www.olympia.gr

Το φιλότιμο μας, θηλιά στον λαιμό τους, όχι στον δικό μας. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ – ΟΛΗ Η ΠΥΡΙΝΗ ΟΜΙΛΙΑ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΞΙΟΥΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΟΥΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ.

Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Δεκεμβρίου 4, 2011



ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΣΤΙΣ 21/12/2010 ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ.

162 Σχόλια to “ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ – ΟΛΗ Η ΠΥΡΙΝΗ ΟΜΙΛΙΑ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΞΙΟΥΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΟΥΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ.”

  1. V είπε

    Πύρινος Πάνος!
    Έχεις συνειδητοποιήσει ότι είσαι η ελπίδα μας? Μας συγκινείς.
    Αλλά, με ΑΥΤΟ το κόμμα θα κατέβεις στις εκλογές -αν και όποτε γίνουν-?

    • Ντινος Τριανταφυλλιδης είπε

      …ο Πανουλης ; εσυ με ποιο κομμα λες να κατεβει ; φευγει το προβατο απο την στρουγκα ; μυρμηγκακι που βρυχαται εχεις δει ; …εεε τωρα βλεπεις …. ρεεε αν ειχε λιγο τσιπα πανω του οταν τον διργραφε ο μεγας σαμαρικος θα επρεπε να φυγει απο την νουδουλα και να απευθυνθει στο λαο …. ακομα δεν καταλαβατε το παιχνιδκι που παιζεται ; …. θελει να φανει οτι η νουδουλα ασκει σκληρη αντιπολιτευση …Πανουληηηηηηηηη η παπας παπας η ζευγας ζευγας …. καλημερα σ ολους που ακομα δεν ξυπνησαν :) …παντως πολυ κακογουστο αστειο του Πανουλη

      • pneu_dr2002 είπε

        Κυριε Τριανταφυλλιδη ,Προτείνεις εσύ καποιο συγκεκριμένο κίνημα η χώρο που να ενταχτεί ο Καμμένος ώστε να μην θεωρηθεί και αυτός σαν ένας απο τους 300 ψεύτες?
        Ποια λύση προτείνεις και ποια θα πρέπει να ειναι η συνέχεια? Αν εγκαταλήψει και την βουλή ,ποιος άλλος θα τα λέει ολα αυτά δημόσια?

      • Modestus είπε

        Άμα είχε όπως θέλετε πολλοί να πιστεύετε μεγάλα @@ ναι θα πήγαινε μόνος του, και ναι πολλοί θα τον ψήφιζαν με κλειστά τα μάτια. Την δική μου ψήφο θα την είχε όπως και της οικογένειας μου, μη σου πω ότι θα έκανα και αγώνα υπέρ του σε ότι γνωστό και φίλο έχω. Όσο μένει στο μαντρί των αληταράδων, τόσο πιο ύποπτη για μένα είναι η θέση του. Αφού το κόμμα του το ξεκαθάρισε ας ξεκαθαρίσει και αυτός την θέση του.

      • ΜΑΧΗΤΗΣ είπε

        Επειδη ειμαστε παντα καχυποπτοι με τους πολιτικους

        (ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΒΕΒΑΙΑ! ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ!)

        Στη συγκεκριμενη περιπτωση του Καμμενου , Εχω ενσταση!

        Καλο ειναι το τσουβαλιασμα των αποδεδειγμενα πλεον πιθηκων και σιγουρα ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΙ!

        Αποκλειεται ομως καποια στιγμη,
        Καποιος,…. ετσι ….., για τους δικους του Εσωτερικους λογους,

        ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΝΑΠΟΔΕΣ ΑΝ ΣΥΓΚΡΟΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΤΟΥ?

        ΕΧΩ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΣΤΑΣΗ!

        Ας τα εχωναν και ας παλευαν να φερνουν στοιχεια
        και ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ ΣΙΩΠΗΛΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΝΔ!
        ΤΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΑΛΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!
        ΓΙΑ ΟΠΟΙΟ ΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΟΠΩΣ ΛΕΣ!

        Αλλωστε απο εδω τον Συμβουλευσαμε εχθροι και φιλοι….

        Οτι ΔΕΝ πρεπει να φυγει ΑΥΤΟΣ απο τη ΝΔ!
        Οι Αλλοι θα πανε ΟΛΟΙ στο χρονοντουλαπο της Ιστοριας.

        Επειδη το καθε κομμα
        Καλο ειναι να το ..ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ , ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ!

        ΤΕΡΜΑ Η ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΑΖΙ ΤΟΥΣ
        ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ!

        Και το σπουδαιοτερο!

        ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΣΥΛΙΑ ΤΑ ΠΡΟΔΟΤΙΚΑ ΠΙΘΗΚΙΑ

        ΚΑΙ ΘΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΕΝΟΣ ..ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΠΟΥ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΕΛΛΑΔΑ!

      • palegio είπε

        Εσυ εχεις δει μηδενιστες και εγωξερολες ;αν οχι κοιτα στον καθρεφτη.Αν υποθεσουμε οτι ο Καμμενος παραιτηται απο την ΝΔ τοτε δεν θα εχει κανεναν λογο στο κοινοβουλιο.Οπως δεν εχουν και ολοι οι ανεξαρτητοι βουλευτες.Η αντισταση και η καθαρση μονο εκ των εσω μπορει να γινει σημερα,και οποιος λεει το αντιθετο ας δει ακομα και αρχιδιαπλεκομενους πολιτικους οπως Ντορα,με στρατο απο πληρωμενους δημοσιογραφισκους και μηχανισμους προπαγανδας και παλι δεν μπορει να πει λεξη στην βουλη η να ακουστει στον κοσμο και αν της δινεται χρονος αυτος ειναι λιγοστα λεπτα στα οποια δεν μπορει να αναλυσει οποιοδηποτε σοβαρο θεμα.Φανταστητε τωρα τον Καμμενο χωρις κανενα μηχανισμο και αβανταδορο δημοσιογραφισκο,να βγει και να μιλαει για Πατριδα -θρησκεια – οικογενεια και για καθαρση του πολιτικου συστηματος.Θα του την πεσουν ολες οι υαινες να τον κατασπαραξουν πολιτικα και βιολογικα. Μονο απο μεσα μπορει να γινει,εστω και πολυ δυσκολα το “θαυμα”.Και στο φιναλε αν ερθουν και σου καταπατησουν το σπιτι σου με δολιους τροπους,δεν θα φυγεις εσυ αλλα θα προσπαθησεις να διωξεις τους καταπατητες.Δεν θα τους παραδωσεις τα κλειδια και θα βγεις εξω απο μονος σου,φωναζοντας απο το πεζοδρομιο “εξω οι καταπατητες”,τοτε εχεις χασει το παιχνιδι.Και θα ερθουν να σε μαζεψουν για διαταραξη κοινης ησυχιας(οι υαινες που λεγαμε)

    • Ντινος Τριανταφυλλιδης είπε

      … Pneu_dr2002
      καλη η δικαιολογια για να παραμεινει στην στρουγκα …. ο πολιτικος πρεπει να τα εχει πολλα κιλα φιλε … να φυγει και να απευθυνθει στον λαο …το εγραψα αλλα δεν το προσεξες … αλλις μια απο τα ιδια…αν θελει να ακουστει η φωνη του μπορει και απο το διαδυκτιο …σημερα πως τον διαβαζομε …. απο το διαδυκτιο ..αν δεν ηταν θα τον ειχεσ παρακολουθησει στα μαυρα καναλια η θα ανοιγες το αλλο μαυτο καναλι της Βολης ; …. ελα τωρα !!!! οποιος θελει να τον ακουσει τον ακουει και οποιος θελει να ακουστει σημερα πια υπαρχει ο τροπος …. τι ; πως ; οριστε ;

      • gortinios είπε

        Φίλε Ντίνο

        Γιατί ανησυχείς τόσο πολύ το τι θα κάνει ο Καμμένος,
        είναι πολύ περίεργος ο τρόπος, το ειρωνικό και υποτιμητικό
        υφάκι, λες και σου είχε υποσχεθεί κάτι και σε εξαπάτησε.

        Εγώ είμαι ένας από αυτούς που καυτηρίασα τον τρόπο της
        διαγραφής του και κάθε άλλο δεν είμαι αυτός που θα τον
        υπερασπίσω.

        Μήπως εκτελείς καθήκοντα τσοπάνου και φιλάς το μαντρί
        και την στρούγκα και ανάλογα με το τι θα κάνει φοβάσαι μην
        το χρεώσουν σε εσένα;;

        Μήπως σε ενδιαφέρουν οι ανακατατάξεις και οι λαμογιές
        που εξελίσσονται στην Β’ Αθηνών;;

        Απεναντίας από αυτά που του χρεώνεις εσύ, υπάρχουν και
        μερικοί άλλοι που πιστεύουν ότι διαθέτει τα ..ούμαπαλα και
        την παλικαριά να λέει όλα αυτά που θα ήθελε ο καθένας
        από εμάς να πει και να τους είναι αρκετό.

        Ηρέμησε λοιπόν και μην αγχώνεσαι, Κυριακή…κοντή γιορτή….

    • Chuck Norris είπε

      Τα μογκόλια ακόμα πιστεύουν στο παράδειγμα πολιτικαντισμού που λέγετε Καμμένος???

      Καμμένος : “Στηρίζω τη ΝΔ και δεν θα δημιουργήσω κανένα πρόβλημα στην παράταξη”

      Υ.Γ.
      Πολλά κορόιδα σ’ αυτή τη χώρα

      • Φωτεινη είπε

        καλημερα, σερ τσακ.
        το ποσα κοροιδα υπαρχουν το ειδαμε.
        εκλογες 2009,ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

      • Chuck Norris είπε

        Καλησπέρα!
        Δυστυχώς ήμουν (μερικός ) και εγώ ένα απ΄ αυτά… :(

      • Φωτεινη είπε

        να μαθαινουμε απο τα λαθη μας σερ τσακ.
        αυτο ειναι ο ορισμος της εξυπναδος. :)

      • ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΛΕΟΝ ΚΑΜΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ. Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΒΑΖΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΟ ΔΙΚΙΟ, ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ, ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ. ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΨΟΦΙΣΟΥΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ. ΕΡΧΕΤΕ Η ΩΡΑ ΤΟΥΣ.
        ohifront.wordpress.com

      • Κόριννα είπε

        Καὶ ἔλεγα πότε θὰ φανοῦν οἱ ἐναντίον τοῦ Πάνου;
        Καλῶς τα;

        Τὸ μέλλον θὰ δείξη.
        Γιὰ ἐκλογές δὲν πᾶμε ἀκόμη.
        Ὁ Πᾶνος ξέρει τὶ κάνει.
        Πατριώτης εἶναι,τὸ καθῆκον του θὰ κάνη καὶ ἐμεῖς εἴμαστε μαζί του.

      • Χαρουυλα είπε

        Κυριεε Καμμενε. Ευγε πολυ ωραια ομιλια.
        Αλλα τωρα τι ?
        Ιδου η Ροδος?? …το πηδημα το γνωριζουμε!

        Αναμενουμε λοιπον την επιστολη αποχωρησης σας απο το κομμα της ΝΔ!!

        Αν ομως ..τσουυυ .. τοτε κατηγορηστε για λαικισμος και καιροσκοπισμο κατα συροη..
        Αν ομως την καταθεσεται τοτε μαλιστα οσο και αν διαφωνουμε για τις λεπτομερειες σας βγαζουμε το καπελο, και σας ευχομαστε ΚΛΗ ΤΥΧΗ!

    • ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΛΕΟΝ ΚΑΜΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ. Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΒΑΖΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΟ ΔΙΚΙΟ, ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ, ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ. ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΨΟΦΙΣΟΥΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ. ΕΡΧΕΤΕ Η ΩΡΑ ΤΟΥΣ.
      http://ohifront.wordpress.com/

    • Ο Παπους είπε

      @ Modestus
      Αμαν, ωρε Ελληνα, εσυ σκιζεις απο
      “δημοκρατικες διαδικασιες”(!) που ειναι
      ιδιες με εκεινες που εφαρμοζε
      και πιστευω οτι εξακολουθει να εφαρμοζει
      ακομη το κουκουέ για να υφαρπαζει τις ψηφους
      ανθρωπων που δεν ηθελαν να το ψηφισουν.
      Εννοω τους γονεις,παπουδες και γιαγιαδες,
      ακομη και θειους και θειες, στους οποιους γιοι,
      εγγονοι και ανηψια, μελη του κομματος,
      εδιναν σταυρωμενα απο την κομματικη
      νομενκλατουρα ψηφοδελτια για να τα ριξουν
      στην καλπη χωρις την παραμικρη αντιρρηση.
      Με την τακτικη αυτη το κουκουέ ειχε τη δυνατοτητα
      να ελεγχει απολυτως τα εκλογικα αποτελεσματα
      αναφορικα με τους εκλεγομενους υποψηφιους του!
      Θυμαμαι τους ομηρικους καυγαδες με τα αδερφια
      της γυναικας μου (δυο δικηγοροι, τρεις δημοσιοι
      υπαλληλοι και ενας εκπαιδευτικος) οταν επεμεναν
      φορτικα να πασαρουν και στη δικη μου οικογενεια
      τα σταυρωμενα απο το κομμα ψηφοδελτια
      υποστηριζοντας οτι επροκειτο, ακουσον, ακουσον,
      για καθαρη “δημοκρατικη διαδικασια”.
      Αυτα αναφορικα με τη διαβεβαιωση σου
      οτι οχι μονον εσυ αλλα και τα μελη
      της οικογενειας θα ψηφιζατε τον Καμμενο
      αν εφτιανε δικο του κομμα!
      Ο Παπους

    • mlvzero είπε

      ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΚΟΛΝΤΜΑΝ ΣΑΚΣ
      ΚΑΜΜΕΝΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΚΕΙ
      http://mlvzero.blogspot.com/2011/12/goldman-sachs.html
      ΕΔΩ ΜΕΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΚΟΛΝΤΜΑΝ ΣΑΚΣ

  2. ΣΠΥΡΟΣ Ο ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ είπε

    Πράγματι ήρωικός ό κ.Καμμένος……
    Ηρωικός γιατί είναι μόνος σέ σφηγκοφωλιά,σέ φιδοφωλιά πού απεργάζεται τή καταστροφή τής
    Πατρίδας.
    Αγωνιών καί οργίλος γιά τήν απάθεια τών 299 συναδέλφων του πού τόν ακούνε μέ κρυφά χα-
    μογελάκια καί γνωρίζει ότι στηρίζουν τόν εχθρό.
    Ηρωικός πιστεύοντας καί τήν υστάτην ακόμη στιγμή,ότι μπορεί νά σωθεί ή τιμή τού κυνοβουλίου,
    παρά τό διορισμό γερμανών επιτρόπων,στή θέση τής ανύπαρκτης δημόσιας διοίκησης,στελε-
    χωμένης μέ τά ψηφοθηρικά ρουσφέτια τής ανύπαρκτης βουλής τού ανύπαρκτου πετσάλνικου

    • κωστας τσαμης είπε

      Μαζί σου ρε Σπύρο!!!Εύχομαι και εγώ να φύγει ο Πάνος από αυτο το κόμμα
      που δεν εκφράζει πια κανέναν παρά μόνο τους δανειστές σαν το ΠΑΣΟΚ!!!!!!

      • efst0062 είπε

        Όλοι έχουμε να πούμε να φύγει , αλλά κανένας δεν λέει που να πάει. Το ένα χειρότερο από το άλλο
        Το σύστημα είναι τέτοιο που όποιος φύγει από το μαντρί τον τρώει ο λύκος. Τα έχουν κανονίσει έτσι ώστε να μην υπάρχει αντάρτης.
        Μόνο εμείς θα είχαμε τη δυνατότητα να τα αλάξουμαι
        όλα. Αλλά, Αλλά μόνο για καθιστικές διαμαρτυρίες είμαστε, και τίποτε άλω.

  3. ΒΡΑΧΟΣ είπε

    Φόρτωσε….
    Χο,χο,χο,χο…
    Τα νεύρα είναι υγεία κι αν είναι και Ελληνικά, ιστορία…

  4. Απόστολος είπε

    Μήπως ο Έλληνας…. Πούτιν;

  5. DIMITRIS είπε

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΝΟ!!!

  6. ΘΕΡΑΠΕΥΜΕΝΟ ΤΡΟΛ είπε

    ΠΑΝΟ ΚΑΝΕ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΨΗΦΙΣΩ ΚΑΙ ΓΩ Ο ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ. ΚΑΝΕ ΚΟΜΜΑ ΤΩΡΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.

  7. ΕΛΛΗΝΙΔΑ το λεω και το φωναζω είπε

    Πανο

    φωναζεις μεσα στο κλουβι με ολες τις τρελλες και ανθισμενες τσουκνιδες, αλλα δεν μπορουν να καταλαβουν οτι το δικο τους τομαρι θα ειναι κρεμασμενο!!!
    Γιαυτους εχει σημασια το σημερα και οχι το αυριο, φοβουνται ομως την οργη του κοσμου και τις αντιδρασεις!!!

    • taleapad είπε

      Καλή μου Ἑλληνίδα, ἔχουν ξεσπαθώσει καὶ κινοῦνται ἀντισυνταγματικά, δικτατορικά, γεγονὸς ποὺ σημαίνει ὅτι ἔχουν λάβει τὰ μέτρα τους. Ἄλλωστε δὲν χρειάστηκε νὰ ἀνησυχήσουν γιατὶ ἔχουν φροντίσει ἄλλοι γιὰ τὴν ὁλοκλήρωση αὐτοῦ τοῦ σχεδίου. Νομίζουμε ὅτι μέσα σ᾽αὐτὴ τὴν ἀναταραχὴ μπορεῖ κάποιος νὰ νομοθετήσῃ; Ὄχι βέβαια, οἱ νόμοι εἶναι ὅλοι ἕτοιμοι ἐδῶ καὶ καιρὸ, ἁπλὰ τοὺς παρουσιάζουν τώρα ἢ διάβασε κανεὶς τους τὸ μνημόνιο πρὶν τὸ ψηφίσει.

      Ἡ ὀργὴ τοῦ κόσμου εἶναι τελικὰ αὐτὸ ποὺ ἐπιδιώκουν γιὰ τὴν ἐφαρμογὴ κάτι ἀνἀλογου τοῦ στρατιωτικοῦ νόμου καὶ τῆς τέλειας ὑποδουλώσεως. Μόνο ποὺ δὲν θὰ εἶναι ὁ Ἑλληνικὸς στρατὸς ἢ οἱ χαζόμπατσοι τῶν ΜΑΤ ποὺ ὑπερασπίστηκαν τοὺς προδότες μέχρι τώρα. Ἐπειδὴ τὸ ξέρουν ὅτι ἀκόμη κι αὐτὰ τὰ κοθώνια κάποια στιγμὴ θὰ καταλάβουν τί γίνεται γιατὶ θὰ τοὺς πάρουνε τὰ σπίτια, ἔχουν φροντίσει νὰ φέρουν ἕνα σωρὸ καραφλὰ γομάρια ἀνεγκέφαλους ἀλλοδαποὺς μισθοφόρους μὲ ἐξοπλισμὸ ποὺ πληρώσαμε ἐμεῖς γιὰ νὰ ἀναλάβουν τὴν καταστολὴ καὶ ἐπιβολὴ τῆς δουλείας. Ἀκόμη τὰ ἔξοδά τους ἐμεῖς τὰ πληρώνουμε καὶ αὐτοὶ εἶναι σὲ ἀναμονὴ γιὰ τὴν τελικὴ στιγμὴ.

      Ναὶ αὐτοὶ εἶναι ποὺ περνοῦσαν τὶς ὧρες τους μέσα στὶς σχολὲς τῶν πολεμικῶν τεχνῶν ὀνειρευόμενοι κάποια μέρα νὰ γίνουν σὰν τὸν Bruce Lee καὶ ἐπιτέλους κάποιος βρέθηκε νὰ ἀναγνωρίσῃ τὴν ἀξία τους καὶ νὰ τοὺς πληρώνῃ γιὰ νὰ παίζουν Kung Fu μὲ κακομοίρηδες ποὺ προσπαθοῦν νὰ περισώσουν ὅ,τι ἔχει ἀπομείνει ἀπο τὰ ὄνειρά τους.

      Τώρα μπορεῖς νὰ δῇς πόσο καιρὸ πρὶν καλλιεργοῦσαν καὶ ἔφιαχναν σιγά-σιγὰ τὴν ἀστυνομία τῆς παγκοσμιοποιήσεως ὑπομονετικὰ περιμένοντας αὐτὲς τὶς ἐποχὲς ποὺ οἱ ἴδιοι σχεδίασαν.

      Αὐτοὺς ἔχουν ἀπὸ πίσω τους καὶ δὲν φοβοῦνται καὶ περιμένουν τὴν στιγμὴ ποὺ θὰ ξεσπάσῃ ὁ κόσμος γιὰ νὰ τοῦ φέρουν τὸ τελειωτικὸ χτύπημα. Μακάρι νὰ πλανῶμαι πλάνην οίκτρὰν ἀλλὰ τὰ γεγονότα καὶ ἡ λογική μου μὲ ὁδηγοῦν σ᾽αὐτὰ τὰ συμπεράσματα.

      • σταυρούλα πετρίδου είπε

        Σωστά τα λες!!!
        Υπάρχει βέβαια και ο απρόβλεπτος παράγοντας.
        Να ξεσπάσει ο κόσμος και να κρατάει στα χέρια του ελληνική σημαία.
        Τότε θα καταλάβουν όλοι, ότι είναι αποφασισμένος για όλα, κλείνοντας τον δρόμο στους μισθοφόρους.
        Θ΄αργήσει βέβαια αυτή η μέρα και σίγουρα θα το πιούμε μέχρι τέλους το πικρό ποτήρι.
        Οποιος δεν έχει μυαλό ,έχει πόδια, λένε

  8. Φωτεινη είπε

    ο Πανος Καμμενος,
    λεει αυτα που λενε ολοι οι Ελληνες.
    τα αυτονοητα.
    αλλα που;….

  9. treasurebox είπε

    Πάνο κάνε την προσπάθεια σου έχεις τον τρόπο να ενωθούμε όλοι , όλα τα κόμματα, όλες οι υγιείς δυνάμεις, μάζεψε τους όλους κανείς δεν περισεύει, όλοι μαζί να σώσουμε την πατρίδα…
    προσωπικά σ’ευχαριστώ πολύ που με εξέφρασες στη βουλή..

  10. amvrakia είπε

    Ο μόνος γνήσιος Έλληνας απο τους 300. Να κάνει κόμμα και θα τον ακολουθήσουμε!

  11. antart22 είπε

    Πάνο στο twitter σου ρωτάς: “ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΑ ΣΕ ΟΤΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ” Οφείλω να σου απαντήσω λοιπόν και επειδή περιορίζομαι στους 140 χαρακτήρες, θα σου απαντήσω από εδώ.
    Ναι πιστεύω ότι μίλησες με τα ίδια λόγια που θα μίλαγε ο κάθε (πραγματικός) Έλληνας. Αναμφίβολα δεν παίζεις θέατρο. Απόδειξη τα μαλλιά σου που ασπρίσανε μέσα σε λίγους μήνες και ο κόμπος/κλάμα/πολεμική ιαχή που ανεβαίνει στο λαιμό σου και αλλάζει τον τόνο της φωνής σου. Ναι μας εκφράζεις απόλυτα, τουλάχιστον στο “λεκτικό και πολιτισμένο” επίπεδο. Το τελευταίο επίπεδο – που εύχομαι να μην χρειαστεί να γίνει – είναι να ζωστεί κάποιος εκρηκτικά και να κάνει τη βουλή θερινό σινεμά… Αλλά αυτό δεν αφορά εσένα. Αυτό που σε αφορά, είναι να …μετακομίσεις από το “σπίτι” σου ή να το ξαναχτίσεις απ’ την αρχή… Αυτή είναι η επόμενη μάχη που θα δώσεις και εσύ το ξέρεις καλύτερα από εμένα…
    Να ‘σαι καλά Πάνο. Η Παναγιά μαζί σου σε ότι κι αν αποφασίσεις να κάνεις.
    ΥΓ. Μας θύμισες και τον Πούτιν… Το χτύπημα του χεριού στο έδρανο κλπ.

  12. Zanglos είπε

    Θα ήθελα πολύ να ακούσω κάποιον πολιτικο αναλυτή, να με πει γιατί ο
    k. Καμμένος ΔΕΝ πρέπει να φύγει “ακόμη” από το διεφθαρμένο κόμμα του k. Σαμαρά.

    • Modestus είπε

      Α καλά από αναλύσεις θα σου πουν χίλιες δυο με τα κλασσικά δικολαβικά κόλπα που πιάνουν στους ηλίθιους. Να αγωνιστεί εκ των έσω κλπ κλπ.
      Συγγνώμη για την έκφραση αλλά παπάρια μέντολες, ή είσαι ξεκάθαρος και όχι ήξεις αφ’ ήξεις ή είσαι ακόμα ένας σαλτιμπάγκος της πολιτικής.

      • taleapad είπε

        Δὲν διαφωνῶ ἐπὶ τῆς οὐσίας ἀγαπητὲ Modestus παρὰ μόνον σὲ μία λεπτομέρεια· Ἐπειδῆ προσπαθῶ κι ἐγὼ μὲ τὸν τρόπο μου νὰ μιλήσῳ σὲ κόσμο, νὰ ἐνημερώσῳ κατὰ τὸ δυνατὸν γιατὶ κατὰ κάποιον τρόπο αἰσθάνομαι τὴν ἀνάγκη, βλέπω ὅτι δὲν ἔχω βῆμα. Σὲ πόσους θὰ μπορέσῳ νὰ μιλήσῳ καὶ σὲ πόσους νὰ στείλῳ ἠλεκτρονικὰ μηνύματα; λίγο ὡς πολὺ καὶ αὐτοὶ ποὺ διαθέτουν ὑπολογιστὴ καὶ πρόσβαση στὸ διαδίκτυο εἶναι τὸ 1/3 τοῦ πληθυσμοῦ καὶ μέσες ἄκρες ἔχουν ἀκούσει ἀρκετὰ γιὰ νὰ διαμορφώσουν ἄποψη.
        Ὁ δικὸς μου λόγος θὰ φθάσῃ σὲ 500 ἄτομα καὶ κάμποσοι θὰ τὸν ἀπορρίψουν. Ἂν λοιπὸν εἶχα τὴν εὐκαιρία νὰ εἶμαι ἔστω καὶ μὲ ἕνα πόδι στὴν βουλὴ, θὰ τὸ ἔκανα γιὰ τὸν ἀπλὸ λόγο ὅτι θὰ εἶχα τὴν δυνατότητα νὰ περάσῳ τὸ μήνυμά μου σὲ περισσότερο κόσμο. Φαντάζεσαι πόσο διαφορετικὰ θὰ ἦταν τὰ πράγματα ἂν ὑπῆρχε ἡ δυνατότητα (ὅπως γινόταν τοὐλάχιστον στὴν Ἀρχαῖα Ἑλλάδα), σὲ καταξιωμένους ἐπιστήμονες καὶ ὁμιλητὲς νὰ τοὺς δινόταν ἡ εὐκαιρία νὰ ἀκουστοῦν ἀπὸ τὸ σύνολο τῶν μελλοντικῶν κρινόντων τὸ πολίτευμα; Ἂν εἶχε τὴν δυνατότητα νὰ μιλήσῃ ὁ Δ. καζάκης, ὁ Λαπαβίτσας, ὁ Μαριᾶς καὶ ἕνα σωρὸ ἄλλοι ἀπὸ τὴν βουλὴ δὲν θὰ ὑπῆρχε μεγάλη διαφορά; καὶ ἀκόμη περισσότερο αὐτὸ δὲν θὰ ἦταν κάτι ποὺ θὰ ἐπιθυμοῦσε ὁ κάθε πολίτης διότι πλέον δὲν ὑπάρχει ἀντιπολίτευση;

        Ὅσο γιὰ τὸν ἐνδοιασμό σου προσυπογράφω καὶ εἶμαι παρομοίως ἐπιφυλακτικὸς καὶ σὲ ἐγρήγορση διότι οἱ καιροὶ εἶναι πολὺ περίεργοι καὶ πονηροί. Φαίνεται ὅτι οἱ τρόποι ποὺ ἀντιμετωπίζαμε τὶς καταστάσεις δὲν εἶναι οἱ ἴδιοι καὶ πρέπει νὰ προσαρμοστοῦμε στὸ νέο ἐχθρικὸ περιβάλλον ποὺ μᾶς ἔρριξαν χωρὶς τὴν θέλησή μας.

      • Φαίη είπε

        Taleapad,

        υπάρχουν πολλοί που έχουν ακούσει, που συμφωνούν κιόλας αλλά φοβούνται να ξεσηκωθούν βλέποντας ότι ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ τίποτα δεν κινείται.

        Το παστοκικό κατεστημένο τους έχει υπό καταστολή. Είναι αυτοί που δεν θα πάνε σε ένα ξενυχτάδικο ή μια καφετέρια αν δεν έχει κόσμο. Θα μου πεις, τί τους θέλουμε αυτούς τους άχρηστους; θα σου πω πως είναι απαραίτητοι για να γίνουμε πολλοί. Λίγο να ξεθαρέψουν θέλουν και να πιστέψουν ότι ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ. Κανείς δεν περισσεύει σ’αυτόν τον αγώνα αρκεί να είναι πατριώτης.

        Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου. Ο Πάνος Καμμένος ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΟΦΕΙΛΕΙ να κάνει την επόμενη κίνηση. ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ.

      • Zanglos είπε

        Φαιη και Taleapad, είναι θέμα στρατηγικής, δίκιο εκ των υστερων
        έχει ο νικητής, αλλα, όταν είσαι στριμωγμένος και με μη επίθεση
        κινδυνεύεις έτσι και αλλιώς να χάσεις τα πάντα, τότε επιτίθεσαι.
        Ο k. Καμμένος πρέπει να φορέσει την χρυσή πανοπλία του και να μπει μπροστάρης στην μάχη.

      • taleapad είπε

        Συμφωνῶ φίλοι μου καὶ συμμερίζομαι τὴν ἀνυπομονησία σας ποὺ περιλαμβάνει κι ἐμένα. Ἐδῶ θέλω νὰ τὸ βλέπῳ ὅπως τὴν ἀνυπομονησία τοῦ ἐκπαιδευόμενου ποὺ θέλει νὰ βάλῃ σὲ πράξη αὐτὰ ποὺ ἔμαθε ἀλλὰ μοιραῖα τοῦ λείπει ἡ ἐμπειρία κι ἐμεῖς ἀνήκουμε σὲ αὐτὴ τὴν μερίδα ἀνθρώπων. Ὁ ἐκπαιδευτής, ὁ δάσκαλος κατανοεῖ τὴν ἀνάγκη τοῦ ἐκπαιδευομένου γιὰ δράση ἀλλὰ θὰ κινηθῇ ὅταν ὁ χρόνος εἶναι κατάλληλος.
        Γιὰ νὰ μὴν παρεξηγοῦμαι δὲν ἔχω τὴν παραμικρὴ ἰδέα ἀπὸ πολιτικ῀ες κινήσεις καὶ τρόπους δράσεως, γρ´φω μόνο ὅ,τι παράγει ὁ ἐγκέφαλός μου στὴν προσπάθεια ἐκλογικεύσεως τῆς στάσεως ποὺ ἀκολουθεῖ ὁ βουλευτής. Πιθανῶς νὰ γνωρίζει κάτι ἢ νὰ περιμένῃ τὰ δικά του δείγματα βάσει τῆς ἐμπειρίας του, ἂν θέλεται ἀκόμη γιὰ περισσότερη σιγουριὰ νὰ ἐξασφαλίσῃ κάποιο ποσοστὸ ποὺ θὰ μπορέσῃ νὰ τὸν στηρίσῃ καὶ νὰ μὴν χαθῇ στὴν χλεύη τῶν ἀντιπάλων του. Σχόλια ὅπως κάποιο ποὺ διάβασα:«…ἐγὼ καὶ ὅλη μου ἡ οἰκογένεια θὰ τὸν ψηφίζαμε..» ἢ «…θὰ τὸν ψήφιζε ὅλη ἡ Ἑλλάδα… ὅπως καταλαβαίνετε δὲν μποροῦν νὰ ἀποτελέσουν ἐχέγγυο γιὰ μία πολιτικὴ κίνηση τέτοιου μεγέθους.

        Νὰ μὴν ξεχνᾶμε καὶ ἄλλους δὺο παράγοντες ποὺ παίζουν πολὺ σημαντικὸ ῥόλο σὲ μία τέτοια κίνηση:
        1. Τὸ ποσοστὸ 17-20% τῶν φίλων (βολεμένων καὶ μὲ ὑποσχέσεις) πασοκικῶν κατοίκων τῆς Ἑλλάδος
        2. τὸ ἀπίστευτο ποσοστὸ τῶν 5.800.000 μεταναστῶν ποὺ ἐπιμελῶς ἀποκρύπτεται ἀπὸ ὅλες τὶς ἀντιμαχόμενες παρατάξεις συμπεριλαμβανομένων καὶ τῶν χαμαιρπῶν δημοσιογράφων.
        3. Τὸ ποσοστὸ τῶν ὑγιῶν ψηφοφόρων ποὺ ἀναγκάστηκαν νὰ ἐκπατριστοῦν γιὰ νὰ μὴν χάσουν ὅ,τι ἀπέκτησαν τὰ τελευταία 30 χρόνια,
        4. Τὸ ποσοστὸ τῶν Ἑλλήνων ποὺ δὲν ψηφίζουν λόγῳ ἠλικίας, νοοτροπίας, ἀγανακτήσεως, ἀμάθειας καὶ ἕνα σωρὸ ἄλλων λόγων καὶ τέλος,
        5 Τὸ ποσοστὸ τῶν ἀνοήτων ποὺ δυστυχῶς συμπεριλαμβάνονται στὴν Ἑλληνικὴ ἐπικράτεια καὶ διαθέτουν περιουσία, ἐργασία, διαβατήριο, χρήματα, ἀλλὰ ὁ θεὸς δὲν τοὺς προίκισε μὲ κριτικὴ σκέψη.

        Ὅλα αὐτὰ ἀδυνατίζουν κατὰ πολὺ τοὺς ὑποστηρικτὲς ἑνὸς «κόμματος» ἂν θέλετε μιᾶς παρατάξεως στὴν ὁποία ἔρχεται ἀντιμέτωπη ἄθελά της καὶ μία ἀκόμη μεγάλη μερίδα ἀνθρώπων ἀπὸ παρατάξεις ποὺ θὰ δημιουργηθοῦν καλοπροαίρετα καὶ μὲ ἀποκλειστικὸ σκοπὸ τὴν σωτηρία τῆς χώρας.

        Νομίζω εἶχα ἀναφέρει ἄλλη μία φορὰ σὲ αὐτὸν τὸν χῶρο τὴν ἐνάγκη συνεργασίας τῶν ἀναδυομένων ἡγετικῶν στελεχῶν ἀπὸ ὅλες τὶς κοινωνικὲς διαστρωματώσεις ποὺ μοιραία ἀναφύονται σὲ περιόδους κρίσεων σὲ μία παράταξη μὲ τοὺς βασικοὺς ἀρχικοὺς στόχους σὰν ἐκκίνηση καὶ ὄχι νὰ διασπασθῇ τὸ σύνολο τῶν «μελλοντικῶν ψηφοφόρων» (ἂν αὐτὸ πραγματοποιηθῇ), ἀπὸ παρατάξεις μὲ τὸ ἴδιο κίνητρο καὶ σκοπό.

        Ἂν ὑπολογίσετε τοὺς ἀριθμοὺς θὰ δῆτε ὅτι εἶναι πολὺ περιωρισμένοι καὶ ὁριακοὶ γιὰ νὰ ἐγγυηθοῦν κίνηση σὲ ἐπίπεδο χώρας.

        Ἔτσι βλέπω τὰ πράγματα καὶ εἶμαι σὲ ἀναμονὴ φροντίζοντας νὰ ἐνημερώνω ὅσους περισσότερους μπορῶ γιατὶ ὅπως θὰ ἔχετε διαπιστώσει κι ἐσεῖς ὑπάρχουν ἄνθρωποι, δυνάμει ψηφοφόροι ποὺ νομίζουν ὅτι τοὺς πύργους στὴν Νέα Ὑόρκη τοὺς ἔρριξε ἕνας παππούλης μὲ γενειάδα μέσα ἀπὸ μία σπηλιὰ στὸ Ἀφγανιστάν μὲ συνεννόηση ἀπὸ τὸ κινητό του.

      • Ο Παπους είπε

        @ Taleapad
        Απο που προκυπτει το εκπληκτικο νουμερο
        για 5.800.000 λαθρομεταναστες που αναφερεις?
        Πριν δυο τρια χρονια ανωτατος αξιωματικος
        της ΕΛ.ΑΣ μου ειχε πει, απαντωντας σε σχετικο
        ερωτημα μου, οτι συμφωνα με τα στοιχεια
        της αστυνομιας οι λαθρο ηταν (τοτε) 3,5 εκατ.
        δηλαδη αυτα τα χρονια στοιβαχτηκαν
        στη χωρα αλλα 2,3 εκατ. λαθρομεταναστες,
        πραγμα που σημαινει οτι η χωρα
        εχει ηδη καταληφθει απο ανεξελεγκτες ορδες.
        Αν περπατησεις στις οδους Πατησιων και Αχαρνων
        απο την αρχη ως το τερμα βλεπεις μονον φατσες
        ξενων (Αφρικανων, Μεσανατολιτων και Ασιατων)!
        Ο Παπους

      • taleapad είπε

        Καλέ μου παπποῦ, πολὺ σωστὰ τὸ ἀναφέρεις ὅτι πρὶν 2-3 χρόνια τόσοι ἦταν, ἀλλὰ ἂν θυμᾶσαι τότε μιλοῦσαν γιὰ 600.000 στὰ Μέσα Μαζικῆς Ἐξαθλίωσης, ἀργότερα ὁ Ῥαγκούσης καὶ οἱ ὑπόλοιποι ἀνέφεραν ὅτι στὶς ἐκλογὲς θὰ ψηφίσουν καὶ 1.000.000 ἀλλοδαποὶ. Ὁ ἀριθμὸς τὸτε ἔφθανε κατὰ τὰ ψευδῆ λεγόμενά τους στὸ 1 ἐως 1 1/2 ἑκατομμύριοἀλλὰ ἦταν περίπου 3.500,000- 4.500.000

        http://ygro-pyr.blogspot.com/2009/11/blog-post_18.html

        Παραθέτω ἐπίσης σχόλιο ποὺ ἀνακινεῖ παρόμοιες ὑποψίες:

        «…….Περιμένετε νὰ βγάλῃ ἡ ἀπογραφή ἀληθεῖς ἀριθμούς; Καλάααααα… Νὰ περιμένετε…
        Πρὸ ἀπογραφῆς πάντως, βάσει χοντρομπακάλικων ὑπολογισιμῶν τῆς Νταράλα-Σαραγκούση, ἦταν 1-1,5 ἐκατομμύρια. Μετὰ ἀπογραφῆς πόσοι θὰ περιμέναμε νὰ εἶναι; 2 ἢ 3 ἢ 4 ἢ 5 ἢ 6;
        Σᾶς πληροφορῶ πὼς ὅσοι ἦταν, τόσοι καὶ θὰ εἶναι!!!
        Φαντάζεστε αὔριο τὸ πρωΐ νὰ βγῇ ὁ Σαραγκούσης καὶ νὰ πῇ, (λέμε τώρα) πὼς ἔχουμε 7 ἑκατομμύρια ΛΑΘΡΟεποίκους; Πῶς θὰ αἰσθανθοῦν οἱ ἰθαγενεῖς; Δὲν θὰ αἰσθανθοῦν ὡς Ἰνδιάνοι πρὸς ἀφανισμό; Δὲν θὰ αἰσθανθοῦν ὡς κάποιοι ποὺ ἔχουν πεθάνει ἀλλὰ ξέχασαν νὰ τοὺς τὸ ποῦνε; Δὲν θὰ σηκωθοῦν ὅλοι νὰ πιάσουν στὶς σφαλιᾶρες τὸν κάθε Σαραγκούση;….».

        http://filonohpontou.wordpress.com/2011/05/19/posoieinai/

        Πληροφορίες ἐπίσης ἀνέφεραν ὅτι καθημερινὰ ὑπολογίζεται ὅτι 600 – 650 λαθραίοι μετανάστες εἰσέρχονται στὴν χώρα (τότε ἦταν ἡ ἐποχὴ μὲ τὰ κρουασὰν στὰ νησιά. Ἐν συνεχείᾳ ὑπῆρξαν δημοσιεύματα γιὰ ἀμοιβὲς 70,00 € ἀνὰ κεφαλὴ μετανάστη ποὺ εἰσέπρατε ἡ κυβέρνηση γιὰ τὴν ὁλοκλήρωση τοῦ σχεδίου τῆς ἐπικοίσεως, ἐλέχθη ὅτι ἦταν κεφάλαια ἀπὸ τὰ Ἐμιρὰτα καὶ πλῆθος παρομοίων δημοσιευμάτων. Αὐτὰ ὑπάρχουν σὲ δημοσιεύματα καὶ ἁπλὰ τὰ ἀναφέρω γιὰ νὰ θυμίσῳ τῖς καταστάσεις.

        Ἀκολούθως:

        5.800.000 ΛΑΘΡΑΙΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

        Σχόλιο ὑστερόγραφο:

        «….Φιλονόη.
        Υ.Γ.1. Δὲν μᾶς ἐξηγεῖ ὅμως κάποιος (ὁποιοσδήποτε, δὲν ἔχουμε προτιμήσεις) πῶς γίνεται, κυρίως σὲ κάποια νησιά μας, νὰ ἔχουμε 120 κατοίκους σὲ ἕνα χωριό καὶ 360 ΛΑΘΡΟεποίκους; Πῶς ζοῦν; Πῶς βιοπορίζονται; Καὶ νὰ ἦταν μόνον τὰ νησιά μας…
        Υ.Γ.2. Πολύ θὰ ἤθελα νὰ μάθω τελικῶς ἐὰν θὰ «γίνουν» περισσότεροι ἀπὸ 1,5 ἑκατομμύριοι οἰ «νεοέλληνες»!!! Κάτι μοῦ λέει πὼς τὰ 4 ἢ 5 ἢ 6 ἑκατομμύρια (τῆς ἐπισήμου καταγραφῆς-διότι ὑπάρχει καί μή καταγεγραφέν τμῆμα τους), θὰ «ἀναβαπτισθοῦν» σὲ …..μόλις 1,5…»

        http://www.eglimatikotita.gr/2011/05/blog-post_3680.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+http%2Feglimatikotitablogspotcom+%28%CE%95%CE%93%CE%9A%CE%9B%CE%97%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A4%CE%97%CE%A4%CE%91%29

        Ὁ ἀριθμὸς ὑποθέτω ὅτι εἶναι οὐσιαστικὰ ἄγνωστος ἀλλὰ κάπου πρέπει νὰ ἀρχίζῃ ὁ κόσμος νὰ ἀντιλαμβάνεται τοὐλάχιστον τὴν τάξη μεγέθους καὶ νὰ τὴν συγκρίνῃ μὲ τὴν διάρθρωση τοῦ δικοῦ μας πληθυσμοῦ. Ἀρκεῖ νὰ συνειδητοποιήσουμε ὅτι τὸ δυναμικὸ τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ εἶναι πολὺ μικρὸ καὶ οἱ δυνάμει μαχηταὶ εἶναι πνιγμένοι σὲ προβλήματα ἐπιβιώσεως, ἐνῷ οἱ νέοι ἔχουν φύγει ἀναζητῶντας τὴν τύχη τους σὲ ξένες χῶρες. Ἡ Ἑλλὰς ἔχει ἀπογυμνωθεῖ ἀπὸ τὰ νιᾶτα καὶ ὁ δούρειος ἵππος ἔχει ἀδειάσει ἤδη τὸ φορτίο του μέσα στὴν χώρα.

        Ὅλοι αὐτοὶ δὲν ἀσχολοῦνται μὲ κομματικὲς ἀντιπαραθέσεις· γι᾽αὐτοὺς ἕνα ἁπλὸ κάλεσμα τοῦ μουφτῆ (θρησκευτικοῦ τους ἡγέτη) θὰ τοὺς βρῆ ἑνωμένους καὶ ἱκανοὺς γιὰ κατάληψη τῆς χώρας ἐκ τῶν ἔσω. Τί συζητᾶμε τώρα.. εἶναι ἤδη ἐδῶ.

        Ἂς τὸ συνειδητοποιήσουν ὅλοι ὅσοι τοὺς περιθάλπτουν, τοὺς νοικιάζουν τὰ σπίτια τους καὶ τοὺς προσφέρουν ἐργασία καὶ αὐτοὶ οἱ ἐμετικοὶ νεοφιλελεύθεροι τοῦ γλυκοῦ νεροῦ ποὺ εἶναι ὑπέρμαχοι τῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων ποὺ τοὺς διέταξαν νὰ σἐβονται τὰ ἀχρεῖα κανάλια τῆς τηλεοράσεως

      • OMOGENIS/PATRIOTIS είπε

        Ζανγκλέ από πότε σε πήρε ο πόνος εσένα και τους άλλους
        γραφικούς Πασόκους εδώ μέσα για τα της ΝΔ ;;;
        Πιέζετε και προσπαθείτε να χειραγωγησετε έναν πολιτικό
        του εκτοπίσματος Καμμένου!!!!
        Ο Καμμένος ξέρει πως και πότε θα ενεργήση, βγήκατε όλοι
        από τις τρύπες σας και γινεσθε Βασιλικωτεροι του Βασιλέως!!!
        Αφήστε τον άνθρωπο να κάνη τις επιλογές του!!!·
        Κάποιοι από εσάς προσπαθείτε να τον κάψετε παρά να τον στηρίξετε!!!
        Οι Πασόκοι έχουν την ανίατη αρρώστεια να ψηφίζουν πάντα την
        καταστροφή της Πατρίδος μας!!!
        Πάνο μη μασάς , κάνε αυτό που λέει η συνείδηση σου!!!

    • Φωτεινή είπε

      Ἀλήθεια, στό ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟ ΠΑΣΟΚΙΣΤΑΝ ποιός “ἀδιάφθορος” θά ἡγηθῆ τοῦ ἀποκόμματος στίς ἐκλογές;;

      • Zanglos είπε

        Έχει σημασία?

      • Ρε συ Ζάγκλο, μια χαρά λες τόσα πράγματα, πέταξε στα σκουπίδια το Ναζισμό και είσαι σωστός σε πολλά άλλα. Δεν έχουμε ανάγκη γερμανοθεωρίες και ρατσισμούς, είμαστε Έλληνες. Εσύ μπορείς να φτιάξεις μια καλύτερη θεωρία από αυτούς.

      • Zanglos είπε

        Φιλε Γιώργο, αυτό ακριβώς σκέφτομαι και εγώ για σένα!
        Απέρριψε την κομμουνιστική σου θεωρεία, ρίξε στην
        λήθη τον ΒΠΠ Και θα είσαι μέσα στους πρώτους!

        Για μένα η αλήθεια του Εθνικού Σοσιαλισμού με δυο λόγια έχει ως εξής:
        Εμπνεύσθηκε και επεβλήθη στην πράξη με φανταστικά αποτελέσματα σε μικρό χρόνο
        από τον Αδόλφο, αλλά οι εβραίοι βλέποντας ότι σε αυτό το πανανθρώπινο σύστημα
        δεν μπορούν να απομυζούν όπως πάντα έκαναν, ανάγκασαν την Γερμανία σε πόλεμο.
        Καθώς έχασε τον πόλεμο η Γερμανία ενάντια στην σιωνιστική προπαγάνδα, όπως περίπου έχασε
        και ο Ελληνισμός στο ψέμα του ιουδαιοχριστιανισμού, απαγορεύθηκε διά νόμου αυτό το πολίτευμα!
        Εθνικός Κοινωνισμός! Που βρίσκεις το λάθος και γιατί το συγχέεις με την Γερμανία?
        Δηλαδή εσύ που είσαι κομμουνιστής να σε πω ότι είσαι υπέρ του Στάλιν?

        Όχι φιλε μου, έχεις λάθος, ο Εθνικός Σοσιαλισμός, η’ η Χρυσή Αυγή στην Ελλάδα είναι το
        υγειές σώμα που δίνει την μάχη του για την πατρίδα μας και για μια δικαια κοινωνία.

        Μη μου πεις για τα δεινα του πολεμου, στον πόλεμο σκοτώνουν,
        πες μου για πριν τον πόλεμο στην Γερμανία του Αδόλφου!

      • Πατρικιος είπε

        Γιωργο!
        Εσυ παιρνεις συνεντευξη απ την κυρια;

      • Ζάγκλο, δεν είμαι κομμουνιστής αλλά συμπαθώ τους κομμουνιστές πατριώτες. Γνωρίζω την ιστορία διαφορετικά, και έχω άλλα υπόψη μου από αυτά που γνωρίζεις εσύ. Πιστεύω ότι για τους Εβραίους δεν είναι όλη η αλήθεια που έχεις μάθει. Δεν ανάγκασαν οι Εβραίοι τη Γερμανία σε πόλεμο, η Γερμανία ετοιμάζονταν για πόλεμο από μόνη της. Τα προβλήματα ανάμεσα σε κάποιους Γερμανούς και κάποιους Εβραίους ξεκινούν το 1919, όταν έγινε ένοπλη επανάσταση αρκετών Εβραίων μέσα στη Γερμανία για τη διάσπασή της, και την ίδρυση της Σοβιετικής Δημοκρατίας της Βαυαρίας. Η επανάσταση εκείνη στην οποία συμμετείχαν και Γερμανοί απέτυχε, αλλά έδωσε τροφή στον αντισημιτισμό στη Γερμανία. Δεν είναι οι Εβραίοι πίσω από τον Β πόλεμο, αλλά οι ίδιοι οι Γερμανοί, στηριζόμενοι και από αρκετούς άλλους. Μην αφήνεις τους Γερμανούς να λένε τη δική τους ιστορία, δεν είναι όλα όπως τα λέει ο Ναζισμός. Ο σοσιαλισμός σαν κίνημα κοινωνικής δικαιοσύνης δεν είναι Ναζιστικό προϊόν. Πολλοί Εβραίοι και άλλοι έδωσαν τη ζωή τους και αγωνίστηκαν για μια δίκαιη κοινωνία πολύ πριν την εμφάνιση του Ναζισμού, αλλά και μετά. Τέλος πάντων, σας έχουν κάνει πλύση εγκεφάλου με τους Εβραίους. Είναι η εύκολη λύση να λες ότι για όλα φταίει κάποιος, είναι όμως έγκλημα να πληρώνουν αθώοι άνθρωποι, Εβραίοι και μη, τη Ναζιστική μανία.

      • Ζάγκλε, πιστεύω στο διάλογο. Έχουμε βριστεί αρκετές φορές και με τις ύβρεις δεν βγαίνει τίποτα. Είμαι λυπημένος που ένα σωρό άνθρωποι που θέλουν να κάνουν καλό έχουν εξαπατηθεί από ακραίες ιδεολογίες, και στο τέλος κάνουν κακό. Αν θέλεις βγες σε κάποια ανάρτηση στο ohifront.wordpress.com και εκεί θα μπορώ να κάνω διάλογο επι μακρόν, διότι είμαι ένας από αυτούς που φτιάχνουν αυτό το νέο ιστολόγιο και θα το βλέπω πολύ συχνά. Εδώ και σε άλλα ιστολόγια χάνω τις αναρτήσεις και ψάχνομαι. Πιστεύω ότι σε έχουν εξαπατήσει κάποιοι. Η ιστορία δεν είναι έτσι όπως την μάθαμε. Μας έχουν εξαπατήσει όλους σχεδόν σε πολλά σοβαρά σημεία. Σε παρακαλώ, πες ότι είσαι κατά της τιμωρίας αθώων ανθρώπων, όποιοι και αν είναι αυτοί, και ότι δεν είσαι υπέρ της συλλογικής ευθύνης ενός λαού για κάτι λάθος το οποίο ίσως να έπραξαν κάποιοι από το λαό αυτό. Πολλοί Γερμανοί σήμερα λένε για εμάς τα ίδια που έλεγαν για τους Εβραίους το 1939. Θα μας κάνουν σαπούνι Ζάγκλε, όμως η αλήθεια είναι ότι αυτοί ξετίναξαν την οικονομία μας, αυτοί μας διέλυσαν, αυτοί πληρώνουν τα λαμόγια να μας κυβερνούν. Βλέπεις Ζάγκλε οι Γερμανοί; Και σε κλέβουν, και σε δέρνουν, και σου λένε ότι εσύ φτες για ότι έπαθες.

  13. oefialtissou είπε

    Κ. Καμμενο το αφτι των μασονων δεν ιδρωνει…

  14. Enzo είπε

    Φαίνεται να Ξεκινά το αντιμνημονιακο μέτωπο απο Τσίπρα . Σιγά σιγά καταλήγουν όλοι εκει .
    Πανο πήγαινε και εσύ εκει να βοηθήσεις .
    Εκει θα είναι η τελευταία άμυνα του έθνους .
    Δεξιοί αριστεροί όλοι μαζι .
    Αφήστε τα κόμματα και τις ιδεολογίες .
    Πάνω απο όλα η πατρίδα

    • Φωτεινη είπε

      και οι ελληνοποιημενοι ελληνες;
      μαζι κι αυτοι,η ψηφιζουν παραδοσιακα πασοκ;

      • Zanglos είπε

        @ 14 Enzo
        ”..η τελευταία άμυνα του έθνους..”
        Χμμ… ίσως να έχεις και δίκιο! Γιατί μετά από το σύρριζα δεν θα υπάρχει Ελλάδα,
        αλλά μια χάβρα ασιατών, αφρικανών, μογγόλων κλπ βοθρόκοσμο.

      • akelas είπε

        -Εγώ πάλι γιατί εἰμαι ἐπιφυλακτικός;…Ναί μέν στό παρελθόν ὐπήρξαν πολλοί ἐλληνοποιημένοι πού ἐδωσαν καί τήν ζωή τουςγι’αὐτή τήν χώρα, ὐπήρξαν ὀμως κἰ ἀλλοι πού κοίταξαν πώς θά πουτίσουν ἀπό τήν
        “ελληνοποιησή” τους καί δυστυχώς ἠταν ἠ πλειοψηφία.
        -Καἰ τώρα ἐρχομαι σ’ αὐτό τό παλληκάρι πού ἀκούει στό ὀνομα Πάνος Καμμένος
        …Σέ μιά ἐποχή που ἠ διαστροφή, εννοιών, λέξεων, καταστάσεων, ἐχει γίνει καθημερινότητα ,καί γιά σέ άποκαλούν “ἀντρα”πρέπει νά ἐχεις πολλά λεφτά(ἀσχετα μέ τό πώς τ’ἀπέκτησες), νά ἐχεις πολλές γκόμενες ἀσχετα ἀν έρχονται μαζί σου γιά τό βρώμικο χρήμα σου(ἀρα εἰναι κι’αυτἐς βρωμιάρες),ὀταν ἠ ανδρεία σου σταματἀει ὀταν σού κουνίσουν λίγο τό δάκτυλο, ὀταν ἠ συνέπεια λόγων καί ἐργων σου,είναι αὐτή μιάς ξεφωνημένης “ἀδελφής”,τότε μποτείς νά είσαι ότι δήποτε ἀλλο ἐκτός ἀπό ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ.

    • dyspistos είπε

      Πάνω απ΄όλα οι…οικονομικοί μετανάστες -τρομάρα του- Enzo, μου φάνηκε πως θάγραφες, αλλά τα μπουρδούκλωσες. Τελευταία άμυνα του Εθνους με μαυρούλες παρέα, με πρεζόνια και ανταρσύες;
      Αφήστε τα κόμματα και τις ιδεολογίες; Και να πιάσουν τον μπάφο και τις έγχρωμες της Αριστοτέλους;
      Ντροπή, τουλάχιστον.

      • Enzo είπε

        Παλιά στα γιαννενα ήταν αυτα .
        Ακόμα σε αυτα είστε εσείς ;

      • Φωτεινη είπε

        παραπληροφορηση, εντζο.
        υπαρχουν και καινουργια και δεν προβαλλονται απ τον τυπο;

      • Enzo είπε

        Θα ξεκαθαρίσει το τοπίο.

      • Enzo είπε

        Ήδη είπε ότι θέλει και την λαϊκή δεξια μαζι του.
        Βλέπεις κανένα άλλο αντιμνημονιακο μπλοκ να δημιουργείται ;
        Καλα κάνει

      • Φωτεινη είπε

        βρε εντζο, οτι την θελει, την θελει.
        αυτο ελειπε να μην την ηθελε.
        το θεμα ειναι τι εχει σκοπο να κανει για να την περει.
        αυτο εγω ρωταω.

      • Enzo είπε

        και ο ΠΚ εκανε ανοιγμα σε ολες τις αντιμνημονιακες δυναμεις.
        Φωτεινη, εκει θα παει το πραμα στο τελος.
        εκει θα χωριστουμε, σε μνημονιακους δουλους και αντιμνημονιακους ελευθερους.
        οποιος θελει ερχεται, τωρα για τις μαυρουλες για τους οικονομικους μεταναστες και λοιπες τριχες ας μεινετε εκει εσεις με αυτους.

      • Φωτεινη είπε

        συμφωνω εντζο.
        η ενσταση μου ειναι μηπως οι «αντιμνημονιακοι ελευθεροι»
        ειναι σαν το «πασοκ στην κυβερνηση,ο λαγος στην εξουσια».

      • Κόριννα είπε

        Enzo,
        οἰκονομικοὺς μετανάστες καὶ λοιπές τρίχες;

        ὥστε οἰκονομικούς τοὺς βαπτίζεις τώρα τοὺς φονιάδες ἐποίκους;
        Καὶ τρίχες κιόλας;

        Ξαναπέστο μας ὅταν θὰ ἔχουν ἀφήσει τὸ σπίτι σου ἄδειο,ἐσένα δαρμένο καί τὴν γυναῖκα σου νὰ μὴν πῶ σέ τὶ κατάστασι.

        Καὶ νόμιζα πώς εἶχες μυαλό.

      • Enzo είπε

        Κοριννα αλλάζει στάση και σε αυτα , γιαυτο έκανε άνοιγμα και στην λαϊκή δεξια .
        Εννοείται ότι και σε αυτα τα ζητήματα όπως οι λαθρομετανάστες θα πρέπει να βρεθεί ακραία λύση . Π.χ διωξιμο όλοι τους απο την Ελλάδα και κλειστό νούμερο απο εδω και πέρα, πλαφόν!

  15. thessalonikios είπε

    http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2491.aspx

  16. oefialtissou είπε

    φτασαμε απο τους 300 βολευτες 1 μονον 1 να εχει 300 κιλα φρυδια και να εκπροσωπει μια ολοκληρη χωρα.αλλα ειναι και ο μονος που αν ποτε το αποφασισει να κατεβει ανεξαρτητος θα εχει μια ολοκληρη χωρα μαζι του.

  17. taleapad είπε

    Ἀπὸ τοὺς 299 δὲν βρίσκεται οὔτε ἕνας;

    Μόνο 30 χρειάζονταν νὰ σταματήσουν τὴν λαίλαπα μὲ μία ἁπλὴ ὑπογραφή. Δὲν βρέθηκαν. Ἀποδεικνύουν καθημερινὰ τὴν ὑποκρισία, τὰ ψεύτικα λόγια τους καὶ λουφάζουν σὰν τὰ φίδια τὰ φαρμακερὰ μέσα στοὺς θλιβεροὺς τίτλους τους δίχως ἴχνος ντροπῆς καὶ ἀξιοπρέπειας.

    Εἰρωνεύονται τὴν ἀμάθεια τοῦ κόσμου λέγοντας ὅτι τὸ κάνουν γιὰ τὸ καλό τῆς Ἑλλάδος οἱ αἰσχροὶ ψεῦτες καὶ ἔχουν ὑιοθετήσει τὴν στάση τοῦ εἰδεχθοῦς καὶ γλειώδους Herman Van Rompuy μὲ τὸ χαμόγελο τῆς χαιρεκακίας, τοῦ ἁρπακτικοῦ ποὺ ἔχει τραυματίσει θανάσιμα τὸ θῦμαα του καὶ μόνο ἀπομένει ἡ ἀπόλαυση νὰ τὸ βλέπῃ νὰ ξεψυχάῃ.

    Νομοθετοῦν ἀκατάσχετα τὴν διάλυση τῆς χώρας καὶ δημιουργοῦν ἐδῶ τὸ ὑπόβαθρο τῆς παγκοσμιοποιήσεως ποὺ ἐπελέγη νὰ εἶναι ἡ πατρίδα μας γιὰ νὰ θριαμβεύσουν πάνω στὸ Ἑλληνικὸ καὶ φιλελεύθερο πνεῦμα ποὺ τοὺς ἔβγαλε ἀπὸ τοὺς λάκκους τῆς κτηνώδους καταστάσεως καὶ τῆς ἀμάθειας. Τώρα κομπάζουν τὴν ἐπιτυχία τους.

    Οἱ κρίσεις ἀναδεικνύουν τοὺς λαϊκοὺς ἡγέτες, ξεχωρίζουν τὴν βρωμιὰ καὶ τὴν σκουριὰ ὅπως τὸ ῥευστὸ καυτὸ μέταλλο στὸ χυτήριο. Οἱ 299 ἀνήκουν ἐκεῖ.

    Καιρὸς πιὰ νὰ καταλάβουν πλέον καὶ οἱ ἀνόητοι τὸν ἐμπαιγμὸ τῶν ἀρχηγῶν τῶν κομμάτων καὶ τοῦ βρωμεροῦ συρφετοῦ τῶν δοσίλογων βουλευτῶν τους.

    Ἆγε δὴ χαίρων Παναγιώτη Καμμένε, χώρει καὶ σῶζε πόλιν τὴν ἡμετέραν γνώμαις ἀγαθαῖς, καὶ παίδευσον τοὺς ἀνοήτους· πολλοὶ δ᾽είσίν…

    • σταυρούλα πετρίδου είπε

      Taleapad είσαι πάρα πολύ σωστός, διαφωνώ όμως μαζί σου στο ότι δεν γνωρίζεις από πολιτική ,όπως αναφέρεις πιο πάνω.

      • taleapad είπε

        Εὐγενική μου φίλη ἐκλαμβάνω μὲ χαρὰ τὸ σχόλιό σου, πλὴν ὅμως, οἱ ἱστορικὲς, πολιτικὲς καὶ ἀκαδημαϊκὲς μου γνώσεις εἶναι οὐσιαστικὰ ἀνύπαρκτες, δὲν κατάφερα νὰ σπουδάσῳ.

        Αὐτὰ ποὺ γράφω προέρχονται ἀπὸ πληροφόρηση μέσῳ τοῦ διαδικτύου (μὲ τὸ ὁποῖο δὲν ἔχω καὶ ἰδιαίτερη εὐχέρια λόγῳ περιωρισμένων γνώσεων στὸ ἀντικείμενο) καὶ τυχὸν ἀκουσμάτων ἀπὸ τοὺς γύρω μου, δίχως νὰ ἀναφέρῳ ὅτι ἡ πολιτικὴ μοῦ ἦταν ἀπεχθὴς καὶ μόνο στὸ ἄκουσμά της ἀπὸ παιδικῆς ἠλικίας.

        Τὸ ἐνδιαφέρον μου θὰ ἔλεγα ὅτι προσανατολίζεται στὴν συμπεριφορά καὶ ἐνέργειες τῶν ἀνθρώπων ἐξ αἰτίας τῶν ἐξωγενῶν παραγόντων (ὅπως διαμορφώνονται τελευταία μὲ τὶς δυσμενεῖς πολιτικὲς ἐξελίξεις), σὲ συνδυασμὸ μὲ τὸ μεγαλύτερο ἀγαθὸ καὶ κίνητρο τῆς ὑπάρξεώς μου (τὸ ἀνακάλυψα κάπως ἀργὰ), τὴν δικαιοσύνη καὶ κατὰ συνέπειαν τὴν ἀποστροφὴ στὸ ψεῦδος καὶ τὴν παραπλάνηση ποὺ ὁδηγοῦν στὴν ἀπώλεια τῆς ἐλευθερίας· ἀγαθοῦ ποὺ δικαιωματικὰ ἀνήκει σὲ κάθε ἀνθρώπινη ὕπαρξη.

        Αὐτὸ θεωρῶ ὅτι εἶναι τὸ ἀπαραίτητο συστατικὸ τῆς πνευματικῆς του ἀνελίξεως καὶ συνεπαγόμενο τὴν ἐκφορὰ τῆς ἀπαντήσεως στὸν λόγο τῆς ὑπάρξεώς του, ἆρα καὶ ὑπὸ τὴν εὐρεῖα ἔννοια θεωρούμενο, τὸ μυστικὸ τῆς ζωῆς.

        Οἱ λόγοι ποὺ καθυστέρησαν τὴν ἀναγνώριση τῶν ἀξιῶν στὴν ζωή μου δὲν διαφέρει ἀπὸ αὐτοὺς τοῦ συνόλου καὶ περιλαμβάνει τὸν τρόπο διαπαιδαγωγήσεως ὅπως αὐτὸς προκύπτει καὶ μεταβάλλεται στὴν πορεία τῆς ἐξελίξεως, γεγονὸς ποὺ ἐπ᾽οὐδενὶ ἐνοχοποιεῖ τοὺς γονεῖς, διότι κι αὐτοὶ καταναλώνουν ὅλα τὰ ἀποθέματα ἐνεργείας ποὺ διαθέτουν μὲ μοναδικὸ ἀρωγὸ τὸ ἔνστικτο τῆς διατηρήσεως τοῦ εἴδους, τὴν στοιχειώδη σχολικὴ μόρφωση τροποποιημένη καὶ κατευθυνόμενη κατὰ μέτρον ποὺ ἦταν ἀδύνατον νὰ γνωρίζουμε ἢ ὑποπτευθοῦμε μέχρι τὶς μέρες μας, τὸν ἀντίστοιχο τρόπο θρησκευτικῆς διαπαιδαγωγήσεως ποὺ ἄφηνε μόνο κενὰ σὲ λογικοὺς εἰρμοὺς καὶ συνεπῶς ὁδηγοῦσε σὲ νευρωτικὲς καταστάσεις μὴ βρίσκοντας ἀπαντήσεις καὶ συνάφεια μὲ τὴν ἴδια τὴν πορεία τῆς ζωῆς, μὲ ἀποτέλεσμα τὴν καρατόμηση τῆς λογικῆς καὶ τὴν ἀχρήστευση τοῦ μόνου ὅπλου τῆς ἐπιβιώσεως ποὺ εἶναι ἡ ἱκανότης τῆς κρίσεως, οὖσα μαζί μὲ τὸ αἴσθημα τῆς δικαιοσύνης ἐγγεγραμμένη στὸ DNA μας ἂν θέλῃς νὰ τὸ θέσῳ κατ᾽αὐτὸν τὸν τρόπο.

        Ἔτσι ἡ ἀπόφαση γιὰ συνεισφορὰ μέσῳ τοῦ διαδικτύου προσφέρει δίοδο στὰ ἀπὸ γεννήσεως προσόντα κάθε ἀνθρώπου καὶ μὲ ἐφαρμογὴ τῆς κρίσεως σὰν ἀλάνθαστο μέτρο τῆς συνεχίσεως τῆς ἐπιβιώσεως, ἐκφράζω μία ἄποψη ποὺ πιθανὸν θὰ χρησιμοποιηθῇ ἀπὸ κάποιους γνῶστες σὰν σπερματικὴ ἰδέα στὴν δόμηση τοῦ δικοῦ τους σχεδίου, ἀφοῦ τὰ συστατικά-θεμέλια στηρίζονται πάνω σὲ ἀρχὲς τῆς ζωῆς καὶ ὄχι σὲ ἐντυπώσεις καὶ παραπλανητικὰ σύμβολα.

  18. Κλακαδόρος στο Κάδρο είπε

    Με κάθε καλή διάθεση, Πάνο, να προσέξεις την υγεία σου. Βλέπω κάποιες διαφορές μεταξύ των δύο βίντεο. Ιερή και δίκαιη η οργή σου, αλλά χρειάζεται προσοχή σε διατροφή κλπ. Σε χρειαζόμαστε γερό και δυνατό.

    Καλή συνέχεια

    • Φωτεινη είπε

      μπονζουρ κλακ.
      τι πηρες για πρωινο;
      ειναι το πιο σημαντικο γευμα της ημερας.
      τα ξερεις αυτα εσυ…. :)

    • Chuck Norris είπε

      Όπως λένε φίλε και οι Άγγλοι “…God save the Queen.”
      Δεν αφήνεις την υγεία του Καμμένου ρε φίλε και να κοιτάξεις την δικιά σου υγεία??
      Αυτός μια χαρά την βγάζει εδώ και 25 χρόνια με το να τρώει τα λεφτά του λαού και κάπου κάπου να μας το παίζει υπερπατριώτης για να δικαιολογήσει την παρουσία του!
      Ήμαρτον

      Υ.Γ.
      Εκτός αν η παρατήρηση σου είναι με ειρωνικό ύφος

      • Φωτεινη είπε

        ωχ,λες να εφαγε απο τα ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ,σερ τσακ;

      • Κλακαδόρος στο Κάδρο είπε

        Σου λέω ότι εισαι μ@λ@κ@ς.

        Υ.Γ.
        Ψάξε να βρεις αν το ύφος μου είναι ειρωνικό

      • ΤΡΟΛΟΚΤΟΝΟΣ είπε

        Chuck κάνεις κατάχρηση της καλοσύνης του κόσμου. Σάλτα και εξαφανίσου στο μαντρί σου μας τα σπασες αρκετά;.

      • Chuck Norris είπε

        Ένας ένα κυρίες και κύριοι, όλοι θα πάρετε….

      • Νancy είπε

        σου πέφτει βαριά η παρουσία του Πάνου, Chuck? Πολλή χολή χύνεις αδερφάκι μου, να φανταστώ οτι και η όψη σου είναι ανάλογη;

      • Chuck Norris είπε

        Μέχρι τότε παίξτε ένα παιχνιδάκι για να περάσει η ώρα…

      • Φωτεινη είπε

        σερ τσακ,εμαθες να βαζεις βιντεο.
        το καταλαβαμε ολοι.
        μην το παρακανεις ομως…
        ξερεις, τα πιο πολλα βιντεο δεν τα ανοιγει κανεις. :)

      • Chuck Norris είπε

        @Νancy
        Κακό είναι να μη χωνεύω τους πολιτικάντηδες που δεν έχουν κολλήσει ένα ένσημο στη ζωή τους?
        Τι το ποιο φυσιολογικό?

        @Φωτεινη
        ΟΚ :D

      • Νancy είπε

        Ασε τον Πάνο, δεν τον αγγίζουν οι τρολλιές σου, να υποθέσω οτι κοιτάς τον καθρέφτη σου;

      • ΕΛΛΗΝΙΔΑ το λεω και το φωναζω είπε

        Αφου ο ενας σας μυριζει , ο αλλος σας ξυνιζει , γιατι δεν προτεινετε εσεις κανεναν αλλον???
        Ακουμε προτασεις!!!!
        Μη πετατε μονο κουφα και αοριστα!!!
        Τοσες φορες το εχω πει αλλα κανεις δεν μου απαντα!!!
        ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΛΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΡΙΧΤΕ ΤΑ!!!!
        Την λασπη ευκολα την πεταμε, τις προτασεις ομως δυσκολα τις εφαρμοζουμε!

      • Φωτεινη είπε

        Νανσυ,απο παλια το υποψιαζομουνα.
        ειναι βουλευτης ο σερ τσακ.
        του το ειπα αλλα το αρνηθηκε.
        απο μετριοφροσυνη,καταλαβαινεις… :)

      • Chuck Norris είπε

        @Νancy
        Αν τον άγγιζαν θα είχε παραιτηθεί εδώ και χρόνια.
        Και όπως λέει η λαϊκή παροιμία..”Μιλάνε όλοι μιλάνε και οι κ…. κ. Καμμένε”

        @ΕΛΛΗΝΙΔΑ το λεω και το φωναζω
        Λάσπη είναι το να κατηγορείς κάποιον άδικα και όχι να διαπιστώνεις το προφανές.
        Από ονόματα….όποιος δεν είναι επαγγελματίας πολιτικός .

        @Φωτεινη
        Δε θέλω ειρωνείες παρακαλώ

      • ΜΑΡΙΑ είπε

        Καλά κρασιά τσάκ,ψήφιζε ἐσύ γάπ-ντόρα-καρατοῦμπα,καί μετά…… νά ζητᾶς τά ρέστα ἀπό τόν Καμμένο!

      • Chuck Norris είπε

        @ΜΑΡΙΑ

        Και Μπουχέσα ψήφισα (το 2004) , να υποθέσω ότι τον παίρνει μπάλα κ’ αυτόν?

      • ΜΑΡΙΑ είπε

        Νά μήν τό ὑποθέσης….γιατί θά σκοτωθοῦμε!!!
        Ὄχι, “κι΄ἡ μυλωνοῦ τόν ἄντρα της μέ τούς πραματευτᾶδες”…….

      • Chuck Norris είπε

        Α! δεν κάνει….
        Εκείνος ήταν μεγάλος “ηγέτης”…Τρομάρα μας!

      • ΜΑΡΙΑ είπε

        Τρομάρα ΣΟΥ…..

    • σταυρούλα πετρίδου είπε

      Δεν είναι παχύς Κλακαδόρε, αν τον δείς από κοντά.
      Αλλά η αγωνία και το στρες που είναι έκδηλες στο πρόσωπό του, με κάνουν κι εμένα να φοβάμαι και να παρακαλάω να τον έχει ο Θεός καλά, όπως και μερικούς άξιους βουλευτές που έχει η βουλή και ίσως δεν φαίνονται πολύ προς τα έξω.

      • Κλακαδόρος στο Κάδρο είπε

        Δεν είπα ότι είναι παχύς, αλλά έχει πάρει κάποια κιλά (έτσι το βλέπω στο βίντεο, μπορεί και να κάνω λάθος). Με όλο το άγχος, τις υποχρεώσεις, το πάθος…δεν είναι και παιδαρέλι, αλλά ούτε και γέρος βέβαια. Θέλει προσοχή, για τον ίδιο και την οικογένειά του και μετά από αυτούς για τους υπόλοιπους (δηλ. εμάς)

  19. ΓΟΥΡΟΥΤΗΣ είπε

    @ ΤΣΑΚ ΝΟΡΙΣ: ΑΝΤΕ ΣΤΟΝ ΒΑΣΙΛΑΚΗ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΕΤΕ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ. ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΣΑΚΗ.

  20. [...] olympia.gr 0.000000 0.000000 Μοιρασθῆτε τὸ ἑξῆς:EmailTwitterἘκτύπωσηFacebookΣᾶς ἄρεσε;Μοῦ ἀρέσειΔηλῶστε πρῶτος/-η ὅτι σᾶς ἀρέσει. Καταχωρίσθηκε στὸ Άρθρα. Φυλάξτε τὸν μόνιμο σύνδεσμο στὰ ἀγαπημένα σας. ← Είστε όλοι λάθος, αν η ΕΚΤ τυπώσει χρήμα θα σταματήσει την κρίση [...]

  21. Ελλάνιος είπε

    Πάνο σε λάθος ανθρώπους απευθύνεσαι δεν ιδρώνει το αυτή τους
    να μιλήσεις απευθείας στον Λαό αυτός θα σε ανταμείψει!!!
    εσύ θα ξυπνήσεις τους παππούδες και τους ξεχασμένους πασόκους και το κάθε κομματόσκυλο!!

  22. filologos10 είπε

    Αυτός ο άνθρωπος δεν έχει καμία σχέση με τα προδοτικά κόμματα… Αδικεί τον εαυτό που παραμένων στην ΝΔ, ειδικά τώρα που έπεσαν οι μάσκες και της γαλάζιας παράταξης… Ας ενωθείτε κύριε Καμμένε όλοι όσοι μένετε πιστοί στον όρκο σας να δούμε κι εμείς μια ελπίδα. Ήδη έχετε αργήσει

  23. Χρήστος από Σαλονίκη είπε

    Είθε ο Θεός να μας φωτίσει ώστε να έχουμε ανοιχτό μυαλό και να βοηθούμε ανθρώπους όπως ο Καμμένος.

  24. M.T είπε

    Φαίη καλημέρα.
    Προσωπικά πιστεύω ότι ο κ.Καμμένος και ίσωσ και ο Κουρουμπλής θα κάνουν την κίνησή τους, άντε να τους ακολουθήσουν και ορισμένοι άλλοι, λίγοι πιστεύω διότι οι πολλοί έχουν χεσμένη την φωλιά τους (Συγγνώμη για την φράση)
    Όμως φτάνουν για το κάτι νέο και Ελληνικό????

  25. Νικος είπε

    Οι Ελληνες ψηφιζουμε προσωπα και οχι πολιτικες.

    Αυτος ειναι ο λογος που στην Ελλαδα οταν αυτο το προσωπο αλλαξει πολιτικη (κλασικο παραδειγμα ο γαπ) αντι να αντικαταστησουν το προσωπο με ενα αλλο και να συνεχισουν την ιδια πολιτικη (οπως συμβαινει στα δυτικα κομματα), αντιθετα εδω διαλυεται το συμπαν.

    Θα πρεπει στη Ελλαδα να τραβηξουμε επιτελους το ΚΑΖΑΝΑΚΙ της ιστοριας για να πανε κατω ολοι αυτοι οι επαγγελματιες πολιτικοι και τα πολιτικα τζακια….βλεπε Καραμανλης, Παπανδρεου, Μπακογιαννη/Μητσοτακης, Σαμαρας……….καθως και ολοι οι αποτυχημενοι πολιτικοι.

    Εχω δηλωσει οτι θα ψηφιζα τον Καμμενο, αλλα οχι εντως της νδ. Νδ, πασοκ και λαος θα πρεπει να τιμωρηθουν παραδειγματικα στις εκλογες. Ετσι θα δειξουμε στους επομενους βουλευτες οτι θα εχουν την τυχη αυτων, εαν κανουν τα ιδια. Αλλιως ο ανθρωπος δεν μαθαινει και επαναλαμβανει τα λαθη του.

    Εγω θα ψηφισω τον Καμμενο εαν κανει καποιο κομμα για τη σωτηρια της πατριδας με ολες μου τις δυναμεις. Δεν προκειται ομως να τον αναγαγω σε νεο πολιτικο βασιλια οπως ειχαμε συνηθισει με τους παπανδρεου, καραμανλιδες, μητσοτακιδες κλπ. Τα κομματα θα πρεπει να μαθουν να ειναι δημοκρατικα και να αναδεικνυουν προσωπικοτητες, ουτως ωστε να υπαρχει αρμονικη συνεχεια στην ηγεσια και να βγαινει παντα ο καλυτερος αρχηγος. Ακομα και στη βαρβαρικη Γερμανια, μετα τη Μερκελ…………..δεν θα βαλουν την ιδια ξανα, ετσι σκατα οπως τα εκανε, αλλα ουτε………….και την κορη της αν εχει.

  26. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ είπε

    Για να καταλαβουμε την ΠΑΡΑΝΟΙΑ..

    Ολοι του ΚΑΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ειναι συνεναιτικοι και οι ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ειναι ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΙ και ΠΕΡΙΘΩΡΙΑΚΟΙ ??

    Ποιος μασαει στα ΜΜΕ και το διαίρει και βασιλευε?? Ποιος μασαει στα πρωτοσελλιδα των εργολαβων νεου ηθους… μνημονιακου…

    Ποιος Φουχτερ γαμω την τυχη μου ?? ποιος ανωμαλιαρης Γερμανος τουριστας ??
    Για ελα εδω ρε Φουχτερ να με διακυβερνησεις ΕΜΕΝΑ… προσωπικα…

    Να πατε στο διαολο ολοι οι πουλημενοι αδιαβαστοι του κερατα.

    Εφτασε η στιγμη να ξεχωρισουμε τους ΠΡΟΔΟΤΕΣ απο τους ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ.. τοσο απλα.. πολυ απλα.

    Ποιος δεξιος/αριστερος και σινιστωσας?

    ΠΠ

    • ΕΛΛΗΝΙΔΑ το λεω και το φωναζω είπε

      +100000000000
      πες τα ΠΠ μηπως και ξυπνησουμε

    • Όλο το πολιτικό σύστημα είναι ένα σύστημα συναρτήσεων του χρόνου, με τα κόμματα να αποτελούν συντελεστές.

      Στην ουσία όλα είναι προαποφασισμένα. Σε μερικά χρόνια που θα πήξουμε στο Ισλαμαμπάντ, την τουρκιά και την αλβανοβουλγαριά, θα μας τρελάνουν στην δημοκρατία. Μέχρι τότε θα μας καθυστερούν (συνάρτησις του χρόνου γαρ), θα μας διαιρούν, θα μας χρεώνουν με δάνεια, φόρους και ενοχές, έως ότου γίνουμε το πολυπολιτισμικό προτεκτοράτο, όχι μειωμένης αλλά μηδενικής εθνικής κυριαρχίας, που θέλουνε.

      Αυτός είναι ακόμη και ο ρόλος του Καρατζαφέρη, του ιδίου. Αποπροσανατολισμός και καθυστέρησις. Σκοπίμως χαρακτηρίζεται ως χουντικός και ακροδεξιός, όχι γιατί είναι πραγματικός δεξιός, αλλά για να συσπειρώσει δίπλα του την εθνικιστική δεξιά, δηλαδή να την μαντρώσει και να την καταστήσει ελεγχόμενη. Στο κόλπο και όσοι (σκοπίμως) ομιλούν περί ακροδεξιών σταγονιδίων.

      Αρκεί λοιπόν να σκεφτούμε το τι φοβούνται και εις βάρος ποίου τρέχει ο χρόνος, για να καταλάβουμε το σύστημα συναρτήσεων. Αρκεί να σκεφτούμε ποιος ήταν αυτός που νομιμοποίησε τους λαθρομετανάστες (Παυλόπουλος) πριν τους Ελληνοποιήσει ο Ραγκούσης.
      Τα πάντα εν σοφίᾳ. Σίγουρα πάντως οι λάθρο δεν είναι 5.800.000. Τόσοι ήταν. Σήμερον είναι περισσότεροι. Συμπέρασμα δεν μπορείς να μαντέψεις το σύστημα συναρτήσεων, μπορείς απλώς να αλλάξεις το σύστημα καθώς η παράμετρος του χρόνου δεν αλλάζει, ειδικά στην δημοκρατία όπου ο χρόνος έχει συγκεκριμένη πολιτική υπόστασι και χωρίζεται σε 4ετίες.

      Είναι δηλαδή απλώς ζήτημα φυσικής, ένα πρόβλημα με επιταχυνόμενα και σταθερώς κινούμενα σώματα, κατά το οποίο όταν τα επιταχυνόμενα προσπεράσουν τα σώματα με σταθερή ταχύτητα, είναι αδύνατον τα μεν να ξανασυναντηθούν με τα δε, εκτός εάν ομιλούμε για κυκλική τροχιά ή εάν ασκηθεί εξωτερική δύναμις. Τόσο απλά είναι τα πράγματα, απλά μαθηματικά και απλή φυσική. Απλώς δηλαδή μας κάνουν καθυστέρησι . Δεν έχουμε πολύ χρόνο καθώς εμείς φρενάρουμε και άλλοι επιταχύνουν.

  27. str.themistoklis είπε

    ..τότε ο Ελληνικός λαός είχε έναν ηγέτη που του έδωσε όραμα (δείτε στα βίντεο το φρόνιμα τον ανθρώπων αυτόν) ..όραμα ΕΛΛΗΝΙΚΟ ..με τέτοιες ιστορικές προσλαμβάνουσες παραστάσεις δεν μπορεί να σε καταβάλει κανείς ..

  28. ΛΑΚΩΝ είπε

    Μπράβο στον Πάνο Καμμένο.
    Ο σοφός λαός μας λεει “άλλος έχει το όνομα και άλλος έχει την χάρη”. Αυτή η φράση “φοριέται” γάντι στην βουλή των 300, διότι εκεί μέσα υπάρχουν πολλοί “καμμένοι και χαμένοι” από την συνείδηση του κόσμου.
    Δεν ξέρω ειλικρινά τι είναι καλύτερο κ. Καμμένο να παραμείνετε μέσα στην ΝΔ και να ¨ροκανίζεται¨ το πρόβλημα από μέσα με οποιοδήποτε κίνδυνο (βλέπε λίστα σε επόμενες εκλογές) ! ή να επιλέξετε να αυτονομυθείται με την δημιουργία ενός νέου πολιτικού φορέα με κίνδυνο να σας βάλουν στην άκρη τα ΜΜΕ.
    Το βέβαιο κατά την γνώμη μου πάντα, είναι ότι η κρίση που περνά η χώρα μας αυτή την στιγμή ΔΕΝ είναι κυρίως οικονομική, είναι καθαρά ΠΟΛΙΤΙΚΗ είναι κρίση ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. Αυτή δε η κρίση έχει ξεκινήσει από τα πολιτικά κόμματα και εξηγούμαι:
    1ο. Τι πάει να πει “κομματική πειθαρχεία”; Οι δύο-τρεις που είναι κοντά στον αρχηγό του κόμματος αποφασίζουν για κάθε σημαντική απόφαση; Αντί να πουν στον εκλεγμένο από τον λαό βουλευτή «τράβα στα καφενεία της εκλογική σου περιφέρειας και ότι σου πει ο λαός έλα να μας το ανακοινώσεις». Να αποφασίσει τελικά ο λαός για το μέλλον του. Ο λαός τελικά θα έχει το δικαίωμα να μιλά μια φορά κάθε τέσσερα χρόνια;
    2ο. Λίστα σε εκλογές; Καλά πλάκα κάνουμε; Δηλαδή πάλι δύο-τρεις θα αποφασίζουν και θα διαμορφώνουν τον χάρτη των αρεστών και όχι των άριστων. Ο κόσμος, ο λαός που είναι σε αυτή την διαδικασία. Πάλι στην απ’ έξω.
    3ο. Επιλογή προσώπων. Πολύ καλές οι σπουδές και τα πτυχία δεν λέω, όμως από εργασιακή εμπειρία; Εδώ ακόμα και στην μικρότερη επιχείρηση αν θες να αναζητήσεις εργασία ένας βασικός παράγοντας για την επιλογή σου είναι η εργασιακή εμπειρία. Φαντάζομαι κύριε βουλευτά ότι και εσείς θα ξέρετε πολλές περιπτώσεις. Ας μην ξεχνάμε ότι κάποιοι από αυτούς τους ανθρώπους κρίνουν τις τύχες ενός λαού ενός έθνους ενός κόσμου ολόκληρου.
    4ο. Οικονομική κατάσταση κομμάτων και γενική λειτουργία του. Όπως όλες οι μεγάλες εταιρίες έχουν την υποχρέωση σύνταξης και ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ των ετήσιων οικονομικών καταστάσεων τους, γιατί να μην έχουν και τα κόμματα. Σίγουρα συντάσσονται καταστάσεις των κομμάτων που όμως ΚΟΙΝΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ;
    5ο. Πόθεν έσχες. Οι εμπλεκόμενοι με την πολιτική από την ένταξή τους ακόμα σε ένα πολιτικό φορέα (κόμμα) θα πρέπει να ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ και να ΑΝΑΡΤΟΥΝ τα περιουσιακά τους στοιχεία.
    6ο. Διαγραφή ή απομάκρυνση Βουλευτή από το κόμματου. Με μια φράση, αυτό που τον επέλεξε να γίνει Βουλευτή αυτός και μόνο έχει το δικαίωμα να αποφασίσει για το πολιτικό του μέλλον, δηλαδή το λαός.

    Αυτά είναι μερικά πράγματα, ή πρόχειρα μου έρχονται στο μυαλό, που θα μπορούσαν να κάνουν τα πολιτικά κόμματα. Πιστεύω δε ότι εάν ένα κόμμα εφάρμοζε πραγματικά τον όρο ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ θα συμπαρέσυρε και τα υπόλοιπα κόμματα να εφαρμόζουν ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ διαδικασίες και στην συνέχεια θα επακτανόταν στο Κοινοβούλιο στον Δημόσιο Βίο και στην κοινωνία. Το κεφάλι λοιπόν από το ψάρι που βρώμισε (κατά την φράση το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι) είναι τα πολιτικά κόμματα που δεν έχουν κάνει το ξεκαθάρισμά τους, με αποτέλεσμα το απόστημα να εξαπλώνεται σε ολόκληρη την κοινωνία. Ξέρετε πολύ καλά για «μαύρες χορηγίες» κομμάτων για δουλείες κομμάτων με επιχειρηματικές κινήσεις. Το πρόβλημα λοιπόν κύριε Βουλευτά μην το αναζητούμε κάπου μακριά διότι το πρόβλημα είναι μέσα στο ίδιο μας το σπίτι. Δεν είναι δυνατόν να επαγγελλόμαστε καθαριστές και την ίδια στιγμή το σπίτι μας να είναι βρώμικο.

    Έτσι σε δεύτερη φάση, αφού βγάλουμε τα σκουπίδια από το σπίτι μας (κόμμα), θα μπορούσαμε να μιλάμε για αλλαγή στο Σύνταγμα, για εφαρμοσμένη ΛΑΪΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, για ασυλία βουλευτών και ευθύνη Υπουργών, για έλεγχο της Βουλής και από ομάδες πολιτών που θα εναλλάσσεται σε μικρά χρονικά διαστήματα, για αμοιβές και δικαιώματα Βουλευτών, για αποφάσεις σε σημαντικά θέματα από τον ίδιο τον λαό κτλ.

    Καταλήγω λοιπόν όπως άρχισα ΔΕΝ έχουμε πρόβλημα ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ έχουν πρόβλημα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

  29. kirkh1970 είπε

    http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fyoutu.be%2FAsrLpLgYfGA&h=LAQHRmbhVAQGW49puDet7Fr0m6wkQcQOeziUCwogHk-pTcA

  30. kirkh1970 είπε

    http://t.co/7OTBfc8R

  31. kazanis4 είπε

    ΠΑΝΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ ΟΙ ΗΡΩΕΣ, (ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΗΡΩΑΣ ΕΙΣΑΙ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ)ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ, Η ΔΟΞΑ ΔΕΝ ΑΠΟΚΤΑΤΕ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ.
    ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΤΟΝ ΑΝΕΝΔΟΤΟ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
    ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΦΟΒΑΣΤΕ.
    ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΣΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΣΠΙΔΑ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΠΙΘΕΣΗ ΔΕΧΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.
    ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣΤΕ ΕΝΑΝ ΝΕΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΑ ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ π.χ.(ΚΑΝΕΛΗ, ΚΑΖΑΚΗΣ,ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ, ΚΟΝΤΖΙΑΣ, ΜΑΡΙΑΣ,ΚΟΥΡΟΥΠΛΗΣ κ.α).ΣΥΝΤΑΧΤΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ.
    ΤΟΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΔΕΝ ΧΩΡΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ.
    ΤΟΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ.
    ΤΟΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΚΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ.
    ΓΙ’ΑΥΤΟ ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ .ΤΩΡΑ ΜΟΝΟ ΠΡΑΞΕΙΣ.
    ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΟΛΟΥΣ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ.
    ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ΄ ΠΡΩΗΝ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ.
    ΑΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.

  32. elpida είπε

    ακούω συνέχεια ότι η Ελλάδα είναι δημοκρατία Από που ως που δεν κατάλαβα. Υπενθυμίζω ότι στην δημοκρατία η εξουσία ασκείται από το λαό διά του λαού και υπέρ του λαού. Που τα είδατε αυτά στην Ελλάδα;;;;;; Αυτή είναι η μόνη αντίρρηση μου στα όσα είπε ο κ Καμμενος.

  33. Παύλος είπε

    Mην σε ξεγελάν τα μούσια,μεταμφιεσμένοι γαλλόφωνοι κολοναζί είναι…
    Οι ναζί φταίνε για όλα Πάνο…
    Όταν ο κολλητός σου ο Μπουλντόζας τάπωνε τις πετρελαιοπηγές της Ζακύνθου μούγκα όλοι….
    Τάισε τα γίδια σανό….

  34. pluton είπε

    ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ, ας κατεβάσει κόμα στις εκλογές με αυτές τις αρχές.

  35. ΘΑΝΟΣ είπε

    Kε Πάνο Καμμένε στο έχω ξαναπεί! φύγε από το μαντρί της Νουδούλας όσο είναι καιρός και πορεύσου και με άλλους πατριώτες αντιμνημονιακούς. Υπάρχουν αρκετοί αξιόλογοι Έλληνες . Τί καθεστε και κοιμάστε όρθριοι, πάρτε το λαό κοντά σας να φύγουν οι προδότες!!! άντε επιτέλους! φτάνουν πια τα λόγια καντε επιτέλους την πρέπουσα κίνηση.

  36. ΜΑΡΙΑ είπε

    ΠΑΝΟ ΤΑ ΛΕΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ,ΑΛΛΑ ΟΣΟ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΑΝΤΙΛΑΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ ,ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΔΙΝΩ ΨΗΦΟ.ΣΤΡΕΨΟΥ ΑΛΛΟΥ,ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΦΩΝΕΣ ΣΑΝ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΝΩΣΟΥ Μ ΑΥΤΕΣ.ΜΟΝΟ ΕΣΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΚΙ ΕΜΑΣ.ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΝΑ ΜΠΡΑΒΟ ΕΣΤΩ ΚΙ ΕΤΣΙ!

  37. [...] μέσω http://olympia.gr/ [...]

  38. antanistimi είπε

    οταν εβαλαν το χαρατσι με τη δεη ειχα ρωτησει εδω στο ολυμπια:θα το βαλουν και στα σπιτια του διστομου που χτιστηκαν στη θεση των γκρεμισμενων?
    ο Πανος ρωτησε αν θα πανε να το πουν στους Διστομιτες οτι 67 χρονια μετα ξαναρχεται καποιος φουχτερ να κανονισει τα εσω……….
    συνεχιζουμε ………..η Ελλαδα μας ενωνει…Πανο το νου σου καποιοι σε θελουν….καμενο μην τους κανεις τη χαρη,τωρα πια δεν βιαζομαστε

    • clio είπε

      antanistimi ,βιαζόμαστε και πολύ μάλιστα.Άκουσες στο δεύτερο video για την ΜΚΟ στην Θράκη;Στην Ήπειρο έχουμε τους αλβανούς,στα βόρεια σύνορα τους σκοπιανούς,στο Αιγαίο τους τούρκους,μας περικυκλώνουν εχθροί με τις ευλογίες των εσωτερικών εχθρών,με αρχηγό τον τραπεζίτη που επειμένει στο χαράτσι της ΔΕΗ.
      Την πρώτη δόση δυστυχώς οι περισσότεροι την πληρώσαμε,την δεύτερη (αν υπάρξει) ΔΕΝ θα την πληρώσουμε,κακέ και αιμοβόρε Βενιζέλε.Ξέρεις κάτι Βενιζέλε,μακάρι να μην φύγει ο ΓΑΠ από την αρχηγία του πασοκ,μπας και διαλυθήτε και γλιτώσει η Ελλάδα το ξεπούλημα με την δανειακή και γλιτώσει ο λαός από κάτι τομάρια σαν και εσάς.
      Πάνο,ξεκίνα με την βοήθεια του Θεού και εμείς ακολουθούμε.

  39. christos43 είπε

    Αν και αριστεριζων (οχι κκε)συμφωνω απόλυτα με τα τωρινα πιστευω του πάνου καμμένου πιστεύω παργματικά οτι ολοι οι μη μνημονιακοί και μη προσκυνημένοι πρέπει να πεταξουμε εξω ολους αυτούς που μας εφεραν εδω. Συμφωνώ με τον πάνο ότι όλοι αριστεροί δεξιοί κεντρώοι πρέπει να αποτινάξουμε οργανωμένα τα δεσμά που μας επέβαλαν από έξω και οι συνεργαζόμενοι πουλημένοι. Πάνο κάνε πρωτοβουλία με ομοιδεάτες σου από όλα τις τάσεις και πολοί θα σε ακολουθήσουν. Με έπεισες ότι έχεις μπέσα ας προχωρήσουμε όλοι μαζί πλην των πουλημένων για ένα νεο ξεκίνημα για την χώρα δύσκολα με αγκάθια αλλά αναγκάιο για την σωτηρία της πατρίδας και των παιδιών μας, Ευχαριστω μπράβο Πάνο Καμμένε Μπράβο. schinasx@windowslive.com

  40. Ευβοευς είπε

    Κυριε Καμμενο.
    Διαβαστε μερος το σημερινο αρθρο του διαδυκτυακου λιβανιστηριου της εν Λεωφορω Συγγρου εδρευουσης συμμοριας για να γελασετε και δωστε οπως και οι υπολοιποι αναγνωστες του οlympia ιδιαιτερη σημασια στα με κεφαλαια υπογραμμισμενα:

    “Ο Σαμαράς ήρθε γιά νά μείνει. Η εξουσία γιά τόν Σαμαρά καί τόν κόσμο πού σέ αυτόν πιστεύει καί όχι στό κόμμα πού ηγείται δέν είναι αυτοσκοπός. ΑΝ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΗΓΗΘΕΙ ΤΩΝ ΛΙΓΟΥΡΗΔΩΝ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ μέ μοναδικό στόχο τήν εξουσία γιά τήν εξουσία, θά έχει αποτύχει. Θά έχει όμως μαζί του θαφτεί καί η τελευταία ελπίδα τού λαού γιά λίγο φώς στήν θολούρα τής καθημερινότητάς του.

    ΠΟΛΥ ΚΑΚΩΣ ΜΕΡΙΚΑ ΛΑΪΚΑ ΣΤΑΓΟΝΙΔΙΑ ΠΙΕΖΟΥΝ ΚΑΙ ΥΒΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΣΑΝ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ
    Κάνει αυτό πού πρέπει στόν καιρό πού πρέπει καί μάλιστα μέ εκπληκτική καθαρότητα θέσεων καί προθέσεων.
Η επιστολή του στούς δανειστές, όπως εστάλη, πότε, σέ ποιούς καί μέ ποιό περιεχόμενο δείχνουν άνθρωπο μέ στρατηγική σκέψη καί πολιτικό ήθος.
Τό ίδιο καί η στήριξη τής κυβέρνησης Παπαδήμου.

    Πότε, κάτω από ποιές συνθήκες, μέ τί προϋποθέσεις καί γιά ποιό σκοπό. Απεφάσισε δέ στό τέλος νά ελέγξει καί δύο υπουργεία. Καί προσέξτε. Δέν τού δόθηκαν. Τά πήρε μέ τήν διαπραγματευτική μαγκιά του. Διαχώρισε τήν θέση του από τήν τρέχουσα οικονομική πολιτική τής καταστροφής, στηρίζει καί κάνει πολύ καλά μέ τίς τρέχουσες σταθερές τήν κυβέρνηση Παπαδήμου.”

    • SXOLIASTHS είπε

      ΕΧΩ ΠΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΟΝΟ ……ΠΙΟ ΑΘΛΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥΣ…. ΕΜΕΙΣ!!!.
      Γι αυτό κι εκει το “λιβανιστήροNEWS” (Γιατί ντρέπεσαι να το πεις; μην τους προφυλάσεις; ) Πρέπει να ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ την αλητεία . Για να μην μπορεί να πουλάει πια ΠΟΛΙΤΙΚΗ .

      • SXOLIASTHS είπε

        Μπράβο στον Πάνο. Πάντα να μας δίνει λίγη χαρά μέσα στη θλίψη που “οι συνάδελφοί του” μας έχουν ρίξει. Εύχομαι να συνεχίσει έτσι και να δεί κάποια στιγμή αναγώριση σε όσα λέει όχι με τον τρόπο που η Ελλάδα “αμοίβει” όσους την αγάπησαν… Και ΝΑΙ να προσέχει την ΥΓΕΙΑ του παντοιοτρόπως………ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙΙΙΙΙΙΙΙ.ειδικά αν συνεχίσει έτσι…

  41. Παιδί Φάντασμα είπε

    Πάνο η φωνή σου είναι η φωνή της Ελλάδας.
    24 βουλευτές στην αίθουσα και 10.000.000 Ελλήνων .
    Σε ακούμε Πάνο.
    Είσαι η τελευταία ελπίδα μας .

  42. antanistimi είπε

    Ακου Clio για να καταλαβεις τι τραβαμε αν και ξερεις
    προχθες περναγα εξω απο το μαγαζι ενος φιλου,με φωναζει μεσα και με ρωταει αν πληρωσα το χαρατσι της δεη
    του απαντησα πως δεν το πληρωνω και πως πηγα και πληρωσα στο ατμ μονο το ρευμα….εδω…http://www.youtube.com/watch?v=IQo8s8UOBe4
    απο μεσα ακουω μια φωνη ειχε μια πελατισα γυρω στα 55 η οποια μολις με ακουσε οτι δεν πληρωσα μου εκανε επιθεση πως αυτα κανουμε και δεν πληρωνουμε και γι αυτο τους κοβουν τις συνταξεις,γι αυτο βαζουν τους φορους..κλπ,κλπ,οταν σου λεω επιθεση καλη,ε αρχισα κι εγω τα δικα μου γιναμε κολυμπηθροξυλο…εφυγε αυτη νευριασμενη και μου λεει ο φιλος…αυτη με τον αντρα της περνουν 5500 ευρω συνταξη και οι δυο…
    να σου πω δεν με νοιαζει ποσο περνουν συνταξη αλλα να μην μιλανε ,να σκυβουν το κεφαλι να χανουν την αξιοπρεπεια τους για να μην χασουν οτι κεκτημενο νομιζουν οτι δεν θα τους πειραξουν…ρε αξιοπρεπεια λιγο…δεν ειναι ολα λεφτα

  43. Nikos Giannou είπε

    Ας απαντησει στα παρακατω

    α) Ειναι υπερ της ολικης διαγραφης χρεων, αν ναι να μας πει ακριβως τι ενεργειες να γινουν και τι προτεινει ο ιδιος
    β) Αν οι ευρωπαιοι δεν δεχτουν να σβηστουν τα χρεη και τα μνημονια , ειναι υπερ της επιστροφης στο εθνικο νομισμα?
    γ) Γιατι μενει σε ενα κομμα που στηριζει το μνημονιο και την κυβερνηση παπαδημου , ποιες ενεργειες θα κανει στο να στηριξει τον αντιμνημονιακο αγωνα της αριστερας και των υπολοιπων ανεξαρτητων κομματων

    Η κριτικη ειναι ευκολη και δεν εχει κανενα κοστος , την κανει και η γιαγια μου
    Δεν θελουμε να ακουσουμε το προβλημα το ξερουμε , λυσεις και εργα θελουμε

  44. Εξωγηινος είπε

    Κυριε Πανο, στου κουφου την πόρτα όσο θέλεις βροντα..

    κατεβα στο δρόμο με τον κόσμο, βρες ομοιους και δωσε δυναμη (ισχυ) εν τη ενώση.. και ασε τα ξεσπασματα στην βουλη των κωφων..

    ασ το κανει αυτο ενας ‘πολιτικος’ να κατεβει στο δρομο, με το μεγαφωνο, να μπει μπροστα στην πορεια, να κανει ενεργειες και να εμπνευσει τον λαο.. αφου η συνταγη γκαριζω στη βουλη δεν βγαζει πουθενα…

    ειπαμε.. αν θελει να μεινει στην ιστορια, να φυγει απο τη ΝΔ.. τι φοβαται, τι περιμενει? ποτε θα ανακοινωσουν εκλογες για να κανει το βημα??

    ΚΑμμενε περιμενουμε..

  45. Για χιλιοστή φορά ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΝΟ ΚΑΜΜΕΝΕ.
    Εσύ την ψήφο την αξίζεις.
    Και με το παραπάνω.

  46. ZAPATA-EMILIANO είπε

    ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΜΕΝΟ ΠΡΟΧΩΡΑ!!
    Ενότητα να συντρίψουμε τις δυνάμεις της κατοχής και τα λαμόγια .

  47. Αν φύγεις από τη ΝΔ ξέρω τι θα ψηφίσω διαφορετικά μου είναι δύσκολο να ψηφίσω τον αντωνάκη.

  48. ΠΑΝΟ ,ΕΙΜΑΙ ΙΣΩΣ Ο ΜΟΝΟΣ ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑ ΕΥΘΑΡΣΩΣ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΤΗΝ ΚΟΝΤΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΟΦΙΛΕΥΘΕΡΗ ……ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΑΙ ΕΓΙΝΑ ΚΑΚΟΣ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ.ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ .Ο ΧΩΡΟΣ ΜΟΥ Η ΛΑΙΚΗ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΜΟΝΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΤΕΣ -ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΕΣ ΨΟΦΟΔΕΕΙΣ ΝΕΟΤΣΟΛΑΚΟΓΛΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗ.
    ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ,ΠΡΟΧΩΡΑ ,ΕΝ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΝΕ ΚΟΜΜΑ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΓΚΩΒΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΘΟΥΜΕ. ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΕΣ ΦΩΝΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΠΡΟΘΥΜΩΝ ΠΡΟΔΟΤΩΝ.

    ΤΑΣΟΣ ΑΝΤΙΟΧΟΣ
    ΔΗΜ ΣΥΜΒ ΔΗΜΟΥ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

  49. Πελασγός είπε

    Μπράβο κ.Καμμένε ..για 2η, 3η, , 4η, 5η, ….φορά…….
    δεν θυμάμαι πόσες φορές έχω σχολιάσει θετικά βίντεο σας εδώ στο Ολυμπία!

    Αλλά αυτό ακριβώς αρχίζει γίνεται πρόβλημα από μόνο του,
    όσο δεν έχει κανένα απολύτως πρακτικό αποτέλεσμα και
    δεν προσφέρει ουσιαστικά τίποτα στη χώρα.

    Μακάρι να μην κουραστώ να σας χειροκροτώ, έως ότου ολοκληρώσετε την προσπάθειά σας
    και να μην καταλήξω ένας Απο-Καμ(μ)ένος.

  50. Υπάρχει υποδομή, στο ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ με χιλιάδες εγγεγραμμένους Έλληνες και Ελληνίδες, προσωπικά τον πιστεύω και του προτείνω πρόσκληση για κοινό αγώνα .

  51. ΜΠΡΑΒΟ…ΜΠΡΑΒΟ…ΜΠΡΑΒΟ…ΜΠΡΑΒΟ…ΜΠΡΑΒΟ…!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Δεν έχω άλλα λόγια.

    Υ.Γ.”Να πάτε στο Δίστομο να παρουσιάσετε τον κ.Φούχτερ και τον κ.Ραϊχενμπαχ”…
    “Η Ελλάδα δεν θέλει στρατιωτικό διοικητή”
    Το ακούσανε κάποιες ναζιστικές σαύρες που τριγυρνάνε εδώ μέσα και ψάχνουν να μαζέψουν ψηφαλάκια ?
    ε Παύλο ? outrider το άκουσες ?

  52. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε

    ΠΑΝΟ ΕΙΣΑΙ Ο ΠΟΥΤΙΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. ΠΡΟΧΩΡΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ. ΜΑΣ ΠΟΡΩΝΕΙΣ!

  53. ΓΥΨΟΣΑΛΙΑΓΚΑΣ είπε

    Κ. Καμμένο και λοιποί ΕΛΛΗΝΕΣ βουλευτές σας εκλιπαρώ κάντε κάτι από κοινού για τη χώρα μας, εν ενί λόγω, ε ν ω θ ε ί τ ε.

  54. GEODETIS είπε

    κύριε Πάνο Καμμένε έχω επανειλημμένα τοποθετηθεί σε σχέση με την στάση σου ….. δεν θα διαφοροποιηθώ ούτε απόψε, αντιθέτως θα επιμείνω και μάλιστα θα επιμείνω επίμονα …. γιατί θα μου πει κάποιος επιμένεις να πιστεύεις και υπερασπίζεσαι τον κύριο Καμμένο ;;;;;μα για τον απλό λόγο του ότι ο Πανος διαχειρίζεται και αποκαλύπτει την αλήθεια ….. την αλήθεια που καταδικάζει κάποιον (εάν υπάρχει σύνταγμα) σε ποινικά αδικήματα, σε σχέση με το δίκαιο, όταν το υπερβαίνει και το παρακάμπτει ….. θέλω δικαιοσύνη κύριε Καμμένε και την θέλω αβίαστα …. την θέλω στυγνά και αλάθητα …. την ψάχνω κύριε Καμμένε διότι κάτι δεν μου βγαίνει στο μέτρημα, τα νούμερα δεν βγαίνουν κύριε Καμμένε …. ότι και να λένε αυτοί οι ευφάνταστοι κύριοι απο την Συγγρού, οι κύριοι που αγάπησαν τον φιλελευθερισμό δεν μας πείθουν εμάς τους ¨λαικούς δεξιούς¨ …. απλά δεν μας πείθουν για τις καλές προθέσεις τους ….. βέβαια θα πει ο άλλος ποιοι είστε εσείς οι ¨λαικοί δεξιοί¨ …. μα δεν είμαστε άλλοι απο τους κλασικούς συντηρητικούς που δεν θα βάζαμε ποτέ την ψήφο μας υπέρ της όποιας παραφιλολογίας και αριστερόστροφης αγάπης …. ήμαστε εμείς που δεν θα δούμε ποτέ με συμπάθεια την όποια διεθνιστική απάτη ….. ήμαστε εμείς που δεν θα αφήσουμε την πατρίδα να πέσει ……. είναι σχεδόν βέβαιο ότι προσπαθούν να σε μειώσουν κύριε Καμμένε ….. εμείς βέβαια καταλαβαίνουμε και γνωρίζουμε, έτσι μπορούμε να πούμε ότι ενώ τα ΜΜΕ προσπαθούν να σε αμαυρώσουν εμείς δεν το τρώμε το παραμύθι ……. εγώ σε θέλω κύριε Πάνο Καμμένε αρχηγό της ευρείας συντηρητικής δεξιάς παράταξης, όχι της ευρείας φιλελεύθερης παράταξης ….. η δεύτερη (φιλελεύθερη) είναι ιδιαίτερα ύποπτη για συνεργασία με τον δανειστή μου …. δεν μιλάω για το ΠΑΣΟΚ κύριε Πάνο Καμμένε διότι θεωρώ ότι θα διαλυθεί αν κάποιος σταθεί στο ύψος των περιστάσεων απο την ευρεία δεξιά παράταξη …. πως οι κλεπτοκράτες του ΠΑΣΟΚ να επιβιώσουν σε μια κοινωνία η οποία επιθυμεί και αναζητά την νομιμότητα ….. κύριε Πάνο Καμμένε έχουμε γνώση του τι προσπαθούν να επιτύχουν οι δανειστές μας, και βλέπουμε ποιά η στάση σου …. βγές μπροστά και πάρε πρωτοβουλίες φίλε Πάνο …. έλα και μην φοβάσαι τις παπαριές που σου πουλάνε απο την ΝΔ, δεν έχουν να σου πουν τίποτε οι μ@λάκες της ΝΔ …. το Μητσοτακέικο δεν ελέγχει πλέων την δεξιά παράταξη, φίλε Πάνο ….. σου το λέω με το χέρι στην καρδιά ….. γνωρίζουμε του πως έδρασε το Μητσοτακέικο, έναντι του Έθνους …… δεν την θέλουμε την φοράδα κύριε Πάνο και ο Σαμαράς είναι πολύ επιεικής για τα Ελληνικά ζητούμενα ……. έβγα μπροστά φίλε Καμμένε, δεν προσπαθώ να σε παρασύρω, απλά σε θέλω ως τον πρώτο ….. θέλω έναν και να είναι μάγκας ……………….

    • GEODETIS είπε

      ευχή και κατάρα σου προσάπτω κύριε Πάνο Καμμένε … μπες εμπρός φίλε, ψυχανεμίσου τι αναζητά ο Έλληνας άνθρωπος κύριε Πάνο, ετοιμάζουν πολιτική παράταξη με επικεφαλή τον Αβραμόπουλο να το ξέρεις …… οι κλεπτοκράτες του ΠΑΣΟΚ προσπαθούν να σωθούν, να σωθούν απο την αμείλικτη δικαιοσύνη …. αυτή που σε στέλνει στην φυλακή ….. αυτή που σε τιμωρεί όχι όπως αποφάνθηκε ο κύριος εισαγγελέας ε.α. Κόκκινος όταν δίκασε τον Ανδρέα ….. αλλά επιβάλει ποινές για αυτούς που έβαλαν το ξερό τους στο μέλι και τους είδαμε ….. το παραδέχτηκαν δε και οι ίδιοι με καταθέσεις τους σε ανακριτικές επιτροπές της Βουλής (του κωλοχανείου) …….. που είναι ο κυρ. Μαντέλης ;;;;; που είναι ο κυρ.Τσοχατζόπουλός ;;;;;; που είναι ο κύριος Σημίτης;;;;;; εξακολουθούν να είναι εκτός της ψειρούς ;;;;;;;; και αν ναι γιατί ;;;;;; δεν ήταν τουλάχιστον αποδεχτές δώρων ……. όλα τα παρτάλια κύριε Πανο Καμμένε στο εισαγγελέα υπηρεσίας ….. αλλαγή του συντάγματος με αναδρομική ισχύ ΤΩΡΑ όχι αύριο αλλά ΤΩΡΑ …… όποιου το ξερό έχει μπεί για τον όποιο λόγω μέσα στο κουτί με τα κουλούρια, θέλω να το κόψω ….. απλά θέλω να το κόψω ……….

      • ΜΑΡΙΑ είπε

        Ἀγαπητέ μου GEODETI,
        ἄν ἔχουν ἀποφασίσει νά μᾶς ἐξολοθρεύσουν,διά τοῦ γέλωτος……
        …τότε μόνο θά δοῦμε τόν Ἀβραμό, “ἐπικεφαλῆ πολιτικῆς παράταξης”.

      • GEODETIS είπε

        καλά δεν είμαι και ο μάντης Κάλχας κυρία Μαρία ….. βέβαια θα δούμε φαντάζομαι τις εξελίξεις τους επόμενους μήνες μαζί ….επιχειρείται να δημιουργηθεί μια πολιτική πρόταση και αυτή δεν θα έχει τα συνηθισμένα ιδεολογικά εχέγγυα … θα έχει ως επιχείρημα την ελαφριά φιλελεύθερη ιδεολογία αλλά με διατήρηση μας στο Ευρώ …. και δεν υπάρχει άλλος καλύτερος απο αυτό το εγχείρημα απο τον Αβραμόπουλο …. ο Χρυσοχοίδης δεν μπορεί να ενώσει τους κλεπτοκράτες δεν έχει το στόμφο του ηγέτη …. επειδή δεν είναι διατεθειμένοι οι δανειστές μας να υπαναχωρήσουν σε διάλυση του ΠΑΣΟΚ απλά θα το μετουσιώσουν στην νέα ΕΡΕ ….. στο κέντρο που θα θολώσει τα νερά και θα κοιμίσει τον Έλληνα …. ποιος καλύτερος απο τον Αβραμόπουλο για αυτό το κόλπο ;;;;;

  55. Αντωνης είπε

    Πω πω τοσα σχολια. Σκρολαρισα αρκετα για να φτασω και να κανω το δικο μου.
    Ωρες ωρες καλοι μου πατριωτες, ονειρευομαι να μπορουσε να βγει ενας “λαϊκος”
    βουλευτης και να ανεβει μεχρι πρωθυπουργος. Ενας μπετατζης, ενας σοβατζης
    σαν το συγχωρεμενο τον πατερα μου, με ελαχιστη εως ανυπαρκτη διπλωματια,
    και να πει προς ολους οσους, κρυφα η φανερα, πολεμουν την Ελλαδα, ενα
    μεγαλοπρεπο “Αντε γαμηθειτε, πολυ μας τα πρηξατε, σκατομαλακες”.
    Τον Πανο τον συμπαθω παρα πολυ, και τον βλεπω να ειναι στο αμην για να το πει,
    αλλα, πως να το κανωμε, αλλη χρεια εχει η φωνη του μπετατζη, που μπορει και να
    συνοδευσει την κουβεντα και με καμμια σωστη χειρονομια, γνωστη ανα την υφηλιο.
    Εδω που φτασαμε φιλοι μου, μαλλον ενας μπετατζης χρειαζεται. Η διπλωματια και
    η πολιτικη Α Π Ε Τ Υ Χ Α Ν τοσο φανερα, που πρεπει να ειναι κανεις και πολυ μαλακας
    για να μην το βλεπει. Οχι οτι δεν υπηρξαν και καλοι και αξιοι πολιτικοι. Παρακολουθησα
    καποτε, παλια, μια μινι σειρα με την πολιτικη ζωη του Ντισραελι. Αυτος ηταν πολιτικος
    και εχαιρε εκτιμησης και σεβασμου. Βεβαια αν παμε πιο πισω στα δικα μας, και στον
    χρυσο αιωνα στον οποιο η προεδρικη θητεια ηταν 24 ωρες, θα δουμε οτι για να κρατηθει
    κανεις στη θεση του, επρεπε να ειναι απαταιτητα Σ Ο Φ Ο Σ. Τωρα με τουτα τα κουμασια,
    ουτε να κλεψουν και να κρυψουν δεν ξερουν. Ειναι τοσο φελλοι που τους περνουν χαμπαρι
    σχεδον αμεσως. Ω ρε κατακαϋμενη Πατριδα.
    Παω για υπνο μηπως δω τον μπετατζη στον υπνο μου να τους τα λεει χυμα. Τι θα γινει την
    επομενη μερα αν συμβει στ’ αληθεια ? (λεμε τωρα). Ολη η Ελλαδα θα αναστηθει, ολοι οι
    Ελληνες θα θελουν απο μονοι τους να πληρωσουν οχι χαρατσια, ολα τους τα υπαρχοντα
    για να μην μπορεσει πια καμμια κουφαλα να μας πειραξει. Κι αν τολμα ας κουνηθει ο
    ερντογαν κι ο καθε ψευτοτσαμπουκας που τωρα λεει οτι του καυχχχχχ καλα, αντε, οτι του
    καπνισει, γιατι ξερει με τι προδοτες (αρα φιλους του) εχει να κανει.
    Παιδια, ολα αυτα δεν ειναι και τοσο φανταστικα. Στο Εκουαδορ ειναι καπως ετσι απ’ οτι
    διαβαζω.

    Καλο ξημερωμα. Εδω ειμαι 7 ωρες πισω απο σας. καλα να περνατε ολοι.

  56. Aισιοδοξείτε (: η ελληνική κατάθλιψη δεν φορολογήθηκε ακόμη!) είπε

    Aστραπόπανος!
    Αστραψε και βρόντηξε για μια ακόμη φορά ο μπουρλοτιέρης πατριωτικών ψυχών Πάνος Καμμένος!
    Η ομιλία του συγκλονιστική, αληθινή κατάθεση ψυχής, γνήσια πατριωτική, απλά Ελληνική!
    Το μόνο που θα ήθελα να του συστήσω, είναι να συγκρατεί όταν παθιάζεται -όσο γίνεται- το (δικαιολογημένο) θυμό του κατά τις ομιλίες του, γιατί “χάνει” σαν τηλεοπτική εικόνα και δίνει στους εχθρούς του Ελληνισμού, ντόπιους και ξένους, τη δυνατότητα να τον κατηγορήσουν -μόνο γι’ αυτό- σαν έξαλλο άτομο, ασυνάρτητο ή νευροπαθές…
    Οι εχθροί καραδοκούν, είναι πολλοί και ἐτοιμοι να τον διασύρουν, και μόνο από την εικόνα (χωρίς το λόγο του….).
    Ας μην τους δίνει τη “χαρά”, -ούτε έστω σε αυτό.
    Η ψυχολογία της επικοινωνίας, το πώς περνάς “προς τα έξω” τα (ίδια) μηνύματα, είναι σπουδαία τέχνη -το ίδιο σημαντική, απ’ ότι διδάχτηκα εξ’ ιδίων παθημάτων, με τον πατριωτικό λόγο και την επιστήμη της λογικής και της ρητορείας.
    Μπορείς να πεις τα ίδια πράγματα, το ίδιο γρήγορα, το ίδιο απροκάλυπτα και ωμά, χωρίς να ουρλιάζεις, χωρίς να μην παίρνεις ανάσα στην ομιλία σου, χωρίς να μην ολοκληρώνεις τις προτάσεις σου, χωρίς να δείχνεις ότι είσαι έτοιμος να πάθεις από λεπτό σε λεπτό… συγκοπή (!!), χωρίς να ασχημαίνει η έκφραση του προσώπου σου και χωρίς να χάνεις μεσ’ τον θυμό τα λόγια σου έτσι ώστε να λες τον Φούχτελ επανειλημμένα “φούχτερ”, τον Ράιχενμπάουμ “ράιχενμπαχενμπαχ” (!!!) και άλλα τέτοια, που αποτελούν … “τροφή” για τους γελωτοποιούς, τους κατ’ επάγγελμα εθνομηδενιστές και τους διαφόρους…. αναρχοτιποτάκηδες λαζόπουλους!
    Ας διδαχτούμε “οι υιοί του φωτός από τους υιούς του σκότους” (σε τέτοια πρακτικά θέματα), μας συστήνει ο ίδιος ο Χριστός. Βλέπω π.χ την .. ηρεμία και τη γαλήνη (!) του προσώπου των υποκριτών, τύπου Τζέφρυ, Παπακωνσταντίνου , Ραγκούση, Διαμαντοπούλου και λοιπών αθλίων όταν πάνε να μας περάσουν τα πιο ψεύτικα “μηνύματά” τους, με απόλυτα χαμηλό τόνο και “φυσική” πειστικότητα, π.χ μπορούν να πουν με απόλυτη ηρεμία και “φυσικότητα” ότι… “ο ήλιος ανατέλλει από τη δύση”!!! Πραγματικά, τους …. ζηλεύω για την … “τέχνη” της… “ηρεμίας” του λόγου τους, που είναι συγκλονιστικό από μόνος του πόσο μπορεί εύκολα να ξεγελάσει πολλούς, έστω κι αν πουν το μεγαλύτερο ψέμα!!!!
    Ας τους μιμηθεί ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ο Πάνος μας.
    Και θα είναι ΤΕΛΕΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ!
    Και σε τύπο και σε ουσία, όπως ήταν και ο καυστικός αλλά ήρεμος ο λόγος του Χριστού μας!

    • GEODETIS είπε

      100000 +του Πάνου θα του κλάσουν τα αρχίδι@ ….. γνωρίζουμε ποιοι είναι οι κύριοι απο την Συγγρού …. γνωρίζομαι επίσης την είσοδό τους στην ομάδα που αυτοαποκαλείται¨λαική δεξιά¨…….

  57. ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ είπε

    ΡΕ ΠΑΝΟ ΕΙΣΑΙ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΑ ΣΕ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΨΗΦΟ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΚΑΘΙΚΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ!!!!!! ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΣΗΚΩ ΦΥΓΕ ΕΝΩΣΟΥ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!!!!

  58. Reuben Sturman είπε

    Πάνο είσαι μια από τις γενναιότερες και τελευταίες ίσως δημόσιες φωνές σ´έναν κόσμο που ήδη έχει παραδώσει τα κλειδιά και το πνεύμα.

    Ειλικρινά σε θαυμάζω που μπορείς και απευθύνεσαι σε αναίσθητους, αδιάφορους, βαρετούς συναδέρφους σου που δεν τους ενδιαφέρει τίποτα πια

    Πρόσεχε την υγεία σου, δεν αξίζει να πάθεις εγκεφαλικό ή καρδιά, είσαι ωραίος άνθρωπος, αγωνιστής, και δίνεις θάρρος σε εμάς τους Έλληνες που ζούμε μακρυά απ την Ελλάδα μας ότι δεν χάθηκαν όλα. Είσαι ο πρώτος Έλληνας που ακούω να τα ψέλνει στο κόμμα του χωρίς να φοβάται. Δίνεις ελπίδα σε όλους μας, συνέχισε Φίλε

    με λύπη διαπιστώνω ότι νεοναζί γράφουν στο μπλογκ, δεν υπάρχει έλεγχος απο τους διαχειριστές;

  59. ΓΙΩΡΓΟΣ είπε

    Κ.ΚΑΜΜΕΝΕ…ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Ή ΠΕΡΝΑΣ ΣΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΟΜΜΑ Ή ΠΑΡΑΜΕΝΕΙΣ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ.
    ΚΑΝΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΥΠΑΡΞΕΙ ΕΛΠΙΔΑ!
    ΓΙΩΡΓΟΣ.

  60. mitsaras είπε

  61. ΜΑΝΟΣ είπε

    ΠΑΝΟ ΚΑΜΜΕΝΟ, ΠΑΡΕ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΚΟΜΜΑ, ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ!

  62. Polemistirios Ellin είπε

    ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ.
    Δεν υπάρχει δεξιά και αριστερά αυτές τις μέρες.
    Υπάρχουν μόνο αφυπνισμένοι Έλληνες.
    Με διαφορετικές αντιλήψεις αλλά πάνω απ’ όλα Έλληνες.
    Τις διαφορές μας τις ξανασυζητάμε μετά.
    Τώρα προέχει το διώξιμο του εχθρού από την πατρίδα μας.

    Χαιρετήστε κάθε Ελληνική φωνή.
    Δημιουργήστε ένα νέο πολιτικό φορέα ή μια ένωση πολιτικών φορέων στον οποίο
    αν είναι δυνατό να συνυπάρχουν δεξιοί, κεντρώοι, αριστεροί, όλοι τους όμως πατριώτες
    και παρόλες τις διαφορές να συνθέσετε το καλύτερο για την Ελλάδα,
    να πείτε ΟΧΙ στο μνημονιακό εισβολέα, ΟΧΙ στο σάπιο πολιτικό κατεστημένο, που τόσο διψάει ο κόσμος να δει

    Καμμένος, Βελόπουλος, Κουρουμπλής, Κανέλλη, Δημαράς, Σακορφα, Καζάκης, Χάρρυ Κλήν, Θεοδωράκης, όπως κι αν λέγεστε…
    ΜΗΝ μείνετε στα λόγια, ΠΡΑΞΤΕ.
    Στους λόγους σας και στα διαγγέλματα σας υποστηρίζετε ότι πάνω απ’ όλα είναι η Ελλάδα.
    Και η Ελλάδα αυτή την στιγμή είναι σε πόλεμο.
    Και σε κάθε πόλεμο κατά της χώρας μας οι Έλληνες ήταν ενωμένοι και συμπολεμιστές.
    Και μιας και οι εταίροι μας ζητούν με τόση επιμονή συναίνεση, ας τους δείξουμε,
    ή καλύτερα ας τους θυμίσουμε τι μπορεί να κατορθώσει μια ενωμένη Ελλάδα

    polemistirios@gmail.com

  63. Polemistirios Ellin είπε

    Πάνο Καμμένε,
    δώσε την εναλλακτική πρόταση που τώρα δεν υπάρχει.
    Βγάλε από το αδιέξοδο και την απόγνωση τους Έλληνες.
    Δημιούργησε νέο πολιτικό φορέα.
    Είμαστε πάρα πολλοί.
    Είμαστε όλοι.

    polemistirios@gmail.com

  64. ΣΕΜΝΟΤΑΠΕΙΝΙΣΤΑΝΟΣ είπε

    Βλεπω τα δυο βιντεο και λεω………..ρε πως φουσκωσε ο πανος ετσι??????30 κιλα εβαλε σε λιγους μηνες

    την ωρα που οι περισσοτεροι Ελληνες χανουν κιλα απο την πεινα

    μια χαρα ο μισθος του βουλευτη πανο ε?

  65. [...] olympia.gr 0.000000 0.000000 Μοιρασθῆτε τὸ ἑξῆς:EmailTwitterἘκτύπωσηFacebookΣᾶς ἄρεσε;Μοῦ ἀρέσειΔηλῶστε πρῶτος/-η ὅτι σᾶς ἀρέσει. Καταχωρίσθηκε στὸ Άρθρα. Φυλάξτε τὸν μόνιμο σύνδεσμο στὰ ἀγαπημένα σας. ← Είστε όλοι λάθος, αν η ΕΚΤ τυπώσει χρήμα θα σταματήσει την κρίση Το διακομματικό μενού της διαπλοκής… → [...]

  66. Πανος δουκας είπε

    πανο, οι ελληνες θα προχωρησουν μαζι σου .
    ιωαννα – πανος Δ.

  67. Evaggelos είπε

    Κάποιος είπε οτι για να δείς φως πρέπει να ανατινάξεις το τούνελ. Εγώ τώρα μετα απο τοσο πονο βλέπω μια αχτίδα φως μεσα απο το τούνελ.Αρχηγέ μου κοίτα μπροστά όπως οι Λακεδαιμόνιοι.

    Υ.Γ Πού μπορώ να απευθυνθώ ώστε να γίνω μέλος αυτού του κινήματος?

  68. irini είπε

    πανο, ποτε δεν ενοιωσα μεχρι τωρα την αναγκη να ενταχθω καπου πως μπορω να γινω μελος και να παλεψω και εγω μαζι σας

  69. ΚΑΒΕΙΡΟΣ είπε

    Παλιότερα νταβατζήδες, τώρα καθάρματα.
    Ποιον κοροιδεύεις ρε μεγάλε;;

  70. Βρισηίδα είπε

    ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΕΙΘΕΙΣ!!!!!!!! ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΗ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ! ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΑΡΘΡΑ ΓΙΑ ΑΠΟΣΧΙΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΔΕΝ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΠΙΛΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ. ΝΑ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ. ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΝΙΩΘΟΥΝ “ΞΕΝΟΙ” ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ, ΨΗΦΙΖΟΝΤΑΣ ΝΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΟΥ ΔΟΥΒΛΙΝΟ ΙΙ, ΠΟΥ ΜΕΤΕΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ.

Υποβολή σχολίου

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Αλλαγή )

Connecting to %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 9,438 other followers