Η Αριστερά, η Δεξιά και ο Τόπος
Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Δεκεμβρίου 23, 2011
Αφορμή για τις σκέψεις που ακολουθούν έδωσαν τα πρόσφατα συγχαρητήρια του προέδρου του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ κ. Τσίπρα στον Δήμαρχο Πειραιά κ. Μιχαλολιάκο (ενώ βρίσκονται ιδεολογικά στον αντίποδα) πράγμα που προκάλεσε εσωκομματικές αντιδράσεις. Δεύτερη αφορμή ήταν ομιλία, επίσης πρόσφατη, του θαρραλέου στελέχους της ΝΔ κ. Φ. Κρανιδιώτη στην οποία επανέλαβε τη γνωστή άποψη ότι η Αριστερά κυριάρχησε (ή κυριαρχεί ακόμα) στη ζωή του τόπου καταλαμβάνοντας ισχυρές θέσεις στον κρατικό/κυβερνητικό μηχανισμό των πολλών τελευταίων ετών. Αποδίδοντας σ’ αυτό την κακοδαιμονία που ζούμε.Πρώτον: Στη χώρα αυτή
ουδέποτε κυβέρνησε ή συγκυβέρνησε η Αριστερά, με εξαίρεση το σύντομο διάλειμμα της συγκυβέρνησης του ΣΥΝ με τη ΝΔ ή της Οικουμενικής που ακολούθησε. Όσο και αν αξίζει, ή δεν αξίζει, την περιφρόνησή μας, η πολιτική εξουσία είναι αυτή που παίρνει αποφάσεις, χαράσσει πολιτική, δίνει το χρώμα και τον τόνο σε όλες τις πλευρές της ζωής του τόπου, πολιτική, οικονομική, πολιτιστική κλπ. Συνεπώς η θέση ότι η Αριστερά κυριάρχησε (ή κυριαρχεί) είναι ήδη άτοπη διότι ως επίσημη και συγκροτημένη κομματική δύναμη ουδέποτε κυβέρνησε. Ουδέποτε, δηλαδή, είχε την δυνατότητα να διορίσει «τα δικά της παιδιά» στον κυβερνητικό/κρατικό μηχανισμό. Αν τέτοια «παιδιά» διορίστηκαν/τοποθετήθηκαν σε τέτοιους μηχανισμούς αυτό έγινε με απόφαση και πρωτοβουλία της εκάστοτε κυβέρνησης. Πως έγιναν (διότι έγιναν) τέτοιες τοποθετήσεις/διορισμοί θα το πούμε εν συνεχεία. Αλλά σ’ αυτό το σημείο επισημαίνω ότι την ευθύνη δεν έχει η οποιασδήποτε μορφής Αριστερά. Και αυτή η ευθύνη δεν μπορεί να αναζητηθεί μόνο και αποκλειστικά στο ΠΑΣΟΚ (το «Ανδρεϊκό», το «Σημιτικό» ή του «Γιώργου») αλλά και στη ΝΔ. Δεν εξετάζω εδώ αν καλώς ή κακώς έπραξαν οι κυβερνήσεις. Το έπραξαν πάντως. Και σ’ αυτές η ευθύνη. Δεύτερον: Προσχωρήσεις «μαζικού» χαρακτήρα αριστερών στο ΠΑΣΟΚ έγιναν και επί Ανδρέα Παπανδρέου και επί Σημίτη -είναι και οι πιο επίμαχες- αλλά και επί ΝΔ. Επί Ανδρέα προσχώρησε κυρίως η εκλογική βάση, επί Σημίτη και ΝΔ (Μητσοτάκης) κυρίως στελέχη. Υπήρξαν και ξεχωριστές, ατομικές, περιπτώσεις όπως του Μάρκου Βαφειάδη (στο ΠΑΣΟΚ) ή οι ιδιάζουσες συνεργασίες του Μανώλη Γλέζου με το ΠΑΣΟΚ ή του Μίκυ Θεοδωράκη με τη ΝΔ -κατέλαβε και υπουργικό αξίωμα. Όσοι (επώνυμοι) προσχώρησαν από την Αριστερά στο ΠΑΣΟΚ επί Ανδρέα, τσαλαπατήθηκαν.Σε όλες αυτές τις «μαζικές» περιπτώσεις (στελεχών) δεν παρατηρήθηκαν συμπτώματα αντίδρασης, υπονόμευσης εκ των έσω κλπ της εκάστοτε κυβερνητικής γραμμής και άποψης από τους διορισθέντες. Συνέβη μάλιστα το ακριβώς αντίθετο, ιδίως στην περίοδο Σημίτη. Υπήρξαν όντως προσχωρήσεις ανθρώπων προερχομένων από το χώρο του ΣΥΝ (δεν υπήρχε τότε ΣΥΡΙΖΑ) με κοινό χαρακτηριστικό τους ότι ήταν τεχνοκράτες ή διανοούμενοι-ή θεωρούμενοι τέτοιοι. Υπενθυμίζω ότι ο κ. Σημίτης έγινε δεκτός με επευφημίες στο Συνέδριο του ΣΥΝ ωσάν να ήταν αυτός ο αρχηγός του (τότε) κόμματος. Είναι, δηλαδή, σαφές ότι υπήρξε «μαζική» μετατόπιση ανθρώπων από μια ιδεολογία σε μια άλλη. Το αν ο ιδεολογικός χώρος του κ. Σημίτη είναι η Αριστερά, μπορεί να το κρίνει ο καθένας. Αλλά θα ήταν άδικο αν παρέλειπα ότι η Αριστερά (οποιασδήποτε μορφής) δεν είπε ποτέ «ευχαριστώ» στους Αμερικανούς. Υπερασπίζονταν (το ΚΚΕ) την τότε Σοβιετική Ένωση, δηλαδή ομοϊδεάτη. Και όσοι προσχώρησαν στο χώρο του κ. Σημίτη το ίδιο έπραξαν π.χ. ως ιεροκήρυκες του σχεδίου Ανάν ή πρωταγωνιστές του εκσυγχρονισμού, της Παγκοσμιοποίησης, κατά του Έθνους κλπ. Σημειώνω ότι αποτελεί δικαίωμα του καθενός να αλλάζει ιδεολογικό χώρο. Αλλά δεν είναι δικαίωμα κανενός να παριστάνει ότι αγνοεί αυτές τις μετατοπίσεις και να επιμένει να τοποθετεί ανθρώπους εκεί όπου πλέον δεν ανήκουν. Τους αδικεί ενώ έχουν δώσει εξετάσεις για να εγκριθούν στις νέες ή νεότερες ιδεολογικές (και διοικητικές) θέσεις, από τον κ. Τατούλη ως τον κ. Τσουκάτο και οι δυο πρώην ΕΚΚΕ.Τρίτον: Είναι τυφλός όποιος δεν βλέπει (εκτός αν κάνει ότι δεν βλέπει για λόγους προπαγάνδας) ότι η Αριστερά είναι «χίλια κομμάτια» και ότι τουλάχιστον μερικά κομμάτια δεν είναι και τόσο αριστερά όσο τους αρέσει να λένε. Αλλά και η Δεξιά δεν είναι και τόσο ενιαία και δεν χρειάζεται μεγάλη ανάλυση. Δεν μιλάμε για την ίδια Δεξιά όταν αναφερόμαστε στον κ. Χατζηγάκη (ή Χατζηδάκη) και π.χ. στον κ. Φαήλο Κρανιδιώτη, τον κ. Μανώλη ή τον κ. Καμμένο. Για να αφήσουμε στην άκρη τον κ. Καρατζαφέρη, την κ. Μπακογιάννη ή τη Χρυσή Αυγή. Εκτός αν ορισμένοι δεν ανήκουν στη Δεξιά, πλέον.Τέταρτον (και το μόνο πραγματικά ουσιώδες): Σ’ αυτές τις πράγματι κρίσιμες στιγμές για την υπόσταση της χώρας καλλίτερα, πιστεύω, είναι να κρατήσει ο καθένας την ιδεολογία του αλλά ταυτόχρονα να αναζητήσει σημεία επαφής ή, έστω, κατανόησης με όποιους άλλους που θέλουν να αντισταθούν στη λαίλαπα των Μνημονίων. Διαφορετικά καλλιεργούνται, έστω αθέλητα, παλιές διχαστικές ιδέες. Η Εθνική Ανεξαρτησία, η Δημοκρατία, μια στοιχειώδης κοινωνική δικαιοσύνη, είναι ένας κοινός παρονομαστής. Δεν είναι;high























velos είπε
ΓΙΏΡΓΟ ΚΑΡΑΤΖΑΦΈΡΗ…ΓΑΤΊ ΘΑ ΣΚΆΣΩ…ΘΥΜΆΣΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ
TV PRESS..ΤΌΤΕ….
ΤΗΝ ΕΠΟΧΉ ΤΟΥ ΚΡΥΦΟΎ ΣΧΌΛΙΟΥ, ΤΌΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΗΡΈΤΕΣ, ΤΕΓΟΠΟΥΛΟΣ, ΛΑΜΠΡΆΚΗΣ, ΜΠΌΜΠΟΛΑΣ….
ΚΟΥΡΉΣ….ΤΌΤΕ ΠΟΥ ΑΥΤΌΣ,
ΈΠΙΑΝΕ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΆΤΕΣ “ΚΥΠΑΤΖΗΔΕΣ”, ΜΕ ΧΡΉΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΆΒΑΡΑ ΝΔ, ΣΤΟΝ ΥΜΗΤΤΌ, ΤΆΧΑ ΜΟΥ, ΌΤΙ ΈΚΑΝΑΝ ΣΑΜΠΟΤΆΖ…ΣΤΟΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΌ ΣΤΑΘΜΌ…29
ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΤΥΦΎΛΑΚΑ….ΝΑ ΚΑΠΝΊΖΕΙ ΑΤΆΡΑΧΟΣ ΤΟ ΤΣΙΓΆΡΟ ΤΟΥ,
ΕΝΏ ΔΊΠΛΑ ΤΟΥ, ” ΤΑ ΣΠΡΩΞΊΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΦΑΠΕΣ ΠΉΓΑΙΝΑΝ ΣΎΝΝΕΦΟ ”
ΚΑΤΆ ΤΗΝ ΣΎΛΛΗΨΗ… ΤΩΝ ΤΆΧΑ ΜΟΥ, ” ΚΥΠΑΤΖΗΔΩΝ ”
ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΌΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΤΌΤΕ ΣΤΑΘΜΟΎ…
ΘΥΜΆΣΑΙ ΓΙΏΡΓΟ, ΤΌΤΕ ΠΟΥ Η ΠΛΗΡΟΦΌΡΗΣΗ ΉΤΑΝΕ ΣΤΑ ΚΡΥΦΆ…ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟΛΜΟΎΣΕ
ΝΑ ΈΧΕΙ ΑΝΤΊΘΕΤΗ ΆΠΟΨΗ…ΚΆΤΙ ΊΔΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΉ ΚΑΤΆΣΤΑΣΗ
ΤΌΤΕ ΠΟΥ ΟΙ ΠΛΗΡΟΡΗΣΗ ΓΙΝΌΤΑΝ, ΜΕ ΚΑΣΈΤΕΣ, ΜΕΣΏ ΠΕΡΊΠΤΕΡΩΝ…κλπ…
ΤΌΤΕ ΠΟΥ ΤΑ ΠΛΆΚΩΝΕ Η ΣΚΛΑΒΙΆ ΚΑΙ ΑΝΤΊΘΕΤΗ ΓΝΏΜΗ…
Η ΆΠΟΨΗ, ΔΕΝ ΥΠΉΡΧΕ, ΤΌΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΕ ΈΚΛΕΙΣΕ ΦΥΛΑΚΉ
ΘΥΜΆΣΑΙ ΓΙΏΡΓΟ…..;
ΤΏΡΑ ΓΙΑΤΊ ΣΤΑ ΓΡΆΦΩ
ΔΙΌΤΙ ΈΧΩ ΠΈΣΕΙ ΑΠΌ ΤΑ ΣΎΝΝΕΦΑ, ΈΧΕΙΣ ΤΈΤΟΙΟ ΑΡΧΕΊΟ, ΑΠΌ ΤΌΤΕ..
ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΎΣ, ΜΟΝΌΣ ΣΟΥ, ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΛΝΕΣ, ΕΚΕΊ ΠΟΥ ΕΊΧΑΝ ΣΤΕΊΛΕΙ ΕΣΈΝΑ…
ΞΈΡΩ ΌΤΙ ΤΟΥΣ ΈΧΕΙΣ ΌΛΟΥΣ ΣΤΟ ΧΈΡΙ…ΑΠΌ
ΤΑ ΕΝ ΦΑΛΙΜΈΝΤΟ, Η ΤΑ ΕΝ ΕΝΈΡΓΕΙΑ MME ΤΩΝ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ
.ΘΥΜΆΣΑΙ ΓΙΏΡΓΟ ;
ΑΠΟΡΊΑ, ΓΙΑΤΊ ΆΦΗΣΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΦΥΓΉ, ΜΈΣΑ ΑΠΌ ΤΑ ΧΈΡΙΑ ΣΟΥ, ΑΥΤΌ ΤΟ ΌΝΕΙΡΟ ΠΟΥ ΚΆΠΟΤΕ
ΤΟ ΈΠΙΑΣΕΣ ΑΠΌ ΤΑ “ΚΈΡΑΤΑ” ΓΙΑΤΊ ΤΟ ΕΞΕΥΤΈΛΙΣΕΣ…;
ΓΡΆΨΕ ΈΝΑ ΒΙΒΛΊΟ
ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΎΜΑΤΑ ΣΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΆΘΕΙ Ο ΚΌΣΜΟΣ, ΤΗ ΣΥΝΈΒΗ…
ΚΑΙ ΤΗ ΉΣΟΥΝΑ..ΠΟΙΟ ΉΤΑΝ ΤΟ ΌΝΕΙΡΟ ΣΟΥ, ΌΤΑΝ ΆΡΧΙΖΕΣ, ΑΥΤΉΝ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΉ….
ΈΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΏΣ, ΠΟΛΊΤΙΚΑ ΕΞΑΕΡΩΘΙΚΈΣ ΚΑΙ ΛΥΠΆΜΑΙ…. ΑΦΆΝΤΑΣΤΑ.
ΓΙΏΡΓΟ ΚΑΛΉ ΠΡΟΣΓΕΊΩΣΗ…..
ΜΑΧΗΤΗΣ είπε
Απλα τα πραγματα για τους ..νρωριζοντες …
Και μην αναρωτιεσαι…
Γραφω οτι ολοι τα βρηγκαν απο το …90!
Τα χερια σφιχτηκαν και κλεισαν τα στοματα…σε μια κοινη συμφωνια απο το 93!
Μεχρι τοτε …ο σκοπος του καθε …πολιτευομενου ,
ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΑ ΑΚΡΩΣ ΜΥΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΝΗΡΑ ΤΩΝ ΗΔΗ ..ΠΟΛΙΤΕΥΟΜΕΝΩΝ!
ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ!
ΝΑ …ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ!
ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ …ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ , ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ!
Μια αποδειξη?
Για ρωτα …γιατι ειναι ελευθεροι καποιοι κλεφτες και χαμογελανε….????
Γιατι δεν πηγε Κανενας μεχρι σημερα Φυλακη?
Γιατι σκεπαζει ο ενας τον αλλο?
Γιατι ΟΛΑ τα ΠΙΘΗΚΙΑ στη βουλη ….δεν αρουν για ..κακουργηματα την ασυλια των
συναδελφων τους?
Ο ενας κρατα τον αλλο απο το….
Αστα. Βρωμικη , Βρωμικοι …Μολυνση οπως γραφω συνεχως!
Πολυ μεγαλη η μολυνση των ..εκλεκτων μας!
Φοβαται ο Γιαννης το θεριο και το θεριο το Γιαννη!
Και εμεις απο κατω ..αναρωτιομαστε….γιατι δεν και ..δεν…
Ολοι κρατουν ενα ασσο!
Καταλαβαινετε τωρα γιατι …αιωνια ειναι τα ιδια προσωπα?
#8 ολοκληρα χρονια!
Ουτε ..δημοσιοι υπαλληλοι να ησαν , θα ειχαν βγει στη Συνταξη!
Να γιατι …διαφωνουν στο γυαλι αλλα την ωρα της ψηφου …την υπογραφη την βαζουν!
Το κακο ειναι οτι τοσοα χρονια που τους αφησαμε…εκαναν ποολλες αμαρτιες, τοσο που τους κρατουν στο χερι και διαφορες ξενες κυβερνησεις!
Αστα να παν στο διαολο για …μην ειπω και πονεσουμε….
ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε
ΒΡΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟΘΟΛΟΚΟΛΤΟΥΡΑ ΠΑΛΙ ΑΡΧΙΣΑΤΕ ΝΑ ΑΦΗΝΕΤΕ ΠΟΡΔΕΣ ΜΕ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΣΑΣ….
ΘΕΛΕΤΕ ΠΑΛΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΑΤΑ???
ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΒΓΗΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΜΙΑ ΓΝΩΜΗ???
ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΚΑΘΑΡΣΙΑ ΕΔΩ,ΜΗ ΒΡΩΜΙΖΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ….
Αμετανόητος είπε
Αρκετά σωστός ο αρθρογράφος…έτσι είναι τα πράγματα.
ΣΠΥΡΟΣ Ο ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ είπε
Η αριστερά μπουκάρησε πρώτα στά πανεπιστήμια,τό 1974 διώχνοντας καθηγητές μέ τή ρετσινιά τού χουντικού καί βάζοντας
αριστερούς,πού έδιναν πτυχία μέ 5 στούς διανομείς τής εφημερίδος οδηγητής.
Συστηματικά μπήκαν στά ΜΜΕ,από όπου άρχισε ή προπαγάνδα καί ή πλύση εγκεφάλου τών πολιτών μέ συνέπεια νά γίνει
γενικά αποδεκτό ότι ό συμμοριτοπόλεμος,πού ξεκίνησε μέ τή σφαγή τών οπλιτών τού σταθμού χωρ/κής στό Λιτόχωρο,από τόν
ελάς,ήταν εμφύλιος,μέ συνέπεια ή μετέπειτα στρατιωτική ήττα τού ελάς στό Γράμμο καί Βίτσι,νά μετατραπεί σέ επίπεδο εντυ-
πώσεων,σέ νίκη τών αριστερών.
Προιόν τής συστηματικής από τά ΜΜΕ προπαγάνδας,γιά δίκαιη διανομή τού πλούτου,ήταν ή επικράτηση,τό 1981,τών αριστερών,μέ λεοντή τό πασόκ τού ανδρέα καί τά συνθήματα,εοκ καί νάτο τό ιδιο συνδικάτο κλπ.
Από τό 1981 μέχρι σήμερα,όλοι οι υπεράριθμοι διορισμοί στό δημόσιο εγιναν από τό συριζοπασόκ,πού μαζί μέ τούς κρατικο-
δίαιτους επιχειρηματίες,τά καθεστωτικά ΜΜε,τούς πολιτικούς τύπου μαντέλη,τσουκάτο,υπερδανείστηκαν γιά νά πλουτίσουν
Αυτοί οι τύποι μας έχωσαν στό ΔΝΤ,ώστε νά κερδίσουν χρόνο καί νά κρυφτούν μέσα στή θολούρα τής παγκόσμιας κρίσης.
Μετά από 37 χρόνια διακυβέρνησης καί πεθαμένο τό πασόκ,ό σύριζα μέ τό νεαρό τσίπρα εμφανίζονται σάν ό εναλλακτικός
πόλος,δήθεν αμόλυντοι καί αντιμνημονιακοί,θωπεύοντας ,γιά συμμαχίες ,πρώτα τό ΚΚΕ,από τό οποίο έφαγε σφαλιάρα καί
τώρα στελέχη τής ΝΔ,γιά νά συνεχίσουν τό άρμεγμα τού ταμείου.Ο βασιλιάς δηλ.ό σύριζα είναι πλέον γυμνός καί δέν μπορεί
νά εξαπατήσει κανέναν πλέον….
Τί να λέμε; είπε
Πως δικαιολογούνται τα υψηλά ποσοστά των αριστερών συνδικαλιστικών παρατάξεων στον κρατικό μηχανισμό τόσα χρόνια; Ακόμη και πριν από το 1981;
Και όταν αναφερόμαστε σε “κρατικό μηχανισμό”, εννοούμε πως αυτοί οι άνθρωποι, ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ, διοικούσαν τη χώρα τόσα χρόνια. Καθώς οι περισσότεροι από αυτούς, ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΝΔ Η ΟΠΟΙΑ ΕΚΛΕΒΕ ΤΙΣ ΨΗΦΟΥΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΡΙΖΕΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ, αποτελούσαν, στελεχιακά, το μεσαίο εώς και ανώτερο κορμό του ΚΡΑΤΟΥΣ. Και αυτό το σάπιο σύστημά τους είναι που καταρρέει σήμερα…άρα το επιχείρημα του/της αρθρογράφου πως “…Στη χώρα αυτή ουδέποτε κυβέρνησε ή συγκυβέρνησε η Αριστερά..” είναι ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΨΕΜΑ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΪΟ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΑΥΤΗ Η ΣΑΠΙΑ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΝΑ ΚΡΥΨΕΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΗΣ….
Οπότε, από την αρχή το άρθρο χάνει κάθε ….αξιοπιστία….
ΜΑΧΗΤΗΣ είπε
φταει η γεννια του πολυτεχνειου….
Ο Κολοκοτρωνης φταιει και ο ..Μεταξας…
Μεχρι και ο Παλαιολογος……
Μαθε λοιπον φιλε μου,
και αν ζεις στην ελλαδα χρονια ΚΑΚΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ …
οτι η αριστερα και το πασοκ ειχαν προτασεις, ησαν οργανωμενοι στους χωρους της δουλειας.
Αυτοι εδειχναν οτι αγωνιζονταν και παιρναμε δικαιωματα, αυξησεις και καλυτερευαν τις συνθηκες εργασιας..
Η Δεξια ητο ..ελιτ!
Ησαν ..διαφορετικοι, Αρχοντες αστοι..
δεν ανακατευονταν σαν τους αλλους στο ..δρομο…
Ησαν και εδειχναν ..τα ησυχα προβατακια του συστηματος…οι ησυχοι που δεν ανακατευαν την κοινωνια..
Για αυτο το λογο και γιατι δεν ειχαν ποτε …προτασεις , ιδεολογια και απαιτηση απο το συστημα ….δεν ειχαν ποτε Αγωνιστες και υποστηρικτες στους χωρους εργασιας..
Επομενο λοιπον να αλωθει απο τους αλλους που εσυ απορεις..
Θυμασαι 38 χρονια ή και περισσοτερα τη Δεξια ή τη ..ΝΔ να κατεβασε ποτε τον κοσμο στα πεζοδρομια , για να ζητηση ..εργατικο αιτημα ή συνθηκες?
Για ..θυμησε μου…..
Επομενο λοιπον οι εργαζομενοι να νοιωθουν ελξη και προστασια….
Ολα εχουν εξηγηση , δεν γινεται τιποτα τυχαιο….προ παντων στην πολιτικη!
Φαίη είπε
Φίλε Μαχητή..
έχει περάσει ποτέ από το μυαλό σου ότι ίσως να έχουμε να κάνουμε με μοιρασιά ρόλων;;
Οι δεξιοί στα σαλόνια, οι αριστεροί στα αλώνια..
Τί να λέμε; είπε
Μαχητή, όποιος γνωρίζει από εργατική νομοθεσία ξέρει πως οι περισσότεροι εργατικοί νόμοι φτιάχτηκαν από τον Μεταξά…από το 8ωρο εργασίας, μέχρι την αργία Κυριακής, μέχρι τη διαιτησία, λιδρυση του ΙΚΑ κλπ.κλπ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΕΚΤΗΣΑΝ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΤΩΝ ΣΑΛΟΝΙΩΝ ….
ΤΟΥΣ ΤΑ ΕΔΩΣΕ ΕΝΑΣ ΚΟΛΟΦΑΣΙΣΤΑΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ.
ΧΕΣΤΗΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΞΙΟΥΣ ΚΑ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ.
Υ.Γ. Πολύ θα ήθελα να έρθει η ώρα της επανάστασης που ονειρεύονται οι Αριστεροί…οι πρώτοι που θα κλάψουν όταν κρατικοποιηθούν οι περιουσίες τους….και οι λογαριασμοί στις τράπεζες….
ΜΑΧΗΤΗΣ είπε
Φαίη
Ειμαι ο μονος που χρονια το υποστηριζω!
Ριξε καμια φορα τα ματια σου και σε εμενα:!
Οχι μονο στον ..Πατρικιο!
ΜΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ..
ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΙ!
ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!
ΜΕ ΙΔΙΟ ΣΚΟΠΟ!
ΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΩΘΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!
μα ..συνεχως τα γραφω!
Οσο για τα εργασιακα…
Απαντησα στοσχολιο του Τί να λέμε…
Εχω διαφορετικη αποψη…
γιατι …ημουν στο πεζοδρομιο και εβλεπα ποι διεκδικουσαν και ετρωγαν και ξυλο!
Το επαιρναν ομως ευχαριστα και πονηρα οι δεξιουληδες που ησαν και απεργοσπαστες!
Ειναι η ΑΛΗΘΕΙΑ, Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ , ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΓΩΝΕΙ…
Ας προσεχαν ! Ας αγωνιζονταν !
Ας κερδιζαν την εμπιστοσυνη των εργαζομενων!
Βλεπεθις εσυ ..σημερα να εχουν αλλαξει?
Βλεπεις καμια επιτυχια , διεκδικηση , αγωνιστηκοτητα , προταση της …ΔΑΚΕ?
Ε, οχι και στην πλατη των αλλων να παρουν και ..παρασημο!
ΜΑΧΗΤΗΣ είπε
Τί να λέμε;
Κανενας δεν αμφισβητησε τι εδωσε ο Μεταξας.
Εχουν αποδειχθει, δεν αμφισβητουνται απο κανεναν!
Τωρα γιατι τα εδωσε …ειναι πιο βαθια , για γερα μολυβια……
Οι αριστεροι ηττηθηκαν.
Μετα η ζωη τους δεν ΗΤΑΝ ΤΩΝ ΣΑΛΟΝΙΩΝ!
Ηταν η τυχη των ..Τσαρικων στη Νικη των Σιοβετ!
Αν παρεις τη μεταπολιτευση , αυτοι ησαν συνεχως στο δρομο και απαιτουσαν..
Ουτε αυτο δεχετε αμφισβητηση.
οι δεξιοι ησαν παντα απεργοσπαστες!
Δεν απαιτησαν μετα την μεταπολιτευση τιποτα!
Τα επαιρναν ομως….ευχαριστως στο τελος του μηνα!
Επειδη εχω το βιτσιο μια τετρετια να …μαθαινω το εργατικο…απο παλαβομαρα μου…
κατεληξα , και ρωτησα και Νομικο πανω σε αυτο..
ΟΙ κυβερνησεις ΠΟΤΕ σχεδον δεν Νομοθετησαν , ΕΡΓΑΣΙΑΞΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ!
Την συμφωνια ΑΔΕΔΥ ή ΓΣΕΕ την περναγαν με υπουργικη αποφαση και σφραγιδα του ΦΕΚ εντελως στο τυπικο!
Οτι αποφασιζαν οι ..ηγετες με τους εργοδοτες..
και μαλιστα 30 χρονια , οσο και η δικη μας σαν γεννια γνωση,
ηταν Οδηγιες απο την ΕΕ που ησαν υποχρεωμενοι να συμφωνουν!
και το περναγαν σαν ….κερδισμενιο απον τον αγωνα τους…..τα ψοφιμια οι συνδικαλιστες..
Τα πιο πολλα φιλε μου ησαν
ΑΠΟ ΑΓΩΓΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ , ΤΩΝ ΤΟΛΜΗΡΩΝ ΠΟΥ ΕΦΤΑΝΑΝ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ!
Ρωτα να σου ειπουν οι …νομικοι..
Παμπολλες οι ΝΟΜΟΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ!
ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΟΙ..ΒΟΛΕΥΤΑΙ!
ΝΟΜΟΛΟΓΙΕΣ!
Αυτοι ειμαστε σαν λαος..
Οποιος κοροιδευε τον αλλο!
Ποιος θα …κοιμισει ποιον !
και αν δεν υπηρχαν αδεκαστοι χαμηλα δικαστες..,
οι συνθηκες μας και διαφορες μας θα ησαν …στο μεσαιωνα
Θυμασαι το γερακο ηρωα με το ..ΛΑΦΚΑ?
Θυμασαι που παιρναμε οταν συμπληρωναμε χρονο εργασιας 6 ..ημερουλες για ξεκουραση , οταν η Σιοβιετικη Ενωση πρωτη και ..ακολουθως η Ευρωπη , επαιρναν ..μηνα?
καποιοι φαγαμε ξυλο για να ..εξισωθουμε με τον Ευρωπαιο μας αδελφο, σε συνθηκες..
και αν και αντιθετος ( ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΟΙΑΞΑΝ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΙ ΚΑΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ..83 !
ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!)
κατεβαινα πολλες φορες σε απεργιες και μαλιστα σε ..ολα τα ..κομματα ..και πορειες , οταν ΕΝΟΙΩΘΑ ΟΤΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΗΤΑΝ ΟΡΘΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ!
Ηταν ..η απορια των φιλων μου οταν τους ελεγα δεν ερχομαι για ..καφε , θα κατεβω κατω!
Δεν μπορουσαν να εξηγησουν ..γιατι …κατεβαινα στους διαφορους…..διαφορετικος σε ..διαφορετικους!
Αστα να πανε….
Νομοι υπαρχουν οταν εχεις ΑΓΩΝΙΣΘΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ!
ΚΑΠΝΟΓΟΝΑ, ΞΥΛΟ, ΦΤΥΣΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥΣ, ΚΡΥΟ, ΒΡΟΧΗ , ΠΕΡΙΙΦΡΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ..ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ..ΟΔΗΓΟΥΣ (!)
ΣΤΙΓΜΑΤΙΣΜΑ , ΦΑΚΕΛΩΜΜΑ, ΚΟΝΤΡΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ..ΘΑΨΙΜΟ….
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΧΑΡΙΣΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!
μονο στους ..ελληνες των χρωματων…χαρισαν τις χρυσοκοτες….
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΠΗΡΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ..ΑΜΥΝΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ?
ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ..ΑΓΩΝΙΣΘΗΚΑΝ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ!
Φαίη είπε
Αγαπητέ Μαχητή,
μάλλον εσύ δε με προσέχεις..
Ε όχι και να δώσω παράσημο στη … ΔΑΚΕ;;
με βλέπεις να μασάω τα λόγια μου;;
Αυτοί μας πετάνε το τυρί και εμείς τρέχουμε σαν τις κότες. Τσιμπολογάμε ο ένας τον άλλον ενώ ζούμε στο ίδιο κοτέτσι. Ποιος ο λόγος;;
Αυτοί τα ‘χουν μοιράσει, κάποιοι παίρνουν τα παράσημα κάποιοι άλλοι την εξουσία.
Εμείς σώνει και καλά να κάνουμε το ίδιο.. να βρούμε διαφορές για να τους ικανοποιήσουμε.
Βαράνε το ταβούλι αυτοί, χορεύουμε εμείς..
Αυτή δεν είναι Δημοκρατία αλλά το τρενάκι του τρόμου στο λούνα παρκ..
Σε παρακολουθώ Μαχητή αν και τελευταία βλέπω ότι έχεις πέσει ψυχολογικά..
Βλέπω μια απαισιοδοξία που ώρες ώρες με στενοχωρεί..
Θα μου πεις τώρα, κοίτα ποια μιλάει.. τέλος πάντων..
Καλά Χριστούγεννα σε σένα και στην οικογένειά σου..
ΜΑΧΗΤΗΣ είπε
Φαίη μου,
δεν επεσα ψυχολογικα.
Ακομα και οι Μαχητες πικραινονται…
Δεν γινεται να νοιωθω τα Γεγονοτα που θα μας ταρακουνησουν τοσο Κοντα,
να εχω να τρεξω σε χιλιαδες προβληματα δικα μου και φιλων μου,
και να βλεπω οτι οι πολλοι δεν θελουν να βγαλουν την τσιμπλα , να ρωτησουν , να δειξουν διαθεση αγωνα, να βλεπω δυο χρονια οτι υπαρχει εκει εξω αγνοια τρομερη στο κοσμο, και να γνωριζω οτι σε δυο μηνες θα εχω μια απο τα ..ΙΔΙΑ!
Πικρα ειναι.
Περιμενα να εχουν μπει στην ακρη οι μικροδιαφορες…
Περιμενα να εχουμε φθασει σε επιπεδο συμφωνιας, να μπορουμε να τους ελεγξουμε , να απαιτησουμε πλεον απο αυτους.
Περιμενα να ειμαστε ετοιμοι και να προλαβαινουμε τα σχεδια τους.
Περιμενα οτι θα ειχαν παρει το μηνυμα οτι ξυπνησαμε και απεγκλωβιστηκαμε.
Καποτε Φαιη μου, εμεινα με λιγους , μια νυκτα ..
Περιμενα να κατεβουν οι πολλοι, οι δυνατοι..ενωμενοι στο Δικιο, στη Δημοκρατια , στην Ελευθερια , οπως ΔΙΔΑΞΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ.
Λιγοι ειμαστε, χασαμε….
Εχασαν ομως και οι πολλοι δειλοι μερος της πατριδας…
Και απο τοτε γιναμαι ..μποσικοι …
Βλέπω την ιδια ταινια Φαιη.
ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ!
Οταν το γνωριζεις οτι θα εισαι παλι ΕΚΕΙ ΜΟΝΟΣ ,
νοιωθεις μια πικρα!
Να εισαι καλα Φαιη μου.
Εισαι εκλεκη! Δεν κρυβεται !
Και μια και οι Μεγαλοι …μαζευονται με τους στολους τους στη γειτονια μας ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΛΥΣΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ,
Σου ευχομαι να εισαι καλα και να ,,ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙ!
Να εχεις Φροντισει….ευχομαι να εχεις απο ..ΟΛΑ και προ παντων ΥΓΕΙΑ !
Φαίη είπε
Τι ψάχνει να βρει ο αρθογράφος; Αν υπάρχουν στοιχεία για το ‘έγκλημα’; Αν υπάρχουν αποτυπώματα; Κοιτά εκεί που τον συμφέρει να κοιτάξει για να πει μετά ότι η αριστερά δεν κυβέρνησε ποτέ τούτον τον Τόπο. Αλήθεια υπάρχει λογικός άνθρωπος που το πιστύει αυτό;
Είναι λάθος η οπτική γωνία από την οποία γίνεται το όλο εγχείρημα. Είναι πολύ απλοικός ο τρόπος που εξιχνιάζεται το ‘έγκλημα’. Ψάχνω για αποτυπώματα πάνω από το τραπέζι αλλά δεν κοιτώ και κάτω από αυτό.
Δεν κυβέρνησε ποτέ η Αριστερά εε, ωραίο ανέκδοτο και αυτό..
Να μια άποψη.. και υπάρχουν και άλλες..
————————————————————————————————————————————————
ένα απόσπασμα..
Το υπόβαθρο της “τραμπάλας” του δικομματισμού.
Για να καταλάβει κάποιος τέλεια τον ρόλο του ΚΚΕ, θα πρέπει κατ’ αρχήν να καταλάβει το παράνομο της παρουσίας του στο πολιτικό σκηνικό. Αν καταλάβει τον λόγο που είναι παράνομο, θα καταλάβει ποιοι επωφελούνται από αυτήν την παρανομία και αυτοί δεν είναι μόνον οι προφανείς παρανομούντες και άρα οι ΚΚΕδες. Κάποιοι πολύ ισχυροί ντόπιοι και ξένοι παράγοντες έχουν συμφέρον από αυτήν την παρανομία. Κάποιοι τόσο ισχυροί, που μπορούν να προστατεύουν το ΚΚΕ από την αντίδραση του κόσμου και την εφαρμογή των νόμων. Κάποιοι τόσο ισχυροί, που το ενθαρρύνουν στην παρανομία και του εξασφαλίζουν την απαραίτητη ασυλία.
Ξεκινάμε λοιπόν την ανάλυσή μας, θέτοντας τα πλέον βασικά ερωτήματα για το ΚΚΕ. Είναι παράνομο γενικά ή είναι παράνομο μόνον όταν συμμετέχει στις εθνικές εκλογές; Πρέπει ή δεν πρέπει να αφήνεται ένα τέτοιο εκ της φύσης του αντιδημοκρατικό κόμμα να λειτουργεί μέσα στην κοινωνία και αν επιτρέπεται μέχρι πού φτάνουν τα όρια της ελευθερίας του;
Θα ξεκινήσουμε με βάση την απλή λογική και όλα αυτά τα ερωτήματα θα απαντηθούν πολύ ευκολότερα. Είναι παράνομος ο μουφτής της Ξάνθης και ως εκ τούτου παράνομοι και όλοι οι μωαμεθανοί που ζουν στην Ελλάδα; Όχι βέβαια. Νόμιμος είναι ο ίδιος και νόμιμη είναι η θρησκευτική μειονότητα των μωαμεθανών. Ελεύθερος είναι να κάνει αυτά τα οποία έχει επιλέξει ο ίδιος να κάνει μαζί μ’ αυτούς που έχουν κάνει την ίδια επιλογή.
Εφόσον όλοι αυτοί είναι ελεύθεροι να κάνουν ό,τι θέλουν στο θρησκευτικό επίπεδο, μέχρι πού φτάνει η ελευθερία τους; Μέχρι πού φτάνει συνήθως η ατομική ή η συλλογική ελευθερία των πολιτών; Μέχρι την “πόρτα” των ελευθεριών των άλλων. Δεν είναι ελεύθερος, για παράδειγμα, ο μουφτής της Ξάνθης, επειδή απλά είναι ιερέας, να συμμετάσχει στη διαδικασία της εκλογής του Αρχιεπίσκοπου των χριστιανών, επειδή απλά προβλέπεται ως τυπικό προσόν γι’ αυτήν τη θέση το αξίωμα του ιερέως. Είναι ιερέας, αλλά όχι χριστιανός ιερέας.
Θα ήταν παράλογο, δηλαδή, ο οποιοσδήποτε ιερέας της οποιασδήποτε θρησκείας ή του οποιουδήποτε δόγματος να συμμετέχει στις αρχαιρεσίες των “άλλων”. Δεν αρκεί δηλαδή μια κοινή ιδιότητα, για να ξεπεραστούν κάποια πολύ συγκεκριμένα και διαφορετικά όρια. Αυτά συμβαίνουν παντού και θα ήταν παράλογο να μην συμβαίνουν. Επιστήμονας είναι ο γιατρός, επιστήμονας είναι και ο μηχανικός. Πρόεδρος όμως του Ιατρικού Συλλόγου γίνεται ένας γιατρός και όχι ένας μηχανικός.
Όσο παράλογος λοιπόν θα ήταν ο Μουφτής της Ξάνθης, αν στο όνομα της ελευθερίας και της ανεξιθρησκίας κατέβαινε ως υποψήφιος για τον αρχιεπισκοπικό θρόνο, άλλο τόσο θα ήταν και ένας μηχανικός, ο οποίος θα ήθελε στο όνομα της ελευθερίας και της επιστήμης να κατέβει ως υποψήφιος για τη θέση του προέδρου του Ιατρικού Συλλόγου. Τον παραλογισμό της Γραμματέως του ΚΚΕ, να κατεβαίνει ως υποψήφια για τη θέση του Πρωθυπουργού της Δημοκρατίας, γιατί δεν τον κρίνει κανένας; Στο όνομα ποιας ελευθερίας και ποιας Δημοκρατίας γίνεται αυτή η αθλιότητα;
Το γεγονός ότι και το ΚΚΕ ασχολείται με την παραγωγή πολιτικής, δεν το καθιστά κόμμα της Δημοκρατίας, όπως δεν καθιστά τη Μουφτεία της Ξάνθης μητρόπολη της Εκκλησίας της Ελλάδας το γεγονός ότι ασχολείται με τη θεολογία. Το γεγονός ότι το ίδιο το ΚΚΕ δηλώνει “κόμμα”, δεν σημαίνει τίποτε απολύτως. Και η Δυτική Εκκλησία δηλώνει “Καθολική”, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι. Οι πιστοί της αναγνωρίζουν την “καθολικότητά” της, αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία, εφόσον σ’ αυτήν την περίπτωση το σημαντικό είναι να το αναγνωρίζουν οι “άλλοι”.
Το ανάλογο συμβαίνει και στο επίπεδο των προσώπων, τα οποία στελεχώνουν ή ψηφίζουν το ΚΚΕ. Το γεγονός ότι η Γραμματέας του ΚΚΕ είναι πολιτική αρχηγός για μια μερίδα Ελλήνων, δεν την καθιστά δυνάμει υποψηφία για αρχηγό όλων των Ελλήνων. Είναι πολιτική “ιερέας” συγκεκριμένων Ελλήνων και όχι όλων. Αυτό το γεγονός δεν λειτουργεί περιοριστικά και για τα μέλη του “κόμματος”. Πολίτες είναι, οι οποίοι απολαμβάνουν πλήρη πολιτικά δικαιώματα. Όταν γίνονται οι εκλογές της Δημοκρατίας, μπορούν να πάνε και να ψηφίσουν όποιον νόμιμο υποψήφιο θεωρούν πιο συμπαθή στους ίδιους.
Αν δεν συμπαθούν κανέναν από τους δημοκράτες υποψήφιους, μπορούν να πάνε για ψάρεμα. Κι αυτό μέσα στα δικαιώματα του πολίτη είναι. Όταν γινόταν οι εκλογές των ΚΚΕδων για την εκλογή της Γραμματέως του ΚΚΕ, οι Έλληνες δημοκράτες πήγαν για ψάρεμα. Δεν διαμαρτυρήθηκε κανένας που δεν του δόθηκε το δικαίωμα να ψηφίσει. Δεν αισθάνθηκε κανένας ότι, εξαιτίας αυτού του αποκλεισμού, περιορίστηκαν τα πολιτικά του δικαιώματα. Δεν τον αφορούσαν οι συγκεκριμένες διαδικασίες και δεν συμμετείχε. Θα ήταν παράλογος αν το απαιτούσε και ως εκ τούτου παράνομος αν πετύχαινε να συμμετάσχει. Αυτό, δηλαδή, που καταφέρνει το ΚΚΕ μέσα στη δημοκρατική μας λειτουργία.
Μια λειτουργία, την οποία το ΚΚΕ επιβαρύνει οριακά με τη συμμετοχή του και αυτό είναι το χειρότερο που μπορεί να κάνει εις βάρος της. Το ακόμα χειρότερο, δηλαδή, και από τη λεηλασία του δημοσίου χρήματος, είναι ότι το ΚΚΕ με την παράνομη συμμετοχή του στις εκλογές “αρρωσταίνει” τη Δημοκρατία. Την αναγκάζει να μην λειτουργεί με τον φυσιολογικό τρόπο και άρα της κάνει κακό. Της κάνει κακό, γιατί ανταγωνίζεται τα μικρά και νέα κόμματά της και τα καταστρέφει. Της κάνει κακό, γιατί της καταστρέφει την ελπίδα. Της απαγορεύει την ανανέωση, που έχει ανάγκη.
Σ’ αυτό το σημείο η παρανομία του είναι εγκληματική. Ένα θηρίο ενός άλλου ιδεολογικού “οικοσυστήματος” μπαίνει στη “φωλιά” της Δημοκρατίας και εξοντώνει τους “νεοσσούς” της. Όσο κακοήθεις φασίστες λοιπόν είναι αυτοί, που αμφισβητούν τη νομιμότητα του ΚΚΕ μέσα στην κοινωνία, άλλο τόσο κακοήθεις φασίστες είναι και οι ΚΚΕδες, που θέλουν να συμμετέχουν στις διαδικασίες της Δημοκρατίας. Εν γνώση τους όχι μόνον κλέβουν από τους πόρους της, αλλά και την εξασθενούν με την παρουσία τους.
Εξαιτίας της παράνομης παρουσίας του ΚΚΕ στις αρχαιρεσίες της Δημοκρατίας, τα πάντα παραμορφώνονται. Ακόμα και η ίδια η έννοια των εκλογών χάνει το νόημά της. Το νόημα της κορυφαίας διαδικασίας της Δημοκρατίας. Το νόημα, που προβλέπεται από το Σύνταγμα να έχουν. Αποκτά παράλληλα “επίπεδα” και αυτό λειτουργεί εις βάρος της Δημοκρατίας. Αναγκάζονται οι πολίτες να ψηφίζουν με πολλαπλά κριτήρια και αυτό τους οδηγεί στην παγίδευση. Δεν ψηφίζουν με πρωτεύον κριτήριο αυτό το οποίο προβλέπεται και άρα επιλέγοντας αυτόν που θέλουν να τους κυβερνήσει, αλλά ψηφίζουν με πρωτεύον κριτήριο αυτόν που επιθυμούν ν’ αποκλείσουν από το ενδεχόμενο να τους κυβερνήσει.
Εξαιτίας δηλαδή του ΚΚΕ, ακόμα και τα αποτελέσματα των εθνικών εκλογών είναι διπλά. Ακόμα και οι αριθμοί χάνουν το νόημά τους, εφόσον δεν εκφράζουν αυτό το οποίο πραγματικά συμβαίνει. Δίνουν πολλαπλά αποτελέσματα και άρα παραμορφώνουν την εικόνα των εκλογών. “Νοθεύουν” τη βούληση του λαού. Σε κάθε εκλογική διαδικασία έχουμε στην πραγματικότητα δύο διαφορετικά αποτελέσματα, τα οποία δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους. Ένα αποτέλεσμα έχει σχέση με το δημοψήφισμα υπέρ της Δημοκρατίας και ένα δεύτερο αποτέλεσμα έχει σχέση με την κατανομή των ποσοστών των κομμάτων της Δημοκρατίας.
Υπό αυτό το πρίσμα βλέπουμε ότι ακόμα και τα αποτελέσματα των τελευταίων εθνικών εκλογών δόθηκαν με εσφαλμένο τρόπο στον κόσμο. Ψήφισαν οι Έλληνες και στην πραγματικότητα δεν γνωρίζουν ούτε τι ψήφισαν ούτε ποιο ήταν το τελικό αποτέλεσμα αυτών των εκλογών. Ποιο ήταν, για παράδειγμα, το τρίτο κόμμα στις πρόσφατες εκλογές; Γνωρίζει ο Έλληνας ψηφοφόρος ποιο ήταν το τρίτο κόμμα στις τελευταίες εκλογές με βάση τα αποτελέσματα που του δόθηκαν; Όχι βέβαια.
Το τρίτο κόμμα στις τελευταίες εκλογές ήταν το κόμμα ΛΑΟΣ. Γιατί; Γιατί το ΚΚΕ δεν συμμετείχε στις εκλογές. Το ΚΚΕ συμμετείχε στο παράλληλο δημοψήφισμα. Υπό αυτό το πρίσμα τα αποτελέσματα δηλαδή των τελευταίων εκλογών ήταν παντελώς διαφορετικά από αυτά που γνωρίζουμε. Σ’ ό,τι αφορά το εθνικό δημοψήφισμα, τα αποτελέσματα είναι τα εξής: Ψήφισαν 9.933.385 Έλληνες. Το ποσοστό συμμετοχής ήταν 70.92%. Άκυρα-Λευκά 2.64%. Έλαβαν: Δημοκρατία 92.46% και ΚΚΕ 7.54%. Ο λαός στη συντριπτική του πλειοψηφία αποφάσισε και σ’ αυτές τις εκλογές ότι το πολίτευμά μας θα είναι δημοκρατικό.
Το επόμενο βήμα αυτής της απόφασης ήταν ν’ αποφασίσει ποιοι θα τον κυβερνήσουν μέσα στα πλαίσια της Δημοκρατίας. Τα αποτελέσματα των εθνικών εκλογών ήταν τα εξής: Ψήφισαν 9.933.385 Έλληνες. Το ποσοστό συμμετοχής ήταν 70.92%. Έλαβαν: ΠΑΣΟΚ 43.92%, Νέα Δημοκρατία 33.48%, ΛΑΟΣ 5.63% Σύριζα 4.60%. Άκυρα-λευκά 2.64% + 7.54% = 10.18%. Οι ψήφοι δηλαδή του ΚΚΕ σ’ αυτές τις εκλογές πάνε κατ’ ευθείαν στα άκυρα. Πάνε μαζί με τις ψήφους αυτών, που ψήφισαν ανύπαρκτους υποψήφιους. Αυτούς, που “ψήφισαν” τον Κοκό, τον Κάτμαν και τη γυναίκα Μαραντόνα.
Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν ότι το ΚΚΕ με την παρουσία του “βραχυκυκλώνει” τα πάντα. Είναι όμως δυνατόν οι σταλινικοί να είναι τόσο ικανοί, που να κατόρθωσαν μόνοι τους να “μπερδέψουν” τη Δημοκρατία και τους δημοκράτες; Οι κατά κανόνα αγράμματοι και αστοιχείωτοι ΚΚΕδες; Όχι βέβαια. Άρα; Άρα κάτι άλλο συμβαίνει. Κάποιους πολύ ισχυρούς τους βολεύει να υπάρχει το ΚΚΕ στο πολιτικό σκηνικό. Γιατί μπορεί να τους βολεύει; Για να μονοπωλούν την εξουσία. Για να καθηλώνουν τον λαό στο επίπεδο αδυναμίας που τους βολεύει. Για να εκμεταλλεύονται την ισχύ τους και τα μεγέθη των μηχανισμών τους, προκειμένου να ελέγχουν τα πάντα.
Θυμίζουν στον αναγνώστη τίποτε ονόματα όπως αυτά του Παπανδρέου, του Καραμανλή, του Μητσοτάκη, του Ράλλη, του Πάγκαλου, του Έβερτ κλπ.; Ναι, θα πει αυτόματα. Αυτοί είναι που μας κυβερνάνε. Παρεξήγηση έγινε, θα πούμε εμείς. Δεν αναφερόμαστε σ’ αυτούς. Αναφερόμαστε στους προγόνους τους. Όλοι αυτοί, στους οποίους αναφερόμαστε, ήταν χαφιέδες των Άγγλων ή δοσίλογοι των Γερμανών. Έμμισθοι χαφιέδες και όχι απλά “συμπαθούντες”. Αυτοί, με τις “πλάτες” των αφεντικών τους, ήταν που πήραν αυθαίρετα —και με τις “ευλογίες” των αφεντικών τους— την εξουσία την επόμενη ημέρα της απελευθέρωσης.
Αυτοί όλοι στη συνέχεια μονοπώλησαν τη μεταπολεμική εξουσία, εξαιτίας της σύγκρουσής τους με το ΚΚΕ. Εξαιτίας του εμφυλίου, που προκάλεσαν μόνοι τους και τον πλήρωσε ο λαός. Αυτήν την “επιτυχία” τους τη μιμήθηκαν και οι απόγονοί τους στη διάρκεια της μεταπολίτευσης. Αυτοί, δηλαδή, που μας κυβερνάνε σήμερα. Τα παιδιά και τα ανίψια πήραν την επιτυχημένη “συνταγή” των προγόνων τους και την εφάρμοσαν με τον απόλυτα ίδιο τρόπο. Έχοντας βρει το κόλπο να επιβιώνουν μέσα από τη σύγκρουση με το ΚΚΕ, επανέλαβαν την ίδια πρακτική. Απλά η σύγκρουσή τους δεν θα γινόταν στα βουνά και στους λόγγους, αλλά μέσα στη Βουλή. Οι φασίστες θα συγκρούονταν μεταξύ τους μέσα στον ναό της Δημοκρατίας. Έξυπνο κόλπο …και απλό.
Το κόλπο, που παραδίδει τα πάντα στο 10%, το οποίο αντιπροσωπεύουν οι φασίστες καί των δύο πλευρών και καθηλώνουν το 90% του λαού στην απόλυτη αδυναμία και τη “στείρωση”. Κάποιοι φασίστες με τη δύναμη “βοδιών” καθηλώνουν τον λαό στο επίπεδο των “βατράχων”. Ακολουθούν δηλαδή τον σχεδιασμό, που θέλει μέσα στον “βάλτο” να μαλώνουν τα “βόδια” και να την πληρώνουν τα “βατράχια”. Αυτό είναι το όλο μυστικό. Προκειμένου το φασιστικό “βόδι” της Δεξιάς να τσαλαπατάει τον λαό, έστησε καυγά με το εξίσου φασιστικό “βόδι” του ΚΚΕ. Μόνο του το συντηρεί, για να μπορεί να επιβιώνει και το ίδιο. Η Δεξιά φροντίζει με χρήματα της Δημοκρατίας —και άρα των “βατράχων”— να ταΐζει το “βόδι” του ΚΚΕ, προκειμένου να επιβιώνει.
Πώς γίνεται πρακτικά αυτό; Ο δικομματισμός επιβιώνει χάρη στο ΚΚΕ. Το ΚΚΕ των στρατευμένων και μόνιμων οπαδών είναι αυτό το οποίο καθορίζει τα “ελάχιστα” όρια των γιγάντων του δικομματισμού. Ο “πήχης” του ΚΚΕ είναι αυτός ο οποίος ορίζει τα όρια ασφαλείας του δικομματισμού. Μόνον όταν κάποιος ξεπεράσει αυτόν τον “πήχη” απειλεί τον δικομματισμό, πράγμα απίθανο έως αδύνατο. Όλος ο σχεδιασμός σ’ αυτό το πράγμα στηρίζεται. Τα δύο μεγάλα κόμματα στην άμυνα των σταλινικών βασίζονται. Οποιοσδήποτε νέος αντίπαλός τους εμφανίζεται, πάνω σ’ αυτούς στους σταλινικούς θα πέσει.
Με το που εμφανίζεται, δηλαδή, ένα νέο κόμμα νέων προσώπων, θα “πέσει” πάνω στον Σύριζα. Αν κατορθώσει και επιβιώσει από την επίθεσή του, πράγμα το οποίο θα αποτελεί άθλο, θα πρέπει στη συνέχεια να επιτύχει νέο άθλο και άρα να “υπερπηδήσει” τον “πήχη” του ΚΚΕ. Αν δεν το κατορθώσει αυτό, δεν μπορεί να μπει στην “αυλή” της δημοκρατίας και άρα ν’ ανταγωνιστεί στα ίσα τα δύο μεγάλα κόμματα με πιθανότητες επιτυχίας. Αν δεν το καταφέρει αυτό με την πρώτη προσπάθεια, πράγμα βέβαια απίθανο, οι ελπίδες του είναι ελάχιστες. Η παραμονή του στον χώρο των σταλινικών θα τον φθείρει και θα τον κουράσει. Θα τον “ροκανίζουν” συνέχεια μέχρι να εγκαταλείψει την προσπάθειά του.
Αυτός είναι ο ρόλος του ΚΚΕ. Είναι το τρίτο “κόμμα”, που λειτουργεί ως “υπερχειλιστής” των πολιτικών δυνάμεων. Για όσο διάστημα είναι το τρίτο “κόμμα”, θα βασιλεύουν τα δύο πρώτα. Για όσο διάστημα διατηρεί ένα σεβαστό ποσοστό, θα αποτελεί το κατώτατο όριο για τα δύο μεγάλα κόμματα. Για όσο διάστημα δηλαδή το ΚΚΕ διατηρεί το 8%, για παράδειγμα, κανένα από τα μεγάλα κόμματα —όποια κρίση κι αν περάσει— δεν θα πέσει κάτω από αυτό το όριο. Για όσο διάστημα το ΚΚΕ συμμετέχει στις εκλογές με αυτό το 8%, κανένας μικρός δεν θ’ αποφύγει το θανατηφόρο χτύπημα του γίγαντα. Γίγαντας είναι το ΚΚΕ μπροστά στα μικρά και νεοεμφανιζόμενα κόμματα.
Γι’ αυτόν τον λόγο οι φασίστες της Δεξιάς επιτρέπουν στο ΚΚΕ να συμμετέχει στις δημοκρατικές εκλογές. Γι’ αυτόν τον λόγο είναι τόσο “ευαίσθητοι” στα θέματα του ΚΚΕ. Με τη συμμετοχή του ΚΚΕ στις εκλογές συμβαίνει αυτό το οποίο περιγράψαμε πιο πάνω με τους αριθμούς. Νοθεύεται το ίδιο το πνεύμα των εκλογών και αυτό είναι το ζητούμενο. Γιατί “νοθεύεται”; Γιατί ο ψηφοφόρος, όταν φτάνει στην κάλπη, καλείται σε μια ψηφοφορία και με το δικαίωμα μιας και μόνον ψήφου, να εξασφαλίσει δύο διαφορετικά αποτελέσματα. Εφόσον για τον κάθε δημοκράτη η πρώτη προτεραιότητα είναι η προστασία της Δημοκρατίας, αναγκαστικά πρώτα θα “εξασφαλίσει” το κύριο και μετά το δευτερεύον αποτέλεσμα που επιθυμεί.
Τι σημαίνει πρακτικά αυτό; Ότι, για όσο διάστημα εμφανίζεται το ΚΚΕ σαν το τρίτο σε δύναμη “κόμμα”, κάθε φορά που ο ψηφοφόρος θα πηγαίνει στην κάλπη, θα ψηφίζει πρώτα για το “δημοψήφισμα” και άρα αναγκαστικά θα περιορίζεται στα δύο μεγάλα κόμματα που “νικούν” το ΚΚΕ. Από εκεί και πέρα και εφόσον θεωρεί ότι διασφαλίζει τη Δημοκρατία, θα κάνει την επιλογή του ανάμεσα στα δύο μεγάλα κόμματα. Αυτό σημαίνει “υπερχειλιστής”. Το ΚΚΕ με την παρουσία του στις εκλογές αναγκάζει τους ψηφοφόρους να ψηφίσουν υπέρ της Δημοκρατίας το ένα από τα δύο μεγάλα κόμματα.
Από τη στιγμή που λειτουργεί αυτός ο “υπερχειλιστής”, τα μεγάλα κόμματα δεν κινδυνεύουν. Ο πληθυσμός των δημοκρατών είναι τόσο μεγάλος, που τα ποσοστά τους αυτά τα κόμματα θα τα βαστούν πάντα σε πολύ υψηλά επίπεδα. Αυτό τα κάνει αήττητα. Πάντα το κάθε σκέλος του δικομματισμού θα βρίσκεται πάνω από αυτό το όριο και άρα αρκετά δυνατό, για να νικάει τον οποιονδήποτε αντίπαλό του. Πόσο μάλλον όταν έχει εξασφαλισμένες και τις συμμαχίες των υπολοίπων συνενόχων. Υπό συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού και με μέσον το κρατικό χρήμα, είναι αδύνατον να νικηθεί το “καρτέλ” των κυρίαρχων κομμάτων.
Χάρη στο ΚΚΕ ο δικομματισμός λειτουργεί άψογα και μονοπωλεί την εξουσία με την αλληλοδιαδοχή των “αποτυχημένων” φασιστών. Ο νεποτισμός θα ζει και θα βασιλεύει, χωρίς ποτέ να τον απειλεί κανένας. Μας κυβέρνησαν οι δοσίλογοι μετά την απελευθέρωση και μας κυβερνούν οι απόγονοί τους και σήμερα. Τους Κωνσταντίνους τους διαδέχονται οι Κωστάκηδες και τους Γεώργιους οι Γιωργάκηδες. Οι πατεράδες βάζουν στις θέσεις τους τα παιδιά τους και όλα θα παραμένουν ίδια. Γιατί; Γιατί ο δικομματισμός, χάρη στον έξυπνο σχεδιασμό του, λειτουργεί σαν “τραμπάλα”. Μια ο ένας “πάνω”, μια ο άλλος “κάτω”. Μια ο Κωστάκης πάνω, μια ο Γιωργάκης. Όταν “χορτάσει” ο Κωστάκης, θα βάλουν τη Ντορούλα πάνω στην “τραμπάλα”, για να παίξει κι αυτή.
Δεν φοβούνται την αξιοκρατία, εφόσον αυτή δεν μπορεί να απειλήσει τους “μπούληδες”. Ό,τι και να βάλουν πάνω στην “τραμπάλα” θα ανέβει και όταν έρθει η ώρα του θα κατέβει. Αγωνιούν σήμερα οι νεοδημοκράτες για τον ηγέτη που θα πρέπει να επιλέξουν. Θα πρέπει να κάνουν σωστή επιλογή, για να μπορεί αυτή να “νικήσει” τον Γιωργάκη. Κακώς αγωνιούν. Και ένα σακί με πατάτες να βάλουν στη θέση του ηγέτη, όταν θα “πέσει” το ΠΑΣΟΚ, θα ανέβει το σακί. Πώς ανέβηκε ο Γιώργος; Πιο πολύ μυαλό έχει από ένα σακί με πατάτες; Η “τραμπάλα” να είναι καλά.
Όμως, “τραμπάλα” χωρίς υποκατασκευή μπορεί να λειτουργήσει; Μπορεί να λειτουργήσει “τραμπάλα”, αν ξεκινάνε τα δύο άκρα από το μηδέν, όπως θεωρητικά προβλέπεται από το Σύνταγμα να διαγωνίζονται τα κόμματα στις εκλογές; Όχι βέβαια. Αυτός λοιπόν είναι ο ρόλος του ΚΚΕ. Το 8% είναι το επίπεδο “ισορροπίας” του δικομματισμού. Η “υποκατασκευή”, η οποία διασφαλίζει την ασφαλή απόσταση της δικομματικής “τραμπάλας” από το “έδαφος”. Το “έδαφος”, στο οποίο αναγκαστικά βρίσκονται οι εκάστοτε νέοι αντίπαλοί τους.
Είναι τόσο σίγουροι για την αποτελεσματικότητα του σχεδιασμού τους, που δεν διστάζουν ν’ αποκαλύπτουν πράγματα. Αποκαλύπτουν, γιατί θέλουν να στέλνουν “μηνύματα” σε διάφορους αποδέκτες και είναι σίγουροι ότι ο κόσμος δεν καταλαβαίνει τι συμβαίνει. Ο χρόνος μέχρι στιγμής τους δικαιώνει, αλλά δεν είναι σίγουρο ότι αυτό θα γίνεται πάντα. Πρόσφατα ο Μητσοτάκης δήλωσε δημοσίως ότι χάρη σ’ αυτόν επιβίωσαν τα κόμματα της Αριστεράς και ο Λαζόπουλος έσπευσε να τον λοιδορήσει. Έσπευσε, γιατί είναι άσχετος. Γιατί δεν γνωρίζει πώς λειτουργεί το σύστημα.
Ο Μητσοτάκης είναι επικεφαλής του παρακράτους και ως τέτοιος γνωρίζει πολύ καλά τι λέει. Όταν λέει ότι χάρη σ’ αυτόν επιβιώνουν τα κόμματα της Αριστεράς, ξέρει τι λέει. Ξέρει ότι επιβιώνουν χάρη στα κρατικά χρήματα. Ξέρει ότι χάρη σ’ αυτόν επιβιώνουν, εφόσον αυτός τους τα εξασφάλισε με νόμους, τους οποίους κατέθεσε όταν ήταν Πρωθυπουργός. Μετά την πτώση της Σοβιετικής Ένωσης και την πλήρη ιδεολογική χρεοκοπία του κομμουνισμού, το μόνο συνεκτικό στοιχείο, που θα μπορούσε να διατηρήσει τα σταλινικά κόμματα στη ζωή, είναι το χρήμα. Το κρατικό χρήμα, που ζήτησε ο Φλωράκης και εξασφάλισε ο Μητσοτάκης. Αυτά έλεγε ο Μητσοτάκης και αυτά είναι που δεν κατάλαβε ο Λαζόπουλος.
Το ίδιο αποκαλυπτική είναι κατά καιρούς και η ίδια η Παπαρήγα. Δήλωσε πρόσφατα ότι το ΚΚΕ δεν διεκδικεί την εξουσία. Αν δεν διεκδικεί την εξουσία ένα κόμμα, για τι άλλο θα μπορούσε να υπάρχει; Γιατί συμμετέχει στις εκλογές; Γιατί δεν φτιάχνουν εκεί στον Περισσό έναν πολιτιστικό σύλλογο, εφόσον δεν τους ενδιαφέρει η εξουσία; Να βάλουν και πέντε μπιλιάρδα, για να διασκεδάζουν τα “συντρόφια” στα κενά των πνευματικών τους αναζητήσεων. Τι δουλειά έχει ένας δηλωμένος “ευνούχος” στο “όργιο” της Δημοκρατίας;
Γιατί το ΚΚΕ θέλει περισσότερους ψήφους από αυτούς που ήδη έχει; Γιατί κάποιος, που δεν διεκδικεί την πλειοψηφία, η οποία δίνει την εξουσία, θέλει περισσότερες ψήφους; Θέλει περισσότερες ψήφους, αλλά όχι πάρα πολλές; Τι σημαίνουν περισσότερες ψήφοι για ένα κόμμα; Περισσότερα χρήματα. Άρα η αγωνία του ΚΚΕ έχει σχέση με τα χρήματα. Με τα χρήματα, που του δίνουν τη δυνατότητα να διατηρεί τους οπαδούς του. Με τα χρήματα, που του δίνουν τη δυνατότητα να διεκδικεί νέους οπαδούς και άρα ακόμα περισσότερα χρήματα.
Κατάλαβε ο αναγνώστης τι λέμε; Είναι απόλυτα σίγουροι για τον σχεδιασμό τους και γι’ αυτό είναι “φλύαροι”. “Φλυαρεί” ο Τσίπρας με το σώμα του και “φλυαρούν” και οι υπόλοιποι με τα στόματά τους. Γνωρίζουν ότι μέσα στον πολιτικό “λαχανόκηπο” της χώρας μας επιβιώνουν μόνον οι φασίστες. Γνωρίζουν τον σχεδιασμό τους και φροντίζουν να τον διατηρούν. Σ’ αυτόν τον σχεδιασμό είναι απαραίτητο το ΚΚΕ και γι’ αυτό το πληρώνουν. Γι’ αυτόν τον λόγο το πληρώνουν αδρά.
Το ΚΚΕ είναι το “φυτό”, όπου πάνω του στηρίζεται όλος ο σχεδιασμός. Το ΚΚΕ παράγει τα “ζιζάνια” του Σύριζα, τα οποία καταστρέφουν τα πάντα μέσα σ’ αυτόν τον κήπο. Το “στατικό” ΚΚΕ “ταΐζει” τον “κινητό” Σύριζα και αυτός “περιφέρεται” μέσα σ’ αυτόν σαν “κότα”, αφανίζοντας τα πάντα. Ό,τι πάει να “φυτρώσει” γύρω από την “τραμπάλα” του δικομματισμού, πηγαίνει ο Ζύριζα και το ρημάζει, πριν αυτό προλάβει να ισχυροποιηθεί. Κανένα “φυτό” δεν πρόκειται να ριζώσει γύρω από την “υποκατασκευή” του δικομματισμού και να τον ανατρέψει. Ό,τι νέο απειλεί τη “συμμορία”, αποτελεί λόγο συναγερμού και όλοι μαζί από κοινού και ο καθένας ξεχωριστά με βάση τον ρόλο του, ενεργούν εναντίον του.
Δεν υπάρχει περίπτωση να λειτουργήσει η Δημοκρατία στην Ελλάδα, αν δεν εξαφανιστούν από το πολιτικό σκηνικό οι δύο “ευνούχοι” του σταλινισμού. Οι δύο “ευνούχοι”, που θέλουν να πληρώνονται σαν “επιβήτορες”, άσχετα αν δεν έχουν τον στόχο των “επιβητόρων”. Το ΚΚΕ και το ΚΚΕ Εσωτερικού. Δεν υπάρχει περίπτωση να νικηθεί ο φασιστικός δικομματισμός των χαφιέδων και των δοσίλογων, αν δεν φύγουν κλοτσηδόν πρώτοι απ’ όλους οι σταλινικοί. Αναγκαστικά θα πρέπει να φύγουν κλοτσηδόν, εφόσον από μόνοι τους δεν δείχνουν καμία διάθεση να συμμορφωθούν με τη λογική. Με τη λογική, που, αν ήταν σταλινικό το σύστημά μας, θα μας “συμμόρφωναν” μέσα σε μια μέρα. Με τη λογική, που δεν χωράει σοφιστείες.
Εκεί καταντήσαμε. Να μας δουλεύει η Αλέκα με σοφιστείες. Η αγράμματη Αλέκα. Όποιος αμφισβητεί τη νομιμότητα της συμμετοχής του ΚΚΕ στις εκλογές …σύμφωνα με την Αλέκα …το θέλει στην “παρανομία”. Λάθος Αλέκα. Αν θεωρηθεί παράνομη η συμμετοχή του ΚΚΕ στις εκλογές, δεν βγαίνει το κόμμα αυτόματα στην “παρανομία”. Τα χρήματα κόβονται. Τα κρατικά λεφτουδάκια, που σας επιτρέπουν να κάνετε τους πονηρούς. Τα λεφτουδάκια, που σας επιτρέπουν να ζείτε πλούσια εις βάρος του κορόιδου. Η απλή “νομιμότητα” και τα κουπόνια δεν εξασφαλίζουν στο ΚΚΕ ούτε το πετρέλαιο για το “Σπίτι του Λαού”.
Είναι προφανές ότι η νομιμότητα με τα δικά σας χρήματα δεν σας ενδιαφέρει. Τα λεφτά των άλλων θέλετε. Τα λεφτά, που εξασφαλίζουν παχιές μοκέτες στα μέγαρα του “λαού”, πανάκριβα Lexus στη “μητερούλα” του και πανάκριβα δίδακτρα Κολεγίων στην κόρη της “μητερούλας”. Τα λεφτά, που κάποτε εξασφαλίζατε με τη χρυσοφόρα “παρανομία”, που χρηματοδοτούσαν οι Αμερικανοί και ο Στάλιν και στη συνέχεια τα εξασφαλίσατε με τη “νομιμότητα” της συμμετοχής στις εκλογές.
Αυτά τα χρήματα σάς υποτάσσουν στα αφεντικά σας. Ή μήπως θεωρεί κάποιος ότι το ΚΚΕ είναι ελεύθερο να διαμορφώνει μόνο του την άποψή του με βάση την ιδεολογία του; Το ΚΚΕ έχει αφεντικά και αυτά αποφασίζουν για τα όσα το αφορούν. Από τα χρήματα βρίσκεις την άκρη του “νήματος” του ΚΚΕ. Πραγματικό αφεντικό του ΚΚΕ και προϊστάμενος της Αλέκας είναι αυτός, ο οποίος του εξασφαλίζει τα προς του ζην και αυτός είναι ο Μητσοτάκης. Ο Μητσοτάκης, ο οποίος με τη σειρά του έχει αφεντικά του τους Αμερικανούς. Άρα; Άρα, το κρυφό Big Boss του ΚΚΕ πίσω από τον κρυφό Μητσοτάκη είναι οι Αμερικανοί. Οι ίδιοι, που είναι τα αφεντικά του πρώην Κνίτη Τσίπρα.
Όχι τίποτε άλλο, αλλά για να γνωρίζει ο αναγνώστης τι συμβαίνει, όταν βλέπει τους “ήρωες” του Περισσού να κάνουν διαδηλώσεις έξω από την αμερικανική πρεσβεία. Για να καταλάβει ο αναγνώστης τον λόγο που το υποτιθέμενο “κόμμα” των Ελλήνων εργατών είναι “ερωτευμένο” με τους λαθρομετανάστες. Η σχέση ΚΚΕ και λαθρομεταναστών ένα αναγκαστικό “συνοικέσιο” των Αμερικανών είναι. Των Αμερικανών, οι οποίοι επενδύουν στους λαθρομετανάστες, για να απειλούν τους λαούς.
Με αυτά ως γνώση είναι βέβαιον ότι η μελλοντική “παράσταση” των “Δεκεμβριανών” θα έχει άλλο ενδιαφέρον. Πλάκα θα έχει. Αρκεί πρωταγωνιστές και κομπάρσοι να μην μπερδέψουν τα λόγια, που προβλέπονται για τους ρόλους τους. Τα “αφεντικά” βρίζουμε, όχι τους εχθρούς μας. Να μην “καρφωθούμε” μόνοι μας.
Εμείς ένα πράγμα έχουμε να πούμε στο ΚΚΕ και να το προειδοποιήσουμε. Τα αφεντικά δεν πληρώνουν για πλάκα και πολύ περισσότερο τα αδίστακτα αφεντικά του ΚΚΕ. Του εξασφαλίζουν χρήματα και ασυλία και είναι βέβαιο ότι θα θελήσουν να πάρουν αντιπαροχές. Όπως δείχνουν τα πράγματα οι Αμερικανοί σήμερα έχουν ανάγκη την αποσταθεροποίηση της χώρας. Αυτήν τους την ανάγκη θα πρέπει να την καλύψουν με τη χρήση των “εργαλείων” τους και άρα και του ΚΚΕ.
Με πρόφαση την επέτειο της δολοφονίας του Γρηγορόπουλου είναι βέβαιο ότι θα προσπαθήσουν να πετύχουν αυτό, το οποίο δεν πέτυχαν πέρσι. Θα προσπαθήσουν εκ νέου να στήσουν σκηνικό κοινωνικής έντασης. Είναι βέβαιο ότι θα επιχειρήσουν να στήσουν νέα “Δεκεμβριανά” και σ’ αυτήν τους την ανάγκη θα χρειαστούν τον ειδικό των πάσης φύσεως “Δεκεμβριανών” και αυτός είναι το ΚΚΕ. Μας απειλούν εκ νέου με εμφυλιοπολεμικού τύπου συγκρούσεις και γι’ αυτό θα χρειαστούν τη βοήθεια των σταλινικών. Εμείς γνωρίζουμε το σενάριο της “παράστασης” και γνωρίζουμε ποιους “πρωταγωνιστές” πρέπει να παρακολουθούμε. Το ΚΚΕ θα κριθεί για τις επιλογές του. Το ΚΚΕ θα αποκαλυφθεί από αυτές τις επιλογές.
Το σοφότερο γι’ αυτό θα είναι να κάνει την ανάγκη φιλοτιμία και ν’ αποχωρήσει μόνο του από το πολιτικό σκηνικό. Έτσι κι αλλιώς δεν θα αποφύγει για πολύ καιρό την αποβολή του. Την οριστική αποβολή του. Του δίνεται η ευκαιρία, η οποία είναι ίσως η τελευταία, να κάνει κάτι καλό για τον ελληνικό λαό. Του δίνεται η ευκαιρία να κάνει αυτό, το οποίο δεν έκανε ποτέ. Να προσφέρει μια στοιχειωδώς καλή υπηρεσία σε έναν λαό, που στο παρελθόν τον μάτωσε και σήμερα τον κλέβει ασυστόλως.
το υπόλοιπο..
ht.p://www.eamb.gr/new_text/tsiprassirizakke.htm
ΒΡΑΧΟΣ είπε
Ένστασις.
Σεντόνι.
Ερώτηση κρίσεως: Από πότε το ΚΚΕ, είναι Αριστερά;
Φαίη είπε
Συγνώμη για το σεντόνι Βράχε
διαβάζοντάς το, το βρήκα ενδιαφέρον.
Είχε πλάκα καθώς κατέβαζα το ποντίκι βλέπω με μεγάλα γράμματα ΒΡΑΧΟΣ και από κάτω ‘Ένστασις’ και τρόμαξα..
Παναγίτσα μου βρε Βράχε όνομα και πράμα είσαι..
Απάντηση κρίσεως που εμπεριέχει ερώτηση
Εγώ σου λέω το όνομά μου δηλ. “Φαίη”. Έχει σημασία να με ρωτήσεις από πότε το έχω αυτό το όνομα;; To KKE (και τσίριζα) αποκαλεί για δεν αποκαλεί τον εαυτό του αριστερό κόμμα;; Αν εμείς έχουμε κάποια άλλη ιδέα για το τι σημαίνει Αριστερά και θέλουμε να κρίνουμε το ΚΚΕ πάνω σε αυτή τη βάση, τότε σφάλουμε, ονειροβατούμε, πετάμε στα σύννεφα και σίγουρα δεν προσφέρουμε τίποτα στην Πατρίδα μας.
΄Οπως εσύ λοιπόν θα κρίνεις τη Φαίη από τα λόγια της και κυρίως από τις πράξεις της.. και μετά θα πεις “αυτή είναι η Φαίη”, έτσι θα κρίνεις και το ΚΚΕ που λέει ότι είναι αριστερό κόμμα και θα πεις “αυτό είναι το αριστερό ΚΚΕ”.
ΒΡΑΧΟΣ είπε
Kαλώς.
Το ΚΚΕ δεν είναι Αριστερά.
Κάθεται αριστερά.
Για εμένα έχει πολύ μεγάλη σημασία το όνομα κάποιου…Πολύ μεγάλη σημασία.
Το καλό με όλη την κρίση, είναι ότι υπάρχει πια μεγάλος προβληματισμός , όχι για τα ονόματα και τις ταμπέλες, αλλά για τις πράξεις και τις προτεραιότητες.
Αυτό είναι καλό, γιατί η Ελλάδα είναι μία και όλα τα παιδιά της, θα έπρεπε να κάνουν οτιδήποτε μπορούν για να την προστατέυσουν.
Το συμφέρον της Πατρίδας, δεν περιορίζεται από ιδεολογικά και άλλα “συρματοπλέγματα”.
Όποιος αυτοπεριχαρακώνεται, χάνει την “μεγάλη εικόνα”, αυτοπεριορίζεται και δεν είναι αρκετά χρήσιμος.
Αυτό, βεβαίως, δεν ισχύει μόνο για το ΚΚΕ,αλλά για όλους.
Δεν είχα πρόθεση να σε τρομάξω και να με συγχωρείς αν το έκανα.
Αν είχα πρόθεση θα τρόμαζες…
Μαν.Αρκάς είπε
Το καλό με όλη την κρίση, είναι ότι υπάρχει πια μεγάλος προβληματισμός , όχι για τα ονόματα και τις ταμπέλες, αλλά για τις πράξεις και τις προτεραιότητες.
Αυτό είναι καλό, γιατί η Ελλάδα είναι μία και όλα τα παιδιά της, θα έπρεπε να κάνουν οτιδήποτε μπορούν για να την προστατέυσουν.
Το συμφέρον της Πατρίδας, δεν περιορίζεται από ιδεολογικά και άλλα “συρματοπλέγματα”.
Όποιος αυτοπεριχαρακώνεται, χάνει την “μεγάλη εικόνα”, αυτοπεριορίζεται και δεν είναι αρκετά χρήσιμος.
————————————————————————————————————-
Το φυλάω αδελφέ,αν τα ξαναπούμε αύριο καλώς,αν δεν,
σου εύχομαι καλά Χριστούγεννα
υγεία και δύναμη σ εσένα και την οικογένεια σου.
Λευτεριά στην Πατρίδα μας!!
Φαίη είπε
Μακάρι να ξεφορτωθούμε τις ταμπέλες Βράχε και να τους τις πετάξουμε στη μούρη.
Με αυτές μας κρατάνε διαιρεμένους,
Εγώ ένα θέλω, όταν μιλάμε για κάτι να ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ και όχι έναν κόσμο μακρινό, ιδεατό, που διαβάσαμε σε κάποιο βιβλίο. Δεν με ενδιαφέρει η αριστερά της Κούβας η δεν ξέρω που αλλού. Με ενδιαφέρει η αριστερά της Ελλάδος όπως αυτή ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ. Άν κάποιος που έχει εντριφήσει στην Αριστερή Ιδεολογία μου πει ότι αυτή δεν είναι αριστερά αλλά κάτι άλλο, χατήρι δε θα του χαλάσω. Παρόλα αυτά κάθε περαιτέρω συζήτηση για το τι εστί ‘Αριστερά’ μου είναι άχρηστη αν δεν καταλάβω πως ΑΥΤΗ η ‘αριστερά’ (άντε να την βάλω και σε εισαγωγικά) λειτουργεί στην Πατρίδα μου.
Και έχεις δίκιο, χανόμαστε σε θεωρίες και ιδεολογίες και χάνουμε ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ..συμπληρώνω.
Ελπίζω να μη μπει ποτέ στο μυαλό σου η ιδέα να με τρομάξεις..
ΒΡΑΧΟΣ είπε
Καλά, τρελλά, Χριστούγεννα.
Καλή δύναμη αδερφέ μου Μανώλη.
Καλή λευτεριά.
Μην μασάτε.
Θα τους εξαφανίσομεν.
ΒΡΑΧΟΣ είπε
Η Ελλάδα πρέπει να “ακούει” τι συμβαίνει και αλλού…
Δεν είμαστε το κέντρο του κόσμου – κακώς, αλλά δεν είμαστε ακόμα – και ο κόσμος έχει να μας δώσει πράγματα, όπως και εμείς έχουμε να του δώσουμε Ψυχή.
Υπάρχουν παντού Πατριώτες, για την δική τους την πατρίδα και αν είναι πραγματικοί πατριώτες, καθαροί και τίμιοι, είναι απολύτως αδύνατον να θέλουν να κάνουν κακό στην Ελλάδα.
Άλλο είναι να ακούς και να μαθαίνεις, άλλο να αντιγράφεις σαν μαϊμού – συγγνώμη από τις μαϊμούδες.
Ο προβληματισμός “τι κάνουμε” δεν ισχύει μόνο εδώ.
Υπάρχει πρόβλημα παγκοσμίως και δεν είναι ούτε αριστερό, ούτε δεξί, ούτε του κέντρου.Είναι ανθρώπινο, γι΄αυτό είναι πολυσύνθετο και δύσκολο.
Κάτι δεν πάει καλά πουθενά…
Η Ελλάδα είναι η Συνείδηση του κόσμου.
Είναι Φως.
Έχουμε υποχρεώσεις, βαρύτατες.
Πρέπει να κάνουμε ότι είναι δυνατόν να μην κυριαρχήσει το σκοτάδι.
Παίζονται πάρα πολλά πράγματα.
Έχω εμπιστοσύνη στο ένστικτο της φυλής.Όταν μάθουμε και από άλλους, όλα όσα χρειάζεται να μάθουμε και θυμηθούμε και εμείς , τότε οι άλλοι θα μαθαίνουν από εμάς…
Και τότε θα υπάρξει η ελπίδα…
Πρώτα εδώ, μετά αλλού.
Ας φαίνεται υπερφίαλο.
Δεν είναι.
Εδώ είναι Ελλάδα.
ΥΓ: Δεν μου έχει μπει ακόμα στο ζαβό μου το μυαλό, λόγος για να σε τρομάξω.
Αν μου μπει, θα το καταλάβεις,χα,χα,χα,χα,χα,χα….
Φαίη είπε
Βράχε,
προτεραιότητες (δική σου έκφραση
)
Όσο ρομαντική είμαι ώρες ώρες άλλο τόσο και πρακτική. Πριν βάλω το σεμεδάκι (λέμε τώρα) στο έπιπλο, πρέπει να έχω τακτοποιήσει, καθαρίσει και γενικώς να ανακατευτώ με τη βρωμιά.. το σεμεδάκι ακολουθεί μετά. γιατί έτσι είναι το σωστό.
Αυτή τη στιγμή πρέπει να ξεφορτωθούμε τους δεινάστες που ξεπουλάνε την Πατρίδα μας. Πρέπει να καταλάβουμε όμως πως και από που μας ‘κρατούν’. Δεν είναι μόνο οι διάφορες εσω-κομματικές συντεχνίες που μας οδήγησαν εδώ αλλά και οι διάφορες συντεχνίες ανάμεσα στα κόμματα. Οι ιδεολογίες που προφασίζονται έρχονται σε δεύτερο ρόλο και είναι απλά το τυρί στη φάκα για εμάς να ασχολούμαστε. Αυτό το συμπέρασμα έχω βγάλει εγώ Βράχε και ας μην είμαι ειδικός γιατί δε νοείται να συμβαίνουν αυτά που συμβαίνουν στην Πατρίδα μας και όχι μόνο να αντέξει δυο χρόνια το ζαβό αλλά τώρα να βρισκομαστε και με μη εκλεγμένο ‘πρωθυπουργό’ τεχνοκράτη στο κεφάλι μας και επ’ αορίστου.
Μπορούμε να μετρήσουμε την κατάσταση; Μπορούμε να την περιγράψουμε με καθαρά λόγια; Να την αξιολογήσουμε όσο πιο αντικειμενικά γίνεται; Να δούμε τις ελλείψεις, τα ψέμματα, τις αιτίες και τα αποτελέσματα.
Να αποφασίσουμε για μια ΚΟΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ βασισμένη στην πραγματικότητα.. ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΡΙΞΟΥΜΕ..
Πως όμως μπορεί να γίνει αυτό όταν την ώρα της εκτίμησης βιαζόμαστε να δώσουμε και την λύση;; Το πως θα πρέπει να γίνονται τα πράγματα μετά. Άκου μετά !! Αν δεν αποσυντονίζει αυτό δεν ξέρω τι αποσυντονίζει.
Και φυσικά πρέπει να μάθουμε και από παραδείγματα άλλων λαών και να καταλάβουμε ότι οι πατριώτες βρίσκονται παντού. Δεν έχουν την ιδεολογία πάνω απ’όλα, την Πατρίδα έχουν. Ένας λόγος παραπάνω για να καταλάβουμε πως ερχόμενοι σε αντιπαράθεση ως ΄’δεξιοί’ και ως ‘αριστεροί’ χάνουμε την ουσία αλλά και ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΧΡΟΝΟ.
Η ανθρωπότητα απειλείται Βράχε και οι Έλληνες καλούνται να την σώσουν πάλι 3000 χρόνια μετά.. Το ‘χει η μοίρα μας φαίνεται.. Ας επικεντρωθούμε λοιπόν στον ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΜΑΣ, στον εαυτό μας πρώτα. Αυτός θα μας σώσει.
Το ξέρω ότι δε θα με τρομάξεις ποτέ..
ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΜΦΙΒΑΛΕΙ ΒΡΑΧΕ ΟΤΙ ΠΑΝΤΟΥ ,ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΟΥΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ….
ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΓΥΠΕΔΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΕΤΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.
ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΛΛΟΙ ΛΑΟΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ….
ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΒΑΣΕΣ ΦΑΙΗ ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ….
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΝΑ ΨΑΞΩ ΝΑ ΒΡΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΝ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΧΗ Η ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΒΡΑΧΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΜΑΣ…
ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΝΟΗΤΟ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΟΤΙ ΕΔΩ ΠΑΙΖΕΤΕ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ,ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΣΤΗ ΜΟΙΡΑ ΤΟΥ….
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΚΟΣ…..
ΑΥΤΟ ΑΣ ΜΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕΙ ΛΙΓΟ……
ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΜΗΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΣΤΟ ΧΑΟΣ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΦΗΣΑΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΔΩ ΣΥΝΔΥΑΣΤΕ ΤΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΣΕ Η ΦΑΙΗ….
ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε
ΦΑΙΗ….
ΠΟΛΛΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ !!!!!
Κερκυραίος είπε
Η αριστερά επικαλείται συγκεκριμένη ιδεολογία και πολιτική πρακτική. Επ’αυτού μπορεί κανείς να επικροτεί ή να επικρίνει όσο θέλει.
Η αριστερά λοιπόν στην Ελλάδα ηττήθηκε, ηττήθηκε ακολούθως και παγκοσμίως.
Τα αιτήματά της όμως έμειναν ανικανοποίητα (και από την ίδια όπου βρέθηκε στην εξουσία) αλλά ήταν ακόμη (και παραμένουν!) πολύ ελκυστικά για τα λαίκά στρώματα. Τα αστικά κόμματα εξουσίας τουλάχιστον ποτέ δεν τα έβαλαν σαν κύριο πρόταγμα. Αλλά δεν θα άφηναν και μαζικές φυγές προς αυτήν. Έπρεπε τουλάχιστον να της λεηλατούν ψήφους, να την αφήνουν καθηλωμένη.
Και άρχισε από μέρους τους η αντιγραφή αριστερής συνθηματολογίας. Πρύτανης του είδους ο Ανδρέας Παπανδρέου και Πανεπιστήμιο όλο το ΠΑΣΟΚ. Άνοιξε και η ΝΔ κάποιο νηπιαγωγείο, τι προκοπή να δεί.
Οι αποσπασματικές αντιγραφές όμως, απλά και μόνο για πολιτική εκμετάλλευση, είναι μαϊμουδιές του χειρότερου είδους. Αντιγράφεται συνήθως και κακά, ότι ευκολότερο, προχειρότερο, ευτελέστερο και εφαρμόζεται χωρίς καμιά συνέπεια, χωρίς να εντάσσεται σε κανέναν συνολικότερο σχεδιασμό. Αρκεί να χαϊδεύει αυτιά και να μαζεύει ψήφους.
Η αριστερά λοιπόν, όντως δεν κυβέρνησε. Απλά της έκλεψαν τα πιό λαϊκίστικα συνθήματα για να τα ξεφτιλίσουν τελείως. Το δικό της λάθος, αφέλεια, βλακεία -πείτε το όπως θέλετε- ήταν να πέσει στην παγίδα ότι έχει υψηλή επιρροή και κάποιες προτάσεις ή ιδέες της, υιοθετούμενες από άλλους, προσέδιδαν στην πολιτική τους “προοδευτική” χροια! Αυτοπαγιδευμένοι, υποστήριξαν! Για να εισπράξουν και μερίδιο της ξεφτίλας των άλλων!
Έτσι η αριστερά (και η μεγαλύτερη ζημιά που έχει κάνει με την αυτοπαγίδευσή της) είναι να θεωρείται η μήτρα του προς τα κάτω ισοπεδωτισμού, της ήσσονος προσπάθειας, των δικαιωμάτων χωρίς υποχρεώσεις, του πολιτικού “τσαμπουκά” και της ανευθυνότητος εν γένει. Που έχουν διαβρώσει ολόκληρη την ελληνική κοινωνία, οριζοντίως και καθέτως!
Πράγματα που η ίδια έχει αποδείξει ότι ουδέποτε έχει κάνει, όπου έχει η ίδια την κεντρική ευθύνη, όπου κυβέρνησε ή κυβερνά. Ούτε στην παλαι-ποτέ Σοβιετία ήταν έτσι, ούτε ίσως στην Βόρειο Κορέα. Αλλά για να μείνουμε στην δική μας αριστερά, ας δούμε πως αυτοκυβερνάται. Όποιος είχε φίλο Κνίτη, ή γνωρίζει σήμερα στελέχη και συζητά, θα αλλάξει αμέσως γνώμη. Εκεί δίνουν καθημερινά εξετάσεις, η αναρίχηση σε θέση θέλει “αίμα, δάκρυα και ιδρώτα”! Πρέπει να βγάζεις δουλειά και να λογοδοτείς γι αυτήν συνεχώς! “Βαρώνους” εκεί και “πρίγκηπες” πολιτικούς δεν έχει! Μάχιμους αξιωματικούς ναι! Στρατός, είναι αλήθεια, αλλά με προβιβασμό κατ’ επιλογήν, ποτέ λόγω αρχαιότητος πόσω μάλλον κληρονομικότητος!
Το εφαρμοσμένο σύστημά τους λοιπόν μπορεί να κατέρευσε, αλλά όχι για ΑΥΤΟΥΣ τους λόγους, για τους λόγους που απαξιώνονται στην Ελλάδα. Μην δίνει όμως χαρά σε κανέναν, και το δικό μας καταρέει! Που είναι και πιό καλά δοκιμασμένο, στο χρόνο και στο χώρο, και με μεγαλύτερη ποικιλία συνταγών. Αυτοί κανα-δυό συνταγές δοκίμασαν και για λίγο. Κατέρευσαν από την αποτυχία τους και από την επίθεση του δικού μας. Το δικό μας ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ! Χωρίς να ξέρουμε που να πάμε!
Εννοείται ότι δεν επιχειρώ να κάνω αριστερή προπαγάνδα. Αλλά ψύχραιμη εκτίμηση και τα του Κάισαρος τω Καίσαρι. Αλλο να μην εγκρίνεις, άλλο να κατηγορείς μεταθέτοντας ευθύνες.
Και για να προλάβω άναρθρες κραυγές που δυστυχώς πολυσυχνάζουν εδώ μέσα:
Αυτά το γράφει Νεοδημοκράτης (με μεγάλο ερωτηματικό πλέον) δυστυχώς!
netakias είπε
Παιδιά ΕΛΕΟΣ ! ! !
ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΙΛΑΜΕ ! ! !
Δεν διαφωνώ ότι η Σημερινή Αριστερά είναι πιο δημοκρατική και ποιο κοντά στην αστική δημοκρατία,
ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ! ! ! ΕΛΕΟΣ ! ! ! !
Στα μαύρα χρόνια του Παπανδρεϊκου ΜΕΣΑΙΩΝΑ, από το ’81, όταν μας έσπαγαν τα κεφάλια και μας ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣΑΝ, τότε που στην ΟΝΝΕΔ υπάρχαν αγόρια λεβέντες κι όχι χλεχλέδες, η Αριστερά σφύριζε ΑΔΙΑΦΟΡΑ και τους έδινε και την ιδεολογική αθώωση, το άλλοθι….
Πως δεν κυβέρνησε; Ιδεολογικά ζήσαμε Μαυρη Χούντα τότε….
Θυμάστε πόσο “κακό” Δεξιό αίμα εβαψε την άσφαλτο; ΘΥΜΑΣΤΕ;
ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗ,
ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΜΟΜΦΕΡΑΤΟ;
ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ;
ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ‘Η ΔΕΞΙΟΣ ΔΕΝ ΕΦΤΑΝΕΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ! !
ΤΙ ΕΚΑΝΕ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΟΤΕ;
ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΕ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΝ “ΔΙΚΑΙΟ” ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ !
ΟΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ “ΡΟΜΠΕΝ ΤΩΝ ΔΑΣΩΝ” ΤΟΥ ΛΑΟΥ.
Αλλη η σημερινή Αριστερά, αλλά κι η Δεξία, αλλά να μην τρελαθούμε κιόλας….
netakias είπε
netakias είπε
Η σύγκριση με ο,τιδήποτε κυκλοφορεί στα Πανεπιστήμια σήμερα με το ίδιο σήμα είναι ατυχής.
εχουμέ γεμίσει ντηντηδες….
Κερκυραίος είπε
Ψυχραιμία λέμε!
Τώρα τι σκαλίζεις; Δίκιο έχεις, αλλά αν αρχίσουν κι αυτοί για Μπελογιάννη, Μακρόνησους κα τα τοιαύτα, που οδηγεί;
Είπαμε αμάν να τελειώνουμε με την γενιά του εμφυλίου και τα μίση και πάθη της.
Τώρα θα μας έρθει η νέα γενιά να δημιουργήσει νέα; Να λένε κι αυτοί για Τεμπονέρα κ.λ.π.;
Καλύτερα ο καθένας να εξετάσει πρώτα τα δικά του κουσούρια, και μετά να κραυγάζει για τα ξένα.
Ίσως έτσι αρχίσουμε να ηρεμούμε όλοι και να γινόμαστε πιό σοβαροί!
netakias είπε
Συμφωνώ. Αλλά να τα διαγράψουμε αμφότεροι. Οχι να αλλάζουμε την Ιστορία επειδή κάποιος είναι ελαστικός και να βγαίνουν όλοι Παναγίες κι η Δεξιά πάλι στο στόχαστρο.
Ο Λοβέρδος τον Φεβρουάριο του 2005! μόλις ένα χρόνο Πρωθυπουργός ο ΚΚ, μόλις κατάφεραν να αθωώσουν τον Τσοχατζόπουλο, μίλαγε για “δεξιά Παρένθεση” ! ! ! ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ !
Να συνεργαστώ και με τον Τσίπρα άμα θέλετε, αλλά δεν ξαναγυρνάω την πλάτη μου να με μαχαιρώνουν πάλι πισώπλατα…
Κερκυραίος είπε
Όχι να μην τα διαγράψουμε! Να αποτελέσουν ιστορικά στοιχεία για κοινή μελέτη και προβληματισμό. Ας τα δούμε κάπως αποστασιοποιημένα από το βάθος του χρόνου όπως και τα υπόλοιπα ιστορικά γεγονότα. Συνολικά, χωρίς φόβο και χωρίς πάθος, αλλά για να κατανοήσουμε και να βγάλουμε χρήσιμα συμπεράσματα. Η ιστορία είναι για να διδασκόμαστε όλοι, όχι για να αναμοχλεύονται πάθη!
Κερκυραίος είπε
Τώρα μην ασχοληθώ και με τις π@π@ριές του κάθε Λοβέρδου! Σιγά το υποκείμενο!
Και την πλάτη πάντα καλυμένη. Μόνο στήθος στους κινδύνους. Αλλά και μεγαλοψυχία αν χρειαστεί!
ΜΑΡΙΑ είπε
Πατριώτη καλησπέρα,
Ὄχι στό ἴδιο καλάθι ὁ φόνος Τεμπονέρα,πάνω σέ συμπλοκή…….
….μέ τίς ΕΝ ΨΥΧΡΩ ΔΟΛΟφονίες τῆς 17Ν!!!!
Κερκυραίος είπε
Αν κατάλαβες το νόημα των γραφομένων μου ούτε συγκρίσεις γεγονότων κάνω, ούτε το δικαστή για να κατανέμω ευθύνες και ποινές, ούτε τσουβαλιάζω τίποτα! Απλώς καλώ σε ψύχραιμη ανάλυση και κατανόηση γεγονότων ενθεν κακείθεν μήπως επιτέλους καταλήξουμε σε ένα χρήσιμο και αποδεκτό από όλους συμπέρασμα. Το άριστο για μένα θα ήταν όλοι μαζί να παραδεχόμασταν “Τι καναμε; πληγώναμε την πατρίδα σκοτώνοντας τους εαυτούς μας!” Να μπορέσουμε δηλαδή αμφότεροι, χωρίς ζυγαριά, να κατανοήσουμε τον παραλογισμό μας!
Πάντως, οι εν ψυχρώ δολοφονίες της 17Ν, μιάς φούχτας μεμονωμένων ατόμων, δεν μου φαίνεται λογικό να χρεώνονται στην αριστερά! Αυτήν που τουλάχιστον όλοι αναγνωρίζουμε ως αριστερά, ακόμα και την εξωκοινοβουλευτική, άσχετα αν συμφωνούμε ή όχι! Κατά την ίδια λογική θα φορτώσουν και αυτοί την Χρυσή Αυγή ή ότι άλλο εξτρεμιστικό της άλλης πλευράς στην Δεξιά!
ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε
ΔΗΛΑΔΗ ΤΩΡΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ???
ΠΡΙΝ ΟΜΩΣ ΠΡΟΧΩΡΙΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΑΣΩ ΜΗ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΜΕ ΤΑ ΣΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΕΝΑΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ….ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΠΙΝΟΝΤΕ ΞΕΡΕΙΣ….
ΧΘΕΣ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΑ ΕΣΥ ΕΙΧΕΣ ΠΕΙ,ΑΝ ΤΑ ΞΕΧΑΣΕΣ ΣΤΑ ΘΥΜΙΖΩ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ….
Κερκυραίος είπε
Δεκεμβρίου 23, 2011 στις 2:32 πμ
Ψυχραιμία!
Δεν ξέρω πόσο κόπτεται ο Τσίπρας για εθνική κυριαρχία, αλλά ξέρω ότι δεν είναι αυτός που την ξεπουλεί!
Για θρησκεία σίγουρα δεν μιλεί αλλά και καλά κάνει! Είναι δουλειά των παπάδων, από τους πολιτικούς άλλα ζητάμε!
Για έθνος, για πατρίδα … Αμαρτωλή ιστορία! Αυτοί που ξεφτίλησαν κάθε έννοια πάντως είναι οι καλοί προαγωγοί, που βρήκαν την καλή πόρνη! Όποιος λιγότερο την αναφέρει, ίσως πιό πολύ την σέβεται!
Από την άλλη να ζητάμε και από τον Τσίπρα να απολογηθεί για το τι κάνει το State Department και τι κατευθύνσεις δίνει το ΝΑΤΟ για την διδασκαλία της ιστορίας….! Μα συγνώμη, τον Τσίπρα χρηματοδότησαν, στον Τσίπρα έδιναν κατεύθυνση ή στην κ. Γιαννάκου της ΝΔ (υπουργό παιδείας επί βιβλίου Ρεπούση), στον Γιωργάκη του ΠΑΣΟΚ και όποιο άλλο υποκείμενο έχει κυβερνήσει σ’αυτόν τον τόπο;
Τον κουτό του χωριού είδαμε στον κ. Τσίπρα ή όποιον άλλον; Αυτόν που θα φορτώσουμε τις αμαρτίες άλλων; Τι παραλογισμός είναι αυτός! Δεν σας αρέσει, μην τον ψηφίζετε. Αλλά μέχρι εκεί!
Και αυτά υποχρεώνεται να τα γράψει Νεοδημοκράτης (με μεγάλο ερωτηματικό πλέον) δυστυχώς!
Απάντηση
ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε
Δεκεμβρίου 23, 2011 στις 3:20 πμ
ΟΧΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ???
ΣΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΣΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΟΣ,ΕΙΜΑΙ ΑΘΕΟΣ ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΕΙΠΕ ΕΠΙ ΛΕΞΗ….
ΔΗΛΑΔΗ ΕΣΕΙΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΙ ΑΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ…
ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ….
ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΕΛΕΙ ΗΓΕΤΗ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΟΠΩΣ ΛΕΣ,ΣΕ ΠΙΑ ΧΩΡΑ ΝΟΜΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΟΣΑΣΤΕ???
ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΚΑΙ ΦΤΑΝΟΥΝ….
ΠΩΣ ΟΜΩΣ ΠΕΦΤΟΥΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ….
Ετεός είπε
Δεκεμβρίου 23, 2011 στις 8:27 πμ
ρε Κερκυραίε , συγνώμη χωρίς να θέλω να προσβάλω αλλά στο κεφάλι μέσα τι έχεις ???
Δεν ξέρω πόσο κόπτεται ο Τσίπρας για εθνική κυριαρχία, αλλά ξέρω ότι δεν είναι αυτός που την ξεπουλεί!
εδώ ρε παρέδωσαν την Ελλάδα σε λαθρομετανάστες και τους έδωσαν την Ιθαγένεια κατά παράβαση του Συντάγματος , τους έβαλαν να ψηφίζουν για να καθορίζουν την επόμενη μέρα στην Ελλάδα , παλεύουν να τους βάλουν και στην Ατσυνομία για να σου κάνουν έλεγχο κάθε μέρα και αμα λάχει να σου βιάσουν ότι έχεις και δεν έχεις και μιλάς για Εθνική Κυριαρχία νομίζοντας ότι αυτή είναι μόνο 2 οικόπεδα στα σύνορα ή κανα κτήριο στην Αθήνα ?
ΤΟ ΙΕΡΟ ΟΝΟΜΑ της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ δεν είναι ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ??? όταν έκαναν διαδηλώσεις μαζί με τους σκοπιανούς κατά των Ελλήνων για να κλέψουν το όνομα
Αλλά τέτοιους βρίσκουν σαν και σένα και τους κάνουν ρυθμιστές. Από τα λεφτά των δανείων που εξ;ασφαλίζουν και παίρνουν άλλοι τρώνε και αυτοί (κρατικές επιχορηγήσεις) αλλά λένε πάντα όχι για να μην φθείρονται και αφήνουν τους άλλους να φθείρονται και να παίρνουν το κόστος.
Βέβαια αν γίνουν αυτοί κυβέρνηση , αν είσαι Έλληνας , την γάμησες ………….
Κερκυραίος είπε
Η πατρίδα δεν κινδυνεύει από “Ανθέλληνες” σαν και μένα αλλά από θερμοκέφαλους τσαμπουκάδες! Που ορμούν, χωρίς να σκέφτονται!
Γι να δείς λοιπόν τι έχω στο κεφάλι!
Πρώτον δεν έχω καμία όρεξη να υπερασπιστώ τον όποιο Τσίπρα και για όποια πολιτικά λάθη του. Αλλά ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλλέτω και αν μιλάμε για πολιτικά λάθη ας ξεκινήσουμε από τα δικά μας, που το κόμμα μας υπήρξε στην εξουσία και δεν είναι και για πολλά χειροκροτήματα. Όπως όμως εμείς έχουμε δικαίωμα να κάνουμε αυτοκριτική και να συλλογιστούμε, έχει το δικαίωμα και αυτός και όλοι οι άλλοι. Και αν προσέξατε, και αυτοί “μαζεύουν” πολλά!
Το αν είναι άθεος, γούστο του καπέλλο του, αν έρθει σε εκκλησιά μην του δώσετε αντίδωρο. Και εγώ άθεος είμαι και κανείς δεν μου το έκανε θέμα ψηφίζοντας πάντοτε μέχρι τώρα ΝΔ. Ή μήπως πρέπει τώρα γι αυτό να εκδιωχθω; Τι είνα τα κόμματα, μοναστηριακές συνάξεις; Πολιτικά κόμματα τα λέμε και όχι θρησκευτικά!
Την πολιτική ευθύνη για τα μιλιούνια λαθρομεταναστών στην Ελλαδα δεν την έχει ο όποιος Τσίπρας. Την έχει ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Ας σκεφθούμε την ανεπάρκεια του δικού μας Παυλόπουλου. Οι Τσιπραίοι κλπ. ποντάρισαν σε λάθος άλογο για πολιτική εκμεταλλευση. Ντροπή και σ’αυτούς βέβαια!
Στο Έθνος και την Πατρίδα ΔΙΝΟΥΜΕ αναφορά για τις πράξεις μας και με τη στάση μας. Και μόνο με αυτές το τιμούμε! Δεν κάνουμε συνεχή αναφορά των λέξεων για να το παίζουμε “Ελληναράδες”. Παρακολουθείστε την θλιβερότητα των κατ’ εξοχήν πατριδοκάπηλων του υπογείου της “πολυκατοικίας”!
Τώρα ποιός βρίσκει ποιόν, για να τον κάνει ρυθμιστή ή ότι άλλο… Εγώ πάντως έχω την εντύπωση ότι είμαι πιό καχύποπτο ψάρι για να “τσιμπάω” στα δολώματα που πετούν διάφοροι.
Κατόπιν των ανωτέρω νομίζω ότι εγώ κάτι έχω στο κεφάλι, στα οποία μπορεί και να διαφωνεί κανείς. Το θέμα είναι να μην είναι το κεφάλι άδειο!
ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε
ΑΚΟΜΗ ΚΑΝΕΙΣ ΚΗΡΥΓΜΑ “ΠΡΩΗΝ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗ” ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ??
ΠΑΡΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΑΔΩΝ ΣΟΥ ΠΑΛΙ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ ΣΟΥ….
ΔΕΝ ΣΕ ΛΕΩ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ,ΠΑΨΕ ΝΑ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΣΑΙ ΟΜΩΣ ΜΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΟΥ….
Κερκυραίος είπε
Αν τέτοια μυαλά πορεύσουν την Ελλάδα, αλίμονό της. Ποδοσφαιρική κερκίδα η Ελλάδα!
ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε
ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΓΡΑΦΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΟΤΙ Η ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΟΘΟΛΟΚΟΛΤΟΥΡΑ ΕΠΑΙΖΕ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ..
ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΕΔΩ Ο ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΟ ΒΡΩΜΙΚΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΡΟΦΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ….
ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΝ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΘΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ,ΟΙ ΕΞΑΠΑΤΗΜΕΝΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΗΣ ΘΑ ΑΚΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΟ ΡΟΛΟ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΙ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ….
egersis είπε
Ακατάσχετη ”δεξιά” μπουρδολογία περί ”αριστεράς”. Όσοι δηλώνετε ακόμα δεξιοί κι αριστεροί δε μας αδειάζετε τη γωνιά σιγά σιγά γιατί σιχαθήκαμε τα πολιτικά σας μισόλογα και τις χρεωκοπημένες διχαστικές ιδεοληψίες σας; Σε ποιον αιώνα ζείτε και σε ποια δεκαετία; Tι εκφράζει σήμερα η αριστερά και η δεξιά; Τι διάολο είναι και που χρησιμεύει; Μήπως για να αναλύσει καμιά κοινωνιολογική κατάσταση στη καταρέουσα Ελλάδα του 2011; Ειλικρινά σας το λέω…πάρτε την αριστερά και τη δεξιά σας και πάτε στο διάολο…Η Ελλάδα ήρθε ο καιρός να ξεράσει αυτά τα ξένα σώματα που κόλλησαν σα βδέλες στο κορμί της και της ρούφηξαν (κυριολεκτικά) το αίμα επί δεκαετίες.
ΥΣ. Αλλο πράγμα είναι η Δημοκρατία και άλλο ο Κοινοβουλευτισμός
Ονομαρχος είπε
Εγώ θα συμφωνήσω σε όλα!! Για όλα τα δεινα του τόπου φταίει η Αριστερά και κείνος ο άτιμος ο…Σωκράτης!!! Ού να μου χαθούνε!!… που μας καταντήσανε φτωχομπινέδες!! Σα δεν ντρέπονται!!