www.olympia.gr

Το φιλότιμο μας, θηλιά στον λαιμό τους, όχι στον δικό μας. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Ο Αλέξης Τσίπρας γκρεμίζει τα στεγανά του συστήματος εξουσίας.

Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Οκτωβρίου 25, 2011

Σε μία συνέντευξη – σταθμό που αλλάζει την αποστειρωμένη εικόνα των ηγετών κομμάτων όπως την γνωρίζουμε.

Δύο ώρες, χωρίς “σικέ” ερωτήσεις, χωρίς στεγανά, χωρίς ιδεολογική περιχαράκωση.

Ο Αλέξης Τσίπρας έδωσε στο διαδίκτυο τις απαντήσεις που δεν θα άντεχαν τα καθεστωτικά ΜΜ”Ε”, οι “ιδεολογικά καθαροί”, οι πουρκουάδες της πολιτικής ορθότητας.

Ο άνθρωπος που τόλμησε να εκτεθεί σε ερωτήσεις απλών πολιτών, bloggers χωρίς κομματική ταυτότητα, απάντησε σε όλες χωρίς υπεκφυγές αλλά κυρίως, έδωσε αυτό που κανείς ηγέτης μικρού κόμματος δεν έκανε ποτέ: Ολοκληρωμένο σύστημα διακυβέρνησης με δομές που πραγματικά εκπλήσσουν.

  • Τι λέει για το σύστημα Παπανδρέου και την κρίση
  • Τι αποκαλύπτει για μυστηριώδεις απόρρητες δαπάνες πριν από κάθε “επίμαχη απόφαση” της κυβερνησης
  • Τι λέει για άλλα κόμματα της αντιπολίτευσης
  • Οι νταβατζήδες στην Ελλάδα έχουν ονοματεπώνυμο
  • Με ποιούς θα συνεργαζόταν την επομένη των εκλογών
  • Τι πιστεύει για Σαμαρά, Καραμανλή, για τις αποκαλύψεις σχετικά με το σχέδιο ανόδου του ΓΑΠ στην εξουσία.
  • Δηλώσεις – φωτιά για πολεμική βιομηχανία, εξωτερική πολιτική και άμυνα.
  • Τι πιστεύει για τις σχέσεις με την Ρωσία και τον Πούτιν.
  • Οι θέσεις του για την Κύπρο που θα προκαλέσουν σάλο.
  • Είναι “άθλιος σφάχτης λαών” ο Μέγας Αλέξανδρος; … σεισμός οι απαντήσεις
  • Μεταναστευτικό. Τι πίστευε, τι έκανε, τι προτείνει.
  • ΜΚΟ, δουλέμποροι, Εγκληματικότητα.
  • Μάο, Κολοκοτρώνης, Βελουχιώτης και Ελλάδα.
  • Και απαντά στην Θάλεια Δραγώνα για το “τι είναι η πατρίδα μας”.

Οι Bloggers ρώτησαν αυτά που θα ρωτούσαν οι άσπονδοι εχθροί του, οι φίλοι του ή αυτοί που τους τρώει οι περιέργεια. Απάντησε σε όλα χωρίς περιστροφές.

Από αύριο λοιπόν, ξεκινά η δημοσιοποίηση μίας συνέντευξης που θέτει πλέον ψηλά τον πήχυ της πολιτικής επικοινωνίας. Μία συνέντευξη που θα κάνει τους βαρώνους των ΜΜ”Ε” να νιώσουν πολύ άβολα.

Είτε συμφωνεί είτε διαφωνεί κανείς με τον Αλέξη Τσίπρα, το βέβαιο είναι ότι θα απαιτήσει από όλους τους κομματικούς ηγέτες να εκτεθούν στους ψηφοφόρους όλων των κομμάτων με αυτόν τον τρόπο.

Μία συνέντευξη – σταθμός για την δημοκρατία στην πιο δύσκολη περίοδο.

201 Σχόλια to “Ο Αλέξης Τσίπρας γκρεμίζει τα στεγανά του συστήματος εξουσίας.”

  1. που ειναι η συνεντευξη οεο?

    • GGL είπε

      Τι σημαντικό μπορεί να πει ο αρχηγός (λέμε τώρα) της νεοσταλινικής αριστεράς(?) των κουκουλοφόρων και της πολιτικής βίας με το αλαζονικό ύφος και την επίδειξη ασυνάρτητης μπουρδολογίας. Καλύτερα που δε δημοσιεύεται….

      • Vassilis είπε

        Έχουμε φάει στη μάπα από το ’50 τις μπουρδολογίες των άχρηστων δικών σου (εθνικοφρόνων) και των φυσιολογικά ακολουθησάντων σοσιαληστών, γι αυτό είμαστε στη κατάντια μας…. Μήπως πάρει και κανένα κονσερβοκούτι και σε σφάξει πρόσεξε!!!

      • GGL είπε

        ίσως τελικά να έχεις δίκιο. Αν είχαν επικρατήσει οι σταλινικοί στον εμφύλιο η αριστερά στην ελλάδα όπως εκφράζεται από το ΚΚΕ και το ΣΥΡΙΖΑ θα ήταν ότι και στις άλλες χώρες του άλοτε ανατολικού μπλοκ. Μία παρέα γραφικών διασκεδαστικών βέβαια αλλά η πλειοψηφία θα τους θεωρούσε απολιθώματα μουσειακού τύπου. Εσύ βέβαια ίσως θα ήσουν οικοδόμος μετανάστης στη Ιταλία και εγώ καμαριέρα μετανάστρια σε κάποια άλλη ευρωπαική χώρα…….

      • Νικος είπε

        Ενω τωρα με τις συνεπειες των απαραδεκτων κυβερνησεων ΝΔ και Πασοκ των τελευταιων 30 χρονων……….νομιζεις οτι οι νεοτερες φιλες σου θα γινουν κατι καλυτερο απο μεταναστριες καμαριερες;;;;;

        Για σκεψου πρωτα αυτα που λες……..Φτασαμε μεχρι εδω γιατι επι 30 χρονια, και οχι μονο λογω πασοκ, ακολουθουσαμε την πολιτικη της ασυναρτητης μπουρδολογιας, οπως εσυ καταλογιζεις στην αριστερα. Μαλον δεν εχεις καταλαβει που βρισκομαστε……η μαλον που θα βρισκομαστε σε λιγους μηνες…….Η Βουλγαρια θα φανταζει παραδεισος……….ειχες ακουσει παλια τον Χαρυ Κλυν που τους κοροιδευε λεγοντας οτι στα ανατολικα κρατη βγαζεις γκομενα με ενα καλσον;;;;;

      • Λυκάων είπε

        Από πότε φίλε Βασίλη οι Νεοφιλελεύθεροι “δεξιοί” τύπου ΝΔ κλπ ήταν και είναι εθνικόφρονες? Μη μπερδεύουμε τις κιλότες με τα σώβρακα αριστερέ μου φίλε. ‘Ασε τον πραγματικό Εθνικισμό ήσυχο. Το ίδιο έιναι όλοι, και οι προδότες κομμουνιστές και οι νεοφίλελεύθεροι παπατζήδες. ΖΗΤΩ το ΕΘΝΟΣ.

  2. φωτεινη είπε

    Εμπρος, Αντρεα,για μια Ελλαδα Νεα!!!

  3. DustOfRoad είπε

    Ε(φε)υρέθη Μεσσίας λοιπόν ;;;…Άντε, καλά Τσιπρούγεννα

  4. ΑΝΕΡΓΟΣ είπε

    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΑΣΤΟΡΑ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ?????

  5. ATITΛETIKO είπε

    OXI ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕΣΣΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΛΑΛΗΣΑΝΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΙΡΩΝΕΥΤΟΥΝ
    ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ..ΕΙΡΩΝΕΥΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ….!!
    ΕΜΠΡΟΣ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΙΔΙΑ!!!

  6. Φαίη είπε

    Για κανα ραντεβουδάκι καλός είναι αλλά να μην ξέρεις ότι είναι του σύριζα.

  7. makis είπε

    Τι σημαίνει “κούρεμα” 50% ή 60% ή 70% για εμάς και την καθημερινότητά μας http://shar.es/bjhUz

  8. Rio είπε

    που ειναι λοιπον η συνεντευξη?????

  9. Έκτωρας είπε

    Ας δούμε την συνέντευξη και βλέπουμε.
    Αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι δεν μετράνε ποτέ τα ΛΟΓΙΑ.
    Γιατί με τα λόγια όλοι είμαστε οι καλύτεροι, οι πιο έξυπνοι, δεν μας κορο’ι’δευουν ποτέ και μετά απο εμάς το χάος….

    Αυτό που μετράει είναι οι ΠΡΑΞΕΙΣ μας.
    Οι πράξεις μας είναι τα έργα μας, είναι οι χειροπιαστές αποδείξεις της συμπεριφοράς μας. Για παράδειγμα ο προδότης που έχουμε για πρωθυπουργό άλλα έλεγε προεκλογικά και αφού εκλέχθηκε, απέδειξε με τις πράξεις του ότι είναι ΠΡΟΔΟΤΗΣ, ότι είναι ότι χειρότερο έχει περάσει ποτέ απο την χώρα. Με τις πράξεις του απέδειξε ότι τα άσχημα όνειρα δεν πρέπει να τα λέμε πλέον εφιάλτες, αλλά ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ !!!

    Όσον αφορά τον τσίπρα, για την συμφωνία Μπουργάς – Αλεξανδρούπολη, ο παπανδρέου ήτανε ενάντια για οικονομικούς λόγους, ο τσίπρας για περιβαλοντολογικούς λόγους, αλλά και οι δύο ήτανε αντίθετοι για αμερικανικούς λόγους. Τώρα βέβαια είναι ο μόνος που μιλάει αλλά μήπως είναι επειδή δεν πήρε μεγάλο μερίδιο?
    Έτσι και ο καρατζαφέρης, παλαιότερα είχε διαφημιστικό σποτάκι με την ορκωμοσία του παπούλια απο την ψαρούδα μπενάκι και έλεγε “Δείτε τι θέλουν για την χώρα μας. Ψηφίστε καρατζαφέρη στην βουλή για να τους εμποδίσει”
    Στις πράξεις του βέβαια και αυτός αφού εκλέχθηκε, υποστήριξε το μνημόνιο και τώρα που είδε τις αντιδράσεις του κόσμου τα γυρίζει…
    Για αυτό υποστηρίζω ότι μετράνε μόνο οι πράξεις και ποτέ τα λόγια. Αλλά ας δούμε την συνέντευξη και βλέπουμε….

    • Εύη είπε

      Συμφωνώ μαζί σου.Έχεις πολύ δίκιο αλλά όλοι αυτοί οι πολιτικοί που αναφέρεις δεν ήταν καινούργιοι στην πολιτική κάτι ξέραμε και ίσως θα μπορούσαμε να υποψιαστούμε. Ο Τσίπρας δεν ξέρω ούτε μπορώ να πω πως θα μπορούσε να ήταν αν και εφόσον θα έπερνε μέρος σε μιά κυβέρνηση ;;;;;αλλά τουλάχιστον ας τον ακούσουμε ….

      • Έκτωρας είπε

        Και φυσικά πρέπει να τον ακούσουμε. Όλους πρέπει να τους ακούμε για αυτόν τον λόγο ανέφερα “ας δούμε την συνέντευξη και βλέπουμε”
        Αυτοί θέλουν τον λαό πάντα διχασμένο και χωρισμένο σε παρατάξεις. Μας εφαρμόζουν το “Διαίρει και βασίλευε” για να κάνουν ότι θέλουν αυτοί.
        Όλοι πλέον πρέπει να συνηδητοποιήσουμε ότι δεν υπήρχε ποτέ και ούτε θα υπάρξει ποτέ αυτή η οριζόντια διαβάθμιση ΑΡΙΣΤΕΡΑ – ΚΕΝΤΡΟ – ΔΕΞΙΑ. Υπάρχει μονο μια διαβάθμιση και αυτή είναι κάθετη και είναι κάτω η μάζα δηλαδή εμείς ο λαός και πάνω η εξουσία δηλαδή αυτοί.
        Μόνο εαν ενωθούμε όλοι οι έλληνες ανεξάρτητα απο παρατάξεις και κόμματα, μόνο με ένα χρώμα το γαλανόλευκο και με αγάπη για την ελλάδα, τότε και μόνο τότε θα κερδίσουμε.
        Αυτό, το καθεστώς το γνωρίζει και κάνει τα πάντα για να αποτρέψει μια τέτοια ένωση του λαού και σπέρνει την διχόνοια ανάμεσά μας.

      • DustOfRoad είπε

        Άντε πέστου να παρελάσει κρατώντας την Γαλανόλευκη…κι αν δεν στραβοπατήσει πουθενά, τότες τα ξαναλέμε

      • astillais είπε

        Η ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΗ είναι το μίνιμουμ και το μάξιμουμ ταυτόχρονα
        Όστις θέλει οπίσω της ελθείν

      • DustOfRoad είπε

        Δεν θέλει οπίσω της ελθείν ο όστις…κανένας τους όστις…όσοι κοινωνήσαμε αντίδωρο Λευτεριάς από το χέρι του Γέρου, κοινωνήσαμε…ούτε τον επίτροπο δεν θα βρει ο Αποσταγμένος

    • φωτεινη είπε

      α,δεν το ηξερα οτι ηταν εναντιον του Μπουργας-Αλεξανδρουπολη.
      για περιβαλλοντολογικους λογους;σαν τον βουλγαρο πρωθυπουργο δηλαδη…

      • Έκτωρας είπε

        Ναι ακριβώς σαν τον βούλγαρο πρωθυπουργό! Αυτοί οι δύο είναι σαν τα συγκοινωνούντα δοχεία όσον αφορά τον αγωγό. Όταν ήθελε ο ένας (ο βούλγαρος) δεν ήθελε ο δικός μας και όταν ήθελε ο βούλγαρος τότε δεν ήθελε (και το έδειχνε με καθηστέρηση στις συνομιλίες, η τα οικονομικά προβλήματα) ο δικός μας!!!

    • Έκτωρας είπε

      Χα χα χα!!! Ο τσίπρας έχει μια περίεργη εμμονή για υποστήριξη στους λαθρομετανάστες όπως τότε με το περιστατικό στην υπατία και γενικά σε όλα τα θέματα περί παραμονής τους στην χώρα. Δεν ξέρω εαν έχει αλλεργία στην σημαία αλλά θα ήταν καλό να το δοκιμάσουμε!
      Αλλά πρέπει να ενωθούμε για να τους αντιμετωπίσουμε.
      Απο την άλλη σίγουρα η Νέα Τάξη Πραγμάτων έχει ένα άτομο να αναλάβει μετά τον ΠΡΟΔΟΤΗ παπανδρέου. Για αυτό να μην περιμένουμε και θαυματα απο τον διάδοχο του. Απο τον επόμενο ίσως. Αρκεί να φύγει ο παπανδρέου!!! Δεν πιστευω να υπάρξει χειρότερος απο αυτόν όπως δεν υπήρξε και πρίν…

  10. Εύη είπε

    Τόσο πολύ φοβόμαστε το νέο αίμα στην ζωή μας; Γιατί τοσο κοντά μυαλά ;;; Δεν θέλουμε επιτέλους να ξεκολλήσουμε από το παλιό;; Και το λέω εγώ που είμαι αρκετά μεγάλη και παλαιότερα μπορεί να έχω υποστηρίξει τους παλαιούς πολιτικούς…..Εν πάσει περιπτώσει δεν είναι ανάγκη να συμφωνίσουμε….Ας ακούσουμε τουλάχιστον και μετά να κρίνουμε..

  11. Πάνος Καμμένος είπε

    ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΜΗ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΙ ΜΕ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΚΛΑΒΩΜΕΝΗ.
    ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΕΤΕΡΟΓΕΝΕΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΞΕΝΟΔΟΥΛΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ.
    ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΟΝΟ ……………….

    • Αμήν και πότε

    • swans είπε

      ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΟΝΟ …

      Αυτό ξαναπείτε το, κύριε…
      Πολύ φοβάμαι ότι δεν έχει γίνει κατανοητό σε πολλούς…

    • Μ. Αρκάς είπε

      ΡΙΧΤΑ Πάνο!!! σε μερικούς που νομίζουν
      οτι παρά τις ιδεολογικές διαφορές,
      έχουμε ακόμα την πολυτέλεια να τρωγόμαστε
      ανά μεταξύ μας.
      Καλησπέρα σου.

      • DustOfRoad είπε

        Μην βιάζεσαι να πιστέψεις ότι όταν μιλά ένας πολιτικός, έχεις καταλάβει και το τι ακριβως λέει..

      • Μ. Αρκάς είπε

        Γιατί δεν τα αποκρυπτογραφείς
        εσύ που καταλαβαίνεις περισσότερα;
        Μια και εμείς έχουμε χαμηλή νοημοσύνη
        Εκτός κι αν αλλο εννοείς.
        :evil:

      • DustOfRoad είπε

        Δεν γνωρίζω αν έχεις χαμηλή νοημοσύνη…Εγωϊσμό πάντως έχεις

      • ΜΑΡΙΑ είπε

        Κάθε χτύπημα στό φασιστικό πράσινο καθεστώς,εἶναι καλοδεχούμενο…
        Ὅλοι μαζί ἐναντίων τῶν καθαρμάτων,εἴμαστε οἱ Ἕλληνες,καί εἶναι οἱ δωσίλογοι….

      • Μ. Αρκάς είπε

        Eγωϊσμό εννοείς εσύ το ότι δεν δέχομαι
        αδιαμαρτύρητα το συμπέρασμα
        που έβγαλες για εμένα;
        Μάλιστα!!!
        :evil:
        Εν πάσει περιπτώσει εγώ λέω αυτό
        που πιστεύω,κάνοντας σπάνια παρατηρήσεις
        σε άλλους, αποφεύγοντας τις προσωπικές αντιδικίες.
        Μείνε με τα συμπεράσματά σου
        δικό σου πρόβλημα.

      • DustOfRoad είπε

        Εγωϊσμό λέω τις 2 θυμωμένες φατσούλες…ερμηνεύεις τα λόγια ενός βουλευτή που βρίσκεται στην κόψη του ξυραφιού…εφιστώ προσοχή και σεβασμό. Αν θέλει, ας τοποθετηθεί ο ίδιος αν εννοεί ότι καλό θα είναι να συμπράξει και με τον Τσίπρα…το ότι γράφουμε σε κοινό τόπο δεν σημαίνει ότι βρισκόμαστε σε κοινό τόπο

      • Μ. Αρκάς είπε

        Εφιστώ προσοχή και σεβασμό;
        Μάλιστα!!!
        Ποιος μίλησε για εγωϊσμό;
        Ξανά μάλιστα!!!
        Ο Πάνος παρακάτω εξηγεί
        τι εννοεί όσο γίνεται πιο απλά
        και κατανοητά. Ώστε να μην χάνεται
        κανείς στην μετάφραση.
        Άντε καλό βράδυ.

      • DustOfRoad είπε

        Άντε καλό ξημέρωμα

    • Εύη είπε

      Πέστα αγόρι μου, πέστα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Είναι το μόνο που μας σώζει πιά . ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΆΒΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Φαίη είπε

      Κύριε Πάνο Καμμένε,
      “..μη εξαρτημένοι με ξεκαθαρισμένες θέσεις..” εσείς το είπατε εγώ θα το κρατήσω

      • DustOfRoad είπε

        Όλα γίνονται ξεκάθαρα μπροστά στην Δημοκρατία…γι΄ αυτό λατρέψαμε το Σύνταγμα την προηγούμενη Άνοιξη…

    • Πώς μπορώ να σας στείλω 2-3 προτασούλες??? αν και δημοσιεύονται εδώ κατά διαστήματα ….

    • kiki 1 είπε

      Γεια σου Πανο,
      εγραψες το αυτονοητο
      καποιος θεσμικος να πει το αυτονοητο,
      συγκλιση υπαρχει σε μια και μοναδικη αρχη,
      να παρουμε πισω την πατριδα μας,
      τα αλλα τα ιδεολογικα , τωρα ειναι ανυπαρκτα,
      αυτην την στιγμη,
      και σου μιλαω ειλικρινα
      και λογω πειρας.
      σκεψου εδω κατω στον Νομο Λακωνιας, τι ειναι ;
      ποιον καθονται και ακουνε, μια ασχετη που τους μιλαει απλα πρακτικα, για να μπορεσουμε να αντιδρασουμε και να ειμαστε ετοιμοι σε αυτο που ερχεται.
      Και ειναι πολλα, ορα συμφωνιες για ΕΟΖ Τατουλη, ορα φωτοβολταικα και ανεμογεννητριες, με αναγκαστικες απαλλοτριωσεις, και με νομο 50 ευρω το στρεμμα η αποζημειωση της γης σου που θελουν οι Γερμανοι.
      Ορα τον νομο για τα νερα.Δημοσιο αγαθο το πηγαδι σου η γεωτρηση η δεξαμενη σου,
      στην Σλοβακια πληρωνουν και την βροχη που πεφτει.
      Εδω ειναι ειναι θεμα χρονου να μπουν σε εφαρμογη, και επειδη βολευτες δεν εχουμε, αλλα αυτους που εχουμε ψηφιζουν για τα δανεια του Μεγαρου, οι σπονσορες, και οι αλλοι μεταφερουν ασθενεις σε νοσοκομεια, και προσπαθουν να κανουν παν/μιακη κλινικη το Ερρικος Ντυναν, για την επομενη μερα, ναχουνε μια θεσουλα να πορευονται,
      Αναλαβαμε μονοι μας να ενημερωνουμε, γιατι δεν μας παιρνει να περιμενουμε.
      Το μονο που ευχομαστε ειναι ενα εννιαιο κινημα αντιμνημονιακο, και ολοι μεσα,
      για την Πατριδα μας ρε γαμωτο,
      και στο λεει μια κυρια, κατ αλλα.

      Μη αναγνωριση του Χρεους,
      Ελεγχος του Χρεους,
      και την ζωη μας πισω.

      Σε ευχαριστω προσωπικα γιαυτην την δηλωση σου,
      δηλωση ελπιδας
      και πατριωτισμου

      • Πάνος Καμμένος είπε

        ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑ ΠΩ ΧΟΝΤΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙΣ ΣΤΗ ΛΑΚΩΝΙΑ.
        ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΓΗ ΜΑΣ ΜΕ 50 ΕΥΡΩ ΤΟ ΣΤΡΕΜΜΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΟΠΟ ΠΟΥ Η ΖΑΡΙΑ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΜΠΑΡΜΠΟΥΤΙΕΡΑ ΤΗΣ ΣΚΑΛΑΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΗΤΑΝ 200…………?

      • kiki 1 είπε

        Μετα χαρας το μεταφερω,
        με τιμα ,
        πραγματικα ειμαστε σε απελπιστικη κατασταση,
        ευτυχως εχουμε τον προεδρο του επιμελητηριου,
        εναν αξιο ανθρωπο νεο εξαιρετο για μενα ,
        που προσπαθει διοργανωνει συγκεντρωσεις ομιλιες,
        μαζι με το εργατικο κεντρο,
        και σε καποια συγκεντρωση ακουγοντας οτι θα ερχοταν και η Παναριτη,
        ανοιξα το στομα και επι μιση ωρα τους εψελνα,
        για το ποιον της, και εκτος των αλλων εχει και εταιρεια επενδυσεων γης, που την εφερε στην Ελλαδα αφου εδρασε επ οφελεια της βεβαια, σε Περου Αμερικη και οπου αλλου ηταν συμβουλος της Παγκοσμιας Τραπεζας.

        Η τιμη της ζαριας επεσε νομιζω τωρα πια, νεκρες πολεις ειμαστε.

        την γη μας δεν την παραδιδουμε, την παιρνουν αναγκαστικα για επενδυσεις ΕΟΖ, Ελευθερες Οικονομικες Ζωνες.
        για για γιαβολ.

      • Πάνος Καμμένος είπε

        ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΜΕ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΚΡΑΣΙΑ ΤΣΙΠΟΥΡΑ ΔΕΙΠΝΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΔΙΑΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΛΥΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΡΕΛΛΑΙΝΟΥΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΤΗ ΜΑΝΗ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ…..

    • Миша είπε

      Γεια σου λεβέντη Πάνο Καμμένε…
      Όσο περνά ο καιρός η εκτιμηση μας στο προσωπο σου μεγαλώνει.
      Κατουρήστε τη Βουλή των συμβιβασμένων και βγείτε- εσύ, η Σακκοράφα, ο Τσίπρας, η Κανέλλη και οποιος άλλος ζωντανός- στο κόσμο που μάχεται στους δρόμους.

      Όπως έχεις πει το 120 εχει ενεργοποιηθεί , ο λαός είναι έξω κι οι πραιτωριανοι του καθεστωτος ενεργουν πλεον ως κατοχική δυναμη.

      Τα σεβη μου.

      • Και κάποιοι πρέπει να ετοιμάσουν την επόμενη μέρα….. μήν το ξεχνάμε αλλιώς γινόμαστε όλοι μπαχαλάκηδες…
        Πρέπει να πέσουν προτάσεις, να μοιραστούμε οράματα να βρούμε κοινά σημεία επαφής ή να αποδεχτούμε τις διαφορές μας ώστε να μείνουν για το μεθαύριο που θα μπορούμε να τις λύσουμε με βάση Σύνταγμα και Νόμους και Πολιτικές/Λαικές διαδικασίες που θα έχουν Κύρος και Νόημα και δεν θα είναι απλά προσχήματα…

        Πρέπει όλοι όσοι έχουμε την ελάχιστη κατανόηση του τί συμβαίνει γύρω μας να μήν περιμένουμε τίποτε από κανέναν ξένο ή φωστήρα αλλά να είμαστε έτοιμοι να βάλουμε το δικό μας λιθαράκι στην επόμενη ημέρα….

      • Миша είπε

        Σαφως Χρήστο, και η δική σου συμβολή είναι σημαντική σε αυτο τον τομέα.

        Όλοι μας , με τις δυναμεις του ο καθένας, οφειλουμ εμετά την ανατροπή των κατοχικων δυνάμεων να βοηθήσουμε την πατριδα μας.

        Σε αυτο τον τομέα ακομα και οι λεγομενοι μπαχαλάκηδες μπορουν να αποτελε΄σουν δεξαμενές ιδεων καθώς έχουν αρκετές καλές ιδεες στους τομεις της αυτοοργανωσεως σε γειτονιες κλπ

      • ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε

        ΚΑΛΑ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΤΙ ΤΟΝ ΒΑΖΕΙΣ ΜΕΣΑ…..

        ΕΙΠΑΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ,ΟΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΗΠΑΤΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟ…..

    • Vassilis είπε

      Πάνο Προχώρα!!!

    • Modestus είπε

      Πλάκα μας κάνετε κύριε “βο(υ)λετά” (σιγά μην είσαι ο βουλευτής δηλαδή), πως να θεωρήσω κάποιον συμπατριώτη μου όταν πρώτον δεν σέβεται τα όσια και τα ιερά της πατρίδος μου (προ ολίγων ημερών ο εμετικός βουλευτής του κόμματος του Ψαρριανός δεν ήθελε να γίνεται πρωινή προσευχή στα σχολεία), δεύτερον η αγάπη τους για τους λαθρομετανάστες είναι μεγαλύτερη από αυτή προς τους συμπατριώτες του κι ας είναι πάρα πολλοί από αυτούς εγκληματίες του κοινού ποινικού δικαίου, τρίτον βάζουν πάνω από όλα την σημαία του κολοκόμματος του και απεχθάνονται την γαλανόλευκη. Όχι λοιπόν κύριε βολευτά δεν πρόκειται να συνθηκολογήσω με τους προδότες και αυτούς που επιβουλεύονται την υπόσταση της για να διώξω κάποιον άλλο προδότη. Προτιμώ να τους γα***ω όλους. Με ανθέλληνες δεν πρόκειται να συνομιλήσουμε. Ας αποκηρύξει τις θέσεις του προδοτοκόμματος του και μετά συζητάμε.

    • Πελασγός είπε

      κ.ΚΑΜΕΝΕ,
      έχω μια απορία ..
      όταν γράφετε στο ΟΛΥΜΠΙΑ το κάνετε ως εκλεγμένος βουλευτής με τη Ν.Δ.
      Ή
      ως απλός πολίτης ?
      Αυτα που γράφετε βρίσκουν σύμφωνο και τον Κ.ΣΑΜΑΡΑ και τους συναδέλφους σας της Ν.Δ?

      Δηλαδή το κάλεσμά σας ειναι ατομικό δικό σας προς τον κ.Τσίπρα
      ή ειναι κάλεσμα του κόμματος σας… ;
      Εχει μεγάλη σημασία αυτό.Δεν είστε τυχαίος .

      Είσαστε ένας Έλληνας πολιτικός που χτες μόλις μιλήσατε κατευθείαν στις καρδιές μας, με το ιστορικό για μένα λόγο σας στη βουλή.
      Όταν αναφερθήκατε στο “Γουδή” είχατε άραγε στο μυαλό σας,πέραν των “μνημονιακών” και μεσοπροθεμικών”
      και εκείνους που ψήφισαν κατα παράβαση συντάγματος τον λαθρονόμο;

      (Παρεπιπτόντως τελευταία “παίζει” πολύ, ειδικα απο την αριστερά η πρόταση για αλλαγή συντάγματος.
      Ελπίζω να συμφωνείται οτι το Σύνταγμα μας δεν μπορει να υποστεί την προκρούστεια κλίνη προκειμένου να νομιμοποιηθει ο ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΣ λαθρονόμος!)

      Ο ΣΥΡΙΖΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ψήφισε τον νόμο που αλλοιώνει εθνικά – δημογραφικά , εκλογικα την πατρίδα μας και το κόμμα σας πρόσφατα συναίνεσε στα τζαμιά.
      Αυτά τα θέματα δεν μπορούν να λυθούν ….”μετά” , δεν αφορούν διατάξεις για την εργατική νομοθεσία και τα δικαιώματα των εργατών.μέχρι να ξεμπλέξουμε απο τον ραιχενμπαχ…θα έχουμε γίνει ξένοι μειονότητα οι έλληνες στον τόπο μας.
      Από πριν θέλει συμφωνία.

      Το κόμμα σας και οι βουλευτές σας της Θράκης κάνουν οτι δεν σας ακούν όταν τους λέτε για τον δήμαρχο Αλεξανδρούπολης.Λέτε να σας συμπαρασταθει ο κ.ΤΣΙΠΡΑΣ σε αυτο;; ή είναι υπέρ της ανεξάρητης Θράκης?
      Ειναι θεμελιώδη αυτά.
      Πώς με αυτές τις συνθήκες θα έρθετε κοντα με τον ΣΥΡΙΖΑ?

      Η γνώμη μου ειναι οτι μέσα στο κόμμα σας λίγες δυνατότητες για πατριωτικές υπερβάσεις υπάρχουν.
      Μακάρι να αποδειχθει αλλιώς έστω και την ύστατη στιγμή.

      Εκτιμώ οτι ο χρόνος δεν ειναι λίγος μόνο ενόψει σοβαρών αλλαγών για τη χώρα.
      Ειναι πολύ λιγότερος για το πολιτικό μας σύστημα όπως το γνωρίζουμε.

      Μέσα στα κόμματα υπάρχουν βουλευτές εγκλωβισμένοι.
      Εσεις κ.ΚΑΜΕΝΕ ΔΕΝ ΣΙΩΠΑΤΕ.
      ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΆΛΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ?

      Ο ΣΙΩΠΩΝ ΔΟΚΕΙ ΣΥΝΑΙΝΕΙΝ

      ΕΥΧΟΜΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΑΣ.
      ΚΑΛΗ ΠΑΤΡΙΔΑ.

    • Νικος είπε

      Αγαπητε Πανο,

      σε θαυμαζω απεριοριστα. Δεν θα σε ψηφισω δυστυχως, γιατι δεν πιστευω στο Σαμαρα. Ευχαριστως να σε ψηφιζα αν μπορουσαμε να ψηφισουμε βουλευτες ανεξαρτητως κομματων. Ισως μια αλλη φορα.
      Δεν θα σε ψηφισω, γιατι πιστευω οτι ΔΕΝ θα σε αφησουν στη ΝΔ να κανεις τιποτα. Λυπαμαι που το λεω. Αυτοι ειναι ικανοι να μην σε κανουν ουτε υφυπουργο. Δεν εχουν αξιοπιστια. Παιζουν παιχνιδακια με το πασοκ ακομα και τωρα, αν και το τελευταιο απλα παιζει, ειναι μακραν το χειροτερο κομμα που ειχαμε ποτε.

      Εχω καποιες απορειες.

      1) Αισθανεσαι οτι η ΝΔ και ο Σαμαρας σε καλυπτουν πολιτικα στις αποκαλυψεις που κανεις;

      2) Τι θεση παιρνουν και τι εχουν κανει για να σε διευκολυνουν, επειδη οπως λες και σε πιστευω σε φιμωνουν τα περισσοτερα καναλια
      ;
      3) Η θεση σου για τους μεταναστες/λαθρομεταναστες; Θα εβλεπες τον εαυτο σου αν ησουν πρωθυπουργος να δινει βιζα σε ολους τους αιτουντες ασυλου και να τους στελνεις στην ΕΥΡΩΠΗ που τοσο πολυ αγαπανε τους μεταναστες;

      4) Ικανοποιημενος με την αντιπολιτευση της ΝΔ;

      5) Δεν καταλαβαινουν στη ΝΔ οτι χωρις αντιπολιτευση σε αυτη την ΑΘΛΙΑ κυβερνηση, θα παραμεινει το κομμα στο 20/25%, δηλαδη πιο κατω και απο τις προηγουμενες εκλογες του 2009; Δεν καταλαβαινουν οτι πχ ο συριζα εχει ρευμα στη νεολαια, ακριβως επειδη κανει αντιπολιτευση πιο υψηλων τονων απο τη ΝΔ; Εσυ, βεβαια, κανεις αντιπολιτευση σοβαρη, αλλα ενας κουκος φερνει την ανοιξη; Η μηπως η ΝΔ δεν σηκωνει τους τονους, ακριβως επειδη συμφωνει με πολλα απο αυτα που κανει ο γιωργακης και αρα, δεν θελει να καψει το χαρτι της αξιοπιστιας, αλλα υποσχεθηκα πριν και αλλα κανω μετα, οπως ο γιωργακης.

      6) Παιχνιδακια οπως οι εκλογες. Ολοι καταλαβαινουμε οτι αν ηθελε η ΝΔ το πασοκ τωρα θα ειχε πεσει…..αλλα θελει να ερθει τωρα η ΝΔ στην κυβερνηση; Η ισως θελει να ερθει σε καποια καλυτερη συγκυρια στο εγγυς μελλον. Κοινως να μην της σκασει η πατατα της χρεωκοπιας στα χερια της. Αυτη ειναι η ερωτηση μου προς εσενα. Και επισης πως βλεπεις τη σημερινη ανακοινωση της ΝΔ; Οταν ο βενιζελος μιλησε για 180, η ΝΔ αντι να πει παμε σε εκλογες, αφου δεν θα βρειτε τις 180 ψηφους, ειπε οτι το πασοκ θελει να λιποτακτησει απο την εξουσια (η καπως ετσι). Το ιδιο δηλαδη που ειπε το πασοκ το 2009 κατηγορωντας τον Καραμανλη. Οποιος καταλαβαινει λιγο απο ψυχολογια, διαβαζει πισω απο την ανακοινωση την προτροπη του γραφοντος προς το πασοκ να κανει πισω με τις 180 ψηφους. Εγω τουλαχιστον ετσι το εκλαμβανω.

      Συγνωμη που σου γραφω στον ενικο, αλλα πιστευω οτι ολοι μας σε θεωρουμε δικο μας ανθρωπο.
      Θα μπορουσα να ρωτησω πολυ περισσοτερα, αλλα δεν θελω να καταναλωσω περισσοτερο χωρο. Θα θελουν να γραψουν και αλλοι.
      Τελος θελω να πω οτι τα ερωτηματα μου ειναι ρητορικα. Δεν απαιτω απαντησεις. Απλα θα ηθελα να τα σκεφτεις.

      Με σεβασμο σε εναν ανερχομενο πολιτικο αστερα και πιθανοτατα μελλοντικο πρωθυπουργο.

      Νικος

    • κωστας είπε

      δεν μπορεις να φανταστεις ποσο συμφωνω μαζι σου.
      απο την πρωτη στιγμη επρεπε να δημιουργηθει η συμμαχια των απροθυμων.
      με οσους θελουν και οσους ειναι πραγματικα απροθυμοι.

      βεβαια για να κανεις μια τετοια προταση πρεπει να θεωρεις οτι ο δικος σου χωρος ειναι ετοιμος για να βαδησει αυτον τον δρομο. δυστηχως μεγαλη μεριδα του λαου βλεπει με καχυποψια, δικαιολογημενη κατα την γνωμη μου, τον αντωνη.

  12. kostas είπε

    εξαιτειας των διαφορων τσιπρηδων γεμισε η ελλαδα κλεφτες, βιαστες, δολοφονους, αλλοθρησκους. να τον χαιρεστε..

    • Νancy είπε

      ΔΕΝ έχουμε χρόνο!

    • Στις αρχές του 1990 η πρώην γειτονιά μου,το μέρος που γεννήθηκα στην Αθήνα άρχιζε να γεμίζει από Μαύρους και Αλβανούς…Ηταν η Κυψέλη και τα Πατήσια.
      Γκετοποιήθηκε…
      Και ήταν ΑΠΡΟΣΚΛΗΤΟΙ…πάθαμε σόκ.
      Η τότε Κυβέρνηση τους άνοιξε τα σύνορα…
      Για αυτό εγώ, ΠΟΤΕ δεν θα ξεχάσω ποιοί ήταν ΤΟΤΕ στην Κυβέρνηση, αλλά και ποιοί συνέχισαν την εισβολή…

      υ.γ.πόσταρα γιατί κατά τύχη είδα το σχόλιό σου…

      • αναφερόμουν στον Kostas και όχι στην Nancy.

      • kostas είπε

        φιλε εχεις δικιο. εγω τα λεω για ολους. αλλα επειδη εδω γινεται αφιερωμα στον συγκεκριμενο, οφειλω να ειμαι ontopic ;)

      • κοίταξε Kosta
        επειδή γράφω,σχολιάζω και είμαι τακτικός επισκέπτης του blog έχω πεί ότι τις πύλες δεν τις άνοιξε ο συγκεκριμένος…
        εγώ θα “κατηγορήσω” αυτόν που είχε την ΕΞΟΥΣΙΑ και πήρε ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ και όχι τον οποιοδήποτε λαοπλάνο και δημαγωγό…
        Δεν λέω με αυτό ότι ο Τσίπρας, και ο κάθε Τσίπρας είναι λαοπλάνος και δημαγωγός,σέβομαι ΑΠΟΛΥΤΑ τις Πολιτικές Απόψεις του.Ακόμα και στα “ακραία” κόμματα όπως οι Χρυσή Αυγή και οι Αναρχικοί σέβομαι τις απόψεις τους…
        Μάλιστα τον τελευταίο καιρό, η φωνή του Τσίπρα μου ακούγεται καθαρή…ή γίνεται καθαρή.
        Αυτήν την εντύπωση έχω.
        Συμφωνώ πάντως με το λακωνικό σχόλιο του Π.Καμμένου.(11:14)
        καλό σου βράδυ

      • kostas είπε

        δε θελω να σου χαλασω το βραδυ αλλα εγω εχω την αποψη οτι μια κυβερνηση ή ενα κομμα ή μια τετραετια δε μπορουν απο μονα τους να καταστρεψουν μια χωρα. ολη η μεταπολιτευση με τις αρχες κ τις αξιες της μας οδηγησε στη σημερινη κατασταση. τα κομματα της αντιπολιτευσης ειχαν κ αυτα μεριδιο ευθυνης. τον συγκεκριμενο τον θεωρω εκπροσωπο των λαθρομεταναστων κ των ομοφυλοφιλων. κ λυπαμαι αν υπαρχει ελληνας που εκφραζεται μεσα απο τετοια κομματα που λειτουργουν εναντια στο εθνικο συμφερον κ μαλιστα υποστηριζομενοι απο ξενα κεντρα, καταφερνουν να περνουν τις θεσεις τους κ να εχουν λογο στις εξελιξεις. οχι αμετανοητε, εγω δεν σεβομαι κανεναν που δεν με σεβεται.

      • φωτεινη είπε

        Αμετανοητε,πιστευεις οτι «αυτος »που τις ανοιξε, το εκανε για τους ιδιους λογους
        για τους οποιους τους υποστηριζει ο τσιπρας;

      • @kostas έπεσα για ύπνο και από ότι βλέπω τοποθετήθηκες…
        Δεν πρόκειται ούτε το αγιοστέφανο να πλέξω στον Τσίπρα αλλά ούτε να προσπαθήσω να σου αλλάξω γνώμη.
        Και προσωπικά δεν ψηφίζω σύριζα,δε με απασχολεί…Μία παρατήρηση μόνο.
        Μία κυβέρνηση μπορεί να φέρει τα ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ σε μία τετραετία…Πολλά τα ιστορικά παραδείγματα .Πιό πρόσφατο παράδειγμα ο Μπούς στην Αμερική…
        Ο Τσίπρας μπορεί να έχει κουσούρια αλλά με αυτά τα φρούτα που τριγυρνάνε, φαίνεται περισσότερο έντιμος.
        Για τον Δεκέμβρη του 2008 έχει γίνει πολύ ντόρος αλλά τα πράγματα δεν είναι απλά.
        Κάποιοι λένε ότι χρησιμοποιήθηκαν και ΞΕΝΟΙ πράκτορες όπως και στην Ηλεία…
        Κάποιοι λένε επίσης ότι έγινε για δύο λόγους.1)Να αποδομηθεί ο Καραμανλής 2)Να κόψει την “φόρα” στον Σύριζα…και να ανέβει βέβαια ο Γιωργάκης…
        να είσαι καλά.

        @φωτεινούλα
        Κοίταξε Φωτεινή,οι συνθήκες και οι καταστάσεις του 1990 δεν ήταν ίδιες με τις συνθήκες του 2004…ούτε και με το 2011
        Εχει γίνει πολύ λόγος για την αγάπη που τρέφει ο Τσίπρας για τους λαθρομετανάστες αλλά δεν πιστεύω ότι συμβαίνει στο βαθμό που το περιγράφουν πολλοί.
        Επειδή οι καιροί είναι πολύ σκληροί, το πανανθρώπινο πνεύμα του Ανθρωπισμού έχει εκλείψει…
        Αρχίζουμε και γινόμαστε ζώα…μας εκπαιδεύουν…πρόσφατο παράδειγμα τα 100 βιντεάκια του Καντάφι…
        Ο Τσίπρας βρίσκεται ανάμεσα στο Πατριωτικό και στο Ανθρωπιστικό…προσπαθεί νομίζω να βρεί το μέτρο…
        Το Κύριο πρόβλημα όμως, είναι σε όλους τους Ευρωπαϊκούς Νόμους που έχουν ψηφιστεί για τους μετανάστες…
        Είναι Εγκλήματα κατά των γηγενών πληθυσμών…
        Αλλά και πάλι πρέπει να δούμε πίσω από την κουρτίνα…
        Ο Αλβανός π.χ. που ερχόταν το 1993 ερχόταν για να βγάλει φράγκα…
        Ο Αφγανός όμως του 2005 ερχόταν για να ζήσει…γιατί οι Αμερικάνοι,οι Αγγλοι,οι Γερμανοί,εμείς οι Ελληνες ακόμα (έχουμε στρατιώτες στο Αφγανιστάν…γιατί ?) κάνουν πόλεμο και δεν μπορεί να ζήσει…
        Το Μεταναστευτικό είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΘΕΜΑ…πολλές οι πτυχές…
        Εδώ και 20 χρόνια συζητιέται ευρέως και το βιβλίο του Χάντινγκτον είναι πιά κλασσικό…καταλαβαίνεις πιστεύω.
        Φαντάσου η Κίνα να αλλάξει πολιτική….την βάψαμε εμείς στην Ευρώπη…
        Επειδή όμως πιά,ΑΠΕΙΛΕΙΤΑΙ από τους εισβολείς η ίδια η πατρίδα μας θα πρέπει να γίνουν πάρα πολλά πράγματα…
        Και αυτό που με φοβίζει είναι οι ντιρεκτίβες της Ευρώπης και όχι ο Τούρκος δουλέμπορος…
        να είσαι καλά.

      • φωτεινη είπε

        Αμετανοητε το μεταναστευτικο ειναι τεραστιο θεμα και οι ντιρεκτιβες της ευρωπης ειναι στα πλαισια
        της παγκοσμιοποιησης.
        βασικο σημειο της οποιας, ειναι η μεταναστευση.
        δεν τα βλεπει αυτα ο τσιπρας;η αριστερα;
        στα υστατα χρονια της ρωμαικης αυτοκρατορια ειχαν αυτοκρατορα σημιτικης καταγωγης,
        τον Ηλιογαβαλο.
        παγκοσμιοποιηση και τοτε…
        ουτε ιστορια δεν διαβαζει ο τσιπρας;τα βασικα τουλαχιστον;

      • φωτεινή δεν ξέρω,
        εγώ μέσα στα εσώψυχα των αριστερών κομμάτων δεν είμαι,δεν μπαίνω ενεργά (μέχρι στιγμής) στα κομματικά παιχνίδια.
        προτιμώ να είμαι (ακόμα) ένας απλός πολίτης.
        έχει και η αριστερά, (γενικότερα μιλάω, δεν τα πιάνω ένα-ένα σύριζα,κκε,ανταρσύα,μ-λ,κτλ…είναι και πολλά…) τα στραβά της…κανείς αλάνθαστος…
        τι να σου πώ…δε ξέρω,την άποψη μου στην είπα.
        αυτή τη στιγμή κινδυνεύει η πατρίδα μας, αυτήν πρέπει να σκεφτούμε πάνω από όλα…

  13. Katerina είπε

    τον ρωτήσατε και για το 2008, ή ήταν πολύ παλιά τότε ? για το Στρατούλη τότε που έκανε έφοδο στα μαγαζιά του κέντρου (τώρα δεν χρειάζεται έκλεισαν τα περισσότερα)
    για το ύφος και το ήθος τους όταν χρειάσθηκε να αντιμετωπίσουν τον Κοροβέση
    για τα πανεπιστήμια εκεί που έως τώρα είχαν τον πλειοψηφία
    για την κομπλεξική αποστροφή τους για ό,τι ελληνικό
    για τη δημοκρατία της ειρωνείας και του γιαουρτιού σε όποιους διαφωνούσαν, μέχρι που τα λούστηκαν
    βαρέθηκα να συμπληρώσω τα υπόλοιπα

    • astillais είπε

      Katerina ,σήμερα κάτι ΠΡΕΠΕΙ να μας ενώσει
      και αυτό δεν είναι το παρελθόν
      είναι το ΠΑΡΟΝ που παράγει ΜΕΛΛΟΝ
      Το ΜΕΛΛΟΝ που ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ

      • DustOfRoad είπε

        Αλλοίμονο μας αν αδιαφορήσουμε για το Παρελθόν..που είναι και το Σήμερα του Αύριο

      • astillais είπε

        Ακριβώς

      • Katerina είπε

        Τελικά με σένα συναντιόμαστε συχνά στα σχόλια
        Θα σε εκπλήξω λοιπόν
        Προέρχομαι από το χώρο της αριστεράς
        Φυσικά και πιστεύω ότι πρέπει να συναντηθούμε, κι αν άφησε κάτι θετικό το «Σύνταγμα» ήταν η συνεύρεση (ακόμη και ως πρώτη επαφή) «αριστερών» και «δεξιών»
        Αλλού είναι τα προβλήματά μας
        Αλλά έχω ακόμη ένα πρόβλημα με τα στερεότυπα και τα αυτονόητα.
        Πιστεύω πως για να βγούμε χρειάζεται αλήθεια, τόλμη, δύναμη και όχι η εύκολη κριτική.
        Δεν πιστεύω ότι κυβερνά ένα κόμμα αλλά ένα σύστημα και σε αυτό το σύστημα η λογική τσίπρα είχε κυρίαρχο λόγο και με τις στρεβλώσεις του political correct και με την επαρχιώτικη φοβία του αμόρφωτου απέναντι σε κάθε τι ελληνικό.

        Αν δεν έχει τη δύναμη να παραδεχτείς τα λάθη σου ή υποκριτής είσαι ή ανίκανος να τα διορθώσεις, άρα ?

      • φωτεινη είπε

        ναι Κατερινα,ειναι ετσι ακριβως οπως τα λες και για μενα.
        απο τον χωρο της δεξιας εγω.

      • Φαίη είπε

        Κατερίνα θα συμφωνήσω μαζί σου.

      • astillais είπε

        Katerina

        οι καιροί των εκπλήξεων (για μένα) έχουν παρέλθει
        κάτι προσπαθώ να πω μ΄αυτό
        και ίσως με εννοείς
        ΟΛΟΙ σήμερα κρινόμαστε επί του πρακτέου

      • Φαίη είπε

        Άστυ, γιαυτόν ακριβώς το λόγο ο τσίπρας πρέπει να κάνει κάποιες διορθώσεις.
        ή μήπως δεν είναι σημαντικό να γίνουν;;

      • astillais είπε

        Φαίη, πίσω απ΄την Ελληνική σημαία
        αυτή είναι από μόνη της ΙΚΑΝΗ να αναστήσει και πεθαμένους
        Όχι μόνο διορθώσεις
        κυρίως ΠΡΕΠΕΙ να κάνει αυτοκριτική για την δεξαμενή ψηφοφόρων
        και τον εγκλωβισμό τους
        επίσης ΠΡΕΠΕΙ να διδαχθεί ότι η μειοψηφία δεν είναι …. χάϊδω

        το μονά ζυγά το ξέρεις;
        αν δεν το ξέρεις
        λάβε

      • Katerina είπε

        Με λίγα λόγια αυτό που θέλω να πώ επειδή είναι κρίσιμες η στιγμές που ζούμε, και επειδή πιστεύω ότι, ή η ιστορία σε μας, ή εμείς στην ιστορία, κάποιο χρεοστούμενο ραντεβού θα υπάρχει δεν μπορεί
        Αυτή τη φορά ας το κάνουμε σωστά ας βρεθούμε στη βάση ΑΡΧΩΝ
        Αυτό που είναι και η δύναμή μας το εμπεριέχει η γλώσσα μας η ίδια
        Αρκεί να προτάξουμε τον ορθό λόγο απέναντι στο πολίτικαλ κορέκτ
        για αρχή, και βλέπουμε

      • Φαίη είπε

        Σωστό το μήνυμα του τραγουδιού Άστυ,
        άλλο ‘φαντάρος’ άλλο ‘σύντροφος’.

      • Φαίη είπε

        Και εσύ Κατερίνα μιλάς πολύ σωστά και μπράβο σου.

        Ας βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους επιτέλους. Ας πούμε αλήθειες και ας προτάξουμε τον ορθό λόγο απέναντι στην πολιτική ορθότητα. Αν θέλουμε να θέσουμε τις σωστές βάσεις για την Πατρίδα μας ΜΟΝΟ έτσι πρέπει να γίνει.

        Η πολιτική ορθότητα δεν είναι τίποτε άλλο παρά στάχτη στα μάτια, φίμωση και ένας δρόμος που θα οδηγήσει σε μια ξένη Πατρίδα..

    • Vassilis είπε

      Δεν θυμάμαι ΠΟΤΕ οι του Τσίπρα να είχαν πλειοψηφία στα Πανεπιστήμια. Μετά τα ΚΝΑΤ (πανσπουδαστική) τη σκυτάλη πήρε η ΔΑΠ. Μάλλον πήρες φόρα και λές αστήριχτα πράματα!

      • Katerina είπε

        Έχει δίκιο, μπορεί ποτέ να μην είχε πλειοψηφία,
        αυτό που ονομαζόταν «ανανεωτική αριστερά» κυριαρχούσε ως ιδεολογία, και αυτό που έγραψα αφορούσε στην ποιότητα και το ήθος που επέδειξαν σε όσους διαφωνούσαν

      • astillais είπε

        Katerina
        μάλλον το ήθος που ΔΕΝ επέδειξαν

  14. χρηστος είπε

    Πανο, ξενοδουλη κατοχη ονειρευεται και ο τσιπρας,με τους λαθρομεταναστες,Γνωστη η αδικαιολογητη λαγνεια του ΣΥΡΙΖΑ για δαυτους!!

    • Πάνος Καμμένος είπε

      ΧΡΗΣΤΟ,
      ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΙΝΟ ΕΧΘΡΟ ΚΟΙΝΟ ΕΙΣΒΟΛΕΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ Η ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ?

      • Πάνος Καμμένος είπε

        ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΖΙ , ΑΣ ΑΠΟΤΙΝΑΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΖΥΓΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΣ ΛΥΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΑΣ……..

      • Φαίη είπε

        Κύριε Καμμένε,
        είναι σημαντικό να ξέρουμε ως ποιοι θα αποτινάξουμε τον ζυγό. Αυτή η ασάφεια φοβίζει και ανησυχεί πολλούς από εμάς. Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο που θα καθορίσει και το μετά. Ένα μετά για το οποίο θα αξίζει να παλέψεις. Ένα Ελληνικό μετά και ας είναι λίγο μπουρδουκλωμένο με διαφορετικές απόψεις και αντίλογο. Αυτό είναι Ελλάδα ούτως ή άλλως.
        Πολλοί μνηστήρες προσπάθησαν να κερδίσουν την Πηνελόπη. Ένας όμως ήταν ο κατάλληλος, ο μόνος που της άξιζε. Αν σκεφτούμε πως η Πηνελόπη είναι η ελευθερία μας τότε θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεχτικοί.

      • οργισμένη είπε

        Με μεγάλη χαρά θα σας ψήφιζα εσας και τον κ. Τσίπρα στις προσεχείς εκλογές.
        Πείτε μου ότι μπορεί να συνδυαστεί.

      • Πάνος Καμμένος είπε

        ΦΑΙΗ,
        ΑΝ Η ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΕΙΧΕ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΜΝΗΣΤΗΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΑΞΙΑ ΤΟ ΕΠΟΣ ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ……
        ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΣ ΠΟΥ Η ΜΕΡΚΕΛ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΟΤΕ……
        ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟΝ ΤΡΕΛΛΑΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΗΛΙΟ………………

      • Και μιλώντας για Ήλιο… αναμείνατε αυριανή μου πρόταση μέσω του olympia.gr ………. ελπιζω να πάρουν γραμμή και άλλοι πολλοί…..

      • Φαίη είπε

        Κύριε Καμμένε,
        και φυσικά δε θα είχε. Ένας ήταν ο κατάλληλος και αυτή έμεινε πιστή σ’αυτόν παρόλους τους εκβιασμούς, την απόγνωση και τις δυσκολίες ΔΕ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΗΚΕ.
        Ο Θεός ας βάλει το χέρι του ειλικρινά μιλάω..

      • Modestus είπε

        Δεν είναι Έλληνες οι συριζαίοι, ανθέλληνες είναι πάρτο χαμπάρι! Δεν είναι ένας ο εχθρός είναι πολλοί και τους έχουμε στον κόρφο μας. Μα τι βλακεία είναι που δέρνει κάποιους και θέλουν να το παίζουν ρομαντικοί. Όλα όσα κάνουν δείχνουν το αντίθετο και δείχνουν μια απέχθεια προς την πατρίδα εξ’ου και τα χαμηλά ποσοστά τους. Πίστεψε με θα είχαν περάσει και την ΝΔ αν είχαν πραγματικά πατριωτικές θέσεις.

      • popolaros είπε

        Σωστός ο Πάνος!!
        Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν αριστερά και δεξιά μαγαζιά.
        Υπάρχουν Έλληνες πατριώτες και Τσολάκογλοι.
        Όταν διώξουμε τους κατακτητές και τους δοσίλογους φίλους τους, τότε τα βρίσκουμε μεταξύ μας.
        Κάτι αντίστοιχο με το ’40 πρέπει να γίνει. Όλοι μαζί.

  15. DustOfRoad είπε

    Γιατί ο κος Τσίπρας σαν αριστερός… επαναστατικοποιημένος…που κάποιοι πολιτικοί συγγενείς του πετούν βεγγαλικά σε πυρίμαχα ΜΑΤ…Επανάσταση λέμε…δεν καταλαμβάνει την Βουλή;; Έχει ξαναγίνει και οδηγήθηκαν σε εκλογές…
    Το Μολότωφ πάρτυ του 2009 ποιος το διοργάνωσε και με ποιανού χορηγία;; Μόλις ο Ααρών είπε στη Βουλή ότι πάμε στο ΔΝΤ κάποιοι έσπειραν το χάος στην Αθήνα…είναι και μανιώδης με τον αυτοπροσδιορισμό…όλα τα καλά..όλα τα Soroπιαστά…ιμείς στου χουριό μου τα τσίπρα τα΄χουμι για να τα πίνουμι και όχι για να τα ψηφίζουμι..

  16. Αυτόν εννοείτε; Αυτός θα μας σώσει;

    Πρόσεξε κανένας το άνοιγμα του Τσίπρα στους Δ.Ο.Π. (Δήθεν Οικολόγους Πρασίνους); Μια αναζήτηση στο Γκούγλ με ερώτηση Τσίπρας Οικολόγοι θα βγάλει σχετικό δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας. Ο Τσίπρας με αυτούς που ζητούν αναγνώριση της Τουρκικής μειονότητας στην Θράκη και τους καπηλευτές της Ελληνικής ιστορίας.

    Όσο ένοχος είναι ο Καρατζαφέρης που ψήφισε το μνημόνιο, άλλο τόσο και ο Τσίπρας που ψήφισε τον λαθρονόμο, έβαλε λαθρομετανάστες στην νομική, ψήφισε υπέρ της ανεγέρσεως τεμένους κλπ.
    Τσίπρας; Όχι ευχαριστώ, δεν θα πάρω.

    • Γιατί να αποκλεισουμε ότι ο Τσίπρας και ο κάθε Τσίπρας δεν θα αναγκαστεί να υπακούσει στην λαική εντολή αν έχει συνειδητά αντιληφθεί ότι τα μέχρι τώρα ήταν σε λάθος κατεύθυνση?

      Οι πολιτικοί, έχουν ένα άλλοθι για πολιτικές επιλογές όσο δεν γίνονται νόμος του κράτους…

      Αν έχω κατανοήσει σωστά το πνεύμα του επίκαιρου όσο ποτέ άλλοτε Μεταξά, στα γραφόμενά του περί νέου Συντάγματος και πολιτειακού συστήματος, η λαός μιλάει πρώτος και τελευταίος και έχει την δύναμη να στέλνει σπίτι του τους πολιτικούς/εκπροσώπους που δεν είναι σε θέση να αντιλαμβάνονται τις επιθυμίες του… κάτι που σήμερα δεν γίνετε δυστυχώς…

      • Μα γιατί ο Τσίπρας δεν έχει καν δηλώσει μεταμέλεια για την υπερψήφησι του λαθρονόμου. Εμείς να τον αθωώσουμε χωρίς καν ο ίδιος να το ζητήσει; Είναι δυνατόν να αθωώσουμε τον Καρατζαφέρη όταν ο ίδιος δεν έχει ακόμη ζητήσει συγνώμη για το μνημόνιο;

        Εξάλλου το άνοιγμα του Τσίπρα προς τους Δ.Ο.Π. δείχνει ότι όχι μόνον επιμένει στις ιδέες του αλλά υπερθεματίζει.
        Ο Τσίπρας και το Σύριζα δεν διαφέρει από το ΠΑΣΟΚ και δεν είναι εκτός πολιτικού συστήματος. Ένα κόμμα είναι και αυτό που κάνει την κρίση ευκαιρία. Ευκαιρία για τον εαυτό του βεβαίως-βεβαίως. Όσο και εάν δεν του φαίνεται, παλαιοκοματικό είναι και το ΣΥΡΙΖΑ, που ψαρεύει ψήφους από εδώ και από εκεί, αδιαφορώντας για τις ανάγκες του μέσου Έλληνος. Τι θέλει ο μέσος Έλληνας; Εθνικά ιδανικά, εργασία, υπερηφάνεια, σεβασμό στην ιστορία του, την ιδιοκτησία του, αξιοκρατία, ελευθερία.
        Δεν μπορείς να έρχεσαι, να κάνεις σημαία σου το μερικό και να προσπαθείς να περάσεις το σύνολο των ιδεών σου.
        Ψήφισε το λαθρομεταναστευτικό; Αυτό είναι στάμπα μέχρι να ζητήσει συγνώμη ή εάν επιμένει ας πάρει τις ψήφους που αναλογούν σε αυτήν του την στάσι. Ας τον ψηφίσουν οι Ελληνοποιημένοι. Μην ξεχνάς επίσης ότι ο λαθρονόμος είναι νόμος του κράτους. Ο πρώτος νόμος της κυβερνήσεως Παπανδρέου.

        Εγώ άνθρωπο που ζητάει η Ελλάδα να γίνει ένα πολυεθνικό μωσαϊκό δεν τον ψηφίζω, ας είναι και ο Ιησούς Χριστός.

      • φωτεινη είπε

        Στραβων,δηστυχως και λεω δηστυχως,
        σκεφτομαι ιδια με σενα.
        συν οτι θεωρω τον τσιπρα συγκοινωνουντα δοχεια με το πασοκ.
        απο παλια αυτο…

    • Φαίη είπε

      Ο Τσίπρας αν συμμερίζεται το Ελληνικό πρόβλημα και επιθυμεί ένωση θα πρέπει να κάνει μεγάλα άλματα.

    • Φαίη, ο Συνασπισμός ανέκαθεν ήτο δεξαμενή του ΠΑΣΟΚ. Άλλοτε δεξαμενή αντλήσεως ψήφων και άλλοτε δεξαμενή παρκαρίσματος ψηφοφόρων. Δεν είναι άλλο κόμμα. Είναι μηχανισμός ασφαλείας του ΠΑΣΟΚ.
      Ας μην το παίζει τρελίτσα ο Αλέξης, το δικό του 17% μετακόμισε στο ΠΑΣΟΚ για να πάρει ο Γιωργάκης την εξουσία.
      Λες να μην ήξεραν ότι ο ΓΑΠ ήταν ανεπαρκής;
      Το ήξεραν και το παραήξεραν.
      Παιχνιδάκια κάνει ο Τσίπρας που δυστυχώς πιάνουν τόπο, αφού ο Ελληνικός λαός είναι γνωστός για την βλακεία του. Δεν είμαστε έξυπνος λαός, είμαστε βλάξ λαός. Οι έξυπνοι μας είναι πάρα πολύ έξυπνοι αλλά ο μέσος όρος είναι βλαμμένος, ας μην το κρύβουμε άλλο. Ότι είμαστε έξυπνοι είναι μύθος. Απλώς οι έξυπνοι μας είναι πάρα πάρα πολύ έξυπνοι. Και όποιος παρεξηγηθεί, ας παρεξηγηθεί. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου ότι μας κυβερνάει ένας ηλίθιος, με την ευγενική χορηγία του ΣΥΡΙΖΑ, του Τσίπρα και του (εξαφανισμένου) Αλαβάνου.
      Όλα τα άλλα είναι για τον φακό της τηλεοράσεως.

      • Φαίη είπε

        Στράβων, δεν μπορώ να μην συμφωνήσω μαζί σου,

        με το πέρασμα του χρόνου και όσο αυξανόταν η οργή του κόσμου, αυξανόταν και η αντιπολίτευση του ξύριζα..

        Το σύστημα απλά ενεργοποίησε το άλλο τέρμα απέναντι για να κρατήσει τα πρόβατα ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ..

        Και αυτή η αυξανόμενη φιλολογία περί Πατρίδος από το στόμα του Τσίπρα την ώρα που η όλη στάση του κόμματός του φτύνει κατάμουτρα στα καθημερινά προβλήματα των Ελλήνων; Δεν μπορεί ο Τσίπρας να αποκαλλεί τον μέσο Έλληνα ρατσιστή. ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΨΕΜΑ

        Δεν μπορώ να υπακούω σε διλήμματα επίσης.. τι πάει να πει δεν έχουμε χρόνο; στα 2 χρόνια που μας κατσικώθηκε το giorgos φτάσαμε εδώ που φτάσαμε ακριβώς επειδή μας πυρπολούσαν με διλήμματα.
        Το Δίκαιο έχει αρχή και τέλος; Προσδιορίστηκε ποτέ χρονικά; Για να καταλάβω δηλαδή..

        Ο λαός όταν πάει να μιλήσει, με τον ένα ή τον άλλον τρόπο φιμώνεται ενώ ταυτόχρονα ζυμώνεται μια εναλλακτική πρόταση που θέλει προσοχή. Θα προτιμούσα να δω όσους βουλευτές έχουν προτάσεις να βγουν πρώτα από τα κομματικά τους μαντριά και ας είναι απ’ όπου θέλουν. Αρκεί να έχουν ξεκάθαρες λύσεις αποδεσμευμένες από τα αμαρτωλά κόμματα που τους φιλοξενούν.

      • Γιώργης είπε

        Στράβων, Φαίη, Φωτεινή,
        Συμμερίζομαι κι έγώ τίς ἴδιες ἀπόψεις γιά τό Τσι(π)ράκι… καί ἡ Φαίη τό θέτει ἄψογα.
        Δυστυχῶς Στράβων, πιάνουν τόπο τά παιχνιδάκια τοῦ τσι(π)ράκιου, καί μάλιστα στήν “λάθος” μεριά…!
        Βέβαια, δέν θά ’ναι αύτός πού θά φάει τά μοῦτρα του στό τέλος ξέρεις…, ὁ …«δικός» μας θά ’ναι…
        Καί μάλιστα θά τόν βγάλουν ΕΚΤΟΣ ΜΑΧΗΣ πρίν κἄν μυρίσει …μπαρούτι…
        Τὁν εἶχα γιά ἐξυπνότερο…

      • φωτεινη είπε

        μην παιρνεις κι ορκο Γιωργη…
        για το που πιανουν,εννοω.
        κι ο «δικος» μας πολυ κρατημενος ειναι….

      • Γιώργης είπε

        Σάν πολύ νά τόν σπρώχνουν έδῶ μέσα Φωτεινή…,
        Ἀρκετές «βολιδοσκοπήσεις» ἔγιναν, καταντάει ξεφτίλα…
        Γιὰ τὸ κρατημένος, δέν θά τό ’λεγα… Σωστά τό βάζει ἡ Φαίη, τί θά πεῖ «δέν ὑπάρχει χρόνος»…;
        Οὔτε κάν νά περνάει ἀπ’ τό μυαλό του δέν θά ’πρεπε…

      • φωτεινη είπε

        λες Γιωργη;
        ε,στο χερι των σχολιαστων ειναι ποσο σπρωχνεται το τσιπρακι.
        αλλα να σου πω κατι;
        το συστημα πασοκ εχει αναγκη απο εναν αντρεα.
        τον βρηκε στο ονομα του αλεξακου…

      • Γιώργης είπε

        Ἁπολύτως! Τὸν βρῆκαν καί τόν κατασκευάζουν βῆμα-βῆμα !
        “ΕΜΕΙΣ” ὅμως, τί δουλειά ἔχουμε στήν «κατασκευή» …;
        Βλἐπετε λοιπόν τί φοβερή μπλόφα εἶναι ἡ …“ἑνότητα”; Τήν ρίχνεις τήν κατάλληλη στιγμή καί τσάκ! …ὅλα
        συμπυκνώνονται! Μετά, ὅλοι (ξανά)ἀποροῦν γιατί «…πάλι δἐν ἔγινε τίποτα…» καί «τί φταίει…», ἐνῶ στήν οὐσία τά πάντα ἦταν καταδικασμένα ἐξ ἀρχῆς…!
        Εἶναι Η ΤΕΛΕΙΑ ΕΝΕΔΡΑ !
        Ὅποιος λοιπόν θέλει νά «καεῖ», ἄς παίξει μέ τήν φωτιά…
        Μόνος του ὅμως. ΔΕΝ θά γίνουμε ἐμεῖς τό «προσάναμα» γιά κανενός τήν …φωτιά.
        Μέ ἐννοεῖτε…

    • pelykoia είπε

      @ Στράβων: Το πρόβλημα με τους λαθρομετανάστες είναι τεράστιο και βλέποντάς το από τη μεριά μας, ΠΡΑΓΜΑΤΙ πρέπει να «ξεβρομίσει» ο τόπος μας από αυτήν τη λαίλαπα. Αλλά ως φαινόμενο, ως «κατάσταση»!

      Από την άλλη μεριά όμως, οι άνθρωποι αυτοί κατά 95% (=εξαιρούνται οι πράκτορες και οι εγκληματίες) είναι ΘΥΜΑΤΑ (της ζωής τους) και άνθρωποι εξαθλιωμένοι, απεγνωσμένοι, πολιτικοί ή οικονομικοί πρόσφυγες.

      Και, θέλουμε / δεν θέλουμε, ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ (άξεστοι, αγράμματοι, φανατισμένοι, κακομούτσουνοι και πεινασμένοι -και γι’ αυτό επικίνδυνοι!) -όμως δεν παύουν να ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ – θύματα του παγκόσμιου κατεστημένου.

      ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΣΑΡΙΔΕΣ για να τους ψεκάσουμε με Baygon και να ξεμπερδεύσουμε!
      Ούτε να φτιάξουμε θαλάμους αερίων και να τους χώσουμε όλους μέσα μπορούμε -δεν συμβαδίζει ΟΥΤΕ με την Ελληνική μας παράδοση και ιστορία (που πάντοτε σεβόμασταν ακόμη και τους αιχμάλωτους εχθρούς μας), ΟΥΤΕ, αν θέλεις, με την «χριστιανική» μας κοσμοθεωρία του «αγαπάτε αλλήλους» (=έτσι όπως την ερμηνεύουν οι ΕΛΛΗΝΕΣ, και όχι οι φονταμενταλιστές των σταυροφοριών!)

      Από αυτήν την άποψη, ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Ο Τσίπρας! (αν και μερικές φορές, π.χ. Υπατία, το παρακάνει και φτάνει στο άλλο άκρο!)

      Το πρόβλημα πρέπει να λυθεί με άλλους τρόπους (ελεγχόμενη είσοδο, διασπορά τους σε άλλα κράτη, ανάδειξη/καταπολέμηση των αιτιών, αξιοποίησή τους για εθνικά έργα, αφομοίωση/εξελληνισμός κάποιου μέρους τους, κλπ), ΒΑΣΕΙ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ, και ΟΧΙ με Χρυσαυγίτες που θα κάνουν «ντού» και θα ξεκοιλιάζουν αυτούς, τις γυναίκες τους και τα παιδιά τους!

      ΑΛΙΜΟΝΟ μας ως Έλληνες εάν θα περιμέναμε να μας σώσουν μισαλλόδοξοι «στραβοί» σωτήρες, που «δεν μασάνε»!!!

      Ο … @ναρχοεθνικιστής(!)
      Μπ@ρμπας

      • Ο Μπ@ρμπας είπε

        Ούπς! Τι μπορεί να πάθει κανείς εάν είναι συνδεδεμένος με λάθος/άλλο λογαριασμό … :)

      • Μ. Αρκάς είπε

        Ωχ φίλε μου,
        Άντε τώρα να καθαρίσεις
        με αυτά που λες.
        Καλό ξημέρωμα σου εύχομαι
        και καλό κουράγιο.
        :twisted:

      • Άλλο να δώσεις ένα πιάτο φαγητό και ένα μπλουζάκι, και άλλο να δώσεις υπηκοότητα. Δεν αρνηθήκαμε ποτέ το φαΐ σε πεινασμένους. Όχι όμως και να ψηφίζουν στην πατρίδα μας. Πάει πολύ.

        Η υπερψήφισις του λαθρονόμου από τον Τσίπρα είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ισοδύναμη με την υπερψήφισιν του μνημονίου από τον Καρατζαφέρη. Δεν διαφέρει σε τίποτα. Σήμερα ο ένας πάει να μαζέψει το ένα, ο άλλος το άλλο αλλά κανένας δεν παραδέχεται το σφάλμα του, γιατί κατά βάθος δεν πιστεύουν ότι έσφαλαν.

        Εγώ προσωπικά δεν αναγνωρίζω ως συμπατριώτη μου κανέναν ελληνοποιημένο πακιστανό ή Αλβανό ή Αφγανό κ.α., απεναντίας μάλιστα τον θεωρώ δημοκρατικό μου εχθρό γιατί εισήχθη δια της πλαγίου σε ένα σύστημα και έχει εντελώς διαφορετικά κριτήρια από εμένα. Εγώ (και όχι μόνον εγώ) στην κρίση μου συνυπολογίζω ιστορία, ανάπτυξι, εθνικό όραμα, εθνική ανασυγκρότηση, άμυνα κλπ και ο άλλος απλώς επιλέγει το κόμμα που θα τον κάνει να περνάει καλά. Δεν είναι συμπατριώτης μου, είναι εχθρός μου και μάλιστα εχθρό μου τον έκανε ο λαθρονόμος, ο οποίος κατόρθωσε να τοποθετήσει την επιφυλακτικότητα πάνω από τον ανθρωπισμό. Συνεπώς εάν κάποιος δεν σέβεται τον συνάνθρωπο, αυτός είναι ο νομοθέτης (και οι υπερψηφίσαντες) του λαθρονόμου, αφού φρόντισε να ξυπνήσει τα ένστικτα εις βάρους της ανθρωπιάς.

        Ναι στο φαί, όχι στην ψήφο. Το έκανε ο Τσίπρας; Μπράβο του. Εκλογικά όμως θα πάρει τα τρία μου. Θα υποστεί της συνέπειες. Άφεσι αμαρτιών δεν δίνω σε κανέναν.

      • astillais είπε

        Στράβωνα , επειδή όλα είναι επί αποδείξει
        πιστεύω (και πατερημα) ότι θα θα θα το αποδείξει
        θα μοιράσει την περιουσία του στους μετανάστες
        όπως μοιράζει την περιουσία του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ
        γιατί όταν ελληνοποιεί τον ξένο αυτό γίνεται
        Μέχρι να την μοιράσει θαρρώ ότι κάνει μνημόσυνο με δικά μου κόλυβα.
        Και επειδή επί του πρακτέου κρίνονται οι προθέσεις
        θέλω να τον ρωτήσω (ελπίζω να απαντήσει ,ναι σιγά)
        Με τους υπαλλήλους μοιράζονται και την βουλευτική ….ασυλία; ώωωπα σύνταξη ήθελα να πω.
        μακριά το πήγα;

      • Φαίη είπε

        Στράβων,
        εδώ λες τα λες όλα..
        “Εγώ (και όχι μόνον εγώ) στην κρίση μου συνυπολογίζω ιστορία, ανάπτυξι, εθνικό όραμα, εθνική ανασυγκρότηση, άμυνα κλπ και ο άλλος απλώς επιλέγει το κόμμα που θα τον κάνει να περνάει καλά.”

        Και αυτό ακριβώς είναι που κάνει τον τσίπρα με τις ‘πατριωτικές του προτάσεις’ αφερέγγυο στα μάτια μας.
        Δε γίνεται ρε φίλε να με αποκαλλείς ‘ρατσιστή’ και μετά να επικαλλείσαι το λόγο για τον οποίο εγώ έγινα ‘ρατσιστής’ για να μου πουλήσεις αντιπολίτευση.

      • Ο Μπ@ρμπας είπε

        @Στράβων: «εχθρό μου τον έκανε ο λαθρονόμος, ο οποίος κατόρθωσε να τοποθετήσει την επιφυλακτικότητα πάνω από τον ανθρωπισμό»

        Χμμμ … Έτσι όπως το θέτεις συμμερίζομαι τον προβληματισμό σου, αλλά και πάλι ΔΕΝ ΦΤΑΕΙ ο (λαθρο-)μετανάστης (που οι νεο-ταξίτες τον χρησιμοποιούν, παρέχοντάς του προνόμια που δεν τα περίμενε ούτε ο ίδιος !) ώστε να υποστεί ο καθένας τους προσωπικά την εχθρότητά μας.

        Και θέλω να πιστεύω ότι ο Τσίπρας προέταξε τον «ανθρωπισμό» έναντι της «επιφυλακτικότητας» όχι από δόλο (ότι δηλαδή συνειδητά εξυπηρετεί τα «σκοτεινά σχέδια διάλυσης της Ελλάδας») αλλά από αθώα «δογματική» προσκόλληση στην αρχή της καταπολέμησης της αιτίας και όχι του αιτιατού, στην υπερβολική του πρόθεση να αντιπαρατεθεί στον πραγματικό φασιστικό ρατσισμό (βλ. χρυσαυγίτες) που ενισχύεται από τις ίδιες αιτίες, αλλά και από τη ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ του εκτίμηση (λόγω μικρής ηλικίας και εμπειρίας) για την ποσοτική και ποιοτική επίπτωση του προβλήματος.

        Και είναι θέμα «ποσοτικής» εκτίμησης, διότι για σκέψου: Εάν στην Ελλάδα είχαμε μόνο 50-60 χιλ Αλβανούς, 10-20χιλ Πακιστανούς και καμιά 50 χιλιάδες άλλους αλλοδαπούς, δεν θα αποδεχόμασταν ΟΛΟΙ μας με ενθουσιασμό και με «εθνική υπερηφάνεια» ακριβώς τον ίδιο νόμο,
        διατυμπανίζοντας ότι: λαοί από όλο τον κόσμο έρχονται για να μετέχουν της ελληνικής παιδείας, δέχονται την πατροπαράδοτη ελληνική φιλοξενία, μαθαίνουν να μιλούν την ελληνική γλώσσα και, γεννώντας εδώ τα παιδιά τους τους δίνουν -με καμάρι- την ελληνική ιθαγένεια ?

        Όμως, πράγματι, υπό τις παρούσες (ποσοτικές) συνθήκες και προοπτικές είναι τουλάχιστον αφελές να παρέχεις σε τόσο πολύ κόσμο την ιθαγένειά σου με κίνδυνο να εκφυλιστείς ως οντότητα.

        Σ’ αυτό, αλλά μόνο σ’ αυτό (ήτοι στην παροχή «ελληνικής ιθαγένειας» υπό τόσο χαλαρούς όρους, με τόσους πολλούς λαθρομετανάστες), ΝΑΙ, ο Τσίπρας έχει σφάλλει και πρέπει να το παραδεχτεί!
        Στα υπόλοιπα όμως που λέει στο βίντεο που έβαλες, με βρίσκει σύμφωνο.

        Ο Μπ@ρμπας

      • Ω Μπ@ρμπα,
        όταν η ημετέρα παιδεία γίνει Ελληνική τότε το συζητάμε. Σήμερα είναι γραικική.
        Η Ελληνική ιθαγένεια δεν αποδίδεται. Άλλο ιθαγένεια και άλλο πολιτογράφηση. Εδώ ούτε καν εγώ δεν είμαι ιθαγενής, είμαι πόντιος ή ποντικός. Πέρασαν 3 γενιές και ακόμη η πατρίδα μου είναι ο Πόντος, είμαι Έλλην εξ επαγωγής, αφού ο Πόντος είναι Ελληνικός. Θα γίνει ο Πακιστανός ιθαγενής με μία γραφειοκρατική διαδικασία; Ούτε σε τρεις γενεές δεν θα γίνει Έλλην, το μόνον που μπορεί να γίνει είναι Έλλην πολίτης.

      • Ω Μπ@ρμπα, συνεχίζω…
        όπως μόνος σου είπες, ο Τσίπρας βασίζει τις θέσεις του σε μια προσπάθεια να μην ενισχυθεί ο εθνικισμός των χρυσαυγητών.
        Δες όμως τι γίνεται. Αναλύω παρακάτω το πως μπορεί να σκέφτηκε ο Καρατζαφέρης για να μην ενισχυθεί το ΚΚΕ.
        Ο ένας κάνει το α λάθος για να μην ενισχυθεί το χ κόμμα, ο άλλος το β λάθος για να μην ενισχυθεί το ψ κόμμα κοκ. Δηλαδή είμαστε όμηροι ιδεοληψιών.
        Ο Ελληνικός λαός έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και δεν έχει ανάγκη να τον χωρίζουν για να μην ενισχύεται η χ ή η ψ γραμμή. Εμείς δηλαδή τι να κάνουμε; Να καταστραφούμε επειδή ο Τσίπρας φοβάται τους ΧΑτες, το ΛΑΟΣ το ΚΚΕ, το ΠΑΣΟΚ την ΝΔ κοκ;

        Η απάντηση λοιπόν στον φαύλο κύκλο είναι μία. Όπου υπάρχει προδοσία, υπάρχει και κόκκινη κάρτα χωρίς δικαιολογίες. Κόκκινη κάρτα εξασφάλισαν όλα τα κόμματα, το καθένα για τον λόγο του, που στην τελική δεν μας ενδιαφέρει. Και ο Εφιάλτης είχε έναν λόγο στο μυαλό του.

    • ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε

      ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ 100% ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΡΝΟΥΣΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ Η ΘΕΣΗ ΜΑΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ,ΜΕ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΧΡΕΟΣ ΣΑΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΜΑΣ…..

      ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΙΑ,ΕΧΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ…….

      1…..ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΕΤΡΕΧΕ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΕΓΑΜΕ ΤΟΤΕ???….

      ΕΚΑΝΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΙ’ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ,ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕ,ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΟΜΩΣ,ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΛΕΦΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ.ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΕ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ??

      2….ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΕΚΕΙΝΗΣ ΟΤΙ Ο ΓΑΠ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΤΗΝ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΑ CDS ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΚΑΝΑΝ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ…..

      Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΝΑ ΠΤΩΧΕΥΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΨΗΦΙΣΕΙ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ….ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ ΦΩΝΑΖΕ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗ ΨΗΦΙΣΗ,ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΑΥΤΟ….

      ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ….
      ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΝΤΟΡΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΗ ΜΕΙΩΘΗΚΑΝ ΕΙΔΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΨΗΦΙΣΑΝ ΕΚΤΟΣ ΜΕΡΙΚΩΝ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ…..

      Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΝΩ ΕΤΡΕΧΕ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΕΛΙΚΑ ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΨΗΦΙΖΕΙ……ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΨΗΦΙΣΕ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΣΕ..
      ΕΔΩ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΛΟΓΙΚΗ…Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ….
      ΟΛΟ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟ ΠΗΡΕ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ,ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΟΥΡΛΙΑΖΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΕΣ ΤΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΜΕ ΣΤΗ ΦΤΩΧΕΥΣΗ???

      ΠΕΡΑΝ ΑΥΤΟΥ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΕΝ ΤΗΡΗΘΗΚΕ…ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΝ ΕΙΧΕ ΤΗΡΗΘΕΙ…..
      ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΣΠΑΝΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΕΥΘΗΝΕΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ ΕΔΩ ΕΝΩ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΤΖΕΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ….ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ,ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ,ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ!!!!

      ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ…..ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ.

      • φωτεινη είπε

        μπραβο γιωργο π,
        αμα εκανες και τον κοπο να μας γραψεις και την αποψη σου επι του πρακτεου,
        καλα θα ηταν.
        του ΠΡΑΚΤΕΟΥ ,ξερεις εσυ..

      • Το ζήτημα του μνημονίου είναι τεράστιο. Τεραστιότερο όμως είναι αυτό της δανειακής συμβάσεως για το οποίο κανένας δεν ομιλεί.

        Εάν δεν δεχθούμε (υποθετικώς πάντα) ότι ο Καρατζαφέρης είχε κάποιο οικονομικό όφελος ή άλλου είδους συναλλαγής (λ.χ. να πούλησε την ψήφο του για να έχει μεγαλύτερο μερίδιο προβολής στα καθεστωτικά κανάλια), εάν λέγω θεωρήσουμε ότι η ψήφος του Καρατζαφέρη ήταν ειλικρινής, τότε θέτω την εξής πιθανότητα.

        Ο Καρατζαφέρης και οι συν αυτώ είναι σφόδρα αντικομμουνιστές. Είναι γνωστό τοις πάσι ότι το ΚΚΕ πανηγυρίζει όταν υπάρχει κρίσι στο σύστημα. Είναι η καλύτερη του για προπαγάνδα και προβοκάτσιες. Το ΚΚΕ ζει μέσα από τις κρίσεις, τις οποίες ενίοτε και καλλιεργεί.
        Ψηφίζει επομένως ο Καρ. το μνημόνιο για να απομακρύνει την πιθανότητα να μετατρέψει την Ελλάδα το ΚΚΕ σε χάος. Το χάος είναι εργαλείο του κομμουνισμού, είναι μέθοδος.
        Πάντα λοιπόν στην σφαίρα της υποθέσεως, ίσως ο Καρ. να πιστεύει ότι έσωσε την χώρα, όχι από την χρεωκοπία, η χρεωκοπία απόντος του ΚΚΕ θα ήταν ιάσιμος, αλλά έσωσε την χώρα από το χάος της Παπαρήγα. Εάν αποσίαζε πάντως το ΚΚΕ από την πολιτική σκηνή, τότε η στάσις πληρωμών θα ήταν η πραγματική λύσις του προβλήματος μας. Το ΚΚΕ είναι αυτό που φοβίζει, γιατί είναι μια οργανωμένη μειοψηφία που στόχο έχει να πάρει την εξουσία με την βία. Και ποῦ θα βρει καλύτερες συνθήκες; Τώρα είναι η ευκαιρία του. Γιαυτό και όλο αυτό το αντάρτικο και οι κατηγορίες προς όλους τους άλλους. Όπως κατηγορούσε τους πάντες για δωσιλογισμό επί κατοχής, έτσι και σήμερα κάνει το ίδιο.
        Από μία λοιπόν άποψη, είχε δίκιο ο Καρατζ. που ψήφισε το μνημόνιο αλλά που να ήξερε ότι το ΠΑΣΟΚ θα αρνούνταν να σκοτώσει το ΠΑΣΟΚ. Σήμερα έναν χρόνο μνημονίου χωρίς ουσιαστικά να έχει αλλάξει το παραμικρό στην κρατική μηχανή. ΠΑΣΟΚ μας διοικούσε από το 1981, ΠΑΣΟΚ μας διοικεί και σήμερα.

        Το θέμα πάντως είναι ζήτημα τακτικής. Εάν ισχύει η παραπάνω υπόθεσις τότε ο Καρατζ. επέλεξε να γίνει δωσίλογος για να μην αφήσει χώρο στο ΚΚΕ να γίνει δωσίλογος. Έγινε προδότης για να μην αφήσει το ΚΚΕ να μας προδώσει.
        Ό,τι νάναι δηλαδή, ο προδότης του προδότου. Μας έχουν περικυκλώσει προδότες και δεν ξέρουμε από που να ξεφύγουμε.

      • ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε

        ΦΩΤΕΙΝΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΣΤΑ ΒΑΘΙΑ ΝΕΡΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΩ….
        ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΑ,ΕΧΩ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΩ ΠΟΤΕ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ….
        ΚΑΘΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΓΝΩΜΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΙΠΤΩ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΠΕΡΝΩ ΑΠΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΩΣ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ…..

      • ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε

        @ΣΤΡΑΒΩΝ

        ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ ΜΙΛΑΜΕ…..

        ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΕΙΧΕ ΚΑΡΦΩΣΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ,ΑΚΟΥΓΕ ΚΑΙ ΜΕΡΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΟΒΗΘΗΚΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ….
        ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΟΡΘΙΑ Η ΧΩΡΑ ΗΘΕΛΕ….ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΚΟΤΟΠΙΕΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ…..
        ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΦΩΝΑΖΕ ΓΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΧΕ ΑΥΤΟΣ ΚΑΜΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ….ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΓΑΠ ΗΘΕΛΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ Η ΜΗΧΑΝΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ……
        ΤΙΠΟΤΑ ΟΜΩΣ!!!!
        ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΑ ΝΟΥ…..
        Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΑΖΙ ΓΩΝΙΑ,ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΣ ΤΟΠΟΣ ΒΓΑΖΕΙ ΧΡΗΜΑ, ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ,ΕΝΑ ΗΓΕΤΗ ΘΕΛΕΙ ΜΟΝΟ…..

      • φωτεινη είπε

        μηπως το γιωργος π σημαινει
        γιωργος π.ροεδρΑς;
        λεω,γιατι…

      • ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε

        ΑΧ ΒΡΕ ΦΩΤΕΙΝΗ,ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ!!!

        ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΟΤΕ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ….

        ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΡΩΤΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΚΑΤΩ…….

        ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΝΑ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΜΟΥ,ΘΑ ΣΚΑΣΩ ΑΜΑ ΔΕΝ ΒΓΑΛΩ ΑΚΡΗ…..

      • φωτεινη είπε

        xaxaxa,εγω δεν ειπα οτι εχεις σχεση ,ειπα οτι εισαι ο …γιωργος ο π.ροεδρΑς… :lol:

      • Ο Μπ@ρμπας είπε

        Γιώργο, εδώ είναι η απάντησή σου για τον Καρατζαφύρερ:
        http://www.eglimatikotita.gr/2011/07/blog-post_9829.html

        Ενώ δηλαδή μας ρώταγε πριν το μνημόνιο “Πείτε μου ΕΝΑΝ τρόπο”, αυτός ήξερε (και συμμετείχε, όπως έλεγε ο ίδιος) ΔΥΟ εναλλακτικούς τρόπους!

      • ΣΤΡΑΒΩΝΑ εισαι ΑΡΡΩΣΤΟΣ αντι ΚΚΕ …και δεν μιλαμε για απλο ΣΤΡΑΒΙΣΜΟ ……μιλαμε για τυφλωση!!!!!
        την παγκοσμια κριση (που ΑΚΟΜΑ δεν εχεις δει ΤΙΠΟΤΑ ) οι κομμουνιστες την προκαλεσαν;;;;; την Ελληνικη μηπως ;;;;;

        ΓΙΩΡΓΟ Π.
        ασε τα σαπια
        το γελιο υποκειμενο που εχεις για αρχηγο επεξε τον ρολο που τους μοιρασε το ΔΝΤ και στην ψηφιση του μνημονιου …αλλα περισσοτερο στην ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ στον λαο επι 2 χρονια !!!!!!
        οπου εραβε το ΠΑΣΟΚ ,μπαλωνε το ΛάΟΣ
        ΟΥΤΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙΤΕ

      • Λεονίντ,
        την κρίση δεν την προκάλεσε το ΚΚΕ αλλά και δεν λυπήθηκε καθόλου γι’αυτήν. Όλα αυτά τα λόγια της Παπαρήγα είναι απλώς κροκοδείλια δάκρυα. Γουστάρει απίστευτα κρίσεις για να το παίζει ηγέτιδα των εργατών και των πτωχών.
        Δεν υπάρχει πιο υποκριτικό κόμμα από το ΚΚΕ.
        Πρέπει να απαγορευτεί στην Ελλάδα το σφυροδρέπανο όπως απαγορεύεται σε κάθε κράτος που σέβεται τον εαυτό του. Δεν νοείται στην Ελλάδα κόμμα το οποίο διαθέτει εσωτερικό στρατό.
        Όσο για την Ελληνική κρίση, σου υπενθυμίζω απλώς ότι το ΠΑΣΟΚ είναι το κόμμα που στηρίχτηκε σε κομμουνιστικές ψήφους για 40 χρόνια. Ότι το ΚΚΕ έκανε τα πάντα για να κλείσουν όλες οι παραγωγικές μονάδες στην Ελλάδα.
        Κατάλαβε το επιτέλους. Οι Έλληνες έχουν αλλεργία στον κομμουνισμό και δεν θα επικρατήσετε ΠΟΤΕ. Όσο πιο γρήγορα διαλυθεί αυτό το σίχαμα του Περισσού τόσο πιο γρήγορα θα βρούμε τον δρόμο μας.

      • ακομα κι ενας καλος γιατρος ΔΕΝ σε σωνει
        ουτε εσενα ,ουτε τον…… Παγκαλο …..
        πρεπει να εισαι η πιο ανιατη περιπτωση …

      • Μα δεν χρειάζομαι σώσιμο. Ούτε από γιατρούς ούτε από νταβατζήδες της εργατικής τάξεως. Σώσιμο χρειάζονται μόνον εκείνοι που ψάχνουν σωτήρα.
        Τον Πάγκαλο τι τον βάζεις στο στόμα σου; Μαζί τα έφαγε αυτός με τα πρώην συντρόφια σου που ασπάστηκαν τον καλοπληρωμένο δημοσιοϋπαλληλισμό, κατά την διάρκεια των πρασίνων κλαδικών και των ρουσφετιών. Δικά σου συντρόφια στήριξαν τον Πάγκαλο. Γιατί αυτή είναι η αλήθεια. Μαζί τα φάγατε, και ας τον κράζετε τώρα πρίμο σεκόντο.
        Η μήπως ξεχνάς τον Γιαννόπουλο και τα άλλα παιδία;

        ΠΑΣΟΚ και ΚΚΕ αλληλοϋποστηρίχθηκαν προκειμένου η Ελλάδα να καταντήσει ψωροκώσταινα. Η ετυμηγορία λέει:ένοχοι και οι δύο. Τουμπεκί λοιπόν, αφήστε μας ησύχους και διαλυθείτε αθόρυβα και με τρόπο γιατί αρκετά σας ανεχθήκαμε. Μας ρουφήξατε την ζωή από την μικρασιατική καταστροφή μέχρι και σήμερα. Στα τσακίδια.
        Και όπως λέει το νέο σύνθημα, ΚΚΕ το κόμμα σου χαφιέ.

      • ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε

        @ΜΠΑΡΜΠΑ…

        ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ,ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΑΠΟ ΝΩΡΙΣ ΚΑΙ Ο ΓΑΠ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΤΑΞΙΔΑΚΙ ΤΟΥ ΣΤΗ ΜΟΣΧΑ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΕ ΧΩΡΙΣ ΤΙΠΟΤΑ….ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΠΩΣ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΕΔΙΝΑΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ Ο ΓΑΠ ΑΔΙΑΦΟΡΗΣΕ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΞΕΡΕΙ(ΚΑΙ Η ΜΙΣΗ ΕΛΛΑΔΑ)…..

        @ΛΕΩΝΙΔΑ…

        ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΠΙΣΤΑ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΟΥ…ΥΒΡΕΙΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΟΛΛΗΣΕΙ,ΕΚΤΟΣ ΤΑ ΦΟΒΕΡΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΡΟΧΘΕΣ,ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΧΛΕΥΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ.ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΓΙ’ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΒΡΕ ΑΔΕΡΦΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΕΓΩ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ 1.2,3 ΠΛΕΥΡΕΣ,ΜΟΝΟ ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ ΚΑΚΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ…..

        ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΤΟ ΚΚΕ ΕΦΤΑΙΞΕ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ Ο ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΞΟΔΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΥΘΗΝΗ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΚΕ…..
        ΚΑΘΕ ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΟΒΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΥΘΗΝΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΗΣΥΧΟ ΤΟ ΘΡΟΝΟ ΤΟΥΣ ΣΚΟΡΠΟΥΣΑΝ ΧΩΡΙΣ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙ ΓΕΛΟΙΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΤΙΣ ΕΔΙΝΑΝ…..

        ΔΙΕΛΥΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΦΟΥ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΧΕ ΕΡΘΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ 80 ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΕ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ,
        ΑΥΤΟ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ,ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΟΥΝ ΟΜΩΣ….

        ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΠΟΥ ΛΕΣ,ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΧΕΙ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΞΑΝΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ,ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΑΥΤΟ……..

      • συμπερασμα :
        το ΚΚΕ κυβερνησε απο την μικρασιατικη καταστροφη ως τωρα !!!!!
        συνεχιστε να διαβαζετε ιστορια με βαση την ……αρρωστημενη ,εκπαιδευμενη ,αντικομμουνιστικη φαντασια σας …
        κι οταν σας φτασουν κι εσας οι “Σωτηρες” στον πατο (γιατι μαλλον ως τωρα χορτατοι ειστε),θυμηθειτε να διαβασετε κι αυτο….

        “ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ …..ΗΛΙΘΙΕ”

      • Και μόνον αυτό φτάνει για να αποδείξει το φασιστικό πρόσωπο του ΚΚΕ. Άκου εκεί «ηλίθιε». Περιμένουμε από το ΚΚΕ να μας πει την έξυπνη λύση εμάς τους ηλιθίους.
        Όσο για το εάν κυβέρνησε το ΚΚΕ θα σου απαντήσω μονολεκτικώς. Κυβέρνησε.
        Όταν «περιφρουρώντας» τις απεργίες, απαγορεύει σε κάποιον να κάνει την δουλειά του, τότε κυβερνάει ο νόμος του ΚΚΕ.
        Όταν σαμποτάρει την εκστρατεία τότε κυβερνάει το ΚΚΕ.
        Όταν σαμποτάρει τον τουρισμό τότε κυβερνάει το ΚΚΕ.
        Είναι το ΚΚΕ ηλίθιε.

      • ε …εισαι και παντελως αμορφωτος !!!!!!

        ο τιτλος του βιβλιου ειναι παραφθορα του Μπογιοπουλου μιας φρασης του Κλιντον : “Ιt;s economy ….stupid”

        πραγματικος στραβος δηλαδη
        συνειδητα και με βουλα !!!

      • ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε

        @ΣΤΡΑΒΩΝ

        ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗ ΧΩΡΑ…

        ΒΑΖΟΥΝ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΡΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΟΥΝ ΣΩΤΗΡΕΣ……

        ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ “ΙΛΙΘΙΕ”,ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΝ ΤΟΥ ΚΚΕ…..

      • Γιώργο Π,
        ποίος σου είπε ότι δεν την έχουν στα χέρια τους την χώρα;
        Όχι μόνον έχουν στα χέρια τους την χώρα, έχουν στα χέρια τους και την ιστορία της χώρας.
        Άντε εσύ να τιμήσεις έναν ήρωα του Ελληνισμού. Θα σε ξεσκίσουν.
        Ούτε καν για Μ.Αλέξανδρο μπορείς να μιλήσεις, ούτε για Παλαιολόγο, ούτε καν για ΕΔΕΣ.
        Ενώ εάν μιλήσεις για το ΕΑΜ ε; Είσαι αντιστασιακός σύντροφος και αγωνιστής.
        Απαγορεύεται κάθε ανάμνηση της Βουλγαρικής κατοχής στην βόρειο Ελλάδα, δεν ήταν δωσιλογισμός η συνεργασία με τους Βουλγάρους και ένα κάρο ακόμη περιπτώσεων.
        Μόνον μία ερώτησι. Είδες εσύ να αντιδρά το ΚΚΕ για την εκδίκασιν της υποθέσεως του Διστόμου από το ΚΚΕ;
        Τους είδες να διαμαρτύρονται γιατί μια Ελληνική υπόθεσις εκδικάζεται από Ιταλικά δικαστήρια;
        Όχι.
        Ξέρεις γιατί; Γιατί κάποια πράγματα δεν πρέπει να ακουστούν σε Ελληνικά δικαστήρια. Σε όλους συνέφερε που έγινε η δίκη στην Ιταλία. Γιατί οτιδήποτε ακούγεται σε ένα δικαστήριο είναι τεκμήριο. Γιατί προφανώς δεν έσφαζαν μόνον οι Γερμανοί κατά τον Β’ΠΠ.

  17. Είναι πολύ σημαντικές οι δηλώσεις του αγαπητού Πάνου Καμμένου.
    Μπροστά στον κοινό εχθρό θα πρέπει να ενώσουμε τις δυνάμεις μας.
    Αυτό θα γίνει με την αμοιβαία αναγνώριση των Δημοκρατικών Αρχών (Ισηγορία, Ισονομία, Ισοκρατία). Κατόπιν θα λύσουμε τις μεταξύ μας διαφορές με δημοκρατικό τρόπο.
    Μή ξεχνάτε και το ιστορικό ανάλογο του 1940. Ο Νίκος Ζαχαριάδης, κρατούμενος του καθεστώτος Μεταξά με την κήρυξη του πολέμου έγραψε στις 2 Νοεμβρίου 1940:

    “Ο φασισμός του Μουσολίνι χτύπησε την Ελλάδα πισώπλατα, δολοφονικά και ξετσίπωτα με σκοπό να την υποδουλώσει και εξανδραποδίσει. Σήμερα όλοι οι Έλληνες παλεύουμε για τη λευτεριά, την τιμή, την εθνική μας ανεξαρτησία. Η πάλη θα είναι πολύ δύσκολη και πολύ σκληρή. Μα ένα έθνος, πού θέλει να ζήσει πρέπει να παλεύει αψηφώντας τους κινδύνους και τις θυσίες. Ο λαός τής Ελλάδας διεξάγει σήμερα έναν πόλεμο εθνικοαπελευθερωτικό, ε­νάντια στο φασισμό του Μουσσολίνι. Δίπλα στο κύριο μέτωπο και ο κάθε βράχος, η κάθε ρεματιά, το κάθε χωριό, καλύβα με καλύβα, η κάθε πόλη, σπίτι με σπίτι, πρέπει να γίνει φρούριο του εθικοαπελευθερωτικού αγώνα. Κάθε πράκτορας του φασισμού πρέπει να εξοντωθεί αλύπητα.. Στον πόλεμο αυτό, που τον διευθύνει η κυβέρνηση Μεταξά., όλοι μας πρέπει να δώσουμε όλες μας τις δυνάμεις, δίχως επιφύλαξη. Έπαθλο για τον εργαζόμενο λαό και επιστέγασμα για το σημερινό του αγώνα, πρέπει να είναι και θα είναι μια καινούργια Ελλάδα της δουλειάς, της λευτεριάς, λυτρωμένη από κάθε ξένη ιμπεριαλιστική εξάρτηση, μ’ ένα πραγματικά παλαϊκό πολιτισμό. Όλοι στον αγώνα, ο καθένας στη θέση του και η νίκη θάναι της Ελλάδας και του λαού της. Οι εργαζόμενοι όλου του κόσμου στέκουν στο πλευρό μας “.

    • Ο ίδιος Μεταξάς, εν μέσω του πολέμου ετοίμαζε την επόμενη μέρα… το ίδιο πρέπει να κάνουμε και εμείς σήμερα…

    • Λυκουσοπουλος είπε

      Λαθος κάνεις. Δεν ήταν ο Ζαχαριάδης που το έγραφε η ασφάλεια του Μανιαδάκη το έγραφε. Μέχρι της πολεμικής αντιπαράθεσης ΕΣΣΔ και Γερμανίας οι κομμουνιστές ήταν κατά του πολέμου εφ’όσον υπήρχε σύμφωνο φιλίας μεταξύ ΕΣΣΔ και Γερμανίας. Και όσοι θέλουν να κάνουν κοινό μέτωπο με τον Τσίπρα ας κάνουν. Να θυμούνται μόνο τα Δεκεμβριανά (και τα νεοδεκεμβριανά)

      • εσυ κανεις λαθος …ο Ζαχαριαδης ο ΙΔΙΟΣ το αναγνωρισε αργοτερα

      • Миша είπε

        Κάνεις λάθος.
        Υπήρχαν αγωνιστές της αριστεράς, φυλακισμένοι του Μανιαδακη, οι οποίοι την κοπάνησαν από τις φυλακες μολις εισεβαλαν οι ιταλοί κι ανέβηκαν στα βορειοηπειρωτικά βουνα με πλαστές ταυτοτητες για να πολεμήσουν.

        Το ΚΚΕ έχει πολλα στραβά αλλά μη λέμε ό,τι μας κατέβει….

        Κι αν θέλουμε να πουμε τα υπαρκτα στραβά του ΚΚΕ ας ανοιξουμε και τις βιβλιοθηκες με τα εγκληματα των δοσιλόγων της κεντροδεξιάς από τον γερο Παπατζή μέχρι τους «κομμουνιστοφάγους» απριλιανους οι οποίοι, πιστοί στις εντολές των πατρονων τους πουλησαν την Κύπρο στους Τουρκους.

      • Λυκουσοπουλος είπε

        @Λεονιντ
        Πότε ρε μεγαλε την αναγνώρισε; Πριν η μετά τα δεκεμβριανά; Έκανε την αυτοκριτική του δηλ;
        Και γιατί περνάς ντούκου το γεγονός ότι όσο οι Σοβιτικοί ήταν σύμμαχοι με τους χιτλερικούς το ΚΚΕ ήταν σταθερά κατά του πολέμου; Επειδή έτσι βόλευε την πατρίδα σας την Σοβιετία;
        Α και κατι άλλο εσύ που τα ξερεις καλά. Υπήρξε συμφωνία της Γιάλτας;

  18. Πανε καμμενε,τρέλανε μας αλλα πες και του Σαμαρα,να δώσει λιγο ένταση…

    συνασπισμός Νδ-Συριζα-ΕΠΑΜ-ΠΑΜΕΤ,αναρωτιέμαι,ειναι δυνατός;

  19. perseasellanios είπε

    Μεγάλες αλήθειες από τον καθηγητή ευρωπαϊκών θεσμών. Ακούστε την συνένετευξη του μέχρι το τέλος. Όλα στοιχειοθετημένα και δημοσιευμένα
    ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΡΕΟΣ: ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΚ

    http://diktyoellinwn.wordpress.com/2011/10/23/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF-%CF%87%CF%81%CE%B5%CE%BF%CF%83-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CF%85%CF%80%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%B9%CF%87%CE%B5%CE%B9/

  20. Γιώργος non J-ΓΑΠ είπε

    την προηγούμενη εβδομάδα όταν έγραψα όσα λέει ο Πάνος, οι περισσότεροι με χώσατε και κάποιοι μου έγραφαν ότι “από τέτοιους δεξιούς (σαν εμένα) έχουμε ….”
    Την ώρα που είπα και ξαναλέω ότι η συγκέντρωση δυνάμεων απέναντι στους αλήτες είναι επιβεβλημένη.

  21. toutsi είπε

    ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΩ Ο ΠΑΜΠΛΟΥΤΟΣ ΑΛΑΒΑΝΟΣ ΤΡΒΗΞΕ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΤΟ ΜΑΘΗΤΟΥΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΒΑΛΕ ΣΤΟ ΘΡΟΝΟ ΤΟΥ;
    ΤΑ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΛΑ ΤΑ ΑΜΕΡΗΚΑΝΙΚΑ;
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΤΣΙΜΠΑΤΕ

  22. Lampros είπε

    Πάνο Καμμένο ,δεν ανήκουμε στον ίδιο χώρο και αλλά δεν έχει σημασία. Έχω πει διάφορα για σένα στο παρελθόν σε γνωστούς και φίλους με αρνητικά κατα βάση .Η σημερινή σου στάση απέναντι στα τεκταινόμενα με δε μου αφήνει άλλο περιθώριο παρα να σου ζητήσω ΣΥΓΓΝΩΜΗ . Και θα χαρω πολυ να την κάνεις δεκτή .

  23. πυράνχα είπε

    Αν δε το χετε πάρει χαμάρι, η Ολυμπιάς κάνει τον ίδιο προξενήτικο ρόλο, εκ μέρους του Χρύσανθου, για λογαρισμό της ΝΔ, που έκανε τέλη δεκαετίας του ’80 ο Παύλος Μπακογιάννης, για λογαραιασμό του Μητσοτάκη…Μόνο που η ιστορία μόνο ως φάρσα μπορεί να επανληφθεί.

  24. Αισιοδοξείτε (: η κατάθλιψη δεν φορολογήθηκε ακόμη...). είπε

    ΣΥΡΙΖΑ (προς στιγμή δεν αναφέρομαι στον Τσίπρα):
    1) πρωτοστάτησαν στην καταστροφή Αθήνας και πολλών ελληνικών πόλεων το Δεκεμβρη 2008 και σε πολλές συγκεντρώσεις ήταν μέλη του ΜΕΣΑ στο μπλοκ τους, εξαιρέσει των δυο-τριών τελευταίων διαμαρτυριών (όταν κατάλαβαν ότι έχει μεγάλωσει η οργή του κόσμου κατά του ρόλου των συντρόφων τους-”μαύρων” μπαχαλάκηδων). Δεν φαντάζομαι πχ αυτοί που κατέστρεφαν την πόλη π.χ. της Χίου το Γενάρη 2009 να ήταν … αναρχικοί!
    2) είναι “συγκοινωνούντα δοχεία”-δεξαμενές άντλησης στα ίδια ιδεολογικά “εργαστήρια” με τις ένοπλες τρομοκρατικές οργανώσεις της εξωκοινοβουλευτικής ακροαριστερής βίας, ενώ αποδείχτηκαν σχέση μελών τους με ποινικούς κρατούμενους αλλά και με ληστείες τραπεζών (παιδιά κάποιων έχουν ήδη συλληφθεί και δικαστεί…)
    3) μπαχαλοποίησαν τα ελληνικά σχολειά και τα δημόσια πανεπιστήμια, με καταλήψεις και καταστροφές δημόσιας περιουσίας, όπου παραδοσιακά πρωτοστατούν.
    4) καταλαμβάνουν μαζί με λαθρομετανάστες υπατίες, παλιά αρχοντικά και εγκαταλελειμμένα κτίρια και ΥΠΟΚΙΝΟΥΝ συνεχώς λαθρομετανάστες για τέτοιες πράξεις, στις οποίες συμμετέχουν ως ηθικοί αυτουργοί!
    5) επιτίθενται μαζί με λαθρομετανάστες κατά Χ.Α., Στόχου, πατριωτικών bloggs, εναντίον Μητροπολιτών αλλά και κατά κάθε ελληνόφρονος Ελληνα που ήθελε τολμήσει να αντιδράσει ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, κατά της ανυππόφορης βίας των εγκληματικών ορδών των λαθρομεταναστών στον τόπο μας. Σπιλώνουν ακόμη και υπολήψεις τιμίων ελλήνων δικαστών για τις μη αρεστές σε αυτούς αποφάσεις!
    6) κατεβάζουν και καίνε, μαζί με ακροαριστερούς και αναρχικούς, χωρίς συνειδησιακό πρόβλημα, ελληνικές σημαίες με τον ιερό σταυρό επάνω.
    7) τάσσονται αναφανδόν υπέρ της νομιμοποίησης ΟΛΩΝ (!)) των λαθρομεταναστών, υπέρ προσευχών φανατικών μουτζαχεντίν στις πλατείες, κατά κάθε αστυνομικής επιχείρησης εναντίον τους, υπέρ της παροχής ασύλου σε κάθε καρυδιάς καρύδι ή… πράκτορα που διαβαίνει τα σύνορά μας..
    8) μηνύουν, είναι μάρτυρες κατηγορίας και τρέχουν στα δικαστήρια κάθε ελληνόψυχο που αντιδρά ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ και ΜΕ ΕΡΓΟ. Ζητάνε ακόμη και καταδίκες και απαγορεύσεις κυκλοφορίας βιβλίων και εντύπων (!), δηλαδή είναι υπέρ της φίμωσης του ελεύθερου λόγου!
    9) ακούνε τις λέξεις “ελληνική εκκλησία”, “ορθοδοξία”, “Χριστόδουλος” , “Καντιώτης”, “Σεβαστιανός” κ.ά και έβγαζαν ή βγάζουν ακόμη σπυράκια μίσους και εκτόξευσης λάσπης…
    10) ακούνε τη λέξη “Στρατός”, “Ελληνας αξιωματικός”, “ελληνική πολεμική ιστορία”, “εθνική παρέλαση”, “τιμή – δόξα των ελληνικών όπλων” κλπ και προδιατίθενται αρνητικά εξυπαρχής εναντίον όλων (εν έτει 2011, 40 χρόνια μετά την πτώση της χούντας και ενώ είναι ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΑΝΘΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΗ η τουρκική απειλή και επιθετικότητα)
    11) βεβηλώνουν με βρωμερά και χυδαία συνθήματα προτομές ηρώων, ιστορικά αγάλματα και…. πλάκες νεκροταφείων ακόμη (!), πολιτικών και εκκλησιαστικών τεθνεώτων προσωπικοτήτων επειδή δεν συμφωνούν με το εθνικό ή εκκλησιαστικό έργο τους
    12) πρωτοστάτησαν σε ένα ανεύθυνο και λαϊκίζοντα παρασιτικό Συνδικαλισμό, με κρατικοδίαιτους Συνεταιρισμούς, με δημιουργία αφθονων κρατικά επιχορηγούμενων “πολιτιστικών” ΜΚΟ του κώ@#$ου, που εξέθρεψαν τη… “λογική”της ήσσονος προσπάθειας, της τεμπελιάς, της ατιμωρησίας και της αργομισθίας, στη Χώρα μας
    13) τάσσονται κατά του Εθνικισμού και υπέρ παγκοσμιοποιημένων διεθνιστικών κινημάτων (νεοταξίτικων δηλαδή), με αμφίβολους σκοπούς και κυρίως έχοντα ως ιδρυτές άτομα φυλετικώς…. υπόπτου προελεύσεως (καταλαβαίνετε ποιους εννοώ), με όπισθεν κρυπτόμενους μεγαλοτραπεζιτικούς χορηγούς και με πάτρωνες ανθρώπους διαχρονικώς εντεταγμένους στην εξυπηρέτηση των αρχών και της ιδεολογίας της ίδιας… Νέας Τάξης (την οποίαν…. “υποτίθεται” ότι οι “Συνασπισμένοι” πολεμούν μέσα στη χώρα μας!).
    14) είναι υπέρ της ελεύθερης δράσης κάθε μυστικής σέκτας, των μασονικών στοών, συναγωγών, υπέρ ανθελλήνων ιεχωβάδων. Συμπαρίστανται στην ελεύθερη δράση αιρετικών, σαηεντολόγων, μορμόνων, προτεσταντικών παραφυάδων κάθε λογής. Είναι ακόμη και υπέρ των αυτοπροσδιοριζομένων Τούρκων της Δυτικής Θράκης και κατά της ελληνοποίησης των Πομάκων, συμφωνώντας πάντα με τη γραμμή των εκαστοτε.. δραγώνων, λιάκων, φραγκουδάκηδων, δημητράδων, βαλλιανάτων, ρεπούσων κλπ
    15) ενεργά πρωτοστατούν υπέρ της πανελεύθερης δημόσιας εκδήλωσης κάθε ανώμαλου, τρανσέξουαλ και γενετησιακά διεστραμμένου, τους οποίους και προβάλλουν στη σπουδάζουσα νεολαία και στα σχετικά φεστιβάλ τους ως “πρότυπα” για μια… “ανοιχτή και ελεύθερη κοινωνία”, όπως την ονειρεύονται οι ίδιοι, ενώ ζητούν την κατάργηση κάθε … “αναχρονιστικής” θρησκευτικής απαγόρευσης και αποκαλούν τους υγιώς αντιδρώντες με ρατσιστικούς χαρακτηρισμούς (ομοφοβικούς, κομπλεξικούς κλπ)!
    16) στη νεολαία τους και στα κομματικά έντυπά τους ζητούν την κατάργηση του Στρατού(!), την αλλαγή του Συντάγματος στο θέμα της πλήρους απορθοδοξοποίησης, το διαχωρισμό κράτους-εκκλησίας, τη δήμευση όλης της εκκλησιαστικής και μοναστηριακής αγροτικής περιουσίας κλπ

    Kύριε Πάνο Καμμένο, με όλο το θαυμασμό που σου έχω και αφού σου πω ότι Σε σέβομαι ΠΟΛΥ, σε ΡΩΤΩ όμως:
    1) ΑΝ ισχύουν ΟΛΑ τα παραπάνω, σε τί, άραγε, μπορούν να…. συναντηθούν ο δρόμος ο Δικός Σου και οι δρόμοι αυτών… στη μεταπαπανδρεϊκή εποχή; Μίλησε ΚΑΘΑΡΑ, όχι αόριστα! Ο λαός απαιτεί πλέον ξεκάθαρες κουβέντες από τους νέους πολιτικούς της μετα-μεταπολίτευσης! Επιθυμώ Ο ΙΔΙΟΣ να μου απαντήσεις! Απάντηση δεν είναι “εχθρός είναι ο ΓΑΠ”… Θέλω απάντηση σε τί συναντιέται ο ΑΝΗΦΟΡΙΚΟΣ ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ ΔΡΟΜΟΣ με τον δικό τους….

    2) Ας πούμε ότι ψηφίζει ο… “δεξιός” τον Τσίπρα, προσωπικά, επειδή πιστεύει ότι σαν κόμμα συν-εξουσίας σε κάποια από αυτά θα βάλει λίγο νερό στο κρασί του, κατά τη μεταπαπανδρεϊκή εποχή, προκειμένου να συνεργαστεί με τη ΝΔ του Σαμαρά και αντιταχθούν από κοινού στους τροϊκανούς (υπόθεση κάνω, δεν το πιστεύω το τελευταίο – κυρίως για τον ΔΙΚΟ ΣΟΥ αρχηγό… )
    Ερωτώ: Πώς θα του φερθούν οι υπόλοιποι στο ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ, αν τολμήσει και έλθει πιο κοντά… στις εθνικές θέσεις (ως προς τα παραπάνω ζητήματα που ανέφερα); Δεν θα θα διασπαστούν από τον Τσίπρα; Δεν θα βρεθούν πρεσβείες και πρακτοράκια του … “ξένου παράγοντος” που υπόγεια θα μοιράσουν χοντρό… παραδάκι σε ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΡΟΘΥΜΟΥΣ ΕΘΕΛΟΔΟΥΛΟΥΣ του κόμματός του (ΣΥΡΙΖΑ), για να το διασπάσουν ΚΑΙ ΠΑΛΙ, όπως εύκολα το έκαναν και δημιούργησαν το από-κομμα του Κουβέλη στη σημερινή βουλή (και όπως έκαναν ΤΟ ΙΔΙΟ και με την ντορούλα στο δικό σου κόμμα);

    3) Ειδικά στο κόμμα αυτό (ΣΥΡΙΖΑ), η πρόσφατη ιστορία του, δεν έχει δείξει ότι είναι πολύ… εύκολο να διασπαστεί σε … “συνονθυλεύματα” και… σε “συνιστώσες”, που είναι ΑΔΥΝΑΤΟ ακόμη και το να… ΣΥΝΕΝΝΟΗΘΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ;
    Aρα, ποια η προποπτική να σεκοντάρετε, να αβαντάρετε με όσα λέτε σχετικά, ΕΣΥ ή ΑΛΛΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ, περί “συνεννόησης” με τέτοιο.. κόμμα, που αποδεδειγμένα ο ρόλος του υπήρξε θλιβερά σκοτεινός από εθνική άποψη, άκρως αντιχριστιανικός και ίσως ο πιο -πριμοδοτούμενα- βρώμικος υπέρ των επιταγών της Νέας Τάξης και των θελήσεων του ΞΕΝΟΥ ΠΑΡΑΓΟΝΤΟΣ, αλλά και (αρνητικά) καθοριστικός για ΟΛΑ τα μεταπολιτευτικά “κακώς κείμενα” του τόπου μας (λαθρομετανάστευση, πολυπολιτισμικότητες κλπ);
    Φυσικά δεν απαλλάσσω με αυτά τους ρόλους Αντρέα, Σημίτη, ΓΑΠ, Καρατζαφέρη και κάποιων του δικού σου κόμματος κλπ!

    Θα ξαναθυμίσω ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ -όσους αρθρογραφείτε υπέρ της λύσης Τσίπρα ή δηλώνετε γοητευμένοι από τη δυναμική αντιπολιτευτική του πρακτική-, την υπέροχη ρήση “λαός που δεν θυμάται την ιστορία του -και μάλιστα την πιο πρόσφατη, προσθέτω εγώ!- είναιι καταδικασμένος να την ξαναζήσει” !

    • ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε

      ΕΧΕΙ ΞΕΧΑΣΤΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΛΗΓΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ….
      ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΘΑ ΘΥΜΗΘΕΙ Ο ΑΠΛΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ ΓΙ’ΑΥΤΟΥΣ….
      Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ…..
      ΑΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΔΩΡΟ ΕΝΑ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ…..
      ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΑΖΟΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΞΕΧΝΑΕΙ ΟΜΩΣ ΕΥΚΟΛΑ,ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΤΟΥ ΘΥΜΙΣΟΥΝ ΠΟΛΛΑ…..

      • Миша είπε

        Eσεις που ολο μιλάτε για τους λαθρομετανάστες, εχει πάρει τίποτα τ αυτι σας για Μάαστριχτ, Δουβλινα και Λισσαβωνες;;;

        Λέω εγω τωρα αλλά η μνημη των ζητωπατριωτων ειναι σαν του χρυσόψαρου…

      • ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε

        ΝΑΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΕΣ ΑΥΤΕΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ….

        ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΟΧΥΡΩΝΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΗ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΔΙΑΜΟΝΗ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΙΜΗΣΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ.

      • Миша είπε

        Oι προδοτικές αυτές συμφωνίες έφεραν στην Ελλάδα τις στρατιες των λαθρομεταναστών.
        Ασε δε που και χωρίς τους λαθρομετανάστες , μεσω Μάαστριχτ και Λισσαβωνας μπορουν να έρθουν εδω ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ από τους έχοντες διαβατηριο της ΕΕ.

        Φαντάζεσαι τι μπορει να συμβει αν η Τουρκια δωσει σινιάλο στους τουρκους της Δ.Ευρωπης να κατέβουν επιδοτουμενοι και να καταλάβουν ειρηνικά ελληνικά νησιά και άλλες ακριτικές περιοχές;;;

        Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΧΕΙ ΩΣ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΕΥΡΩΣΥΝΘΗΚΕΣ.

        Συνεπως όταν θέλουμε να αντιμετωπισουμε τους κινδυνους του εποικισμού, καλό είναι να βλέπουμε προς όλες τι μπάντες και όχι μονο προς όποια πλευρα βολεύει τις ιδεολογικές μας ή αλλες αγκυλώσεις.

      • ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε

        ΜΙΣΑ ΕΓΩ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑ ΣΤΗΝ ΟΧΥΡΩΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΗΤΕΡΗ ΔΙΑΒΙΩΣΗ ΤΟΥΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΟΣ ΕΛΞΗΣ ΓΙΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ…

      • Μισα μην ασχολεισαι με ασπονδυλα ,που πας να βαλεις μυαλο;;;

        τις γνωριζανε λεει τις συνθηκες (ομολογια βλακειας ,προδοσιας και παραδοσης της χωρας δηλαδη απο τοτε!!!) …μια και ψηφιζανε τα κομματα που τις ΨΗΦΙΖΑΝ (εκχωροντας Εθνικη ανεξαρτησια) ….ΟΛΑ πλην ΚΚΕ !!!!!!!!

        τι να λεμε απο κει και μετα;;;;

        τους κραταμε μαντρωμενους τους μεταναστες εμεις εδω !!!!!…λεει
        που λεμε νομιμοποιηστε τους ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ (οπως και θελει το 90% απο αυτους ) και την ιδια στιγμη τα κομματα τους εχουν κανει τα δυτικα συνορα αστακο για να μην ΦΕΥΓΕΙ κανεις!!!!

        (και ΞΕΡΕΙ και τα Δουβλινα και την …Σεγκεν —-φαντασου να ΜΗΝ ηξερε δλδ)

        ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΚΟΥΒΑ – ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ κλπ ρε ΣΥΝΤΡΟΦΕ;;;
        ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΕΔΩ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ …μα με ΤΙΠΟΤΑ ομως

      • Миша είπε

        Λεωνίδα

        Νομίζεις πως δεν το έχω σκεφτει για Κουβα ειδικά , αλλά και για Μαριναλέδα;;;

        Είναι που εδω μυρίζει μελισσοκέρι και μύρο του καβαλάρη άγιου ανακατεμένο με τον ιδρωτα , τα δάκρυα και τα αίματα των σκοτωμένων μας….

        Γιωργο Π

        ΑΛΛΑ ΑΝΤ ΑΛΛΩΝ μετα συγχωρήσεως…
        Γιατι επιλέγεις να δεις μέσα απο στρεβλωτικά γυαλιά το ζήτημα;;
        ΑΝ ΚΑΤΕΒΟΥΝ ΤΩΡΑ 3 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΟΥΡΚΟΙ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΔΙΣΕΙΣ;;;
        Ξεκινα με αυτη την απάντηση και θα βρεις και την λύση για το εποικιστικο ζητημα συνολικά , εφοσον στο ενδιάμεσο θα έχεις αναγκαστεί να δεις πώς και με ποιους τροπους οι ευρωφασιστες μας έκαναν αποθήκη εξαθλιωμένων ανθρώπων προκειμένου να φυλάξουν ανέπαφα τα δικά τους βιλαέτια.

      • johndoctor είπε

        Τα ασπόνδυλα παιδιά ειναι με το ΠΑ.ΣΟΚ και την Τροίκα αυτοί οι υπερπατριώτες αυτά τα λαμόγια που ψήφισαν το μνημόνιο πετάνε ένα θέμα για τους λαθρομετανάστες για να κάνουν ντόρο…τα ίδια τα αφεντικά τους στηρίζουν τις δάνειες δυνάμεις….όπως λέει και ένα τραγούδι τον φασισμό ΤΣΑΚΙΣΕ τον για να τον καταλάβεις

  25. FM είπε

    Παιδιά ας μείνουμε λίγο παραπάνω στην ουσία.
    ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΟΝΟ…
    ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ
    ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΚΛΑΒΩΜΕΝΗ.

    Ελεύθερη πατρίδα σημαίνει Ελεύθερη και από Γερμανούς και Άγγλους και Γάλλους
    και Αφγανούς και Πακιστανούς και Αλβανούς και …”ελληναράδες”.

    Για να ασχημονούμε μόνοι μας πάνω στο Ελληνικό Τοπίο που κληρονομήσαμε;

    Πατριώτης είναι αυτός αυτός που αγαπάει την πατρίδα του και αγωνίζεται γι αυτήν.
    Πατριώτης είναι αυτός που τιμά και σέβεται, την ΙΣΤΟΡΙΑ, τις παραδόσεις, τη ΓΛΩΣΣΑ,
    τις ΑΞΙΕΣ του τόπου του.

    Βλέπετε πολλούς σήμερα να σέβονται :
    - την Ιστορία (πόσοι διαβάζουν-ξέρουν Ιστορία ;)
    - τις παραδόσεις των Ελλήνων, πολιτιστικές και θρησκευτικές, ήθη και έθιμα
    - την Ελληνική Γλώσσα (γραπτή και προφορική)
    - την Αρετή – την Λογική – την Ευγένεια – την Ποιότητα
    - τις Εληνικές Αξίες (Ελευθερία-Δικαιοσύνη-Αλήθεια)

    Μήπως φτάσαμε εδώ που φτάσαμε γιατί μας κτυπήσανε στα πιό ευαίσθητα
    σημεία μας και έχουμε χάσει την σύνδεσή μας με τον Ελληνικό τρόπο ζωής
    και σκέφτεσθαι;

    Η Αλοίωση της φυσιογνωμίας, το πως βλέπεις και αισθάνεσαι τα πράγματα.

    Στο τέλος δείχνει την Αθήνα.
    Είναι η Αθήνα Ελληνική Πόλις ; Έχει Έλληνες ΠΟΛΙΤΕΣ ;

  26. Venceremos είπε

    Τσιπρας,Καζακης,Μίκης,Καμμένος,Φαηλος Κρανιδιώτης και Δημαράς πρέπει να.δημιουργήσουν ένα ισχυρό αντιμνημονιακο.μέτωπο από.όλα τα.φασματα που θα.εκδιώξουν.το.ΔΝΤ και τους.γερμαναραδες σαν τον Ραιχενμπαχ

  27. Ο Παπους είπε

    Ωρε, Ελληνες,
    για μια ακομη φορα κοιταμε το δεντρο και χανουμε το δασος.
    Και σαν φυσικο επακολουθο πεφτουμε στις παγιδες
    που στηνει συνεχως το συστημα για να εχει παντοτε το πανω χερι
    και να μας οδηγει σαν προβατα στους δρομους
    που εχει επιλεξει προηγουμενως το ιδιο για μας,
    Πριν μερικες ημερες οι σαμαροφυλακες μας πάσαραν
    μεσα απο ιστολογιο που ελεγχουν απολυτως
    τον ιδεασμο μιας ενωμενης Αριστερας (ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ).
    Η οποια, προσεξτε ωρε Ελληνες, διεκδικωντας για πρωτη φορα
    την εξουσια θα μπορουσε να αντιπαραταχθει στη Δεξια
    ειτε υπο τον Σαμαρα, ειτε υπο τον Καραμανλη.
    που τον εβγαλαν παλι στο σεργιανι
    μετα τη διαπιστωση οτι ο διαδοχος του στην ηγεσια της Νεας
    Δημοκρατιας οχι μονον δεν μπορεσε να κανει
    την υπερβαση που απαιτουσαν οι δυσκολοι καιροι της εποχης μας
    αλλα ουσιαστικα υποβοηθησε την καταστρεπτικη
    για τη χωρα και τον λαο πολιτικη του Παπανδρεου
    επιψηφιζοντας τα νομοσχεδια που εφερνε σωρηδον
    στη Βουλη, σε εφαρμογη των ορων
    του Μνημονιου και του Εφαρμοστικου νομου.
    Μ’ ενα σμπαρο, δηλαδη, δυο τρυγονια
    και η πιττα ολοκληρη στα χερια του συστηματος
    για τη διαιωνιση της εξουσιας των δυο τριων
    γνωστων (μοναρχικων) οικογενειων.
    Ο κυριος Καμμενος κανει λαθος λεγοντας
    οτι τις διαφορες μας θα τις λυσουμε
    μεταξυ μας οταν διωξουμε την χολερα.
    Και να μας προκυψει, λεω εγω τωρα, ενας
    νεος Καραμανλης, που δεν θα εχει κουνησει
    το δακτυλακι του στον αγωνα και θα μας κατσικωθει
    για πολλα χρονια στην πλατη μας, βαζοντας
    και αυτος ακομη και τα δεντρα να ψηφιζουν
    για να μην χασει την πολυτιμη εξουσια.
    Υπενθυμιζω οτι οτι ενω εμεις πεινασαμε
    και ματωσαμε για να διωξουμε τους τρεις
    κατακτητες (Ιταλους, Γερμανους και Βουλγαρους)
    ο Κων Καραμανλης “εβγαλε” την Κατοχη
    στο καφενειο του Γαμβετα στην Πανεπιστημιου,
    κατω απο το Γενικο Λογιστηριο του Κρατους
    και “διεφυγε” στη Μεση Ανατολη τον Σεπτεμβριο
    του 1944. για να επανελθει “τροπαιουχος”
    τον επομενο ,μηνα μαζι με την κυβερνηση
    “εθνικης ενοτητας” του Γ. Παπανδρεου,
    του παπου,του σημερινου μοιραιου
    για τον τοπο και τους Ελληνες πρωθυπουργου.
    Εγω κυριε Καμμενε σας θελω στον κοινο
    αγωνα αλλα δεν θα σας ψηφισω στις εκλογες,
    οπως δεν θα ψηφισω κανεναν απο οσους διετελεσαν,
    απο τη μεταπολιτευση και μετα, βουλευτες, γενικοι
    (και ειδικοι) γραμματεις, υπερνομαρχες, νομαρχες,
    δημαρχοι, προεδροι και διευθυνοντες συμβουλοι
    ΔΕΚΟ και κρατικων οργανισμων, συνδικαλιστες,
    καθως και δημοσιογραφους με καθημερινη
    παρουσια στο “γυαλι” των νταβατζηδων.
    Και το ιδιο θα κανουν, σε διαβεβαιωνω κυριε Καμμενε,
    παρα πολλοι Ελληνες πολιτες.
    Ο Παπους

    .
    Τωρα μας βγηκε επιτακτικα στο προσκηνιο, παλι
    απο το διαδικτυο

  28. Ο Παπους είπε

    @Διορθωση
    Παρακαλω να μην ληφθουν υπ οψει οι δυο αραδες μετα την υπογραφη μου

  29. [...] Ο Αλέξης Τσίπρας γκρεμίζει τα στεγανά του συστήματος ε… [...]

  30. ΒΡΑΧΟΣ είπε

    Καλημέρες.
    Γιατί δεν περιμένουμε πρώτα τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις;
    Μην βιάζεστε.
    Αν κρίνω σωστά, μάλλον έχει διάθεση να πει τι πιστεύει ο ίδιος και όχι τα γκρουπούσκουλα που έχει γύρω-γύρω.
    Εξάλλου δεν ξέρουμε ακόμα, ούτε ποιος ρωτάει…

  31. [...] O κ. Παπανδρέου γίνεται το μοιραίο πρόσωπο για την χώραΟ Αλέξης Τσίπρας γκρεμίζει τα στεγανά του συστήματος ε…ΒΙΝΤΕΟ ΣΟΚ: Οι "μαχητές της ελευθερίας" σοδόμισαν με [...]

  32. Zanglos είπε

    Δεν έχω πρόβλημα να ακούσω από τον τσίπρα για την πολιτική μας κατάντια,
    ούτε από τον k. καρατζαφέρη για τα φλέγοντα Εθνικά μας προβλήματα!
    Ας προβληματισθούν κάτι τζάμπα δήθεν πατριώτες της δεξιάς
    και οι τυφλοποντικεϛ του πασοκ.

  33. ΤΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ :

    ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ….
    ΕΝΤΟΣ ΕΕ;;;;
    ΕΝΤΟΣ ΝΑΤΟ;;;
    ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ 200 ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΩΝ ΜΕΓΑΛΟΑΣΤΩΝ ΕΝ ΠΛΗΡΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ;;;;;

    ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΑΝΤΑ ΝΑΙ ….ΣΕ ΑΥΤΑ …ΕΙΝΑΙ ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΑΥΤΟΧΕΙΡΑΣ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ….ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΟΣ -ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ

  34. kiki 1 είπε

    Να πω ταπεινα την αποψη μου,
    αφου ολοκληρα κατεβατα γραφτηκαν,
    καλα θα μεινουμε με το ΠΑΣΟΚ,
    με τα μυαλα που σουρνουμε.
    Η συγκυβερνηση, ηταν καλη;
    τοτε η ΝΔ χρησιμοποιησαι την αριστερα για να διαλυσει το πασοκ, αλλο αν δεν τα καταφερε, τοτε ηταν καλη.
    χρησιμη,
    τωρα δεν ειναι.
    Ενα πολυ ωραιο κομματι του Σταθη, ηταν γιαυτο, πως το ΠΑΣΟΚ χρησιμοποιει τις ιδεολογικες διαφορες επιπλαστες τις περισοτερες φορες για να κυριαρχει, καλοπιανοντας και τους δεξιους και τους αριστερους, και να το ψηφιζουν.

    Δεν μας περναει απο το μυαλο οτι ανεβαινοντας η αριστερα κατρακυλαει το ΠΑΣΟΚ.Οχι.

    Δεν μας περναει απο το μυαλο, οτι οι δημοσκοπησεις ανεβαζουν και τα δυο κομματα της αριστερας στο 25% , και αν γινει και η συγκλιση με τους πασοκογενεις θα ειναι ψηλα;
    αρα πρεπει να ριξουμε διχαστικα διλημματα, στον κοσμο, την πηγαδα του Μελιγαλα, τον Κυρο και τον Αρταξερξη, μπραβο, ψαρακια.

    δευτερο κομμα θα ειναι, με ελαχιστη διαφορα απο το πρωτο,
    γιατι οσο και να πληκτρολογητε,
    ο κοσμος δεν παει να ψηφισει ΝΔ ουτε αλλο κομμα, αυτοι που φυγαν φυγαν απο το μαντρι και δεν πανε πουθενα, και ειναι ενα εκατομμυριο ψηφοφοροι.

    ευκολοτερα πειθονται αυτην την στιγμη, απο ανεξαρτητους που δεν εχουν ασκησει εξουσια, ποτε απο την γειτονια τους, απο το χωριο τους, παρα απο τις Ιδιες , πουλημενες φατσες που βλεπαμε επι 5,5 χρονια, και μια ζωη Πασοκ.
    διοτι τα λαθη πολλα, τα ψεμματα απειρα.

    για το μεταναστευτικο, εκτος απο το ανοιγμα των συνορων επι Σημιτη, διοτι επρεπε ναναι ελαστικα,
    και να το χωνεψουμε οτι θα ειμαστε πολυπολισμικοι, ετσι μας ειπε ο ταπας,
    σε δευτερη φαση ειχαμε και τον Παυλοπουλο, να μας αποτελειωσει.
    Τι νομιμοποιησεις, τι χαρτια, τι συλληψεις και μεταφορα αμεσως στην Αθηνα, και καμμια σκουπα που και που.
    Απο τοτε φωναζαν ολοι τι γινεται εεεεε και απαντησει απο τον επιστημονα καθηγητη καμμια.

    Εδω που φτασαμε , πια,
    αν δεν υπαρξει ενα κινημα ολων μαζι, ενατιον του Μνημονιου,
    εναντιον ολων των πουλημενων ηγεσιων,
    για μη αναγνωριση του Χρεους,
    για Ελεγχο του Χρεους,
    και για να παρουμε την πατριδα μας πισω,
    καμμια τυχη δεν θα εχουμε.

    μπορειτε να κρατησετε ολοι τις επιφυλαξεις σας , για ολους,
    το χερι σας στην φωτια για κανεναν,
    αλλα προεχει η χωρα,

    Διοτι Φωτεινη μου,
    και Νανσυ,
    Το αρχειο δεν εχει τελειωσει ακομα,
    εχει ακομα πολλους αραχνιασμενους φακελλους,
    και ελαχιστοι δεν αναφερονται εκει μεσα.

    • kiki 1 είπε

      Και μην ξεχναμε παντα,

      να το εχετε καλα μεσα στο μυαλο σας,

      το τελευταιο καταφυγιο των απατεωνων
      ειναι ο πατριωτισμος.

      • Ποιος πατριωτισμός;
        Δεν έχουν πατρίδες τα κόμματα. Τα κόμματα είναι πατρίδες για τους πολίτες των.
        Ζούμε στην εποχή του κόμματος-κράτους, κατ’αντιστοιχίαν με τις αρχαίες πόλεις-κράτη.
        Κάθε νέο κόμμα στην ουσία δεν είναι νέο κόμμα, είναι ένα κόμμα αποικία.

        Χρειαζόμαστε έναν Φίλιππο, διαφορετικά θα φαγωθούμε μεταξύ μας. Θα μας εξοντώσει ο χρυσός των Περσών.

      • φωτεινη είπε

        κικι,καλησπερα.
        συμφωνω απολυτως.
        το τελευταιο καταφυγιο των απατεωνων ειναι ο πατριωτισμος.
        γι αυτο προσοχη μεγαλη.
        κικι,και μακαρι να ανοιξει το αρχειο.
        εγω το θελω ΟΡΘΑΝΟΙΚΤΟ.

  35. Aλίκη είπε

    Ο ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ” ΤΟΥ ΣΥΣΤΉΜΑΤΟΣ ΚΑΛΆ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ…
    ΑΚΟΥ ΝΕΑ ΔΗΛΩΣΗ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ…
    αΪ ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΑΠΑΤΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΚΕΡΟΣΚΟΠΟΙ

  36. κωστας είπε

    αλανια του ολυμπια ετσι δεν παμε πουθενα.
    σε 10 λεπτα σχηματιστηκε η συμμαχια των δοσιλογων.
    σε 1 χρονο η χωρα γυρισε 10 χρονια πισω.
    ο κοσμος πειναει, αυτοκτονει, φευγει απο την πατριδα και εμεις κοιταμε τον γαιδαρο στα δοντια.

    ακομη και τωρα που πεφτει το μουλικο της μαργαριτας, το κατεστημενο του δοσιλογισμου θελει να παγιδεψει και εμας και οσους δειχνουν να θελουν να αντισταθουν.

    ο αη γιωργης ο κωλοτουμπας το λεει καθαρα. και να μην γινει τωρα κυβερνηση συνεργασιας θα γινει μετα τις εκλογες. με μπατσοκ, νου δου και αυτον σε ρολο ειδικου μεσολαβητη. και την κορη του πολιτικου του πατερα στα παλια λημερια του υπεξ για να ξαναπει το οχι που ειπε στο βουκουρεστι.

    ο καμμενος εχει απολυτο δικαιο. ο εχθρος του εχθρου μου ειναι αδερφος μου.
    τεραστια μαγκια μια συμμαχια απροθυμων. ενα συμπαγες μπλοκ 200+ βουλευτων απο 2-3 κομματα στελνει κοσμο φυλακη σε χρονο ντε τε.

    • εδω 30 δεν βρισκονται να στειλουν τον ΓΑΠ και μερικους ακομα στον αγυριστο….
      Καθε μερα που περναει, χανεται η Ελπίδα…..

    • Μ. Αρκάς είπε

      Φίλε εσύ μπορεί να σηκώνεις
      το χέρι και να δείχνεις τον κάμπο,
      Αλλά το ποιοι βλέπουν τον κάμπο,
      και ποιοι το δάκτυλο που δείχνει.
      Χωράει συζήτηση
      Αντε καλό βράδυ νάχεις
      :twisted:

    • Γιώργης είπε

      «…ο καμμενος εχει απολυτο δικαιο. ο εχθρος του εχθρου μου ειναι αδερφος μου.»

      Γιά αύτό τελικά θά μένετε μιά ζωή στὸν ἄσσο καί κορὸϊδα…
      Γιατί δέν σᾶς πέρασε ΠΟΤΕ ἀπ’ τό μυαλό ὅτι μπορεῖ ὁ ἐχθρός τοῦ ἐχθροῦ σας νά εἶναι ὁ ἀδελφός …του !!!

      Ὅποιος σᾶς πετάξει δυό-τρία ψίχουλα «άλἠθειας» γιά δόλωμα, τρέχετε ξοπίσω σάν ξελιγωμένα κοπάδια…
      Ἔρμαια….

  37. Λαζαρίδης της ΝΔ στο ΜΕΓΑ τσανελε “«Αν συμφωνήσουμε με τη δανειακή σύμβαση θα την ψηφίσουμε»”

    Νομιμοποιόντας όλες τις αντισυνταγματικές πράξεις ώς σήμερα?
    Να την χαίρονται την ΝΔ οι ψηφοφόροι της….

Υποβολή σχολίου

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Αλλαγή )

Connecting to %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 9,437 other followers