www.olympia.gr

Το φιλότιμο μας, θηλιά στον λαιμό τους, όχι στον δικό μας. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

ΕΚΤΑΚΤΟ: Καφετζής πρόλαβε και σκότωσε συμμ ορίτη πριν τον πυροβολήσει.

Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Ιανουαρίου 31, 2012

Συμπλοκή μεταξύ Ελλήνων και αλλοδαπών με έναν νεκρό σημειώθηκε το απόγευμα της Τρίτης σε καφενείο στην Στυλίδα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μια παρέα αλλοδαπών που τα έπινε σε ένα ουζερί ενοχλούσαν και απειλούσαν τρεις Έλληνες, που ήταν σε άλλη παρέα.

Ο ιδιοκτήτης του ουζερί τους έκανε παρατήρηση και τους έδιωξε.

Στη συνέχεια αυτοί επέστρεψαν οπλισμένοι και άρχισαν να βρίζουν και να απειλούν τον ιδιοκτήτη και τους θαμώνες, ενώ πυροβόλησαν και εναντίον τους.

Τότε ο ιδιοκτήτης άρπαξε την καραμπίνα που είχε στην κουζίνα του ουζερί και πυροβόλησε εναντίον τους, σκοτώνοντας τον ένα από αυτούς.

Στο σημείο έχουν σπεύσει ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις διότι σύμφωνα με πληροφορίες οι κάτοικοι απειλούν με πογκρόμ τους αλλοδαπούς της περιοχής.

Πληροφορίες: LamiaReport.gr και lamiastar.gr

174 Σχόλια to “ΕΚΤΑΚΤΟ: Καφετζής πρόλαβε και σκότωσε συμμ ορίτη πριν τον πυροβολήσει.”

  1. Dragon είπε

    Καλά… τα έκανε… τα αλβανοσκουλίκια…

    • שי είπε

      η ανάρτηση λέει τρεις φορές τη λέξη αλλοδαποί

      εσύ πού βρήκες ότι είναι αλμπανά;

      • nerd είπε

        Αλβανοί είναι αλλά και να μην είναι εμείς θα βρίζουμε τους Αλβανούς γιατί έτσι γουστάρουμε,εσύ τι ζόρι τραβάς..;;;;

      • Cherry είπε

        Συμπλοκή μεταξύ Ελλήνων και Αλβανών λίγο μετά τις 5.30 σήμερα το απόγευμα σε καφενείο- ουζερί στην Στυλίδα.

        Μεγάλη κινητοποίηση της αστυνομίας αυτή την ώρα, που μεταφέρει ισχυρές δυνάμεις στο σημείο του επεισοδίου. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες έπεσαν πυροβολισμοί και υπάρχει ένας νεκρός άνδρας Αλβανικής καταγωγής. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ιδιοκτήτης του καφενείου πυροβόλησε παρέα αλλοδαπών που προκαλούσε ένταση, με συνέπεια τον τραυματισμό και στην συνέχεια τον θάνατο του άνδρα…Η συμπλοκή ξεκίνησε λίγη ώρα πριν, με τους μάρτυρες να αναφέρουν ότι η παρέα των Αλβανών προκάλεσε παρέα 3 Ελλήνων και απείλησε τον ιδιοκτήτη του ουζερί, ο οποίος βλέποντας ότι είχαν άγριες διαθέσεις, πυροβόλησε για να προστατεύσει τον ευαυτό του αλλά και τους πελάτες του. Η αστυνομία ανησυχεί για το ενδεχόμενο αντίποινων και στο σημείο υπάρχει ισχυρότατη δύναμη. Στην Στυλίδα βρίσκεται το τηλεοπτικό συνεργείο του Star Κεντρικής Ελλάδας με την Μαρία Τσατζαλή και στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων απόψε στις 20.30 θα δείτε αποκαλυπτικό – αναλυτικό ρεπορτάζ.
        lamiastar.gr

      • שי είπε

        νερντ

        εγώ δεν τραβάω κανένα ζόρι
        απλά όταν η ανάρτηση δεν μας λέει εθνικότητα, αναρωτιέμαι πώς ένας αναγνώστης αποδίδει την άλφα ή τη βήτα εθνικότητα
        με ποιο κριτήριο;

        και επιπλέον αυτό που λες και να μην είναι αλβανοί εσείς θα βρίζετε τους αλβανούς:

        το πρόβλημα ποιο είναι ακριβώς; η διάπραξη του εγκλήματος της οπλοφορίας και της απειλής ή η διάπραξη του ”εγκλήματος” της εθνικότητας;

        αν είναι ποινικώς κολάσιμο στο ελληνικό δίκαιο να είναι κανείς αλβανός ή αφγανός, ή σομαλός, να ενημερωθούμε ρε αδερφέ….

      • Πατρικιος είπε

        nerd
        Τι ερωτηση ειναι αυτη γιοα το τι ζορι τραβαει!
        Μα ειναι ο σαγιαν του Ολυμπια!

      • nerd είπε

        ספינת האהבה πως σε λένε…για εμένα είναι ποινικό αδίκημα να είσαι αλβανός εγκληματίας στην Ελλάδα μου…χέστηκα για το “Ελληνικό δίκαιο” του ανθελληνικού κράτους.

      • fufutos είπε

        Έχει βουίξει όλο το διαδίκτυο για την εθνικότητα των εν λόγω αλλοδαπών. Είναι αλβανοί.

      • Αντωνης είπε

        ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΕΓΑΛΕ NERD. ΠΟΛΥ Μ’ ΑΡΕΣΕ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ. ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑ.
        Φαινεται οτι αλλος οντως τραβαει ζορι, σαν την καρακαρακαρα…..τατιανα που οταν μιλαγανε
        ο Κωστας και ο Κυριακος, για την εγκληματικοτητα των αλλοδαπων τους διεκοψε για “να μην
        το γενικευουν” και καλα. Διαπρεπουσα στα μιντια, με πολλα “διπλωματα”. Αυθεντια κι αυτη.

      • שי είπε

        αν είναι αλβανοί φούφουτε τότε να το διορθώσει το ολυμπία που μιλάει για ”αλλοδαπούς”

        νερντ, αν θέλεις να δεις την πατρίδα ζούγκλα για μάο μάο, συνέχισε να υποστηρίζεις αυτές τις θέσεις εις βάρος ενός κράτος δικαίου.
        το ότι έχουμε πάμπολλα περιθώρια βελτίωσης, το ότι είμαστε σε κρίση και σχεδόν τίποτε δεν λειτουργεί σωστά ή υπέρ των πολιτών δεν είναι λόγος να εγκαταλείψουμε ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ τους νόμους και …να γίνουμε φαρ ουέστ ή κόζα νόστρα.

        ουαί κι αλίμονο αν κάθε ένας πάρει το νόμο στα χέρια του. μετά μας πήρε και μας σήκωσε.

      • ΑΠΕΛΛΗΣ είπε

        Ο πάντα political corect Sailok

        Ο πάντα διορθώνων τους άλλους για ένα ι ή ένα η.

        Ο διδάσκαλος του καθωσπρεπισμού στο Ολυμπία.

        Ο ελεγκτής των ορθών απόψεων

        Ο επιδιορθωτής της ξεπαρθενιασμένης σεμνοτυφίας

        Ο καταφέρνων με γεωμετρική πρόοδο να αυξάνει τους αντιπαθούντες αυτόν

        Ο ασχολούμενος επί παντός επιστητού

        Ο επιχαίρων “ουδέτερος” και αλαλάζων για τα εγκλήματα των χριστιανών

        Ο ελισσόμενος ευφυολόγος και αυτοφυής μαϊντανός …..

        Στατιστικά η χρήση όπλων σε σκληρά εγκλήματα αφορά τους Αλβανούς σε ποσοστό 80%
        Τελικά αποδείχθηκε ότι ήταν Αλβανοί!

        Είτε όμως Αλβανοί, είτε Αφγανοί, είτε Πακιστανοί
        καταχράστηκαν την ελληνική ανοχή και φιλοξενία.

        Ο καφετζής πρόλαβε και τους έκανε αυτό που θα του έκαναν.
        Ο θάνατος τους η ζωή του!

        Δεν τον επικρίνω

        Τον συγχαίρω που κατάφερε να ζήσει!

      • שי είπε

        αντώνη,

        προς πληροφόρησή σου αλλά και των άλλων αναγνωστών:

        το ”ζόρι” που ”τραβάω” δεν είναι οι αλβανοί, αλλά να βλέπω τους συμπολίτες μου να απομακρύνονται κάθε μέρα κι ένα βήμα παραπάνω απ τη λογική, τη ψυχραιμία, την κριτική αξιολόγηση και να πλησιάζουν αντιστοίχως κάθε μέρα κι ένα βήμα πιο κοντά στην αγελαία ψυχολογία, τον φανατισμό και το ξέσπασμα σε εξιλαστήρια θύματα.

        είδες τί είπε ο νέρντ πιο πάνω; δεν τον νοιάζει τί εθνικότητας ήταν ο επίδοξος φονιάς, αυτός θα βρίζει τους αλβανούς.
        μπορεί στη συγκεκριμένη περίπτωση ο επίδοξος φονιάς και νεκρός απ τη σφαίρα του καφετζή να ήταν όντως αλβανός.
        αύριο όμως που θα είναι κάποιος απ το ιράκ πχ, ο νέρντ πάλι θα βρίζει τους αλβανούς.

        καταλάβετέ το, δεν με ενδιαφέρουν ούτε υποστηρίζω τους αλβανούς
        οι συνέλληνες και συμπολίτες μου με ενδιαφέρουν

      • ΤΙ ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΣΕ ΑΝΟΗΤΟΥΣ; ΟΥΤΕ ΜΠΟΡΟΥΝ, ΟΥΤΕ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ.
        ΕΑΝ ΕΙΧΑΝ ΜΥΑΛΟ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ (ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ) ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΓΡΑΦΑΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΦΘΑΣΕΙ Η ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ!
        ΟΙ ΙΔΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΤΡΕΧΑΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΟΥΝ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΟ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΝ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ, ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΑΔΕΙΕΣ, ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΦΑΝΤΑΣΘΕΙΣ!
        ΟΥΤΕ Η ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ ΜΟΙΑΖΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟ ΧΡΕΟΣ, ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ Η ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΗ ΤΟΥΣ. ΑΠΛΩΣ, ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΟΠΗΚΕ Η ΠΛΑΚΑ, ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ! ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΛΟΥΦΑΖΑΝ Η ΡΟΥΦΙΑΝΕΥΑΝ! ΤΩΡΑ… ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΟΘΟΝΗ! ΞΕΦΤΙΛΕΣ…

      • Φαίη είπε

        Σάι,
        ΕΛΕΟΣ.
        Αλλοδαπός και να τα πίνει στο καφενείο τι άλλο θα μπορούσε να είναι;;

      • Κερκυραίος είπε

        Σάι, αφησέ τα!
        Όλοι αυτοί οι παραπάνω θέλουν να εκπροσωπεύσουν την μελλοντική εκδοχή του ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ!
        Γάμησε τα που σου λέω!

      • Ηπειρώτης είπε

        Μίλησε και ο Κερκυραίος με το άφθονο αλβανικό αίμα να ρέει μέσα στις φλέβες του.

      • Αντωνης είπε

        Φιλε με το δυσκολο καλιτεχνικο, εχε υποψιν σου οτι οταν εχψμε φτασει σε τετοιο χαλι σαν χωρα,
        δεν υπαρχουν ημιμετρα. Το κρατος ειναι ΓΝΩΣΤΟ οτι εδω και κατι χρονια μεροληπτει ΥΠΕΡ των
        νομιμως η παρανομως “εισηγμενων”. Τα ΜΜΕ το ιδιο. Αυτοι ειδικα λες και καυλωνουν οταν μιλανε
        για μεταναστες. βεβαια με τοσους πολλους αξιοπουστες στα ΜΜΕ, μαλλον “ξερουν” αυτοι….
        Λοιπον για να το κανω πιο λιανα, δεν λεω οτι εχεις αδικο -θεωρητικα- αλλα λεω ενα μεγαλο ΝΑΙ
        στον Εθνικισμο με οτι αυτο συνεπαγεται. ΝΑΙ στη σημαια μας, και ΘΑΝΑΤΟ σ’ οποιον την φτυνει
        την σκιζει η την καιει. Αυτο το “πανι” που ισχυριζονται κατι αλλοι αξιοπουστες, μπορει να ειναι πανι
        γι’ αυτους αλλα για μας δεν ειναι πανι, εχει ζωη, εχει Ελληνικο παλμο, ΜΙΛΑΕΙ οταν κυματιζει.
        Περαινων λοιπον, συμφωνω με 100000000000000 με τον Nerd στο επιμαχο θεμα. Εσυ διαφωνησε,
        ειναι δικαιωμα σου, αλλα μαλλον δεν θα εισαι εσυ απ’ αυτους που θα διωξουν τελικα ολα αυτα τα
        αλλοδαπα μισΕλληνικα κοπροσκυλα οταν με το καλο κανει ξαστερια. Να θυμασαι ομως, οτι θα
        απολαμβανεις ΚΑΙ εσυ μετα, την ασφαλεια χωρις αλβανοεγκληματιες. Αμφιβαλω αν εχει ο πλανητης
        να επιδειξει χειροτερη φαρα αγνωμονες απ’ αυτους.

      • nerd είπε

        Κερκυραίε εγώ θέλω να μοιάσω έστω και στο ελάχιστο σε Ελληνα απο το παρελθόν της Ελλάδας και να με αξιώσει ο Θεός αν χρειαστεί να πεθάνω γι αυτή και να δείξω την ευγνωμοσύνη μου στους Υπέροχους Προγόνους μου για όλα αυτή την κληρονομιά που μου άφησαν….Η μελλοντική εκδοχή του Ελληνα δυστυχώς είσαι εσύ….Άστα φίλε,γάμησέτα….

      • nerd είπε

        Αντώνη έτσι είναι!

      • anonymos 59 είπε

        καλα ρε παλληκαρι σε οποιο σαιτ και να μπεις θα βρεις την εθνικοτητα των αλλοδαπων, ελεος πια,ολα στο πιατο τα θελετε?

      • θεσσαλος είπε

        Ετσι ρε. Αλβανοι. Αλβανοι. Αλβανοι. Κωλοφαρα

      • OMOGENIS/PATRIOTIS είπε

        Σάι καλά τον έκανε , όταν πήγε να τον απειλήσει με όπλο,
        αμύνθηκε για να σώση τη ζωή του!!!!
        Αυτοί σκοτωσανε το Βορειοηπειρώτη γιατί μιλούσε Ελληνικά
        και οι δολοφόνοι αθωώθηκαν από το Αλβανικό δικαστήριο!!!!!
        Εσύ τι ζόρι τραβάς και το παίζεις ευαίσθητος νομοταγής;;;;
        Είσαι ευαίσθητος , δές τι κάνουν οι Εβραίοι τους Παλαιστήνιους
        στη Γάζα τους εκτελούν εν ψυχρώ και οι ευαίσθητοι σαν και
        του λόγου σου σφυρίζουν αδιάφορα!!!!

      • Κερκυραίος είπε

        Νerd,
        άν θέλεις να μοιάσεις έστω και στο ελάχιστο σε Ελληνα απο το παρελθόν της Ελλάδας … και να δείξεις την ευγνωμοσύνη σου στους Υπέροχους Προγόνους μας για όλη αυτή την κληρονομιά που μου άφησαν…
        Αξιοποίησε καλύτερα την κληρονομιά που μας άφησαν και φρόντισε περισσότερο την ΕΛΛΗΝΙΚΗ σου ΠΑΙΔΕΙΑ!
        Είναι ο μόνος τρόπος, και αυτά που έγραψες δεν συνάδουν σε τίποτα ΕΛΛΗΝΙΚΟ!

        Το ίδιο ισχύει και για τους υπολοίπους “ελληνάρες”!

        Υ.Γ. Το σχόλιό μου δεν αφορούσε την νόμιμη άμυνα του καφετζή, αλλά τις υστερικές κραυγές που ξεχύθηκαν εδώ μέσα!

      • Αντωνης είπε

        ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ.
        ΑΜΑ ΔΩ ΤΗΝ ΑΓΑΛΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΧΗΡΑΣ ΠΟΥ ΤΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ
        ΤΑ ΚΑΘΙΚΙΑ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ, ΧΕΣΤΗΚΑ ΤΙ ΘΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΛΕΛΕΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑΔΕΣ

      • Σοφία είπε

        Φίλε שי, κι εγώ αλβανοί πιστεύω ότι είναι οι αλλοδαποί γιατί αυτοί περισσότερο από κάθε άλλον έχουν αυτή τη συμπεριφορά, απ’ όσο έχω ακούσει, να γίνεται φασαρία να φεύγουν και μετά να επιστρέφουν με παρέα και να σκοτώνουν.
        Έχει επαναληφθεί απειρες φορές.
        Εδώ έχουν σκοτώσει οδηγό με τον οποίον διαπληκτίσθηκαν στο δρόμο. Διαπληκτίσθηκε, έφυγε και ξαναγύρισε με παρέα κι εκανε φόνο.

        Για να έχουν βγει οι κάτοικοι και να απειλούν σημαίνει ότι τους τά ‘χουν πρήξει.
        Αν υπήρχε κράτος δεν θα επετρέπετο σε κανέναν να παραφέρεται και να κάνει αυτά που κάνουν αυτοί.

      • OMOGENIS/PATRIOTIS είπε

        Κερκυραίε αρουραίε, ποια κληρονομιά μας άφησαν οι
        αρχαίοι ημών πρόγονοι;;;;;
        Οι αρχαίοι Έλληνες δεν επέτρεπαν σε κανένα να τούς δολοφονεί
        εν ψυχρώ , δέν υπήρχαν ηλιθίοι θολοκουλτουριάρηδες σαν και σένα στην
        εποχή τους!!!!!
        Μπήκες εδώ κρυφοανθέλληνα να μας τη βγής δια του αρχαίου
        πολιτισμού , πάρε το πούλο βλάκα δε σε παίρνει!!!!
        Θα μιλήσης εσύ για Έλληνες προγόνους , στόκε !!!!!
        Άντε σκύψε στα τέσσερα και κάνε τουμπεκί !!!!

      • Ηπειρώτης είπε

        Κερκυραίε, για ποιους προγόνους σου μιλάς, τους αλβανούς που κατέβασαν οι φράγκοι στην Κέρκυρα ή για τους φράγκους;;;;

      • Κόριννα είπε

        Εὐτυχῶς τὰ γραπτά πού δείχνουν ἕναν-ἕναν τὶ εἶναι.

        Ἄς φανερωθῶ καὶ ἐγώ λοιπόν γιατὶ μερικοὶ ἐδῶ μέσα μοῦ τήν δώσανε.

        Καλά τοῦ ἔκανε τοῦ Ἀλβανοῦ.
        Καί καλά θὰ κὰνουν ἀπὸ ἐδῶ καὶ στὸ ἑξῆς στὸν κάθε λάθρο,διότι παραγνωριστήκαμε.

        Μέχρι ποὺ νὰ τσακιστοῦνε ὅλοι καὶ νὰ γυρίσουν εἴτε στίς ἑστίες τους,ἤ στὸν πάτο τοῦ Αἰγαίου.

        Ὅσον ἀφορᾶ ἐσένα Κερκυραῖε πού γράφεις ,ὅτι… δὲν συνάδουν μέ τίποτα ἑλληνικὸ,νὰ σὲ στείλω νὰ διαβάσης λίγο ἱστορία γιὰ νὰ ἀνακαλύψης ὅτι οἱ πρόγονοι δὲν ἦταν μαλακοπίτουρες καί τοὺς ἐχθρούς τούς πετάγαν στὰ πηγάδια γιὰ νὰ βροῦν αὐτὸ ποὺ ζήταγαν.

        Γιατὶ καὶ τώρα ὅλοι αὐτοί πού μᾶς ἦρθαν τὸ ἴδιο πρᾶγμα ζητᾶνε.

        Ἁπλῶς ἦρθαν ἀλλοιῶς.
        Ὄχι ἀντρίκια,ἀλλά ὕπουλα καί μέ ἐσωτερικὴ βοήθεια.

      • Κερκυραίος είπε

        Ομογενή,
        μιλάω για αυτήν την κληρονομιά που εσύ με τίποτα δεν κατέχεις!
        Ζείς παρασιτικά από αυτήν, κλέβεις και το ελληνικό όνομα!
        Μην ζητάς και να στο αποδείξω!
        Μόλις πέντε πόντους παραπάνω το απέδειξες εσύ!

        Ηπειρώτη,
        αν ξέρανε οι δικοί σου πρόγονοι, τι φρούτο απόγονο θα έβγαζαν, δεν θα ξέρανε που να κρυφτούν από την ντροπή!
        Μάθημα και από σένα ιστορίας!
        Τίρα-μόλα και πολύ σου πάει!

      • Φαίη είπε

        Ο Κερκυραίος είναι ανώτερης πάστας άνθρωπος Κόριννα. Πνευματικός και ψαγμένος. Οι δικές μας ανησυχίες και απόψεις, τον λερώνουν.
        Μου θυμίζει αυτούς τους ‘ακαδημαικούς’ που είναι στη μόδα τώρα τελευταία. Τους ακούς και σε πιάνει κρύος ιδρώτας. Δεν υπάρχει διόλου ΨΥΧΗ στα λόγια τους.

      • Κερκυραίος είπε

        Κόριννα,
        ξαναδιάβασε κορίτσι μου το σχόλιό μου, έχει και ένα υστερόγραφο!

        Αν τώρα έχετε βρεί όλοι σας καλή ευκαιρία για υστερικά γαβγίσματα, συνεχίστε, ελεύθερα …
        Αν αντί για μυαλό σας περισσεύει μίσος και χολή ….

      • Κερκυραίος είπε

        Και, Ώ, του θαύματος!
        Παρατηρώ ότι είσαστε και όλοι οι καλοί χριστιανοί που μαζεύονται σε άλλα άρθρα!
        Οι “αγαπησιάρηδες” του πλησίον …
        Οι κοινωνοί της θέωσης …!

      • Ετεός είπε

        κερκυραίος έγραψε Ηπειρώτη, αν ξέρανε οι δικοί σου πρόγονοι, τι φρούτο απόγονο θα έβγαζαν, δεν θα ξέρανε που να κρυφτούν από την ντροπή!

        κερκυραίε αν είσαι Έλληνας και όχι εβραίος από την ισπανία , αν ήξερες την ιστορία της Ηπείρου θα ήξερες και το ρόλο τν αλβανών πρίν την Απελευθέρωση και κατά την ΓερμανοΙταλικοΒουλγαροΑλβανική κατοχή το 1941 . Οι σφαγές που έκαναν οι αλβανοί πλιατσικολόγοι ως τάγματα των γερμανών φτάνουν για να κάνουν όποιον Έλληνα να θέλει να ξεπαστρέψει την αλβανοφαρα του κερατά. Άλλωστε οι εβραίοι έχουν περισσότερα διακιώματα και επέβαλαν την τιμωρία που ήθελαν σε όποιον ήθελαν ? σε αυτούς δεν μετράνε οι καλοί τρόποι έτσι ,το δικαιούνται μάλλον …. ενώ οι Έλληνες πρέπει να εκτελούνται από τα αλβανικά ζώα κάθε μέρα και να μην μιλάνε… ο πολιτισμός των Ελλήνων επιβάλλει εκδίκηση σε ζωντανούς και νεκρούς εχθρούς … όπως το λέει ο όρκος των Ελληνόπουλων στις Πλαταιές</

      • Φαίη είπε

        Κερκυραίε,

        Είδες που γίνονται και θαύματα;;
        Άλλο αγαπώ το πλησίον και άλλο είμαι ηλίθιος και προσφέρομαι εθελοντικώς για σφαγη.

      • Κερκυραίος είπε

        Φαίη,
        το “ξαναδιάβασε κορίτσι μου το σχόλιό μου, έχει και ένα υστερόγραφο!” ισχ΄θει και για σένα

        Και να στο πω κι αλλιώς!
        Πολύ δεν πάει να μου κάνεις μαθήματα “ηρωϊσμού”;
        Εγώ εχω και 5 ντουφέκια σπίτι μου.
        Για μπεκάτσες τα έχω ή και για στιγμές τρέλλας!
        Μέχρι να μου έρθει η στιγμή τρέλλας όμως, δεν βρίσκω κανέναν λόγο να αφιονίζομαι!

      • Αντωνης είπε

        Κερκυραια το τελευταιο που ειπες πολυ καλα το ειπες.
        Για τον αλλο ομως, φαινεται οτι ηρθε η ωρα του και αφιονιστηκε, αρα εκει σας βρισκω ιδιους στην αντιδραση.
        Που το προβλημα λοιπον και το πηρες πισωκωλιαστα το θεμα ?

      • Αντωνης είπε

        Κερκυραιε ηθελα να πω. Τυπογραφικο. Δεν ηταν κοροϊδια.

      • Φαίη είπε

        Κερκυραίε,

        κοίταξε και το σχόλιο που έκανες πιο πάνω από αυτό που μου είπες να διαβάσω, ακριβώς κάτω από το όνομά μου για να δεις κάποιον που βγάζει υστερικές κραυγές.

        Και να σου πω και κάτι απλό;; Πριν μπεις στον κόπο (σιγά μην σου είναι κόπος) να κρίνεις τους άλλους καλό θα είναι να καταλάβεις ότι ειδικά σε τέτοια περιστατικά έχει συσσωρευτεί πολλή οργή από τον κόσμο, πρώτον με την ραγδαία αύξηση της εγκληματικότητας, δεύτερον με την αποχή του κράτους και της αστυνομίας και τρίτον με την τελευταίως popular αντίληψη της θολοκουλτούρας που θέλει να κρατήσει τους Έλληνες σε πλήρη καταστολή. Φοβάμαι ότι αν δεν δει κάποια δικαίωση ο Έλληνας σε τούτην την κατάσταση θα αρχίσει να βαράει δεξιά και αριστερά και όποιον πάρει ο χάρος.

        Αυτήν την στιγμή υπάρχει ένα κενό. Το κράτος το γεμίζει υπέρ των λαθρομεταναστών. Νόμοι για αυτούς. Όπλα για αυτούς. Ποινές που δεν εκτελούνται για αυτούς. Φυλακές που τους αμολάνε. ΜΚΟ που τους υποστηρίζουν. ‘Αντιρατσιστικές’ φιέστες για αυτούς. Ολόκληρα κόμματα που τους υποστηρίζουν. Υπατίες για αυτούς. Εκβιασμοί για αυτούς. Μην περιμένεις τους Έλληνες να διεκδικήσουν αυτό το κενό με το σεις και με το σας. Μην τους κρίνεις τόσο εύκολα γιατί δεν θα είσαι δίκαιος. Κρίνε την όλη κατάσταση αν είσαι μάγκας γιατί εκεί που κοιτάς ΔΕΝ βρίσκεται το πρόβλημα.

      • OMOGENIS/PATRIOTIS είπε

        Kερκυραίε ποιό Ελληνικό όνομα σου έκλεψα ρε σούργελο;;;
        Πανίβλακα μπαίνεις εδώ να νουθετήσης χωρίς να έχης ιδέα!!!
        Έλληνας της διασποράς είμαι με Ελληνικό διαβατήριο, ιθαγένεια
        και υπηκοότητα!!!!
        Μακάκα Φραγκολεβαντίνε που θα μας διδάξης τι είναι Ελλάδα!!!

        Ποιό είναι το πιο μεγάλο δέντρο στην Κέρκυρα τζογούλα μου;;;
        Είναι ο μαιντανός, ανεβαίνει ο μέρμυγκας και δεν λυγάει ψυχή
        τσι ψυχής μου!!!!
        Διαβασέτο τραγουδιστά, Κερκυραίικα!!!!
        Αι σιχτίρ τσόγλανε που κάνεις τον συμβουλάτορα!!

      • nerd είπε

        Κερκυραίε απο κάποιον που γράφει για “μελλοντικη ΕΚΔΟΧΗ….του Ελληνισμού” και “κοινωνούς της θέωσης…” δεν δέχομαι μαθήματα παιδείας….Βρές μόνος σου τα λάθη…εγώ βαριέμαι να εξηγώ….

      • Κερκυραίος είπε

        Αντώνη μου πόσο πιό λιανά να το κάνω;
        Στην θέση του καφετζή, αν ΟΝΤΩΣ κινδύνεψε η ζωή του, σίγουρα το ίδιο θα είχα κάνει! Εναντίον παντός που θα με απειλούσε και όχι μόνον Αλβανού ή ότι άλλο!
        Αλλά εξ’ αυτού του γεγονότος βρήκαν αφορμή ένα σωρό εδώ μέσα, χωρίς να προκληθούν βεβαίως, να βγάλουν απίστευτο μίσος και χολή, γενικώς και κατά πάντων!
        Τους φτάνει που λέγονται -ανοί! (Αλβανοί, Πακιστανοί, Αφρικανοί ….) και δεν εξετάζουν την περίπτωση αλλά την καταγωγή! Λες και τα εγκλήματα από Έλληνες (ουκ ολίγα!) είναι δικαιολογημένα!
        Τόσο θολό μίσος ούτε ο καφετζής δεν νομίζω να είχε!
        Καταλαβαίνεις ότι έχουμε αναπτύξει πολύ επικίνδυνες στάσεις και απόψεις στην Ελλάδα;
        Όχι αναίτια βέβαια, το πρόβλημα με την λαθρομετανάστευση είναι υπαρκτό και οξύ, αλλά χρέος μας να βάζουμε και λίγο το μυαλό μας να δουλεύει και όχι μόνον τα πιό άγρια ένστικτά μας!

      • ΜΑΡΙΑ είπε

        Ρέ παιδιά (ἐσεῖς οἱ “ψύχραιμοι”,λέω) τό διαβάσατε καλά τό ἄρθρο;;;;

        “ενοχλούσαν και απειλούσαν τρεις Έλληνες ”

        “Ο ιδιοκτήτης του ουζερί τους έκανε παρατήρηση και τους έδιωξε.

        Στη συνέχεια αυτοί επέστρεψαν οπλισμένοι και άρχισαν να βρίζουν και να απειλούν τον ιδιοκτήτη και τους θαμώνες, ενώ πυροβόλησαν και εναντίον τους.”

        Ἐπέστρεψαν ΟΠΛΙΣΜΕΝΟΙ λέει……..ΟΠΛΙΣΜΕΝΟΙ!!!!!!!

        Καί ἐνοχλεῖστε, γιατί τοῦ τή μπουμπούνισε;;;;
        Ἔπρεπε νά κάτση νά τόν σκοτώση, ὅπως τόσους καί τόσους συμπατριῶτες μας;;;;
        Ρέ νά συγχωρεθοῦν τά πεθαμένα του,τοῦ ἀνθρώπου…………..

        Ἑλληνικότατα φέρθηκε,καί μέ λεβεντιά!!!!
        Ἄκου, ἦρθαν τ’ ἄγρια νά διώξουν τά ἥμερα………

      • Κερκυραίος είπε

        Φαίη,
        η απάντηση που έδωσα στο Αντώνη νομίζω να καλύπτει και όσα έθιξες

        Νerd,
        δεν κατάλαβα καλά τι εννοείς, δεν έιναι και ώρα για σπαζοκεφαλιές.

        Σε ρεντίκολα (θα αναγνωρίσουν μόνα τους τον εαυτό τους) δεν χρωστάω καμία απάντηση!

      • Κερκυραίος είπε

        Μαρία,
        δεν πιστεύω να εννοούσες εμένα!
        Αλλά κι αν εννούσες νομίζω ότι σε πρόλαβα παραπάνω και εχει λυθεί ήδη η παρεξήγηση!

      • OMOGENIS/PATRIOTIS είπε

        Κερκυραίε τα δικά μας ένστικτα είναι άγρια η των λαθρό;;;
        Εσύ σε ποιά χώρα ζείς, δέν έχεις ενημέρωση για την εγκληματικότητα,
        το ότι γεμίσανε οι φυλακές Αλβανούς δε σου λέει τίποτε;;;;;;;;
        Είσαι σίγουρα Αλβανόσπορος , άθεος γι αυτό τα έμπλεξες όλα
        μαζί!!!!
        Πολλοί Έλληνες ζούμε στο εξωτερικό και είμαστε νομοταγείς,
        δέν πήραμε τα όπλα να πουλήσουμε τσαμπουκά στούς γηγενής,
        δουλεύουμε σκληρά δεν ήρθαμε να πλουτήσουμε κάνοντας
        πλιάτσικο η πουλώντας ναρκωτικά !!!!
        *********

      • ΜΑΡΙΑ είπε

        Καί ἐσένα ἐννοοῦσα Κερκυραῖε,ἀλλά τό ‘σωσες…..

      • Κερκυραίος είπε

        Ε, άργησες να μπείς στον αγωνιστικό χώρο και με μπάλα στα πόδια είχα προλάβει να βάλω γκολ …

      • ΜΑΡΙΑ είπε

        Εἶδες πού ὅταν θέλεις, ἔχεις καί χιοῦμορ;;;;
        Χαίρομαι….

    • ΑΠΕΛΛΗΣ είπε

      Τελικά κάπως έτσι θα ξεκινήσει…..
      Από ένα μικρό και ασήμαντο περιστατικό

      • שי είπε

        απελλή,
        συνέχισε να αγορεύεις … μέχρι τις επόμενες εκλογές θα έχεις καταφέρει να σε ψηφίσουν ο πατρίκιος ο παύλος και ο μίσα, μεγάλε

        κι έτσι θα σωθεί η πατρίδα μας απ τον …λουκά-λουκ
        :)

      • Σοφία είπε

        Ναι, γιατί τι είναι να έρθει στο μαγαζί σου ένας μαλάκας με τη σκατοπαρέα του και να πυροβολούν όπου γουστάρουν; ασήμαντο περιστατικό, που δεν το προσέχεις κιόλας…

        Το σημαντικό ποιο είναι;

      • Πατρικιος είπε

        Σας τα λεγα οτι οπου οβριος και σιχαμα!

        Εβραίοι χρήστες του Διαδυκτίου, που πληρώνονται για να διαδίδουν καί να υποστηρίζουν την Ισραηλινή προπαγάνδα!!!!!

        Jonathan Cook.

        Η παθιασμένη υποστήριξη του Ισραήλ εκφραζόμενη στην αρχή’ «αντιμίλησε τους» (Talkback) και τμήματα από σχόλια ιστοσελίδων, στο ίντερνετ σε blogs, σε συζητήσεις στο Facebook και αλλού μπορεί να μην είναι η πραγματικότητα όπως θέλουν (οι Εβραίοι) να φαίνεται. Το υπουργείο Εξωτερικών του Ισραήλ φέρεται να στρατολογεί ειδικές μυστικές ομάδες των οποίων το έργο θα είναι να «σερφάρουν» στο διαδίκτυο 24 ώρες την ημέρα και να διαδίδουν θετικά νέα για το Ισραήλ. Νεαροί Εβραίοι με γνώσεις στους υπολογιστές και στο ίντερνετ, κυρίως νέο-αποφοιτήσαντες από πανεπιστήμια, αλλά και νέο-αποστρατευθέντες από το στρατό του Ισραήλ και έχοντες γνώσεις ξένων γλωσσών, προσλαμβάνονται από την κυβέρνηση του Ισραήλ, να πλασάρουν εαυτούς σαν απλούς surfers ενώ στην ουσία υιοθετούν απόλυτα την γραμμή της κυβέρνησης του Ισραήλ, σχετικά με τη γενοκτονία που εξελίσσεται μπρος στα μάτια μας, στη Μέση Ανατολή.
        Η ύπαρξη μιας «διαδυκτιακής ομάδας πολέμου στο internet” ήρθε στο φως όταν εντάχθηκε στον προϋπολογισμό του υπουργείου εξωτερικών του Ισραηλ του τρέχοντος έτους. Περίπου 150.000 δολάρια έχουν προβλεφθεί, για το πρώτο στάδιο της ανάπτυξης (της ιδέας αυτής), με αναμενόμενη αυξημένη χρηματοδότηση για το επόμενο έτος.
        Ο Shturman, αναπληρωτής διευθυντής του τμήματος προπαγάνδας, (hasbara στα εβραίικα), του υπουργείου, παραδέχθηκε η ομάδα του θα εργάζεται με απόλυτη μυστικότητα.
        “Οι δικοί μας δεν θα λενε: “Γεια σας, είμαι από το τμήμα προπαγάνδας/ hasbara του ισραηλινού υπουργείου Εξωτερικών και θέλω να σας πω το εξής”…. «Ούτε θα παρουσιάζουν εαυτούς σαν ισραηλινούς ή Εβραίους», είπε. -”Θα μιλάνε σαν ΓΝΗΣΙΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ιστολογίων και ως απλοί πολίτες, και θα σχολιάζουν με σχόλια που θα φαίνονται προσωπικά, αλλά θα πρέπει (τα σχόλια τους) να βασίζονται σε μια έτοιμη λίστα με τα μηνύματα που θα έχει επεξεργαστεί το υπουργείο Εξωτερικών”.
        Περίπου 50.000 ακτιβιστές αναφέρθηκε να έχουν κατεβάσει ένα πρόγραμμα που ονομάζεται ‘Μεγάφωνο’ που στέλνει ένα σήμα στους μεταξύ των υπολογιστές, όταν ένα άρθρο δημοσιεύεται κάνοντας κριτική στο Ισραήλ. – (Όταν συμβεί κάτι τέτοιο) Οι Εβραίοι πρέπει να βομβαρδίζουν το ‘ύποπτο χώρο’ του Ίντερνετ με παρατηρήσεις τους και σχόλια, που υποστηρίζουν το Ισραήλ…

        Όλο το άρθρο εδώ:
        ht-p://avragioz.blogspot.com/2009/10/blog-post_8553.html

    • ΑΠΕΛΛΗΣ είπε

      Τι να κάνουμε;;

      Τα αποζητά ο κώλος σου….

      • apellis είπε

        Προς Σοφία επάνω
        Ιανουαρίου 31, 2012 στις 11:26 μμ

        Συμφωνούμε Σοφία αν δεν το κατάλαβες.
        Μικρό και σήμαντο πάντα σε σχέση με το μεγάλο και σημαντικό που είναι ο κατακλυσμός της Ελλάδας από όλους αυτούς τους ανεξέλεγκτους πιστολάδες.

        ———————–

        Τίποτα και ποτέ δεν είναι τυχαίο!

        Κερκυραίος και Σάιλοκ
        Ο όμοιος τον όμοιο και η κοπριά στα λάχανα.

        Κερκυραίε, χαίρομαι να πω ότι ήμουν ο πρώτος που σε πήρα χαμπάρι και σε έκραξα, όταν ακόμη εμφανιζόσουν ως ένας μειλίχιος και αμερόληπτος σχολιαστής.
        Άθεος, και δήθεν ουδέτερος αλλά και παραδόξως μισοχριστιανός.
        Ίδιας κοπής με το έτερο στριμμένο σπληνάντερο.
        Γεροντοκόρος μου φαίνεσαι.

        Ο καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπιστεί ένας αντίπαλος, είναι η παρατήρηση και η μελέτη του. Αυτό έχω κάνει και εγώ με εσένα.
        Και έχω παρατηρήσει τα εξής:

        Επί του συνόλου των σχολίων σου σε αντίθετες απόψεις, ακολουθούν πάντα οι χαρακτηρισμοί για αγράμματους, αμόρφωτους, κατώτερους και γενικά οτιδήποτε θα παρουσιάζει τον διαφωνούντα προς εσέ ως ανάξιο να συνομιλεί μαζί σου, ενώ ταυτόχρονα αναβιβάζεις τον εαυτό σου σε κήνσορα και τιμητή της μόρφωσης και της λογικής. Και προτρέπω τον καθένα να ανατρέξει στα σχόλια σου για του λόγου μου το αληθές.

        Δεν γνωρίζω ή μάλλον υποθέτω το επίπεδο της παραμόρφωσης που κατέχεις. Ένα όμως είναι σίγουρο. Είσαι ένα βαθιά ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΙΚΟ ΑΤΟΜΟ, που Κύριος οίδε, ποια ακριβώς κενά της θλιβερής ψυχοσύνθεσης σου προσπαθείς να καλύψεις, απομειώνοντας τρίτους, χάριν της εφήμερης αυτοικανοποίησης που νιώθεις.

        Αυτό σε εμποδίζει να καταλάβεις πως έχεις γίνει το ρεντίκολο του ιστολογίου. Ευτυχώς υπάρχουν συνάνθρωποι σου, που προσπαθούν να στο εξηγήσουν, με την ανέλπιστη όμως προσμονή της ίασης σου.

        Από το να κατηγορείς όμως όλους αυτούς τους ανθρώπους, για την αγωνία τους, ακόμη και για την αγανάκτηση τους για όλα αυτά που συμβαίνουν στην χώρα μας, μήπως θα ήταν καλύτερα να παραμερίσεις τον νοσηρό εγωϊσμό και την φιλαυτία σου προκειμένου να ξεχωρίσεις από το “κοπάδι” των απλών και κοινών ημών θνητών;

        Μήπως έτσι καταλάβεις, πως κανείς λογικός και φυσιολογικός άνθρωπος εδώ μέσα δεν ισχυρίστηκε, ούτε επιθύμησε τον φόνο ενός άλλου, ακόμη και αλλοδαπού, αλλά και πως όλα έχουν ένα όριο, όταν μάλιστα αυτό αγγίζει πλέον το όριο της αυτοάμυνας;

        Σου υπόσχομαι πως θα κάνω την παραμονή σου στο ιστολόγιο αρκετά προβληματική.
        Και μάλιστα με στοιχεία και μέσα που ΕΣΥ θα μου δίνεις πλουσιοπάροχα, καθώς ισχύει το “μωρός και μάταιος, εν έργοις και λόγοις την εαυτού απώλεια απεργάζεται”

    • Σταυρος είπε

      To προβλημα είναι οι αλβανοί ή ο eπικείμενος αφοπλισμός των Ελλήνων τώρα που πρέπει να ολοκληρωθεί το σχέδιο; Tι ρόλο παίζουν τώρα οι ειδήσεις, τα blogs και κάποιες υπηρεσίες..;

  2. nerd είπε

    NA AΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΑΔΕΛΦΟΥ,ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΗΡΩΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΝΑ ΤΟΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΦΥΛΑΚΗ ΕΠΕΙΔΗ ΑΜΥΝΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ…ΕΞΩ ΟΙ ΚΩΛΟΑΛΒΑΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ

  3. St. Gk. είπε

    Άραγε οι προδότες της χώρας μας που την έκαναν ξέφραγο αμπέλι και σε λίγο θα θυμίζει Ασία, θα το νοιώσουν αυτό το γεγονός; Ο Παπουτσής τι λέει γι’ αυτά; Τελικά φταίει ο θύτης ή το θύμα;
    Στέφανος Γ

    • Ετεός είπε

      δεν υπάρχει θύτης και θύμα, πλέον μιλάμε για την επιβίωση των Ελλήνων και την άμυνά τους απέναντι σε δολοφόνους.

    • Αντωνης είπε

      Ο παπουτσης τι να πει δηλαδη ? Ειπιαμε 2 κρασια, ενταξει, μην αρχιζωμε να λεμε και μαλακιες.
      Ποτε του δεν εχει δουλεψει, κοματοδιαιτος χροοοοονια. Οχι για υπουργος ουτε για πορτιερης δεν
      κανει. Αλλα βλεπεις με την πρασινη βιοχλαπατσα, πηραν πολλοι αξια………

  4. שי είπε

    για πολλά πολλά χρόνια πρόεδρος της american riffle association του πλέον ισχυρού ”λόμπυ” υπέρ του δικαιώματος ελεύθερης οπλοκατοχής και οπλοφορίας στις ηπα ήταν ο γνωστός ”μπεν χούρ”, κατά κόσμον charlton heston – προφέρεται χέστον.
    έχει πεθάνει εδώ και λίγα χρόνια.

    • Παύλος είπε

      Θυμάμαι την φράση του “Over my dead cold hand” όταν είχε γίνει μια ιστορία τότε με την οπλοκατοχή.

    • Πατρικιος είπε

      Οι οβριοι της Αμερικης “σπρωχνουν” υπογεια να καταργηθει το δικαιωμα οπλοχρησιας των Αμερικανων γιατι φοβουνται την ωρα κα την στιγμη που οι Αμερικανοι θα τους παρουν στο κυνηγι μ’ αυτα που κανουν εκει. (στις ΗΠΑ)

      Γι αυτο στους 7 δικαστες του Ανωτατου Δικαστηριου οι 3 ειναι οβριοι!-

  5. Enzo είπε

    Μπράβο στο παλικάρι τον ιδιοκτήτη .
    Πάρτε τις τύχες στα χέρια σας Έλληνες , μόνοι σας είστε , βάλτε το καλα στο μυαλο σας

  6. Φαίη είπε

    Που σου ρε γμτ. Δεν πρόλαβε το τσιπράκι να του μάθει τρόπους καλής συμπεριφοράς.
    Να δέχεται προσβολές και απειλές για παράδειγμα και να κάθεται σούζα στα όπλα των αλλοδαπών.

    • Maria είπε

      Να του δωσει και τη γυναικα του αν ειναι δεσμευμενος ή την αδερφη του αν δεν ειναι. Αν δεν εχει ουτε αδερφη ουτε γυναικα τον λυπομαστε και απαλλασσεται… Α ρε καφετζη, πηγαινε να κανεις τα ιδια και σ αυτους που μας τους κουβαλησαν..

      • PS είπε

        EXW APO OLA EISAI KA FASISTAKI E …..MVRO MOY OI ALBANOI SE MARANAN KI OXI O AGIATREYTOS STOKOS SOY.

      • Enzo είπε

        τι φασιστακι ρε PS? ειναι να μην τα παρει στην κρανα ο Ελληνας, αμα τα παρει απο PS θα γινεις fsiiiiiiit boing!

      • Maria είπε

        Ασε ρε ενζο ψυχανωμαλο ειναι που το μονο που ξερει ειναι να διαλυει θεματα. Ασε και μη δινεις σημασια, αφου δεν το μπλοκαρει το ολυμπια απλως δε θα του μιλαει κανεις και θα σταματησει.

      • ΜΑΡΙΑ είπε

        Ἀλμπανό εἶναι τό βοῦρλο……ἤ γυφτοσκοπιανό!!!

      • Φαίη είπε

        Μαρία από εδώ και στο εξής μιλάει το ΦΥΣΙΚΟ ένστικτο της επιβίωσης. Τους είδες πως πήγαν να πάρουν τα όπλα για να απειλήσουν;; Το θράσος τους ήταν απίστευτο. Το είχαν δεδομένο ότι ο ιδιοκτήτης θα ήταν άοπλος. Άλλος ένας Έλληνας με σκυφτό το κεφάλι. Εκεί που ήρθαν ζητιάνοι τώρα έγιναν αφεντικά γιατί κρατάνε όπλα. Πως καταντήσαμε έτσι ωρέ;; Όλοι τους είναι οπλισμένοι και εμείς σε ένα κράτος μπουρδέλο εντελώς απροστάτευτοι. Οι δικοί μας τι κάνουν;; Αντιρατσιστικές φιέστες, λαθρονομοσχέδια, μας λένε απολίτιστους και κλέφτες, ανέχονται τις ‘ανθρωπιστικές’ ΜΚΟ του σόρος και ακολουθούν πιστά τις εντολές της πρεσβείας.

        Τίποτα. Είναι πια θέμα τιμής και επιβάλλεται για την προστασία της ίδιας μας της ζωής και της Πατρίδας Ένα όπλο τουλάχιστον σε κάθε σπίτι. Όποιος τολμήσει να πειράξει την οικογένειά μας, να απειλήσει την ασφάλειά μας, μια στο δόξα πατρί και θάψιμο.

      • Maria είπε

        Το ξερω κι εχεις απολυτο δικιο. Ειμαι ομως περιεργη να δω τι θα γινει με τη “δικαιοσυνη”. Θεωρητικα βρισκοταν σε νομιμη αμυνα κι εχει και μαρτυρες. Ομως ξερουμε οτι το κρατος ειναι αρκετα ευαισθητο και δη οταν προκειται για αλλοδαπο. Για οπλα, μακαρι να ειχα κι εγω κι αχρειαστο να ναι. Αλλα απ οσο ξερω πρεπει να περασεις ενα σωρο διαδικασιες και 90% δε στο δινουν. Εκτος αν ειναι για κυνηγι που σου απαγορευουν να το χρησιμοποιησεις για ανθρωπο. Το θεατρο του παραλογου.

      • Φαίη είπε

        Μαρία,
        για να ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΜΕ πρέπει να ‘παρανομήσουμε’. Βάζω αποσιωπητικά γιατί στην ουσία δεν παρανομούμε αφού οι πολιτικοί έχουν ήδη καταλύσει την δημοκρατία μας. Εμείς ΔΕΝ έχουμε παρεκτραπεί της πορείας μας, οι πολιτικοί έχουν. Αν τους ακολουθήσουμε τότε θα εκτροχιαστούμε ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ΜΑΣ ΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ. Όσοι από εμάς δεν πληρώνουμε τα χαράτσια στην ουσία ‘παρανομούμε’ όμως αυτός είναι ο μόνος δρόμος.

      • Παύλος είπε

        Λόγω τιμής – Ιστορίες κρητικής βεντέτας
        Δημήτρης Ξυριτάκης

        Κατηγορία: Κοινωνιολογία
        Ημερ. Έκδοσης: 15/06/2011
        Σελίδες: 188

        Η βεντέτα, ο φόνος δηλαδή που τελείται με κίνητρο την εκδίκηση για έναν άλλο φόνο, υπήρξε από τα πολύ
        παλιά χρόνια και, δυστυχώς, εξακολουθεί ακόμη να αποτελεί μια από τις πιο χαρακτηριστικές εκδηλώσεις της κρητικής ιδιαιτερότητας – ή εγκληματικότητας, αν προτιμάτε. Η εκδήλωση αυτή, εξεταζόμενη με ιστορικά και εγκληματολογικά κριτήρια, μπορεί να εξηγηθεί ως ο απόηχος ενός μακρινού παρελθόντος και, πιο συγκεκριμένα, ως επιβίωση ενός αρχαίου τρόπου απονομής δικαιοσύνης – ενός τρόπου, ο οποίος
        προέβλεπε τον κολασμό του δράστη ενός εγκλήματος, με ποινή που έπρεπε να είναι ανάλογη σε είδος και βαρύτητα με το κακό που διέπραξε. Η άποψη αυτή που, ας σημειωθεί, συνιστά την πρώτη στην ιστορία του Ποινικού Δικαίου βαθμίδα ορθής απονομής της δικαιοσύνης, χάνεται στα βάθη του χρόνου και ανιχνεύεται σε όλες σχεδόν τις νομοθεσίες των πολιτισμών που αναπτύχθηκαν στην ανατολική λεκάνη της Μεσογείου κατά τη δεύτερη προ Χριστού χιλιετία. Στους πολιτισμούς αυτούς η θέσπιση της θεμελιώδους δικαιϊκής αρχής της Ανταπόδοσης ή Ταυτοπάθειας ή του Αντιπεπονθότος, για να χρησιμοποιήσουμε όλα τα συνώνυμα της σχετικής νομικής ορολογίας, εκφράζεται ως θρησκευτική επιταγή και αποκτά κύρος και δεσμευτικότητα για τους κοινωνούς του Δικαίου, απλώς και μόνο επειδή το διατάσσουν οι Θεοί. Στην Κρήτη όμως, για πρώτη φορά στην ιστορία του Δικαίου, η μορφή αυτή απονομής της δικαιοσύνης εμφανίζεται ως προϊόν ανθρώπινης βούλησης και ως νόμος του κράτους με όλη τη σημασία της λέξης.

        Έτυχε να το διαβάσω και είναι πραγματικά συγκλονιστικό βιβλίο τσέπης….
        Μία από τις ιστορίες την γνωρίζω εκ των έσω….
        Γιατί το βάζεις και που κολλάει θα μου πεις και με το δίκιο σου.
        Προσέχτε γιατί θα ακούσουμε για αντίποινα επειδή οι Αλβανοί μοιάζουν στην εκδίκηση πολύ με τους Κρητικούς της δυτικής Μεγαλονήσου…
        Το αίμα ξεπλένεται μόνο με αίμα.
        Νόμος.
        πηγή

        http://www.melanibooks.gr/showproduct.asp?catid=542

    • Αντωνης είπε

      Μαρια, με εκπλησεις. Ολοι εχουν το κατι τις τους, εσυ πως κι οχι.
      Παντως με μικρο σχετικα κοστος αγοραζεις το “κυνηγετικο” σου.
      Αντε πια, ναχεις και συ το “φωνακλαδικο”. Γιατι η “μουγκη” καλη ειναι
      αλλα θελει μεγαλη τεχνη και εμπειρια. Παρε και “αναλωσιμα”.
      Για να ‘χεις και τη συνειδηση σου ησυχη, παρε τριων ειδων.
      Πλαστικα εκφοβισμου, 6αρια οταν σοβαρευει η κατασταση, και μονοβολα
      μαγκνουμ για πιο χοντρη ζεϊμπεκια.
      Και για να μην μας παρεξηγησει το προπο, διαβαζωμε περιοδικα……
      Μεχρι στιγμης δεν απαγορευεται, να ‘ουμ.

      • Maria είπε

        Το ειχα ψαξει.. ελεγε οτι ηθελε ψυχολογικες εξετασεις και λοιπες διαδικασιες.. θα δω ομως για το “κυνηγετικο”.

      • Αντωνης είπε

        Για κυνηγετικο ειναι ευκολο. Για το τρελοχαρτο, μην σ’ απασχολει, κι εσυ που θα το ζητησεις
        κι αυτος που θα στο δωσει, την ιδια περιπου τρελα εχετε(ωμε), οποτε δεν θα καταλαβει τιποτα.
        Για “αλλο”, ταξιδακι στην Κρητη, ρακες, μεζεδες, λες τον “πονο” σου
        και μπορει να το παρεις και δωρο. Αλλα, προσεξε, να ειναι ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ και ΚΑΘΑΡΟ

  7. ΜΑΡΙΑ είπε

    Ἄντε….καλή ἀρχή!

  8. Πατρικιος είπε

    Οι οβριοι της Αμερικης “σπρωχνουν” υπογεια να καταργηθει το δικαιωμα οπλοχρησιας των Αμερικανων γιατι φοβουνται την ωρα κα την στιγμη που οι Αμερικανοι θα τους παρουν στο κυνηγι μ’ αυτα που κανουν εκει. (στις ΗΠΑ)

    Γι αυτο στους 7 δικαστες του Ανωτατου Δικαστηριου οι 3 ειναι οβριοι!

  9. sotos είπε

    ΜΠΡΑΒΟ ΕΛΛΗΝΑΡΑ ΜΟΥ…ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΘΕΙ ΚΑΙ ΜΕΝΑ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΞΕΜΥΑΛΙΣΩ ΚΑΝΕΝΑ ΣΚΑΤΟΛΑΘΡΟΑΠΟΒΡΑΣΜΑ!
    Μου φτιαξε τη μερα ο πατριωτης:Αυτα ειναι ,γλυτωσε ο ανθρωπος,γλυτωσαμε να ταιζουμε και το σκουλικι αν το βαζαμε φυλακη!ΑΞΙΟΣ ΑΔΕΡΦΕ!

  10. εθνικος είπε

    Η βία δεν οδηγεί πουθενά,και μάλιστα σένα κράτος ανύπαρκτο.Οι Αλβανοί είναι γείτονες και δεν χρειάζεται ν’ανοίξουμε πόλεμο.Μ’αυτούς πρέπει να συνεργαστούμε
    για να αντιμετωπίσουμε από κοινού τους μαφιόζους πολιτικούς που είναι και οι κύριοι εχθροί,και δικοί μας και των αλβανών.Βέβαια όταν οι ανθέλληνες πολιτικοί άνοιξαν τα σύνορα χωρίς έλεγχο,ε τι να πώ?έγινε εισαγωγή στην πατρίδα μας πολλών ατόμων επικιδύνων,και που ακόμη και σήμερα η πολιτεία τους έχει απόλυτα ελεύθερους.Αυτοί απειλούν και ενοχλούν και τους φιλήσυχους αλβανους.Αδέρφια δεν χρειάζεται τυφλή βία.Αυτό ευνέί και το διευθαρμένο πολιτικό σύστημα. Να μην πέσουμε στην παγίδα τους.Δεν διαφωνώ ότι πρέπει να ελεγχθει πολύ σκληρά η λαθρομετανάστευση,γιατί προκαλεί πολλές παρενέργειες στην ζωή μας!

    • ΜΑΡΙΑ είπε

      Γιά πές κι΄ ἄλλα……….
      Μήπως θέλεις καί συνεργασία, μέ τούς γυφτοσκοπιανούς;;;;;;

      • sotos είπε

        ναι ναι θα γινουμε αδερφια με τους μπασταρδοσκοπιανους,τους μογγολοτουρκους και τους κωλοαλβανους!πωπωπω σιγουρες συνεργασιες με μελλον……ρε αντε παρτε τα δικανα και αρχιστε να τα καθαριζετε για να αρχισει το ξεμυαλισμα στα λαθρο…αντε γιατι παραβρωμισαμε…

    • Maria είπε

      Ναι, μ αυτους που σκοτωσαν το παλληκαρι επειδη μιλουσε ελληνικα, που επεβαλαν προστιμα αν στην απογραφη ελεγες οτι εισαι Ελληνας, που αν ηθελες να παρεις τη σημαια σ εθνικη γιορτη θα σου κοβανε τα χερια… Θα ειχαμε μεγαλη επιτυχια.

    • Dimitris είπε

      σε αλλο σαιτ (πρωτο θεμα) αναφερει οτι ηταν 3 αλβανοι οι οποιοι φυγανε στις 17:00 απο το ουζερι και επιστρεψανε οπλισμενοι με πιστολια.τοτε ο καταστηματαρχης ο οποιος ηταν κυνηγος και ειχε την καραμπινα στο μαγαζι πυροβολησε.μετα παραδοθηκε στο αστ. τμημα.στο μαγαζι μαζευτηκαν αλβανοι αλλα και στο τμημα οι οποιοι απειλουν με αντιποινα.

      • nerd είπε

        Απειλούν με αντίποινα…..;;;;;;Eχουν πολύ θράσος οι βρωμιάρηδες…δεν σχολιάζω περισσότερο γιατί θα ξεφύγω.

    • Enzo είπε

      Εθνικε που μόνο εθνικός δεν είσαι , εγω εκανα 11 χρόνια ξενιτιά , όπου και αν ήμουν είχα σεβασμό προς τους οικοδεσπότες μου και την χώρα τους , τουτοι εδω δεν δείχνουν καμία , λοιπόν ;
      Φωτιά και τσεκουρι , φιλοξενούμενοι είναι και να κάθονται ήρεμα για όσο είναι εδω και όχι , δεν έχουμε τα ίδια δικαιώματα με τους αλλοδαπούς , προηγείται ο Έλληνας στην Ελλάδα.άντε αρκετά γιατι μας κατάλαβε στον σβέρκο , ο ξενιος

      • Αντωνης είπε

        Συμφωνω, αλλα με μια διορθωση. Αντι να “καθονται ηρεμα”, να ξεκουμπιστουν και να πανε σε οσους τους γουσταρουν, στ΄αναθεμα να πανε τα γουρουνια.
        Α ρε Πλευρη που εισαι ? Αγιες οι κουβεντες του στο επιμαχο θεμα. Ελα, Ελα, δεν θελω αντιδρασεις για τον Κυριο Κωστα. Και μονο που ταπωσε τον ιπποποταμο οταν του ειπε οτι με το μεγεθος του κανει μονο για σαπουνι, του πρεπει αγαλμα.

    • Αντωνης είπε

      Εθνικε σοβαρεεεεεεεεεεεψου. Δηλαδη απ’ οταν ελειξε η εμπολεμη κατασταση με την Αλβανια, ειδες εσυ καλυτερες μερες ?
      Αμ’ ΑΚΡΙΒΩΣ η βια μας λειπει γι’ αυτο μας εχουν καταγαμησει ολοι αυτοι, που ουτε στρατο δεν εχουν παει. Και να πω πια,
      οτι βρεθηκαν μερικοι σκληροτραχηλοι και μας πηραν τον αερα σαν λαο, αντε παει κι ερχεται. Αυτοι ολοι ειναι λελεδες του
      κερατα, ανοιγει η μυτη τους και στριγγλιζουν σαν ξεφωνημενες. Πως καταφεραν και μας εβαλαν απο κατω, θα το αναλυσει
      η ιστορια αργοτερα. Να δεις ομως τι εχει να γινει οταν τους βαλωμε ΕΜΕΙΣ απο κατω. Οχι δεν θα τους πηδηξωμε, μην το
      χαρουν κιολας, αλλα το τι παλουκωμα θα φανε δεν λεγεται. Κι οποιος μιλησει για ανθρωπινα δικαιωματα, πιο βαθεια το
      παλουκι.

      • ακης είπε

        δεν ηταν και δυσκολο να μας βαλουν απο κατω φιλε αντωνη.δυστυχως εμεις δωσαμε το δικαιωμα να το κανουν.περασμενα ναι ξεχασμενα οχι ειναι το σωστο αλλα εμεις το καναμε ενα.ξεχασαμε την ιστορια μας,τις παραδοσεις μας,το ηθος μας.χασαμε την ταυτοτητα μας,ή πιο σωστα την ανταλλαξαμε για μερικες χουφτες χρωματιστων χαρτιων σαν συγχρονοι ινδιανοι.ολοι ριχνουμε το φταιξιμο στους μεταναστες(νομιμους/παρανομους) γιατι ετσι μας βολευει αλλα η αληθεια ειναι πως μονο αυτοι δεν εχουν ευθυνη.αν ειχαμε οργανωμενο και δικαιο κρατος δεν θα μπορουσαν να κανουν οτι κανουν.αν πραγματικα ειχαμε αγωγη ως κοινωνια,εμεις επρεπε να τους δειξουμε τι να κανουν και πως να αφομοιωσουν τον τροπο ζωη μας.το καναμε?οχι,τους δειξαμε οτι εδω δεν δουλευει τιποτα,οι νομοι δεν εφαρμοζονται ποτε κι αν εμεις ως λαος μενουμε στην παρανομια της παραβιασης του κ.ο.κ ή το κλεψιμο της εφοριας/ικα κτλ,αυτοι ειναι μαχαιροβγαλτες,καμια σχεση με εμας.

    • Κόριννα είπε

      Τί λέτε καλέ Ἐθνικέ;

      Δὲν βγάζεις τουλάχιστον τὸ “ἐθνικός”γιατὶ δὲν ταιριάζει;

      Γιὰ κάποια Βόρειο Ἤπειρο ἔχεις ἀκούσει;
      Γιὰ κάποιους θρασύτατους φονιάδες καὶ συνεργάτες φασιστῶν στὸν βππ ποὺ τώρα λέγονται Τσάμηδες,ἔχεις ἀκούσει;

      Γιά τὸ τὶ ἀπαιτοῦν ἀπὸ τὴν πατρίδα μου,ἔχεις ἀκούσει;

      Ἄντε πήγαινε σὲ ἄλλη παραλία διότι μοῦ ἀνεβάζεις πίεσι.

    • clio είπε

      Τσιπράκι,τσιπράκι είσαι “ΕΘΝΙΚΕ”;;;;;;;;;;;;;;;;;;Απαράδεκτος,ανθέλληνας μέχρι το κόκκαλο.Ξέρεις τι άσχημα περνούν οι Έλληνες στην ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
      Δεν θα υπερασπίσεις εσύ τους εγκληματίες Αλβανούς στην Ελλάδα.
      Αν σου αρέσουν πήγαινε στην Αλβανία.
      Μήπως και εσύ έχεις μια αλβανίδα για την γιαγιά ή τον παππού σου ή την χρησιμοποιείς για την καθαριότητα του σπιτιού σου χωρίς να την δηλώνεις στην εφορία και χωρίς κανένα ένσημο;;;;;Μαυραγορίτη!

    • ακης είπε

      εθνικε συμφωνω οτι με την βια δεν θα καταφερεις τιποτα αλλα η συνεργασια προς τι?για ποιον λογο να συνεργαστω με λαους που εχουν αλυτρωτικες σκεψεις και απαιτησεις?δεν με ενδιαφερει αν στην αλβανια γινεται χαμος,δεν με απασχολει αν στα σκοπια πεινανε,ειναι δικη τους υποθεση.με ενδιαφερει ομως οτι στην χωρα μου που την λατρευω γινονται οσα γινονται επειδη μας επιασαν μ*αλακες 100,000 κομματοσκυλα ολων των αποχρωσεων και μας διελυσαν.θελω κρατος που να λειτουργει.να πιανουν τοπο τα χρηματα που δινω σε φορους κι εισφορες.να εχουν τα παιδια μου πραγματικη παιδεια κι οχι να αναγκαζομαι να τα στελνω στις ηπα ή στην αγγλια για να τους διδαξουν αριστοτελη και ηρακλειτο.να εχω πραγματικο συστημα υγειας που οποτε το χρειαστω να ξερω πως οι γιατροι θα φροντισουν για την αναρρωση μου κι οχι να με στελνουν σε ιδιωτικη κλινικη ή στο εξωτερικο.μια αστυνομια που να μην μου ερχεται μετα απο μια ωρα απο την κληση μου απλα να καταγραψει το περιστατικο αλλα να ειναι συνεχως στους δρομους για να κοβεται ο βηχας σε οποιον τολμησει να σκεφτει να με βλαψει κι οχι να προστατευει 500-1000 τσογλανους που το μονο που ξερουν ειναι να καταστρεφουν.τα αυτονοητα ζητω και δεν χρειαζομαι καμια βοηθεια απο κρατη και λαους παρα μονο να στηριχθω στις δικες μου δυναμεις για να το καταφερω

  11. Πέτρος12 είπε

    Δε καταλάβατε όμως το ηθικό δίδαγμα. Το οποίο είναι:

    Κόψτε τα ούζα που σας ανεβάζουν επικίνδυνα
    κι αρχινάτε τα χασίσια που σας κατεβάζουν ακίνδυνα – Μπατσόκ

  12. MullahDadullah είπε

    Έπεσε ο πρώτος. Θα ακολουθησουν κι άλλοι. Ξυπνά σιγά-σιγά ο κόσμος. Αφιερωμένο σε όλα τα ζώα που νομίζουν ότι με ένα όπλο θα μας ψαρώνουν. Τα μάθατε;;;;; Έχουμε κι εμείς απ’ αυτά και ξέρουμε να τα χρησιμοποιούμε και καλύτερα από τον κάθε αλβανοχασίκλα. Σας το αφιερώνω με σημασία στίχου και τίτλου :

  13. Νταβελιώτης είπε

    Δεν εγκρίνω ούτε συμφωνώ με τον φόνο κανενός ανθρώπου.

    Απ την στιγμή όμως που
    και σε ξένη χώρα βρίσκονται
    και προκλητικοί γίνονται ειδικά όταν μαζευτούν παρέα
    και τραβώντας πιστόλια και απειλώντας πήγαν
    και την χώρα που τους δίνει ψωμί δεν σεβάστηκαν
    και τους σπιτονοικοκύρηδες Έλληνες πρόσβαλαν

    ας πρόσεχαν!

    Όταν πας γυρεύοντας και μάλιστα σε επαρχιώτη Έλληνα και όχι «ευαισθητοποιημένο» και «μορφωμένο» πρωτευουσιάνο τότε να ξέρεις ότι παίζεις το κεφάλι σου κορώνα γράμματα.
    Και μερικές φορές ενώ έπαξες κορώνα σούκατσε γράμματα και έχασες.
    Το κεφάλι σου εννοείται!

    Πολύ φοβάμαι ( ; ) πάντως ότι από κάτι τέτοια μπορεί να γυρίσει το σκηνικό σε γενική και ανεξέλεγκτη συμπλοκή και να φτάσουμε όλοι μας στα εντελώς άκρα.
    Είμαστε που είμαστε όλοι μας τσίτα δεν χρειαζόμασετ και πολύ για να γίνει η Ελλάδα Μέση Ανατολή.

    • Αντωνης είπε

      Να εγκρινεις, να εγκρινεις…….Ειναι γιατρικο πρωτο, αλλα θελει συχνη και επαναλαμβανομενη δοσολογια για να πιασει

    • clio είπε

      Νταβελιώτης δηλαδή μας λες ότι έπρεπε να καθήσει να τον σκοτώσουν όπως εκείνο το παλικάρι στην οδό Ηπείρου που πήγαινε την γυναίκα του στο μαιευτήριο;;;;;;;;;;;;;Η “λογική σου” είναι ανθελληνική και τσιπρέϊκη.

      • Νταβελιώτης είπε

        Κάνε έναν κόπο να ξαναδιαβάσεις ολόκληρο το πόστ μου εάν έχεις την καλοσύνη.
        Αυτή την φορά όμως να το διαβάσεις με προσοχή.
        Και θα καταλάβεις ότι η δική σου ερμηνεία των όσων έγραψα είναι τσιπρέικη και πασοκτζήδικη διαστροφή των γραφομένων.
        Με προσοχή όμως έτσι;
        Όχι μόνον την πρώτη γραμμή των όσων έγραψα.
        Διάβασέ τα όλα.
        Με προσοχή.

        Καλή σου μέρα!

      • dyspistos είπε

        Νταβελιώτη, σε πολύ λίγο θάχουμε γίνει Μέση Ανατολή, όπως λες. Ψηφίστηκε ο νόμος για την αποσυμφόρηση των φυλακών.
        Χιλιάδες ξένοι δολοφόνοι θάναι έξω, χωρίς δουλειά, αλλά με οπλα κι αποφασισμένοι να μας απαλλάξουν από τα περιττά ευρά μας.

        Για μένα, ο νόμος αυτός είναι η κατάργηση του Σωφρονιστικού Συστήματος μας. Δεν έχω πού να σε βάλω, κλέφτη κι αλήτη, σ΄αφήνω ελεύθερο!!
        Αντί να τους απελάσουν όλους , τους αμολάνε να μας…φάνε, κυριολεκτικά.
        Και το κυριώτερο:ο…αγαπημένος πολλών κ. Τσίπρας, ψήφισε την απόλυση των βιαστών, ληστών κλπ.

        Καταλαβαίνεις, λοιπόν, ότι το σκηνικό το στήνουν οι προδότες; Αυτοί τους αμολάνε για νάχουμε ν΄ασχολούμαστε μαζί τους και ν΄αφήνουμε να…κυβερνούν τα σκύβαλα.

        Καλό είναι να αντιμετωπίζουμε στωικά κάποιες καταστάσεις, αλλά όχι όλες κι όχι πάντα.
        Αρκετές καρπαζιές φάγαμε από τα καθάρματα του Κόσσοβου και της…Μεγάλης Αλβανίας. Καιρός να γίνουν αυτοί πλέον οι…καρπαζοεισπράκτορες.

        Με την ευκαιρία, για τον Σάι:
        δεν περίμενα τέτοιο παραλήρημα από σένα, υπέρ των κτηνοαλβανών, μάλιστα (εξαιρούνται οι λίγοι, που επιβεβαιώνουν τον κανόνα). Νόμιμα προσλαμβάνονται σε Δημόσιο και ΟΤΑ, έ; Νόμιμα οπλοφορούν, μας απειλούν, πλουτίζουν κλέβοντάς μας κλπ.
        Οσο νομιμόφρονες κι αν θέλουμε να είμαστε, δεν μας αφήνουν αυτοί. Εδώ ισχύει το: ο σώζων εαυτόν σωθήτω. Τελεία και παύλα.

      • Νταβελιώτης είπε

        Dyspistos
        Δεν διαφωνώ με αυτά που γράφεις.
        Τα ίδια πιστεύω και εγώ ότι αντί να αποφυλακίζουν τους αλλοδαπούς θάπρεπε να τους απελαύνουν και τότε οι φυλακές θα χωράγανε για τους Έλληνες κρατούμενους.
        Το σκηνικό είναι στημένο εδώ και χρόνια και το σχέδιο εφαρμόζεται με επιτυχία.

        Το θέμα όμως είναι ότι στην Ελλάδα αν συμβεί και σκοτώσεις ακόμα και αυτόν που μπήκε σπίτι σου για να σε σκοτώσει πας μέσα.
        Οπότε καταλαβαίνεις ότι ο άνθρωπος θα βρεί τον μπελά του άσχημα.

        Αντί λοιπόν να φτάσουμε στο σημείο ο καθένας να παίρνει τον νόμο στα χέρια του με συνέπεια να καταλήγει στην φυλακή
        δεν θα ήταν καλύτερα όλοι μαζί οι Έλληνες να πάρουμε την εξουσία στα χέρια μας και να ξανακάνουμε την Ελλάδα .ελληνική;

        Εγώ δεν θέλω να ζώ σε μια Ελλάδα που ο καθένας σκοτώνει τον διπλανό του για να επιβιώσει ο ίδιος.
        Θέλω να ζω σε μια Ελλάδα που ο κόσμος να εργάζεται, να ευημερεί και να αισθάνεται ασφαλής.
        Και αυτό δεν θα το πετύχουμε σκοτώνοντας έναν ή δύο ή πέντε ξένους.
        Αυτό θα το πετύχουμε αναγκάζοντας την εξουσία να διώξει εκτός Ελλάδος όλους τους ξένους εγκληματίες και κρατώντας μέσα στις φυλακές μόνο τους Έλληνες παραβάτες.
        Και ξένος εγκληματίας δεν είναι μόνο αυτός που διέπραξε ποινικά αδικήματα αλλά και αυτός που βρίσκεται παράνομα και χωρίς άδεια στην Ελλάδα.

  14. μπουπ είπε

    ξέρει κανείς τι ισχύει για νόμιμη άμυνα;
    αν μπουν στο σπίτι σου μπορείς να χρησιμοποιήσεις όπλο, μαχαίρι, νυχοκόφτη έστω;;;;
    εκτός σπιτιού τι γίνεται αν βρεθείς σε αυτοάμυνα και πως αποδεικνύεται ότι ήσουν σε αυτοάμυνα;

    μπορεί κάποιος να μας διαφωτίσει;

    • Enzo είπε

      Ότι και να κανείς πας φυλακη,
      Δεν υπάρχει νόμιμη άμυνα στην Ελλάδα .

    • HK είπε

      ναι αλλα θα πρέπει να αποδειξεις οτι ηθελαν να σου κανουν κακο.
      πχ αφου σε γρονθοκοπησουν να τους πυροβολησεις αλλα με σκοπο να τους τραυματισεις το λιγοτερο δυνατον.
      Εν παση περιπτωσει εαν μπουν σπιτι τους ντουφεκισεις και τα κακαρωσουν,προσευχησου να μη σε έχει ακούσει κανενας, παρε κανα φιλο ή συγγενη και ξεφορτώσου τα πτωματα.

    • Ετσι_Νομιζω είπε

      Άρθρο 22 – Άμυνα

      Δεν είναι άδικη η πράξη που τελείται σε περίπτωση άμυνας.
      Άμυνα είναι η αναγκαία προσβολή του επιτιθέμενου στην οποία προβαίνει το άτοπο, για να υπερασπισθεί τον εαυτό του ή άλλον από άδικη και παρούσα επίθεση που στρέφεται εναντίον τους.
      Το αναγκαίο μέτρο της άμυνας κρίνεται από το βαθμό επικινδυνότητας της επίθεσης, από το είδος της βλάβης που απειλούσε, από τον τρόπο και την ένταση της επίθεσης και από τις λοιπές περιστάσεις.

      οι λέξεις κλειδιά είναι δύο: άδικη και παρούσα

      Άρθρο 23 – Υπέρβαση της άμυνας

      Όποιος υπερβαίνει τα όρια της άμυνας τιμωρείται, αν η υπέρβαση έγινε με πρόθεση, με ποινή ελαττωμένη (άρθρο 83), και αν έγινε από αμέλεια, σύμφωνα με τις διατάξεις τις σχετικές με αυτήν. Μένει ατιμώρητος και δεν του καταλογίζεται η υπέρβαση, αν ενέργησε μ’ αυτόν τον τρόπο εξ αιτίας του φόβου ή της ταραχής που του προκάλεσε η επίθεση.

    • Αντωνης είπε

      Να σου πω, αν ακολουθησεις το γνωστο: Παρα να κλαψει η μανα μου, ας κλαψει η δικια του.
      εισαι μεσα. Σιγουρα θα βρεθεις και μεσα, αλλα οχι για πολυ. Το γαμωτο ειναι πως θα εξασφαλισεις
      την οικογενεια σου……..ασε πια για σενα μετα που θα βγεις. Στην εξωπορτα των φυλακων πρεπει
      να σου φερουν τα “συνεργα” αμυνης, if you get my drift…….

  15. anastasia είπε

    gazwste tous kleftes mai sfaires.

  16. dosilhthos είπε

    και μεις ειμασταν οικονομικοι μεταναστες στη Γερμανια…με χαρτια και νομιμα…αλλα οποτε βλεπαμε περιπολικο σταματουσαμε και να αναπνεουμε…μη δωσουμε αφορμή…αρα φιλοι…και συναγωνιστες του ολυμπια…100% φταιει απο το κρατος που με νομους παραδοθηκε στους αλοδαπους και στους αριστεροπουστηδες υποστιρικτες τους.

  17. ΜΑΧΗΤΗΣ είπε

    σΑς ΕΧΩ ΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ..

    ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΠΛΙΣΜΕΝΟΙ!

    εΔΩ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ολοκαθαρα το πραμα …και το προσπερναμε?

    σΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ..ΛΕΕΙ…ΟΠΛΙΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΛΑΘΡΟ…ΚΑΙ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΑΝ…..ΣΑΝ ΜΑΓΚΕς!!!

    βΛΕΠΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ..

    ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΟΠΛΙΣΜΕΝΟΙ……..

    οταν το ..κρατος (χαχαχαχα!)

    φροντιζει να …ξεοπλιζει τους ελληνες…..!!!!!!

    Σαν το σκυλι στο αμπελι…θα πανε οι πολλοι….

    • ΜΑΧΗΤΗΣ είπε

      Και μαλιστα σημερα …διαφωνησαν οι συγκηβερνητες ….

      για το αν θα βγαλουν ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ …ΛΟΓΩ ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟΥ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ!!!!!!!!

      ΘΕΛΟΥΝ ΜΕ …6 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΕΞΩ!

      ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ (ΙΔΙΩΣ ΟΙ…ΦΙΛΕΣ ΕΔΩ)

      ΟΤΙ ΣΑΝ ΜΑΚΑΚΕΣ…ΚΑΝΑΜΕ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΧΩΡΙΣ…ΜΙΑ!

    • Αντωνης είπε

      Ρε Μαχητη, τι διαολο εχει το πληκτρολογιο σου ?

  18. filtor είπε

    ΟΠΛΟ ΠΗΡΑΤΕ Ή ΑΚΟΜΗ ΣΕΡΓΙΑΝΑΤΕ;

  19. ΤΝΤ είπε

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΗ ΜΑΣ ΤΟΝ ΚΑΦΕΤΖΗ.
    ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ.
    Η ΕΜΕΙΣ Η ΑΥΤΟΙ..

  20. Μοναχικος Αγωνιστης είπε

    Σχολιο προς Nerd

    Φιλε και συναναγνωστη, η αρχικη σου τοποθετηση (οπως και οσες ακολουθησαν) ειναι καπως ακραιες αλλα στην εποχη που ζουμε και στην κατασταση που φτασαμε, ειμαι υποχρεωμενος να συμφωνησω απολυτα μαζι σου, και να σε υποστηριξω.

    Οταν εχουμε γινει ρομπα και ξεφραγο αμπελι, δεν υπαρχει χωρος για την παραμικρη “μοντερνα” ή “μεταμοντερνα” αντιληψη περι “μεταναστων και μεταναστευτικης πολιτικης”. Αν το επισημο κρατος, απο ανικανοτητα ή απο σκοπιμοτητα, μας εχει αφησει απροστατευτους απεναντι σε εισαγομενους κακοποιους, μονον αν αρχισουν να στρωνονται οι δρομοι με πτωματα θα φοβηθουν και θα μαζευτουν.

  21. διηνεκης είπε

    καλα που δεν ανακαλυφτηκε το πληκτρολογιο πιστολι γιατι θα αρχιζατε να πυροβολατε ο ενας τον αλλο εδω μεσα ειρηνη αδερφια ο εχθρος ειναι αλλου

    • Ετεός είπε

      ναι στην αλβανία είναι οι πολλοί …

    • Πατρικιος είπε

      Οχι και αδερφια με ελληνοφωνους οβριους!

      • Αντωνης είπε

        Πατρικιε για παλιο σε κοβω εδω στο blog. Μηπως θα επρεπε να κανουν οι παλιοι
        ενα απολογισμο της “δρασης” και των αποτελεσματων της ολο αυτο το διαστημα.
        Το λεω για να δω ποσο ηρωες κομικς εχωμε γινει μεχρι τωρα. Γιατι εδω φαινεται
        να ρεει αφθονο “αιμα” στις μεταξυ μας αντιπαραθεσεις. Γλυστραμε πια και πεφτωμε,
        απ’ το πολυ αιμα στα πατωματα.
        Το ειπα και προχθες και το ξαναλεω και τωρα. Η σκλαβια δεν κρατησε 450 χρονια
        λογω ελλειψεις μεσων επικοινωνιας. Απλα Καραϊσκακηδες και Κολωκοτρωνηδες
        δεν γεννιουνται καθε μερα. Αϊντε να δουμε που θα μας βγαλει. Παντως πιστευω οτι
        μαλλον κακο κανουν οι αντιπαραθεσεις μεταξυ μας, διοτι σπανε το ποταμι σε μικρους
        παραποταμους και ρυακια. Ναι στα συνθηματα, ναι στην προτροπη για αγωνα και
        επανασταση, αλλα αυτα τα λεμε μια τα λεμε δυο, και οσο τα επαναλαμβανωμε ειναι
        σαν να αυτοαπορριπτονται, αφου δεν βγαινει ζουμι. Γι΄αυτο τα ΄χω παρει και με τον
        Πανο. Τι περιμενει ? Ας γυρισει το γαμημενο το κλειδι να παρει μπρος η μηχανη.
        Πανος, Καζακης (καλα ο Καζακης για ισοβιος υπουργος οικονομικων, δεν υπαρχει αλλος)
        και αλλοι απ’ οπου κι αν προερχονται, φτανει το “διαβατηριο” να γραφει ΕΛΛΗΝΑΣ.

    • ΜΑΡΙΑ είπε

      Νά σοῦ πῶ….τώρα πού τό λές,δέν εἶναι κακή ἰδέα, Διηνέκη!!!
      Φτάνει ,τό πληκτρολόγιο πιστόλι, νά εἶχε φυσίγγια μπογιᾶς ἀντί γιά σφαῖρες….
      Ἤ νά ἦταν νεροπίστολο…..

    • Αντωνης είπε

      Οοοοοχι. Ειναι ΚΑΙ αλλου, οχι απλα αλλου. Και ας το παρωμε χαμπαρι πια,
      οτι καφετερια και επανασταση δεν κολλαει, και φυσικα δεν ειναι κατι που
      καθαρισαμε σε μια βδομαδα. Μην ξεχναμε οτι στα προδοτικα συρταρια,
      υπαρχουν σχεδια για ολο το αλφαβητο. Υπαρχει και πολεμος με την τουρκια
      (ο τονος στο αλφα), υπαρχει και αυτονομηση της Θρακης, της Κρητης, και παει
      λεγοντας. Γι’ αυτο πρεπει να ειμαστε ξυπνιοι, γιατι το παιχνιδι ειναι ποιος θα
      προλαβει ποιον. Κι απ’ οτι φαινεται, η εξυπναδα, δεν ειναι και στο φορτε της
      με τους περισσοτερους απο μας (εμου μη εξαιρουμενου).

  22. Βρυκόλακας είπε

    Οι ψυχές των αδικοσκοτωμένων πάντοτε χαίρονται όταν τους κατεβάζεις στον Άδη έναν μπάσταρδο φονιά τους.
    Το καλό με την πολυπολιτισμικότητα είναι ότι μπορεί να εξασφαλίσει διαφορετικών τύπων αίματα για να ‘χεις να πίνεις.
    Η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει από την ημέρα της Marfin.
    Για κάποιους είναι μέρα μνημονίου.
    Είναι και αυτό.
    Κυρίως όμως είναι η μέρα της Marfin.
    Δεν υπάρχει καμμιά μορφή δικαίου που να μπορεί να παραγράψει εγκλήματα κατά ενός έθνους.
    Το ελληνικό έθνος μετρά πολλά εγκλήματα πάνω του.

    Οι φονιάδες μας το ξέρουν, και εδώ και χιλιάδες χρόνια είναι πάντοτε προσεκτικοί και μας σφάζουν με διάφορους μπροστινούς,
    και τώρα νιώθουν πανέτοιμοι και για το τελευταίο:
    να εξαφανίσουν και την γλώσσα μας ως μορφή ζώσης λαλιάς, (έχουν και τρελή καριόλα στο τιμόνι της παιδείας).

    Τώρα, όμως, επειδή αντιλαμβάνονται πως οι εντολές από τους νεκρούς μας είναι ανέκκλητες και φθάνουν εύηχα στα αυτιά μας,
    θα προσπαθήσουν να μας τελειώσουν προτού προλάβουμε να συνταχθούμε.

    Θα μας προλάβουν και θα μας μπήξουν το καλέμι στο στέρνο ?
    ή θα τους βρεί η νύχτα και εμείς θα σηκωθούμε από τους τάφους μας ?

  23. Ωραία! Απειλήθηκε με όπλο ο ιδιοκτήτης ενός καφενείου, αμύνθηκε για να προστατέψει τη ζωή του και υπάρχουν σχολιαστές που πλαγίως ή ευθέως κατακρίνουν τον άνθρωπο, υπερασπιζόμενοι το “κράτος δικαίου”!
    ΤΙ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΣΤΡΑΒΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΣΑΣ ΡΕ;;;;

    • θεσσαλος είπε

      Απλα οι εν λογω σχολιαστες τα βραδια ωτυνονται χανουμισσες, ονειρευονται οθωμανικο..δικαιο και τους αρεσει να τους αποκαλουν Φατμε!..Εισαι καλυμμενος;;

    • astillais είπε

      ΤΙ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΣΤΡΑΒΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΣΑΣ ΡΕ;;;;

      Η απουσία εγκεφάλου (τόσο απλά)

      Μπα;;;
      ναι υπάρχει και απλούστερο
      έφυγε το εγκέ και έμεινε σκέτος ο φαλ(λ)ός
      μαζί με το καβάλα

      • Καλησπέρα αγαπητή μου Αστιλλαίς!
        (σου κάνω συνεχές κλόπυράϊτ, αν ποτέ τα δεις δημοσιευμένα θα σου χρωστάω τα νόμιμα ποσοστά) :lol:

      • astillais είπε

        Αστο να πάει άστο
        αν διεκδικούσαμε (προσέχεις το -με;) τα νόμιμα ποσοστά
        θάμασταν αρχηγάρες ολ τουγκέδερ μπόουθ αμφότεροι και οι οι πάντες
        αλλλλλάαααα που μυαλό
        τα χαρίζουμε για να πλουταίνουν οι ξένοι οίκοι
        Φκιάνουμε καινούργια θα μου πείς
        ε φκιάνουμε και ξαναχαιρόμαστε να χαρίζουμε
        Έλληνες παιδί ΜΟΥ
        Ε Λ Λ Η Ν Ε Σ (α τα διάλλα ρε εγώ κλέβω τον εαυτό μου ου να μου χαθώ)

    • ακης είπε

      δεν νομιζω πως εχει ριξει αδικο κανεις (αν μου ξεφυγε καποιο σχολιο που να ριχνει ευθυνη στον ανθρωπο συγγνωμη) στον καφετζη που εκανε το αυτονοητο.ολοι στην θεση του το ιδιο ακριβως θα καναμε κι αν καποιος υποστηριξει το αντιθετο απλως προκειται για ψευτη.

      υγ αυτο το κρατος δικαιου που αναφερεις σε ποια χωρα εννοεις γιατι στην ελλαδα απλως δεν υπαρχει καν το πρωτο,ποσο μαλιστα να επικρατει και το δικαιο!

  24. Dragon είπε

    Λυπάμαι πολύ που δεν καθάρισε… και τους άλλους αλβανούς. Όλοι στο πλευρό του, τη ζωή του προστάτεψε και τη ζωή των συγχωριανών του.¨Ήταν σε νόμιμη άμυνα.

    ΕΞΩ ΟΙ ΚΩΛΟΑΛΒΑΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ! ΕΞΩ ΟΛΑ ΤΑ ΚΩΛΟΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΑ ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΦΡΙΚΗΣ! ΕΞΩ ΟΛΗ Η ΓΥΦΤΙΑ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ! ΠΑΠΟΥΤΣΗ ΑΧΡΗΣΤΕ ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΕ.., ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΥΤΑ;

  25. PS είπε

    ΙΠΠΟΚΡΑΤΗ ΧΑΤΖΗΑΓΓΕΛΙΔΗ και ΔΙΗΝΕΚΗ

    ΕΣΕΙΣ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΜΟΥ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ, ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΝ ΜΕΣΩ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΝΕΑΝΤΕΡΤΑΛ ΤΗΣ ΜΙΚΡΟΝΟΗΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΒΡΕΟΛΟΓΙΟΥ;;;;;;.ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΗΠΟ ΜΕ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΚΙ ΟΧΙ ΣΕ ΤΣΟΥΚΝΙΔΕΣ.

  26. aroyris είπε

    Κοιμαστε όρθιοι. Εδω και και καιρό ο όρος αλβανοσφαιρα κυριαρχει στην αγορα.
    Ειναι περιζήτητη για προστασια χωρις συνεπειες και πανακριβη γιατι πουλιεται ευρεως.
    Ολοι τις αγοραζουν και κανενας δεν μιλά.Εχουν θυσαυρίσει οι εταιρειες που τις εμπορευονται.

  27. ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε

    ΚΑΛΑ,ΟΙ ΑΛΛΟΙ??

    ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΜΙΣΤΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΦΗΣΕ ΣΤΗ ΜΕΣΗ???
    ΤΙ ΕΝΑΣ ΤΙ ΤΡΕΙΣ Η ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΣΟΙ ΗΤΑΝ ΓΙΑΤΙ ΚΩΛΩΣΕ…

    ΑΝ ΤΟΥΣ ΚΑΘΑΡΙΖΕ ΟΛΟΥΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΑΦΡΥΝΤΙΚΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΙΑΣ,,,
    ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΟΝ ΔΙΚΑΣΟΥΝ ΣΑΝ ΕΝΑ ΛΟΓΙΚΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΗΞΕΡΕ ΤΙ ΕΚΑΝΕ……

  28. Σπύρος. είπε

    Αν κατάλαβα καλά……3 συμμορίτες Αλβανοί απείλησαν μέσα στην Ελλάδα να σκοτώσουν Ελληνες και καθόμαστε και συζητάμε αν έκανε καλά ο Ελληνας καφετζής που υπερασπίστηκε τη ζωή του ?????????????????
    Σκατά στο λάκο του Αλβανού συμμορίτη που θέλησε να στερήσει τον πατέρα απο την οικογένειά του και να βυθίσει στο πένθος αλλη μια Ελληνική οικογένεια.

  29. ΣΠΥΡΟΣ Ο ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ είπε

    Επειδή θά γίνουν κι άλλα τέτοια,Ελληνες βγάλτε άδειες κυνηγίου καί οπλιστείτε
    νά υπερασπίσετε τή ζωή σας,τίς οικογένειές σας,τίς περιουσίες σας,ΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ από τό κατοχικό στρατό τών αλλοδαπών….

  30. ΒΡΑΧΟΣ είπε

    Kαλημέρα.
    Προς “ψύχραιμους” και προς μη “ψύχραιμους”.
    Αδέλφια,να με συγχωρέσετε που θα γίνω λίγο ωμός, αλλά ξέρετε την έκφραση:
    “είναι, να μην σου τύχει;”
    Εύχομαι να μην τύχει σε κανέναν να βρεθεί υπό την απειλή όπλου…
    Κανείς δεν ξέρει πως να αντιδράσει.
    Κανείς δεν γνωρίζει πως αισθάνεσαι.
    Είναι να μην σου τύχει…
    Εύχομαι σε όλους να μην τους τύχει, γιατί ότι γράφει η ώρα δεν γράφει όλος ο χρόνος.
    Μακριά από όλους.
    Αυτό είναι ευχή.
    Αν σου τύχει, δεν προλαβαίνεις να σκεφτείς ούτε λογικά, ούτε παράλογα.
    Ούτε να συζητήσεις τις επιπτώσεις, ούτε τις αιτίες, ούτε τίποτα.
    Είναι να μην σου τύχει…

    Αν θέλετε μια συμβουλή, κάντε ότι μπορείτε πρώτα για να το αποφύγετε.
    Αν είστε σίγουροι ότι δεν μπορείτε να το αποφύγετε,εκπαιδευτείτε για το χειρότερο.
    Έχει την τάση να συμβαίνει και “στις καλύτερες οικογένειες”…
    Σκοπευτικόί σύλλογοι υπάρχουν, αν μπορείτε να πάτε, για να εκπαιδευτείτε.
    Εξοικιωθείτε – όσο μπορείτε, γιατί τελείως δεν εξοικιώνεται ποτέ, κανείς – με την χρήση.
    Αλλά ξανά επαναλαμβάνω, είναι να μην σου τύχει…
    Καλημέρες ξανά, να είστε όλοι γεροί και ασφαλείς.

    • ΚΑΛΗΜΕΡΑ.Μιά και ζεστή.Σε όλες κι όλους.

      Είναι να μην σου τύχει, φίλε μου Βράχε.

      Γιατί άν σου τύχει, τότε η λογική αποσύρεται.

      Κι όταν η λογική αποσύρεται,οι δρόμοι είναι μόνο δυό.

      Η το παλεύεις, ή αποδέχεσαι τη μοίρα σου.

      Και στις δυό περιπτώσεις όμως, έχεις ΔΥΣΤΥΧΩΣ απέναντί σου,

      κάποιους πανικόβλητους.Ηχεί περίεργο,αλλά ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.

      Ισως πιό πανικόβλητους, από σένα που δέχεσαι την επίθεση.

      Γιατί εσύ,(μετά το πρώτο ξάφνιαμα) έχεις ΚΑΙ την εναλλακτική,

      της αντίδρασης.

      Της αντίδρασης, που συνήθισαν να μην ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ.

      Και που τους αιφνιδιάζει,τους ταράζει,τους πανικοβάλλει.

      Τους αποδιοργανώνει,τους τρελλαίνει. Και πάνω στον πανικό

      και στην τρέλλα,πρέπει νά’σαι ΠΟΟΟΟΟΛΥ τυχερός,

      γιά να μη σου τη φυτέψουν. Του λόγου μου,υπήρξα τυχερός,

      αγνοώντας το σιδερικό και προκαλώντας τους ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ

      πανικό, με βρισίδι,κλωτσίδι και άγριο μπουνίδι (νεανικές,πολύτιμες

      παρακαταθήκες,από πολεμικές τέχνες και γνώσεις Ψ.Π.).

      Τραυματίστηκα και ληστεύθηκα. ΜΟΝΟΝ !

      ΟΜΩΣ, δυό από τους τρείς τους,

      έφυγαν κουτσαίνοντας και μωλωπισμένοι.

      Τι θά έκανα άν -(φεύ)- μου ξανατύχαινε ;

      Το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ! Η εγώ, ή αυτοί.

      Τι μου άφησε η εμπειρία ; Κάτι γιά το οποίο,ΔΕΝ ντρέπομαι.

      Εξάλειψε από μέσα μου, κάθε αντιρατσιστικό συναίσθημα.

      Κατανοήστε με και συγχωρήστε με,γιαυτό.

      Συμβουλή μου: Πάρτε ΟΛΑ τα ΝΟΜΙΜΑ μέτρα,αποτροπής

      κι άν παρ’όλ’αυτά σας συμβεί …….Αφήστε το καλύτερα,γιατί

      καμιά διάθεση δεν έχω,να με τραβολογάνε γιά ‘προτροπή’.

      ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ με σιδερογροθιά ,αλλά ΧΩΡΙΣ καραμπίνα.

      • ΒΡΑΧΟΣ είπε

        Φίλε μου να μην ζητάς συγχώρεση.
        Αυτό έλειπε κιόλας…να απολογούμαστε γιατί αντέδρασες και αμύνθηκες .Όσο για τα συναισθήματα, “συμπάσχω” και δεν ντρέπομαΙ ΚΑΘΟΛΟΥ…Είμαι γνωστός απρεπής…
        Εσένα είχα στο νου μου όταν το΄γραψα.
        Είναι να μην σου τύχει…
        Πάει περίπατο ΟΛΗ η “λογική κι η ευαισθησία”…
        Εκτός αν είσαι τρελλός και δεν είχες ποτέ τίποτε από τα δύο :lol:
        ΒΡΑΧΟΣ,με απ΄όλα…

      • apellis είπε

        Σπάρτακε,

        Που να δεις τι έλεγε ο Κούνδουρος μετά από την δική του ανάλογη περιπέτεια

      • gadaros είπε

        παρτε εναν γαιδαρο και δοκιμαστε την θανατηφορο του ισχυ .Εργαλειο πολαπλης χρησεως .Χρησεις 1) μεταφορικη δυνατοτητα απαραμιλος σε ολα τα εδαφη 2) θανατηφορος χρηση των οπλων του και της τσουτσ… του 3) πιστος και το σημαντικοτερο 4) οικονομικος μεχρι αηδιας.
        ουτε σκυλια ουτε καραμπινες .ΓΑΔΑΡΟΣ for ever.
        ga ga ga ga

      • ακης είπε

        καλα εχουμε παρανοησει ομαδικως?συγγνωμη επειδη αντισταθηκες?και τι σημαινει οτι εξαλειψε καθε αντιρατσιστικο συναισθημα σου?μας εχουν ταησει τοση βλακεια που εχουμε γεμισει ενοχες σχετικα με τους ξενους.τι θα πει ρατσιστης δηλαδη?και ποιος ειναι αυτος που θα με κρινει ως ρατσιστη δηλαδη?αυτος δεν ειναι?αλλα τι χαζομαρες λεω,εδω εχουμε φτασει σε βαθμο που οποιος τολμησει να εχει την σημαια στο μπαλκονι του ή να εκδηλωσει δημοσια την αγαπη για την πατριδα του να χαρακτηριζεται αστραπιαιως ως φασιστας/ρατσιστης/εθνικιστης/νεοναζι/ξενοφοβικος/κακος λυκος με τα 3 γουρουνακια κτλ

  31. ZAPATA-EMILIANO είπε

    Ο καφετζής Έχει κάνη ένα πολύ μεγάλο λάθος που θα του βγει σε κακό δεν σκότωσε και τους υπόλοιπους !

    - Eπανάσταση εδώ και τώρα-

  32. alonso είπε

    Διαβάζοντας όλα ,σχεδόν τα ποστ , είδα ότι το αναφθερετο δικαίωμα της αυτοάμυνας , έγινε αίτιο σχολιασμού από άτομα τα οποία δεν είναι έλληνες ,είναι έλληνες με μειωμένη εθνική συνείδηση δηλ προέχοντα από αριστερές οικογένειες και οι υπόλοιποι προσπαθούσαν να αποδείξουν ότι ο ήλιος λάμπει .Έλληνες μην μιλάτε ,μην δίνεται χώρο και δικαιώματα διαλόγου με τους εχθρούς μας .Κοινώς κλαστε τους ,είναι σκουπίδια του κερατα και μην τσιμπάτε , ακόμη και ο διάλογος μαζί τους είναι εναντίον μας .Βλέπουμε έναν εβραίο να έχει το θράσος να μας κάνει και τον μέντορα της ηθικής ενώ τα αδέρφισα του με λογία και με έργα μας έχουν φέρει σ’ αυτή την δύσκολη θέση που είμαστε τώρα .Είδαμε τα αριστερά καθάρματα που το κονσερβοκούτι ήταν το μαξιλάρι τους για δέκα χρόνια και ακόμη το ονειρεύονται .Είδαμε ακόμη και πρακτορια ξένα να μας βρίζουν γιατί μας απαγορεύουν το δικαίωμα της αυτο αμυνας.
    Μην τους απαντάτε μην τους δίνετε δικαιώματα χωρίς λόγο και αιτία κάνοντας το παιγνίδι τους .Αφήστε τους να περιφέρονται σαν τους τρελούς εδω μέσα .

  33. [...] Ολόκληρη η ανάρτηση της Ολυμπίας εδώ. Αλβανοί παρέα εν… Like this:LikeBe the first to like this post. [...]

  34. [...] Ολόκληρη η ανάρτηση της Ολυμπίας εδώ. Αλβανοί παρέα εν… [...]

  35. [...] Ολόκληρη η ανάρτηση της Ολυμπίας εδώ. Αλβανοί παρέα εν… [...]

  36. TNT είπε

    Ένας Αλβανός λιγότερος..
    Κάτι είναι και αυτό.
    Τόσους Έλληνες έχουν σκοτώσει

  37. ektoras είπε

    1-http://www.eglimatikotita.gr/2012/02/2.html
    2-http://www.eglimatikotita.gr/2012/02/blog-post_1197.html
    3-http://www.eglimatikotita.gr/2012/02/laptop.html
    4-http://www.eglimatikotita.gr/2012/02/blog-post_7080.html
    TI το κοινο εχουν οι ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ -ΜΟΝΟ- αυτες αναρτησεις κυριοι?οποιος το βρει κερδιζει λουκουμακι.
    οι αυτοκλητοι σωτηρες των ηθων και της ψυχης μας μηπως μπορουν να απαντησουν? η’ θα κανουν την γερμανικη παπια ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ?

  38. argonautis είπε

    Να πάει μέσα ισόβια όχι γιατί σκότωσε τον έναν, αλλά γιατί δεν σκότωσε και τους τρεις.

  39. ΙΩΑΝΝΗΣ είπε

    ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΤΑΝΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΊ ΟΤΙ Ο ΚΟΜΠΟΣ ΈΦΤΑΣΕ ΣΤΟ ΧΤΕΝΗ !!!
    ΑΝ ΠΑΕΙ ΦΥΛΑΚΗ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΜΗΝΟΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ !!!
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΘΑΝΟΥΝ 1000 ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΜΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΝΑ ΔΙΑΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΟΙΚΓΕΝΙΕΣ ΤΟΥΣ !!!

    ΟΠΩΣ ΔΙΑΛΙΣΑΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΦΩΝΙΑΔΕΣ 7000 ΕΛΛΗΝΗΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΙΕΣ

    ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΚΩΤΟΣΗ 7000 ΕΛΛΗΝΕΣ !!! ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΙΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΦΩΝΙΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ !!!

    ΣΥΧΓΑΡΙΤΗΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΟΥΣ ΘΑΜΩΝΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΣΟΣΜΑ ΔΙΕΥΘΑΡΜΕΝΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΑΡΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΗΚΩΝ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΩΝΙΑΔΕΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ !!!

    ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΒΡΟΜΙΑΡΗΔΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΠΑΤΡΙΔΕΣ ΜΙΣΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΕΣ !!!

  40. Lesvosnews.net είπε

    η ζωή είναι πολύτιμη! δεν χρειάζονται τέτοια γεγονότα να ανάβουν περισσότερο τα αίματα…και η παρουσίαση με τέτοιο τρόπο μάλλον κάνει κακό…

  41. anonymousjb είπε

    Κυριες -κυριοι εχετε γεμίσει ενα κατεβατό ΜΕ ΑΠΟΨΕΙΣ.Τι θελετε να αποδείξετε ωρε?? Ειτε ήταν ΑΛΒΑΝΑ ειτε ΟΧΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ & Ο ΜΠΑΚΛΑΒΑΣ ΓΩΝΙΑ.
    ΗΤΑΝ ΞΕΝΟΙ που ηρθαν στην ΕΛΛΑΔΑ και εχουν την σιγουριά οτι μπορουν ΝΑ ΜΑΣ ΓΑΜΗΣΟΥΝ.Ε ΟΧΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΟΧΙ!!!!!!!!!

  42. anonymousjb είπε

    ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ ΟΥΤΕ ΣΑΝ ΑΝΕΚΔΟΤΟ.

  43. Nikolas είπε

    Πάλι καλά που πρόλαβε και τον σκότωσε αυτός τον αλβανό. Στην Νεμέα είδαμε τι έγινε με τον αλβανό που μαχαίρωσε ένα παιδί δεκαοχτάχρονο. Ποιος ξέρει και εάν πιάστηκε ακόμα η εάν διέφυγε στην Αλβανία. Πάλι καλά που τη γλύτωσε το παιδί. Δηλαδή τι έπρεπε να κάνει ο παραπάνω???? Να αφήσει τους αλβανούς, που δεν σέβονται τίποτα εδώ που έχουν έρθει παράνομα, να σκοτώσουν εκείνοι και να μείνουν ατιμώρητοι????? ΟΧΙ ΡΕ ΑΔΕΡΦΕ, ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΥΓΕ ΤΟΥ ΠΟΥ ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΕ ΤΟΝ ΑΛΒΑΝΟ. ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟΔΑΠΟ ΔΗΛΑΔΗ. Το 99% των εγγλημάτων τα τελευταία χρόνια γίνονται καθαρά απο αλλοδαπούς. Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ, Η ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΝ ΟΛΟΥΣ Η ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ

Υποβολή σχολίου

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Αλλαγή )

Connecting to %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 9,513 other followers