www.olympia.gr

Το φιλότιμο μας, θηλιά στον λαιμό τους, όχι στον δικό μας. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

ΟΙ ΚΟΜΣΟΜΟΛΟΙ ΠΟΥ ΈΓΙΝΑΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΩΝ ΜΜΕ!

Αναρτήθηκε από τον/την UDemand στο Δεκεμβρίου 15, 2011

Γιώργος Μπόμπολας: Ο ΕΠΟΝίτης που έγινε βαρόνος. Δε χρειάζονται πολλές συστάσεις. Καναλάρχης, μεγαλοεκδότης, κατασκευαστικές εταιρείες, τα πάντα όλα. Έχει ακόμα μεγάλη αδυναμία στο ΚΚΕ.

Σταύρος Ψυχάρης: Κληρονόμος-Πρόεδρος του ΔΟΛ (Λαμπράκη), Πρόεδρος του Δ.Σ. του mega κ.τ.λ. Από κομμουνιστική οικογένεια, έκανε τα πρώτα του βήματα στο ΚΚΕ.

Μάνια Τεγοπούλου: Εκδότρια Ελευθεροτυπίας, MEGA κ.τ.λ. Κόρη του καπετάνιου του ΕΛΑΣ, Κίτσου Τεγόπουλου, θεωρείται ακροαριστερή.

Κώστας Γιαννίκος: Γνωστός κομμουνιστής, προερχόμενος από την πρώην ΕΣΣΔ.

Για ένα φεγγάρι είχε αγοράσει την διεθνούς φήμης κομματική εφημερίδα «Πράβντα».
Είναι βασικός μέτοχος (και διευθύνων σύμβουλος) του καναλιού Alter, ιδιοκτήτης των ραδιοφωνικών σταθμών John Greek, Oasis, Captain Jack, ιδιοκτήτης της εκδοτικής εταιρείας Modern Times, των τηλεοπτικών περιοδικών Tivo και Avanti, των δισκογραφικών εταιρειών Legend, MBI, Eros, Κίνησις, ΛΥΡΑ κ.λπ.

Αναστασιάδης Θέμος: ΑΝΤ 1, ΚΝΕ.

Στρατής Λιαρέλης: Διευθυντής ειδήσεων του ΑΝΤ 1. ΚΝΕ.

Νίκος Ευαγγελάτος (ή Εισαγγελάτος): ΚΝΕ.

Όλγα Τρέμη

MEGA, ΚΝΕ.

Παύλος Τσίμας: MEGA, πρώην δημοσιογράφος του Ριζοσπάστη, ΚΚΕ.

Μανώλης Αναγνωστάκης: MEGA Σαββατοκύριακο, ΚΝΕ.   

Οι του Ιού της Ελευθεροτυπίας: ΚΚΕ εσωτερικού και εν συνεχεία Β’ Πανελλαδική (ακροαριστερή διάσπαση της νεολαίας του ΚΚΕ εσωτ., το 1978, εξέδωσαν το περιοδικό «Σχολιαστής»).
Στην Β’ Πανελλαδική συμμετείχαν επίσης και οι Χρύσανθος Λαζαρίδης, (της λεγόμενης «γενιάς του πολυτεχνείου»), σήμερα πολιτικός σύμβουλος του Αντώνη Σαμαρά.

Παναγιώτης Παναγιώτου, (ή Παν. Παν.): στέλεχος του Δημοσιογραφικού Οργανισμού του Μπόμπολα (Έθνος κ.α.)

Αλέξης Παπαχελάς: Καθημερινή, ΣΚΑΪ κ.λπ., ο οποίος μάλιστα ήταν Γραμματέας της Β’ Πανελλαδικής στο. Κολέγιο Αθηνών.

Σταύρος Λυγερός: Καθημερινή, της «γενιάς του πολυτεχνείου», ήταν και στην «συντονιστική επιτροπή» του πολυτεχνείου, ΟΣΕ («Οργάνωση Σοσιαλιστική Επανάσταση»).

Τάσος Τέλλογλου: ΣΚΑΪ, ΚΝΕ.

Βασίλης Λυριτζής: (ο επονομαζόμενος «Τρότσκι», λόγω καταπληκτικής ομοιότητος): στην πρωινή «Πρώτη Γραμμή» του ΣΚΑΪ, ΚΚΕ εσωτ.

Δήμος Βερύκκιος: Alpha, ΚΝΕ.

Λάκης Λαζόπουλος: Alpha, Κνίτης, ….το πουλάκι μας.

Γιώργος Κύρτσος: Ο. «φιλελεύθερος» εκδότης και τηλεσχολιαστής, κι αυτός στην ΚΝΕ ήτανε.

Μάκης Τριανταφυλλόπουλος (κοινώς. «Ταρζάν», «Ζούγκλας», ή «Κατακίτρινος»):

Αριστεριστής γενικώς, φίλος των Ξηρών και μόνιμος απολογητής της κόκκινης τρομοκρατίας, «αδέσποτος» σήμερα, άγνωστο αν ήταν κάπου οργανωμένος παλαιότερα.

Γιώργος Βαρεμένος: τηλεσχολιαστής, τελευταίως έχει χαθεί, ΚΚΕ, σπουδές Μόσχα.

Αλέξης Οικονόμου: Ο σημερινός. «αριστερός πατριώτης» του Καρατζαφέρη, προηγουμένως δημοσιογράφος του Ριζοσπάστη και στέλεχος του ΚΚΕ.

Παντελής Καψής: γιός του υπουργού του ΠΑΣΟΚ, αδερφός του Μανώλη, του
φανατικού. εκσυγχρονιστή του MEGA, Διευθυντής στα ΝΕΑ, νυν εκπρόσωπος Τύπου της Κυβέρνησης Παπαδήμου, ΚΚΕ εσωτ.

Χρήστος Μαχαίρας: Διευθυντής στο Έθνος του Μπόμπολα, ΚΚΕ εσωτ.

Θανάσης Τσεκούρας: ΝΕΤ, ΚΚΕ εσωτ.

Νίκος Μεγγρέλης: έχει περάσει από πολλά κανάλια (MEGA, ΑΝΤ1), τώρα είναι Διευθυντής Διεθνών Τηλεοπτικών Εκπομπών της ΕΡΤ Α.Ε., ΚΚΕ εσωτ.

Μπάμπης Παπαπαναγιώτου: ΝΕΤ τώρα ΣΚΑΪ, ΚΚΕ εσωτ.

Σεμίνα Διγενή: Έχει χαθεί τελευταία, ΚΝΕ και αυτή.

Γιάννης Λάτσιος: O κύριος, life style του ΑΝT1, ΚΚΕ εσωτ.

Σταμάτης Μαλέλης: Γενικός Δερβέναγας του. κουτσομπολίστικου καναλιού STAR και αναμφισβήτητος. άρχοντας του life style. Ακροαριστερός (τροτσκιστής) στα νιάτα του.

Γιάννης Βλαστάρης: Διευθυντής σύνταξης της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας, ΚΝΕ.

Δημήτρης Τσιόδρας: Πρώην διευθυντής του Flash (Κόκκαλης) και νυν υπεύθυνος πολιτικού της Ελευθεροτυπίας, ΚΝΕ.

Ηλίας Θεοφύλακτος: Διευθυντής στην εφημερίδα Ισοτιμία, ΚΝΕ.

Στέλιος Κούλογλου: «Ρεπορτάζ χωρίς σύνορα» στην ΝΕΤ (συμμετέχει και στο Δ.Σ. της κρατικής αυτής εταιρείας), TVXS κ.τ.λ. Στο. υπερεπαναστατικό ΕΚΚΕ ήταν ο κύριος (σύντροφος).

Μπήλιω Τσουκαλά: ΝΕΤ, στο ΕΚΚΕ κι αυτή.

Σπύρος Παπαδόπουλος: Ο ακριβοπληρωμένος της ΝΕΤ «στην υγεία μας βρε παιδιά» ή «στην υγεία σας κορόϊδα»), ΕΚΚΕ.

Ανδρέας Μικρούτσικος: Ο big brother. Έχει χαθεί τελευταία, αλλά δεν αποκλείεται να επανεμφανιστεί. Επαναστάταρος του ΕΚΚΕ κι αυτός.

Δημήτρης Ψυχογιός: Βήμα, οργανωτής της αριστερίστικης «20ης του Οκτώβρη».

Επειδή και οι δημοσκόποι έχουν άμεση σχέση με τα ΜΜΕ, ας μπούμε για λίγο στον θαυμαστό κόσμο τους:

Ηλίας Νικολακόπουλος: Ο. πατέρας όλων των δημοσκόπων. Παλιό δραστήριο μέλος αριστερίστικων οργανώσεων σε Ελλάδα και Γαλλία (29η Μάη, Curiel Apparat). Παλιά έγγραφα της ΚΥΠ τον ενέπλεκαν και με την τρομοκρατία. Ωστόσο, δεν αποδείχθηκε τίποτα.

Γιάννης Μαυρής: Γενικός Διευθυντής της Public Issue, ΚΚΕ εσωτ.

Χριστόφορος Βερναρδάκης: Γενικός Διευθυντής της VPRC, ΚΚΕ εσωτ.

Στράτος Φανάρας: Γενικός της Metron Analysis, ΚΚΕ εσωτ.

Τάκης Ρουτζούνης: Γενικός της Κάπα Research, τ. Γραμματέας Οργάνωσης Σπουδάζουσας της ΚΝΕ.

Τάκης Θεοδωρικάκος: Γενικός της GPO, τ. Γενικός Γραμματέας της ΚΝΕ.

Να πως διαμορφώνονται οι συνειδήσεις στην Ελλάδα.

Αυτά τα ολίγα.

UDemand

87 Σχόλια to “ΟΙ ΚΟΜΣΟΜΟΛΟΙ ΠΟΥ ΈΓΙΝΑΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΩΝ ΜΜΕ!”

  1. APOLLO11 είπε

    Στρατός ολόκληρος οι Σφυροδρεπανιστές με την σοφιστικέ – αριστερή ματιά , αλλά μπατάρουν από την παραφουσκωμένη δεξιά πορτοφολιά…!

    • Σουλιώτης είπε

      Εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεετσιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

      Για οσους νομιζουν οτι ολα αυτα τα χρονια μας κυβερνουσαν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ

      Τα ΜΜΕ ηταν η πραγματικη εξουσια
      Οποιος τολμουσε να κανει κατι που δεν ενεκριναν τα ΜΜΕ ,το νεπαιρνε ο διαολος(Καραμανλης μετα το 2007)
      Και τα ΜΜΕ βλεπετε που ανηκουν,στην αριστερα

      Να το ξαναπουμεεεεεεεε???????????????????????????????????????????????????????????????

    • Θηβαίος είπε

      Στα πανεπιστήμια να δείτε τι γίνεται. Το σχέδιο άλωσης των πανεπιστήμιων από αρεστούς του ΚΚΕ έχει ξεκινήσει από το 1974. Βοηθοί, παρασκευαστές, γραμματείς, όλοι στο κόλπο έδινα τα θέματα στους ΚΝΙΤΤΕΣ, παίρνανε τα 10άρια και μετά τους στέλνανε για μεταπτυχιακά, με τις καθηγητικές θέσεις έτοιμες να τους περιμένουν. Η κατάντια της Ελλάδας οφείλεται σε αυτούς τους αριβίστες, γυμνοσάλιαγκες και σφουγκοκολάριους, που μισούν οτιδήποτε Ελληνικό

  2. dyspistos είπε

    Να τους…χαιρόμαστε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Πατρικιος είπε

      Ρε σεις του Ολυμπια τι σχολια ειναι αυτα!
      Βρισκεστε σε παρακμη.
      Σε λιγο θα αντιγραφετε αναρτησεις απ την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ!
      Πω-πω-πω παει χαλασε ο κοσμος Θεε μου!

      Η κανω λαθος Δυσπιστε; :lol:

  3. Zanglos είπε

    Μα τι λέτε ρε παιδιά!
    Τώρα καταλαβαίνω γιατί δεν μπορώ να διαβάσω Ελληνική εφημερίδα!
    Έχουν μαγαρεψει την κοινή γνώμη τα απάτριδα αποβράσματα!

    • OMOGENIS/PATRIOTIS είπε

      Zanglos
      Παρε μια Ελληνικη εφημεριδα απο μενα,να αγαλιαση η ψυχη σου!!!!
      Φορα μονο τα γυαλια σου.

      Ψήφισμα κόλαφος για την Τουρκία

      Του Κώστα Τζεβελέκου

      Ψήφισμα κόλαφος για την Τουρκία από το αμερικανικό Κογκρέσο, το οποίο αποφάσισε χθες με 436 ψήφους κατά της Τουρκίας και έναν υπέρ να επιστραφούν οι κλεμμένες χριστιανικές εκκλησίες.

      Η παγκόσμια αυτή επιτυχία οφείλεται στον Ελληνοαμερικανό πολιτικό και πρόεδρο της Παγκόσμιας Ενορίας της Αγίας Σοφίας ( Free Agia Sophia Cuncil of America) κ. Κρίς Σπύρου.

      Ο κ. Σπύρου ξεκίνησε αυτόν αγώνα εδώ και πέντε χρόνια και σήμερα δικαιώθηκε πανηγυρικά.

      Ένας Ελληνοαμερικανός πολιτικός απέδειξε πως ενεργώντας με στρατηγική και πρόγραμμα μπορεί να καταφέρει το ανέφικτο.

      Η όλη υπόθεση ξεκίνησε με την κατάθεση του Κρίς Σπύρου στην επιτροπή ανθρωπίνων δικαιωμάτων και εξωτερικών υποθέσεων του Αμερικανικού Κογκρέσου στις 20 Ιουνίου 2007. (Ολόκληρη η κατάθεση δημοσιεύεται παρακάτω).

      Το newsbomb.gr ρώτησε τον κ. Σπύρου σχετικά με το Ιστορικό ψήφισμα της ολομέλειας του Αμερικανικού Κογκρέσου.

      Μας απάντησε: «Έχω ισχυρισθεί και έχω δηλώσει ότι το παράλογο του 21ου αιώνα ήταν να βλέπει ένας χριστιανός να λειτουργεί ανεμπόδιστα ο καθεδρικός ναός του Κρεμλίνου στην Μόσχα και η Αγία Σοφία να είναι τουρκικό μουσείου τέχνης του πεζοδρομίου.

      Είναι ντροπή να χρειάζεται ο κ. Ερντογάν και η Τουρκική πολιτική ηγεσία το Αμερικανικό Κογκρέσο, προκειμένου να ψηφίζει και να ζητεί το αυτονόητο . Δηλαδή ότι κατοχή δεν συνιστά ιδιοκτησία όπως πρόσφατα αποφάσισε το δικαστήριο ανθρωπίνων δικαιωμάτων .

      Δεν θα επιτρέψουμε άλλο την κατοχή της θρησκευτικής μας ελευθερίας, 536 χρόνια είναι αρκετά ,φθάνουν έως εδώ.

      Οι καμπάνες κτυπούν χαρμόσυνα και τα 400 σήμαντρα θα ξανά ακουστούν σε όλο τον κόσμο . Ας καθαρίσει τα αυτιά του ο κ. Ερντογάν να ακούσει και να έλθει να προσευχηθεί μαζί μας στην Αγία Σοφία

      Η Θρησκεία του το επιτρέπει. Το έχω διαβάσει στα γραπτά του προφήτη Μωάμεθ. Αισθάνομαι υπερήφανος που με τις χιλιάδες Αγιοσοφιτών παγκοσμίως ξεκινήσαμε την προσπάθεια της απελευθέρωσης των χριστιανικών εκκλησιών εντός της Τουρκίας».

      Τέλος ο κ. Σπύρου στέλνει μήνυμα στον πρωθυπουργό της Τουρκίας κ. Ταγίπ Ερντογάν λέγοντας: «Ήρθε η ώρα! Ερντογάν προχώρα».

      Οι Καμπάνες κτυπούν Χαρμόσυνα και τα 400 Σήμαντρα θα Ξανά ακουστούν σε όλο τον Κόσμο!

  4. ΑΣΜΟΔΑΙΟΣ είπε

    απαγορεύεται οι …. αριστεροί να έχουνε δεξιά τσέπη?

    • Δυστυχώς δεν είναι ούτε η τσέπη δεξιά…. Οι άνθρωποι είναι κρατικοδίαιτες βδέλες, όχι σοβαροί επιχειρηματίες…

      Τείνω να το πιστέψω αυτό το άρθρο… Έτσι εξηγείται πως τόσα χρόνια η Ελλάδα ολισθαίνει προς τον σοσιαλισμό βήμα βήμα…

  5. Pythia είπε

    Κι η Κανέλλη “παιδί της ΝΔ” ήταν κάποτε. Το χρήμα δεν έχει ούτε πατρίδα, ούτε ιδεολογία, μόνο υπηρέτες.

  6. kotstak είπε

    “ΔΕΝ μπορούν να λύσουν τα προβλήματα αυτοί που τα δημιούργησαν, και όσοι βγήκαν από τον ίδιο “σωλήνα” με όσους τα δημιούργησαν.
    Ο “σωλήνας” αυτός λέγεται σοσιαλισμός, και σοσιαλιστική νοοτροπία.”
    Αυτή είναι η άποψή μου για τη συντριπτική πλειοψηφία των πολιτικών της πατρίδας μας.

    Τελικά και οι διαμορφωτές της κοινής γνώμης είναι ίδιοι και χειρότεροι, από τον ίδιο “σωλήνα” βγήκαν και αυτοί…

    Εάν μου έλεγε κάποιος, ότι πολιτικοί και δημοσιογράφοι συνεργάζονται υπογείως, δε θα μπορούσα να του αποδείξω ότι κάνει λάθος.

  7. [...] http://olympia.gr/2011/12/15/%CE%BF%CE%B9-%CE%BA%CE%BF%CE%BC%CF%83%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%… [...]

  8. tsilivithras είπε

    Αν παρατηρήσει κανείς την παγκόσμια ελίτ του χρήματος θα δει ότι κάτι ανάλογο συμβαίνει κι εκεί.
    Σχεδόν όλη η παγκόσμια Σορο-παρέα προέρχεται από ή υποστηρίζει αριστερές/φιλελεύθερες ιδεολογίες.
    Το ίδιο συμβαίνει και με τα γνωστά ινστιτούτα παραγωγής ”ιδεών” (πανεπιστήμια κτλ).
    Το ίδιο συμβαίνει και με τα media που πουσάρουν αυτές τις ”ιδέες”.
    Τα περισσότερα φαντασμαγορικά ΜηΚερδοσκοπικά Ιδρύματα χρηματοδοτούνται από όλους αυτούς τους απατεώνες.
    Οι περισσότεροι (αν όχι όλοι) οι διεθνείς οργανισμοί σχεδιάστηκαν από αυτούς και χρηματοδοτήθηκαν από τα ιδρύματά τους…για να βοηθήσουν τι;;;Για να προάγουν τι;;;Πως βοήθησαν όλα αυτά τα χρόνια την ευημερία της παγκόσμιας κοινότητας;;

    Στην ανάλογη κλίμακα λοιπόν συμβαινουν όλα αυτά και στην χώρα μας.
    Χρήμα, δημόσια έργα, media, ΜΚΟ, οργανισμοί, συνδικαλισμός….όλα στην υπηρεσία των ολιγαρχών με προσχήματα αριστερά και δήθεν λαϊκά…με αριστερές καταβολές που θολώνουν τον κοσμάκη και τον καθιστούν ανίκανο να δει με τα μάτια του την αλήθεια στην Πράξη και όχι στα Μαρξιστικα εγχειρίδια.

    Γιατί;;
    Για να καταληστεύεται ο πλούτος και οι αξίες μιας κοινωνίας από τους αιώνιους εχθρούς της και όταν έχουν αναγκη από αντιπερισπασμό να ρίχνουν τον κόσμο σε δήθεν ”επαναστάσεις” ανάμεσα σε δεξιούς κι αριστερούς, καπιταλιστές και κουμουνιστές και να ξεπλένει το αίμα του κοσμάκη τα εγκλήματα του επεκτατισμού και των εχθρών της ανθρωπότητας.
    Ο εχθρός δεν έχει καμμιά ιδεολογία…κανένα ”πιστεύω”, παρά μόνο την ποδηγέτηση και το έλεγχο πληθυσμού και πόρων με κάθε κόστος.

    Nα τα βλέπουν αυτά οι ιδεαλιστές αριστεροί που νομίζουν ότι η ταμπέλα ”κουμουνιστής” μπορεί να θωρακίσει τον χαρακτήρα του ανθρώπου από το ”εγώ” και τα στραβά παράγωγά του (ματαιοδοξία, ναρκισισμό).
    Ο κουμουνισμός δεν έσωσε ποτέ κανέναν.
    Ήταν μια ιδέα εντυπωσιακή στα χαρτιά που στην πράξη αποδείχτηκε εγκληματική και αφύσικη.
    Το ότι όλοι σχεδόν οι ολιγαρχικοί θιασώτες του πλούτου υποστηρίζουν ”αριστερές” καταβολές αποδεικνύει το παράδοξο του συστήματος και το εγκληματικό άλλοθι που χει προσφέρει σε αντικοινωνικές και υπονομευτικές συμπεριφορές.

    • Δεν φταίει ο φιλελευθερισμός σε τίποτα. Δεν εφαρμόζεται. Απλά ΛΕΝΕ πως “εφαρμόζεται” έτσι ώστε να τον δαιμονοποιούν… Ο καλύτερος τρόπος να πεθάνει κάποιος που δηλητηριάζεις είναι να τον πείσεις πως το αντίδοτο φταίει…

      • tsilivithras είπε

        Για οικονομικό φιλελευθερισμό μιλάς;;;
        Εγώ μιλάω για φιλελέυθερες ιδέες…το αντιθετο του συντηρητισμού δλδ (που και πάλι λάθος είναι απλά το χρησιμοποιούμε σαν έννοια για να συννενούμαστε).
        Φιλελευθερισμό (liberalism) και αριστερισμό υποστηρίζουν ιδεολογικά και οικονομικά όλες οι ελιτ ώστε να καταρρέουν όλα τα θεμέλια των κοινωνιών που δένουν τους λαούς και τους προστατεύουν από τα κάθε λογής αρπακτικά.
        Συντηρητισμό (θεωρητικά) υποστηρίζει ο κοσμάκης όχι φυσικά όντας αντιθετος στην πρόοδο αλλά ως ανάχωμα στις επιθετικές και επεκτατικές βλέψεις των απάτριδων.

    • Κόριννα είπε

      Tsili,
      οἱ neocons τῆς Ἀμερικῆς εἶναι.
      Σόρος,Γούλφοβιτς, καὶ τὸ κακό συναπάντημα.
      Ὅλοι Τροτσκιστές.

      Καί σοῦ γράφει ὁ ἄλλος:It’s the capitalism stupid!!!

      Καὶ χαρούμενος μοῦ λέει ὁ γείτονάς μου:
      εὐτυχῶς,ἀνεβαίνη ἡ ἀριστερά!!
      Ὁ πτωχός μάλαξ δὲν ἔχει καταλάβη τόσα χρόνια ποιὸς τὸν κυβερνᾶ.

      Ἐγώ πάντως ἔχω μπερδευτῆ.
      Εἶναι ἤ δὲν εἶναι ὁ καλλίτερος καπιταλιστὴς,ἓνας κομμουνιστὴς;

      • tsilivithras είπε

        Κόριννα

        neocons και liberals είναι δυο όψεις του ίδιου νομίσματος.
        Πίσω τους κρύβεται το CFR και πίσω από αυτό οι πραγματικοί παγκόσμιοι ολιγάρχες.

        Ο ”πτωχός μάλαξ” δεν μου φταίει εμένα…τον καταλαβαίνω και τον συμπονώ σε όλη την χαζομάρα, την αφέλεια, το παραμύθιασμα ή την στενοχώρια του…δεν τον ειρωνεύομαι, δεν τον χλευάζω.
        Ειρωνεύομαι αυτόν που με ενοχλεί.Αυτόν που με κρατάει πίσω σε μαρξιστικές θεωρίες και εγχειρίδια όταν η ΠΡΑΞΗ αποδεικνύει την αλήθεια.
        .
        Που και στην τελική δεν είναι ο σοσιαλισμός το πρόβλημά μας.
        Απλά λέμε κάποια πράγματα για να μην ξεχνιόμαστε και βρίσκουν περιθώριο κάτι τύποι σαν τον Μπογιόπουλο με μαρξιστικό tunel vision που μας περνάνε για γίδια.
        .

      • Κόριννα είπε

        Πῶς δὲν μοῦ φταὶει μωρὲ Τsili ὁ πτωχὸς μάλαξ,ὅταν
        ἐγὼ ὑποφὲρω γιατὶ αὐτὸς δὲν βάζει τὸ ζελὲ ποὺ ἔχει γιὰ μυαλὸ νὰ σκεφθῆ;

        Τοῦ μειώσαν τὴν σύνταξι,τὸν μισθὸ τῆς συζύγου του,πλήρωσε καὶ τὸ χαράτσι τῆς ΔΕΗ,(τὸ ufo,ἐνῷ τοῦ εἶπα πῶς νὰ μή τό πληρώση)καὶ χαίρεται μὲ τὴν ἄνοδο τῆς ἀριστερᾶς!!!!!!!!!!!!!
        Ἀ,ξέχασα!
        Εἶναι καὶ σφὸδρα ἀντιαμερικανὸς!!!!
        Ἔλεος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • tsilivithras είπε

        Κόριννα

        Θα σου πω πως:

        1) αν ”σου φταίει” τότε κάνεις το ίδιο πράγμα που μας κάνει το σύστημα των προδοτών….”φορτώνεις” ενοχές σε μια συγκεκριμένη ομάδα πολιτών και δημιουργείς ένταση τραβώντας την προσοχή από το matrix

        2) πρέπει να καταλάβουμε το εξής απλό…είμαστε σε κρίσιμο σημείο ως πολιτισμός και κοινωνία όχι απλά ως οικονομία….τα μαθήματα που ΠΡΕΠΕΙ να πάρουμε δεν επιβάλλονται με την βία.
        Άρα χρειάζεται υπομονή και επιμονή από τους ενημερωμένους απέναντι στους ανενημέρωτους.
        Η θα μάθεις με το καλό η με το κακό…δεν γίνεται αλλιώς.
        Αν δεν διαλέξεις σωστά θα το πληρώσεις.
        Δεν γίνεται αλλιώς.
        Δεν γίνεται να επιβληθεί το Καλό με την βία.
        Δεν είναι ένα απλό πράγμα που μπορεί ο ένας να ”χαστουκίσει” τον άλλον και να τον ξυπνήσει.
        Δεν είναι καν θέμα επιλογής….έτσι ήρθαν τα πράγματα, έτσι τα κάναμε για πολλά χρόνια…τίποτα από όσα συμβαίνουν δεν είναι τυχαίο, κόστισαν πολύ σχεδιασμό πολύ χρήμα και χρόνο για να επιβληθούν εμμέσως πλην σαφώς στις δυτικές κοινωνίας διαμέσου της επίπλαστης ευημερίας.
        Θα πρέπει να υποστούμε συνέπειες και απώλειες μέχρι ο κόσμος ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ την παγίδα.
        Δεν φτάνει να ξεσηκωθούμε, πρέπει να ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ τι έγινε λάθος.

        Αν κατηγορήσεις αυτόν που δεν ξυπνάει τότε έχει το ίδιο δικαίωμα ο ισπανός ή ο αμερικάνος να σε κοροιδεύει που δεν τους έριξες από την πρώτη μέρα.

        Δεν λέω ότι πρέπει να είμαστε πειθήνιοι ή χαλαροί.
        Λέω ότι το πρόβλημα είναι ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ από ότι νομίζουμε και οι πολυετείς σχεδιασμοί είχαν μηχανισμό που να αποτρέπει ξαφνικά ξυπνήματα και ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ επαναστάσεις.

        Αν δεν καταλάβουμε τι παίζει με αυτό πως θα αντιμετωπίσουμε αργότερα τις κάρτες και τα τσιπακια;;;;
        ΦΩΝΑΖΟΝΤΑΣ ο ένας στον άλλον;;;;

        Δεν υπάρχει άλλος δρόμος από την υπομονή την ενημέρωση και την επιμονή.

        Γκρεμίζεται ο κόσμος που όλοι μας δεχτήκαμε ως κανονικότητα είτε συμμετέχωντας είτε αδιαφορώντας.
        It’s no walk in the park.

    • APOLLO11 είπε

      Οταν η Παπαρήγα απαιτούσε τον λογιστικό έλεγχο των κομμάτων για να μας βγάλει στο Φως τις οικονομικές εξαρτήσεις των ΝΔ-ΠΑΣΟΚ και το αίτημα έγινε δεκτό με την προυπόθεση ότι ο έλεγχος θα άρχιζε από το ΚΚΕ , τότε τράπηκε σε φυγή…..γιατί άραγε…?

      Διότι μέχρι την πτώση Σοβιετικής Ένωσης τα έπαιρνε από τα ορφανά του Στάλιν και μετά πτώσης η χρηματοδότηση συνεχίστηκε από τον Μr Soros !

      έτσι απλά και όμορφα….τώρα το κόλπο με τις διάφορες ονομασίες συντηρητισμός ή μαρξισμός ( του ΚΑΡΟΛΟΥ ΜΑΡΔΟΧΑΙΟΥ ) σοσιαλισμός και το λουρί της μάνας είναι απλά για θολώνουμε τα νερά…

      η πολιτική είναι η Τέχνη του Εφικτού .

      ( άλλες ανάγκες υπάρχουν στην Ζυρίχη και άλλες στην Τανζανία πχ)

      έχουν καταφέρει οι γνωστοί-άγνωστοι . ολοκαμμένοι…αλλά παντού σφηνωμένοι…να κάνουν ένα κόσμο μπάχαλο με μεγαλύτερο Θύμα την Ιερή Ελλάδα .

      βέβαια τα πάντα ρεί και ουδέν μένει κατά συνέπεια έφτασε το πλήρωμα του χρόνου που το μεγαλύτερο θύμα τους θα γίνει ο Τελευταίος Δικαστής τους !

      έρρωσθε ..!!!

    • Миша είπε

      Τsili

      Στη ρίζα και του σημερινού κακού είναι η ΠΛΕΟΝΕΞΙΑ και τα πάθη που την συνοδεύουν ,
      η οποία και οδηγησε στο παρελθόν στα τυχερά παιχνίδα,
      μετά το στοίχημα για τους αγωνες ανθρωπων , σκύλων , για κάθε πιθανό και απίθανο πράγμα , φτάσανε τα κτήνη να τζογάρουν στον αέρα, το πόσιμο , τα τρόφιμα των λαών….

      ΣΤΙΣ ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΖΟΓΟΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ….

      πολλά τα στραβά τους , ειδικά όσον αφορά την βιαιότητα με την οποία επιχείρησαν τις αλλαγές που ήθελαν να κάνουν, αλλά ούτε τζόγο έπαιζαν , ούτε κάρτες με επιτόκιο 25% έδιναν….

      ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΖΙΝΟΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ,το δίχως άλλο, και αυτό πρέπει να το παραδεχθούμε , αν θέλουμε να κατανοήσουμε και το σήμερα και το αύριο μας….

      • tsilivithras είπε

        Μisha αν μπούμε σε specifics χάσαμε την μπάλα.
        Για να καταλάβουμε το πρόβλημα της χώρας, της Δύσης και του κόσμου ολόκληρου πρέπει πάση θυσία να δούμε πίσω από δόγματα, θεωρίες και ιδεολογίες ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ.
        Αυτό λέω.
        Αν βλέπεις την σωτηρία στον σοσιαλισμό/μαρξισμό λυπάμαι διαφωνώ κάθετα.
        Αλλά δεν είναι ο σκοπός μου σαν πολίτης/σχολιαστής να διασταυρώσω ξίφη σε επιμέρους σημεία ή εξιδικευμένη οικονομική θεωρία.
        Η πράξη με ενδιάφερει και το πως θα πάψει ο εχθρός να με θεωρεί μλκ.
        Και το πως θα μάθουμε όλοι μας να αναγνωρίζουμε τον εχθρό κρυμένο πίσω από τις ”λεπτομέρειες”.

      • Миша είπε

        Tsili

        O μαρξιστικός κομμουνισμός δεν αποτελεί εχθρό στην παρούσα φάση τουλάχιστον. Είναι τακτικός , και πιθανόν στρατηγικός, σύμμαχος μας.
        Μλκς μας θεωρούν αυτοί που παρουσιάζουν την τοκογλυφία σαν φυσικο φαινόμενο , και την οικονομική εξαθλίωση νόμο του Σύμπαντος.
        Πράξη ;;;
        ΧΡΕΟΣ ΕΠΑΧΘΕΣ ΚΑΙ ΑΠΕΧΘΕΣ .
        ΕΘΝΙΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ .
        ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΙΝΗΣΕΩΣ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ και ΕΘΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΡΑΠΕΖΩΝ.
        ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΉΣ ΚΑΙ ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΗΣ -ΜΕΤΑΠΟΙΗΤΙΚΗΣ ΕΓΧΩΡΙΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ.

        Και αυτα, ευτυχως ή δυστυχως, μας τα είπαν ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ οικονομολόγοι (Καζάκης , Λαπαβιτσας κλπ).
        Οι «συντηρητικοί» ειδήμονες είναι στην συντριπτική τους πλειοψηφία τσιράκια των τραπεζων και του ΔΝΤ.

      • Φαίη είπε

        Μίσα,
        ο μαρξιστικός κομμουνισμός αποτελεί εχθρό ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΙΡΕΙ. Οι Έλληνες έχουν τα απωθημένα τους με τον κομμουνισμό και με ότι άλλο τελειώνει σε ‘ισμό’. ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΟΥΜΕ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΛΟΥΝ ΔΙΑΙΡΕΣΗ;; Και γιατί ειδικά τώρα που καίγεται ο κώλος μας;;

        Η λογική μου μου λέει ότι το χρέος είναι επαχθές.
        Η λογική μου μου λέει ότι είναι καλλίτερα να επιστρέψουμε στο εθνικό μας νόμισμα.
        Η λογική μου μου λέει ότι όλες οι κωλοτράπεζες πρέπει να ελεχθούν και να γίνει λογιστικός έλεγχος ΠΑΝΤΟΥ.
        Η λογική μου μου λέει ότι πρέπει να βάλουμε μπρος στην παραγωγή της χώρας και να εξάγουμε.

        Από πότε ο μαρξιστικός κομμουνισμός αποφάσισε να αντικαταστήσει τη λογική μου;
        .

      • mnk είπε

        @ Миша
        Ο καζινοκαπιταλισμός δεν είναι ο στόχος, αλλά το μέσον, ένα απ’ τα πολλά εργαλεία κατεδάφισης των προϋπαρχόντων δομών, ώστε να χτιστεί ο νέος παγκόσμιος “σοσιαλισμός”. Το πείραμα έληξε το 1989, τα συμπεράσματα εξήχθησαν, κι έχει μπει μπροστά η παγκόσμια εφαρμογή. Άλλωστε, η ίδια η μαρξιστική θεωρία προβλέπει μια μεικτή περίοδο προ της παγκοσμίου επικρατήσεως, κατά την οποία οι μεν “σοσιαλιστικές” οικονομίες θα καπιταλοποιηθούν εν μέρει, οι δε “καπιταλιστικές” θα σοσιαλοποιηθούν εν μέρει, μέχρις ότου να ομογενοποιηθούν. Οι εξελίξεις βαίνουν ακριβώς μπάι δε μπούκ.

        Γι’ αυτό βλέπουμε τόσα πολλά “παράξενα” να συμβαίνουν:

        * Σε όλον τον δυτικό κόσμο, τόσους πολλούς αριστερούς, διαφόρων τάσεων και σχολών, να υπηρετούν την νέα τάξη, με ιεραποστολικό ζήλο.

        * Την Κίνα ν’ αγκαλιάζει τον καπιταλισμό, να συνεργάζεται αρμονικότατα μαζί του και συγχρόνως ν’ “αντιπαρατίθεται” με τις ΗΠΑ, οι οποίες, δια των πολυετών εισαγωγών κινέζικων προϊόντων, είναι εκείνες που γιγαντοποίησαν την οικονομία της, καταστρέφοντας συγχρόνως την δική τους.

        * Στο παρακάτω βίδεο ο Καψάλας μας λέει, στο 12:34, πως η μεν διοικητική έδρα του χρήματος βρίσκεται στην Βασιλεία της Ελβετίας, τα δε θησαυροφυλάκια στην Κίνα , όπου κάνουν συχνότατα ταξίδια οι Ρότσιλντ (κι όχι μόνον, οι πάντες παρελαύνουν από ‘κει). Φαντάζομαι, είναι γνωστό ποιοι διαχρονικά χρηματοδοτούσαν τον μπολσεβικισμό. Οι ίδιοι που τον σχεδίασαν.

        * Και τώρα, μας ετοιμάζουν τον Γ’ Π.Π., με βασικούς αντίπαλους τους μέχρι χτες συνεργάτες και με συμμαχίες που αλλάζουν πιο γρήγορα απ’ ο,τι μπορεί κανείς να κατανοήσει, με καθαρά προσχηματικές αιτιάσεις. (Πόλεμος, το απόλυτο εργαλείο κατεδάφισης της παλιάς τάξης).

  9. ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε

    ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ 70% ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ…..

    ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΑ ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΧΡΟΝΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΚΤΡΟΠΑ ΑΣ ΤΟΥΣ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ…….

    ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ Η ΧΩΡΑ ΤΟΣΗ ΕΞΑΡΣΗ ΑΠΟ ΧΡΗΣΤΕΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΜΗΝ ΑΠΟΡΟΥΜΕ,ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΩΣΑΝ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΤΥΠΟ,ΧΩΡΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΑΞΙΕΣ…..

  10. [...] Πηγή… [...]

  11. Le Goff είπε

    Και μετά όταν κάποιοι λένε ότι η Αριστερά είναι αυτή που κυβερνά μετά την μεταπολίτευση, θεωρούνται κωλλημένοι…

  12. ZAPATA-EMILIANO είπε

    Η μαλακιά σας πάει σύννεφο μέχρι και τον Μπόμπολα τον κάνατε κουμουνιστή !
    Εσείς είστε χειρότεροι και από το ΣΚΑΙ ρεμάλια .μήπως και ο Κολοκοτρώνης ήταν ακροδεξιός ?

  13. χρηστος είπε

    Συντροφοι επενδυτες!!!!!!!!

  14. Φαίη είπε

    Το ερώτημα που μένει είναι ένα.
    Πως έχουν καταφέρει οι δήθεν ανθρωπιστές να χέζονται στο χρήμα και να κατέχουν θέσεις εξουσίας ενώ οι μάζες να βολοδέρνουν μέσα στη φτώχεια και να βρίσκονται πάντα υπό έλεγχο;

    Θα συμφωνήσω με τον Tsilivithra ότι ο συντηρητισμός υποστηρίζεται από τον κοσμάκι ως ανάχωμα στις επεκτατικές και επιθετικές προβλέψεις των απάτριδων. Και δεν είναι επειδή είναι αντίθετος στην πρόοδο αλλά επειδή εκφράζει αυτό το φυσικό ένστικτο της επιβίωσης και επειδή (ευτυχώς) του έχει μείνει μια λογική ακόμα στο κεφάλι του.

    Έχουμε καταλάβει ότι μας έχουν κάνει να μιλάμε μεταξύ μας όπως στο χαλασμένο τηλέφωνο;
    Από τη μία πλευρά έχουμε το πραγματικό: κάποιες κοινές αξίες ως λαός, την κοινή μας τη γλώσσα, τις παραδόσεις μας, την Ιστορία μας, την ίδια μας την Πατρίδα και από την άλλη έχουμε το ιδεατό: πολιτικοκοινωνικές θεωρίες, ταμπέλες, χαρακτηριστικούς προσδιορισμούς (φυτεμένους εννοείται) που αποδίδουμε ο ένας στον άλλον και τους οποίους τους έχουμε αναγάγει στο επίπεδο επιστημονικής ανακάλυψης – τύφλα να’ χει ο Γιουνγκ.

    Έχουμε σηκώσει ένα πανύψηλο τείχος ανάμεσά μας και έχουμε παραμερίσει το πραγματικό σε ασυγχώρητο σημείο υπέρ του ιδεατού. Το ιδεατό όμως δεν μπορεί να μας φέρει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ όταν αγνοούμε την ύπαρξη της ίδιας μας της πραγματικότητας. Πρέπει να υπάρξει μια ισορροπία με ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ σε αυτά τα ΑΛΗΘΙΝΑ που μας συνδέουν. Μετά από αυτήν την κοινή αποδοχή θα μπορούσαμε να συζητήσουμε για τρόπους και μεθόδους να καλλιτερέψουμε τη ζωή μας. Δεν το κάνουμε όμως γιατί είμαστε εγωιστές. Γιατί θέλουμε να αποδείξουμε ότι έχουμε δίκιο. Γιατί είμαστε suckers μιας ιδεολογίας και την έχουμε κάνει Θεό. Γιατί στείλαμε τη γμν λογική μας στον αγύριστο και αεροβατούμε σε κόσμους μακρυνούς, στο τι ωραία που θα ήταν, τι καλά που θα περνούσαμε αν αν αν.

    Πόσες φορές έχω δει εδώ μέσα συνομιλητές να διαφωνούν στο ιδεατό επίπεδο ενώ στην ουσία βλέπω μέσα από τα γραπτά τους, ανάμεσα από τις γραμμές αυτών που γράφουν ότι τους ενώνουν πολλά περισσότερα από αυτά που τους χωρίζουν. Όταν βλέπω ότι η αγάπη τους για την Πατρίδα είναι εξίσου δυνατή και σεβαστή αλλά τα’ χουν χαλάσει στη γμν ιδεολογία. Πόσες φορές βλέπω απαράδεκτους χαρακτηρισμούς να υψώνουν το τείχος και να μην αφήνουν τον άλλον να εκφραστεί; Είσαι έτσι, είσαι αλλιώς. Γιατί οι λέξεις είναι όπλα και όταν χρησιμοποιούνται χωρίς ευθύνη αλλά τις αναπαράγουμε σα μια κασσέτα (φυτεμένη μόδα) τότε δεν επικοινωνούμε αλλά λογοκρίνουμε. Οι ίδιοι σκοτωνόμαστε αναμεταξύ μας γιαυτό μπορούν και μας σκοτώνουν. Είναι δυνατόν να εκφράζεις αγάπη για την Πατρίδα και να θεωρείσαι φασίστας; Είναι δυνατόν να αναγνωρίζεις την αξία των παραδόσεών σου και να θεωρείσαι παλιομοδίτης, συντηριτικούρα ακροδεξιός και δεν ξέρω και ‘γω τί άλλο; Είναι δυνατόν να αγαπάς και να θες να προστατεύσεις το έθνος σου και να θεωρείσαι ρατσιστής;; Που καταντήσαμε ρε πούστη μου να έχουμε αμελήσει τον πραγματικό χρυσό για δυο σπυριά μεταλλαγμένο στάρι;;

    Κάπως έτσι μας κρατάνε οι εξυπνάκιδες από πάνω απασχολημένους, το γνωστό διαίρε και βασίλευε, ενώ μας εξουσιάζουν και μας καταληστεύουν. Κάπως έτσι μας θέλουν επίσης για να μας προμοτάρουν το προσωπείο της ψευτιάς τους. Είπαμε, είμαστε suckers για ιδεολογιες και μεγάλα λόγια. Είμαστε σοσιαλιστές μας λένε, είμαστε υπέρ του λαού μας λένε, είμαστε υπέρ του εργάτη μας λένε και εμείς από κάτω τσιμπάμε σαν τους μαλάκες.

    Γιατί η ιδεολογία πουλάει. Γιατί κάποιoς χαραμοφάης μάγκας είπε μια μέρα. Γιατί να κάτσω να δουλέψω με τα χέρια μου όταν μπορώ να γεννήσω στο μυαλό μου μια παπαριά και να ελέγξω τους άλλους να δουλεύουν για μένα; Γιατί ο κλέφτης δε θά ‘ρθει στο σπίτι σου σαν κλέφτης αλλά σα φίλος.

    Και να’ μασταν ένας λαός φτωχός σε Ιδέες, Φιλοσοφία, Ιστορία, εμπειρία, να ‘λεγα εντάξει, σκοτωνόμαστε για να διαλλέξουμε απ ΄τα ξένα. Εμείς τι διάολο σκοτωνόμαστε δεν μπορώ να καταλάβω.

    • tsilivithras είπε

      Φαίη απόλυτο RESPECT.

      Αν αρχίσω τα quotes θα ξημερωθούμε.

      ”Γιατί ο κλέφτης δε θά ‘ρθει στο σπίτι σου σαν κλέφτης αλλά σα φίλος. ”

      Respect.

      • Φαίη είπε

        Tsilivithra,

        εγώ respect.
        To 11:04 πμ και ειδικά το 11:20 πμ σχόλιό σου με ενέπνευσε.

        Τώρα πάω να κοιτάξω έξω μπας και γκρεμίστηκε κανάς φούρνος.. γιατί δε διαφώνησες μαζί μου :wink:

      • tsilivithras είπε

        Ε ναι ρε πστ δεν αντέχω δλδ…

        ”Και να’ μασταν ένας λαός φτωχός σε Ιδέες, Φιλοσοφία, Ιστορία, εμπειρία, να ‘λεγα εντάξει, σκοτωνόμαστε για να διαλλέξουμε απ ΄τα ξένα.”

        Ε ναι γμ την τρέλα μου μέσα με κάθε λογής ξενόφερτες μλκσμενες αγυρτείες!!!!!

        Εδώ είναι Ελλάδα και φως και ζωή και πνεύμα και Ορθοδοξία και καθόμαστε και ασχολούμαστε με τον κάθε Ευκαιριακό και τις μπούρδες του;;;;

    • Миша είπε

      Φαίη

      χτες στη συναξη των δωσίλογων και των ορνέων στο Ααμερικανικο Επιμελητήριο, μίλησε και ο χουντάρχης Παπαδήμιος.

      Στο τέλος της σύντομης ομιλίας του , επανέλαβε μια φράση του Κέννεντυ «Μη ρωτάς τι κάνει η πατρίδα σου για σένα αλλά τι μπορείς να κάνεις έσυ για την πατρίδα σου»…Κι εκεί φάνηκε πως εσπασε από την συγκίνηση η φωνή του, όπως και ο Παπουλιας όταν τον φωναζαν προδότη στην παρέλαση.

      Για πατρίδα μιλάνε όλοι, και ο Τσολάκογλου και ο Λογοθετόπουλος στην κατοχή για σωτηρία της πατριδας μιλούσαν. Μέχρι κι ο τρισάθλιος ΓΑΠ τον πατριωτισμό των Ελλήνων επικαλέσθηκε για να κοψει μισθους και συνταξεις.
      Μη πω για τον Καρατζαφύρερ….

      Συμφωνώ πως όσοι βάζουμε την πατριδα και τους ανθρωπους της Πανω από την ΕΕ, τις τραπεζες και τις αγορές , είμαστε στην ιδια πλευρά.
      Αλλά οι ζητωπατριωτες υπηρετες του Λάτση , είναι πραγματικοί όχι εικονικοι εχθροί μας.

      • Φαίη είπε

        Μίσα,
        γιαυτό υπάρχει η ΛΟΓΙΚΗ. Για να ξεχωρίζουμε αυτούς που αυνανίζονται πάνω στα ιερά και τα όσια και να σεβόμαστε αυτούς που θα πέθαιναν για την Πατρίδα.

        Όσο επικίνδυνος είναι αυτός που πατριδοκαπηλεί, άλλο τόσο επικίδυνος είναι και αυτός που αγνοεί επιδεικτικά την αναφορά στις Πατρίδες και στους πολιτισμούς.

        Θες να τους ονομάσεις χουντικούς; αναρχοκουλτουριαρομπινέδες; φαστιστοειδή; Ονόμασέ τους όπως θες, χατήρι εγώ δε σου χαλάω. Η ΛΟΓΙΚΗ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΑΘΕΡΗ.

      • Миша είπε

        Φαίη

        οι εθνομηδενιστές, «φιλελεύθεροι» οπαδοί των ανοιχτών συνόρων είναι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ στην παρούσα ειδικά φάση.

        Αναπτύσσεται ένας έντονος διάλογος , και βλέπεις πως οι οπαδοι των τραπεζών , οι Βαλλιανάτοι , οι Ιοί , οι Τρεμοπουλοι, οι Ψαριανοί , οι Αλ Σάλεχ , οι roides, οι κοσμοπολίτες έχουν αυτό ακριβώς το κοινο χαρακτηριστικο του ευρωλιγούρη.

        Κι αυτό τίθεται πλεον όχι ως διαχωριστική γραμμή απλώς, αλλά ως όρος επιβίωσης της πατρίδας μας.

      • mnk είπε

        @ Миша

        Το πως το ‘φχαριστιέμαι όταν έρχεσαι στα λόγια μου…. έστω και με 2-3 χρόνια καθυστέρηση, έστω και κατόπιν εορτής!

        Όμως, γιατί περιορίζεσαι μόνον στους επώνυμους; Τον ανώνυμο “αντιρατστικό” στρατό τους, γιατί τον αφήνεις απ’ έξω; Δεν φέρουν ευθύνη των πράξεών τους αυτοί;; Έχουν το ακαταλόγιστο;

        Και γιατί “στην παρούσα ειδικά φάση”;
        Δεν είναι αυτοί -μαζί με τα ανώνυμα τάγματα εφόδου- που έβαλαν πλάτη ώστε να φτάσουμε στην “παρούσα φάση”;
        Τώωωωρα, σιγά μη στάξει η ουρά του γαϊδάρου!
        Το ΕΓΚΛΗΜΑ έχει τελεστεί πλέον.

      • Миша είπε

        @Mnk

        Αυτοί που έβαλαν πλάτη να είμαστε στην «παρούσα φάση», είναι οι ευρωφασίστες-ευρωλιγούρηδες εξουσιαστές όλου του πολιτικου φάσματος.
        Από τον τρισαθλιο Μητσοτάκη της ΝΔούλας , που διπλασίασε το «χρέος» μέσα σε 3 χρόνια , διέλυσε την ΜΟΜΑ και χάρισε όλα τα δημόσια έργα, το αεροδρόμιο και παρ ολίγον τον ΟΤΕ στους Γερμανούς …

        μέχρι τον Σημίτη με το χρηματιστήριο, τις ταυτότητες , τους Σπράους και τα σουάπ του , τους Ιούς και τις Αλ Σάλεχ του…

        τους Ψαριανούς και τις Δραγώνες….

        Αν οι «αντιρατσιστές» έχουν ευθυνη , οι αντι-αντιρατσιστές ζητωπατριωτες τύπου Καρατζαφυρερ , έχουν πολυ μεγαλύτερη.

      • mnk είπε

        Αχά!
        Οι ευθύνες δηλαδή είναι κάτι σαν την προσθαφαίρεση;
        99ευθύνες – 100ευθύνες = -1 ευθύνη;;;;!
        Πρωτότυπο!

        Δεν απαντάς βέβαια σ’ αυτά που σε ρωτάω.
        Μόνο τσινάς.

        Καλά το κόβω.
        Μ’ αρέσει όμως να σου πατάω τον κάλο.
        Είμαι κακιά. :D

      • Φαίη είπε

        Έτσι είναι οι άντρες Mnk, λίγο ξεροκέφαλοι και πεισματάριδες αλλά στο τέλος τους κουμαντάρουμε.. :smile:

      • tsilivithras είπε

        ”αλλά στο τέλος τους κουμαντάρουμε”

        ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ………..

        παραλίγο να μου βγει η πίτσα από την μύτη….

      • mnk είπε

        Φαίη, δεν ξέρω την ηλικία σου ώστε να συγκρίνουμε τις “πείρες” μας, η δικιά μου πάντως οδεύει προς αυτό που έλεγαν οι παλιοί, “άντε και καλά στερνά”.

        Απ’ ο,τι έχω καταλάβει εγώ, “τους κουμαντάρουμε”, μόνον για όσο χρονικό διάστημα τους έχουμε κάτω από -έστω βελούδινο- κνούτο. Μόλις αφαιρεθείς και γυρίσεις το μάτι σου αλλού, αυτοί θα κάνουν το δικό τους, σαν το ζημιάρικο γατί.

        Αλλά ποια γυναίκα θα ήθελε 100% κουμανταρίσιμο
        αρσενικό; Αυτό πια δεν θα ήταν αρσενικό, αλλά σκυλάκι του καναπέως. Πολύ πλήξη.

      • Φαίη είπε

        Tsilivithra,

        μ’ έκανες και γέλασα χα χα..
        Κοίταξε αγοράκι μου.. (συγνώμη για το ‘αγοράκι μου’ αλλά το ύφος το επιβάλλει) δεν ξέρω με τι κοπελιές συναθροίζεσαι αλλά μάλλον δε σού’χει τύχει ακόμα η κατάλληλη που θα σε σέρνει απ’ τη μύτη. Φαίνεσαι πολύ τσαμπουκαλεμένος με τις γυναίκες αλλά εγώ ξέρω και αυτό που λέει ο λαός “το σκυλί που γαυγίζει δε δαγκώνει”. Θα σου τύχει δε θα σου τύχει;; Και τότε θα με θυμηθείς και θα τρέχεις για συμβουλές. Και κόψτο το άγριο γιατί έχεις και εσύ την ανάγκη να ενδώσεις σε έναν άνθρωπο.. εκτός και αν είσαι εξωγήινος.. :smile:

        υγ. η πίτσα καλή;;

        Mnk,
        Η γυναίκα μπορεί να κρατήσει τον άντρα αν μπορέσει και κρατήσει τον εαυτό της μέσα στη σχέση. Πολλές φορές κάνουμε το λάθος και πέφτουμε με τα μούτρα και χανόμαστε μέσα στον άλλον. Την έκανα τη μα@ακία καναδυό φορές δεν την ξανακάνω. Αν δεν την κάνει ευτυχισμένη, στην ευχή του Θεού να πάει. Υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια. Ο άντρας μπορεί να κυνηγάει αλλά η γυναίκα ψαρεύει. Αν δει τον δικό της να αλληθωρίζει (όπως ο Tsilivithras πχ) αρχίζει και αυτή το ψάρεμα και γίνεται του κουτρούλη ο γάμος χαχαχαχααχχ.
        Και έχεις δίκιο κανείς δε θέλει 100% κουμανταρίσιμο αρσενικό, όμως εμείς οι γυναίκες έχουμε τον τρόπο μας να φέρνουμε τον άντρα στα νερά μας με τρόπους που ο άντρας δεν μπορεί καν να διανοηθεί.

      • tsilivithras είπε

        Φαίη

        Τα ροτβαιλερ γαυγίζουν σπάνια κι αν χρειαστει να δαγκώσουν τον ήπιες…απλά σε κοιτάνε και θυμάσαι την θέση σου.
        Οι γυναίκες που εσείς υποστηρίζετε είναι αλεπούδες.
        Οι γυναίκες που εμείς οι άντρες βλέπουμε σήμερα είναι τσιουάουα…πολύ φασαρία για το τίποτα.
        Ξεπουλιούνται για ένα φτηνό κοπλιμέντο και το μυαλό τους το έχουν μόνο για να κάνει παρέα στα μαλλιά τους.
        Διανοητικά…συναισθηματικά…από χαρακτήρα και προσωπικότητα…κλάφτα Χαράλαμπε.
        Διασύρουν ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ την έννοια της γυναίκας.
        Μείνε στην πλάκα…άσε τα σοβαρά να τα αντιμετωπίζει ο καθένας με τον τρόπο του.

      • Миша είπε

        Mnk

        μπααα

        δεν μου πατάς κανέναν κάλο με το συγκεκριμένο.

        Έχω κάλους , αλλά είναι σε άλλα πραγματα.

        Οι ευθυνες σαφως και επιμερίζονται. Εχει πχ ευθύνες ο Κωστάκης αλλά ο ΓΑΠ είναι δώσίλογος.Το ίδιο ισχύει και για όλα τα άλλα.

      • Φαίη είπε

        Tsilivithra,
        τις γυναίκες που έχουν το μυαλό τους στα μαλλιά τους, στα νύχια τους και στη μόδα τις λυπάμαι και δεν τις έχω ως πρότυπο στο μυαλό μου.

        όπως όμως υπάρχουν γυναίκες βαρεμένες υπάρχουν και άντρες και πολλοί μάλιστα που είναι εξίσου βαρεμένοι. Αμαξάκια, γκομενίτσες, ποδόσφαιρο (αυτό κι αν είναι), αραλίκι, φραπεδιά, μαμάκηδες και πέρα βρέχει. Αυτοί είναι οι άντρες που κυκλοφορούν για μας τις γυναίκες Tsilivithra και αυτήν την θλιβερή πραγματικότητα όπως λες, ο καθείς την αντιμετωπίζει με τον τρόπο του.

        Εδώ λοιπόν, αστειάκια κάνουμε γιατί αν το σοβαρέψουμε θα κλάψουν μανούλες..

      • mnk είπε

        @ Φαίη
        Δεν αναφερόμουν στο κέρατο, αλλά στην χειραγώγηση, που δυστυχώς φοριέται πολύ κι απ’ τα δυο φύλλα. Οι περισσότερες σχέσεις που παρατηρώ μοιάζουν με διελκυστίνδα ή με παρτίδα πόκερ.

        Εξ ιδιοσυγκρασίας, συχαίνομαι τα παιχνιδάκια δύναμης. Πράγματι, υπάρχουν αόρατοι τρόποι που δεν μπορούν ούτε να τους φανταστούν. Όμως, αν χρειάζεται να μετέρχεσαι ειδικά κόλπα, άστο να πάει, βρε φιλενάδα. Κανείς δεν είναι εξωγήινος, όλοι χρειαζόμαστε κάπου να ενδώσουμε, με εμπιστοσύνη. Αν δεν μπορείς να γυρίσεις χαλαρά την πλάτη στον σύντροφο σου, χωρίς να κινδυνεύεις να σου κάτσει στο σβέρκο (και το αντίστροφο)… Άστο να πάει στην ευχή… Πάρε καλύτερα σκύλο.

        @ Миша
        Κι εγώ σ’ αγαπάω. :)

      • Φαίη είπε

        Mnk,
        ο Sartre είχε περιγράψει τη σχέση των 2 φύλων ως σχέση δύναμης.
        Ο ένας έχει το πάνω χέρι και ο άλλος προσπαθεί να τον/την ανατρέψει. Όταν γίνει αυτό μετά ο άλλος προσπαθεί να ξαναπάρει τη θέση του και πάει λέγοντας.
        Φοβάμαι ότι οι περισσότερες σχέσεις είναι κάπως έτσι. Και σίγουρα, αυτές δεν είναι σχέσεις αλλά μαρτύριο.

      • mnk είπε

        Φαίη,
        Αυτός ο κυριούλης είχε γράψει και το περίφημο:
        “Η κόλαση είναι οι άλλοι”.

        Πλην όμως, εμείς οι ορθόδοξοι ξέρουμε πως παράδεισος χωρίς τους άλλους, δεν υφίσταται.

    • greek είπε

      Συμφωνω λεξη προς λεξη…χιλια μπραβο

  15. Πατρικιος είπε

    Το ονειρο τους! Να προσαρτησοσυν την Ελληνικη Κρητη στο “ερετζ ισραελ”

    Η προβοκάτσια του εβραϊλας εναντίον της Κρήτης, καλά κρατεί

    Μία περίεργη δημοσίευση της μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας των ΗΠΑ που ασχολείται με…τηλεπικοινωνίες…

    Πληθαίνουν οι προβοκάτσιες στο διαδίκτυο, ακόμα και από εταιρείες, κατά της Κρήτης!
    Ήδη αρκετοί ψάχνοντας στην αγορά εργασίας βρήκαν στην ιστοσελίδα της Motorola τη μοναδική αγγελία εργασίας που υπήρχε για την Ελλάδα.
    Εκεί διαβάζουμε ότι….
    η Κρήτη θεωρείται από την εταιρεία ανεξάρτητο κράτος! Σε κύκλο το επίμαχο σημείο της αγγελίας, όπου η Κρήτη εμφανίζεται ως ανεξάρτητο κράτος – ΦΩΤΟ από cretalive.gr Δύσκολο να είναι λάθος από μια μεγάλη πολυεθνική εταιρεία της Αμερικής. Η Motorola δεν ασχολείται μόνο με κινητά αλλά γενικότερα με τηλεπικοινωνίες και είναι μια σημαντική για το Αμερικανικό κράτος εταιρεία.
    Σύμφωνα με το cretalive.gr, λίγες ώρες μετά τον σάλο που δημιουργήθηκε, η εταιρεία απέσυρε την αγγελία. Θυμίζουμε ότι ορισμένοι διαδίδουν… σκόπιμα ότι 2012 λήγει η συνθήκη της Κρήτης που λέει ότι το νησί προσαρτάται για 100 χρόνια στην Ελλάδα και με την πάροδο των 100 χρόνων οι πολίτες του νησιού θα ψηφίσουν για το εάν θέλουν να συνεχίσουν να είναι στο Ελληνικό κράτος!
    Κάτι τέτοιο φυσικά δεν ισχύει…

  16. anadelphos είπε

    Μα καλά σας προβληματίζουν όλοι αυτοί οι “αριστεροί”;. Δεν το ξέρετε ότι ο Καπιταλισμός και ο Σοσιαλισμός ή Κουμουνισμός έχουν την προέλευση τους από το ίδιο Think Tank; Γιαυτό και οι κουμουνιστές γίνονται οι χειρότεροι κεφαλαιοκράτες! Και έχουμε δόξα το θεό πολλά παραδείγματα στην Χώρα μας (οι μεγαλοεργολάβοι κλπ). Και γιατί πετυχαίνουν; ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΙ ΣΥΝΟΜΩΤΕΣ

  17. ΒΡΑΧΟΣ είπε

    Το άρθρο είναι μονομερές.
    Μπουμπούκια σαν τους ανωτέρω υπάρχουν σε όλα τα μεγέθη, παντού.
    Η δική μου λίστα πάντως μεγαλώνει…και μεγαλώνει…και μεγαλώνει…

  18. Πατρικιος είπε

    Λετε να μας τα πουν οι καναλαρχιδιδες αυτα τα νεα απτα χαζοκουτια τους;
    Η θα συνεχισουν να μας τσαμπουνανε τις ναζιστο-φασιτο-προπαγανδα τους;
    Εσεις ΚΙΣΕοι τι λετε ρε “καλοπαιδα” με τους αντιρατσιστικους σας νομους;

    ——————————

    ΙΣΡΑΗΛ: Επίθεση δέχτηκε Ορθόδοξο Μοναστήρι από Εβραίους εποίκους

    ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ, 13 Δεκεμβρίου 2011 (WAFA) – Το μέλος του Επαναστατικού Συμβουλίου του Παλαιστινιακού Εθνικού Απελευθερωτικού Κινήματος (Φατάχ), Dimitri Diliani, κατηγόρησε το Ισραήλ ότι έχει την πλήρη ευθύνη για την επίθεση εποίκων, σε μια εκκλησία κοντά στα σύνορα της Ιορδανίας, κάτω από τα βλέμματα Ισραηλινών στρατιωτών.

    Ο Diliani (ο οποίος είναι και μέλος της Χριστανο-Μουσουλμανικής Ένωσης) δήλωσε σε δελτίο Τύπου ότι ο ισραηλινός στρατός εκκένωσε την εκκλησία στις μια ώρα το πρωί, αφότου επί περισσότερο από τέσσερις ώρες οι έποικοι κατέστρεφαν το ναό και το περιεχόμενό του.

    Η επίθεση στην Ορθόδοξη εκκλησία του Αγίου Ιωάννη του Προδρόμου, που βρίσκεται λίγα χιλιόμετρα ανατολικά της Ιεριχούς, ήρθε μετά από έντονες αντιδράσεις από την Ιορδανία για την κατεδάφιση της πύλης Magharbe στην Ανατολική Ιερουσαλήμ.

    Ο Diliani (φώτο) είπε ότι αυτές οι επιθέσεις των εποίκων είναι αποτέλεσμα της πολιτικής της ισραηλινής κυβέρνησης που ενθαρρύνει τέτοιες τρομοκρατικές ομάδες να επιτίθονται σε Παλαιστινίους και σε ιερούς τόπους.

    Είπε ότι η ομάδα των εξτρεμιστών προέβη σε βανδαλισμούς στην εκκλησία και το περιεχόμενό της κάτω από τα βλέμματα του ισραηλινού στρατού, καταστρέφοντας σταυρούς, τις πόρτες της εκκλησίας και τα παράθυρα.

    Σύμφωνα με το Defencenet.gr οι βάνδαλοι – 13 συνολικά – έσπασαν τον σταυρό κι έκαψαν την ελληνική σημαία.

    Αφού για ώρα βεβήλωσαν ότι έβρισκαν μπροστά τους ειδοποιήθηκαν οι αρχές να μεταβούν στην περιοχή για να εκτιμήσουν τις ζημιές. Στην περιοχή έφτασε ο πατριάρχης Ιεροσολύμων Θεόφιλος και ο Έλληνας πρόξενος για να διαπιστώσουν ότι έσπασαν το σταυρό του τρούλου, κάτι κάγκελα που έχει γύρω από τη Μονή, κατέστρεψαν κάτι πολύ παλιούς κηροστάτες, ενώ έκαψαν και την ελληνική σημαία.

    Μέχρι πρόσφατα η είσοδος απαγορευόταν στο μοναστήρι του Προδρόμου. Οι προσκυνητές και οι επισκέπτες αλλά και η αγιοταφική αδελφότητα είχε δικαίωμα να μπει στην περιοχή μόνο μια φορά τον χρόνο, στα Θεοφάνεια. Τον τελευταίο καιρό οι Ισραηλινοί επέτρεψαν την καθημερινή είσοδο στην περιοχή από το πρωί ως το απόγευμα.

    Εδώ και καιρό όμως ζητούν να πληρώνει εισιτήριο όποιος θέλει να επισκέπτεται το άγιο προσκύνημα. Την πρόταση αυτή αρνήθηκε ο ηγούμενος του μοναστηριού του Αββά Γεράσιμου με την πολλή σωστή δικαιολογία ότι είναι προσκύνημα και όχι μουσείο.

    Δυστυχώς, κατά τακτά χρονικά διαστήματα επεισόδια κυρίως σε μοναστήρια που βρίσκονται στις ερήμους και στα οποία υπάρχουν Έλληνες μοναχοί, έχουν υποστεί ζημιές από φανατικούς αλλά και έχουν γίνει προσπάθειες να τους εξαφανίσουν. Πρόσφατα στο φρέαρ του Ιακώβου στην Σαμάρεια έπεσε θύμα ο ηγούμενος του μοναστηριού, οποίος ξυλοκοπήθηκε και αυτήν την στιγμή βρίσκεται στο νοσοκομείο

  19. Skatofagos είπε

    ΤΑ ΚΟΥΜΟΥΝΙΑ ΣΤΑ ΝΙΑΤΑ ΤΟΥΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ, ΜΟΛΙΣ ΛΑΔΩΘΙΚΕ ΤΟ ΠΑΧΥ ΤΟΥΣ ΕΝΤΕΡΟ ΑΠΟΚΤΙΣΑΝ ΙΔΕΕΣ ΑΡΧΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΩΝ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣΥΝΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΧΑΥΝΩΣΗΣ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΔΕΞΙΩΝ. ΤΟΥΣ ΕΠΡΕΠΕ ΕΝΑΣ ΣΤΑΛΙΝ ΝΑ ΣΑΠΙΣΟΥΝ ΣΤΑ ΓΚΟΥΛΑΝΓΚ. YOU NOW ΓΚΟΥΛΑΝΓΚ ΚΟΥΜΟΥΝΙΑ???

  20. Οταν υπάρχουν τα χοντρά μπικικίνια στη μέση κάποιοι πουλάνε και τη μάνα τους…όχι την ιδεολογία τους…
    και το Βατικανό τράπεζα έχει…αλλά συναλλαγές με το διάβολο κάνει…
    και ο Γκορμπατσώφ κουμμουνιστής ήτανε…αλλά ουσιαστικά ήταν ο δούρειος ίππος των καπιταλιστών αμερικάνων…
    Τι θέλει να πεί εδώ ο ποιητής ?
    ότι επειδή αυτοί είναι λαμόγια, είναι λαμογιά και οι ιδέες του σοσιαλισμού-κουμουνισμού ? ή ότι η αριστερά “υπόθαλπτε” στους κόλπους της τα μεγαλύτερα νεοφιλελεύθερα καθ!@#$% ?
    ή ότι αν βγεί η αριστερά θα γίνει και αυτή νεοφιλελεύθερη ?
    Η ιδεολογία για κάποιους είναι σαν τα πουκάμισα…μία απλή μόδα.

    • Μ. Αρκάς είπε

      Tι δεν τόξερες οτι στην συμφωνία της Γιάλτας
      πρόβλεψαν επέκταση και αόρατων συνόρων
      που περιελάμβαναν την Ελλάδα μέσα;
      Ε! πέφτουν κι αυτά τα σύνορα τώρα
      με αφορμή την οικονομική κρίση.
      Και μαζί με αυτά θα σαρωθούν οι κρυπτοκουμουνιστές
      που μας κυβερνούν χρόνια τώρα,
      και δεν το είχαμε πάρει χαμπάρι.
      Μου φαίνεται ότι η οικονομική κρίση
      δεν προκαλεί βλάβη μόνο στα στομάχι
      αλλά και στον εγκέφαλο.
      Καλησπέρα φίλε μου.
      :twisted:

      A και κάτι άλλο, μήπως ξέρει κανένας
      τι σημαίνει (L opportuniste)
      για να μην ρωτάω πάλι την γυναίκα μου

      • Μ. Αρκάς είπε

      • Μ. Αρκάς είπε

        Τσιμπα και το θέμα

        (Jacques Dutronc/Jacques Lanzmann/Anne Ségalen)

        Je suis pour le communisme, je suis pour le socialisme
        Et pour le capitalisme parce que je suis opportuniste.

        Il y en a qui contestent, qui revendiquent et qui protestent.
        Moi je ne fais qu’un seul geste, je retourne ma veste
        Je retourne ma veste toujours du bon côté.

        Je n’ai pas peur des profiteurs ni même des agitateurs
        J’fais confiance aux électeurs et j’en profite pour faire mon beurre.

        Il y en a qui contestent, qui revendiquent et qui protestent.
        Moi je ne fais qu’un seul geste, je retourne ma veste
        Je retourne ma veste toujours du bon côté.

        Je suis de tous les partis, je suis de toutes les partys
        Je suis de toutes les cauteries, je suis le roi des convertis.

        Il y en a qui contestent, qui revendiquent et qui protestent.
        Moi je ne fais qu’un seul geste, je retourne ma veste
        Je retourne ma veste toujours du bon côté.

        Je crie vive la révolution, je crie vive les institutions
        Je crie vive les manifestations, je crie vive la collaboration

        Non jamais je ne conteste ni revendique ni ne proteste
        Je ne sais faire qu’un seul geste, celui de retourner ma veste
        De retourner ma veste toujours du bon côté

        Je l’ai tellement retournée qu’elle craque de tous côtés.
        A la prochaine révolution, je retourne mon pantalon.
        Send “L’Oppor

      • πολύ καλό…μου άρεσε.
        τους ψιλοκατάλαβα τους στίχους γιατί στο λύκειο έκανα γαλλικά…αλλά θα τους βάλω και στη μετάφραση.
        το ωραίο είναι ότι σε μία χώρα καπιταλιστική και άκρως νεοφιλελεύθερη μέχρι το μεδούλι,το βασίλειο του καπιταλισμού λέω εγώ, τώρα που ξεκώλ!@#$% τον κόσμο,του έχουν πάρει και τα σώβρακα,ΦΤΙΑΞΑΝΕ ΧΟΥΝΤΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ λιποθυμάει κόσμος από τη πείνα,….λένε ΒΑΡΥΓΔΟΥΠΑ πάλι οι προφέσορες,οι δικαστές,οι ιδεολόγοι,οι…..
        “η αριστερά φταίει”.
        δυστυχώς είναι μόνο για κλάματα η κατάσταση,εγώ δεν μπορώ να γελάσω πλέον.

  21. greek είπε

    ……..Και καποιοι επιμενουν να ισχυριζονται….πως δεν κυβερναει η Αριστερα.Αυτη διαμορφωνει συνειδησεις,αυτη χαραζει πολιτικες,αυτη κανει κουμαντο σε ολα τα νευραλγικα ποστα,αυτη προπαγανδιζει και προπαγανδιζεται ασυστολως.

  22. Παύλος είπε

    Ω Θεέ μου..
    Δεν έχουν καταλάβει ακόμα ότι και τα δύο φρούτα προέρχονται από το ίδιο δέντρο…
    Υπάρχει ομολογία…

    • mnk είπε

      Μόνο ομολογία;
      Ιστορία λεπτομερώς καταγεγραμμένη υπάρχει, αλλά δεν την λένε στα παράθυρα των ΜΜΜαλάκυνσης, ούτε την διδάσκουν στο Πάντειο, βεβαίως-βεβαίως.

      • Παύλος είπε

        Όπως το λες είναι…
        Εσύ τελικά έρχεσαι προς την αλήθεια που δεν μας είπαν και δεν μας έδειξαν ποτέ…

        “Η φυλή μας είχε δώσει στον κόσμο έναν νέο προφήτη,αλλά αυτός είχε δύο πρόσωπα και δύο ονόματα.
        Στην μία πλευρά λεγόταν Ροθτσαιλντ αρχηγός των καπιταλιστών και από την άλλη πλευρά τον Κάρλ Μάρξ τον απόστολο αυτών που θέλουν να καταστρέψουν τους άλλους”….

        Blumenthal,Judisk Tidskritt,No 57,Sweden,1929.

      • mnk είπε

        Δεν έρχομαι. Εδώ είμαι από πολλά χρόνια.
        Εσύ, θέλω να δω, πότε θα έρθεις στην αλήθεια πως και το κόλπο του ναζισμού οι ίδιοι το έστησαν.

      • Παύλος είπε

        Aπόδειξέ το.
        Εκεί που είσαι ήμουν φίλη μου.
        Διάβασα,έμαθα,έψαξα,πίστεψα.΄
        Θέλεις ντοκουμέντα;
        Ατελείωτα…..
        Αφιέρωσε λίγο χρόνο για την αλήθεια.

      • mnk είπε

        Εγώ περιμένεις να στ’ αποδείξω; Μεγάλο κι έξυπνο παιδί είσαι. ΑΝ ενδιαφέρεσαι, “διάβασε, μάθε, ψάξε”. Είναι κι αυτά εξ ίσου επακριβώς καταγεγραμμένα, όπως και τ’ άλλα. ;)

      • Παύλος είπε

        Σιμόν Πέρεζ
        “Η ιστορία γράφεται απ΄ αυτούς που έχουν την εξουσία και το χρήμα. Ούτε οι σκλάβοι ούτε οι φτωχοί άνθρωποι έγραψαν ποτέ ιστορία. Αυτά που διαβάζουμε ως ιστορία είναι αυτά που κάποιοι αποφάσισαν ότι έπρεπε να διαβάσουμε.”

      • mnk είπε

        O,τι ισχύει για τα μεν, ισχύει και για τα δε.

  23. ΕΛΑΣ ΙΙ είπε

    Είδατε τι εύκολα παραποιείτε η ιστορία μετά από πολύ λίγα χρόνια, τελικά φταίνε οι αριστεροί που έφτασε η Ελλάδα σε αυτό το χάλι ενώ οι δεξιοί ακροδεξιοί γερμανοτσολιάδες δοσίλογοι ψευτοσοσιαλιστες κλπ που κυβερνούν αυτή την χωρά από τότε που έφυγαν οι γερμανοί είναι αθώοι τους κακόμοιρους ! κακόμοιρε κόσμε σας ετοιμάζουν να σας πασάρουν την ΝΔ ξανά λες και δεν κυβέρνησαν ποτέ ,εδώ πάνε να βγάλουν και τον Καραμανλή λάδι τώρα τελευταία .Άντε ξανά μια από τα ίδια !
    ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕΕΕ!

    • peri majestic είπε

      ενώ οι δεξιοί ακροδεξιοί γερμανοτσολιάδες δοσίλογοι ψευτοσοσιαλιστες

      ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΡΕ ΦΙΛΕ……… ΑΛΛΟΣ ΔΕΞΙΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΣ.

    • +100000000000 ΕΛΑΣ ΙΙ
      αλλά χάνεις τα λόγια σου…
      η αλήθεια με τα “ανθρώπινα μέτρα” πάντα είναι υποκειμενική, και για αυτό άλλωστε η δικαιοσύνη τυφλή.

    • Σουλιώτης είπε

      Η συνγκριση δεν ειναι παντα αριστεροι – δεξιοι. Ειναι μμε – πολιτικοι

      • Σουλιώτης είπε

        Το θεμα δεν ειναι αν φταινε οι αριστεροι ή οι δεξιοι
        Αλλα αν φταινε και οι δημοσιογραφοι -και για μενα φταινε κυριως οι δημοσιογραφοι- σε σχεση με τους πολιτικους

        Εγω,παντως τα ΜΜΕ τα αντιπαθω πιο πολυ απο τους πολιτικους

  24. peri majestic είπε

    ΚΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΜΠΕΝΑΚΗΔΕΣ!! ΧΑΧΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧ ΩΡΑΙΑ ΚΟΛΠΑ.

    Η ΔΕΞΙΑ ΠΕΘΑΝΕ ΤΟ 1967!!

  25. Ignus είπε

    Αυτά είναι απλά η απόδειξη ότι από τον ΒΠΠ και μετά η Αριστερά είναι νεκρή και την προβιά της την φοράνε οι λύκοι, όπως την νυχτικιά της γιαγιάς ο λύκος που έφαγε την κοκκινοσκουφίτσα.

    Το θέμα δεν είναι τι δηλώνω αλλά τι πράττω. Και οι πράξεις δηλώνουν χιτλεροναζί φασιστόμουτρα σε ΟΛΑ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ. Και ο πραγματικός Λαός, οι πραγματικοί Έλληνες, τα θύματα που παραζαλίζουν.

  26. ολα τα γουρουνια εχουν ιδια μουρη είπε

    Επιτελούς να και κάποιοι φασιστές που δεν το κρύβουν Οι φακελλοι υπαρχουν και ο φασισμος φασισμος ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΚΟΝΣΕΡΒΟΚΟΥΤΙ ΞΑΝΑΡΧΕΤΑΙ ΕΥΓΕ

  27. GEODETIS είπε

    άντε μπράβο να ανοίξουν τα σκονισμένα κιτάπια για τους ανθρώπους των ΜΜΕ… αυτά που προσπαθούν να αποκρύψουν ή και να καταστρέψουν, στην καλύτερη να παραποιήσουν …. scripta manent, Verba volant όπως λέγαν οι Λατίνοι, τα γραπτά μένουν λοιπόν … βέβαια απο αντΕθνικό βερμπαλισμό (Βερμπαλισμός : η χρήση πομπωδών λέξεων και εκφράσεων χωρίς νόημα προς εντυπωσιασμό του ακροατηρίου) όλοι οι αναφερόμενοι στο άρθρο μας χόρτασαν …. για να θυμηθούμε τι λέει ο σοφός Ελληνικός λαός σε τέτοιες περιστάσεις ¨τα λόγια σου με χόρτασαν και το ψωμί σου φάτο¨ ….. αυτοί οι κύριοι αργά ή γρήγορα θα περάσουν στη λήθη ….

  28. Γιώργος είπε

    Για όλα φταίνε οι κομμουνισταί! Αθάνατε Γεωργαλά (Γεωργαλάς = γνωστός ανανήψας και προπαγανδιστής της Χούντας)

Υποβολή σχολίου

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Αλλαγή )

Connecting to %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 9,438 other followers