Πάνος Καμμένος: Θάβετε τα σκάνδαλα των CDS και της ΕΛΣΤΑΤ, έχετε σχέδιο εκποίησης της χώρας. ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ.
Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Ιανουαρίου 20, 2012
Διαβάστε την ομιλία του ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ. ΑΠΡΕΖΟΤΟΥ, ΑΛΑΔΩΤΟΥ, ΑΒΙΤΣΙΩΤΟΥ Πολιτικού. Ας αναλογιστούμε τις ευθύνες μας διότι έρχεται η ώρα των μεγάλων αποφάσεων.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε. Πράγματι παραβιάζεται ο Κανονισμός της Βουλής, όπως παραβιάζεται και το Σύνταγμα της χώρας, κάτι που αποδεικνύεται κάθε μέρα. Αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι έχουμε μια διορισμένη Κυβέρνηση, ένα Πρωθυπουργό μη εκλεγμένο, αλλά επιλεγμένο από την Goldman Sachs και ουσιαστικά την καθημερινή παραβίαση του Συντάγματος. Πριν από λίγο, ο Εισαγγελέας Μακρής έβγαλε το πόρισμα για την παρέμβαση στη δικαιοσύνη και τους οικονομικούς Εισαγγελείς από ανωτέρους τους και από πολιτικούς παράγοντες, όπου καταδεικνύεται ότι ένα από τα θέματα….
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Ευάγγελος Αργύρης): Κύριε Καμμένο, οι διακόσιες πενήντα οκτώ ψήφοι της Βουλής δεν είναι Goldman Sachs.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Ακούστε με, σας παρακαλώ, κύριε Πρόεδρε. Εγώ δεν σας διέκοψα. Αφήστε με τουλάχιστον να μιλάω. Εγώ τα λέω, κύριε Πρόεδρε, για να καταγράφονται, όσον αφορά το άρθρο 120 του Συντάγματος, τουλάχιστον μέχρι να αποκατασταθεί η νομιμότητα.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Ευάγγελος Αργύρης): Να προσέχετε τους χαρακτηρισμούς.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Ας μένουν στα Πρακτικά, κύριε Πρόεδρε. Αγνοείστε τα. Δεν πειράζει. Έβγαλε, λοιπόν, ότι ένα από τα θέματα για τα οποία έγινε παρέμβαση είναι τα CDS, για τα οποία έχω καταθέσει ερώτηση από το Μάιο του προηγούμενου χρόνου και η Κυβέρνηση κατά παράβαση του Κανονισμού της Βουλής και του Συντάγματος αρνείται να απαντήσει. Χθες ο κ. Πετσάλνικος μου είπε ότι δεν δέχεται να απαντήσει ο Υπουργός των Οικονομικών. Και ξέρετε γιατί δεν θα έρθει να απαντήσει; Διότι, όπως είπε ο Εισαγγελέας Μακρής, η δικαστική ηγεσία πίεζε τους εισαγγελείς να τελειώσουν το θέμα των CDS και να δώσουν πόρισμα, χωρίς όμως να δώσει τα στοιχεία η Τράπεζα της Ελλάδος, γιατί παρενέβη το Υπουργείο Οικονομικών.
Και έχει υποχρέωση το Προεδρείο της Βουλής να πάρει από το αυτί τον κ. Βενιζέλο και να τον φέρει να απαντήσει σε ερώτηση Βουλευτού, σε επερώτηση Βουλευτών τριών κομμάτων και να μας πει τέλος πάντων ποιοι έβγαλαν 26 δισεκατομμύρια από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο για τα CDS που πουλήθηκαν, όταν εν γνώσει τους έβαλαν την Ελλάδα στο ΔΝΤ. Αυτή είναι η παράβαση του Κανονισμού της Βουλής και του Συντάγματος. Αυτό το νομοσχέδιο δε, το επέβαλε η Τρόικα.
Εγώ λυπάμαι να ακούω τον κ. Κακλαμάνη -με τον οποίο μας χωρίζει πολιτικό χάσμα- να λέει εδώ «μα, δεν σας το ζήτησε η Τρόικα». Δεν κατάλαβα. Είμαστε ακόμα ελεύθερη χώρα ή μας υποδεικνύει η Τρόικα τι ψηφίζουμε; Μας υποδεικνύει η Τρόικα. Όμως, εδώ πρόκειται για ένα συνονθύλευμα διατάξεων, ώστε αυτό το νομοσχέδιο θα μπορούσε να το είχε γράψει ο μαρκήσιος Ντε Σαντ. Έχουμε μέσα απ’ όλα τα βίτσια. Εφοριακοί, λέει, θα φορολογούν με εναλλακτική φορολογία. Και το λέει αυτό ο Υπουργός των Οικονομικών την ημέρα που πιάνουν κομματάρχη στη Θεσσαλονίκη με 40 εκατομμύρια ευρώ από «μαύρα λεφτά» που έπιανε σε παρακολούθηση της ΕΥΠ.
Δίνουμε, δηλαδή, τη δυνατότητα σε κάποιους τύπους με την παράνομη αυτή ουσιαστικά πρακτική, η οποία δεν υπάρχει πουθενά στην Ευρώπη, να έρχονται και να εκβιάζουν το φορολογούμενο, να τα αρπάζουν και να τα τσεπώνουν και η Βουλή πλέον να ψηφίζει τέτοιου είδους νομοσχέδια. Και λυπάμαι που το ψηφίζουν τα τρία κόμματα που στηρίζουν την Κυβέρνηση. Το ίδιο το νομοσχέδιο δε έρχεται και συνεχίζει τον εκβιασμό. Αντί να δώσει ή να μη δώσει άδειες στα κανάλια, έρχεται εδώ και τους βάζει στο να εκβιάζονται από την εκάστοτε κυβέρνηση –τώρα από την Κυβέρνηση των τριών κομμάτων- όσον αφορά το ποιους θα βγάζουν. Ο Καμμένος, δηλαδή, δεν πρέπει να βγει ποτέ, γιατί αν βγει, δεν θα πάρετε ποτέ άδεια.
Και έρχεται και σας λέει η Επιτροπή της Βουλής ότι αυτό που κάνετε είναι παράνομο και αντισυνταγματικό, αλλά στα παλιά σας τα παπούτσια. Συνεχίζετε με το άρθρο 8 να κρατάτε υπό ομηρία τα κανάλια για να τα ελέγχετε. Όμως, τώρα υπάρχει και το διαδίκτυο στο οποίο υπάρχει η ελεύθερη διακίνηση των ιδεών. Και εκεί ακριβώς την πατήσατε, γιατί εκεί υπάρχει η πληροφορία η οποία διακινείται, με αποτέλεσμα να μη μπορείτε να λειτουργείτε ως Χούντα με όργανα τα κανάλια τα οποία εκβιάζετε. Αυτό το νομοσχέδιο έχει καταπληκτικά ονομαστικά ρουσφέτια και πραγματικά απορώ πώς η Νέα Δημοκρατία το ψηφίζει. Έρχεται και ορίζει τον κ. Γιαννακόπουλο, τον «κολλητό» του κ. Βενιζέλου, ως επικεφαλής της ανεξάρτητης αρχής των παιγνίων -μια αρχή την οποία μετονομάζει σε ανεξάρτητη- και τον κάνει και ειδικό κουμανταδόρο για τον τζόγο στην Ελλάδα. Γενικό κουμανταδόρο! Πρόκειται για τροπολογία και άρθρο-ρουσφέτι.
Εν συνεχεία, έχουμε τη διάταξη που αναφέρει ότι το real estate των κρατικών κτηρίων –όλα τα κρατικά κτήρια πάνε στο συγκεκριμένο Οργανισμό- θα αντιμετωπίζεται με κανονισμό, όπως πολύ σωστά είπε ο κ. Λαφαζάνης προηγουμένως, της διάταξης του νόμου περί Ολυμπιακών Αγώνων. (FT) (5KO) Εδώ ψάχνουμε να βρούμε ακόμα τα κλεμμένα από τους Ολυμπιακούς Αγώνες και τις απάτες που έγιναν και αντί να έρθετε να βάλετε όρους διαφάνειας, έρχεστε εδώ και εντάσσετε το σύνολο των κρατικών κτηρίων στη λογική του νόμου των Ολυμπιακών Αγώνων, καταργώντας κάθε διάταξη, δασική, αιγιαλού, παραλίας, διαλύοντας όλη την άλλη ιδιωτική ιδιοκτησία. Διότι άλλοι κανόνισαν για τα κρατικά κτήρια που θα πάρει ο εκάστοτε επενδυτής, άλλοι κανόνισαν για τα υπόλοιπα.
Προχωράει σε φωτογραφική διάταξη για τα φορτηγά. Μέχρι χθες άλλα έλεγε εδώ ο κ. Βορίδης, άλλα έλεγαν οι Βουλευτές, άλλα ψηφίζουν σήμερα. Καταλαβαίνετε ότι επιτρέπουμε το τουρκικό φορτηγό, το οποίο πληρώνει το 1/3 του πετρελαίου απ’ ότι πληρώνει ο νησιώτης στη Μυτιλήνη, στη Χίο, στη Σάμο ή στη Ρόδο, να βάζει πετρέλαιο από απέναντι, να περνάει με 7 ευρώ με το καράβι στη Μυτιλήνη, να φορολογείται 10% στη χώρα του, και ο δικός μας αντίστοιχος φορτηγατζής να φορολογείται με 45%; Τι πάμε να κάνουμε; Να διαλύσουμε τα νησιά; Σας το είπαμε μία, σας το είπαμε δύο, σας το είπαμε τρεις. Το ίδιο συμβαίνει με τα φορτηγά της Βουλγαρίας, το ίδιο συμβαίνει με της Αλβανίας. Εδώ, λοιπόν, περνάμε διατάξεις για να διαλύσουμε τα πάντα στην παραμεθόριο και αν αυτά σας λένε να τα κάνετε από τη μεριά της τρόικα, τότε είναι πονηρές οι προθέσεις τους. Έρχεστε και λέτε για τους δικηγόρους. Εγώ δεν είμαι δικηγόρος. Η γυναίκα μου είναι δικηγόρος και πάει με το δικόγραφο στο χέρι, όπως χιλιάδες δικηγόροι. Αντιμετωπίζουν τραγικές συνθήκες και ερχόμαστε και νομοθετούμε στη Βουλή ουσιαστικά τη διάλυση των μικρών δικηγόρων που παλεύουν με το δικόγραφο στο χέρι. Και ποιοι είναι αυτοί που τους βραβεύουμε; Δυστυχώς, βραβεύουμε αυτούς τους δικηγόρους που κάποιοι εξ αυτών αποτελούν τη νομενκλατούρα του πολιτικού συστήματος. Δεν υπάρχει κανείς δικηγόρος στην Ελλάδα που να μην ξέρει ότι υπάρχει μεγαλοδικηγόρος που διετέλεσε και Υπουργός, που έχει όλα τα μεγάλα συμβόλαια με τους επενδυτές του εξωτερικού, με πενήντα δικηγορικά γραφεία μέσα, ο οποίος χειρίζεται τις υποθέσεις που ο ίδιος διαπραγματεύτηκε ως Υπουργός. Κι αυτός ο δικηγόρος τώρα μπορεί να κάνει και διαφήμιση και θα πάει να αντιμετωπίσει την ψιλή δουλειά την οποία παίρνει ο μικρός δικηγόρος για να επιζήσει.
Από την άλλη μεριά -για να πω και της Νέας Δημοκρατίας- έχουμε άλλο δικηγόρο ο οποίος δεν έχει πάει ποτέ στο δικαστήριο και λέει ότι εκπροσωπεί την οικογένεια Ρότσιλντ. Αυτός λέει ότι διαπραγματεύεται τις μεγάλες business των επενδύσεων. Αυτούς πάμε να προστατεύσουμε, τους συναδέλφους μας τους μεγαλοδικηγόρους ή όλους εκείνους οι οποίοι τρέχουν στο Πρωτοδικείο, στο Εφετείο, στον Άρειο Πάγο με το δικόγραφο στο χέρι, που για να βγάλουν ένα μεροκάματο, πρέπει να κάνουν δύο χιλιάδες διαζύγια και να τρέχουν πίσω από τον ανακριτή; Σ’ αυτούς τους ανθρώπους τους υποσχέθηκαν κάποια κόμματα ότι δεν θα ψηφίσουν. Τώρα έρχονται και λένε ότι θα ψηφίσουν.
Κλείνω με το σημαντικότερο. Αυτό που σας είπε η τρόικα να κάνετε -γιατί όλα τα άλλα τα κάνατε για τους δικούς σας λόγους και αυτό είναι το «κερασάκι»- ήταν να περάσετε τον ορυκτό πλούτο της χώρας στις διατάξεις εκείνες που θα τον χαρίσουν σ’ αυτούς που θα ορίζουν οι δανειστές. Αυτό είναι εθνικό έγκλημα! Αυτό το έγκλημα θα ανατραπεί όταν αποκατασταθεί η νομιμότητα σ’ αυτή τη χώρα.
Την ώρα που έρχεται η ισραηλινών συμφερόντων εταιρεία Delek μαζί με τη ρωσική εταιρεία Gazprom και σας προτείνουν εξόρυξη πετρελαίου νότια της Κρήτης -που το λέει ο ίδιος ο Μανιάτης- χωρίς έρευνα, με δικά τους έξοδα, που θα λύσουμε το πρόβλημά μας, αντί να πείτε «ναι» κατ’ ευθείαν και να έχουμε την ασφάλεια του ρωσικού στόλου νότια της Κρήτης, του αμερικανικού στόλου και της ισραηλινής πολεμικής αεροπορίας, περνάτε την περιουσία του ορυκτού πλούτου σε ένα μόρφωμα που έχετε δημιουργήσει, για να το κατασχέσουν αύριο τα αφεντικά σας, της τρόικα, της κ. Μέρκελ, του Δ’ Γερμανικού Ράιχ! Αυτό είναι εθνική προδοσία, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι. Ξέρω ότι δεν ιδρώνει το αυτί κανενός.
Τα λέω μόνο για να καταγραφούν, γιατί σε λίγες ημέρες σ’ αυτήν εδώ την Αίθουσα τριακόσιοι Βουλευτές -όπως λέτε, κύριε Πρόεδρε- θα κληθούμε να ψηφίσουμε μία δανειακή σύμβαση η οποία έχει σκοπό να νομιμοποιήσει την αντισυνταγματική άκυρη σύμβαση του πρώτου μνημονίου, να παραδώσει τη χώρα στο αγγλικό δίκαιο. Και ξέρετε όλοι οι συνάδελφοι Βουλευτές τι θα ψηφίσετε. Είστε προσωπικά υπεύθυνοι ο καθένας σας για το αν θα παραδώσετε τα όνειρα των παιδιών μας στους δανειστές και στους τοκογλύφους, αν θα παραδώσετε τη χώρα και αν θα καταργηθεί η εθνική κυριαρχία. (XF) (5FT) Ο καθένας παίρνει την ευθύνη.
Αν περάσει με 180 ψήφους, η Ελλάδα έχει παραδοθεί και πλέον εισερχόμαστε στις διατάξεις του άρθρου 120 του Συντάγματος όπου η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων. Ευχαριστώ. (Χειροκροτήματα από την πτέρυγα της Νέας Δημοκρατίας)
Like this:
Be the first to like this post.
Αυτή η καταχώριση έγινε στις Ιανουαρίου 20, 2012 στις 10:18 πμ υπό ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ.
Με ετικέτα: Goldman Sachs, ΒΟΥΛΗ, ΟΜΙΛΙΑ ΚΑΜΜΕΝΟΥ, ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ. Μπορείτε να παρακολουθήσετε τα όποια σχόλια σε αυτό το άρθρο μέσω RSS 2.0 ροή.
Μπορείτε αφήστε σχόλιο, ή trackback από τον δικό σας ιστότοπο.
MPIP είπε
που υπαρχει ρε παιδες το βιντεο? εστω φωνητικο.αυτο με τον δικηγορο πολυ το γουσταρω,,
MK είπε
Καμμένος: Προδότες θα δικαστείτε μόλις πέσει η χούντα…(video)
http://apofasismenoi.blogspot.com/2012/01/blog-post_5185.html
Νικος είπε
Υπαρχει στο you tube.
Σχεδον ολα τα βιντεο κατεβαινουν στο you tube. Γραψε απλα ……Καμμενος Πανος Βουλη…..και επελεξε να στα βγαζει με ημερομηνια…..μεσω του φιλτρου. Πανω πανω βγαινει συνηθως το τελευταιο.
Πετροβούβαλος είπε
Αν λοιπόν ψηφιστεί με 180, η ενεργοποίηση του άρθρου 120 είναι προφανώς η μοναδική Πατριωτική λύση και απομένει το να οργανωθεί έτσι;
Καλά τα λέω Πάνο;
ΒΡΑΧΟΣ είπε
Όχι.
Ψηφιστεί, δεν ψηφιστεί από 180, 250,300,2000,5000 και το μνί της Χάϊδως μαζί, το άρθρο 120 είναι ενεργό.
Πετροβούβαλος είπε
Δε φαντάζεσαι πόσο συμφωνώ μαζί σου αγαπητέ φίλε!
ΒΡΑΧΟΣ είπε
Το γράφω έτσι παραστατικά για να μην τρέφει κανείς ψευδαισθήσεις ότι θα την γλυτώσει…
Θοδωρής είπε
Ο Βράχος είναι σωστός.
Έκτός από το άρθρο 120 πρέπει να θυμόμαστε και το άρθρο 1 παρ. 3 του Συντάγματος που λέει “Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό, υπάρχουν υπερ αυτού και του Έθνους.
Νικος είπε
Η εξουσια του Παπαδημου πηγαζει απο τα 4 κακα της μοιρας μας.
1) Παπουλιας
2) Γιωργακης
3) Αντωνακης
4) Καρατζαφυρ
Modestus είπε
Και τι να το κάνεις που είναι ενεργό; Θα πάρεις τα όπλα για να το επιβάλλεις; Αν ναι πες μου που να έρθω να πάρω κι εγώ μαζί σου. Τόσο καιρό είναι ενεργοποιημένο αυτό το άρθρο και μόνο άναρθρες κραυγές ακούω. Όσο έχουν τα όπλα αυτοί και τους πραιτωριανούς δεν πρόκειται να εφαρμοστεί το 120.
ΒΡΑΧΟΣ είπε
Δεν το έχουν συνειδητοποιήσει όλοι ή αρκετοί ακόμα…
Εγώ και μερικοί παλαβοί το λέμε από το 2010…
Γραφικοί…
Το τι θα κάνω δεν πρόκειται ούτε να το πω, ούτε να το διαφημίσω.
Έχουμε γεμίσει ρουφιάνους…Έχω αλλεργία…
Κωνσταντίνα είπε
Ποτέ μη λες ποτέ… Κάτσε να μην έχουν τα παιδιά σου να φάνε, κάτσε να ανεβούν κι άλλο οι πεινασμένοι και θα σου πώ εγώ που μπαίνουν οι 180 ή οι 1000080 υπογραφές!… Δε μπορεί να ισχύσει και να χαριστεί τίποτα τη στιγμή που έχουμε συνταγματική εκτροπή… Όλες οι υπογραφές μπορούν να αμφισβητηθούν από μια νόμιμη κυβέρνηση, όλες! Και τα πάντα μπορούν να ανατραπούν από ένα λαό ξεσηκωμένο για το δίκιο του. Αν νομίζουν ότι εμείς εδώ θα γίνουμε δούλοι και θα πεινάμε για να έχουν τα πλούτη της Ελλάδας άλλοι, είναι πολύ γελασμένοι όλοι αυτοί οι υποκύψαντες γελοίοι στη Βουλή.
Και μπράβο στον Πάνο που δεν κρατάει χαρακτήρα σε κανέναν μπροστά στο δίκιο της Πατρίδας. Μπράβο σου άνθρωπέ μου. Έχεις την αγάπη ΟΛΩΝ ΜΑΣ. Και όλο και περισσότεροι σε αναγνωρίζουν και σε εκτιμούν για το θάρρος και τον αγώνα σου, δεξιοί, αριστεροί. Μπράβο σου. Έχεις την υποστήριξή μας.
Κόριννα είπε
Ἀκριβῶς,Πέτροβοὺβαλε!
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΤΟΜΠΡΑΣ είπε
Η ερώτηση για τα CDS Πάνο δεν θα απαντηθεί ποτέ.
Γιατί αν απαντηθεί πρέπει να οδηγηθούν άμεσα στη φυλακή οι ίδιοι οι δανειστές και πολλοί από τους δωσίλογους υποτακτικούς τους στην Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένων και πολλών συναδέλφων σου στη Βουλή.
Τώρα το γιατί δεν θεωρείται παρέμβαση η νουθέτηση του τύπου “τελειώστε γρήγορα την έρευνα” ….. “πριν αναγκαστεί να απαντήσει ο Υπουργός στη Βουλή” …… “και πριν βγουν στη δημοσιότητα νέα στοιχεία” . .. …. “και πριν δωθούν στοιχεία από την ΤΤΕ, το λογιστήριο του ΤΤ και τις άλλες Τράπεζες”, αυτό το αφήνω στην ερμηνεία των ειδικών ως προς την εσωτερική λειτουργία της Δικαιοσύνης, από τους οποίους πρέπει όλοι μαζί να απαιτήσουμε να πάρουν επώνυμα θέση.
Τίμια και καθαρά, χωρίς να κάνουν τους τσάμπα μάγκες, αρκούμενοι σε εκ του ασφαλούς γενικόλογες δηλώσεις, άνευ ουσιαστικού περιεγχομένου.
dimitris karditsa είπε
τι καθεται ακομη εκει στη νουδου και περιμενει?. να κανει κομμα αμεσως. ετσι ωστε εγω που ειμαι δεξιος και περιφανος αλλα και αλλοι πολλοι να εχουμε ενα αποκουμπι για να ψηφισουμε στις εκλογες.
ετσι ωστε να κοντυνουν και το πασοκ και η νου δου για να μην μπορουν να κανουν κυβερνηση.
Υ.Γ καλα εκει στο αλλο σαιτ υποτιθεται ελευθερων αποψεων και ελευθερης εκφρασης γνωμης , οποιος γραφει κατα σαμαρα και νου δου κοβεται αυτοματως. μιλαμε για πολυ γελιο.
Κόριννα είπε
Πρέπει νὰ σημάνει ἡ σωστή ὥρα.
shaft είπε
Μα ποιά είναι αυτή η σωστή ώρα βρε Κόριννα, ΠΠ, Βράχε κλπ.
(απευθύνομαι στους παλιούς και αυτούς που ίσως γνωρίζουν).
Προσωπικά βαρέθηκα να περιμένω.
Ποιοί οι λόγοι που καθυστερεί
Ίσως για κάποιο λόγο αυτός που γνωρίζει φοβάται
να το ανακοινώσει , μα ποιός να είναι αυτός ο λόγος?
Υπάρχει κάποιος που δεν φοβάται να μας τον ανακοινώσει?
Με τιμή
Κόριννα είπε
Μὰ ἀνακοινώνονται αὐτὰ shaft;
Θὰ τὸ καταλάβουμε ἀμέσως.
ΜΑΡΙΑ είπε
Ναί…καί ἡ σωστή ὥρα,εἶναι ἡ αἰφνίδια!
ΜΑΝΟΣ είπε
ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΥΠΝΗΣΤΕ! ΕΝΑΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΦΕΡΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ!
kokorikos είπε
μας συγκινείς ΠΑΛΙΚΑΡΕ Πάνο Καμμένε… διαβάζω ό,τι γράφεις, όπου το βρω και νοσταλγώ την Μάνα Πατρίδα που άφησα πίσω και ελπίζω, γιατί αν και Ένας είσαι Λέων και εμείς κοντά σου ολόψυχα
Διηνεκης είπε
Κοκορίκο φτιαξε κανά καλό γλυκό να περάσω να πάρω
Θοδωρής είπε
Διηνέκη, περίμενα πεις ότι θα πολεμήσουμε υπό σκιάν…
clio είπε
Ταύρος στο ζώδιο,αγαπητέ και αν έχει ο Πάνος μας ωροσκόπο Λέοντα,τρέμετε λαμόγια και προδότες που υπογράψατε το μνημόνιο και την δανειακή.
Νώε είπε
Καλέ και άγιες οι αποκαλύψεις για να μαθαίνει ο λαός τι του έχουν κάνει τα λαμόγια της πολιτικής που εμπιστεύτηκε με κλειστά τα μάτια πατώντας πάνω στα όποια ρουσφέτια περίμενε ο καθένας από τους ψηφοφόρους (γιατί, έτσι ψηφίζει ο Έλληνας).
Έργα – πρωτοβουλίες – δράσεις όμως πουθενά.
Έχουμε φτάσει δυστυχώς στο σημείο να βλέπουμε μερικούς θαρραλέους να τα λένε έξω από τα δόντια και να μη πιστεύουμε τίποτε πια αφού τα λόγια μόνο δεν κάνουν τις ανατροπές που χρειάζεται αυτή την ώρα ο τόπος.
parisp είπε
οντως που ειναι το βιντεο????
Δέν έχω λόγια.. είπε
Εδώ είναι ένα τμήμα της ομιλίας.
http://www.youtube.com/watch?v=ye8vi6rvGcU
eosforos είπε
Αυτό που δεν φαίνεται στο βίντεο είναι ποιοι χειροκροτούν από την πτέρυγα της νέας δημοκρατίας …. είμαι περίεργος πραγματικά να μάθω…. για να δούμε θα ψηφίσουν αυτοί τη νέα δανειακή σύμβαση ;
Миша είπε
Ο Καμμένος ΓΡΑΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ.
Φέρνει μνήμες Τερτσέτη και Πολυζωΐδη, και Μπάτση και Μπελογιάννη , τώρα την εποχή της Νέας Βαυαροκρατίας.
Τα αποθέματα ψυχικής δυνάμεως που καταθέτει μας εκπλήσσουν κάθε μέρα και περισσότερο.
Δέν έχω λόγια.. είπε
Έτσι.. Είναι παλικάρι.
Πάνος Καμμένος: Θάβετε τα σκάνδαλα των CDS και της ΕΛΣΤΑΤ, έχετε σχέδιο εκποίησης της χώρας. ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ. | ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΙ NEWS είπε
[...] Πηγή [...]
ΕΔ είπε
Μπραβο Καμμενε.
Κανε κομμα.
Δωσε μας στοχο να αρχισουμε εμεις ως πολιτες μεσα σε ο,τι δημοκρατικο απομειναρι μας εχουν αφησει,να κανουμε ο,τι θεωρουμε σωστο.
Με ευπρεπεια και αποφασιστικοτητα.
Πριν τη Δανειακη.
Αρκετα με τους καραγκοζηδες–προδοτες.
Αηδιασαμε πια.
Προχωρα για να ρθουμε μαζι σου.
ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ είπε
ο Πανος ειναι μια Ελλαδα μονος του. Μιλαε για ολους μας εκει μεσα.
εαν απαντηθει η ερωτηση για τα CDS θα πρεπει να εχουν σελωμενα τα αλογα.. να προλαβουν !!
αλλα δεν το βλεπω…
σε αλλη “συνθεση” θα βρουμε την ακρη.
και ο Πεπόνης τι λεει ?? ΤΙΠΟΤΑ ??
ΠΠ
shaft είπε
Μην περιμένεις από άλλους να στα πλύνουν!!! μου έλεγαν, κατάλαβες τι εννοώ.
Το θέμα είναι ότι βρωμάει πολύ.
Ποιοί οι λόγοι που ο Έλληνας (και ΕΓΩ μαζί) δεν ξεσηκώνεται?
Μάλλον είμαστε πολύ πλαδαροί πλέον.
Όμως ελπίζω ότι ίσως κάτι θα βρεθεί να μας ενώσει όλους μας εναντίον
τους και μάλιστα με τόσο πολύ μίσος που να χυθεί αίμα.
Με τιμή
katerina tsolia είπε
ΠΑΝΟ ξεκίνα χθες!
Zanglos είπε
Μετά την ψήφιση και αποδοχή της σύμβασης, ο k. Καμμένος σαν ένδειξη αντίθεσης
και πατριωτισμού, πρέπει να αποχωρήσει, κάνοντας πολύ θόρυβο, από την νοδουλα.
S.τ.γ.θ. είπε
Λυπάμαι ρε παιδιά και ντρέπομαι
Δεν υπάρχει ένας ΕΝΑΣ , ΕΝΑΣ ρε παιδιά ΕΝΑ ” τρελός” ακόμα ;;!!!
Κόριννα είπε
Καλά ρέ παιδάκι μου,
ὁλόκληρο τρελλὸ,τὸν Πάνο,δὲν τὸν βλέπεις στὴν Βουλή;
Δὲν τὸν ἀκοῦς;
Τὸ κάλεσμα περιμένουμε καὶ θὰ δῆς πόσοι τρελλοὶ θὰ βρεθοῦν.
Ὁ Θεὸς νὰ τὸν ἔχη πάντα καλά!
Zanglos είπε
Ο S.τ.γ.θ. Κορρίνα λέει άλλο είδους τρελού, αυτού που λέω και εγώ,
ένας τρελός που να μπουκάρει στη βουλή με δυο τσεκούρια και οποιον πάρει ο χάρος,
O k. Καμμένος είναι λογικός.
Κόριννα είπε
Ζάγκλε,
τὰ χὲρια μου στὸ βρώμικο αἷμα τους δὲν βάφω.
Θὰ παραδωθοῦν στὴν δικαιοσύνη.
Νἆσαι σίγουρος γι᾿αὐτὸ.
shaft είπε
Κόριννα δεν υπάρχει δικαιωσύνη γιά αυτούς πλέον παρά μόνο τσεκούρι ή θηλιά.
OMOGENIS/PATRIOTIS είπε
Ζανγκλέ μπές πρώτα εσύ στη Σκοπιανή Βουλή με τα τσεκούρια
και μη συμβουλέυεις τον Καμμένο τι θα κάνη στην
Ελληνική Βουλή!!!
Θα αποχωρήση με πάταγο, όπως εσύ από το Πασόκ και τίς ΜΚΟ!!!!
Against New World Order είπε
Κόριννα, την δικαιοσύνη την έχουν βάλει στην κωλότσεπί τους
όλες οι υποθέσεις στο αρχείο
και όλες οι υποθέσεις που φτάνουν στην βουλή τις καλύπτουν
ο ένας καλύπτει τον άλλον
όλοι βρώμικοι είναι
ένας ξεχωρίζει
τι θα γίνει όμως αν του απειλήσουν τα παιδιά του;;;;
αυτό πρέπει να σκεφτεί ο Καμμένος
γιατί θα το κάνουν
αν ήδη δεν το έχουν κάνει
ΑΡΕΥΣ είπε
Εκχώρηση της εθνικής κυριαρχίας, δεν μπορεί να γίνει ούτε με δημοψήφισμα. Για τα άλλα με κάλυψαν οι προλαλήσαντες. Το άρθρο 120 έχει ήδη ενεργοποιηθεί.
Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ θεωρώ την γενιά μας πολυ΄τυχερή. Μας δίνεται η ευκαιρία να κάνουμε κάτι για την πατρίδα μας, κάτι σημαντικό που θα γραφτεί στην ιστορία. Και εγώ προσωπικά δεν πρόκειται να αφήσω αυτή την ευκαιρία να πάει χαμένη. Θέλω όταν φύγω από αυτόν το κόσμο να μπορώ να κοιτάξω στα μάτια τους προπαππούδες μου αλλά και όλους τους άλλους ήρωες και αγωνιστές που έδωσαν το αίμα τους για αυτόν τον τόπο.
Αρκεί να το σκεφτείς μόνο για μια στιγμή και νιώθεις την θεϊκή μας προέλευση και αποστολή.
ΕΛΛΑΣ
Πετροβούβαλος είπε
+10000000000000000
HK είπε
“Θέλω όταν φύγω από αυτόν το κόσμο να μπορώ να κοιτάξω στα μάτια τους προπαππούδες μου αλλά και όλους τους άλλους ήρωες και αγωνιστές που έδωσαν το αίμα τους για αυτόν τον τόπο.”
Και όταν θα κοιτάω τα παιδία μου να ξέρω πως προσπάθησα για το μέλλον τους.
ΕΛΛΑΣ
Έκτωρας είπε
+100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Με κάλυψες πλήρως φίλε μου…..
Και το καλό είναι ότι κάλυψες πολλούς γιατί ευτηχώς, πολλοί έχουν αυτή την άποψη….
Απόσπασμα απο το διάγγελμα του Ιωάννη Μεταξά την 28η Οκτωβρίου 1940
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξασφάλισαν οι προπάτορές μας.
Ολο το Έθνος ας εγερθεί σύσωμον. Αγωνισθείτε δια την Πατρίδαν, τας γυναίκας και τα παιδία σας και τας ιεράς μας παραδόσεις »
« ΝΥΝ ΥΠΕΡ ΠΑΝΤΩΝ Ο ΑΓΩΝ »
ΜΑΡΙΑ είπε
Νά εἶσαι καλά Ἔκτορα,πού μᾶς θύμισες ὅτι ἔτσι ἀπαντοῦν…
…οἱ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ!
ΑΘΑΝΑΤΕ ΜΕΤΑΞΑ….ἅγιο νά εἶναι, τό χῶμα σου!
adespotos είπε
Μια ζωή τα ίδια και τα ίδια στην Ελλαδίτσα μας. Κάποιος πήγε και ενόχλησε τους εισαγγελείς, κάποιος έβγαλε λεφτά απ΄τα CDS του Ταμιευτηρίου, κάποιος πήρε τηλέφωνο και δήλωσε την ενόχληση του, κάποιος αυτό κάποιος εκείνο & κάποιος το άλλο.
ΕΝΑΣ χριστιανός μια φορά δεν θα βρεθεί να πει: ΑΥΤΟΣ με πήρε και με ενόχλησε, ΑΥΤΟΣ έβγαλε μαύρα λεφτά, ΑΥΤΟΣ έκανε αυτό, ΑΥΤΟΣ εκείνο ;;;;;;;;;; Έλεος πια με αυτή την παπαριά , κάποιος να μιλήσει με ονόματα δεν υπάρχει;;;;;;;
Αυτόν τον σούπερ-κοριό της ΕΥΠ γιατί δεν τον ενεργοποιούν και στα καμάρια μας, τους λεβέντες μας τους πολιτικάντηδες κάθε είδους;;;; ΜΙΑ ΖΩΗ Ο ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, Ο ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ,,,,ΑΧ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΤΥΧΩ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΠΟΙΟΝ,,,,
ΜΑΧΗΤΗΣ είπε
ΕΤΣΙ!
ΓΟΥΣΤΑΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑ!
ΕΣΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ!
Ειπωθηκε απο στομα πολιτικου της Ελληνικης βουλης
η Αληθεια!
ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!
ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ!
Κατι ηξερα που τις εχω ΕΤΟΙΜΕΣ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΕΣ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΕΣ!
ΠΟΘΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ….ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ!
ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ!
( Αυτο το διαστημα γινονται τα τελικα σεμιναρια …ωστε να δουλευουν αψογα την ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ!)
ΜΑΧΗΤΗΣ είπε
κατι μου λεει οτι εντος του 2012 ,
θα δοθει το Συνθημα..
ΟΛΟΙ ΚΑΤΩ!
ΠΙΑΣΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ!
ΟΔΗΓΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΓΟΥΔΗ!
ΚΡΕΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ!
(και επειδη καποιοι πολυ αγριεμενοι θα θελουν να πεταξουν τα πτωματα των προδοτων ..στα ΟΡΝΙΑ …δεν θα τους αφησουμε…
ειμαστε αγριεμενοι αλλα παντα ..πολιτισμενοι…
Θα θαφτουν σε αγνωστο σημειο …αλειτουργητοι!
Επειδη ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΨΑΝ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΘΕΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΙΣ ΤΟΥΣ , ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΞΙΕΣ..
ΠΙΣΤΕΨΑΝ ΚΑΙ ΥΠΑΚΟΥΣΑΝ ΣΕ ..ΞΕΝΟ ΘΕΟ.)
ΑΡΕΥΣ είπε
ΜΑΧΗΤΗ, μέχρι τώρα λέγαμε, Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ.
Τώρα όμως επιτάσσεται να λέμε, ΗΓΓΙΚΕΝ Η ΩΡΑ.
ΗΓΓΙΚΕΝ Η ΩΡΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΠΕΔΙΟΝ ΔΟΞΗΣ ΛΑΜΠΡΟΝ ΜΑΣ ΑΝΑΜΕΝΕΙ.
Modestus είπε
Με τι; Με τα γιαούρτια; Αν δεν πάρουμε όπλα αυτοί θα έχουν τους πραιτωριανούς με τα δικά τους όπλα για να μας κρατούν μακριά. Το 120 εφαρμόζεται δια των όπλων μόνο διότι μέχρι τώρα με λόγια και διαμαρτυρίες δεν καταλαβαίνουν.
ΑΡΕΥΣ είπε
Ειλικρινά πιστέυω ότι μπορούμε να τους ανατρέψουμε χωρίς ένοπλη εξέγερση. Αν παρ’ όλα αυτά δεν γίνει τίποτα, ε τότε ας είναι. Η οργάνωση όμως πρέπει να προυπάρχει γιατί αλλιώς διακυβεύονται πολλά. Το σύστημα έχει εμπειρία στο να οδηγεί λαϊκα, εθνικοαπελευθερωτικά κινήματα σε κοινωνικό κανιβαλλισμό και είναι ηλίου φαεινότερο, ότι πρέπει να τον αποφύγουμε. Ακόμα και όταν τους ανατρέψουμε θα πρέπει να διασφαλίσουμε τα κεκτημένα.
Επίσης μην περιμένεις να παρακινήσω τον κόσμο να πάρει τα όπλα, ειδικά σε ένα δημόσιο χώρο όπως το παρών ιστολόγιο. Πρέπει να σεβαστούμε και αυτούς που μας παρέχουν αυτόν τον χώρο για να επικοινωνούμε.
Κάνε το κουμάντο σου εσύ και αν έρθει εκείνη η ώρα, καλώς να ορίσει.
Κόριννα είπε
Μαχητὴ,
ἔχουμε τὸν Καιάδα τόσους αἰῶνες ἀχρησιμοποίητο.
Ὁ καιρὸς ἦρθε νὰ φανῆ χρήσιμος.
athamas είπε
κανε την συγκετρωση στο συνταγμα ρεεεεεεεε
ΚΥΠΑΤΖΗΣ είπε
EEEETS. EEEETS. Να γίνει της τρελλής.
parisp είπε
Το κίνημα των αγανακτισμένων απέτυχε παταγωδώς όχι γιατί ήταν αδιάφορο αλλά γιατί δεν είχε έναν ηγέτη να το πάει ποιό πέρα.Στην προκειμένη περίπτωση ο Καμμένος ειναι ο άνθρωπος που έχει το προφίλ του ηγέτη ασχέτως πολιτικού χρωματισμού που μπορεί να έχει ο καθείς.Και το λέω αυτό γιατί πολύ απλά πιστεύω ότι το 70% και άνω του εκλογικού σώματπος πλέον δεν βλέπει με κομματικά γυαλιά. Και όλοι πλέον πρέπει να ψηφίζουμε με κριτήριο όχι τι είμασταν όλα αυτά τα χρόνια και τι κάναμε αλλά το που θέλουμε να πάμε, Η επιλογή μας πλέον ειναι καθοριστική στις επικείμενες εκλογές γιατί κάποια στιγμή αναγκαστικά γιαυτους θα γίνουν. Ο Καμμένος δίνει την εικόνα πολιτικού που τουλάχιστον κόπτεται για τον κόσμο, Γιατί??? Δεν ξέρω. Μπορεί ρε παιδί ,μου ναι πατριώτης. Δεν αποκλείετια μέσα σε τόσους απατεώνες να υπάρχει και ένας άνθρωπος που έχει αγνές προθέσεις. Συν τοις άλλοις πάντοτε φώναζε. Απλά όλοι εμείς και αναφέρομαι σε όσους δεν υποστήριζαν τότε ΝΔ (βάζω και την αφεντιά μου μέσα) τον θεωρούσαν από γραφικό έως δεν ξέρω τι και δεν του έδινε κανείς σημασία. Αποτελεσμα όλα αυτά που έλεγε και φώναζε είχανε βάση. Ούρλιαζε από την δεκαετία του 90 για όλα αυτά. Για τον ΣΗμίτη για τον Παπαδήμο και όλο το σκυλολόι. Αλλά εμείς τότε είμασταν χαρούμενοι με τα ευρά μας. Τώρα που την φάγαμε φάχνουμε για σωσίβιο. Εκείνος ακόμα το δίνει (μόνος του πλέον εκτός ΝΔ). Στο χέρι μας ειναι να το φορέσουμε.
Απλά πλέον απαιτείται δράση και απο εκείνο εκτός ΝΔ με την σύσταση νέου πολιτικού φορέα. Και το σημαντικότερο εινια να βρεί συνεργάτες να τον ακολουθήσουν. Από όλους τους χώρους. Γιατί το κλείδί ειναι εκεί και το ξέρει και ο ίδιος.
Χρειαζετε ομάδα και όχι ένας μόνος του. .
Κωνσταντίνα είπε
Και μάλιστα ήρθε και ο καιρός όλοι τους να δείξουν με πράξεις τι πιστεύουν και όχι με λόγια – βλέπε Βελόπουλος που άλλα λέει και άλλα ψηφίζει!
NIK KARAS είπε
ΤΑ ΛΕΕΙ ΤΑ ΛΕΕΙ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΑΝ ΑΛΛΑ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ. ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ;
Διηνεκης είπε
Ο Καμμένος είναι σε απόλυτη σύμπνοια με τον Σαμαρά τα έχουν συμφωνήση ρε παιδι μου να σας το πω αλλιώς γιαυτο ορισμένοι να προσέχουν τα περί προδότης κ´ τα λοιπά γιατί στο τέλος θα κάνουν πάλι μια Ωραία κολωτουμπα
Νικος είπε
Ισως να εχεις δικιο.
Εγω ομως πιστευω και απο τους 300…………τον Καμμενο.
Εσυ διαλεξε καποιον αλλο αν θες να πληροφορεισαι. Το Μοσιαλο φερυπειν.
peri majestic είπε
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Ευάγγελος Αργύρης): Κύριε Καμμένο, οι διακόσιες πενήντα οκτώ ψήφοι της Βουλής δεν είναι Goldman Sachs
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Ευάγγελος Αργύρης): Να προσέχετε τους χαρακτηρισμούς.
Mιλαει ο ΑΡΓΥΡΗΣ!!! Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ!!!!!!!
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΟΛΟ ΓΙΑ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΜΙΛΑΕΙ……..
peri majestic είπε
O TΡΑΜΠΟΥΚΟΣ ΑΡΓΥΡΗΣ ΜΕ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΜΑΤΙΑ……ΑΚΟΜΑ ΤΟΝ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ…..
Ιωαννης Μ είπε
να προσεξεται μονο κυριε Καμμενε ,
τι ανθρωπους θα εχεται διπλα σας ,
διοτι η ιστορια μας εχει αποδειξει οτι
αυτος ο τοπος εκτος απο τους ιθαγενεις Εφιαλτες,
ειναι γεματος φιλο……βαλε οτι θελεις
Against New World Order είπε
Πάνο,
θα ξεκαθαρίσεις από την αρχή ότι οι άνθρωποι που θα είναι δίπλα σου
1. δεν θα ανήκουν στην μασονία, Lyons, Rottary
2. δεν θα είναι αλλόθρησκοι, εβραίοι κλπ
3. θα έρθουν δίπλα σου για να υπηρετήσουν την Ελλάδα
4. αν κάποιος προδώσει θα τρώει αμέσως ξύλο από τους υπόλοιπους
Ιωαννης Μ είπε
και πολλους αγνωστου καταγωγης
IRENE D. είπε
Πού και πώς θα ενεργοποιηθεί το αρθ.120? Θέλουμε λεπτομέρειες. Προσπαθώ στα παιδιά μου να δείχνω χαρούμενη, τα βράδια όμως τρελαίνομαι. Τους σιχαίνομαι δεν θέλω να υπάρχουν. Πρέπει να τους διώξουμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
parisp είπε
Καλή ερώτηση γιατί και εγώ έχω την ίδια αποροία και τις ίδιες ανησυχίες
Διηνεκης είπε
Σου έχω τι λύση μπες στο πρώτο Fight Club που θα βρεις μπροστά σου κ´ άρχισε να βαρας θα νιώσεις καλύτερα πίστεψε με το κάνω χρόνια
Antonis Skrikakis είπε
Φωνή βοώντος …δυστυχώς!
Antonis Skrikakis
Δημητρης Κουγιας είπε
Πανο,
κανε κομμα. ΚΑΝΕ ΚΟΜΜΑ
ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΠΟΣΟΙ ΘΑ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ
πολιτης είπε
κε καμμενο ευγε .ειμαστε μαζι σου.συνεχισε ακαθεκτος………
ΑΡΕΥΣ είπε
Και επειδή τείνει να γίνει επιδημία, σας ικετέυω. Μην κάνετε το λάθος που κάναν οι πρόγονοι μας και δεν μπόρεσαν να εδραιώσουν το αποτέλεσμα των αγώνων τους. Το λάθος που έκαναν ήταν να βασίζονται υπέρ του δέοντος στους ηγέτες τους. Για διάφορους λόγους αυτή είναι συνταγή για αποτυχία. Οι ηγέτες, χρηματίζονται, εκβιάζονται, απειλούνται, “εξαφανίζονται”, ή αποδυκνείονται λίγοι, ακόμα και αν έχουν τις καλύτερες των προθέσεων. Στην περίπτωση του Καμμένου τώρα. Εγώ πιστεύω ότι είναι γνήσιος ΕΛΛΗΝ, τίποτα άλλο δέν χρειάζεται να πώ. Τότε έχουμε υποχρώση να τον προστατέψουμε και να μην τον εκθέσουμε σε αχρείαστο κίνδυνο. Πώς; Να γίνουμε όλοι Καμμένοι, να μην ξέρουν οι δωσίλογοι και οι εχθροί που να πρωτοκοιτάξουν. Να ξέρουν ότι θα πρέπει να μας ξεκάνουν όλους για να ξεμπερδέψουν με εμάς.
Εγώ το μόνο που θέλω να πώ στον Πάνο, είναι να αφήσει κατά μέρους τις όποιες βλέψεις για νέο εκλογικό σχηματισμό, δέν υπάρχει χρόνος, άλλωστε το είπε και ο ίδιος. Πρέπει να ανατραπούν τώρα. Αυτό που του ζητάω είναι να αποτελέσει την θρυαλίδα και αυτό επειδή είναι αναγνωρίσιμος και γεινικά αποδεκτός από την συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων. Αρκεί ένα απλό διάβημα πρός όλον τον Ελληνικό λαό, και συννενόηση με τα κινήματα που είναι ενάντια τουλάχιστον στην υπογραφή της δεύτερης δανειακής σύμβασης. Τα συνδικάτα θα ακολουθήσουν θέλουν δεν θέλουν, ούτως ή άλλως κάποιοι απεργούν τώρα που μιλάμε.
Κάλεσε τον λαό σε αντίσταση, επίσημα, αποχώρησε από την κατοχική βουλή και πάμε όλοι σε γενική παράλυση του κρατικού μηχανισμού. Ακόμα και με λευκή απεργία τους ρίχνουμε. Καταλήψεις σε χώρους εργασίας, δημόσιες υπηρεσίες, δεν θέλει και πολυ ο κόσμος να οργανωθεί. Καλή εποχή και για τους αγρότες να βγούν στους δρόμους. Από το να πηγαίνουμε στις πλατείες χωρίς ούτε κάν αμυντικό εξοπλισμό και να μας πνίγουν στα χημικά, μπορούμε να τους διασπάσουμε σε όλη την επικράτεια, τι θα κάνουν. Δέν μπορούν να ελέγξουν κάθε γειτονιά ακόμα και στα μεγάλα αστικά κέντρα. Εσείς νομίζετε ότι στην επαρχία η κατά τόπους αστυνομία θα κοπανιέται με αυτούς που πίνουν καφέ κάθε μέρα; Ή ότι ο στρατός θα επιτρέψει καταστολή από ξένες δυνάμεις εις βάρος των Ελλήνων;
Πάμε ένα καλό ντού να τελειώνουμε….
ΑΡΕΥΣ είπε
Πρός επιβεβαίωση των όσων λέω. Δεν το είχα ξανακούσει.
stavros είπε
συμφωνω ΑΡΕΥΣ, χρειαζεται εξυπνη αντιδραση γιατι αλλιως θα μας πνιξουν στα χημικα, οπως λεει κι ο Πανος μετά το ενατο λεπτο στο παραπανω βιντεο
χαιρομαι που δεν μιλαει για αλλο ενα κομμα…τα οργανα του συστηματος, οι επαγγελματιες πολιτικοι κι οι εκτος συστηματος αλλα χλιαροι, ασχολουνται με τις εκλογες…τοτε θα ειναι αργα
ναι τα συνδικατα θα συμμετασχουν, αν ριξουν πρωτα στη θαλλασσα τους εργατοπατερες…αλλα βλεπεις κι εδω ποσο πολυ ασχολουνται ακομα με τα κομματα τους…γι΄αυτο αλλωστε γιναν τα κομματα, για να διαιρουν και να παραμυθιαζουν το κοσμο
αλλα και ποσες επιθεσεις εχει να δεχτει ο Πανος, τις περισσοτερες ισως απο συναγωνιστες ακομη και χωρις εισαγωγικα…φαινεται ομως να το λεει η καρδια του…χρειαζεται ενας μπροσταρης, εστω να βγει μαζι με αλλους 2-3 να κανουν ενα διαγγελμα για να ξεκινησει…και μετα την ευθυνη θα εχουν οι υπολοιποι, ηδη εχει κανει πολλα ο Πανος
ΑΡΕΥΣ είπε
Οι ηγεσίες των συνδικάτων εισπράτουν ότι και το πολιτικό σύστημα. Την πλήρη απαξίωση. Τρανή απόδειξη οι πλατείες. Κανένα κόμμα ή συνδικάτο δεν κατάφερε ποτέ, να κατεβάσει τόσο λαό, τότε κλονίστηκε σύσσωμο το λεγόμενο σύστημα και σχεδόν κατέρευσε την 28η Οκτ. Ναι κατέστειλε το “κράτος”, ναί έδρασε το παρακράτος, ναι κάποιες πλατείες καπελώθηκαν από αριστερές παραφυάδες της πέμπτης φάλαγγας με σκοπό τον αποπροσανατολισμό, αλλά ο κόσμος κατέβηκε. Και μέσα από εκείνες τις ζυμώσεις κατάλαβε ότι πρέπει να οργανωθεί και να κατέβει με συγκεκριμένα πολιτικά αιτήματα, ενωμένος, μακριά από τα κόμματα της κατοχικής βουλής, μόνο με την Ελλάδα στην καρδιά. Με άμεσο πρόταγμα την απελευθέρωση της πατρίδας. Οι περισσότεροι πλέον μιλάνε για καθαρό εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα. Είναι η πρώτη φορά που η εκκλησία φαίνεται να δραστηριοποιείται πέρα από συσίτια. Η πλειοψηφία το έχει καταλάβει, και τώρα ψάχνεται πώς να οργανωθεί. Τώρα όμως πρέπει να βιαστούμε γιατι τα περιθώρια στενεύουν.
Όσο για το πόσο συνειδητοποιημένος είναι ο λαός, δείτε την εκδήλωση στην εστία πατερικών μελετών και την ανταπόκριση του κοινού.
babis είπε
Αναμένω μια πολιτική λύση με συμμετοχή του κου Καμένου. Αλλιώς μιλάμε για εμφύλιο ίσως. Σίγουρα ακραία πράγματα…
Ioustinianos είπε
Μπράβο στον κ. Καμμένο.
Τέτοια άτομα μπορούν να σώσουν την Ελλάδα.
Καθαρά.
Χαρουλα είπε
ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ
Skatofagos είπε
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΟΦΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΝΗ ΣΟΥ ΤΑ ΣΚΕΦΤΙΚΕΣ;
eirini είπε
σ’επιασε τρεμουλο Χαρουλα.!!!!!!!!!!!
Kermit είπε
τώρα που το αφεντικό της έγινε ρόμπα με τους γκάνκστερς?
Nikos Giannou είπε
Eνω ο κομανετσης σου τι ειναι των εργων?
clio είπε
Χαρούλα μήπως πάσχεις από:
· ΠΑΡΑΝΟΕΙΔΗΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ
· ΣΧΙΖΟΕΙΔΗΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ
· ΣΧΙΖΟΤΥΠΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ
· ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ
· ΜΕΤΑΙΧΜΙΑΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ
· ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ
· ΝΑΡΚΙΣΣΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ
· ΑΠΟΦΕΥΚΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ
· ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ
· ΨΥΧΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΜΑΡΙΑ είπε
Πρόσθεσε καί τό: ΚΑΛΟΠΛΗΡΩΜΕΝΗ…..καί εἶσαι μέσα!
ΝΕΜΕΣΙΣ είπε
Προσθέτω στην παρέμβαη της Χαρούλας με την οποία συμφωνώ.
ΚΕΝΟΛΟΓΙΕΣ που προσποιούνται τις Καινολογίες! Δυστυχώς η ελπίδα του νέου εκπροσωπείται από τα φθαρμένα υλικα του περελθόντος (18 χρόνια βουλευτής). Ο ορισμός της απόλυτης απελπισίας είναι η πεποίθηση ότι περί ου πολιτικός θα σώσει τη χώρα.
Κωνσταντίνα είπε
Γιατί δε συνεργάζεσαι με το Πατριωτικό Μέτωπο και άλλους τέτοιους, τόσες οργανώσεις έχουν ήδη έτοιμες. Εδώ χρεάζεται επανάσταση και γρήγορα όπως λες κι εγώ σε πιστεύω.
Νικολέττα Α. Πουλακίδα είπε
δεν μου αρέσουν οι αναφορές σε ισραηλινές και ρώσικες εταιρείες.
μα καθόλου όμως.
σίγουρα λοιπόν δεν θα κουβαληθώ αν τελικά βγει απο την βουλή και πει νέο κόμμα. θα έχω συνειδησιακό πρόβλημα με τέτοιες αναφορές να έχουν ειπωθεί σε τέτοιο λόγο.
clio είπε
Σεβαστή η γνώμη σου,δεν σε χρειαζόμαστε,είμαστε πάρα πολλοί που τον πιστεύουμε.Εξ άλλου η Ελλάδα δεν νομίζω να έχει τέτοιες δυνατότητες για την εξορυξη του ορυκτού πλούτου,όμως μια σύμβαση που θα υπογραφεί πρέπει να κοιτάζει το συμφέρον της Ελλάδας και όχι των άλλων χωρών.
Χρειάζεται μεγάλη προσοχή και η υπογραφη να μπει από Έλληνες πατριώτες και όχι από πουλημένους μιζαδόρους.
Νικολέττα Α. Πουλακίδα είπε
μην με χρειαζόσαστε αλλά προς τι το ύφος; έχουμε άλλα τώρα; πριν Σαμαράς έκανε τζιζ ο αντίλογος τώρα ο Καμμένος; ήμαρτον πια!
ας είστε πάρα πολλοί, σας είπε κανείς να μην είστε, ή έδειξα εγώ ότι δεν ξέρω οτι είστε τουλάχιστον αρκετοί; βρείτε ένα κόμμα φτιάχτε το με ηγέτη όποιον θέλετε.
κι ελπίζω να βγουν σε καλό οι προσπάθειές σας. όμως πριν σας αφήσω Clio,
“Την ώρα που έρχεται η ισραηλινών συμφερόντων εταιρεία Delek μαζί με τη ρωσική εταιρεία Gazprom και σας προτείνουν εξόρυξη πετρελαίου νότια της Κρήτης -που το λέει ο ίδιος ο Μανιάτης- χωρίς έρευνα, με δικά τους έξοδα, που θα λύσουμε το πρόβλημά μας, αντί να πείτε «ναι» κατ’ ευθείαν και να έχουμε την ασφάλεια του ρωσικού στόλου νότια της Κρήτης, του αμερικανικού στόλου και της ισραηλινής πολεμικής αεροπορίας, περνάτε την περιουσία του ορυκτού πλούτου σε ένα μόρφωμα που έχετε δημιουργήσει, για να το κατασχέσουν αύριο τα αφεντικά σας, της τρόικα, της κ. Μέρκελ, του Δ’ Γερμανικού Ράιχ! Αυτό είναι εθνική προδοσία, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι. Ξέρω ότι δεν ιδρώνει το αυτί κανενός.”
τι σημαίνει “ναι” κατευθείαν στο οποίο βλέπω κανείς δεν κάνει την παραμικρή νύξη;
χρειαζόμαστε ουδετερότητα σε αυτά που σχεδιάζουν χρειαζόμαστε να ξεφύγουμε από τους προβολείς που έχουν στρέψει επάνω μας γιατί πέραν της υποθεσούλας μας έχουν κι άλλες πολύ μεγαλύτερες με τις οποίες θα ασχοληθούν σύντομα = ας κάνουμε κάτι να ασχοληθούν με άλλες υποθεσούλες μέχρι να ασχοληθούν με τις υποθεσάρες τους, όχι με μας! και ζητούνται στόλοι -αν είναι δυνατόν- και αεροπορίες εθνών που θα μπλέξουν τα μπούτια τους later να προστατεύουν τον ορυκτό πλούτο;; τελικά που πάει η ελληνική νοημοσύνη αν όχι περίπατο, όσο ο ελληνικός λαός κάθεται θεατής στο “παρολιγον να πτωχεύσουμε αλλά ευτυχώς δεν έγινε μας βγάζουν τα πετρέλαια” και “παρολίγον να πλουτίσουμε γιατί τα κρατάνε για την πάρτη τους και για τα χρέη μας” και παραλίγο να είμαστε ουδέτεροι αλλά μιας και τους κουβαλήσαμε… ή το “παρολίγο να γίνουμε ξανά ένα έθνος αξιοσέβαστο κι όχι ένα προστατευόμενο προτεκτοράτο όμως την κάτσαμε την δικομματική βαρκα…”
εγώ βλέπω πλάνη σε όλα αυτά. πλάνη που εξαρτήθηκε πολύ από το ότι το πλάνο τελικά δεν το μεγάλωσε κάποιος που θα σας έπειθε λόγω θέσης και προβολής, αρκετά.
STAVROS είπε
(Χειροκροτήματα από την πτέρυγα της Νέας Δημοκρατίας)
ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΕΖΕΤΕ ΡΕ;
ΠΑΝΟ ΔΩΣΤΑ ΟΛΑ – ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
ΓΡΑΨΤΟΥΣ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑ – ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ
Kastoria-Makedonia είπε
ΠΑΝΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ, ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΜΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ. ΣΑΚΗΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Nikos Giannou είπε
Aντε ρε καμμενε συνασπισου με τον καζακη και τους υπολοιπους αντιμνημονιακους και φτιαξτε ενα ΕΥΡΩΣΚΕΠΤΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ με βασικες αρχες
Μονερη διαγραφη χρεους μεσω οηε
Διωξιμο τροικας
Επιστροφη στη δραχμη
Διακρατικες συμφωνιες για την εκμεταλευση του ορυκτου μας πλουτου με ρωσια , ισραηλ
Θοδωρής είπε
Με τις απόψεις του Καζάκη δεν θα έλεγα ότι διαφωνώ. Έχω όμως μια επιφύλαξη σε ό,τι αφορά την αναγκαιότητα επιστροφής στη δραχμή. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχω κολλημα με το Ευρώ, το κρίσιμο ζήτημα είναι άν εντός Ευρωπαϊκης Ένωσης θα μπορέσει ένα κράτος να κάνει ανεξάρτητη οικονομική πολιτική, με την οποία θα μπορέσει να μπει σε τροχιά ανάπτυξης. Δηλαδή αν είναι να παραμείνουμε στην Ευρωπαϊκή Ένωση είτε με Ευρώ είτε με δραχμή δεν ξέρω αν θα μπορέσουμε να εφαρμόσουμε αναπτυξιακή πολιτική.
Αν θέλει κάποιος ας σχολιάσει.
Αμετανόητος είπε
Με αυτήν την Ε.Ε. και την ΕΚΤ, δραχμή 1000%.
Με άλλη Νομισματική δομή, το συζητάμε για Ευρώ…
ΕΥΡΩΖΩΝΗ: ΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΤΟΥ ΜΟΝΕΤΑΡΙΣΜΟΥ
Του MARCELLO DE CECCO*
Εδώ και πάνω από δύο χιλιάδες χρόνια, το νόμισμα είναι ένα από τα κυριότερα εργαλεία της εθνικής κυριαρχίας, καθώς το θέτουν σε κυκλοφορία αρχές και κυβερνήσεις είτε άμεσα είτε μέσω μιας κεντρικής τράπεζας και χρησιμοποιείται από αυτές για να χρηματοδοτεί τις δαπάνες τους, με μια μορφή «φορολόγησης χωρίς πολιτική αντιπροσώπευση», όπως την αποκαλούσαν οι οργισμένοι πρωταγωνιστές της Αμερικανικής Επανάστασης του 1776.
Το νόμισμα χρησιμοποιήθηκε επομένως για μια δόλια φορολογική καταπίεση ελάχιστα υποκείμενη σε πολιτικό έλεγχο, επειδή δεν έπληττε επιμέρους ομάδες πολιτών αλλά τον πληθυσμό γενικά, δεδομένου ότι όλοι χρησιμοποιούν το νόμισμα για να συναλλάσσονται, να πληρώνουν και να αποταμιεύουν.
Το ευρώ είναι το πρώτο πείραμα στην ιστορία ενός νομίσματος στον εκδότη του οποίου, δηλαδή στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, απαγορεύεται από το καταστατικό η αγορά ομολογιακών τίτλων που εκδίδουν τα ίδια τα κράτη. Αυτός ο κανόνας επιβλήθηκε στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα προκειμένου να αποφευχθεί το ενδεχόμενο τα ενάρετα κράτη να πληρώνουν, μέσω της ΕΚΤ, τα ελλείμματα των κρατών που δεν είναι δημοσιονομικά ενάρετα.
Αν αυτός ο κανόνας τηρείται, τότε το δημόσιο χρέος κάθε κράτους οφείλουν να το διαχειριστούν μόνον με οικονομικά μέσα που υπάρχουν στο δημόσιο ταμείο του εν λόγω κράτους, δηλαδή με φορολογικά και όχι με νομισματικά μέσα.
Εδώ έγκειται η πιο επαναστατική ανανέωση που εισήγαγε η ευρωπαϊκή νομισματική ένωση, ανατρέποντας μια πρακτική που ίσχυε επί πολλούς αιώνες. Τα κράτη-μέλη έχουν εθελούσια απαρνηθεί τη νομισματική τους κυριαρχία.
Δεν θα μπορούσε να τους την προμηθεύσει ούτε και μια υποθετική ομοσπονδιακή ευρωπαϊκή κυβέρνηση, αν δεν αλλάξει ριζικά η νομισματική φιλοσοφία που ενέπνευσε τη Συμφωνία του Μάαστριχτ. Οταν, με εκείνη τη συμφωνία, δημιουργήθηκε η ευρωπαϊκή νομισματική ένωση, ένας άγγλος οικονομολόγος, ο καθηγητής Αλαν Γουόλτερς, σύμβουλος της Μάργκαρετ Θάτσερ, εξέφρασε τον σκεπτικισμό του για τη χρονική διάρκεια της μελλοντικής ένωσης, λέγοντας ότι δεν είναι δυνατόν πρόσωπα με διαφορετικά αναστήματα να ντύνονται με ρούχα ενός και μοναδικού μεγέθους («One size cannot fit all»).
Τα πρώτα δέκα χρόνια εμπειρίας της ευρωζώνης φαίνονταν να τον διαψεύδουν, επειδή η παραδοσιακά ισχυρή χώρα, η Γερμανία, χρειαζόταν επί μακρόν μιαν επεκτατική νομισματική πολιτική, για να αντιμετωπίσει την αύξηση των δημόσιων δαπανών που προκλήθηκε από την ένωση με την Ανατολική Γερμανία. Οι γερμανικές ανάγκες, μαζί με τις γαλλικές, θα οδηγήσουν το 2003 ώς το σημείο να ζητηθεί μια χαλάρωση του Συμφώνου Σταθερότητας, της δέσμευσης δηλαδή να συγκρατούνται τα δημόσια ελλείμματα στο όριο του 3% του ΑΕΠ (δέσμευσης που αναλήφθηκε από τα κράτη-μέλη της ευρωζώνης επειδή απουσίαζε η δημοσιονομική ολοκλήρωση, που θα έπρεπε να συνοδεύει τη νομισματική ολοκλήρωση η οποία επιτεύχθηκε με το ευρώ).
Σε αυτές τις συνθήκες φθηνού νομίσματος το ένδυμα ταίριαζε και στις παραδοσιακά ασθενέστερες χώρες, όπως η Ιταλία, η Πορτογαλία, η Ισπανία, η Ελλάδα, η Ιρλανδία, το Βέλγιο. Παρά τους νέους κανόνες σχετικά με τη διαχείριση των εθνικών δημόσιων χρεών, η νομισματική πολιτική που απαιτούσε τότε η Γερμανία πολύ ρητά, μέσω του υπουργού Λαφοντέν, συνέβαλε στη διόγκωση σε ορισμένες χώρες της ευρωζώνης μιας φούσκας στην αγορά ακινήτων παρόμοιας με εκείνη που δημιουργούνταν τα ίδια χρόνια στις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς και στην υπερχρέωση χωρών με μεγάλα δημόσια ελλείμματα, όπως η Ελλάδα, η Ιταλία, το Βέλγιο. Η έλευση στην Ευρώπη της τρομερής αμερικανικής οικονομικής κρίσης, το 2008-09, υποχρέωσε τα κράτη της ευρωζώνης να διασώσουν εκείνες τις ευρωπαϊκές τράπεζες που είχαν μετάσχει στην αμερικανική χρηματοπιστωτική κερδοσκοπία ή είχαν προκαλέσει με εύκολα δάνεια κερδοσκοπικές φούσκες στις χώρες τους.
Το κόστος αυτών των διασώσεων επιβάρυνε εξ ολοκλήρου τα δημόσια οικονομικά κάθε χώρας. Σε αυτό το σημείο, η πιστωτική φερεγγυότητα των κυβερνήσεων της ευρωζώνης έπρεπε να επιφορτιστεί με το βάρος των νέων δεσμεύσεων. Και επειδή ακόμη και οι πιο ισχυρές και δημοσιονομικά σχετικά πιο ενάρετες χώρες, όπως η Γερμανία και η Γαλλία, έχουν δημόσια χρέη μεγάλα και πολύ διασκορπισμένα στις διεθνείς αγορές, άρχισε ένας αγώνας δρόμου για να κρατήσουν ψηλά τη δική τους οικονομική φερεγγυότητα, ακόμα και προσπαθώντας να χαμηλώσουν τη φερεγγυότητα των άλλων. Διερράγη έτσι η σύγκλιση μεταξύ των αποδόσεων των κρατικών ομολόγων των διάφορων χωρών του ευρώ και η τάση προς τη διαφοροποίηση επιδεινώθηκε, όταν αποκαλύφθηκαν οι συνθήκες οιονεί χρεοκοπίας στις οποίες είχε οδηγήσει την ελληνική οικονομία η συντηρητική κυβέρνηση Καραμανλή.
Θα κατορθώσει η δομή του ενιαίου νομίσματος να αντισταθεί στις φυγόκεντρες τάσεις που εκδηλώθηκαν για τους λόγους που προανέφερα; Πιθανόν οι ισχυρές αντιστάσεις που εκδηλώνονται από τη γερμανική κυβέρνηση (την οποία ακολουθεί και η γαλλική κυβέρνηση) στο να προσφέρει βοήθεια στην Ελλάδα θα μετριαστούν από τη συνειδητοποίηση της πιθανότητας ότι, αν παρατεντώσουν το σκοινί εναντίον της ελληνικής κυβέρνησης, μπορεί να διαλύσουν πρώτα το ευρώ και έπειτα ακόμη και την ενιαία ευρωπαϊκή αγορά των εμπορευμάτων, στην οποία οι γερμανικές επιχειρήσεις πουλούν μεγάλο μέρος της παραγωγής τους.
Παραμένει ωστόσο το αρχικό πρόβλημα του ενιαίου νομίσματος, το ότι είναι δηλαδή ένα νόμισμα χωρίς ένα κράτος, επειδή αυτή ήταν η βούληση των συνιδρυτών του. Μόνον προωθώντας την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση, δηλαδή δημιουργώντας ένα ομοσπονδιακό ή συνομοσπονδιακό κράτος και συνδέοντάς το με το χωρίς ιθαγένεια νόμισμά μας, μπορούμε να βγούμε θετικά από το αδιέξοδο στο οποίο ο δογματικός μονεταρισμός, που ενέπνεε τους πιο ισχυρούς από τους δημιουργούς του ευρώ, έχει ρίξει ολόκληρη την Ευρώπη.
* Καθηγητής Οικονομικής Ιστορίας στη Scuola Normale Superiore της Πίζα. Το άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση από την «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία» (20/11/2011).
ΑΡΕΥΣ είπε
Ασχέτως αν συμμετέχεις σε εμπορικές ενώσεις ή συνεργασίες δεν πρέπει επ’ ουδενί λόγο να μην έχεις εθνικό νόμισμα. Νομισματική ένωση, ακόμα και αν υπάρχουν οι καλύτερες των προθέσεων, σημαίνει δημοσιονομική ένωση δύο διαφορετικών λάων, πράγμα αδύνατο. Αλλιώς ζεί ένας λαός και έχει άλλες ανάγκες από τον άλλο. Η εθνική κυριαρχία μιας χώρας εξαρτάται και από την οικονομική της ανεξαρτησία. Νομισματική, πιστωτική και δημοσιονομική πολιτική, πρέπει να ελέγχεται πλήρως από το κράτος, δηλαδή εμάς, όχι από άπληστους τραπεζίτες και πολυεθνικές ληστοσυμμορίες. Πρέπει να το καταλάβουμε αυτό και για τώρα και για το διηνεκές. Θα πρέπει να μπεί στο νέο σύνταγμα και να εξηγεί γιατί δεν πρέπει ποτέ οι τραπεζίτες, ντόπιοι ή ξένοι, να πάρουν τον έλεγχο του νομίσματος.
EΔ είπε
Προκαλουμε με ατακτη χρεοκοπια τη διαλυση του Ευρω και γυρναμε ησυχα ησυχα ολοι μας σε εθνικα νομισματα.
Δεν αναγνωριζουμε το χρεος,τους περναμε απο λαικα δικαστηρια,αλλαζουμε Συνταγμα.
Ξαναρχιζουμε εντιμα απ την αρχη.
dimitris είπε
Η δικογραφια για την ΕΛ.ΣΤΑΤ θα παει στον Αρειο Παγο σημερα και απο εκει στη Βουλη
ΒΟΜΒΑ: Ο οικονομικός εισαγγελέας Πεπόνης ζητά από τη Βουλή να διερευνήσει τυχόν ΠΟΙΝΙΚΕΣ ευθύνες των Παπανδρέου – Παπακωνσταντίνου! « ww είπε
[...] [...]
ΒΟΜΒΑ: Ο οικονομικός εισαγγελέας Πεπόνης ζητά από τη Βουλή να διερευνήσει τυχόν ΠΟΙΝΙΚΕΣ ευθύνες των Παπανδρέου – Παπακωνσταντίνου! « ww είπε
[...] [...]
GAVROS είπε
ΠΑΝΟ ΔΙΚΑΙΟΝΕΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΟΘΗΚΕ ΠΡΟΧΩΡΑ Η ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΓΕΟΡΓΑΝΤΑ ΤΗΣ ΕΛ.ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΥΠΥΡΕΣΙΑΣ .ΠΡΟΧΩΡΑ ΠΑΝΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
MK είπε
ΠΡΙΝ λίγο ανέβηκε στο ΑΝΤΙ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ,
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ του anti-ntp.net: Μεσολαβητής επιχειρηματία ο Τέλλογλου;
http://anti-ntp.blogspot.com/2012/01/anti-ntpnet.html
Ιωάννης Παπακώστας είπε
Αυτή η εσχάτη προδοσία δεν μπορεί αλλιώς να ξεπλυθεί παρά μόνο με αίμα… Αφήστε τις δικογραφίες τις μηνύσεις και τ΄ άλλα ευτράπελα των κομματικών μηχανισμών. Η προδοσία του ελληνισμού δεν μπορεί αλλιώς να τιμωρηθεί παρά μόνον με θάνατο. Δεν μιλάμε για εγκλήματα του κοινού ποινικού δικαίου, αλλά για εγκλήματα κατά της ύπαρξής μας και κατά της ιστορίας μας.
Διγενής Ακρίτας είπε
Νομίζω ότι η νόμη λύση ειναι η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑΚΙ
με απλά λόγια, να καταλάβουν οτι Εβραίοι, και κλεφτοκοτάδεςψευτοέλληνεςΠΡΟΔΟΤΕΣ-λαμόγια μας παίρνουν την χώρα.
το σόι μου δυσκολεύτηκα να το ξυπνήσω, νομίζω τα κατάφερα
ΠΑΝΟ θεωρώ οτι ξέρεις καλύτερα απο τον καθένα πώς θα οργανωθείς περαιτέρω,
ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ, δέν περισεύει κανείς που θέλει ή/και μπορεί να συνειδητοποιήσει το τί γίνεται, και τί πρέπει να γίνει δηλ Επανα-Συνταγματοποίηση της χώρας
Σοφία είπε
Πανο πάρε τον Τόμπρα τον Νούλα και τον Δημήτρη Αντωνίου, πάρε και τον ΠΠ και φτιάξτε κόμμα να τελειώνουμε.
Το πιο εξοργιστικό είναι ότι τους λέει τόσο σοβαρά πράγματα και δεν ιδρώνει τ’ αυτί τους.
Θα πουν “ναι” οι μεν της πιάτσας γιατί τα έχουν πιάσει χοντρά από τα τροϊκανά σκουλήκια και τα αφεντικά τους ενώ οι γαρνιτρούρες και κονσοματζούδο-κραχτούδες για να συνεχίσουν όσο προλαβαίνουν ακόμα να τσιμπάνε το μισθουλάκι.
Πέρα από το αιδοίο τους, τις γόβες, το γάμπρισμα και την εύρεση μόνιμου χορηγού δεν τις απασχολεί τίποτα άλλο.
Και μετά προσβάλλονται όταν τις λένε καλτσοδέτες.
Όλοι αυτοί πρέπει να τιμωρηθούν με την εσχάτη των ποινών και με δήμευση ΑΠΑΞΑΠΑΝΤΩΝ περιουσιακών στοιχείων κινητών και ακινήτων μέχρι 3ου βαθμού συγγένειας.
Και οι μέχρι τριτου βαθμού να διχθούν με αφαίρεση της ελληνικής υπηκοότητας.
Erica είπε
πολύ μ αρέσει αυτό που έγραψες! να έρθει Θεέ μου αυτή η στιγμή, να μας δείξεις τη δικαιοσύνη σου….
Νικος είπε
Ρε Σοφακι,
ποιος ειναι αυτος ο ΠΠ;;;
Οχι οτι ειμαι περιεργος, αλλα αν εβαζε υποψηφιοτητα θα ηθελα να τον ψηφισω.
fortigatzis είπε
ΚΑΜΕΝΟΣ.ΚΑΖΑΚΗΣ.ΤΡΑΓΚΑΣ.ΒΑΡΟΥΧΑΚΗΣ.ΤΣΙΠΡΑΣ.ΚΑΙ ΤΟΣΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΝΤΙΜΝΙΜΟΝΙΑΚΟΙ ΕΝΩΘΗΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΚΡΕΜΙΣΟΥΜΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΣΟΥΜΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΚΡΕΜΑΛΕΣ ΣΤΟ ΣΙΝΤΑΓΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΔΟΤΙ ΠΑΠΟΥΛΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΗΣ ΚΡΕΜΑΛΑΣ
Against New World Order είπε
Πάνο, θα σε περιμένουμε πολύ να βγεις από την βουλή , να βάλεις μια εξέδρα στην πλατεία Συντάγματος και να τα φωνάζεις αυτά δυνατά στον κόσμο;;; ο λαός θέλει εμψύχωση
και θέλει αλήθειες
ο σαμαράς είναι να τον κλαίνε οι ρέγγες
ο καρατζαφέρης κόλλησε στο ότι ο Ελληνικός λαός πρέπει να πληρώσει αυτά που έφαγαν οι πολιτικοί – στην κοσμάρα του βρίσκεται
OMOGENIS/PATRIOTIS είπε
Πάνο μείνε αυτός που είσαι, η δικαίωση σου είναι θέμα
εβδομάδων, ο Γολγοθάς σου φθάνει στο τέλος!!!
Να δούμε που θα κρυφτούν οι αρουραίοι που σε λοιδωρούσαν!!!!
Εύχομαι ο Καλός Θεός μας να σε έχει πάντα καλά και να
σε προστατέυει!!!!!
Αμετανόητος είπε
Πάνο ενημέρωσέ τους σε παρακαλώ ότι οι Γκιλοτίνες που θα στηθούν θα είναι Ακρως Ανταγωνιστικές…
ή βάλε με στη Βουλή να τους ενημερώσω εγώ προσωπικά…και να τους εξηγήσω επιτέλους τα Συγκριτικά Πλεονεκτήματα που μπορεί να αναπτύξει η Ελληνική Οικονομία με την Γκιλοτίνα…
Ολοι οι Λαοί της Ευρώπης στην Ελλάδα θα έρχονται…
Σπορ και Θέαμα…
500% πάνω ο Τουρισμός…
Δεν καταλαβαίνω είπε
“Την ώρα που έρχεται η ισραηλινών συμφερόντων εταιρεία Delek μαζί με τη ρωσική εταιρεία Gazprom και σας προτείνουν εξόρυξη πετρελαίου νότια της Κρήτης -που το λέει ο ίδιος ο Μανιάτης- χωρίς έρευνα, με δικά τους έξοδα, που θα λύσουμε το πρόβλημά μας, αντί να πείτε «ναι» κατ’ ευθείαν και να έχουμε την ασφάλεια του ρωσικού στόλου νότια της Κρήτης, του αμερικανικού στόλου και της ισραηλινής πολεμικής αεροπορίας, περνάτε την περιουσία του ορυκτού πλούτου σε ένα μόρφωμα που έχετε δημιουργήσει, για να το κατασχέσουν αύριο τα αφεντικά σας, της τρόικα, της κ. Μέρκελ, του Δ’ Γερμανικού Ράιχ! Αυτό είναι εθνική προδοσία, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι. Ξέρω ότι δεν ιδρώνει το αυτί κανενός.”
Καλά ρε Καμμένε,αφού Αμερικάνοι,Ρώσσοι και Ισραηλινοί είναι μαζί μας,ο εχθρός στον οποίο ξεπουλάμε τη χώρα είναι οι Γερμανοί;
Δεν το πιστεύω.Πέρα από τις ενδοσυγκρούσεις τους έχουν συμφωνήσει να ασελγήσουν στο πτώμα της Ελλάδας(0ι Ρώσσοι δεν έχουν βέβαια πολλά στηρίγματα και ρίζες).
Νικολέττα Α. Πουλακίδα είπε
Ούτε εγώ το πιστεύω. Δεν είναι ένας ο εχθρός. Κι όλοι θέλουν να τσιμπολογήσουν στο πτώμα που αναφέρεσαι.
stavros είπε
Η διαφορά ειναι ότι μ΄αυτούς θα κάνουμε εμπορικές συμφωνίες, δεν μας γδάρουν όπως οι γερμανοι με τους συνεργατες τους, ουτε παραδοση εθνικης κυριαρχιας κι εθνικου πλουτου. Κι οταν ειναι για χρημα πουλιουνται και μεταξυ τους γερμανοι, αμερικανοι και ισραηλινοι…αυτο πρεπει να εκμεταλλευτουμε
με αμερικανους κι ειδικα ισραηλινους δεν θα ηθελα κι εγω πολλα νταραβερια, αλλα για μεχρι νοτια της κρητης να εχουν τα τσιμπρακαλα τους δεν με πειραζει
Οι Ρώσοι δεν εχω την αφελεια οτι θα μας βοηθησουν σαν Ορθοδοξοι, αν και ειμαι Ορθόδοξος της Εκκλησίας που λένε, αλλα θα βοηθησουν για τα συμφεροντα τους κι ακομα και να μεναμε Ε.Ε. ΔΙΕΚΔΙΚΩΝΤΑΣ πριν παμε στη δραχμή (με ριξιμο αυτης της χουντας και ακυρωνοντας νεα δανειακη τετοιας μορφης, γιατι μετα ειναι σχεδον αχρηστες οι εκλογες) θα επρεπε να στραφουμε περισσοτερο Ρωσία. Οι Αμερικανοι μας πουλανε συνεχως, δίνουμε χωρίς να παίρνουμε, οπως συμβαινει και με την Ε.Ε., όχι μονο σε οικονομικο επιπεδο γιατι ειδαμε και τη “στηριξη” με Κυπρο, τουρκια, σκοπια, παροτι μονο εμεις ειμαστε μελος
μην αρχισουμε ομως τωρα για ιμπεριαλιστικη Ρωσία, άλλοι που ειναι άθεοι κ.τ.λ. σεβαστες οι επιλογες του καθενος αν αποσκοπει στο καλο της Πατριδας, ειδικα αυτες τις ωρες
ΑΠΕΛΛΗΣ είπε
Μου τη δίνει να αισθάνομαι σαν να κάθομαι στις κερκίδες, κοιτάζοντας στην αρένα τον Πάνο να παλεύει μόνος του με τα κωφάλαλα θηρία……
Οταν δεν σε χρειάζονται « Αυτό και το Άλλο είπε
[...] μην με χρειαζόσαστε αλλά προς τι το ύφος; έχουμε άλλα τώρα; πριν Σαμαράς έκανε τζιζ ο αντίλογος τώρα ο Καμμένος; ήμαρτον πια! [...]
απόδημος Έλληνας είπε
[...] [...]
ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ … ΒΟΜΒΑ: Ο οικονομικός εισαγγελέας Πεπόνης ζητά από τη Βουλή να διερευνήσει τυχόν ΠΟΙΝΙΚΕΣ ευθύνες των Παπανδρέου – Παπακω είπε
[...] [...]
Ο οικονομικός εισαγγελέας Πεπόνης ζητά από τη Βουλή να διερευνήσει τυχόν ΠΟΙΝΙΚΕΣ ευθύνες των Παπανδρέου – Παπακωνσταντίνου! « ΛΥΚΟΦΡΩ είπε
[...] [...]