www.olympia.gr

Το φιλότιμο μας, θηλιά στον λαιμό τους, όχι στον δικό μας. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Συνέντευξη Αλέξη Τσίπρα (μέρος 1): Για πρώτη φορά πολιτικός αρχηγός καταγγέλει δημόσια δύο κολοσσιαία σκάνδαλα με όλες τις λεπτομέρειες, που αγγίζουν το πρωθυπουργικό περιβάλλον.

Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Οκτωβρίου 27, 2011

Λόγια που δεν έχουν ξανακουστεί από στόμα πολιτικού αρχηγού. Όχι αοριστίες και αφορισμούς, αλλά συγκεκριμένες καταγγελίες, ξεκάθαρες απόψεις, πολιτικές θέσεις. 

  • Δεν μπορείς να καταγγέλεις αόριστα το “Κεφάλαιο” Όπως κάνει η Παπαρήγα που λέει αόριστα «φταίει το Κεφάλαιο»! Το Κεφάλαιο μπορεί να είναι από τον Μπόμπολα, τον Βαρδινογιάννη και τον Λάτση, μέχρι τον μικρομεσαίο που έχει ένα μαγαζί. Και αυτόν «κεφάλαιο» τον θεωρούν! Δεν μπορεί να λες «το κεφάλαιο» χωρίς να λες ονόματα και διευθύνσεις. Και να αναλαμβάνεις βέβαια και το πολιτικό κόστος.
  • Και ο Κώστας ο Καραμανλής είχε αποφασίσει να έρθει σε ρήξη, προσπάθησε με τον βασικό μέτοχο αλλά στο τέλος τους ανέχτηκε. Εδώ δεν υπάρχουν περιθώρια ανοχής. Ή αυτοί, ή η χώρα.
  • Και βέβαια πρέπει να γίνουν επενδύσεις, πάντα με σεβασμό στο περιβάλλον. Αλλά να γίνουν επενδύσεις προς όφελος της χώρας και όχι των συγκεκριμένων συμφερόντων που την λυμαίνονται! Πρέπει επιτέλους να αποφασίσουμε. Ή αυτοί, ή εμείς. Ή θα φύγουν αυτοί από την χώρα ή τα παιδιά μας θα πάνε μετανάστες. Και θέλει σύγκρουση μετωπική.

Το “πράσινπετρέλαιο του Μυτιληναίου, το μέγα σκάνδαλο στην Χαλκιδική με την Ελληνικός Χρυσός του Μπόμπολα. Όλο το ιστορικό με τα συντριπτικά στοιχεία και τις σχέσεις διαπλοκής.

Ερώτηση: Πόσο συμπτωματικό είναι κάποιοι όμιλοι όπως π.χ. αυτός του κυρίου Μυτιληναίου που είδαμε πρόσφατα να καταγγέλεται σε δημοσιεύματα για την ευκολία με την οποία παίρνει δουλειές, να είναι συγχρόνως χορηγός στα συνέδρια που κάνει ο αδελφός του πρωθυπουργού για την «πράσινη ανάπτυξη»;
Απ: Ο κύριος Μυτιληναίος, διαθέτει μονάδα παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος. Ξέρετε πως το παράγει; Με… πετρέλαιο! Και ως γνωστόν, το πετρέλαιο είναι μαύρο. Δεν είναι «πράσινο». Κατά τ’ άλλα, μία από τις πρώτες ενέργειες του κυρίου Παπακωνσταντίνου, του «για αποτυχημένος μια χαρά σε βλέπω στην θέση σου», ξέρετε ποια ήταν; Ήταν να κατατάξει την μονάδα αυτή στις «πράσινες» πηγές ενέργειας και ο Έλληνας φορολογούμενος να πληρώνει …Μυτιληνόσημο! Να πληρώνει δηλαδή την μονάδα αυτή ως ανανεώσιμη πηγή παραγωγής ρεύματος!
Επίσης γνωρίζω ότι ο κύριος Παπακωνσταντίνου, με το που ανέλαβε το «πράσινο» υπουργείο, υπέγραψε μία περιβαλλοντική μελέτη την οποία η προκάτοχος του αρνείτο επίμονα να εγκρίνει, βεβαίως αυτή η επιμονή δεν της βγήκε σε κακό αφού σήμερα βρίσκεται ως πρέσβειρα στον ΟΟΣΑ, διαμένοντας σε μία πολυτελή κατοικία και με μισθό που υπερβαίνει τα 300 χιλ. Ευρώ τον χρόνο, Προχώρησε λοιπόν μία μελέτη για τον χρυσό στην Χαλκιδική. Την στιγμή που το τεχνικό επιμελητήριο, το Αριστοτέλειο πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, το δασαρχείο Χαλκιδικής, θεωρούσαν ότι έχει πάρα πολλά προβλήματα και δεν μπορούσε να εγκριθεί. Πίσω από αυτή την υποθεση λοιπόν, πέραν από το θέμα του περιβάλλοντος που εάν δεν χρησιμοποιηθούν οι σωστές μέθοδοι μπορεί να προκληθεί απίστευτη καταστροφή στο περιβάλλον, να μολυνθεί ο υδροφόρος ορίζοντας και εντέλει η Χαλκδική από θέρετρο να γίνει φέρετρο, -Διότι εμείς δεν λέμε γενικά «αφήστε τα μεταλλεύματα εκεί που είναι», λέμε να τα βγάλετε με τις ορθές μεθόδους εξόρυξης και όχι να επιτρέψετε την καταστροφή του περιβάλλοντος για να κερδοσκοπήσει ο κάθε ανεύθυνος- πέρα από όλα αυτά λοιπόν, εδώ υπάρχει ένα τεράστιο οικονομικό σκάνδαλο. Πίσω από το οποίο κρύβονται πάλι συγκεκριμένα συμφέροντα.
Το 2003, το Ελληνικό δημόσιο πήρε πίσω από την εταιρεία TVX Gold την επίμαχη έκταση που είχε παραχωρήσει προς εκμετάλλευση αντί του ποσού των 11 εκ. Ευρώ. Αμέσως μετά, παραχώρησε αυτή την έκταση αντί του ιδίου ποσού, που είχε δώσει στην TVX, στην Ελληνικός Χρυσός ΑΕ, στην οποία μεγαλομέτοχοι είναι ο κύριος Μπόμπολας, ο κύριος Κούτρας κλπ. Εγώ βλέπετε, δεν μπορώ να αποφύγω να λέω ονόματα. Όπως κάνει η Παπαρήγα που λέει αόριστα «φταίει το Κεφάλαιο»! Το Κεφάλαιο μπορεί να είναι από τον Μπόμπολα, τον Βαρδινογιάννη και τον Λάτση, μέχρι τον μικρομεσαίο που έχει ένα μαγαζί. Και αυτόν «κεφάλαιο» τον θεωρούν! Δεν μπορεί να λες «το κεφάλαιο» χωρίς να λες ονόματα και διευθύνσεις. Βέβαια εγώ έχω πολιτικό κόστος γι’ αυτό. Όπως βλέπετε, δεν λένε «τι καλός που είναι ο ΣΥΡΙΖΑ»!
Από το 2003 λοιπόν, έχουν μία έκταση 300,000 στρεμμάτων με μόλις 11 εκ. Ευρώ! Η οποία έκταση, σύμφωνα με τις μελέτες του ΙΓΜΕ (τυχαίο που το κατήργησαν;;) έχει ορυκτό πλούτο αξίας 20 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ!  Πέρασαν τα χρόνια, όταν έγινε αυτή η αγοραπωλησία ο χρυσός είχε περίπου 280 Ευρώ η Ουγγιά και σήμερα έχει φτάσει στα 1700!! Τώρα λοιπόν που η επένδυση είναι κυριολεκτικά «χρυσορυχείο», αποφασίζουν να προχωρήσουν στην επένδυση. Και επειδή αυτοί δεν έχουν μάθει να βάζουν το χέρι στην τσέπη, έτσι λειτουργούν οι νταβατζήδες, φέρνουν λεφτά από το Κατάρ! Και έρχεται ο Παπανδρέου να κάνει τον μεσάζοντα! Για μία επένδυση με μεγάλα περιβαλλοντικά προβλήματα που δεν θα φέρει ούτε ένα Ευρώ στην χώρα μας, παρά μόνο μετά από πολλά χρόνια μέσω της φορολογίας των κερδών. Και όλοι ξέρουμε πως φορολογούνται τα κέρδη στην Ελλάδα.
Το χειρότερο όμως δεν είναι αυτό! Το 2003, οι κάτοικοι προσέφυγαν στην Ευρωπαϊκή δικαιοσύνη θεωρώντας ότι η αγοραπωλησία είναι επιζήμια για το Ελληνικό δημόσιο… και δικαιώθηκαν! Γιατί πράγματι, δεν μπορεί μία τόσο μεγάλη περιουσία να αποτιμάται μόνο… 11 εκ. Ευρώ! Και πράγματι, η Ευρωπαϊκή επιτροπή δικαίωσε τους κατοίκου και επιδίκασε το ποσό των 15.5 εκ. Ευρώ (+ τόκους) εις βάρος της εταιρείας «Ελληνικός Χρυσός», υπέρ του δημοσίου! Και τι νομίζετε ότι κάνει τότε το Ελληνικό κράτος που κόβει τα φάρμακα και τις συντάξεις των 300 Ευρώ; Κάνει προσφυγή στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια, για να μην εισπράξει από την εταιρεία Ελληνικός Χρυσός! Για να ακυρώσει το πρόστιμο!!! Δεν μιλάμε πλέον για πολιτικούς αλλά για υπαλλήλους συμφερόντων!
Και το κερασάκι; Βάσει των 75εκ. Ευρώ που έδωσε το Κατάρ για το ποσοστό της European Goldfields, σημαίνει ότι η τρέχουσα αξία της εταιρείας είναι 2 δις Ευρώ! Τι σημαίνει αυτό; Ότι έδωσαν μόλις 11 εκ. Ευρώ για να αποκτήσουν κάτι που σήμερα αποτιμάται 2 δις Ευρώ και εκμεταλλεύεται έναν πλούτο της τάξεως των 20 ΔΙΣ ΕΥΡΩ!!!
Όταν λοιπόν κατήγγειλα την υπόθεση στην βουλή, άρχισαν τα ειρωνικά σχόλια στις εφημερίδες τύπου «πολύ ανήσυχος τον τελευταίο καιρό ο Τσίπρας, πετάγονται οι φλέβες στον λαιμό του κλπ». Εάν αυτά δεν είναι σκάνδαλα, τότε ποια είναι; Είναι ο ορισμός του σκανδάλου και πρέπει όλοι οι εμπλεκόμενοι να λογοδοτήσουν.
Και επαναλαμβάνω ότι εγώ δεν είμαι αντίθετος στις επενδύσεις. Και βέβαια πρέπει να γίνουν επενδύσεις, πάντα με σεβασμό στο περιβάλλον. Αλλά να γίνουν επενδύσεις προς όφελος της χώρας και όχι των συγκεκριμένων συμφερόντων που την λυμαίνονται! Πρέπει επιτέλους να αποφασίσουμε. Ή αυτοί, ή εμείς. Ή θα φύγουν αυτοί από την χώρα ή τα παιδιά μας θα πάνε μετανάστες. Και θέλει σύγκρουση μετωπική.
Και ο Κώστας ο Καραμανλής είχε αποφασίσει να έρθει σε ρήξη, προσπάθησε με τον βασικό μέτοχο αλλά στο τέλος τους ανέχτηκε. Εδώ δεν υπάρχουν περιθώρια ανοχής. Ή αυτοί, ή η χώρα.

181 Σχόλια to “Συνέντευξη Αλέξη Τσίπρα (μέρος 1): Για πρώτη φορά πολιτικός αρχηγός καταγγέλει δημόσια δύο κολοσσιαία σκάνδαλα με όλες τις λεπτομέρειες, που αγγίζουν το πρωθυπουργικό περιβάλλον.”

  1. ataktos είπε

    το τραγικό σε αυτήν την υπόθεση (Ελληνικός Χρυσός ) είναι οτι το χωριό μου Στανος http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CF%84%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CF%82_%CE%A7%CE%B1%CE%BB%CE%BA%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82 όπου οι εργαζόμενοι απασχολούνταν στην οικοδομή (99%) .. τώρα βιώνουν την ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ του. Αίσχος!! Παρακαλώ να έρθετε και να το διαπιστώσετε και εσείς !!

  2. [...] Πηγή… [...]

  3. [...] Πηγή : Olympia.gr [...]

  4. stefanos gragas είπε

    αλεξη τσιπρα, εισαι μαγκας..πραγματικός μάγκας…Ασε τα παπαγαλακια των ΜΜΕ ΝΑ ΣΕ ΚΡΑΖΟΥΝ..ο απλος λαος εχει πλεον αρχισει να καταλαβαινει τι παιζεται…ευτυχως υπαρχουν και καποιες φωνες να ξυπνουν συνειδησεις…απλα εμεις ολοι αυτες τις καταγγελιες που τις πνιγουν τα γνωστα φερεφωνα της εξουσιας (βλ.σκανδαλα απο Καμμένο κ.λ.π,)να τα διαδιδουμε στο διαδικτυο σε οσον το δυνατον περισσοτερους…Συνεχισε λοιπον ετσι και να ξερεις οτι οι υγειως σκεπτομενοι ΕΛΛΗΝΕΣ ανεξαρτητως κομματικων πεποιθησεων σε στηριζουν…και οσοι διανοηθουν να σε “πνιξουν”(αφου καουγονται διαφορα περιεργα) θα μας βρουν απεναντι τους (το ιδιο ισχυει και για Καμμενο και λοιπους απειλουμενους).

    • Κόριννα είπε

      Gragas
      ἐσύ δλδ εἶσαι ὑγειῶς σκεπτόμενος Ἓλληνας;
      Ἓλληνας μὲ κοντὴ μνήμη;
      Ἤ (τὸ πιό πιθανὸ)ὁπαδὸς τοῦ Σύριζα;

      • AKOMATISTOS είπε

        ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ “ΚΟΡΙΝΝΑ” ΟΤΙ ΠΑΙΖΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ “ΤΟΥΣ” ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑΜΠΕΛΕΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ ΜΕ ΣΕΝΑ, ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΟΛΗΣΕΙΣ ΑΠΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΕ ΤΑΙΖΟΥΝ ΤΑ “ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ” ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ “ΥΓΕΙΩΣ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ”!!!!!
        ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ Η ΤΗΣ ΝΔ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΟΔΗΓΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΟΤΑΝ ΛΕΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΝ !!!!!!!!!!!! ΟΠΩΣ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΚΕ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΗ, ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΒΕΒΑΙΑ, ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΕΔΩ!!!!!!! ΚΑΙΡΟΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ , ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ?

      • Νίκος είπε

        @Κόριννα

        Στόκε

      • Κόριννα είπε

        Νῖκο
        εἶσαι στὸκος καὶ μὰλιστα Συριζαῖος.

      • Κόριννα είπε

        Ἀκομμάτιστε,
        κατὰ τὴν γνώμη σου,ὅποιος ἐκθέτει τὴν γνώμη του παίζει τὸ παιχνίδι κάποιου;
        Τὶ ἀπόψεις εἶναι αὐτὲς φίλε μου;

        Θὰ δεχθῶ τὸν Τσίπρα πρωθυπουργὸ ἄν ἔχη τὴν πλειονοψηφία στὶς ἐκλογές,ἀλλά δὲν θὰ πάψω νὰ λέω αὐτὰ ποὺ πιστεύω γιὰ ὅλους πλέον τοὺς καραγκιόζηδες τῆς Βουλῆς.

        Μὴ μὲ τοποθετῆς σὲ κόμμα παρακαλῶ,διότι πλέον τὸ θεωρῶ προσβολή.

      • Πατρικιος είπε

        Κοριννα
        Αυτο που πρεπει να σε κανει να διερωτασαι ειναι οχι τα λογια του οβριολαμογιου αλλα η παρουσια του δω μεσα!
        Ποθεν μας προεκυψε στο Ολυμπια ο ελληνοφωνος χλειμητσουρας του ΚΙΣ;

        Ο φιλος μου ο Миша ειναι κολλημενος αλλα παλιος αλλα τουτος εδω;
        Απ το ιντιμιντια ξεμυτανε και μετα παλι στις αρουραιοτρυπες τους!
        Τα λαμογια του κερατα!

    • Mετων είπε

      Ο Α. Τσιπρας αμετανοητος κομμουνιστης, αρα αντιπατριωτης, παριστανει τον κοινωνικο κατηγορο κατα ενος συστηματος του οποιου ειναι εκλεκτο τεκνο. Οι κομμουνιστες εχουν το μεγαλυτερο αναλογικα μεριδιο στο υφισταμενο δημοσιο χρεος. Ενω αποτελουν το10-12 % του εκλογικου σωματος, στους δημοσιους υπαλληλους αντιπροσωπευουν αριθμο ανω του 20 %. Στην δε ανωτατη εκπαιδευση οι μαρξισται πανεπιστημιακοι συμμετεχουν κατα 50 %!!! Στις επιδοτουμενες απο το κρατος ΜΚΟ ο ΣΥΝ κατεχει το μεγιστο μερος. Εκατομυρια δημοσιου χρηματος κατευθυνονται στιε τσεπες των ΣΥΡΙΖΑιων, μεσω της απατης των ποικιλωνυμων ΜΚΟ. Στις εκλογες της ΕΣΗΕΑ προεδρος ανεδειχθη ο υποψηφιος του Συριζα Δ.Τριμης( γνωστος υποστηρικτης των Σκοπιανων και των Τουρκων). Ελαβε 650 ψηφους ,περισσοτερους δλδ απο τον εκπροσωπο της ΝΔ!!! Σ’ αυτους περιλαμβανονται ονοματα μεγαλοδημοσιογραφων οπως Καμπουρακης, Οικονομεας κλπ. Οι δημοσιογραφοι φιλοξενουν στις ταξεις τους τα μεγαλυτερα λαμογια της κοινωνιας, γι’ αυτο δεν ειναι τυχαιο οτι οι πλειστοι κατατασσονται στον αρνησιπατρι κομμουνισμο. Ο Τσιπρας επιθυμει να αλλαξει την πληθυσμιακη συνθεση της Ελλαδος και να την μετατρεψει σε αραποχωρα. Προσδοκει ετσι, οπως και οι του ΠΑΣΟΚ, να παρει τις ψηφους των ηλιθιων αφροασιατων και να εξασφαλισει μονιμη κατοχη της εξουσιας. Ο Α.Τσιπρας ειναι ενας κομμουνιστης προδοτης, που απεργαζεται την καταστροφη των Ελληνων. Η συμμορια που εκπροσωπει «τα εφαγε και τα τρωει» μαζι με τα υπολοιπα κατεστημενα κομματα.

      • Παύλος είπε

        +1000000000

        Τετάρτη, 26 Οκτωβρίου 2011
        ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΣΩ ΤΩΝ “ΗΓΕΤΩΝ” > ΜΑΣΟΝΙΑ – ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ – ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ > Η ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ

        στις 26.10.11

        http://greeknation.blogspot.com/2011/10/blog-post_3545.html

      • Παύλος είπε

        Και για τον “μπολσεβίκο πατριώτη Τσίπρα” αυτό.

        Παιδί του Σόρος είμαι εγώ ε Αλέξιε;
        Του ΚΙΣΕ το καλλίτερο πρακτόρι…..
        Γιατί Αλέξιε τότε οι δικοί σου δεν έκαψαν την επτάφωτη λυχνία της Χανουκά;
        Την ίδια περίοδο εορτάζονται…..
        Η μήπως ήσουν καλεσμένος μαζί με τον Καρατζαφέρη;

      • Πατρικιος είπε

        Παυλο
        εγω και ………………υποθετω και η Χριστιανα σ ευχαριστουμε για το ασμα!

      • iconology2009 είπε

        Αφιερώνεται εξαιρετικά στους εμμονικούς εβραιοφάγους με την κρυφή ελπίδα το χιούμορ να τους “καθαρίσει” αναίμακτα!

        https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2128511855867&set=a.1267756617524.2036548.1338073558&type=1&theater

      • Mετων είπε

        @ Παυλε, Πατρικιε χαιρετω σας στον μεγαλο υπερ της Φυλης.

      • Mετων είπε

        Εικονολογια2009. Επειδη πιθανον να εισαι Εβραιος, πρεπει να γνωριζεις, οτι οι Ισραηλιτες ειχαν σαν στοχο τους την εγκατασταση Αραβων και αλλων μωαμεθανων στα ευρωπαικα κρατη. Ας τους χαιρονται τωρα…

      • iconology2009 είπε

        @ Μέτων Δεν είναι τραγικό παραμονή της μεγάλης μας εθνικής γιορτής οι ναζιστές απόγονοι των κουκουλοφόρων επιχαίρουν για την νίκη της “Φυλής” τους-προφανέστατα της Άρειας! Κατά τα άλλα Μέτωνα μην ζορίζεσαι να με βγάλεις εβραίο. Με έχει ήδη ονοματίσει σαν τέτοιο ο συνοδοιπόρος σου στον ναζιστικό αγώνα κατά της πατρίδας μας Πατρίκιος. Σού συστήνομαι λοιπόν με το ονομα που μού έχει δώσει ο ναζιστής φίλος σου: ι-Κοέν-όλοτζυ. Σε καλύπτει αυτό;

      • Πατρικιος είπε

        Φιλε Μετωνα
        μην λερωνεσαι εγγιζοντας τα σκουπιδια. Αυτονανε απο νωρις τον εχω καταταξει στον Καιαδα της Ελληνικης κοινωνιας! Εκει δηλαδη που ειναι το φυσικον του περιβαλλον!
        Αλλα να σου πως την αμαρτια μου! Εστω και τοτε που αντιδικουσαμε λεκτικα πιθανον σαν “Ελληνας” που νομιζα οτι ηταν, του ειχα μια απειροελαχιστη εκτιμηση! Ενα εκατομμυριοστο!
        Οχι αλλο πια, απο τοτε που ο Θαυμαστης του καρκινωματος της Ανθρωποτητας και των δολοφονων των Λαων εγραψε τα εξης:
        Δες την κατασκοτεινη ψυχη του! Αν εχει!

        ——————————–

        ιconology2009 είπε
        Οκτωβρίου 10, 2011 στο 12:57 πμ

        Αφήνω το μουστρούχω κατά μέρος-οι επιθετικοί προσδιορισμοί δεν χαρακτηρίζουν κατ’ανάγκη αυτούς στους οποίους απευθύνονται αλλά περισσότερο αυτούς που τους απευθύνουν-και απαντώ και απαντώ με ένα τρόπο που ξέρω ότι δεν θα σ’αρέσει γι’αυτό και απαντώ και κάλεσε την ναζιστοπαρέα σου να την μελετήσετε για να μάθει η επιστήμη πώς οι ναζιστές βγάζουν εξανθήματα. Δεν απεχθάνομαι τους εβραίους. Αντίθετα εκτιμώ τη ράτσα τους και την θεωρώ σπουδαίο λαό. Επιπλέον θεωρώ τον ισραηλιτικό λαό γενναίο, υπομονετικό, έξυπνο, ευρηματικό αλλά και δυστυχώς από τις συγκυρίες και άδικα μαρτυρικό. Εκατοντάδες χρόνια τώρα έχει υποστεί την μήνι και την οργή μιας χριστιανικής ανθρωπότητας, που την λοιδώρησε και τον ταπείνωσε σαν λαό γιατί οι ανόητες προκαταλήψεις του κρατούντος ιερατείου έτσι το ήθελαν. Παρόλα αυτά αυτός ο μαρτυρικός λαός άντεξε.΄΄Αντεξε και βγήκε από την χειρότερη θηριωδία που έζησε η ανθρωπότητα, το ολοκαύτωμα, άντεξε λοιπόν και βγήκε ζωντανός και με νέα δύναμη προσπάθησε να φτιάξει μια πατρίδα για να τελειώσει επιτέλους αυτός ο κατατρεγμός(κάποτε πρέπει να έρθει και η ιερή ώρα των τσιγγάνων να βρούν κι αυτοί πατρίδα). Εμένα αυτό το δράμα αυτού του λαού με συνέχει και τίποτε δεν θα με κάνει να το ξεχάσω και να το αγνοήσω. Αυτό είναι η μια πλευρά. Η άλλη πλευρά-που δεν έχει να κάνει με το λαό καθεαυτό αλλά με τις εγκληματικές ηγεσίες του και τις πολιτικές τους-είναι η πολιτική του κράτους του Ισραήλ, που αρνειται να δώσει σε ένα λαό το δικαίωμα που ο Ισραηλητικός λαός κατέκτησε με το ολοκαύτωμα του. Δεν πρέπει οι λαοί να περνάνε από διαδικασίες ολοκαυτωμάτων για να κεδίζουν το δικαίωμα τους στην αυθυπαρξία. Και όσο αυτό η Ισραηλινή κυβέρνηση το καταπατεί θα την πολεμάω-σαν πολίτης μιας άλλης χώρας φυσικά-και θα την καταγγέλλω. Αν στο μικρονοϊκό ναζιστικό μυαλό σου μπορεί να γίνει ο διαχωρισμός-που αμφιβάλλω-έχει καλά, διαφορετικά πήγαινε εσύ στα εικονικά σου μπούχενβαλντ και στα Νταχάου σου και φάε με την ησυχία σου όσους εβραίους θέλεις: ΝΗΣΤΙΚΟΣ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ. Χώνεψε το ναζισταρά: Η ΕΒΡΑΙΟΦΑΓΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ!

      • iconology2009 είπε

        Πατρίκιε είναι πολύ πιο έντιμο και πολύ πιο ανδρείο-για να μην πω και πιο ανδροπρεπές-αντί να απομονώνεις ένα κομμάτι από το “διάλογο” μας-όσο διάλογο μπορεί να έχει κάποιος με έναν ναζιστή-να βάλεις το λινκ με την συγκεκριμένη ανάρτηση. Θα μπορούσα να το κάνω εγώ αλλά το αφήνω στην όποια διαλεκτική σου εντιμότητα. Φυσικά και είμαι ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ για ό,τι γράφω. Ήθελα να ξέρω αν κι εσύ είσαι ανάλογα υπερήφανος για ό,τι αντίστοιχα έγραψες.

      • μην μαλλωνετε παιδια ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ειναι μονο τα μελη (τα οργανωμενα) των Κομμουνιστικων Κομματων (οπου Γης) …δεν ειναι οποιος λεει οτι ειναι οπαδος του κομμουνισμου !!!!!! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΤΛΟΣ ΤΙΜΗΣ η λεξη….προσδιορισμος παραταξης ειναι ….κι οι ΠΑΣΟΚοι σαν Σοσιαλιστες αυτοπροσδιοριζονταν

        υπο αυτη την εννοια οι “τσιπρες” ειναι απλως …..”αριστερουληδες”

    • Πατρικιος είπε

      Ο ΣΥΡΙΖΑ ΖΗΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΕΛΑΣΕΩΝ

      Ο κομμουνιστής όπως κι αν μεταμφιέζεται, κομμουνιστής παραμένει… Για να μην ξεχνιόμαστε…

      Τον τελευταίο καιρό, ο αρχηγός Αλέξη, αυτός ο “γλυκούλης” με το… σπινθηροβόλο βλέμμα, βγαίνει και λέει κάτι εξυπναδίστικες ατάκες, με βαρύγδουπες πομφόλυγες (ακόμα και περί της «εθνικής κυριαρχίας που κινδυνεύει» κ.τ.λ.) και μερικοί έχουν αρχίσει να πιστεύουν ότι… νάτη η εθνική αντιπολίτευση, βρέθηκε! Κρατηθείτε μωρέ και μην πέφτετε στις παγίδες των κομμουνιστών με τα σκατά. Ο κομμουνιστής όπως και να μεταμφιέζεται κατά καιρούς, βαθιά μέσα του κομμουνιστής παραμένει, με ότι αυτό συνεπάγεται. Πρώτα τους βγαίνει η ψυχή και μετά το… χούι. Εν όψει λοιπόν της παρέλασης για την 28η Οκτωβρίου, η νεολαίοι ΣΥΡΙΖΑ εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση:

      “Για μια ακόμη χρονιά οι μαθητές και οι μαθήτριες θα παρελάσουν για να γιορτάσει το ………«έθνος»
      και να επιβεβαιωθεί άλλη μια φορά ότι οι παρελάσεις το μόνο που δεν κάνουν είναι να καλλιεργούν την ιστορική μνήμη.
      Το μήνυμα της 28ης Οκτωβρίου δεν μπορεί παρά να είναι το διαχρονικό μήνυμα της αντίστασης και της ανυπακοής απέναντι σε όλους όσους μας κλέβουν το μέλλον. Οι αγώνες του σήμερα, λοιπόν, και ΟΧΙ ΟΙ ΣΤΡΑΤΟ-ΚΡΑΤΙΚΕς παρελάσεις είναι αυτοί που θα δικαιώσουν τις θυσίες όσων αγωνίστηκαν κατά τη διάρκεια της κατοχής για τη δικαιοσύνη και την κοινωνική απελευθέρωση.”.

      Αυτά τα ολίγα, για να μην τρέφουν κάποιοι ψευδαισθήσεις…γιατί με πολύ πίτουρο πασπάλισαν οι νεολαιο-Τσιρυζαιοι την ανακοίνωση τους!
      Αναρωτιέμαι αν πατάνε που και που στα σχολειά τους!

  5. Christos Apostolidis είπε

    Αλέξη, άσε τα λόγια…. στα λόγια φαίνεσε νε έχεις ωριμάσει δεόντος και μαγκιά σου και σε πάω με χίλια -σε όσα συμφωνούμε και για τον τρόπο που τα χώνεις-………… πλην όμως αυτά δεν αρκούν…. πές μας ένα πράγμα μόνο….. ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΗΤΗΣΟΥΜΕ ΑΣΥΛΟ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΗ ΧΩΡΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΩΘΟΥΜΕ….. ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΥΛΟ ΣΤΗΝ ΜΟΖΑΜΒΙΚΗ Η ΤΗΝ ΜΠΟΤΣΟΥΑΝΑ….????????? Γιατι με το πολιτικο σύστημα που αποτελεις μερος του, προκοπη δεν βλεπω…

  6. Enzo είπε

    ασε τους λαθρομεταναστες και ανελαβε τους Ελληνες.
    θες? μπορεις?
    α ναι ειμαι μεσα και εγω και αλλοι τοσοι.

  7. Κόριννα είπε

    Δὲν ἀνέχομαι ὁ πιτσιρίκος αὐτὸς νὰ μὲ δουλεύη.

    Λίγο μεγαλύτερος εἶσαι ἀπὸ τὸν γυιό μου παλιομπαγλαμᾶ,καὶ τὸ παλληκάρι μου,εἶναι πολύ ἀνώτερὸς σου σὲ μόρφωσι καὶ πράγματι δημοκρατικὸς,ἀλλά δὲν εἶχε Μέντορα τὸν Ἀλαβᾶνο καὶ δέν ὑπῆρξε καταληψίας ἐπὶ πλέον γιὰ νὰ ἡγῆται κόμματος.
    Καὶ θέλεις ἐσὺ,ὁ κατώτερός του,νὰ ρυθμίσης τὸ μέλλον του!!

    Ἔπρεπε νὰ σὲ εἶχα ἐγώ μπροστὰ μου νὰ σοῦ κάνω ἐρωτήσεις,γιὰ νὰ δῶ τὶ θὰ ἔλεγες.

    Ὣστε τὸ κεφάλαιο ἔχει ὄνομα καὶ διεύθυνσι;
    Καὶ μπορεῖ νὰ εἶναι καὶ τὸ μικρὸ μαγαζάκι;
    Ἐ! δῶσε ρὲ φίλε τὴν διεύθυνσί σου μόνο,διότι τὸ ὄνομά σου τὸ ξέρουμε.

    Πές μας τὶ ρόλο ἔπαιξε τὸ κόμμα σου στὰ Δεκεμβριανᾶ τοῦ ’08,ποὺ ὁδήγησαν στὴν πτῶσι τοῦ ΚΚβ,στὸν θάνατο ἑνὸς ἀθώου παιδιοῦ καὶ συνεπῶς στὸ Μνημόνιο;

    Τὴν μαυροῦκα στὸ Προεδρικὸ κατὰ τὴν ἑορτὴ τῆς Δημοκρατίας(τῆς πέτσινης)γιατὶ τὴν ἔφερες;
    Τὶ ἤθελες ,ὦ ποιητὰ μας, νὰ μᾶς πῆς;

    Στὴν Ὑπατία γιατὶ ὑποστήριξες κλέφτες καὶ ἀλῆτες λάθρο,εἴδικὰ εἰσαγόμενους ἐκ Κρήτης;

    Τὴν ὅλη λαθρολαγνεία σου μᾶς τὴν ἐξηγεῖς;

    Τὴν ἐξωτερικὴ σου πολιτικὴ θὰ μᾶς τὴν ἀναπτύξης λεπτομερῶς γιὰ νὰ ξέρουμε τὶ καπνό φουμάρεις;

    Ἐκεῖνα τὰ ἄτομα μὲ τὴν ἀλογουρὰ πού τὰ τὲκνα τους πιάστηκαν σὲ πράξεις ὕποπτες,τὰ ἔχεις ἀκόμα στὸ κόμμα σου;

    Τὸν ἄλλον μὲ τὰ drugs καὶ τὸ λούξ τουτοῦ;

    Τὶς ἰδέες σου γιὰ τὴν Παιδεία(πού δὲν ἔχεις),τὰ ναρκωτικὰ,τὴν οἰκογένεια (καλά ἐσὺ τὴν ἔκανες μὲ συμβολαιογραφική πρᾶξι),τὸ δημογραφικὸ,τὴν ὁμοφυλοφυλία κ.α θὰ μᾶς τὰ πῆς;
    Ἤ σοῦ κάνουν ἀνώδυνες ἐρωτήσεις,τὰ χαϊβάνια οἱ δημοσιογράφοι;

    Ὅσο καὶ νὰ ἀπαντοῦσε θετικὰ σὲ ὅλα αὐτὰ,σὲ συμβουλεύω νὰ πῆς σὲ αὐτοὺς ποὺ σὲ προωθοῦν γιὰ ἄλλον Ἀντρέα,ὅτι τὸ ἔργο τὸ ἔχουμε ξαναδῆ καὶ ἐπίσης τὴν παλιὰ καλὴ Ἑλληνικὴ παροιμία:
    Ὅποιος καεῖ στὸν χυλὸ φυσάει καὶ τὸ γιαούρτι.

    Σοῦ εὔχομαι νὰ μείνης γιὰ πάντα Back Bencher(τί διάολο ἀγγλικὰ πρέπει νὰ ξέρης) γιὰ τὸ καλὸ τῆς Ἑλλάδος(καλὸ μισθὸ θά᾿χης),ἤ ἀκόμη καλλίτερα νὰ βρεθῆ ὁ Ἕλληνας Πούτιν καὶ νὰ στεὶλη ὍΛΟΥΣ σας,ἐκεῖ ποὺ τὸ ἀξίζετε.
    Ἄλλους φυλακὴ καὶ ἄλλους στὸ σπίτι τους.

    • Προσυπογράφω αγαπητή Κόριννα και συγχρόνως κρατώ τι ονομαστικές καταγγελίες του Τσίπρα, ως απόδειξη της απόγνωσης του μεταπολιτευτικού συστήματος, σε βαθό που να θυσιάζει κάποια απ’ τα παιδιά της για να πείσει τους χαχόλους.

      Και μιά ερώτηση προς τον Τσίπρα (που ισχύει για όλους της βουλής): Τσίπρα τι παριστάνεις εκεί μέσα; Γιατί νομιμοποιείς με τη συμμετοχή σου την κατοχική κυβέρνηση; Θεωρείς αυτό το ζήτημα μικρότερης σημασίας από τα σκάνδαλα;

    • Eleni είπε

      Σέ χαλάει τό φρέαρ τῶν Οἰνουσῶν Κόριννα ; μή σοῦ πῶ ὅτι καί πολύ τούς εἶναι νά εἶναι στά βάθη ἑλληνικῶν νερῶν ….

      • Κόριννα είπε

        Eleni
        δὲν γνωρίζω τὸ φρέαρ τῶν Οἰνουσῶν.
        Εἶναι πολύ βαθύ;
        Τοὺς χωρᾶ ὅλους;

      • Χριστιάνα είπε

        Χάνεις Κόριννα.

        Μέχρι τρίτης γεννεάς τους χώνουμε.

        Αλλά θα φρικάρει ο Ποσειδώνας, οπότε άστο καλύτερα.

      • Κόριννα είπε

        Χριστιάνα μου,
        ἐπ᾿οὐδενί θὰ δυσαρεστοῦσα τὸν Ποσειδῶνα πού εἶναι καὶ ὁ ruler τοῦ ζωδίου μου!!!!! :lol:

    • xaris είπε

      σωστα τα οσα λες αλλα δεν αναιρουν και την αληθεια των λεγομενων του ΄΄πατροκτονου΄΄ τσιπρα περι των σκανδαλων….

      • Κόριννα είπε

        Xaris
        ἐγώ νὰ δῆς πόσες ἀλήθειες μπορῶ νὰ σοῦ πῶ,καὶ νὰ μή πιστεύω οὔτε μία,ὅπως κάνουν αὐτοί.

        Θὰ μὲ ψηφίσης;

    • φωτεινη είπε

      ο επιδοξος ντενεκες ξεγανωτος, μια Ελληνιδα εργαζομενη,αγροτισσα,μια
      παραγωγο που πουλαει τα προιοντα τη στη λαικη,μια μανα,μια γιαγια Ελληνιδα,
      δεν μπορουσε να την βρει για συνοδο στο προεδρικο μεγαρο;
      η μηπως δεν ηταν αρκετα glamour σαν την εισαγωμενη …ηλιολαμενη,
      που κουβαλησε;
      η αγωνιζομενη Ελληνιδα που καλλιεργει τα χωραφια της, η η Ελληνιδα που δουλευει
      στην αποκομιδη σκουπιδιων,δεν αξιζει να βρεθει στο προεδρικο μεγαρο;
      μπα οχι;
      μα ποιος το πληρωσε και ποιος το πληρωνει και αυτο και ολους τους ντενεκεδες που φιλοξενει;
      μηπως δεν ειναι ταχατες δικο της;δεν ειναι φτιαγμενο απο τον ιδρωτα της;
      αινε,γιατι εχω συχαθει να τους πληρωνω και να μου πουλανε και πνευμα με τα λεφτα μου…
      ουστ απο δω,ουρα των πασοκιστανων εισαστε απο τα χρονια του συνασπισμου,
      και αυτο συνεχιζετε να εισαστε.
      ο αλεξακης απαντησε τιποτα σε κεινον τον ξανθο,δεν θυμαμαι πως τον λενε,αυτον με το «ασπρο μαγιω τυπο σλιπ»;,
      οταν τον κατηγγειλε οτι ο συριζα ειναι ηδη στον κρατικο μηχανισμο και κυβερνανε μαζι;
      τον διεψευσε;
      εγω εν ακουσα τιποτα.
      γιατι αλεξη δεν του τα εσουρες ενα χερακι που ειπε οτι εισαστε συγκοιβερνηση σε αυτη την κυβερνηση των προδοτων;
      γιατι αγορι μου ;

    • dyspistos είπε

      Αχ, ξανά αχ, Κόριννα. Πώς να βάλουμε στο μυαλό των συμπολιτών μας τις αλήθειες που έγραψες τώρα; Ως πότε θ΄ακούνε λαοπλάνους; Ω; πότε θάναι εύπιστοι;
      Φίλοι μου, δεν είναι μαγκιά να κατονομάζεις τον Μπόμπολα και άλλους πασίγνωστους. Μαγκιά θάτανε νάδινες στοιχεία για όλους τους επιχειρηματίες, εντός Ελλάδος και εκτός, off shore κλπ., τι έχουν πάρει σαν επιδοτήσεις, δουλειές με φωτογραφικές διατάξεις κι όσα άλλα χρειάζονται για να δούμε: τα πλούτη τους είναι σύννομα ή οφείλονται στους γνωστούς λόγους;

      Ο φίλος μας ο ΠΠ εδώ, καθημερινά, έχει φέρει στο φως της δημοσιότητας σοβαρώτατα πράγματα, που ποτέ δεν ακούστηκαν από τα χείλη του κ. Τσίπρα.Για σκεφθείτε το τι έχει συνεισφέρει ο δικός μας ΠΠ;
      Καμμένο χαρτί ο Μπόμπολας, όταν όλοι ξέρουν πώς προώθησε τις εταιρείες του και τα δημόσια έργα. Τον γράφουν οι εφημερίδες, τον αναφέρουν κανάλια και ραδιόφωνα. Ετσι είναι ο θαρραλέος πολιτικός λόγος;
      Λαϊκισμός τα καταγγελλόμενα δήθεν από τον κ. Τσίπρα, που “δεν μασάει τα λόγια του” Θυμηθείτε και τον κ. Αλαβάνο που ούρλιαζε εντός Βουλής αποκαλώντας “νονό” τον Κ. Καραμανλή.
      Μας λέει καθ΄υπαγόρευσιν αυτά που θέλουμε ν΄ακούσουμε.

      Υπάρχει σοβαρώτατος λόγος για τους υποστηρικτές του Μπατσόκ να προωθηθεί ο δικός τους άνθρωπος. Θυμηθείτε και τον πατέρα του σημερινού Παπανδρέου πώς μας εμφανίστηκε προεκλογικά, το ΄81: νόμιζα πως άκουγα τον Φλωράκη.
      Ο κ. Τσίπρας με τις… συγκεκριμένες ευαισθησίες του, όπως τις ανέλυσε η Κόριννα, είναι αυτή τη στιγμή ο επικινδυνώτερος πολιτικός, για μας. Διότι θα συνεχίσει την πολιτική Μπατσόκ -πολιτική που εφαρμόζει σήμερα το ξεφωνημένο αυτό κόμμα. Σκεφθείτε μονάχα τους λαθρο, που θα μας τους φορέσει καπέλο για πάντα, νομιμοποιώντας τους ασύδοτα. Θα προωθήσει το χάϊδεμα των …ιδιαιτεροτήτων, καθιερώνοντας τις gay,s parades, την…ολλανδοποίησή μας στα ναρκωτικά, την κατεδάφιση της προστασίας της προσωπικής μας περιουσίας, τι να πρωτογράψω.

      Ξέρετε πια, ελπίζω, ότι δεν έχω προκατάληψη έναντι οιασδήποτε πολιτικής θέσης. Στην περίπτωση του κ. Τσίπρα η διαίσθησή μου, αποτέλεσμα της συσσώρευσης εμπειριών μέσα κι έξω από την Πατρίδα μας και της ανάγνωσης εκατοντάδων βιβλίων, μου κρούει τον κώδωνα του κινδύνου: ο κ. Τσίπρας δεν είναι σε θέση να μας δώσει την Ελλάδα μας πίσω, το αντίθετο μάλιστα. Θα τη μετατράψει σε πολυπολιτισμικό έδαφος, όπου οι συγκρούσεις για θρησκευτικούς, πολιτιστικούς, εισοδηματικούς κ.ά. λόγους θα είναι αναπόφευκτες κι αντιμετωπιζόμενες από μία απάνθρωπη Αστυνομία, τύπου ΗΠΑ.

      • Πατρικιος είπε

        Δυσπιστε φιλη

        το κατωθι κειμενο το εχω παραθεσει αρκετες φορες για να δουμε πως ενεργει ενας προδοτης και το παραθετω ακομη μια φορα με τα ανεξητιλα λογια του φιλοσοφου Κικερωνα.
        Τα λογια του σημερα καθρεφτιζουν επακριβως τον Τσιπρα και τους του ΚΙΣ εργοδοτες του που κρυβονται παντα απο πισω!

        Ειχε γραψει και ειχε πει τοτε ο Κικερων!

        “Ένα Έθνος μπορεί να επιβιώσει με τους αγαθούς του, ακόμα και με τους φιλoδοξους του. Αλλά δεν μπορεί να επιβιώσει από προδοσία εκ των έσω. Ο εχθρός έξω από τις πύλες (του Έθνους) μας φοβίζει λιγότερο, γιατί φαίνεται και σηκώνει την σημαία του στ’ ανοιχτά. Αλλά ο Προδότης κινείται μεταξύ αυτών (των πολιτών) εντός των πυλών, ελεύθερα, οι πανούργοι ψίθυροι του θροΐζουν μέσα σ όλα τα μονοπάτια, και ακούγονται μέχρι στις αίθουσες της ίδιας της Κυβέρνησης.
        Ο Προδότης εμφανίζεται όχι σαν Προδότης’ μιλάει με τόνους γνώριμους στα θύματα του, εξομοιώνεται μ’ αυτούς και με τις ανησυχίες τους, κάνει έκκληση στην ανηθικότητα που υπάρχει στο βάθος της ψυχής όλων των ανθρώπων.
        Σαπίζει την ψυχή του Έθνους, δουλεύει μυστικά και ανώνυμα την νύχτα για να διαβρώσει τα υποστηρίγματα της πόλης, διαφθείρει τους εκλεγμένους ηγέτες, ώστε να μην μπορούν άλλο πια να αντισταθούν.

        Έναν δολοφόνο, είναι να τον φοβάσαι πολύ λιγότερο”.

        Μάρκος Τούλλιος Κικέρων (106-43 πΧ.)

    • Миша είπε

      ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΑΘΩΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ οδηγησε ο Συριζα , βρε Κοριννα;;;

      Ο ψυχανώμαλος πραιτωριανος Κορκονέας δολοφονησε τον Αλεξη, με τον ιδιο τροπο που προχτες συνάδελφοι του σκοτωσαν τον Δημήτρη Κοτζαριδη και αντιπροχτες αφησαν ανάπηρο τον Μανωλη Κυπραιο !!!

      Σημερα πιαστηκε κι άλλο χοιρινο της αντιτρομοκρατικης να ληστευει πρακτορειο ΠΡΟΠΟ σε συνέχεια της ατέλειωτης λίστας των εγκλημάτων κατά ζωης και πειουσιας των ελληνων που διαπράττουν οι κτηνωδεις πραιτωριανοι του καθεστωτος ….

      • Κόριννα είπε

        Μίσα
        τὸν θυμᾶμαι τὸν Δεκέμβριο πολύ καλὰ,καθὼς καὶ τὴν στάσι τοῦ Σύριζα.

      • Миша είπε

        Δεν θυμάσαι καθόλου καλά…
        Όταν καιγονταν οι τραπεζες ή όταν κάποιοι ρομπέν, σαν τον Βρουτση ή τον Δημητράκη, εκλεβαν μερικα λεφτα από τους μεγαλοαπατεωνες τραπεζιτες εσυ φωναζες υπερ της καθεστηκυιας τάξεως των τοκογλυφων και των υπηρετων τους μαυρογιαλουρων

        Είπα ότι διαφωνω σε πολλά με τους συριζαιους αλλά σε πολλά ζητηματα ησαν ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΌ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.

      • Κόριννα είπε

        Μίσα
        ποτὲ στὴν ζωή μου δὲν ὑποστήριξα τὴν καθεστηκυία τάξι.
        Δὲν ἀνήκω σέ κανένα κόμμα,μετὰ καὶ τὰ περί τζαμιοῦ τοῦ Σαμαρᾶ.
        Μοῦ κάνει ὁ Καμμένος.
        Τὶ λές; Εἶναι καθεστηκυία τάξις;

      • Миша είπε

        Kόριννα

        Στον Πάνο , τη Σακκοράφα και οποιους άλλους όμοιους των , ο σεβασμός και η αγάπη μας είναι δεδομένη.

      • astillais είπε

        Миша
        Τον ΜΑΝΩΛΗ τον ΚΑΝΤΑΡΗ ποιός τον ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕ;

        Εσένα σε ενδιαφέρει να κλέψουν μερικά λεφτά απ΄τα κλεφτά;
        μμμ τέτοια “λογική” πως να την ….ξεπεράσω;

      • Миша είπε

        ΄Τον Μανώλη τον Καντάρη τον δολοφόνησαν Αφγανοί …

        οι οποιοι ήρθαν εδω , πότε και με ποια αιτια Στελλίτσα;;;;

        Μήπως έχεις επιλεκτική μνημη;;;;

        Γουστάρανε οι Τατζίκοι και οι Παστουν ν αφησουν τα χωριουδάκια τους για να έρθουν εδω να κοιμουνται στα παγκάκια και να χρειάζεται να γινουν κλέφτες για να τραφούν;;;

      • astillais είπε

        Να σου πω την καθαρή αλήθεια εγώ φταίω που έρχονται και με κλέβουν
        γιατί έχω σπίτι
        τι λες;
        Να πάω στο παγκάκι για να κλέβω τους σπιτωμένους και να τους βάζω να βρούν την αιτία;

        Και γιατί διάλεξαν την δική μου πατρίδα που είναι μακριά απ΄την τζατζικία και την παστουνία και δεν κατοικοέδρευαν ποιό κοντά στο χωριό τους;

        Δηλαδή ο κορκονέας και οι άλλοι πραιτωριανοί γιατί άφησαν τα σπιτάκια τους
        και τρέχαν να σκοτώσουν για ποιά αιτία;

        Τους αθώωσα όλους (εξον απ΄τους νοικοκυραίους)είδες τι καλό παιδί που είμαι
        λες να αγιάσω;

      • Миша είπε

        Ωχ τωραααα

        Δε βαριέσαι αυτό το ίδιο βιολί;;;
        Ψάξε ποιοι πήγανε στη χωρα τους να τους βομβαρδισουν, ποιοι επωφελουνται από την παραγωγη οπίου στο Αφγ, ποιοι τους κατεβάζουν από τα έρμα τα βουνά , τους πανε στο Πακιστάν κι απο κει με οργανωμένα γραφεία τους στέλνουν εδω …

        Δε θέλει πολύ μυαλό ….

      • astillais είπε

        Ποιοί;
        δεν πήγα εγώ δεν πήγες εσύ δεν πήγε ο ΜΑΝΩΛΗΣ ο ΚΑΝΤΑΡΗΣ
        αυτοί οι “κακομοιραίοι” γιατί σκοτώνουν τους εδώ;
        Εξαγωγή “κακομοιριάς” κάνουν;

        Θέλει πολύ μυαλό να αντιληφθείς ότι αυτός που φεύγει
        από πολεμο αγωνίζεται για την ΕΙΡΗΝΗ
        προσφέρουν ειρήνη και δεν το βλέπω;
        βόηθα μια στάλα

        Δεν θέλει και πολύ μυαλό…..

    • Σουλιώτης είπε

      Μονο ο Τσιπρας ειναι κατωτερος απο το γιο σου Κορινα?
      Οι αλλοι πολιτικοι αρχηγοι ανωτεροι ειναι απο το γιο σου? και απο καθε τετοιο γιο ή κορη που αξιζει…

      • Κόριννα είπε

        Σουλιώτη
        τὸν γυιό μου τὸν ἔφερα σὰν παράδειγμα ὡς πρὸς τὸν Τσίπρα.

        Εἶμαι σίγουρη ὅτι πολλῶν Ἑλλήνων τὰ παλληκάρια/κόρες(καὶ γνωρίζω ἀρκετα/ες),εἶναι καλλίτερα καὶ μὲ περισσότερες γνώσεις, ἀπὸ αὐτοὺς τοὺς ἄχρηστους γόνους ποὺ φοιτοῦν στὴν Βουλή.

      • Σουλιώτης είπε

        Κοριννα
        Το παραδειγμα σου ηταν πολυ ευστοχο και καλα εκανες και το ανεφερες :-)

        Ευστοχες και οι αλλες ερωτησεις σου για τον…ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ Αλεξη

    • Δήμητρα είπε

      Κυρία Κορίνα εσένα αυτός που κατηγορείς δεν σε βοηθάει να ξυπνήσεις για την κατάσταση που επικρατεί αυτήν την ίδια ώρα που μας ζητούν να ματώσουμε;Δεν αποδεικνύεται τώρα (αυτην την εποχή) περισσότερο απο ποτέ το μέγεθος της προδοσίας τους;

    • Δήμητρα είπε

      Επίσης αν είναι κάτι που έχω σιχαθεί περισσότερο είναι αυτές τις λογομαχίες του τύπου θυμηθείτε τι έκανε αυτός ή ο άλλος.Όποιος είναι καλός πρέπει να παραιτηθεί απο την πολιτική και να ενωθεί και να αγωνίζεται με το λαό.Το συστημα έχει καταρεύσει.Πρέπει να το καταλάβουν όλοι αυτό!

      • Κόριννα είπε

        Δήμητρα,
        δὲν χρειάζομαι στὴν ἡλικία μου κανέναν Τσίπρα γιὰ νὰ ξυπνήσω.

        Ἔχει σημασία νὰ ξέρουμε τὸ τὶ ἔχουν κατὰ καιροὺς πῆ ἤ τὶ ἔχουν κάνει.

        Τό παρελθὸν τοῦ καθενὸς προδιαγράφει λίγο ἤ πολύ τὸ μέλλον του.

        Κρῖμα ὅμως,διότι νεαρὸς ὦν,ἔχει ὅλα τὰ ἀρνητικὰ τῶν προγενεστέρων πολιτικῶν.

    • Κόριννα είπε

      Καὶ ἀκόμα μιὰ ἐρώτησι Κύριε Τσίπρα:

      Ποιὰ ἡ γνώμη σας γιὰ τὸ Τέμενος;

      Γνωρίζετε ἤ ἄν δὲν τὸ γνωρίζετε νὰ σᾶς πληροφορήσω ὅτι:

      1ον.
      Τὰ τεμένη εἶναι φωλεές φανατικῶν μωαμεθανῶν ὁπαδῶν τῆς Σαρίας,κοινῶς Οὐαχαμπιστές,γι᾿αὐτὸ καὶ τὰ ἔξοδα ἐποικισμοῦ τῆς χώρας μας τὰ ἀναλαμβάνει ἡ Σαουδική Ἀραβία,

      2ον. Οὖσα ἡ χώρα μας ἡ πλησιέστερη στήν Βόρειο Ἀφρικὴ,Εὐρωπαϊκὴ χώρα,θὰ προσελκύση,λόγῳ τοῦ Τεμένους,πολυάριθμους ἰσλαμιστές σὰν τὸ μέλι τὰ μυρμίγκια.

      • akelas είπε

        Κόριννα. Τί κάθεσαι καί ρωτάς τώρα !….Τά ἀφεντικά ‘ΟΛΩΝ τών κομμάτων του κΥνοβουλίου μας βλέπωντας την ἀπαξίωσή τους ἐκ μέρους τού Λαού μας καί φοβούμενα την ἀνάδειξη κάποιου νέου φορέα στόν ὀποίο ἰσως να μην ”εχουν “προσβάσεις”βάζουν τά τσιράκια τουςνα κελαϊδάνε κατά τό πώς συγκινεί τό πόπολο, μέ την ἐλπίδα νά φορέσει ὀ Γιάννης τα ρούχα του ἀλλιώς.Τό πρόβλημα ὀμως δέν εἰναι τά ἀφεντικά τών κομμάτων (μας) ἀλλά ἐμεις με τήν ασθενική ἐως ανύπαρκτη μνήμη!!!!!

    • ΟΧΙ_ΑΛΛΟ_ΚΑΡΑΤΖΑΦΥΡΕΡ-ΒΟΡΙΔΗ-ΑΔΩΝΙ-ΒΕΛΟΠΟΥΛΟ_ΣΤΑ_ΜΜΕ είπε

      ο Πουτιν που επικαλείσε Κοριννα ειναι πιο σταλινικος απο τον Σταλιν.
      Τα επιχειρηματα σου δειχνουν οτι οντως εισαι ακομματιστη αλλα παρακολουθεις πολυ Τηλε-αστυ και τον αγαπημενο σου βαψομαλλια (που ειναι και κοντα στην ηλικια σου).
      Τους λαθρομεταναστες και τα συνορα δεν τα ανοιξε ουτε το ΚΚΕ ουτε ο Συριζα αλλα ο κ. Αντωνης Σαμαρας και η ΝΔ (αρχικα) και ο κ. Σημιτης με τη συμμορια του (εν συνεχεια).
      Αν κρινεις καποιον απο την αλογοουρα του προσεξε μην κρινουν κι εσενα απο τη μουρη σου.
      Η μαυρουκα που κουβαλησε στο προεδρικο μεγαρο αν δε το ξερεις γεννηθηκε και μεγαλωσε στην Ελλάδα και φοίτησε σε ελληνικο σχολειο.

      • Κόριννα είπε

        ΟΧΙ_ΑΛΛΟ_

        Χριστιανέ μου γιατὶ βρῆκες nick σιδηρόδρομο;

        Ἄν μὲ εἶχες παρακολουθήση ἐδῶ μέσα θὰ ἤξερες ὃτι δὲν τὸν πάω τὸν Καραγκιοζοφέρη καθόλου.

        Πρὸς πληροφόρησί σου,ἡ TV μου,ἀνοίγει μόνο γιὰ νὰ δῶ Κουΐκ ἤ Χίο.
        Ὅλες τὶς ἄλλες ὧρες εἶναι κλειστή,οὔτε κἄν στὸ stand by δὲν τὴν ἔχω.

        Τὰ σύνορα δὲν τὰ ἀνοίγουν οἱ ΥΠΕΞ ἀλλά οἱ Πρωθυπουργοί.
        Δλδ τὰ ἄνοιξε ὁ Μητσοτάκης.
        Ὄχι ὅτι δὲ μᾶς βγῆκε ὁ Σαμαρᾶς,μάπα τὸ καρπούζι,γιὰ νὰ λέμε καὶ τὴν ἀλήθεια.

        Δὲν τὸν ἔκρινα τόσο ἀπὸ τὴν ἀλογοουρά,γιὰ νὰ εἶμαι ἀκριβής,ὅσο ἀπὸ τὰ ὅσα κατά καιροὺς ἔχει πῆ καὶ κάνει.

        Ναὶ εἶμαι μεγάλη σὲ ἡλικία,καὶ ἀπὸ τὴν μούρη φαίνομαι,στὸν πολύ κόσμο,σὰν στριμμένη δασκάλα.
        Οἱ φίλοι μου δὲν ξέρω πῶς μὲ βλέπουν·θὰ τούς ρωτήσω.
        Τὰ παιδιά μου μὲ βλέπουν σὰν στρατιωτικὸ.

        Σοῦ ζωγράφισα ἑαυτὴν,νομίζω ἐπαρκῶς. :smile:

      • Κόριννα είπε

        Ξέχασα νὰ σοῦ γράψω ὅτι θαυμάζω ἀπεριόριστα τὸν Πούτιν,διότι εἶναι πατριώτης.
        Γιὰ τὸν Στάλιν ἔχω διαβάσει.
        Καμμὶα σχέσι Πούτιν-Στὰλιν.

      • ΟΧΙ_ΑΛΛΟ_ΚΑΡΑΤΖΑΦΥΡΕΡ-ΒΟΡΙΔΗ-ΑΔΩΝΙ-ΒΕΛΟΠΟΥΛΟ_ΣΤΑ_ΜΜΕ είπε

        Κοριννα με καλυψες σε πολλα με την απαντηση σου.
        Διαφωνω για τον Πουτιν, Κι εγω παραδεχομαι οτι εχει καταφερει πολλα στα χρονια που με τον ενα ή τον αλλο τροπο κυβερνα αλλα οι μεθοδοι που χρησιμοποιει ειναι καθαρα σταλινικες. Αλλωστε ειναι παιδι της KGB και τα χουγια δεν κοβονται ευκολα…

      • @@@@@ Οχι αλλο κλπ,στα ΜΜΕ,καλησπέρα.

        Η Κόριννα, μας δουλεύει όλους φίλε. Ψιλό γαζί. Ακου που σου λέω.

        Αναρχοπροβοκατόρισσα είναι.

        Από τεκμηριωμένες πληροφορίες, είναι σαρανταπεντάρα,νταρντανοζαργάνα,

        με ακαζού μαλλί,εκπάγλου καλλονής, που κολάζει και Αγιο. Είναι στελεχάρα

        της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς και το πολυτονικό που χρησιμοποιεί,είναι γιά ξεκάρφωμα.

        Στα νιάτα της, είχε περάσει κάποια φεγγάρια κι από την ΚΝΕ(επί Χαρίλαου),αλλά επειδή

        τους έβρισκε πολύ συντηρητικούρες, πήγε γιά λίγο και στον Κύρκο.Εκεί,πήγε να τη στριμώξει γιά

        μπαλαμούτιασμα ο … Φεράρης (με πιάνεις ;;;) κι αυτή τούχωσε κλωτσιά στ’αχαμνά.Επενέβη η Μαριώ

        η Ψαραρχόντισσα της ΕΕ, η επίτροπος ντέ, (η χαρά της κουτσομούρας),αλλά κι αυτή τ’άκανε μ@@@νί.

        Οπότε η Κόριννα, της έσκασε δυό μπούφλες ξεγυρισμένες και την έκανε μ’ελαφρά,κατά Εξάρχεια μεριά.

        Εκτοτε,έχει γίνει η πασιονάρια της οδού Ζαίμη. Απορώ δε, πως η ΟΛΥΜΠΩ δεν την πήρε ακόμη πρέφα,

        και την αφήνει να μαγαρίζει το μπλόγκ. Ολα τα πιό πάνω,μπορούν να στα επιβεβαιώσουν,η Αστυλλαίς

        (σεβασμία γραία ετών 82) μέλος της Νέος, ο Λεωνίδας Παλαιοκώστας (συριζο-ΛΑΟΣ) εικοσαετής αυτός,και γιός

        διαπλεκόμενου μεγαλοεργολάβου, η Αναρχική εβδομηντάρα Φαίη, η έφηβη τροτσκίστρια Χριστιάνα,

        ο Βράχος (17 χρονών) από το ΚΚΕ-ΜΛ και η πασοκτζού εικοσάχρονη Νάνσυ. Η μόνη γνήσια συριζού,

        είναι ο Δύσπιστος.

        Γι’αυτό σου λέω φίλε. Αστο. Δεν παλεύεται. Εχουμε μπλέξει άσχημα.

        Σέβας, ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ.

      • ΟΧΙ_ΑΛΛΟ_ΚΑΡΑΤΖΑΦΥΡΕΡ-ΒΟΡΙΔΗ-ΑΔΩΝΙ-ΒΕΛΟΠΟΥΛΟ_ΣΤΑ_ΜΜΕ είπε

        Βρε Σπαρτακε,
        Ο Σπίνος είσαι;;;;

      • Κόριννα είπε

        Ἀμὰν Σπάρτακε,
        δὲν εἶναι νὰ σοῦ ἐμπιστευθῆ κανεὶς τίποτα!!!

      • astillais είπε

        Δεν θα αλλάξω μασέλα ρε δεν θα αλλάξω
        τότε να σου πω τα … νέα σε χρώμα ασπράδας
        στραποβολιστά και ξάστερα

      • Χριστιάνα είπε

        Να πιάσω το -έφηβη-…..γελοίον…..
        Ωρέ έτσι και πιάσω το τροτσκίστρια, θα πέσει ό,τι υπάρχει από πάνω να με πλακώσει……

  8. Κόριννα είπε

    Διόρθωσις: Ὅσο καὶ νὰ ἀπαντοῦσες.

  9. Σοφία είπε

    Δεν πληρώνουμε μόνο το Μυτηλινόσημο,
    πληρώνουμε το Βενιζελόσημο,
    το Παγκαλοσημο για να τρώνε οι δύο ανθύπατοι του 4ου ράιχ (γιατί ένας ανθύπατος δεν φτάνει πρέπει να είναι στέρεο για ισορροπία), το Αντρικόσημο, της πράσινης αναπτυξιακής κομπίνας,
    το Υπατιόσημο,
    το τζαμόσημο (για να κάνετε τζαμί στους λαθραίους μην τους χλασετε από πελάτες)
    το Πουτανόσημο για να γ@μιούνται οι πουτ@νες της κτηνοβουλής στα πριβέ μπουρδελάκια του πετσ@λνικου στα βουνά,
    το Γκεσταπόσημο για να έρθουν οι ευρωγκεσταπίτες να αμυνθούν για τη δημοκρατία του ΔΝΤ.
    Το Τοκογλυφόσημο για τους συμβούλους που θα επιβλέπουν τους άχρηστους υπουργούς ότι θα κάνουν καλά τη δουλειά του ξεπουλήματος της χώρας.
    Το Παπαρόσημο για να τρώει χρήμα η ΜΚΟ του κάθε υμετέρου παπαριού, (και λέω υμετέρου με “υ” γιατί όλα τα παπάρια -τα φυτά εννοώ- που τρώνε δεν είναι δικά μας αλλά δικά σας “πουτάνας γιοι πολιτικοί” που θίγεστε όταν περιγράφουμε με λόγια τις πράξεις σας).
    Το Μπομπολόσημο στην Αττική και στις άλλες ξεπουλημένες οδούς του έθνους.

    Τα Securitόσημα για να σου μεταφέρει ο αστυνομικός σαν ορντινάντζα τα ψώνια και να σου κρατάει την ομπρέλα Αλέξη μου ιδεολόγε….

    Καί ένα σωρό Ξεπουλητόσημα και Τζαμπατζηδόσημα για να πηγαίνουν οι πουτ@νες να πίνουν τους καφέδες τους ή να τραπεζώνονται (που τι είναι 40.000 ευρώ; 3 φορές να πας για ψάρι) και να τα χρεώνουν χρεώνουν στη βουλή.

    Τα Παραγραφόσημα μου θεσμοθετήθηκαν με το νόμο 3849/10 ώστε να πληρώνουμε ό,τι αφαίρεσαν οι υμέτεροι από τα κρατικά ταμεία, και όλες τις ζημίες που προκάλεσαν σ’ αυτά για να κερδίσουν μίζες.

    Και τα Ασυλόσημα που δεν είναι άλλο από τα πρόστιμα που έφαγε η βουλή για την ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΣΥΛΙΑΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΡΥΒΕΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΕΝΑ ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΟΣΑ ΚΑΝΕΤΕ Ή ΛΕΤΕ “ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ” ΣΑΣ.
    Εσύ για την άρση της ασυλίας για την Αποστολάκη τι είχες ψηφίσει;

    Κι έναν πακτωλό από Κοπριτόσημα για να παίρνετε όλοι εσείς οι ανεύθυνοι συντάξεις. Αφού μας θάβετε να σας αποκαταστήσουμε κιόλας.

    Τελειωμό δεν έχουν όλα τα ΚΛΕΠΤΟΣΗΜΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ.

    ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ.

  10. PORTO - LEONE είπε

    Ωραία τα λες Αλέξη, περιμένω να ακούσω τι θα πεις για τους λαθρομετανάστες και για την πατρίδα. Πραγματικά περιμένω με ενδιαφέρον.

    • Σοφία είπε

      Μας έχει δώσει το Υπατιόσημο και το Τζαμόσημο για να χτίσουμε και τζαμί γιατί τώρα το θέλουν.

      • Миша είπε

        Aχ βρε Σοφία…

        Για το Μααστριχτ-όσημο και το Λισαβωνοσημο θα μιλήσουμε ποτές;;;;

        Σε λιγο όταν φτιαχτουν οι ΕΟΖ, που ήδη σκαρωνει ο νεοφιλελεύθερος Ρατατούλης στο Μωριά, θα καταλάβεις ΠΟΙΟΙ ΕΦΕΡΑΝ ΕΔΩ ΤΟΥΣ ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΟΥΣ ΜΑΥΡΟΥΚΟΥΣ !!!!

        Ειναι ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΗΘΕΛΑΝ ΣΤΟ ΕΥΡΩ, ΣΤΗΝ ΕΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ!!!!

      • astillais είπε

        Миша
        για δεν τους αφήνει το κράτος να φύγουν και να πάνε στις πατρίδες τους
        αυτοί θέλουν να φύγουν ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ δεν τους αφήνει
        Εσύ βλέπεις εξαθλιωμένους μαυρούκους
        κι εγώ γιατί βλέπω μια χαρά επιδοτούμενους;
        Θα μου πείς άλλους βλέπεις εσύ άλλους εγώ
        Να κάνουμε την σούμα μπα και βρούμε άκρη;
        Μεταξύ μας τώρα αν φύγουν οι ΕΛΛΗΝΕΣ και μείνουν οι μαυρούκοι
        για να μιλάω μαζί τους γιατί εγώ να φύγω χλωμό το κόβω θα πρέπει να μάθω παστουνίστικα
        και κάτι άλλο να φύγουν οι ΕΛΛΗΝΕΣ και να γίνουν παστουνάκηδες στο εξωτερικό γιατί εσύ και κάποιοι σαν εσένα βρήκαν την … αιτία
        που είναι ποιά;

    • GADAROS είπε

      θυναμαι την ωρα που κοιμαμαι τα λογια τα χοντρα , τα ζουμερα: οτι ΥΠΑΡΧΟΥΝΕ ΛΕΦΤΑ
      και οταν ξυπνω τον τσιπρα βλεπω τον μικρο να μου φωναζει ελα δω,
      ρε κοροιδακι που ψηφησες και τον αντρεα το κραγμενο πρακτορακι κανε
      και ενα αλλο μικρο -μικρο λαθακι και ψημησε και μενα που το παιζω και αντρακι.
      Γιατι ειναι τεχνη παλια και δυνατη να λες την αληθεια την μιση
      και τον μαλακα να βαζεις στο σακι ,
      απ ΄που αν μπει δεν προκυται να ξαναβγει.
      Γιαυτο καλε μου τσιπρα οτι και να πεις ψηφο απο μενα δεν θα δεις
      γιατι ανθελληνες εγω τους τους κοβω τον σταυρο.

      • Σοφία είπε

        Κι εγώ να σου πω αυτό πιστεύω, ότι υπάρχει συστημική σκοπιμότητα που αφήνουν τον Τσίπρα να το παίζει.
        Νομίζω ότι βγαίνουν βάσει σεναρίου και λένε τα κατάλληλα για να σπρώξουν τον κόσμο προς τα κει που θέλουν.
        Όχι ότι αυτά που λέει εδώ είναι ψέμματα, αλήθεια είναι, αλλά φαίνεται ότι το σενάριο των κοινωνικών μηχανικών που θέλουν να δημιουργήσουν συγκεκριμένη κατάσταση προβλέπει να τα πει αυτός. (Κανείς άλλος δεν τα ξέρει και μόνο αυτός είναι το παλλικαράκι… ο αδέκαστος Μπάρας)
        Έτσι και αντιδράσουμε με τον προβλέψιμο τρόπο που ναομίζουν θα είναι η έσχατη πλάνη χειρότερη της πρώτης. Θα δεις τους λάθρο υπουργούς.

      • SKULL & BONES είπε

        μην ξεχνάς και την πόμπα που τρέφει στα σπλάχνα της Ελλάδας ο Συνασπισμός

        τους καημένους τους πράκτορες και στρατιωτικούς που βρίσκονται ως λαθρομετανάστες μέσα στα πόδια μας

        ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ !!!

  11. Κώστας είπε

    Aν ο ΣΥΝ είχε άλλη πολιτική στο θέμα των λαθρο και μη μεταναστών και αν πε΄ταγε έξω κάτι βλαμένους λοβοτομημένους αγράμματους που έχει θα τον ψήφιζαν όλοι. Ο Τσίπρας είναι πολύ δυνατός και στο θέμα της οικονομίας και του χρέους τους έχει κολλήσει όλους στον τοίχο. Ασε που δεν μασάει και τα λόγια του.

    • φωτεινη είπε

      τοσο δυνατος που να σκεφτεις τον μπερδευω μερικες φορες και νομιζω οτι ειναι ο
      γιος κεινου του ντενεκε ξεγανωτου,του αλητοαντρεα.

    • Σημερα ο Παπακωνσταντινου ανοιγει τα χαρτια του.. ανεβαζει απο 20 δις σε 25 δις την τιτλοποιηση του Ηλιος -σε ευρος 25ετιας- και ολα τα λεφτα θα πανε για αποπληρωμη χρεους… παπαρια μαντολες ας μου συγχωρεθει η φραση …

      Παράλληλα δινουμε λιγνιτη, μονάδες, ξεπουλαμε το συνολο της παραγωγης ενεργειας.

      Θυμηθητε με μετα απο 25 χρονια… αυτο, ειναι το μεγαλυτερο εγκλημα που συμβαινει στην χωρα σημερα…
      και περναει στα ψιλα… ειναι οι επενδυσεις των γερμανων κατακτητων…

      ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΕΡΓΑ Η ΙΔΙΑ Η ΔΕΗ ΜΕ ΤΙΤΛΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ?
      Η ΔΕΗ ΚΑΝΕΙ ΤΖΙΡΟ 6 ΔΙΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΑΦΗΝΕΙ ΚΕΡΔΟΣ 1 ΔΙΣ ΧΩΡΙΣ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΑΜΕ ΤΙΠΟΤΕ…..

      ΕΛΛΗΝΕΣ…. ΤΣΙΠΡΑ, ΚΑΜΜΕΝΕ……. ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ?
      ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΙΣΧΡΟ ΣΧΕΔΙΟ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙΤΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΒΟΥΛΗ?

      ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΜΕ ΣΕ 25 ΧΡΟΝΙΑ……

  12. ΜΑΧΗΤΗΣ είπε

    Α!
    Προοδευουμε!
    Αρχισαμε να μπαινουμε (αργα βεβαια γιατην Ελλαδα και τους ελληνες)
    σε βαθυτερα …προβληματα της ζωης μας.
    Αρχισαμε να μην ..φοβομαστε να μπαινουμε ,οχι αφηρημενα πλεον στον ..καπιταλισμο,
    αλλα στα λαμογια που ησαν …καπιταλισμος ,δεκαδες χρονια στη χωρα μας.

    Ωραια Αλεκο μας.
    και ποιος εφταιγε?
    Αν ελεγες την απλη αυτη λεξη, τη λεξη που διδασκονταν σε ολα τα δυτικα ελευθερα πανεπιστημια,
    αν ..ξεχνιοσουν λοιπον εδω στην ελλαδα και ελεγες καπιταλισμος ή τη λεξη καπιταλιστης,
    ΟΛΟΙ ΟΙ…..ΠΟΛΙΤΙΚΟΦΙΛΟΣΟΦΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ,
    ΣΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΑΝ ..ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗ!
    ΚΑΙ ΑΝ ΕΛΕΓΕΣ ΣΕ .ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗ ΤΗ ΛΕΞΗ…ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ, ΗΣΟΥΝ …ΦΑΣΙΣΤΑΣ!
    Αστα …Αλεκο!
    Ειμαστε πολιτικα νηπιαγωγειο!

    • astillais είπε

      Κι αν νομιμοποιούσες το ΚΚΕ πως θα σε έλεγαν;
      ενώ αν άνοιγες ξερονήσια;
      Πολιτικά τι;
      νηπιαγωγεία;
      είμαστε;
      μπααααα
      τώρα πιά
      και αυτό θέλει να προλάβει ο Αλέξης
      μιλάει στο διαδίκτυο για ότι γνωρίζουν οι του διαδικτύου
      και κρύβουν οι των ΜΜΕ
      σύμπτωση;
      ΕΓΩ ΘΕΛΩ αποδείξεις επί του πρακτέου
      Και το πρακτέο είναι ΕΝΑ
      Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ να κυμματίζει στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ
      για τις άλλες υπάρχουν οι πρεσβείες και ΜΟΝΟ
      Απλό κατανοητό σίγουρο ξεκάθαρο
      Ελληνικά κεφάλαια έλληνες εργαζόμενοι ελληνικά συμφέροντα ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
      Άντε γιατί πολλοί αχαμνούς μας βρήκαν και ρίξαν ισοπέδωση του κερατά

      • ΜΑΧΗΤΗΣ είπε

        Φαινεται φιλη μου
        λιγη καταλαβαινουν τη γλωσσα σου.
        Το προβλημα της σημαιας αν θυμασαι το ειχαμε και την …25 Μαρτιου.
        Αγωνας για το μινιμουμ της αντιστασης του..ελληνακου.
        Θυμασαι να γεμισε ..σημαιες στα μπαλκονια?
        Και αφηνω τους αριστερους γιατι….ειναι αριστεροι.
        Εκεινο το 42 % των ..ελληναραδων καποιου κομματος (!)
        γιατι δεν …ανεβαζει την σημαια?

        Επειδη απλα ειναι …ψευτες ελληναραδες!
        Θυμουνται την πατριδα οταν τους…συμφερει για να πουλησουν μονωπολιο εθνικο!

        Και τελευταιο.
        Παρε τα Εθνικα θεματα,
        παρε τους Ηρωες μας,
        Παρε τα ιστορικα μας
        που αμετρητα βαζει εδω η Ολυμπια!

        Κοιταξε λοιπον τα σχολια σε αριθμο και τοτε θα καταλαβεις ,

        ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΣΚΕΙ …ΑΝΟΙΚΤΗ ΤΡΥΠΑ ΚΑΙ ΧΩΝΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΑΛΕΚΟΣ!

      • astillais είπε

        Μαχητή , η γαλανόλευκη είναι ΠΑΡΟΥΣΑ σε όλο και περισσότερα μπαλκόνια, το βλέπω με τα μάτια μου
        ΚΥΜΑΤΙΖΕΙ σε όλο και περισσότερες καρδιές
        Θέλουν δεν θέλουν αυτή είναι η καταδίκη τους
        Η ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΑΛΚΟΝΙΑ
        να ξεχωρίζουν οι άλλοι
        Ξέρεις τι περιμένω;
        Να το απαγορεύσουν
        το τι το περιμένω δεν μπορώ να σου περιγράψω

  13. Eleni είπε

    νά μήν ξεχνᾶμε καί τά διάφορα φιλαράκια του πού παρευρίσκονται στίς κατά καιρούς παρουσιάσεις τού Μακεδονικοῦ λεξικοῦ !
    Αὒριο ἔχουν μία παρουσίασι στά Ἐξάρχεια … ποιά συντρόφια του θά παρευρεθοῦν ;

    • Миша είπε

      O Στεφανος Μάνος και ο γιος της Δρακουλινας, συντροφια του Τσιπρα είναι;;;;

      http://archive.enet.gr/online/online_hprint?id=81936052

      • GADAROS είπε

        γιατι θεωρεις οτι με αλλα χρωμα
        γαιδαρους δεν μπορεις να δεις?

      • dyspistos είπε

        Σήμερα όχι, Μίσα. Αύριο, όταν πετύχουν να τον κάνουμε εμείς πρωθυπουργό, θα δεις! Οπως νομιμοποίησε τους λαθροεποίκους, κουβαλώντας τη μαύρη στο δικό μας προεδρικό μέγαρο, έτσι θα …αξιοποιήσει όποιον του έχει προϋποδείξει το “σύστημα” που τον προωθεί για…ελευθερωτή μας. Ακόμα κι αν είναι αυτοί που αναφέρεις. Οι υποχρεώσεις του θάναι πάρα πολλές και η τιμωρία αν δεν συναινέσει υποδείχτηκε παραστατικώτατα στη Λιβύη.
        Προς άρσιν παρεξηγήσεων, δεν σχολιάζω το χρώμα δέρματος, αλλά την παρουσία ενός παράνομου ατόμου σε θεσμικό μέρος, με το έτσι θέλω του κ. Τσίπρα.
        Δεν μας ρώτησε, έτσι δεν είναι; Δεν ήξερε τι σήμαινε η πράξη του; Ηξερεεε. Μας έγραψε; Και στη Νομική, δεν μας έγραψε όταν στρατώνισε 300 κλέφτες κι απατεώνες του Μαρόκου σαν δήθεν Ασιάτες πεινασμένους και κυνηγημένους;

      • GADAROS είπε

        μαλλον το μοντελο το αμερικανικο
        προωθειται απο τον φιλο μας τον τσιπρα τον μικρο
        οπου καθε λογις φυλη τυρανειεται για να βγαλει το ψωμι
        τις κορες δηλαδη που τους αφηνουν καποιοι εξυπνοι πολυ
        και τιποτε δεν τον συνδεει τον λαο παρα το πως θα σηκωσουν τον σταυρο
        Αυτο βολευει τα λιγα τα λαμογια
        που ειναι παντα μαζι και οχι χωρια
        αυτοι πληρωσαν τον αντρικο αυτοι πληρωνουν και τον πιτσιρικο.
        και αν καταλαβες καλα
        αν οχι εχε γεια.

      • Misha είπε

        Δυσπιστε

        Το τζαμί το υπέγραψε και η ΝΔ που υποστηριζεις;;;;
        Ναί ή όχι;
        Η Υπατία έγινε με την έγκριση των λιμενικων , των μπάτσων , των πρυτάνεων , των καθεστωτικών εργολάβων τυπου Κάπα Ρησέρτς ;;;
        Ναι ή όχι;;;

        ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ , να τα ριξουμε όλα στον Τσιπράκο και να σφυράμε αδιάφορα για τον ρόλο του ευρωφασισμού και των πρασινομπλε κομμάτων εξουσιας!!!

        Τους μαυρουκους τους φέρνουν εδω ΟΙ ΕΥΡΩΣΥΝΘΗΚΕΣ !!! Οχι ο Τσίπρας ή η Αλέκα!

      • κωστας είπε

        Misha ποιος τζαμι φιλε μου.
        ακομη περιμενει ο καμμενος την διαγραφη του δημαρχου αλεξανδρουπολεως.
        και φυσικα ακομη οι δυο τους ειναι μελη του ιδιου κομματος…

        για να πουμε την αληθεια η μεταναστολατρεια του τσιπρα ειναι μεγαλη μαλακια.

        το θεμα ομως ειναι πριν απαλλαγουμε απο τους λαθρομεταναστες να σταματησουμε την μεταναστευση των ελληνων που εχει επιβαλει η πολιτικη της συμμοριας.

      • Πελασγός είπε

        Misha
        “” Τους μαυρουκους τους φέρνουν εδω ΟΙ ΕΥΡΩΣΥΝΘΗΚΕΣ “”

        πολύ κομψή αθώωση όλου του πολιτικού συστήματος.. with honors to aleka & alexis co.
        Ώστε έτσι οταν πρόκειται για την εισαγωγή των λαθρό .. ..δεν φταινε οι “προδοτες” της βουλής, αλλα
        οι ευρωσυνθήκες.
        Ε τοτε , και για τα μνημονια οι ευρωσυνθήκες φταινε , Μάστριχτ , Δουβλίνο και λοιπές. .
        Όσο εναντίον της πατρίδας και προδοτικά ειναι τα ” μνημονια και οι τροϊκες και τα μεσοπρόθεσμα”
        αλλο τόσο ειναι και η προσπάθεια αλλοίωσης του εθνικού χαρακτήρα της Ελλάδας.
        Η στήριξη στους λαθρομετανάστες
        Αν ειναι προδότες οι μνημονιακοί άλλο τόσο είναι
        και οσοι εκολλάπτουν τους λαθρομετανάστες.
        Όσοι τους ευχαριστουν που επελεξαν την πατριδας μας ….
        ‘Οσοι τους ενισχύουν ηθικά και οικονομικά την ίδια ώρα που Έλληνες μένουν άνεργοι
        Όσοι προβοκάρουν την όποια ελληνική αντίδραση ως δήθεν ρατσισμό και ξενοφοβία
        Όσοι ψηφισαν τον αντισυνταγματικό λαθρονόμο
        Όσοι εννοούν οτι τα παιδια αυτων που ελληνοποιούνται με το λαθρονόμο θα ειναι ἑλληνόπουλα.

      • Миша είπε

        Πελασγέ

        Κάθε άλλο παρά αμνηστευση των πολιτικάντηδων αποτελει η επισήμανση πως τους λαθρο τους ελκυουν εδω οι φασιστικές ευρωσυνθηκες.

        Αντίθετα!!! Τις ευθυνες αυτων που ψηφισαν Μάαστριχτ και Δουβλινα, και Σενγκεν και Λισαβωνες καταδεικνυει!!!

        Η ρατσιστική αντιδραση είναι ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΕΥΡΩΦΑΣΙΣΤΕΣ !!!

        Διαίρει τους εξαθλιωμένους και βασίλευε !!!

      • Πελασγός είπε

        Миша
        Οκ , χαίρομαι που το έκανες λίγο πιό σαφές ως προς το θέμα των ευθυνών.
        Τώρα για τα “Η ρατσιστική αντιδραση είναι ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΕΥΡΩΦΑΣΙΣΤΕΣ !!!
        , ” Διαίρει τους εξαθλιωμένους και βασίλευε !!!
        δεν ξέρω αν τα βλεπω έτσι ακριβώς όπως εσύ αλλά
        θεωρώ δεν είναι της παρούσης να το δούμε.
        Ας μείνουμε σε αυτά που μας ενώνουν μέρα που είναι ..
        και παραμονή του ΟΧΙ που θα ξημερώσει.
        Σημαία βάλαμε? :-)

      • Миша είπε

        Μόνιμη η γαλανολευκη στο φτωχικο μου.
        Σημερα εβαλα μια καινουρια γιατι η παλιά ξεθωριασε κάπως και μαζι έβαλα και μια πειρατική ….:)

    • dyspistos είπε

      Τόχω γράψει, Μίσα, αμέσως μετά τη βρωμερή υπογραφή για το τζαμί: Σαμαράς και ΝΔ, τέλος για μένα. Πίστευα ότι, σαν συντηρητικό κόμμα η ΝΔ, θάχε άλλη οπτική γωνία αντιμετώπισης του σοβαρού αυτού προβλήματος. Είχε δηλώσει κι ο Σαμαράς ότι θ΄αλλάξει το νόμο περί ιθαγένειας.
      Τους μαυρούκους, τους Αλβανούς, Γεωργιανούς, Ρουμάνους, Ρομά (γύφτους πρέπει να γράψω) τους φέρνουν τα διεθνή κοράκια για τα συμφέροντά τους.
      Και κάτι ευαισθητούληδες σαν την Αλέκα , τον Τσίπρα κλπ., έχουν βάλει παρωπίδες να μη βλέπουν πού κατρακυλάμε εξαιτίας των …αξιολύπητων; λάθρο (βιασμοί, κλοπές , ληστείες, δολοφονίες, αρρώστιες, βρώμα που θα καταλήξει σε χολέρα).
      Ξέρεις ότι δεν σκέφτομαι ούτε γράφω συναισθηματικά. Δεν βλέπω εγώ “Τσιπράκο” , όπως τον αποκάλεσες. Και δεν τα ρίχνω όλα σ΄αυτόν. Επισήμανέ μου, φίλε Μίσα, τι απ΄όσα του καταλόγισα ποιό πάνω είναι αναληθές.

      Πρέπει να κάνουμε την επανάστασή μας κάποια στιγμή. Στέλνοντας στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας σύμπασα τη σημερινή Βουλή. Ας περιμένουμε να δούμε τη …σοδειά από τα νέα κόμματα. Οχι σ΄αυτούς που δεν είχαν την ευθιξία να παραιτηθούν μετά τα όσα φοβερά ζούμε και τα φοβερώτερα, που μας απειλούν.
      Για μια μεταβατική κατάσταση θα συμφωνούσα να μοιραστούν την εξουσία άνθρωποι σαν τον Καμμένο και τη Σακοράφα, αρκεί να ορκίζονταν ότι θα τηρήσουν πατριωτική στάση και μετά τις εκλογές.
      Λαθρολάγνους, όμως, ΟΧΙ δεν ψηφίζω, φίλε μου κι ας σε δυσαρεστώ. Τώρα διαφωνώ μαζί σου. Πόσες φορές, γι΄΄΄αλλα θέματα δεν έχω συμφωνήσει;

      • Миша είπε

        Φίλε Δυσπιστε

        Στην ΠΑΡΟΥΣΑ φάση , έχουν ξεσαλώσει οι ΚΥΡΙΩΣ ΕΧΘΡΟΙ ΜΑΣ:

        ΟΙ ΕΥΡΩΦΑΣΙΣΤΕΣ !!!

        Αυτοί ειναι που έφεραν εδω και τους μαυρουκους για να τους έχουν ετοιμους για τις ΕΟΖ που ετοιμάζουν!!!

        Δεν το βλέπεις;;;

        Με τον Τσιπρα διαφωνω σε πολλά , ΑΛΛΑ στην παρουσα φαση και για το παρόν κατεπειγον ζητουμενο ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΗΣ !!!

        Και η σταση του , παρ ελπίδα, κατ΄εξοχήν πατριωτική στις σημερινές συνθήκες.

      • dyspistos είπε

        Είναι η άποψή σου, για να την υποστηρίζεις πρέπει να είσαι πεπεισμένος και, επομένως, την σέβομαι απόλυτα, Μίσα.

  14. Venceremos είπε

    Πεστα Αλέξη επιτέλους ακούγονται αλήθειες γαμώ το πασοκ

  15. Ελληνικη μειονοτητα Αγ. Παντελεήμονα είπε

    Αλέξη για το Μπόμπολα μας είπες για το Βοτανικό τον Βωβό και την τεχνική εταιρία του μπαμπάκα δεν μας είπες τίποτα

    • KIOMOS είπε

      Και όμως είναι ο μόνος που έχει μιλήσει γι αυτό (βλ, προσφηγή στο Σ.Ε)..
      Τώρα με τα καινούργια κόλπα στον Βοτανικό ( γήπεδο ΠΑο + τζαμι) πιστεύω ότι θα ξαναβγεί μπροστα..

    • johndoctor είπε

      Ρε νεοφασίστες του Αγίου Παντελεήμονα αντί να έχετε επιχείρηματα πάνω στην συνέντευξη του Τσίπρα βγαίνετε και βρίζετε…
      Τι έχετε πετύχει εσείς?
      Μόνο να μαχαιρώνετε μετανάστες και όσους ειναι Αριστερούς γνωρίζεται να κάνετε

      • Ελληνικη μειονοτητα Αγ. Παντελεήμονα είπε

        Πολυ εύκολα χαρακτηρίζεις κάποιους που δεν ξέρεις. Πολυ περισσότερο όταν απο την ασφάλεια του σπιτιού σου αντιλαμβάνεσαι μια πολυ άσχημη κατάσταση που επικρατεί στην περιοχή με τις κομματικές σου παρωπίδες. Οι κάτοικοι του Αγ. Παντελεήμονα υπέργηροι και φτωχοί οι περισσότεροι αγωνίζονται για μια καλύτερη ποιότητα ζωής βρισκόμενοι και ακροβατώντας ανάμεσα σε τρεις φασιστικές και βίαιες οργανώσεις που καθημερινά απειλούν τη ζωή τους
        Τους ακροεξιούς Φασίστες της Χρυσής Αυγής που προσπαθούν να αποκτήσουν έδρα
        Τους αριστερους Φασίστες της ακροαριστεράς που με όχημα τους λαθρομετανάστες προσπαθούν να επεκτείνουν το κράτος των Εξαρχείων και να αποκλείσουν τους ακροδεξιούς
        Τους Ισλαμιστές Φασίστες οι οποίοι προσπαθούν να δημιουργήσουν με τα αναρίθμητα τζαμιά που δημιουργουν και με έσοδα από την ανεξέλεκτη π’ωληση ναρκωτικών ένα άβατο για τις αρχές του τόπου όπως συμβαίνει σε πολλές ευρωπαικές πρωτεύουσες.

        Όσο για το Βοτανικό ψάξε να μάθεις πρώτα ποιας εταιρίας τα συμφέροντα εξυπηρετήθηκαν με το σταμάτημα των έργων τη μετοχική της σύνθεση και ΄θα δεις ενδιαφέροντα στοιχεία. Ψάξε μόνο μην καταδικάζεις χωρίς να δεις

      • Πατρικιος είπε

        Το κουτι της Πανδωρας ή το αιδοιον της Καλλεργενας!
        Να μου προσεχετε τα σκουλαρικατα λαμογια του Μπαξεβανοκασελας!
        Οβριοπουσταρια!

        Με απειρη εκτιμηση!
        Νεο …φασιστας και μαχαιροβγαλτης της Γ’ Σεπτεβριου!

  16. anarmodios είπε

    Αν θέλουν να μας πείσουν οι επαγγελματίες πολιτικοί των κοινοβουλευτικών κομμάτων τότε να εκδημοκρατίσουν τα ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΑ κόμματά τους.

    Να εφαρμόσουν ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ στην εσωκομματική τους λειτουργία και ΟΧΙ αντιπροσώπευση μακράς θητείας, όπως έχουν τώρα, με αποτέλεσμα να εκλέγονται οι ίδιοι και οι ίδιοι στα όργανα των κομμάτων τους, αλλά και βουλευτές.

    Αυτά ΔΕΝ είναι κόμματα. Αυτά είναι διδασκαλεία της ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ.

    Και να αναμορφώσουν με την εφαρμογή της ίδιας δημοκρατικής λειτουργίας ΚΑΙ όλα τα συνδικάτα που ελέγχουν τώρα. Ωστε να έχει ο λαός την εξουσία και όχι εκείνοι. Οι ίδιοι και οι ίδιοι.

    Κύριοι επαγγελματίες πολιτικοί. ΜΗΝ ΠΟΝΤΑΡΕΤΕ άλλο στο ότι ο έλληνας δεν ξέρει τι είναι δημοκρατία. Ηδη το πληροφορείται. Και το συνειδητοποιεί. Μαθαίνει.

    Και σε λίγο θα σας ζητήσει λογαριασμό για κάτι πολύ χειρότερο και από το ξεπούλημα της κοινής του περιουσίας. Θα σας ζητήσει λογαριασμό γιατί τον εξαπατάτε 200 χρόνια ονομάζοντας ως δημοκρατία ένα πολίτευμα που λίγο απέχει από την τυραννία.

    Εχετε εξαπατήσει τον έλληνα κάνοντάς τον να πιστεύει πως το ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΟ σας σύστημα είναι η δημοκρατία των πατέρων του. Κι αυτό είναι το μεγαλύτερο έγκλημα από όλα όσα έχετε κάνει.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • +1000
      Έτσι…

    • Χριστιάνα είπε

      Θράκα,

      Ας ξεστραβωθούμε λιγάκι κι εμείς από μόνοι μας, ας ανοίξουμε τα ματάκια μας, ας βγάλουμε τα γυαλάκια μας.
      Ποια Δημοκρατία; Τι σχέση έχει η Δημοκρατία με το κομματοκρατικό αυτό πολίτευμα;
      Πώς μπορεί να υπάρξει Δημοκρατία όταν υπάρχουν αυτά, τα συγκεκριμένα κόμματα που λειτουργούν χρόοοονια τώρα με τους δικούς του κομματικούς στρατούς;
      Και να σου πω και κάτι;
      Το επικίνδυνο δεν είναι ότι δεν έχουμε Δημοκρατία.
      Το επικίνδυνο είναι ότι ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ πως έχουμε Δημοκρατία.
      Θα ήταν πολύ πιο τίμιο, πιο υγιές, πιο ασφαλές, να είχαμε, ας πούμε, σαφή και στεγνή Τυραννία, να γνωρίζαμε κι εμείς τον Τύραννο και να πορευόμασταν ανάλογα.
      Άσε που ο Τύραννος θα είχε φροντίσει να μας δώσει το κάτι τις για να μην γκρινιάζουμε ώστε να μας έχει μακριά, υποταγμένους μεν, αγαπημένους δε.
      Δεν το προκρίνω, ούτε για αστείο, αλλά θα ήξερα με τι είχα να κάνω.
      Γι αυτό λοιπόν, επιμένω, ότι στις παρούσες εξαιρετικές συνθήκες, όποιος θέλει να με πείσει ότι κάνει αντιπολίτευση στην εθνική καταστροφή, θα πρέπει να πάρει τα βουλευτάκια του, να παραιτηθεί από την Βουλή και να παίξει εκτός συστήματος.
      Μόνο έτσι θα καταρρεύσει το θηρίο.
      Από μέσα.
      Έκτακτη ανάγκη-έκτακτοι χειρισμοί.
      Όσο παίζουν εκ των έσω, δεν πιστεύω όχι τον Τσίπρα, αλλά ούτε την μάνα μου την ίδια.
      Άλλοι το λένε τσουβάλιασμα.
      Εγώ το λέω ξεστράβωμα.

    • «Αναρμόδιε» μπράβο!

      Θέλω να επιστήσω τη προσοχή των αναγνωστών ότι το σύνολο των εκπροσωπούμενων στη Βουλή κομμάτων ποτέ δέν αναγνώρισε ότι το υπάρχον Σύνταγμα είναι Ολιγαρχικό μιάς και δέν επιτρέπει στους Ελληνες Πολίτες συμμετοχή στη νομοθετική εξουσία και δέν επιτρέπει τη διενέργεια Δημοψηφισμάτων με πρωτοβουλία πολιτών. (Βλέπε τα αντίστοιχα άρθρα 73 Πργ. 1, 44 πργ. 2)
      Το θέτω λοιπόν υπ’ όψη και του Ολυμπία, με την επόμενη διαδικτυακή συνέντευξη του κ. Τσίπρα και όποιου άλλου πολιτικού να τοποθετηθεί το εξής ερώτημα:
      Θεωρείτε ότι το πολίτευμά μας είναι Δημοκρατικό;
      Αν ναί:
      1.. Θεωρείτε ότι είναι δημοκρατικό γνώρισμα ο αποκλεισμός των πολιτών από τη νομοθετική εξουσία μιάς και δέν επιτρέπεται στους πολίτες να προτείνουν νόμους ούτε να αναιρέσουν ψηφισμένους νόμους της Βουλής μέσω δημοψηφισμάτων;
      (Βλέπε άρθρα του Συντάγματος παραπάνω)
      2. Θεωρείτε ότι είναι δημοκρατικό γνώρισμα η μή δυνατότητα δημόσιας έκφρασης όλων των πολιτών για τα δημόσια πράγματα; Δηλαδή πώς είναι δυνατόν να έχουν απεριόριστο χρόνο δημόσιου λόγου οι δημοσιογράφοι, οι πολιτικοί, οι τηλεαστέρες στα ΜΜΕ ενώ ο απλός πολίτης είναι ουσιαστικά αποκλεισμένος;
      Αν οχι:
      1. Τι συγκεκριμένες προτάσεις κάνατε για την εγκαθίδρυση των δύο παραπάνω γνωρισμάτων (Ισοκρατία Ισηγορία) όσο καιρό υπήρξατε στο Βουλευτής στο Ελληνικό Κοινοβούλιο;
      2. Θα προωθήσετε πρόταση για δημιουργία δημόσιου βήματος έκφρασης απόψεων, προτάσεων, διαλόγου των πιστοποιημένων Ελλήνων Πολιτών στην (ακριβοπληρωμένη από τους πολίτες) ιστοσελίδα της Βουλής;

  17. Nίκος είπε

    Η μόνη λύσις για τον τόπο:
    Κυβέρνησις συνεργασίας Σαμαρά Αντωνίου και Τσίπρα Αλεξάνδρου!
    Και οι δύο λένε τα ίδια, κατηγορούν το ίδιο (και για τους ίδιους λόγους) το μνημόνιο και την τρόικα και έχουν ανώδυνες σούπερ-λύσεις για το χρέος (δεν πληρώνω-δεν πληρώνω και επιστροφή στη δραχμή), με μείωση φόρων, αύξηση αφορολόγητου, κατάργηση χαρατσίων και κατάργηση τηςλιτότητας!. Βέβαια έχουν και ένα μαγικό μίγμα οικονομικής πολιτικής, που δεν την ξέρουν-καταλαβαίνουν οι οικονομολόγοι του εξωτερικού, αλλά θα μας την παρουσιάσουν όταν με το καλό εκλεγούν.
    Ε ρε που κατάντησε η ΝΔ, αντί να μετεξελιχθεί μετα το μπούλη σε σύγχρονο ευρωπαικό φιλελέυθερο κόμμα, έγινε ουρά του Συν…

    • KIOMOS είπε

      Νίκος ο γνωστός ?
      Ο συγγραφέας ?, Ο οικολόγος?

    • φωτεινη είπε

      ελα,βρε νικολακη,μην λε τετοια.
      αφου το ξερεις,ο αλεξης,
      πασοκισταν και ξερο ψωμι.
      δεν ειδες τι εκανε το 2008 για να σας φερει στην εξουσια;
      δεν ειδες τι κουκουλοφορος εβγαλε εξω για να διαλυσει τις συγκεντρωσεις;δεν συγκυβερνουν τσαμπα με το πασοκισταν.
      τις κανει τις εξυπηρετησεις του ο τσιριζα και το τσιπρακι…
      απλα να ξεκαρφωθει λιγο το παιδι θελει….

      • ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε

        ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΕΥΚΟΛΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ….

        Η ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΕΚΕΙ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ…..

        ΑΣ ΑΦΗΣΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΣΙΠΡΑΣ ΤΙΣ ΚΟΡΩΝΕΣ ΠΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΜΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΕΙΠΩΘΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΑ…..

        ΜΙΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΕΔΩ….

        ΕΚΑΝΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΣΤΑΥΡΟ ΚΑΙ ΚΑΡΦΙ….

        ΠΟΙΟΣ ΑΘΕΟΣ ΒΑΖΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟ ΚΑΙ ΚΑΡΦΙ????

        ΑΠΛΩΣ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!!!

      • astillais είπε

        ΑΠΛΩΣ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!!!

        ;;;;

        αρέσει γιατί λέει αυτά που θέλει να ακούσει;
        στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό

  18. Κοινή Γαρ η Τύχη είπε

    Η απάντησή μου και στους 300 βουλευτές μπροστά στο ξεπούλημα της χώρας είναι ΝΤΡΟΠΗ τους.

    Καλά του πασόκ, που είναι σύσσωμη η αντιπολίτευση να παραιτηθεί και να προκαλέσει εκλογές?

    Ολυμπία, νομίζω ότι πρέπει πια να σταματήσεις να τους χαϊδεύεις τα αυτιά ….

  19. Kanenas είπε

    Γράφουμε,γράφουμε,γράφουμε.Σαν και αυτούς έχουμε καταντήσει.¨ολο λέμε και ποτέ δεν κάνουμε τίποτα,μόνο υπομένουμε,γιατί ρε γαμώτο?

  20. ΣΠΥΡΟΣ είπε

    ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΤΩΡΑ ΤΙΣ ΤΥΧΕΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ ΠΟΥ ΕΠΑΨΕ ΝΑ ΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΝΕΟ “ΠΑΠΑΤΖΗ” ΠΟΥ ΘΑ ΒΟΣΚΗΣΕΙ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΧΑΜΕΝΟ ΚΟΠΑΔΙ.

    Υ.Γ. ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ-ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ (ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙ ΤΟΥΣ ΘΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ). ΕΧΩ ΛΕΥΚΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ (ΑΚΟΜΗ) ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΗΝ …ΕΛΛΑΔΑ(?). ΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ “ΠΟΥΛΗΣΩ” ΚΑΙ ΠΟΣΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΝΑ ΦΕΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΟΜΜΑ? ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΛΠΙΖΩ ΣΕ (ΑΦΑΝΗ ΒΕΒΑΙΑ) ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ?
    ΠΡΟΣΘΕΤΑ “ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ”:
    ΛΕΩ ΝΑΙ ΣΕ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ, ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ GAY PARADES, ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ”, ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗ, ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΚΥΠΡΟΥ, ΤΣΑΜΟΥΡΙΑ,
    ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ ΙΜΙΩΝ, ΓΑΥΔΟΥ, ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟΥ, ΜΕΓΙΣΤΗΣ, ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΑ ΜΕΤΕΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ, (ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ). ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΥΠΑΤΙΑ ΜΝΗΜΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ UNESCO.
    ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΦΟΥ ΗΡΘΑΝ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΑΡΚΤΙΚΗ. Ο ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ΕΙΧΕ ΓΚΟΜΕΝΟ ΚΑΙ Η ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ ΝΤΑΒΑΤΖΗ. ΕΞΩ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ (ΙΔΙΩΣ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ).
    ΚΑΙ ΜΚΟ ΑΝΟΙΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΚΑΤΙΤΙΣ Η ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ Ή Ο ΣΟΡΟΣ
    ΑΝΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΒΟΗΘΑΤΕ ΓΙΑΤΙ Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ

    • φωτεινη είπε

      για κανε κατι για το ποινικο μητρωο και τα ξαναλεμε…

      • ΣΠΥΡΟΣ είπε

        ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΝΩ ΦΙΛΟΤΙΜΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΝΑ ΠΕΤΥΧΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΥΡΙΣΩ ΤΟ ΜΗΤΡΩΟ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΙΠΟΤΑ …ΑΚΟΜΑ.
        ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΠΕΙΔΗ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΓΕΝΙΑ (ΕΙΜΑΙ 45ΑΡΗΣ) ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΜΠΡΑΚΤΩΣ ΑΥΤΗ Η “ΣΤΕΝΗ ΕΠΑΦΗ” ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟ ΜΑΥΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΑΡΑΣΗΜΟ ΠΟΥ ΘΑ’ ΧΩ ΝΑ ΔΕΙΞΩ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΑ, ΟΤΙ ΗΜΟΥΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ…

      • φωτεινη είπε

        μολις θα κατεβω θα σε ψαξω…
        εχω ακρες για το που συχναζουν μερικοι…;)

      • φωτεινη είπε

        ;)
        γιατι δε βγηκε…

      • ΣΠΥΡΟΣ είπε

        ΜΑΚΑΡΙ (ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΣΟΒΑΡΑ) ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟΥ, ΑΛΛΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 5-6 ΚΛΟΥΒΕΣ ΤΡΙΓΥΡΩ

  21. Γιώργος είπε

    Mπράβο, ηρωοποιείστε και τον Τσίπρα τώρα…μαζί με τον Αλαβάνο δεν έκαψε την Αθήνα;;; τα ξεχάσατε;

  22. Γιώργος είπε

    αυτός δεν έκαψε την αθήνα μαζί με τον αλαβάνο;;;ψέμα είναι;;

    • φωτεινη είπε

      ετσι λεγεται…
      για να δουμε,μπορει αυτη η ερωτηση να εμπεριεχεται στην συνεντευξη.
      αφου του τα ρωτησανε ολα…

    • ΟΧΙ_ΑΛΛΟ_ΚΑΡΑΤΖΑΦΥΡΕΡ-ΒΟΡΙΔΗ-ΑΔΩΝΙ-ΒΕΛΟΠΟΥΛΟ_ΣΤΑ_ΜΜΕ είπε

      Βρε Γιωργο τέτοια αφέλεια;
      Δε διάβασες στα “επίκαιρα” τι έγινε εκείνες τις βραδιές;
      Ποιος Τσίπρας και Αλαβάνος;
      Ημαρτον σε λίγο θα πείτε οτι οι συριζαίοι σκότωσαν και τον Καντάφι

  23. Maria είπε

    Επειδη δε γνωριζω τα διαδικαστικα (και τα σχολια ειναι πολλα για να τα διαβασω ολα) αμα ο κυρ Τσιπρας που και καλα τον επιασε ο πονος ενδιαφεροταν πραγματι για το κακο που παθαιναμε δε θα μπορουσε να αποσυρει το κομμα του απ τη βουλη και να πεσει η κυβερνηση; Το ιδιο και η Παπαρηγα, το ιδιο κι ο Καρατζαφερης. Προσπαθει να ανεβασει τα ποσοστα του με λαικισμους! Κι οσον αφορα το κομμα γενικοτερα, συμφωνω απολυτα με την Κορινα. Η Ελλαδα δε χρειαζεται λαοπλανους οπαδους της κοκκινης σημαιας. Εναν ηγετη που να την αγαπα με ολη του την καρδια χρειαζεται κι αυτο σιγουρα δεν ειναι γνωρισμα πολιτικων οπως ο γαπ κι ο τσιπρας.

    • Κόριννα είπε

      Maria,
      ὅλοσωμη ἡ ἀντιπολίτευσις τώρα πιά πρέπει νὰ φὺγη.
      Σὲ ποιόν θὰ κάνουν ἀντιπολίτευσι;
      Στὸν Ράϊχενμπαχ;

      • Maria είπε

        Μονο για λαικη καταναλωση ειναι ολοι τους. Αν κανανε πραγματικη αντιπολιτευση δε θα μας ειχαν αφησει να φτασουμε σ αυτο το σημειο. Πρεπει να φυγουν ολοι τους αφ ενος γιατι πλεον ειναι μονο γλαστρες-πιονια των γερμανων και αφ ετερου γιατι ειναι κι αυτοι συνενοχοι στην προδοσια!

  24. KAIROSKOPOS είπε

    oi METANASTES EINAI ADERFIA MAS kai ama sas aresei….OLOUS THA TOUS KANOUME ELLHNES ME XARTIA KAI SPITIA KAI XORAFIA MIAS KAI O ELLHNAS DEN PAEI STA XORAFIA KAI DEN EXETE AGROTIKI ZOI… EMEIS OLOI OI METANASTES THA EKMETALEYTOYME THN GH…
    ESEIS NA PATE GIA KAFEDAKIA OPOS POLY KALA KSERETE…….. BRAVO ALEXI!

  25. antonio είπε

    Μπραβο Αλεξη εισαι πραγματικο παλικαρι αν και δε σε ψηφισα ποτε.
    Για να παμε μπροστα πρεπει να θεσουμε τελος στην ομερτα των ναβατζιδων.
    Εχουν ριμαξει την πατριδα και δεν μιλαει κανεις.
    ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ.

  26. •Δεν μπορείς να καταγγέλεις αόριστα το “Κεφάλαιο” Όπως κάνει η Παπαρήγα που λέει αόριστα «φταίει το Κεφάλαιο»! Το Κεφάλαιο μπορεί να είναι από τον Μπόμπολα, τον Βαρδινογιάννη και τον Λάτση, μέχρι τον μικρομεσαίο που έχει ένα μαγαζί. Και αυτόν «κεφάλαιο» τον θεωρούν! Δεν μπορεί να λες «το κεφάλαιο» χωρίς να λες ονόματα και διευθύνσεις. Και να αναλαμβάνεις βέβαια και το πολιτικό κόστος.

    Αν ειπες τετοιες κουβεντες “φιλαρακο” Αλεξη εισαι ….κοινος προβοκατορας και λασπολογος .Το ΚΚΕ λεει ξεκαθαρα ποιο εννοει κεφαλαιο :Τους 200 “κρατικοδιαιτους”μεγαλοκαρχαριες με πολλους απο τους οποιους εχεις ….και αγαστες σχεσεις νομιζω .
    Οι μικρομαγαζατορες που λες ειναι στην ΠΑΣΕΒΕ και αξιοι συμμαχοι μας στο λαικο μετωπο .

    Τις δε παρελασεις οι κομμουνιστες και τα παιδια τους ΠΑΝΤΟΤΕ τις τιμουν .Αυριο θα παρελασουν περηφανα τα παιδια μου με τα σχολεια τους κι εγω θα τα καμαρωνω !!!!! Γιατι οι λαοι ετσι τιμανε τους ηρωες νεκρους τους !!!
    ΠΑΡΕ ΚΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ

  27. Yiannis Aeras είπε

    Για την ιστορια με τα μεταλεια χρυσου… http://alithinapsemata.gr/backstage/backstage-categories/para-economy/1710-etsi-ginontai-business-ellada.html

  28. SAKIS είπε

    ΠΑΙΔΙΑ ΜΗ ΤΣΙΜΠΑΤΕ ΚΑΤΗΓΟΡΩΝΤΑΣ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ! ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ. ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ. ΜΗ ΑΛΛΗΛΟΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣΤΕ!!!

  29. Κλακαδόρος στο κάδρο είπε

    Όσοι έχουν τσίπα, δαγκωτό στον Τσίπρα!

  30. Πολύ χολή για τη συνέντευξη του 3%…
    Μην δίνεις ποτέ σημασία και αξία σε κάποιον που δεν του αξίζει.
    Εάν δώσεις κάτι δεν πάει καλά,όχι σε αυτόν, αλλά σε σένα…

  31. φωτεινη είπε

    Αμετανοητε,το ηθος ειναι αυτο που κανει τη διαφορα
    σε οποιαδηποτε χωρο.
    μια ζωη απο τοτε,υπουλοι που κανανε τους χειραφετημενους
    απο την «μικροαστικη» νοοτροπια, το παιζανε…
    ναι,παρ ολιγο να σκοτωθω με την καλυτερη μου φιλεναδα , :oops:
    που ακομα η καλυτερη μου φιλεναδα ειναι, για να καταλαβεις,
    του συνασπισμου κι αυτη ,που βρεθηκε να κανει απενενοημενα βηματα…
    «μικροαστικη νοοτροπια »,χαρακτηριστηκε βεβαια κι αυτο.
    απο,πως αυτοχαρακτηριζονται τωρα;εκσυγχρονιστες;
    δεν αντεχω να τους βλεπω.
    για μενα ειναι παντοτε οι ιδιοι υπουλοι,
    και καμμια σχεση με τους κνιτες της εποχης.
    με ολα τα κουσουρια τους βεβαια οπως ολοι μας,
    αλλα αλλο πραγμα.
    το παρελθον καθοριζει το παρον ,λοιπον. :mrgreen:
    ψευτοεπαναστατες του γλυκου νερου.

    • Να ‘ξερες εγώ πόσους έχω δεί…
      Από όλα τα κόμματα όμως…
      Κάποτε που μπήκα σε μία τάξη (μεταλυκειακοί),όχι πολύ παλιά, τους ρώτησα γιατί θα κάνατε επανάσταση ?
      Για να βγάζουμε εύκολα χρήματα μου είπαν οι περισσότεροι…μία φορά έκανα αυτήν την ερώτηση και δεν ξαναρώτησα ποτέ.
      Χρήμα λοιπόν
      Και εσύ μίλησες για Ηθος…
      Το χρήμα Φωτεινή καταστρέφει το Ηθος,ειδικά σε νεαρές ηλικίες…
      Ετσι μάλλον, την σήμερον ημέρα, την επανάσταση θα την κάνουν οι απελπισμένοι….

      • φωτεινη είπε

        δεν ειναι το χρημα,Αμετανοητε.
        ειναι η χρηση του χρηματος, που αλλειωνει,αν αλλειωνει
        το χρημα χρειαζεται για να συνοδευει τη ζωη,οχι να προπορευεται αυτης..

      • αυτό εννοώ Φωτεινή.
        το χρήμα πάνω από οποιαδήποτε ηθική αξία.
        μην σκας και πολύ για τα κόμματα πάντως…
        ο κάθε Λαός είναι υπεύθυνος για την Ιστορία του έλεγε ο Καστοριάδης, και “για την μαλακ@@ του” συμπληρώνω πάντα…

      • φωτεινη είπε

        πριν απο χρονια, ο Καστοριαδης ακουγοτανε παντου.
        τωρα τον ξανακουσα απο σενα..
        …και προπαντος αυτο που συμπληρωνεις εσυ,Αμετανοητε.

      • και αυτό το θεωρείς κακό ή καλό ?

      • φωτεινη είπε

        κατα καποιον τροπο καλο.
        γιατι διορθωνεται πιο ευκολα,
        ειναι πιο «επιφανειακο».
        σκεψου και την εκφραση πως την χρησιμοποιουμε.
        «εκανα .μ….α» λεμε.
        η Ιστορια ειναι βαρια.
        και πολυ «βαθια».
        δεν διορθωνεται το πως γραφεται,
        ειναι στο dna.

      • ο κωστίκας και ο γιωρίκας…
        η ερώτησή μου πήγαινε για τον Καστοριάδη…
        είναι κακό ή καλό που στον ξαναθύμησα ?

      • φωτεινη είπε

        εγω Γιωρικας.
        και οπως λενε ο καθενας με τον πονο του κι εγω με την ψυχολογια.
        καλο βρε Αμετανοητε,καλο.
        δεν εχεις δει που ολο τη γνωμη σου ζηταω;
        στο γαμο του καραγκιοζη νομιζεις οτι σε εχω ταραξει στις ερωτησεις;
        δεν ειναι η πρωτη φορα που τον εχεις αναφερει τον Καστοριαδη.

  32. Ευάγγελος είπε

    Η αντιπαράθεση και η διαφωνία με επιχειρήματα πάντα είναι σεβαστή ακόμη και θεμιτή και φυσικά πιστεύω ότι με το διάλογο και με τη διαφωνία θεμελιώνεται η δημοκρατία που κατ’εμέ οι περισσότεροι την επιζητούμε.
    Ο Τσίπρας λοιπόν, είπε κάποια ονόματα μεγαλοκαρχαριών και κάποια στοιχεία, κάποιοι εδώ είπαν ότι δεν είναι αρκετά, μα εαν είχαν παρακολουθήσει μερικές συνεδριάσεις της βουλής (μέσω του τηλεοπτικού σταθμού της) θα αντιλαμβάνονταν πως ο Τσίπρας, φυσικά και άλλοί βουλευτές, έχουν κατ’επανάληψη καταθέσει στοιχεία και ονόματα για πολλές ανάλογες περιπτώσεις και έχουν αγωνισθεί και σε τοπικό επίπεδο.
    Άλλοι, μίλησαν για απάτριδες κομμουνιστές, μα οι κομμουνιστές συμμετείχαν και πρωτοστάτησαν στην αντίσταση το ’40 και μετά, μιλώντας για τα ιδεώδη της δημοκρατίας και υποστηριζόμενοι την πατρίδα, μη ξεχνάμε το ένδοξο ΕΑΜ φίλοι μου.
    Ειπώθηκε ακόμη, ότι ο Τσίπρας είναι τέκνο του συστήματος, εδώ φυσικά θα συμφωνήσω αφού το σύστημα εμείς οι ίδιοι το υποστηρίζουμε για πολλές δεκαετίες δίνωντας την εμπιστοσύνη μας σε πολιτικές ηγεσίες, ψηφίζοντας τις,κουνώντας σημαιούλες και πανηγυρίζοντας τις νίκες τους στις εκλογές και επειδή μετά από όσα διέπραξαν κατά της χώρας μας, υποδουλώνοντας την και υποθηκεύοντας το μέλλον της, τώρα που τα βλέπουμε όλα αυτά τα τραγικά αποτελέσματα, ρίχνουμε κατηγορίες προς πάσα κατεύθυνση, ισοπεδώνοντας τα πάντα!
    Θέλω ακόμη να πω πως πραγματική τιμή για τους προγόνους σου είναι να τηρείς και να κληροδοτείς στις επόμενες γενιές τις παναθρώπινες αξίες, τα ύψιστα ιδεώδη και τον πολιτισμό σου, να φροντίζεις για την ποιότητα ζωής των πολιτών σου κι όχι να παρελαύνεις με στρατιώτες και ακριβοπληρωμένο εξοπλισμό κάνωντας επίδειξη και τρέφοντας συναισθήματα ψευτο-υπερηφάνιας κ.α. το οποίο κάνουν όλα τα κράτη που το παίζουν αυτοκρατορίες.
    Κάποιοι ανάρτησαν και βίντεο λέγωντας ότι ο ΣΥΡΙΖΑ στην ουσία βρισκόταν πίσω από τα γεγονότα του 2008, ας αναρρωτηθούμε λοιπόν, ποιο κόμμα θα κατέστρεφε τόσο εύκολα την εικόνα του προς την κοινή γνώμη, ειδικά όταν εκείνη την περίοδο εμφανιζόταν με διψήφια ποσοστά;
    Ακόμη διάβασα και για “επίθεση εκ των έσω”. Σωστά, αυτό κάνουμε εμείς οι Έλληνες χιλιάδες χρόνια, τρωγόμαστε μεταξύ μας, κατηγορούμε ο ένας τον άλλον για μυστική αποστολή, για προδοσία κ.α Ποτέ δεν είπαμε ως εδώ. Ποτέ δεν πήραμε την απόφαση να μην υποστηρίζουμε κόμματα και πρόσωπα που παίζουν χονδρό παιχνίδι στις πλάτες μας.
    Ποιοι άνοιξαν τα σύνορα στους λαθρέμπορους; ποιοι άφησαν να μπουν οι πρωην κρατούμενοι από την Αλβανία; ποιοι εξασφαλίζουν την προστασία των χωρών της κεντρικής Ευρώπης γεμίζοντας την Ελλάδα με υπεράριθμους μετανάστες από Πακιστάν κ.α;
    Δεν είναι εχθρός του έθνους αυτός που υποστηρίζει το δικαίωμα στην πίστη, την κατάργηση του ρατσισμού, ή αυτός που αγωνίζεται ώστε, οι μετανάστες να ασφαλίζονται ή να συμμετέχουν στα κοινά, αυτό το κάνει και για τους ημεδαπούς εξάλλου.
    Εχθρός είμαστε εμείς οι ίδιοι οι Έλληνες που φέρνουμε τους ξένους τους στοιβάζουμε κατά δεκάδες σε ένα δωμάτιο, δουλεύουν στα χωράφια μας ή στο μαγαζί μας, χωρίς ασφάλιση και για ένα πιάτο φαγητό, κινδυνεύοντας οι ίδιοι από αρρώστειες και ωθώντας τους στην απόγνωση ή και στο έγκλημα.Τώρα μαζί με αυτούς πετροβολούμε και όσους υποστηρίζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα!
    Κλείνοντας να πω πως εαν θέλουμε να κάνουμε επανάσταση ας κάνουμε μέσα μας πρώτα, να ενεργοποιηθούμε, να συμμετέχουμε, να εκφράζουμε την άποψή μας, όσο κι αν ενοχλεί κάποιους που φοβούνται. Εαν εκλέγεται κάποιος ηγέτης και η ομάδα του και δεν μας κάνει απλά τον καθαιρούμε, επιλέγοντας άλλους, αυτό ισχύει όχι μόνον σε επίπεδο κυβέρνησης αλλά και στο σωματίο, τους φορείς κ.α. Έτσι, θα επιλέγονται οι καλύτεροι, οι πιο ανιδιοτελείς, αυτοί που πραγματικά ενδιαφέρονται και δε νοιάζονται για καρέκλες και ούτε παίζουν το ρόλο του ντήλερ.
    Εδώ, θα δοκιμαστεί ο χ,ψ Τσίπρας για το εαν μπορεί να τηρήσει το λόγο του και να κάνει πράξη όσα διακηρύττει εαν εκλεγεί σε ανώτερη κυβερνητική θέση και εννοείται πως η ανοχή απέναντί του θα είναι μηδενική μια και γνωρίζει την οργή και την αποφασιστηκότητα του κόσμου.
    Ευχαριστώ

  33. [...] πρώτο μέρος εδώ: Συνέντευξη Αλέξη Τσίπρα (μέρος 1): Για πρώτη φορά πολιτι… Share this:EmailFacebookTwitterPrintDiggRedditStumbleUponLike this:LikeBe the first to like this [...]

  34. [...] η συνέχεια Rate this: Share this:FacebookTwitterEmailMorePrintRedditDiggStumbleUponLike this:LikeBe the first to like this post. By ChrisVasiliadis, on Οκτωβρίου 29, 2011 at 16:28, under ΣΥΝ. Κανένα σχόλιο Αφήστε σχόλιο ή trackback: Trackback URL. « Πεινασμένοι Αφγανοί εισβάλλουν στα εστιατόρια [...]

  35. [...] Συνέντευξη Αλέξη Τσίπρα (μέρος 1): Για πρώτη φορά πολιτι… [...]

  36. [...] Συνέντευξη Αλέξη Τσίπρα (μέρος 1): Για πρώτη φορά πολιτι… [...]

  37. [...] [...]

  38. [...] [...]

  39. [...] [...]

  40. [...] [...]

  41. [...] τα τρία μέρη της συνέντευξης: 1, 2, [...]

  42. [...] του Αλέξη Τσίπρα …Η απάντηση Ψυχάρη στ… on Συνέντευξη Αλέξη Τσίπρα (μέρος…Παύλος on Σε εξέγερση καλεί τους πολίτες…nikos karas on Η [...]

Υποβολή σχολίου

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Αλλαγή )

Connecting to %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 9,437 other followers