www.olympia.gr

Το φιλότιμο μας, θηλιά στον λαιμό τους, όχι στον δικό μας. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Χημικοί Αεροψεκασμοί

Posted by olympia spyr στο Ιανουαρίου 23, 2012

Καλησπέρα. Σας στέλνω δυο διευθύνεις από το youtube, και από κανάλι Ελληνα χρήστη, τα οποία έχουν να κάνουν με του Χημικούς Αεροψεκασμούς.

Η διεύθυνση του βίντεο με Ελληνικό κείμενο, και το οποίο είναι πιο λιτό, και μικρότερης διάρκειας:

Η διεύθυνση του βίντεο με Αγγλικό κείμενο, και το οποίο έχει περισσότερα αποδεικτικά στοιχεία, και είναι μεγαλύτερης διάρκειας από το αντίστοιχο με το Ελληνικό κείμενο:

Καλή συνέχεια, και καλή δουλειά

Σχετικά με τις διαφημίσεις

120 Σχόλια to “Χημικοί Αεροψεκασμοί”

  1. Chuck Norris said

    Υπάρχει μια σελίδα που λέγεται hxxp://www.flightradar24.com

    Η συγκεκριμένη σελίδα παρακολουθεί σε αληθινό χρόνο σχεδόν όλες τις πτήσεις με μεγάλη ακρίβεια. (Τύπος αεροπλάνου – γραμμή – ταχύτητα – υψόμετρο… )

    Την επόμενη φορά λοιπόν που θα δείτε αεροπλάνο να μας ” ψεκάζει ” μπείτε σ’ αυτή την σελίδα για να δείτε πιο αεροπλάνο είναι αυτό!
    Εγώ το έκανα και ανακάλυψα ότι ήταν αεροπλάνο της γραμμής “Ρώμη – Κωνσταντινούπολη”

    ΆΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΟ ΑΣΤΕΙΟ!

    • Εσύ έχεις άποψη αλλά εγώ εργαζόμουν πολλά χρόνια σε μεγάλο ευρωπαικό ερευνητικό κέντρο.

      Τις μελέτες που έχουν γίνει για το συγκεκριμένο θέμα τις έχω δει με τα μάτια μου πριν ακόμα δημοσιευθούν…..

      Το αν εσύ δεν τις πιστεύεις επειδή το λέει ο Βελόπουλος ή ο Λιακόπουλος και καταφέρανε ένα τόσο σημαντικό γεγονός να το κάνουν γραφικό επειδή είναι και οι ίδιοι δεν θα σταματήσει να κάνει κακό σε σένα στο περιβάλλον και στο κλίμα γενικότερα….

      Αλλά αυτός είναι και ο σκοπός τους…..γιατί αυτοί στηρίζονται στο η “άγνοια σκοτώνει”….

      Εσύ διάλεξες την άγνοια….

      Επίσης….

      Την επόμενη φορά που θα δεις “πλέγμα” στον ουρανό από καπνό να ξέρεις ότι δεν είναι η γραμμή Αθήνα – Κωνσταντινούπολη…..εκτός και αν τραβάνε χειρόφρενο και κάνουν μπαντιές τα αεροπλάνα στον ουρανό την ώρα του ταξιδιού….

      και καλό είναι να μην κάνεις πολλές βόλτες έξω με αυξημένο βάριο στην ατμόσφαιρα…..

      • Chuck Norris said

        Στα 40000 πόδια φιλαράκο ο ψεκασμός δεν έχει σύνορα!
        Αυτό στο έμαθαν στο ερευνητικό κέντρο??

        Αυτοί οι άνθρωποι έχουν ανοσία σ’ αυτό που ψεκάζουν??? Τα παιδιά τους, οι συγγενείς τους??

        Μας κάνεις και τον μορφωμένο!

        Όλοι οι μορφωμένοι εδώ πλάκωσαν

      • Είσαι απίστευτος στώκος……

        Αυτοί που βομβαρίζανε με βόμβες εμπλουτσμένου ουρανιου στο Ιρακ και στη Γιουγκοσλαυία είχαν ανοσία ή όχι….;;;

        Στα 40.000 πόδια ο ψεκασμός δεν έχει σύνορα όπως και η βλακεία σου δεν έχει όρια….

      • Chuck Norris said

        Η γλώσσα σου αναδεικνύει την νοημοσύνη σου!

        Στην πρώτη ερώτηση που δεν μπορείς να εξηγήσεις άρχισες το υβρεολόγιο.

        Υ.Γ.
        Για την δικιά σου πληροφορία ο βομβαρδισμός απ. ουρανίου είναι τοπική μόλυνση.

        Υ.Γ.2
        Αν εσύ είσαι επιστήμονας εγώ είμαι κινέζος!

      • Βλάκας είσαι…..

        μείνε στην αμάθεια σου…..αλλιώς δεν θα ξεχωρίζεις από τους άλλους….

      • ΑΨΕΚΑΣΤΟΣ said

        Ενώ εσύ είσαι ο κολοσσός της επιστήμης?

      • Chuck Norris said

        @ΙΩΑΝΝΗΣ

        Υ.Γ.3

        Υπόθετο άτι δεν έχει πάει ούτε στρατό γιατί θα ήξερες οτι το απ. Ουράνιο το χρησιμοποιούν όχι για την ραδιενέργεια του αλλά ως “γόμωση” στις κεφάλες των βλημάτων για μεγάλη διακριτικότητα λόγο μεγάλης του σκληρότητας.

        Έχουμε και ‘μεις τέτοια βλήματα, ξέρεις! (Πολύ αμφιβάλω)

        @ΑΨΕΚΑΣΤΟΣ
        Όχι, αλλά δεν λέω βλακείες που δεν μπορώ να αποδείξω!

      • Chuck Norris said

        “…μεγάλη διατρητικότητα

      • Chuck Norris said

        Υ.Γ.4

        Το Απ. Ουράνιο βρίσκεται στη φύση!

      • Chuck….

        θα συζητούσα μαζί σου πολύ ευχαρίστως αν δεν ήσουν τόσο εγωιστής και ισχυρογνώμων.

        Η σοβαρές συζητήσεις ξεκινούν με ερωτήσεις και όχι τοποθετήσεις.

        Εσύ από την στιγμή που έχεις την άποψη σου και φαίνεται ότι δεν είσαι διατεθειμένος να ακούσεις οτιδήποτε άλλο μην περιμένεις να αλλάξεις την γνώμη σου ή να βελτιώσεις την γνώση σου.

        Και οι υποθέσεις σου είναι εντελώς λάθος.

        Η γόμωση είναι η καλύτερη διάτρηση για τα τεθωρακισμένα. Αλλά τα ποσοστά καρκίνου από την ραδιενέργεια ακόμα σκοτώνουν τους στρατιώτες που τα χρησιμοποίησαν.

        Επίσης οι ψεκασμοί είναι τοπικοί. Υπάρχουν φωτογραφίες που όλη η Ευρώπη είναι συννεφιασμένη και η κεντρική Ιταλία έχει ένα ανεξήγητο “τετράγωνο” ηλιοφάνειας….

        Και δεν λες βλακείες που δεν μπορείς να αποδείξεις;; Δηλαδή λες βλακείες που μπορείς;;;;

      • Chuck Norris said

        Σε τόσο μεγάλο ύψος δεν είναι τοπική! Ρώτα ένα φυσικό!

        Αν εννοείς τους ψεκασμούς για το χαλάζι …
        Τότε ναι μας ψεκάζουν!

        “Υπάρχουν φωτογραφίες που όλη η Ευρώπη είναι συννεφιασμένη και η κεντρική Ιταλία έχει ένα ανεξήγητο “τετράγωνο” ηλιοφάνειας….”

        Είσαι ΚΑΙ μετεωρολόγος?

      • Να απαντάς πρώτα στις δικές μου ερωτήσεις και μετά θα απαντώ κι εγώ στις δικές σου αλλιώς μίλα μόνος σου….

        Το θέμα δεν έχει να κάνει με τις συνθήκες ψεκασμού τα αεροπλάνα το ύψος κλπ…

        Το θέμα έχει να κάνει με την επίπτωση των ψεκασμών στο περιβάλλον και στους ανθρώπους.

        Εσύ τι θεωρείς ότι είναι οι συγκεκριμένοι ψεκασμοί;

      • Chuck Norris said

        Δεν είναι ψεκασμοί, είναι από τους κινητήρες με συνδυασμός πολλών φαινομένων.

        Αυτοί που “διατάζουν” τους “ψεκασμούς” ζουν στον Άρη?
        Γιατί και στην Αμερική και στην Ευρώπη και στην Ασία και στην Αφρική έχει τέτοιους “ψεκασμούς”!

      • Στην Αμερική έχει . Γενικά έχει τέτοιους ψεκασμούς κυρίως στο βόρειο ημισφαίριο. Και αυτό γιατί εκεί έχει κυρίως και την μεγαλύτερη συγκέντρωση πληθυσμού σε πόλεις.

        Μία ακόμα ερώτηση.

        Όταν είναι οι ψεκασμοί σε σχήμα πλέγματος είναι πάλι από κινητήρες σε συνδυασμό πολλών φαινομένων; Γιατί έχω 2 βιντεακια στο κινητο μου που έχω τραβήξει ο ίδιος σε 2 διαφορετικές πόλεις της Ελλάδας και είναι οι ψεκασμοί σε “πλεγμα”. Μαλιστα το αεροπλανο που το δημιουργησε είναι 1 στην μια περιπτωση και 2 στην άλλη.

      • Chuck Norris said

        “Όταν είναι οι ψεκασμοί σε σχήμα πλέγματος είναι πάλι από κινητήρες σε συνδυασμό πολλών φαινομένων; Γιατί έχω 2 βιντεακια στο κινητο μου που έχω τραβήξει ο ίδιος σε 2 διαφορετικές πόλεις της Ελλάδας και είναι οι ψεκασμοί σε “πλεγμα” ”

        Τρομερό πριστήριο φίλε.
        Πάνε στο site που έβαλα να δει πόσα αεροπλάνα πετάνε στην Ευρώπη και πόσα “διασταυρώνονται”

        “Γενικά έχει τέτοιους ψεκασμούς κυρίως στο βόρειο ημισφαίριο. Και αυτό γιατί εκεί έχει κυρίως και την μεγαλύτερη συγκέντρωση πληθυσμού σε πόλεις.”
        Όχι , γιατί εδώ έχει μεγάλη κίνηση αεροπλάνων

        Δεν απαντάς όμως, ζουν στον Άρη???

      • Ρε φιλε επικοινωνείς;;;;;;;

        ΣΟΥ ΛΕΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ!!!!! ΑΠΟ ΕΝΑ!!!!

        Λοιπόν επειδή δεν θες να καταλάβεις οκ….δεν υπάρχει θέμα…..

        Μέχρι να λύσεις το θέμα του πλέγματος των τυχαίων κατά εσένα ψεκασμών κάνε και μια έρευνα στο internet για την επίσημη επιβεβαίωση της NASA στο γεγονός.

        Αν καταφέρεις να μου αποδείξεις ότι τα πλέγματα των ψεκασμών που έχω δει να δημιουργούνται από ένα και μοναδικό αεροπλάνο σε διαφορετικές πόλεις και ταυτόχρονα βγάλεις και την ΝΑSA να διαψεύσει τον εαυτό της εγώ φιλαράκι θα σε παραδεχτώ και θα ζητήσω και συγνώμη……

        Μέχρι τότε καλό βράδυ…….

      • Chuck Norris said

        Τι να σου πω ρε φίλε αφού έκανε βόλτες γύρο γύρο έτσι θα είναι

        Απ’ ότι φαίνεται είμαι και γω Αρειανός !

        Λευτεριά στη Γη!

      • Να γνωρίζεις ότι οι επιστημονικές έρευνες πάντως που χρηματοδοτούνται απο κρατη δεν γίνονται βαση υποψιών αλλά πραγματικών γεγονότων….

        Και όχι δεν είσαι Αρειανός γιατί τότε σίγουρα δεν θα έγραφες αυτά που γράφεις….

        Απλά δεν θες να δεχτείς κάτι παραπάνω από αυτό που νομίζεις……δεν πειράζει μην στεναχωριέσαι…. η ΝΑSA πάντως δεν πρόκειται να βγάλει νέα ανακοίνωση για να σε διαψεύσει…..

    • Θανάσης said

      Διαβασε και αυτο στο site που εδωσες

      Flightradar24 shows live airplane traffic from different parts around the world. The technique to receive flight information from aircraft is called ADS-B. That means the Flightradar24 can only show information about aircraft equipped with an ADS-B transponder. Today about 60% (about 30% in USA and about 70% in Europe) of the passenger aircraft and only a small amount of military and private aircraft have an ADS-B transponder.

      Αρα Καλά τά λές μέχρι ένα σημείο ,αλλά δέν γνωρίζεις ότι δέν είναι ραντάρ αλλά δέκτης λήψης ADS-B πού λαμβάνει τα στοιχεία του αεροπλάνου πού πετάει,(τυπο-υψομετρο-διευθυνση κ.τ.λ) το αεροπλανο δινει τις πληροφοριες με ραδιοκύματα.Και απο κατω ο δεκτης λαμβανει και κωδικοποιη .Υπαρχει συσκευη με 500 -600 ευρω και με ενα δεκτη και μια κεραια UHF με συνδεση υπολογιστη τα βλεπεις και εσύ,στον υπολογιστή.με εμβελεια καπου 300-500 χιλιομετρα αναλογα το υψομετρο του αεροπλανου.

      http://www.thiecom.de/kinetic-sbs-1.html

      Λές αν τελικα υπαρχουν καλοθελητές ,αν και παλι λεμε, νά εχουν ανοικτο τον πομπο ADS-B γιά να τούς εντοπίσεις ?

    • Against New World Order said

      μία ερώτηση

      ωραία μας ψεκάζουν για να πεθάνουμε

      τα λαμόγια που μας κυβερνούν

      δεν ψεκάζονται και αυτά;;;;

    • Χαρουυλα said

      Chuck Norris εδω εισαι λαθος. Το σαιτ που αναφερεις βασιζεται σε παρακολουθηση των πτησεων μεσω αντποκρισεων του συστηματος ADS-B! Πρωτα απο ολα δεν εχουν ολα τα αεροπλανα το ισχυων συστημα μια που ακομα δεν ειναι υποχρεωτικο και δεν ειναι ολες οι χωρες του κοσμνυ ικανες να υποστηριξουν το συστημα. Δευτερον καλιστα ενα αεροπλανοι μπορει αν θεσει το πομποδεκτη του εκτος λειτουργιας και αν ειναι αορατο’ στον χαρτη !!!!
      Προφανως ‘ειδικες’ πτησεις δεν θα ηθελαν να κανουν την παρουσια τους ορατες!!!!!!

      Τωρα αν το θεμα ειναι αληθεια 100% η οχι ειναι αλλο θεμα ..Αλλα ας μην ξεχναμε οτι επι 10ετιες οι Αμερικανοι κανουν ερευνες για ουρανια αεροσολ και στο Βιετναμ εκανα εναεριους ψεκασμου με τον γνωστο Ειτζεντ Οραντζ

      .http://www.youtube.com/watch?v=GJxb7CY13uc

      • Chuck Norris said

        Γι’ αυτό είπα σχεδόν όλα!

        Για δείτε πρώτα και μετά λέτε

      • Χαρουυλα said

        Το ‘σχεδον’ ολα οταν μιλαμε για ενδυναμει ‘ειδικες’ αποστολες ειναι σαν να λεμε ‘σχεδον’ εγκυος!!!!!!

      • APOLLO11 said

        ΕΝΏ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΙΡΝΕΙ 10′ ??????????

      • parmenion said

        Χαρούλα δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα .
        Τα αεροπλάνα δεν πετάνε μόνα τους , ούτε και κλείνουν διακόπτες για να μην γίνονται αντιληπτα πό τους άλλους.
        Υπάρχουν κανονισμοί εναέριας κυκλοφορίας οι οποίοι εφαρμόζονται πιστά διότι διαφορετικά διακυβευεται η ασφάλεια των πτήσεων και ΄γινεται αναξιόπιστη η διεξαγωγή των πτήσεων .
        Για να πραγματοποιηθεί μιά πτήση έχουν συμμετοχή πολλές ειδικότητες επιμελητές πτήσεων , ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας ,μετεωρολόγοι , μηχανικοί , πιλότοι κλπ ..
        Όλοι αυτοί γνωρίζουν πολύ καλά την δουλειά τους και δεν περιμένουν υποδείξεις από ανθρώππους οι οποίοι δεν κατέχουν την Αεροπορική επιστήμη .
        .

  2. kotstak said

    Συνιστώ, σε όποιον πιστεύει αυτές τις μπαρούφες, να πιει νερό του Καματερού.
    Είναι η αντίστροφη “ευεργετική” μπαρούφα.
    Εάν πιστεύεις στις μπαρούφες τελικά σώζεσαι …εάν πιστεύεις σε όλες.
    Η μια εξουδετερώνει την άλλη…

  3. Π.Κ. said

    ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΠΑΝΤΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ. ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ. ΜΕΡΙΚΟΙ ΧΛΕΥΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΑΓΝΟΙΑ. ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΚΟΙΝΑ ΤΖΕΤ. ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ ΤΟ ΔΙΑΔΙΔΩ.

  4. stop chemtrails said

    Οι συνήθεις ύποπτοι εμφανίστηκαν.Τα αγράμματα σκυλάκια της νέας τάξης πραγμάτων πάλι θολώνουν τα νερά.
    Υπάρχει μια σελίδα που λέγεται hxxp://www.flightradar24.com Την έχω χρησιμοποιήσει και ενώ έδιχνε 2 αεροσκάφη να πλησιάζουν την περιοχή μου,την ίδια στιγμή πετούσαν 4-5 από πάνω μας και ψέκαζαν το χημικό τους δηλητήριο.
    Ο επιστημονικός συνεργάτης του “Δημόκριτου” κύριος Κατσαρός έχει επιβεβαιώσει πως μας ψεκάζουν με μέταλλα,αναφέρθηκε δε ειδικά στο βάριο το οποίο είναι πολύ καρκινογόνο.

    • Chuck Norris said

      Μήπως πρέπει να πας σε οφθαλμίατρο??

      Υ.Γ.
      Αμφιβάλω αν ήξερε καν την ύπαρξη της

    • kotstak said

      Μέχρι τώρα, κατά τη γνώμη σου, σε έχουν ψεκάσει με αρκετή ποσότητα?
      Υπάρχει περίπτωση ο ψεκασμός αυτός να σε έχει επηρεάσει?
      Εάν σε έχει επηρεάσει, η άποψη σου έχει μειωμένο βάρος. Είναι “αεροψεκασμένη” άποψη.
      Εάν δε σε έχει επηρεάσει, οι αεροψεκασμοί, εάν υπήρχαν…, δεν κάνουν κακό.

      Εάν αντιλαμβάνεσαι το συλλογισμό μου, θα καταλάβεις πως η πρότασή σου είναι αυτοαναιρούμενη.

  5. Τάκης Τσαπραλής said

    Eνταξει, να το δεχθω:
    Μας “ραντιζουν”, αλλα μονον εμας,
    τον λαουτζικο.
    Οι αλλοι – ας πουμε, λογου χαρη –
    οι κυβερνωντες, οι βουλευταδες,
    οι αρχηγοι των ενοπλων δυναμεων,
    της ΕΛ.ΑΣ, του Λιμενικου και του
    Πυροσβεστικου Σωματος, της ΕΥΠ,
    οι αλλοι ανωτατοι και ανωτεροι
    αξιωματουχοι υποτιθεται οτι
    γνωριζουν το “μυστικο” και παιρνουν
    τα επιβαλλομενα μετρα προφυλαξης.
    Τι γινεται, ομως, με τους οικειους τους,
    συζυγους, παιδια, γονεις, αδερφια,
    ξαδερφια, ανηψια, κουμπαρους,
    βαπτιστηρια, φιλους και γνωστους;
    Τους αφηνουν στο ελεος του Θεου;
    Μπορει σε αλλους τοπους και αλλους
    λαους να γινεται και αυτο και να μην
    λενε κουβεντα, αν και δεν ειναι πλεον
    μυστικο αν κατι το ξερουν περισσοτεροι
    απο δυο.
    Σε μας, στα γνωστα δικα μας, ο πασα ενας
    θα ετρεχε να το πει στη γυναικα του για
    να προφυλαξουν τα παιδια τους απο το
    κακο που στριφογυριζει στον ουρανο!
    Λοιπον, δεν ειναι σοβαρα πραγματα αυτα
    και οσοι διοχετευουν τετοιες μπαρουφες
    ειτε ειναι ανωριμοι ανθρωποι, ειτε βαλτοι
    για να μας παρασυρουν σε αλλους “εχθρους”
    και αυτοι να κανουν τις βρωμοδουλειες τους
    σε βαρος μας.
    Αν οι συλλογισμοι μου ειναι λανθασμενοι,
    παρακαλω να μου το πειτε για να ανοιξω
    και εγω τα ματια και να δω οσα δεν μπορω
    να βλεπω τωρα.
    Ζηταω πολλα;.

    • stavros said

      δεν θα απαντησω επι της ουσιας, γιατι δεν αξιζει σε τετοιες τοποθετησεις
      θα πω απλα σ΄ολους οσους χαρακτηριζουν τους αλλους ανωριμους, βλακες κ.τ.λ. ότι το βασικο τους επιχειρημα ειναι ότι δεν μας κανουν κακο γιατι θα παθουνε κι οι ιδιοι, οταν τη γενικοτερη καταστροφη του περιβαλλοντος, των τροφιμων, τις ακτινοβολιες κ.α. τις υφιστανται κι οι ιδιοι
      ανωριμο ? χαζο ? βλακωδες ? επιχειρημα…που αποδεικνυει και μειωμενη ευφυϊα ?
      αντε μαθετε να συζητατε, αλλιως παιξτε κανα play station

      • Τάκης Τσαπραλής said

        Υπαρχει ενα σαφες ερωτημα
        το οποια παραμενει αναπαντητο:
        Οι κυβερνωντες και οι λοιποι
        γνωριζουν τι ακριβως συμβαινει;
        Εαν ναι, τοτε δεν ειναι μυστικο,
        γιατι εκτος απο το οικογενειακο
        και φιλικο τους περιβαλλον θα
        το γνωριζαν οπωσδηποτε και ολοι
        οι παρατρεχαμενοι, ασε που
        οι διαφορες κυρα Κατινες που
        φορεσαν και φουστανι εξουσιας
        λογω συζυγων θα χαλουσαν τον
        κοσμο με οσα θα ξεστομιζαν παντου,
        απο το κομμωτηριο ως τις φιλικες
        επισκεψεις σε διαφορα σπιτια.
        Εαν κανω λαθος, αν δεν βλεπω
        καλα, παρακαλω θερμα να μου το
        πειτε για να ξεστραβωθω κι’ εγω.

  6. Eaglos said

    Τόσα τζετ ρε παιδιά που πάνε; Μάλλον έχει ανέβει ο τουρισμός ή πρέπει να
    είναι οι ξένοι πιστωτές που βλέπουν φιλέτα από ψηλά. Αυτό πρέπει αν είναι…

  7. ΜΑΧΗΤΗΣ said

    Οχι μονο ειμαι σιγουρος αλλα ..ΧΡΟΝΙΑ ΚΡΑΖΩ ΣΤΗ ΕΡΗΜΟ ..ΣΑΧΑΡΑ!

    ΠΟΣΟΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΜΕ ΚΟΙΤΑΖΑΝ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ…

    ΠΩΣ ΚΟΙΤΑΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ..ΒΑΡΕΜΕΝΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΙΛΑ?

    ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ!

    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ….ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΚΑΠΟΙΟ ΝΑ ..ΠΕΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ..ΚΟΣΜΟΣ!

    ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΝ!

    ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΔΥΝΑΜΕΙ .ΑΡΡΩΣΤΟΥΣ……ΒΟΡΑ ΣΤΙΣ ΦΑΡΜΑΚΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΤΟΥΣ..

    ΑΛΑΛΑ ΚΑΙ ΑΜΠΑΛΑ….

    ΜΕΤΑΛΑΣΟΥΝ ΤΟ DNA….

    ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΣΟΥΣ ..ΘΥΛΗΠΡΕΠΕΙΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ..
    ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΑΣ ΟΤΙ ..ΔΕΝ ΕΒΡΙΣΚΑΝ ΑΝΤΡΕΣ!!!!

    ΒΑΡΒΑΤΣΙΛΑ ΕΙΧΑΜΕ..ΜΥΡΙΖΑΜΕ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ!

    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΘΥΣΜΩΝ ..

    ΛΕΓΕΤΑΙ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ..

    • Καλά εσύ μαχητή το έχεις πάρει βαρυά…κόψε τα μεσημεριανά και θα σωθείς.

      • ΑΨΕΚΑΣΤΟΣ said

        ΕΣΥ ΚΟΨΕ ΠΟΛΥ ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΕΑ ΓΙΑΤΙ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΠΟΥΡΕ…

      • APOLLO11 said

        Κ εσύ σήκωσε κανένα βλέφαρο στον Ουρανό και άσε το κάτω βόσκω

      • ΜΑΧΗΤΗΣ said

        Το οτι πετας ενα αληθοφανες ..ονοματακι δεν μου λεει ..τιποτα…

        Γιατι ….δεν απαντας με ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΥΣ ΔΙΕΘΝΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ..ΧΡΟΝΙΑ!

        ΑΣΗΜΟΣ ΕΣΥ……ΚΑΙ ΑΘΕΑΤΟΣ….

        ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ…

        ΜΑΛΛΟΝ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ Ή ..ΗΛΙΘΙΑ ΜΑΣ ….ΤΑ ΣΚΟΤΙΖΕΙΣ…!

        Μαθε οτι κατι αλλοιπολυξεροι πριν δεκαδες χρονια….καμια 30 αρια και βαλε….

        μιλουσαν για τη ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΤΕΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΕΣ….!!!

        Μηπως ακουσες ..ή την ..ακουσες σημερα???

        Ετσι απο..περιεργεια…..

        καποιοι ελεγαν παλι σωστοι πολιτικοι για το φαινομενο της …..λαθροεισβολης …

        μηπως βλεπεις ..κατι γυρω σου σημερα?

        Παντα υπηρχαν ανθρωποι σαν εσενα …να τους λοιδωρουν…

        Προσωπικα η ειρωνει σου μου ειναι αδιαφορη…

        Δεν τα αναπνεω μονο εγω αλλα και εσυ με τα παιδια σου…

        μη απορησεις αν ο γιος σου…κουναει πολυ τον κωλο……

        Μονο να με σκεφθεις τοτε!

        Και τη δικη σου ειρωνεια…

        μαθε λοιπον …αγνωστε…

        Οτι ο ΑΛΗΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΟ .. ΚΑΙ ΤΟΥ ΞΕΦΥΓΕ….

        ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΕ ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ…ΑΝΟΗΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΑΝΕΥ..ΑΞΙΑΣ!!!

        ΜΑΘΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ …ΘΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΘΟΥΝ (!!!!!! ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟ!!!!!!!!!)

        ΜΕ ΘΕΙΑΦΙ ΣΤΗΝ ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ!

        ΓΙΑ ΤΗΝ …ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ..ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΡΕ ΑΔΕΛΦΕ….

        ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΣΑΥΡΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ????

        ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΣΑΥΡΕΣ ΘΑ ΕΠΙΖΗΣΟΥΝ!

        Τελειωσε το..ληγμενο μου!
        παω να παρω ..πιο δυνατο…να σε ευχαριστησω….

        Αν ομως ησουν λιγο πονηρος και ψαχνοσουν ….

        θα ζητουσες το απλο ..να μην ανησυχουμε..

        Αποφαση βουλης και ανεξαρτητοι επιστημονες να πεταχτουν με ενα ..αεροπλανακι 5 λεπτα και να συλλεξουν ….τον απλο καπνουλι….

        και να τον εξετασουν!

        και να δημοσιοποιησουν σε ολο τον Ελληνικο λαο με διαγγελμα τα αποτελεσματα τους!

        Αν ησουν..πονηρος …….αγωνιστης της ζωης…..

    • xostas said

      Εχει πεσει αεροπλανο τους στην νοτια Αμερικη και το μαζεψαν στα γρηγορα.Υπαρχει βιντεακι στο διαδυκτιο

  8. Tortillas com mutsos friholas said

    Να πω κατι αλλο…

    Ποσοι απο εσας εχουν σχεση με το επαγγελμα της αεροποριας και ποσοι οχι ?

    • Chuck Norris said

      Κανένας!! Χαχαχα!!

      • Tortillas com mutsos friholas said

        Προφανως ! !

        Αντε να τους εξηγησεις
        1)τι θερμοκρασιες υπαρχουν σε τετοια υψη
        2)τι θερμοκρασιες παραγουν οι κινητηρες
        3)με τι ταχυτητα κινειται ο αερας στα 35000-41000 ft

        Σε λιγο,θα μας πουν οτι :
        Τωρα τον χειμωνα,αυτο το (πραμα) που βγαζουν τα αυτοκινητα απο την εξατμιση ειναι ……..αερια μουσταρδας !

      • Chuck Norris said

        Χαχαχαχα!!!

      • Χαρουυλα said

        μα νομιζω το αρθρο κανει διακριση Contrails – Chemtrails … Δεν πιστευω κατα’αναγκη ολα αυτα αλλα το βιντεο θετει ορισμενα σοβαρα ερωτηματα!!!!

      • astillais said

        Tortillas Com Mutsos Friholas

        Μάλλον είσαι αεροπόρος ή κάτι σχετικό
        Να σε ρωτήσω λοιπόν

        1)τι θερμοκρασιες υπαρχουν σε τετοια υψη;
        2)τι θερμοκρασιες παραγουν οι κινητηρες;
        3)με τι ταχυτητα κινειται ο αερας στα 35000-41000 ft;

        και συνεχίζω
        1.Αυτές οι θερμοκρασίες σ΄αυτά τα ύψη όταν είναι ίδιες δίνουν το ίδιο αποτέλεσμα;
        2.Η παραγόμενη θερμοκρασία του κινητήρα πως επηρεάζει και πως επηρεάζεται απ΄την θερμοκρασία του περιβάλλοντος
        3.Η ταχύτητα του αέρα στα 35000-41000 ft πως αλληλεπιδρά και τι παράγει;

        Τέλος θέλω να μάθω
        Αν αυτά τα στοιχεία είναι ίδια τότε λογικά θα πρέπει να έχουμε τα ίδια αποτελέσματα ΠΑΝΤΑ
        Ναι;

        Εν αναμονή της απάντησης
        ερευνώ

      • Χαρουυλα said

        astillais

        1) Τα ‘αποτελεσματα’ εξαρτωνται και απο αλλους παραγοντες περαν των θερμοκρασιων
        2) Βασει της αρχης της θερμοδυναμικης ισοοροπιας
        3) Σε αυτα τα υψη μπορει να δεις ανεμους με ταχυτητες 150-200 μιλια την ωρα …

      • astillais said

        Χαρουυλα ,
        1.από ποιούς παράγοντες;
        2.Η θερμοδυναμική ισορροπία έχει αποτελέσματα ορατά;
        3.Ποιά η σχέση των ανέμων με τα παραγόμενα ορατά αποτελέσματα;

      • Γιώργης said

        ´Αν ἐσεῖς ἔχετε σχέση μέ άεροπορία, τότε ἐγώ εἶμαι …πιλότος ψεκασμῶν!
        Καί…, κάντε καί καμμιά αἴτηση γιά τό καινούργιο …μάνιουαλ.. ἔ;
        Ἔχετε καταντήσει ἀνιαροί.

      • astillais said

        Γιώργη,
        άσε να απαντήσουν τα … άτομα
        που ξέρεις
        μπορεί να μάθουν … φυσική
        χλωμό το κόβεις

      • Γιώργης said

        Βεβαίως, βεβαίως…, νά ἀπαντήσουν…!

      • Χαρουυλα said

        astillais

        1) πχ συγκεκριμενη μορφη πεδιου πιεσης, υγρασιας κτλπ
        2) Η θερμοδυναμικη ισορροπια εχει κατα αρχας επιδραση στην μορφη του θερμοκρασιακου πεδιου και αρα στον περιβαλοντα χωρο. Οταν λεμε ορατα αποτελεσματα μπορει να εχει αποτεσματα απο την μεταβολη δεικτη περιθλασης του αερα μεχρι το πεδιο πιεσης και αρα μεταφορας και κατανομης μαζας
        3) Υποθετω οτι ειναι ενας αλλος παραγοντας που επηραζει την μορφη κατανομης μαζας

        Αυτο ομως που θελω να κατανοησω ειναι που ακριβως θελεις να καταληξεις

      • astillais said

        Δηλαδή η θερμοδυναμική ισορροπία επιδρά στην μορφή
        πάντα και με τον ίδιο τρόπο;

    • Nancy said

      Αυτοί που σπουδάσανε Φυσική είναι και αεροπόροι;

    • Tortillas com mutsos friholas said

      http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=80&aid=196921&cid=122

    • ΜΑΧΗΤΗΣ said

      Να πω κατι ..αλλο του αλλου ..πιο λογικο και σωστο ερωτημα..

      Να πιστεψουμε εσενα ή τους επιφανεις και αναγνωρισμενους επιστημονες και ερευνητες σε Παγκοσμια κλιμακα που λενε να ανησυχουμε?

      γη λογικη λεει τους…δευτερους..!!!

      Μην ζοριζεσαι να μας πεισης…

      Αυτοι (!) ειναι ΑΕΡΟΠΟΡΟΙ ..ΠΟΥ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ…

      ΜΗ ΠΑΜΕ ΣΤΟΥς ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ…

  9. kotstak said

    Εγώ πάντως, τη μειωμένη ευφυΐα μεγάλου μέρους των συμπολιτών μας, την εξηγώ με λογικούς συλλογισμούς:

    Τα Μ.Μ.Ε. ως ένας από τους συντελεστές της κρίσης

    Πρέπει να θεωρήσουμε ως αυταπόδεικτο το ότι από όλες τις χώρες της Ευρωζώνης, είμαστε οι λιγότερο ευφυείς.
    Δεν είναι δηλαδή δυνατόν να ευημερούν οι λιγότερο ευφυείς και να περνούν μεγάλη κρίση οι πιο ευφυείς.
    Σ’ αυτό το συμπέρασμα θα καταλήξουμε πάλι, παρατηρώντας μικρές καθημερινές συνήθειες.
    Αν για παράδειγμα πάμε σε κάποιο όροφο πολυκαταστήματος και παρατηρήσουμε αυτόν που πατάει το κουμπί για να καλέσει το ασανσέρ, θα διαπιστώσουμε πως στις περισσότερες περιπτώσεις δεν πατάει μόνο το κουμπί που αντιστοιχεί στην κατεύθυνση που θέλει να πάει, αλλά και τα δύο με αποτέλεσμα και να χάνει χρόνο ο ίδιος αλλά και να ταλαιπωρεί όλους τους άλλους.
    Αν πάμε επίσης σε ώρα αιχμής σε έναν πολυσύχναστο σταθμό μετρό, θα παρατηρήσουμε ότι αυτοί που περιμένουν να μπουν, στριμώχνονται μπροστά στην πόρτα εμποδίζοντας αυτούς που θέλουν να βγουν. Έτσι ο συρμός χάνει χρόνο και επηρεάζεται με αυτό τον τρόπο η συχνότητα των δρομολογίων με αποτέλεσμα μεγαλύτερο συνωστισμό μέσα στα βαγόνια.
    Η ευφυΐα δεν είναι κάτι στατικό. Κάθε άνθρωπος έχει μία διακύμανση ανάμεσα στα όριά του.

    Οι καθημερινές συνήθειες, δραστηριότητες και συναναστροφές του τον ωθούν στο πάνω ή στο κάτω όριο.
    Η τηλεόραση παίζει μεγάλο ρόλο γιατί ένα πολύ μεγάλο μέρος του πληθυσμού περνάει αρκετή ώρα μπροστά σε αυτήν.
    Δε χρειάζεται πολλή φιλοσοφία για να καταλάβει κανείς την αθλιότητα ενός μεγάλου αριθμού εκπομπών που παρουσιάζουν διάφορες κυρίες της ελληνικής τηλεόρασης, τα γνωστά “μεσημεριανάδικα”.
    Σπρώχνοντας αυτές οι εκπομπές τους τηλεθεατές στο κάτω όριο του εύρους της ευφυΐας τους, συμβαίνει το εξής εξαιρετικά ανησυχητικό φαινόμενο:
    Πολλοί από τούς τηλεθεατές είναι γονείς άρα συναναστρέφονται με τα παιδιά τους.
    Αν μια μάνα έχει κλίμακα ευφυΐας 2-3, συναναστρεφόμενη με ευφυΐα 3 με το παιδί της είχε μεγάλη πιθανότητα αυτό να αποκτήσει ευφυΐα που να κυμαίνεται μεταξύ 4-5.
    Απεναντίας, με την αρνητική συμβολή των καναλιών όχι μόνο τείνει η ίδια στο 2, αλλά δημιουργεί μεγάλες πιθανότητες η ευφυΐα του παιδιού της να κυμανθεί μεταξύ 3-4.
    Η απόσταση αυτών των αριθμών είναι τόσο μεγάλη, όσο μεγάλη είναι και η απόσταση της ευημερίας από την κρίση.

    Πιστεύω βαθύτατα ότι οι πιο ευφυείς άνθρωποι μιας κοινωνίας είναι οι επιχειρηματίες.
    Οι καναλάρχες είναι αξιολογότατοι επιχειρηματίες και αναμφισβήτητα ευφυέστατοι άνθρωποι.
    Στην περίπτωση όμως αυτή, δεν προέβλεψαν σωστά.
    Προσέλαβαν άθλιους παρουσιαστές εκπομπών για να πάρουν πρόσκαιρα μεγαλύτερο μερίδιο τηλεθέασης γιατί έτσι έδειχναν οι μετρήσεις.
    Δεν αντιλήφθηκαν ότι με τη μείωση του μέσου όρου ευφυΐας της κοινωνίας θα μειωθεί μακροχρόνια ο παραγόμενος πλούτος.
    Σε τελική ανάλυση τα Μ.Μ.Ε. εισπράττουν ένα ποσοστό από τον τζίρο των ελληνικών επιχειρήσεων. Μικρότερη σημασία έχει το κομμάτι της πίτας από το μέγεθος της πίτας.
    Η άνοδος της ευφυΐας μιας κοινωνίας μεγαλώνει την πίτα.
    Δεδομένου ότι οι περισσότεροι από τους καναλάρχες έχουν κι άλλες δραστηριότητες, η μείωση της ευφυΐας της κοινωνίας επιφέρει πτώση και στις άλλες τους δραστηριότητες.

    Άξιον απορίας είναι, γιατί το Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο παραμένει απαθές μπροστά σε αυτήν την κατάσταση.
    Το πώς από μειωμένη ευφυΐα δημιουργείται μειωμένη καταναλωτική συνείδηση και πώς αυτό συντελεί στην κρίση, θα το αναπτύξω προσεχώς.

    Αυτά έγραφα ένα χρόνο πριν στο blog μου, τα λέω δε πάνω από μια δεκαετία.
    Αυτό που “θερίζουμε” τώρα, είναι η βλακεία που “σπέρνουν” τα ΜΜΕ την τελευταία εικοσαετια.

    • ΑΨΕΚΑΣΤΟΣ said

      τη πιο μειωμένη ευφυΐα την έχουν αυτοί που νομίζουν ότι είναι έξυπνοι…. ΑΠΊΣΤΕΥΤΟΙ ΒΛΑΚΕΣ!!!!

      • sokolata said

        το θεμα ειναι σοβαρο και σταματηστε να το κοροιδευετε! Εχω δει αεροπλανα που αφησαν ασπρες γραμμες και ξαφνικα σταματησαν να βγαζουν! μετα απο λιγα δευτερολεπτα ξαναρχισαν να βγαζουν! μετα απο μιση ωρα φαινονταν αυτη η διακοπη ενω η γραμμες δεν εξαφανηστηκαν! τα παγωμενα καυσαερια παγωνουν μονο λιγα δευτερολεπτα και οι γραμμες εξαφανιζονται!αυτη ειναι η διαφορα!εαν θελεις πραγματικα να μαθεις εαν οι ασπρες γραμμες στον ουρανο ειναι παγωμενα καυσαερια κοιτα διαφορα ντοκουμεντα(οχι λιακοπουλο,χαρδαβελα,κωσταντινιδηκτλπ)αλλα απο σοβαρους επιστημονες απο διαφορα ξενα ντοκιμαντερ!ο κατσαρος μιλαει για αυτο το θεμα ενω η αεροπορια ισχυριζεται οτι ειναι παγωμενα καυσαερια! για το πιος εχει δικαιο δεν ξερω!ο λιακοπουλος ο κωσταντινιδης και αλλοι συνομοσιολογοι ανακατευουν πολλα πραγματα πχ το τελος του κοσμου,ουφο,μονσατο κτπ. τα περισσοτερα φυσικα και δεν αληθεουν οπως το τελος του κοσμου ελεγαν οτι θα γινει το 2000 αλλα δεν εγινε και ενα οπως και αλλες φορες!αλλο που ειναι ψεμα ειναι τα ουφο. εαν υπηρχαν ουφο θα το ελεγαν ολοι οι σοβαροι επιστημονες και θα το βλεπαμε στα ματια μας. αφου δεν γινονται αυτα τα δυο που αναφερα δεν αληθεουν τα ουφο.για αυτο το λογο δεν πιστευει ο κοσμος στους χημικους αεροψεκασμους!

      • sokolata said

        δεν πιστευει επειδη νομιζουν οτι ειναι κουταμαρες των συνομοσιολογων!αμα δεν υπηρχαν αυτοι ο κοσμος θα ηταν πιο αφυπνησμενος για αυτο το θεμα.

  10. שי said

    συγνώμη, ο ιωάννης είναι ακόμη ονλάιν

    λες ότι μας ψεκάζουν με βάριο. οκ. γιατί όμως; γιατί βάριο; ποιο είναι το ”ζητούμενο”;

    συμφωνώ ότι γίνονται ψεκασμοί.
    είμαστε όλοι ή έστω πολλοί σε ηλικία να θυμόμαστε ότι τα αεροπλάνα παλιά, μέχρι και πριν 15 χρόνια, δεν άφηναν τέτοια ”αέρια” που να απλώνονται και να σκεπάζουν όλο τον ουρανό, από μπακλαβαδωτές πτήσεις….

    ή έχει αλλάξει η τεχνολογία των αεροπλάνων τα τελευταία 15 χρόνια, πράγμα για το οποίο δεν έχω ακούσει και διαβάσει ποτέ τίποτε, ή όντως κάποια ”αεροπλάνα” ψεκάζουν

    προσωπικά έχω δεκάδες φωτό τέτοιων περιπτώσεων, έχω δει απ΄τους παχύτερους ψεκασμούς 3 το πρωί, στο φως του φεγγαριού. τεράστιο κεμτρέιλ και σε μήκος και σε πάχος
    είχα βγει για ένα τσιγάρο στο μπαλκόνι, και ψιλοσοκαρίστηκα, νόμιζα ότι ψεκάζουν μόνο …μέρα
    τώρα πως το νόμιζα αυτό, ένας θεός ξέρει

    οπότε ιωάννη, πες μας τί παραπάνω ξέρεις
    πότε γίνονται αυτές οι πτήσεις
    τί αφήνουν στην ατμόσφαιρα
    ποιος είναι ο ”στόχος”
    πώς μπορούμε να προστατευτούμε

    ευχαριστώ εκ των προτέρων

    • שי said

      ήταν ερώτηση

      ο ιωάννης είναι ακόμη ονλάιν;;;;

      • έλα ρε…τωρα το ειδα….

      • Οι ψεκασμοί έχουν γίνει 2 φορές ερώτηση στην βουλή και επί κυβέρνησης ΝΔ και ΠΑΣΟΚ.

        Οι ερωτήσεις εκτός από την ποιότητα των ψεκασμών αναφερόταν και στο ποιος ψεκάζει γιατί απλά οι πύργοι ελέγχου γνωρίζουν ποιοι πετάνε……

        Οι ερωτήσεις και στις 2 περιπτώσεις δεν απαντήθηκαν ΕΠΙΣΗΜΩΣ.

        Η ΝΑΣΑ έχει επιβεβαιώσει ΑΠΟΛΥΤΩΣ τους ψεκασμούς αν δεν κάνω λάθος απο πέρυσι ανεφερομενη στην κλιματική έρευνα.

        Αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι γίνεται χειραγώγηση του κλίματος αλλά με στοιχεία τα οποία έχουν άμεση επίδραση στην πανίδα και χλωρίδα. Κακή φυσικά επίδραση…..

        Οι συνομοσιολόγοι λένε ότι είναι επηρεασμός της συμπεριφοράς αλλά αυτό δεν το ξέρω και δεν μπορώ και να το επιβεβαιώσω.

        Πάντως είναι γνωστή η πρόσφατη πτώση τέτοιου τύπου αεροπλάνου το οποίο ήταν γεμάτο από φιάλες χημικών τα οποία διοχέτευε στην ατμοσφαιρα.

      • שי said

        ενδιαφέροντα αυτά
        :)

        πάντως για να γίνεται ”κλιματική έρευνα” τότε γίνεται με τη συγκατάθεση κρατών-μελών της … έρευνας
        φιρ δηλαδή και άδεια διελευσης – πτήσης κλπ

        οπότε πρέπει να μάθουμε το ”πρότζεκτ”, δεν μπορεί κάποιο όνομα του έχουν δώσει
        κάποιο προυπολογισμό έχει
        κάποιο χρονικό ορίζοντα έχει

        …..

      • Δηιδάμεια said

        Δεν νομίζω ότι γίνεται με καμία συγκατάθεση επίσημη τουλάχιστον. Αν γινόταν δεν θα κάναν οι βουλευτές επερωτήσες αφού θα γνώριζαν. Δεν είναι έτσι;;Επίσης τίθεται και το θέμα της χρηματοδότητσης. Ποιός πληρώνει;

        Το θέμα απαοσχολεί και την Κύπρο πολύ, καθώς και εκεί οι βουλευτές έχουν κάνει επερωτήσεις. Νομίζω ότι ούτε αυτοί πηραν απάντηση. Περίεργο δεν είναι να μην πέρνουν απάντηση;

        Θυμάμαι πέρσυ έναν μετεωρολόγο να λέει στο πρωίνό του Μέγκα Σ/Κ ότι γίνονται ψεκασμοί για επηρεασμό του κλίματος. Τον ρωτήσανε με τι και αυτός απάντησε ότι ουδείς ξέρει! Κι αυτός τρελός είναι;;;; Από την άλλη οι μετεωρολόγοι κάτι πρέπει να ξέρουν για το θέμα από τη στιγμή που ο επηρεασμός του κλιματος είναι το ζητούμενο των ψεκασμών. Πως αλλιώς μπορούν να κάνουν σωστές προβλέψεις αν δεν λάβουν κι αυτό τον παράγοντα υπ’ όψιν;

        Τελευταία παρατηρώ αυτό το φαινόμενο σχεδόν κάθε μερα με ηλιοφάνεια.

        Όσο για αυτούς που ισχυρίζονται ότι αυτά δεν υπάρχουν και ρωτούν

        με τι ταχυτητα κινειται ο αερας στα 35000-41000 εγώ αντιρωτώ:

        Πως γίνεται αν τα συγκεκριμένα αεροπλάνα πετούν τόσο ψηλά εγώ να τα βλέπω και να ξεχωρίζω και το χρώμα τους;;;Καλή όραση έχω αλλά όχι και σε τέτοιο σημείο… Άρα πετούν χαμηλά.
        Επειδή βρίσκομαι αρκετά συχνά δίπλα σε αεροδρόμιο βλέπω συμβατικά αεροπλάνα να πετούν χαμηλά και κανένα δεν αφήνει τέτοια σημάδια πίσω του.

  11. stavros said

    δεν θα απαντησω επι της ουσιας, γιατι δεν αξιζει σε τετοιες τοποθετησεις
    θα πω απλα σ΄ολους οσους χαρακτηριζουν τους αλλους ανωριμους, βλακες κ.τ.λ. ότι το βασικο τους επιχειρημα ειναι ότι δεν μας κανουν κακο γιατι θα παθουνε κι οι ιδιοι, οταν τη γενικοτερη καταστροφη του περιβαλλοντος, των τροφιμων, τις ακτινοβολιες κ.α. τις υφιστανται κι οι ιδιοι
    ανωριμο ? χαζο ? βλακωδες ? επιχειρημα…που αποδεικνυει και μειωμενη ευφυϊα ?
    αντε μαθετε να συζητατε, αλλιως παιξτε κανα play station

  12. שי said

    ιωάννη είδα τα βιντεάκια φίλε, αλλά εσύ έχεις δει αναφορές και αναλύσεις…

    με λίγα λόγια… γιατί όλα αυτά;

    υποτίθεται για μείωση του πληθυσμού; βλακώδες… αφενός πιάσαμε το 7αρι δις ψυχές, αφετέρου όλες αυτές οι ασθένειες που προκαλούνται στο γενικό πληθυσμό σε βάθος χρόνου βοηθούντος και του κάθε δηλητ. αερίου δεν κάνουν παρά να επιβαρύνουν τη δημ. υγεία… δεν μειώνουν το πληθυσμό…

    και αν το ζητούμενο ήταν η μείωση του πληθυσμού το απλούστερο θα ήταν να αρχίσουν να διαφημίζουν πάλι τα ….τσιγάρα!

    οπότε μένω με την απορία

    γιατί όλα αυτά; σίγουρα είναι πειράματα, αλλά προς ποια κατεύθυνση; τί έχεις διαβάσει;

    οι πιλότοι ξέρουν τί κάνουν ή τους έχουν παραμυθιασμένους;

    • σου απαντησα πιο πανω….

      • שי said

        ναι το είδα

        να σαι καλα

        θέλει ψάξιμο, μη γράφεις και σεντόνια!!

      • apellis said

        שי

        Με πρόλαβες σε αυτό που είπες για τη μορφή των καυσαερίων των αεροσκαφών!
        Πριν χρόνια η γραμμή των καυσαερίων μόλις πέρναγε το αεροσκάφος, διαλυόταν σε λίγα μόλις λεπτά.
        Τα τελευταία χρόνια οι γραμμές των καυσαερίων παραμένουν συμπαγείς για αρκετές ώρες και διαλύονται πολύ αργά.
        Αυτό σημαίνει κατά αρχήν, ότι έχει αλλάξει η χημική σύνθεση του καυσίμου. Από τι υλικά αποτελείται λοιπόν;
        Σίγουρα κάτι παίζει, δεν ξέρω ακριβώς, αλλά ούτε και εμπιστοσύνη έχω από όσα έχουν δει τα μάτια μου.
        Και ορισμένοι μην προσποιείστε ότι δεν έχετε ακούσει τίποτα για τα πρόγράμματα μείωσης του ανθρώπινου πληθυσμού στα 500 εκατομμύρια σε βάθος χρόνου!
        Με τα τσιγάρα που είπε κάποιος ειρωνικά δε μειώνεις τον πληθυσμό παρά σε μεγάλο βάθος χρόνου και έχοντας ξοδέψει δισεκατομμύρια για νοσηλείες! Ένας παγκόσμιος πόλεμος θα ήταν πιο άμεσος.
        Το μόνο που με προβληματίζει είναι, ότι δεν εξηγείται το πως αυτοί θα μπορούσαν να μείνουν ανεπηρέαστοι από όσα μας ψεκάζουν.
        Ίσως όμως και για αυτό να υπάρχει κάποια εξήγηση.

        ΥΓ. Δεν είναι φυσικά απαραίτητο να γνωρίζουν οι πιλότοι τι ακριβώς συμβαίνει ή τι τους έχουν πει ως δικαιολογία.
        Το βέβαιο είναι ότι ΔΕΝ εμπιστεύομαι καθόλου τους κρατούντες της Νέας Τάξης!

  13. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΙΑ said

    Ερώτηση προς τον Ιωάννη που φαίνεται να ξέρει πέντε πράγματα ή σε όποιον μπορεί επί της ουσίας να απαντήσει.

    Η χειραγώγηση του κλίματος γιατί γίνεται στα αστικά κέντρα, κατοικιμένες περιοχές και όχι στους ωκεανούς ή στους πόλους;

    Όταν δημιουργούνται τυφώνες π.χ. Κόλπος του Μεξικό, τι γίνεται; Εκεί τι κάνουν;

    • Δεν το ξέρω.

      Υποθετικά όμως μιλώντας είναι πιο λογικό να γίνεται η χειραγώγηση του κλίματος σε μέρος που έχει πληθυσμό. Αφού όλα καταλήγουν σε σχέση με τον άνθρωπο πάντα.

      Περισσότερα δεν γνωρίζω από αυτά που έγραψα και προηγουμένως.

      Το μόνο που θέλω όμως να τονίσω είναι ότι επιστημονική έρευνα έχω δει καταλήγει στο συμπέρασμα ότι το κόστος για τον άνθρωπο είναι βαρύ και με συνέπειες μακροπρόθεσμα.

      Μην ξεχνάτε όμως όλοι όσοι έχετε αμφιβολίες και το εξής γεγονός.

      Αυτά που συμβαίνουν σήμερα και φαίνονται σε κάποιους “τραβηγμένα” θα αποκαλυφθούν σε κάποιες δεκαετίες από τώρα…..

      Θυμηθείτε τι έλεγαν οι Αμερικάνοι οι Ρώσοι αλλά και οι Κινέζοι στους στρατιώτες τους όταν τους τοποθετούσαν κοντά σε πυρηνικές εκρήξεις για να δουν τις συνέπειες της έκρηξης μια ατομικής βόμβας και πως μπορούν να προστατευτούν…..

      Τότε οι Αμερικάνοι πολίτες νόμιζαν ότι αν κρυφτούν κάτω από ένα τραπέζι ή πίσω από μια πόρτα θα μπορούσαν να αποφύγουν τις συνέπειες της ραδιενέργειας κάνοντας μετά μπάνιο…….και αυτό το έδειχναν και σε διαφημίσεις…

      Φυσικά όμως οι πολίτες δεν ήξεραν ότι οι συνέπειες της ραδιενέργειας είναι προσθετικές και για χιλιάδες χρόνια…..

      Έτσι και τώρα…….

    • APOLLO11 said

      χειραγωγούν όλο τον Πλανήτη…. εάν κάποιος το ψάξει θα βρεί ότι από το 1950 έχει ιδρυθεί οργανισμός για την μεταβολή του κλίματος-καιρού κλπ…και πατέντες που μέσω των καυσίμων μπορούν να πετύχουν την νέφωση ( που κρατά πολλές ώρες και όχι την ατμοποίηση που κρατά λίγα λεπτά λόγω διαφοράς της θερμοκρασίας κλπ…υπάρχει τέτοια πατέντα από το 1928 !!!) .

      Τουτέστιν οι λόγοι είναι πολλοί , σύνθετοι , και αλλάζουν ανά περίσταση ! τα πάντα ξεκινούν για στρατιωτικούς σκοπούς..και μετά εφαρμόζονται στους πληθυσμούς.

    • parmenion said

      Θεσσαλονικιά
      Έγιναν στο παρελθόν προσπάθειες για τον έλεγχο του καιρού, , κυρίως όμως για να μειώσουν τις συνέπειες
      από τις μεγάλες ποσότητες χιονιού που έπεφταν μέσα στις πόλεις .
      Συγκεκριμένα στην ΕΣΣΔ θέλησαν να μειώσουν το κόστος εκχιονισμού πετώντας με ειδικά αεροπλάνα μέσα στα σύννεφα και με την μέθοδο της “σποράς” seeding να χτυπήσουν το νέφος για να χιονίσει εκτός της πόλης. Είχαν προγραμματίσει να πραγματοποιήσουν το πρόγραμμα αυτό στην Μόσχα αλλά τελικά το κόστος του προγράμματος ήταν μεγάλύτερο του εκχιονισμού και το εγκατέλειψαν . Επίσης για τον ίδιο λόγο εγκατέλειψαν το πρόγραμμα για την χαλαζόπτωση στην Μακεδονία για λογαριαμό του Υπουργείου Γεωργίας . Οι σπορές των νεφών αφορούσαν μόνο να εμποδίσουν το χιόνι , την βροχή και κυρίως το χαλάζι το οποίο κάνει μεγάλη καταστροφή στην γεωργία και σε καμμία περίπτωση δεν έγιναν ψεκασμοί σε ανθρωπους Αυτά που γράφουν τα παιδιά παραπάνω περι αεροψεκασμών είναι σκέψεις ευφάνταστων και μερικών άλλων οι οποίοι έχουν κέρδος από αυτή την ιστορία , πχ πωλήσεις βιβλίων κλπ.. Εχω εργαστεί 40 χρόνια στην Αεροπορία και σε πληροφορώ ότι δεν υπάρχει κάποιος που θα πετάξει πάνω απο την Αθήνα ή την Ελλάδα και να κάνει ανεξέλγκτα αεροψεκασμούς . Ο έλεγχος ενάέριας Κυκλοφορίας τα RADARS και φυσικά η Eurocontrol παρέχουν τέτοια ασφάλεια που είναι αδύνατον να πετάξει κρυφά ένας κακόβουλος .και να ψεκάσει τον κόσμο Τα υπόλοιπα είναι ιστοριούλες από ανθρώπους οι οποίοι δεν γνωρίζουν τις διαδικασίες εναέριας κυκλοφορίας και φυσικά από αεροπορία .Τέλος από 30-40000 πόδια δεν είναι δυνατόν να γίνουνι ψεκασμοί γιατί με τους ανέμους που επικρατούν στα ύψη αυτά 100-400 χλμτην ώρα (Jet Streams ) τα σταγονίδια του αεροπλάνου που πετάει πάνω από την Αθήνα θα πέσουν στην καλύτερη περίπτωση στην Κινα . Όσο για τον Κατσαρό τον είδα στην ΤV το μόνο που έχω να τον συμβουλέψω είναι να ασχοληθεί μόνο με την επιστήμη του.

  14. SXOLIASTHS said

    Άντε πάλι να ξαναανκαλύψουν τον τροχό κάποιοι εδω μέσα. Είναι απλό όταν έχεις ιντερνετ Δώστε στο youtube το λήμμα CHEMTRAILS και αν σας πείσουν αυτά που λένε εκεί έχει καλώς αν όχι ισως να σας πεισει το Κογκρέσσο των ΗΠΑ .Το PDF της Αμερικανικής κυβερνήσεως
    http://downloads.climatescience.gov/sap/sap2-3/sap2-3-final-report-all.pdf και εδώ Το PDF της Αγγλικής κυβερνήσεως http://www.publications.parliament.uk/pa/cm200910/cmselect/cmsctech/221/221.pdf….
    Κι αν κάποιοι θέλουν να ΜΑΘΟΥΝ και όχι να ειναι παπαγαλάκια ας ριξουν μια ματιά και στο site της εταιρίας που είναι καιη πλέον γνωστή για τους ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΥΣ που φυσικα γίνονται για το καλό μας πάντα.

    DYN-O-MAT, INC.

    561-747-2301

    2301 Jupiter Park Dr.
    Jupiter, Florida 33458 , USA

    http://www.dynomat.com

    Fax: 561-747-7036

    Website Links:
    Web Site
    Map
    Print

    dyn-o-mat is a florida based company that specializes in environmental absorbent technologies. our products solve spillage clean up and disposal for chemical spills, hazardous spills, household and industrial spills. our patented product, dyn-o-gel, has also found other uses and we are currently testing it’s potential in fighting hurricanes and fires
    Products & Services
    Hurricanes
    Weather Modification
    Absorbent Products
    Industrial Spills
    Household Spills
    Spills From Cars
    Oil Spills
    Control And Clean Up Spills
    Year Established 1994
    Annual Sales US$2.5 Million – US$5 Million.

  15. Neoklis said

    Οι αεροψεκασμοι που γινονται στον ουρανο του πλανητη μας ειναι δεδομενοι και αδιαμφισβητητοι. Οσοι δεν πιστευουν σε αυτο το γεγονος και ειρωνευοντε οποιους αναφερουν το θεμα, ειναι κατα την γνωμη μου αμαθεις, ανημερωτοι, γραφικοι, εχουν ελλειψη παρατηρητηκοτητας και επισης εχουν χαμηλο IQ.

    Οι αεροψεκασμοι γινονται με σκοπο τον ελεγχο των καιρικων συνθηκων του πλανητη ( προκληση βροχης, χιονοπτωσης, ανεμων και πολλα αλλα καιρικα φαινομενα ). Οι λογοι που γινονται αυτοι οι ψεκασμοι δεν ειναι εξακριβωμενοι, πιθανον να γινονται για την καταστροφη ή βελτιωση της αγροτικης παραγωγης καποιας χωρας, την καταστροφη των υποδομων μιας χωρας καθως και τον επηρεασμο της ψυχολογιας των πολιτων. Με λιγα λογια επηρεαζουν την οικονομια των κρατων και την καθημερινοτητα των ανθρωπων.

    Για οσους δεν γνωριζουν το θεμα, ας κανουν τον κοπο να διαβασουν αυτα τα αρθρα τα οποια ειναι δημοσιευμενα σε εγκυρους και αξιοπιστους ιστοτοπους ενημερωσης, οπως το ethnos.gr και το capital.gr. Στα παρακατω αρθρα θα διαβασετε, με ποιον τροπο η Κινεζικη Μετεωρολογικη Υπηρεσια προκαλεσε τεχνητη χιονοπτωση στο Πεκινο το 2009.

    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=23106&subid=2&pubid=7884894

    http://www.capital.gr/news.asp?id=843880

    Οσοι διαβασουν τα παραπανω αρθρα θα καταλαβουν και θα πεισθουν οτι οι αεροψεκασμοι ειναι μια πραγματικοτητα και οχι συνομωσιολογια. Παρακαλω διαδωστε τα για να μαθει ο κοσμος την αληθεια.

    Ευχαριστω

    • xostas said

      Οσα αναφερεις πιο πανω ειναι ενα μερος της αληθειας.Ζω στην Γερμανια τα τελευτεα 25 χρονια,θημηθηται το μουντιαλ που εγινε εδω,2 μηνες διχως ουτε ψιχαλα.Το θεμα με τους ψεκασμους ειναι υπαρκτο τα τελευτεα δεκα με δεκαπεντε χρονια.Βεβαια πολλοι το συνδεουν και με τις δραστηριοτητες του haarp η με τον ελενχο του μυαλου.Αποδειζεις υπαρχουν.Πλεον δεν τους αμφισβητουν.Υπαρχει εταιρια στην Θεσσαλονικη που ψεκαζει.Ολα τα αεροπλανα αυτου του ειδους πετουν διχως διακριτικα.Ειναι μια μεγαλη απειλη για την ανθρωποτητα ομως η νεα ταξη κανει την δικη της προσπαθεια για να επιβληθη με καθε τροπο,οικονομικες κρησεις-σεισμους-λοιμους καταποντισμους.Εμεις δεν τους ενδιαφερουμαι ειμασται αναλωσιμοι και περιτοι.Γι αυτο πρεπει να ξυπνησουμε οσο ειναι νωρις ακομη.

  16. APOLLO11 said

    ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΚΟΜΗ !!!! ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΆΝ !!! ΨΕΚΑΖΟΥΝ !!! ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙ ? ΠΩΣ? ΓΙΑΤΙ?

    ΓΙΔΟΛΑΟΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΓΙΑ 3 ΓΕΝΕΕΣ ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΠΑΠΑ ΝΔΡΕΟΥ , ΚΟΥΤΟΥΛΑΝΕ ΑΚΟΜΗ ΤΟ 2012 !!!

    ΚΑΤΙ ΤΟΣΟ ΟΡΑΤΟ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΟ ( ελέω γεωμηχανικής κ υπερθέμανσης του πλανήτη κ το λουρί της μάνας ) ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΥΘΟ!!!!

    ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ !!!

    ΣΑΣ-ΜΑΣ ΨΕΚΑΖΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΆ Κ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ !!! ( ΑΦΟΎ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ , ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ !!!)

    ΚΑΤΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΣΦΑΛΙΑΡΑ ( ΒΛ-ΤΣΑΚ – ΝΟΡΙΣ ) ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ !!! ΑΣ ΕΤΟΙΜΑΣΤΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ-ΕΜΒΟΛΙΑ ΑΦΟΥ Η Κ ΠΑΛΙ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΜΥΘΟ…( ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΕΤΟΙΩΝ ΙΩΝ ΤΑ ΑΔΕΙΑΖΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΜΑΣ ) ΤΩΝ ΙΏΣΕΩΝ

    • Δηιδάμεια said

      Το πως το ξέρουμε. Οι γνώσεις μας είναι ελλιπείς (ελλιπείς και όχι μηδαμινές) όσον αφορά το τί και το γιατί.
      Για τη χρηματοδότηση λες ότι το παίρνουν από τους φόρους. Και εγώ αυτό φοβάμαι.

  17. Dim said

  18. Θα προσπαθήσω να βοηθήσω στην κατανόηση του θέματος κάνοντας μερικές ερωτήσεις.

    1.Τα ψεκαστικά αεροσκάφη που ”ραντίζουν”,ψεκάζουν τις καλλιέργειες ξέρετε σε τι ύψος πετούν και γιατί;

    Απάντηση.Πετάνε στο χαμηλότερο δυνατό ύψος,και οι χειριστές πρέπει να είναι πολύ ακριβείς στην ρήψη των φαρμάκων.Αυτό γίνεται επειδή ο άνεμος επιφανείας εδάφους επηρεάζει αφάνταστα την πορεία καθόδου των φαρμάκων. Πετούν σε ύψος 5-10 μέτρα.Όταν ο αέρας είναι πάνω απο 10 μίλια υπάρχει περίπτωση αντί να ραντιστούν τα καλαμπόκια να ψεκαστούν τα ροδάκινα,15 χωράφια μακρύτερα!

    2.Τα αεροσκάφη που πιστεύετε ότι αφήνουν αυτές τις γραμμές(chemtrails !) και μας ”ψεκάζουν”,γνωρίζετε σε τι ύψος πετούν;

    Απάντηση.35.000 με 40.000 πόδια,ανάλογα με τον αεροδιάδρομο.Σε εκείνα τα ύψη η ένταση του άνεμου φτάνει μέχρι τα 250 μίλια(jet streams).Αν υποθέσουμε ότι κάποιοι, πράγματι, θέλουν να μας ”ραντίσουν” και τα ρίχνουν πάνω από την Θεσσαλονίκη.Τα βλέπουμε όπως, λένε πολλοί, σαν άσπρες γραμμές πίσω από αεροπλάνα.Εγώ, ευκολόπιστα, θα παραδεχτώ ότι θέλουν να μας ”φαρμακώσουν”!Μάλιστα θα δεχτώ πως μας ρίχνουν χάπια ή υπόθετα,που είναι και βαριά!Ξέρετε που θα πέσουν;Αν ο άνεμος είναι, όπως συνήθως δυτικός(δυνάμεις coriolis),θα φθάσουν στο έδαφος, στην Περσία!!!Θα αρχίσουν να ψηφίζουν Ν.Δ και ΠΑΣΟΚ και οι καημένοι οι Πέρσες!!!!!

    3.Αν θέλουν να μας ”ραντίσουν” υπάρχουν ευκολότεροι τρόποι;

    Απάντηση.Φυσικά ναι.Ρίχνουν τα φάρμακα στο νερό που πίνουμε ή στα καύσιμα των αυτοκινήτων ή στα άλευρα, που γίνεται το ψωμί!

    Παρακαλώ πολύ, ξυπνήστε όλοι σας,και αναζητήστε αλλού ευθύνες για την ανεπάρκειά μας.

    Ένας χειριστής αεροσκαφών με χιλιάδες ώρες πτήσεων!!!Το φαινόμενο προσπαθήστε να το εξηγήσετε με την Φυσική!Σημαντική πληροφορία για βοήθεια.Η θερμοκρασία περιβάλλοντος παίζει τον κύριο ρόλο,και πέφτει 2 βαθμούς ανα 1.000 πόδια(300 μέτρα περίπου), ανεβαίνοντας σε ύψος.Δηλαδή αν στην επιφάνεια έχουμε 20 βαθμούς Κελσίου, στα 35.000 πόδια η θερμοκρασία θα είναι -45 βαθμοί.Τα υγρά καύσιμα καίγονται μέσα στον κινητήρα στους 600-800 βαθμούς και τα καυσαέρια βγαίνουν με θερμοκρασία 200,περίπου οπότε παγώνουν και γίνονται σύννεφα!Όταν η διαφορά θερμοκρασίας είναι μεγάλη και η ένταση του ανέμου,στο σημείο, μικρή τα συγκεκριμένα νέφη αργούν να διαλυθούν και ”φαίνονται”σαν άσπρες γραμμές!

    • ΣΥΜΛΗΡΩΝΩ,ναι γίνονται πειράματα και ”βομβαρδισμοί”νεφών για την επιρροή και αλλαγή συμπεριφοράς τους, για λόγους μετεωρολογικούς.

    • Tortillas con mutsos friholas said

      Δεν μπορω παρα να συμφωνησω μαζι σου γιατι βλεπω οτι κατεχεις το θεμα.

    • APOLLO11 said

      πάλι στον μύθο των contrails Φίλε..??πάλι…?

      δηλαδή τον χειμώνα όλες οι εξατμίσεις των αυτοκινήτων – εργοστασίων – πλοίων – οικιακών καυστήρων κλπ ( και βάλε χειμώνα βόρειο …με – 30 c – 40 c κλπ..) θα γέμιζαν την πλάση…όλη με νέφη…

      άντε παιδιά μου να μάθετε την διαφορά του ατμού – καπνού , πάρτε και κάνα κιάλι να δείτε τον ψεκαστικό διάλο μέσα στα μάτια σας και μετά μας ενημερώνετε !!!

    • Χαρουυλα said

      Προφανη και γνωστα ολα αυτα!!! Αποκ κει και περα ομως σε αυτα τα υψη λαμβανουν χωρα φαινομενα που επηρεαζουν εν τελει τον καιρο σε μεγαλη εκταση. Ειδικα δε αν αυτο συνδιαστει με την μεταφορα σε ατομοσφαιρικα στρωματα που θα δημιουργησουν βροχοπτωση τοτε εχεις την δυνατοτητα φορεα στο εδαφος. Δεν μιλα κανεις για στοχευση σημειου προφανως αλλα για ευρυτατες περιοχες. Προσωπικα ομως πιστευω οτι ολα αυτα εχουν λογικοφανεια οταν στοχευουν στο επηρεασμο του τοπικου καιρου και αυτο μπορει να εχει στρατηγικη χρηση χωρις καμμια αμφιβολια.
      Η ολη ‘τεχνολογια’ απο την στιγμη που προγφανως μερη της κρατουνται μυστικα αφηνει πολα ενδεχομενα ανοιχτα και την φανμτασια αχαλινωτη. Δεν μπορω με κλειστα ματια να αποδεχθω ολα τα σημεια της θεωριας ‘συνομωσιας’ αλλα και η παντελης απαξιωσης καθε δευτηεης σκεψης μοιαζει το ιδιο ατοπη. Κατι τρεχει σιγουρα!

    • apellis said

      Τα υγρά καύσιμα καίγονται μέσα στον κινητήρα στους 600-800 βαθμούς και τα καυσαέρια βγαίνουν με θερμοκρασία 200,περίπου οπότε παγώνουν και γίνονται σύννεφα!Όταν η διαφορά θερμοκρασίας είναι μεγάλη και η ένταση του ανέμου,στο σημείο, μικρή τα συγκεκριμένα νέφη αργούν να διαλυθούν και ”φαίνονται”σαν άσπρες γραμμές!

      1. Αυτό ισχύει και για τις καλοκαιρινές μέρες;

      2. Γιατί τα παλαιότερα χρόνια δεν πάγωναν, όπως λες, αλλά διαλύονταν ακόμη και αν οι θερμοκρασίες ήταν χαμηλές;;

      Δεν γνωρίζω για αυτό ρωτώ!
      Όμως φίλε, δεν εμπιστεύομαι κανένα και στο νερό και στα τρόφιμα ήδη προσθέτουν ουσίες, έτσι και αλλιώς.
      Οι καρκίνοι θερίζουν, το τσιγάρο τους μάρανε!
      Όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά..

  19. Νίκος said

    Έκανες την πιο τεκμηριωμένη τοποθέτηση και δεν υπήρξε αντίλογος.

    Άρα…η άγνοια σκοτώνει ή στην καλύτερη παλαβώνει.

  20. Νίκος said

    Βέβαια, για να τα λέμε όλα, αν κάποιος όντως ήθελε να βάλει κάποιο περίεργο χημικό ώστε να ελέγχξει πληθυσμό και όχι καλλιέργειες ή νέφη τότε:

    1) Δεν θα μπορούσε να τα ρίξει εύκολα στο νερό που πίνουμε γιατί θα χρειάζονταν τεράστιες ποσότητες στον Μόρνο ή στον Μαραθώνα (για την Αττική) και θα μπορούσε να γίνει αντιληπτός (τσακωτός)

    2) Επίσης στις βενζίνες των αυτοκινήτων ή στα πετρέλαια των λεοφορείων θα μπορούσε ανά πάσα στιγμή να γίνει έλεγχος είτε για νοθεία, είτε δειγματοληπτικά και να πιαστεί και το πρόσθετο χημικό

    3) Άρα από συνομωσιολογικής απόψεως η ρίψη από τον αέρα είναι βάσιμη, ως τεχνική που είναι πολύ δύσκολο να εντοπιστεί και να ελεγχθεί ως προς τα συστατικά της, γιατί ο μόνος τρόπος να τους πιάσεις είναι στο έδαφος. Άντε βρες τους.

    • Νίκος said

      Είναι “ελέγξει” και όχι “ελέγχξει” και είναι “λεωφορείων” όχι “λεοφορείων”

      Πρέπει να μπει και λειτουργία edit στα post.

    • xostas said

      Ολα ενταξυ για σενα φιλε.Για την ανοια την πρωην γεροντικη ακουσες η διαβασες κατι.Ολο και περισσοτεροι ανθρωποι μικροτερης ηλικιας προσβαλοντε.Ελενχος των μαζων λεγετε φιλαρακι.Αφιστε το κουκουλομα οι ανθρωποι πρεπει να μαθουν.

  21. Neoklis said

    Νομιζω οτι ειναι κουραστικο να το επαναλαμβανουμε ξανα και ξανα, αλλα δυστυχως πρεπει. Υπαρχει τεχνολογια ελεγχου καιρικων συνθηκων, η οποια εφαρμοζεται παραπανω απο 25 χρονια.Την τεχνολογια αυτη δεν την εχει μια χωρα, ουτε μια εταιρια. Η τεχνολογια αυτη εφαρμοζεται απο την Αμερικη, την Ρωσια, την Κινα και αλλες χωρες.

    Θα σας πω και ενα παραδειγμα απο την Ρωσια : Την εποχη που η Ρωσια ειχε κομμουνισμο, την ημερα της πρωτομαγιας ψεκαζαν τον ουρανο με ιωδιουχο αργυρο για να διαλυθουν τα συννεφα και να γινει η γιορτη χωρις προβληματα με καθαρο και ηλιολουστο ουρανο. Επισης αυτο δεν το κρατουσαν μυστικο, το ηξερε ολος ο κοσμος.

    • ;Όπως τα λες είναι Νεοκλή μου,αλλά με τους βομβαρδισμούς νεφών με ιωδιούχες ή άλλου τύπου βόμβες απλά επιδιώκουν την αύξηση ή απότομη μεταβολή της θερμοκρασίας, Ρίχνουν τις βόμβες εντός των νεφών με σκοπό να δημιουργήσουν και να ελέγξουν τις συνθήκες ανάπτυξης τους.Για όσους επιμένουν και πιστεύουν στους ”ψεκασμούς”λυπάμαι” πολύ.Νέοι άνθρωποι που έχουν την μόρφωση και τις βασικές γνώσεις ώστε να μπορούν να γράφουν και να σερφάρουν στο διαδίκτυο,δεν επιτρέπεται να δέχονται τέτοιες ανοησίες.Όλοι αυτοί οι ”άρχοντες”της παγκοσμιοποίησης έχουν άπειρους τρόπους να μας ”κατευθύνουν” και να μας ελέγξουν,αν θέλουν.Οι ”πυροβολισμοί” στο άγνωστο,η μετάδοση και προπαγανδιστική αποπληροφόρηση δίνεται επίτηδες ώστε να μην επικεντρώνουμε στην πραγματική μέθοδο επιρροής μας!!!!

  22. MK said

    ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ (CHEMTRAILS)

    • Στην Ναγκόγια της Ιαπωνίας, το 2010, αντιπρόσωποι από 193 έθνη, ενέκριναν την απαγόρευση της εφαρμογής του προγράμματος της γεωμηχανικής στο πλαίσιο μιας γενικής συμφωνίας για τη βιοποικιλότητα.

    http://www.enouranois.gr/english/indexmoratorium%20.htm

    Επειδή η Ελλάδα είναι ανάμεσα σε αυτά τα 193 κράτη, σε περίπτωση που όντως πραγματοποιούνται τα προγράμματα γεωμηχανικής που κάθε πληροφορημένος πολίτης έχει κάθε λόγο να πιστεύει ότι διεξάγονται μπροστά στα μάτια του, τότε η Ελλάδα, όπως όλα τα κράτη που υποστηρίζουν το moratorium, παραβιάζει τη συμφωνία που μόλις υπέγραψε!

    http://anti-ntp.blogspot.com/2010/11/blog-post_9136.html

    • Τι συμβαίνει με τα chemtrails; Συνέντευξη του Νίκου Κατσαρού.

    http://greeknation.blogspot.com/2010/10/chemtrails_06.html

    • Chemtrails. Καλή έρευνα. ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!!

    • ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΨΕΚΑΖΟΥΝ;

    • Πρώην αρχηγός του FBI για τους αεροψεκασμούς

    Άλλος ένας επώνυμος βγαίνει δημοσίως και καταγγέλει τους αεροψεκασμούς.

    • CHEMTRAILS Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ

    • Ομιλία για τους ψεκασμούς αεροπλάνων
    Nikola Aleksic – greek subtitles

    ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΄΄ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥΣ’’ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ, ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΥΣ

    ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΑΣΕΝ ΕΠΙΑΣΕΝ.

  23. Τάκης Τσαπραλής said

    Διαβασα οσα αναφερθηκαν
    ανωτερω και επανερχομαι
    Γνωριζουν οι δικοι μας
    (κυβερνωντες και υπολοιποι)
    τι ακριβως συμβαινει με το
    θεμα των αεροψεκασμων ?
    Εαν ναι και οι αεροψεκασμοι
    αυτοι ειναι επικινδυνοι, πρωτον,
    θα εσπευδαν να προφυλαχθουν
    οι ιδιοι και οι παρατεχαμενοί τους,
    δευτερον, θα ενημερωναν και
    θα προστατευαν τους δικους τους
    και, τριτον, δεν θα υπηρχε μυστικο
    γυρω απο την υποθεση αυτη, διοτι
    ολοι θα εσπευδαν να καλαηδησουν.
    Αν παλι κανω λαθος, βοηθειστε να
    το αντιληφθω αλλα με επιχειρηματα
    Μιλαω, φυσικα, παντοτε για μας
    και την Ελλαδα και δεν μπορω
    να γνωριζω αν απογειωνονται
    ψεκαστικα αεροπλανα απο διαφορες
    περιοχες του πλανητη και φθανουν
    ως εδω για να ψεκασουν. εμας!!!

  24. Neoklis said

    Πολλοι ισχυριζονται οτι τα καυσαερια απο τα αεροπλανα παγωνουν σε μεγαλα υψη και σχηματιζουν συννεφα. Αυτα τα παγωμενα συννεφα ειναι πιο βαρια απο την ατμοσφαιρα και λογικα πρεπει να πεσουν στο εδαφος με την μορφη χιονιου ή παγου. Ομως αυτα τα παγωμενα συννεφα δεν πεφτουν και παραμενουν για ωρες στην ατμοσφαιρα.

    Αυτο πως εξηγειται ?

    Μπορει να δωσει καποιος μια απαντηση ?

    • ΑΠΕΛΛΗΣ said

      Πάντως, εγώ ρώτησα γιατί αυτό να συμβαίνει και το καλοκαίρι;

      Αλλά απάντηση δεν πήρα ακόμη!

      • Kάνε μια απλή πράξη και θα καταλάβεις.Το καλοκαίρι συμβαίνει συχνότερα.Με 40 βαθμούς θερμοκρασία επιφανείας στα 40.000 πόδια πόση θερμοκρασία έχει;-40!!!!!!!Και επειδή τα καιρικά βαρομετρικά συστήματα, κινούνται αργότερα,τα ”νέφη” καθυστερούν να διαλυθούν!!!!

  25. Neoklis said

    Τα νεφη καθυστερουν να διαλυθουν, γιατι πολυ απλα ειναι αερια και οχι παγος. Αν ηταν παγωμενα καυσαερια θα επεφταν στο εδαφος μεσα σε μερικα λεπτα.

  26. EYAKI said

    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ

    http://www.triklopodia.com/2012/01/meteorologikos-polemos-aeropsekasmoi.html

    ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΚΟΛΠΑ ΤΟΥ ΙΩΝΑ ΔΕΝ ΕΓΓΥΩΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ “ΚΑΠΩΣ”.ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ

  27. LOMPAR said

    Οσοι το γνωριζουν παιρνουν ειδικα χαπια,απο ελβετια και οχι μονο απο κει…*διαφορα εργαστηρια) Οταν τους ρωτησαμε απαντηση δεν πηραμε που να μας καλυπτει. Οτιδηποτε μπορει να ειναι αυτο που ψεκαζουν.το θεμα ειναι να μας πουν αν κανει κακο στους ανθρωπους,και τι ψεκαζουν. Αντι να δινουν μια απαντηση το παιζουν ολοι τρελιτσα. Τα αεροπλανα δεν φερουν αρχικα επανω για να μην γνωριζουμε η το ψαξουμε,αν ηταν οκ ποιος ο λογος να ειναι (μυστικα ???? Ολα τα αεροπλανα εχουν αρχικα,αυτα γιατι δεν εχουν? Πανω απο την περιοχη μου περασαν 4 και μαλιστα χαμηλα και κυκλικα ελατε ρε παιδια τωρα που θα μας πειτε οτι δεν ριχνουν πραγμα… 4 μεγαλα αεροπλανα δεν κανουν κυκλους πανω απο την αθηνα και να ψεκαζουν απο πισω τα αντερα τους και μετα απο 20 λεπτα να νιωθω αρρωστος με πονοκεφαλο νευρα και κρισεις πανικου στα καλα καθουμενα,υγειης ειμαι αυτα που ριχνουν εχουν παρενεργιες.
    νιοθω πειραματοζωο χωρις να μπορω να αντιδρασω,οφειλουμε ολοι να μεριμνησουμε για την υγεια μας. Ας λυθει επιτελους το ζητημα μια και καλη. Εσεις που χλευαζετε μηπως ειστε μερος του συστηματος η τιποτα πιλοτοι που πετατε τα ψεκαστηρια? Δεν καταλαβαινω γιατι ειστε εναντιον της ερευνας και αποτρεπετε τον κοσμο να ψαξει και να μαθει αποκαλωντας τον και ηλιθιο. ΕΛΕΟΣ. Ειναι ηλιθιος οποιος ενδιαφερεται για την υγεια του αλλα και συνολικα για το λαο? Δωστε απαντησεις τι ψεκαζετε επακριβως και για πιο λογο. Βρειτε τους πιλοτους που τα πετανε.

  28. LOMPAR said

    ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΜΟΥ/ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΤΕ ΟΤΙ ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΧΑΖΟΙ ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟΙ ΦΑΝΤΑΣΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΨΕΚΑΖΟΥΝ. ΑΝΤΕ ΝΤΕ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΤΡΟΛΛΑΡΙΣΜΑ ΚΑ Ι ΦΕΡΤΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ.

  29. Γιώργος Κρήτη said

    ad hominem…..
    βγάλτε το κεφάλι απο τον κώλο, μην ακούτε μονο τον λιακόπουλο, ψάξτε το μονοι σας.

  30. Σταματηστε αυτη την ανοησια οσο ειναι καιρος!!! Οσο αυτοι που το κυκλοφορουν αυτο για να σπασουν πλακα με την ασχετοσυνη σας το βλεπουν να κυκλοφορει ξανα και ξανα ξεκαρδιζονται στα γελια, ή στην αλλη περιπτωση γεμιζουν τις τσεπες τους με χρημα απο τα βιβλια και οτι αλλο σχετιζεται με το θεμα που προθυμα πολλοι αγοραζουν!
    Τα video και οι φωτογραφιες ειναιμια συρραφη απο ασχετα θεματα, οπως πυροσβεστικα αεροπλανα, αεροπλανα ειδεικων εφαρμογων, απορριψη καυσιμων για λογους εκτακτους, κλπ.
    Για παραδειγμα το δευτερο video δεχνει ενα φτερο απο Airbus 330 που κανει Fuel Damping και αυτο ειναι ολο! Το πρωτο δειχνει στην αρχη γιατι δεν το ειδα ολο, το εσωτερικο πυροσβεστικου αεροπλανου!
    Τελος ειναι ενα απολυτως φυσιολογικο φαινομενο οταν καιγονται υδρογονανθρακες παραγεται και νερο, οπως ακριβως και στο αυτοκινητο σας!, ειναι φυσιολογικο το νερο αυτο να παγωνει ακαριαια στους -57 που επικρατουν στο υψος πτησης των πολιτικων αεροσκαφων, και να σχηματιζεται ή οχι αναλογα με τις συνθηκες της ατμοσφαιρας συμπυκνωση ορατη ή οχι απο το εδαφος!!!
    Ο πραγματικος ψεκασμος, ειναι αυτος με τις ανοησιες που σας σερβιρουν στο δικτυο και οχι απο αερος, και απ’ οτι φαινεται αυτες ειναι πολυ αποτελεσματικες!!!

    • parmenion said

      Kosta Makri έχεις άδικο προχθές το είδα με τα μάτια μου το αεροπλάνο που άφηνε μιά μπλε γραμμή .
      Μετά από λίγη ώρα ίκατάλαβα ότι μας είχε ψεκάσει με …Viagra !!

      • Γιώργης said

        Καί ἐγώ μετά ἀπό λίγη ὥρα πού πέρασε αύτό μέ τό μπλέ, εἴδα ἕνα ἄλλο ἀκριβῶς ἀπό πάνω, νά ἀφήνει μία μαύρη
        πού μετά ἀπό λίγο ἐνώθηκε μέ τήν μπλέ…

      • ΝΑΥΣΙΚΑ said

        τι λες καλε παρμεριων;

  31. Κερκυραίος said

    Όπως σε κάθε θέμα παρατηρώ εναν διαχωρισμό σε δύο μονολιθικά μπλόκ και με απολύτως μπλοκαρισμένες θέσεις! Και “κουβέντα δεν σηκώνουμε”!
    Λοιπόν, καιρός να βάλουμε λίγο στην άκρη την πολυμάθειά μας, ένθεν κακείθεν, και καλύτερα να ψάχνουμε περισσότερο παρά να το παίζουμε αυθεντίες.
    Θα καταθέσω λοιπόν αυτά που εγώ έχω καταλάβει, όχι για να σας πώ “ακλόνητες” αλήθειες, αλλά για να προκαλέσω μεγαλύτερο προβληματισμό και έρευνα και στις δύο πλευρές.
    Πρέπει νομίζω, να κάνουμε πρώτα ορισμένες παραδοχές, γιατί η αλήθεια φαίνεται να είναι κάπου στην μέση.
    1) Κανείς δεν γνωρίζει το θέμα γιατί δεν παρέχεται επαρκής πληροφόρηση
    2) Το ότι “κάτι συμβαίνει” πρέπει τουλάχιστον να το δεχθούμε ως αρχή, ακόμα και για να φθάσουμε να αποδείξουμε ότι δεν συμβαίνει τίποτα!
    3) Εάν όντως συμβαίνει κάτι, καλύτερα να ψάξουμε καλύτερα τι είναι παρά να προσφέρουμε εύκολες απαντήσεις ή να αναμασάμε συνομοσιολογίες.

    Ξεκινώ καταθέτοντας λοιπόν την δική μου πληροφόρηση και προσωπική εμπειρία μέχρι τώρα, απλώς και μόνον ως έναυσμα περαιτέρω έρευνας και προβληματισμού:
    1) Ζω στην Κέρκυρα πάνω από την οποία διέρχεται ένας από τους σημαντικότερους αεροδιαδρόμους της Ευρώπης. Είμαι δηλαδή εκ γενετής εθισμένος να παρατηρώ ημερησίως δεκάδες αεροπλάνα από πάνω σε καθημερινή βάση και καθ’όλο τον χρόνο και με όποιο καιρό. Και με τεχνολογία από προ 50ετίας περίπου έως σήμερα. Τα περισσότερα από αυτά “υπερίπτανται” είναι δηλαδή αεροπλάνα διεθνών αερογραμμών και σε πολύ μεγάλο ύψος, όχι από το τοπικό αεροδρόμιο, όπου οι πτήσεις διεξάγονται ακόμα σε χαμηλό ύψος. Γνωρίζω λοιπόν από πολύ παλιά την συμπεριφορά των contrails σε μια περίοδο 50ετίας όπως είπα, με ποιός ξέρει πόσους τύπους αεροπλάνων και για όλους τους καιρούς και εποχές. Καταθέτω λοιπόν σαν μαρτυρία αυτό που κατέγραψα με την κάμερα του κινητού μου τηλεφώνου μόλις στις 28 Οκτωβρίου 2011, ώρα 7 το πρωί που βγήκα στην εξοχή και το οποίο δεν έχω ξαναδεί ποτέ! Τα έχασα! Για όποιον ενδιαφερόμενο διαθέτω φωτογραφίες! Καταθέτω λοιπόν και προσωπικά ότι κάτι φαίνεται να συμβαίνει!
    2) Έχω ψάξει και σε ξένα sites να βρώ απαντήσεις. Εννοείται ότι εκεί το θέμα έχει πάρει μεγαλύτερες διαστάσεις και κυρίως στις ΗΠΑ. Απολύτως βέβαιες και αξιόπιστες δεν νομίζω να υπάρχουν.
    Αυτά που περίπου έχω καταλάβει συνοψίζονται στα ακόλουθα:
    α) Υπάρχει μεγάλη μυστικοπάθεια εκ μέρους των αρχών/κυβερνήσεων/οργανισμών, άρα πιό πολύ ερμηνεύουμε με υποθέσεις και κάποια πολύ λίγα πραγματικά στοιχεία. Και μάλλον η μυστικοπάθεια πρέπει να έχει να κάνει με το ότι οι όποιες δράσεις είναι ακόμα σε στάδιο δοκιμών ή ανάπτυξης.
    β) Τα αεροσκάφη αυτά ναυλώνονται για τον συγκεκριμμένο σκοπό (χρειάζεται μηχανικός εξοπλισμός και “πρώτη ύλη”) και δεν είναι πολιτικών αερογραμμών. Συνήθως δεν φέρουν ούτε ειδικά διακριτικά. Άρα μην περιμένετε να τα ενοπίσετε μεsites, ούτε καν να τα δείτε στο αεροδρόμιο της περιοχής σας. Σε κανένα καλά φυλασσόμενο στρατιωτικό (όχι δικό μας) μπορεί!
    β) Όσοι πιστεύουν ότι μας ψεκάζει η “νέα τάξη” για να μας “αποβλακώσει” ή να μας κάνει “φλούφληδες” μάλλον διαβάζουν πολύ Λιακόπουλο και τοιαύτους και δεν ωφελεί!
    γ) Σαν πιό πειστική ερμηνεία παρουσιάζεται η γεωμηχανική. Χοντρικά δηλαδή ο έλεγχος του κλίματος και ποιός ξέρει ποιών αλλων φυσικών χαρακτηριστικών του πλανήτη μας. Για παράδειγμα λένε κάποιοι, ότι εφ’ όσον οι ΗΠΑ δεν έχουν υπογράψει την συμφωνία του Κυότο για τον περιορισμό του διοξειδίου του άνθρακος με περιορισμούς στην βιομηχανία, απευθύνθηκαν στους επιστήμονες για λύσεις τους φαινομένου με “απόκρουση” μέρους της ηλιακής ακτινοβολίας! (Σωματίδια αλλουμινίου). Δεν είναι και απίθανο!
    Το ότι μπορεί τα νέφη αυτά να περιέχουν μέταλλα όπως βάριο και αλλουμίνιο και ποιός ξέρει τι άλλο, είναι οι υποψίες που μας ανησυχούν.
    Πάντως για τις αφελείς κατά την γνώμη μου απόψεις ότι δεν θα το έκαναν γιατί ψεκαζόμαστε οι πάντες, θυμίζω:
    – Τα διάφορα Ε και λοιπά συντηρητικά και πρόσθετα στις τροφές καταναλώνουν και οι εφευρέτες τους.
    – Ομοίως οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις αφορούν και όσους τις προκάλεσαν.
    – Μεταλλαγμένα καταναλώνουν ίσως πιό πολλά οι δημιουργοί τους.
    – Οι επιπτώσεις πολλών παρασκευασμάτων και τεχνητών διαδικασιών ανιχνεύονται συνήθως μετά από πολλά χρόνια και αφού έχει γίνει η ζημιά. Πόσο DDT για παράδειγμα κατανάλωσαν και οι εφευρέτες του μέχρι να αποδειχθεί τι ήταν και να απαγορευθεί; Η βόμβα υδρογόνου ή η ατομική δεν είχε κίνδυνο και για τους δημιουργούς τους;
    – Και το κυριότερο: Ξεχνάτε τον εγωϊσμό και την ματαιοδοξία πολλών επιστημόνων (του κλάδου θεωρούμαι και γώ). Μπροστά στη δόξα και την προσωπική αναγνώριση, ο κίνδυνος να αποτελέσουν και οι ίδιοι “παράπλευρἦ απώλεια” είναι αμελητέος! Η ματαιοδοξία ως γνωστόν, ως πρώτα θύματα έχει τους φορείς της! Παρ’όλα αυτά παραμένει πάντοτε ανεξέλεγκτη!

    • Κερκυραίος said

      “Καταθέτω λοιπόν σαν μαρτυρία αυτό που κατέγραψα με την κάμερα του κινητού μου τηλεφώνου μόλις στις 28 Οκτωβρίου 2011, ώρα 7 το πρωί που βγήκα στην εξοχή και το οποίο δεν έχω ξαναδεί ποτέ!”
      Σημειωτέον ότι την ώρα εκείνη, διήρχοντο από την ίδια κατεύθυνση τουλάχιστον 3 αεροπλάνα σε μεγάλο ύψος, των οποίων το contrail εξαφανιζόταν αμέσως!

      • parmenion said

        Αγαπητέ Κερκυραίε να βάλουμε τα πράγματα σε μιά σειρά . Η Eurocontrol για να μειώσει τις καθυστερήσεις και να αύξήσει το capacity πριν από 10 χρόνια περίπου ελλάτωσε τον διαχωρισμό μεταξύ των αεροπλάνων από τα 2000 πόδια στα 1000 ποδια .
        RVSM Reduced vertical separation minima .
        Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να διπλασιαστούν τα διερχόμενα αεροσκαφη και να διπλασιαστούν τα contrails.
        Το ότι βλέπεις άλλες γραμμές να διαρκούν και άλλες να διαλύονται γρήγορα αυτό οφείλεται σε πολλούς λόγους . Κατ αρχάς από το έδαφος δεν μπορείς να καταλάβεις εάν δύο αεροπλάνα πετούν στο ίδιο ύψος .
        Εάν ένα από τα 2 έχει αρχίσει κάθοδο οι μηχανές είναι σρο ρελαντί και δεν έχουν πολλά καυσαέρια . Το ένα από τα δύο έχει διαφορετικες μετεωρολογικές συνθήκες και ανέμους λόγω διαφορετικού ύψους .
        Το ένα αεροπλάνο να ειναι Β747 και το άλλο ένα β737 και πολλά άλλα.
        Τέλος όλα τα αεροπλάνα δίνουν αναφορά στο κέντρο ελέγχου τα υπόλοιπα για αεροπλάνα φαντάσματα είναι αστειότητες .

  32. Versus said

    psaksete tin alithia se aftous edo

    Greece

    MONSANTO HELLAS EPE
    29 Michalakopoulou str
    Athens / Greece 11528
    Tel. +30 210 72.59.435
    Fax. +30 210 72.59.439

  33. GEORGE said

    ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΘΑΡΟ ΟΥΡΑΝΟ ΚΑΙ ΛΥΣΑΞΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΝΑ ΨΕΚΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΙΑ. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ. ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΙ ΑΝΑΠΝΕΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ. ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥΣ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΝΕΟΙ ΤΙ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΒΛΑΣΤΑΡΙΑ ΜΑΣ. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΤΟΤΕ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΚΟΛΑΣΗ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ. ΔΕΙΤΕ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ: http://church-taxiarchon-kernitsas.blogspot.com/2012/02/blog-post_6365.html

Υποβολή απάντησης

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 172,769 other followers

%d bloggers like this: