www.olympia.gr

Το φιλότιμο μας, θηλιά στον λαιμό τους, όχι στον δικό μας. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

ΟΙ ΚΑΤΑΡΡΕΟΝΤΕΣ «ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ» ΕΠΙ ΤΟ ΕΡΓΟΝ! ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΑΝ

Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Δεκεμβρίου 25, 2011

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ Η ΠΕΡΙΒΟΗΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΓΝΩΜΟΣΥΝΗ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ!

Από τους Εξοργισμένους με άποψη…

Την ώρα που καταρρέουν και τα κανάλια και οι εφημερίδες τους, οι «νταβατζήδες» καλλιεργούν την ψευδαίσθηση ότι πίσω από το βούλευμα προφυλάκισης του Εφραίμ μπορούν να στήσουν ξανά το χορό της εκ νέου αποδόμησης του Κώστα Καραμανλή!! Και μπορούν επίσης να κρύψουν τον πολιτικό διασυρμό της «εκλεκτής» τους Κυβέρνησης Λ. Παπαδήμου, που βυθίζεται αύτανδρη στην πολιτική ανυποληψία, θυμίζοντας λιγότερο κυβέρνηση και περισσότερο εκδοχή του Τσίρκου «Μεντράνο»!! Κούνια που τους κούναγε… Τους έχει πάρει χαμπάρι και ο τελευταίος πολίτης ότι δίνουν τα ρέστα τους. Ας είναι βέβαιοι ότι θα μείνουν και πάλι, αλλά τώρα οριστικά, ταπί!!!

Ας πιάσουμε όμως την «κλωστή» απ’την αρχή:

Το ότι οι «νταβατζήδες» που συνεργάστηκαν με άλλους πολλούς, εντός και εκτός Ελλάδος, για να ρίξουν τον Κώστα Καραμανλή έχουν πανικοβληθεί και από την αποκάλυψη του τότε εθνικώς ειδεχθούς ρόλου τους και από τη ραγδαία ανάκαμψη του τέως Πρωθυπουργού, είναι τοις πάσι γνωστό. Τα τότε κατορθώματά τους όμως επιβεβαιώνονται πλήρως όταν τώρα, πίσω από την προφυλάκιση του Εφραίμ, δίνουν ακόμη μια απελπισμένη «μάχη» για πείσουν τον κοσμάκη πως το Βατοπαίδι ήταν, δήθεν, πολιτικό σκάνδαλο και έκρυβε πολιτικό χρήμα!!! Μετέρχονται λοιπόν ξανά-μανά τα πάντα. Βγάζουν από το «ντουλάπι» τους τους ίδιους πολιτικούς και νομικούς που χρησιμοποίησαν και τότε, επιχειρούν να εκφοβίσουν όσους -και είναι οι συντριπτικά περισσότεροι- είχαν εντελώς διαφορετική άποψη και, το κυριότερο, αποσιωπούν ή διαστρέφουν τις μεγάλες και δικαιολογημένες αντιδράσεις, εντός και εκτός Ελλάδος, για την προφυλάκιση του Εφραίμ.

Ταυτόχρονα οι ίδιοι «νταβατζήδες», ορισμένοι από τους οποίους είναι και οι ίδιοι υπόδικοι, κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν ότι, όπως είπαμε, ο κόσμος τους έχει πάρει χαμπάρι ιδίως για το ότι:

  • Δεν έβγαλαν τσιμουδιά όταν η ίδια η Προανακριτική Επιτροπή του ΠΑΣΟΚ, και με πλειοψηφία ΠΑΣΟΚ, αποφάσισε ότι δεν υπάρχουν πολιτικά πρόσωπα της Κυβέρνησης Κ. Καραμανλή που έχουν ευθύνη για το Βατοπαίδι.

  • Δεν βγάζουν άχνα για το ότι αυτή η Προανακριτική Επιτροπή έχει, εδώ και πάνω από ένα χρόνο, ζητήσει πραγματογνωμοσύνη για τη, δήθεν, ζημιά για το Βατοπαίδι. Άρα μέχρι σήμερα κανείς δεν μπορεί, με βάση το τεκμήριο αθωότητας που ισχύει για όλους, να μιλάει για ζημιά. Πολύ περισσότερο όμως δεν διερωτώνται γιατί -με Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ πάντα- δεν υπάρχει ακόμη πόρισμα ως προς αυτή την πραγματογνωμοσύνη; Γιατί δεν βγαίνει το πόρισμα; Μήπως «πίσω έχει η αχλάδα την ουρά»; Και τι εννοούμε «αχλάδα»; Μα φυσικά το Ολυμπιακό Ακίνητο που ήταν το κυριότερο αντικείμενο της ανταλλαγής για τη Λίμνη Βιστωνίδα!!! Μήπως, όταν οι πραγματογνώμονες έφτασαν εκεί, «ανακάλυψαν» ότι το σκάνδαλο δεν βρίσκεται στην ανταλλαγή αλλά στην τεράστια διαφορά που υπάρχει μεταξύ της τιμής που συμφωνήθηκε τότε για ν’ανεγερθεί το Ακίνητο και του τελικού κόστους ανέγερσης; Μήπως δηλαδή, με απλά λόγια, το Ακίνητο κόστισε πολύ περισσότερο απ’όση είναι η πραγματική αξία του σήμερα; Και αν συμβαίνει κάτι τέτοιο δεν πρέπει να ψάξουμε να δούμε ποιος εργολάβος το έχτισε και πόσα πήρε η εταιρεία του, μέσα στην αναμπουμπούλα των Ολυμπιακών Αγώνων; Ποιος φίλες και φίλοι ήταν Ο ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ; Θυμηθείτε τον Μπαϊρακτάρη και θα βρείτε γιατί χτυπάνε ακόμη τον Κ. Καραμανλή. Και να είστε βέβαιοι ότι στο θέμα αυτό θα επανέλθουμε, και έχει να γελάσει κάθε πικραμένος! Όπως επίσης για κάποιους «θα κλάψουνε μανούλες»!!!

  • Δεν «συγκινούνται» για το ότι προφυλακίζεται μεν ο Εφραίμ, πλην όμως κυκλοφορούν ελεύθεροι και ωραίοι μεγαλοοφειλέτες του δημοσίου και του ΙΚΑ, με τους οποίους οι «νταβατζήδες» συναγελάζονται. Κυρίως δε κυκλοφορούν ελεύθεροι όλοι οι «μιζαδόροι» του ΠΑΣΟΚ που τα πήραν, με δικαστικές πλέον αποδείξεις, από τη SIEMENS!!! Έλα όμως που όλοι αυτοί ήταν, χρόνια ολόκληρα, εκλεκτοί των «νταβατζήδων» και των δημοσιογραφικών τους «τσιρακίων»!!! Πώς να τους «ακουμπήσουν» αφού, αν μιλήσουν, «νταβατζήδες» και «τσιράκια» θα τρέχουν και δε θα φτάνουν;

Για να τελειώνουμε και για συμπέρασμα: Οι γνωστοί τοις πάσι πρώην κρατικοδίαιτοι «νταβατζήδες» επί ΠΑΣΟΚ βρήκαν ευκαιρία, με την προφυλάκιση του Εφραίμ, να αρχίσουν να «ονειρεύονται» ότι θα εξαφανίσουν τον Κ. Καραμανλή από την πολιτική σκηνή μεταχειριζόμενοι και πάλι «τσιράκια», «πρακτοράκια» και κάθε μορφής παραπληροφόρηση, διαβολή και απειλή. Τόσο πολύ φοβούνται τον Κ. Καραμανλή και τη ραγδαία αποκατάσταση της αλήθειας γι’αυτόν, τόσο πολύ φοβούνται ότι «τους γνωρίσαμε», όπως λένε στα καρναβάλια. Τόσο πολύ τους πονάει ακόμη ο «βασικός μέτοχος», για τον οποίο γράψαμε εκτενώς αλλά μάλλον θα χρειαστεί να επανέλθουμε δριμύτεροι. Είπαμε όμως στην αρχή: «Κούνια που τους κούναγε». Ο Κ. Καραμανλής τους στέλνει τη γραφή του Γ. Καραϊσκάκη, αναθεωρημένη και επικαιροποιημένη. Και στην πολιτική η εκδίκηση είναι πιάτο που τρώγεται κρύο. Ή, καλύτερα, κυριολεκτικώς παγωμένο…

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ

Κάτι δημοσιογραφικά «τσιράκια» των «νταβατζήδων» κρίνουν νομικώς –σιγά ρε παιδιά τη μόρφωση- το βούλευμα για την προφυλάκιση του Εφραίμ λέγοντας: «μα το Σύνταγμα και ο νόμος ισχύουν για όλους». Βεβαίως αγαπητά «τσιράκια», ισχύουν για όλους και μάλιστα τόσο πολύ ώστε, υπό τους αλαλαγμούς των αφεντικών σας, ο Εφραίμ να οδηγείται στη φυλακή και οι μιζαδόροι της SIEMENS καθώς και κάποιοι από τους εργοδότες σας να κυκλοφορούν ελεύθεροι. Βρε ουστ!!! Τι να γίνει όμως, σας σιγοντάρουν και οι νομικοί που προαναφέραμε…. Μπράβο τους! Η «αμεροληψία» τρέχει από τα μπατζάκια τους!! Τους θυμόμαστε άλλωστε από τότε που είχαν βγει στις ρούγες και στα κεραμίδια εναντίον του Ζαγοριανού, Ανακριτή στην υπόθεση SIEMENS, όταν ο άνθρωπος, μόνος κι έρημος, προσπαθούσε να κάνει τη δουλειά του!!! Τόσο «κύρος», τόση «αντικειμενικότητα»! Πώς όμως θα μπορούσαν να βγουν στα κανάλια για να διαφημίσουν την «πραμάτεια» τους και να αυξήσουν τις δουλειές τους αν δεν πουν ό,τι συμφέρει τους «νταβατζήδες»; Όσο για τη Δικαιοσύνη, σεβόμαστε την ανεξαρτησία της, όπως επιβάλλει το Σύνταγμα, και δεν κριτικάρουμε τις αποφάσεις της. Γιατί όμως το βούλευμα για τον Εφραίμ μας θυμίζει τόσο πολύ τη φράση του Juvenalis –από το 17ο αιώνα- «quis custodiet ipsos custodes» και ελληνιστί «ποιος θα μας φυλάξει απ’αυτούς τους φύλακες»;

121 Σχόλια to “ΟΙ ΚΑΤΑΡΡΕΟΝΤΕΣ «ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ» ΕΠΙ ΤΟ ΕΡΓΟΝ! ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΑΝ”

  1. [...] Πηγή… Σχετικά άρθρα ΧΘΕΣ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΝΑ ΣΥΛΛΗΦΘΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΦΡΑΙΜ! Ποιός Καμμένος κύριε Παπακωνσταντίνου; Τον σύντροφο Καρατζαφέρη τον ξεχάσατε; Το ξερες…το παιξες ..έχασες Πατριανάκου: πρώην βουλευτής επικρατείας του Καραμανλή Κοιτάξτε που κατρακύλησαν οι καταθέσεις… Ψέματα μετά μουσικής… « “…ὅσοι δὲν ἀρνηθήκαμε τὸ γάλα ποὺ βυζάξαμε…ἀγωνιζόμαστε !” [...]

  2. Ψηφοφορία για τη μονιμότητα στο δημόσιο. Πάρτε μέρος, μπάς και γλυτώσουμε.
    http://idiotikosypallilos.blogspot.com/

    • Χρηστος εκπαιδευτικος είπε

      Ακουσε φιλαρακι, γιατι πηγε μακρια αυτη η βαλιτσα,οτι για ολα φταιει το Δημοσιο.Σιγουρα υπαρχουν αχρηστοι εκει μεσα,κι εγω που ειμαι ΔΥ το αναγνωριζω.Αλλα αν νομιζεις κι εσυ και τοσοι αλλοι οτι το δημοσιο φταιει για την κατασταση της χωρας,ειστε μακρια νυχτωμενοι.Τα λεφτα τα φαγανε και ακομα τα τρωνε οι 300.Κι αν θες να μαθεις γιατι υπαρχουν επιδοματα με τοσο γελοια ονοματα,οπως πχ εγκαιρης προσελευσης κλπ,ειναι για τον εξης λογο.Θελοντας να κρατησουν χαμηλα τους βασικους μισθους σε ορισμενους τομεις,σκαρφιστηκαν καποιο επιδομα με γελοιο τιτλο.Φυσικα ο εργαζομενος δεν εβγαλε κιχ,αφου πηρε τα χρηματα εστω και με αυτον τον τροπο.
      Εξαλλου,πριν κατι δεκαετιες οταν οι μισθοι των ΔΥ ηταν γελοιοι,οι ιδιωτικοι και οι αγροτες εβγαζαν περισσοτερα,εξ ου και η φραση ”υπαλληλακος ειναι μωρε…”Τοτε γιατι δε λεγανε τιποτε παρα μονο ειρωνευοντουσαν?
      Και στο κατω κατω εβγαλα ενα πανεπιστημιο,γιατι να μην αμειβομαι καλυτερα απο μερικους που οταν εγω διαβαζα,αυτοι κοπροσκυλιαζαν εξω και τωρα δουλευουν για 500 ευρω?
      Αφηστε αυτα τα κομπλεξ και προσεξτε καλα γιατι πανε να στρεψουν τη μια κοινωνικη ομαδα εναντιον της αλλης.Αν προσεξες καθε λιγο βγαινει και μια ”κακια” ομαδα στην τηλεοραση,τη μια οι φορτηγατζηδες,την αλλη οι ταξιτζηδες,την αλλη δεν ξερω ποιος,θελοντας να μας στρεψουν τον εναν εναντιον του αλλου.
      Φιλικα

      • trellakias είπε

        Χρόνια Πολλά και συμφωνώ απόλυτα !

      • Αγαπητέ Χρήστο,
        Δεν με απασχολεί αν βγάζει κάποια λεφτά αυτός που εργάζεται, είτε στο δημόσιο είτε στον ιδιωτικό τομέα. Με απασχολεί να μειωθεί ο δημόσιος τομέας, στα επίπεδα που παράγει.
        Ξαναδίνω λοιπόν το σαιτ.
        idiotikosypallilos.blogspot.com

      • dyspistos είπε

        Χρόνια Πολλά, Χρήστο κι εγώ συμφωνώ απόλυτα. Δεν υπήρξα ποτέ ΔΥ αλλά έχει τύχει να συναντήσω εξαιρετικούς συναδέλφους σου, με γνώσεις και αγάπη για τη δουλειά τους.Παλιότερα, υπήρχαν ΔΥ υπάλληλοι καριέρας, που δεν χρηματίζονταν αλλά διεφύλατταν το δημόσιο συμφέρον.
        Το κλίμα άρχισε να χαλάει από το 81 και μετά, όταν οι προσλήψεις αφορούσαν σε πράσινα κουκιά κι όχι σε αξιολόγηση ικανοτήτων.
        Επίσης, συμφωνώ μαζί σου στο δικαίωμα όσων επένδυσαν σε ιδρώτα, κόπο και χρήμα για να εκπαιδευτούν και να εξελιχθούν τόσο σε γνώσεις όσο και σε θέσεις, βάσει της υγιούς ανθρώπινης φιλοδοξίας και νάχουν και τις ανάλογες αμοιβές.
        Κυκλοφορεί ευρέως η μαρξιστική ρήση ότι όλοι πρέπει να παίρνουν τον ίδιο μισθό. Εφαρμόστηκε στην ΕΣΣΔ και έκοψε τα φτερά όσων ήθελαν να πάνε παραπάνω τίμια, λόγω γνώσεων και προσπάθειας. Εδωσε τις ίδιες δυνατότητες και στον τελευταίο τεμπελάκο, που σιγουρεύτηκε ότι θα μισθοδοτηθεί στο τέλος του μήνα, δουλέψει δε δουλέψει. Αδικο, έτσι δεν είναι?
        Υπάρχουν φίλοι έντιμοι που υποστηρίζουν τη μαρξιστική άποψη. Δεν μπορώ να συμφωνήσω, όσο κι αν θα τόθελα, μαζί τους γιατί ο ενιαίος μισθός καταργεί την αξιοκρατία και την ευγενή άμιλλα.
        Τέλος,σημαντικώτατη είναι και η προτροπή σου να σταματήσουμε να θεωρούμε τον καλύτερα αμειβόμενα συνάνθρωπό μας “εχθρό”.
        Ας προσπαθήσουμε να πιέσουμε τους αρμόδιους να μας παραχωρήσουν και μας την καλύτερη αμοιβή κι ας αντιληφθούμε ότι το διαίρει και βασίλευε δεν μας οδηγεί κάπου. Εξυπηρετεί μόνον αυτούς που μας θέλουν καθυποταγμένους.
        Και πάλι χριστουγεννιάτικες ευχές.

      • Миша είπε

        Δύσπιστη και Χρήστο , χρόνια πολλά.

        Η εργασιακή ασφάλεια είναι παράγων αποδοτικότητας κι ας λένε ότι θέλουν οι αισχροί παπαγάλοι της εταιρειοκρατίας, αυτοί που θέλουν να μας γυρισουν στην εποχή της γαλέρας.

        Όσοι θέλουν κατάργηση της μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων, ή είναι βαλτοί από εργοδοτικές ενωσεις ή ηλίθιοι με περικεφαλαία.

      • Vassilis είπε

        Επειδή γίνεται πολύς σάλος για το δημόσιο, ή τον ιδιωτικό τομέα και σε τελευταία ανάλυση εκείνο που μετρά είναι να μη ψηφίζονται αντισυνταγματικοί νόμοι και όσοι τους ψηφίζουν και τους εφαρμόζουν (Βενιζέλος και παρέες), να μπαίνουν φυλακή, να μπαίνουν φυλακή οι κλέφτες βουλευτές και υπουργοί, οι δωσίλογοι πολιτικοί και όλα τα λαμόγια που τους στήριξαν για να φάνε καλά (καναλάρχες-μεγαλοεργολάβοι).
        Και μη τσιμπάτε για τον “υπέρογκο” δημόσιο τομέα που φταίει για όλα. ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ τις επιτυχίες του ιδιωτικού, που με την διάλυση της μονιμότητας στο δημόσιο, αρχίζει να μπαίνει στο μεσαίωνα της μερικής απασχόλησης, της ανύπαρκτης σύνταξης και άλλα πολλά εμπριμέ που θα έρθουν.
        Αφήστε λοιπόν τα παραμύθια που σας πλασάρουν κάτι εγκάθετοι αυτών που ΒΟΛΕΥΟΝΤΑΙ να κάνουν παιχνίδια σε βάρος εργαζομένων!!!!!

      • Παναγιώτης Κουταλιανός είπε

        Ακόμα δεν την αρμέξαμε την αγελάδα, αλλά ήδη μαλώνουμε γιά το γάλα. Έγινε βλέπεις η συντακτική εθνοσυνέλευση, λύσαμε όλα μας τα άλλα προβλήματα, πολιτικά, κοινωνικά και προσωπικά, ώστε τώρα μαλώνουμε γιά το ποιό ποσοστό του ΑΕΠ θα προέρχεται από τον δημόσιο τομέα και ποιό από τον ιδιωτικό.

        Αυτο-οργανωθείτε πρώτα ρε παιδιά να κάνουμε τις απαιτούμενες αλλαγές στο όλο πολιτικό σύστημα και μετά θα τα βρούμε τα υπόλοιπα όμορφα και ωραία. Εκτός βέβαια αν κάποιοι τα παίρνουν κάτω από τον τραπέζι γιά να μας απασχολούν με κάτι τέτοιου είδους μικρο-λεπτομέρειες.

    • Миша είπε

      Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΗΤΗ !!!
      ΚΙ Η ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΗΝ ΚΑΚΙΑ ΣΑΣ!!!
      Τραβάτε να δειτε ΠΟΣΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΑΜΟΙΒΕΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ, Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΣΕ ΝΟΡΒΗΓΙΑ , ΣΟΥΗΔΙΑ, ΚΑΙ ΔΑΝΙΑ , τις πιο ευημερουσες χώρες του πλανήτη.

      Ουτε ευχες , ούτε χρονια πολλά στους εχθρούς του τόπου και τους συνεργάτες του.
      Κρεμάλες , ξύλο, και κακο ψοφο.

      • Παναγιώτης Κουταλιανός είπε

        Την αγελάδα δεν την αρμέξαμε ακόμα, αλλά ήδη μαλώνουμε γιά το γάλα. Έγινε βλέπεις η συντακτική εθνοσυνέλευση, λύσαμε όλα μας τα άλλα προβλήματα, πολιτικά, κοινωνικά και προσωπικά, ώστε τώρα μαλώνουμε γιά το ποιό ποσοστό του ΑΕΠ θα προέρχεται από τον δημόσιο τομέα και ποιό από τον ιδιωτικό.

        Ας αυτο-οργανωθούμε πρώτα γιά να κάνουμε τις απαιτούμενες αλλαγές στο όλο πολιτικό σύστημα και μετά θα τα βρούμε τα υπόλοιπα όμορφα και ωραία. Εκτός βέβαια αν κάποιοι τα παίρνουν κάτω από τον τραπέζι γιά να μας απασχολούν με κάτι τέτοιου είδους μικρο-λεπτομέρειες.

    • Enzo είπε

      ποτε δεν θα ψηφιζα για κατι το οποιο μετα θα μπορει να στραφει και εναντιον μου.
      Δεν ειμαι ΔΥ αλλα ανθρωποι ειναι και αυτοι.

  3. ARistotelis είπε

    Αγαπητή Ολυμπιαδα η ελληνική δικαιοσύνη την οποία μνημονευεται περιγραφεται αναλυτικά απο τον
    Γερ. Κακλαμάνη στο βιβλίο του “Η Ελλάς ως κράτος δικαίου” αφιερωμενο στους αναγνώστες σου.
    Οσο για την προφυλάκιση του Εφραιμ απλά ανοίγει τη αυλαία για αυτά που θα ακολουθήσουν. Δεν γραφτηκαν τυχαια οι προβλέψεις για εμφυλιο πολεμο στην Ελλάδα!! Μετα το Μαρτη του 2012 θα ισχύσει η ρήση “Ποιος ειδε το Θεό και δεν τον φοβήθηκε”.Οτι και να είναι ο Εφραιμ ως ανθρωπος μην ξεχνάμε οτι ειναι ΑΚΟΜΑ ηγούμενος ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ μοναστηριου στο ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ.

  4. Ο Παπους είπε

    Αποριες:
    Η πρωτη: Ποιοι ειναι αυτοι
    “οι εξοργισμενοι με αποψη”,
    εχουν καποιο ιστολογιο?
    Δευτερη: Εχουν ξεχασει
    “οι εξοργισμενοι” το βρισιμο
    που εφαγε ο Κωστακης
    οταν καταποντιστηκε
    στις εκλογες?
    Τριτη: Τι επιδιωκουν
    με την νεκρανασταση
    του Καραμανλη?
    Τεταρτη: Δεν εχουν
    καταλαβει οτι ο εσμος
    των κοπριτων ολοκληρος
    εχει ξεπουλησει την
    Ελλαδα και τους Ελληνε;ς?
    Πεμπτη: Με πεπαλαιωμενα
    υλικα επιδιωκουν να κτισθει
    η νεα Ελλαδα που θελουμε
    ολοι οι Ελληνες?
    Σταματειστε αυτο
    το ξεχαρβλωμενο βιολι,
    ολοι τους ειναι τελειωμενοι
    οριστικα και αμετακλητα.
    Κι’ οταν λεμε ολοι, εννοουνται
    Παπανδρεηδες, Τσιπρηδες,
    Καραμανληδες, Σαμαραδες,
    Καρατζαφερηδες, Παπαρηγησες,
    Θυγατερες και κυρ Φωτηδες.
    Oσο για τον Εφραιμ, τάθελε
    ο κωλος του – ακους, καλογηρος
    με μπιζνες και εξωχωριες!
    Μεσα, ολοι τους, δεν εχει
    σημασια ποιος ειναι ο πρωτος,
    το ενδιαφερον ειναι οτι
    επιτελους αρχισε ο “χορος”
    Απο την επιχειρηματολογια
    των “εξοργισμενων” προκυπτει
    οτι γνωριζουν πολλες λεπτομερειες
    που βαζουν σε σκεψεις σχετικα
    με αυτους που ενδεχεται
    να κρυβονται πισω τους
    αλλα και τις επιδιωξεις τους.
    Κι’ ολα αυτα για να μην νομιζουν
    οτι τρωμε ακομη κουτοχορτο/
    Ο Παπους

    • φωτεινη είπε

      Παπου, πρωτα απο ολα Καλα Χριστουγεννα.

      θα διαφωνησω ως προς αυτα που αναφερεις για τον Κ.Καραμανλη.
      αν ηταν μερος του εσμου ,προ τι οι λυσσαλεες προσπαθειες αποδομησης του;
      δεδομενου του γεγονοτος και τι ακολουθησε,βεβαια με τον γιοργακι και το πασοκισταν στην εξουσια.
      διοτι τωρα ξερουμε τι ακολουθησε.
      το ξερουμε πολυ καλα.
      ολοι.
      και για αυτο ο Καραμανλης αναπολειται απο πολλους.
      και απο πολλους ειναι πλεον αποδεκτο οτι επεσαν θυματα της πρασινης προδοτικης προπαγανδας.
      οπως επισης και ο Κ.Καραμανλης.
      δεν ειναι λοιπον ολοι ιδιοι.
      γιατι αν ηταν, δεν θα ειχαμε ζησει αυτα που ζησαμε.
      καποιος ξεχωριζει.
      και ξεχωριζει ο καταδιωκομενος…

      • Χρηστος εκπαιδευτικος είπε

        Γεια στο στομα σου.Ετσι ακριβως,ο ΚΚ εφαγε τη λασπη και εκατομμυρια αλλοι την προπαγανδα.Και δυστυχως συνεχιζουν ακομα να μασανε κουτοχορτο….

      • Vassilis είπε

        Ξεχάσατε πολύ εύκολα τον ανύπαρκτο για δυό και πλέον χρόνια κωστάκη. Μη μας δουλεύετε άλλο με τα σάπια του παρελθόντος, κι ας δούμε τι μπορούμε να κάνουμε για να απαλλαγούμε από τους απατεώνες του σήμερα και του χθές!!!

      • bronco είπε

        ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στην ξενιτιά?
        Όμως παράτα πια τον Κωστάκη τον μπουντρούχα (ξεπεράστηκε πλέον)
        και ασχολήσου και λίγο με τα μαθήματα.

        Με τινμή

    • Κόριννα είπε

      Παπποῦ
      φοβᾶμαι πώς τρῶς κουτόχορτο ἄν νομίζης πώς τὸ Βατοπέδι εἶναι,μπίζνες καὶ ἐξωχώριες ἑταιρεῖες.

      Ὅσον ἀφορᾶ τὸν ΚΚβ,μπορεῖ νὰ μήν πρόκειται γιὰ νεκρανάστασι ἀλλά γιὰ παλινόρθωσι.

      Ὁ καιρὸς θὰ δείξη.

    • trellakias είπε

      Παππού, σε παρακολουθώ αρκετό καιρό βλέποντας τα κείμενα σου. Πάντα υπάρχει μια κεκαλυμμένη χροιά του δεξιού που πια έχει δυσαρεστηθεί, που θεωρεί πως όλο το κατεστημένο της πολιτικής είναι σάπιο και δεν υπάρχει πουθενά ελπίδα! Ειδικά το μένος ξεχειλίζει όταν αναφέρεσαι στον Κ. Καραμανλή, ενώ επιμελώς δεν αναφέρεσαι στο πασοκικό παρακράτος της διάλυσης, του ρουσφετιού, και της ευθύνης που φέρει στο μέγιστο ποσοστό για την κατάσταση που είμαστε σήμερα! Ξέρω πως χρονιάρες ημέρες δεν είναι σωστό αλλά έχεις από καιρό την ήπια προσέγγιση με αρνητικό πρόσημο στις πράξεις και ημέρες της κυβερνητικής ιστορίας της ΝΔ. Ας αφήσουμε τις βαρύγδουπες δηλώσεις, το καλοστημένο σενάριο του όλοι ίδιοι είναι, το ξεχωριστό τσουβάλιασμα όλων στην θεωρεία του «όλοι ίδιοι είναι»! Είναι προφανές πως ΔΕΝ είναι όλοι ίδιοι, είναι πασιφανές πως ο δοτός χαρακτήρας του πασοκικού καρκινώματος μας έφερε στην κατάσταση που ζούμε! Είναι ολοκάθαρη η ευθύνη των νεοελλήνων που έδωσαν στον Ζαβό της Μαργαρίτας το 44% στις εκλογές του 2009, που ευθύνεται για την κατάσταση που ζούμε! Δεν μπορείς να δεις παππού την κοροϊδία που έπαιξαν στην πλάτη του ελληνικού λαού οι πάτρωνες του γελοίου forest gap; Δεν μπορείς να δεις, πως αυτοί που έδιωξαν με την σπίλωση και την κατασυκοφάντηση του Κ. Καραμανλή είναι οι ίδιοι που κυνηγούν τον Εφραίμ, μιας και αυτός έκανε το ίδιο λάθος, την προσέγγιση της Ρωσίας, την απομάκρυνση δηλαδή από την pax Americana; Πως λοιπόν μιλάς για το πολιτικό «τσουβάλιασμα» όλων; Μήπως και εσύ υπηρετείς το πολιτικό ……..ιδεώδες της παρέας Καχριμαλακάκη; Μήπως εάν θέλεις και άθελα σου, προάγεις την δόλια προπαγάνδα που θέλει την ισοστάθμιση των πολιτικών ευθυνών για να μπορέσει να λειανθεί η κοινή γνώμη για την επικείμενη σύγκριση του Χθες με το σήμερα; Μήπως η όλη στάση σου είναι το «λίπασμα» στην προσπάθεια της μείωσης του αναστήματος των πράξεων Καραμανλή ώστε να μην φαίνεται η ποταπή προδοσία του Ζαβού της πράσινης ύφεσης;
      Ειλικρινά εύχομαι να γίνεται ακούσια, με μόνο σκοπό τον κατευνασμό της αηδίας που νιώθεις από τα γεγονότα του σήμερα! Αλλιώς μάλλον η ομάδα Καχριμαλακάκη μας έστειλε άλλο ένα ……..γερασμένο troll!

  5. Katinas είπε

    Τα ΜΜΕ σήμερα είπαν ψέματα λέγοντας: «μα το Σύνταγμα και ο νόμος ισχύουν για όλους».

    Οι νόμοι και το σύνταγμα δεν ισχύουν για τους ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ.

    Οι νόμοι και το σύνταγμα δεν ισχύουν για την Τράπεζα Της (ας πουμε)Ελλάδος.

    Οι νόμοι και το σύνταγμα δεν ισχύουν για την Τρόικα, το ΔΝΤ, τους «Ειδικούς Συμβούλους», της Τράπεζες, τους Δανειστές, την ΕΕ και τα ΜΜΕ.

  6. Zanglos είπε

    Ο αρθρογράφος όλο για νταβατζήδες μιλάει και σκοτεινά σενάρια, αλλα για την ταμπακιέρα τίποτα!
    Γιατί δικάζεται ο καλόγερος? Αυτά να μας πείτε και άσε το τροπάρι της συνωμοσιολογίας, σας βαρέθηκε ο κόσμος!

    Ότι γίνει ή δεν γίνει φταίει η διάταξη των αστεριών και οι μυστικές υπηρεσίες όλου του κόσμου!
    Ο άνθρωπος δικάζεται διά του νομου του ποινικού δικαιου σαν απατεώνας businessman, τέρμα.

    Όπως λέει και ο λαός, “αν είσαι και παπάς με την αράδα σου θα πας!”

    • ΑΙΑΣ είπε

      Για πές εσύ, ξερόλα, γιατί δικάζεται ο καλόγηρος;
      Ξέρεις;
      Γιατί μου προκαλεί εντύπωση το μένος σου εναντίον του.
      Εχεις κάποιο προηγούμενο μαζί του ή απλό φυλετικό μίσος εκφράζεις;

      • Zanglos είπε

        Γενικά αποστρέφομαι του άνδρες με τα μαύρα φουστάνια,
        αν αυτοί είναι και απατεώνες, ε τότε με πιάνει αλλεργία!

        Εσύ ξερόλα, είσαι βέβαιος για την αθωότητα του ή
        επειδή φοράει φουστάνια να τον αθωώσουμε?

        Για κανε μια ερώτηση στον καθρέφτη και μη μοστράρεις για δικαστής, δεν είσαι.
        Είμαι βέβαιος ότι δεν σε ενδιαφέρει η αλήθεια, διαφορετικά θα σε ενημέρωνα, τούβλο.

      • Κόριννα είπε

        Γιατὶ σέ ξαφνιάζει τὸ μένος του;
        Δὲν ἔχεις προσέξει ὅτι ἐμφανίζεται μόνο γιὰ νὰ ἐπιτεθῆ στὴν Θρησκεία καὶ στὴν Ἐκκλησία;

        Θέλει λοιπόν νά περάση πώς ἡ ὑπόθεσι Βατοπεδίου εἶναι μπίζνες.
        Ἔτσι τὸν συμφέρει.

      • ΑΙΑΣ είπε

        Το οτι αποστρέφεσαι τους ΑΝΔΡΕΣ με τα ράσσα, το εχουμε καταλάβει.
        Εχουμε, επίσης, καταλάβει ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ της αποστροφής σου, προς οτιδήποτε Χριστιανικό.
        Με λίγα λόγια, ΕΧΕΙΣ ΞΕΒΡΑΚΩΘΕΙ, πλέον, εδώ μέσα και ειναι γνωστή η φάρα σου και ο ρόλος σου.
        Πάψε, λοιπόν, να παίζης τον εισαγγελέα γιατί φαίνεσαι γελοίος, με το ροδαλό κωλαράκι σου σε κοινή θέα.

      • astillais είπε

        Zanglos
        πρώτον δεν είναι φουστάνι είναι ράσο
        υπ΄οψιν ότι ράσο φοράνε μόνο οι Ορθόδοξοι ιερείς μέσα και έξω απ΄την εκκλησία
        Και σε μένα δεν αρέσει η μπούργκα να αρχίσω να βαράω όσες την φοράνε;
        Αλήθεια εσένα σου αρέσει η μπούργκα;
        δεύτερον
        ξέρεις την αλήθεια και την κρύβεις;
        δενκαλό αυτό
        καθόλ΄καλό

      • φωτεινη είπε

        Ζαγκλο, αν αποκαλεις τους ιερεις «αντρες με μαυρα φουστανια»,
        τους αρχαιους Ελληνες πως θα επρεπε να τους αποκαλεις,
        «αντρες με μινι φουστιτσες»;
        «αντρες με πλισε φουστιτσες»;
        «αντρες με πλισε ,μινι φουστιτσες»;

      • trellakias είπε

        @Ζάγκλος
        Δηλαδή τους κομουνιστές θα τους λέμε: Οι άνδρες μετά κονσερβοκούτια;
        Τους ολυμπιστές: Οι ηλίθιοι που πιστεύουν στους κεραυνούς του δία;
        Και τους νεοέλληνες που το 2009 έδωσαν το 44% στον Ζαβό: Οι Μαλ….. με την περικεφαλαία;
        Ας αφήσουμε τους χαρακτηρισμούς χρονιάρες ημέρες………

    • astillais είπε

      Καλέ δεν δικάζεται
      ΦΥΛΑΚΙΖΕΤΑΙ
      γνωρίζεις την διαφορά;

      • Zanglos είπε

        Προφυλακίζεται

      • φωτεινη είπε

        Ζαγκλο, εσενα δεν σε προβληματιζει που μονο ο γεροντας Εφραιμ προφυλακιζεται;
        πολλες φορες στα σχολια σου, εχω δει οτι αναφερεσαι στην τρομακτικη διαφθορα του ελληνικου κρατους.
        γιατι λοιπον ο γεροντας Εφραιμ;
        ανημερα των Χριστουγεννων;

      • Κόριννα είπε

        Ὄχι δὲν γνωρίζει καμμία διαφορά,διότι τὸ μόνο ποὺ τὸν ἐνδιαφέρει εἶναι:
        Ἱερέας ὀρθόδοξος; ἀπάνω του!

        Τὸ ἄν ὁ καλόγερος ἔκανε κάτι σωστὸ γιὰ τὸν Ἑλληνισμὸ δέν ἔχει σημασία.

        Εἴμαστε ἀποφασισμένοι νὰ ἀποδομηθῆ ἡ ὀρθοδοξία καὶ γαῖα μειχθήτω πυρί.

        Ὅλα αὐτὰ τώρα ποὺ ἡ πατρίδα κινδυνεύει.

      • Zanglos είπε

        Κόριννα, είσαι όπως πάντα σκληρή μαζί μου.

        Φωτεινή, δεν γνωρίζω γιατί τώρα, αλλα να γινόταν δυο εβδομάδε
        αργότερα θα ήταν τα θεοφάνια, αν γινόταν 6 εβδομάδες αργότερα θα ήταν το πάσχα.

        Δεν γνωρίζω γιατί τώρα, αλλα δεν κάνω και εξαίρεση αν είναι καλόγερος, τουναντίον,
        αυτός ξεφτιλίζει τους θεσμούς του χριστιανισμού και θα έπρεπε και οι χριστιανοί
        αντί να τον δικαιώνουν για τις απάτες του, να τον καθαιρέσουν.

        Τολμά ο απατεώνας και επικαλείται χρυσόβουλα από τους οθωμανούς!
        E όχι ρε Φωτεινή! ΟΧΙ! Οι τούρκοι δώσανε προίκα την λίμνη βιστωνίδα
        και η νδ αντάλλαξε τον νερό της λίμνης με φιλέτα εις βάρος των ιδιοκτητων?
        Αίσχος!

      • φωτεινη είπε

        Ζαγκλο, δεν εχει προκυψει ομως τιποτα για απωλειες του δημοσιου…

        και δεν απαντησες στην ερωτηση μου…ολοι οι αλλοι πως και ειναι εξω;
        ενω εχουν ομολογησει κιολας;
        πως γινεται αυτο;

        τωρα για τα χρυσοβουλα αστο καλυτερα το θεμα…
        στο λεω γιατι στη μανη δεν μπορει να περασει το κτηματολογιο,
        γιατι το ελλληνικο κρατος δεν παρελαβε τιποτα απο την οθωμανικη αυτοκρατορια εκει.
        ειναι αυτο που λεμε η συνεχεια του κρατους..

        απαντησε μου αν θελεις.

      • ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε

        ΑΡΧΙΣΑΝ ΠΑΛΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΕΣ….

        ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΙ ΕΜΕΝΕ ΜΟΝΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΦΡΑΙΜ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΕ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΦΙΛ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΣΤΑΖΕ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΣΕΙ….

      • ΑΙΑΣ είπε

        Ποιά ¨χρυσόβουλα από οθωμανούς¨, βρε αρχικαραγκιόζη;
        Τα χρυσόβουλα τα εξέδιδαν οι Αυτοκράτορες του ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ!
        Εχεις φάει τα λυσσακά σου με την ορθοδοξία, καλικάντζαρε!
        Μπές στην τρύπα σου μέσα, σκουληκαντέρα του κερατά!

      • ΜΑΡΙΑ είπε

        Γιῶργο Π. κότες λυρᾶτες εἶναι ὅλοι αὐτοί…..μέ ἕνα φύσημα,ἐξαφανίζονται!!!
        Ἕνα μπού νά τοῦ κάνης, κατουρήθηκε πάνω του ;)

        ΑΙΑ, γειά στό στόμα σου….. :)

      • ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε

        ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΖΑΒΛΟ….

        ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ….
        Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΥΤΗ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ….

        ΑΣ ΤΟΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΙΑ,ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΙΑ ΓΝΩΜΗ,ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΓΡΙΕΥΕΤΑΙ….

        ΜΕ ΤΟ ΜΑΛΑΚΟ….ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΤΩΡΑ….

      • Modestus είπε

        Μην ασχολείστε με τον Zanglo είναι δηλωμένος αντίχριστος οπότε αντιπαρέρχομαι την λογική του. Θα μπορούσα κάλλιστα να του βρίζω και εγώ τον Τραγοδία και τον ξεκωλιάρη Απόλλωνα μια και είναι η θρησκεία του αλλά δεν ασχολούμαι. Για τους υπολοίπους ξεχνάτε κάτι βασικό, τους ανθρώπους μπορείς να τους κοροϊδέψεις, τον Θεό όχι. Πιστεύω ο γέροντας Εφραίμ το γνωρίζει πολύ καλά αυτό. Στην εκκλησία δυστυχώς υπάρχουν πραγματικοί ιερείς και απλοί ρασοφόροι. Φυσικά η δικαιοσύνη του Κυρίου πάει και αναλογικά με τον βαθμό που έχεις μέσα σε αυτήν πχ. εγώ ως απλός Χριστιανός θα κριθώ για ένα σφάλμα επί 1, ο ιερέας επί 10 και ο αρχιερέας επί 100, τα νούμερα απλά είναι ενδεικτικά. Αν ο κακός καλόγηρος ή ιερέας νομίζουν ότι μπήκαν στην Εκκλησία για να κονομήσουν είναι μακράν γελασμένοι, τουναντίον μπήκαν για να υπηρετήσουν. Άλλωστε μια πολύ σοφή παροιμία του λαού μας που ισχύει για όλους λέει ότι τα σάβανα δεν έχουν τσέπες.

      • Ανώνυμος είπε

        Δύσκολοι καιροί και για τους Πρήγκιπες.

        Ενοικιάζονται τα Ανάκτορα Του Buckingham!

        Έχει… κεσάτια η Elizabeth…
        Ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν για τους εραστές του Μνημονίου: Να νοικιάσουν τη βουλή, τα υπουργεία, τα γραφεία των κομμάτων τους κ.τ.λ. Η είδηση μας έρχεται από την Γηραιά Αλβιόνα: Κεσάτια έχει η βασιλική οικογένεια της Αγγλίας κι έτσι για να βγάλει κανένα έξοδο, η βασίλισσα Ελισάβετ αποφάσισε να νοικιάσει κάποιους χώρους του Παλατιού του Κένσινγκτον στην ρωσική Ολυμπιακή Επιτροπή, κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του 2012! Πρόκειται για το πάρκο Περκς Φιλντ, το οποίο ενώνεται με το παλάτι και το οποίο θα φιλοξενήσει Ρώσους αξιωματούχους για 17 ημέρες τον Ιούλιο και τον Αύγουστο.

        Ο χώρος θα μετατραπεί σε ρωσικό πολιτιστικό φεστιβάλ που θα περιλαμβάνει μια τεράστια σκηνή, μπαρ, περιοχή για πικνίκ με ομπρέλες. Το τίμημα της ενοικίασης δεν ανακοινώθηκε, αλλά το ποσό της εγγύησης ορίστηκε στις 250.000 λίρες. Η εγγύηση θα καταβληθεί στην περίπτωση που παραβιαστούν οι κανόνες που ορίζουν ότι στους ενοικιασθέντες χώρους δεν θα πρέπει να γίνει τίποτα «που να επηρεάσει ή να βλάψει τη φήμη, την εικόνα ή τη θέση της βασιλικής οικογένειας».

        Να, λοιπόν, μια καλή ιδέα για τους εν Ελλάδι πολιτικούς, ν’ αυξήσουν τα έξοδα του κράτους και να γλυτώσουμε την… πτώχευση: να ενοικιάσουν τη βουλή, το μέγαρο Μαξίμου, τα υπουργεία, τα κεντρικά γραφεία των κομμάτων τους κ.τ.λ. σε διάφορες επιχειρήσεις (προτεινόμενες χρήσεις για τους παραπάνω χώρους: καζίνα, στριπτιζάδικα, οίκοι ανοχής κ.τ.λ.). Ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν για τους… εθνοσωτήρες της τριμερούς!

      • clio είπε

        Ανώνυμε,καλημέρα και Χρόνια Πολλά, η Γέννηση του Χριστού να φέρει την αγάπη που λείπει από πολλούς ανθρώπους.
        Στην Ελλάδα αν νοικιάσουν την βουλή,το μέγαρο Μαξίμου κλπ θα φάνε τα λεφτά από τα ενοίκια οι ίδιοι, που τους χρυσοπληρώνουμε εμείς και συνεχίζουν να είναι όλο και περισσότερο άπληστοι.
        Αυτούς πρέπει να κρίνομε και όχι την θρησκεία και τα πιστεύω των συνανθρώπων μας, Ζάγκλε και δεν πρέπει να μπερδεύομε τα Αρχαία Ελληνικά έθιμα με την Ορθόδοξη Θρησκεία μας. Στην προηγούμενη ανάρτηση η ΜΑΡΙΑ έγραψε τόσα ωραία λόγια που δεν τα ήξερα (μπράβο της) …………..ΧΡΗΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΟΣ ΔΟΘΕΙΣ ΕΝ ΔΕΛΦΟΙΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ ΑΥΤΟΥ……………………………………………
        Δεν ξέρω αν η δικαιοσύνη πράττει σωστά,όμως ποιός δικάζει τους δικαστές;
        Δεν υπάρχει ισονομία αφού οι πολιτικοί μας εξαιρούνται.

      • Κόριννα είπε

        Ἀνώνυμε,
        δέν μπορεῖς νὰ φανταστῆς τὶ φραγκοφόνισσα εἶναι ἡ Ἐλισσάβετ.

        Χρειάζεται,ὡς φαίνεται χρῆμα,δὲν τῆς τὸ ἐγκρίνει τὸ κοινοβούλιο πού φοβᾶται τὸν λαό,δὲν βάζει χέρι στὰ δικά της,
        καὶ νοικιάζει ἕνα παλάτι στὸ ὁποῖο δὲν ζεῖ κανένας τους.
        Ἡ Νταϊάνα ζοῦσε ἐκεῖ.

        Εἶναι τσιφούτα ἡ ἀντιπαθητική Lilibeth,πού εἶναι τὸ χαϊδευτικό της.

        Βλέποντάς την,μόνο Λίλιμπεθ δέν τήν λές.

    • Πέτρος Δ είπε

      Zanglos, τα σχόλιά σου είναι ως επί το πλείστον αποκυήματα του μίσους που τρέφεις προς την Ορθοδοξία. Τα περί “θεσμών του Χριστιανισμού” που επικαλείσαι αποτελούν πρόφαση και μόνον.

      Ακόμα και ο καλύτερος ορθόδοξος να γίνει θέμα συζήτησης, ακόμα και αν μιλάμε εδώ για κάποιον που έχει κάνει μόνο καλό, έχει ταΐσει κόσμο, έχει γιατρέψει, έχει αναγνωριστεί από αμέτρητους ανρθώπους με χιλιάδες προσωπικές μαρτυρίες, δεν έχει πειράξει όχι άνθρωπο αλλά ούτε μύγα, δεν συγκινείσαι. Αρκεί να είναι Ορθόδοξος και κάτι ειρωνικό ή υβριστικό θα βρεις για να του επιτεθείς.

      Το ωραίο είναι ότι ενίοτε ασκείς (σωστά, βεβαίως) κριτική σε όσους δεν σέβονται τα πιστεύω των άλλων και εκφράζονται απαξιωτικά για τα δικά σου. Αλλά ο σεβασμός προς τα πιστεύω της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων, προφανώς δεν ανήκει στο αξιακό σου σύστημα.

      Ως εκ τούτου, ουδεμία αξιοπιστία έχει η γνώμη σου όποτε έρχεται η συζήτηση σε πρόσωπα ή έννοιες που σχετίζονται με τον Χριστιανισμό και μάλλον χάνεις τον χρόνο σου να την εκφράζεις.

      Είναι κρίμα, όχι μόνο γιατί η εμπάθεια και ο φανατισμός δεν αποτελούν καλούς συμβούλους, αλλά και επειδή σε πολλά άλλα ζητήματα (π.χ. επί των εθνικών θεμάτων) έχεις πολύ πιο ορθή προσέγγιση.

      Σου το έχουν πει και άλλοι εδώ μέσα: το αν υπάρχει Θεός και πώς ακριβώς είναι δεν εξαρτάται καθόλου από το πώς θα τον ήθελε ή πώς τον φαντάζεται οποιοσδήποτε από εμάς και σίγουρα δεν αλλάζει με το να αρνείται κάποιος δια της ύβρεως την πολυπληθέστερη παγκοσμίως προσέγγιση του θείου (δηλαδή, τον Χριστιανισμό).

      Επί της ουσίας του Βατοπαιδίου, μπορείς να παραθέσεις, με κόσμιο τρόπο, ΕΝΑ κίνητρο γιατί ο Εφραίμ έκανε τον “businessman” που ισχυρίζεσαι; Εννοώ ένα ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΟ κίνητρο.

    • Καλα, ασχολειστε με τον βλαμμενο;
      Για πες μας ρε “παντογνωστα”, τι ακριβως εκλεψε ο π. Εφραιμ για να θεωρηθει απατεωνας;
      Μην αρχισεις τις παπαριες των γερμανικων Μμε.
      Θελω συγκεκριμενα στοιχεια, οπως για παραδειγμα τις εκθεσεις των ορκωτων λογιστων που δεν βρηκαν καμια ζημια του δημοσιου.
      Κατα τα αλλα, εισαι γελοιος.

      • Миша είπε

        Μην ασχολεισαι με τον Νεοναζί.
        Αυτό το μπιπ , σε δημοσιεύσεις για τα ολοκαυτωματα έγραφε πως οι Ναζήδες είναι ο ευγενέστερος λαός στην ευρώπη.

    • APOLLO11 είπε

      Zanglos να προσέχεις τους φανατισμένους 2000 χρόνια εγκεφαλικός και ψυχικός βιασμός δεν σβήνει ..έτσι .

      Εφραίμ Κουτσού είναι ο αυτοαποκαλούμενος π.Ιωσήφ ο Σπηλιώτης όπου αμφότεροι παραμυθιάζαν τους ανθρώπους ότι είχαν νοερά προσευχή, δηλαδή μόνιμη επικοινωνία με το Θεό…

      ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ΕΔΩ (ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΑ, ΤΗΛΕΦΩΝΑ, ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ)

      http://www.antinews.gr/blogimages/vatopedi.pdf

      Η διήγηση ξεκινά με την αναφορά δεκάδων γερόντων που ζούσαν σε σκήτες και κελιά της Μονής Βατοπεδίου και “εκδιώθηκαν” από τον Εφραίμ.
      ….
      αλλά και τον Δημήτριο Χιώτη, που “έφυγε στο χωριό του καθώς είδε αυτοπροσώπως τον ρασοφόρο Εφραίμ Κουτσού μέσα στον κεντρικό ναό του Βατοπεδίου να κάνει επικλήσεις πνευμάτων και να μεταμορφώνεται!!!
      Επίσης τον 90χρονο Αθανάσιο, που “πέθανε από τη στενοχώρια του” και τους γέροντες του ιστορικού κελιού Αγίου Κωνσταντίνου και Ελένης, το οποίο “πούλησε ο Εφραίμ στους Βούλγαρους με ομόλογο”…

      • ΑΠΕΛΛΗΣ είπε

        Βρε γελοίε Απόλλο 11-ΠΥΡΑΥΛΕ!

        Τι γράφεις;
        Δεν πιστεύεις μεν στον Θεό των χριστιανών και τον κατηγορείς, αλλά δέχεσαι ως αληθινές τις επικλήσεις των δαιμόνων και τις μεταμορφώσεις;;;;
        Από ποια πτέρυγα του Δρομοκαϊτειου σε βγάλανε;

      • APOLLO11 είπε

        Σου επιστρέφω τους χαρακτηρισμούς και σου λέω …..αφενός πάρε τον θεό σου και πίσω στην ιερή σελήνη από όπου κατάγεται , αφετέρου τα περί δαιμόνων και επικλήσεων , βρες τα με τον Δημήτριο Χιώτη και διάβασε την παραπομπή !!!( που δεν διάβασες ) για να καταλάβεις και εσύ την Ποιότητα , Αρετή αλλά και το χάος που επικρατεί στους Κόλπους…της ξενόφερτης θρησκείας που σου επέβαλαν ( παλαιού – νέου ημερ. -ορθής και καθολικής δόξας , ευαγγελιστές και το λουρί της μάνας ) .

      • Πέτρος Δ είπε

        Αφού συμφωνήσω ότι οι απρεπείς χαρακτηρισμοί δεν χρειάζονται, ούτε προσφέρουν κάτι, θα ήθελα να παρατηρήσω το αυτονόητο και προφανές από όποιον την διαβάσει, ότι δηλαδή μια επιστολή τέτοιου τύπου έχει λιγότερη αξία και από το χαρτί πάνω στο οποίο γράφτηκε.

        Σιγά μην έγραψαν τέτοιο κείμενο (περίπου) όλοι οι πατέρες του Αγίου Όρους (όπως δηλώνεται -φυσικά ανωνύμως- στο τέλος της επιστολής!

        Η παράθεση αληθινών ονομάτων και αριθμών τηλεφώνου ουδεμία αξιοπιστία προσφέρει.

        Επίσης, και μόνο οι θρασύτατες και εξωφρενικές συκοφαντίες που αναφέρει για τον Γέροντα Ιωσήφ τον Σπηλαιώτη, αρκούν για να καταλάβει κανείς την πραγματική προέλευση και τους στόχους της “επιστολής”, η οποία είναι τόσο εξώφθαλμα πλαστογραφημένη που ο συντάκτης της ούτε καν την γλώσσα των αγιορειτών μπήκε στον κόπο να προσπαθήσει να μιμηθεί.

        Για Γέροντες της εμβέλειας του Γέροντα Ιωσήφ, δεν πιάνει όλη η λάσπη του πλανήτη.

        Κατά τα λοιπά, καθένας έχει το δικαίωμα να πιστεύει ό,τι θέλει βάσει του Συντάγματος, αλλά οφείλει και να σέβεται τα πιστεύω των άλλων.

  7. Κόριννα είπε

    Τό σχόλιό μου στὴν Ἄστι.

  8. velos είπε

    ΠΡΟΣ ΔΙΑΠΛΕΚΌΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΙΤΡΙΝΊΣΤΕΣ….ΆΝΤΕ ΓΕΙΑ,
    ΕΜΕΊΣ ΤΑ ΈΧΟΥΜΕ ΠΕΙ…ΠΡΟΛΑΒΑΊΝΕΤΕ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΊΝΕΤΕ….
    ΤΩΡΑ…ΌΠΟΙΟΣ ΕΊΝΑΙ ΠΕΡΊΕΡΓΟΣ ΠΑΡΑΚΑΛΏ,
    ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΊΝΕΙ ΕΝΤΌΣ ΑΙΘΟΎΣΗΣ…ΤΟ ΤΣΊΡΚΟ “MEDRANO”
    ΕΝΤΌΣ ΕΥΛΌΓΟΥ ΧΡΟΝΙΚΟΎ ΔΙΑΣΤΉΜΑΤΟΣ
    (ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ Η ΕΚΠΛΉΞΕΙ, ΠΟΥ ΛΈΜΕ…ΤΌΣΟ ΚΑΙΡΌ)
    ΔΕΙΝΉ….
    ΤΗΝ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΉΡΙΑ ΠΑΡΆΣΤΑΣΗ….
    ΑΦΟΎ ΣΤΑΥΡΌΦΙΛΉΘΗΤΕ ΑΝΑΜΕΤΑΞΎ ΣΑΣ…..ΠΑΡΑΜΕΊΝΕΤΕ ΣΤΑΣ ΘΈΣΕΙΣ ΣΑΣ….
    ΠΩΣ ΓΕΛΆΕΙ Ο ΆΓΙΟΣ ΒΑΣΊΛΕΙΟΣ…..;

    ΕΊΠΑΜΕ….ΧΟΧΟΧΟΟΟΟΟΟ…..

  9. Kyriakos είπε

    Δεν αγοραζουμε τις εφημεριδες των νταβατζηδων:
    – “ΤΑ ΝΕΑ”
    – “ΤΟ ΒΗΜΑ”
    – “ΤΟ ΕΘΝΟΣ”

    Στηριζουμε την “ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ”

  10. antinor kleopas είπε

    ΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΒΑΤΟΠΕΔΙ ΗΤΑΝ ΣΤΗΜΕΝΟ ΕΓΙΝΕ ΓΝΩΣΤΟ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ.ΑΠΛΑ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΚΙΝΟΥΝ ΔΙΟΤΙ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΟΠΟΥ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΠΑΘΕΙ ΠΑΝΟΛΕΘΡΙΑ.
    ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣΧΩΡΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ, ΚΑΤΑ ΤΟΝ Κ.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.
    ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΞΑΝΑΖΕΣΤΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΣΟΥΠΑ ΜΗΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ.ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΜΑΤΑΙΑ. ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΒΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΓΚΡΙΤΟΥΣ ΚΟΝΔΥΛΟΦΟΡΟΥΣ ΤΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΛΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΚΑΙ Η ΜΕΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΣΩΘΕΙ ΑΥΤΟΙ ΟΜΩΣ ?.
    ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΟΥΣ ΕΙΠΕ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΓΑΠ ΚΑΙ ΕΙΣ ΜΕΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΠΕΣΕ ΒΟΥΒΑΜΑΡΑ ΤΑ ΔΕ ΑΛΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΠΑΝΕ ΤΙΠΟΤΕ.ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ. Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΦΡΑΙΜ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΑΘΩΩΘΕΙ,ΑΥΤΟΙ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ?.

  11. Δεν είναι βέβαια, η πρώτη φορά.

    Τό’χουμε ξαναδεί το έργο. Kαι σε πολλές versions.

    Και κάποιοι φιλότιμα φροντίζουν,να μην το βαρυόμαστε .

    Προσθέτωντας ή αφαιρώντας κάθε τόσο νέα στοιχεία,νέα εφέ,νέα gadgets.

    Τούτη τη φορά,έχει και παπά. Αγιορείτη.Προφυλακιστέο,ανήμερα Χριστούγεννα.

    Με περιπολικά,κλούβες,αύρες κι ελικόπτερα,να πνίγουν την σεπτή Αθωνική Πολιτεία.

    Περάστε κόσμε.Το πήδημα θανάτου,μιά δραχμή και δυό αβγά.

    Αστείρευτη η έμπνευση,αστείρευτη και η ευρηματικότητα.

    Και πίσω απ’τους μπερντέδες,ο Αιζενστάιν,ο Χίτσκοκ,ο Γκοντάρ,ο Φελίνι κι ο Σπίλμπεργκ,

    να κλαίνε με μαύρο δάκρυ. Που τόσο εύκολα ξεπεράστηκαν,που τόσο εύκολα γίνανε σκόνη.

    Δεν είναι βέβαια, η πρώτη φορά. Αλλά σίγουρα,είναι μιά από τις τελευταίες.

    Γιατί οι μαέστροι, κρύψανε αυτά που θέλανε να κρύψουν.Και ρίξανε τους προβολείς,

    σ’αυτά που θέλανε να δείξουν. Και το πόπολο, τ’όμαθε πιά το έργο.Απέξω κι ανακατωτά.

    Τα εσιτήρια που κόβουνε, ολοένα και λιγοστεύουν. Κι αυτοί οι λίγοι, οι ελάχιστοι, που

    γίνονται στο ίδιο έργο θεατές, πάει καιρός που χασμουριούνται. Κι ο θεατρώνης,τους βλέπει.

    Κι ανησυχεί. Και πανικοβάλλεται. Κι αρχίζει να σκέφτεται ν’ανεβάσει νέο έργο.Με νέους

    πρωταγωνιστές. Με γυαλιστερά κουστούμια. Με φτερά, με φραμπαλάδες και με ημίψηλα καπέλα.

    Το δράμα του σκηνοθέτη, είναι πως τούτη τη φορά,δεν ‘έπιασε’ το θέαμα,που θέλει να δεί το πλήθος.

    Το πλήθος που βαρέθηκε τα ίδια και τα ίδια.Το πλήθος που διψάει, γιά νέα πρόσωπα,γιά νέους

    σιδηρόφρακτους,γιά νέους δράκους και γιά νέο ΑΙΜΑ. Πως εκορέσθηκεν η μάζα,από το αίμα το παλιό.

    Το βαρέθηκε,το σιχάθηκε,το προσπερνά. Κι έτσι όπως τη γαλουχήσανε, έτσι όπως την μάθανε,

    ΤΩΡΑ η μάζα, ζητάει να δεί να χύνεται, το αίμα του θεατρώνη, του σκηνοθέτη ,

    και του ευγενούς χορηγού.

    Σέβας, ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ.

    • dyspistos είπε

      Αμήν και πότε, να δώ στα ιστολόγια να συζητάμε τις προφυλακίσεις των μαφιόζων, των νταβατζήδων, των τσιρακίων τους κ.α., Σπάρτακε. Πρέπει νάρθει κι η σειρά του…σκηνοθέτη.
      Την καλημέρα μου και τις ευχές μου σ΄όλους, ιδιαίτερα στους εορτάζοντες.

  12. [...] [...]

  13. [...] Ιράκ, η Τουρκία και οι χρήσ…e-Επιλογές 25/12/201… on ΟΙ ΚΑΤΑΡΡΕΟΝΤΕΣ «ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ» …ΦΙΛΟΥΜΕΝΟΣ on Στους 40 οι νεκροί στη Νιγηρία…clio on ΟΙ [...]

  14. [...] ΟΙ ΚΑΤΑΡΡΕΟΝΤΕΣ «ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ» ΕΠΙ ΤΟ ΕΡΓΟΝ! ΑΠΟΚΑΛΥΦΘ… [...]

  15. σταυρουλα πετριδου είπε

    Χρόνια πολλά παιδιά.Να είμαστε καλά για να δούμε καλύτερες μέρες.
    Κάτι έμαθα εδώ στην επαρχία που είμαι. Καλό, κακό δεν ξέρω.
    Εμαθα -που λέτε- ότι στο γραφείο του Καραμανλή γίνεται χαμός.
    Τι δημοσιογράφοι,τι εργάτες,τι υπάλληλοι,τι έμποροι,τι κόσμος και κοσμάκης.
    Το σύστημα στα πρόθυρα νευρικής κρίσης (μάλλον παράνοιας) εξ ου και η προφυλάκιση του Εφραίμ.
    Γιατί νομίζω ότι βρίσκονται σε μεγάλο πανικό και το δείχνουν κιόλας;

  16. ΧΑ! είπε

    “Κλεφτης δεν ειναι μονο αυτος που κλεβει ,ειναι και αυτος που βασταει το σακι” λεει ο λαος.

    Τοσα χρονια μπορει να εκλεβε το Πασοκ αλλα ειχε τη ΝΔ να βασταει τα μποσικα. Η περιπτωση του Εφραιμ δεν διαφερει και πολυ μιας και το μονο που εχει να κανει καποιος ειναι να κανει το Πασοκ—>ΝΔ και την ΝΔ—>Εφραιμ και η εξισωση παραμενει η ιδια.

    Αλλα ειπαμε η λογικη μερικων ειναι:

    To Πασοκ κλεβει πολυ
    Η ΝΔ κλεβει λιγοτερο απο το Πασοκ
    Αρα η ΝΔ ειναι αξια να κυβερνησει τον τοπο.

    Ο Καραμαν-αλης ηταν ανικανος πρωθυπουργος
    Ο Γκαπ ηταν χειροτερος απο τον Καραμαν-αλη
    Αρα ο Καραμαν-αλης ηταν αξιος πρωθυπουργος

    Αμ δε…

    • σταυρουλα πετριδου είπε

      Χα,πες μου έναν τόσα χρόνια, που να έκανε τ΄ανοίγματα του Καραμανλή ή πες μου τώρα έναν, που να μπορεί, όχι να σώσει την χώρα, αλλά να μην την βυθίσει ακόμη πιο μέσα.
      Υπ΄όψιν, δεν ήμουν ποτέ οπαδός της ΝΔ,τον Καραμανλή όμως αρχίζω να τον εκτιμώ όπως και άλλους από το δεξιό κόμμα που αντιδρούν πολύ πιο πατριωτικά, από άλλους που φαίνονται πατριώτες.

      • ΑΔΙΚΑ κοπιάζεις Σταυρούλα.

        ΑΥΤΟ (το …ΧΑ! ), έχει μείνει στις σκηνές απ’το έργο της Δευτέρας.

        Την πασίγνωστη επιτυχία του 2010, ”ΟΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ”.

        Τι κι άν η αίθουσα , δεν κόβει πλέον εισιτήρια ;

        Πειράζει που κόλλησε ; Αφού έτσι τ’αρέσει ;

        Χρόνια Πολλά, Σταυρούλα.

        Σέβας, ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ.

      • ΧΑ! είπε

        Σταυρουλα με την ιδια λογικη μπορω και εγω να μεταφρασω το “Ευχαριστω τις ΗΠΑ για την βοηθεια τους” του Σημιτη ως “ανοιγμα” προς την Αμερικη και τον χειρισμο της τοτε κυβερνησης στο ζητημα Οτσαλαν ως “ανοιγμα” στην Τουρκια και ας μην εχω υπαρξει ποτε μου Πασοκος φανατικως η’ γενικως. Η πραγματικοτητα των καταστασεων ομως ειναι πολυ διαφορετικη οσο για τον Συμ(π)ι(χ)τη τοσο και για τον Καραμαν-αλη…

        Το οτι εκανε ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ αν οχι σωστη τουλαχιστον ενδιαφερουσα κινηση με το να κανει ανοιγμα στους Ρωσσους στην λειψη 8ετια που εμεινε στην εξουσια αυτο αυτοματως δεν τον αθωωνει για ολα εκεινα που εκανε λαθος , που επρεπε να ειχε κανει και δεν εκανε η’ που δεν ηθελε να κανει.

        Θες να βαλεις τον Καραμανλη διπλα στο Γαπ και να τους μετρησεις? Ναι ο Καραμανλης βγαινει απο πανω.

        Θες διπλα στον Σημιτη ? Παλι απο πανω ο Καραμανλης.

        Τωρα θες να τον βαλεις διπλα σε εναν ΑΛΗΘΙΝΟ αρχηγο κρατους οπως ο Μεταξας, οπως ο Ελευθεριος Βενιζελος η’ μηπως καποιον πιο συγχρονο οπως ο Πουτιν ?

        Σε πληροφορω οτι ουτε μεχρι τον καβαλο τους δεν φτανει και οι 2 απο τους 3 που αναφερω δεν ηταν ουτε ειναι ακριβως υπερμαχοι της δημοκρατικων πολιτευματων.
        Ομως αρχηγοι ο καθενας στον καιρο του και για τον ΛΑΟ ΤΟΥ υπηρξαν και υπαρχουν.

        Δυστηχως στην Ελλαδα του σημερα εχουμε καταντησει να εξισωνουμε τις μετριοτητες με αριστους.

      • ΧΑ! είπε

        @ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ

        Εγω θυμαμαι το εργο ”Δεν ειναι ΟΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ” που ειχε ανεβει προ-μνημονιακα απο τον νεοσυστατο θιασο της ΝΔ υπο την διευθυνση του θιασαρχη Χατζηαβατ Αντον.

        Ηταν για πολυ περιορισμενες παραστασεις λογω κανα-δυο λαθος κωλοτουμπων που πηρε ο θιασαρχης που τον αφησαν πολιτικα παραλυτο και μετα ακυρωθηκαν οι υπολοιπες, οποιος προλαβε τον κυριον ειδε.

        Ακουω τωρα που συζητιεται να φερουν πισω τον παλιο θιασαρχη που θα κανει sequel της μεγαλης του επιτυχιας “Σεμνα και Ταπεινα σας τα παιρνω” ,το “Σεμνα και Ταπεινα θα σας τα παρω 2: H επιστροφη”. Αλλα εκεινος βαριεται ασε που ‘χασε και φωνη του απο τοτε που τον απελυσαν απο τον θιασο και αναγκαζετε να κανει παντομιμα για να βγαλει τα προς το ζην.

      • Σού εύχομαι (ΧΑ!), να την απολαύσεις την νέα παράσταση.

        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ, με αποτσίγαρο.

      • ΧΑ! είπε

        Μια προειδοποιηση μοναχα αν μου επιτρεπεται…

        Δεν επιτρεπεται το καπνισμα εντος της αιθουσης κε Σπαρτακε απο νομο του 2002 και εφαρμοστεος απο εκεινη την ημερομηνια και υστερα και δεν θα θελα να’ρθει ο ταξιθετης να σας συνοδευσει στην εξοδο και να χασετε την αρχη.

      • σταυρουλα πετριδου είπε

        Xρόνια πολλά Σπάρτακέ μας.
        Να είσαι γερός και πάντα ΣΟΦΟΣ!!!

      • Κόριννα είπε

        Καλέ Χά!
        ἀπὸ πότε ἡ τουρλοκωλίασι(ἄνοιγμα στὴν Ἀμερική,λές καί δὲν εἴμαστε ἀνοιγμένοι ἀρκετα,μέχρι ποὺ πουντιάσαμε)καὶ ἡ προδοσία(παράδοσις Ὀτσαλάν),ἐξισοῦται μὲ τὸ ἄνοιγμα ΚΚβ πρὸς Ρωσία;

        Ἕστω καὶ ἄν δὲν ἀρέση σέ μερικούς,τὸ ἄνοιγμα στὴν Ρωσία εἶναι ἀπολύτως ἀπαραίτητο.
        Ἀμοιβαῖα συμφέροντα λέγονται καὶ ὄχι love at first sight.

        Ὁ ΚΚβ ἕνα λάθος ἔκανε.
        Δέν φυλάκισε τὰ λαμόγια.
        Τὸ γιατὶ, ἴσως τὸ συμπεράνω ὅταν διαβάσω τὸ βιβλίο τοῦ Κοττάκη.

        Μή τὸν γράφης Καραμάν-αλῆ,διότι εἶναι γελοῖο,γιὰ σένα ὄχι γιά ἐκεῖνον.
        Ἡ Καππαδοκία Ἕλληνες εἶχε.
        Τό ξέρω πρῶτο χέρι.

      • σταυρουλα πετριδου είπε

        Καλέ μου Χα, ελπίζω να έκανες λάθος στο επιχείρημά σου για τον Σημίτη.Δεν θα το σχολιάσω.
        Οσο για τους άλλους 3 ΑΝΔΡΕΣ με παντελόνια -για να μην πω τίποτα άλλο- συμφωνώ απολύτως.
        Πρέπει όμως να σου επισημάνω ότι ναι μεν προτιμούμε τους μέτριους γιατί, ο δικομματισμός δεν άφησε να αναδειχθεί καμμία αξία.
        Φυσικά και υπάρχουν άξιοι,μόνον που ο ελληνικός λαός μέχρι να καταλάβει ποιός είναι ο άξιος,αυτός, θα φθαρεί λόγω ηλικιακού χρόνου.
        Αυτό που χρειάζεται είναι, μία εκ βάθρων αλλαγή στο πολιτειακό μας σύστημα.
        Ποιός όμως θα την κάνει;
        Την στιγμή μάλιστα, που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, οι *προστάτιδες δυνάμεις*, επιβάλλουν τον δικό τους *εκλεκτό*.
        Μπορούμε να μείνουμε χωρίς προστάτιδες δυνάμεις;
        Αν ναι τότε η πατρίδα μας έχει μέλλον.

      • σταυρουλα πετριδου είπε

        Κόριννά μου χρόνια πολλά, χρόνια καλά, χρόνια ευτυχισμένα, χρόνια ανέφελα, σου εύχομαι από καρδιάς.
        Το βιβλίο του Κοττάκη έχει εξαντληθεί γιατί κι εγώ το ψάχνω.
        ( η* τουρλοκωλίαση*, όλα τα λεφτά φιλενάς)

      • Κόριννα είπε

        Χρόνια Πολλά καὶ εὐτυχισμένα γιὰ σένα καὶ τοὺς ἀγαπημένους σου,Σταυρούλα.
        Ὁ Θεὸς νὰ δώση τοῦ χρὸνου νὰ εἴμαστε ἐλεύθεροι.

        Τό βιβλίο τό πῆρα ἀλλά κράτησα σειρὰ μετὰ τὸν σύζυγο.

        Λέει πώς εἶναι ἐνδιαφέρον.

      • ΧΑ! είπε

        Κοριννα

        Εσενα σου αρεσει να τον χαρακτηριζεις “αληθινο πατριωτη, ο τελευταιος Ελληνας πρωθυπουργος, τρισμεγιστο, απιθανο Χουλκ ” και αλλα τετοια ωραια που προσωπικα τα θεωρω αν οχι γελοιες υπερβολες τουλαχιστον υπερβολικα γελοια, αρα θα μου επιτρεψεις και εμενα να κρατησω τους δικους μου χαρακτηρισμους και την δικια μου αποψη για το ατομο. Εκαστος στο ειδος του…

        Μπορει αυτο που ειπα για τον Σημ(π)ι(χ)τη να σου ακουγεται υπερβολικο και στο βασιλειο του σουρεαλισμου (και ειναι !!!).
        Αλλα αργα η’ γρηγορα θα βρεθει καποιος να πει και κατι συναφες για Σημ(π)ι(χ)τη, και Γ(κ)απ με καθε σοβαροτητα και με τον ιδιο τροπο που μου μετατρεπουν καποιοι το βετο στα Σκοπια ως “ηρω’ι’κη πραξη” ( μια χωρα στη οποια δεν δοθηκε και ουτε ειχαν σκοπο να δωσουν προσκληση ενταξης εκεινο τον καιρο αρα εκ του ασφαλους και τζαμπα οι μαγκιες) και το τρομερο “το σχεδιο Αναν εχει περισσοτερα θετικα απ’ οτι αρνητικα” μετατρεπεται σε “ΟΧΙ” ενω υπαρχουν αποδειξεις οτι το μοναδικο “ΟΧΙ” που ακουστηκε εκεινον τον καιρο ηταν απο πλευρα της Κυπρου και απο αλλουνου τα χειλια (και πολυ καλα εκαναν !!).

        Οσο αφορα για το ανοιγμα στη Ρωσια προσωπικα το θεωρησα ισως την μοναδικη αξιολογη κινηση της κυβερνησεως Καραμαν-αλη αλλα καταλαβαινω την επιφυλαξη πολλων μιας και ο δικος μας ηταν ανθρωπος –η’ οσο κοντα μπορει να φτασει σε ανθρωπο τελοσπαντων…–ενω ο δικος τους ηταν λεων και ως γνωστον απο τον Ομηρο

        “οὐκ ἔστι λέουσι καὶ ἀνδράσιν ὅρκια πιστά”

    • Vassilis είπε

      Αγαπητέ ΧΑ!, ορισμένοι νεοδημοκράτες ΔΕΝ έχουν μνήμη. Είναι σαν κάτι οπαδούς του ΟΣΦΠ ή του ΠΑΟΚ (ή οποιαδήποτε άλλης ομάδας), φανατικά, χωρίς τη δυνατότητα να δούν το συμφέρον αυτής της χώρας, να ψάξουν να βρούν κάποιον ΗΓΕΤΗ και όχι τα άπλυτα που χρησιμοποίησαν (και βρωμάνε) και έβαλαν στο χρονοντούλαπο. Τους αρέσει να ανασταίνουν ζόμπι, και να μιλάνε για χριστιανισμό, ορθοδοξία και άλλες άρες μάρες κουταμάρες σαν τους φανατικούς μουσουλμάνους. Η ηλικία τους είναι μεγάλη ως επι το πλείστον και έχουν πάθει αγκύλωση εγκεφαλική, ώστε να μη μπορούν να προσαρμοστούν στα νέα γεγονότα στη ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ.
      ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ….

      • φωτεινη είπε

        New Age?
        να μας ελεγες και τι σημαινει αυτη η νεα εποχη,η τοσο παλια,
        δεν θα ητανε κι ασχημα…

      • Миша είπε

        Φωτεινή

        η δημοτική παράταξη του Μιλτιάδη Έβερτ ονομαζόταν Νέα Εποχή και είχε σήμα το Ουράνιο Τόξο, το οποίο το χρησιμοποιούν εκτεταμένα οι νεοεποχίτες.
        Ο ίδιος είχε συγγράψει και το βιβλίο «Ειρηνική Επανάσταση για τη Νέα Εποχή».

      • Vassilis είπε

        Να ρωτήσεις αγαπητή μου Φωτεινή, τα χιλιάδες παιδιά που τελειώνουν τα Πανεπιστήμια και δεν βρίσκουν δουλειά στη χώρα μας, τους ημιαπασχολούμενους, τους άνεργους, τους απολυμένους, για να δεις ποιά είναι η New AGE… Ρώτα τους και για θρησκείες και θρησκευόμενους κάθε απόχρωσης και θα πάρεις την αδιαφορία τους. Γιατί κάποιος που πεινά δεν καταλαβαίνει από φιλοσοφικές, πολιτικές και άλλες εθνικιστικές κραυγές-κορώνες…..
        Ο Εφραίμ είναι φυσιογνωμικά αλλά και στην πράξη λαμόγιο και όσοι προσπαθούν να βγάλουν αυτόν και το γυιό του ταχυδρόμου, λάδι, μάλλον παίζουν το αντίστοιχο με αθώωση Siemens παιχνίδι.
        Και πάλι Χρόνια Πολλά!!!

      • φωτεινη είπε

        δεν εννοουσα αυτο ακριβως,Μισα.

      • φωτεινη είπε

        αγαπητε βασσιλη,αλλιως θα πριμενα την απαντηση σου.
        στο σχολιο σου φαινεται οτι κατι γεροι εχουν παθει αγκυλωση εγκεφαλικη ,
        και δεν μπορουν να προσαρμοσθουν στην ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ.
        επεξηγωντασε μετα προσδιοριζεις την ανεργια ,την ανεχεια,και το μεσαιωνικο εργασιακο μεσαιωνα.
        εκει αραγε δεν μπορουν να προσαρμοσθουν οι ηλικιωμενοι με την εγκεφαλικη αγκυλωση;
        γιατι μου φαινεται πολυ καλα κανουν…ειναι οι μονοι υγιεις τελικα.
        που το ξερεις οτι ειναι λαμογιο;
        υποστηριξετο αν θες…

        δεν απαντησες ομως με τροπο επαρκη για την ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ,που ειναι πολυ, πολυ παλια.

      • Κόριννα είπε

        Vassilis
        εἶσαι τῆς Νέας Ἐποχῆς;
        Ἐ! πέστο καλέ!
        Γι᾿αὐτὸ ψάχνεις γιὰ νέο ἡγέτη;
        Ἔτοιμο τὸν ἔχετε φαντάζομαι ἀλλά ὄρεξι μή κάνετε,διότι σᾶς πήραμε πρέφα.

        Τὰ παιδάκια τὰ ἄνεργα μὲ πτυχία εἶναι σὲ τέτοιο χάλι λόγῳ τῆς Νέας Ἐποχῆς ποὺ
        τούς ἔχει στερήσει καὶ τὴν πίστι στὸ Θεῖο,ὅπως τὸ βλέπει ὁ καθένας,καὶ πᾶνε στὸν γκρεμό σάν τὰ lemmings.

        Ἐμεῖς οἱ μεγάλοι πού κοροϊδεύεις,θὰ ἐμποδίσουμε πάσῃ θυσίᾳ,τὴν Νέα Ἐποχή νὰ κατεστρέψη τὰ παιδιά μας.
        Βάλτο κατά νοῦ αὐτὸ.

        Ὁ Ἐφραίμ δὲν μοιάζει μὲ λαμόγιο.
        Ξύπνιος Ἕλληνας μοῦ φαίνεται.
        Γιὰ τὴν δική σου φάτσα δέν ξέρω διότι δὲν σὲ ἔχω δεῖ.

        Γιὰ τὸ γυιὸ τοῦ ταχυδρόμου θὰ γράψη ἡ Ἱστορία.

        Ἕνα ὅμως ἔχω νά πῶ·ὅτι τὸ γεγονὸς πώς μορφώθηκε καὶ ἔφτασε στοῦ Μαξίμου ὁ γυιός ἑνός φτωχοῦ ταχυδρόμου,τὸν κάνει ἀξιόλογο ἄτομο.

      • σταυρουλα πετριδου είπε

        Χρόνια πολλά Βασίλη μας και να είσαι αγόρι μου πάντα υγιής και χαρούμενος.
        Σε μία χώρα που είναι ΑΜΕΣΑ εποπτευόμενη,από τις *προστάτιδες δυνάμεις* όπως ανέφερα προηγουμένως, ακόμη και τα ποσοστά του ενεργού πληθυσμού ελέγχονται από αυτές, όχι μόνον πληθυσμιακά αλλά και πνευματικά.
        Θα ξεχνάς βέβαια ότι οι περισσότεροι από τον ενεργό πληθυσμό(οι νέοι δηλαδή) είναι ακριβώς αυτά που ανέφερες για τις ποδοσφαιρικές ομάδες.
        Ξεχνάς ότι το σύνθημα όλων των νέων στις τελευταίες εκλογές ήταν *δεν μας ενδιαφέρει η πολιτική* γι αυτό και δεν ψήφισαν, αλλά και όσοι ψήφισαν,ψήφισαν για μια θεσούλα στο δημόσιο.
        Δηλαδή ο ατομισμός και ωχαδελφισμός, σε όλο του το ελεεινό μεγαλείο.
        Δεν φταίνε βέβαια οι νέοι, για τα χάλια τους.
        Φταίμε όλοι εμείς,που αφήσαμε την παιδεία να γίνει μπαλάκι, στα χέρια του κάθε τυχάρπαστου πολιτικού.

      • φωτεινη είπε

        και οντως αυτο το «ο γιος του ταχυδρομου»,μυριζει,βρωμαει θα ελεγα ,πολυ νεοταξιλα…
        δηλαδη για καντο μας λιανα,στου μαξιμου ποιος πρεπει να πηγαινει;
        ο γιος του προηγουμενου ενοικιαστη του μαξιμου;
        μπααα,απο ενοικιαστες γινανε ιδιοκτητες μου φαινεται..
        δεν μας τα λες καλα βασιλη…
        για βασιλικο σε κοβω,για νεοφεουδαρχη…

      • Βασίλη, Χρόνια σου πολλά και σου εύχομαι με τον καινούργιο χρόνο,να βρείς και δουλίτσα.

        Και φρόντισε στο CV σου, να γράψεις τ’όνομά σου, όπως κι εδώ : Vassilis ! ! !

        Ετσι, γιά περισσότερες πιθανότητες πρόσληψης. Οπως και να το κάνουμε άλλο πράγμα το Bill, ή το Βilly ,

        ή το Vassilis κι άλλο πράγμα το Βασίλης βρέ παιδί μου.Το τελευταίο,κάνει πολύ Ελληνικούρα, πολύ second.

        Eνώ τα τρία πρώτα……….μέσα στο χαιλίκι, τη γκλαμουριά, το prestige, και το illustration.

        Τώρα εμάς τα υπέργηρα κούσαλα, μην μας παρεξηγείς κιόλας,που προσβλέπουμε στον Καραμανλή.

        Γιά έλα στη θέση μας,λιγάκι. Δηλαδή τι ήθελες ; Η ογδοντάρα Φωτεινή , η αιωνόβια Σταυρούλα,

        η μόλις 78 Μαίων, σουμπρέτα Κόριννα και ο υπεραιωνόβιος Σπάρτακος, που χρειάζεται τέσσερις

        νομάτους γιά να μετακινηθεί,να προσδοκούμε λύσεις, από τον Τρεμόπουλο ή την Μαρίνα Δίζη ;

        Εμ, δεν λέει καμάρι μ’. Δεν λέει.

        Χρόνια σου πολλά και πάλι,Βασιλάκη -(ούπςςςς ! Sorry dear : Vassilis).

        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ, με Partagas και με Benedictine με θρυμματισμένα παγάκια.

      • Κόριννα είπε

        Καλέ Σπάρτακε γιατί μοῦ κρύβεις μῆνα;
        78 Μαρτίων εἶμαι,χωρίς τὰ καλοκαίρια!

        Γιὰ μένα πιάσε ἕνα Tu-bo-flo,on the rocks please,καὶ μή ξεχάσης τήν φετούλα lime on top. :cool:

      • σταυρουλα πετριδου είπε

        Για μένα Σπαρτακούλη, πιάσε ένα βερμούτ χωρίς κρακεράκια, γιατί έχω πρόβλημα με τη μασέλα μου.
        Μου σώθηκε κi η corega!!!

      • Kόριννα!!!Αμάν τι εγινε;
        προς τα κάτω πάμε;
        σαν δυό 39αρες
        Χρόνια σου πολλά
        και ευτυχισμένα
        :lol: :lol: :lol:

      • φωτεινη είπε

        για μενα Σπαρτακε,ενα τιποτα.
        τρεφομαι με φλεμπο…

      • Κόριννα είπε

        Ἀρκᾶ,
        χρόνια σου Πολλά,νὰ ἔχης ὑγεία καὶ εὐτυχία καί πάντα νὰ εἶσαι μὲ ἀγαπημένους γύρω σου.

        Καλέ ποιές δύο 39ρες;
        Μία μόνο καὶ βλέπουμε.

        Ἄκου τώρα τί βρῆκα γιὰ τὸ ὄνομά σου:

        Ἕνα ἀπό τὰ ἐπίθετα τοῦ Βάκχου ἦταν τὸ Μαινόλης ἤ Μενώλιος,ἐκ τοῦ μαίνομαι,ἐξ οὗ τό Ἐμμανουήλ πού μεταμορφώθηκε σὲ Μανώλης.

        Μή σέ πιάση μανία τώρα!!

      • Kόριννα!!!Βάκχος;
        Ε ρε γλέντιαααα!!!!
        :twisted:

  17. [...] [...]

  18. ΕΔ είπε

    Ειρηνη υμιν!
    Υποπτη η αποφαση για προφυλακιση χριστουγεννιατικα,οταν τοσους μηνες δεν ετρεχε τιποτα το επειγον ως πρς την ”τελεση αξιοποινων πραξεων”και την πιθανοτητα διαφυγης στο εξωτερικο…
    Υποπτο το οτι κανενα πορισμα τελικο δεν εχει ανακοινωθει ,δεν εχουμε πειστει περαν πασης αμφιβολιας οτι οντως ζημιωθηκε το Δημοσιο.
    Αλλα!….
    Πολλοι πολιτικοι,επαιξαν παιχνιδακια,υποπτα και κρυφα με ρασοφορους.
    Πολλοι ρασοφοροι επεδειξαν ιδιαιτερο ζηλο στο να ασκουν με μεγιστη προσηλωση,οχι τα πνευματικα τους καθηκοντα,αλλα τις ”ευφυεις”χρηματιστηριακες τους επιλογες,τις αξιοζηλευτες επιδοσεις τους στο ”real estate”μετακινουμενοι απο μπιζνα σε μπιζνα με σωφερ και Καγιεν.
    Λιγο μακρια απο τον πατερα Παισιο,το σκηνικο.
    Η Πιστη και η Ορθοδοξια δεν ειναι αποκλειστικοτητα του Αγιου Ορους ουτε ειναι οι ”θεματοφυλακες”αυτων.
    Αρα οποιος συμμετειχε στην αισχρη διαπλοκη με στοχο τον παρανομο πλουτισμο κληρικος η λαικος πρεπει να τιμωρηθει.Αφου πρωτα βρεθει λαος αποφασισμενος να τους δειξει οτι τελειωσαν τα ψεμματα και οι απατες στην πλατη του.
    Ουτε η Ορθοδοξια κινδυνευει αν συλληφθει ενας καλογερος,εφοσον αποδειχθει οτι φταιει,ουτε περνανε τα παραμυθακια και η προπαγανδα του Αlpha με σκιαχτρα τυπου Βγοντζα και Σταθοπουλου.
    Ειμαστε καχυποπτοι,καθολου υστερικοι και καθε μερα πιο οργισμενοι και πιο αποφασισμενοι να τελειωνουμε με τα μισολογα ,τις κρυφες πολιτικες και τα ακριβοπληρωμενα ανδρεικελα ολων των αποχρωσεων.
    Ολοι οσοι ζημιωσαν την Πατριδα θα τιμωρηθουν.Με ποινη διαβαθμιζμενη και δικαιη.
    Ειτε της ηθικης αυτουργιας,της συνενοχης στην τελεση αξιοποινων πραξεων η αποσιωπησης αυτων στη λεηλασια της δημοσιας περιουσιας ειτε της εσχατης προδοσιας —βλεπε ΓΑΠ.
    Συντομα…

  19. Δεν υπάρχει ελπίδα.
    Η εννοια της ελπίδας είναι να ξεγελάει και να τοποθετεί τον άνθρωπο έξω από τις δικές του ατομικές υποχρεώσεις και ευθύνες…να του αναβάλλει και να του ακυρώνει την ΠΡΑΞΗ.
    Οι Αρχαίοι Ελληνες δεν πίστευαν στην Ελπίδα και γι αυτό δημιούργησαν την Τραγωδία…

    http://olympia.gr/2011/05/08/%ce%b7-%ce%b5%ce%bb%cf%80%ce%af%ce%b4%ce%b1-%ce%b2%ce%bb%ce%ac%cf%80%cf%84%ce%b5%ce%b9-%cf%83%ce%bf%ce%b2%ce%b1%cf%81%ce%ac-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b5%cf%81%ce%b3%ce%b1%cf%83%ce%af%ce%b1/

    Οταν θα σταματήσουμε να “ελπίζουμε” τότε θα αναγκαστούμε να ΠΡΑΞΟΥΜΕ και ατομικά και συλλογικά…
    Την Ελπίδα δεν την φοβάται κανείς…
    ΕΝΑΝ ΕΞΕΓΕΡΜΕΝΟ ΛΑΟ ΟΠΩΣ ΣΤΙΣ 3 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΤΟΥ 1843 ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ…

  20. ως εδω. είπε

    διαβασα ενα βιβλιο με τιτλο ” ολικη αντισταση ” του χανς φον νταχ.
    εκτος των πολλων θεματω , στην σελιδα 178 , αναφερει , τους ” προθυμους δοσιλογους ”.
    ειναι οτι ακριβως συμβαινει σημερα.
    ετος γραφης 1958…

  21. armageddon είπε

    ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ Η ΤΡΟΙΚΑ.ΘΑ ΞΑΝΑΣΩΘΕΙ Η ΧΩΡΑ ΜΕ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ,ΝΕΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ.ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 65.ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ Ο ΕΦΡΑΙΜ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ…ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ…ΑΝ ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ…ΣΩΣΑΜΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ…

  22. labis είπε

    ΛΑΜΟΓΙΑ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΣΕΙ ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΙΣΕΙ.

    ΠΡΟΒΑΤΑ ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΜΗΝ ΤΡΩΤΕ ΑΛΛΟ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΝΤΑΒΑΤΖΟΚΑΝΑΛΑ.

    ΟΤΑΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΚΗΤΣΟΥΚΑΤΟΜΑΝΤΕΛΗΔΕΣ ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΦΥΛΑΚΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΕΦΡΑΙΜ.

    ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΣΕΙ ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΙΣΕΙ.

  23. Αθανάσιος Διαμαντόπουλος είπε

    Diamandopoulos
    Tα χρυσόβουλα ήταν Βυζαντινά και όχι των Σουλτάνων. Αλλά γενικότερα, με υπογραφή του Σουλτάνου δεν αναγνωρίσθηκε η απελευθέρωση της Ελλάδας από τον Τουρκικο ζυγο και επέκτασή της στους Βαλκανικούς_ Είναι για τον λόγο αυτόν άκυρα;
    -

  24. EΛΛΗΝΑΣ είπε

    ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΟΔΗΓΕΤΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΟΤΙ ΟΙ
    ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ .
    ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΣ ΤΑΙΣΑΝ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ-ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΣ ΕΜΑΘΑΝ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΑΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.
    ΕΛΛΑΔΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΩΣ. ΟΙ ΝΟΣΤΑΛΓΟΙ ΤΟΥ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΥ ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΛΑΓΟΥΜΙΑ ΤΟΥΣ. Η ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ.

    • astillais είπε

      ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΟΔΗΓΕΤΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΟΤΙ ΟΙ
      ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ .

      Ανάλυση
      Κύρια πρόταση
      ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΟΔΗΓΕΤΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ
      Δευτερεύουσα πρόταση
      ΟΤΙ ΟΙ
      ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ .

      Σύνθεση:
      Στην κύρια πρόταση παρατηρούμε τον ορισμό ή περίπου τον ορισμό των λέξεων
      Λαμόγια και Νταβατζήδες
      που είναι αρκούντως σαφής
      Πάμε στην Δευτερεύουσα πρόταση που είναι προσδιοριστική δηλαδή εξειδικεύει τις ενέργειες των λαμογίων ,νταβατζήδων,απαντάει δηλαδή στο ΠΩΣ λειτουργούν τα λαμόγια , νταβατζήδες
      Λέει λοιπόν ότι τα λαμόγια,νταβατζήδες κάνουν κάθε ενέργεια έτσι ώστε να μην εκτελούνται οι αποφάσεις των δικαστών (διττής εννοίας το ρηθέν)

      Και ερωτώ
      Εν ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ έχουμε δικαστική απόφαση και δή σύννομη;
      Αν έχουμε είναι ποιά;(αν δηλαδή θεωρήσουμε την απόφαση της ανακρίτριας δικαστική απόφαση ,καθ ύπέρβασιν, γιατί αν η απόφαση της ανακρίτριας είναι δικαστική απόφαση η απόφαση του δικαστηρίου πως θα λέγεται;)
      Ότι είναι ύποπτος φυγής;
      Μα αν ήθελε να διαφύγει γιατί δεν έμενε στην Ρωσία αλλά επέστρεψε;
      Ότι είναι ύποπτος τέλεσης νέων αξιόποινων πράξεων;
      Ποιές ήταν οι αξιόποινες πράξεις για τις οποίες δικάστηκε και καταδικάσθηκε;

      Αν απαντήσεις θάχει συνέχεια
      αν όχι ας μείνω με την αρχική εντύπωση
      ότι κάθε τι που αφορά τον ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ και την ανάπτυξή του σε βρίσκει πολέμιο
      Το δε όνομα είναι απλά για ξεκάρφωμα

  25. Ο Παπους είπε

    Εν κατακλειδι της συζητησης, ζηταω
    να μου επιτρεψετε να διατυπωσω
    μερικα δικα μου συμπερασματα:
    Το πρωτο, ξεχναμε, ωρε Ελληνες,
    πολυ ευκολα, ακομη και ο,τι
    λεγαμε και τι θελαμε ως πολυ
    προσφατα (ποιος θυμαται
    το αποφθεγμα “τα παντα ρει”?).
    Το δευτερο, δεν εννοουμε, δεν
    θελουμε να απογαλακτισθουμε
    και παραμενουμε κολλημενοι
    στις ιδεοληψιες μας και
    στις κομματικες μας εξαρτησεις.
    Το τριτο, τρεχουμε να ριξουμε
    στον γκρεμο οποιον τολμαει
    να πει πραγματα αντιθετα
    απο ο,τι πιστευουμε εμεις.
    Το τεταρτο, τρεχουμε επισης,
    να φορτωσουμε τις δικες μας
    ευθυνες στους αλλους (τη μια
    ευθυνονται για οσα τραβαμε
    οι Αμερικανοι και οι εβραιοι,
    ακομη και οι αρβανιτες,
    την αλλη οι Αγγλογαλλοι,
    οι Γερμανοι, οι Ολλανδοι,
    οι Ρωσοι, οι Κινεζοι, την παραάλλη
    ο ιμπεριαλισμος, η πλουτοκρατια
    και ολοι οι εκμεταλλευτες, αλλα
    ποτε εμεις οι ιδιοι)
    Για το τεταρτο, αναφερω κατι
    προσωπικο: Οταν αρχισα
    να σημειωνω οτι και ο Σαμαρας
    “ειναι μια απο τα ιδια”, ορισμενοι
    εδω μεσα ειχαν σπευσει
    να με αποκαλεσουν θυρωρο
    και μιας πρεσβειας ακομη….
    Το πεμπτο, η αληθεια τσουζει.
    Το εκτο, σε ολη αυτη τη μακρα
    συζητηση δεν προσδιορισθηκε
    ποιοι ειναι, επιτελους,
    “οι εξοργισμενοι με αποψη”,
    οσοι, ομως, μπορουν να βλεπουν
    και περα απο τη μυτη τους
    αντιληφθηκαν αρκετα για τις αιτιες
    της παρεμβασης τους.
    Το εβδομο, ειναι καιρος
    να αφησουμε πλεον στην παντα
    το “πατρις, θρησκεια, οικογενεια”
    που θυμιζει αλλες εποχες.
    Ο Παπους
    (ειρηνικος, οσο μπορει)

    • φωτεινη είπε

      ναι παπου, καιρος να εκσυγχρονισθουμε,
      να γινουμε κατοικοι του μεγαλου χωριου.
      ολοι μαζι μια οικογενεια.
      σκεψου ποσα εγγονακια θα εχεις εσυ…
      μιλλιουνια..

    • astillais είπε

      Το εβδομο, ειναι καιρος
      να αφησουμε πλεον στην παντα
      το “πατρις, θρησκεια, οικογενεια”
      που θυμιζει αλλες εποχες.

      Πάντως παπού δεν τρως κουτόχορτο εεεε;;;
      Τρώς παγκοσμιόχορτο
      της νέας τάξη βεβαίως βεβαίως
      Κισιγκέρειας εμπνεύσεως
      και παπουδίστικης ρεψιάς (εκ του ρεύομαι)
      Άιντε καλή … χώνεψη
      αν και τα μπεεεεε μηρυκάζουν
      γιου νοου μηρυκάζουν;

      αχ η ξεχασιάρα
      απευθύνεσαι σε “ωρέ έλληνες” ανευ πατρίδας ΟΜΩΣ
      άνευ οικογένειας ΟΜΩΣ
      μάλλον και άνευ Ιστοριας
      είιιιναι ξεξεξεπερασμένο
      άτσι ….. πρόοδο ο …παπούς

  26. Πολύ ωραία Αγιογραφία…
    Δηλαδή η Νέα Δημοκρατία του Σαμαρά είναι η “κακή” που αναγκάζεται η καϋμενούλα να ψηφίζει τα νομοσχέδια της εξόντωσης,αλλά μην φοβάστε, κάντε κουράγιο… θα έρθει η “καλή” Νέα Δημοκρατία με τον Καραμανλή που θα φέρει πίσω τα δοξασμένα χρόνια ?
    Το κείμενο είναι κατάπτυστο,λιβελογράφημα σκοτεινών χρόνων και να ντρέπεται όποιος το σύνταξε.

    Στην Τραπεζική Χούντα της 11-11-11 ξεχνάει ο συντάξας ότι η ΝΔ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ? το ξεχνάμε και πάμε να στήσουμε το Matrix 5 ?
    Kαι προφανώς ξεχνάει ότι ακόμα και ο ΚΚ ο μικρός, ΨΗΦΙΣΕ ΝΑΙ…ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑΙ…
    Ενα ΟΧΙ δεν ακούσαμε…
    Και μιλάτε τώρα εσείς για τους “νταβατζήδες” του Μπαϊρακτάρη ? που είναι τα ονόματά τους ? τα είπε ?
    Τα εβαλε μαζί τους αυτός που θα “χτύπαγε τη διαφθορά” και θα “επανιδρούσε το κράτος” όπως υποσχέθηκε το 2004 ?
    Ο Ελληνικός Λαός περνάει έναν Γολγοθά και κάποιοι παίζουν τα δικά τους παιχνίδια με εφραίμ,παπανδρέου,καραμανλή,παπαδήμο,καρατζαφέρη κτλ..
    ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΣΥΜΠΑΣΧΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ…ΚΑΝΕΙΣ…
    Υποτιμάτε συνεχώς τον Ελληνικό Λαό…και τον κοροϊδεύετε ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ…
    Να ξέρετε όμως ότι αυτά τα 3 κόμματα που συνέπραξαν το ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ θα τιμωρηθούν.
    ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ θα δώσουν εξηγήσεις για αυτά που έκαναν.
    Το καθένα ξεχωριστά για τις πράξεις του.
    Ο Λαός θα μιλήσει,θελετε δεν θέλετε.

    • Θα μιλήσει μόλις “ξεκολήσει” από τις συναισθηματικές του εμπλοκές που τον κάνουν να ταυτίζεται με τους πολιτικούς, λες και είναι συγγενείς και κολλητάρια τους.
      Μόλις να αρχίσει να κρίνει εκ του αποτελέσματος και με βάσει το συμφέρον της Ελλάδας και όχι “ποδοσφαιρικά” και με βάση τις “ιδεολογίες”.
      Και μόλις πέσει η απαραίτητη (δυστυχώς) πείνα.
      Τότε θα μιλήσει.

  27. klinexman είπε

    Ego, mono ena sxolio exo: h photo tou NYC pimp pou valate sto arthro einai apo tis pio petyxhmenes! Poly antiprosopeytikh! H photo einai alhthinh kai oxi apo tainia, o antropos aytos einai ontos gnostos pimp sth NY city!

    Pimpin’….

    • klinexman είπε

      I am sorry, being a native New Yorker, nomizo oti olos o kosmos peristrefete gyro apo NYC (opos oloi oi New Yorkers fysika afou einai mia apo tis pio lamperes, omorfes kai synarpastikes poleis tou kosmou). O pimp ths photo einai apo to Chicago kai einai poly alhthinos, alla vlepoume oloidious sth NY kathe mera…my bad…excuse moi!

  28. ψυχραιμια είπε

    Για οσους αναμενουν επανοδο Καραμανλη.
    Και να επανερχοταν δεν θα αλλαζε πολλα πραγματα.Η επανοδος στην κατασταση που υπηρχε το 2009 ειναι αδυνατη.
    Αλλα για να το αντιληφθει κανεις αυτο θα πρεπει να καταλαβει τον κοσμο διπλα του και να μη ζει στο υπερπεραν.
    Το βιοτικο επιπεδο της Ελλαδος το 2009 ηταν ανωτερο απο το πραγματικο γιατι ηταν πολιτικη βουληση του γαλλογερμανικου αξονα η συγκλιση των οικονομιων της Ευρωπης.Ολοκληρη η πολιτικη Καραμανλη βασιζοταν σε αυτο και οχι φυσικα στις θρησκευτικες δυναμεις του Εφραιμ ή στη σχεση με τη Ρωσια.
    Ειναι γεγονος οτι ανετραπη με συνεργεια πολλων δυναμεων ωστε να ελθει ο Γιωργος και να εξαπολυσει την κριση της ευρωζωνης.Απαξ ομως και την εξαπελυσε ολοι οι μηχανισμοι με τους οποιους διατηρειτο το τεχνητο βιοτικο επιπεδο της Ελλαδος καταστραφηκαν και δεν υπαρχει επιστροφη.
    Δεν προκειται κανεις τραπεζιτης να ξαναδανεισει με χαμηλο επιτοκιο τη χωρα μονο και μονο επειδη ετσι του συνεστησαν οι Γαλλογερμανοι οπως γινοταν μεχρι το 2009.
    Αυτο φυσικα το ξερει και ο Καραμανλης και δεν προκειται να διακινδυνευσει καμμια επιστροφη που θα ανατρεψει αναγκαστικα τη θετικη εικονα που εχει στους οπαδους του.Οι τελευταιοι ειναι που νομιζουν οτι θα μπορουσε να κανει σημερα κατι διαφορετικο απο τους υπολοιπους επειδη θυμουνται τις καλες μερες της κυβερνησης του αλλα σημερα τα δεδομενα εχουν αλλαξει.

  29. Π.Κ. είπε

    ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ. ΠΟΙΟΣ ΕΝΕΚΡΙΝΕ ΤΗΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΊΟΥ ΟΡΟΥΣ ΜΕ 300.000 ΕΥΡ. ΜΕΣΩ ΕΣΠΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ ΙΣΧΥΟΣ 177 ΚW ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΔΕΗ? ΤΟ ΠΗΡΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ Φ.Ε.Κ. ΑΛΗΘΕΙΑ, ΎΠΑΡΧΟΥΝ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ….ΜΗ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΕΣ ΜΠΙΖΝΕΣ?

  30. Γιώργος είπε

    Χρονια Πολλα και Καλο ΓΟΥΔΗ σε ΟΛΟΥΣ τους Δοσιλογους Προδοτες.

  31. [...] [...]

  32. Ανώνυμος είπε

    ΒΡΕ ΒΛΑΚΑ Π.Κ ( ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΗΡΙΑΣΤΙΚΗ) ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟ; ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΜΙΑ ΜΟΝΗ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΗ; ΠΟΛΥ ΜΕΓΚΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ; ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΣΑΣ, ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ, Ο ΚΟΣΜΟΣ ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ. ΤΑ ΠΑΣΟΚΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΟΥΣ ΧΑΡΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ Η ΟΠΟΙΑ ΟΜΩΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ. ΕΙΔΕΣ ΤΟΝ ΠΑΝΙΒΛΑΚΑ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ ΤΙ ΛΕΕΙ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ; ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΕΙΧΕ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΔΝΤ ( ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΛΛΕΕΙΝΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ) ΣΩΣΕΙ ΔΕΚΑ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙΙ ΤΟ ΔΝΤ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ;

  33. . είπε

    ΖΗΤΩ ΤΟ ΠΑΣΟΚ
    ΖΗΤΩ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ZHTΩ ΤΟ ΚΚΕ
    ΖΗΤΩ ΤΟ ΛΑΟΣ
    ΖΗΤΩ Ο ΣΥΡΙΖΑ

    ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠ’ΟΛΑ
    ΖΗΤΩ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΚΡΑΤΙΑ
    ΖΗΤΩ Η ΝΕΟΦΕΟΥΔΑΡΧΙΑ
    ΖΗΤΩ Η ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΛΑΚΥΝΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ

  34. ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ είπε

    http://www.anatropi2020.gr/2011/12/alpha.html
    ΤΥΧΑΙΟ; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!
    ΑΞΙΟΣ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΣΟΥ!!!

  35. ΠΟΥΤΟΓΛΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ είπε

    Το άλλο με τον ΤΟΤΟ το ξέρετε;Πηδάω την βεράντα και πάω σχολείο,η Δασκάλα του είχε την απορία γιατί δεν έβγαινε από την πόρτα και απάντησε αφελέστατα ο ΤΟΤΟΣ ότι Βεράντα λένε την υπηρέτρια τους,στην προκειμένη περίπτωση ο ΤΟΤΟΣ είναι οι νταβατζίδες που αναφέρθηκε ο Κ.Καραμανλής,βεράντα ο λαός των Ελλήνων,και Δασκάλα η Ευρωπαίοι,διαλέξτε ότι σας κάνει.

  36. [...] Δεν πέρασε ένα 24ωρο που γράφαμε αυτό: ΟΙ ΚΑΤΑΡΡΕΟΝΤΕΣ «ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ» ΕΠΙ ΤΟ ΕΡΓΟΝ! ΑΠΟΚΑΛΥΦΘ… [...]

Υποβολή σχολίου

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Αλλαγή )

Connecting to %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 9,438 other followers