Πρωτοφανής κινητικότητα των Ρωσικών “διπλωματικών” υπηρεσιών…
Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Δεκεμβρίου 24, 2011
Παρά το ότι η Ρωσική πρεσβεία είχε βάλει στον πάγο την Ελλάδα ακόμα και με την τοποθέτηση “ψυχρού” προσωπικού, τις τελευταίες ώρες παρατηρείται μία “σάρωση” σε ΜΜΕ και διαδίκτυο.
Μεγάλος όγκος πληροφορίας φεύγει στο εξωτερικό κυρίως για το θέμα κάλυψης των γελοίων αντικυβερνητικών διαδηλώσεων στην Ρωσία αλλά και για το θέμα του Εφραίμ.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες οι Ρώσοι έχουν αποφασίσει δυναμική παρέμβαση στα Ελληνικά μέσα. Δεν εννοούμε βέβαια να κεράσουν χαπάκια παχύσαρκους βαρώνους και δημοσιογραφικά απόβλητα. Μιλάμε για ευθεία εμφάνιση με προπομπό πιθανότατα
ραδιοφωνικό σταθμό μεγάλου Ρωσικού δικτύου.
Ενδιαφέρουσες εξελίξεις…






















Πετροβούβαλος είπε
… ή πιθανή εξαγορά τηλεοπτικού σταθμού στην Ελλάδα.
Enzo είπε
o Aλτερ ετοιμος ειναι με το κλειδι στο χερι.
Enzo είπε
στειλτε πραμα αδερφια στειλε πραμα χρονιαρες μερες.
Chuck Norris είπε
Αντί να δημιουργήσουμε διπλωματικές σχέσεις με καμία πολιτισμένη χώρα θα πάμε με την ποιο διαφθαρμένη.
Η Ρωσία, που το 2011 βρίσκονταν στην 143 θέση στις ποιο διαφθαρμένες χώρες παγκοσμίως, όταν η Ελλάδα είναι στην 80 θέση.
Έλεος τι θα ακούσουμε άλλο!
Όμοιος τον όμοιο κι η κοπριά στα λάχανα!
astillais είπε
….με καμία πολιτισμένη χώρα
Θα δώκεις όνομα καλέ;
ή είναι ….νηστικό ωχ λάθος μυστικό;
Chuck Norris είπε
Ψάξε στην πρώτη 10 μπρούτσοβλαχε ομογενή
h**p://cpi.transparency.org/cpi2011/results/
Chuck Norris είπε
Και που σε, το ξυδάκι το ‘βαλες??
Τσούζει ε??
Αντωνης είπε
Ασε φιλε. Τις ειδαμε πολυ καλα τις “πολιτισμενες” χωρες
που μας πηδανε κανονικα επι χρονια. με τσατσαδες τους
πολιτικους μας. Ας αλλαξωμε στο τελος τελος “πελατη” στο
μπουρδελο μας, μπορει να ειναι και καλυτερα.
Και μια και μιλας για διαφθορα, εχεις σκεφτει μηπως εμεις
χαλασωμε εκεινους κι οχι εκεινοι εμας. Αν δεν το εχωμε καταλαβει
η μοναδικη ιδιομορφια των εδω διεφθαρμενων ειναι οτι ειναι γκαγκα
και τους περνουν χαμπαρι. Αλλιως η διαθφορα τους ειναι απειρη
astillais είπε
Μπαααα το ξύδι στο λάχανο δεν τσούζει
το αντίθετο απολυμαίνει
εκτός αν έχεις πληγές
για να σκιάζεσαι το τσούξιμο μάλλον έχεις
αχ καϋμένο κι εσύ
OMOGENIS/PATRIOTIS είπε
Tζάκ Τρόμπα από ότι βλέπω στην ανάρτηση σου, έχω γίνει
ο εφιάλτης σου!!!
Ηρέμησε εγώ ονόματα δεν αλλάζω καθότι δεν εκτελώ
διατεταγμένη υπηρεσία!!!
Μη μου πάθεις τίποτε και δεν προλάβεις να πάρης την
κληρονομιά!!!
Ηρέμησε πράσινε κηφηνάκο!!!!
«Ψάξε στην πρώτη 10 μπρούτσοβλαχε ομογενή»
Μπουρτζόβλαχος δεν είμαι ατύχησες!!!
Όπως ατύχησε και κάποιος ΜΑΚ που με είπε λατζέρη!!
Λατζέρηδες είστε εσείς πράσινα ερπετά , σφουγκοκολάριοι,
Γερμανοτσολιάδες του ΔΝΤ και της Τρόικας!!!!
Οι χαρακτηρισμοί σας δεν με αγγίζουν, αντίθετα με χαροποιεί
ο πανικός σας!!!
Σημάδι ότι η ώρα της Νέμεσης είναι πολύ κοντά!!!
Θα πέση μαζί με το ξύλο και το γέλιο της Αρκούδας!!!
Σχολιαστής είπε
Η Ιαπωνία είναι στις πρώτες 10 χώρες, ενώ πρόσφατα δήμαρχος Οζάκα βγήκε ο γιος μεγαλοστελέχους της Γιακούζα. Να τους χαίρεσαι (για Αμερικάνους δεν μιλάω…).
Νικος είπε
Δεν ξερεις τι λες.
Διπλωματικες σχεσεις εχουμε με ολες τις (πολιτισμενες) χωρες. Μεσα σε αυτες σε ενημερωνω βρισκεται και η Ρωσια.
Ζουρλομανδυας είπε
λεβεντη μου ονειρο ειναι μη με ξυπνάτε. θα παμε με τους πολιτισμένους και μη διεφθαρμένους φιλους μας τους γερμανους ετσι δεν ειναι παλικάρι μου.
καλα το σκεφτηκες επεσες διανα ομοιος στον όμοιο και οι ΚΟΠΡΙΕΣ στα λάχανα.
χαχαχαχχααχχαχααχχα.
αχ.
Миша είπε
Ο εικονιζόμενος Λιτβινένκο τούρκεψε κι εργάστηκε για τις ΗΠΑ.
Ο πορτοκαλής Γιούστσενκο της Ουκρανίας τη γλυτωσε στο παρα 1.
Η Γιούλια κάνει παρέα με ψυχάκηδες και αλκοολοκούς σε ψυχιατρείο φυλακών….
Εχουμε και ωραιες ομπρέλες , πάρε κόσμε !!!
Φαίη είπε
Εγώ χαιρετίζω μια τέτοια κίνηση. Ας γίνει κάτι επιτέλους..
shaft είπε
Εγώ θα ήθελα να αναλάβουν πρωτοβουλίες όπως στην Κύπρο μπας και δούμε καμιά άσπρη μέρα
Σάυτό το κωλοχανείο όπως το κατάντησαν πράσινοι και μπλέ.
Φαίη είπε
Μαζί σου. Βάλε τώρα giorgos/παπαδήμας και χριστόφια στην εξίσωση και αν βρεις άκρη σφύρα μου.
clio είπε
+10000000000000000000000000000000000000000000000
Ετεός είπε
Φαίη αυτό το σύστημα εξισώσεων μαθηματικώς είναι αδύνατο !!!
Φαίη είπε
αυτό ακριβώς Ετεέ,
παντρειά με το ζόρι δε γίνεται..
Σοφία είπε
Αχ βρε παιδιά, εγώ ήθελα να κάνουμε κάτι μόνοι μας.
Πότε επιτέλους θα ενηλικιωθούμε και θα βάλουμε τα όριά μας. Γιατί πρέπει να περιμένουμε από κάποιον να μας σώσει.
Δεν έχω πρόβλημα με τους Ρώσους, αλλά όλοι οι σωτήρες έχουν τη δική τους ατζέντα και τα δικά τους συμφέροντα.
Εμείς πότε θα πάψουμε να τρέχουμε πίσω απ’ τα βρακιά του ενός ή του άλλου ρε γαμώτο;
Δεν ξέρω αν θα πάρουν τον ΑΛΤΕΡ αλλά έχω ευχηθεί να κλείσουν και το μεγκα και ο αντ1 και ο άλφα
Φαίη είπε
Σοφία μαζί σου,
πες μου πως.. με τα άχρηστα που έχουμε μαζέψει..
Ετεός είπε
όλα τα βρωμοκάναλα της διαπλοκής κάθε Χριστούγεννα ή Πάσχα δεν βάζουν στο σήμα τους κανένα στολίδι ένδειξης εορτασμού !!! μόνο όταν έχουν γιορτή “μέρα” της Νέας τάξης πραγμάτων το θυμούνται … καλά να την φάνε και οι εργαζόμενοι που δεν λένε κουβέντα παρά μόνο “αιτήματα για τα δεδουλευμένα” και δώρο λόγω Χριστουγέννων , Χριστούγεννα μόνο για την τσέπη ,όμως οι συχνότητες είναι Εθνικός Πόρος δεν είναι ιδιοκτησία τους και το Έθνος των Ελλήνων έχει Χριστούγεννα…
Ετεός είπε
Μέχρι και ο “ορθόδοξος” black – jaferi στο Τηλεάστυ το έκοψε !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! για να δείχνει ότι συμφωνεί σε όλα με το μασόνο αφεντικό του Παπαδήμο της New World Order…
Στη Κρήτη , το ΚΥΔΩΝ (μητσοτάκης) και ΝΕΑ ΤV (full πασοκ ,διευθυντής ο γγ του τοπικού πασοκ) δεν βάζουν εορταστικό σήμα , μάλλον περιμένουν το ραμαζάνι για να γιορτάσουν αυτοί
crime witness είπε
και να μεινει μονο ο σκαι να μας διδασκει ιστορια.ουχαχαχαχαχα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΕΡΜΑΤΑΣ είπε
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΕΠΑΝΑΝΑΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ ΜΑΣ…
ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΣ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΟΙ ΔΥΤΙΚΟΙ ΜΑΣ “ΣΥΜΜΑΧΟΙ”….
ΜΙΚΗΣ ΖΕΖΑΣ είπε
με τους αραπαδες ισως΄΄΄;;;;;;;
Someone είπε
Ποιοι προπαγανδίζουν την έξοδο της Χώρας μας απο την Ο.Ν.Ε. , τι συμφέροντα εξυπηρετούν, και πως εκδηλώνεται αυτή η προπαγάνδα στη Χώρα μας? του Vpower
Φανταστείτε οτι κάποιος καταστηματάρχης ( στο παράδειγμά μας συμβολίζει το Κράτος ) που έχει τζίρο ας πούμε 100.000 € τον μήνα και απασχολεί 30 υπαλλήλους, δανείζεται 500.000€ απο μια Τράπεζα για να τα επενδύσει σε κάποιο άνοιγμα που κάνει, και υπογράφει προκειμένου να λάβει το δάνειο, δανειακή σύμβαση που προβλέπει 6% ετήσιο επιτόκιο. Η Επιχείρηση έχει αξία σε ακίνητα και εξοπλισμό μόνον 1.500.000 € και αυτά είναι χρήματα που η Τράπεζα θα αποκομίσει έτσι κι αλλιώς αν δεν εξοφληθεί το δάνειο. Αν υπολογίσουμε το πελατολόγιο, τη φήμη του καταστήματος ( διαφημιστική αξία ) τότε μιλάμε για αξία μεταπώλησης ίση με 5.000.000 €
Αν λοιπόν είσαστε εσείς ο Τραπεζίτης τι θα παρακαλούσατε να γίνει?
Είναι λοιπόν απόλυτα σαφές οτι μάλλον το καλή επιτυχία που ευχηθήκατε στον δανειζόμενο επιχειρηματία ήταν ψευδές αφου αν πράγματι πετύχει και αποπληρώσει το δάνειο σε 4 χρόνια ας πούμε εσείς θα έχετε εισπράξει κέρδος μόνο 120.000 € και τα χρήματα αυτά θα τα εισπράτατε ακόμα και αν πουλούσατε το λογότυπο του καταστήματος μόνον……. πόσο μάλλον αν πουλούσατε ολόκληρη την επιχείρηση.
Ας πούμε λοιπόν οτι ο επιχειρηματίας αποτυγχάνει και δυσκολεύεται να σας επιστρέψει το ποσόν κι εσείς έχετε ήδη αρχίσει να τρίβετε ικανοποιημένος τα χέρια σας , προσδοκώντας τα πολλαπλάσια του κεφαλαίου κέρδη σας…
Μόνο που, ακριβώς εκείνη την στιγμή, εμφανίζεται στον ορίζοντα ο χονδρέμπορος ( Στο παράδειγμά μας συμβολίζει τον μηχανισμό στήριξης ESM ) προμηθευτής του, που σας λέει με περίσσειο θράσος , ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΕΓΩ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΑΡΕ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΑ 120.000 ΠΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΣ ΛΟΓΩ ΠΡΟΕΞΟΦΛΗΣΕΩΣ. 50.000 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΩ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΝΑ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΑΨΕΣ ΣΟΥ ΤΙΠΟΤΕΝΙΟ ΚΟΡΑΚΙ…..
Με το παράδειγμα αυτό θέλω απλά να εξηγήσω (και χοντροκομμένα είναι αλήθεια), οτι μπορεί να αρέσει σε μερικούς στη Χώρα μας να εξισώνουν την Ευρωπαϊκή πολιτική σκηνή με τα Τραπεζικά συμφέροντα, αλλά στην περίπτωση του μηχανισμού ESM αυτό δεν ισχύει δεδομένου οτι στις Τράπεζες συμφέρει να μένουν τα Κράτη μόνα απέναντί τους και να μην αναγκάζονται να συνομιλούν με έναν μεγάλο παίκτη με διαθέσιμα 1000 δισεκατομμύρια Ευρώ που τα χρησιμοποιεί μειώνοντας το προσδοκώμενό τους κέρδος, και φυσικά ως δέλεαρ ωστε να εξυγειανθεί η οικονομία των οικονομικά ασθενέστερων μελών.
Ακριβώς το δεύτερο βραχίονα της δράσης του μηχανισμού ESM χρησιμοποιούν οι Τραπεζίτες στις Χώρες που δραστηριοποιείται για να δημιουργήσουν προβλήματα στην εφαρμογή του και στο έργο του. Στη Χώρα μας λοιπόν λένε, λογω του ESM μειώνονται οι μισθοί και οι συντάξεις, φταίει η Ευρώπη που καταλήστεψε τη Χώρα κ.λ.π. κ.λ.π. καλύτερη θα ήταν η χρεοκοπία, κ.λ.π. κ.λ.π. Αν κόβαμε πληθωριστικό χρήμα θα σωζόμαστε, κ.λ.π. κ.λ.π.
Φυσικά το συγκεκριμένο έργο του μηχανισμού δεν τους είναι δυσάρεστο, αλλά για ελάτε στη θέση τους, τι θα έλεγαν αν μίλαγαν γι’ αυτό που τους πονάει πραγματικά, και ποιός θα τους πίστευε και θα ακολουθούσε?
Πληρώνουν λοιπόν όλους τους επαγγελματίες της μπουρδολογίας στη Χώρα μας να εξαπολύουν μύδρους κατά της Ε.Ε. και να εισηγούνται την χρεοκοπία μας, και αυτοί δεν είναι λίγοι…….
Τα μεγαλύτερα κανάλια της Χώρας σκιαγραφούν καθημερινά τη Μέρκελ σαν μια ορκισμένη εχθρό της Ελλάδας ( κι ας ήταν αυτή η μόνη που επιθυμούσε 80% διαγραφή του χρέους μας και χάρη σε αυτή και μόνον καταφέρθηκε το 50%) και έφτασαν μέχρι και να σχολιάζουν το γεγονός οτι εμφανίσθηκε με το ίδιο συνολάκι 2 φορές τα τελευταία 3 χρόνια, λες και αυτή ηταν κακή διαπίστωση!!!!!
Μιλούν για το έλειμμα του εμπορικού μας ισοζυγίου και δεν αναφέρουν ποτέ οτι η Ελλάδα μέχρι το 2008 και για όλα τα χρόνια εισέπραττε περισσότερα ως Κράτος μέλος της Ε.Ε. απο όσα έδιδε.
Με διάφορα στατιστικά τρύκ προσπαθούν καθημερινά να διαψεύδουν τις Ευρωπαϊκές διαπιστώσεις για την οικονομία μας ( π.χ. τα Χρέη του Ο.Σ.Ε. δεν πρέπει να εγγράφονται ως χρέη του Κράτους λες και υπάρχει ποτέ περίπτωση να μην τα πληρώσει το Κράτος , η ακόμη ανακοινώνουν ως συνολικό αριθμό Δ.Υ. τον αριθμό 768.000 παραλείποντας επίτηδες να προσθέσουν οτι ο αριθμός αυτός αφορά ΜΟΝΟ τους Δ.Υ. του στενού Κρατικού τομέα και δεν περιλαμβάνει τα νομικά πρόσωπα που έχει συστήσει το Κράτος ούτε τους Ο.Τ.Α. Δ.Ε.Κ.Ο. κ.λ.π. )
Στην προπαγάνδα αυτή βέβαια προστέθηκαν και οι παλιότερες αντιευρωπαϊκές δυνάμεις της Ελληνικής κοινωνίας και μάλιστα αυτές χωρίς να ζητούν καμιά αμοιβή! Οι ρασοκινούμενες αυτές δυνάμεις που για χρόνια, λόγω του ατόπου των επιχειρημάτων τους είχαν τεθεί στο περιθώριο της κοινωνίας, στις μέρες μας και χάρη στην πληρωμένη προπαγάνδα των τοκογλύφων βρήκαν επιτέλους βήμα!
Αν σε όλους αυτούς προσθέσετε και τους Κομμουνιστές που έτσι κι αλλιώς είναι ανίκανοι να καταλάβουν γιατί ο άνθρωπος δεν παράγει τίποτε αν δεν τον κινεί το κέρδος, όπως και τους χουντικούς που οραματίζονται μια κοινωνία που θα αποτελείται μόνον απο στρατιωτικούς και χαφιέδες , (μιας και για τους υπόλοιπους δεν θα υπάρχει λόγος να ζούν σ’αυτή τη Χώρα!) τότε συμπληρώνεται πλήρως το μωσαϊκό των ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ.
Αλλά ας αναλογιστούμε ψύχραιμα και με βάση το συλλογικό συμφέρον του Λαού μας επιτέλους για μια φορά κι ας αφήσουμε τους παραπάνω στο ράφι που τους αξίζει.
Είναι ποτέ δυνατόν να προτιμούμε τη χρεοκοπία απο την αξιοπρέπεια? Την απομόνωση απο την οικονομική δραστηριότητα? Την ανυποληψία απο την περηφάνεια? Το πλιάτσικο την ανθρωποφαγία απο την επι ίσης όροις επιχηρηματικότητα στα πλαίσια της Ε.Ε.?
Κι αν ακόμη είμαστε ανίκανοι να ανταπεξέλθουμε, εμείς που διαφθαρήκαμε μέσα στο γενικότερα ξεχαρβαλωμένο και ανυπόληπτο Κράτος Καραγκιόζη που συνδιαμορφώσαμε με τους εκλεγμένους μας αντιπροσώπους ( .. ) με τί δικαίωμα θα παραδώσουμε στα παιδιά μας μια κοινωνία που θα έχει λιγότερες ευκαιρίες εργασίας και εξέλιξης κι απο τις νεοφώτιστες των Βαλκανίων?
Η προπαγάνδα κατά της συμμετοχής της Χώρας μας στην Ε.Ε. είναι στις μέρες μας το ίδιο προδοτική με την προπαγάνδα των γερμανοτσολιάδων επι κατοχής, και έχει επιπλέον το ίδιο ακριβώς κίνητρο, που δεν είναι άλλο απο την επιθυμία μερικών συμπολιτών μας να ζούν εις βάρος του κοινωνικού
Asxetos είπε
Heil Hitler !!!!!!!
thaparofora είπε
Ωραία, πες μας τώρα τι προτείνεις εσύ ο ευρωπαϊστής και το μνημονιακό σινάφι σου;
thaparofora είπε
Το πρόβλημα με σας τους νεοφιλελεύθερους μνημονιάκηδες της σχολής του Σικάγου είναι ότι μπερδεύετε τα κράτη και τους λαούς με επιχειρήσεις
Νίκος είπε
Σωστά τα λές σε γενικές γραμμές και δεν είσαι, ούτε είμαι της σχολής ΣΙκάγου, αλλά της σχολής της λογικής, που δυστυχώς σπανίζει στην ιστοσελίδα αυτή…
Στην Ελλάδα το 2009 χρεοκόπησε εντελώς και για πάντα, το παρασιτικό μοντέλο ανάπτυξης που κυριάρχησε την τελευταία 10ετία. Το ΑΕΠ μας αποτελείτο από κατανάλωση στο μεγαλύτερο ποσοστό στον ΟΟΣΑ, εισαγωγές στα πάντα και όχι παραγωγή, υπέρογκες υπηρεσίες (σε κάποιους κλάδους 3πλάσιες από ότι σε σύγχρονα κράτη), οικοδομική δραστηριότητα, που οδήγησε να έχουμε 300 χιλ. απούλητα σπίτια και έναν τεράστιο αντιπαραγωγικό-παρασιτικό δημόσιο τομέα. Το σαθρό αυτό οικοδόμημα συντηρείτο και φούσκωσε υπέρμετρα από τον πακτωλό ξένου δανεισμού που έφεραν τα χαμηλά επιτόκια όταν μπήκαμε στο ευρώ.
Το πάρτι της υπερκατανάλωσης με τα φθηνά ξένα δανειακά, σε συνδυασμό με τις μεγάλες αυξήσεις μισθών κυρίως στο δημόσιο τομέα και τις χρόνιες εγγενείς αδυναμίες της οικονομίας-κοινωνίας μας και τη μεγάλη διαφθορά, είχαν σαν αποτέλεσμα ύψηλό πληθωρισμό και ανταγωνιστικότητα οικονομίας συγκρίσιμη με αυτήν της…Ουγκάντας.
Όταν ξέσπασε η διεθνής κρίση του 2008 άρχισε να φαίνεται η γύμνια της Ελληνικής οικονομίας. Όταν την…κοπάνησε ο Καραμανλής και η ΝΔ τον Οκτώβριο 2009, η κατάσταση είχε φτάσει στο απροχώρητο (γιαυτο και την κοπάνησαν) και στις αρχές 2010 κανείς πλέον δε δάνειζε την Ελλάδα, καθώς είχαν καταλάβει οι ξένοι δανειστές (αργά και αυτοί) ότι είχαν να κάνουν ίσως και με τη χειρότερη οικονομία τουλάχιστον σε ευρωπαϊκή κλίμακα.
Βέβαια …καθοριστικός για την κατάρρευση ήταν και ο ρόλος της κυβέρνησης Καραμανλή, κατά τη γνώμη μου του χειρότερου πρωθυπουργού και κυβέρνησης, που γνώρισε μεταπολεμικά η Χώρα μας.
Όταν ανέλαβε η κυβέρνηση Παπανδρέου η λογική κατάληξη όλων θα ήταν η άμεση ευρωπαϊκή εποπτεία της Ελλάδας. Το πράγμα καθυστέρησε και το μνημόνιο και η τρόικα ήρθαν έστω και αργά την Άνοιξη του 2010. Εκτοτε έπρεπε να γίνουν στην Ελλάδα, σε μερικούς μήνες όσα δεν έγιναν για 10ετίες και κάτω από λυσσώδη αντίσταση στο εσωτερικό, ήταν φυσικό η κυβέρνηση να μην αντέξει.
Τη διετία αυτή ζούμε τις συνέπειες της κατάρρευσης του παρασιτικού μας μοντέλου (που περιγράψαμε παραπάνω) και όχι τις συνέπειες της πολιτικής του μνημονίου.
Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε είναι ότι χωρίς μνημόνιο η κατάρρευση θα ήταν μεγαλύτερη. Θα μπορούσε να λειτουργήσει το μοντέλο μας, χωρίς ξένα δανεικά? Θα μπορούσαμε να συνεχίζουμε να υπερ-καταναλώνουμε, να πληρώνουμε τεράστιους μισθούς στο δημόσιο, να έχουμε 2πλάσια φαρμακευτική δαπάνη από όση χρειαζόμαστε, να διορίζουμε αβέρτα στο δημόσιο και στους ΟΤΑ από …όλες τις πόρτες, να χτίζουμε παντού και γενικά να έχουμε ένα πολύ υψηλότερο επίπεδο ζωής, χωρίς τα ξένα δανεικά?
Άρα η κατάρρευση χωρίς το μνημόνιο, θα ήταν πλήρης και ανεξέλεγκτη. Απλά η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ ήταν ανεπαρκής, κυρίως στο να προωθήσει μεταρρυθμίσεις που θα κάνουν συν τω χρόνω ανταγωνιστική την οικονομία μας. Εδώ χρειάζεται μια κυβέρνηση κοινής αποδοχής, με ικανότατους υπουργούς-μάνατζερ, να καταπολεμήσει τη διαφθορά και τη φοροδιαφυγή, να προωθήσει τις αλλαγές και μεταρρυθμίσεις που είναι απαραίτητες για να γίνει η οικονομία ανταγωνιστική. Αυτό είναι το κλειδί για να μπορέσουμε να αναπτύξουμε παραγωγικούς τομείς τςη οικονομίας, με ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. ¨Όταν συμβεί αυτό και γίνουν επενδύσεις, θα επέλθει η ανάπτυξη (δηλαδή μετά από 2-3 χρόνια). Μέχρι τότε και με ανταγωνιστικότητα σαν την τωρινή, ανάπτυξη δε μπορεί να γίνει.
Είναι λάθος οι προτάσεις ΝΔ και ΛΑΟΣ, καθώς εισηγούνται αύξηση ρευστότητας (δηλαδή νέο δανεισμό) και έμφαση στην οικοδομή και την κατανάλωση, προσπαθώντας έτσι να επαναφέρουν στη ζωή το παρασιτικό μοντέλο που μας χρεωκόπησε. Ρευστότητα στην οικονομία θα πάει άμεσα για εισαγωγές και συνεπώς τα κεφάλαια αυτά θα χαθούν, ενώ στην οικοδομή θα πάει απλά να αυξήσει το απόθεμα απούλητων διαμερισμάτων (λες και αναμένεται τεράστια αύξηση του πληθυσμού). Ρευστότητα ναι, αλλά όταν γίνουν οι κατάλληλες δομικές αλλαγές και αλλάξουμε νοοτροπίες. Μέχρι τότε η αξιοποίηση των ευρωπαϊκών κονδυλίων και της κρατικής περιουσίας, μπορεί να δώσει ένα μίνιμουμ ανάπτυξης.
Συνεπώς είναι ώρα να καταλάβουμε τις πραγματικές αιτίες της χρεοκοπίας μας και να ενωθούμε όλοι για να τις επιλύσουμε, κάνοντας την Ελλάδα χώρα με βιώσιμη οικονομία, ακόμη και εντός 10ετίας, υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι θα πετύχει το PSI και η τρόικα θα συνεχίσει να μας ελέγχει στενά και δε θα μας βαρεθούν οι ξένοι και μας διώξουν από ΕΕ και κοινό νόμισμα…
ΦΙΛΟΥΜΕΝΟΣ είπε
ΡΩΣΣΟΙ,
Η ΜΟΝΗ ΕΠΙΓΕΙΑ ΕΛΠΙΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ.
Mara είπε
+1000
thanasis είπε
δεν μεταναστευετε λεω εγω στην ρωσια σας?παρτε μαζι σας και του κολογερους μπας και ησυχασουμε
Φαίη είπε
Γειά σου Θανάση, φτιάχνεις και διαβατήρια;;
ΦΙΛΟΥΜΕΝΟΣ είπε
ΕΣΥ ΝΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ ΣΟΥ (ΕΚΦΡΑΖΕΤΕ ΤΟ ΠΟΛΥ ΤΟ 2% ΤΟΥ ΛΑΟΥ)
ΟΚ;
astillais είπε
Φαίη , μπορεί να φτιάχνει και ησυχαστήρια
Φαίη είπε
Γειά σου Άστυ,
Καλά Χριστούγεννα
astillais είπε
Γειά σου και σένα Ευθυτέμνουσα
Καλά και άγια
Kostas Kostakouta είπε
Ρε Θανάση,δε το κατάλαβες(λεμε τωρα)ειναι σα τους καραγκιόζηδες αυτους που θελουν αυτονόμηση Θράκης και οταν τους λες,τραβα διπλα στη μαμά,χέζονται.
Ή σα κατι τελειωμενους ΚΚεδες πουμ ιλουσαν για την μεγαλη πατριδα,οταν τους ελεγες ομως να πανε εκει….
Να πάνε στη Ρωσία,να ψοφήσουν σα τα σκυλια απο τη πείνα; Εισαι σοβαρός(εσυ μπορει να’σαι,αυτοι δεν ειναι);
thanasis είπε
ναι ναι το 2% , δεν βλεπεις ξεχειλισαν οι δρομοι απο ορδες διαδηλωτων για τον εφραιμ.
άντε στην ρωσια σας!
OMOGENIS/PATRIOTIS είπε
Το αφιερώνω σε όλους τους αδελφούς Χριστιανούς του
Ολυμπία!!!
Μιά γλυκειά νοσταλγία από τα όμορφα χρόνια στή πατρίδα
μας, την Ελεύθερη και Ελληνική πατρίδα!!!
Τότε που η αγνότητα του κόσμου αποτελούσε το θεμέλιο
λίθο της φυλής μας!!!
Σας εύχομαι αδέλφια χρόνια πολλά και με τη Γέννηση του
Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού ,να γεννηθή η αρχή για τη
λύτρωση της πολύπαθης Ελλάδος μας!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=k5XRx2MbtY4&feature=youtube_gdata_player
OMOGENIS/PATRIOTIS είπε
ΜΙΚΗΣ ΖΕΖΑΣ είπε
περαστικα. τα ορλωφικα τα θυμασαι
Διονύσιος Βούτος είπε
Τώρα αρχίζει η μπάλα η καλή …
Dimitris Spiliotopoulos είπε
erxontai kante ypomoni kai koyragio ellhnes
velos είπε
Παρακαλώ, μην ξεχνιόμαστε……όταν ο ΑΤΣΑΛΆΚΩΤΟΣ, αναλάβει…..
τότε αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση, και των “ΔΩΡΙΈΩΝ ΕΠΆΝΟΔΟΣ”
ΕΊΝΑΙ αυτό που φοβόντουσαν, ΠΟΥ ΌΜΩΣ θα το δουν ολοζώντανα μπροστά τους,
βγείτε στους δρόμους, χτυπήστε δυνατά της καμπάνες, των εκκλησιών, ΝΑ γιορτάσετε…
απόδραση τώρα, από το κλίμα υποταγή ΚΑΙ απαξιώσεως, που θέλησαν να επιβάλουν,
οι κατοχικοί…ΆΛΛΑ.δυστυχώς για δαύτους, η ΕΛΛΆΣ είναι εδώ, ακόμη ζωντανή,
ΑΧΡΕΊΟΙ ΧΩΡΊΣ ΤΟΝ ΞΕΝΟΔΌΧΟ ΠΟΥ ΠΗΓΑΊΝΑΤΕ;
και μην ξεχνιόμαστε, καμία άφεση αμαρτιών…. αυτό είναι το πλέον ξεκάθαρο,..
σχύει και για τους ντόπιους και για τους ξένους…
οι φιλίες δεν τελειώνουν….και όπως γνωρίζουμε..τον αληθινό φιλο στον κίνδυνο τον γνωρίζεις,
Zanglos είπε
Μακάρι να κάνουν κάτι για την Ελλάδα οι Ρώσοι και το πιστεύω ότι έχουν ενδιαφέροντα,
Αλλα να συνδέεται η οποια αναφορά ή κίνηση με την ορθοδοξία, είναι γελοιότητες.
Σε καμια πολιτισμένη χωρα δεν μιλούν οι άνθρωποι για την πιστη τους, εδώ αν βρέξει,
αν θα γεννήσει η κατσίκα μας, αν έτσι αν γιουβέτσι, έχει σχέση με τον θεό μας!
Δυστυχώς η αναγέννηση δεν ήρθε ποτέ στην Ελλάδα, ο μεσαίωνας ακόμη καλά κρατεί!
Καλά, εγώ που τα γράφω αυτά είμαι μασόνος, ανθέλληνας, ούνος, πράκτορας κλπ κλπ
Αλλα εσείς που αντιδράτε, είστε σε βαθύ λήθαργο, ο τρόμος των δαιμόνων,
δεν σας αφήνει να δείτε την αλήθεια! Τσιμπλιάρηδες
astillais είπε
Εσύ την είδες;
Zanglos είπε
Ναι Asstill, τον σκελετό της μονο, αλλα την είδα!
Εσύ νομίζω την ψυλλιάζεσαι, αλλα δεν το αντέχεις, έτσι?
astillais είπε
Α με έβαλες και στο αντοχόμετρο
πάλι καλά
Το ρύθμισες;
Γιατί αν κρίνω απ΄το πως γράφεις το όνομά μου
τότε θές καλιμπράρισμα στα ….μάτια
NAUPLIOS είπε
ΡΙΞΕ ΚΙ”ΑΛΛΑ
ΦΙΛΟΥΜΕΝΟΣ είπε
“Υποκριτά (Zange), παρατηρείς το σαράκι στο μάτι του αδελφού σου και δεν βλέπεις το δοκάρι που έχει σφηνωθεί στο μάτι σου” !!
(O ΚΥΡΙΟΣ )
ΒΡΑΧΟΣ είπε
Ποια θεωρείς πολιτισμένη χώρα;
Παραδείγματα, παρακαλώ, για βάση συζήτησης…
Πρόσεχε είναι trick question…
Κόριννα είπε
Βράχε
μή τοῦ βάζης δύσκολα.
Αὐτὸς ἔχει κόλλημα μὲ τὴν Ὀρθοδοξία.
ΒΡΑΧΟΣ είπε
Καλή μου κυρία, δύσκολες ερωτήσεις δεν υπάρχουν.
Δύσκολες απαντήσεις, μπορεί….
Αναμένω.
Zanglos είπε
Πολιτισμένες χώρες θεωρώ τις βόρειες Ευρωπαϊκές χώρες.
Τώρα εσύ (υποθετικό το εσύ), μπορείς να πεις σιγά τους ούννους, του βίκιγκς,
τους μογγόλους κλπ, δεν έχω τίποτα να αντιπαραθέσω σε αυτή την λάσπη.
Εμείς οι Έλληνες, μας αρέσει να κρυβόμαστε πίσω από τον μανδύα των αρχαίων μας όταν
μας βολεύει, άλλες φορές οι χριστιανοί τους χλευάζουν και υμνούν τους τρωγλοδύτες εβραίους!
Όση η διαφορα Νιγηρίας Ελλάδας σε πολιτισμό, τόση και η διαφορα βόρειας Ευρώπης και Ελλάδας, λυπάμαι!
ΒΡΑΧΟΣ είπε
Προσδιόρισε τον “πολιτισμό”.
Μετά απόδειξε ποιος “παράγει” πολιτισμό.
Το “βόρειες χώρες” δεν μου λέει απολύτως τίποτα.
Δεν συνηθίζω να πετάω λάσπες σε γουρούνια, έχουν μπόλικη δική τους και τους περισσεύει…
Δεν κρύβομαι πίσω από κανενός μανδύα.
Οι πρόγονοί μου ήταν εκατό χιλιάδες χρόνια μπροστά.
Μία σημείωση: Καλές δημόσιες υπηρεσίες, δεν είναι απαραιτήτως και καλός πολιτισμός…
Καλές δημόσιες υπηρεσίες έχει και η χώρα της βασίλισας Μάγκυ…Μην μου πεις ότι είναι και “πολιτισμένη”…
Chuck Norris είπε
@Zanglos
Άσε τζάμπα προσπαθείς να του αλλάξεις την γνώμη όταν και οι ίδιοι μπορεί να έχουν ευνοηθεί από την διαφθορά.
Και μόνο που λένε να συμπράξουμε με μια χώρα που είναι στην 143 θέση στην διαφθορά στον κόσμο τα λέει όλα.
Άντε και με την Κολομβία!
Φαίη είπε
Βράχε,
δεν ξέρω πως ο Ζάνγκλος εννοεί τον πολιτισμό.
Αυτό που εγώ έχω καταλάβει από τη διαμονή μου στο εξωτερικό. Πολιτισμός είναι να πηγαίνεις ωραία και καλά στη δουλειά σου. Να τρως 2-3 ώρες μέσα στο αμάξι υπομονετικά αλλά να μην παραβαίνεις τον φωτεινό σηματοδότη. Να βρίσκεις πάρκινγκ. Να κάνεις 2, 3 φορές τη βδομάδα σεξ. Να σου λένε ευχαριστώ στο σουπερμάρκετ και να σου χαζογελάνε λες και σε ήξεραν από χθες. Να κουρεύεις το γκαζόν στην αυλή σου. Να συζητάς για διάφορα θέματα αλλά να μην το παρακάνεις κιόλας. Να μαζεύεσαι με παρέες για λίγο σοφιστικέ ταλκ με λευκό κρασί. Να ευγνωμονείς το Θεό που γεννήθηκες σε μια δυτική χώρα (είσαι ο εκλεκτός) και ζεις μέσα στον πολιτισμό.
Zanglos είπε
Κάπως έτσι περίμενα την απάντηση σου, αλλα όχι το:
”Δεν συνηθίζω να πετάω λάσπες σε γουρούνια, έχουν μπόλικη δική τους και τους περισσεύει…”
Αυτό αν απευθύνεσαι σε μένα λυπάμαι γιατί εγώ δεν σε μίλησα έτσι ποτέ.
Οι πρόγονοι σου που είναι και πρόγονοι μου είπαν και έκαναν τα πάντα,
τι σχέση έχει όμως ο νεοέλληνας με αυτούς τους γίγαντες?
Αυτή η σαπίλα που υπάρχει σήμερα στην Ελλάδα δεν υπάρχει σε καμιά χωρα στον κόσμο.
Και μη μου πεις φταίνε οι πολιτικοί, εσύ τους ψηφίζεις εσύ τους λαδώνεις εσύ είσαι ο πολιτικός!
Το χειρότερο όμως που εγώ καταλαβαίνω είναι η τσίμπλα της θρησκείας που κρατα τον άνθρωπο στο σκοτάδι!
Δεν θα πέσω στην αντιπαράθεση τι και πως, θα μπορούσα να σε απαντήσω γυρνώντας την ερώτηση σου, τι είναι πολιτισμός
και τι έχει η Ελλάδα να επιδείξει τα τελευταία 1500 χρονια, άσε να μη πω τα τελευταία 15 γιατί θα ζαλιστείς και εσύ και εγώ!
ΒΡΑΧΟΣ είπε
Σε καμία απολύτως περίπτωση δεν αποκάλεσα εσένα γουρούνι.
Απολύτως καμία.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος αντιπαράθεσης.
Η Ελλάδα συνεχίζει και παράγει πολιτισμό, γιατί, απλούστατα, συνεχίζει να παράγει ελεύθερους ανθρώπους και όχι ρομποτ των αγορών.
Όσο το κάνει αυτό, όση διαφθορά κι αν παράγει, δεν χάνεται.
Εδώ θα είμαστε και θα γελάμε με τα χάλια των “πολιτισμένων”, πολύ μετά την καταστροφή του “πολιτισμού” τους…
Θα κερνάω κρασί…
ΒΡΑΧΟΣ είπε
Τσακ, σε έχω παρακαλέσει να μην μου απευθύνεις σχόλια.
Μην με κάνεις να ξεχάσω τις μέρες και χαλάσουμε τις καρδιές μας.
Για να μου αλλάξετε γνώμη, μερικοί, θα πρέπει να παγώσει η Κόλαση…
Chuck Norris είπε
@Zanglos
Να προσθέσω και εγώ αν μου επιτρέπεις, πήραμε 2 Nobel
Η πλάκα ήταν ότι κάποιος (πανίβλακας πρόεδρος της βουλής) το έτριβε ειρωνικά στα μούτρα των γερμανών ως μεγάλο νεοελληνικό κατόρθωμα. Όταν αυτοί έχουν περί τα 90 Noble
Αλλά είπαμε “Πας μη Έλλην βάρβαρος”
@ΒΡΑΧΟΣ
Ποιος σου είπε ότι μιλούσα με εσένα?? Μεγάλη ιδέα έχεις και συ για τον εαυτό σου.
Εκτός κ’ αν είσαι ένας απ’ αυτούς που έχουν έχει ευνοηθεί από την διαφθορά στην Ελλάδα!
ΒΡΑΧΟΣ είπε
Ναι Τσάκα, τι να σου πω…
Από την διαφθορά μου δεν με φτάνουν οι τσέπες, γεμίζω τα σεντούκια…
Καμία μεγάλη ιδέα δεν έχω για τον εαυτό μου, μιλάω με όλους, απλώς μερικούς προσπαθώ να τους αποφύγω για το καλό τους…
Zanglos είπε
Όταν θα έρθει αυτή η μέρα, και εγώ μαζί να χαίρομαι και να κερνώ κρασί!
Από την φύση μου είμαι πάντα θετικός, αλλά αυτό Βράχε μου θυμίζει τους πιστούς
σε κάθε θρησκεία όπου οι παπάδες τους παραμυθιάζουν με, εδώ στην επίγεια
ζωή θα περάσετε μια κόλαση, αλλά … στην άλλη όμως … βλέπε μουσουλμάνους.
Διαφωνώ κάθετα με το ότι η Ελλάδα παράγει πολιτισμό, το αντίθετο μάλιστα
παράγει σκοτάδι και είναι ντροπή και περίπτωση για αποφυγή!
Το παράγει ελεύτερους ανθρώπους, τι να πω, είσαι από τα λίγα άτομα στο blog
που σέβομαι για τις αρχές σου αν και δεν συμφωνούμε, η γνώμη μου
είναι ότι η Ελλάδα παράγει σκλάβους, κότες και γουρούνια.
Kostas Kostakouta είπε
Ρε ζανγκλε,αν παράγει ολα αυτά,γιατι να ασχολείσαι;
Απο βίτσιο ξερω’γω; Σου αρέσει να “την λες;”
Zanglos είπε
Γεια σου Κώστα,
Να σου πω, λέω κάτι, με τα κουτσά Ελληνικά μου και κάποιος
πάντα μου τι βγαίνει έξυπνα με άριστα Ελληνικά, αλλα χάνει στα σημεία!
Σε καμια περίπτωση μη σε περάσει από το νου ότι το κάνω από υπεροψία,
αγαπώ την πατρίδα μου και πονώ σαν Έλληνας, αλλα κράζω τους οποιους νομίζω υπεύθυνους.
Ετεός είπε
Ζάγκλε έχεις δίκιο σε αυτό , μόνο όποιος δεχθεί μέσα στο οικογενειακό του περιβάλλον αρχές και αγάπη για την πατρίδα την γλυτώνει.Οι υπόλοιποι στην καλύτερη θα βγούν νεο-γενίτσαροι , δεν τους λέω γουρούνια γιατί τα γουρούνια είναι και κάπου χρήσιμα.
Έχει τόσο διαβρωθεί η παιδεία ειδικά που μόνο εχθροί της Ελλάδας βγαίνουν από τα σχολεία…και μάλλον το εκπαιδευτικό σύστημα στήθηκε έτσι ώστε τέτοιους να παράγει.
Η Ελλάδα δεν είναι σε χέρια Ελλήνων με ότι αυτό συνεπάγεται ΚΑΙ ΕΑΝ η Ελλάδα παρήγε πολιτισμό ΣΗΜΕΡΑ δεν θα ψήφιζαν ΓΑΠ !!! Ποιοί πολιτισμένοι τον ψήφισαν ……………..???????
Γιώργης είπε
Ποῦ ’σαι Ζανγκλος…,
ἄμα βρεῖς κανένα χαμένο «σημεῖο» ἐδῶ τριγύρω, πές το νά περάσω νά τό πάρω, ἐγώ τὀ ’χασα…, κρίμα εἶναι…
Kostas Kostakouta είπε
Ρε’συ ζανγκλε,κλαιν μαιν με τα ελληνικά,μιλα οπως μπορείς,με την καθαρεύουσα και διάφορα αλλα καραγκιοζιλίκια,ασχολούνται αλλοι.
Δεν το βλεπω σαν υπεροψία,απλα,αν κάτσεις ψύχραιμα να δεις,δεν ειναι σάπιος ο ελληνας,απλα τον σέρνουν απο’δω κι απο’κει σάπιοι άνθρωποι.
Ο Ελληνας διψαει για αλλαγή και προοδο και παντα ετσι την πατάει,δες μονο,ολα τα προεκλογικά προγράμματα των κυβερνήσεων των τελευταίων 50-60 ετων…
απο τον εμφύλιο και την αγγλοαμερικανοποιηση της ελλαδας μας κάνουν τη ζημιά.
Μην απελπίζεσαι,απλα δες τι λεει και τι κάνει αυτος ο κόσμος που κατακρίνεις.
Μην λαμβάνεις υπόψιν σου,τα εδω ζωντόβολα,κατι πυροβολημένα ανύπαρκτα τυπακια ειναι οι περισσότεροι,τα οποία δεν αντέχουν δίχως τους διάφορους κομματικούς τους αφέντες.
Γιώργης είπε
…καί κύττα…,
πάρτε καί τίποτα καινούργια …φυτίλια!
Αύτά ἐδῶ ἐχουν …μουχλιάσει…!
ΔΕΝ ΑΝΑΒΟΥΝ!
( …καί καταντάει μονότονο ρέ παιδάκι μου.)
astillais είπε
Kostas Kostakouta
“Μην λαμβάνεις υπόψιν σου,τα εδω ζωντόβολα,κατι πυροβολημένα ανύπαρκτα τυπακια ειναι οι περισσότεροι,τα οποία δεν αντέχουν δίχως τους διάφορους κομματικούς τους αφέντες.”
Τόοοοοση αυτοκριτική
δεν σου τόχα
μπράβο βρε αρχινάς και …
Kostas Kostakouta είπε
αστι;
Σε εχω για πιο κυράτσα,βρες κατι άλλο,καλύτερο…
Κανε καμια ομοιοκαταληξία..Καμιά πίπα..Ξέρεις..
astillais είπε
Α δεν βοηθάς έτσι
Να σου πάρω την δουλειά;
κρίμας είσαι
Kostas Kostakouta είπε
Αχ Κλεοπάτρα μου εσύ.
Γιώργης είπε
Παραλίγο νά πῆς μιά (κάπως) σωστή κουβέντα ἀλλά τά ‘κανες μαντάρα δέκα φορές χειρότερα…
Γι αὐτό κύττα καλύτερα μή καί ξεφύγει τοῦ Ἐπουράνιου κανένας …κεραυνός καί σοῦ κάψει κἀνά τσουλούφι καί ἄσε μας ἐμᾶς νά
βολοδέρνουμε μέ τίς Τσίμπλες μας… (καί μέ τό ταῦ κεφαλαῖο ἔ! -τί λέ ρέ παιδί μου…)
astillais είπε
Έχει ένα θεματάκι με τις εκκρίσεις γενικώς
Μάλλον το ψάχνει εκκρισιακά
Γιώργης είπε
…καί σέ τί …μορφή ἔ ;
( …ἄσε πού πέσαμε ὅλοι μαζί καί θά τό πάρει κι ἀπάνω του…!)
Zanglos είπε
Γιώργη, δεν σχολιάζω για να γίνω αρεστός, γράφω ότι πιστεύω,
διάλογο κάνουμε, ή μάλλον προσπαθούμε να κάνουμε.
Εσύ κανε τις προσευχές σου γονυπετείς και άσε εμενα να με ρίξει κεραυνούς.
Πάντα μια καινούργια πρόταση αρχίζει με κεφαλαίο γράμμα! Αυτό σε πείραξε ορε γιόρ!
astillais είπε
Zanglos
πιστεύεις;
σε τι;
astillais είπε
Γιώργη σιχαματερό νάναι κι ότι νάναι
α και ταμπελιαστό
Βρε αμάν δεν είμαι
όχι είσαι
Θα τούχει μείνει απ΄την προηγούμενη ζωή (στην καλλίτερη)
γιατί αν είναι αυτό που υποψιάζομαι
μμμμ ζόρι το όλον
Zanglos είπε
@ Asstill,
Στις γυναίκες, από την φύση μου είμαι πάντα ευγενικός και τις αγαπώ!
Λέω καλά κοπλιμαντ και γενικά έχω μια καλή σχέση!
Εσένα, τι να πω? Ψέματα? Ποτέ!
Με θυμίζεις κατά κάποιο τρόπο την κακια μάγισσα
στο Μίκη Mάους, δεν θυμάμαι πως την λέγανε.
Ξέρεις, το πρόσωπο, είναι ο καθρέφτης της ψυχής,
Λυπάμαι που θα στο πω αλλα πρέπει να είσαι κακάσχημη,
γιατί έχεις κακιά ψυχή και πάντα με βρίζεις
astillais είπε
Ναι ,κακάσχημη και με μια ελιά στην μύτη
μου τόχεις ξαναπεί και το παραδέχομαι
Εγώ βρε να σε βρίσω
εγώ;
που Zanglos βλέπω κι αμέσως πάει ο νούς μου στις εκκρίσεις που εκτοξεύεις
κάθε σχόλιο και έκκριση από άλλο σημείο του σώματος
αλλά δεν μου απάντησες
Πιστεύεις; και σε τι;
Γιώργης είπε
Κύττα ρέ Ζάνγκλος,
ἄμα ΗΞΕΡΕΣ νά γράφεις σωστά τήν γλῶσσα αύτῶν πού (ὑποκρίνεσαι) ὅτι θαυμάζεις ΔΕΝ θά ’γραφες τέτοιες ΚΟΤΣΑΝΕΣ !
ΠΑΝΤΟΤΕ οἱ Ἕλληνες ἀπέδιδαν στόν Θεό τους (ΚΑΙ στούς θεούς τους) ὁτιδήποτε συνέβαινε στήν ζωή τους!
Ἀλλά ἀν ἔχεις σχέση ἐσύ μέ ἑλληνική γλῶσσα καί Ἀρχαῖα Ἑλλάδα,
τότε ὁ …Ἐπουράνιος ἦταν χριστιανός Ὀρθόδοξος ἀπ’ τά γενοφάσκια του !
Πές στά «ἀφεντικά» νά σοῦ γράψουν καινούργιο ἐγχειρίδιο…, νά πάψεις νά γίνεσαι ρεζίλι τουλάχιστον…, ταλαίπωρε…
Γιώργης είπε
Ἀστιλλαΐς,
…ζόρι τό ὅλον; Ζόρι -δέ λές τίποτα!!!!
Kostas Kostakouta είπε
Το ενα νόμπελ εκ των 2,ειναι μαύρο,κατάμαυρο.
Σε αυτό του Σεφέρη αναφέρομαι.
το αλλο βέβαια…Φτάνει να να υπερκαλύψει το σκότος του άλλου.
Zanglos είπε
@Γιώργης
Φιλε Γιώργη, είναι αλήθεια αυτό που λες ότι δεν κατέχω καλά την
Ελληνική γλώσσα και λυπάμαι για αυτό, δεν μου δόθηκε η ευκαιρία στη ζωή.
Μιλώ και γράφω αρκετές γλώσσες, διαβάζοντας και σχολιάζοντας στο blog, για μένα είναι ένα σχολείο!
Αλλά αν με κρίνεις από τα ορθογραφικά μου λάθη, είσαι εσύ που είσαι λάθος!
Δεν έχω αφεντικά, έχω συνεργάτες και είμαι ελεύθερος σκεπτόμενος άνθρωπος,
το αντίθετο με σένα που πιστεύεις σε δαιμόνους και επουράνιες εβραϊκές κατσαρίδες.
astillais είπε
Zanglos
τελικά εσύ μας …. διαβάζεις σαν ανοιχτή ξένη γλώσσα
Μα όλους μας ξέρεις;
τι …. ταλέντο κι αυτό;
Να το εξασκήσεις
μπορεί και να ….σκίσεις
Τι θα σκίσεις δεν ξέρω (είδες ταπεινοφροσύνη εγώ;)
αλλά κάτι θα ….σκίσεις
Zanglos είπε
@ Astillais
Έλα τώρα υπερβάλλεις, τι να σκίσω το στριγγακι? Χε..χε..
Δυσκολεύομαι να καταλάβω πολλές φορες τι λες!
Για πες μου τι σημαίνει “έκκριση”?
astillais είπε
Ρώτα κάναν που ξέρει
κάνε και την διευκρίνιση
άλλο έκκριση άλλο έγκριση
Δεν βοηθάω άλλο
Γιώργης είπε
« Φιλε Γιώργη…», « Μιλώ και γράφω αρκετές γλώσσες », « Δεν έχω αφεντικά, έχω συνεργάτες…»
…!!!
Πσστττ…!
Ἔ…!
Ζὰνγκλος…
Ὅταν ἔρθει τό καινούργιο ἐγχειρίδιο πού …λέγαμε (manual στά ἑλληνικά),
μή ξεχάσεις νά διαβάσεις τό κεφάλαιο RTFM.
Ὁπωσδήποτε. Εἶναι σημαντικό.
OMOGENIS/PATRIOTIS είπε
Ζανγκλέ δεν ήταν ο σκελετός που είδες η αλήθεια, η ***
του Πριάπου ήτανε!!!
Είσαι ευλογημένος από τους Σάτυρους για να βλέπης
τέτοιους σκελετούς!!!
ΑΠΕΛΛΗΣ είπε
OMOGENIS/PATRIOTIS
Ρε πατριώτη, θα πάμε εκδρομή όλοι μαζί σήμερα στον Όλυμπο!
Για ρώτα τον Ζάνγκλο, να κλείσουμε ένα πουλμανάκι ή θα χρειαστούμε δύο;;
Zanglos είπε
@Homogeni
Ποτε δεν έχεις σχολιάσει ένα άρθρο η έχεις κάνει διάλογο με σχολιαστή,
πάντα βρίζεις και ειρωνεύεσαι και απορώ πως η Ολυμπία το επιτρέπει!
Το να μιλάς για ανδρικά γεννητικά όργανα σε κάθε σχόλιο και να ειρωνεύεσαι,
έχοντας βασικές γνώσεις ψυχολογίας, καταλαβαίνω ότι είσαι ομοφυλόφιλος,
OMOGENIS/PATRIOTIS είπε
Ζανγκλέ μια δοκιμή θα σε πείσει !!!
Ιδού η Ρόδος, το πήδημα άστο σε μένα!!!
Άρχισες πάλι τις κλάψες γυμνοσάλιαγκα!!!
Είσαι και πολύ μεγάλη ρουφιάνα, σύμφωνα με την ψυχολογία
που δεν έμαθα!!!
Φίλε ΑΠΕΛΛΗ
Δέν χρειαζόμαστε ούτε λεωφορείο
ούτε καν ταξί , ένα Σμάρτ τούς χωράει
όλους!!!
Δύο είναι οι μαλάκες για τον Όλυμπο,
Ζανγκλός και Ασμοδαίος!!!
Zanglos είπε
Είσαι ένας λυσσασμένος ομοφυλόφιλος που διψά για **,
άδικα με προκαλείς όμως, δεν θα σου κάνω την χάρη,
δεν την βρίσκω με ομοφυλόφιλους, κατάλαβες μπέμπα μπλάνς?
OMOGENIS/PATRIOTIS είπε
Ζανγκλέ ψάχνεσε για πήδημα , δεν σε πηδάω λοιπόν !!
Μου θυμίζεις Αγγλοσαξωνίδα μεθυσμένη, με κόκκινα μαλιά
μαδημένα και γεμάτη φακίδες ( μυγοφτυμένη )
Για να μην τρέφεις ελπίδες δεν το σώζουν ούτε παλλέτες
με μπουκάλια ούζο!!!!
Βολέψου καλύτερα με τον Πρίαπο!!!
Όσο για το ομοφυλόφιλος εγώ την πρόταση για δοκιμή
την έκανα!!!!
Κατάλαβες Γενίτσαρε των Πολιτισμένων Βορείων κρατών;;
Πιείτε τον αγκλέωρα τώρα , χεστήτε στο μεθύσι, γιορτάζοντας
υποτίθεται τα Χριστούγεννα!!!
Σιχαμένοι βρωμιάρηδες!!!!
Zanglos είπε
Μπέμπα μπλανς, σου χαρίζω το άσμα του Μπιθικώτση
”Είσαι μικρή και δεν χωράς, τον αναστεναγμό μου!
Αλλα με την βοήθεια του θεού και λίγο σάλιο, γίνονται και θαύματα!
crime witness είπε
καλα ρε παιδια πατε καλα?ακομα θεους και αγγελους περιμενετε να μας σωσουν,
ρε σηκωθειται απ το καναπε και παρτε τα οπλα,και αφηστε τους αγιους.
ο χριστιανισμος δεν ηταν ποτε ΕΛΛΗΝΙΚΗ θρησκεια,αποστολοι των εβραιων ηταν και μαςτη φορτωσανε οπως τα cds.
Ben Elohim είπε
Το ζήτημα δεν είναι αν θα πάει φυλακή ο Εφραιμ , η ουσία της αποφάσεως είναι ότι βάση του καταστατικού του Άγιου όρους, ο Ηγούμενος είναι έκπτωτος από την στιγμή που αποφασιστικέ φυλάκιση του .
Η μονή Βατοπαιδιου οφείλει να τον παύσει από τα καθήκοντα του και να προκηρύξει εκλογές για νέο Ηγούμενο . Αυτό είναι και το ουσιαστικό .
Τώρα αν πάει τελικός η δεν πάει φυλακή από την στιγμή που εκκρεμή φυλακιστιρια απόφαση ο Ηγούμενος Εφραιμ παύει να είναι Ηγούμενος.
Διερωτώμαι αν ζούσε ο Μέγας Αθανάσιος που θα τον απόστελλε τον ίδιο τον Εφραιμ και την Συνοδεία του αν όχι στην Σιβηρία εξόριστο σίγουρα θα τους ξήλωνε από το μοναστήρι παραχωρώντας τους καλύβα σε σκήτη .
Αυτό είναι και το Πρόβλημα που επισερχεται για τον πρώην Ηγούμενο και όχι αν τελικά πάει ή όχι φυλακή.Το πρόβλημα είναι μην χάσουν τα προνόμια που σήμερα κατέχουν.
Δύστυχος τα απομεινάρια του υπεροπτικού Βυζαντινισμού συνεπικουρουμένου με τον Αλιτ ΠολιτικοΒυζαντινισμο από κενόδοξους Ιεροπολιτικαντιδες και την Νομενκλατούρα του Βυζαντίου οδήγησαν στην διάλυση μιας λαμπρας αυτοκρατορίας . Μια αυτοκρατορία Ελληνορωμαϊκή που ξεκίνησε φωτίζοντας τον κόσμο οδηγήθηκε να γίνει το βδέλυγμα της ερημώσεως .
Ο Εφραιμ πλέων είναι έκπτωτος Ηγούμενος και θα πρέπει να παυθει από την ηγουμενία της Μονής οπού αν δεν συμφωνεί ούτε η συνοδεία του θα πρέπει να οδηγηθεί σε κελί σκήτης μετά της συνοδείας του ο Εφραιμ.
Έτσι έγκειται και η ουσία της όλης υποθέσεις και αυτό φοβούνται πλέων οι υποστηρικτές του βατοπαιδιου, υποστηριχτές που μοιάζουν απόλυτα με Βόρειο Κορεάτες στην προσωπολατρία.
Η Εκκλησία Δεν είναι ο Εφραιμ , αλίμονο αν είχε τόσους υποστηριχτές ο Χριστός και αλίμονο αν έστω είχε κάποια υποστηρίξει ο Αγ Νεκτάριος, όπου και οι ίδιοι οι μαθητές τους Χριστού λίγο πριν συλληφθει κοιμοντουσαν, ενώ ο Δάσκαλος τους μάτωνε ιδρώνοντας στο Όρος τον ελαιών από εδώ φαίνεται και πόσο βαθιά οικονομικοπολιτικα συμφέροντα κρύβονται από πρόσωπα όπως ο Εφραιμ και ο κάθε Εφραιμ από εδώ φανερώνεται η βαθιά σήψη της Ορθοδοξίας … για αυτό και ο θεός δεν διαλέγει θρησκόληπτους Ρασπουτινους διαστρεβλωμένης δογματολογίας αλλά διαλέγει κεχριζοντας απλούς αληθινούς καθημερινούς ανθρώπους. Κεχρισμενα φωτισμένα μυαλά που τα συναντάμε καθημερινά στην ζωή μας, στον χώρο της εκκλησίας αλλα και σε όλες τις χώρες του κόσμου .
ΒΡΑΧΟΣ είπε
Τα Ρωσάκια αργούν να καταλάβουν.
Δεν είναι ακόμα αρκετά δυνατοί.
Οι προτεραιοτητές τους είναι νεφελώδεις.
Βρίσκονται σε αμυντική στάση.
Δεν έχουν ικανούς συνομιλητές στην Ελλάδα.
Μην περιμένετε από τους Ρώσους να μας σώσουν, αν δεν θέλουμε να σωθούμε μοναχοί μας.
Πετροβούβαλος είπε
Αν περιμένουμε να μας σώσει ο οποιοσδήποτε σωθήκαμε…
Μπορούμε όμως να περιμένουμε συνεργασία για την επιδίωξη κοινών συμφερόντων.
Οι ικανοί συνομιλητές στην Ελλάδα πάντως είναι ένα σοβαρότατο πρόβλημα.
ΒΡΑΧΟΣ είπε
Να μην ξεχνάμε ότι οι Ρώσοι είναι υπερδύναμη και οι υπερδυνάμεις δεν επιδιώκουν συνήθως ισότιμες συνεργασίες…
Νόμος.
Το πρόβλημα είναι οι δικές μας προτεραιότητες.
Δεν έχουμε.
Δεν φαίνεται να αποκτούμε.
Δεν διαβάζουμε χάρτες ούτε βιβλία.
Διαβάζουμε συμβόλαια και υπογράφουμε ότι μας δώσουν.
Πετροβούβαλος είπε
Η θεωρία μου φίλε Βράχε είναι η εξής:
Οι Ρώσσοι, όντας στριμωγμένοι στην περιοχή μας, έχουν κάθε λόγο να προτείνουν, όχι μιά ισότιμη συνεργασία, αλλά μία δελεαστική προσφορά.
Στην ιδανική περίπτωση, θα είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε επωφελείς διαπραγματεύσεις.
Δυστυχώς η περίπτωση μόνο ιδανική δεν είναι, όπως σωστά το περιγράφεις, οπότε το ζητούμενο παραμένει η ανάδειξη Πατριωτικού πολιτικού σχηματισμού.
Έχουμε καιρό ακόμα μπροστά μας κι αυτή είναι η αισιόδοξη εκδοχή.
ΒΡΑΧΟΣ είπε
Ξέρεις ποιο είναι το ΚΕΦΑΑΙΩΔΕΣ έγκλημα της Έλληνικής πολιτικής συμμορίας ΟΛΑ τα τελευταία χρόνια;
Δεν έχουμε ΑΝΑΘΕΩΡΗΤΙΚΗ πολιτική, έχουμε αμυντική πολιτική….
Διατήρηση του στάτους κβο.
Διατήρηση.”Εμείς δεν διεκδικούμε τίποτα”.Έγκλημα δειλών…
Όταν μπεις σε Κάστρο και βρεθείς υπό πολιορκία, Πέτρο μου, είνα θέμα χρόνου να χάσεις.
Μα με την πείνα, μα με την έφοδο, θα πέσεις…
Πετροβούβαλος είπε
“Έγκλημα πρακτόρων ξένων δυνάμεων” θα το χαρακτήριζα εγώ, συνεπικουρούμενο από την παραγραφή του από εκβιαζόμενα ανθρωπάκια.
Θα πέσεις, συμφωνώ, μόνο που η Ελλάδα δεν είναι κάστρο.
Όπως έγραφα και σε μία αγαπημένη ψυχή πρόσφατα: “Στο κάτω κάτω της γραφής, η Ελλάδα δεν πεθαίνει, αυτό δεν γίνεται.
Όσο για εμάς, μπορούμε μόνο να κάνουμε το καλύτερο δυνατόν. Το τι θα βγει απ’ αυτό και το πότε είναι αποφάσεις που παίρνονται αλλού”.
Και με το “αλλού” δεν εννοώ κάπου σε αυτόν τον μάταιο κόσμο.
ΒΡΑΧΟΣ είπε
Εμείς πρέπει να κάνουμε το αδιανόητο…όπως πάντα…
Έχουμε ειδική θέση στο “αλλού”…
Στο “Ανώτατο Συμβούλιο Ασφαλείας”…Μόνιμη.
astillais είπε
Οι Ρώσοι έχουν την εξής διαφορά με τους Αμερικάνους
Οι μεν πράττουν οι δε δηλώνουν οτι θα πράξουν.
Οι μεν αιφνιδιάζουν οι δε προγραμματίζουν
Πετροβούβαλος είπε
Not anymore! Ο Χριστόφιας πολύ θα γούσταρε να ρίξει την Κύπρο στο μηχανισμό στήριξης αλλά δεν…
ΒΡΑΧΟΣ είπε
Άστυ μου, η κατάσταση χρειάζεται χιλιοστά για να ξεφύγει τελείως και τότε τα σχέδια, πάνε περίπατο.
Χιλιοστά.
Το παιχνίδι έχει “ανοίξει” πολύ.
astillais είπε
Πες το διαίσθηση πες το ένστικτο (που σιγά μην έχω δηλαδή)
έχω να πω τούτο
Τα σχέδια έχουν πάει περίπατο εδώ και καιρό
Ο αιφνιδιασμός φαίνεται να έχει προβάδισμα
ΒΡΑΧΟΣ είπε
Θα δούμε…
ΕΛΛΗΝ είπε
H συληψη του Εφραιμ που πριν απο 1 μηνα ειχε συναντηθει με τον Πουτιν στην Μοσχα,ειναι το κερασακι στην τουρτα.Δεν ξερω τι θα κανουν σε επικοινωνιακο επιπεδο οι Ρωσσοι,αλλα τα δικα μας λαμογια( πολιτικοι,φερεφωνα δημοσιογραφοι,μεγαλοκαρχαριες,κλπ) να εχουν στο νου τους οτι οι Ρωσοι οταν νιωθουν οτι :απειλουνται-προσβαλονται-χλευαζονται-εξαπατονται,δεν εχουν καθολου τακτ…και ο νοων νοειτε.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΕΡΜΑΤΑΣ είπε
ΚΑΘΕ ΛΑΟΣ ΔΙΑΠΛΑΘΕΙ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑ ΤΟΥ.
ΑΛΛΟΙΜΟΝΟΝ ΣΤΟΥΣ ΑΔΥΝΑΤΟΥΣ … ΚΑΙ ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΛΟΙΜΟΝΟΝ Σ΄ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΤΗΝ ΘΕΣΙ ΤΟΥ ΑΔΥΝΑΤΟΥ.
Kostas Kostakouta είπε
Εμπρός κάθε λογής προσκυνημένοι,τρέξτε να υπηρετήσετε τα αφεντικά σας..
Φαίη είπε
Μας βλέπεις να πηγαίνουμε πουθενά;;
Εδώ είμαστε..
astillais είπε
Απ΄τον εαυτό σου παίρνεις παράδειγμα;
astillais είπε
Η ερώτηση για τον Kostas Kostakouta
Kostas Kostakouta είπε
Σου εχω πει ξανά και ξανά,
Μην κρίνεις με βάση το χάλι σου,άλλους.
astillais είπε
Ενώ εσύ διατηρείς το δικαίωμα να κρίνεις τους άλλους!!!!!
με βάση το δικό σου χάλι
Αχ χάλι το χαλί Μιχάληηηηη μ΄
Γιώργης είπε
…καί τό μαλλί πιό χάλι!!!
Kostas Kostakouta είπε
δεν κρίνω με βάση έμενα.
Να εξισώσω τον εαυτο μου με τα απολειφάδια;
astillais είπε
Απα πα πα εσύ η επιτομή της ….γνώσης και της ….ευρυμάθειας
ίσα κι όμοια με τα … απολειφάδια
μα τι με λες τώρα;
Εσύ είσαι
τι είσαι;
Kostas Kostakouta είπε
Ότι θα ήθελες να είσαι αλλα δεν είσαι.
astillais είπε
Άντε ακόμη ένας που με ξέρει καλλίτερα από μένα την ίδια
Είδες για να κάνεις παρέα με τον Zanglos
πόσα σου ……μαθαίνει
αλλλάαα κι εσύ καλός μαθητής δεν μπορώ να πω
Kostas Kostakouta είπε
Αστι νομιζω οτι εσυ τα ξέρεις ολα καλύτερα.
αλλά στις πίπες δεν υπάρχει ανταγωνισμός.
τι να τις λες,τι να τις κανεις,ενα πραμα.
Πετροβούβαλος είπε
Η πιό ατράνταχτη απόδειξη πως είμαστε απ’ ευθείας απόγονοι των Αρχαίων Ελλήνων είναι ακριβώς αυτή:
Πλακωνώμαστε με το παραμικρό και χωρίς σοβαρό λόγο!
Kostas Kostakouta είπε
Στα 500 χρόνια το εχω φτάσει,για πιο πίσω επιφυλάσσομαι.
astillais είπε
Πετροβούβαλος
ΕΛΛΗΝΕΣ παιδί μου ΕΛΛΗΝΕΣ
Καλά Χριστούγεννα
Πετροβούβαλος είπε
Καλά Χριστούγεννα αγαπητή φίλη!
Καλά Χριστούγεννα και σε σένα Κώστα (500 χρόνια βρε θηρίο; Εγώ μετά βίας 120)!
Σχολιαστής είπε
Υπερωρίες σας δίνουν;
astillais είπε
Εσένα;
ΜΑΧΗΤΗΣ είπε
Χωρις να ΑΝΗΣΥΧΗΣΟΥΜΕ αυτες τις ημερες.
Χωρις Πανικο.
Με ψυχραιμια .
Επειδη πρεπει να αρχισουμε ΨΥΧΡΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑ ΣΚΕΠΤΟΜΑΣΤΕ .
Ας δουμε τι ..γινεται εδω πλεον μεσα στο σπιτι μας …περα απο το Οικονομικο, που εχουμε ολοι στραφει.
Τι γινεται στη Μεσογειο και στους γειτονες μας.
Κ;αι ας προσπαθησουμε να δουμε τι ..μας εχουν ετοιμασει..
Γιατι εχω την εντυπωση ,
οτι ΟΤΑΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΙΣ ..ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΥΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ,
ΤΟΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΡΧΟΝΤΑΝ ΜΑΥΡΑ ΣΥΝΕΦΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!
Εχουμε λοιπον την Κυπρο , που νεες ερευνες λενε για αμυθητο πλεον πλουτο!
Η Τουρκια Ηδη εστειλε δυο αντιτορπιλικα μεταξυ της γεωτρησης και της Κυπρου.
Οι Ισραηλινοι αγριευουν και δεν εμπιστευονται πλεον τους Τουρκους.
Η Συρια απειλειται πλεον Ανοικτα με επεμβαση.
Ο Ναυαρχος των Ιρακινων απειλει τη Δυση και τα ευρωπαικα συμφεροντα , κανοντας και ασκησεις κλεισιματος των στενων του.
Ο Ρωσικος στολος , ενωθηκε και περνα το Γιρβραλταρ πηγαινοντας στη Συρια.
Ο ..Ξεχασμενος Κορμπατσωφ, αυτος ο τσογλανος πιτσαδορος ,,,απευθυνθηκε στους αντιδραστικους της Ρωσιας οτι ειναι καιρος να αποχωρησει ο Πουτιν!
Ο Πουτιν μιλησε σκληρα οτι τους χαλαει το παιχνιδι της παγκοσμιας διακυβερνησης, επειδη η Ρωσια αναστηθηκε και φοβουνται τα πυρηνικα της.
Ο Ευφραιμ , φιλος του Πουτιν απο παλι με τον Καραμανλη το Κωστα ,
βρηκαν την ευκαιρεια παραμονες των Μεγαλων εορτων να το κλεισουν μεσα , στελνοντας μηνυμα βορεια.
Ο Στρατος μας θα αυξηθει κατα ..3 μηνες θητεια.
Ο Αβραμοπουλος παει (οχι τυχαια) Καστελοριζο, εκει που ισως αρχισει το μπαχτιρντι…
Η Ευρωπη κοιταζει να επιζησει ο κωλος της , αδιαφορη για μελος της οπως η..Ελλαδα.
Βαζει στην αγκαλια της την Κροατια στις επομενες ημερες ,,,λες και δεν εχει αλλα προβγληματα.
Το δακτυλιδι του ΗARP Ειναι πανω και απο την ΕΛΛΑΔΑ!
Και σκεπτομαι..
Οταν …μαζευονται Ολοι οι ..μεγαλοι , οχι για να πανηγυρισουμε εορτη στη χωρα μας, στα νερα μας,
( Και εχω γραψει αρκετα αν ανοιξετε το Χαρτη ειμαστε η Καρδια του Πλανητη, ομφαλος της γης,)
αλλα ερχονται με τα πολεμικα τους πλοια και τεταμενες , θυμωμενες τις ψυχες τους για Συγκρουση και λυσιμο των δικων τους λογαριασμων,
καλο λοιπον ειναι
ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ…
ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΝΩΝΟΜΑΣΤΕ, ΝΑ ΑΛΛΗΛΟΒΟΗΘΙΟΜΑΣΤΕ, ΝΑ ΣΚΕΠΤΟΜΑΣΤΕ ΠΛΕΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ , ΣΑΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΠΛΕΟΝ ΤΟΥ ΕΙΘΝΟΥΣ,
και πρεπει να ειμαστε ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!
Και αυτη τη φορα στην Ιστορια μας , μας εχουν ακομα ..χωρισμενους και παθιασμενα χρωματισμενους!
Κακο αυτο σε αυτες τις στιγμες.
Κακο που δεν μας λενε τα πιθηκι9α την Αληθεια.
Κακο που συνεχιζουν να μας βαζουν σε ..υπνο.
Κακο που ο εχθρος πλεον δεν ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ .
ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ , ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΚΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΠΙΘΗΚΩΝ!
Γιατι πρεπει να μην ανησυχουμε , αλλα απλα να τα γνωριζουμε?
ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!
Γιατι εχουμε βοηθεια την Ιστορια μας, τετοιες στιγμες!
ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ?
ΕΔΩ ., ΘΕΛΩ ΜΝΗΜΟΝΙΚΟ!
ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΑΠΟ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΠΟΛΕΙΣ ΚΡΑΤΗ ΜΑΣ ,
ΚΑΙ ΘΕΛΗΣΑΝ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΕΣ , ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ,
ΠΑΡΑΜΕΡΙΣΑΝ ΤΙΣ ΜΙΚΡΟΔΙΑΦΟΡΕΣ ,
ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΤΑ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΑΙΕΣ ,
ΚΑΙ ΞΕΣΚΙΣΑΝ !
Απογονοι δικοι τους ειμαστε , γιατι να μην ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΟΥΣ?
ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΗ-ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ!
ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΙΔΙΟ!
Μια ματια Αληθειας..περα απο το ευρω…
http://www.pentapostagma.gr/2011/12/blog-post_320.html
http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=30368&Itemid=85
http://anti-ntp.blogspot.com/2011/12/blog-post_2954.html
http://anti-ntp.blogspot.com/2011/12/blog-post_1606.html
http://anti-ntp.blogspot.com/2011/12/blog-post_5684.html
Και σιγουρα θα πεινασουμε!
Αν εχετε , μην ξεχασετε να δωσετε και στο διπλανο σας Ελληνα!
Δεν περιμεναμε ..αυτον να μας το ειπει!
Αν και παραδφοξως ..κατηγορει το ..συστημα που ειχαν!
http://anti-ntp.blogspot.com/2011/12/blog-post_7094.html
Ζουρλομανδυας είπε
Συμφωνώ σχεδόν σε όλα φίλε μου.
Βοηθηστε τους έλληνες οχι τα αλλοδαπά εχθρικά στοιχεία που θέλουν να γινουν εφιάλτες μας.
Οχι Οπως κάποιους μουσουλμάνους αλβανούς και διάφορους άλλους που στέλνουν τα παιδιά τους να πούν τα κάλαντα στους ”κωλοέλληνες” χριστιανούς.
M.E. είπε
Πάντως το υπονοούμενο της φωτογραφίας κατευθύνει σε πιο άγρια πράγματα. Αλλά ποιόν να πρωτοπρολάβουν;
Kostas Kostakouta είπε
Ναι ευτυχώς θα ερθουν οι αδελφοί μας,οι αμόλυντοι και άσπιλοι Ρωσοι να καθαρίσουν για εμας….
Να καθαρίσει η κοπριά, το μάρμαρο….
astillais είπε
Καλά καλέ γιατί τόση πρεμούρα;
Άσε να δούμε και κάτι διαφορετικό να σπάσει η … μονοτονία
Kostas Kostakouta είπε
Κανενα πρόβλημα με συμμαχίες κλπ.
Όχι ομως προσκύνημα.
Εσείς προσκυνάτε.
Και να’λεγα οτι ειναι και κάνας πολιτισμός της προκοπής….
Κατσαπλιαδες….
astillais είπε
Συμμαχίες όταν λες;
Δώσε κανα όνομα;
Εμένα για να σου δώσω να καταλάβεις είχε ο Θείος μου ένα Μπελαρούς
τρακτέρ ξέρεις σκυλί βρε το άτιμο
από τότε τους συμπάθησα τους Ρώσους Σοβιετικούς τους έλεγαν τόοοοοτε
Έχουμε Χούντα είπε
Αυτόν το Ben Elohim γιατί δεν του φοράτε ένα ζουρλομανδύα βρε παιδιά να τελειώνουμε;
Δαιμονίζονται κάθε Χριστούγεννα και Λαμπρή.
Η Ελλάδα θα έπρεπε να κάνει παιχνίδι με τους Ρώσους για να ξεφύγει από τη δουλοπαροικία των “συμμάχων” μας και όχι γιατί περιμένουμε κάποιον να μας σώσει.Κατ’αυτήν την έννοια υποστηρίζουμε αυτό που μας συμφέρει και το συμφέρον μας είναι να προσεγγίσουμε τους Ρώσσους.Επειδή ειπώθηκαν διάφορα περί πολιτισμού από τον off side zanglos πιστεύω πως οι Έλληνες όχι μόνο είναι από τους πιο πολιτισμένους λαούς αλλά ελέω προγόνων ο δικαιωματικά πρώτος.Τώρα αν μας έφεραν μέσα στην Ελλάδα ανά τους αιώνες 171 φυλές αυτές είναι η αιτία για τα διάφορα προβληματικά φαινόμενα των καιρών μας καθώς μερικοί δεν ελληνοποιήθηκαν καθώς έπρεπε.Οι φίλοι του zanglou βέβαια φροντίζουν να μας διαλύσουν ακόμη περισσότερο πολιτισμικά εισάγοντας καραβάνια λαθραίων στη χώρα και αφελληνίζοντας οριστικά τον τόπο.
Κάποιος Chuck Norris σχολίασε πως οι Ρώσσοι είναι ψηλά στην κατάταξη διαφθοράς.Έλα στα συγκαλά σου και κοίτα πρώτα πρώτα ποιός βγάζει αυτές τις λίστες.Βάζω στοίχημα (αν δεν είσαι βαλτός) πως περνάς τη μέρα σου βλέποντας τηλεόραση.Η συναναστροφή με το olympia.gr δεν βλέπω να σε βελτιώνει καθώς δεν μπορείς να αντιληφθείς πως η εξωτερική πολιτική δεν διαμορφώνεται με πλαστές λίστες διαφθοράς.Τώρα τελευταία το παγκόσμιο τηλεοπτικό σκυλολόι επιτίθεται συνεχώς στον Πούτιν βλέποντας παντού “πορτοκαλί” επαναστάσεις από μερικές εκατοντάδες Ρώσσους-μαιμούδες τη στιγμή που οι “αδιάφθοροι” μας έχουν ζώσει τις πρόσφατες δεκαετίες με τις “δημοκρατικές” στρατιωτικές επεμβάσεις.Το παγκόσμιο παιχνίδι είναι φυσικά παιχνίδι ενέργειας και πρώτων υλών αλλά προτιμώ ένα πολυπολικό κόσμο από ένα μονοπολικό-ολοκληρωτικό(το ολοκληρωτικό είναι βέβαιο).Το ιδανικό θα ήταν να μοιραστεί η πίτα και οι λαοί να μην υποφέρουν από βασικές ελλείψεις αγαθών.Αυτά τα ολίγα.
Kostas Kostakouta είπε
Για να χωριστεί και να ενωθεί ο κόσμος,απαιτούνται και διαφορετικές ομάδες συμφερόντων.
Ποιες θα είναι αυτές; Ποιο θα είναι το πρόταγμα τους;
Ετεός είπε
με Ρωσία παρούσα εισβολή στη Συρία δεν γίνεται ,οπότε πρέπει να την αλώσουν και να ρίξουν τον Πούτιν για να πάνε μετά στο Ιράν. Μέχρι και τον Κορμπατσώφ ανέστησαν για να χτυπήσουν τον Πούτιν. Η άλωση κλασσικά από μέσα , ξέρει ο σιωνιστικός συρφετός και με τόσα που έχει κάνει είναι καλά προπονημένος.
Миша είπε
O ξεφτίλας, ο οποίος από ισχυρότερος άνρθωπος στη γη που με το πάτημα ενός κουμπιού τίναζε όλη την γη στον αέρα, κατάντησε pizza boy
κάνει και μαθήματα….
El είπε
Δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου, δεν ξέρω ποιοι θα φορέσουν ζουρλομανδύα , πάντως το σιγουρο είναι ότι από την στιγμή που κρίθηκε προφυλακιστέος , βάση του καταστατικού ο Ηγούμενος είναι έκπτωτος από την ηγουμενία της μονής .
Αυτή είναι και η αλήθεια, η παθολογική υστερία περί της αγιότητας του Εφραιμ εμένα μου θυμίζει αναπάντεχα την λοβοτομή στον εγκέφαλο και την υστερία των Βορειοκορεατών μαζική πλύση εγκεφάλου.
Όσο για τα περί δαιμονισμένος , φλεβοτομημένος και ζουρλομανδύες δεν ξέρω αν είναι από το ψευδεπίγραφο ψευδώνυμο που εκλαμβάνεις το συμπέρασμα και προφανώς , μπορεί να αλλαχτεί η ουσία πάντως είναι ότι ο Εφραιμ είναι έκπτωτος από το αξίωμα του.
DREADFULL είπε
Μακάρι να ξυπνήσει η Μεγάλη Αρκούδα και να στείλει κάθε καρτεγάρη στον πάγκο του…
alani είπε
Απλα για να μαθετε μια αληθεια που δεν ξερετε.
Οι αμερικανοι στησανε καποιες οργανωσεις στην ρωσια αντιστοιχες με τις δικες μας αντιφα και ιντιμιντια.
Τα γατονια οι ρωσοι εστησαν και αυτοι με τη σειρα τους παρομοιες οργανωσεις και φαγανε τα λεφτα των αμερικανων.
Τωρα οι αμερικανοι πληρωνουν αυτες τις οργανωσεις αναλογα με τα κεφαλια που κατεβαζουν στις διαδηλωσεις.
Παντως το παιχνιδι θα χοντρυνει.
fotini είπε
Ας έλθουν και οι Ρώσοι, καλώς να ορίσουν!
Τότε θα υπάρχει και ένα αντίπαλον δέος, σήμερα είναι
όλα ισοπεδωμένα και χωρίς φως στο τέλος του τούνελ.
Καλή Χρονιά και κυρίως με υγεία, γιατί χωρίς αυτή δεν θα μπορούμε να αγωνιζόμαστε.
Ἀνδρέας Τενεεύς είπε
Ἔπ,τί κάνεις τέτοια ὥρα ἐδῶ μέσα;
Πᾶρε τήν κοράκλα σου καί πηγαίνετε σέ κάποιο “after hours” ρεβεγιόνι,μπᾶς καί βρῆ γαμπρό (γιατί ἀπό τήν συμπεθέρα σου “δέν βλέπω φῶς”)
Μαν.Αρκάς είπε
Ανδρέα!!!Μήπως μπερδεψες τις Φωτεινές;
Καλά Χριστούγεννα εύχομαι.
φωτεινη είπε
after hours teleiose.
skopos epetefthi.
kala christugenna.
ΜΙΚΗΣ ΖΕΖΑΣ είπε
οι Ρωσοι δεν ερχονται να ΜΑΣ σωσουν οπως νομιζουν μερικοι θρησκοληπτοι. ερχονται να ΤΟΥΣ σωσουν. ΞΥΠΝΑ
Νίκος είπε
Εντάξει μην υπερβάλετε. Οι ρώσοι ούτε θέλουν, ούτε μπρούν να μας σώσουν. Εδώ έχουν χάσει απο τη σφαίρα επιρροής τους κράτη όπως το Τατζικιστάν και το Καζακστάν, που ήταν στην ουσία αποικίες τους, εμάς θα μπορέσουν να ελέγξουν?
Αλλά ακόμη και να μπορούσαν-ήθελαν, είναι πατριωτικό να θέλετε να σας ελέγξει ένας ξένος?
Η Ελλάδα (πρέπει να) ανήκει στους Ελληνες!