www.olympia.gr

Το φιλότιμο μας, θηλιά στον λαιμό τους, όχι στον δικό μας. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

-Τι έκανες στον πόλεμο Παπούλια;

Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Οκτωβρίου 29, 2011


Στις δηλώσεις που έκανε κατά την αποχώρηση του σήμερα ο Κάρολος Παπούλιας απο την παρέλαση, είπε με δάκρυα στα μάτια ότι κακώς τον χαρακτηρίζουν “προδότη”, γιατί αυτός πολέμησε για την Ελλάδα το 1940, σε ηλικία 15 ετών.

Φαίνεται πως ο Πρόεδρος δεν
θυμάται καλά την ηλικία του, καθώς σύμφωνα με το Wikipedia, ο Παπούλιας γεννήθηκε το 1929, και το 1940 ήταν 11 ετών.

Τώρα αν ήταν αντάρτης στα 11 του χρόνια, είναι άλλο θέμα!

To σίγουρο όμως είναι ότι ο Παπούλιας έδωσε με επιτυχία άλλες ενδιαφέρουσες μάχες, όπως η συμβολή του στο να βγει ο Παπανδρέου από τη δύσκολη θέση για το «κωλόσπιτο» της Εκάλης.

Σύμφωνα με την φορολογική δήλωση του Ανδρέα Παπανδρέου ο Τζορτζ  Χάλαγκ-οικογενειακός φίλος- και ο Κάρολος Παπούλιας ήταν από εκείνους από τους οποίους ο Παπανδρέου δανείστηκε για να χτισθεί η βίλα του πάθους του με τη Μιμή.

Για το αν πολέμησε η όχι ο Παπούλιας θα μπορούσε να μας δώσει τα φώτα ο Μανώλης Γλέζος ή όλοι εκείνοι οι ήρωες πολέμου που ζουν ακόμη και παρελαύνουν με περηφάνια τις αναμνήσεις τους, λαμβάνοντας μια πετσοκομμένη σύνταξη από το παρακράτος που ο Παπούλιας, ο Τσοχατζόπουλος, ο Τσουκάτος, ο Σημίτης, ο Γιωργάκης ο φίλος του Λούβαρη και του Ντόρη Μαργέλου με τη βίλα στη Πάρο, δημιούργησαν 37 χρόνια τώρα.

Καλά θα κάνει ο σιωπηλός Παπούλιας να μην προκαλεί με τις δηλώσεις τους σ αυτή τη τραγική συγκυρία.

Το θέαμα του Ανώτατου Άρχοντα της Εκκλησίας να σουλατσάρει στο Κατάρ με τον Λαυρεντιάδη, της διεφθαρμένης Proton Bank και του Παπούλια που αποκαλεί μειοψηφία τους πολίτες που βλέπουν τα παιδιά τους να λιποθυμούν στα σχολεία είναι η απόδειξη του ξεπεσμού της ψευδεπίγραφης Δημοκρατίας μας.

Επαναλαμβάνουμε ότι ο Παπούλιας λαμβάνει ως αποζημίωση 350 ευρώ το χρόνο, 1000 ευρώ τη μέρα,  ενώ ο Ιερώνυμος ασχολείται με το real estate του παγκαριού.

Ζήτω η Δημοκρατία…

http://www.kourdistoportocali.com//default.aspx?pageid=8075

121 Σχόλια to “-Τι έκανες στον πόλεμο Παπούλια;”

  1. Magnolia Gr είπε

    ..

    Ναί ο “μέγας δανειστής του κωλόσπιτου” είχε το θράσος μετά την εκφρασμένη οργή του λαού στη Θεσσαλονίκη, τόλμησε να μας επαναφέρει είς την τάξιν με την δήλωσή του, ότι ο λαός ψηφίζει κάθε 4 χρόνια….. τί ήθελε να μας πεί ότι θα παραμείνει στην εξουσία μαζί με το άλλο ανδρείκελο τον μέγα δωσίλογο ΓΑΠ για άλλα 2 χρόνια να ΠΡΟΑΣΠΙΣΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ ΜΑΣ;;;;;;;;

    Ε ΡΕ ΚΟΥΝΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΟΥΝΑΓΕ…..

    • ΧΑΟΣ είπε

      Δέν είναι προδότης!

      Λαθρέμπορος της Πατρίδας και των ιδανικών του Έλληνα είναι…

      Η δική του κρεμάλα να στηθεί ψηλότερα όταν θα έρθει η ώρα της δικαιοσύνης!

    • spyros είπε

      ΩΡΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΜΑΙ ΣΤΑ BLOGS ISVS KAI NA XAIΡΕΤΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΔΙΟΤΙ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΕΤΣΙ ΞΕΘΥΜΕΝΟΥΝ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΔΥΝΑΤΟ ΚΑΤΙ ΠΡΑΚΤΙΚΟ.
      ΕΓΩ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΤΑΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ΠΑΤΟ ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ .

  2. Σοφία είπε

    ολα αρχισαν με το κ…σπιτο!

  3. alex είπε

    ο ελληνικός λαός υπήρξε ποτέ κυρίαρχος;

  4. ΒΡΑΧΟΣ είπε

    Η ασχολία με πολιτικά πτώματα θεωρείται νεκροφιλία και, αν δεν κάνω λάθος, είναι ποινικό αδίκημα…

  5. φωτεινη είπε

    και η ελλη στην αντισταση;

    • ΕΛΛΗΝΙΔΑ το λεω και το φωναζω είπε

      Αυτη εκανε αντισταση με τους εφοπλιστες ανα τον κοσμο :D

      • ΜΑΡΙΑ είπε

        Μά δέν νομίζω,ὅτι ἀντιστεκόταν…… ;-)

      • Πατρικιος είπε

        Βεβαιως και εκανε αντισταση η Ελλη.

        Αλλα μπερδευε τα δαχτυλα της οταν ηθελε να σχηματισει το σημα της νικης “V” και αντ αυτου το κανε με τα σκελια της! :lol:

      • ΕΛΛΗΝΙΔΑ το λεω και το φωναζω είπε

        Μετα λενε οτι εγω λεω κακες κουβεντουλες τς τς τς :lol: :lol: :lol: :lol:

      • Χριστιάνα είπε

        Ωχ. Αυτό έτσουξε.

        Η κουβεντούλα σε πείραξε ρε Ελληνίδα, ή το ολόγιομο V της Έλλης;;

        Και για να το ολοκληρώσω, το φεγγάρι λέει τα μάλα να είναι ολόγιομο.

        Το V δεν….

      • ΕΛΛΗΝΙΔΑ το λεω και το φωναζω είπε

        Χριστιανα
        δεν με πειραξε βρε….απλα ειπα να σας πειραξω λιγο και ειδικα τον Πατρικ!!! :D :D
        Οσο για V της εν λογω “κυριας” εγινε τεραστιο μετα απο τοσααααααα εφοπλιστικα καμακια :D :D :D

      • Πατρικιος είπε

        Ελληνιδα
        Μονο τεραστιο εγινε το V της;
        Το λιμανι του Πειραια εγινε! Με τοσα φερρυ που μπαινοβγαινουν καθημερινα απ την Κρητη και τα 12νησα;

        Για αυτο οταν πας στην αποβαθρα ολο και θα δεις κατω ενα σωρο σκουροχρωμες τριχουλες κατσαρες! Μη σε γελαει το βαμμενο μαλλι της.

        Αμα τις στριψεις μπορεις να φτιαξεις και παλαμαρι να δενει το Φαιστος!! :lol:

      • ΕΛΛΗΝΙΔΑ το λεω και το φωναζω είπε

        Πατρικ

        σωστος….ετσι ειναι…εντοπισα μερικες πριν μερικα χρονακια πριν καβατζοσει και τον σημερινο εφοπλιστη, αλλα παλι ειχε αρκετες στην αποβαθρα :P :P :P
        Πολυ λυγουρα την κοβω :P
        Μου θυμιζει την παροιμια…..απο μπρος παρ……α και απο π……….μπαινουν τρενα :D :D :D (σορρυ για αυτο που ειπα ..ξεφυγα) :D :D

      • Χριστιάνα είπε

        Τα τρένα που φεύγουν…….

      • Πατρικιος είπε

        Ελληνιδα δεν εχεις το γιαχβε σου μ αυτα που μας γραφεις για την παρθενοπη!!

        Οχι τιποτ’ αλλο αλλα παρασυρεις κι εμας τους αβγαλτους!
        Και μετα αναρωτιεται η mama μου ποιος μ’ εχει κανει ασωτον υιον!

    • kostas είπε

      κατασκοπος ελλη(ματιαχαρη)

    • φωτεινη είπε

      κοριτσια ειδατε ;
      υπαρχει εξηγησης.
      Ματιαχαρη. :lol:

    • Karl είπε

      Η Έλλη θα έλειπε;!
      Γνωστή αντιστασιακή!

      • φωτεινη είπε

        καλα βρε Καρλ.
        αμα ειναι ετσι,
        ποσων χρονων ειναι;

      • kim είπε

        ολο με την σταη τα εχεις εσυ. ΖΗΛΙΑΡΑ!! ΜΠΟΥΧΑ ΧΑ

      • Χριστιάνα είπε

        Για την Έλλη ρωτάς Φωτεινούλα;

        564. Δεινόσαυρος παιδί μου. Κυριολεκτικά και μεταφορικά.

        Και δεν παίζει από μένα κανένας ρατσισμός με την ηλικία.

        Απλά υπολογίστε ΠΟΣΑ χρόνια τα τρώει η mrs beautiful eyes….

      • φωτεινη είπε

        αμαν,Χριστιανα.
        τουτη πηρε μερος και στην Οκτωβριανη επανασταση.
        μην πω και πρωτεργατης στη Γαλλικη.

      • Χριστιάνα είπε

        Της ξέφυγε η Άλωση της Πόλης από τους Φράγκους, αλλά τα ξέρει από τον παππού της,,,,, :)

        Mέλι στάζω πάλι σήμερα……

      • Πατρικιος είπε

        Χριστιανα
        “εκρηγνυσαι” παλι γι αυτο γεμισε ο τοπος με μελια!

        Εγω να σου πω την αληθεια εχω ενα “μπωλ” με λεμονονερο σαν αυτες που σου φερνουν στις ψαροταβερνες και καθε φορα ξεπλενω τα δαχτυλα μου απ το μελι να μην κολλανε στα πληκτρα!

      • ΕΛΛΗΝΙΔΑ το λεω και το φωναζω είπε

        Πατρικ
        ροδονερο φερνουν, ειδικα για τα ψαρικα, με πεταλα τριανταφυλλου ;) ;) :P

      • Χριστιάνα είπε

        Ελεγχόμενη η έκρηξη….

        Η κυρία Στάη, μαζί με την κυρία Διαμαντοπούλου θα αποτελέσουν κάποια μέρα πρωινό για πεινασμένα θηλυκά.

        Σας το υπογράφω.

        Ρε Ελληνίδα!!!

        Σε ποια ψαροταβέρνα σου φέραν ροδόνερο;; Θα μας αποτρελάνεις;;;

      • ΕΛΛΗΝΙΔΑ το λεω και το φωναζω είπε

        Χριστιανα
        εμεις εδω πανω (Θεσσαλονικη) οταν τρωμε σε ψαροταβερνα μας φερνουν ροδονερο :D

      • Πατρικιος είπε

        Ελληνιδα
        αν σου ξανα-φερουν ροδονερο τα ματια σου 24 στον λογαριασμο!
        Κατι μυριζει ….ψαριλα!

      • ΕΛΛΗΝΙΔΑ το λεω και το φωναζω είπε

        Πατρικ

        ο λογαριασμος νορμαλ…το ψαρι φρεσκοτατο και το μαγαζι κυριλε :D
        ξερει που τρωει η Ελληνιδα :P

      • Χριστιάνα είπε

        Την τρέλα μου μέσα με την Αττική μου.

        Ούτε θαλασσινό δεν ευχαριστιόμαστε…..

      • ΕΛΛΗΝΙΔΑ το λεω και το φωναζω είπε

        Εμμμμμμμμμμ
        εχουμε και το καζαν ντιπι…μετα το φαγητο-ψαρι!!!!
        Εκει να δεις γλυκα!!!!

      • φωτεινη είπε

        φτανει τωρα ε,Ελληνιδα.
        αντε και μενουμε και σε βουνα… :cry:

      • ΕΛΛΗΝΙΔΑ το λεω και το φωναζω είπε

        Η συνεχεια αυριο :D

        Σας καληνυχτω καλο ξημερωμα σε ολους!!!!

      • Πατρικιος είπε

        Ελληνιδα απ τα μετρημενα αρπαζει ο λυκος!
        Τα ματια σου 24 ειπα!

        Χριστιανα γιατι γκρινιαζεις με τα θαλασσινα;

      • φωτεινη είπε

        μπον νουι, Ελληνιδα :)

      • Χριστιάνα είπε

        Γιατί στην Αττική έχουν τιμή χρυσής λίρας δεκάτου ενάτου αιώνος……

        Και ταυτοχρόνως είναι απιστεύτως νόστιμα.

        Γι αυτό.

  6. 1929+15 = 1944
    Κάνουν όλοι ένα Λάθος.
    Είπε ότι πολέμησε για την Ελλάδα,…όχι ότι πολέμησε τους Γερμανούς,
    εγώ δεν άκουσα κάτι συγκεκριμένο τις 10 φορές που τον είδα…αόριστο ήταν.

    • swans είπε

      0.18

      • έκανα λάθος,ναι, λέει ναζισμό και γερμανούς.
        το προσπέρασα,…σε ευχαριστώ swans.
        άκυρο το σχόλιο.

      • swans είπε

        Ούτε ληξίαρχοι είμαστε,
        ούτε κατηγορείται για τα τότε…

        Αλλά μου θυμίζει κι αυτός το ρητό :
        “δεν είναι απαραίτητο να συμφωνώ με αυτά που λέω”…

      • ΑΙΑΣ είπε

        Η μεγάλη πλάκα, ειναι, οτι οταν ο ¨μικρός ήρωας¨, ήταν 15 ετών -δηλαδή το 1944- οι Γερμανοί ειχαν φύγει από την Ελλάδα!
        Το εν λόγω μπουμπούκι, λοιπόν, δεν ηταν δυνατόν να πολεμήση ¨ναζισμό και γερμανούς¨!
        Απ΄ότι φαίνεται, διετέλεσε ρουφιάνος των ανθελλήνων κατσαπλιάδων, στην περιπέτεια του Εθνους που ακολούθησε.
        Σε αυτόν τον ρόλο διακρίθηκε, άλλωστε, σε όλο τον μετέπειτα, αθλιο, βίο του.
        Η τιμωρία του ειναι, οτι το όνομά του, θα αναφερθή, στην ιστορία του Ελληνικού Εθνους, σαν συνώνυμο του προδότη και συνεργάτη των Εχθρών!

      • Αντε και να δεχτούμε,ότι πολέμησε τους γερμανούς στα 15 του. Λοιπόν ;

        Ο μόνος ήταν ; Αντε και να δεχτούμε ότι ήταν κι ο μοναδικός δεκαπεντάχρονος

        που πολέμησε τους Γερμανούς ! Αυτό το ‘ηρωικό’ γεγονός,εξαλείφει τα μετέπειτα

        πεπραγμένα του; Ηταν ή δεν ήταν υπουργός Εξωτερικών του πασόκ ; Ηταν ή όχι

        ”δανειστής” της αμαρτωλής ρόζ βίλλας ; ; ; (κι άλλα πολλά ήταν….αλλά τέσ’πάν).

        Και φτάνουμε στην ”συνέπεια” και στην ”αντικειμενικότητα” του κυριούλη.

        Τώρα πληροφορήθηκε πως απ’το Σύνταγμα, εκλογές γίνονται κάθε 4 χρόνια ;

        Οταν το γάπατο πρίν τρία χρόνια έσκουζε σαν τη γάτα το Γενάρη,ζητώντας καθημερινά

        εκλογές, είχαμε άλλο σύνταγμα ; Είχαμε άλλο Πρόεδρο της Δημοκρατίας ;

        Και γιά να τελειώνουμε με δαύτον : Ποιός ΑΚΡΙΒΩΣ, τον πρότεινε γιά Πρόεδρο ; Θυμάται;

        Είναι τόσο βέβαιο το ραμολί, πως φέρθηκε καλά σ’αυτόν που τούκανε την τιμή,

        να τον ανασύρει απ’τ’αζήτητα ;

        Αν αυτό (το ραμολί,ντέ) έχει διαλείψεις μνήμης, αυτό δεν σημαίνει, ότι κι όλοι οι υπόλοιποι

        ξεχνάμε.

        Το ότι αυτοκαταργήθηκε φεύγοντας από την παρέλαση της 28ης,τον αφορά και λόγος δεν μας πέφτει.

        Το ότι προσέβαλε ΒΑΝΑΥΣΑ τον θεσμό, εγκαταλείποντας την εξέδρα και σπεύδοντας σαν θιγμένη

        κυράτσα, να ζητήσει αβάντες από τα δημοσιογραφικά καρακόλια, ν’άναι βέβαιο (το ραμολί),ότι

        θα καταγραφεί από την Ιστορία, στις κατάμαυρες σελίδες της.

        Αλλά δόξα τω Θεώ, από βαριετέ, άλλο τίποτε. Δεν μας αφήνουν να πλήξουμε.

        Ως τώρα, είχαμε τον Γεώργιο τον β’ τον ουτιδανό.

        Από χθές,αποκτήσαμε και τον Κάρολο τον Α’, τον σκασιάρχη.

        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ, σκέτο κι άφιλτρο.

      • φωτεινη είπε

        αραγε να εχει δικαιωμα εγγραφη στους «Πισωπορτιστας»;
        απο μπρος η απο πισω απο την εξεδρα λακισε;

      • ΕΛΛΗΝΙΔΑ το λεω και το φωναζω είπε

        Φωτεινη
        απο ομπρος λακισε….κλαιγαμενος, κουναμενος, σιναμενος, και μαινομενος :D :D

      • φωτεινη είπε

        ε,ετσι κι αλλιως δεν παιρνουνε και καμμια συνταξη απο κει… :)

      • gortinios είπε

        Δεν κατάλαβα καλά, από πότε οι ….τσάμηδες
        τα έβαλαν με τους Γερμανούς;

      • φωτεινη είπε

        απο τοτε που το πασοκ ειναι πατριωτικο κομμα.

      • gortinios είπε

        Φωτεινή, καλή σου νύχτα.

      • φωτεινη είπε

        buona notte,Gortinie.
        ονειρα γλυκα. :)

    • Ενα τελευταίο από εμένα και κλείνω το θέμα,μπορεί και να το διαβάσατε στα χτεσινά μου σχόλια…

      Με το που θα άκουγα αυτές τις δηλώσεις Σαρκοζύ και τη χαμηλοβλεπούσα-ζιγκ χαϊλ Μέρκελ, στο πρεσ κόνφερανς την Πέμπτη…
      1)Θα ζήταγα απο τον Σαρκοζύ και Μέρκελ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗ συγγνώμη για την ΕΛΛΑΔΑ…
      2)Θα ζήταγα από την Μέρκελ να πεί ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΟΧΙΚΟ ΔΑΝΕΙΟ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΗΣ.
      3)Θα ζήταγα να μην ΕΠΙΚΥΡΩΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ η Ελληνική Αντιπροσωπεία και να φύγει αμέσως…

      Αντ’ αυτών, πανηγυρίζουν που ο Πρωθυπουργός της χώρας ζήτησε ? ξανά τον ΔΙΑΡΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ όπως στα χρόνια του Οθωνα…
      Το ψέμα και η υποκρισία δεν έχουν όρια.
      Ο Εφιάλτης μπροστά τους είναι πολύ λίγος…

  7. Κι όμως κάνετε λάθος. Ο Παπούλιας συσχετίζεται με το μέτωπο της Β.Ηπείρου.
    Είναι ο άνθρωπος που ήρε το εμπόλεμον με την Αλβανία ως ΥΠΕΞ το 1987, χωρίς όμως πρώτα να φροντίσει για την τύχη των περίπου 500 χιλ. Ελλήνων βορειοηπειρωτών.
    Επομένως δεν έγινε τώρα προδότης του έθνους ο κ.κ. Παπούλιας, με την ανοχή του στην κυβέρνησι Παπανδρέου. Κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια.

  8. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. είπε

    Η ΑΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.ΜΟΝΟ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, ΑΦΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.ΜΑΛΟΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΦΕΓΓΑΡΙ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ.ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΛΑΒΗ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΓΙΑΤΙ Η ΚΡΕΜΑΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ.

  9. Φτωχός πλην τίμιος είπε

    Συχαμενοι, ολοι τους
    Μια απορια εχω μονο… Γιατι δεν τους πιανουν οι καταρες ενος ολοκληρου λαου;;;

  10. kim είπε

    ΓΕΡΜΑΝΟΦΑΓΟΣ στα 11 του ,δανειστης στα 65 του , ξεπουλητης τησ Β.Ηπειρου στα 60 του ΚΑΛΑ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΚΟΛΛΟΣΟ?ΕΕ?? ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!
    μπουχα χα!

  11. Velos είπε

    ΌΤΑΝ ΈΔΩΣΑΝ ΟΔΗΓΊΕΣ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΉΤΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΆΣ…ΠΡΟΣ ΕΝΤΟΛΟΔΌΧΟΥΣ
    ΆΡΧΙΣΑΝ ΞΑΝΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΩΡΑΙΑ ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΤΟΥ ΠΕΡΑΣΟΥΝ
    3 ΗΜΕΡΕΣ, ΤΟ ΞΕΒΡΑΚΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΕΣ…ΑΛΛΑ ΟΙ ΚΑΚΌΜΟΙΡΟΙ ΕΝΤΟΛΟΔΌΧΟΙ
    ΔΟΤΟΊ ΚΑΤΟΧΙΚΟΊ, ΤΗ ΝΑ ΚΆΝΟΥΝ ;
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΆΤΙ ΆΛΛΟ,
    ΒΡΕ ΆΤΟΜΑ ΌΛΟΙ ΕΣΕΊΣ ΠΟΥ ΑΠΌ ΧΘΕΣ ΜΑΣ ΈΧΕΤΕ ΠΡΉΞΕΙ, ΠΕΡΊ ΛΑΪΚΉΣ ΕΚΡΉΞΕΩΣ
    ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΊΖΟΥΝ ΛΈΓΟΝΤΑΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΈΠΟΝ, ΤΗ ΣΗΜΑΊΝΕΙ ΑΥΤΌ ;
    ΓΙΑΤΊ Ο ΛΑΌΣ ΑΝΤΈΔΡΑΣΕ ΕΤΣΙ….ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΆ ;
    ΜΗΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΟΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΣ ;
    ΞΥΠΝΆΤΕ…
    ΔΙΌΤΙ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΔΡΌΜΟ ΟΎΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΈΧΕΤΕ ΦΑΝΤΑΣΤΕΊ, Ο ΗΓΈΤΗΣ ΕΙΝΑΙ
    ΣΤΟΝ ΔΡΌΜΟ…ΕΠΙΣΤΡΈΦΕΙ, ΚΑΤΑΛΆΒΑΤΕ ;
    “ΜΆΓΚΕΣ” ΕΚΕΊΝΗ ΤΗΝ ΉΜΕΡΑ…ΣΑΣ ΤΟ ΥΠΟΓΡΆΦΩ ΟΤΙ ΘΑ ΔΊΝΑΤΕ ΌΛΑ ΌΣΑ ΈΧΕΤΕ ΚΛΈΨΕΙ
    ΠΊΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΎΓΕΤΕ…ΤΗΝ ΔΙΚΗ.
    ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΏΝΩ ΝΑΙ ΡΕ ΒΛΉΜΑΤΑ…ΥΠΑΡΧΉ ΠΟΛΊΤΙΚΗ ΜΌΧΛΕΥΣΗ, ΓΙΑΤΊ ΦΟΒΆΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΛΈΤΕ ;
    ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΈΡΧΕΤΑΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΓΊΝΕΙ ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ, Η ΘΑ ΓΊΝΕΙ, ΜΈΣΑ ΑΠΌ ΚΆΠΟΙΑ
    ΣΤΗΜΈΝΗ, ΓΝΏΡΙΜΗ ΔΙΑΔΉΛΩΣΗ, ΌΠΩΣ ΑΥΤΈΣ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΆΝΩΣΗ ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΈΝΟ…..
    ΕΊΔΑΤΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΎΝΑΜΉ ΤΟΥ ΕΡΧΌΜΕΝΟΥ;
    ΟΡΓΑΝΏΝΕΤΕ, ΒΡΈΘΗΚΑΝ ΌΛΟΙ ΠΡΟ ΤΟΥ ΤΈΛΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΆΠΛΑ ΔΕΝ ΉΘΕΛΕ Ο ΗΓΈΤΗΣ…
    ΤΏΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΆΛΥΨΗ…

  12. ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε

    Η ΨΕΥΤΙΑ ΚΑΙ Η ΑΠΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΘΛΙΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ “ΑΝΤΡΕΣ” ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ……

    Ο ΛΑΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΨΑΡΙ ΒΡΩΜΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ…

    Ο ΒΡΩΜΟΓΕΡΟΣ ΠΟΥ Η ΚΑΚΗ ΜΟΙΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΟ ΚΑΖΙΚΩΣΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ,ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ….

    ΜΑΣ ΤΟ ΕΠΑΙΞΕ ΚΑΙ ΑΝΤΑΡΤΗΣ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙ Κ’ ΕΤΡΕΧΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΤΟ ΚΟΥΦΑΡΙ ΤΟΥ…..
    Ο ΙΔΙΟΣ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΕ ΤΟ ΘΕΣΜΟ,ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ…..

  13. Миша είπε

    Ποιος έκανε προεδρο τον δανειστη της ροζ βιλλας άραγε;;;

    Δεν υπήρχαν ευπατρίδες εκτος της σπείρας της Εκάλης;;;

    Ο Μανωλης Δρεττακης, ο Μικης Θεοδωράκης, ο Μανωλης Γλέζος, ο Κωνσταντινος Δεσποτόπουλος και τόσοι άλλοι;;;

    ΓΙΑΤΙ Ο ΔΑΝΕΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΡΟΖ ΒΙΛΛΑΣ;;;

  14. Φειδίας είπε

    Συγγνώμη, ἀλλὰ νὰ λέμε καὶ τοῦ στραβοῦ τὸ δίκιο παῖδες. Εἶπε ὅτι 15 χρονῶν ἀντάρτης πολέμησε τοὺς Γερμανούς. Ὄχι ὅτι τοὺς πολέμησε τὸ 1940, ὅταν ἦταν 11 χρονῶν. Ἡ ἀντίστασι τὸ 1943-44 ἐπῆρε διαστάσεις. Αὐτά. Σὲ ὅλα τὰ ὑπόλοιπα μπορεῖ νὰ συμφωνοῦμε.

  15. Loukia είπε

    Στο εξωτερικό μερικοί Βετεράνοι παίρναν μία συνταξη (των βετεράνων). Οταν ρώτησα έναν οικογενειακό φίλο πώς είναι δυνατόν να παίρνει αυτή την σύνταξη αφού τότε δεν ήταν ούτε 10 χρονών. Μου απάντησε ότι βοήθησε παρόλο την ηλικία του. Ξεφούσκωνε τα λάστιχα των αυτοκινήτων των Γερμανών!

    • Αυτές οι συντάξεις κατέστρεψαν τον τόπο. Άλλο να πάρει σύνταξη κάποιος που λόγω της αντιστάσεως έχασε ένα μέλος του σώματος του και έγινε ανίκανος για εργασία και άλλο να αμείβεται κάποιος επειδή ξεφούσκωνε λάστιχα.
      Το πατριωτικό καθήκον δεν αμοίβεται με χρήματα. Και ο πατέρας μου πολέμησε τους Γερμανούς αλλά όχι μονάχα δεν πήρε σύνταξη, δεν σκέφτηκε καν να ζητήσει. Ίσως επειδή ήταν δεξιός.
      Τι θα πει:σύνταξη εθνικής αντιστάσεως;
      Άλλη ΠΑΣΟΚική π@π@ριά και αυτή. Μιλάμε για δισεκατομμύρια.

      • φωτεινη είπε

        συνταξη εθνικης αντιστασεως σημαινει
        Αγοραζω Κοπριτη και γινομαι Αρχικοπριτης.
        εν τω μεταξυ ,εσυ λαε γινεσαι μουλος απο τα βαρη.

      • για κάτι συντάξεις που αρνιότανε πεισματικά ο Ι. Καποδίστριας κοντέψανε να κάψουνε τότε ότι ελευθερώθηκε με το ίδιο τους το αίμα… ρε δέν έχουμε τους έλεγε, όχι πήραμε δάνειο και έχεις αλλά δεν δίνεις γιατί είσαι τύρανος! του λέγανε….

        Τα ίδια παντελάκη μου τα ίδια παντελή μου και διηγόντας τα να κλαίς….

      • Γιώργης είπε

        Πέστα Στράβων!
        Καί ὁ δικός μου πατέρας κοκκίνησε σάν παντζάρι ἀπό τήν ΝΤΡΟΠΗ ὅταν τοῦ εἶπα νά κάνει αἴτηση…
        Καί μοῦ ἔκανε καί αύστηρότατη παρατήρηση “νά μήν ξανακούσει κουβέντα γι αὐτό”…

      • Τώρα είναι αργά Φωτεινή. Νιός ήμουν και γέρασα.
        Όταν στην δεκαετία του 80 το ΠΑΣΟΚ εξαγόραζε ψήφους, την εποχή των πρασίνων και των γαλάζιων καφενείων, την εποχή που χιλιάδες παιδιά δεξιών έφευγαν μετανάστες στην Γερμανία (γι’αυτήν την μετανάστευσιν ουδείς ομιλεί) επειδή ήταν κλειστές οι πόρτες του διορισμού εάν δεν ανήκες σε πράσινη κλαδική, όταν όλοι οι δεξιοί δημ. υπάλληλοι γίνονταν κλητήρες για να γίνουν διευθυντές οι πράσινοι, κανένας δεν μπορούσε να μιλήσει. ΚΚΕδες (Κίρκου και Φλωράκη) στήριζαν ΠΑΣΟΚ με όλες τους τις δυνάμεις.
        Τώρα είναι αργά για δάκρυα.
        Τι σημασία έχει το δίκαιο και η δικαίωσις κατόπιν εορτής; Αυτό το σιχαμένο κόμμα κατέστρεψε την Ελλάδα απ’ άκραν εις άκραν σε συνεργασία με αυτούς που σήμερα διαμαρτύρονται. Από την γλώσσα μέχρι τις παραγωγικές δομές, από τα ήθη μέχρι την ευρωπαική προοπτική. Τα πάντα χάθηκαν εξαιτίας της πράσινης 30ετίας. Τι σημασία όμως έχει πια η δικαίωσις;

      • Loukia είπε

        Την σύνταξη την έπαιρνε στο εξωτερικό. Δεν ξέρω αν την πλήρωνε η Ελλάδα ή το ξένο κράτος. Ο παππούς μου που πολέμησα πράγματικά δεν μπόρεσε να πάρει αυτή την σύνταξη επειδή είχε ιδιοκτητο σπιτι. Τέλος πάντων, αυτο μου θύμισε ο Πρόεδρος χθες είτε ήταν 11 ή όσο ετών χρονών..

      • ΕΛΛΗΝΙΔΑ το λεω και το φωναζω είπε

        Ο πατερας μου εχασε δυο ποδια στον πολεμο του 1940 και ηταν αιχμαλωτος των γερμανω, συνταξη γιατι δεν του εδιναν?? ΟΥΤΕ ΖΗΤΗΣΕ ΠΟΤΕ!!!
        Απλα δεν ηθελε να θυμαται τα χρονια εκεινα ειδικα της αιχμαλωσιας!!!!
        ΟΙ καθαροι αντιστασιακοι ποτε δεν ζητησαν αμοιβη γιαυτο που πιστευαν!!!!
        Το θεωρουσαν ατιμο και προδοτικο!!!

      • ΕΛΛΗΝΙΔΑ το λεω και το φωναζω είπε

        Λουκια
        αυτες τις συνταξεις που λες της εδινε το Ελληνικο Κρατος στο εξωτερικο σε οσους υποτιθεται εκαναν αντισταση!!!!
        Πολλα λεφτα εφυγαν εξω με αυτον τον τροπο και για ατομα που ουτε καν ηταν Ελλαδα τον καιρο της αντιστασης, απλα ειχαν δικους τους και με ψευδομαρτυρες εκαναν χαρτια!!!!
        Το ξερω απο περιπτωσεις ατομων που το εκαναν!!!

      • @Στράβων
        Ευκλείδια η ακρίβεια των γραφόμενων σου.
        Λάβε σε παρακαλώ υπόψιν σου τα εξής:

        1.Να σε πληροφορήσω ότι ΠΡΙΝ ΤΟ 1981 δεν υπήρχε περίπτωση Κρατικός Λειτουργός να είναι Κουμουνιστής…

        2.Μετά το 1981 έγινε ακριβώς το αντίστροφο…Βολεύτηκαν ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ οι απέξω…οι κουμουνιστές πήραν το ξεροκόμματο της αντιστασιακής σύνταξης του Γιαννόπουλου…διορισμοί κουμουνιστών-κουμουνιστών,βαθύτατου κόκκινου…. ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ…κάτι ροζουλάκια στυλ Δαμανάκης…

        3.Ακόμα και ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ο Νίκος Καζαντζάκης ΕΧΑΣΕ ένα ΝΟΜΠΕΛ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ γιατί δεν τον στήριξε το Ελληνικό κράτος…ο λόγος προφανής,εάν δεν τον ξέρεις βέβαια ή δεν τον φαντάζεσαι να στον πώ.

        υ.γ.έλεγα να μην σου απαντήσω γιατί είσαι αδιόρθωτος, αλλά είσαι λιγουλάκι προκλητικός θα έλεγα…
        εκτός από τις πράσινες κλαδικές που με σπουδή ανέφερες και τον ξεριζωμό των δεξιών παιδιών που δεν έβρισκαν τα καημένα μία θέση στο δημόσιο,υπήρχαν και οι μπλέ κλαδικές…
        μάλιστα, στο νέο μουσείο της Ακρόπολης,μόλις πρόσφατα, μία γνωστή μου έχασε μία θέση από τον τότε υπουργό πολιτισμού…και το ωραίο ήταν ότι ήταν νουδού με στάμπα…από μεγαλοαστική Αθηναϊκή οικογένεια του Παγκρατίου.
        (βολεύτηκε τελικά στον ΟΑΕΔ…)
        δεν είδα να κάνεις αναφορά για τις μπλέ…

      • astillais είπε

        Αμετανόητε, κάνεις λάθος για τους πρίν το 81
        για τους μετά μπορώ να σου πω μετά βεβαιότητας
        ότι το πράσινο καρτελάκι ήταν προϋπόθεση
        χάλασε λιγάκι με την οικουμενική και επί Τζανετάκη
        Εκείνο που δεν μπόρεσαν να ελέγξουν (απόλυτα) ήταν η επετηρίδα στον διορισμό των καθηγητών και γι αυτό την κατάργησαν σταδιακά
        Βέβαια έπεφτε το αναπληρωματιλίκι και το ωρομισθιο-ομηριλίκι στο κάργα
        Για του λόγου το αληθές δες τα αποτελέσματα των εκλογών των κρατικών λειτουργών

      • Χριστιάνα είπε

        Ελληνίδα:

        Όταν πάρεις και πάρω χαμπάρι επιτέλους ότι οι καθαροί αντιστασιακοί ΠΕΘΑΝΑΝ και ουδέποτε ευνοήθηκαν, ίσως και να ηρεμήσει η ψυχούλα μας.
        Και η δικιά τους.
        Απλώς να μην ξεχάσεις και ξεχάσω ποτέ, ότι αν ζούσαν και έβλεπαν την στυγνή εκμετάλλευση που τους κάνει το σημερινό ΚΚΕ, θα ξέρναγαν τα στερνά τους.
        Δεν έχω να πω τίποτε άλλο ειλικρινά, νομίζω ότι με κατάλαβες.

        Στράβων:

        Θα ακουστώ ενδεχομένως μελό, αλλά δεν με νοιάζει πια ειλικρινά. Για την δικιά μου την γενιά, ΟΝΤΩΣ, δεν έχει καμία σημασία πια η δικαίωση. Έχω πάρει χαμπάρι εδώ και καιρό ότι …..περατώθηκα και…περαιώθηκα σοσιαλιστικά πάνω στην καλύτερη ηλικία μου.
        Όταν όμως ο πιτσιρίκος στην Λάρισα τους μουντζώνει χύμα και το παλλικάρι στην Κοζάνη στρέφει το κεφάλι του στα σκατά, εγώ, θα έχω δικαίωμα να ελπίζω.
        Για τους επόμενους.
        Μπορεί να γίνει σε 2 μήνες, μπορεί και σε 5 χρόνια.
        Θα γίνει όμως.
        Με απλά μαθηματικά, θα γίνει.

      • Μ. Αρκάς είπε

        Αμετανόητος!!!!
        Τι είναι αυτά που λές παιδί μου;
        Αυτά τα λόγια τα λένε οι κουμουνιστές
        :twisted:

      • ΕΛΛΗΝΙΔΑ το λεω και το φωναζω είπε

        Χριστιανα
        σωστη…..ετσι ειναι !!!!!!
        Εγω δεν ξεχνω γιατι ειχα στο σπιτι μου παραδειγμα και το ζουσα καθημερινα!!!!!
        Οι ηρωες παραμενουν ΗΡΩΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ!!!!

      • Αστι γιατί κάνω λάθος για το ΠΡΙΝ το ’81 ?
        { μην πείς καμία βλακειούλα γιατί στο λέω εξ αρχής…παίζω έντιμα,1ος ξάδελφος στην Ελληνική αστυνομία,πολύ μεγαλύτερός μου και ΚΑΡΑΜΑΝΛΙΚΟΣ…αποστρατεύτηκε με το βαθμό στρατηγού το 2007…}
        εξήγα μου τώρα …

        καλησπέρα Μανώλη είμαι μαρξιστής και μεταμαρξιστής και σε όποιον αρέσω…
        και δεν σπεκουλάρω τα πιστεύω του καθενός,σεβόμαστε όλον τον κόσμο…όλους.
        αγαπάτε αλλήλους

      • Μ. Αρκάς είπε

        Αμετανόητος!!!Κάποιοι ξεχνούν το φακέλωμα,
        και το πρασινομεταφακέλωμα
        των κλαδικών εσκεμμένα,και μπουζουριάζουν
        ολο τον κόσμο.
        Καλησπέρα!!
        :twisted:

      • Μανώλη μου έχω ένα ελλάτωμα…
        δεν μπορώ να ξεχάσω…είναι κακό…γιατί μερικές φορές πρέπει να ξεχάσεις.
        τέλος πάντων…
        εγώ θα περιμένω απάντηση από την Αστι…αν δεν απαντήσει θα της το ξαναθυμήσουμε…
        αν ξέρει καλύτερα για το φακέλωμα που γράφεις κι εσύ…θα φάω όλα τα βιβλία και τα ντοσιέ στο σπίτι μου.

        υ.γ. κι ο αγαπούλας,ο Μάκαρος είχε μερικούς φακέλλους…

      • Μ. Αρκάς είπε

        Aμετανόητος!!!Θα σου πώ εγώ μην κουράζεσαι,
        για εμένα πρόκειται
        το 81 έκανα αίτηση να προσληφθώ στο λιμάνι
        του Πειραιά η σε άλλο εμπορικό λιμάνι
        τότε είχα δίπλωμα 5ης κατηγορίας γερανοφόρου.
        Για πριν δεν μιλάμε, ούτε συζήτηση στο δημόσιο
        λόγω μπάρμπα κουμμουνιστή, και ενώ μου είπαν
        τότε ότι θα προσληφθώ επειδή χρειάζονταν τέτοιες
        ειδικότητες,κάποιος γνωστός μου σφύριξε στ αυτί
        Μανώλη έτσι και δεν γραφτείς στην κλαδική
        δεν σε παίρνουν που νάχεις τον θεό μπάρμπα
        Δηλαδή σκατά κι έτσι κι αλλιώς.
        Εγώ δεν ήξερα τότε δεν έδωσα σημασία
        και ακόμα περιμένω.
        Δεν βαριέσαι όμως η ελπίδα πεθαίνει
        τελευταία.
        :twisted:

      • Μ. Αρκάς είπε

        Συμπλήρωμα,
        Ξέχασα να γράψω οτι τότε ειχαν
        μεγάλη έλλειψη απ αυτήν την ειδικότητα
        και πολλές κενές θέσεις, με αποτέλεσμα
        όσοι δουλεύανε εκεί να κάνουν διπλές
        βάρδιες για να βγει πέρα η δουλειά
        Παρ ολα αυτά έπεσα στο μεταφακέλωμα.
        :twisted:

      • Μ. Αρκάς είπε

        Διόρθωση, το 82 τον καλοκαίρι.

      • Αμετανόητε,
        μπλέ κλαδικές δεν υπήρξαν ποτέ.
        Πρόσεξε, δεν λέω ότι δεν βολευόντουσαν οι ημέτεροι. Λέω όμως ότι ο ανώνυμος δεξιός ουδεπόποτε επεδίωξε να διοριστεί στο δημόσιον, ακόμη και εάν ήτο θύμα ή είχε στην οικογένεια του θύμα της κατοχής ή του εμφυλίου. Η κομματική δηλαδή αριστοκρατία της δεξιάς σαφώς και ήταν βολεμένη, όχι όμως και ο απλός λαός, ο οποίος δεν είχε όνειρο ζωής του τον διορισμό.
        Το δημοσιοϋπαλληλικό όνειρο καλλιεργήθηκε επί Ανδρέα και ήταν καταπράσινο με κόκκινους κόκκους. Και αυτά φυσικά δεν είναι θεωρίες και ιστορίες για αγρίους. Είναι βιωματική γνώσις που προέκυψε από προσωπικές και οικογενειακές εμπειρίες. Εγώ δε επί Καραμανλή του β’ αρνήθηκα όχι μόνον την χρήση μέσου αλλά ακόμη και την σκέψι γι’αυτό. Δεν γνωρίζω καν εάν θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω μέσον και εάν θα διοριζόμουν. Δεν μπήκα καν στον πειρασμό. Και ένας από τους λόγους ήταν ακριβώς αυτός, για να μπορώ ελεύθερα να λέω την γνώμη μου και να μην κάνω αυτό για το οποίο κατηγορούσα το ΠΑΣΟΚ, ασχέτως εάν τώρα πεινάω ενώ τα διορισμένα πράσινα κομματόσκυλα απλώς χάνουν ένα μέρος της αγοραστικής των ισχύος.
        Στην μετεμφυλιακή δε Ελλάδα, η πολύτεκνη γιαγιά μου, που έχασε άνδρα και παιδί από τους συντρόφους σου, δεν πήρε από την δεξιά κυβέρνηση το υποζύγιο το οποίο και εδικαιούτο και που θα την ξεκούραζε στις εργασίες, ακριβώς γιατί η δεξιά δεν έκανε τα ρουσφέτια που νομίζεις ότι έκανε στους δεξιούς, κάθε άλλο μάλιστα. Ο δεξιός λαός είναι αδικημένος τα μάλα, είναι φτωχός και άνεργος.
        Σε αυτήν την χώρα, οι δεξιοί είναι που είναι φτωχοί και πεινάνε, όσο και εάν η προπαγάνδα λέει το αντίθετο. Διότι στην Ελλάδα το σύστημα είναι χτισμένο για τα κομματόσκυλα και τους αριστερούς.
        Ακόμη όμως και έτσι, μην νομίζεις ότι οι δεξιοί ζητούμε ρουσφέτια. Ζητούμε όμως καθαρό παιχνίδι και αξιοκρατία με αυστηρούς όρους. Ο απώς δεξιός είναι το ηθικότερο στοιχείο του Ελληνισμού. Αγνός και κρυστάλλινος.

      • astillais είπε

        Αμετανόητε,πρίν το 81 για το Δημόσιο χρειαζόταν μέσον ή τύχη και όχι για όλες τις θέσεις του Δημοσίου μην ξεχνάς πότε θεσπίστηκε η δεκαπενταετία για τις γυναίκες στο δημόσιο
        Πότε; (σιγά μην ξέρω)
        εγώ πάντως την βρήκα εν ισχύ
        που σήμαινε ότι ήθελαν να προσελκύσουν γυναίκες στο Δημόσιο
        Έπειτα μην ξεχνάς τον τίτλο δημοσιοϋπαλληλάκι , αρκετά υποτιμητικό κάποτε
        Αυτό το κάποτε έπαψε ισχύον την πράσινη εποχή
        υπήρχε μάλιστα η έκφραση
        “εσένα ποιός σε χρεώθηκε;”
        Μετά άρχισε η άγρια φορολογία σε ελληνικές βιομηχανίες οπότε άρχισε να ανθίζει το επάγγελμα του ΔΥ ελλείψει υγιούς ιδιωτικής αγοράς
        κλπ κλπ κλπ
        μην τα ξαναλέμε και το σεντονιάζουμε
        για μένα το σπάσιμο του υγιούς ιστού έχει ημερομηνία έναρξης
        και είναι 18-10-81 τι καρμικός αριθμός ,ω της συμπτώσεως.
        Ρε σύ δεν λέω βλακειούλες αλήθειες λέω η θκατούλα.

      • Διαβάζοντας προσεκτικά τα σχόλια, ΕΝΑ-ΕΝΑ κάτω από το σχόλιό σας, ”Στράβων Αμασεύς”,

        ας προσθέσω και την -(όσο γίνεται πιό αποστασιοποιημένη,όσο γίνεται πιό αντικειμενική)- άποψή μου.

        Εδώ και εικοσιεπτά συναπτά χρόνια, είμαι στον ιδιωτικό τομέα, στην ελεύθερη αγορά.

        Οπως άλλωστε και οι δυό γιοί μου, που κοπανιούνται κάτι δωδεκάωρα την ημέρα, κάτω από την

        Δαμόκλεια σπάθη, της στασιμότητας (στην καλύτερη) ή της απόλυσης (στην χειρότερη).Γιά λόγους

        ΤΥΠΙΚΟΥΣ, έπρεπε στα χρόνια μετά την αποφοίτησή μου από το Αθήνησι Καποδιστριακόν,να υπηρετήσω

        ΝΤΕ και ΚΑΛΑ, στο δημόσιο (με συγκεκριμένες χρονικά θητείες),γιά να λάβω τους ΑΝΑΓΚΑΙΟΥΣ τίτλους

        σπουδών (που ΜΟΝΟ απ’το δημόσιο παίρνει κανείς), ούτως ώστε, να μπορέσω να εξασκήσω την Επιστήμη,

        την οποία εσπούδασα.Η άλλη επιλογή,ήταν να αποκτήσω αυτούς τους τίτλους,από αντίστοιχα ιδρύματα

        του εξωτερικού. ΝΑΙ ! Υπέπεσα στο ασυγχώρητο αμάρτημα, να θέλω να έχω ΕΛΛΗΝΙΚΗ εκπαίδευση.

        Λοιπόν στα χρόνια που ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ , πέρασα από το Ελληνικό δημόσιο, σας λέω με το χέρι

        ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ, πως οι συνάδελφοί μου και η συντριπτική πλειοψηφία του προσωπικού,

        στους χώρους απ’όπου πέρασα, ανήκαν στον ανοήτως (και υποκριτικώς ιδιοποιηθέντα)αποκαλούμενο,

        ”δημοκρατικό χώρο”. Να σημειώσω εδώ, ότι υπηρέτησα στο δημόσιο από τα πρώτα χρόνια της μεταπολίτευσης

        (1974-1986). Μέχρι και την 18η Οκτ. 1981, ευτύχησα να δώ, όλα τα λουλούδια να ανθίζουν, καθένα με τις

        ξεχωριστές δυνατότητές του, καθένα με το δικό του,ιδιαίτερο άρωμα. ΝΑΙ ! Και τότε υπήρχαν,έριδες,

        διαμάχες,ιδεολογική αντιπαλότητα, με λίγα λόγια, μιά ΕΠΩΦΕΛΗΣ ζύμωση. Αλλά από το ’81 και μετά,

        (τουλάχιστον στο χώρο της δικής μου απασχόλησης) δεν έμεινε κολυμπηθρόξυλο. Μιλάμε, γιά την επέλαση

        των ορδών του Αττίλα. Ισως παρέμειναν κάποια ελάχιστα σπόρια από ΝΔ, από ΚΚΕ κι από (τότε)ΚΚεσ,

        κι αυτά ΣΚΟΠΙΜΩΣ, πρός νομιμοποίηση των πράσινων λεφουσιών. Γιά τους έχοντες ασθενική μνήμη ,

        αλλά και γιά τους μεταγενέστερους -(σημερινούς σαραντα-πενηντάρηδες), ας ανατρέξουν στις διοικήσεις

        των συνδικαλιστικών οργάνων της εποχής, πρίν το 1981. Η madame la duchesse Ζερβάκη της ΟΤΟΕ,

        οι λόρδοι Πιπεργιάς και Μπάκουλης που κατέβαζαν τους διακόπτες της ΔΕΗ,οι δούκες Παπαδέλλης,

        Μωραίτης και Κουρής της ΕΙΝΑΠ, οι Σταμουλοκολάδες των αστικών συγκοινωνιών, κλπ,κλπ, είναι όσα

        πρόχειρα δείγματα ”’ δεξιών”’, μου ήρθαν τώρα στο μυαλό.

        Οι μισές λοιπόν αλήθειες, είναι πολύ χειρότερες κι από τα πίο ασύστολα ψεύδη.

        Σέβας, ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ.

      • Καλημέρα σας,
        Επειδή διάβασα τις περαιτέρω παρατηρήσεις σας δεν θα πώ περισσότερα επί των γραφόμενών σας…
        Πρέπει να τονίσω ξανά,ότι λόγω όμως αυτής της συγγένειας που έχω, έμαθα πάαααααααααρα πολλά για το σύστημα που εσείς,ίσως,δεν φαντάζεστε.
        (τον αγαπώ πολύ, αλλά διαφωνώ με το επάγγελμα που διάλεξε,ήταν βλέπεις η ανάγκη της ζωής, η επιβίωση)

        Συγκρατείστε όμως το εξής:
        Ενας Γερμανός Καθηγητής Πανεπιστημίου,μου διαφεύγει τώρα το όνομα του,που έχει συγγράψει την Νεώτερη Ιστορία της Κύπρου και της Ελλάδας χρόνια πολλά μόνιμος κάτοικος στη χώρα μας έκανε την εξής σημαντική παρατήρηση:
        Οταν πήγαιναν στην Κύπρο δύο υποψήφιοι για μία δουλειά ΑΞΙΖΑΝ και οι δύο και προτιμούσαν αυτόν του κόμματος…
        Στην Ελλάδα ΔΕΝ ΑΞΙΖΑΝ,πήγαινε ο άξιος και ο ανάξιος και προτιμούσαν τον ανάξιο επειδή ήταν του κόμματος…

        Αυτή λοιπόν η ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ, που συναντιέται ιδιατέρως από την λήξη του ΒΠΠ και μετά, σε όλα τα επίπεδα (ακόμα και στον Ιδιωτικό τομέα)* κατέστρεψε την Ελλάδα.

        *πάρα πολλές,καλές θέσεις,(και πολύ καλύτερες από τις κρατικές) σε Ιδιωτικές επιχειρήσεις π.χ.Τιτάν, πηγαίνεις μόνο με συστάσεις από γραφεία…και πολλές φορές δεν είναι ο/η επιλαχών/ούσα, σε καμία short list των interviews…
        είναι το καινούριο φρούτο που ευδοκιμεί και ανθεί τουλάχιστον τα τελευταία 10 χρόνια…

  16. kim είπε

    ΕΚΕΙΝΟ που μου κανει εντυπωση ειναι η ΤΥΦΛΑ των ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΩΝ ΟΛΩΝ των χρωματων που Ο ΛΑΟΣ καταφερε να μηδενιση στην λεβεντομανα ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και ολα μα ολα τα κομματοσκυλα τρεχουν καθιδρα να αποκαταστησουν.
    ΠΑΠΑΟΥΛΙΑΣ το τελευταιο ΟΧΥΡΟ ΤΟΥ ΣΑΠΙΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ .
    Αποκαταστηστε τον βραχο της σαπιας μας δημοκρατιας και ο λαος θα σας ευγνωμονει ες αει..
    Ε ΡΕ ΞΥΛΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΑΛΗΤΑΡΙΑ.

    • astillais είπε

      Να μηδενίση τι;
      την σάπια δημοκρατία
      μαλίστα
      ξέρεις το αίτημα της λεβεντομάνας για την επόμενη ημέρα;
      αν το ξέρεις και δεν το λες δεν κάνεις καλά
      μα καθ-όλου καλά

  17. tomoly είπε

    Επετειακόν: Αλεξάνδρα Mussolini – “Forza Gnocca” #2 (ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ)

    “Έλα, παππού μου, να σου δείξω τ’ …αμπελοχώραφά μου”!!!

    http://gkdata.wordpress.com/2011/10/28/%CE%B5%CF%80%CE%B5%CF%84%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CF%8C%CE%BD-mussolini-forza-gnocca-2/

  18. Ελληνικη μειονοτητα Αγ. Παντελεήμονα είπε

    Καρολάκο δε μας είπες
    πως σ’ έπαιρνε η Λιάνη πίπες

  19. Modestus είπε

    Ρε μπας και τον έλεγαν Γιώργο Θαλάσση και ήταν ο μικρός Ήρωας;

  20. anna είπε

    Μια απορία: εκεί στα Γιάννενα, το “ΚΑΡΟΛΟΣ” είναι συνηθισμένο όνομα?

  21. ... είπε

    τι φωτο ειναι αυτη!!!!!!!!!!!, μου 8υμηζει κατι καμενους που κανουν χασις και μετα απαυτονωντε μεταξυ τους. Κοιτα ρε κατι ρεμαλια ……

    αν ο κα8ε παπουλιας ειχε εστω ρηξει 1 τουφεκια στην ζωη του 8α μας ζαλιζε τα @@ σε ολα τα καναλια. απλως ολοι οι καμμενοι σαν τον γιαννοπουλο εχουν μηνει σε εκεινο το παλιο “στην Ελλαδα εισε οτι δηλωσεις”

  22. ο προεδρος δεκαπενταετης ανταρτης, εναντιον του ...προεδρου δεκαΠενταμελους! είπε

    Πολυ σωστα τα ειπε ο κυρ Παπουλιας! δεκαπεντε χρονω ανταρτης , ειπε οτι ηταν! Ιδεολογικα ταυτοσημος και… συμμαχητης μαζι με τους απογονους εκεινων που τοτε, προτιμησε να υπερασπιστει!
    Διαλεξε τοτε, ο αντιστασιακος Προεδρος! Η παιγνιεσσα διαθεση της Ιστοριας ομως τον ανταμειψε με τα δακρυα που του προξενησαν οι τοτινοι και μεχρι χθες ανεκτοι για την ολετηρια συμπεριφορα τους, συντροφοι του!

    Οτι εσπειραν θερισαν ολοι τους! Που πιστευαν οτι το θηριο που κρυψαν καλα 40 χρονια εγινε ξαφνικα γατακι! Αγκυρας!
    Καλυψαν ως τα τωρα καθε ανθελληνικη δραστηριοτητα του συρφετου που χθες ηταν απεναντι τους! Ηθελαν να καταστρεψουν την παραδοση των παρελασεων! και τα καταφεραν!
    τα χρονια μετα το 1981, με την καλυψη των καλα εδραιωμενων διαφωτιστων της. αριστερατζας ΠΑΝΤΟΥ στα ΜΜΕ, στον πνευματικο και ακαδημαϊκο κοσμο, τα μαγαρια ευρισκαν θεση και λογο σ´ ολα θεωρεια που διαμορφωναν την κοινη γνωμη,κατηγορωντας τις “στρτοκρατικες και φασιστικες” παρελασεις! Οπως παντα οι ηλιθιοι αστοι, οι υποψιασμενοι παρακεντεδες και οι υπαλληλοι με τα φαρδια μανικια και τις λαιμαριες τους καλα κρυμμενες στα χοντρα λαιμα τους, διαμορφωναν ανοχες και ξεχιλωναν σιγα σιγα τις κοκκινες γραμμες της μνημης και της αυτοσυντηρησης!
    Για να γινει η προοπτικη ενος εμφυλιου στις μερες μας πιπιλημα στο στομα ακομα και κεινων που δεν θα επρεπε ιστορικα να το διανοηθουν καν!
    η Αραβικη …ανοιξη που λεει και ο …προεδρος της Διεθνους Σοσιαλιστης εστειλε χθες τα μυνηματα της και το ρεμα πηρε νερο….Αν δεν το καταλαβουν ολοι τι λούλουδα θ´ ανθισουν συντομα, το ρεμα θα γινει ποταμι που λιγο , τοσο δα λιγο θα θελει, να γινει κοκκινο!
    Απο το αιμα αθωων!
    Γιατι οι υπευθυνοι θα λακισουν οπως και”τοτε”! Μα με τα ελικοπτερα, μα με τα Ματαροα! Οι βλακες οπως και τοτε θα αφησουν τα κοκκαλα τους στους δρομους και τις ραχουλες! Οσο να ρθουν σωτηρες που …λιπαίνουν με ναπαλμ και εξυπνες βομβες που σωζουν ,η και οχι ,αν χρειαστει , τις υποδομες , να φροντισουν τον ατακτο κηπο και να μας …ελευθερωσουν! Οσους απομεινουμε!
    Η μνημη σωζει απο την οδυνη της επαναλειψης των ιδιων λαθων! Και αυτη την σκοτωσαν, την εθαψαν και την ανασκολοπισαν οι “χθεσινοι…συκοφαντες” του κυρ Προεδρου! Με την αμεριστη βοήθειά του , 30 χρονια, τουλαχιστον, τωρα!
    εχει τρελλο χιουμορ, μαυρο κι αραχλο, οταν θελει να γελασει η ιστορια!
    Και χθες γελασε καταμουτρα σε πολλους! Ακομα και σε κεινους που νομισαν οτι δεν “ηταν εκει”! Ηταν εκει το …μελλον τους! Τα ανιστορητα, ανελληνιστα μεγαλωμενα παιδια τους, ετοιμα για εναν αλλο γυρο! Που πολυ θα μοιαζει με την επανασταση στην …Λιβυη!
    Ισως ειναι αργα για δακρυα κυρ Προεδρε! Πολυ αργα!
    Και ειναι κριμα κυριως για κεινον που χρονια πολλα ηταν ο επικεφαλης για την διαφυλαξη και διασωση της Ελληνικης Γλωσσης. Κατι που για πολλους, ειναι σημαντικοτερο απο μια “φυλακισμενη θητεια” στο Προεδρικο Μεγαρο!

  23. χρηστος είπε

    Λιανη,Σταη!!!!Γεια σου πασοκ με τις διαχρονικες σου π**νες.

  24. St. Nick είπε

    ΚΑΙ ΜΕ ΓΥΝΑΙΚΑ ΓΕΡΜΑΝΙΔΑ!! ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ.

  25. Κ. Κωνσταντίνος είπε

    ΚΑΡΟΛΟΣ ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ:

    * Υπέγραψε λήξη του εμπάργκο το 1995 για τα Σκόπια.
    * Δήλωσε ότι οι ένδοξοι Αρβανίτες είναι Τουρκαρβανοί.
    * Δήλωσε ότι είναι Αλβανικής καταγωγής.
    * Υπέγραψε το 1987, ως υπουργός Εξωτερικών, την μονομερή άρση του εμπολέμου με την Αλβανία υπό την συνοδεία των συνθημάτων: «ΠΑΠΟΥΛΙΑ, ΠΡΟΔΟΤΗ, ΑΛΒΑΝΕ».
    * Το 1988 υπέγραψε με τον Τούρκο Γιλμάζ να ΜΗΝ επεκταθεί η θάλασσά μας από τα 6 στα 12 μίλια ώστε να μπαίνουν οι Τούρκοι ανενόχλητοι στο Αιγαίο για ασκήσεις και για ψάρεμα. Να μην καθορισθεί ΠΟΤΕ η ΑΟΖ.
    * Ακύρωσε την κυριότητα όλου του Αιγαίου.
    * Ακύρωσε στην πράξη τη Συνθήκη της Λωζάνης του 1923

    Προφανώς ο σημερινός Πρόεδρος της Δημοκρατίας είναι απλώς ,,, συνονόματος του κ Καρόλου Παπούλια , που βρίσκεται από το 1974 στο κέντρο της πολιτικής ζωής της χώρας.

    Είναι προφανώς απλώς… συνονόματος του πρώην υπουργού Εξωτερικών που για χρόνια καθοδηγούσε την εξωτερική πολιτική της χώρας άλλα και τις σχέσεις με την Ευρωπαϊκή Ένωση ( τα κονδύλια της οποίας τώρα ανακάλυψε ότι δεν χρησιμοποιήσαμε σωστά..)

    Είναι προφανώς απλώς …συνονόματος του ηγετικού στελέχους του ΠΑΣΟΚ, που κάποια στιγμή , εκεί στα τέλη της δεκαετίας του 80, οδήγησε την χώρα σε μια σειρά από σκάνδαλα , που κατέστρεψαν και το ΠΑΣΟΚ και την κοινωνία.

    Είναι προφανώς απλώς … συνονόματος του υπουργού που έδινε σε πρώην πρωθυπουργό για να καλύψει την αγορά κατά δηλώσαν αλλού συναδέλφου του στο υπουργικό συμβούλιο τότε.

    Είναι προφανώς απλώς … συνονόματος του κεντρικού στελέχους του κυβερνώντος κόμματος, του ΠΑΣΟΚ, που συνέχισε και αύξησε την πρακτική της ΝΔ για ρουσφετολογικές προσλήψεις, διορισμούς και άλλα εκεί την δεκαετία του 1980.

    Είναι προφανώς απλώς … συνονόματος, του ανθρώπου που ως υπουργός (άλλα και παλαιοτέρα ως στελεχώσου κινήματος) ήταν στα μέσα και στα έξω στο Καστρί , που αποτελούσε τότε την πηγή της εξουσίας και λίγο αργότερα ήταν από τους στενότερους ανθρώπους της επόμενης συζύγου του τότε πρωθυπουργού, η σχέση με την όποια ( και τα όσα έγιναν εκείνη την περίοδο) ουσιαστικά κατέστρεψε την εικόνα του Α Παπανδρέου.

    Είμαι βέβαιος λοιπόν ότι πρόκειται περί συνωνυμίας του Πρόεδρου Της Δημοκρατίας, με τον πολίτικό, βουλευτή και υπουργό, Κάρολο Παπούλια, που ήταν στην πολιτική ζωή της χώρας όλα αυτά τα χρόνια.

    Γιατί δεν εξηγείται αλλιώς η φράση που είπε το περασμένο Σάββατο κατά την εκδήλωση για την επέτειο της αποκατάστασης της Δημοκρατίας συμφώνα με την όποια
    «Αν είμαστε ειλικρινείς, θα αναγνωρίσουμε ότι η ευθύνη για την Ελληνική παρακμή βαραίνει κυρίως την πολιτική τάξη, που έχει την υποχρέωση να καθοδηγεί τις εξελίξεις.»

    Γιατί αν δεν πρόκειται περί συνωνυμίας, παράλληλα με αυτή την παραδοχή (αν την πιστεύει πραγματικά) ο πρόεδρος Κάρολος Παπούλιας θα έπρεπε να έχει υποβάλλει και την παραίτηση του, ως μικρή συμβολή (και συγγνώμη) στα όσα έκανε η πολιτική τάξη στην χώρα τα τελευταία χρόνια , όπως ο ίδιος παραδέχεται και δηλώνει προχθές.

    Κάλλης Κων/νος
    Ιστορικός

    • astillais είπε

      Καλέ αυτό είναι παληό το βρήκα εδώ

      http://www.antistasi.info/

      και το υπογράφει ο Πέτρος Τρουπιώτης

      Κάλλης Κων/νος και Πέτρος Τρουπιώτης είναι το ίδιο πρόσωπο;

    • astillais είπε

      Χώρια που είναι συρραφή με το

      http://dikamaspaidia.blogspot.com/2011/10/blog-post_6446.html

      αϊντά
      ε άμα είναι έτσι οι ιστορικοί να γίνω κι εγώ

      εγώ αυτό το λέω κοπτοραπτική
      καλά το λέω
      ή να ανα-(συ)σκευάσω;

    • Δεν είναι μόνον ο Παπούλιας απλώς συνώνυμος με πολιτικά πρόσωπα του κοντινού παρελθόντος.
      Ο ίδιος ο πρωθυπουργός ασφαλώς και δεν είναι το ίδιο πρόσωπο με τον ΥΠ.Ε.Π.Θ της κυβερνήσεως Σημίτου ούτε φυσικά με τον ΥΠΕΞ της ιδίας κυβερνήσεως. Δεν εστήριξε την καταστροφική πολιτική του Ανδρέα Παπανδρέου και του Σημίτου, είναι ανεύθυνος του σκανδάλου-ληστείας του Χ.Α.Α. και της υπερκοστολογήσεως των Ολυμπιακών Έργων, των διπλωματικών σκανδάλων (Βαβύλη) στο πατριαρχείο Ιεροσολύμων, της υποθέσεως των Ιμίων και του Οτσαλάν, δεν είναι ο ίδιος που υπεστήριξε το σχέδιο Αυνάν, δεν ήταν μέλος της κυβερνήσεως της δημιουργικής λογιστικής του Σημίτου με το οποίο προσδεθήκαμε στο άρμα της Γκόλντμαν Ζάκς προκειμένου να μπούμε στην ΟΝΕ.
      Προφανώς και ο ΓΑΠ είναι συνώνυμος με κάποιον Γιώργο Παπανδρέου του παρελθόντος, όπως επίσης και οι Κακλαμάνης, Χρυσοχοΐδης, Διαμαντοπούλου, Πάγκαλος, Ευθυμίου και άλλα παιδία.
      Όχι, δεν είναι προδότες, απλώς έχουν τα ίδια ονόματα και μορφές (διαβολική σύμπτωσις) με προδότες του παρελθόντος.

  26. WOLF είπε

    Η Εβραία κλαψοπουτάνα ονόματι Κάρολος Παπούλιας μετά από το ηθικό του λυντσάρισμα από τους Έλληνες πολίτες Θεσσαλονίκης ισχυρίζεται ότι δεν είναι προδότης διότι πολέμησε τους Γερμανούς και τον φασισμό σε ηλικία 15 ετών ως Κομμουνιστής στα Βουνά.
    Ακόμη και αν το δεχθούμε ότι τότε ο Παπούλιας είπε “όχι” ,Τώρα αυτός ακύρωσε εκείνο το παλαιό “όχι” διότι τώρα είπε “ναι”στην Γερμανική οικονομική εισβολή και διάλυση της Ελλάδος.άλλωστε και ο Στρατηγός Τσολάκογλου πολέμησε εναντίον των Γερμανών αλλά τελικώς επρόδοσε την Ελλάδα στους Γερμανούς διότι άνοιξε τρύπα και κερκόπορτα στο μέτωπο και τελικώς ήταν αυτός στον οποίο οι Γερμανοί επέλεξαν ως πρωθυπουργό της Ελλάδος επί Γερμανικής κατοχής λόγω ακριβώς της προδοσίας του Τσολάκογλου.

    Άλλωστε η σοφία των αρχαίων πατέρων έγραφε ότι μηδένα προ του τέλους μακάριζε, δηλαδή κανέναν τώρα πατριώτη μην τον μακαρίζεις τώρα και μην τον επαινείς γιατί μπορεί αργότερα να αποδειχτεί προδότης.

    Το Ιστολόγιο απαντά εις το προβοκατόρικο προδοτικό άρθρο του Τούρκνετ,αλλά και εις τους ψευδείς ισχυρισμούς και δηλώσεις της κλαμένης εβραϊκής προδοτικής πουτάνας ονόματι “προδότης της Δημοκρατίας Εβραίος Ιωαννίνων Κάρολος Παπούλιας”.
    http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=26365&Itemid=131
    Εκτός από την αποδοχή των προδοτικών μνημονίων Του ΠΑΣΟΚ και του ΛΑΟΣ με εκχώρηση Εθνικής Κυριαρχίας στην ΕβραιοΤρόικα το Μάιο του 2010 και με ότι συνεπάγεται αυτό από τα άρθρα περί “εσχάτης προδοσίας” και “προδοσίας της Χώρας” από τα άρθρα του ποινικού κώδικα ο Εβραίος προδότης της Δημοκρατίας είχε μεθοδεύσει πολλά έτη πριν, αυτή την κατάληξη. Το παρακάτω ενδεικτικό βίντεο είναι από την ορκωμοσία του Παπούλια επί κυβερνήσεως Νέας Δημοκρατίας τον Φεβρουάριο του 2005!!
    Πέρα όμως από τα προδοτικά μνημόνια τα οποία όχι μόνον δέχθηκε αλλά μεθόδευσε πολλά έτη πριν μαζί με τους λοιπούς προδοτικούς σταύλους του Αυγεία βλέπε Καρά Αμάν Αλή,Τζέφρυ Παπάντριου Μινέικο Τσάντ Τσιδέμπαουμ κλπ.Ο προδότης της Δημοκρατίας Κάρολος Εβραίος εξ Ιωαννίνων γεννηθείς εις Τερπνή Σερρών από μέτοικους Εβραίους γονείς εις τα Ιωάννινα,αυτός ενέχεται και σε άλλες παλαιότερες προδοσίες του ήτοι “εσχάτη προδοσία” και “προδοσία κατά της χώρας κατ επάγγελμα κατά συρροή και κατ εξακολούθηση”συμφώνως με τα άρθρα του ποινικού κώδικος 134-151 και με τα άρθρα 120 του Συντάγματος.
    Σχόλιο Ο.Ε.Α. για το προβοκατόρικο και προδοτικό άρθρο του Τούρκνετ αλλά και για τις δηλώσεις της κλαμένης Εβραικής προδοτικής πουτάνας εν ονόματι “προδότης της Δημοκρατίας Εβραίος εξ Ιωαννίνων Κάρολος Παπούλιας”
    Συμφώνως με το Ελληνικό Σύνταγμα ο Έλληνας πρόεδρος Δημοκρατίας είναι απλώς μια διακοσμητική ηλίθια γλάστρα όπως οι μοντέλες πουτάνες της Ελληνικής διεφθαρμένης TV.
    Πλην όμως ουσιαστικώς και τύποις πατέρας του Έθνους και ως ο πρώτος πολίτης της Ελλάδος είχε το συνταγματικός επιβαλλόμενο καθήκον να εκφέρει γνώμη και να συμβουλεύσει τις προδοτικές κυβερνήσεις της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ και τους Εβραίους πρωθυπουργούς της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ και τους Εβραίους Υπουργούς της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ,να μην προχωρήσουν ούτε εις την παραχώρηση του μισού Αιγαίου προς την Τουρκία, ούτε να προχωρήσουν στην υπογραφή προδοτικών μνημονίων με την Τρόικα χωρίς τους 180 ψήφους του Ελληνικού (κυνοβουλίου)διότι το άρθρο 28 του συντάγματος σαφώς επιτάσσει και διατάσσει ότι όταν τίθενται θέματα απώλειας Εθνικής Κυριαρχίας από την Ελλάδα τότε θα πρέπει αυτή η απώλεια Εθνικής κυριαρχίας να κατακυρώνεται ως νόμος του Ελληνικού κράτους με τουλάχιστον 180 ψήφους του Ελληνικού (κυνοβουλίου) και υπό τον σαφή και ρητό όρο της ισότητας και της αμοιβαιότητας με την Τρόικα.
    Αυτό σημαίνει ότι εάν η Ελλάδα μέσω διεθνούς συμφωνίας όπως τα μνημόνια τα οποία υπέγραψε, θα έχανε μέρος της Ελληνικής Εθνικής της Κυριαρχίας,συμφώνως με τους όρους ισότητας και αμοιβαιότητας του άρθρου 28 του συντάγματος θα έπρεπε αυτή η Εθνική Κυριαρχία να έχει ως αντάλλαγμα απώλεια Εθνικής Κυριαρχίας των κρατών της Ευρώπης η οποία αυτή Εθνική Κυριαρχία θα έπρεπε να προσαρτηθεί στην Ελλάδα.
    Ποιό απλά,εάν η Ελλάδα παραδίδει μέρος της εκτελεστικής και της νομοθετικής της εξουσίας προς την Τρόικα,τότε σύμφωνα με το άρθρο 28 του συντάγματος θα πρέπει όλη η Ευρώπη να παραδώσει στην Ελλάδα ισόποση ίσης ποσότητας και ποιότητας Εθνικής Κυριαρχίας των Χωρών της Ευρώπης η οποία αυτή Κυριαρχία των χωρών της Ευρώπης θα προσαρτηθεί στην Ελλάδα και θα διοικείται από την Ελλάδα.
    Βεβαίως τέτοια πράγματα δεν είναι εφικτά εκτός μόνον σε περιπτώσεις στις οποίες κράτη τα οποία έχουν κοινά σύνορα αποφασίζουν να ανταλλάξουν Εθνική Κυριαρχία εκατέρωθεν των συνόρων τους δια λόγους ευθυγραμμίσεως συνόρων κλπ κλπ.
    Αυτό σημαίνει ότι το άρθρο 28 του συντάγματος δεν έχει ουδεμία εφαρμογή σε παραχώρηση έστω και μέρους της Ελληνικής Νομοθετικής Εξουσίας και της Ελληνικής Εκτελεστικής Εξουσίας αλλά το άρθρο 28 αφορά μόνον σε παραχώρηση εδαφών σε περιπτώσεις όπως αναφέρθηκε προηγουμένως εκατέρωθεν των συνόρων δια λόγους ευθυγραμμίσεως συνόρων.
    Επομένως επειδή ο προδότης εφιάλτης ψευδΈλληνας ΕλληνοΕβραίος πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας,Εβραίος Ιωαννίνων,δεν συμβούλευσε τις κυβερνήσεις της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ ως είχε συνταγματικό καθήκον ώστε αυτές οι κυβερνήσεις να αποφύγουν την προδοσία να υπογράψουν προδοτικά μνημόνια με την Ευρωπαϊκή Ένωση την Ευρωπαϊκή κεντρική τράπεζα και με το διεθνές νομισματικό ταμείο δια ταύτα δικαίως οι Θεσσαλονικείς Έλληνες προερχόμενοι από κάθε πολιτική παράταξη πολίτες,και όχι από παραστρατιωτικές οργανώσεις όπως δολίως ισχυρίσθηκε η Εβραική κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και ο Εβραίος Κάρολος Παπούλιας,δικαίως λοιπόν αυτοί οι Έλληνες Θεσσαλονικείς πολίτες προερχόμενοι από κάθε πολιτική παράταξη ματαίωσαν την παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου 2011 στην Θεσσαλονίκη διότι αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος να επισημανθεί και να δηλωθεί ότι δεν είναι δυνατόν από την μια πλευρά οι πολιτικοί και ο πρόεδρος της Δημοκρατίας και οι Εβραίοι και ΕλληνοΕβραίοι Μασόνοι πολιτικοί Ελλάδος όλων των κομμάτων των 300 καθαρμάτων της Βουλής από την μια πλευρά να προδίδουν την Ελλάδα με αντισυνταγματικά μνημόνια δουλείας της Ελλάδος προς την Ευρώπη προς τους ΕβραιοΣάξονες και προς την Κίνα να υπογράφουν μεσοπρόθεσμα νομοσχέδια ομοίας δουλείας των Ελλήνων και να υπογράφουν πολυνομοσχέδια όμοιας δουλείας των Ελλήνων και να δέχονται τώρα τους 50 απεσταλμένους της Ευρωπαϊκής Ενώσεως οι οποίοι θα λειτουργούν στην Ελλάδα πλέον ως οι ουσιαστικοί και επίσημοι Υπουργοί και υφυπουργοί της Ελλάδος της Κυβερνήσεως του Εβραίου Ράινχερμπαχ ουσιαστικού πρωθυπουργού της Ελλάδος,και από την άλλη πλευρά υποχρεωτικώς να κάνουν παρελάσεις δήθεν τάχα τιμώντας τους Έλληνες Ήρωες του 1940 τους Ήρωες του ΟΧΙ ενώ αυτοί οι ΕλληνοΕβραίοι και Μασόνοι προδότες πουσταράδες καταγαμημένοι εν στοές πρόεδρος Εβραίος Κάρολος Παπούλιας πρόεδρος Δημοκρατίας,Τζέφρυ Παπάντριου Μινέικο Τσάντ επίσης Εβραίος,Τουργκούτσογλου ή Τουργκούτ ή ψευδονύμως Βενιζέλος ΤουρκοΕβραίος αντιπρόεδρος της κυβερνήσεως και υπουργός οικονομικών,Μπεγλίτης ή Beglit ΤουρκοΕβραίος υπουργός άμυνας της Ελλάδος (διάβαζε της Τουρκίας)και τα λοιπά Εβραικά προδοτικά καθάρματα της Ελληνικής κυβερνήσεως και της Ελληνικής Βουλής-Αβουλίας των Ελλήνων,οι οποίοι το πρωί της 27ης Οκτωβρίου 2011 υπέγραψαν την οριστική και ανέγκλητη δουλεία της Ελλάδος προς την Ευρωπαϊκή Ένωση ήτοι προς τον Κινεζικής καταγωγής υπουργό οικονομικών και αντιπρόεδρο της Γερμανίας Ρέσλερ ήτοι υπέγραψαν την οριστική δουλεία και υποταγή της Ελλάδος στην Κίνα και εις τους ΕβραιοΣάξονες της Δύσεως με σκοπό την εξαθλίωση αρχικώς και στο τέλος γενοκτονία των Ελλήνων από τον Κινεζικό στρατό 200.000.000 ανδρών όπως αποκωδικοποιήθηκε από την Ο.Ε.Α. εις το βρομερό ΚινεζοΕβραικό βιβλίο της “Αποκαλύψεως”του Ιωάννου της βρομεράς ΕβραιοΚινεζικής “Αγίας Γραφής”.
    Ήτοι της πουτάνας ανθελληνικής προδοτικής Χριστιανικής “Ορθοδοξίας” Ελλάδος.
    Η ακύρωση και ματαίωση της υποχρεωτικής παρελάσεως της 28ης Οκτωβρίου 2011 στην Θεσσαλονίκη η οποία παρέλαση είχε σκοπό να συγκαλύψει την προδοσία η οποία τελέσθηκε 4ης η ώρα το πρωί της 27ης Οκτωβρίου του 2011 ήτοι μια ημέρα πριν από την Εθνική εορτή της 28ης Οκτωβρίου του 1940.
    Αυτή η ματαίωση της παρελάσεως πρέπει να θεωρηθεί ως αρχή ένοπλης επαναστάσεως των Ελλήνων και διατάσουμε τους Έλληνες ως η ανωτέρα και η ανωτάτη αυτή τη στιγμή γνήσια Ελληνική αρχή η οποία είναι η Ο.Ε.Α. Ομάς Ελληνικής Αποκαταστάσεως,ιδρυθείσα το 1947 ως Ινστιτούτο Γεωστρατηγικής έρευνας από τον Ήρωα και νικητή του Ελληνο-Ιταλικού πολέμου της 28ης Οκτωβρίου του 1940 Αρχιστράτηγο Αλέξανδρο Παπάγο ήτοι διαταγή ολικής εξεγέρσεως των Ελληνικών ενόπλων δυνάμεων και των ανδρών της Ελληνικής Αστυνομίας για την άμεση επιβολή θανατικών ποινών κατά των ως άνω προδοτικών καθαρμάτων ήτοι των 300 προδοτών της Βουλής των Ανωτάτων δικαστικών Ελλάδος οι οποίοι δεν εξέδωσαν ούτε μια ανακοίνωση μομφής και κατηγορίας εναντίον των προδοτών και ουδεμία συμβουλή συμμορφώσεως των προδοτών με το σύνταγμα και εναντίον των Στρατηγών-Πτεράρχων-Ναυάρχων ανεξαιρέτως όλων μασόνων των Ελληνικών ΓΕΕΘΑ ΓΕΣ ΓΕΝ ΓΕΑ της ΕΛ.ΑΣ και της ΚΥΠ/ΕΥΠ οι οποίοι δήθεν με το πρόσχημα της υπακοής προς τους πολιτικούς προϊσταμένους τους προδότες,συμμάχησαν μαζί τους προδοτικός εναντίον Ελλάδος και εκτελούν στην εντέλεια της προδοτικές διαταγές των πολιτικών τους προϊσταμένων.
    Έλληνες στα Όπλα εναντίον των ως άνω ΕλληνοΕβραίων και μασόνων προδοτών της ψευδοΕλληνικής Εβραικής Νομοθετικής-Εκτελεστικής-Δικαστικής εξουσίας Ελλάδος.

    το Παρακάτω παλαιότερο Σήμα Θ της Ο.Ε.Α είναι ενδεικτικό και τα πολλά λόγια περιττεύουν
    Σήμα Θ
    Προδοτικό Μνημόνιο Γιλμάζ – Παπούλια – Πως οι ελληνοεβραίοι πολιτικοί έδωσαν το Αιγαίο στους Τούρκους
    Ουδείς έλληνας εισηγητής – εισαγγελέας ή δικαστής εζήτησε ποτέ την ποινική δίωξη των εβραϊκής καταγωγής Ανδρέα Παπανδρέου – Μινέϊκο «πρωθυπουργού» και Καρόλου Παπούλια, οι οποίοι τον Μαϊο του 1998, με το «Μνημόνιο Παπούλια – Γιλμαζ» κατάργησαν την «Συνθήκη της Λωζάνης» του 1923, με την οποία η Τουρκία και η διεθνής κοινότητα δεχόταν ότι «όλο το Αιγαίο, πλην νήσων Ίμβρου και Τενέδου και χωρικών υδάτων ΜΟΝΟΝ τριών μιλίων της ηπειρωτικής Τουρκίας, ως ξηρά νήσων και ως θάλασσα και ως εναέριος χώρος ανήκει στην Ελληνική Εθνική κυριαρχία, ως ενιαίος και αδιαίρετος ελληνικός εθνικός χώρος».
    Ίδε σχετικές στρατηγικές αναλύσεις του στρατηγού Σιαπκάρα, στρατιωτικού συμβούλου του Ανδρέα Παπανδρέου από το 1976, εις χείρας και του δικηγόρου κου.Σπύρου Ζουρνατζή, τ.Υπουργού, ευρωβουλευτού της «ΕΠΕΝ» , και στελέχους της «ΠΑΤΡΙ.Σ.» («Πατριωτικής Συμμαχίας»). Αντιγράφουμε από άρθρο του Σπ.Ζουρνατζή εις Εφημ. «Ελεύθερος Κόσμος» σελ.7 28/5/2006:
    «Ο Παπούλιας …; κατηγορήθηκε δημόσια από τον …;στρατηγό Α.Σιαπκαρα …;ως «ανατροπεύς» ολόκληρου του στρατηγικού και νομικού καθεστώτος (του Αιγαίου) όπως είχε διαμορφωθεί με την συνθήκη της Λωζάνης (1923). Αντιγράφω το κατηγορητήριο Σιαπκάρα:
    “Αυτό το καθεστώς (της συνθήκης της Λωζάνης) έλεγε ότι το Αιγαίο είναι ενιαίο και αδιαίρετο τμήμα της Ελληνικής επικράτειας (ηπειρωτικής – νησιώτικης – θαλάσσιας – και εναερίου). Από το 1923 η Τουρκία δεν είχε κανένα δικαίωμα να πραγματοποιεί οποιαδήποτε στρατιωτική δραστηριότητα (ασκήσεις κλπ) εντός του Αιγαίου και δυτικώς του ορίου δικαιωμάτων της Ελλάδος. Που είναι το όριο; ΤΡΙΑ ΜΙΛΙΑ δυτικώς των παραλίων της Μικράς Ασίας. Αυτά τα όρια σημειώνουν από το 1930 όλοι οι επίσημοι χάρτες, και σε αναγνώριση αυτού του καθεστώτος, το «ΝΑΤΟ» μέχρι το 1974 (όταν ο Καραμανλής απεφάσισε την έξοδο από το «στρατιωτικό σκέλος») ανέθετε σε έλληνες διοικητές τον «επιχειρησιακό έλεγχο του Αιγαίου (εναέριο και θαλάσσιο). Όλα τα σχέδια αμύνης της χώρας στηρίζονται στην αδιάσπαστη άμυνα του θαλάσσιου, εναέριου και χερσαίου χώρου του Αιγαίου. Αυτά τα σχέδια έρχεται τώρα ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΕΙ το «Μνημόνιο Γιλμάζ – Παπούλια» με την παραδοχή ότι «Η Τουρκία έχει δικαιώματα για στρατιωτικές δραστηριότητες εντεύθεν των θαλάσσιων ελληνοτουρκικών συνόρων στο Αιγαίο, δηλαδή μέσα στον Ελληνικό (εθνικό) χώρο, όπου μέχρι τώρα καμία ξένη στρατιωτική δραστηριότης δεν ήταν επιτρεπτή εκτός από την «Αβλαβή Διέλευση».
    Με το «Μνημόνιο Γιλμάζ – Παπούλια» δεν κατελύθη μόνον το νομικό καθεστώς του Αιγαίου και διεσπάσθη το σύστημα αμύνης της Χώρας, αλλά εισήλθε η Τουρκία εις το Αιγαίο ως συγκυρίαρχος» και συμπλήρωνε το κατηγορητήριο Σιαπκαρα:
    “Ο κ.Παπανδρέου, όπως διαμόρφωσε το σύνταγμα, ασκεί την εξουσία ως μονοκράτωρ (Δικτάτωρ). Το πράγμα έχει δια την ιστορίαν ένα πλεονέκτημα: Διευκολύνει την δικαιοσύνη εις τον καταλογισμό ευθυνών (εις τον επιζώντα εβραιογενή προδότη της χώρας Κάρολο Παπούλια Υπ/Εξ του Α.Παπανδρέου επί πενταετία) δια τα εθνικά εγκλήματα («Εσχάτης Προδοσίας» και «Προδοσίας της Χώρας» Ποιν.Κωδ. 134 έως 152, με Θανατικές Ποινές). Με τον Παπανδρέου σήμερα στον τάφο, η κατηγορία (της «Εσχάτης Προδοσίας» και «Προδοσίας της Χώρας» Ποιν.Κωδ. 134 έως 152, με Θανατικές Ποινές) βαρύνει τον τότε συνεργό του Παπούλια «Σήμερα Πρόεδρο της Δημοκρατίας ο οποίος κατά την εκλογή του και κατά την ορκωμοσία του, δις δημοσίως και ενώπιον της βουλής συμφώνησε και ομολόγησε στην προσφώνηση της εβραιογενούς προέδρου της βουλής Μπενάκη – Ψαρούδα (Εβραικό γένος Μπεν – Χιράμ ή Μπενάκη – Χωρεμή Νήσου Χίου) ότι «στην διάρκεια της πενταετούς θητείας του ως προέδρου της Δημοκρατίας, θα μειωθεί η Ελληνική Εθνική Κυριαρχία και τα Ελληνικά Εθνικά Σύνορα, χάριν της ειρήνης – ασφάλειας – ευημερίας (της Β.Α.Σ.Τ./Ρ. Βουλγαρίας – Αλβανίας – Σκοπίων – Τουρκίας – Ρουμανίας) στην διευρυμένη Ευρώπη, και ότι το ελληνικό δημοκρατικό πολίτευμα θα αντικατασταθεί από άλλο το οποίο θα παραβιάζει τα ανθρώπινα δικαιώματα».
    Σ’;αυτό το «Μνημόνιο περί των αρχών της καλής γειτονίας» «πάτησε» τα επόμενα χρόνια η Τουρκία, για να διακηρύξει:
    Α) το 1997 στο «ΝΑΤΟ» ότι η Λήμνος δεν είναι ελληνική.
    Β) το 1999 ότι σύμφωνα με την «ΝΟΤΑΜ Α240» τα όρια του “FIR” Αθηνών είναι πλασματικά και χωρίς νομική βάση.
    Γ) το 2001 με νόμο (24611) ότι το μισό Αιγαίο είναι δική της περιοχή ερεύνης και διασώσεως
    Δ) το 2004, στο πλαίσιο του «ICAO» να επιτύχει τον χαρακτηρισμό των νήσων Λήμνου και Χίου ως «Αποστρατικοποιημένων νήσων» (Με συνυπογραφή του υπ/συγκ.μετ. της Ελλάδος Λιάπη, Αλβανοεβραικής καταγωγής, με εντολές του «Πρωθυπουργού» Kara-Aman-Ali τουρκοεβραικής καταγωγής, και με την συναίνεση του Ρωσοεβραίου Κολοζώφ, του Πολωνοβουλγαροεβραίου Μινεϊκο – Τσαντ – Παπανδρέου , και του ελληνοεβραίου σημερινού αρχηγού του «ΣΥΝ» Λεβί ή Αλαβάνου».
    Ε) Το 2004 στην Γεν.Συνέλευση του “ICAO” να μην χρησιμοποιείται το ελικόπτερο ερεύνης και διασώσεως της Ν.Λήμνου.
    ΣΤ) Τον Νοέμβριο του 2005 στον «Διεθνή οργανισμό ερεύνης και διασώσεως (COSPAS-SARSAT) ότι την ανήκει το ανατολικό αιγαίο για έρευνα και διάσωση.
    Ζ) Ειδικώς δε τον Σεπτέμβριο του 2004 στην Γεν.Συνέλευση του “ICAO” (Διεθνούς οργανισμού πολιτικής αεροπορίας), με την σύμφωνη γνώμη (και υπογραφή) του παριστάμενου υπουργού Λιάπη υπ/συγκ.μετ. ελλάδος, την απόφαση περί ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΩΣ ΤΩΝ ΟΡΙΩΝ ΤΟΥ FIR ΑΘΗΝΩΝ, εξ΄ου και οι καθημερινές αερομαχίες των πιλότων μας στο Αιγαίο». (Τέλος άρθρου του Σπ.Ζουρνατζή στον «Ελεύθ.Κόσμο»).
    Η Μείωση των εθνικών συνόρων, των εθνικών ελληνικών εδαφών επί νήσων Αιγαίου, των ελληνικών εθνικών υδάτων Αιγαίου, και του Ελληνικού Εθνικού Εναερίου χώρου Αιγαίου, ΩΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΜΕΙΩΣΗ ΠΡΟΚΛΗΘΕΙΣΑ ΑΠΟ ΤΟ «ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΓΙΛΜΑΖ – ΠΑΠΟΥΛΙΑ», έγινε χωρίς την ψήφο της ελληνικής βουλής όπως επιβάλλει το Ελληνικό σύνταγμα άρθρο 28/3, ως «περιορισμό της ασκήσεως εθνικής κυριαρχίας με την απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού βουλευτών, εφ’;όσον αυτό υπαγορεύεται από σπουδαίο εθνικό συμφέρον, δεν θίγει τα δικαιώματα του ανθρώπου και τις βάσεις του δημοκρατικού πολιτεύματος, και γίνεται με βάση τις αρχές της ΙΣΟΤΗΤΟΣ και με τον όρο της ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΟΣ», π.χ. «Παραδίδουμε το μισό αιγαίο στην Τουρκία εάν η Τουρκία παραδώσει στην Ελλάδα τα εδάφη της Μικράς Ασίας, του Πόντου, και της Ανατολικής Θράκης».
    Ομοίως, χωρίς της ψήφο της Ελληνικής βουλής του άρθρου του Συντάγματος 28/3, ο πολωνοβουλγαροεβραίος Υπ/Εξ της Ελλάδος Μινεϊκο – Τσαντ – Παπανδρέου και ο προδότης Υπ/Αμ Τσοχατζόπουλος, υπό τις εντολές του Βαυαροεβραίου «Πρωθυπουργού» Σημίτη ή Μαρδοχάϊ Αβουρή, υπούλως – προδοτικώς – παρανόμως και αντισυνταγματικώς, διένειμαν εις τα επιτελεία των Ελληνικών ΓΕΕΘΑ – ΓΕΣ – ΓΕΝ – ΓΕΑ «ΑΠΟΡΡΗΤΟΥΣ» απαγορευμένους και σε διατεταγμένη απόκρυψη από τους μέσους και κατώτερους αξιωματικούς χάρτες του Αιγαίου, ως χάρτες του νέου καθεστώτως έρευνας και διάσωσης στο Αιγαίο, με την ίδια διαχωριστική γραμμή την οποία απεφάσισαν οι Τούρκοι «ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ» (Διάβαζε: Διμερώς με τους δικούς μας προδότες πολιτικούς όλων των κομμάτων) στον Τουρκικό νόμο 24611/2001 (!!!).

    πηγη ελλην και χαος

    • ΧΑΟΣ είπε

      WOLF,
      Πολύ ξέφρενα τα λέει …όμως…
      δεν τα λέει και άσχημα ο φίλος μας…!
      Δίνει στίγμα προσανατολισμού, στους Έλληνες που …έχουν χάσει τον μπούσουλα…
      Σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω.

    • Στην Ελληνική ιστορία κατηγορήθηκαν για προδοσία ή χρηματισμό πολλοί. Ιδού κάποιοι εξ αυτών:
      Μιλτιάδης
      Θεμιστοκλής
      Γύλιππος
      Αλκιβιάδης
      ακόμη και ο Λύσανδρος, ο νικητής του πελοποννησιακού προσεπάθησε να σκοτώσει τον Αγησίλαο τον Β’.

      Ποίος λοιπόν είναι ο Παπούλιας που νομίζει ότι επειδή ως 15χρονος ίσως να ξεφούσκωσε κάποιο λάστιχο, εξασφάλισε δια βίου ασυλία;
      Στην Ελληνική ιστορία ο Κάρολος (με το ξενικό όνομα) πρέπει να γνωρίζει ότι κρίνονται οι πάντες και τα πάντα, ακόμη και μετά θάνατον.
      Τι νομίζει δηλαδή ότι είναι; Κάποιος σπουδαίος; Ένας Έλλην πολίτης είναι και μάλιστα φιλοαλβανός και αμφιβόλου εθνικότητος και από ότι φαίνεται και από την φωτό αλλά και την αναθεώρησιν του συντάγματος το 1985 στην οποία συμμετείχε, και αμφιβόλου δημοκρατικού φρονήματος. Θα μπορούσαμε να συμπεράνουμε ότι ανέκαθεν ήτο ένα Παπανδρεϊκό ανδρείκελο.

  27. WOLF είπε

    ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΕΒΡΑΙΟΣ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΟΥΤΣΚΙ

  28. Η φωτογραφία του άρθρου , δείχνει ένα ολάνθιστο σοσιαλιστικό μπουκέτο,

    να γεύεται και ν’απολαμβάνει τη θάλασσα της βόρειας Κρήτης. Σε ποιό

    ΑΚΡΙΒΩΣ σημείο της Μεγαλονήσου, δεν μας το λέει το άρθρο. Εμείς όμως,

    σαν γνήσιοι αναζητητές της αλήθειας, είμαστε πεπεισμένοι πως δεν πρόκειται

    γιά την Ελούντα,αλλά γιά κάποιοι ερημικό κι ασήμαντο, ταπεινό ακρογιάλι.

    Είδατε λοιπόν πόσο large και grande είναι ο κυρ-Θόδωρας ; Είπε ο άνθρωπας,

    πως ”μαζί τα φάγαμε”, γιά να μην μας κακοκαρδίσει, ότι τα φάγαμε μόνοι μας

    οι χλιμίντζουρες ( δηλ. εμείς το πόπολο, ο χύδην όχλος).

    Σέβας, ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ.

  29. ΜΑΧΗΤΗΣ είπε

    Ενας γειτονας , φιλος σε ΔΕΚο
    μου ειπε να σας γραψω …
    Οτι εκανε το ιδιο με ενα …

    ΔΕΞΙΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΤΟΥ
    ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ..ΕΓΛΕΙΨΕ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ
    ΚΑΙ …μαλιστα προωθηθηκε!
    ΔΕΝ ΞΑΝΑΔΟΥΛΕΨΕ ΠΟΤΕ!

    Απλα εβαλε υποψηφιοτητα,

    ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ….15 ΧΡΟΝΩΝ (!) ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ (!)
    (εκεινο το διαστημα ηταν βεβαια στο..χωριο του, αλλα ..λεπτομερειες για τους ..τσιμπλιασμενους πρασινους συναδελφους του, που να σκεφθουν τοσο ..πολυ)

    και τον ΨΗΦΙΣΑΝ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΙ ΤΟΝ …ΑΓΩΝΙΣΤΑΡΑ!

    Και μετα ..καποιοι ανεγκεφαλοι και εδω….
    βριζετε τα ΑΛΗΘΙΝΑ ΑΦΑΝΗ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ!

    Φτου! στο ηλιθιο μυαλο μας!
    Φτου στο ηλιθιο κατω κεφαλι μας!
    Φτου! γιατι αφησαμε το κατω να μας ..κυβερνα!

    • ΧΑΟΣ είπε

      Αγαπητέ Μαχητή…

      Προσωπικά πιστεύω…

      Δε βρίζουμε τα ΑΛΗΘΙΝΑ ΑΦΑΝΗ, μα ΑΝΙΔΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ!!!

      Τους πληρωμένους (και υποψιάζομαι με δολάριο) ανθέλληνες, υποκινητές του πολυτεχνείου βρίζουμε…!
      Ο όχλος τών αθώων και ανίδεων, εύκολα ενθουσιάζετε από πονηρά ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ (βλέπε Καντάφι) και εύκολα κατευθύνεται, χωρίς ουσιαστικά, αποκλειστικά να ευθύνεται…!

      Και όλ’ αυτά τα λέω όχι από θέση (τοποθέτηση) χουντική… κάθε άλλο…

      Όμως εξ αιτίας της άγνοιας και της ηθελημένης αφέλειας του λαού, δες που και πώς επί χούντας ήμασταν, και που και πως σήμερα ΚΑΤΑΝΤΉΣΑΜΕ!

  30. [...] -Τι έκανες στον πόλεμο Παπούλια; (olympia.gr) 36.443235 28.227007 Share this:PrintEmailTwitterFacebookStumbleUponDiggRedditLike this:LikeBe the first to like this post. [...]

Υποβολή σχολίου

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Αλλαγή )

Connecting to %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 9,437 other followers