www.olympia.gr

Το φιλότιμο μας, θηλιά στον λαιμό τους, όχι στον δικό μας. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΟΥΤΙΝ ΕΞΕΔΩΣΕ ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΝΤΑΛΜΑ ΣΥΛΛΗΨΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟ ΣΟΡΟΣ.

Posted by olympiada στο Φεβρουαρίου 1, 2012

Την ίδια στιγμή που οι γελοίοι του ΔΝΤ ζητούν «διαρθρωτικές αλλαγές» για να αποσαθρώσουν την κοινωνία, ο πρόεδρος της Ρωσίας συγκρούεται με τους συνεταίρους του τρόμου αφού πρώτα ρήμαξε τους ντόπιους ολιγάρχες – συνεργάτες του ΔΝΤ.

Έτσι, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Sibilla, εξέδωσε ένταλμα σύλληψης κατά του George Soros, στενού συνεργάτη του Γιώργου Παπανδρέου, του Στρως Καν κλπ.

Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύονται στα ιταλικά ΜΜΕ ο πρωθυπουργός της Ρωσίας Vladimir Putin εξέδωσε Διεθνές Ένταλμα Σύλληψης εναντίον του «Τρομοκράτη Χρηματιστή George Soros»!

Πανικός στο διεθνές χρηματοπιστωτικό σύστημα!

Αναλυτικά εδώ: Putin dichiara guerra a George Soros & Co. (Ο Πούτιν κηρύσσει πόλεμο στον George Soros & σια)

Διαβάστε πως είχε απαντήσει ο Πούτιν στο ΔΝΤ όταν ζητούσαν συνέχιση των «Μεταρρυθμίσεων’ και των «διαρθρωτικών αλλαγών» την ώρα που ο λαός του λιμοκτονούσε μετά την ηγεσία του Ρώσου Παπανδρέου, του Γιέλτσιν εδώ:

Χρειαζόμαστε επειγόντως έναν Πούτιν.

222 Σχόλια to “Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΟΥΤΙΝ ΕΞΕΔΩΣΕ ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΝΤΑΛΜΑ ΣΥΛΛΗΨΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟ ΣΟΡΟΣ.”

  1. Anaconda said

    πκε…

    • Chuck Norris said


      Ρε παπ@ρες, μήπως είστε εσείς που στέλνετε άρθρα και στο tromaktiko υπέρ του Μπουχέσα Καραμάν-Αλη????

      Καλά, το τι βρισίδι πέφτει από κάτω σε σχόλια, δεν λέγεται!

      Αν τα διαβάσει ο αρθογράφος θα πρέπει να πάει να πέσει από το μπαλκόνι!

      • Τσακ παρα τσάκ!!! said

        Βρε Βρε ο Τσάκ Νωρίς!

        Εσύ εκεί εμμονή με τον …μπουχέσσα!Ενώ ο άλλος ε! το ξεφτερι το αστέρι!

  2. ΛΑΜΟΓΙΟΤΑΤΟΣ said

    ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ….ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΠΙΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ

    • Μετων said

      Δυστυχὠς δεν πρεπει να εἰναι αλἠθεια. Αν ἠθελε θα ἐιχε εκτἐλεσει τον Εβραἰο μεγαλοαπατεὠνα Μιχαἠλ Χοντορκὀφσκι, ὀπως και τον επἰσης «ομοεθνἠ» του Μπορἰς Μπεροζὀφσκι, ὀ οποἰος αντιπολιτεὐται απο Λονδἰνο και Ν.Υὀρκη ἐχοντας ιδρὐσει, τι ἀλλο, επιτροπἠ ανθρωπἰνων δικαιωμἀτων, ὀπως κἀθε δραστἠριος Ιουδαἰος. Ο Ρὀμαν Αμπρἀμοβιτς εἰναι ψυχογυιὀς του Μπεροζὀφσκι και απ’αυτὀν πἠρε ἐνα μἐρος των κλεμμἐνων απο τον πλοὐτο του ρωσικοὐ λαοὐ. Λἐβ Λἐβεφ εκμεταλλεὐται τα πλοὐσια αδαμαντωρυχεἰα. Ο Μωυσἠς Καντὀρ ελἐγχει την μεγαλὐτερη επιχεἰρηση γεωργικὠν χημικὠν, εἰναι δε πρὀεδρος του Ευρωπαϊκοὐ Εβραϊκοὐ Συνεδρἰου στο οποἰο υπἀγεται και το ΚΙΣ Ελλἀδος. Στον Καντὀρ οφεἰλεται ο περἰ «εχθροπαθεἰας» νὀμος των δοσιλὀγων Καστανἰδη-Παπαιωἀννου᾿ Πἀμπολλοι Εβραἰοι απολαμβἀνουν τα αγαθἀ της μεγἀλης Κλοπἠς, σαν τον Μιχαἠλ Φρηντμαν ιδιοκτἠτη της δεὐτερης πετρελαϊκἠς εταιρεἰας στην Ρωσἰα. Ο Ποὐτιν αν συγκρουσθεἰ με τον Σὀρος( Σβἀρτς), πρἐπει να συγκρουσθεἰ με το σὐστημα Ρὀτσιλντ, του οποἰου εἰναι αντἰγραφο.

      • apostolos said

        polla akougonte—–

      • Πατρικιος said

        Μετωνα πολυ σωστα τα γραφεις φιλε μου!
        Αλλα καποια μερα το μαχαιρι θα φτασει στο κοκκαλο!
        Και το κυνηγι ΔΕΝ θ αρχισει απ την Ρωσσια αλλα απ την …….Αμερικη!
        Και θα εξαπλωθει αστραπιαια σ ολο το κοσμο!

        Γι αυτο στις προκλογικες εκστρατειες στην Αμερικη ΤΩΡΑ ριχνουν δισεκατομυρια (κλεμμενα) δολλαρια!

      • IM said

        πατρίκιε,
        μην είσαι αιθεροβαμων. δεν προκειται να ερθει καμια επανασταση απο αμερική. Το σύστημα εκει ελέγχει πλήρως ακόμη και τον αέρα που αναπνέουν. Δεν υπάρχει πιο ελεγχόμενη κοινωνία απο την αμερικάνικη. Αυτά τα κινήματα του στιλ occupy wall street και λοιπές τρίχες είναι για φολκρολική καταναλωση και εντελώς ασήμαντα να ταρακουνησουν την κοινωνία. ΤΟ πολύ πολυ να ξεσπασουν σε κανενα γκετο του LA οι πεινασμένοι μαυροι και λατίνοι και να τα κανουν καλοκαιρινα και τιποτε παραπανω. Το παγκόσμιο τραπεζικο-χρηματοπιστοτικό σύστημα ελέγχει καλά τα παντα. Κυρίως ελέγχει την παγκόσμια διανόηση (μέσω πανεπιστημιων,εκδοτών και ΜΜΕ) που θα μπορούσε να δωσει ιδεολογική βαση και οργάνωση στις μαζες για ξεσηκωμό. Οποιος διαφωνεί ειναι αυτόματα συνομοσιολόγος και τιθεται στο περιθωριο. Η ισχύς είναι σε αυτούς που κόβουν το χρήμα και αυτό δεν φαινεται να το αντιλαμβανεται ο κοσμος, ουτε και τον ενδιαφερει. ΤΟν κοσμο τον ενδιαφέρει μονο να εχει παρά στην τσέπη, δεν νοιάζεται ποιος το εκδίδει και το ελέγχει. Εκει στηριζεται η ισχυς αυτων που ελέγχουν της αυτοκρατορια της Δυσης.

      • Ακέλας said

        Ax βρε Απόστολε!- Πιό μεγάλη σημασία έχουν αυτά που ΔΕΝ ακούγονται!

      • σουμου said

        @ IM
        Δυστυχώς έτσι είναι. Ο κόσμος θέλει παρά και ασφάλεια. Κι αν καταλάβει κάτι ευκολα πανευκολα αποπροσανατολιζεται, χειραγωγειται, πλανευεται.
        Ζητείται ελπίς.

      • Πατρικιος said

        ΙΜ
        Ολα αυτα που γραφεις ειναι αληθεια και τα γνωριζω!
        Αλλα ειμαι αισιοδοξος γιατι πιστευω οτι πραγματι υπαρχει δικαιοσυνη σ αυτο το κοσμο! Υπαρχουν αρκετοι ανθρωποι που εχουν παραμεινει ΑΝΘΡΩΠΟΙ!
        Ολα αυτα που περιγραφεις εχουν επιτευχθει με πολλα εγκληματα κατα της Ανθρωποτητας!

        Και ο λογαριασμος ΔΕΝ θ αργησει να ερθει.
        Αν σκεπτομεθα διαφορετικα και δεν δακτυλοδεικνυουμε τον θυτη, αλλα αντιθετως του επιτρεπουμε να μας το παιζει θυμα, θα μας φαη η μεμψιμοιρια.
        Απλα.

  3. Solaris said

    είπαμε, ο άνθρωπος είναι ηγέτης από τους λίγους.

  4. alani said

    ΜΑΓΚΑΣ Ο ΠΟΥΤΙΝ………
    ΤΟ ΤΡΑΒΑΕΙ ΤΟ ΣΧΟΙΝΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ……..

  5. […] σημερινή ανάρτηση στην Ολυμπία με πληροφορίες από το Σίβυλλα Like this:LikeBe the first to like this […]

  6. ש׳ said

    χμ, πάντως η «είδηση» είναι αποκλειστικά μπλογκοσφαιρική, δεν υπάρχει σε κανένα απολύτως ειδησεογραφικό πρακτορείο
    επιπλέον το ένταλμα πάνω σε ποια αδικήματα εκδόθηκε;
    πώς μπορούμε να το μάθουμε;

    • alani said

      η μαλακια απο ξενο στην ρωσια ειναι ποινικο αδικημα…….

      • ΜΑΡΙΑ said

        :) :) :)

      • ש׳ said

        καλά βρε αλάνι,

        δεν περίμενα νομική απάντηση σε μια νομική ερώτηση από μέρους σου

      • Πατρικιος said

        Ο υπερασπιστης μεταξυ αλλων ΚΑΙ του Σορος!
        Αλλα αυτος ειοναι θιασωτης δολοφονων μικρων παιδιων στην Παλαιστινη και ΔΕΝ θα υπεραμυνθει αυτουνου……………

        Λειπει ο σαγιαν απ την σαρακοστη;
        Φιλοι μου σας τα λεγα και σας τα λεω!

        Ο ντοπαλος και πανουργος οβριος που δηθεν και καλα θελει να αναμιχθη με μας τους Ελληνες!

        ———————-

        Εβραίοι χρήστες του Διαδυκτίου, που πληρώνονται για να διαδίδουν καί να υποστηρίζουν την Ισραηλινή προπαγάνδα!!!!!

        Από τον Jonathan Cook.

        Η παθιασμένη υποστήριξη του Ισραήλ εκφραζόμενη στην αρχή’ «αντιμίλησε τους» (Talkback) και τμήματα από σχόλια ιστοσελίδων, στο ίντερνετ σε blogs, σε συζητήσεις στο Facebook και αλλού μπορεί να μην είναι η πραγματικότητα όπως θέλουν (οι Εβραίοι) να φαίνεται. Το υπουργείο Εξωτερικών του Ισραήλ φέρεται να στρατολογεί ειδικές μυστικές ομάδες των οποίων το έργο θα είναι να «σερφάρουν» στο διαδίκτυο 24 ώρες την ημέρα και να διαδίδουν θετικά νέα για το Ισραήλ. Νεαροί Εβραίοι με γνώσεις στους υπολογιστές και στο ίντερνετ, κυρίως νέο-αποφοιτήσαντες από πανεπιστήμια, αλλά και νέο-αποστρατευθέντες από το στρατό του Ισραήλ και έχοντες γνώσεις ξένων γλωσσών, προσλαμβάνονται από την κυβέρνηση του Ισραήλ, να πλασάρουν εαυτούς σαν απλούς surfers ενώ στην ουσία υιοθετούν απόλυτα την γραμμή της κυβέρνησης του Ισραήλ, σχετικά με τη γενοκτονία που εξελίσσεται μπρος στα μάτια μας, στη Μέση Ανατολή.
        Η ύπαρξη μιας «διαδυκτιακής ομάδας πολέμου στο internet» ήρθε στο φως όταν εντάχθηκε στον προϋπολογισμό του υπουργείου εξωτερικών του Ισραηλ του τρέχοντος έτους. Περίπου 150.000 δολάρια έχουν προβλεφθεί, για το πρώτο στάδιο της ανάπτυξης (της ιδέας αυτής), με αναμενόμενη αυξημένη χρηματοδότηση για το επόμενο έτος.
        Ο Shturman, αναπληρωτής διευθυντής του τμήματος προπαγάνδας, (hasbara στα εβραίικα), του υπουργείου, παραδέχθηκε η ομάδα του θα εργάζεται με απόλυτη μυστικότητα.
        «Οι δικοί μας δεν θα λενε: «Γεια σας, είμαι από το τμήμα προπαγάνδας/ hasbara του ισραηλινού υπουργείου Εξωτερικών και θέλω να σας πω το εξής»…. «Ούτε θα παρουσιάζουν εαυτούς σαν ισραηλινούς ή Εβραίους», είπε. -«Θα μιλάνε σαν ΓΝΗΣΙΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ιστολογίων και ως απλοί πολίτες, και θα σχολιάζουν με σχόλια που θα φαίνονται προσωπικά, αλλά θα πρέπει (τα σχόλια τους) να βασίζονται σε μια έτοιμη λίστα με τα μηνύματα που θα έχει επεξεργαστεί το υπουργείο Εξωτερικών».
        Περίπου 50.000 ακτιβιστές αναφέρθηκε να έχουν κατεβάσει ένα πρόγραμμα που ονομάζεται ‘Μεγάφωνο’ που στέλνει ένα σήμα στους μεταξύ των υπολογιστές, όταν ένα άρθρο δημοσιεύεται κάνοντας κριτική στο Ισραήλ. – (Όταν συμβεί κάτι τέτοιο) Οι Εβραίοι πρέπει να βομβαρδίζουν το ‘ύποπτο χώρο’ του Ίντερνετ με παρατηρήσεις τους και σχόλια, που υποστηρίζουν το Ισραήλ…
        Όλο το άρθρο εδώ:
        h-tp://avragioz.blogspot.com/2009/10/blog-post_8553.html

      • Σουλιώτης said

        Και για τον Αλ Καπονε ολοι ηξεραν οτι ηταν μαφιοζος αλλα δεν μπορουσαν να εκδωσουν ενταλμα για τα εγκληματα του.
        Για φοροδιαφυγη τον επιασαν
        Για τον Σορος,ολοι ξερουμε οτι ειναι υπευθυνος για φτωχεια,υποδουλωση,δυστυχια και θανατους σε πολλες χωρες.
        Μπορει και ο Σορος να εχει φροντισει να ειναι νομικα καλυμενος,οπως ο Καπονε.Και να ειναι και «κυριος» Και να βγαινει να κυκλοφορει καμαρωτος με αυτη την εμετόφατσα.
        Αλλα αν αυτο που μας ενδοιαφερει,μπροστα σε ολα αυτα τα εγκληματα,ειναι το αν υπαρχει νομικη βαση για ενταλμα σε ολα αυτα ,ειναι τουλαχιστον προκλητικο και φαρισαικο
        Βεβαια μερικοι ρωτουν απλως απο περιεργεια.Αν η ειδηση ειναι αληθινη

      • Σουλιώτης said

        Και μεχρι να περιμενουμε εμεις να εκδωσουμε ενα καθως πρεπει νομικα ενταλμα, ο Σορος ,θα εχει επισης καθως πρεπει λεηλατησει ακομα λιγους λαους

    • clio said

      2012-01-24 Soros Arrest Warrent Issued by Putin by Tom Heneghan

    • Κόριννα said

      Σάϊ
      διάβασε τὴν Stampa Libera:dichiara guerra….γιά νὰ δῆς καί ποιοί τοῦ ἔφιαξαν τὶς τελευταῖες διαδηλώσεις στίς πλατεῖες τῆς χώρας του,πληρώνοντας(aiuti finanziari) ρώσικα καθῆκια,καὶ σὲ συνεργασία μέ Rothchild/Rockefeller.

      • Πατρικιος said

        Κοριννα,

        Αυτα που του λες του σαγιαν τα ξερει πρωτο χερι απ την πρεσβεια του!
        Διαβασε το παραπανω σχολιο μου το οποιο εχει γραψει ενας δημοσιογραφος πριν κανα 2-3 χρονια κατοικος τοτε της Ναζαρετ -Παλαιστινης που τους ξεβρακωνει κανονικα!

        Και παρακατω σου παραθετω αποπασμα απ το βιβλιο του Βικτωρα Οστροβσκι που περιγραφει τι ειναι (ενικος) «σαγιαν» (πληθ.) «σαγιανιμ»!

        Αυτα, δηλ. το πως δουλευουν και υπονομευουν τα Εθνη εκ των εσω υπογεια οι οβριοι (ομαδικα η ατομικα) πρεπει να τα ξερη καθε Ελληνας!

        >Victor Ostrovsky, a former Mossad katsa turned author, wrote extensively about activities of the sayanim, as has Gordon Thomas.
        According Ostrovsky and Thomas, the sayanim provide assistance of various kinds to Mossad officers operating in foreign countries. This assistance can include facilitating medical care, money, logistics, and even overt intelligence gathering. They can be Judges, Court Clerks, Expert Witnesses, Child Protective Service Workers, Assistant District Attorneys, Police Officers, or anyone with a great degree of power over people’s lives, and will do anything at the behest of Mossad case officers (katsa) for the State of Israel against its enemies or those perceived to be unfavorable politically to Israeli policy. (By Way of Deception, Victor Ostrovsky). Sayanim are supposedly not directly involved in intelligence operations, and are only paid for their expenses.
        Sayanim must be 100% Jewish. They live abroad, and though they are not Israeli citizens, many are reached through their relatives in Israel.
        Katsas are in charge of the sayanim, and most active sayanim will be visited by a katsa once every three months or so, which for the katsa usually means between two and four face-to-face meetings a day with sayanim, along with numerous telephone conversations. The system allows the Mossad to work with a skeleton staff. That’s why, for example, a CIA station would employ about 100 people, while a comparable Mossad station would need only six or seven.
        The existence of this large body of volunteers allows the costs of intelligence gathering to be greatly reduced, and may be one reason why the Mossad operates with fewer case officers than fellow intelligence agencies.<

        Σκεψου δηλαδη οτι αν οι μυστικες υπηρεσιες της χαβουζας τους, ειναι να κανουν καποιο τρομοκρατικο χτυπημα στην Ελλαδα με Ελληνες αθωα θυματα, (και εκτεταμενες υλικες ζημιες) τοπικοι "σαγιανιμ" θα προσφερθουν να βοηθησουν αμισθι, ανεξαρτητα αν η χωρα που τους φιλοξενει ζημιωθει κατ οιανδηποτε τροπον!

        Γιατι τους πηρανε και τους πληρωσανε αδρα να "φυλαξουν" τους Ολυμπιακους σου νομιζει;
        Για να αποφυγη η Ελληνικη κυβερνηση τρομοκρατικο χτυπημα απ τους ιδιους!

  7. HERMEAS said

    PAPARIA MENTOLES MAFIOZOS EINAI
    EINAI PROFANES H OTI PAIZEI PAIXNIDI
    H OTI H NTOPIA MAFIA PAEI NA KSEKA8ARISEI THN MAFIA TON TRAPEZON STHN ROSIA

  8. Λακεδαίμων Αππελαίος said

    Reblogged this on ΜΑΧΗ.

  9. Αυτό, αν ισχύει, είναι μια καλή αρχή…
    Σαν το ανέκδοτο με τους δικηγόρους και τον βυθό της θάλασσας…

    • Kimwn said

      Για ρίξε το βρε Βράχε γιατί μόνο τον βυθό της κοινωνίας βλέπω…

      • Tι είναι χίλιοι δικηγόροι στον βυθό της θάλασσας;

        Μία καλή αρχή….

        Δεν είναι δικό μου, το «δικηγόροι» μπορεί να αντικατασταθεί με πολλές λέξεις…

        ΥΓ:Κουράγιο,δεν τελειώσαμε.

      • Kimwn said

        ΧΑΧΑΧΑ καλό ανέκδοτο…
        Άρχισα να σκέφτομαι κάποιους άλλους αντί για δικηγόρους…..
        Κουράγιο και σε σένα φίλε μου και ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΛΘΕΙ ΦΕΤΟΣ.

      • Δεν ελπίζω πια…
        Είμαι βέβαιος…
        Δεν ξέρω αν θα είναι φέτος, αλλά τα κάρβουνα τα έχω αποθηκεύσει…

  10. ש׳ said

    είναι σοκαριστικό με πόση ταχύτητα και καλοπιστία καταπίνονται οι «πληροφορίες» αρκεί να προέρχονται απ τις κατάλληλες πηγές…

    αν το έλεγε αυτό το συγκρότημα του αλαφούζου δεν θα το πίστευε κανείς ακόμη κι αν ήταν αλήθεια
    τώρα που προέρχεται από κάποιο μπλογκ αγνώστων λοιπών στοιχείων, το πιστεύουν όλοι, ακόμη κι αν είναι ψέματα

    :)

    • Anaconda said

      • ש׳ said

        Προφίλ

        Όνομα:Scott
        Προβολές καναλιού:190382
        Συνολικές προβολές μεταφόρτωσης:1757716
        Ηλικία:37
        Εγγραφές:23 Αύγ 2008
        Πρόσφατη δραστηριότητα:πριν από 3 ώρεςΜέλη:4282
        Ιστότοπος: http://www.youtube.com/ThankYouEarthA
        Our new site Exclusive Wellness Club
        http://exclusivewellnessclu… where you can buy hidden & suppressed secret health products such as Methylsulfonylmethane (MSM) & Miracle Mineral Solution 1 (MMS1) and MMS2 in capsules 2 & DMSO, All Natural Soaps and Books and much more being added all the time. WATCH MY PLAYLIST «Miracle DMSO & MSM for Pain, Beauty & Healing»

        http://tinyurl.com/6ra35gy

        to learn what they can do for you & your loved ones. After 13 years of my own chronic back & shoulder pain I finally found these to be the best natural solutions that I use everyday that help so much. So now I share them with you in the above link on my blogs labeled MY HEALTH PROTOCOLS.

        MY BLOG
        for much more regular info

        http://thankyouwhiteknights

        MY NEW BLOG TALK RADIO

        http://www.blogtalkradio.co

        FOLLOW MY FACEBOOK Scott Molloy aka ThankYouWhiteKnights ON http://www.facebook.com/pro

        Our New Meditation Music site

        http://sacredwisdomsounds.com/

    • ΜΑΡΙΑ said

      Βρέ Σάϊ,τί ἀγάπη εἶναι αὐτή μέ τόν Σόρος;;;;;;
      Οὔτε ὁ ἴδιος, δέν ἔχει συγχυστεῖ τόσο……..

      • Ο Σάϊ Μαρία ε’ιναι στο βέλγιο, τεν τεν δηλαδή

      • ש׳ said

        μαρία

        τις απόψεις μου για τον σόρος τις έχω πει πολλές φορές

        τον θεωρώ διεθνή πειρατή, κοινωνικοπαθές άτομο, ανάλγητο και μεταξύ άλλων έχω ευχηθεί να ψοφήσει (ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΡΗΜΑ) …

        αν εσύ αυτά όλα τα ερμηνεύεις ως αγάπη επειδή έκανα επισύμανση σχετικά με την ευκολοπιστία μας μπροστά σε μια «είδηση» που έχει μέχρι στιγμής μπλογκοσφαιρική και μόνο καταγωγή, τότε σηκώνω τα χέρια ψηλά

        απαξιώ να σχολιάσω το δ.α. που με θεωρεί τεν-τεν…

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ἐμένα πάλι μοῦ φάνηκε σάν ἀγανάκτηση,μήν καί θιχτεῖ……ὁ «μεγάλος» ἐπιχειρηματίας!

      • ש׳ said

        μαρία

        σόρρυ αλλά είσαι biased

        και αυτό για δύο λόγους
        πρώτον διότι τις απόψεις μου τις έχω διατυπώσει συχνάκις πυκνάκις κατά του σόρος (αλλά άντε και δεν τις πήρες είδηση)

        επί του παρόντος σχολιάζω την ΕΥΠΙΣΤΙΑ μας και την ταχύτητα με την οποία αναπαράγεται μια «είδηση» στην μπλογκόσφαιρα χωρίς επαρκή ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΠΗΓΩΝ

        αν εσύ την επισήμανση για ανεπαρκή διασταύρωση πηγών την ερμηνεύεις ως »αγανάκτηση μη θιχτεί ο επιχειρηματίας» που δεν είναι καν επιχειρηματίας αλλά αεριτζής σπεκουλαδόρος (κι οι δύο όροι διαφέρουν όσο δεν πάει άλλο)
        τότε τί να σου πω άλλο;;;;

      • ΜΑΡΙΑ said

        Σχολιάζεις λίγο παράξενα Σάϊ……ἀρκετές φορές!
        Σπέρνεις ζιζάνια….
        Δέν εἶναι προκατάληψη,ἁπλῆ παρατήρηση……

      • ש׳ said

        αγαπητή μαρία

        δεν ξέρω αν σχολιάζω λίγο παράξενα όπως λές
        σπέρνω ζιζάνια ; αυτό το δέχομαι περισσότερο, κατά την έννοια που έλεγε κι ο σωκράτης ότι είναι μια «αλογόμυγα» και κεντρίζει τις ιδεοληψίες και τα παράλογα του κόσμου

        αυτό που προσπαθώ ΟΝΤΩΣ και το κάνω με κάθε καλή πρόθεση γιατί νοιάζομαι για την πατρίδα ΜΑΣ, είναι να μη βαράω παλαμάκια σαν πιθήκι στο κάθε «πυροτέχνημα» που σερβίρουν είτε τα μμε, είτε η μπλογκόσφαιρα, όσο λαμπερό κι αν φαίνεται

        πάντως όπως κι εσύ με παρατηρείς και ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ, έτσι παρατηρώ κι εγώ το feedback που έχω:

        σε αρκετές περιπτώσεις ενώ λέω τα ίδια πράγματα με άλλα παιδιά στη κουβέντα πάνω, όπως πχ με τον dustofroad πιο κάτω που λέει «ελέγξτε την πληροφορία», εγώ «παρεξηγούμαι»

        γιατί αλήθεια;
        ρητορική ερώτηση, ξέρουμε κι οι δύο την απάντηση κοπέλα μου.

      • Миша said

        Μaria

        Oι συντηρητικοί σιωνιστές , οι τύπου Μπίμπι, στραβώνουν κάπως με τον Σόρος…Δεν τον θεωρούν επαρκώς pro israel, όπως ειναι πχ το ΑJC και ο προεδρος του David Harris που ήρθε χθές και είδε τον Σαμαρά (την ώρα που ο ΓΑΠ ήταν ξανά στο Ισραήλ).
        Γι αυτό τα περί κακού Σόρος ,όταν προέρχονται από εβραίους, τα διπλοτριπλοξεσκονίζουμε….
        Όχι πως δεν υπάρχουν καλοί εβραίοι αλλά ειναι μικρή μειοψηφία, και μάλλον ανήκουν αποκλειστικά στην ισραηλινή αριστερά ….

      • καλά το βίντεο δεν μου λέει απολύτως τίποτα εννοείται.
        η είδηση μου φαίνεται μούφα.
        ο τύπος που έχει εβραϊκά γράμματα δεν καταλαβαίνω τι ρόλο βαράει τελευταία σαν σχολιαστής αλλά έχει τρόπους. μπράβο του. αν μπορούσε να γράφει τα Σωκράτης και Ιησούς με κεφαλαία τότε θα κάναμε μια ωραιότατη αρχή.

        φυσικά και υπάρχουν καλοί Εβραίοι και ΔΕΝ είναι μειοψηφία. και δυστυχώς θα την πληρώσουν με πραγματικό ολοκαύτωμα κάποτε όχι αμφισβητίσιμο όπως το «Ολοκαυτωμα».

        περισσότερο όμως λυπάμαι για ΕΜΑΣ. και ξέρετε γιατί; γίναμε η χώρα των εκτρώσεων, λυπάμαι αλλά πάμε να αγγίξουμε και την βυθισμένη Αιγηΐδα. μας αξίζει ένα γερό χαστούκι, το λιγότερο.

      • Anaconda said

        Νικολέττα, οι μανάδες σας φταίνε. Τα παιδιά δεν είναι φαγητό to go: θέλουν αφοσίωση σε οικογενειακό περιβάλλον. Εσάς τις γυναίκες σας μεγαλώνουν με πρότυπα την καλοπέραση, την κατανάλωση, την άνεση, τη γνώμη και άποψη. Επιτυχημένο το iw της καταστροφής των κοινωνικών προϋποθέσεων και υγιών προτύπων από τη μία, οικονομική κρίση από την άλλη, το πράγμα δυσκολεύει. Όμως και παλαιότερα οι καταστάσεις δεν ήταν εύκολες. Υπήρχε όμως το πρότυπο της οικογένειας, της ανατροφής παιδιών. Τώρα στην καλύτερη περίπτωση αυτό έχει εκπέσει σε ‘κάνε τη ζωή σου και, όταν σιτέψεις, βρες έναν μακάκα δωρητή γενετικού υλικού και χρήματος και, αν δεν περνάς καλά, φύγε, συνέχισε να κάνεις τη ζωή σου και άσε τον μακάκα να πληρώνει’. Η οικογένεια δεν είναι απογευματινό καφεδάκι με τσιγάρο και κους-κους: απαιτεί πολλές θυσίες, απαιτεί προσπάθεια. Αυτή η προσπάθεια όμως ΑΞΙΖΕΙ. Αυτό ακριβώς δεν μπορούν να δουν αυτές που οδηγούνται στην πράξη που πολύ σωστά επισήμανες.
        ΥΓ1. Ρίξε, αν θες, και μια ματιά εδώ: h..p://infognomonpolitics.blogspot.com/2011/06/homo-homini-lupus.html
        ΥΓ2. Καταλαβαίνεις προφανώς ότι δεν μιλάω επί προσωπικού – και δεν θα μπορούσα άλλωστε, αφού δε σε γνωρίζω.

      • Anaconda συμπλήρωσέ το σε παρακαλώ με την ανατροφή που δίνουν μανάδες και πατεράδες στους άντρες, γιατί είναι κάπως ελλιπές έτσι.

      • Anaconda said

        Δε κρύβω τα λόγια μου: μωρόχαυλους, μπούληδες, μαμάκηδες, ευθυνόφοβοι, και τα συναφή – αν και ξέρεις ότι, κατασκευαστικά, είμαστε πιο βασικά όντα από τις γυναίκες και, ως εκ τούτου, οι ανάγκες μας είναι πιο βασικές, απλές και ουσιώδεις, γιαυτό και είναι πρακτικά στο χέρι της γυναίκας αν το σπίτι θα το κρατήσει ή θα το διαλύσει…

    • clio said

      Ρίξε μια μιατιά στο google για να δεις πόσες αναφορές γίνονται από τα ξένα Ειδησιογραφικά Πρακτορεία.Έβαλα πιο πάνω ακόμα μια αναφορά.
      2012-01-24 Soros Arrest Warrent Issued by Putin by Tom Heneghan
      Το σχόλιο μου είναι υπο έγκριση γιατί αναφέρεται σε video στο youtube.

      • ש׳ said

        αυτό ψάχνω clio

        ο τ.χ. που αναφέρει την είδηση το κάνει στο μπλογκ του….

        εάν είναι αληθής η πληροφορία, θα περίμενα πρώτα πρώτα τα ΡΩΣΙΚΑ ΜΜΕ να έχουν την είδηση….
        και δεν τα βλέπω…

        θα περίμενα επίσης κάτι BBC, DW, CNN, AL JAZEERA, AFP, REUTERS και τέτοια…
        και πάλι δεν τα βλέπω

        μπορεί να είμαι στραβός βέβαια

    • Against New World Order said

      πολλά τα λεφτά που μοιράζει ο Σόρος;;;

      πάντως ίσως ησυχάσει και η αραβική άνοιξη γιατί ο Σόρος βρισκόταν από το 2004 στα αραβικά κράτη και δούλευε γι αυτές τις εξεγέρσεις που έγιναν και ακόμα δεν έχουν σταματήσει

      Ο Σόρος πλήρωνε και η CIA δούλευε για τις προαναφερόμενες αραβικές εξεγέρσεις

      για ένα μόνο στεναχωριέμαι

      θα χάσει και άλλο φίλο ο παπαμαλάκας

      ο Σόρος δεν έκοβε βόλτες στο γραφείο του όταν ήταν πρωθυπουργός της παγκοσμιοποίησης και όχι των Ελλήνων;;;;

    • Κόριννα said

      Σοῦ ἔγραψα,
      πήγαινε νὰ διαβάσης τὴν Ἰταλική ἐφημερίδα.
      Ἄν δὲν ξέρης Ἰταλικά κάνε google μετάφρασι.

  11. […] σημερινή ανάρτηση στην Ολυμπία με πληροφορίες από το Σίβυλλα Like this:LikeBe the first to like this […]

  12. EC said

    «Χρειαζόμαστε επειγόντως έναν Πούτιν.»

    Χρόνια το φωνάζω αλλά ποιός ακούει;

    • Against New World Order said

      στείλε γράμμα – στα Ελληνικά – στην πρεσβεία της Ρωσίας

      αν λάβει 1 εκ γράμματα, ίσως αποφασίσει να μας κυβερνάει τα σαββατοκύριακα

      • EC said

        Χα, χα πού τέτοια τύχη. Το ίδιο λένε και οι Ουκρανοί. Αναρωτιόνται για πόσα λεφτά θα τους κυβερνούσε για δύο χρόνια να στρώσει τη χώρα…

    • Κολοκοτρώνης said

      Τέτοιοι άνθρωποι υπάρχουν πολοί αλλα δεν είναι πολιτικοί. Και δέν υπάρχει κάποιος τρόπος ώστε να βγούν στην επιφάνεια. Απλά ζούν ανάμεσα μας.

  13. DustOfRoad said

    Ελέγξτε την πληροφορία….

    • ש׳ said

      αυτό λέω κι εγώ, αλλά εγώ έχω ένα «κουσούρι» σκόνη του δρόμου:

      είμαι εβραίος στο θρήσκευμα
      οπότε όποια έκκληση στη ΛΟΓΙΚΗ την ΨΥΓΡΑΙΜΙΑ και την ΕΡΕΥΝΑ κάνω ερμηνεύεται από μερικούς (ευτυχώς όχι όλους) ως …πρακτοριλίκι της μοσάντ

      • Against New World Order said

        γι αυτό θύμωσες όταν πριν λίγες μέρες αναφέρθηκα στην μασονία και στα υπόλοιπα κλαμπ των σιωνιστών όπως bidelberg, rottary, lyons

        τους κατώτερους Εβραίους η Σιών τους κρατάει αιχμαλώτους στο Ισραήλ για να υπάρχει κράτος

        αν προσπαθήσει κάποιος Εβραίος να μεταναστεύσει από το Ισραήλ αν δεν υπάρχει εσωτερική εντολή δεν βρίσκει καμία ανταπόκριση στο κράτος που θα φτάσει και βρίσκεται στην τύχη των JENTAILS

      • ש׳ said

        against,

        σπανίως θυμώνω, και το διαφωνώ δεν είναι συνώνυμο του θυμού
        παρεπιπτόντως τις ελάχιστες φορές που έχω αισθανθεί θυμό είναι όταν αμφισβητείται ο πατριωτισμός μου κι η αγάπη για την πατρίδα μου
        είναι κάτι που με πικραίνει και με θυμώνει
        το εκλογικεύω βέβαια όσο γίνεται, αλλά υπάρχουν όρια στο μίσος, τη χολή, το δηλητήριο και το ιντερνετικό τρολάρισμα…

        επιπλέον,
        έχω εξηγήσει πάνω από 5 φορές ήδη και με αναλυτικότατο τρόπο ότι η χρήση του όρου «σιωνισμός» που κάνετε είναι λανθασμένη

        επιπλέον,
        δεν υπάρχουν »ανώτεροι» και »κατώτεροι» εβραίοι, η δε »σιών» είναι προσωνύμιο των ιεροσολύμων και δεν κρατιέται κανείς »αιχμάλωτος» για να υπάρχει κράτος
        οποιοσδήποτε εβραίος μπορεί να μεταναστεύσει εάν θέλει και υπάρχουν εβραίοι που μεταναστεύουν απ το ισραήλ σε άλλες χώρες

        επί του προκειμένου λοιπόν,
        στείλε μου τις έγκυρες και διασταυρωμένες πηγές σου για τα περί εσωτερικών εντολών για τη μετανάστευση

        αα, αν οι πηγές σου είναι τίποτε γιουτουμπάκια μη μπεις στο κόπο…δεν θα ασχοληθώ

      • Against New World Order said

        το περίμενα ότι η απάντησή σου θα ήταν ερωτήσεις

        αυτό το αντιγράψατε από τον Σωκράτη και το κάνατε επιστήμη

        αλήθεια ποια είναι η πατρίδα σου;;;;

      • APOLLO11 said

        ΙΟΥΔΑΙΟΣ θέλεις να πείς..

      • ΑΠΕΛΛΗΣ said

        ΙΔΟΥ!

        Ο πάντα political corect SAILOK

        Ο πάντα διορθώνων τους άλλους για ένα ι ή ένα η.

        Ο διδάσκαλος του καθωσπρεπισμού στο Ολυμπία.

        Ο ελεγκτής των ορθών απόψεων

        Ο επιδιορθωτής της ξεπαρθενιασμένης σεμνοτυφίας

        Ο καταφέρνων με γεωμετρική πρόοδο να αυξάνει τους αντιπαθούντες αυτόν

        Ο ασχολούμενος επί παντός επιστητού

        Ο επιχαίρων “ουδέτερος” αλλά και αλαλάζων για τα εγκλήματα των χριστιανών

        Ο ελισσόμενος ευφυολόγος και αυτοφυής μαϊντανός …..

        Ο πάντα αμφιβάλλων και συμβουλεύων τους καλοπίστους περί της «αληθείας»

        Ο σπείρων ζιζάνια και θερίσας λογομαχίας

        Ο απολογητής των Ιουδαίων τοκογλύφων και των αμαρτωλών «παρθένων»

        Ο αναμειγνύων ψεύδη και αληθείας

        Ο το άσπρο σε μαύρο και το μαύρο σε άσπρο μεταβαλλόμενος

        Ο αμνόσχημος λύκος της intellectual avantgard

        Ο gest star της Olympia!!!

        XΑΙΡΕ SAILOK!

        Χαχαχα!

        Σας έχει τυλίξει σε μια κόλλα χαρτί
        είναι μάστορας και αρχιτεχνίτης
        από αυτή την άποψη του βγάζω το καπέλο!
        Όντως είστε πολύ καλόπιστοι ορισμένοι….

        (υγ: Δεν προτίθεμαι να κατέβω στις εκλογές, οπότε μην με ψηφίσετε, όπως είχε προτείνει. Αφήνω τη δόξα σε άλλους)

      • APOLLO11 said

        sailok ή σαλώμη ή περι ούσιε θα μας πείς πως γίνεται να είσαι Εβραίος στο Θρήσκευμα και όχι Ιουδαίος ? είναι η 10η φορά που ερωτάσαι σε πολλά σχόλια αλλά κάνεις τον Κινέζο εκτός του Ψευδοέλληνα

      • שי said

        συνθετική απάντηση σε πολλαπλά σχόλια, για να μη λέτε ότι σας αποφεύγω μάγκες μου

        1 προς γουόλντ όρντερ
        έχεις πλάκα. σου απάντησα μισό κατεβατό ΧΩΡΙΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ και τί απαντάς; ότι περίμενες πώς θα απαντήσω με ερωτήσεις
        άπαιχτος! τα σέβη μου στο ιονεσκικό πνεύμα

        2 προς απολλο
        όταν λέω εβραίος στο θρήσκευμα, εννοώ ακριβώς αυτό. έχω εξηγήσει τις διαφορές μεταξύ εβραίου ιουδαίου ισραηλίτη ισραηλινού, χαπίρου κλπ
        αν ήσουν άρρωστος εκείνη την ημέρα κι έχασες το μάθημα είναι λογικό να έχεις κενά.

        3 για τον απελλή την αγορίνα την τρελή
        ευχαριστώ για τα κομπλιμέντα

        πάντως μαγκάκια της φακής και της μαύρης ώρας, θρασύδειλα ανθρωπάρια που κρύβεστε πίσω από μια οθόνη για να βγάλετε τις ανασφάλειές σας, τις φοβίες και τα συμπλέγματά σας υπό μορφή χολής και όξους:

        σας αρέσει δεν σας αρέσει, είμαι πιο έλληνας από σας.
        και θα σας πω γιατί: γιατί την αγάπη της πατρίδας την κάνω ΠΡΑΞΗ κάθε μέρα εκεί που εσείς απλά »αγορεύετε» ηλιθιότητες, στερεότυπα, και περιμένετε τους ομοιοπαθείς σας να σας βαράνε παλαμάκια

        αρκετά ασχολήθηκα μαζί σας
        από βδομάδα πάλι

      • mnk said

        O σάι είναι λαλίστατος και απαντά σε όλους και σε όλα, ακόμα και χωρίς να ερωτηθή. Δεν απαντά όμως ποτέ σε ερωτήματα που δεν επιδέχονται -βολικών- απαντήσεων. Μούγκα στη στρούγκα.
        Κι εγώ το έχω παράπονο. Ποτέ δεν μου απαντά. :(

        *Που νά’ναι τώρα εκείνο το καλό παιδί, ο omadeon, να μας πει καμιά καλή κουβέντα για τον «αφελή-ιδεολόγο-ανθρωπιστή-χρηματιστή», να γελάσουμε;

      • Σουλιώτης said

        Το Εβραιος ειναι εθνικη ονομασια,υποδηλωνει καταγωγη,ειναι οπως λεμε Ελληνας
        Το ιουδαιος ειναι θρησκευτικη ονομασια,οπως το χριστιανος

        Οι περισοτεροι Εβραιοι στην καταγωγη ειναι και ιουδαιοι στο θρησκευμα,οπως οι περισοτεροι Ελληνες ειναι χριστιανοι ορθοδοξοι.Αλλα αυτο δεν αποκλειει,να ειναι καποιος Εβραιος και να μην ειναι ιουδαιος,να ειναι πχ αθεος.Οπως μπορει καποιος να ειναι ιουδαιος ,χωρις να ειναι Εβραιος.Παντως οι ιουδαιοι μη Εβραικης καταγωγης πρεπει να ειναι λιγοι,ενω οι χριστιανοι μη ελληνικης καταγωγης ειναι αναλογικα πολυ περισοτεροι.

      • mnk said

        @ Σουλιώτη
        Το θέμα είναι πως οι Έλληνες δεν προσηλυτίστηκαν ποτέ στην εβραϊκή θρησκεία.
        Ο μόνος τρόπος να είναι κανείς και Εβραίος και Έλλην, είναι να προέρχεται από μεικτό γάμο Έλληνος με Εβραία (το ανάποδο δεν ισχύει, διότι η μεν ελληνικότητα καθορίζεται με το πατρογονικό σύστημα, η δε εβραϊκότητα με το μητρογονικό).

  14. Миша said

    O Σόρος στηριζε τους πορτοκαλήδες στην Ουκρανία:
    Ο Γιουστσενκο έφαγε λίγο «εξαφανιζόλ» κι έγινε η φάτσα του λές και βγηκε από βουλκανιζατέρ, η δε Γιούλια κάνει ψυχοθεραπεία σε ψυχιατρείο φυλακών…

    Ο Σόρος στηριξε και τους πορτοκαλήδες προσφατα στη Μόσχα, εκεί που τις 5000 κόσμο τις εμφανιζαν στα δυτικά ΜΜΕ σαν εκατοντάδες χιλιάδες.

    Από οτι διαβασα στο ιταλιάνικο σαιτ ο Πουτιν φέρεται να την πέφτει και σε λουξεμβουργιανές τραπεζες (DEXIA?) και στον κολλητό του Κλιντον Μαρκ Ριτς που έχει μια εταιρεία «επενδύσεων» στην Ελβετία…..

    Και λέγεται πως εχει ειδοποιήσει και τα αμερικανά, το IMF και την Ιντερπόλ για τις προθέσεις του…

    Θα δουμε τις αμέσως προσεχείς μέρες από τις κινησεις της Σαύρας τι παίζει

    • Πολύ σωστό το «σαύρας».

      Αντίχριστος αυτό το καθίκι. Ακόμα γελάω με το εξώφυλλο του Time με τον Σόρος και τον τίτλο A great philanthropist.

      Το ερπετοειδές τμήμα του εγκεφάλου…

      Αν είναι αλήθεια θα έχει πλάκα…

      • Against New World Order said

        και βέβαια φιλάνθρωπος
        αυτός μοίραζε κουβέρτες, φαγητό και χρήματα στην εξέγερση της Αιγύπτου

    • ש׳ said

      μακάρι να είναι αλήθεια η πληροφορία και να βγει απ τη μέση ο σόρος…
      καιρός είναι

      • Against New World Order said

        και άλλοι πολλοί πρέπει να βγουν από την μέση

        πρώτος και καλύτερος η οικογένεια ROTHSCHILD
        δεύτερος η οικογένεια ROCKEFELLER
        τρίτος ο WARREN BUFFETT με την Moody’s

        Ο Πούτιν μπορεί να βοηθήσει τον αμερικανικό λαό να ξανά αποκτήσουν το νομισματοκοπείο τους

        τους το έχει πάρει η οικογένεια ROTHSCHILD από τις 22.12.1913

        και όποιος Αμερικανός πρόεδρος λέει ότι την Αμερική την κυβερνούν σκοτεινές δυνάμεις, δεν προλαβαίνει να βγάλει την εβδομάδα

        τον τρώνε λάχανο

      • ש׳ said

        against new world order

        συμφωνώ ότι πάρα πολλοί πρέπει να βγουν απ την μέση…
        αλλά η φύση δυστυχώς απεχθάνεται τα «κενά»

        εδώ εμείς είμαστε μια χώρα 11εκ. και πρέπει να βγάλουμε απ τη μέση επώνυμα κι ανώνυμα λαμόγια ων ουκ έστι αριθμός, που μας ρουφάνε το αίμα

        άντε και ψόφησαν, άντε και τους φάγαμε, άντε και σαπίζουν στις φυλακές…
        ε και;
        άλλοι θα πάρουν τη θέση τους και θα γίνουν «σόρος» στη θέση του σόρος, «λαλιώτης» στη θέση του λαλιώτη, »παπαδήμος» στη θέση του παπαδήμου

        ως εκ τούτου θα πρέπει επιτέλους να εστιάσουμε την προσοχή μας όχι τόσο στα άτομα, αλλά στους θεσμούς, τις δομές και τις δικλείδες διασφάλισης των συμφερόντων των πολλών απ΄τους λίγους

        γιατί οι λίγοι πάντα λίγοι είναι και θα είναι
        αλλά θα μας ρουφάνε το αίμα μέχρι τελικής πτώσεως

    • Μετων said

      Ο Σὀρος ἐχει στενὀ συνεργἀτη τον μεγαλοαπατἐωνα Μπορἰς Μπερεζὀφσκι μἐσω δε της οργανὠσεως υπἐρ των «ανθρωπἰνων δικαιωμἀτων» του δευτἐρου χρηματοδοτἠθηκαν οι ανατρεπτικἐς ενἐργειες στην Ουκρανἰα. Ο Μαρκ Ριτς ( David Reih) Ιουδαἰος γενημμἐνος στο Βἐλγιο, φἐρεται ως ο ιδιοκτἠτης της μεγαλὐτερης εμπορικἠς εταιρεἰας στον Κὀσμο, της Glengore, που εδρεὐει σε κὠμη της Ελβετἰας. Δραστηριοποιἠται στο χὠρο του πετρελαἰου-φυσικου αερἰου, ορυχεἰων-μεταλλεἰων και τροφἰμων. Χαρακτηριστικα, ελεγχει το 60 % της παγκοσμἰου αγορἀς ψευδαργὐρου. Σε αυτἠν οφεἰλονται οι μεγἀλες αυξἠσεις σε εἰδη διατρογἠς.

      • Миша said

        O μπαμπάς του Σόρος πέρασε κάποια φεγγάρια στη Σιβηρία όταν συνελήφθη στη διάρκεια του Α ΠΠ.
        Ο Σόρος δεν τα ξεχνά αυτά και προσπαθεί να βλάψει παντοιοτρόπως την εθνική υπόσταση της Ρωσίας.

      • Μετων said

        Ορθὠς, Μἰσα, ο Τἰμπαντ Σβαρτς απο Ρωσἰα μετανἀστευσε στην Βουδαπἐστη, ο πληθυσμὀς της οποἰας κατἀ το 1/4 περιελἀμβανε Ιουδαἰους!

      • שי said

        μέτων

        οι ιουδαίοι είναι οι κάτοικοι της ιουδαίας την εποχή της βίβλου
        να ζούσαν και στη βουδαπέστη στις αρχές του 20ου αι είναι μάλλον θαύμα!

      • mnk said

        Σωστό αυτό που λέει ο σάι. Δεν ήταν ιουδαίοι. Ήταν χάζαροι, ήτοι προσηλυτισμένοι σκύθες, οι γνωστοί μας ασκενάζι.

  15. Παύλος said

    • Παύλος said

      Γιατί όταν ο Σιωνισμός κόπτεται να κάνει τους άλλους λαούς να πιστέψουν ότι η εθνική συνείδηση του Εβραίου θάβρισκε ικανοποίηση με την ίδρυση ενός Παλαιστινιακού Κράτους ,οι Εβραίοι κοροιδεύουν ακόμη μια φορά με την ηλιθιότητα εκείνων που τους πιστεύουν .Δεν έχουν διόλου την διάθεση να ιδρύσουν στην Παλαιστίνη ένα Ιουδαικό Κράτος και να πάνε εκεί να ριζώσουν,έχουν απλούστατα υπόψη τους να εγκαταστήσουν εκεί τον κεντρικό οργανισμό του απατεωνιστικού διεθνιστικού σκοπού τους για
      ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ,θα πραγματοποιούσαν μόνο μια κατάσταση διαδοχής και μια δυνατότητα παρέμβασης στα άλλα κράτη. Θα αποκτούσαν ένα άσυλο όπου θα μπορούσαν να καταφύγουν όλοι οι ξεμασκαρεμένοι απατεώνες και μια ανώτατη σχολή στην οποία θα φοιτούσαν οι μέλλοντες λωποδύτες…
      Αδόλφος Χίτλερ. Ο αγών μου 1925

      Για όποιον είδε τα βίντεο.
      Ειδάλλως δεν θα το πιστέψετε.

      • Πατρικιος said

        Παυλο!
        Σε πλαστοπροσωπει κανεις; Για ριξε μια ματια!

      • Παύλος said

        Ο Παύλος που έγραψε προηγουμένως, χρησιμοποιεί ένα εικονίδιο στις δημοσιεύσεις του.
        Εγώ ΔΕΝ χρησιμοποιώ κανένα εικονίδιο.

      • Παύλος said

        Τελικά φαίνεται ότι εδώ γράφουν τουλάχιστον τρείς διαφορετικοί Παύλοι, όπου ο ένας χρησιμοποιεί εικονίδιο στις δημοσιεύσεις του.

  16. To μοσχάρι δίπλα του τι το βάλατε;;;;;;

    • ΜΑΡΙΑ said

      Γιατί γίνεσαι ἀνόητος;;;;

      • Ανόητος και άλλα προσωνύμια χειρότερα παίρνει το μοσχάρι που καθόταν και έβλεπε τα δάση στην Πελοπόνησσο να καίγονται ενώ του έλεγαν απο πρίν εφευρέτες για μηχανές που είχαν φτιάξει πρόβλεψης πυρκαγιάς…έκαψε το χωριό μου πρέπει να έχει την ίδια τύχη με τους συγχωριανούς μου..

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ἀνόητος εἶναι ὅποιος δέν βλέπει τό ΓΙΑΤΙ, κάηκε ἡ Πελοπόννησος καί ἡ Ἀθήνα…….
        Ἀνόητος εἶναι ὅποιος κατηγορεῖ τόν Καραμανλῆ,πού προσπάθησε νά σώση τήν Ἑλλάδα
        ἀπό τά νύχια τοῦ Δ.Ν.Τ………
        Καί ἀπίστευτα ἀνόητος, εἶναι ὅποιος στηρίζει τόν γάπ καί τήν συμμορία του,συμπεριλαμβανομένων
        καί τῶν δεκανικιῶν του,Ντόρας καί Καρατζαφέρη……
        Διότι αὐτοί ἔκαψαν, καί μαυροφόρεσαν τήν Ἑλλάδα……….γιά νά τήν πουλήσουν πιό εὔκολα!!!

      • Γιατί πρίν απο αυτόν δεν υπήρχαν πυρκαγιές;;;;;
        ΠΟΣΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΜΙΑ ΠΥΡΚΑΓΙΑ;;;;
        Καλά μιλάμε φοράτε ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΠΑΡΟΠΙΔΕΣ!!!!!!

      • Миша said

        Δημήτρη….

        σκληρός δίσκος Χριστοφοράκου , όπου προαναγγέλονται πυρκαγιές και άλλα…
        δες τον:

        h**p://adiavroxoi.blogspot.com/2011/01/nazi-killers-and-collaborators-burned.html

      • βαγγελης said

        Μαρία μπράβο,
        πολύ καλά τα λες, αλλά για πες μου κατάλαβε ποτέ κανένας ανόητος ότι είναι ανόητος;
        Δυστυχώς στη χώρα μας το φρούτο αυτό πλεον, μετά από τριάντα χρόνια πλέριας αριστερο-δημοκρατίας, αφθονεί .

      • ΜΑΡΙΑ said

        Νικολακόπουλε,
        ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ φοροῦν ΟΛΟΙ, ὅσοι στηρίζουν τήν συμμαχία τῶν προθύμων
        καί ἐσύ στηρίζεις τόν ἕνα ἐξ αὐτῶν,τόν καρατζατοῦμπα….τόν πατριδόκαπηλο!!!!

      • Nancy said

        Καλησπέρα παιδιά. Μαρία πολύ καλά τα λές, όποιος δεν είδε εμπρησμό ολόκληρης της Ελλάδας το 2007 ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΙ και τον θεωρώ συνένοχο στο δράμα του ελληνικού λαού απο πλήρη έλλειψη κρίσης στα πολιτικά του κριτήρια. Τουλάχιστον ας μην προκαλεί τη δική μας λογική στα γεγονότα που μας έφεραν στην υποτέλεια και εξαθλίωση της χώρας μας. Το άσπρο μαύρο δεν γίνεται κ.Νικολακόπουλε γιατι εμείς όλοι ζούμε στο πετσί μας τις δικές σας μοιραίες πράξεις και παραλείψεις. Λίγη περίσκεψη πριν μιλήσουμε δεν βλάπτει.

      • Εγώ απλά λέω ότι αν είσαι ΗΓΕΤΗΣ δεν στην φέρνει κανένας εμπρηστής…ο άνθρωπος ήταν ένα δυσκίνητο τίποτα γιατί τον υποστηρίζετε;;; Για μια αποτυχημένη συμφωνία που έκανε;;;;;
        Εδώ καταστρέφανε την Αθήνα και δεν έκανε ΤΙΠΟΤΑ! Ποιός παίρνει απο φάσεις δηλαδή ο υπουργός η ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ;;;; Αλλά βέβαια έβαλε την ζωούλα του 3 φορές πάνω απο την πατρίδα μια με τις πυρκαγιές μια με τα δεκεμβριανά και μια που έκλεισε την βουλή! ΟΥΣΤ!!!

      • Αν απο όλα τα μηδενικά της μεταπολίτευσης που μας κυβέρνησαν αυτός ήταν το 0.001 θα σας κάλυπτε;;; Γιατί ρίχνετε τόσο πολύ τον πήχη;
        Γιατί πρέπει να έχουμε Βούδες; Γιατί δεν αναλαμβάνετε εσείς οι ίδιοι την πολιτική αφού είστε καλύτεροι απο αυτούς που υποστηρίζετε…είναι δύσκολο;;; Όχι φυσικά, όταν ο λαός μπεί στην βουλή θα χρειαστούμε άτομα να συσπειρώσουμε την πρώτη κυβέρνηση μετά απο αυτήν την καταστροφή και την απάθεια που ζήσαμε, τι καλύτερο λοιπόν απο ΕΣΑΣ να κυβερνήσουν..υποστηρίζετε τον εαυτό σας και όχι ΔΕΙΛΟΥΣ, αυτοί πέθαναν το μόνο που τον νοιάζει είναι να ζούν ασφαλείς στην αφάνεια τους…πιστέψτε λοιπόν στις δυνάμεις σας και αφήστε τον Βούδα που ούτε καν σας σκέφτεται!

      • Γιώργης said

        Δ.Ν., δυό λόγια μόνο…,

        Αὑτό τό “ΤΙΠΟΤΑ” πού «εὐτυχῶς» δέν μετετράπει σέ “ΚΑΤΙ” καί πού ἀφελῶς (;) πιστεύεις καί ὑποστηρίζεις, θά γινόταν καί τό “σύνθημα” γιά νά αἱματοκυλιστεῖ ἡ Πρωτεύουσα καί διά μέσου αύτῆς, Ο-Λ-Η ἡ χώρα…
        Αὐτός ἦταν ὁ στόχος… καί ὅπως συνήθιζε νά λέει καί ὁ ἴδιος, ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.

        Τήν θές…;

        ΤΗΝ ΑΝΤΕΧΕΙΣ…;;;

      • ΧΑ! said

        ΜΑΡΙΑ

        ΚΑΙ με υπογραφη Καραμαν-αλη (255 συνολο συναμα με ΝΔ ΛΑΟΣ κλπ) βρισκεται Παπαδημιος και Πασοκ στην εξουσια σημερα……..το λεω γιατι εκανες λογο για παρωπιδες και συμμαχιες προθυμων.

      • Γιώργης said

        Κύττα…, ΧΑ!
        Μή μᾶς περνᾶς καί γιά τόσο ἀφελεῖς…
        ΔΕΝ εἴμαστε…

      • ΧΑ! said

        Ψηφισε η’ δεν ψηφισε ο «πατριωτης» Γιωργη ?

        Ηταν η’ δεν ηταν η ψηφος του υπερ της κυβερνησης Παπαδημιου Γιωργη?

        Ναι η’ οχι Γιωργη ?

        Απλο το ερωτημα ,απλη και η απαντηση…..

      • Γιώργης said

        Σᾶς τά ’πε ἤ δέν σᾶς τά ’πε ὅταν ἔπρεπε…;
        Τούς ἔκανε ΟΛΟΥΣ ρόμπα στίς τηλεοπτικές ἀναμετρήσεις, ἀλλά ΟΛΟΙ κάνανε γαργάρα μ’ άλατόνερο λέγοντας “τί καλά τά
        πῆγε” ὁ Παπα(ρ)ανδρέου, ναί ἤ ὄχι…
        Ὀργωσε μόνος του τήν Ἑλλὰδα μὲ θάρρος μπᾶς καί σᾶς γυρίσει τά …ξεροκέφαλα, ναί ἤ ὄχι…;
        Φάγατε τό παραμύθι μέ τό Βατοπαίδι, λέγοντας ὅτι «ὅλοι ἴδιοι εἶναι», ναί ἤ ὄχι…;
        Τσιμπήσατε -σάν χάνοι- τή μπλόφα τοῦ αἰῶνα μέ τό …ἀξεπέραστο «Λεφτά ὑπάρχουν»…;
        Πήγατε -ἀπό πεῖσμα- ὅλοι στίς παραλίες μέ τό φραπέ στό χέρι γιά νά κάνετε ἀποχή καί …«τούς δείξετε ἐσεῖς», ναί ἤ ὄχι…;
        Τά γράψατε ΟΛΑ καί ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, στά παλιά σας τά παπούτσια, ναί ἤ ὄχι…;
        Τά ’χατε βουλώσει τά …αὐτάκια σας ὅταν γκάριζε στὸ Πεδίο τοῦ Ἄρεως «ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ», …ΝΑΙ Ἤ ΟΧΙ…;

        …!!!

        Καί ἐν τέλει…., θά σοῦ κάνω τήν χάρη νά τόν βράσω τόν «χοντροῦμπα»…
        …,

        Ὁ Ἑλληνικός Λαός πού θέλει νά καυχιέται γιά τήν ἐξυπνάδα καί τήν ὀξυδέρκειά του, εἶχε τήν στοιχειώδη σύνεση -ὅπως ἀρμόζει σέ τέτοιες περιπτώσεις- νά δεῖ ὅτι πάει νά ξαναφέρει στήν κυβέρνηση τό ΙΔΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΑΣΚΕΡΙ πού αὐτός ὁ ἴδιος εἶχε διαολοστείλει
        πεντέ-μισυ χρόνια πρίν, …ΝΑΙ ἤ ΟΧΙ;
        Ὀ Ἐλληνικός Λαός πού ἐπίσης θέλει νά καυχιέται γιά τήν μεγαλοψυχία καί τήν αὐτογνωσία του, ἔχει τόν ἀπαραίτητο ὄγκο καί βάρος …ὄρ-
        χεων, ὥστε νά παραδεχθεῖ ὃτι ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ἦταν Ο ΙΔΙΟΣ πού τά ἔκανε Σκατά μέ Ρίγανη (λίαν ἐπιεικῶς!) τό 2009 καί φέρει ἀκέραιη ην εὐθύνη γι αὐτό, …Ν Α Ι Ἤ Ο Χ Ι …;;;

        Λοιπόν…, ΧΑ!…
        Παίζεις ἤ δέν παίζεις τήν κολοκυθιά…;

      • Nancy said

        Σ’ αυτή την περίπτωση ΧΑ και όσο είναι μέσα στο κόμμα, είναι λογικό να ψηφίσει Παπαδήμο ως μεταβατικό, εφ όσον τον επέβαλλαν τα ΜΜΕ, η διαπλοκή, η Μέρκελ και η αχρηστοσύνη του προηγούμενου. Οι αποφάσεις αυτές πλέον δεν παίρνονται απο τον ίδιο. Αυτή είναι δηλαδή η απορια σου για το πρόσωπο, το τί έκανε τώρα;

      • ΜΑΡΙΑ said

        ΧΑ!
        Ἄν προσδοκεῖτε νά ἀνατρέψη ὁ Καραμανλῆς τόν Σαμαρᾶ-μέ ἕνα νεῦμα-κἀνετε μεγάλο λάθος!
        Αὐτό ἀκριβῶς θά γινόταν, ἄν δέν ψήφιζε σύμφωνα μέ τή γραμμή τοῦ ἀρχηγοῦ,διότι ἄλλη βαρύτητα ἔχει ἡ «ἀνταρσία» Καραμανλῆ,καί ἄλλη ὁποιουδήποτε ἄλλου βουλευτή!

        Ὁ Σαμαρᾶς θά φύγη ὅπως ἦρθε,μέ ἀπόφαση τοῦ κόσμου τῆς Ν.Δ…..
        …….καί ὄχι μέ προεδρικό φιρμάνι !!!!

        Τό ἦθος καί ἡ ποιότητα τοῦ Καραμανλῆ,δέν συνάδουν μέ τέτοιες πρακτικές!
        Τό ξέρετε πολύ καλά αὐτό, καί σᾶς πονᾶ, γι’ αὐτό καί ψάχνετε………..ματαίως, κάτι νά προσάψετε στόν Καραμανλῆ!

      • ΧΑ! said

        Γιωργη ολοκληρο κατεβατο για να τα φερεις σβουρα και εν τελει απαντηση δεν εδωσες.

        Πολυ μπλα-μπλα και κοκο τιποτα.

        Θα στην δωσω εγω

        «ΝΑΙ» ψηφισε ο υπερπατριωτης σου …και με τα χερια και με τα ποδια.

        «Πατριωτης» λοιπον και αυτος μαζι του αλλους 255.

        Για οτι εκανε ο ΓκΑΠ και οι λοιποι ριχνεις την ευθυνη στους ιδιους για οτι εκανε ο Καραμαν-αλης (και πιο σημαντικο ακομα αυτα που ΔΕΝ εκανε και επρεπε να κανει !!!!) την ευθυνη την ριχνεις στον κοσμο.

        Ωραια μικροκομματικη λογικη.
        Συγαρητηρια, τωρα παρε την θεση σου αναμεσα στο 9% του Πασοκ και του 19% της ΝΔ και ?% του ΛΑΟΣ στην δοσιλογικη τριαρχικη κυβερνηση του σημερα.

        ΜΑΡΙΑ

        Οι πραξεις του μιλανε δυνατοτερα απο τα λογια

        Πρωτα η τσεπη

        Μετα το κομμα

        και αν μεινει τιποτα για τον λαο καλως ,αν οχι εχει ο Θεος.

        Μεχρι εκει ειναι ο «πατριωτισμος» του Καραμαν-αλη , γι’αυτο και αλλωστε εχει καταντησει υποσημειωση.

      • Γιώργης said

        Κύττα ΧΑ!,
        Ἀσχολήσου πρός τό παρόν ἐσύ καί ὁ χῶρος σου μέ τά νουμεράκια καί τά ποσοστά πού …ζαχαρώνετε κι ἄσε τούς ἄλλους…
        Καί….., σάν καλό παιδί πού εἶσαι,
        πήγαινε τώρα στήν αὐλή νά παίξεις….,
        νά σοῦ περάσει κι ὁ καημός….!

      • ΜΑΡΙΑ said

        ΧΑ!
        Πῶς βγάζεις τέτοια συμπεράσματα……ἕνας Θεός ξέρει!!!!

        Τό γάρ πολύ τῆς θλίψεως,γεννᾶ παραφροσύνη….ὅπως βλέπω!

      • Γιώργης said

        Μά, εἶναι δυνατόν νά ἀσχολοῦνται τόσο πολύ μέ μιά ἀσήμαντη …ὑποσημείωση ;
        Γειά σου Μαράκι…! :smile:

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ἔλα ντέ….
        Καλῶς τόν Γιώργη μας… :)

      • Γιώργης said

        Καλῶς σέ βρίσκω!
        Ἄν καί …σκορπίσαμε λίγο ἔ;

      • ΜΑΡΙΑ said

        Σκορπίσαμε λίγο…..τό λές ἐσύ αὐτό;;;;
        Εγώ γιατί βλέπω…..πλήρη διάλυση;;;;;; ;)

      • Γιώργης said

        Εἶπα νά τό πῶ μέ …τρόπο!
        Δἐν ξέρω… ἴσως γιατί εἶχε ἀρκετή ἀνακατωσούρα ἡ μέρα χθές…

      • ΜΑΡΙΑ said

        Μᾶς γλωσσοφάγανε παιδί μου,οἱ καντεμόσαυρες πού κυκλοφοροῦν ἐδῶ μέσα,
        ἐπειδή εἴμαστε σοῦπερ παρέα…….
        Ζήλειαααααα…….

      • Γιώργης said

        Δἐν λές τίποτα…!
        Καντεμόσαυρες ἀλλά καί φίδια κολοβά…
        Πού νά τούς καεῖ το βίντεο… ;) :mrgreen:

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ναί, μόνο πού παραλίγο νά μοῦ καεῖ ὁ ὑπολογιστής, ἐχθές….
        Δέν βαριέσαι,θά μᾶς χαλάσουν τό κέφι;;;;; ;)
        Δέν μασᾶμε……
        Μιά μικρή ἀναποδίτσα εἶναι… :) :)

      • Γιώργης said

        Τί ἔγινε ; Τό λάπτοπ ἤ φούντωσε καί τό μεγάλο πού ἔλεγες…

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ὄχι μωρέ,τό μικρό….μᾶλλον ὑπερφορτώθηκε,
        εἶχα ἀνοίξει πολλές σελίδες,ἦταν καί πολλές ὥρες σέ λειτουργία……παλάβωσε!!!

        Δέν πρόλαβα νά ρυθμίσω καί τό μεγάλο,διότι ἦταν κατειλημμένο,
        τέλος πάντων,μέχρι νά γίνη τό μπάμ……βολεύομαι ;)

        Μετά τήν ἔκρηξη,θά προνοήσω :) :) :)

        Σέ καληνυχτῶ τώρα Γιώργη μου,πάλι ξυπνημό δέν βλέπω αὔριο……καί ἔχω καί φούριες ;) :)

      • Γιώργης said

        Bonna notte ragazza !!! :)

        (πάει ἡ δασκάλα…! τήν ἔσκισα…!!! :D )

    • Chuck Norris said

      @Δημήτρης Νικολακόπουλος

      Τσάμπα κουράζεσαι να ξυπνήσεις κάποιους..
      Αυτές και μόνο που ακούνε το όνομα Καραμανλή ηδονίζονται!
      Τόσο χάλια είναι η προσωπική τους ζωή!

      • Πιο πολύ φοβάμαι τους κομματοποιημένους παρά τα ίδια τα κόμματα…

      • Διαμάντω (πρώην Ελληνίδα το λέω και το φωναζω) said

        Γιαυτό φάτε τώρα τους Διεθνιστές και Σκάστε!!!
        Όταν σας πάρουν και τα σώβρακα θα κλαίτε αλλά τότε δεν θα κάνει κουκου τίποτα!

      • Μα τον Δία, σε καταλαβαίνω. Αλλά μην είσαι τόσο εμπαθής. Μεγάλωσε το πλάνο Δημήτρη. ελπίζω δε να μην ανήκεις σε κανένα κόμμα ούτε να πιστεύεις σε Σαμαράδες Αλέκες Καρατζαφέρηδες κλπους γιατί τότε και τι έγινε που δεν πιστεύεις στον Καραμανλή.. τίποτα.

      • Διαμάντω τι κάνεις; γιατί καλή μου κυρία του μιλάτε όμως έτσι; πληγωμένος είναι κι αυτός, όπως τα περισσότερα παιδιά της Ελλάδος.

      • ΜΑΡΙΑ said

        τσάκ μ@κ@κ@…….0,48€ εἶχε τό πετρέλαιο ἐπί Καραμανλή.

        0.98 ἔχει σήμερα, διπλομ@κ@κ@ καί ὑποφέρουν γέροντες ἀπό τό κρύο…..

        τρέχει ὁ κόσμος στά νοσοκομεῖα νά ζεσταθῆ…..ἀρχιμ@κ@κ@

        ΚΑΙ ΠΕΙΝΑΝΕ……ΧΟΝΤΡΟΜ@Κ@Κ@

        Ἄει σιχτίρ,βραδυάτικα….

      • Zanglos said

        Τελικά με αυτό το χυδαιολόγιο αναρωτιέμαι,
        είναι τελικά μαρίκα η μάριος φούστης?
        Ότι να είναι για τον βόθρο είναι!

      • ΜΑΡΙΑ said

        Σουηδέ,

        Τελικά είσαι αδιόρθωτος και θέλεις ένα φρεσκάρισμα του ξεφτιλίσματος που σου έχω κάνει.

        1)Το τι πιστεύεις δεν ενδιαφέρει κανένα. Το ψευδοιδεολόγημα “ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ” της πλάκας και της σάχλας κατά Βλάσση Ρασσιά είναι ΕΚΝΟΜΟ σύμφωνα με νόμο της ελληνικής πολιτείας και δεν αναγνωρίζεται.

        2)Ο “σύλλογος” ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ σύμφωνα με τη Διεύθυνση Κρατικής Ασφάλειας είναι ” σύνολο φολκλόρ χυδασίων και οργιομανών”.

        3)Το αν και τι είδους ελληνας είσαι έχει αποφανθεί γι αυτό το υπουργείο Εσωτερικών με το νόμο περί ιθαγένειας και τη μη αναγνώριση του αυτοπροσδιορισμού.

        4)Η καραμέλα που πιπιλάς για προσκηνυμένους ελληνες χριστιανούς είναι πιστό και ακρογωνιαίο επιχείρημα του σαχλοιδεολογήματος σου. Αυτό όμως που επιμελώς κρύβεις εσύ ο Ιουλιανός και ο Πελοποννήσιος είναι το κάτωθι.

        Ιδού τι λέει το ΨΕΥΔΟΙΔΕΟΛΟΓΗΜΑ Ελληνας Εθνικός” στην ερώτηση Ποια η θέση σας γι ατα εθνικά θέματα?

        Κάποιοι πέφτουν στην παγίδα ή στήνουν για άλλους παγίδα, ότι τάχα «Εθνικά Θέματα» είναι το έως πού θα επεκτείνεται η κυριαρχία του Νεο-Ελληνικού Κράτους. Εδώ πρόκειται περί απάτης, της ίδιας απάτης που θεωρεί «Τούρκους», «Ιταλούς» κ.λ.π. αμέτρητους από καταγωγή Έλληνες που απλώς δεν είναι Ορθόδοξοι και δεν κατοικούν εντός των συνόρων του Νεο-Ελληνικού Κράτους.
        Το (όποιο) Έθνος ΔΕΝ ΤΑΥΤIΖΕΤΑΙ με την (όποια) κρατική υπόσταση, αλλά μπορεί να είναι μικρότερο ή μεγαλύτερο της τελευταίας. Πληροφορούμε λοιπόν αυτούς που πάνε να παρουσιάσουν ως «Εθνικό» θέμα το σε ποιο κρατικό μόρφωμα θα ανήκει η α ή β έκταση γής ή θαλάσσης, ότι στο Ελληνικό Έθνος ανήκουν και οι Πόντιοι, οι εξισλαμισμένοι Μικρασιάτες, οι εκλατινισμένοι Νοτιοϊταλοί και οι ενθάδε Πομάκοι, ενώ, αντιθέτως, δεν ανήκουν σε αυτό αρκετοί Χριστιανοί Ορθόδοξοι ελλαδίτες που απλώς έτυχε να κατοικούν εντός των συνόρων του Νεο-Ελληνικού Κράτους, το οποίο, ηλιθιωδώς για αυτό το ίδιο και ευφυώς για την Εκκλησία, έχει ορίσει απατεωνίστικα και ανιστόρητα τον «Ελληνισμό» ως ταυτόσημο της… «Ορθοδοξίας

        Το πάρτυ εντεταλμένη γραφίδα έχει τελειώσει για εσάς τους 3 ανεπιστρεπτί.

        Συνέχισε τώρα τη προσφιλή σου διάλεκτο χωματερής.

        Comment από ΒΑΣΙΛΗΣ | Μαρτίου 8, 2011

      • Chuck Norris said


        @ΜΑΡΙΑ

        Άντε, σοβαρά??

        Και με τον Σημίτη ήταν ακόμα πιο χαμηλά, αλλά δεν σ’ ακούω να σκίζεις τα βρακιά σου και γι’ αυτόν!!

        Είπαμε, «Κ’ αν θέλει η π@υτ@ν@ να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει»

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ξύπνα ἠλίθιε….σοῦ μιλάω γιά τήν ἐξαθλίωση τοῦ Ἕλληνα!

        Ἀλλά πού νά πάρει στροφή, τό ἀκατοίκητο;;;;;;;;;;;;

      • Γιώργης said

        Τό πετρέλαιο ἐπί Καραμανλῆ ἦταν ΔΥΟΜΙΣΥ ΦΟΡΕΣ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ ἀπό τήν σημερινή μέ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΤΙΜΕΣ πετρελαίου, χὼρια τά
        «ΚΑΠΕΛΛΑ» πού μᾶς φόρεσαν οἱ …«φίλοι» σας γιά νά μᾶς «σώσουν»…

        Ἄντε γιά τό… βραδυνό σου τώρα….

      • Η Μαρία και η κάθε Μαρία Νεοδημοκράτισσα ενδιαφέρετε για την πατρίδα και λογικό είναι να θεωρεί ότι η ΝΔ είναι σοβαρό κόμμα και θα πάει την Ελλάδα ψηλότερα βέβαια αυτό το πάθος θα μπορούσε να το διοχετεύσει στο να συμμετάσχει και αυτή στο κόμμα και να δεί ιδιοις όμασι την σαπίλλα, μόνο έτσι θα απομυθοποιηθεί το κάθε κόμμα στη Βουλή και θα δεί ο εκάστωτε ψηφοφόρος ότι με ένα κουστούμι ακόμα και ένας άστεγος δείχνει σοβαρός ηγέτης και ότι τα χαρίσματα του ΗΓΕΤΗ φαίνονται μέσα απο τις πράξεις του..

      • Chuck Norris said


        @ΜΑΡΙΑ

        «0,48€ εἶχε τό πετρέλαιο ἐπί Καραμανλή. 0.98 ἔχει σήμερα»

        Το βλέπω! Και φυσικά έδωσες ως παράδειγμα τον…….. Κωστάκη!

        Κωλοτούμπα!!!!

        Είπαμε….. “Κ’ αν θέλει η π@υτ@ν@ να κρυφτεί, η χαρά δεν την αφήνει”

        Μεγάλα γούστα ο Κωστάκης! Τύφλα να χει ο Ρουβάς!

      • Chuck Norris said

        @Γιώργης

        «Τό πετρέλαιο ἐπί Καραμανλῆ ἦταν ΔΥΟΜΙΣΥ ΦΟΡΕΣ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ…. »

        Με τον Κινέζο πόσο ήταν μάστορα????

        Είστε και Μακάκες!

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ξέρεις ποῦ κάνεις τό λάθος Δημήτρη;;
        Λές ἡ «Μαρία Νεοδημοκράτισσα»,ἐνῶ τό σωστό εἶναι, ἡ Ἑλληνίδα….

        Ὅσο ἡ Ν.Δ. ΗΤΑΝ σοβαρό κόμμα μέ πατριωτικό προσανατολισμό, τήν στήριζα!
        Δέν στηρίζω τήν τωρινή Ν.Δ……διότι μέ ἐνδιαφέρει ἡ Ἑλλάδα, καί ὄχι τό κόμμα.

        Ὅταν ξαναγίνη προτεραιότητα τῆς Ν.Δ. τό συμφέρον τῆς Πατρίδας……ἐδῶ εἴμαστε!!!!

        Πατρίδα,Θρησκεία,Οἰκογένεια….δέν διαπραγματεύονται!!!

      • ΜΑΡΙΑ said

        Τσάκ εἶσαι τόσο ἠλίθιος, πού δέν καταλαβαίνεις…..τσάμπα σέ πληρώνουν, θά μοῦ πεῖς;;;;;;

        Ὁ σημίτης ξεπούλησε τόν χρυσό γιά νά ἐξασφαλίση τήν εἴσοδο στήν Ο.Ν.Ε…..μέ

        1€=340δρχ……τή στιγμή πού τό 1ecu=170δρχ……

        Κατάλαβες νεοταξίτικο λιβανιστῆρι;;;;

        Χώρια τά ἄλλα του ἐγκλήματα, ἐσχάτης προδοσίας….

      • Zanglos said

        Άντε μωρή φατμέ τουρκογύφτισσα χυδαιολόγα
        που το παίζεις Ελληνίδα, ουστ…

      • ΜΑΡΙΑ said

        Γυφτοσκοπιανέ μᾶθε γιά ἐμᾶς τούς ΕΛΛΗΝΕΣ….καί ροῦφα τ’ αὐγό σου

        ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΙΕΡΟΛΟΧΙΤΩΝ

        «Ως Χριστιανός ορθόδοξος και υιός της ημετέρας Καθολικής Εκκλησίας, ορκίζομαι στο όνομα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και της Αγίας Τριάδας να μείνω πιστός εις την Πατρίδα μου και εις την Θρησκείαν μου.
        Ορκίζομαι να ενωθώ με όλους τους αδελφούς μου Χριστιανούς δια την ελευθερίαν της Πατρίδος μας.
        Ορκίζομαι να χύσω και αυτήν την υστέραν ρανίδα του αίματός μου υπέρ της θρησκείας και Πατρίδος μου.
        Να αποθάνω μετά των αδελφών μου υπέρ της Ελευθερίας της Πατρίδος και της Θρησκείας μου.
        Να φονεύσω και αυτόν τον ίδιον τον αδελφόν μου, εάν τον εύρω προδότην της Πατρίδος μας. Να υποτάσσομαι στον υπέρ της Πατρίδος μου αρχηγόν, Να μη βλέψω εις τα όπισθέν μου, εάν δεν αποδιώξω τον εχρόν της Πατρίδος και Θρησκείας μου.
        Να λάβω τα όπλα εις κάθε περίστασιν, ευθύς μόλις ακούσω ότι ο Αρχηγός μου εκστρατεύει κατά των τυράννων και να συγκαταφέρω άπαντας τους φίλους και γνωρίμους μου εις το να με ακολουθήσωσιν. Να βλέψω πάντοτε τους εχθρούς μου με μίσος και με περιφρόνησιν. Να μη παρατήσω τα όπλα προτού να ιδώ ελευθέραν την Πατρίδα μου και εξολοθρευμένους τους εχθρούς της.
        Να χύσω το αίμα μου, ίνα νικήσω τους εχθρούς της θρησκείας μου ή ν΄ αποθάνω ως μάρτυς δια τον Ιησού Χριστόν.
        Ορκίζομαι τέλος πάντων εις το της Θείας Μεταλήψεως φοβερόν Μυστήριον ότι θα υστερηθώ της Αγίας Κοινωνίας εις την τελευταία μου εκείνην ώρα, εάν δεν εκτελέσω απάσας τας υποσχέσεις, τας οποίας έδωσα ενώπιον της εικόνος του Κυρίου μας Ιησού Χριστού »

      • ΜΑΡΙΑ said

        Τόλμα νά μιλήσεις γιά τούς Ἱερολοχῖτες…..σκοπιανό σκουλήκι.

      • Chuck Norris said

        Α! τώρα φύγαμε από τις τιμές ( γιατί φυσικά μόνο ο Καρμαν-αλής ήταν ο μόνος που κράτησε την τιμή του πετρελαίου χαμηλά..Το άλλο με τον Τοτό? ) και πήγαμε στα σκάνδαλα???

        Είδες λοιπόν ότι τα σκάνδαλα έχουν σημασία???

        Ευτυχώς που το κατάλαβες!

        Υ.Γ.

        Φατμέ…. Χαχαχαχα!!!

      • Γιώργης said

        Ποῦ’σαι…, ἔ! κυρ-Τσάκ…,

        …μέ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΤΙΜΕΣ πετρελαίου… ΚΑΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΤΙΜΕΣ !

        Μέ τόν Κινέζο τό πετρέλαιο δέν εἶχε ἀνέβει ΠΟΤΕ πάνω ἀπό 50-55$ καί παρ’ ὅλα αὐτά ἦταν ΕΛΑΧΙΣΤΑ φθηνότερο (5-7 λεπτά) ἀπό
        τά 80 -ΟΛΟΓΡΑΦΩΣ, ΟΓΔΟΝΤΑ- …bucks ἐπί «χοντροῦμπα»…!!!

        Κάι τό πετρέλαιο θέρμανσης σέ ἀντίστοιχες τιμές ἐπίσης.

        Ζωντόβολο…
        Ἔχασες τό βραδυνό συσσίτιο καί ἔκαψες φλάντζα!

      • APOLLO11 said

        Aψέκαστε Chuck Norris πες αλεύρι ? ο B-LEE σε γυρεύει !

      • Chuck Norris said

        Μπράβο !!

        Απέδειξες ότι αν θέλεις να πεις μια μαλακιά την λες άντετα!!

        Κρίμα γιατί έχω υπάρξει διαχειριστής εκείνη την περίοδο!

        Better luck next time….. Σάχαλα!

        Είπαμε να μη τα ξαναλέμε….

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ρέ κοροϊδάρα τσάκ,τό κατάπιες ἀμάσητο τό δόλωμα….

        Πουθενά δέν ἀνέφερα τή λέξη ΣΚΑΝΔΑΛΟ,καί ἐσκεμμένα παρέλειψα τό σκάνδαλο τοῦ χρηματιστηρίου.

        Ἀποκαλύφθηκες καί σύ καί τά ἀφεντικά σου,ἀποκαλῶντας τά ΕΘΝΙΚΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ….σκάνδαλα!

        Βρωμερός ὁ ρόλος σας, ἀνθελληνικά ἀποβράσματα….

      • שי said

        καλά σας κάνω χάζι με τον τρόπο που αναπτύσσετε το θέμα της τιμής του πετρελαίου…..

        το πετρέλαιο επί καραμανλή
        το πετρέλαιο τώρα
        το πετρέλαιο επί σημίτη

        ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΘΟΡΙΣΑΝ Ή ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ

        εδώ μιλάμε για επιστημοσύνη 12,3 διδακτορικών, όχι αστεία

        – καλέ κύριε, είναι λίγο …παραπάνω, να τ’αφήσω;

        δεν παίζει στο μυαλουδάκι σας για παράδειγμα να ελέγξετε ποιο ήταν το ευρύτερο οικονομικό πλαίσιο και τα διακυβεύματα, πώς επηρεάζονταν οι τιμές από τυχόν πολέμους ή εμπάργκο ή τυχόν ισοτιμίες κι άλλες χρηματιστηριακές σκοπιμότητες και ποιες, τις συγκεκριμένες χρονικές στιγμές της μίας διακυβέρνησης και της άλλης…

    • Zanglos said

      Άντε δημήτρη είσαι τυχερός που είσαι χριστιανός και δεν σε έβρισε η φατμέ! ;)

      • ΜΑΡΙΑ said

        Fotia και τσεκούρι

        Η συγκεκριμένη βωμολοχική γραφίδα για να δικαιολογίσει τη στρατευμένη προπαγάνδα που ασκεί στο blog δηλώνει “έλληνας” εκ Χαλκιδικής κάτοικος σουηδίας.

        Τώρα πως είναι δυνατόν κάποιος που είναι ΣΟΥΗΔΟΣ υπήκοος έχει σουηδική ιθαγένεια δεν εχει υπηρετήσει στον ελληνικό στρατό, έμαθε ελληνικά σάτρα πάτρα στα γεράματα και να το παίζει ελληνας είναι άλλη υπόθεση.

        Επίσης εξήγησε μου πως είναι δυνατόν να καμαρώνει κάποιος που είναι ελληνας και να “νοιάζεται” αλλά
        α)να βεβηλώνει τη σημαία,
        β)να κάνει πλάκα με τον εθνικό ύμνο
        γ)να θεωρεί φιλέλληνα ένα ασήμαντο βλαχογερμανό που μας αποκαλεί τουρκόσπορους
        δ)να θεωρεί πολιτισμό να συζητάμε τις τουρκικές αξιώσεις επί της ελληνικής κυριαρχίας
        ε)να διαφημίζει ότι έχει χοντρό πορτοφόλι
        στ)τι βρίσκει μόνο με ιερόδουλες

        Comment από ΒΑΣΙΛΗΣ | Μαρτίου 9, 2011

      • Zanglos said

        Χε..χε.. χοντρό πορτοφόλι και την βρίσκω με ιερόδουλες ναι,
        ******** :)

      • ΜΑΡΙΑ said

        Καί γελᾶς μέ τά χάλια σου,κακομοίρηηηηηηηηηη….

        Καλά στά λέει αὐτός:

        ΚΑΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΤΗΝΟΒΑΤΩΝ ΟΠΩΣ Ο ΖΑΝΓΚΛΟΣ Ο ΠΕΤΑΜΕΝΟΣ ΚΑΜΠΙΝΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ

        Comment από FOTIA & TSEKOYRI | Μαρτίου 22, 2011

      • Μέχρι να το δείς θα το βάζω.

      • Zanglos said

        Μαγκιά κλανι@ και κ@λος φινιστρίνι μάριε, ε? :)

      • Zanglos said

        Δημήτρη, το ξέρεις το ανέκδοτο με τον σαδιστή και τον μαζοχιστή?

        Λέει ο μαζόχας, “Δείρε με…”

        “…Όχι..” λέει ο σαδιστής! :)

      • Τόσο πολύ φοβάσαι την αλήθεια Σαχλέ…;;;

      • Zanglos said

        Μπορεί να έχουμε χίλιες δυο αντιθέσεις αλλα ένα πράμα πρέπει να συμφωνήσεις,
        το πρόβατο που τολμά να βγει έξω από το μανδρί, ή ο άνδρας που αμφισβητεί,
        προβληματίζεται, παλεύει να μάθει την αλήθεια και τολμά να αποτινάξει σκουριά
        και δεισιδαιμονίες αιώνων, ΔΕΝ είναι δειλός, αλλά άνδρας παλλήκαρος!
        Νέσκε συμπαθή παραπλανημένε συνέλληνα?

      • Το τραγικό είναι να νομίζει το σκυλί ότι είναι λύκος..

      • OMOGENIS/PATRIOTIS said

        Ζαγκλέ κού-κού !!!!
        Συνέλληνα είπες Γυφτοσκοπιανέ ;;;;;
        Είσαι φυγόστρατος, δεν έχεις Ελληνικό διαβατήριο, ζούσες
        μεγάλο διάστημα στη Σουηδία με καθεστώς ασύλου γιατί
        είχες αρνηθεί να υπηρετήσης στον ΕΣ, έχεις τώρα Σουηδική
        υπηκοότητα!!!!!!!!
        Πάψε να ασχολείσαι με τα θέματα της Ελλάδος, δεν έχεις
        δικαίωμα να εκφέρεις γνώμη!!!!
        Αν το συνεχίσης θα πέση σεντόνι μαζί με το όνομα σου
        και δεν θα φταίω εγώ γενίτσαρε!!!
        Κάνε τώρα το ψόφιο κορηό για να το σώσεις!!!!

      • Γιώργης said

        …ιιιίίΙΙΙΧΧΧχχααα….!!!! :P :P :P

        :mrgreen:

      • ΜΑΡΙΑ said

        «ΖΑΝΓΚΛΟΟΟΟ ΡΕ ΑΓΡΑΜΜΑΤΗ ΠΡΟΒΙΑ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ ΕΙΣΑΙ ? ΔΕΝ ΙΔΡΩΝΕΙ ΤΟ ΑΥΤΙ ΣΟΥ ΚΤΗΝΟΒΑΤΗ ΒΡΩΜΕΡΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ.
        ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΘΑ ΤΡΩΣ ΤΟ ΚΡΑΞΙΜΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΣΟΥ.»

        Comment από FOTIA & TSEKOYRI | Μαρτίου 28, 2011

      • Zanglos said

        Καλημέρα σε όλους τους επισκέπτες, κοπριά στα λαχανα homogeni και φατμέ!

        Να σε ρωτήσω homogeni, είσαι βέβαιος ot δεν υπηρέτησα στον στρατό? Πως?
        Αν στο απεδείκνυα θα δεχόσουν να στο χώσω το σχετικό έγγραφο στον κ@λο?
        Όσοι κατοικούν στην Σουηδία πέρα τών πέντε ετών δικαιούνται να γίνουν
        υπήκοοι Σουηδοί και να κρατήσουν την πρώτη τους υπηκοότητα.

        Αντιγράφεις όπως και η φατμέ υβριστικά σχόλια από έναν διεφθαρμένο που
        τον έκανα σκόνη, γιατί όλες οι κατηγοριες του στο πρόσωπο μου είναι ανυπόστατες.

        Τι να με κατηγορήσεις ρε παλαβέ? Δεν είμαι Έλληνας? δεν πήγα στρατιώτης?
        γουστάρω τις πουτάνες? Αυτό μόνος μου το έγραψα για πλακα όταν πελάτης μου
        στην Ρωσία με κάλεσε σε δείπνο με χαβιάρια σαμπάνιες και μοντέλα ιερόδουλες!
        Ποιος άνδρας θα έλεγε όχι? Πιθανόν εσύ και ο Νικολακόπουλος!

        Σε πληροφορώ ότι είμαι επιτυχημένος και ευτυχισμένος σε όλους τους
        τομείς της ζωής μου, thanks to the Olympic Gods!

        Και τι δηλαδή με απειλείς ότι θα αναδημοσιεύσεις υβριστικά σχόλια κάποιου ανισόρροπου?
        E να το τεκμηριώσεις κι’όμως! σε ποίες βάσεις και γιατί τόση λύσσα να με βρίζει αυτός
        ο βασίλης και γιατί εσύ και η φατμέ να τα αναδημοσιεύεται?

        Μήπως θα πρέπει να απολογηθώ στις μπούρδες του διεστραμμένου βασίλη ή τις εμμονες σας?
        Μπα! δεν νομίζω σα έχω γράψει στην κομπολογαρα μου και το διασκεδάζω, πιθηκάκια! :)

  17. ANTI300 said

    Τελικά όλες οι βλακίες για να φτάσουν στην ΕΛΛΑΔΑ κάνουν μόλις 7 ηνμέρες

    http://firstpost.com/topic/person/vladimir-putin-2012-01-24-soros-arrest-warrent-issued-by-putin-by-tom-heneg-video-HFumSJCiioc-30-1.html

    Source:

    http://thankyouwhiteknights.blogspot.com/2012/01/putin-vs-soros-by-

    Note: The following video relates to this disturbing issue-You Decide:
    Video: Soros Arrest Warrent Issued by Putin!-Posted on YouTube.com-By ThankYouWhiteKnights-On January 25, 2012:

    • Γιώργης said

      Τό παραπάνω φωνητικό ἀπόσπασμα εἶναι κατασκευασμένο βάσει συγκεκριμὲνου κειμένου, ἀπό προσεκτικά ἐπιλεγμένες λέξεις καί προτάσεις ληφθεῖσες ἀπό ἀνάγνωση-έκφώνηση διαφορετικῶν κειμένων τῆς ἴδιας εκφωνήτριας, ενδεχομένως καί πιθανῶς ἐν ἀγνοίᾳ τῆς ἴδιας καί ἑπομένως εἶναι ΠΛΑΣΤΟ.

      • επιτέλους!

      • Γιώργης said

        Μέ ἐλάχιστη προσοχή, κάνει μπάμ ἀπό …40 χιλιόμετρα! ( :oops: )
        :smile:

      • ANTI300 said

        αυτό δεν σας έγραψα ότι είναι βλακεία και μάλιστα με χρονοκαθυστλερηση7 ημερών !!

      • שי said

        αντι300

        κι εγώ ανάρτησα το μεσημέρι το προφίλ του μάγκα που έχει ανεβάσει το γιουτουμπάκι αλλά έκανε ώρα υπό »έγκριση» γιατί ξέχασα να βγάλω τα http

        το είπα απ την αρχή και με κράζανε: μέχρι νεοτέρας, είναι μπλογκοσφαιρική ΄΄είδηση΄΄ και πρέπει να κρατάμε μικρό καλάθι
        το επισημαίνεις κι εσύ, το εντόπισε κι η νικολέττα, αυτό πιστεύει κι ο νταστοφρόουντ

        6.ש׳ είπε
        Φεβρουαρίου 1, 2012 στις 3:21 μμ
        χμ, πάντως η “είδηση” είναι αποκλειστικά μπλογκοσφαιρική, δεν υπάρχει σε κανένα απολύτως ειδησεογραφικό πρακτορείο
        επιπλέον το ένταλμα πάνω σε ποια αδικήματα εκδόθηκε;

        10.ש׳ είπε
        Φεβρουαρίου 1, 2012 στις 3:25 μμ
        είναι σοκαριστικό με πόση ταχύτητα και καλοπιστία καταπίνονται οι “πληροφορίες” αρκεί να προέρχονται απ τις κατάλληλες πηγές…

        αν το έλεγε αυτό το συγκρότημα του αλαφούζου δεν θα το πίστευε κανείς ακόμη κι αν ήταν αλήθεια
        τώρα που προέρχεται από κάποιο μπλογκ αγνώστων λοιπών στοιχείων, το πιστεύουν όλοι, ακόμη κι αν είναι ψέματα

        ש׳ είπε
        Φεβρουαρίου 1, 2012 στις 4:11 μμ
        αυτό ψάχνω clio

        ο τ.χ. που αναφέρει την είδηση το κάνει στο μπλογκ του….

        εάν είναι αληθής η πληροφορία, θα περίμενα πρώτα πρώτα τα ΡΩΣΙΚΑ ΜΜΕ να έχουν την είδηση….
        και δεν τα βλέπω…

        θα περίμενα επίσης κάτι BBC, DW, CNN, AL JAZEERA, AFP, REUTERS και τέτοια…
        και πάλι δεν τα βλέπω

  18. ΜΑΧΗΤΗΣ said

    Και αληθεια να μην ειναι…
    ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ!

    ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ,

    ΠΟΥ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΚΟΙΜΙΣΜΕΝΟΙ ΛΑΟΙ..

    (εδω ..τους εφαρμοζουν καποια λαμογια ..παγκοσμοιοποιηση φυλακη, καθε ημερα το νοιωθουν οι λαοι και..κοιμουνται…)

    ΚΑΠΟΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΗΜΕΡΑ ..

    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤΙ ..ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΤΥΧΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΓΗΣ..

    ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΕΣΤΡΑΜΕΝΕΑ ΣΑΤΑΝΙΚΑ ΜΥΑΛΑ…ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΑ…

    ΝΑ ΣΥΛΛΗΦΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΚΡΕΜΑΛΕΣ!

    ΑΝ ΘΕΛΕΙ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΠΙΖΗΣΕΙ…

    ΝΑ ΞΑΝΑΒΡΕΙ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ…

    Ειναι δυνατον να …βηξει ή να κλασει μια ημερα ο καθε ..Σορος …αναλογα με την ορεξη του..

    και να γινεται παγκοσμια σεισμος?

    Στεκει στη λογικη…ΑΝΘΡΩΠΟΥ?

  19. clio said

    ……Sia l’IMF (International Monetary Fund) e l’Interpol Europea hanno emesso un “Red Notice” che corrisponde all’arresto immediato non solo nei confronti di Soros,ma anche contro gli Squali della Finanza –Bush-Clinton organizzazione criminale ,Marc Rich e la sua ditta che si trova in Svizzera ,la “Broker- Richfield Commodities, per questo motivo il Premier russo Putin ha incontrato ultimamente lo Chef della Federal Reserve Bermard Bernake facendogli chiaro che la Federazione Russa non accetterà che si faccia uso di queste persone come Soros e Rich……………………….
    Sia fatta la volontà di Putin e che cominci a la caccia a questi criminali e ai loro complici Banchieri –Rothschild-Rockefeller-
    Από την μετάφραση που διάβασα λέω,ο Θεός σε έστειλε Πούτιν;;;;;;;;;;;;;;;;;;;Να είσαι καλά.

  20. κωστας τσαμης said

    Τί τό ήθελε τό ένταλμα σύλληψης!! Τόσους ελεύθερους
    σκοπευτές έχει στή Ρωσσία, δεν έστελνε δυό-τρείς να τού φυτέψουν μερικά μολύβια εξ’αποστάσεως;;; Θα γλύτωνε ο κόσμος από μία βδέλα πού τού ρουφάει τό αίμα!!! Κάθε σφαίρα στό κορμί του καί μία σημαία από τά κράτη πού κατάστρεψε, Ρωσσία Αργεντινή, Ελλάδα κλπ.-

  21. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ said

    E.O. 12958: DECL: 01/05/2018

    Classified By: AMBASSADOR DANIEL SPECKHARD. REASONS 1.4 (B) AND (D).

    RUSSIA AND ENERGY
    —————–

    ¶7. (C) Speaking in broader terms about Russia, Karamanlis
    opined it was a nation with a great, if tragic, history and
    had felt «humiliated» in the 1990s. Now Russia was getting
    richer and wanted to be part of the «leading team.» Putin
    obviously was «no teacher of democracy,» but on basic issues,
    such as global stability and battling terrorism, Russia could
    be counted as a partner. There was «no doubt» that Greece’s
    values would not change, but Russia was an important country
    and Greece needed good relations with it. For one, many more
    Russian tourists were now coming to Greece. Then, of course,
    there was the energy question.

    ¶8. (C) Karamanlis said he Burgas-Alexandoupolis oil pipeline
    had been in the works for 20 years, so that was nothing new.
    As for the Russian South Stream gas pipeline, Karamanlis said
    the Russians were going to build it, if not through Greece,
    then somewhere else. Thus, «it’s better for us if it’s
    through Greece.» On the Ambassador’s concern that South
    Stream could overshadow the Turkey-Greece-Italy gas
    interconnector (TGI) and confuse potential investors,
    Karamanlis tried to downplay progress on South Stream. He
    and the Bulgarian and Italian presidents had only said they
    were «interested» in South Stream, but it would be «hard and
    time-consuming» to get the project off the ground. As for
    TGI, he told a Moscow story: Putin asked him what kind of
    gas Greece thought it could get through TGI. Karamanlis
    replied «Azeri,» to which Putin retorted «they don’t have
    any.» The PM, however, was pleased with the cooperation with
    Azerbaijan and confident the project would proceed.

    Π₪₪₪₪Π

    • πείτε μας περισσότερα στην σεισμογενή πατρίδα μας πόσο ασφαλές θα ήταν να επιτρέπαμε τέτοια έργα;

      τον τρόπο ζωής των Αρχαίων μας προγόνων τον πετάξατε στα σκουπίδια κι ακολουθείτε τους βάρβαρους λαούς της «τεχνολογικής» εποχής του ΤΙΠΟΤΑ.

      ΠΠ ξύπνα.
      έχουμε πέσει στον χειρότερο βοθρατζή που μας ρίχνει ότι μάζεψε το βυτιοφόρο του στο ομορφότερο αμπέλι της Γης.

    • αδιαφορώ δε πλήρως για τον Πούτιν και την αρχική ανάρτηση. τα σχόλια με τράβηξαν εδώ να μιλήσω κι από ό,τι βλέπω ο καθένας λέει τον καημό του, γιατί όχι κι εγώ.

  22. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ said

    Ρε ΚΚ ποια ειναι αυτη ?? ( 2007 )

    Greek MFA A5 Directorate for CIS Countries Counsellor————– Elisabeth Fotiadou—— ??

    Ομιλητικοτατη.. !! και με αποψη…

    Π₪₪₪₪Π

    • ש׳ said

      πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σου εκτός μπλογκ;;;;;;;

    • Πατρικιος said

      ΠιΠη
      Πιθανως να προσπαθησουν να σε δωροδωκησουν για να μην σχολιαζης!!

    • Φωτεινή said

      Πῶς διαρρέουν ἀπόρρητα ἄν καί μοῦ φαίνονται πλαστά (γνωρίζω ἀπό ἀπόρρητα)!! Γιά λεπτομέρειες, ζήτησε τό μέϊλ μου ἀπό ὈΛΥΜΠΙΑ

      • שי said

        φωτεινή!

        εδώ είχα δει μετάφρασή μου ΑΥΤΟΥΣΙΑ στην καθημερινή μισή μέρα αφού την παρέδωσα σε συγκεκριμένο διευθυντικό στέλεχος δεκο… και ρωτάς πώς διαρρέουν τα απόρρητα;

        το αυτούσια σημαίνει ότι δεν έβγαλαν κάτι αστερίσκους σε όρο που είχα αφήσει κενό προς περαιτέρω διερεύνηση πριν τον μεταφράσω!!!

        ααααα και το άλλο: δεν ήμουν εγώ αυτός που έστειλε το απόρρητο στην εφημερίδα :)

  23. sibilla said

    Κάθε τόσο βάζουμε και κάποιο δεσμό για να δείξουμε ότι από κάπου ανασύραμε την είδηση… ειδάλλως δεν διαφέρουμε σε τίποτα από τους δημοσιοκάφρους!

    http://www.sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/2012/02/o.html

    • John said

      Φοβερές πηγές έχεις κι εσύ.. Ένα ιταλικό μπλογκ από το πουθενά.

      • שי said

        κι όχι τίποτε άλλο αλλά το φοβερό και τρομερό βλογκ αναρωτιέται αν ο πουτίναρος κυνηγάει τον σόρος υπό την επιρροή των λουμπάβιτσερ……

        οι ιταλομαθείς της παρέας μας βέβαια αυτό το πέρασαν στα ψιλά

  24. polspyros said

    Παιδια , αυτο το αρθρο στο ιταλικο ΜΜΕ, εχει ενα περιεργο τέλος. Το τέλος αυτο αναφερει οτι η Ελληνική κυβερνηση ετοιμαζεται να εγκαταλειψει την Ευρωπαικη Ενωση…..
    Κι εγω αναρωτιεμαι, : Αυτη η κυβέρνηση?.
    Κατι δεν παει καλά. Ψαξε το θέμα λίγο ΟΛΥΜΠΙΑ. Παντως θα ηταν ωραιο να ειναι αληθινό. Αν δεν ειναι παντως ειναι ενα προβλημα.
    Στo fb, αναρτηθηκε ενα αρθρο που φαινεται να ειναι απο τον Πανο Καμένο σχετικά με το θεμα.. Μακαρι να το εχει ψαξει ο Πανος, γιατι στην αντιθετη περιπτωση ή βιασυνη ειναι, η προβοκατσια…

    • Πάνος Καμμενος said

      Καλό μήνα,
      πρώτος το ανάρτησε η sibilla στήν Ελλάδα ,τό επιβεβαίωσε Ιταλός Γερουσιαστής καί βρήκα αναφορές μ ε λεπτομέρειες που αδύνατον να γνωρίζει άσχετος σε Αμερικανικά sites.
      Το ανάρτησα μέ επιφύλαξη στο fb εδώ και ώρες και ζήτησα επιβεβαίωση η διάψευση από ξένους διαπιστευμένους δημοσιογράφους στή Μόσχα.
      Δέν υπάρχει ούτε διάψευση ούτε επιβεβαίωση. Σύνηθες γιά επίσημες διαροές .
      Θά δούμε…….

      • ANTI300 said

        ΔΕΣ ΤΟ σχόλιο 17 είναι από youtube
        πρέπει να τα περνάμε όλα από κόσκινο
        οι μέρες είναι πονηρές
        ΑΝΤΙ300-1 για εσένα smith !!!
        αυτό έκανα με πολλά άλλα τα κοσκίνισα και μάλιστα από ψιλό
        εξ’ου και το αποτέλεσμα των φωτο του ΑΣ
        τα λέμε έχω στείλει διάφορα στα εμέλια!!!

        Η αλήθεια σε διαχρονική αξία στα λόγια του ΒΑΡΝΑΛΗ
        άκουσε και λίγο Ξυλούρη !

  25. kostas said

    κοιταξτε εκφραση το μαμουχαλο μολις ακουσε για κουλουρακια

  26. Μανια said

    Σ΄ολους τους Ρωσόφιλους και μη συστήνω να δουν δυο καταπληκτικές ρωσικες ταινίες, με αγγλικους υποτιτλους
    το Brother 1 και Brother 2 με πρωταγωνιστη και ήρωα εναν απο τους πιο καλους,γνωστους και αγαπημενους ηθοποιους της Ρωσίας τον Sergei Bodrov,ο οποίος ομως δυστυχώς πεθανε μολις 31 ετων με τραγικό τρόπο , σε ατυχημα στο Dagestan κατα την διαρκεια των γυρισματων της πρωτης του ταινίας ως σκηνοθέτης

    http://www.youtube.com/watch?v=NmzUJkrKq5Q Brother1 (1997)
    http://www.youtube.com/watch?v=3cfw4RHW2Ak Brother 2 (2000)

    Στο πρωτο ειδικά απεικονίζεται η μετασοβιετική εποχη στην Ρωσία μ΄ολα τ΄αρνητικα΄της,Ενω στο δεύτερο φαίνεται ο ρώσικος πατριωτισμός
    οπου μεταξύ αλλων γελιοποιεί τους Αμερικάνους ενω παραλληλα εμμεσα δείχνει και ποιους συμπαθουν οι Ρωσοι.
    ΟΙ αντρες ειδικά σ΄αυτους τους δυσκολους καιρους που ζουνε οπου κινδυνεύει η ζωη μας, εχουν πολλά να πάρουν-μάθουν απο τον ηρωα της ταίνιας Danila(Sergei Bodrov)

    Τις συστήνω ανεπιφυλακτα!

  27. Παύλος said

    Ρε παιδιά, έψαξα τις μεγάλες ιταλικές εφημερίδες ,δεν γράφουν τίποτε.Πήγα σε ρώσικες, καμία είδηση περί αυτού.Άν ήταν αλήθεια θα είχε δημοσιευθεί στο επίσημο site της ρώσικης κυβέρνησης,-τίποτε…!!! Απλώς ΓΕΛΟΙΑ η «πληροφορία».
    Υ.Γ. Και νόμιζα ότι οι δικαστικές αρχές εκδίδουν εντάλματα και όχι οι πολιτικές…!!!!

    • שי said

      εσύ πολύ σκέφτεσαι και αναλύεις και θα το φας το κεφάλι σου
      τις πληροφορίες τις τρώμε όπως την σούπα φίλε μου: ρουφηχτές κι αμάσητες
      τόσοι συμπολίτες στη σημερινή ανάρτηση αυτό έκαναν
      εσύ γιατί όχι;
      ;)

  28. […] ΠΟΥΤΙΝ ΕΞΕΔΩΣΕ ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΝΤΑΛΜΑ ΣΥΛΛΗΨΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟ ΣΟΡΟΣ: κι αλήθεια να μην είναι, οι λαοί σύντομα θα αποδώσουν […]

  29. Κάποιος said

    Παιδιά επιβεβαιώνεται από πουθενά η είδηση αυτή;

    Ούτε το RIA Novosti, ITAR-TASS την δίνει ακόμα…

  30. V P X said

    μυστήριο εν εξελίξει…. τελικά…!

  31. […] Πηγή […]

  32. ΓΙΩΡΓΟΣ Π. said

    ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ Ο ΠΟΥΤΙΝ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΓΥΡΟ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ……

    ΜΑ ΚΑΛΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ Ο ΥΠΝΟΣ ΕΚΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ????
    Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΔΩ ΤΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙ???

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΟΝ ΜΙΣΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΥΤΙΝ ΣΤΟ 20% ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΓΥΡΟ????

    ΤΟΣΟ ΑΝΟΡΓΑΝΩΤΟΙ ΕΙΝΑΙ Η ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΨΙΝ ΤΟΥΣ??
    ΘΑ ΤΟΝ ΔΟΥΝ ΕΔΩ ΤΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΗ!!!

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ…ΤΕΛΕΙΑ!!!! ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΑΚΕΛΩΜΕΝΟΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΕ ΟΤΙ ΘΕΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ,ΤΣΟΥΦ ΚΑΙ ΤΟ ΦΤΙΑΧΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ…ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΝΑ!!!
    ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ….

    ΜΥΡΙΖΕΙ ΛΙΓΟ,ΣΤΟΥΣ ΒΟΘΡΟΥΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ,ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ…

    ΣΕ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ ΚΟΝΤΑ ΘΑ ΚΑΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ….

    ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ!!!!

  33. Μάκης Π. said

    Κι εγώ τον είπα γραφικό τον Λιακό κάποτε , αλλά πάει καιρός που είχε πει ότι ο Πούτιν «πουτινιές» δεν σηκώνει .
    Κάτι θα ‘ξερε ο άνθρωπος.
    Ας τους ξεσκίσει ο Πούτιν λοιπόν.
    Άντε να παίρνουν σειρά και κάτι άλλοι που …… ζουν ανάμεσά μας.

    • שי said

      μένει να δούμε τί σημαίνει αυτή η πουτινιά και κυρίως τίνος είναι

      του πούτιν σε εσωτερικούς πολιτικούς αντιπάλους με στόχο το θυμικό των ρώσων;
      του πούτιν εναντίον του σόρος;

      μήπως είναι πουτινιά του σόρος εναντίον του πούτιν; είναι αυτός μια γεροπονήρω, για όλα τον έχω ικανό

      μήπως είναι τίποτε ελληνική πουτινιά από έλληνες φοιτητές της ιταλίας chi siamo: siamo stanchi, αποδιδόμενη στον πούτιν καθότι έχει ρεύμα ως ηγέτης με αρχίδια;

      κι αν είναι πουτινιά των σαουδαράβων για να γελοιοποιήσουν τον πούτιν που δεν υποστηρίζει το εμπάργκο κατά του ιράν;
      ο πατρίκιος είναι σίγουρος και με αποδεικτικά στοιχεία στο …γιουτιούμπ ότι είναι δική μου πουτινιά, καθ υπαγόρευση της μοσάντ

      ρε φούστη μου, έχουμε μια πουτινιά ορφανή από μάνα και πατέρα…….
      δεν γίνονται αυτά τα πράγματα!
      τί σκληρός κόσμος…

  34. anonymous said

    e

  35. anonymous said

    ΠΡΟΣΟΧΗ

    ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΝΕΟΤΑΞΙΤΗΣ ΑΝΑΡΧΟΧΑΦΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ
    ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΜΕ ΑΛΛΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ

    ΟΛΥΜΠΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΠΡΟΣΟΧΗ

  36. ΜΠ said

    Άντε και στα δικά μας !!!!
    Άντε να ετοιμάζονται κάποιοι !!!!

  37. anonymous said

    ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΝΕΟΤΑΞΙΤΗΣ ΑΝΑΡΧΟΧΑΦΙΕΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ ΚΛΩΝΟΥΣ ΤΩΝ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ

    ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΡΟΣΕΞΕ

    ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΣΕ ΒΑΝ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΛΛΟ

  38. Reblogged this on Polychronis' Notepad.

  39. Κάποιος said

    Τελικά επιβεβαιώθηκε η είδηση από οπουδήποτε;

  40. […] ΠΟΥΤΙΝ ΕΞΕΔΩΣΕ ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΝΤΑΛΜΑ ΣΥΛΛΗΨΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟ ΣΟΡΟΣ: κι αλήθεια να μην είναι, οι λαοί σύντομα θα αποδώσουν […]

  41. Με το ένα με το άλλο said

    αντε επιτέλους να αρχίσει κάποιος το καλό

  42. Με το ένα με το άλλο said

    H Γερμανική κυβέρνηση προβάλλει σε παιδιά δημοτικού (μέσα στις σολικές αίθουσες παρακαλώ) ντοκιμαντέρ για το πώς η Ρώσικη κυβέρνηση (Πούτιν) αδίκως κυνηγά και πιονικοποιεί τις δραστηριότητες διαφόρων Εβρίων μπίζνεσμαν στο έδαφος και ύπεδαφος της Ρωσίας.

  43. […] ΠΟΥΤΙΝ ΕΞΕΔΩΣΕ ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΝΤΑΛΜΑ ΣΥΛΛΗΨΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟ ΣΟΡΟΣ: κι αλήθεια να μην είναι, οι λαοί σύντομα θα αποδώσουν […]

  44. clio said

    Φίλε,το ΟΛΥΜΠΙΑ δεν λογοκρίνει.Μήπως έγραψες στην άλλη ανάρτηση πιο κάτω και έχεις μπερδευτεί;;;;;;;;;;;;;;;
    (ΕΞΕΛΙΞΗ ΒΟΜΒΑ: ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΟ ΕΝΤΑΛΜΑ ΣΥΛΛΗΨΗΣ ΤΟΥ ΠΟΥΤΙΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΟΡΟΣ;

    Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Φεβρουαρίου 1, 2012)

  45. οταν πας κυρα μου στο παζαρι να μου φερεις ενα κοκορακι said

    Και βεβαια λογοκρινει απλα εσυ τους εισαι αρεστος

    ΟΛΥΜΠΙΑ ΕΒΡΑΙΟΙ ΤΡΕΧΑ!!!

  46. שי said

    lol δεν γνωρίζω εάν το ολυμπία λογοκρίνει ή όχι, ανακατανομή των μηνυμάτων κάνει σίγουρα!!!!!!

    το μεσημέρι τα σχόλια εδώ ακριβώς, πάνω πάνω ΔΕΝ ΗΤΑΝ αυτά που είναι τώρα…..

  47. Vpower said

    www. greek review .net

    —Οι τίτλοι των νέων μας άρθρων—-

    Ενα νέο πλαίσιο για τους μισθούς
    Μεταξύ Ιρλανδίας και Βουλγαρίας
    Τα απορρίμματα της κρίσης
    Η ταπείνωση φέρνει αστάθεια
    Θέσεις εργασίας και πάταξη της ανομίας των ισχυρών
    Κι όμως, υπάρχει ελπίδα
    Η ρώμη της Τρίτης Ρώμης
    Μετά Χριστόν… Σημίτης

  48. clio said

    שי,Σαη,το σχόλιο μου φυσικά αναρτήθηκε στην ώρα του για αυτό δεν το είδες το μεσημέρι αφου το έγραψα στις 7.52 μμ. και μου αρέσει η αλήθεια.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 119.503 other followers

%d bloggers like this: