι οφειλεται στους πιθηκους εκπροσωπους μας.
Εμεις γιατι εμπιστευτηκαμε … Και ανεχομαστε(!) εκπροσωπους
Που αποδειχτηκε πλεον οτι … Διοριστηκαν τελικα απο τους Ευρωπαιους;
Anaconda είπε
Δεν υπάρχει πλέον χρόνος, συνεπώς δεν υπάρχει και δικαιολογία.
Τους δόθηκε όσος χρόνος θεωρήθηκε από τους αλλοδαπούς συνομιλητές τους αρκετός.
Το αποτέλεσμα της διαπραγματευτικής τους προσπάθειας είναι πολιτικά ανεπαρκές και εθνικά καταστροφικό.
ΑΠΕΤΥΧΑΝ ΕΣΤΩ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΟΥΣ.
Δεν θα υποδουλωθεί η πατρίδα γιατί αυτοί είναι ανίκανοι.
ΧΑΟΣ είπε
Ελπίζω να είσαι υψηλόβαθμος στρατιωτικός φίλε…!
Αλλιώς, πολύ φοβάμαι ότι για να πληρώσουν τα καθάρματα θα πρέπει κι ο λαός να ματώσει…
κι εγώ μπροστά κι ας πέσω πρώτος…
Όμως φοβάμαι!
Anaconda είπε
Να μη φοβάσαι τίποτα και κανέναν.
Αν είναι να πέσει κάποιος, θα πέσω πρώτος εγώ γιατί θα είμαι μπροστά σου.
Zanglos είπε
Γεια σου ρε παλικαρε!
Να δούμε ποτε θα έρθει αυτή η μεγάλη μέρα που θα βρεθεί ο μπροστάρης
να σηκώσει το λάβαρο της επανάστασης, Έλληνες Aνδρες και Πατριώτες υπάρχουν!
Anaconda είπε
Την Κυριακή, βρέξει-χιονίσει.
Nancy είπε
Την Κυριακή Ανακόντα!
Κόριννα είπε
Τὴν Κυριακή!!
Απο Πλατεια βαθης είπε
.. την Κυριακη !!
Χριστίνα είπε
Καλύτερα να μην είναι τα είδαμε τα χαίρια τους .
Κόριννα είπε
Καί ἐγώ φοβᾶμαι ΧΑΟΣ.
Ἀνθρώπινο συναίσθημα εἶναι καὶ ἀπολύτως δικαιολογημένο.
Εἶμαι σίγουρη πώς καὶ ὁ Λεωνίδας καὶ ὁ Ἀχιλλέας φοβήθηκαν ἓστω καὶ γιὰ λίγο.
Ἀλλά ἄν περάση ἀπὸ τὴν σκέψι σου ἀστραπιαία,τὸ δίλημμα,νὰ πεθαίνω κάθε μέρα ἤ νὰ πεθάνω μιά φορά;
Τότε τὸν νίκησες τὸν φόβο.
Κῦττα τον κατάφατσα τὸν φόβο σου.
Anaconda είπε
ΟΥ ΠΟΣΟΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ
Απο Πλατεια βαθης είπε
Χαος.. Ελληνικη εννοια και ελληνικη εμεινε !!
Ο Ελληνας ηταν παντα “οικειοτερος” με το χαος !!
Ἕκτωρ (Εἵς Οἰωνός Ἄριστος, ἀμύνεσθαι περί Πάτρης) είπε
Ψάξτε να βρείτε μια ταινία παραγωγής 1962 με τίτλο “THE 300 SPARTANS” ή “Ο ΛΕΩΝ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ” (το ίδιο είναι), να δείτε τι σημαίνει Έλληνας.
Απο Πλατεια βαθης είπε
http://www.greektube.org/content/view/155554/2/ (1/4)
http://www.greektube.org/content/view/155556/2/ (2/4)
http://www.greektube.org/content/view/155561/2/ (3/4)
http://www.greektube.org/content/view/155562/2/ (4/4)
peri majestic είπε
H Ελλάδα θα βρει πάλι την χαμένης της αίγλη. Είναι θέμα χρόνου αγαπητοί μου φίλοι. Αφήστε, για λίγο τους αλήτες αρχιδιαπλεκόμενους που μιλάνε για πόλεμο και πτώματα. Ο Παπανδρέου, βρίσκεται πίσω από αυτό το άρρωστο κλίμα. Ο Παπανδρέου ο ρουφιάνος του νότου θέλει ΧΑΟΣ για δικούς του λόγους-CDS. Mην τρώτε την προπαγάνδα του βαθύ ΠΑΣΟΚ που εδώ και 31 χρόνια τσάκισε τα πάντα. Η ύφεση είναι πλέον σε ολόκληρη την Ευρώπη, και κανένας δεν έχει όρεξη να πληρώσει τα CDS του Ανδρίκου. Η άθλια οικογένεια Παπανδρέου μας οδήγησε εδώ,και διψά για αίμα αλλά ο χρόνος είναι με το μέρος μας……..
Μπορεί να σφίξουμε το ζωνάρι αλλά στο τέλος εμείς θα κερδίσουμε. Το πονηρό ΚΚΕ που μέχρι και πριν μια εβδομάδα δεν έβλεπε καμία ευθύνη Παπανδρέου, θα προσπαθήσει να φέρει διχόνοια στην Ελληνική κοινωνία, αλλά δεν θα καταφέρει τίποτα. Ήρεμα θα σβήσουν από την κοινωνία χωρίς έναν πυροβολισμό……..
MHN ΜΑΣΑΤΕ ΡΕ! ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ ΠΕΤΡΑ..
Anaconda είπε
Τίποτα δεν θα γίνει από μόνο του.
Αν δεν αναλάβουμε ΟΛΟΙ μας τις ευθύνες μας, έρχονται άλλα 400 χρόνια σκλαβιάς.
ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ θα υπερασπιστούμε την πατρίδα και τη δημοκρατία, όπως έχουμε ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ βάσει του συντάγματος.
ΣΠΥΡΟΣ Ο ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ είπε
Φίλτατε,έχουν ματώσει πολύ τή κοινωνία όλα αυτά τά χρόνια καί δέν γίνεται νά
τά ξεχάσουμε όλα ,δίκαιη δίκη ζητάμε,ζητάμε πολλά..????
parsifal είπε
Φίλε Anaconda, καλό το σήμα “ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ” αλλά μετά ;
Τα “ΠΡΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΝ” ;
Αφήστε ποιός θα πέσει πρώτος, ολοι εδώ είμαστε, πρέπει ομως να ξέρωμε πορεία και ΑΝΣΚ !
Anaconda είπε
Προβλεπόμενος αλλά βιάζεσαι.
Lampros είπε
δυο ερωτησεις απο τον αδαή εμένα. Η φωτογραφία απο που ειναι????? και το τελευταιο σχολιο ειναι απο τα Ιμια?
Και ενα σχόλιο μονο. Σας ευχαριστω πολύ όλους στο Ολυμπια, τι σημαντικότερο αυτή την εποχή ειναι να ξέρουμε πως δεν ειμαστε μονοι μας. όσο για το πότε θα ξεχυθεί το ποτάμι και θα τρεχουν τα ποντικια να κρυφτουν, ας μην εχουμε αμφιβολία. Έρχεται. Το ποτε εχει μικρή σημασία. Ο έλληνας εχει υπομονή, και η εκδίκηση τρωγεται κρύα. Ας κάνουν ονειρα, και ας επαναπαυονται πως τιποτε δεν θαγινει. Αν ξεκινήσει η αντιδραση θα ειναι εκθετικά επιταχυνόμενη και συντομα δεν θα μπορουν να την ελέγξουν
Anaconda είπε
“Η φωτογραφία απο που ειναι?????”
h..p://www.hellenicnavy.gr/images/yphresies/den/fotos/hi/epixeiriseis9.hi.jpg
“το τελευταιο σχολιο ειναι απο τα Ιμια?”
h..p://armyalertnews.blogspot.com/2012/01/1996_26.html
Lampros είπε
να εισαι παντα καλα. Σε ευχαριστώ
Anaconda είπε
ΕΓΩ σε ευχαριστώ.
kim il sung είπε
Θελω προκαταβολικα να ζητησω συγγνωμη απο τους φιλους του ιστολογιου γιατι αναπαραγω και εδω ενα προηγουμενο σχολιο μου (οπως για την απαισια ορθογραφεια μου) αλλα επειδη θεωρω μια ισχυρη παραμετρο του προβηματος που υφισταμεθα σημερα , το επαναλαμβανω ζητοντας παλι συγγνωμη.
Ενα απο τα βασικα προβληματα που αντιμετωπιζουμε σαν κρατος ειναι η εν δυναμει τουρκικη απειλη που χρησιμοποιηται απο τους Κυριους του χρηματος σαν αντιδοτο σε καθε υποψια αντιστασης της ελλαδος στα οικονομικα και γεωπολιτικα τους σχεδια για την κρισιμη αυτη περιοχη που συνδεει την μεση ανατολη με την ευρωπη.
Αυτη την περιοδο επιτελους εχουμε μια ΧΡΥΣΗ ευκαιρεια να ξεφυγουμε απο την μεγγενη τους και να ανκαμψουμε και εξηγουμαι.
Εχουμε να διαλεξουμε αναμεσα σε δυο δρομους 1. τον αργο οικονομικο θανατο που εμπεριεχει και τον πλυθησμιακο μας αποδεκατισμο για ενα απροσδιοριστο χρονικο διαστημα ,ΧΩΡΙΣ κανενα ορατο τελος και χωρις καμμια δυνατοτητα οχι μονο ανακαμψης αλλα ουτε καν σταθεροποιησης στα σημερινα επιπεδα ΠΑΡΑΜΕΝΟΝΤΑΣ στην λογικη του δανισμου και ΑΠΟΔΟΧΗΣ του σημερινου χρεους
2 .ο δευτερος δρομος ειναι η αποριψη του εξωτερικου μας χρεους με συνεπεια μιας περιοδου εως 3 χρονια εως την σταθεροποιηση και μετα ανακαμψη.Για να ακολουθησουμε αυτον τον δρομο υπαρχουν ορισμενες προυποθεσεις που ειναι i)σταθεροποιηση των κρατικων εξοδων σε σχεση με τα εσοδα ΙΙ) αναπτυξη της γεωργιας ΙΙΙ) δημιουργια βιομηχανικης πραραγωγηςiv)ενισχυση των ενοπλων δυναμεων.
για μεν τους εξωτερικους οικονομικους μας στραγγαλιστες μπορουμε να αντεπεξελθουμε , οπως εκανε η αργεντινη , η τουρκια αλλα και η ρωσια .,ΕΝΑΝΤΙ ομως της εξωτερικης απειλης που δεν ειναι μονο απο ανατολας ,μην ξεχνατε την αλβανια αλλα και την βουλγαρια ακομη πολλω δε μαλλον την ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ απειλη που υπαρχει απο τους μουσουλμανικης καταγωγης (λαθρομεταναστες) δεν ειναι αμελητεα δεδομενου οτι δεν εχουμε την πολυτελεια εφεδρειων για ενα διμετωπο αγωνα , οσο μικρη και να ειναι η απειλη.
ΤΩΡΑ ΣΗΜΕΡΑ , ΤΩΡΑ και μεχρι τον ΙΟΥΝΙΟ οι αμερικανοι χρειαζονται μια σταθερη βαση στην ευρυτερη περιοχη για να μπορεσουν να εφοδιασουν και να συντηρησουν ενα θερμο πολεμο που εχουν ΟΡΙΣΤΙΚΑ αποφασισει με το ΙΡΑΝ.Δεν προκυται κατοπιν τουτου να επιτρεψουν το ανοιγμα ενος πολεμικου μετωπου στα μετοπισθεν τους απο μερους της τουρκιας.Αν εχετε παρατηρησει η (εχθρικη) με το Ισραηλ Τουρκια εχει κανονικα εισβαλει στην συρια σε μια προσπαθεια εκαθαρισης της εξωτερικης αμυντικης περιμετρου του Ιραν που αυτη την στιγμη ειναι η Συρια ,εξ ου και η παραδοξη (φιλοσυριακη )σταση της Ρωσιας.
Για οσους μελετουν την κατασταση της τουρκιας θα διαπιστωσουν οτι (φυτευτοι) Τσιλερ and company οδηγησαν την τουρκια στο ΔΝΤ , ΠΡΙΝ την εισβολη των (Αμερικανων) στο Ιρακ.Τυχαιο?? τι λετε εσεις?
Σημερα βλεπουμε το ιδιο σεναριο με την διαφορα οχι ΤΟΥΡΚΙΑ -ΙΡΑΚ αλλα ΕΛΛΑΔΑ -ΙΡΑΝ.
Οι τουρκοι ευφιεστα τα καταλαβαν την αδυναμια αντιδρασης των αμερικανων και εκαναν το μεγαλο βημα ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΟΥΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΝΤ αλλα οι Τουρκοι ειχαν ενα μεγαλο ατου ΙΣΧΥΡΟ ΣΤΡΑΤΟ .
Σκεφθηκε ποτε κανενας , η΄αναρωτηθηκε ΓΙΑΤΙ Η ΤΡΟΙΚΑ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ?αναρωτηθηκε κανεις γιατι η μειωση της στρατιωτικης θητειας αρχισε πριν 5 χρονια ,δηλαδη την περιοδο που ειχαμε αναγκαστεινα κανουμε 10 φορες το Ε9 για την καταγραφη της ακινητης περιουσιας που σημερα δεχεται καταιγιστικη επιθεση? αναρωτηθηκατε ποτε?
ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΑΤΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ να κανουμε την υπερβαση και να ξεφυγουμε ΣΗΜΕΡΑ ΟΜΩΣ ΟΧΙ ΑΥΡΙΟ,
Πολλοι θα αντιτεινουν οτι οι συλλογισμοι μου μπορει να μην ειναι σωστοι και να περασουμε τεραστιο κινδυνο και εγω θα τους θεσω το εξεις ερωτημα , μετα απο 5 χρονια σε τι κατασταση θα ειμαστε απο οικονομικη αποψη και απο στρατιωτικη?θελω να τους βαλω να σκεφθουν οτι οι τουρκοι σε καθε περιοδο που ειχαμε προβληματα κερδιζαν και κατι κανοντας εκβιασμο εκ του ασφαλους ,σε 5-6 χρονια τι θα κανουν οταν θα ειμαστε ΣΤΟ ΧΩΜΑ?
Συνεπως δεν εχουμε αλλη λυση εκ του να διακυνδυνεψουμε οχι μονο εξοδο απο το ΔΝΤ αλλα και ενοπλη αν χρειαστει ανατροπη του υπαρχοντος πολιτικου συσστηματος στο συνολο του αλλα και εναντιον ΤΩΝ ΑΡΧΟΝΤΩΝ ΤΩΝ MEDIA -οπως εκανε και ο ερντογαν και ο πουτιν για να εχουμε τον χρονο να δρασουμε χωρις εσωτερικη αντιδραση επιδοτουμενη , ολα τα αλλα ειναι πολυ απλα και δεν χρειαζεται καμμια ιδιαιτερη ευφιια γαι να τα φερεις σε περας ,φυσικα και πρεπει να βγουμε απο την ευρωπη απελευθερουμενοι απο ολους τους οικονομικους περιορισμους που μας επιβαλλει η παραμονη μας αλλα και την αποπομπη ολων των λαθρο απο την χωρα.
Anaconda είπε
Όπως αναφέρεται στην ακριβώς επόμενη ανάρτηση (h..p://olympia.gr/2012/02/10/άθλιες-μεθοδεύσεις-περικοπές-στις-έν-2/), ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Ένοπλες Δυνάμεις και Σώματα Ασφαλείας αν εφαρμοστεί το πρόγραμμα.
Όπως είχα καταστήσει σαφές (h..p://olympia.gr/2012/01/20/άρματα-ασθενοφόρα-βαλιτσάκια-πετρέλ/), το πρόγραμμα προβλέπει εσωτερικό κανιβαλισμό.
Όπως σημείωσα και πρόσφατα (h..p://olympia.gr/2012/02/08/μάθημα-θεωρίας-γιδοπαιγνίων/), θα επιβάλλουν την εκθετική μείωση των δημοσίων δαπανών για άμυνα και ασφάλεια, ήτοι δεν θα μπορούμε να υπερασπιστούμε τα κυριαρχικά μας δικαιώματα ούτε την έννομη τάξη, συνεπώς θα εξωθηθούμε στην αναρχία ή θα αναγκαστούμε να αποδεχθούμε αλλοδαπές προστάτιδες δυνάμεις.
kim il sung είπε
Καλημερα Anacoda .
τα ειδα και ειναι σωστα , απλως προτιμω μια κριτικη απο σενα αλλα και απο τους αλλους σχολιαστες (ει δυνατον με ΑΝΤΙΘΕΤΗ αποψη αλλα ανεπτυγμενη φυσικα )για τις δυνατοτητες που μπορει να μας προσφερει η δεδομενη χρονικη στιγμη .
Anaconda είπε
Έχω αναπτύξει παλαιότερα γεωπολιτικά ζητήματα και δεν το κάνω περαιτέρω διότι οι αλλοδαποί έχουν ισχυρούς μηχανισμούς μελέτης και ανάλυσης των λεγομένων μου προς όφελός τους σε αντίθεση με το εγχώριο σύστημα κοπτοραπτικής αναπαραγωγής αναλύσεων άλλων.
Όπως έχει ιστορικά αποδειχθεί πολλάκις (βλ. λ.χ. h..p://olympia.gr/2012/01/29/επειγον-κρισιμο-διλημμα/), είμαι μόνος αλλά δεν κάνω λάθος.
kim il sung είπε
Οταν λες -εγχώριο σύστημα κοπτοραπτικής αναπαραγωγής αναλύσεων άλλων- μπορεις να το κανεις λιγο πιο λιανα σε παρακαλω ?,γαιτι αν εννοεις εμενα με κολακευεις αλλα δεδομενου οτι υπαρχουν και αλλες πορτοκαλιες που κανουν πορτοκαλια και δεν υπαρχεει αποκλειστικοτητα στην σκεψη , ακομη στην Ελλαδα ,
Υπαρχεει ομως ενα προβλημα .Διαβασα την αναρτηση σου και νομιζω οτι κανεις λαθος γιατι δεν αναφερομαι σ’ αυτην την περιπτωση -που αναμφισβητητα παιζει ρολο και ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ-αλλα εγω μιλω μονο για (συμβατικες)δυνατοτητεςΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ , ουτε στιγμη δεν αναφερθηκα σε πετρελαια και τι μπορουν να προσφερουν -αφηνοντας το σαν επιπλεον (bonus)!Το προβλημα των πετρελαιων ειναι το χομπυ μου πολυ πριν γεννηθουν πολλοι εδω μεσα.
Οσο για τους ξενους που παραμονευουν στο σκοταδι να παρουν μυαλο και ιδεες απο μας , λιγο χλωμο το βλεπω , δεδομενου οτι αυτοι ειναι οι μαγειροι και οχι εμεις ,αν δεν το ξεχασες?!!
ευχαριστω παντος για την απαντηση σου.
Anaconda είπε
Εκπροσωπείς το εγχώριο αρμόδιο σύστημα; Δε νομίζω.
Όπως προείπα, τζάμπα ανάλυση σε αλλοδαπούς δεν παίζει. Προφανώς δεν γνωρίζεις τον τρόπο που λειτουργεί αυτή η αγορά παγκοσμίως, συνεπώς δικαιολογείσαι.
Για τις δυνατότητες που λες, ρίξε μια ματιά στο h..p://olympia.gr/2012/01/24/mου-το-αφησε-ο-πελαργος-στην-πορτα-αποκ/ για να δεις ότι υπάρχουν πατριώτες ειδικοί που ξέρουν.
Με συγχωρείς που δεν μπορώ να επεκταθώ περαιτέρω δημοσίως.
Γιώργος Κ. είπε
@Anaconda Μαζί σου κι εγώ φίλε/η. Τίποτα δεν αξίζει περισσότερο από την πατρίδα μας. Πρέπει να την παραδώσουμε τίμια και ακέραιη στα παιδιά μας. Έχουμε ΙΕΡΟ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝ.
Anaconda είπε
και χωρίς επιτρέψουμε σε ανώμαλους να μαγαρίσουν τα παιδιά μας
ΜΑΝΟΣ είπε
Ή ΑΛΛΙΩΣ: ΤΑ ΙΔΙΑ ΦΥΛΑΣΣΕ.
Anaconda είπε
Έτσι ακριβώς ΜΑΝΟΣ.
dim είπε
Ειμαι ενας καλομαθημενος Ελληνας οπως ολοι μας….Θελω ομως να πω στους ανα τον κοσμο “φιλους” μας ,οτι θα “μεταλλαχθω” πολυ ευκολα σε αληθινο ΕΛΛΗΝΑ,και τοτε αλλοιμονο τους….
Οι ουνοι το ξερουν καλα αυτο αλλωστε.
Δεν γουσταρω να παραδωσω στα παιδια μας μια πατριδα ΤΙΠΟΤΑ.
Δεν γουσταρω να αφησω τα παιδια μας να γινουν σκλαβοι των γονιδιακα βαρβαρων ΤΙΠΟΤΑ (ουνοι….).
Απο αυριο ας ξεκινησει η αντισταση,βγαλτε Ελληνικες σημαιες στα μπαλκονια,ετοιμαστητε ψυχολογικα για την μαχη…ας βαλουμε τον φοβο στην ακρη,εξ”αλλου ο φοβος ειναι ιδιον λογικα σκεπτομενων ανθρωπων,αναμεσα απο τους οποιους ξεπηδουν οι ΗΡΩΕΣ.
Αισθανομαι οτι η οργη πλεον ξεχειλισε μεσα στην ψυχη μου…..πρεπει να επελθει η καθαρση και για να συμβει αυτο χρειαζεται ΑΙΜΑ…….
Χρειαζεται το ΑΙΜΑ των προδοτων,των απογονων τους και αν τολμησουν να εμφανιστουν το ΑΙΜΑ των ουνων…
Συγχωρηστε μου την φλυαρια.
Anaconda είπε
Η μετάλλαξη του Έλληνα από πράο πολίτη σε λυσσασμένο θηρίο γινόταν πάντοτε λόγω κάποιου κοινού εχθρού και την ύστατη στιγμή, όπως τώρα.
Lampros είπε
Συμφωνω μαζί σου.
Ο άνθρωπος και οχι μονο ο έλληνας, εχει δυναμεις (σκοτεινες ή όχι δεν εχει σημασία) να γίνεται θηριο ακομα και όταν ο ίδιος δεν το περιμένει. Ποιος δεν εχει τρομαξει απο τον ίδιο του τον ευαυτό όταν αντιδρασε σαν αγρίμι σε ενα … φαναρι??!! Ποιος απο εμας – που θεωρω πως εχουμε ενα επίπεδο- δεν το εχιε κανει αυτό.
Βαλτε λοιπόν τον αυτό σας σε συνθήκες πραγματικής κρίσης, βαλτε και λίγο απο την έμφυτη τρελα των ελλήνων, και σκεφτειτε τι μπορεί να συμβεί.
Μην εκπλαγείτε για τιποτε.
ΜΑΧΗΤΗΣ είπε
dim
Αμην ρε φιλε!
Για σενα και γα σας καθομαι και γραφω δυο Ολοκληρα χρονια!
Οτι …Οσοι ξυπνησαμε και ΓΙΝΑΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ,
ειναι καιρος να ενωθουμε και την δεδομενη στιγμη να Ξεχρεωσουμε σαν Ελληνικη γενια το ΜΕ3ΓΑ ΧΡΕΟΣ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ!..
Οσο μπορει πιο γρηγορα ..Μεταλλαξου ΣΕ ΕΛΛΗΝΑ , οπως λες!
Θεμα χρονου ειναι να κανεις την Υπερβαση!
Και τοτε …αλλοιμονο στους σουλτανους!
Anaconda είπε
Έτσι ακριβώς ΜΑΧΗΤΗΣ: ήρθε η ώρα!
Ιωαννης Μ είπε
μην περιμενεται τιποτα απο τιποτενιους
163 βουλευτες εχει χρηματισει μονο η ζημενς κατα τον υιο δοσιλογου χριστοφορακο
φανταζομαι υπαρχουν και αλλοι χορηγοι….
τους κρατανε ολους απ τα @ρχιδια
Anaconda είπε
Σωστός. Δεν περιμένουμε πλέον τίποτα από αυτούς πλην του αυτονόητου: να σκύψουν το κεφάλι στους σπόνσορές τους.
Γιαυτό και πρέπει να υπερασπιστούμε την Πατρίδα και τη Δημοκρατία ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ.
BΡΑΧΟΣ είπε
“Άνδρες πόλις και ού τείχη, ουδέ νήες ανδρών κεναί…”
Ο μέγας Θουκιδίδης.
Anaconda είπε
Ακριβώς.
Εύγε.
BΡΑΧΟΣ είπε
Στον Άγιο Τόπο δεν έχουμε ποτέ δικαιώματα.
Μόνον καθήκοντα.
ΥΔΡΟΧΟΟΣ-Γ. είπε
”Κύριε”, Εσύ που γράφεις το δήθεν σχόλιό σου με λατινικούς χαρακτήρες, είσαι Έλληνας; Πολύ αμφιβάλλω!! Άν όντως είσαι Έλληνας, οφείλεις να παρέμβεις και να ζητήσεις συγγνώμη!
ΥΔΡΟΧΟΟΣ-Γ
Anaconda είπε
h..p://armyalertnews.blogspot.com/2012/01/1996_26.html
ΥΔΡΟΧΟΟΣ-Γάματα με κεφαλαία γράμματα, ούτε στρατό δεν έχεις πάει…
Για το “Κύριε”, συγχωρεμένος. Για το “είσαι Έλληνας; Πολύ αμφιβάλλω!!”, ασυγχώρητος.
Διαμάντω (πρώην Ελληνίδα το λέω και το φωναζω) είπε
Καλημερα σας
Ανακόντα
Το σχόλιό σου είναι ΑΝΑΤΑΣΗ ΨΥΧΗΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ!!!!
ΝΥΝ ΥΠΕΡ ΠΑΝΤΩΝ Ο ΑΓΩΝ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ από τους πουλημένους χαρτογιακάδες δήθεν Έλληνες του κυνοβουλίου!!!!
Η ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
Anaconda είπε
Διαμάντω σε ευχαριστώ.
Για να δεις για τί είδους άτομα μιλάμε, σήμερα που όλη η Ελλάδα κλονίζεται, μάντεψε τί έγινε; Υπεγράφη το Προεδρικό Διάταγμα και συστάθηκε η Ελληνική Διαχειριστική Εταιρεία Υδρογονανθράκων!
ΔΕΝ ΞΕΠΟΥΛΑΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΜΕ ΕΓΚΑΘΕΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΔΟΣΙΛΟΓΟΥΣ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥΣ ΠΡΕΣΒΕΙΩΝ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΩΝ, ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ.
ΣΤΗΝ ΕΔΕΥ ΜΟΝΟ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ.
Διαμάντω (πρώην Ελληνίδα το λέω και το φωναζω) είπε
Ανακόντα
κάτι ξέρουν, μάλλον διαβάζουν Ολυμπία
Ίσως βιάζονται για το μεγάλο ξεπούλημα, ίσως να δώσουν στα αφεντικά τους το ρεγάλο για το υποτιθέμενο δάνειο μαμούθ για τους τόκους και όχι για τον λαό!!!!!
ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΛΟΥΣ!!!!
Πάντως χαίρομαι να σε διαβάζω!!!!
Anaconda είπε
Διαμάντω, εγώ θα χαρώ όταν υλοποιηθούν αυτά που γράφω!
Άντε, με μια μικρή χαρά την Κυριακή!
Διαμάντω (πρώην Ελληνίδα το λέω και το φωναζω) είπε
Ανακόντα
Όλοι μας θα χαρούμε αν υλοποιηθούν και περισσότερο αυτοί που φωνάζουν τόσο καιρό!!!!
Δεν είμαι Αθήνα, αλλά κυριακή αν έχει και στην Θεσσαλονίκη πορείες θα είμαι έξω!!!!
zonitis είπε
Ανακοντα αδερφε, το αρθρο σου αυτο ειναι αγκαθι στην καριδα μου. Αγκαθι γιατι δεν μπορω να ειμαι ουτε διπλα σου, ουτε μπορστα σου, ουτε πισω σου. Και θα το ηθελα πολυ. Δεν φανταζεσαι ποσο πολυ…. Δεν ξερω αν οι σκεψεις καποιου βοηθουν τις ενεργειες καποιου αλλου. Αν εναι ετσι να εισαι σιγουρος οτι θα εχεις την μικρη μου αυτη βοηθεια.
Anaconda είπε
Η προσευχή σου αρκεί.
kostakoutas είπε
Εμπρος κηρυξτε την παγκόσμια επανάσταση!!!
Ας αλλάξω τώρα πλευρό γιατί πιάστηκα.
Anaconda είπε
Αν ήσουν Έλληνας, τουλάχιστον δε θα βρώμιζες με αυτό το σχόλιο την ανάρτηση.
Άξιος ο μισθός σου.
BΡΑΧΟΣ είπε
Έλληνας είναι, απλώς είναι πνεύμα αντιλογίας.
Μην μαλώνετε.
Έχουμε δουλειές.
mpip είπε
BRAXO δεν θα στηχηματιζα…….
Zanglos είπε
Δεν θα σε βρίσω γιατί γραφεις ΚΑΙ καλά σχόλια,
αλλα γιατί αυτή η απαξίωση σε έναν πατριωτικό προάγγελμα?
Nancy είπε
ειρωνία είναι για όσους δεν συμμετέχουν και ξεθυμαίνουν γράφοντας…
Kostas Kostakouta είπε
Γιατί ειρωνεύομαι;
Γιατί υπολείπονται 48 ωρες.
Νανσυ,οτι δεν φτάνεις,να το αφήνεις ως έχει.
Anaconda είπε
Σε 48 ώρες γίνονται πολλά: ήδη ο Νάντιας Κομανέτσης αλλαξοπίστησε, το ίδιο και βουλευτές του ΠΑΣΟΚ.
Χρειάζεται ΜΑΧΗ, όχι ειρωνεία.
Kostas Kostakouta είπε
ανακοντα;
Μη μου λες για μάχες,οταν κατεβαινα στο δρομο,εσυ έβλεπες στην τηλεόραση.ανθρώπους να χτυπιούνται και τους έλεγες πράκτορες,αντιλαβου καμαρακιμ;
Αντε,γίνατε ολοι ραμπο κι απο πισω γκροβερ.
Anaconda είπε
Δεν το συνεχίζω γιατί προφανώς έχεις κάποια σύγχιση.
Nancy είπε
Κωστή ηρέμησε, να ερμηνεύσω το πνεύμα σου στο ζαγκλό προσπάθησα, δεν είναι ώρες τώρα για οξύτητες και παρεξηγήσεις, μετα απο τόσον καιρό γνωριστήκαμε πιά μεταξύ μας και δεν χρειάζεται να χαλάμε τις καρδιές μας χωρίς λόγο. Τουλάχιστον κάνε υπομονή να περάσουν τα δύσκολα και μετά, ποιός σε πιάνει
Kostas Kostakouta είπε
αμα τη βγαλω τη κυριακη,πραγματικά ποιος με ποιανει μετα!!
Ετσι_Νομιζω είπε
Δεν κατανοοω γιατι σε μια αναρτηση και στα
σχολια επ αυτης , που ομαλα και με
συμπνοια ακολουθουν , θα πρεπει να απαντησω
γραφοντας κατι χωρις ουσια.
Το προβλημα αγαπητε δεν ειναι ν’ αλλαξεις
πλευρο.
Θα ηταν χρησιμοτερο να αλλαξεις μυαλο, τροπο
σκεψης.
Θα ηταν χρησιμοτερο να σιωπας.
Δεν εχουμε σκοπο να κυρηξουμε παγκοσμια
επανασταση.
Σκοπος μας ειναι να αφυπνισουμε και
ενεργοποιησουμε τον Ελληνα επαναστατη που
εχουμε μεσα μας.
Για την Πατριδα μας για μας.
Αλλα εχουμε την καταρα οποτε αυτος ο
επαναστατης ξυπνα η επανασταση του να ξεφευγει
απο τα ορια της Ελλαδας .
Η επανασταση του και το αιμα του να βοηθουν την
παγκοσμοια κοινοτητα.
Του Ελληνα επαναστατη – πολεμιστη
χαρακτηριστικο αναγνωρισιμο και σεβαστο απο την
παγκοσμια κοινοτητα .
¨Στο εξής δεν θα λέμε ότι οι Έλληνες πολεμούν σαν ήρωες, αλλά ότι οι ήρωες πολεμούν σαν Έλληνες.¨
Γιαννης είπε
Για μενα το χειροτερο προβλημα ρε παιδια ειναι η υπογεννητικοτητα..θα μου πεις τι λες τωρα και συ εδω ο κοσμος χανεται…μα σε 100 χρονια δε θα υπαρχουν Ελληνες!!!θα ειμαστε μειοψηφία στο τοπο μας..Δεν ειμαι ακροδεξιός αλλα πιστευω οτι η Ελλ’αδα χρειαζεται οσο ποτε αλλωτε μια ακροδεξια κυβερνηση να λυσει επειγοντως το θεμα τον μεταναστων…του λυπαμαι ναι αληθεια, αλλα αν δε διωχτουν οπως οπως και δε δωθουν σοβαρα κινητρα για την αποκτηση παιδιων ειμαστε χαμενοι τελος..δε θα χρειαστει πολεμος για να αφανισουν τη χωρα μας..απλα να περιμενουν 100 – 150 χρονια ακομα και θα γινουμε απλα μια ενδοξη ιστορια..ειναι τραγικο
Anaconda είπε
Γιάννης, αν δεις την επιστολή που έχει λάβει ο ΠτΔ για το συγκεκριμένο θέμα ΘΑ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΕΙΣ!
Λύσεις εθνικά σωτήριες υπάρχουν, αλλά χρειάζεται ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ για να εφαρμοστεί το Σύνταγμα.
Γιαννης είπε
δεν εχω δει τη συγκεκριμενη επιστολη αλλα εχω διαβασει πολλες μελετες και πραγματικα εχω μελανχολισει..
μακαρι να υπαρχουν λυσεις και να ξυπνησουμε οσο γινεται πιο γρηγορα
Anaconda είπε
Να έχεις πίστη στη δύναμη του Έλληνα.
Έχουμε αντισταθεί ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ σε χειρότερους πολέμους από δαύτον.
Γιαννης είπε
αυτος ειναι πολυ υπουλος ομως φιλε..αλλο να εχεις τον εχθρο απεναντι, να ξερεις ποιος ειναι και να τον πολεμας και αλλο αυτο..
ποσοι ελληνες το γνωριζουν αυτο η το θεωρουν σημαντικη απειλη?οτι δε καταφεραν να κανουν με πολεμους τοσα χρονια το καταφερνουν τωρα με μια χουφτα ευρω και υπογεννητικοτητα…
kiki 1 είπε
Ανακοντα,
με χαρα στο καλεσμα θα παραβρεθω,
οπου μπορω,
οπως μπορω, ενωμενοι ποτε νικημενοι,
και πραγματι ειναι η τελευταια ευκαιρια.
Τωρα
Anaconda είπε
Γιάννης, ΔΕΝ θα λυγίσουμε: θα υπερασπιστούμε το δικαίωμα του έθνους στην ύπαρξη. Δε θα μας καταστρέψουν.
Anaconda είπε
Kiki 1, δεν υπάρχει αύριο. Όσοι λένε ‘κάτσε να περάσουν και μετά βλέπουμε’ εξυπηρετούν ανθελληνικά συμφέροντα ή/και είναι μέρος του παρακράτους.
kiki 1 είπε
Ανακοντα ,
μην το λες σε μενα,
αυτο,
κωλο δεν εχω βαλει κατω απο 10 χρονων,
ητοι 50 ετη φωτος,
παντος ειμαι παρουσα , παντα,
κυριως σε οτι ειναι για την Προστασια του Συνταγματος
της Δημοκρατιας, και της Εθνικης Ανεξαρτησιας,
τα σεβη μου
Anaconda είπε
Πάντα γερή, δυνατή και μάχιμη Kiki 1 – για την Πατρίδα και τη Δημοκρατία.
bronco είπε
Anaconda……..
Σε παρακαλώ πολύ…..μην ενοχλείς το κακόμοιρο – άρρωστο – ανώμαλο γεροντάκι.
Μα καλά χάθηκε τελείως το σέβας από τους νεοΈλληνες?
Κυριακή από πολύ πρωί όλοι με μια γαλανόλευκη στην πλατεία για πολύ μα πάρα
πολύ ηχηρό – δυναμικό παρών……
Με τιμή
Βαρβάκειος Ἀγορά είπε
Πρός τούς Πανεπιστημιακούς: Κύριοι εἶναι ἡ μέςγιστη εὐκαρία δι’ ἐσᾶς νά τιμήσετε τήν Πατρίδα πού σᾶς ἀνέδειξε μέ τό νά παρευρίσκεστε στό Σύνταγμα τήν Κυριακή.
Πρός τούς Βουλευτάς τῆς Ν.Δ.: ἡ Κυριακή εἶναι τό καθαρτήριο δι’ ἐσᾶς καί τίς οἰκογένειές σας, νά ἦστε στό Σύνταγμα μαζί μας.
Πρός τούς Βουλευτάς τοῦ ΠΑΣΟΚ: 31 χρόνια τώρα σᾶς τάιζε πλουσιοπάροχα ἡ Πατρίδα, εἶναι ὑποχρέωσίς σας νά εὑρίσκεστε στό Σύνταγμα τήν Κυριακή ἄλλως δέν πρόεκιται νά συγχωρεθῆται πιοτέ.
Πρός τόν κ. Καμμένο: εἰναι εὐκαρία νά βρωνοφωνάξουμε ὅλοι μαζί γιά νά σωθῆ αὐτή ἡ ὑπέροχη Πατρίδα.
Θέλουμε νά πιστεύουμαι ὅτι ὁ Ἑλληνικός Λαός καταλαβαίνει τήν σπουδαιότητα τῆς παρουσίας του στό Σύνταγμα τήν Κυριακή.
Nikos Giannou είπε
Ενα απο BRICS η βραζιλια οδηγειται στο χαος
Ανπατυξη να φανε και οι κοτες ……
Οι αστυνομικοί του Ρίο ντε Ζανέιρο συμμετέχουν από το βράδυ της Πέμπτης στην απεργία που άρχισαν οι συνάδελφοί τους στο Σαλβαδόρ και την Μπαΐα ζητώντας αύξηση μισθών, μια εβδομάδα πριν από την έναρξη… του Καρναβαλιού που προσελκύει εκατομμύρια τουρίστες.
Τα συνδικάτα των εργαζομένων της αστυνομίας, της στρατιωτικής αστυνομίας και της πυροσβεστικής του Ρίο υπερψήφισαν την απεργία, απορρίπτοντας την πρόταση βουλευτών για σταδιακή αύξηση των μισθών, σύμφωνα με τα μέσα ενημέρωσης της χώρας.
«Από τώρα, η ασφάλεια είναι ευθύνη της Εθνοφρουράς και του στρατού», τόνισε ένας πυροσβέστης μιλώντας σε συγκέντρωση, που διήρκεσε πέντε ώρες, μετέδωσε το τηλεοπτικό δίκτυο Globo.
Η απεργία στο Ρίο έρχεται μετά τις απεργιακές κινητοποιήσεις που ξεκίνησαν πριν από εννιά ημέρες τα μέλη της στρατιωτικής αστυνομίας στην Μπαΐα, με αποτέλεσμα ένα κύμα ανθρωποκτονιών, επιθέσεων και βιασμών.
Συνολικά 120 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους αυτές τις ημέρες, αριθμός διπλάσιος από το συνήθη μέσο όρο για αυτήν την εποχή.
Anaconda είπε
Υπουργός ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΑΣ κυβέρνησης μίλησε για φαβελοποίηση της Ελλάδας – δεν τίθεται ζήτημα αμφιβολίας περί των προθέσεων…
Και να φανταστείς ότι όποιος τόλμησε να το αναφέρει παλαιότερα (h..p://infognomonpolitics.blogspot.com/2011/07/blog-post_713.html) θεωρήθηκε γραφικός…
ΜΑΧΗΤΗΣ είπε
Τα συνδικάτα των εργαζομένων της αστυνομίας, της στρατιωτικής αστυνομίας και της πυροσβεστικής του Ρίο υπερψήφισαν την απεργία, απορρίπτοντας την πρόταση βουλευτών για σταδιακή αύξηση των μισθών, σύμφωνα με τα μέσα ενημέρωσης της χώρας.
Λεει…κατι?????
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Anaconda είπε
Υγιείς δυνάμεις υπάρχουν ΠΑΝΤΟΥ. Το μόνο ζήτημα είναι η ενεργοποίησή τους.
μακης ο χωριατης είπε
ΣΟΦΟΝ ΤΟ ΣΑΦΕΣ ΕΥΓΕ ΑΝΑΚΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ.
Anaconda είπε
Να’σαι καλά Μάκη – όποιος είναι από χωριό, ξέρει να εκτιμάει το αυθεντικό.
Γιώργος είπε
Καλα τα σοφα τα λογια.
Αντε να βγουμε εξω στους δρομους.
Anaconda είπε
Την Κυριακή κοντή γιορτή Γιώργο!
GADAROS είπε
Τα δεδομενα εχουν αλλαξει , αρδην.
Anaconda είπε
Έτσι ακριβώς GADAROS: το πρωΐ έλεγαν ‘δανειακή ξεπουλήματος της χώρας ή πτώχευση της χώρας’ ενώ τώρα λένε ‘δανειακή ξεπουλήματος της χώρας + πτώχευση του κόμματος / η χώρα δεν υπάρχει περίπτωση να πτωχεύσει’…
Миша είπε
Καλά αυτος δε μας έλεγε πως τελείωνε η Ελλαδα αν δεν ψηφιζε το Α Μνημονιο;;;
Τωρα κατάλαβε πως τα κράτη δεν πτωχεύουν;;
Ξέρεις ποια είναι η αλήθεια Ανακόντα;
ΕΧΕΙ ΚΑΛΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ , λόγω Κοραντή και όχι μόνο, και στηνει παγίδες δεξιά κι αριστερά μπάς και τι σκαπουλάρει….
Anaconda είπε
Миша, ας κάνει ό,τι θέλει, εμένα με ενδιαφέρει η πατρίδα μου και, δεδομένης της εξέλιξης, καλώς υπαναχωρεί από την παράνοια στη λογική.
Δεν είναι τυχαίο ότι, από τη στιγμή που άρχισε να έχει τον Κοραντή δίπλα του στα ραντεβού, άρχισε να αλλάζιε στάση…
Να δούμε πότε θα ξυπνήσουν και τα γίδια σε ΠΑΣΟΚ και ΝΔ: απορώ πώς είναι δυνατόν να σκέφτονται την κομματική πειθαρχία ως κάτι αξίας, δεδομένου ότι ΧΑΡΗ θα τους κάνει να τους βγάλει από το συρρικνούμενο 8%…
ΤИΤΟΡΜΟC ЭTOЛOС είπε
Εγώ επιμένω και στηρίζω Σαμαρά. Το “παιχνίδι” τώρα άρχισε και να με συγχωρείτε εγώ βλέπω ότι μόνο ο Σαμαράς μπορεί να “παίξει” σε αυτό το γήπεδο:
Ο Αντώνης έχει πεισθεί ότι οι ευρωπαίοι (= Γερμανοί) προσχηματικά θέλουν να μας “σώσουν”. Στην ουσία παρακαλάνε να “βγούμε” για να τους απαλλάξουμε από το φορτίο να μας διώξουν οι ίδιοι. Πολλοί σχολιάζουν, αλλά ΔΕΝ βλέπουν το μεγάλο γεωπολιτικό παιχνίδι που παίζεται μεταξύ ευρώ και δολλαρίου. Εκεί παίζεται το παιχνίδι , και έχει και άλλα “ημίχρονα” ( Ισπανία, Ιταλία).
Ο νοών νοήτω…
Anaconda είπε
Όποιος ψηφίσει τη Δανειακή, είναι ΠΡΟΔΟΤΗΣ. Δε θα θυσιάσω την πατρίδα μου μήπως και κατά τύχη ξυπνήσουν οι υπόλοιπες χώρες ενάντια στη Μέρκελ.
Τα περί γεωπολιτικών παιγνίων αφενός μη τα λες σε μένα διότι τυχαίνει πέντε πράγματα να γνωρίζω και αφετέρου δεν είναι υγιές να έχεις την ψευδαίσθηση ότι η ομάδα της Συγγρού έχει τη δυνατότητα να παίξει τόσο ψηλά σε στρατηγική. Μακάρι τα πράγματα να ήταν διαφορετικά, αλλά, εκ του αποτελέσματος, δεν ισχύει.
Τέλος, επέτρεψέ μου να σου επισημάνω ότι πριν από καμιά 40ριά χρόνια κάποιος είπε ότι ξεγελάστηκε. Το ίδιο θα πει και ο Παπανδρέου. Ας μην τριτώσει το κακό.
Kostas Kostakouta είπε
αναρωτιέμαι,ποιος αγρινιωτης να΄ναι…
Φαίη είπε
Μεστός λόγος.
Αυτοί οι αυτόκλητοι ‘εκπρόσωποί’ μας, ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
Δεν έχουμε άλλη επιλογή παρά να τους ανατρέψουμε. Δεν έχουν καμία θέση στη βουλή των Ελλήνων.
Θα σταθώ σε αυτό, επειδή προσπαθούσα να το πω με άλλα λόγια πριν λίγες μέρες αλλά τώρα τελευταία έχω τόσα νεύρα που μόνο το βρισίδι μου βγαίνει.
“Όποιος θεωρεί εαυτόν Ηγέτη, ας το αποδείξει μέχρι την Κυριακή και ας βγει μπροστά. Τώρα, όχι μετά.”
ΑΚΡΙΒΩΣ. Ας βγει μπροστά ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ να αποτρέψει την ψήφιση αυτής της προδοτικής σύμβασης. Άν βγει μετά, για μένα είναι το ίδιο με τους προδότες.
Έχουμε σκεφτεί τι θα κάνουμε την Κυριακή;; Γιατί είναι δύσκολο να κάνεις τον όχλο να αλλάξει δρομολόγιο. Είναι πολύ δύσκολο όσο κι αν το θέλει όταν απειλείται η ζωή του. Τι κάνουμε με τα δακρυγόνα; Τι κάνουμε όταν οι μπροστινοί τρώνε ξύλο; Πως μπουκάρουμε μέσα; Τί κάνουμε με τους προβοκάτορες; Πως θα σταματήσουμε την ψήφιση της δανειακής; Δεν θα έπρεπε να έχουμε ένα σχέδιο; Και δεν είναι απαραίτητο αυτό το σχέδιο να το γνωρίζουν όλοι. Όταν όμως υπάρχει μια ομάδα πάντα μπροστά που συντονίζει την κατάσταστη τότε το πλήθος γίνεται πολύ πιο δυνατό γιατί αποκτά μυαλό.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως οι πιο παλιοί από μένα που τους βλέπουν χρόνια τώρα να μας κηνυγούν σαν τα ποντίκια δεν έχουν βρει έναν τρόπο αντιμετώπισής τους.
Αυτοί είναι 100 200, εμείς χιλιάδες.
Αυτοί εκτελούν εντολές εμείς έχουμε ψυχή.
Κι όμως αυτοί με το ρόπαλο και τον ψεκαστήρα πάντα κερδίζουν. ΓΙΑΤΙ;;
Φαίη είπε
διορθ. κυνηγούν
Πατρικιος είπε
Αδιορθωτη
Anaconda είπε
Αυτό βρήκες να πεις ρε Πατρίκιε; Τουλάχιστον θα είσαι την Κυριακή μαζί μας;
Φαίη είπε
Ο Πατρίκιος γουστάρει να με πειράζει Anaconda.
Το ‘χει αυτό με όλες τις γυναίκες του Ολυμπία. Μην του στερήσω τη χαρά του παιδιού.
Anaconda είπε
Υπάρχουν στιγμές που σηκώνουν αστεία και άλλες που δεν σηκώνουν. Είμαστε λίγες ώρες πριν από τη σωτηρία ή την καταστροφή. Με λίγα λόγια όχι ακριβώς η στιγμή για αστεία.
Φαίη είπε
Μην τον παρεξηγείς τον Πατρίκιο Anaconda.
Εγώ φταίω. Ξέρει ότι δεν μπορώ να του κρατήσω μούτρα και το εκμεταλεύεται.
Μην μιλάς για καταστροφή. Ό,τι και να κάνουν δέν έχουν την συγκατάθεσή μας, το ξέρουν. Είναι ζήτημα χρόνου οι ισορροπίες να επανέλθουν. Ο λαός θα είναι αμείλικτος με δαύτους.
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ.
Anaconda είπε
ΟΛΟΙ έχουμε τη συνταγματική υποχρέωση να είμαστε εκεί.
Οι γνωστοί -Θεοδωράκης, Γλέζος, Μαρκεζίνης, Λυγερός, Καμμένος, Καθηγητές, κτλ- ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΠΡΩΤΑ ΑΠ’ΟΛΟΥΣ, ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ.
ΗΚ είπε
“Κι όμως αυτοί με το ρόπαλο και τον ψεκαστήρα πάντα κερδίζουν. ΓΙΑΤΙ;;”
Σήμερα, για ακόμα μια φορά, πρόσεξα πως ό κοσμος στο Σύνταγμα ήταν, για άλλη μια φορά, στον κόσμο του.
Τα ΜΑΤ είναι ψυχολογικά, σωματικα και τακτικά προετιμασμένα για μάχη. (Κρανη, ασπιδες, γκλοπ, προστατευτικα, μασκες, cs)
Ειναι ατομα γυρω στα 20-30 (?) σε σχετικα καλη φυσικη κατασταση και με περισση επιθετικοτητα.
Κινουνται σε σχηματισμούς και δρουν συνηθως συντονισμενα, με σαφεις στοχους.
Ειναι εκπαιδευμενοι ή μαθημενοι σε μαχη σωμα με σωμα.
Κατι που συνηθως παραβλέπουμε: φορουν στολες ειναι μια ομαδα.
Σε ψυχολογικο επιπεδο η αίσθηση του ανηκειν σε μια ο μ α δ α είναι κατι το ισχυρο.
Ξερεις ποιοι ειναι οι συμπολεμιστες σου και ξεχωριζεις τους εχθρους.
Νοιωθεις ασφαλης, ξερεις πως κάποιος σε προσεχει εχεις σιγουρια.
Εισαι εσυ/ εμεις εναντιον των απεναντι.
Οι διαδηλωτες (εμεις).
Η πλειοψηφία ειναι ψυχολογικα, σωματικα και τακτικα απροετιμαστοι για οποιαδηποτε συγκρουση.
(κρανη λιγα, μασκες ελαχιστες, μερικα καδρονια, καποιοι με ρουχα μηχανης)
Ηλικιακα μεταξυ 18-80, αγανακτισμενοι μεν αλλα ‘καλοι’ ανθρωποι που δεν πιστευουμε οτι τα ΜΑΤ ειναι εχθροι μας.
Κινουμαστε απροβλεπτα ως οχλος εχουμε ασαφεις στοχους και ειμαστε εντελως ασυντονιστοι.
Ειμαστε μια πασαρελα χρωματων υφασματων και ρουχων τα περισσοτερα ακαταλληλα για τη δουλεια.
Δ ε ν ειμαστε ο μ α δ α. Ειμαστε οχλος.
(Βεβαια εαν ολοι μαζι καναμε ντου θα τους παταγαμε αλλα δεκαδες θα ποδοπατιοντουσαν κλπ κλπ)
Ξερουμε ποιος ειναι ο διπλανος μας?
Ξερουμε τους ασφαλιτες, τους προβοκατορες ποιοι ειναι?
Εχουμε οικογενεις και θελουμε να γυρισουμε σε αυτες και οχι να μας ερθουν βαλιστικα μαρμαρα των συνεργατων.
Εμπιστευομαστε τους διπλανους μας στην πορεια??
Τα ΜΑΤ εχουν το Νομο με το μερος τους.
Εμεις ακομα μεσα μας νιωθουμε πως παραβιαζουμε το Νομο και αυτο εινα λαθος.
“Αυτοί είναι 100 200, εμείς χιλιάδες.”
Θερμοπύλες, μας λεει κατι?
Πρεπει να υπαρχει σχεδιο και να ειναι απλο.
“Σημερα μεσα στη Βουλη, ντου απο παντου”
Απο ολες τις πλευρες και τον Κηπο ακομα ντου με σιδεροβεργες μολοτοφ και οτι αλλο.
Σαρισσες? Κρατας τα ΜΑΤ σε αποσταση και τα απωθεις προς οπου.
Σταματαω εδω για να μη το παμε στο επομενο επιπεδο.
Διγενής Ακρίτας είπε
Anaconda ευχαριστούμε
Anaconda είπε
ΕΓΩ σας ευχαριστώ και σας περιμένω την Κυριακή να σας σφίξω το χέρι.
Διγενής Ακρίτας είπε
Anaconda είμαι κάθε φορά στον αγώνα είτε από την Αγγλία είτε όντας στην Ελλάδα ,
μιλώ καθημερινά για την αλήθεια ως αλήτης (όχι στην λήθη),
¨ομως νομίζω οτι η προσπάθεια της Ολυμπίας πρ’επει να μετουσιωθεί και πέρα από την, μέγιστη ομολογουμένος, προσφορά της τεκμηριωμένης πληροφόρησης
Anaconda είπε
Έχεις απόλυτο δίκιο. Πλέον το minimum situational awareness υπάρχει σε όλους τους Έλληνες. Αυτό που χρειάζεται είναι ΔΡΑΣΗ.
ΜΑΧΗΤΗΣ είπε
Η ωρα των Συγκρουσεων ΦΤΑΝΕΙ!
Οσοι αισθανονται Ελληνες ,
οσοι αισθανονται το Ιστορικο μας Χρεος
οσοι εχουν αγαπη στη Δημοκρατια και Ελευθερια,
οσοι νοιωθουν μεσα τους οτι τους καλει το καθηκον,
οσοι δεν εζησαν για μαμ-κακα-και νανι…
οσοι δεν θελουν να αλυσοδεθουν μαζι με τα παιδια τους στα κουπια της γαλερας των Γερμανων,
οσοι νοιωθουν ,εκλαψαν , τιμησαν και τιμουν τους παπουδες τους που επεσαν σε αγωνες για αυτο το τοπο,
οσοι δεν θελουν να βλεπουν μαραζωμενα τα παιδια τους,
οσοι δεν κιοτεψαν και δεν θελουν να κιοτεψουν,
οσοι καταλαβαν οτι οι εκλεκτοι τους ειναι ιουδες …χωρις σωτηρια…
οσοι θελουν να ξαναζησουν ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ…
η ωρα ΗΡΘΕ!
ΑΡΧΙΖΕΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΠΟΛΕΜΟΣ…!
ΕΠΑΙΖΑΝ ΜΟΝΟΤΕΡΜΑ….ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΧΑΡΤΙΑ..
ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΜΑΣ…
ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΤΙΣ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ , ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΕΚΕΙ, ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΗΣΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΚΡΕΜΑΛΕΣ!
ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΕΙΑ….
ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ ΜΑΣ ΑΦΗΣΑΝ!
ΣΤΟ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΗΜΕΙΟ Η ΠΡΩΤΗ ΜΑΧΗ!
ΑΥΤΟΙ ..ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΡΕΜΑΣΟΥΝ ΓΙΑ ΑΙΩΝΕΣ…ΜΕ ΜΙΑ ΚΡΕΜΑΛΑ ΔΗΘΕΝ ΝΟΜΙΜΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ…!
ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΕΞΩ . ΘΑ ΔΩΣΟΥ7ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΜΑΧΗ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΚΡΕΜΑΛΕΣ!
ΜΑΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ…
ΣΗΜΕΡΑ ΗΣΑΝ …ΔΙΣΤΑΚΤΙΚΟΙ….ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ…ΗΞΕΡΑΝ ΟΤΙ ..ΞΕΡΑΜΕ…
ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΙΧΤΗΚΕ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ…ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΣΙΜΠΗΣΑΜΕ…
ΜΕΙΝΑΝ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ!
ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΘΗΚΑΝ ΠΙΟ ΠΟΛΥ!
ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ , ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΑΝ…..
ΜΑΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ., ΠΑΡΑΙΤΟΥΝΤΑΙ, ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΕ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ, ΑΡΧΙΣΑΝ ΓΚΡΙΝΙΕΣ ΣΤΙΣ ..ΟΜΑΔΕΣ…
Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ..ΞΥΠΝΗΣΕ ΑΠΟΤΟΜΑ….ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΜΕ ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ ΝΑ ..ΞΕΧΩΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΕΞΙΛΕΩΘΕΙ…
ΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ…ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΙ…
ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΒΡΑΖΕΤΕ..ΝΟΜΙΖΑΝ ΟΤΙ ΣΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ…
ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΝΟΙΩΘΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΣΑ ΜΑΣ…
ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΦΑΛΑΓΓΙ..
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΒΡΩΜΑΝΕ ΤΑ ΧΝΩΤΑ ΜΑΣ….
ΚΑΙΡΟΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ!
ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΤΟ ΕΛΛΗΝΕΣ!
ΠΡΟΔΩΣΑΝ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ, ΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ!
ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ..ΖΥΓΙΣΟΥΜΕ!
ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ!
ΑΝ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ , ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ..ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ…
ΝΟΙΩΣΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΣΟΥΝΑΜΙ (!)
Η ΑΥΡΙΑΝΗ ΜΑΣ ΜΕΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΙΩΤΙΚΗ!
ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ ΟΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΙ!
ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΠΑΓΡΥΠΝΑΜΕ!
ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΘΙΞΟΥΝ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΛΙ ΤΣΟΥΝΑΜΙ!
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΛΟΥΝ..ΟΙ ΙΔΙΟΙ!
ΝΑ ΝΟΙΩΣΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΝΟΙΩΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΑΛΕΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ!
Ο Μαχητης παντα εκει, παντα παρων,
στο Ιστορικο πικ νικ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ
ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΟΤΕΣ!
ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΛΙΓΟΙ, ΕΚΛΕΚΤΟΙ, ΑΡΙΣΤΟΙ, ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ..
ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!
Εκει,,,, Μπροστα στο μνημειο των ΗΡΩΩΝ ΜΟΥ!!
Anaconda είπε
Πάντα οι Έλληνες πολεμούσαν για όλη την ανθρωπότητα – και είναι εύλογο, διότι Έλλην = Άνθρωπος.
Bourdelo είπε
Ένα τραγούδι από την ιδιαίτερη πατρίδα μου, για να αναδρανίσουμε, λίγο πριν από την έναρξη του αγώνα.
Τα λέμε από κοντά πλέον την Κυριακή.
kiki 1 είπε
Ανακοντα,
μολις ληξει το εργο,
και ξεκαθαρισει η κατασταση,
σε θελω, αν θελεις και εσυ,
αλλα για αλλο θεμα,
εχουμε καιρο, βεβαια γιαυτα,
παρεπιπτοντως,
το πρωτο συλλαλητηριο που πηγα, με τον πατερα μου
ημουν 6 χρονων για την Ενωση της Κυπρου
Anaconda είπε
Kiki 1, αν ζήσω, στη διάθεσή σου.
kiki 1 είπε
Ανακοντα,
ειμαστε σκληρα καρυδια ,
θα σου πω ενα τραγουδακι,
η πατρις μου ειναι η Μανη,
που το βολι δεν την πιανει,
και εμας, εχουμε δωσει και αλλες μαχες,
παλια,
μειναμε ορθιοι,
αλλα ειναι σαν το ποδηλατο,
δεν το ξεχνας ποτε,
ποτε και πως.
να σου πω καλο βολι,
και θα τα ξαναπουμε
Αμετανόητος είπε
ή ΤΑΝ ή ΕΠΙ ΤΑΣ
όπως στην Ελληνική Σημαία που την κυμάτιζε κάποιος Ελληνας, εχτές, στο Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη.
Αγέρωχα.
eirini είπε
+111111111111111111111111111
Ρίκα Κ. είπε
Η θεσμοθέτηση της φτωχοποίησης και εξευτελισμού μας θεωρώ πως δεν είναι ο τελικός σκοπός, αλλά αποτελεί ταυτόχρονα και μέσο για να πετύχουν τα ευρύτερα σχέδιά τους οι σκοτεινοί του πλανήτη. Γι’ αυτό και προηγήθηκε, και κλιμακώνεται η ταπείνωση και η διαπόμπευσή μας, με τους εκβιασμούς και τις απειλές που βιώνουμε καθημερινά εδώ και 2,5 χρόνια τουλάχιστον.
Μας κουνούν το δάχτυλο και μας λοιδωρούν με κατάπτυστα δημοσιεύματα και εξώφυλλα εκείνοι που αιματοκύλισαν την Ελλάδα λίγες δεκαετίες πριν, εκείνοι που μας οφείλουν ποσά ανάλογα του χρέους μας, εκείνοι που μας χρωστούν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ μόνο για το ΦΠΑ του αεροδρομίου. Και δεν αναφέρομαι, όσο κι αν το θυμικό προς τα εκεί κατευθύνεται σε τέτοιες στιγμές και εποχές, στον λαό των Γερμανών, αλλά στους ιθύνοντες αυτών και σε εκείνους που κρύβονται πίσω και από αυτούς.
Αυτό που είναι βέβαιο για όλους μας είναι ότι είμαστε πλέον ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ να μην επιτρέψουμε την θεσμοθέτηση της καταστροφής μας,
ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ να επιφέρουμε την ΤΙΜΩΡΙΑ των εγχώριων Δούρειων Ίππων που δεκαετίες τώρα αιματοκύλισαν το νου μας, αποπροσανατολίζοντας και παραπλανώντας μας με την βοήθεια των ατελείωτων τεχνικών ελέγχου του νου, ασκώντας νοητική τρομοκρατία και υπονομεύοντάς μας ιδεολογικά. Μέσα στο παρόν κοινοβούλιο βρίσκουμε την τεράστια πλειοψηφία των προθύμων προδοτών που το επέτρεψαν αυτό, και το διευκόλυναν, με ιδίον όφελος οικονομικό, και άλλο. Είναι εκείνοι που αν δεν υποτάσσονταν στο ελεγχόμενο από ξένα κέντρα εξουσίας παρακράτος, δεν θα βρίσκονταν στις θέσεις αυτές.
Αυτοί είναι που πρέπει να τιμωρηθούν αυστηρά, και, ναι, σε καιρό οικονομικού πολέμου, η ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ δεν τιμωρείται ελαφρά. Το Σύνταγμα είναι σαφές, και οι ευθύνες έχουν ονοματεπώνυμο.
ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ είμαστε, ναι. Και όλοι τους ταυτόχρονα καραδοκούν, με τα δικά τους όργανα και οργανώσεις, να καπηλευθούν και να καταστρέψουν όποια επαναστατική κίνησή μας λειτουργήσει με βάση το ΘΥΜΙΚΟ και την ήδη ατελείωτη συσσωρευμένη ΟΡΓΗ μας.
Γι’ αυτό χρειάζεται ΟΡΓΑΝΩΣΗ, προσοχή και συγκεκριμένη ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΗ, ούτως ώστε το μειονέκτημα της εν θερμώ αντίδρασης να μετατραπεί σε ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΔΙΚΑΙΟΥ.
ΠΡΟΣΟΧΗ, η οργισμένη αποφασιστικότητά μας δεν πρέπει να μετατραπεί σε όπλο του συστήματος. Από μόνη της, και η αναμφισβήτητη επίγνωση αυτής εκ μέρους των υποταγμένων, ΗΔΗ επιφέρει αναδιπλώσεις τους. Αναμένουμε κι άλλα ΠΟΛΛΑ.
Στόχος μας δεν είναι η εκτόνωση του θυμού μας αλλά η ΝΙΚΗ μας απέναντι σε ένα σύστημα πολυπλόκαμο, ακόμα βαθιά ριζωμένο στις συνειδήσεις μας, ύπουλο και καλά δικτυωμένο. Όπλο μας Ο ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΦΟΒΟΣ, μόνιμη παρέα όλων των τρομοκρατών, ειδικά των πολιτικών τρομοκρατών και των οικονομικών δολοφόνων που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε και ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ !
johnnie είπε
Για δείτε και εδώ, τα πράγματα έχουν αρχίσει να γίνονται πολύ επικίνδυνα: http://hggiken.pblogs.gr/2012/02/sokaristiko-epibebaiwthhke-h-plhroforia-afixhs-germanwn-astynomi.html
ΗΚ είπε
Να το επιβεβαιωσει και καποιος αλλος?
johnnie είπε
http://kostasxan.blogspot.com/2012/02/blog-post_249.html
Anaconda είπε
Βρε δε πάν να έρθουν και κυανόκρανοι, ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΘΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΡΑΝΙΔΟΣ.
ΗΚ είπε
Μα εαν ειναι ξενοι θεωρω οτι ειναι δυναμεις κατοχης και μπορουμε να χρησιμοποιησουμε terminal force.
ΜΑΧΗΤΗΣ είπε
Καθολου απιθανο αλλα και ευχαριστο!
Ειναι αλλοιως να κτυπιεσαι με φασιστα εχθρο!
Ξαναχτυπηθηκαν οι γονεις μας…Νικησαν!
ΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΔΙΑΔΩΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΟΣΜΟΣ!
400 ΑΥΤΟΙ…ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΜΕΙΣ…ΜΑΛΛΟΝ ΧΑΝΟΥΝ!
ΚΑΙ ΑΝ ΧΑΣΟΥΜΕ…ΠΑΛΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ!
ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΑΘΕΥΤΕΙ, ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΡΙΣ…
ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΟ..ΚΑΚΟΠΙΣΤΟ ΠΟΛΥΘΡΟΝΙΣΤΗ…
ΟΤΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΞΑΝΑΡΘΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΗΡΑΝ ΤΗ ΧΩΡΑ!
ΑΝ ΕΠΑΛΗΘΕΥΤΕΙ…ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ….
ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ…
ΘΑ ΘΕΩΡΗΘΟΥΝ ΕΧΘΡΟΙ ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ …ΛΑΟ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ!
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ …ΞΕΝΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ!
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ss!
ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΕΣΑΝ ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΜΑΣ SS ΤΑ ΠΙΘΗΚΙΑ,….
ΤΟΤΕ Η ΤΙΜΩΡΙΑ ΑΣΥΖΗΤΗΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΕΜΑΛΑ!
Anaconda είπε
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ
ΠΟΤΕ δε χάσαμε όταν ήμασταν αποφασισμένοι: θα πολεμήσουμε για την πατρίδα μας και το μέλλον των παιδιών μας ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ.
ΜΑΡΙΑ είπε
Ν’ ἁγιάση τό στόμα σου,Ἀνακόντα μου…..ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ!
Anaconda είπε
ΜΑΡΙΑ, δεν πάει άλλο: ΩΣ ΕΔΩ.
Μας έχουν χτυπήσει αλύπητα με την υποτακτική οθωμανική προπαγάνδα τόσο πολύ που έχουμε ξεχάσει να σκεφτόμαστε ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
ΤΕΡΜΑ ΠΙΑ ΤΟ ΣΚΥΨΙΜΟ.
ΤΕΡΜΑ ΠΙΑ ΤΟ ΓΛΥΨΙΜΟ.
ΤΕΡΜΑ ΠΙΑ Η ΥΠΟΤΑΓΗ.
Α Ξ Ι Ο Π Ρ Ε Π Ε Ι Α
Όσο συμπεριφερόμασταν σα σκουλίκια μας πατούσαν μέχρι που έφτασαν να μας πουν να υπογράψουμε για να μπούμε στο χώμα.
Ο Χ Ι
ΜΑΡΙΑ είπε
Ὅλα αὐτά πού περιγράφεις,ΔΕΝ τά ἔκανε ἡ πλειοψηφία τοῦ λαοῦ μας.
Αὐτοί οἱ φιλήσυχοι,ἔντιμοι ἄνθρωποι,ἡ ραχοκοκκαλιά τῆς Ἑλληνικῆς κοινωνίας,
εἶχε πάντα καί φιλότιμο καί Πατριωτισμό.
ΟΜΩΣ,αὐτοί οἱ ἄνθρωποι ΔΕΝ ἔβγαιναν στούς δρόμους,ΔΕΝ ἔσπαγαν,ΔΕΝ βάραγαν,ΔΕΝ διεκδικοῦσαν……
Καί τά ἀσπόνδυλα ἔκαναν ἀνενόχλητα τή δουλειά τους……δυστυχῶς!!!
ΤΩΡΑ,Ο ΦΙΛΗΣΥΧΟΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗΣ ΘΑ ΒΓΗ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ
ΑΥΤΟΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ……..
ΚΑΙ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΗΡΘΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥΣ……
Anaconda είπε
Έχεις δίκιο: ο φιλότιμος πατριώτης είναι πλέον ΜΙΑ ΑΝΑΣΑ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ.
Ήρθε το τέλος και, όσο περνάνε τα λεπτά, το καταλαβαίνουν όλο και περισσότερο…
ΜΑΡΙΑ είπε
Αὐτό τούς καίει καί τούς τσουρουφλίζει……
Ὁ ἀπόλυτος πανικός,διότι νόμιζαν ὅτι μέ “πορτοκαλί” πανηγηράκια,θά κοιμηθῆ ὁ Ἕλληνας……
Δέν τούς τά ‘πανε καλά,ὅμως…..
Πόσες φορές τούς ἔχουμε ξευτιλίσει;;;;
Πόσες;;;;
Πάλι ἡ ΕΛΛΑΔΑ, θά τούς χαλάση τά σχέδια……
Anaconda είπε
Είναι το πεπρωμένο του Έλληνα τέτοιο: να παλεύει για λογαριασμό ολόκληρης της ανθρωπότητας ενάντια στη μετατροπή του Ανθρώπου σε πιθήκου μακάκα.
Ο Ελληνικός πολιτισμός είναι κάτι που μίσησαν γιατί δεν έχουν τη δύναμη να αγγίξουν.
Αύξησαν την ομογενοποίηση σε τέτοιο βαθμό ώστε να είναι πιο αποτελεσματικές οι μέθοδοι operational planning and control που εφαρμόζουν και στα ζώα.
Ξεχνάνε ότι ο Άνθρωπος είναι ον που βασίζεται στο άνω, στη δημιουργικότητα, στη δημιουργία. ΑΥΤΟ τους πονάει.
ΜΑΡΙΑ είπε
Καί ἐγώ αὐτό πιστεύω,Ἀνακόντα….
Βαθύτατα κομπλεξικοί καί λίγοι,ἔχουν ἀποδειχθεῖ!!!
Καί ἐκτός τοῦ πολιτισμοῦ μας στόν ὁποῖο χρωστοῦν ΤΑ ΠΑΝΤΑ,τούς τρελλαίνει τό γεγονός
ὅτι ἀπό τήν ἀρχαιότητα ὥς τό ’21 καί τό ’40…..ΕΜΕΙΣ οἱ λιγότεροι καί οἱ φτωχότεροι,
ἀποδεικνυόμαστε ΜΕΓΙΣΤΟΙ!!!!
Τήν ἧττα του τό γ’ ράϊχ,τήν “χρεώνει”σέ ἐμᾶς…..καί ἔτσι εἶναι!!!
Νόμιζαν οἱ ἀφελεῖς,ἐκδικητικοί πιθηκάνθρωποι, ὅτι τώρα θά πάρουν τήν ρεβάνς……..
Ἀντ’ αὐτοῦ,θά ὑποστοῦν τήν ἧττα ΚΑΙ τοῦ δ’ ράϊχ……
Anaconda είπε
Το συγκριτικό μας πλεονέκτημα δεν ήταν ποτέ τα πλούτη αλλά η ελευθερία σκέψης.
Αντί να σπρώξουν τον υπόλοιπο κόσμο στα Ελληνικά ιδεώδη, προσπάθησαν με πολλούς τρόπους να μας καθυποτάξουν σε ποταπές εγκεφαλικές λειτουργίες, μηδαμινό υποσύνολο των ανθρωπίνων ικανοτήτων.
Ασχολούμαστε καθημερινά με τα σκατά αντί να μεγαλουργούμε.
Το DNA του Έλληνα δε ξεγράφεται: πάλι εμείς να πολεμήσουμε για τον Άνθρωπο.
ΜΑΡΙΑ είπε
Καί ἄν θέλουμε νά εἴμαστε ἀπόλυτα εἰλικρινῆς,δούλεψαν μεθοδικά…….
Λαλιώτης,Κωστόπουλος ἀνέλαβαν τό σάπισμα τῆς νεολαίας, προωθῶντας συγκεκριμένο λάϊφ στάϊλ.
Νεοπλουτισμός καί Ἅγιος ὁ Θεός…..
Ἦταν δύσκολο νά εἶσαι γονιός ἐκείνη τήν ἐποχή,καί ἐγώ κάποιες φορές παρ΄ ὁλίγο νά παρασυρθῶ.
Εὐτυχῶς ἡ Μάνα μου ἦταν βράχος, καί δέν σήκωνε πολλά……
Τήν εὐγνωμονῶ κάθε λεπτό στή ζωή μου,καί τῆς χρωστάω νά παλέψω μέχρι τέλους γιά ὅλα ὅσα μοῦ δίδαξε!
Δέν ξεχνῶ ΠΟΤΕ τό δάκρυ της κάθε 28η Ὀκτωβρίου,ὅταν μοῦ ἐξιστοροῦσε πῶς στριμώχνονταν οἱ ΛΕΒΕΝΤΕΣ μας στά τραῖνα,γιά νά πᾶνε στό μέτωπο…….
6 χρονῶν κοριτσάκι ἦταν καί μάτωνε ἡ καρδιά της γιά τήν ΕΛΛΑΔΑ…..
Αὐτό εἶναι τό dna μας…..ἀναλλοίωτο στούς αἰῶνες!!!
xaris είπε
Γεια σας παιδιά.Αλήθεια διαβάζω τα σχόλια σας και αρχίζω να ελπίζω πάλι. Αλλά η κάθε μέρα που περνάει με σκοτώνει .Ελπίζω αυτήν την Κυριακή να γίνει κάτι.
Anaconda είπε
Xaris, δεν υπάρχει προηγούμενη Κυριακή, δεν υπάρχει επόμενη Κυριακή. ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ Η ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ. ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. ΠΕΡΑΣ._
Κοκκινος Οχτωβρης είπε
Ήταν 18 Νοέμβρη
πέρα στο Μακρούν μπροστά
φτάσαν ταχτικοί χακένιοι
με τα μεταγωγικά
Τα παιδιά τούς καρτερούσαν
του στρατού του λαΐκού
και με τις χειροβομβίδες
τούς εκάμαν τ’ αλατιού
Κοινή Γαρ η Τύχη είπε
O χυτηρης λείπει από το video…..
‘Οφις φαρμακερός….
Kostas Kostakouta είπε
μη τρελαίνεστε,δεν πρόκειται να γινει και κάνας πόλεμος.
ΗΚ είπε
Έντονη φημολογία για δολοφονία του νέου ηγέτη της Β. Κορέας
Έντονη φημολογία αυτή την ώρα στην κινεζική έκδοση του Twitter για δολοφονία του ηγέτη της Βόρειας Κορέας Kim Jong-un. Ο βορειοκορεάτης ηγέτης σύμφωνα με τις ίδιες φημολογίες δολοφονήθηκε σήμερα στο Πεκίνο, μέσα στην Πρεσβεία της χώρας. Παράλληλα παρατηρείται μεγάλη κινητικότητα στην πρεσβεία της Β. Κορέας στο Πεκίνο. Επιπλέον πληροφορίες αναφέρουν πιθανή κίνηση κινεζικών στρατευμάτων στη Β. Κορέα προκειμένου να εμποδίσουν τυχόν ανεξέλεγκτη χρήση των πυρηνικών της χώρας.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Anaconda είπε
ΉΔΗ βρισκόμαστε σε πόλεμο: το λένε στελέχη της κυβέρνησης, εσύ γιατί δε θες να το καταλάβεις;
Kostas Kostakouta είπε
εννοω οτι δεν πρόκειται να βγουν τπτ τανκ κλπ
το λεω γιατι βλέπω κατι σχόλιά του στυλ,αν γυρίσω ζωντανός,αν δεν τραυματιστώ θανάσιμα κλπ…
Ας μην τραγικοποιουμε τα πράματα,οτι ειναι να γινει,θα γινει.
ΗΚ είπε
Μια ακομα φορα μηπως απαντησει καποιος/α.
“Κι όμως αυτοί με το ρόπαλο και τον ψεκαστήρα πάντα κερδίζουν. ΓΙΑΤΙ;;”
Σήμερα, για ακόμα μια φορά, πρόσεξα πως ό κοσμος στο Σύνταγμα ήταν, για άλλη μια φορά, στον κόσμο του.
Τα ΜΑΤ είναι ψυχολογικά, σωματικα και τακτικά προετιμασμένα για μάχη. (Κρανη, ασπιδες, γκλοπ, προστατευτικα, μασκες, cs)
Ειναι ατομα γυρω στα 20-30 (?) σε σχετικα καλη φυσικη κατασταση και με περισση επιθετικοτητα.
Κινουνται σε σχηματισμούς και δρουν συνηθως συντονισμενα, με σαφεις στοχους.
Ειναι εκπαιδευμενοι ή μαθημενοι σε μαχη σωμα με σωμα.
Κατι που συνηθως παραβλέπουμε: φορουν στολες ειναι μια ομαδα.
Σε ψυχολογικο επιπεδο η αίσθηση του ανηκειν σε μια ο μ α δ α είναι κατι το ισχυρο.
Ξερεις ποιοι ειναι οι συμπολεμιστες σου και ξεχωριζεις τους εχθρους.
Νοιωθεις ασφαλης, ξερεις πως κάποιος σε προσεχει εχεις σιγουρια.
Εισαι εσυ/ εμεις εναντιον των απεναντι.
Οι διαδηλωτες (εμεις).
Η πλειοψηφία ειναι ψυχολογικα, σωματικα και τακτικα απροετιμαστοι για οποιαδηποτε συγκρουση.
(κρανη λιγα, μασκες ελαχιστες, μερικα καδρονια, καποιοι με ρουχα μηχανης)
Ηλικιακα μεταξυ 18-80, αγανακτισμενοι μεν αλλα ‘καλοι’ ανθρωποι που δεν πιστευουμε οτι τα ΜΑΤ ειναι εχθροι μας.
Κινουμαστε απροβλεπτα ως οχλος εχουμε ασαφεις στοχους και ειμαστε εντελως ασυντονιστοι.
Ειμαστε μια πασαρελα χρωματων υφασματων και ρουχων τα περισσοτερα ακαταλληλα για τη δουλεια.
Δ ε ν ειμαστε ο μ α δ α. Ειμαστε οχλος.
(Βεβαια εαν ολοι μαζι καναμε ντου θα τους παταγαμε αλλα δεκαδες θα ποδοπατιοντουσαν κλπ κλπ)
Ξερουμε ποιος ειναι ο διπλανος μας?
Ξερουμε τους ασφαλιτες, τους προβοκατορες ποιοι ειναι?
Εχουμε οικογενεις και θελουμε να γυρισουμε σε αυτες και οχι να μας ερθουν βαλιστικα μαρμαρα των συνεργατων.
Εμπιστευομαστε τους διπλανους μας στην πορεια??
Τα ΜΑΤ εχουν το Νομο με το μερος τους.
Εμεις ακομα μεσα μας νιωθουμε πως παραβιαζουμε το Νομο και αυτο εινα λαθος.
“Αυτοί είναι 100 200, εμείς χιλιάδες.”
Θερμοπύλες, μας λεει κατι?
Πρεπει να υπαρχει σχεδιο και να ειναι απλο.
“Σημερα μεσα στη Βουλη, ντου απο παντου”
Απο ολες τις πλευρες και τον Κηπο ακομα ντου με σιδεροβεργες μολοτοφ και οτι αλλο.
Σαρισσες? Κρατας τα ΜΑΤ σε αποσταση και τα απωθεις προς οπου.
Σταματαω εδω για να μη το παμε στο επομενο επιπεδο.
Απο Πλατεια βαθης είπε
Απο…
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
Προς εκπροσώπους: Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ. Σερβάζ Ντερόουζ
Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου κ. Πόουλ Τόμσεν
Κεντρικής Ευρωπαϊκής Τράπεζας κ. Κλάουζ Μαζούχ
…
Σας προειδοποιήσαμε ότι αρνούμαστε να βρεθούμε απέναντι στους γονείς, στα αδέρφια, στα παιδιά μας, σε κάθε πολίτη αυτού του τόπου, που διαμαρτύρεται και απαιτεί αλλαγή πορείας.
…
Σας προειδοποιούμε ως νόμιμοι εκπρόσωποι των Ελλήνων αστυνομικών ότι θα απαιτήσουμε να εκδοθούν άμεσα τα εκ του νόμου προβλεπόμενα εντάλματα σύλληψής σας για σωρεία παραβάσεων της κείμενης νομοθεσίας, με την αυτόφωρη διαδικασία, σύμφωνα με ειδικές διατάξεις του ελληνικού ποινικού νόμου, όπως είναι η εκβίαση, η συγκεκαλυμμένη προώθηση κατάργησης ή συρρίκνωσης του δημοκρατικού μας πολιτεύματος και της εθνικής κυριαρχίας, η προσβολή άλλων ουσιωδών εννόμων αγαθών του ελληνικού λαού κλπ.
http://www.poasy.gr/web/index.php?option=com_content&view=article&id=732%3Aepistoli-pros-tous-ekproswpous-tis-troikas&catid=26&Itemid=77
Anaconda είπε
Υγιείς δυνάμεις υπάρχουν παντού!
ΤΩΡΑ είναι η ώρα να δείξουν την αγάπη τους προς την πατρίδα και τα παιδιά τους.
ΜΑΡΙΑ είπε
Τήν Κυριακή τήν περιμένουμε σάν γιορτή,τό βλέπω σέ πολλούς γύρω μου…….
Πάντα οἱ Ἕλληνες τήν μάχη,τήν ἔβλεπαν γιορτή……..εἶναι γραμμένο στά κύτταρά μας.
Πρέπει νά γίνη σαφές, ὅτι ἀγωνιζόμαστε Ἕλληνες ἐναντίων νεοταξιτῶν,καί ὄχι ἀριστεροί δεξιοί κ.λπ.
Νά προσέξουμε τίς προβοκάτσιες τῶν κουκουλοφλώρων,βγάλσιμο ἡ κουκούλα καί κατέβασμα τό παντελόνι…….νά μήν μποροῦν νά ξεφύγουν.
Καλή δύναμη σέ ὅλους………
Anaconda είπε
ΜΑΡΙΑ, δεν υπάρχουν χρώματα, παρατάξεις και οτιδήποτε άλλο – καμία σημαία/πλακάτ/αφίσα/κτλ: μόνο η Ελληνική σημαία.
Ο πόλεμος είναι εναντίον αυτών που θέλουν να καταλύσουν το Σύνταγμα της Ελληνικής Δημοκρατίας με τη βία.
ΜΑΡΙΑ είπε
Anaconda,τό γράφω γιά τούς φίλους τοῦ Κ.Κ.Ε. πρωτίστως……
Δέν εἶναι ὡραῖο νά βγαίνης στούς δρόμους γιά τήν Πατρίδα σου,καί νά ἀνεμίζης τήν κόκκινη σημαῖα μέ τό σφυροδρέπανο,ἀντί τῆς Γαλανόλευκης……
Ἔλεος….
Anaconda είπε
ΜΑΡΙΑ έχεις απόλυτο δίκιο.
ΜΑΧΗΤΗΣ είπε
Εαν τα πραγματοποιησετε καιεχετε τη διαθεση,
ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΘΝΟΦΥΛΑΚΗΣ-ΠΟΛΙΤΟΦΥΛΑΚΗΣ …ΣΦΥΡΙΞΤΕ ΜΟΥ!
ΣΤΑΣ ΔΙΑΤΑΓΑΣ ΣΑΣ!
Anaconda είπε
Όχι τέτοιες λεπτομέρειες εδώ σε παρακαλώ.
ΗΚ είπε
Διαγραψτε το σχολιο μου εαν πρεπει
Απο Πλατεια βαθης είπε
Αρχισαν να “μπαινουν νερα”.. Βυθιζονται..!!
3 απο 4 headlines του Blooberg αφορουν την Ελλαδα…
http://www.bloomberg.com/
http://www.bloomberg.com/markets/stocks/world-indexes/
… καθε παραιτηση ειναι και κια μια “ευστοχη τορπιλη”
Anaconda είπε
Έχουν καταλάβει πλέον οι βουλευτές ότι δεν υπάρχει σωτηρία.
Ακόμα και οι προσπάθειες των 4 για να σώσουν το κόμμα τους είναι για γέλια και για κλάμματα – ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΘΥΜΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥΣ!!!
Οι βουλευτές πλέον αρχίζουν να καταλαβαίνουν τις πραγματικές διαστάσεις. Αρχίζουν να καταλαβαίνουν ότι ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΑΥΤΟΙ.
Νομίζεις ότι την ανάρτηση του ΠΠ με τους 6 του Χολαργού δεν την είδαν;…
ΜΑΧΗΤΗΣ είπε
Ηδη το παραδεχτηκε στη σημερινη του συνεντευξη ο Καρατζαφερης..
Σε ερωτηση για το ποτε οι εκξλογες..
απαντησε…
οταν ξεφοβηθουν οι ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ…..!!!
Anaconda είπε
Σκέψου πού έχουμε καταντήσει: να ομολογείται ψυχολογικός πόλεμος στους εκφραστές της λαϊκής κυριαρχίας…
Έχουν κάνει το Σύνταγμα κουρέλι – αυτό ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΝΕΚΤΟ.
Yiannis Aeras είπε
ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ
http://alithinapsemata.gr/true-lies-times/news/times-society/2521-2012-02-10-15-30-07.html
Anaconda είπε
Ήδη έχουμε φτάσει στο σημείο που αναφέρεις.
Χιλιάδες παιδιά βρίσκονται σε φορείς πρόνοιας διότι οι γονείς τους δεν έχουν να τα θρέψουν.
Χιλιάδες συμπατριώτες μας από νοικοκυραίοι κατάντησαν ζητιάνοι.
Οι άνεργοι ξεπέρασαν το 1,000,000!!!
Τί άλλο περιμένεις;
ΗΚ είπε
Δε ξερω ρε παιδια κοντευω να τρελλαθω και εγω…
Anaconda είπε
Να μην τρελλαθείς! Δεν επιτρέπεται να τρελλαθείς! Όχι τώρα! Έχεις ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να υπερασπιστείς το Σύνταγμα.
ΗΚ είπε
ΝΑΙ αλλα δε μπορω να κάθομαι άλλο… μου αλλοιώνει τη ψυχη, ρε φιλε.
Anaconda είπε
Και ποιός σου είπε να κάθεσαι; Κάνε kettlebells μέχρι την Κυριακή για να είσαι ΕΤΟΙΜΟΣ.
ΗΚ είπε
οκ αρχιζω τωρα
Απο Πλατεια βαθης είπε
200 χρονια τα ιδια… χρεοκοπιες και πολεμοι… αιμα Ελληνικο ποτιζει την γη να ανθισει…
Λογικο συμπερασμα αυτων ειναι οτι κανουμε “στρατηγικο (συστηματικο) σφαλμα”.
ή δεν θεωρουμε καποια υπαρχουσα ΑΠΕΙΛΗ
ή/και δεν θεωρουμε καποιο υπαρχοντα ΦΙΛΟ
… εγω εχω βγει σε καποια συμπερασματα… αλλα δεν ειναι του παροντος..
ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΕΙΝΑΙ … παλι η γη μας χρειαζεται ποτισμα !!
Να “προσευχηθουμε” να ειναι η τελευταια φορα… απο εμας εξαρταται..
ΕΜΠΡΟΣ… ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΜΑΣ !: !
dim είπε
Θα πω κατι ασχετο,συγχωρεστε με.
Εχετε παρατηρησει την μουρη αυτης της ανθρωπιδας του παπαδημιου?
Αυτου του φλωρου κωλογιοπαιδου?
Ρε παιδια αυτος δεν χαμογελα ποτε,ακομη και οταν το προσπαθει διαφαινεται μια συστολη…..δεν του βγαινει αυθορμητα.
Το προσωπο του ειναι σκετη μασκα.Απουσιαζει πληρως η μυικη συσπαση…
Αν ο σατανας ειχει ανθρωπινη μορφη μαλλον ετσι θα ηταν.
***Χαλαρα,μην με παρετε με τις πετρες….ζητησα προκαταβολικα συγνωμη.
Απλα μου την δινει το τομαρι,ευχαριστως θα του ξεριζωνα την καρδια….υπερβολη?Ισως…
Anaconda είπε
Μην κρίνεις από την εμφάνιση: όλοι αυτοί που το έπαιζαν ευχάριστοι μας έφεραν εδώ.
Ας μην ξεχνάμε ότι ο Παπαδήμος κλήθηκε να εφαρμόσει ένα συγκεκριμένο πακέτο. ΑΛΛΟΙ είναι που ευθύνονται ακόμα και για αυτό.
mixalis είπε
Προσωρινή επαναστατική κυβέρνηση απο τους πολίτες για τους πολίτες. Τα πολλά λόγια είναι φτώχια
tsoliadaki είπε
Anaconda είπε
Έλεγα και ‘γω…
lux interior είπε
φίλε anaconda θα σου δώσω μια συμβουλή(αν μου επιτρέπεις):
“μην πάτε ξεβράκωτοι στα αγγούρια”. Το παγκόσμιο σύστημα των διεθνών τοκογλύφων ετοιμάζεται για την τελευταία μάχη του.
Όλος ο κόσμος περιμένει απο εμάς την τελική παγκόσμια επανάσταση…..δυστυχώς (ή ευτυχώς) πάλι στους ΕΛΛΗΝΕΣ έπεσε ο κλήρος
Εγώ δεν είμαι στρατιωτικός ούτε και απο την Αθήνα, αλλά στην θέση σου (υποθέτω ότι εσύ είσαι στρατιωτικός) θα έκανα το εξής:
θα έβρισκα 5-10 φίλους ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΕΣ, θα τους τοποθετούσα σε καίρια σημεία ώστε να βλέπουν καθαρά τα ματ, και θα τους έλεγα βαράτε στο ψαχνό!…ανοίξτε τον δρόμο για να μπούμε μέσα και να τους βγάλουμε όλους έξω….
ούτως ή άλλως τα ματ δεν είναι έλληνες, γερμανοί τσέχοι κ.α. “υπέροχες” φυλές είναι….
και όσοι από αυτούς είναι ΕΛΛΗΝΕΣ έχουν την μία και μοναδική ευκαιρία να το αποδείξουν……ας αφήσουν τα γκλομπ και τις ασπίδες και να συμπαραταχτούν με τους συνάνθρωπούς τους, αλλιώς ας πεθάνουν!!
ΜΑΡΙΑ είπε
Ἐσύ τώρα τό θεωρεῖς ἔξυπνο, αὐτό πού γράφεις;;;;;;
Σέ μπλόγκ πού διαβάζουν οἱ ΠΑΝΤΕΣ;;;;;;;;;;
ΗΚ είπε
Εμμ οχι?
Erica είπε
εμ ΟΧΙ
lux interior είπε
@Μαρία: δεν το έγραψα για να το παίξω έξυπνος, το έγραψα για να μην θρηνήσουμε πολλούς……Συγνώμη άν σε προσέβαλα……
@ΗΚ: πολύ φοβάμαι πως οδηγούμαστε στον ένοπλο αγώνα ούτως ή άλλως….
ΜΑΡΙΑ είπε
Δέν σοῦ εἶπα ὅτι τό παίζεις ἔξυπνος,βρέ Lux….
Ἐννοοῦσα ὄτι πρέπει νά εἶσαι προσεκτικός στό τί γράφεις,
διότι “κάποιοι”,ἔχουν μάτια καί αὐτιά ΠΑΝΤΟΥ!!!
Γιά δική σου προστασία στό λέω καί δέν σοῦ κάνω κακοπροαίρετη παρατήρηση…..
Πρός Θεοῦ!!!
lux interior είπε
το κατάλαβα μην ανησυχείς….. απλά πιστεύω ότι δεν έχει σημασία πια, γιατί έφτασε η ώρα της τελικής μάχης….
ή θα κερδίσουμε εμείς και όλοι οι λαοί της ανθρωπότητας, ή θα κερδίσουνε αυτοί και σε λίγα χρόνια θα κυκλοφορούμε με τα τσιπάκια τους μέσα μας…….
ΜΑΡΙΑ είπε
ΕΜΕΙΣ φυσικά…..
Εἶναι ἡ μοῖρα μας,αὐτή!!!
ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΕΣ ΝΑ ΠΛΗΜΜΥΡΙΣΟΥΝ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ
ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Υ.Γ.
Τά τσιπάκια τους,θά τούς τοποθετήσουμε ἐμεῖς……..στό κατάλληλο σημεῖο!!!!!
ΗΚ είπε
Ενω συμφωνω επι της αρχης και επι της στρατηγικης, τα ΜΑΤ κάνουν τη δουλεια τους δε νομιζω να χαιρονται ειδικα τη δεδομενη στιγμη να προστατευουν τα σκουλικια.
Έλληνες ειμαστε ολοι. Ας μη το παμε ακομα στον ενοπλο αγωνα ετσι?
Συμφωνω πως “όσοι από αυτούς είναι ΕΛΛΗΝΕΣ έχουν την μία και μοναδική ευκαιρία να το αποδείξουν…να συμπαραταχτούν με τους συνάνθρωπούς τους,” αλλα με τα γκλομπ και τις ασπίδες.
Anaconda είπε
Εσείς νομίζετε ότι οι αστυνομικοί δεν έχουν καταλάβει ότι θα χάσουν και αυτοί την πατρίδα τους αν ψηφιστεί η Δανειακή; Από που είναι; Εξωγήινοι είναι;
Ήδη είδαν απτά αποτελέσματα στον πενιχρό μισθό τους – και έρχονται πολύ χειρότερα από την αυριανή μέρα αν ψηφιστεί: ΘΑ ΠΕΙΝΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ.
Erica είπε
Σας διαβάζω.. κι εύχομαι ‘”κάνε Θεέ μου να είναι αληθινό” ” βοήθησε μας”
σας ευχαριστώ πολύ,
ο λόγος σου είναι βάλσαμο Ανακόντα να είσαι καλά
Anaconda είπε
Erica, ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΛΗΘΙΝΟ.
Έχουμε τη Συνταγματική υποχρέωση.
Αυτό επιβάλλει το πατριωτικό καθήκον και η φιλοτιμία μας.
Απο Πλατεια βαθης είπε
ξεχνας ενα σημαντικο.. κατ’ εμε
.. Στρατιωτικος Νομος, πολτικη Επιστρατευση, Πανστρατια..
… Στρατοδικεια για του “πλουτισαντες επι μεταπολιτευσεως”
…
δυστυχως στην Ελλαδα ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ .. επισης
ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΡΑΚΤΙΚΟΥΣ ΓΕΙΤΟΝΕΣ
Erica είπε
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=pV3tZxCD7W0&w=560&h=315
ΜΑΡΙΑ είπε
Erica είπε
σ’ευχαριστώ πολύ Μαρία για τη βοήθεια, σαλάτα τα έκανα
ΜΑΡΙΑ είπε
Εὐχαρίστησή μου……
Νά εἶσαι καλά πού τό ἀνέβασες,δέν τό εἶχα δεῖ.
Anaconda είπε
ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΟ το βίντεο κορίτσια – σας ευχαριστώ από καρδίας!
johndoctor είπε
Αδέρφια την Κυριακή πρέπει να αντισταθούμε είτε είμαστε Αριστεροί,ΚΚΕ, είτε ΣΥ.ΡΙΖΑ, είτε Πατριώτες, είτε με τον Καμμένο, είτε με το ΛΑ.ΟΣ όλοι οι Έλληνες ενωμένοι
Επίσης ρίχτε μια ματιά στο ιστολόγιο μου να δείτε και να καταλάβετε ότι το ΕΓΚΛΗΜΑ ήταν προμελετημένο
http://neosgiatros.wordpress.com/
antonismak είπε
“…κι αν η μοίρα το θελήσει μιαν ημέρα να πεθάνω, θέλω του χάρου το φιλί μες στο αεροπλάνο” το τελευταίο στιχάκι του ΑΕΡΟΠΟΡΟΥ που τον τραγουδάγαμε στη Σχολή κάθε μέρα…..
TALLY ENGAGED
ΚΑΛΗΜΕΡΑ
Anaconda είπε
Locked!!! Locked!!! Locked!!!
Karl είπε
Ήρθε επιτέλους η ώρα του SCRAMBLE συνΆδελφε……