www.olympia.gr

Το φιλότιμο μας, θηλιά στον λαιμό τους, όχι στον δικό μας. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Κ.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ: “ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΕΣ:MONON O ΛΑΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΔΙΕΞΟΔΟ”.

Posted by olympia spyr στο Οκτωβρίου 22, 2011

20111022-154757.jpgΓράφει ο HOFFA

Στην συντροφιά της Αθηναικής Λέσχης χθες μαζί με τον Κ.Καραμανλη βρισκόταν ο Πέτρος Μολυβιάτης, ο Παναγιώτης Χηνοφώτης,ο διευθυντής της Αθηναικής Λέσχης Κυριάκος Κουκουλομάτης, ο Προκόπης Παυλόπουλος, ο Χρ.Πασαλαρης και ο καθηγητής Γρ.Σκαλκέας….
Η συζήτηση είχε ανάψει και πρώην πρωθυπουργός εξέφρασε την ανησυχία του για τα όσα συμβαίνουν στον τόπο. Οι συνθήκες είναι δραματικές ακούσθηκε να λέει ο Κ.Καραμανλής και να προσθέτει αμεσως μετά: «Μόνον ο λαός μπορεί να δώσει διέξοδο».Ο πρώην πρωθυπουργός άφησε να εννοηθεί
ότι οι ίδιοι οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ δεν φαίνεται να στηρίζουν πλέον τον Γ.Παπανδρέου αντιλαμβανόμενοι ότι και οι σχεδιασμοί του έχουν αποτύχει και ο λαός πλέον δεν τον θέλει.Σημασία πάντως έχει ότι ο Κ.Καραμανλής μιλώντας και για τα εθνικά θεματα στάθηκε στο θέμα των ερευνών που κάνει η Κύπρος στο ΑΟΖ της Μεγαλονήσου και παρατήρησε την έλλειψη Ελληνικής παρουσίας στον χώρο αυτό. Πάντως ο πρώην πρωθυπουργός για άλλη μια φορά τόνισε στους παρευρισκόμενους στο γεύμα ότι δεν πρόκειται να μιλήσει αυτήν την εποχή ούτε να δώσει συνέντευξη η να κάνει τις όποιες δηλώσεις διατηρώντας την τακτική της σιωπής που εχει επιλέξει.-

About these ads

208 Σχόλια to “Κ.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ: “ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΕΣ:MONON O ΛΑΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΔΙΕΞΟΔΟ”.”

  1. εδω ο κόσμος χάνεται και το ολύμπια χτενίζεται στο ** του καρα αμαν αλη….

    • ΜΑΡΙΑ said

      Ἐξαφανίσου…παράσιτο!

    • stavros said

      Είσαι πολλά κιλά αραγκιόζης

    • trellakias said

      Κώστα μαλακούτα, πρέπει να έχεις τρομερό πρόβλημα! Η παραχώρηση του βήματος που σου δίνεται πρέπει να συνοδεύεται και από την ανάλογη ευπρέπια που αρμόζει από μέρους σου. Ας μην αφήνουμε τα εσωτερικά κόμπλεξ να καταστρέφουν το επίπεδο του site!

    • Συχωράτε με αλλα ουτε κομματόσκυλο ειμαι,ούτε κανα συμφέρον έχω,ουτε τπτ,κοιτάζω τη πατρίδα μου
      ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΟΥΡΟΥΝΙ ειναι συνυπεύθυνο για το σημερινό της χαλι.
      Δεν παίρνω τπτ πισω απο αυτά που γραφω εδω.

      • πανος said

        Σωστός.

      • O ΑΝΤΙΓΡΑΦΩΝ said

        Κ ωστάκης,Γιωργάκης και Ντορούλα τριάς ομοούσια, ανικάνων αχρείων, άεργων, ανάλγητων, πάμπλουτων επιγόνων, ολετήρων της χώρας…
        Κάποιοι ανώνυμοι κρύβονται πίσω από κουκούλες και κάποιοι επώνυμοι πίσω από την προσωπική τους φρουρά .

        Έως πότε όμως ;;;
        Ο καιρός γαρ εγγύς…

        Από τη στιγμή που οι τελευταίες κυβερνήσεις κουκούλωσαν και απέφυγαν να οδηγήσουν στη δικαιοσύνη τους καταχραστές του δημοσίου χρήματος, τότε ο καθένας πολίτης πρέπει ατομικά να ξεκαθαρίσει την πατρίδα από την παρουσία της αχρείας τροίκας των ανικάνων ΑΝΘΕΛΛΗΝΩΝ…

      • φωτεινη said

        απο που αντεγραψες καλε;
        απο την πρασινη βιβλο της υποκρατους;

      • astillais said

        Kostas Kostakouta

        ααα τα παιδιά τα …έξαλλα
        φούρια φούρια και ζντουπ
        άντε για τσάγαλα

    • Εχω μετανιώσει που το ψήφησα το γουρούνι αυτο το 2004 κ’ το 09,οσο τπτ στη ζωη μου!

      • trellakias said

        Η προσωπική άποψη είναι σεβαστή αλλά καλό είναι η γλώσα να είναι κόσμια, γιατί πολύ απλά χαρακτηρίζει τον υπογράφοντα!

      • stavros said

        Το τι ψήφισες και τι όχι αφορά μόνο εσένα και δεν υπάρχει κάποιος τρόπος να το αποδείξεις οπότε με το να το αναφέρεις οι πιο πολλοί καταλαβαίνουμε για ποιον λόγο το λες.

        Λες ότι ψήφισες τον καρμανλή και εγώ σου απαντάω οτι είμια ο Καραμανλής που ψήφισες και σε αυχαριστώ για τον ψήφο σου. όσο αληθνό είναι το σχόλιο σου άλλο τόσο μπορεί να είναι και το σχόλιο μου.

        Λες οτι κατέστρεψε την Ελλάδα. Απόδειξέ το. Έχεις επίγνωση του τι παρέλαβε? ΟΧΙ! Έχεις επίγνωση της πολιτικής του και τι έκανε ?? ΠΑΛΙ ΟΧΙ! Έχεις επίγνωση των παραμέτρων κάτω από τις οποίες πήρε αποφάσεις?? ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΠΩΣ ΟΧΙ. Αρα κατηγορείς χωρίς να έχεις ιδέα.

        Το οτι αποκαλείς γουρούνι τον Καραμανλή και την πολιτική του και τον ανφέρεις ώς αυτόν που μας έφερε στο σημερινό χάλι αντίστοιχα δείχνει το πόσο εκτός πραγματικότητας είσαι και το πόσο λάθος αντίληψη των πραγμάτων έχεις. Δέχεσαι χωρίς να σκέφτεσαι.. αυτό συμβαίνει με τον μέσο Έλληνα πολίτη! Πρώτα σκέψου, ανάλυσε, ψάξε, βγάλε συμεράσματα και μετά αποφάσισε!

      • O ΠΟΛΙΤΗΣ said

        Σταύρο αποδείξεις υπάρχουν στα πόθεν έσχες των στενών συνεργατών του

        Ο Καραμανλής έψαχνε συνεργάτες, οι οποίοι απλά θα τον απάλλασσαν από τα κυβερνητικά του καθήκοντα..

        Ο πρώην πρωθυπουργός λόγω έλλειψης ικανοτήτων και εμπειρίας είχε καταφέρει να συγκεντρώσει δίπλα του όλα τα αρχηλαμόγια της αγοράς με αποτέλεσμα την ηθική και οικονομική διάλυση της χώρας.

        …«Αρκετοί από τους ανθρώπους που εμπιστεύθηκε ο Καραμανλής διέψευσαν τις προσδοκίες του και σε επίπεδο ήθους, αλλά και σε επίπεδο ικανοτήτων» …λέει χαρακτηριστικά o Γ. ΛΟΥΛΗΣ (ο βασικός μυστικοσύμβουλος του Κωστάκη)… και αναφέρει ότι κάποια από τα στελέχη της ΝΔ είχαν «στερητικά σύνδρομα εξουσίας»…

        Έβγαινε ο αχαμνός στα μέσα λέγοντας ότι η κυβέρνηση του διέπεται από τον κανόνα του σεμνά και ταπεινά και από δίπλα του τα τρωκτικά ροκάνιζαν ότι περνούσε έξω η μέσα από την πόρτα του Μαξίμου.

        Όλη σχεδόν η κυβέρνηση του Καραμανλή, υπουργοί, υφυπουργοί. διοικητές και δημόσιοι κρατικοί λειτουργοί συμβιβάστηκαν με τη διαφθορά και τα άρπαξαν χοντρά !…

        Έτσι λοιπόν, δεν είναι τυχαίο,που ο Ανδριανός έχει 58 ακίνητα ,ο Ρουσόπουλος τις βίλες με τις πισίνες, ο Σιούφας το μισό κ-ώ-λ-ο-νάκι, ο Αρούλης τζακούζι στο ρετιρέ , ο Βουλγαράκης-Ντοράκης και η Πετραλιά τα κότερα και τα εξοχικά…κτλ…κτλ…
        (Αν Σταύρο μου κάποιος διαβάσει τα κατατεθέντα πόθεν έσχες των συνεργατών του … θα ξεστραβωθεί !!!)

        Για όλα αυτά και άλλα πολλά ο πρώην Πρωθυπουργεύων … ο βασικός υπόλογος σιωπά …έως πότε επιτέλους

      • costas said

        Yia Kalakouta…
        Aftos na deis poso ehei metaniwsei yia kati san kai sena kai isws yi afto den milaei….!!

        Yia O Politis…
        Xreiazete kati kalous sti Harilaou Trikoupi yia na kanoun alli mia fora “tin vivlo” ths diaplokis tis pentaeteias 2004-09… Me liga logia, i diaploki tis diaplokis, diaploki W’ diaploki…
        Mipws prepei na pas na htipiseis karta…????

      • Ο ΑΝΤΙΓΡΑΦΩΝ said

        Ανέχθηκες πάρα πολλά κ.πρώην Πρωθυπουργέ σε σημείο που κάποια πολιτικοειδή της παράταξής σου, αλλά κι’ έξω απ’ αυτή, αυτή τη στάση σου να την εκλάβουν ως αδυναμία.

        Ανέλαβες με γενναιότητα την πολιτική ευθύνη των λαθών της Ντόρας, ενώ θα έπρεπε να την στείλεις κατ’ ευθείαν στο τελευταίο έδρανο της βουλής.

        Ανέλαβες την πολιτική ευθύνη των Βατοπεδινών και των ενεχομένων σε σκάνδαλα, ενώ θα έπρεπε να τους κάνεις delete, μια κι’ έξω.

        Θυσίασες στο βωμό της Σαλώμης ένα καθαρόαιμο άλογο της παράταξής σου

        O Κωστάκης ο Καραμανλής ήταν πολύ μικρός για πρωθυπουργός.

        Η κυβερνήση του Κωστάκη ταυτίστηκε με τόσα σκάνδαλα που ουδέποτε άλλοτε η Ν.Δ στην ιστορία της είχε ζήσει…

        Για όλα αυτά ο αχαμνός , δεν έχει πει λέξη ως τώρα, δυό χρόνια µετά τις εκλογές.

        Θα λογοδοτήσει κανείς από τους συνεργάτες του για την ελληνική δημοσιονομική καταστροφή;
        Μάλλον απίθανο.

        Πελεκό-Βουλγαράκαινα : …«Οσοι φοράνε παντελόνια αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους και λένε, ότι εγώ… »…

      • φωτεινη said

        με τα ποδια πηγες να το παρεις ;
        τα e-mail δεν τα ξερουνε στην υποκρατους;

      • astillais said

        Kostas Kostakouta
        Εσύ μετανοιώνεις κάθε μέρα τώρα θα κάνεις εξαίρεση;
        Τσάκω μια βρακοζώνα

      • stavros said

        @ ΠΟΛΙΤΗΣ

        Φίλε μου συμφωνώ με αυτά που λές πλήρως! Και εγώ όπως προφανώς και έσυ θέλω σήμερα κιόλας να γίνει πόθεν έσχες όλως των βουλευτών που έχουν περάσει όχι μόνο επί Καραμανλή αλλά από περίοδο Αντρέα παπανδρέου μέχρι κάι σήμερα!! ΟΛΟΙ Ανεξερέτως και να αποδωθούνε ευθύνες σκληρές με δημεύσεις περιουσιών όπου υπάρχουν. Γιατί πολύ απλά αν κάτι δεν δικαιολογείται και αγοράστηκε κατά την διάρκεια της βουλευτικής του θητείας, είναι μαυρο και θα πρεέπει να επιστραφεί στο δημόσιο και να περάσουν από δίκη!

        Το θέμα όμως δεν είναι μόνο αυτό. Το θέμα σε πολιτικό πλέον επίπεδο, μιλώντας για τα “μεγάλα νούμερα” που μας έχουν φέρει ώς εδώ, που λέω σε καποιους εδώ μέσα και δεν μπορούν ή δεν θέλουν να το καταλάβουν, είναι ότι ο Καραμανλής δεν είναι αυτός που ευθύνεται για το όσα γίνονται αυτήν την στιγμή, για την καταστροφή που ζούμε και το πολύ πιθανό ενδεχόμενο να χάσουμε εθνική κυριαρχία και εδάφη. Ευθύνονται ΟΛΟΙ τους (και με αυτό το μότο πρέπει να ενωθούμε ως λαός) και άλλοι πολύ άλλοι λιγότερο! Οι βασικοί υπεύθοινοι ξεκάθαρα αν δουμε στοιχεία δανεισμου σε σχέση με ΑΕΠ, συνολικής αύξησης δημοσίου τομέα, κλείσιμο βιομηχανιών κλπ είναι η κυβέρνηση Πασοκ Ανδρέα Παπανδρέου. Το τελείωμα δε με “Π@@ΣΤΙΚΟ” τρόπο έγινε από τον γιό του για τον οποίον αν αρχίσω να καταλογίζω χρειαζόμαι 10 σελίδες! Οι ενδιάμεσοι ήταν πιόνια, μαριονέτες,κουτοπόνηροι ή προσπάθησαν να κάνουν κάτι, φάγανε τις σφαλιάρες τους και γίνανε και αυτοί μαριονέτες!

        Τον Καραμανλή τον υσποστηρίζω για αυτό που ξεκίνησε με τους Ρώσους και την προσπάθεια που πήγε να κάνει. Πήγε να αλλάξει το κατεστημένο. Για το τι έγινε στην συνέχεια, απειλές κλπ και έκανε στην άκρη δεν μπορώ να κρίνω γιατί όπως έχω ξαναγράψει και εγώ το ίδιο θα έκανα στην θέση του (αν απειλούνταν η οικογένεια μου). Και εγώ του καταλογίζω οτι δεν βγήκε να τα πει αλλά ένα θα ρωτήσω, αν έβγαινε και έλεγε την όλη αλήθεια, εσύ και εγώ ή ακόμα και τα λαμόγια που γράφουν εδώ μέσα (γιατί και αυτλά δυστυχώς έχουν δικαίωμα ψήφου παρόλο που δεν είναι Έλληνες στην ψυχή) πως θα το παίρνανε αν μίλαγε πριν απο 3 χρόνια για απόπειρα δολοφονίας του? Τι θα λέγαμε αν έλεγε για ΑμερικανοΙστραηλινές δυνάμεις που είχαν σχεδιάσει την δολοφονία του και αποσταθεροποίηση της χώρας? Τι θα λέγαμε αν έλεγε οτι το Βατοπέδι, τα δεκεμβριανά, οι φωτιές, μαύρα ποσά σε κα΄νάλια υπέρ Πασοκ κλπ ήταν κομμάτι σχεδίου των Αμερικανών? Θα το πιστέυαμε ή θα τον παρουσίασζαν ως γελείο ή ώς εκτός πραγματικότητας και επικύνδινο να κυβερνήσει? Δεν ξέρω …

        Να υπενθυμίσω απλά με τις φωτείς που είχαν ξεσπάσει σε όλη την Ελλάδα προεκλογικά, είχε βγει κάποιος υπουργός του δεν θυμάμαι ποιος και είχε πει την περιβόητη φράση οτι δεχόμαστε ασύμμετρη απειλή και την επόμενη μέρα όλες οι εφημερίδες και όλα τα κανάλια τον κοροϊδευαν, τον γιούχαραν, ζωγραφίζανε UFO που ρίχνανε ακτίνες και έπιανε φωτιά και τελικά τον έβγαλε από υπουργό… Υπήρχε οργανομμένο σχέδιο από πίσω το οποίο ήταν σε ισχύ και αυτό επίσης κάποοοι δεν το καταλαβαίνουν ή δεν θέλουν να το καταλάβουν.

    • DIMIS said

      ΑΥΤΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΣΥ ΡΕ ΒΛΑΚΑ ..ΠΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΕΤΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ;ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΒΡΙΖΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ! ΒΛΑΚΑ ..ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ!

    • Chuck Norris said

      Κάνει αγώνα το ιστολόγο για να φτιάξει το image του καραμαν-αλη.
      Κάθε εβδομάδα έχει και από 2-3 θέματα γι’ αυτόν. Τυχαίο?

      Δεν ξέρω αν έχεις ακούσει στην τηλεόραση “Οι συνεργάτες του Κώστα Καραμανλή δήλωσαν….” ?
      Ε , λοιπόν….

      • stavros said

        Είναι πολύ ενδιαφέρον αυτό που λες και όντως τον τελευταίο καιρό ακούγεται πολύ το όνομα του. Προφανώς όμως κάτι παραπάνω προσπαθείς να πεις με το σχόλιο σου. Μάλλον θεωρείς ταμπού να ασχολείτε κάποις μαζί του?

        Ενδιαφέρον είναι και μια άλλη παρατήρηση που όλοι έχουμε επιλέξει να ξεχάσουμε και κανένας δεν αναφέρει λες και άνοιξε η γη και την κατάπιε. Με την ανακοίνωση της FSB που μίλαγε για ΒΑΤΟΠΑΙΔΙ, ΓΙΑ ΤΑ ΔΕΚΕΜΒΡΙΑΝΑ, Για παραπληροφόρηση από τα μμε, για σχέδιο δολοφονίας του κλπ γιατί δεν λέει κανένας τίποτα?? Τώρα που αποδεικνύεται οτι αυτά που μας τάιζαν τόσο καιρο και χάλασε το image του Καραμανλή , ήταν ψέμματα γιατί δεν λέει κανένας τίποτα? Μας πειράζει αν κάποιος ασχολείται με τον Καραμανλή και το πλασάρουμς ως πάει να φτιάξει το image αλλά ξεχνάμε ότι όλα τα κανάλια – εφημερίδες – blogs πριν από 2 χρόνια μιλάγανε για τα παραπάνω και βρίζανε , ασχολούνταν με το βατοπαίδι μέρες και μέρες κια παρουσιάζαν τον ΓΑπ Ως ΗΓΈΤΗ.

        Μούγκα όλοι ΤΏΡΑ … και ειδικά η δικαιοσύνη – Μυστικές υπηρεσίες!

      • Chuck Norris said

        Τον παπά μας τον ταΐζετε εσείς.
        Αν το βατοπέδι δεν είναι σκάνδαλο τότε εγώ ζω σε άλλη χώρα.
        Και επί της ευκαιρία. Έχω και εγώ ένα οικοπεδάκι στον τέρμα Θεώ, με σχεδόν μηδενική αξία, γίνεται να το ανταλλάξω με ένα οικοπεδάκι στην Χαλκιδική??
        Δεν πιστεύω να θεωρηθεί σκάνδαλο?…Εξυπνάκια!

        Τα άλλα περί (τάχα μου) σχέδιο δολοφονίας και τρέχα γύρευε ,εντάσσεται στο σχέδιο αγιοποίησης.

      • stavros said

        Μπορεί όχι απλά να ζείς σε άλλη χώρα αλλά και σε άλλη διάσταση.

        Αν μπορεί να βρεις οικοπεδάκι στην Χαλκιδική αντάλλαξε το΅Εώς τότε διάβασε κανα wikileak να καταλάβεις τι σχέδιο παίχτηκε. Διάβασε την ανακοίνωση της FSB επίσης να καταλάβεις τι παιχνίδια παίχτηκαν εκείνη την περίοδο.

        Τον Καραμανλή τον έριξε η Άμερική – Ισραηλ. Αν αυτό δεν το έχεις καταλάβει ή δεν το δέχεσαι τότε τι να πω… δέξου αυτά που σου λέει η Τρέμη, ο Καμπουράκης και οι λοιποί. Ευτυχώς πάντως που οι περισσότεροι το έχουμε καταλάβει και πλέον δεν τρώμε κουτόχορτο!

        Επίσης με αυτό που λές για σχεδιο αγιοποιήσης και σαρκασμό, θεωρείς οτι η FSB λέει ψέμματα ή έχει κάποιο λόγο 2 χρόνια αφού έφυγε ο Καραμανλής από την εξουσία να βγάλει ψεύτικα μυστικά αρχεία??

      • Chuck Norris said

        Από την πληροφορία μέχρι την πράξη υπάρχει κάποιο “μικρό” χάσμα ξέρεις.
        Τι έκανε η ΕΥΠ, συνέλαβε κάποιον?
        Κατηγορήθηκε κάποιος (έστω ο “κλητήρας” του σχεδίου)?
        ΟΧΙ!!

        “Ευτυχώς πάντως που οι περισσότεροι το έχουμε καταλάβει και πλέον δεν τρώμε κουτόχορτο”

        Αυτό λέω και γώ, καταλάβαμε! Γι’ αυτό σταματήστε να μας τα ζαλίζετε με τον υπερπατριώτη σας !

      • Chuck Norris said

        Α, και που σε. Για να υποστηρίζεις με τόσο πάθος ένα άεργο πρώην πρωθυπουργό πρέπει να έτρωγες φαίνεται καλά.
        Γιατί απ’ ότι βλέπω δεν αφήνεις να” πέσει” σχόλιο κάτω…

      • Βασιλης said

        Εγω παντως αυτο που ξερω ειναι οτι η προπαγανδα του mega καλα κρατει για ορισμενους εδω μεσα!!Κι επισης για καποιους που γραφουν οτι εφταιξε για καποιες επιλογες του θα πω οτι ειναι σωστο αλλα γενικοτερα μην λεμε κ μεγαλες κουβεντουλες γιατι εξω απ’ το χωρο πολλα λεγονται!!Ας γινουν καποιοι πρωθυπουργοι να δουν τη γλυκα και τις πιεσεις κι τοτε τα λεμε!!Ο Καραμανλης ηταν ο μοναδικος που στηριξε τη χωρα και ασκησε τετοια εθνικη εξωτερικη πολοτικη!!Αν καταφερνε με το σχεδιο του να απαγκιστρωθει η Ελλαδα απο τα λαμογια του Αμερικανοεβραικου λομπυ τοτε θα μπορουσε ναπροχωρησει φτιαχνοντας και τα εσωτερικα της χωρας…Αλλα τι συζηταμε τωρα…Εδω δεν μπορεσαν προεδροι της Αμερικης να απεμπλακουν απο τα ιδια λαμογια θα το εκανε ο Καραμανλης; Μονο ο Πουτιν το καταφερε κι αυτο γιατι ειχε μαζι του ολοκληρη την FSB!!!Γιαυτο μην τα λεμε οπως μας βολευει!!!

      • stavros said

        Chuck Norris, Είσαι εκτός τόπου και χρόνου.
        Θεωρείς πληροφορία τα κινητά σκια? Θεωρείς πληροφορία την ανακοίνωση της FSB? Θεωρείς πληροφορία τα όσα έχουν βγει από wikileals? Θεωρείς πληροφορία ότι αυτήν την στιγμή γίνεται έρευνα εισαγγελική για το όλο συμβαν? Θεωρείς πληροφορία τα όσα ακολούθησε η κυβέρνση GAP για μπουργας?

        Ρωτάς αν η ΕΥΠ συνέλαβε κάποιον ή αν κάποιος κατηγορήθηκε έστω κλητήρας. Νομίζεις οτι αυτή η υπόθεση είναι μια κλεψιά ή μια εγχώρια δολοφονία? Θα σου απαντήσω οτι αυτοί που θα έπρεπε να συλλάβει η Ελληνική αστυνομία-δικαιοσύνη είναι εκτός βεληνεκούς της (και πολλοί από αυτούς πιθανός εκτός Ελλάδας αυτήν την στιγμ’η που μιλάμε) και απόδειξη αυτού είναι οτι τον καραμανλή δεν τον προστάτευαν μόνο Ελληνικές δυνάμεια αλλά και Ρωσικές (ή είναι και αυτό πάλι πληροφορία?) και το οτι όταν βρέθηκε το παρατημένο όχημα και τα εκρηκτικά μέσα στο αμάξι που έπιασε η ρωσική CIA οι ενδείξεις όλες δείξανε Ισραηλινές και Αμερικανικές μυστικές δυνάμεις μπλεγμένες (και αυτό πληροφορία). Το γεγονός είναι ένα, ο καραμανλής με τις συμφωνίες με Ρώσους για μπουργκάς, με τις στρατηγικές συμφωνίες που έκανε και με την πόρτα που άνοιξε στους Ρώσους για Ελλάδα-ΜΕΣΟΓΕΙΟ μπήκε στο μάτι των Αμερικανών και Ισραηλινών είτε αυτό σου αρέσει είτε όχι. Δεν θα εξετάσω εδώ, αν ήταν σωστή η κίνηση του αυτή ή όχι αλλά το οτι τον ρίξανε για την αλλαγή στρατηγικής αυτό είναι αδιαμφησβήτητο.

        Το οτι δεν αφήνω να πέσει σχόλιο κάτω το κάνω επειδή βλέπω οτι πολλοί από εσάς αντί να είσαστε ταμένοι εναντίον ΓΑΠ και Ανδρέα Παπανδρεόυ που είναι η καταστροφή και η λαίλαπα της Ελλάδας προσπαθείτε ακόμα και τώρα να ρίξετε τα πάντα στον Καραμανλή. Αυτό δεν το δέχομαι. Όπως είπα και πριν όλοι έχουν το δικό τους μεροίδιο ευθύνης και άλλοι πολυ και άλλοι λίγο αλλά με το να λέτε οτι ο καραμνλής μας κατέστρεψε αυτό είναι πραγματικά διανοητικά καθυστερημένο! Δείχνει επμάθια, ημιμάθια και ΔΟΛΟ!

        Για το άθλιο και χαμηλού επιπέδου σχόλιο σου, οτι έτρωγα καλά από τον Καραμανλή αυτό είναι κάτι που δείχνει το χαμηλό σου νοητικό σου επίπεδο. Επειδή υποστηρίζω την πολιτική που ακολούθησε κάποιος, αυτομάτος σημαίνει οτι τρώω από αυτόν? Έτσι σας έχουν μάθει να λέτε? Όποιος υποστηρίζει κάποιον σημαίνει οτι ο αλλος τον θρέφει? Ακούστε ρε παιδιά λογική!!! Δείχνει την πρόθεση ισοπέδωσης για όποιον ασχολείτε με το πρόσωπό του. Η απάντηση μου λοιπόν σε εσένα και σε κάτι άλλα λαμόγια που το μόνο που ξέρουν είναι να εξαπολύουν βρώμα την οποία δεν μπορούν καν να τεκμηριώσουν είναι εσένα ποίος σε πληρώνει για να ασχολείσαι εναντίον του? οι μεγαλοκαναλάρχες που 2006-2009 δέχονταν οι offshore τους χρήματα από περίεργους μυστικούς λογαριασμούς ? Και αυτό πληροφορια !!! όλα πληροφορίες είναι? Που θα πάει κάποια στιγμή θα βγουν όλα αλλά εκεί δεν θα έχει κανένας από εσάς τα @@ να βγεί και να πει έκανα λάθος!!!

        Ευτυχώς πάντως που οι περισσότεροι το έχουμε καταλάβει και πλέον δεν τρώμε κουτόχορτο!!!!

    • HEIL GAP said

      “Πάντως ο πρώην πρωθυπουργός για άλλη μια φορά τόνισε στους παρευρισκόμενους στο γεύμα ότι δεν πρόκειται να μιλήσει αυτήν την εποχή ούτε να δώσει συνέντευξη η να κάνει τις όποιες δηλώσεις διατηρώντας την τακτική της σιωπής που εχει επιλέξει.-“

      ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΙ ;
      ΜΟΝΟ ΠΟΥ Ο HEIL GAP , ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΕΙΤΑΙ ΜΗΠΩΣ
      ΤΕΛΙΚΑ Ο ΠΡΩΗΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΑΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΣΤΡΑΤΟΔΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ «ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ; »

      ΑΚΟΥΣ ΕΚΕΙ ΘΡΑΣΟΣ «διατηρώντας την τακτική της σιωπής που εχει επιλέξει.»

      ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ ΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ , ΔΙΟΤΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΝΟΗΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΟ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΜΝΗΜΗ ΦΙΛΕ ΜΟΥ Kostas Kostakouta ΚΑΙ ΗΔΗ ΞΕΧΑΣΑΝ ΩΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΥΛΟ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ , Ο ΟΠΟΙΟΣ … ΑΣΕ ΤΟ ΤΩΡΑ , …..ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ;

      ΕΔΩ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΟΤΙ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ !

      ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΟ ΜΗΠΩΣ , ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΒΡΟΥΝ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥΣ;

      ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕ ΤΟ!

      ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΜΗ ΜΑΣΑΣ ΜΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ.
      HEIL GAP ( or mind the GAP )

      • stavros said

        Μάλλον αναφέρεσαι στο σχόλιο μου (στον φίλο σου που ψήφισε Καραμανλή το 2004 και 9 αλλά όχι ενδιάμεσα), αλλά προφανώς δεν έχεις τα την απαραίτητη σωματική υποδομή για να μου απαντήσεις και μιλάς σε τρίτο πρόσωπο.

        Ο λόγος σου είναι φοβερός και γεμάτος διευκρινήσεις, αποδείξεις, συμπεράσματα τα πάντα … “ΚΑΙ ΗΔΗ ΞΕΧΑΣΑΝ ΩΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΥΛΟ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ , Ο ΟΠΟΙΟΣ … ΑΣΕ ΤΟ ΤΩΡΑ , …..ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ”… Μας τα εξήγησες όλα ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΑ.

        Επίσης το IQ μου είναι αρκετές φορές πάνω από το δικό σου οπότε με το να με αποκαλείς ανόητο απλά γελάω.

        “ΕΔΩ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΟΤΙ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ !” Να πεις οτι όλοι όσοι πέρασαν συμπεριλαμβανομένου κα του Καραμανλή φταίξανε άλλοι πολύ (ΓΑΠ, Αντρέας) και άλλοι πιο λίγο (οι υπόλοιποι) θα πάρω το μέρος σου ΑΛΛΑ με το να λες οτι ο Καραμανλής φταίει για όλα, αυτό είναι διανοητικά καθυστερημένο. Δείχνει εμπάθια και δόλο! Δείχνει ένα χτύπημα μόνιμο στο μέρος του και παρόλο που δεν τον υποστηρίζω γιατί θεωρώ ότι αυτός όπως και εσύ δεν έχει τις απαραίτητες σωματικές υποδομές (@@) για να αναλάβει πρωθυπουργός θα τον υπερασπίζομαι.

        Το φως μου το βλέπω πολύ καλά και είμαι πάρα πολύ καλά ενημερωμένος για όλα! Ξέρω πολύ καλά τι προίκα πήρε (κάτι που πολλοί παντελώς αγνοείτε), τι έκανε, σε τι περίοδο ανέλαβε,και τι παρέδωσε στον επόμενο. Εσύ από την άλλην, αυτό που προφανώς ξέρεις, είναι τα όσα ακους από τα διάφορα κανάλια και διαμορφώνεις την γνώμη σου μέσω αυτών.

      • HEIL GAP said

        ΔΕΣ ΤΟ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΥΡΙΟΣ:
        From HEIL GAP ( or mind the GAP )

        “Πάντως ο πρώην πρωθυπουργός για άλλη μια φορά τόνισε στους παρευρισκόμενους στο γεύμα ότι δεν πρόκειται να μιλήσει αυτήν την εποχή ούτε να δώσει συνέντευξη η να κάνει τις όποιες δηλώσεις διατηρώντας την τακτική της σιωπής που εχει επιλέξει.-“

        ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΙ ;

        ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ , Ο HEIL GAP , ΝΟΜΙΖΕΙ , ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΠΡΩΗΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΑΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΣΤΡΑΤΟΔΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ «ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ; »

        ΑΚΟΥΣ ΕΚΕΙ ΘΡΑΣΟΣ «διατηρώντας την τακτική της σιωπής που εχει επιλέξει.»
        ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ ΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ , ΔΙΟΤΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΝΟΗΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΟ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΞΕΧΑΣΑΝ ΗΔΗ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ , Ο ΟΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΑΙΤΑΝΑΚΙ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΣΠΑΤΑΛΗΣ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΠΟΣΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΠΟΤΕ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ , ΔΙΑ ΤΟΝ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟ ΛΟΓΟ , ΟΤΙ Η ΧΩΡΑ ΑΔΥΝΑΤΟΥΣΕ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΟΣΟΥΣ ΤΟΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ … ΑΣΕ ΤΟ ΤΩΡΑ , …..ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΤΗΣ Ν.Δ. ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ;
        ΕΔΩ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΟΤΙ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ !
        ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΔΙΑ ΤΟ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ «ΤΣΟΥΝΑΜΙ» ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ , ΜΑΣ ΥΠΗΡΧΑΝ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ-ΧΕΙΜΩΝΑ του 2008 ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΤΟΝ ΓΑΛΛΙΚΟ ΤΥΠΟ .
        ΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ; ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΠΑΛΙ ΣΗΜΕΡΑ Ο HEIL GAP ;
        ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ , ΚΑΙ , ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΔΕΙ ΙΣΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΟ ΜΗΠΩΣ , ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ , ΚΑΙ ΒΡΕΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ!
        ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ ΜΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΕΚ ΒΑΘΟΥΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΕΝΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ , Ο ΟΠΟΙΟΣ , ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΚΑΛΑΓΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΝΑ ΣΠΕΥΣΕΙ ΠΡΟΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ !

        HEIL GAP ( or mind the GAP )
        Υ.Γ. 1
        ΑΛΗΘΕΙΑ , ΠΟΣΟ ΤΟΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟΝ :
        ΕΓΩ, ΕΓΩ, ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ , ΟΧΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ , ΕΓΩ, ΕΓΩ, ΕΓΩ , ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΚΑΝΕΝΑ , ΕΓΩ, ΕΓΩ, ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ , ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ , ΕΝΩ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ , ΕΓΩ, ΕΓΩ, ΕΓΩ

        Υ.Γ.2
        ΣΤΟ ΓΟΥΔΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥΣ

      • stavros said

        HEIL GAP

        ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ, ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΑΛΛΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΜΗΔΕΝΟΣ.

    • πανος said

      Ξεκολλάτε ρε απο τον δειλό!

      • astillais said

        Τόσο δειλός και βέτο συμβιβάζονται;
        Τόσο ανίκανος και τα σπρέντ στο εκατόν κάτι γίνεται;
        Τόσο κόλλημα και το τρολλάρισμα στο απώγειο;
        περίεργο.
        Τόσο εκκωφαντική σιωπή ….

  2. Enzo said

    Έχεις και ΕΣΥ Κώστα βαρύτατες ευθύνες.
    Έπρεπε να τους είχες τελειώσει πολιτικά το 2004.
    Φαε τώρα τον αστακο σου στην αθηναϊκή λέσχη και όταν αποφασίσεις να μιλήσεις τα λέμε.

    • Alsalos said

      σιγά τα αίματα. πες μας σε λίγο ότι εκείνος τους έβαλε εκεί που είναι. λες και δεν προσπάθησε να τους βγάλει. προειδοποιούσε και δεν τον ακούγαμε, και τώρα που επαληθευθηκε, τσούζει και πάμε να τον βγάλουμε συνένοχο… αντί να παραδεχτούμε ότι φταίμε που τους β΄γαλαμε τους τωρινούς, προσπαθούμε να κρυφτούμε και να τα φορτώσουμε στον καραμανλή. καλά κρασιά…

    • Κλακαδόρος στο κάδρο said

      Καλό, +1 από μένα, Ενζο.

      Αλίμονο σε μας που βλέπουμε να κατεδαφίζεται η χώρα για να βγει τελικά πάνω στα συντρίμια ο ΚΚβ’ και να πει “Τα βλέπετε; Σας τάλεγα εγώ”.

      Αντιπολίτευση CSI, που λεέι κι ο ΠΠ. Σαν το θειο του κι αυτός. Γουστάρει να γίνει μεσσίας, να τον παρακαλάνε να γυρίσει να “μας σώσει” και στο μεταξύ άσε το λαουτζίκο να εξαθλιώνεται…

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ὁ “λαουτζίκος”΄,νά πρόσεχε τί ψήφιζε…..

      • Κλακαδόρος στο κάδρο said

        Δεν τον ψήφισαν όλοι όσοι εξαθλιώνονται ή θα εξαθλιωθούν, ούτε ο κάθε πολιτκός (από τζάκι βέβαια και εν πολλοίς ανεπάγγελτος προ της βουλευτοποίησης) μπορεί απλά να “εκδικείται τον λαό” επειδή δεν τον ψήφισαν (αφού τα σκάτωσε και ο ίδιος φυσικά)

        Φαντάζομαι το σχόλιό σου σου ξέφυγε, αλλιώς…δεν βοηθά καθόλου και κανένα μια τέτοια αφ΄υψηλού στάση

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ποῦ τό βλέπεις τό ἀφ΄ ὑψηλοῦ,ἐκλογές δημοκρατικότατες εἴχαμε, καί θά ἔπρεπε νά προσέχουμε ΠΟΙΟΝ ψηφίζουμε….
        Ἄν ἐννοεῖς τήν λέξη λαουτζίκος,ἐπανέλαβα τήν δική σου ἔκφραση είρωνικά.

      • Ντινος Τριανταφυλλιδης said

        ….. τι ; η αφ΄υψηλου σταση της αρες μαριας κακουναρας ; … οχι ρε καλοκαρδε καποιο λαθος θα κανεις … η “κυρια” απλα επειδη ειναι στα πολυ χαμηλα εχει νοσταλγησει τις κορφες …μη την παρεξηγεις …. υπαρχουν και τετοιοι ανθρωποι γυρο μας … σεκαθε χωρα υπαρχουν …οποτε ας τους αφησουμε στην μοναξια τους …

      • Κλακαδόρος στο κάδρο said

        Δεν εννοώ το λαουτζίκος. Εννοώ ότι έχω γράψει πολλές φορές. Όποιος μπορεί να βοηθήσει (ο ΚΚβ’ να μλήσει – αν έχει κάτι να πει βέβαια -, ο ΑΣ να ρίξει τους ανίκανους αντί να κάνει γαργάρες) να το κάνει τώρα, όχι να το παίζει σωτήρας μετά το εγκλημα.

        Ακόμη κι αν οι ψηφοφόροι δεν “πρόσεχαν” τι ψήφιζαν, πρεπέι να μας πηδ@ν πρωι και βράδυ για παραδειγματισμό ενώ κάποιοι σωτήρες τα “ξύνουν” απλά γιατί περιμένουν να τους δικαιώσει η ιστορία;

        Τελικά για όλους τους σωτήρες, ο λαός δεν είναι τίποτα άλλο από πιόνια στην σκακιέρα τους σε εάν παιχνίδι προσωπικής ανέλιξης και ικανοποίησης της ματαιοδοξίας τους. Να τον βράσω και τον ΚΚβ’ και τον ΑΣ αν βγουν πρωθυπουργοι σε μια διαλυμένη χώρα

      • ΜΑΡΙΑ said

        Βρέ σύ Κλάκ,δέν μιλάω γιά τιμωρία καί παραδειγματισμό,ὅμως ἔτσι λειτουργεῖ ἡ δημοκρατία.
        ΕΜΕΙΣ ψηφίζουμε, καί τώρα ζητοῦμε ἀπό αὐτούς πού ΔΕΝ ψηφίσαμε,νά μᾶς δώσουν τή λύση.
        Δέν βλέπεις ὅτι καί ἡ ἀριστερά καί ἡ δεξιά κρατοῦν χαμηλούς τόνους;; Πιστεύω ὅτι πράττουν σωστά,διότι οἱ πασόκοι περιμένουν τό ἐλάχιστο δεῖγμα “παρεκτροπῆς”΄γιά νά ἐπιβάλλουν κανονικότατη χούντα.
        Ἔτσι μοῦ δείχνουν τά γεγονότα,τουλάχιστον,μπορεῖ νά κάνω καί λάθος,παρατήρησε ὅμως ,ὅτι καλλιεργοῦν ἔντεχνα διχαστικές καί ἐμφυλιοπολεμικές πρακτικές!

      • Κλακαδόρος στο κάδρο said

        Εγώ τους χαμηλούς τόνους τους βλέπω ως “κάνουμε πλάτες στο σύστημα γιατί ανήκουμε στο σύστημα” και περιμένουμε το ώριμο (βλέπε σαπισμένο) φρούτο να πέσει. Εσύ πάλι τους βλέπεις ως στρατηγική για να αποφύγουμε μια “κανονικότατη” χούντα.

        Την υπομονή σου με την κανονική χούντα μέχρι αυτή να μετατραπεί σε κανονικότατη, δεν την έχω. Και θέλω αν κάποιοι έχουν/βρουν τους όρχεις να βοηθήσουν, να το κάνουν τώρα.

        Προφανώς διαφωνούμε

  3. Maria said

    Εχει ευθυνες αλλα αυτο δε σημαινει οτι πρεπει να απορριπτουμε κι οσα απ αυτα που λεει ειναι σωστα..

  4. Andy Pav said

    Με την παραλαβη των υπουργειων μετα τις εκλογες του 2004 πολοι τοτε υπουργοι ανακαλυψαν πληθωρα ατασθαλειων και σκανδαλων !!εκαναν εκθεσεις και τα παρουσιασαν στον τοτε προθυπουργο κυριο Καραμανλη και αργοτερα να παρουν το δρομο της δικαιοσυνης ,αντ’αυτου ο κυριος Καραμανλης τα πηρε και τα πεταξε στον καλαθο των αχρηστων !!! λεγοντας στους υπουργους του πως δεν θελει να ποινικοποιησει την πολιτικη ζωη του τοπου !!! ακουσον -ακουσον ,λες και επροκειτο τα σκανδαλα και οι κλεψιες να αποτελουσαν προσωπικη του περιουσια !! Ε’ ειναι συνενοχος !! οποιος καλυπτει και προστατευει κλεφτες και καταχραστες αμυθητης περιουσιας του Ελληνικου λαου !!πρεπει να παει στη φυλακη ! και ειναι κριμα για μενα που τα γραφω γιατι πιστευω στις ικανοτητες του ;; γιατι ειναι ισως ο μονος που μπορουσε να βγαλει τη χωρα αυτη την στιγμη απο την κριση ,αλλα και την διεθνη ταπεινωση που υπεστησαν οι Ελληνες ,,.Αλλα !! τα συκα – συκα ,και η σκαφη -σκαφη , . Φ Υ Λ Α Κ Η ..και φυσικα μαζι με τα τρωκτικα και τις νυφιτσες του ΠΑΣΟΚ !! βεβαιως ,βεβαιως

    • Ηταν το αγγουρι της ΟΛΥΜΠΙΑΔΑΣ παιδια τοτε που φορτωθηκε η ΝΔ στις πλατες με τα μισα εργα ημιτελη…..
      Τι να εκανε ;;;
      Εθνικο διχασμο;;;;

      • Αέρας said

        Ανεπαρκής, φίλε, άστο. Δεν είναι απάντηση αυτή.

      • για καποιον που ζουσε στην εθνικη νιρβανα της Ολυμπιαδας ,με τις σημαιουλες ,τις χαρουλες και τις φιεστες ναι….ειναι ανεπαρκης η εξηγηση .Για καποιον που ηταν στον χωρο των κατασκευαστικων και ΞΕΡΕΙ οτι συζητιοταν ακομα και η …Αλλαγη εδρας της Ολυμπιαδας !!!!! …..γιατι τα εργα ηταν ημιτελη ,4 μηνες πριν την τελετη εναρξης …και τι ΤΙΤΑΝΙΑ προσπαθεια εγινε σ αυτους τους μηνες ,ειναι και η μονη εξηγηση .Ας οψεται ο Σουφλιας που ανελαβε να τα τελειωσει ,πασει δυναμει …αλλιως θα μιλαγαμε σημερα με ΤΟ ΣΗΜΙΤΕΙΚΟ σκυλολοι στη Φυλακη !!!!!

      • φωτεινη said

        πρωτη ειδηση στα διεθνη ΜΜΕ.
        η Ελλαδα δεν θα τα καταφερει και ετοιμαζοτανε η αναπληρωτικη πολη
        να τους φιλοξενησει.
        αυτη η ξεφτιλα καθε μερα βεβαια,οπως τωρα καλη ωρα.

      • Μ. Αρκάς said

        ΛΕΩΝΙΔΑΣ!!!Μα μέσα στο σχέδιο
        ήταν η καθυστέρηση φίλε,
        μετά την ληστεία του χρηματιστηρίου,
        και την προσχεδιασμένη είσοδο στο Ευρώ.
        Έσκασε και η μαρμελάδα στο ψωμί τους,
        δεν θυμάσαι την σοβαντισμένη
        μόλις ο Βέλγος το επιβεβαίωσε
        που πήδηξε μέχρι το ταβάνι της αιθουσας.
        Και συνεχίστηκε η άριστα οργανωμένη
        μεγάλη ληστεία του τραίνου.
        Την καλησπέρα μου έχεις.
        :twisted:

      • Ο ΑΘΗΝΑΙΟΣ said

        ΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΠΕΤΡΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΑΤΟΥΛΗ ,ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΓΚΟΜΕΝΙΑΡΗ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟ ΥΠΠΟ ΚΑΙ ΞΕΥΤΕΛΗΣΑΝ ΚΑΘΕ ΕΝΟΙΑ ΗΘΙΚΗΣ ,ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΡΕΜΟΥΛΑΣ…

        ΕΚΑΝΑΝ PARTY ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ ΨΩΡΟΚΩΣΤΑΙΝΑΣ .

        Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΠΛΗΡΩΣΕ, ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΙΣΟΒΙΩΣ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΕΜΟΥΛΑ ΤΩΝ XΡΥΣΟΠΛΗΡΩΜΕΝΩΝ ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ.

        ΕΝΑΣ ΕΣΜΟΣ ( ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΓΟΝΩΝ ) ΜΕ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΟΥΣ ΧΡΥΣΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΚΑΤΑΧΡΕΩΣΑΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΑΜΕΙΟ ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΩΝΤΑΣ ΤΑ ΔΥΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΣΑΝ ΜΑΡΟΥΛΟΦΥΛΛΑ.

        ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΜΟΙΡΑΣΑΝ ,
        ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΑΝ ,
        ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΗΚΑΝ,
        ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΕΚΛΕΨΑΝ …
        ΑΥΤΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ, ΜΕ ΤΙΣ ΝΟΜΙΜΕΣ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΥΠΟΖΥΓΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΟΠΕΡΝΟΥΝ ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΡΟΧΑ ΔΕΚΑ ΦΑΜΙΛΙΕΣ ΑΡΠΑΧΤΙΚΩΝ…

  5. ΟΛΥΜΠΩ, είσαι αδιόρθωτη .Είναι και Σαββατοκύριακο,βρέ αθεόφοβη.Δεν τους λυπάσαι ;

    Εκεί εσύ ! Τους πετάς το μπαμπούλα,ν’άχουν να ξύνονται και να παρπαλιάζονται.

    Σέβας,ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ.

  6. dyspistos said

    Για όσους διαφώνησαν ή ειρωνεύτηκαν: έχετε κάτι να πείτε για τα λεγόμενά του; Δεν είναι απαραίτητη η ελληνική παρουσία στην ΑΟΖ Κύπρου; Μήπως έκανε λάθος ότι οι συνθήκες είναι δραματικές; Εμείς, ο λαός, δεν προσπαθούμε συμμετέχοντας στις απεργίες και τις διαδηλώσεις να αλλάξουμε τα πράγματα;

    Θα πρότεινα στους φίλους και μη του ιστολογίου τούτου να καθιερώσουν σχόλια όπου θα επισημαίνουν τι δεν τους αρέσει, γιατί θεωρούν τούτο ή τ΄άλλο ψευδές , ανώφελο ή εποικοδομητικό κλπ. και, στο τέλος να αναφέρουν και τη δική τους πρόταση.
    Π.χ. η Μαρία στο 4.03 έκανε την κριτική της μέσα σε μία φράση συμπυκνωμένη και πήρε θέση.
    Ετσι θα μάθουμε να σκεπτόμαστε και να γράφουμε υπεύθυνα και θα συμβάλλουμε με τις προτάσεις μας στη βελτίωση άπειρων πραγμάτων.

  7. φωτεινη said

    λοιπον κουκουλοφοροι μην τσιμπατε.
    η ολυμπια το κανει επιτηδες να σας διασπασει απο τον αγωνα εναντιον του ΠΑΜΕ.
    προσεχτε.
    σας βαζει διλλημα.
    ΠΑΜΕ Η Κ.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ.

    • ΜΑΡΙΑ said

      Ἔ εἶσαι ἀπίστευτη…..

      • φωτεινη said

        κι εσυ στο κολπο Μαρια;
        μπραβο,μπραβο…

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ναί ἐγώ ἡ παλιοδεξιά, καί ὁ Λεωνίδας τό παλιοκομμούνι καί γενικῶς ὅλοι ἐμεῖς οἱ παλιοέλληνες,πού θέλουμε τό κακό…..τῶν σωτήρων μας πασόκων!!!!!

      • ΕΛΛΗΝΙΔΑ το λεω και το φωναζω said

        Φωτεινη
        συμφωνω……διασπα η Ολυμπια τις αναρτησεις των προβοκατορων ! :D :D
        και οπως λεει και ο Σπαρτακος, σαβ/κο ειναι θα παθουν κανεναν ντουβρουτζα! :D

      • φωτεινη said

        α βρε Κ.Καραμανλη.
        και τους προειδοποιησα,η Ολυμπια τους παει για διασπαση,αλλα και παλι…τιποτα.
        σαν τις Μυιγες μες στο Γαλα.
        ξεχασανε τις μπουφλες που φαγανε,
        ξεχασανε το ρεζιλικι να τις τρωνε απο το ΠΑΜΕ,
        ξεχασανε το κλαμα και τα παρακαλετα
        ξεχασανε το Διεθνη Διασυρμο ,αυτοι ο σκληρος πυρηνας των αναρχοαπλυτων
        ξεχασανε οτι τρεχανε στους τεσσερις ανεμους σα κοριτσακια να γλυτωσουνε
        ξεχασανε οτι επρεπε να σπειρουν ανεμους διχονοιας
        και
        ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ
        για να λοιδωρησουμε τον Κ.Καραμανλη.
        κι ας μην ξερουμε που μας πονει και που μας σφαζει απο τις κατραπακιες….

    • η ΛΥΣΗ :ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ με ΠΑΜΕ !!!!!

      δεν υπαρχει διλλημα ….
      χαχαχαχαχαχαχα

      • OMOGENIS/PATRIOTIS said

        Ti les vre orgio?
        Pou tha valhs to Karamanlh sthn idia moira me to PAME!
        Oust APO Edo !!!

      • astillais said

        OMOGENIS/PATRIOTIS

        Τον Καραμανλή τον ρώτησες;

      • χαχαχαχα πες του τα δασκαλα
        δεν ξερει οτι καθε μερα με την Αλεκα …τα λενε …εννιοτε και μετα μεζεως (ουαου)

      • OMOGENIS/PATRIOTIS said

        Astylais mh MOU phs oti Ton Rothers esy?
        O Karamanlhs exei ethnikes theseis, ENA paradeigma h Makedonia kai to Veto !!
        To koukoue htan kai einai yper Ton Slavon!
        Kante oneira komounistes, avto tha eleipe na oikiopoihtheite to
        Karamanlh!!!
        Poso grhgora xypnate otan exete anages!!!

      • astillais said

        Εγώ δεν ρωτάω
        εγώ βλέπω
        και όταν βλέπω βλέπω

      • OMOGENIS/PATRIOTIS said

        Palaiokosta sth Propaganda eiste protoi!!!
        Ora einai na MOU phs oti ton grapsate sto Koma kai plhronei
        kai syndromh!!!
        O Karamanlhs emenei stis axies ths ND kai einai ek diametrou antithetes me tis dikes sas!!!
        Pio kato Kati egrapses gia Goldman Sachs , thn eironeia allou
        oxi se mena, Ego pistevo sth sygxronh Dexia , thn Ellada kai thn Orthodoxia!!!
        Etsi porevtika, porevomai kai tha porevomai ston aiona ton apanta!!!
        Avto pou me enoxlei einai oti kapoioi ekei kato katanthsane thn
        epistrofh MOU sth xora mou apiasto oneiro!!!
        Oso an nomizeis oti xathika APO to Blog tha sou exhghso.
        Ego den xrhmatodotoume APO kapoio Koma ergazomai sklhra
        ston id. Tomea kai MOU menei elaxistos xronos, ektos avtou tmhma tou eleftherou xronou to diatheto gia thn oikogeneia kathoti exo kai Mikro paidi!!!
        Alloste den exo kamia desmevsh me to Olympia na grafo kathe
        mera!!!!
        O kathenas alloste grafei oikiothelos!!!
        Sto kato meros tou post tha dhs th gnomh MOU gia tonKaramanlh!!!

      • να σαι καλα και συ κι η οικογενεια σου ….να τους χαιρεσαι παντα
        με υγεια και προκοπη …
        και εκει στην ξενιτια κι εδω στην πατριδα μια μερα
        γιατι θα ερθετε πισω ….δεν θα πεθανει η Ελλαδα !!!!
        οσο για το ΟΜΟΓΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ που γραφω πιο κατω και για την Goldman Sachs
        σου εξηγω και κει (στο αλλο ποστ ) πως δεν αναφερομαι σε σενα
        ο δε Καραμανλης ειναι η προσωπικη μου συμπαθεια ( υπαρχει και αρθρο μου εδω πριν λιγο καιρο)

        (οι παλιοτεροι εδω μεσα ξερουν )

      • OMOGENIS/PATRIOTIS said

        Palaiokosta Tora lythike hbparexhghsh kai se evxaristo gia thn kalh sou diathesh!!
        Na eisai kai sy panta kala!!!

  8. Ντινος Τριανταφυλλιδης said

    ….τι καινουργιο μας ειπε ο Καραμαν-Αλις …. το οτι δεν παει αλλο ; το οτι οι συνθηκες ειναι δραματικες ; … πω πω !!! και δεν το ειχμε παρει χαμπαρι …γμτ επρεπε να τον ειχαμε ακομα προθυπουργο να μας λεει ποτε ποτε καποιο νεο σαν και αυτο που ειπε στην “συντροφια της αθηναϊκης λεσχης” … παντου λεσχες γεμησε ο κοσμος … ρεεε Καραμαν-Αλι τακο εκανες του κοσμου τα κακα και τωρα αρκεισαι να βγαζεις τον σκασμο … τακτικη ειναι λενε καποιοι … τακτικη ήτανε που μας φορτωσες και τον αλλον τον ξεπουλημενο ΓΑΠ ; ..Αντε παρτε τον πουλο ολοι σας μαζι με τις τακτικες σας … τακτικες οι αριστεροι τακτικες τακτικες τακτικες …καμια τακτικηνα να σας ξεφορτωθουμε ολους σας υπαρχει ρε γμτ ;

    • ΜΑΡΙΑ said

      Ὑπῆρχε περίπτωση νά καταλάβης ἐσύ, τόν Καραμανλῆ;;;;
      Πιό πιθανό εἶναι,νά ἔχουμε λιακάδα τά μεσάνυχτα…………

      • Ντινος Τριανταφυλλιδης said

        …. εσυ συνεχισε να γελοιοποιησε… αλλωστε εσυ και μερικοι αλλοι/ες ειστε οι μονοι που μπορουν να τον καταλαβουν … αφου ομως δεν μιλα εσεις τι καταλαβαινετε ; :)))) …. αααα !! ναι ..ναι ..ανασυγροτησε την Ελλαδα ..ενταξη συγνωμη … μας ειπε και ποιοι ειναι οι νταβατζιδες … σοβαρες δηλωσεις στα σουβλατζιδικα ….εεεε που αλλου θα εκανε τετοιες δηλωσεις ο Καραμαν-Αλι τακος

      • ΜΑΡΙΑ said

        Τί νά πῆς καί σύ βρέ φουκαριάρη,οἱ ἐξελίξεις σέ ἔχουν προσπεράσει….πρό πολλοῦ!
        Μεῖνε ἐκεῖ κολλημένος, καί δηλητηριασμένος ἀπό τό μῖσος….αὐτή εἶναι ἡ τιμωρία σου!

      • Ντινος Τριανταφυλλιδης said

        …ειπε ο γαϊδαρος τον πετεινο κεφαλα …. !!! … ενας αθλιος παρεδωσε σε αλλον αθλιο μια χωρα απαλλαγμενη απο νταβατζιδες :)))) …

      • Νancy said

        Εντάξει λεβέντες, το εμπεδώσαμε, η απελπισία μερικών σε μη συγκρίσιμα μεγέθη αρχηγών, βαράει τιλτ στον εγκέφαλο. Σας κατανοήσαμε, σας διαβάσαμε και δεν θα πάρουμε. Τελος.

      • Chuck Norris said

        @”Ντινος Τριανταφυλλιδης”
        “ενας αθλιος παρεδωσε σε αλλον αθλιο μια χωρα απαλλαγμενη απο νταβατζιδες”

        Χαχαχαχαχαχαχαχα!!
        Θεός!!!

      • φωτεινη said

        καλησπερα σερ τσακ, .
        ενας Ευγενης σαν κι εσας εμφανιζεται παντα να σχολιασει εναν αλλο ευγενη.
        δεν χανετε το χρονο σας με την πλεμπα σαν κι εμας.

      • ΜΑΡΙΑ said

        Μόνο ἕνας βλάξ, μπορεῖ νά γελάση μέ τήν βλακεῖα ἑνός ἄλλου βλακός…..

      • Chuck Norris said

        @φωτεινη

        Έλα μωρέ “ξεθυμαίνουμε” από τα προβλήματα, κάνουμε και την πλάκα μας.. :)

      • φωτεινη said

        ειπα τιποτα εγω;
        ειπα;

      • Ντινος Τριανταφυλλιδης said

        …. Μαρια και Φωτεινη το διδυμο πραιτοριανων του Καραμαν-Αλι … με τετοιες οπαδους που ειχε ο αρχιερεας της καθαρσης απο τους νταβαντζιδες τι αλλο θα μπορουσε να κανει …ποσο μαλλον αν εισαι και ……… σαν τον Καραμαν-Αλι …ειναι αυτο που λεει το ρητο… πες μου τους φιλους/σες σου να σου πω ποιος εισαι !!!

      • ΜΑΡΙΑ said

        Νά καί κάτι πού συμφωνοῦμε Ντῖνο,ΑΠΟΛΥΤΑ….
        Τιμή μου καί καμάρι μου,οἱ φιλικές μου διαθέσεις στό πρόσωπο τοῦ Κ.Καραμανλῆ,ἑνός ΕΛΛΗΝΑ ΠΑΤΡΙΩΤΗ,πού εἶχε τό σθένος νά ἀντιταχθῆ στίς προσταγές τοῦ πιθηκανθρώπου μπούς,καί δέν ἔσκυψε τό κεφάλι στή Ν.Τ.Π.
        Ἐσεῖς μπορεῖτε νά γλείφετε,ὅποιο προσκυνημένο ζαβό σᾶς πλασάρουν….καί ἄν πουλάει τήν πατρίδα μας,θεωρῆστε το μιά μικρή λεπτομέρεια.
        Ὁ ὑποτυπώδης ἐγκέφαλός σας,δέν θά μπορέσει νά κατανοήση ΠΟΤΕ,τά Ὡραῖα…τά Μεγάλα….καί τ΄ Ἀληθινά…..

      • Magnolia Gr said

        @”Ντινος Τριανταφυλλιδης”
        “ενας αθλιος παρεδωσε σε αλλον αθλιο μια χωρα απαλλαγμενη απο νταβατζιδες”

        Τουλάχιστον ο ένας (βλέπε Καραμανλής και καθόλου άθλιος παρακαλώ) προσπάθησε να φέρει νόμο για να τους ΞΕΔΟΝΤΙΑΣΕΙ,νόμο που να τους απαγορεύει να μπορούν να γίνονται παρακράτος .. με το να παίρνουν δημόσια έργα ή να διαθέτουν πολλά μέσα ενημέρωσης ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣΑΝ ΜΕ ΔΕΚΑ ΜΑΣΕΛΕΣ……. αλλά ωωω του θαύματος οι Μεγάλοι προστάτες των νταβατζήδων από ΕΕ το ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΑΝ ως ασύμβατο με την νομοθεσία τους…ΤΥΧΑΙΟ;;; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ
        Αντίθετα ο δεύτερος άθλιος και τρισάθλιος και ξεπουλημένος υπάλληλος της νέας τάξης και της παγκόσμιας διακυβέρνησης (βλέπε ΓΑΠ) ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΣΤΟ ΔΝΤ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΕ με όλα τα τεχνάσματα που χρησιμοποίησε …. Τεχνητή διόγκωση του χρέους (σκάνδαλο με την στατιστική υπηρεσία) Τ+10, Δεν δανείστηκε την ώρα που έπρεπε… και Διέσυρε με δηλώσεις τη χώρα στο εξωτερικό …..κτλ κτλ όλα αυτά που τον πρόσταξε ο Σόρος και τα υπόλοιπα αφεντικά του….

      • Ντινος Τριανταφυλλιδης said

        @ Magnolia gr εγραψες …

        ” αλλά ωωω του θαύματος οι Μεγάλοι προστάτες των νταβατζήδων από ΕΕ το ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΑΝ ως ασύμβατο με την νομοθεσία τους…ΤΥΧΑΙΟ;; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ”
        ειμουν νεαρος και ακουγα ” μαθε για την ΕΟΚ ” ποιος ηταν υπερμαχος για την εισοδο μας στους πολυ σωστα οπως αποκαλεις ΝΤΑΒΑΤΖΙΔΕΣ της σημερινης ΕΕ ; ο “εθναρχης ” δεν ηταν ; …επιτελους ηλθε η ωρα να τελειωνουμε με τις δυναστιες Καραμαν-Αλιδων και Παπατζηδων … οι εποχες εχουν αλλαξει προπολλου και καποιοι ακομα προσκολλημενοι στις δυναστιες ΕΛΕΟΣΣΣΣ !!! χρειαζομαστε νεο αιμα στην πολιτικη αυτης της χωρας … το κακο ειναι οτι δεν βλεπω κανενα και αν υπαρχει …που συγουρα υπαρχει εινα που δεν τον αφηνουν να βγει προς τα εμπρος … να ενα ακομα απολιθωμενει φρασει που θα μας κυνηγα καθως διαφαινεται…. ” οποιος φευγει απο το μαντρι τον τρωει ο λυκος ” …. ας καθησουμε λοιπον μαντρωμενοι μεταξυ στις δυο δυναστιες ….. αντε και περαστικα μας !!!!

    • Alsalos said

      του κόσμου τα κακά; σιγά μην έριξε και ατομικές βόμβες, ρε μεγάλε. και μη χωλοσκας που δε σου είπε κάτι καινούριο, δε βγήκε να κάνει και δήλωση δα, οπότε μη χάνεις τον ύπνο σου. δε μας φόρτωσε κανείς το γαπ, μόνοι μας το βγάλαμε. εκτός και αν μας πεις ότι του έδωσε και τα κλειδιά στο χέρι. αλλά έτσι είναι, haters gonna hate

    • Magnolia Gr said

      @Ντινος Τριανταφυλλιδης

      Άλλη Ευρωπαϊκή Ένωση οραματίστηκε ο ‘Εθνάρχης’, όπως λες, και αλλιώς εξελίχθηκε μέσα από τις διάφορες συνθήκες που υπογράφηκαν μέχρι σήμερα….να σου θυμίσω ότι στην πολιτική Σιμήτη για είσοδο με κάθε κόστος στην ΟΝΕ, που τελικά έκανε με μαγειρεμένα στοιχεία, ο Κ.Καραμανλής ο β’ αντιπολιτεύονταν ότι θα μπούμε με πήλινα πόδια, έλεγε χαρακτηριστικά, κι ότι την προσαρμογή θα πλήρωναν οι μικρομεσαίοι και θεωρούσε ανέτοιμη την οικονομική κατάσταση της χώρας…..

      και επειδή δεν θεωρώ απάντηση στα επιχειρήματά μου ΤΟΝ ΙΣΟΠΕΔΩΤΙΚΟ τρόπο σκέψης του’ όλοι ίδιοι είναι’ κλπ … σε παρακαλώ ΜΗ μου απαντάς άν δεν έχεις επιχειρήματα για αυτό που συζητάμε…
      γιατί η λογική ότι ο Εθνάρχης ευθύνεται για την κατάντια της ΕΕ ισοδυναμεί με το ότι σου κόπηκε η μαγιονέζα επειδή ….. η κότα που γέννησε το αυγό που χρησιμοποίησες ήταν… αλανιάρα.

      • Ντινος Τριανταφυλλιδης said

        @ Magnolia gr
        … γλωσσεψες την μπερδα σου …επειδη λοιπον ηταν αλανιαρα η κοτα δεν μου εκοψε η μαγιανεζα …αντιθετα με τα αυγα μηχανης που μας προσφερε ο Καραμαν-Αλις ο Α΄. Σ αυτον τον τοπο ολοι οι πολιτικοι και εθναρχες οραμα ειχαν …και ιδου το οραμα … ο Ανδρικος με το ” για μια Ελλαδα νεα ” ο Καραμαν- Αλις με το ” ανασυγκροτηση της Ελλαδας” … απο οραματα τιποτα αλλο απο πραξεις ομως ; η κομμενη μαγιονεζα που ελεγες …. αλλα παρ΄ολα αυτα υπαρχουν και οι αμετανοητοι που γουσταρουν να τρων κομμενες μαγινεζες …. καλη ορεξη Magnolia gr

    • Magnolia Gr said

      @Ντινος Τριανταφυλλιδης
      κρίμα γιατί ούτε ξέρεις να μιλάς με επιχειρήματα
      ούτε μαγιονέζα ξέρεις να φτιάχνεις … παρά μόνο στραπατσάδα, οπότε καλή σου όρεξη

      • Ντινος Τριανταφυλλιδης said

        @ Magnοlia (gr)

        …..με επιχειρηματα θα μπορουσα να μιλησω (αν και δειγμα σου εδωσα) βεβαια που να το αντιληφθεις … με βαμμενα μπλε ματακια δεεεεννννν ….. θα μπορουσα λοιπον να μιλησω σε ανθρωπους που εχουν νιονιο στο κρανιο και οχι μαγιονεζα…σε λιγο θα μας πεις οτι ο “εθναρχης” θα πρεπει να προταθει και για “αγιος” και ο Καραμαν-Αλις ο β΄ για “οσιος”

      • Magnolia Gr said

        Ντινος Τριανταφυλλιδης
        πάντως εσύ άνετα θα μπορούσες να προταθείς ως το ΠΙΟ ΕΠΙΜΟΝΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΠΟΣΤΑΚΙ

      • Ντινος Τριανταφυλλιδης said

        Μagnolia (gr)
        …. τωρα καταλαβες γιατι στο κρανιο σου εχεις μαγιονεζα ; απο τα γραφομενα μου αν καταλαβες οτι εχω χρωμα τοτε ειναι για να σε λυπαται κανεις …. μα τοσο μπλε θολουρα ;…. δοξαζω που ο Ελληνας αρχισε να ξυπνα εστω και αργα αλλα σταθερα …οι στασιμοτητες και οι εξερεσεις παντα θα υπαρχουν …βλεπε εαυτον σου !!! …καντε στην μπαντα τυλαχιστον και μην εμποδιζετε …αφηστε μας να ανασανουμε…. ναι ;

      • Magnolia Gr said

        έχεις γίνει κουραστικός …… αν δεν το κατάλαβες ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΣΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΑΝΑΜΑΣΑΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΡΑΜΕΛΑ….. ΤΕΛΟΣ

      • Ντινος Τριανταφυλλιδης said

        …. χχμμ !!! και αυτα ειναι τα δικα σου επιχειρηματα εεε ;;; οι μπλε μαγιονεζες :))) αα ρε κατακαϋμενη Ρουμελη… για την ταμπακιερα εχεις να πεις ;;; αλλιως αντε για νανι …που εισια παρε και μια μαγιονεζα να βουτας το δακτυλο μεχρι να σε παρει ο υπνος ….και οταν ξυπνησεις εδω ειμαι να τα λεμε …ΝΑΙ ;;

  9. 12/12/2011
    (Αποφραδα ημερα)
    Στην Ελληνικη βουλη ολα τα εδρανα ειναι γεματα ,αλλα επικρατει ησυχια.Η προεδρος Βερα Νικολαιδου παιζει ανησυχη το μολυβι της στα δαχτυλα.Ειναι φανερο οτι κατι περιμενουν ολοι…Ξαφνου η πορτα ανοιγει !!! Μπαινουν στην αιθουσα ο Βουλγαρακης και η Κανελλη .Πανε και στεκονται δεξια κι αριστερα του βηματος σε σταση προσοχης.Ολοι στρεφουν τα ματια προς την ανοιχτη πορτα …και ναι ξεπροβαλλει ο Κωνσταντινος Καραμανλης ο Β΄(φανερα αδυνατισμενος ) !!!!
    Ολοι οι βουλευτες, ολων των πτερυγων ,σηκωνονται ορθιοι και χειροκροτουν αλλαλαζοντας “ΑΞΙΟΣ,ΑΞΙΟΣ,ΑΞΙΟΣ!!!” ,βλεποντας τον να κατευθυνεται στο βημα.Τον ακολουθουν ο Χαλβατζης με 2 ντορβαδες ,1 σε καθε χερι και ο Ρουσοπουλος επισης κρατοντας 2 ντορβαδες,πισω τους ακολουθει η Παπαρηγα.Ολοι ενθουσιασμενοι περιμενουν την βαρυσημαντη ομιλια.
    Το πρωι ο Κ.Κ. ειχε ανακοινωσει την αποχωρηση της Ελλαδας απο ΝΑΤΟ και ΕΕ και εχει “ξεπροβοδισει “τους ΔΝΤουδες στο ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ,αφηνοντας τις αγορες εμβροντητες και πανικοβλητες να τρεχουν να συμμαζεψουν τους δεικτες που καταποντηζονται.Οι μηχανες του Νομισματοκοπειου ,δουλευοντας στο φουλ απο χτες, τυπωναν ..μνες!Ο ρωσικος στολος εχει ελιμενιστει απο χτες επισης στην Συρο και ΜiG-29 παρεα με “ελληνικα!!!”SUKHOI οργωνουν νυχθημερων την επικρατεια!!!
    Ταυτοχρονα εχει γινει Εθνικοποιηση τραπεζων,ενεργειας,μεταφορων ,επικοινωνιων,και εχουν δοθει γενναια κινητρα σ οσους Βιομηχανους και Εφοπλιστες θελουν να παιξουν με τους “ορους του νεου παιχνιδιου”.
    Αλλα …
    ας παμε παλι στη βουλη :
    Ο Κ.Κ. εχει ανεβει ηδη στο βημα εν μεσω χειροκροτηματων και αλλαλαγμων,χωρις χαρτια στα χερια(τα ελληνικα του ηταν παντα αψογα ,οχι σαν μερικους ,μερικους) αρχιζει: “Αξιοτιμοι κ.κ. Βουλευτες, Ελληνικε λαε…..”
    (ειναι οι πρωτες δημοσιες κουβεντες του ανδρος απο τις 4/10/09)
    …εξω απο την βουλη συμβαινουν ακομα πιο ιστορικα και πρωτογνωρα πραγματα .4.000.000 λαος εχει πλημμυρισει το Συνταγμα κι ολους τους δρομους οσο φτανει το ματι!!!!!
    Το ιδιο σε ολες τις πολεις της επικρατειας.Ο λαος το γλενταει με την ψυχη του ,εχει απλωσει τις σουβλες καταγης ,οι οβελιες σου σπανε τη μυτη,τα μεγαφωνα παιζουν δημοτικα και λαικα τραγουδια ,ολοι χορευουν και τραγουδουν αγκαλιασμενοι,το κρασι και τα τσιπουρα ρεουν αφθονα.Κνιτες χορευουν το “Γριβα μ σε θελει ο Βασιλιας” και Χρυσαυγιτες τραγουδουν την Διεθνη ανταμα.Γεροι πρωην ανταρτες του ΕΛΑΣ τα πινουν παρεα με αλλους γερους πρωην ταγματασφαλιτες.Ολοι χαιρονται και τραγουδουν …πατερα ,εκτος ….
    …εκτος απο ορισμενους απο τους 172(ψηφοι στο Μνημονιο) που λειπουν .Φημες λενε οτι πασαληφθηκαν με φουμο και το σκασαν παρεα με τους Πακιστανους ,Αφγανους κλπ για τας Ευρωπας.Μονο ο Παγκαλος μαθευτηκε οτι εξοριστηκε στα δυτικα Ιμια ,τα οποια μετατραπηκαν σε κλειστο θαλασσιο παρκο με καρχαριες ,και θα του πετουν με το ελικοπτερο 1 σαντουιτς καθε βδομαδα!!!
    Επισης εθεαθει ο Αδωνις Μπουμπουκος να τριγυρνα σαν τρελλος σε κατι στενα στο Κολωνακι και να μονολογει με τα ματια στο κενο:”Τα υστερα του κοσμου! Τα υστερα του κοσμου !Θεε μου το ειδα κι αυτο που φοβομουν :ΗΡΘΑΝ ΟΙ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΙ!!!!”
    Η ομιλια στη βουλη τελειωνει…
    “…μετα απο 2.500 χρονια η Ελληνες ξαναδινουν τα φωτα τους σημερα στην ανθρωποτητα.Ανακηρυσω την πρωτη Φιλελευθερη Κομμουνιστικη Δημοκρατια στον κοσμο!!!”
    Και γινεται το ελα να δεις…πανικος…πανζουρλισμος …το γλεντι κορυφωνεται…ο λαος μεθυσμενος απο ευτυχια χαιρεται με την ψυχη του!!!
    Ενα ζευγαρι εκει στο Συνταγμα ξεχωριζει .Εκεινος ψηλος ,ψαρομαλλης,καλοντυμενος.Εκεινη ομορφη ,ξανθια ,φορωντας ποδιά καθαριστριας της ΟΙΚΟΜΕΤ.Χορευουν τανγκο αγκαλιασμενοι.
    -Ναι μικρη μου σε εχω συγχωρησει…λεει εκεινος
    κι εκεινη κοιτωντας τον με λατρεια στα ματια :
    -Εξ αλλου θυμασαι Σπαρτακε που το ειχα γραψει; “Δεκεμβρης 27, 2010 στο 12:28 πμ
    Δεν αργει η μερα που ο πανσοφος καραμανλης θα επιστρεψει καβαλα στο λευκο ατι του , ο λαος θα τον ραινει με ροδοπεταλα και γονατιστος θα κλαει και θα φωναζει “συγχωρεσε μας πανσοφε που σε αδικησαμε” και τοτε αυτος αγερωχος και καταμαυρισμενος θα βγαλει απο το πορφυρο ζωναρι του μια επιταγη απο τη ρωσια και αλλη μια απο την κινα και η καθεμια θα γραφει 1 τρις ευρω, και τα χρηματα αυτα θα ειναι ατοκα, εξαιτιας του σεβασμου και του χρεους και της αγαπης που τρεφουν αυτες οι δυο χωρες για την ελλαδα και τον πολιτισμο της.
    Και την επομενη κιολας θα διορισθουν ολοι στο δημοσιο και ο μεγαλος δειπνοσοφιστης θα μοιρασει σε ολο το λαο αποζημιωσεις και επιδοματα και υπερωριες και βοηθηματα και κανεις δεν θα μεινει παραπονεμενος.”
    ΚΟΥΙΖ: τι ειχαν μεσα οι 4 ντορβαδες;;;

    ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΣΠΑΡΤΑΚΕ ΤΟ ΘΥΜΑΣΑΙ;;;;;
    ΤΙ ΝΑ ΕΓΙΝΕ …..ΕΚΕΙΝΗ……
    Η ΨΥΧΗ ΑΡΑΓΕ ;;;

    • εννοω την τρελλιαρα σου ….ΤΗΝ ΟΜΟΓΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΗ

      • Νancy said

        εκείνη με το φακιόλι λές; χαχαχα
        το “όμορφη ξανθιά” που λές πιο πάνω, με μπέρδεψε!! γιατι την είχα αποκλείσει αμέσως.

      • Μ. Αρκάς said

        Αυτή εξαφανίσθηκε!!!
        Την κυνηγάει ο κυλικειάρχης
        της Ιπποκράτους να του πληρώσει
        τις τυρόπιτες που έτρωγε τόσον καιρό βερεσέ,
        και κόντεψε να του τινάξει το μαγαζί στον αέρα.
        :twisted:
        xexexexexexe

      • ΜΑΣ ΕΛΛΕΙΨΕ Ο ΕΛΛΗΝ ΟΜΟΓΕΝΗΣ ΤΗΣ ΓΚΟΛΝΤΜΑΝ ΣΑΚΣ

      • Ναί μωρέ,τ’όπιασα το υπονοούμενο.Αστην αυτήν. Ξεβρακώθηκε από μόνη της.

        Την έκανε ξεπαρεού η ΟΛΥΜΠΩ και τώρα μπαίνει αραιά και που,με άλλα

        ψευδώνυμα, αλλά…..πιό σεμνά και πιό ταπεινά.Δεν την παίρνει, (αλλά τον παίρνει).

        Κι επειδή ήσουν καλό παιδί,διάβασες τα μαθήματα της Δευτέρας,πήγες στο κατηχητικό,νήστεψες,

        πέρασες οχτώ γερόντια απέναντι,άναψες και κεράκι στην Παναγιά την πρασινοκρατούσα,

        άντε λοιπόν,ας μην σε κρατάω στην αγωνία.(Αλλά κρύβε λόγια σύντροφε,κρύβε λόγια !!!!!).

        Γράφε λοιπόν.. Κυβέρνηση Προσωπικοτήτων.

        Υπ.Δημ.Διοίκησης : Η φτερού.

        Υπ.Εθν.Αμυν: Ο Κατέλης.

        Υπ.Οικον : Ο Νταβέλης.

        Υπ.Υγείας-πορνείας: Η Χειλούδω.

        Υπ.διά βίου κλπ,μακακίες : Το καγκουράκι ,εκ περιτροπής με τη Χατζηλουλού.

        Υπ.Δικαιοσ : Ο Παλαιοκώστας (όχι εσύ,ρε),εκ περιτροπής, με τον Τζό τον Χαζόπουλο.

        Υπ.Γεωργίας :Εκκρεμεί ακόμη.Ενας από τους εμπρηστές της Πελοπονήσου, του 2007 (βιογραφικά,στο Opengov).

        Υπ.Εμπορίου( της Πατρίδας): Ο Λαικός Ορθόδοξος δεκανίκης.

        Υπ.Μεταφ,επικοιν,κλπ μακακίες :Ο Ασπρίκης.

        Υπ.Πολιτισμού: Η Τζούλια, εκ περιτροπής με την Αφρα.

        Υπ.Εξωτερικών: Η Ελσα.

        Υπ.Επικρ: Το Albano,με τα πόδια ποδοσφαιριστή και την άσπρη σκελέα.

        Υπ.Ναυτιλ.: Ο κυριούλης με το κανό και τον σικλαμέν γυαλαμπούκα.

        Υπ.Μακ.Θράκης :Τρεμουλόκωλος.

        Τον Πορδυπουργό, βάλτον μόνος σου. Μην τα περιμένεις όλα, από μένα.

        Είπαμε : Συνοδοιπόρ(δ)οι, αλλά μην το παραχέχέχέχέχέσουμε κιόλας.

        Σέβας,ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ.

      • ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

        Πορδυπουργος: ΔΑΡΑΒΙΓΚΟΣ !!!!!!!

        “Προστασιας” του πολιτη : Ψαριανος (FERRARI)

      • OMOGENIS/PATRIOTIS said

        Hlithie vlaxo , roufiane th ND den thn endiaferoun oi ventetes
        kai toxekatharisma logariasmon ths kokinhs Mafias !!
        Ego Phra thesh tyrogalo gia Ton Karamnlh!!!
        Prosexe POS milas giati Ego den eimai san kapoious psevtodexious pou se anexonte Edo Mesa!
        Ante phdhxou mpourtzovlaxe koumouna!!!

      • OMOGENIS/PATRIOTIS

        ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ δεν εννοω εσενα ρε φιλε ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
        Σε ξεχασα εσενα χαχαχαχαχαχαχα θα κατουρηθω απ το γελιο …..ξεστριφτηκα βραδυατικα
        μπα σε καλο σου ….να σαι καλα ανθρωπε μου
        καιρο ειχα να ξεραθω στο γελιο ετσι !!!!!

        (τον καιρο του Μνημονιου εγραφε εδω μεσα ενας ELLINAS OMOGENIS κατ ευθυαν απο την Ιπποκρατους και μας εβριζε )

  10. kostas said

    τυχαινει να τον γνωριζω μεσω φιλων. πριν το γευμα δεν μιλαει ποτε για να μη χασει τον ειρμο των σκεψεων του κ δωσει ελλειπη παραγγελια στο σερβιτορο. κατα τη διαρκεια του γευματος δεν μιλαει ποτε, για ευνοητους λογους(ανταγωνιστικους). μετα το γευμα θελει αλλα δεν μπορει να μιλησει αφου λογω τυμπανισμου κ βαρυστομαχιασης, φευγει υποβασταζομενος.

  11. trellakias said

    Είναι πράγματι να γελάς με τον τρόμο που παθαίνουν κάποιοι με μόνο την επίκληση του ονόματος Κώστας Καραμανλής! Φαίνεται πως τα αντανακλαστικά των απανταχού φρουρών των καναπεδάτων ψευτο-σοσιαλιστών Ελλήνων παραφυλάνε εκεί στις επάλξεις του αντικαραμανλικού αγώνα, εκεί που η αμειβόμενη σκοπιά στο διαδίκτυο είναι μια δουλειά, και μια απασχόληση που στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε οικονομικά είναι μια λύση! Μπορεί κανείς να μου εξηγήσει πως γίνεται ακόμα και σήμερα που η Χίμαιρα της απόλυτης εξαθλίωσης του βιοτικού επιπέδου του μέσου Έλληνα, της απόλυτης διαγραφής του κοινωνικού κράτους, της έναρξης του νέου κύματος μετανάστευσης ΝΕΩΝ Ελλήνων προς άλλες Χώρες, την ισοπέδωση κάθε μορφής κράτους από το παρακράτος των σοσιαλιστών κατ’ όνομα, στο όνομα της προσπάθειας νέας δανειοδότησης(!!!!!!!!!!!!), υπάρχουν κάποιοι που μιλούν για τον Καραμανλή; Τόση πολλή αυτοϊκανοποίηση πια στον νεοέλληνα; Μόνο και η επίκληση της όποιας ιδιωτικής κουβέντας, πολιτικής κουβέντας, ενός πρώην πρωθυπουργού και των συνεργατών του, και μπορούν οι …..σχολιαστές να μιλούν για το …..βαθύτερο νόημα της κουβέντας και να ΚΡΙΝΟΥΝ την όποια θέση! Τραγικός ο τρόμος, ο πανικός που βιώνουν όλοι αυτοί που ζουν μέσα στην κόλαση της πράσινης ύφεσης και περιμένουν την όποια ΙΔΙΩΤΙΚΗ κουβέντα του Καραμανλή για να χύσουν το δηλητήριο τους! Κύριοι πρέπει να καταλάβετε πως ο Ηγέτης Κ. Καραμανλής ΜΊΛΗΣΕ τον προεκλογικό μήνα του 2009, είπε για όλα αυτά που έρχονταν (Φτάνει να δείτε το προεκλογικό σποτ της ΝΔ) και κανείς σας δεν άκουσε! Κανείς σας δεν μπόρεσε να πιστέψει τον ευθύ λόγο του, την ΑΛΗΘΕΙΑ που κόμιζε και ας μην ήταν αρεστή! Είχατε εκπαιδευτεί από τα χρόνια της «Αλλαγής» στο «δώσε εις βάρος του μέλλοντος», ή στο «Τσοβόλα δώστα όλα». Σήμερα που η ονείρωξη της πράσινης κατάρας του νεοέλληνα θρυμματίζεται με κρότο από την ανεπάρκεια και το ψέμα της, ψάχνεται να βρείτε τον φταίχτη! Δυστυχώς ο Καραμανλής δεν είναι το εξιλαστήριο θύμα της τραγωδίας που ονομάζουμε «μεταπολίτευση». Είμαστε εμείς οι μωροί νεοέλληνες που γοητευτήκαμε από τις αριστερίζουσες απόψεις του πασοκιστάν, και μεταλλαχτήκαμε σε χαντζηαβάτες της σύγχρονης παράστασης του θεάτρου σκιών που λέγεται σύγχρονη Ελλάδα. Όλοι αυτοί που ενώ γνώριζαν το 1991 πως ο «σιδερένιος» ήταν ΚΛΕΦΤΗΣ με το σκάνδαλο Κοσκωτά, αλλά με την σωστή καθοδήγηση της αλητείας των δημοσιογράφων έριξαν την κυβέρνηση της ΝΔ το 1993 για να ανεβάσουν τον ίδιο κλέφτη ξανά. Είμαστε όλοι εμείς που ενώ ζήσαμε τα αμέτρητα σκάνδαλα του τάπερμαν, είδαμε το μέγα σκάνδαλο των ολυμπιακών αγώνων του 2004, ερχόμαστε σήμερα και κατηγορούμε τον Καραμανλή που δεν τους έστειλε φυλακή! Γιατί; Ξεχνάμε άραγε τόσο γρήγορα το πνεύμα εκείνης της εποχής; Γνώριζε όλη η Ελλάδα για την μικρή ικανότητα του μικρού «γιωργάκη» και όλοι γελούσαν κρυφά για το δεδομένο της βλακείας του αλλά του έδωσαν το 44% της ψήφου!
    Φτάσαμε στο να …..εγκαλούμε το πρώην πρωθυπουργό γιατί μίλησε σε στενούς συνεργάτες του! Φτάσαμε να τον κατηγορούμε γιατί δεν μιλάει ενώ όταν μιλά σε ιδιωτική συζήτηση τον κατηγορούμε! Ασχολούμαστε με περιπαιχτικό λόγο για το μέρος που πήγε και ………έφαγε ΙΔΙΩΤΙΚΑ! Μιλάμε για παροξυσμό της αυτοϊκανοποίησης στο μέγιστο βαθμό! Κατηγορείτε ο πρώην αρχηγός της ΝΔ γιατί πήγε σε …….αθηναϊκή λέσχη, όταν σιωπούν για το δείπνο του σοσιαλιστή πρωθυπουργού στο Λονδίνο για ….σούσι!
    Ήμαρτον Ύψιστε, πόσο ακόμα θα ξεπέσουμε σαν λαός ακόμα; Τόση πολλή ηλιθιότητα πια!

    • σούλα η κομμώτρια said

      Βασικα εμεις τον θελουμε για αρχηγό.Να γυρίσει πίσω ,να συνεχίσει τον αγώνα του με τους νταβατζήδες. Άλλα βαριέται.
      Και το κείμενο αυτό άλλος θα το έγραψε. Αυτός ειναι μόνο να τρώει γαρδούμπες και να παίζει play station.

      • Σούλος Ο Κουρεύς said

        Πάλι εδώ, μωρό;
        Θα σε πάρω μόλις τελειώσω με το ματζαφλάρι (το πλάι στασιόν, μαρί, you know)
        Το γαρδουμπάκι σου!

      • trellakias said

        (Τ)σούλα απλά θα ήθελα την γνώμη σου με επιχειρήματα. Πολλές φορές σε έχω ρωτήσει αλλά καμία απάντηση. Τέλος πάντων, αν ασχολήσε με τις ηλιθιότητες περί playstation και …γαρδούμπες, καλό θα ήταν να ανεβάσεις το επίπεδο. Βέβαια θα μου πεις που να βρεθεί το επίπεδο στα ρόλευ, στο μπιστολάκι ή στην μιζανπλί. Δίκιο έχεις, οπότε (Τ)σούλα μου άκου εσύ τον ….πανέξυπνο Καψή και τα καρακόλια του πασοκιστάν για τις …Γαρδούμπες του Καραμανλή και άσε τον Ζαβό της Μάργκαρετ να σου …αμαει το μέλλον. Τίποτα δεν είναι τυχαίο για την κατάσταση που ζούμε.

      • Νancy said

        :lol: ο κουρέας της Σεβίλλης λείπει πλέον..

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Αγαπητέ Τρελλάκια σε επαναφέρω στην τάξη.
        Γυναίκες δεν κάνει να βρίζουμε, σε παρακαλώ πολύ.
        Αυτό άστο να το κάνουν μεταξύ τους.

      • trellakias said

        Φίλε Βράχο τις καλησπέρες μου! Το ξέρω πως το όνειρο κάθε Άνδρα είναι η μονομαχία γυναικών, αλλά δυστυχώς έχω το κακό κουσούρι να θέλω την γυναίκα λίγο έξυπνη, λίγο ως πολύ να κόβει το ρημάδι! Βλέποντας το επίπεδο της ευθείας γραμμής του εγκεφαλογραφήματος κάποιων απλά ενίσταμαι! Κανένα προσωπικό θέμα με κανέναν!

      • Νancy said

        Απο που συμπεραίνετε βρε παιδια οτι η σούλα είναι κομμώτρια και όχι .. κομμωτής;;; :D

      • trellakias said

        Nancy καλησπέρα! Θέλουμε βρε παιδί μου να είμαστε ……….καλόπιστοι, και δεχόμεθα τις δηλώσεις της συμπαθούς (Τ)σούλας! Ας την δεχτούμε όπως προφανώς ….θέλει να είναι, δικό της είναι το προφίλ!

      • φωτεινη said

        καλησπερα σε ολους.
        ο Κουρεας της Σεβιλλης,με τα ξυραφια του Occam,Nancy.
        Αχχχ,βρε σουλαρα Αρχοντισσα….

      • σούλα η κομμώτρια said

        Trellakias
        και μόνο που έκλεισε τη βουλη νύχτα ,για να παραγραφούν εγκλήματα , φτάνει να καταλάβεις τi ηταν.
        ο χρηστοφορακος έχει μια δική στη γερμανια,αυτη τη στιγμη,γιατι κρατούσε διπλα βιβλία, άλλες μίζες του έδινε η σιμενς αλλες εδινε αυτο.
        Αυτη η λίστα είναι στα χερια τησ μερκελ και είναι όλοι μεσα.ετσι πιεζουν τους δικούς μας ,να κάνουν ότι τους λένε.
        το πιάνεις τώρα,αν ο κκβ ,ηταν τιμιος οι διεφθαρμένοι θα ηταν μέσα τώρα.
        Αν αυτου έπαιρνε δάνεια και είχε τη χωρα στον αυτόματο πιλότο

        http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2101.aspx

      • Κόριννα said

        Τρελλάκια
        ἡ Σούλα μιά μέρα ἔβελε τα μαλλιά της στὴν φριτέζα γιὰ σφιχτὸ περμανάντ καὶ τῆς κάηκε ὁ ἐγκέφαλος.
        Ἰδοῦ τὰ ἀποτελέσματα!

      • Κόριννα said

        Διόρθωσις: ἔβαλε

      • ΕΛΛΗΝΙΔΑ το λεω και το φωναζω said

        Εχουμε απευθειας συνδεση με Μοναχο σημερα??? για να ξερω να μπριζαρω λιγο τα τηλεφωνα!!!! :D

      • trellakias said

        (Τ)σούλα μου μην εκνευρίζεσαι γιατί σου βγαίνει στην γραφή σου! Έκλεισε λοιπόν νύχτα την Βουλή για να ….παραγραφούν τα εγκλήματα! Ποιά εγκλήματα, αυτά που η κυβερνητική πλειοψηφία του σήμερα δεν …..είδε; Αυτά που η σημερινή άνετη κυβερνητική ομάδα δεν πέρασε για ψήφιση στην Βουλή; Άστο (Τ)σούλα τα έχουμε ξαναπεί, μην ψάχνεις να βρεις δαίμονες εκεί που δεν υπάρχουν! Το τι κάνει ο Χριστοφοράκος δεν με ενδιαφέρει αυτή την στιγμή. Αυτό που με νοιάζει (Τ)σούλα είναι η ελεύθερη οικονομική πτώση της καθημερινότητας μου, ο ξεπεσμός της Χώρας που έγινε από την προδιαγεγραμμένη πορεία που ακολούθησε από δόλο ο Ζαβός για να μας πάει στις …..σοσιαλιστικές αγκαλιές του ΔΝΤ! Μην αυτοπαραμυθιάζεσαι για τις ….λίστες της Μέρκελ. Δεν τις έχει ανάγκη αφού έχει τον ηλίθιο gap, που τον ……βράβευαν οι ….Γερμανοί τραπεζίτες για την συμβολή του στο ξεφόρτωμα των τοξικών ελληνικών ομολόγων με Μνημόνιο 1. Βέβαια από εκεί που μεταφέρεις τα όσα σου δίνουν να διαβάζεις, καλό είναι να είσαι πιο προσεκτική γιατί ….καρφώνεσαι! Με το “αν ο κκβ ,ήταν τίμιος οι διεφθαρμένοι θα ήταν μέσα τώρα” τι εννοεί ο …ποιητής; Θα ήταν μέσα ποιοί; Αυτοί που μας κυβερνούν; Αυτοί που εσύ υπερασπίζεσαι, και ψηφίζεις; Αυτοί που ήρθαν μετά τον Κ. Καραμανλή; Πρώτα να το διαβάζεις και μετά να το μεταφέρεις! Φαίνεσαι και μετά η δουλειά γίνεται μισή και θα πάρεις και λιγότερα στο τσεκ της Ιπποκράτους! Για ποιά δάνεια μιλάς καλή μου (Τ)σούλα; Αυτά που είχε πάρει για τις απευθείας αναθέσεις των Ολυμπιακών του 2004, ή για την αναδιανομή πλούτου από το σκάνδαλο του Χρηματιστηρίου ή του κτηματολογίου! Άστα (Τ)σούλα , γύρνα στο κομμωτήριο και άστα τα πολιτικά! Εκτονώσου με τον Καψή και τον Ιορδάνη για όσο ακόμα θα παίζουν υπέρ του forest και μείνε εκεί! Αρκετά εγκεφαλικά κύτταρα έχεις κάψει με τον …..οξυζενέ και την ντεκαπάζ!

    • ΕΛΛΗΝΙΔΑ το λεω και το φωναζω said

      +11000000000000 αντι για10000000000 :D

    • Μηχανικός said

      Φίλε Trellakia,
      ματαιοπονείς όπως και εγώ.
      Αυτοί οι άνθρωποι δεν βγάζουν άχνα, όταν ο Σημίτης προβαίνει σε δημόσιες δηλώσεις και συνεντεύξεις περί ΔΝΤ και πτώχευσης, όταν ο Παπανδρέου και οι υπουργοί του μιλάνε για Τιτανικούς και διεφθαρμένη χώρα και ενίστανται με την διαρροή ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ συνομιλίας του Καραμανλή!!!
      Και το καλύτερο είναι, ότι οι ίδιοι διαμαρτύρονται γιατί δεν τους έβαλε φυλακή το 2004!!!!
      Καληνύχτα και καλή Τύχη…

      • trellakias said

        Φίλε μηχανικέ όσο κι αν ματαιοπονούμε το σίγουρο είναι ένα: Ο τρόμος που πιάνει όλα τα ορφανά του σοσιαλισμού και της πράσινης ύφεσης, όταν ακούν το όνομα Καραμανλής! Ο μεγαλύτερος τρόμος τους είναι μήπως και γυρίσει ο Καραμανλής στην εξουσία και φανεί η απύθμενη ηλιθιότητα όλων αυτών που έδωσαν το 44% στις εκλογές του 2009!

      • Μηχανικός said

        Συμφωνώ απόλυτα.
        Δεν υπάρχει ποιο δύσκολο πράγμα από το να παραδεχθείς το λάθος σου, ιδιαίτερα όταν είναι πλέον πασιφανές…

      • σούλα η κομμώτρια said

        Trellakias
        Ολα τα επιχείρηματα σου υπέρ Καραμανλη είναι ad nauseam και όλα τα επιχειρήματα εναντίων μου ειναι ι συνδυασμός argumentum ad ignorantiam και ad hominem και κάποιες παραλλαγές που δεν αναφέρω για να μην σε κουράσω και ψάχνεις.Ειναι όλα λογικές πλάνες.
        Αν και ειναι καλος τρόπος προπαγάνδας,ειμαι σιγουρη οτι δεν το κάνει με πρόθεση.
        Απλά είσαι ηλίθιος.

      • trellakias said

        Αυτό που έχει ιδιαίτερη πλάκα είναι το κόμπλεξ όλων των ατόμων που προσπαθούν να αποδείξουν πως είναι κάτι που δεν είναι. Καλή μου (Τ)σούλα τα λατινικά είναι τα …….κουσούρια που σου έμειναν από το Λύκειο προφανώς, και χαίρομαι που ακόμα τα θυμάσαι! Βασικά λοιπόν, όπως κατάλαβε το …..πολύ μυαλό σου στον λόγο μου υπάρχουν επιχειρήματα, που λένε αυτά που με τα …..λατινικά σου μας λες, αλλά όμως ΥΠΑΡΧΟΥΝ, είναι εκεί! Στον δικό σου τρόπο γραφής, δεν υπάρχει ….επιχείρημα, μόνο φθηνές κραυγές που γυρίζουν τελικά στην …….προπαγάνδα. Δεν πειράζει (Τ)σούλα, κατηγόρησε τον Καραμανλή, εμένα, τους άλλους σχολιαστές, αφού γνωρίζεις ενδόμυχα πως όλοι εμείς δεν πιαστήκαμε ηλίθιοι και μακάκες να ψηφίσουμε τον Ζαβό της Μάργκαρετ, και άρα δεν χρειάζεται να απολογούμεθα! Άλλωστε καλή μου (Τ)σούλα κάπου σε καταλαβαίνω, εκεί μεταξύ βαφής και περμανάντ, στο καθρέπτη του κομμωτηρίου σίγουρα βρίζεις τον εαυτό σου για τις επιλογές σου! Υπομονή και οι ……..ηλίθιοι κάποια στιγμή συνειδητοποιούν την πλάνη τους. Όταν αποφασίσεις να το κάνεις γνωστό εμείς θα σε περιμένουμε. Μην ντρέπεσαι όλοι κάνουν λάθη στην ζωή. Ειδικά οι καμένοι εγκέφαλοι από τα χημικά του ……κομμωτηρίου!

    • nerd said

      Το πρωί σε κάποιο τηλεοπτικό στσθμό βγήκε κάποιος απο το τοπ20 μάλλον των οπαδών του Πασοκ που πανηγύριζαν την νίκη τους το 2009 και έλεγε ότι αν βγεί η ΝΔ θα έχουμε πλιάτσικο της Ελλάδας….!!!!
      Να τον χαίρεστε όλοι εσείς που είστε υπέρ του πολιτεύματος της δημοκρατίας…..ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ ΡΕΕΕΕ,ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΓΜΤ….

      • σούλα η κομμώτρια said

        το είδα πλακα είχε.σε κανα 6μηνο το πολυ ,θα δουμε και το τοπ 2ο των γαλάζιων κομματόσκυλων.Απλά γιατι ο ΑΝΤΩΝΑΚΗς ΘΑ ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΕΊ στο πρώτο μήνα και το ξέρει.Γιαυτο κανει την παπιά,εχει άπειρους τρόπους να ριξει τον ΓΑπ και δεν το κάνει.
        Γιαυτο προσέξτε τι θα λετε ,οταν βγουν οι δικοί σας.Για το καλό σας το λέω.

      • φωτεινη said

        μεχρι τοτε σουλαρα κοιταζε το υπαρχον.
        δεν πιστευω να εισαι μεσα ετσι;

      • Κόριννα said

        Σουλίτσα

        Τὰ σιγανά ποτάμια νὰ φοβᾶσαι.

  12. panos said

    ΑΓΩΓΟΣ ΜΠΟΥΛΚΑΣ ΒΕΤΟ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ .ΒΑΣΙΚΟΣ ΜΕΤΟΧΟΣ,,ΔΑΝΕΙΟ ΑΠΟ ΡΩΣΣΙΑ ΚΙΝΑ ΑΝ ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ .????
    Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΚΑΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΜΑΖΙ
    ΤΑ ΠΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ
    ..ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ
    ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
    ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ

  13. ΣιγανόΠοταμάκι said

    Ας μας απαντήσει πρώτα στις καταγγελίες με στοιχεία που υπάρχουν όταν το 2008 εξαργύρωσε ομόλογα του ελληνικού δημοσίου και μετά λέει και το υπόλοιπο ποίημα. τυχαίο το γεγονός ή μήπως είχε εσωτερική πληροφόρηση γι’αυτο που θα επακολουθούσε;;

    • Γάργαρο ρυάκι said

      Αλήθεια ε; Για πε, για πε…

    • stavros said

      Eνοείς τα ομόλογα για να πληρώσει το Swap Σημίτη Goldman Sachs?

    • Νηχανικός said

      Σωστά! ‘Ασε που ο χασάπης της γειτονιάς του, το επιβεβαίωσε και είπε ότι με την “εσωτερική πληροφόρηση” που διαθέτει, μόνος του ο Καραμανλής έδωσε εντολή για τα Δεκεμβριανά και διέρρευσε τις πληροφορίες για το Βατοπέδι και μετά περίμενε υπομονετικά, μέχρι οι δημοσκοπήσεις να δείχνουν ότι θα χάσει σίγουρα, για να προκυρήξει εκλογές και να σκάσει η βόμβα στα χέρια του “βλάκα” και ανίδεου Παπανδρέου….
      Μετά για να σιγουρεψει τα πράγματα, κανόνισε με τον Προβόπουλο για το Τ+3 – Τ+10, συνεννοήθηκε με τον Ανδρίκο – που ζηλεύει αφόρητα τον “αφελή πατριώτη” αδερφό – για την Unigestion και τα cds και κατάφεραν να παγιδεύσουν τον λαοπρόβλητο υπερπατριώτη πρωθυπουργό μας.
      Στην πυρά….

      Από τα “άπαντα” του Λόρδου Μυνχάουζεν

  14. alfisti said

    Δύο παρατηρήσεις: Η Αθηναική λέσχη είναι μασωνική(;). άρα ο Καραμανλής είναι μασώνος ή έχει σχέση έμεση.
    Δεύτερον, είπε ενδιαφέροντα πράγματα για εκλογές και ΑΟΖ! Πάντα με μπερδεύει αυτός ο άνθρωπος

    • Ωχ…!!!!
      περιλαμβάνει πολλούς μασόνους αλλά δεν είναι ΟΛΟΙ…
      τσεκαρισμένο…1.000.000% με άνθρωπο από μέσα…
      Ο Καραμανλής δεν ξέρω αν είναι.
      Θα το μάθουμε όμως εάν είναι.Τίποτα δεν μένει κρυφό στην Ελλάδα.

    • Κόριννα said

      @ Alfisti,

      Μπορεῖς νὰ πᾶς σέ Λέσχη σὰν προσκεκλημένος μέλους.
      Σὲ καλύπτω μὲ αὐτό;

      Δὲν θὰ μὲ χάλαγε πάντως καθόλου νὰ ὑπάρχη μιά Στοά πού νὰ προωθῆ τὰ συμφέροντα τῆς Χώρας μου.

      Κάτι σὰν Φιλική Ἑταιρεία!

  15. ΜΑΧΗΤΗΣ said

    Αθηναικη λεσχη….
    Λαικο καφενειο ειναι?
    Απλο καφε?
    Μηπως γνωριζει καποιος….??
    Στο οτι τη λυση θα τη δωσει ο ενωμενος (?) λαος,
    ειναι ..πασιγνωστο!
    Μετα ομως την ΕΚΡΗΞΗ!
    Και μαλιστα αυτο που παντοτε φοβουνται
    ειναι μην ενωθει Ο λαος ,και ΔΩΣΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΛΥΣΕΙΣ!
    Το θεμα ομως Κωστακη ειναι,

    ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ 37 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ,
    ΩΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ
    ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΛΥΣΗ?

    Μια ζωη θυμαμαι να μας χωριζετια, να αλληλομισουμσταε και να ευχομαστε να …διωξετε τους …αλλους
    και να μπουμε ..εμεις!
    Πως να ενωθουμε τωρα,
    που οπως μας μαθατε,
    φθασαμε να χωριζομαστε σε …φιλοΠαμιτες και ..φιλοκουκουλοφορους απο χθες?
    Δυσκολο κωστακη να …δωσουμε λυσεις.
    Δυσκολο γιατι ΟΛΟΙ οι Ισοβιοι πολιτικοι δεν θελησατε ποτε να ενωθουμε και να ανοιξουμε τα ματια μας!

    Ειχαμε κατω απο τα ποδια μας ..θησαυρο πετρελαιο
    και εσεις που το γνωριζατε μας το ..Κρυβατε!
    Μας εξαπατησατε κατοπιν ξενων εντολων σας ΟΛΟΙ Κωστακη.

    Ισως αμα ξυπνησουμε τον Ελληνα που εχουμε μεσα μας,
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙΣ , ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΜΟΛΥΣΜΕΝΟΥΣ ΛΕΠΡΟΥΣ!
    Οι Ελληνες εχουμε υπομονη αιωνες…
    ισως …, μπορει…. να ηρθε η ωρα!
    Τωρτα που ξεσκεπαστηκατε! Για οποιον δουλευατε, γιατι σας ..Διοριζαν και ποιοι!
    Τα αφεντικα των πετρελαιων και του ορυκτου μας πλουτου!
    Μαζι με το μισος τους για την ΕΛΛΑΔΑ και τους Ελληνες!

  16. IRINI said

    ΑΝ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΟΣ Η ΛΑΘΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ. ΠΑΝΤΩΣ ΣΕ ΕΝΑ ΛΕΕΙ ΑΛΗΘΕΙΑ: ΤΙ ΛΥΣΗ ΘΑ ΤΗΝ ΔΩΣΕΙ Ο ΛΑΟΣ

  17. ΕΙΠΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ…ΤΑ ΒΑΛΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ…ΤΟΝ ΦΑΓΑΝΕ Κ ΦΕΡΑΝΕ ΤΟ ΦΕΡΕΦΩΝΟ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ Κ ΤΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΠΑΣΟΚΟΙ,,,ΤΟ ΚΟΛΟΚΙΝΗΜΑ ΣΑΣ ΘΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ ΠΟΥ ΛΕΗΛΑΤΗΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 81 Κ ΜΕΤΑ,,,ΤΩΝ ΚΛΕΦΤΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΔΟΣΙΩΝ Κ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ

  18. Ιωαννης said

    Αυτο μαλλον θα τοπε σε στιγμη που θα εκανε διαλειμα απο κανα σπλιναντερο. Που τις ειδε τις δραματικες συνθηκες ο τυροπιτας; η μηπως δεν θαχει να ταισει τα παιδια του αυριο; Ειπε και το αυτονοητο αλλα επειδη τοπε ενας καραλης εγινε ο χαμος. Και βγηκανε τα προβατα να ξαναφερουνε τα φαντασματα στην επιφανεια. Το οτι ειναι υπευθυνος για ενα μερος απο το χαλι μας το ξεχασε ο μπουχεσας. Ουστ….

    • ΑΡΙΑΔΝΗ said

      Εγώ πολύ τον πάω που τρώει σπληνάντερα και τυρόπιτες. Είναι πιο κοντά στην κουλτούρα μου βρε αδερφέ.
      Ενώ το σούσι……

    • Κόριννα said

      Ὅποιος εἶναι καλοφαγᾶς εἶναι καὶ καλὸς ἄνθρωπος.

      Κάποιο βράδυ καλοκαιριοῦ-ἤδη ἦταν Πρωθυπουργὸς, ἔτρωγε σὲ μιά ταβέρνα λίαν ταπεινή,ὅπου ὁ Γὰπ ἐκεῖ δὲν θὰ πήγαινε μὲ τὶποτα-στὴν Νταοῦ Πεντέλη,καὶ ἀκοὺγοντας ὅτι εἶναι φαγᾶς, τὸν παρατήρησα καὶ μοῦ ἔκανε ἐντύπωσι ἡ σεμνότητὰ του καὶ τὸ γεγονὸς
      ὅτι δέν ἔφαγε πολύ.

      Ζῆτε μὲ τὸν φόβο μήπως καὶ ξαναεμφανισθῆ.
      Μήπως ξαναέρθη καὶ κάνει ὅλα ἐκεῖνα τὰ ὁποῖα δὲν τὸν ἄφησαν οἱ Δυτικοὶ πριονίζοντας τὴν καρέκλα του μὲσῳ τῶν μπουμπουκίων ποὺ συχνάζουν ἀκόμα στὸ κόμμα.

      Ἔρχεται ἡ σειρά τους·ἄς τὸ ξέρουν.

      Δέν ξέρω τὶ εἴσαστε,ὅσοι δὲν τὸν ἀφήνετε σὲ ἡσυχία,ἀφ᾿οὗ βλέπετε πώς δὲν ἐνοχλεῖ.
      Εἶστε ἆρά γε ψηφοφόροι τοῦ Γάπ ἤ Ἑλληνόφωνοι τῆς Πρεσβείας;
      Διότι καὶ αὐτὸ τὸ φροῦτο κυκλοφορεῖ!

  19. Τουλαχιστον ο Καραμανης ηταν ειναι και θα ειναι ο μονος πρωθυπουργος που μιλουσε Ελληνικα
    Βλεπε σημιτη και γιωργακη που για να μιλησουν ελληνικα πρεπει να κανουν ταμα στην μονη εσφιγμενου

  20. kostas said

    kostas είπε
    Το σχόλιό σας περιμένει έγκριση
    Οκτωβρίου 22, 2011 στο 5:05 μμ

    τυχαινει να τον γνωριζω μεσω φιλων. πριν το γευμα δεν μιλαει ποτε για να μη χασει τον ειρμο των σκεψεων του κ δωσει ελλειπη παραγγελια στο σερβιτορο. κατα τη διαρκεια του γευματος δεν μιλαει ποτε, για ευνοητους λογους(ανταγωνιστικους). μετα το γευμα θελει αλλα δεν μπορει να μιλησει αφου λογω τυμπανισμου κ βαρυστομαχιασης, φευγει υποβασταζομενος.
    Απάντηση

    • trellakias said

      Αφού Κώστας τον …..ξέρεις για πες μας παραγγέλνει ο ίδιος ή κάποιος άλλος νωρίτερα μέσω τηλεφώνου; Troll, να πάρεις καλά χρήματα από την Ιπποκράτους μιας και σαββατόβραδο κάθεσαι και γράφεις για τον …..Καραμανλή!

      • kostas said

        εμ εσυ που καθεσαι σαβ/δο κ γραφεις για μενα? ;)

      • trellakias said

        Πρώτα από όλα άλλο 19:47 και άλλο το 23:18 Σαββάτο kostas! Εκτός βέβαια αν το σαββατόβραδο πληρώνεσαι με περισσότερα χρήματα! Πάντως για την ερώτηση που σου έκανα καμία απάντηση, μιας και ……τυγχάνει να γνωρίζεις!

    • Μηχανικός said

      Γεια σου Κώστα με τα ωραία σου…
      Έχεις κι εσύ δικαίωμα ψήφου;;;

      • kostas said

        με τη νοοτροπια σας ουτε να σχολιασω δεν εχω δικαιωμα. μετα 2-3 ωρες κ αν εγκριθει με την πρωτη.. τετοιος σκοταδισμος… ουτε επι μπουχεσα-καλη του ωρα

      • Μηχανικός said

        Το διάβασες αυτό που έγραψες;;
        Και για τον Ανδρέα Παπανδρέου να το έγραφες, το ίδιο θα σε ρωτούσα. Δικαιούσαι να ψηφίζεις με αυτά τα επιχειρήματα;;;

      • kostas said

        εχω διαπιστωσει οτι εδω περα δεν ειναι για πολλα πολλα επιχειρηματα.. ειναι ματαιο

      • trellakias said

        Ενώ kostas εσύ έχεις ………επιχειρήματα; ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ! Καλό kostas, ασχολήσου με τα ανέκδοτα παρά με την πολιτική, εκεί το έχεις!

      • Εχεις δίκιο Kostas ( των 11.08 , της 22.10.’11) αλλά τ’αγαθά, κόποις κτώνται. Τι θαρρείς ;

        Πως τζάμπα σου δίνουν το δίευρω/σχόλιο ;

        Σου ζητάνε πολλά , ε ; Ε, ζήτα τους κι εσύ, μιά τοσοδούλα αυξησούλα,βρε κακομοίρη.

        Πές τους ότι δεν βγαίνει το μεροκάματο, με τόσο ζόρι ΕΔΩ μέσα. Και να σου καθυστερεί τα σχόλια,

        αυτή η ΟΛΥΜΠΩ και να ψάχνεις -(με τό όσο μυαλουδάκι κουβαλάς)-γιά επιχειρήματα και ν’άχεις

        ν’αντιμετωπίσεις και νοήμονες, έ δεν λέει !!!! Ας σου το κάνουνε τουλάχιστον 2,2/σχόλιο.

        Αν δεν τα καταφέρεις, μη σκάς. Εμείς καλό μου, προκειμένου να μη μας λείψει η παρεούλα σου,

        θα ψήσουμε τον καρχιμάκουλα, να σου δώσει το κατιτίς παραπάνω.

        Σέβας,ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ.

    • Κόριννα said

      Κostas

      Μετὰ τὴν τελεία ἀρχίζουμε τὴν πρότασι μὲ κεφαλαῖο
      Λέξις “βαρυστομαχίαση” δὲν ὑπάρχει.
      Ὑπάρχει ἡ “βαρυστομαχιά”.

      Κατὰ τὰ Πασοκικὰ Ἑλληνικὰ μπορεῖ νὰ ἀπαγορεύθηκαν τὰ πνεύματα-ἄνθρωποι χωρίς πνεῦμα τὶ καταλάβαιναν ἀπὸ πνεύματα-ἀλλά οἱ λέξεις πού δέν εἶναι μονοσύλλαβες τονίζονται.

      Ξέρεις πουλάκι μου τὶ εἶναι τόνος;
      Ἐκείνη ἡ κάθετη μικρὴ γραμμούλα πάνω ἀπὸ φωνῆεν.

      Τὸ “καί” τὸ ὁλογράφουμε διότι δὲν εἴμαστε -τουλάχιστον ἀκόμη-
      ἀγγλοσάξωνες γιὰ νὰ γράφουμε: 4,2 go.

      Πρῶτα μᾶθε τὰ βασικὰ καὶ μετὰ κριτικάρεις ἀνθρώπους ποὺ δὲν μπορεῖς
      νὰ φτάσης.

    • ΜΑΡΙΑ said

      Μεγάλος ταμπλᾶς σοῦ ἦρθε,ἔ;;;;

    • kostas said

      ελα αλλη μια συντηρημενη εμεινε να σχολιασει να συμπληρωθει το τριο πολυτονικ

      • ΜΑΡΙΑ said

        Σέ τσουρουφλίζει ὁ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ,λογικό εἶναι νά σέ καῖνε καί τά ΕΛΛΗΝΙΚΑ…….

        Ἀλμπανό τό kostas;;;
        Ἤ ἁπλῶς….παστόκος;;;;

      • Νancy said

        Μας εντυπωσίασες απο ακαδημαϊκό ενδιαφέρον και μόνον..μην ξεθαρρεύεις τώρα :)

    • trellakias said

      Μπα Μαρία, έμμισθος μπακούρης που το Σαββατόβραδο περνά την ώρα στον Η/Υ, συμπληρώνοντας τα πενιχρά του εισοδήματα ως troll της Ιπποκράτους!

  21. ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΑΤΑΚΕΣ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ΠΑΣΟΚΟΛΑΙΚΙΣΤΩΝ (εν υπηρεσια)

    1.Ο ΚΚβ βουλιαξε( ή ρημαξε ) τη χωρα …
    2.Και οι 300 φταινε (διαχυση ευθυνων μπας και την γλυτωσει ο πισινος μας)
    3.Να μπει ταξη με τους κρατικοδιαιτους ΔΥ (οχι μεγαλοεπιχειρηματιες ….) -αρα το μνημονιο εσωσε τη χωρα (αυτο ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΝ να το πουν …εννοειται )

    γεια σας φιντανια …μπαμ κανετε μαγκες

    • ΑΡΙΑΔΝΗ said

      επίσης θα τους ακούσεις να λένε:
      1. Σπαταλούσαν οι Έλληνες ένα σκασμό λεφτά. Τώρα ας κάνουν και λίγο κράττει.
      2. Κύριε Βουλευτή (πασοκ, εννοείται) θέλω μια χάρη (γίνεται, εννοείται)

    • συμπληρωση :
      4.Τα μεγαλυτερα σκανδαλα των τελευταιων 30 χρονων ηταν το …Βατοπεδιο και τα Δομημενα !!!!

      • συμπληρωστε τη λιστα παιδια για να τους κοβουμε …αμεσως

      • ΜΑΡΙΑ said

        Δές το κι΄ ἀλλιῶς ..ἀντιγράφων,πολίτης,τσάκ νόρις,σούλα μπούλα,ντῖνος καί λοιπές πασοκικές δυνάμεις.
        Τί κοινό ἔχουν;;Τρελλαίνονται μόλις ἀκοῦν Καραμανλῆς,ἀποκαλοῦν τά κουκουλοφλώρια ἀγανακτισμένους,καί τούς πιάνει ὑστερία, ὅταν τό ΠΑΜΕ τούς ἀρχίζει στίς μποῦφλες!!!!

        Φιλική συμπαράταξη:ντοράκια καί λαγούδια.

      • ΧΑΧΑΧΑ ΕΤΣΙ ΜΑΡΙΩ ΕΤΣΙ

      • Κόριννα said

        Λεωνίδα,
        Τά περὶ σχεδίου δολοφονίας του εἶναι μοῦφα γιὰ ἁγιοποίησί του.

      • Chuck Norris said

        Με τρέλα Μαριώ, με πολύ τρέλα!! :)

      • ΜΑΡΙΑ said

        Τσάκ ντόρις,ἐσύ συνέχισε τήν προσπάθεια ν΄ ἀλλάζης ψευδώνυμα,γιά νά φαίνεσαι…..πολλοί.

      • astillais said

        Συμπλήρωση λίστας
        γιατί εσείς κύριε Παλαιοκώστα Λεωνίδα το ζητήσατε
        (άνευ αρίθμησης δι ευνοήτους λόγους)
        *κι εγώ τον ψήφισα αλλά δεν το ξαναψηφίζω γιατί πρόδωσε την ψήφο μου
        (εδώ το παιχνίδι λέγεται “θέλει πολλά η μάρω για να παντρευτεί)
        *Ε, όχι και οχι στο Ανάν ( κι εγώ ρωτάω το “Η Κύπρος αποφασίζει η Ελλάς συμπαρίσταται τι είναι;) (εδώ η ονομασία του παιχνιδιού ψιλοαλλάζει και ονομάζεται “ένα φράγκο η βιολέττα”)
        *Έχω πληροφόρηση γιατί ήμουνα κοντά μέσα (έξω; εξω-μέσα;)(ονομασία παιγνίου “ξέρω πολλά αλλά μην κυττάς που είμαι … τάφος”)
        *Εγώ τον ψήφισα και θα τον ξαναψηφίσω αλλά η αλήθεια είναι αλήθεια κι ας είναι πικρή (κάτι σαν σοκολάτα υγείας;) (το έργο ονομάζεται “δήλωση εξάχνωσης”)

        Λεωνίδα, έπονται στατιστικά και ξέρεις εεε;;;
        έχω ένα μάτι μα τι … μάτι
        πάω για βασκανιοβότανο (αει να … χαθείς με κόλλησες ντε βοτανίκ)

  22. Ο ΦΑΝΤΗΣ said

    ΒΡΕ ΤΡΕΛΑΚΙΑ ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ Ο ΠΙΣΙΝΑΚΙΑΣ Ο ΠΙΠΗΣ ;;;

    ΤΕΤΟΙΑ ΤΥΦΛΑ ,ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΑΛΓΗΣΙΑ ,ΤΕΤΟΙΑ Μ** ΟΥΤΕ Η ΜΑΡΑ ΠΟΥ ΣΕ ΑΝΕΧΤΗΚΕ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΧΕ …

    • Μηχανικός said

      Ποιος Πίπης; Ο Ριρής! Αυτό το παρατσούκλι του έβγαλαν οι συνάδελφοι του δημοσιογράφοι.
      Δεν σου τα έμαθαν καλά…

    • trellakias said

      Φάντη ο εκπορθητής του δικού σου ……..πισσινάκη είμαι δεν το κατάλαβες; Αν και έχεις το ψευδώνυμο “φάντης” περισσότερο σε “μπαστούνι” σε βλέπω, μιας και τα ……………επιχειρήματα σου είναι για τον ……..! Πάντως λιγότερο πανικό, και να μάθουμε καλό είναι να ξεχωρίζουμε το “Ρ” από το “Π”! Αν θέλεις διάλογο εδώ είμαστε!

      • Ο ΦΑΝΤΗΣ said

        ME ΤΡΕΛΛΑΚΙΔΕΣ , ΜΑΡΙΕΣ, ΜΑΡΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΦΩΤΗΝΕΣ ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ, ΤΙ ΔΙΑΛΟΓΟ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΕΝΑΣ ΦΑΝΤΗΣ…

        ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΧΑΝΟΥΜΑΚΙΑ ΤΟΥ “ΦΟΥΦΛΗ”…ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ KAI ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΕΡΕΣ ΩΡΕΣ ΤΟ ΕΙΚΟΣΙΤΕΤΡΑΩΡΟ ΛΙΒΑΝΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟΝΟΟ ,ΕΠΙΓΟΝΟ ΚΩΣΤΑΚΗ , ΕΙΡΩΝΕΥΕΣΤΕ ΔΕ ,ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΕ ΚΑΙ ΒΡΙΖΕΤΕ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΠΟΥ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΤΑ ΑΦΑΝΕΡΩΤΑ ΤΟΥ “ΡΑΦΗΝΑΤΟΥ ΟΛΕΤΗΡΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ”….

        Ο ΡΑΦΗΝΑΤΟΣ ΒΑΡΕΘΗΚΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΑ ΣΚΑΤΩΣΕ ΕΤΡΕΞΕ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ ΠΟΝΤΑΡΟΝΤΑΣ ΣΕ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΠΟΥ ΘΑΦΕΡΝΕ Ο ΒΛΑΚΟΓΙΩΡΓΟΣ ….

        ΜΗΠΩΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΕΙ ΣΑΝ ΕΘΝΑΡΧΗΣ ΚΙ ΑΥΤΟΣ;;;;;

        ΕΛΕΟΣ …ΕΛΕΟΣ…ΕΛΕΟΣ…

      • φωτεινη said

        καλημερα Νανσυ.
        αλλος ενας που ψηφιζει….

      • trellakias said

        Μπαστούνι ο διάλογος είναι η βάση της Δημοκρατίας(ξέρεις το πολίτευμα που θεωρείτε το καλύτερο που έχει εφεύρει το ανθρώπινο γένος)! Άρα μπαστούνι μου που είσαι ο κοινωνός της απόλυτης αλήθειας και γνωρίζεις για πες και σε εμάς την Αλήθεια! Μικρέ και απόλυτε δικτατορίσκε των μηδενικών επιχειρημάτων, τόλμησε να πεις την δική σου πολιτική άποψη, αυτό που θεωρείς ως σωστό, και θα δούμε αν αντέχεις την όποια σύγκριση! Ο καταγγελτικός λόγος, η όποια σκέψη σου πνίγεται στο …..αλάθητο σου μικρέ μου μπαστούνι, που σαν άλλος πάπας-φάντης πιστεύεις την όποια ηλιθιότητα σου έχουν περάσει οι νταβαντζήδες της πνευματικής σου κατοχής! Μετά την απόλυτη αποβλάκωση σου, που ήρθε από την ατελείωτη τηλεόραση και τον καναπέ αρχίζεις να λες τα …….περιττώματα σου με μορφή πολυβόλου! Εσύ λοιπόν μπαστούνι μου που είσαι ο …..αποκαλυπτικός και που κατέχεις την αλήθεια του ………ολετήρα της Ραφήνας, για πες μας τα να δούμε που είναι οι καταστροφές που ευαγγελίζεσαι! Μήπως μπαστούνι τα γυαλιά που φοράς δεν μπορούν να σε αφήσουν να δεις την αλήθεια; Πως κατηγορείς πως …..βαρέθηκε να πάρει μέτρα; Δεν ζούσες στην χώρα τότε; Μήπως ήσουν αποσπασμένος στην χώρα της βασιλείας του Δρακουμέλ και της κόρης και …..πονάς από το αποτέλεσμα; Υπομονή μπαστούνι το μόνο που έχεις να πάθεις είναι να παραπατήσεις και να σου μπει το μπαστούνι! Συνηθισμένος φαίνεσαι άλλωστε! Περιμένω να μας πεις την δική σου άποψη, ποια είναι αυτή που θα μας ….σώσει!

      • Νancy said

        Φαντη, ο τρελλάκιας τουλάχιστον έχει άποψη και την καταθέτει με το ίδιο πάντα όνομα, εσύ θα αποφασίσεις με τί όνομα θα του απευθύνεις το λόγο; Εχεις κάποιο θέμα στο να δείχνεις παραπάνω απο ένας; Να μας το πείς να το συζητήσουμε κάνοντας εναν πιο ωφελιμιστικό διάλογο, έτσι μπορεί να το δείς και σύ με άλλο μάτι το θεμα “πολυπροσωπία” και να αποφασισεις να διαλλαγεις ως συγκεκριμένος προς συγκεκριμένον ωστε να εχεις και συγκεκριμένη απάντηση..

      • Ο ΦΑΝΤΗΣ said

        ΒΡΕ ΤΡΕΛΛΑΚΙΑ: ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ Ο ΦΑΝΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΛΙΒΑΝΟΤΣΟΥΡΜΟ.

        (ΣΤΑ 170 ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΟ, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΣΤΗΝ “ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΛΕΣΧΗ” TA ΦΕΡΕΦΩΝΑ ΤΟΥ “ΡΙΡΗ” Η ΤΟΥ “ΠΙΠH” ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΑ ΔΥΟ Η ΤΡΙΑ ΛΕΠΤΑ, ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΥΒΡΙΒΟΥΝ , ΕΙΡΩΝΕΥΟΝΤΕ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΟΥΝ… ΠΟΤΑΠΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ)

        ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΣΚΟΠΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Η ΜΑΡΙΑ (Η ΜΑΡΑ) 17( σχόλια), ΔΕΥΤΕΡΑΘΛΗΤΗΣ Ο ΤΡΕΛΛΑΚΙΑΣ ( H ΠΙΠΗΣ) 15 (σχόλια ), ΤΡΙΤΑΘΛΗΤΡΙΑ Η ΦΩΤΕΙΝΗ (;;;;;;;) 13 (σχόλια) ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΑΚΙΑ ΓΝΩΣΤΑ ΓΙΟΥ-ΣΙΟΥΦΑ-ΚΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΚΑΡΑΜΑΛΙΣΤΑΝ …

        ΤΙ ΔΙΑΛΟΓΟ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΛΕΙΩΔΗ ΛΙΒΑΝΙΣΤΗΡΙΑ , ΠΟΥ ΜΠΕΡΔΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΦΑΝΤΗ ΜΕ ΤΟ ΡΕΤΣΙΝΟΛΑΔΟ…

        ΒΡΕ ΤΡΕΛΛΑΚΙΑ ΔΙΑΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΡΙΤΕΑ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΦΤΑΙΧΤΗΣ (Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΣΟΥ ) ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΤΑΙΜΕ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΥΣ…

        Y.Γ : Κωστάκης, Γιωργάκης και Ντορούλα, είναι αχρείοι επίγονοι εκκωφαντικής μετριότητος…
        Τριάς ομοούσια, ανικάνων, άεργων, ανάλγητων, πάμπλουτων επιγόνων, ολετήρων της χώρας…

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ἄν κάποτε-πού τό ἀποκλείω-φορέσεις παντελόνια, καί σταματήσεις νά κρύβεσαι πίσω ἀπό 5-6 ψευδώνυμα…..τότε θ΄ ἀποκτήσης καί τό δικαίωμα νά κριτικάρης.
        Ὥς τότε….ροῦφα τ΄ αὐγό σου, μπούλη.

      • Ο ΦΑΝΤΗΣ said

        Η σκόπιμη ή νευρωτική μπαχαλοποίηση (τρόλινγκ) Μάρα είναι στο DNA σου…
        Αν είναι σκόπιμη, μιλάμε για συγκεκριμένη τεχνική με σκοπό την πλήρη διάλυση της ελεύθερης διατύπωσης ιδεών και γνωμών στο διαδίκτυο . Είναι μια μελετημένη στρατηγική που θα δεχόμαστε εις βάρος μας από ανθρώπους που θα δουλεύουν για ιδία συμφέροντα πολλάκις ενάντια με τους σκοπούς μας.
        Αν είναι νευρωτική, συνήθως μιλάμε για ναρκισσιστικούς χαρακτήρες που αισθάνονται ότι υπάρχουν όταν καταφέρουν να εκνευρίσουν ή να προκαλέσουν σύγχυση.
        Χαοτική αλλαγή απ το ένα θέμα στο άλλο, με συνέπεια την κατάχρηση της προσοχής των ακροατών και απομάκρυνση από την ουσία.
        Το θέμα μετά από λίγο είναι ο αναγνώστης μπερδεύεται, και ο σχολιαστής χάνεται στον βούρκο τον ΕΞΩΝΗΜΕΝΩΝ…
        ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΟΛΙΓΙΣΤΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΑΡΜΕΝΟΥΣ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΠΟΙΟΝ;
        ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΑΚΗ , ΤΟΝ ΚΩΣΤΑΚΗ Η ΤΗΝ ΝΤΟΡΟΥΛΑ (με τα Ντοράκια ,τα γιου-Σιούφα-και και τα Ρουσοπουλάκια)

        ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 300 ΑΧΡΕΙΟΥΣ;

        ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΙΜΙΟΥΣ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝΕ
        ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΟΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΑΓΑΠΑΝΕ ΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ
        ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΑΜΟΓΙΑ ΥΠΟΤΑΧΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΠΑΧΤΙΚΑ…

        Τώρα όσον αφόρα τον Μπούλη …τον Λούλη… και τον πισινάκι Φούφλη …εμείς στα άγονα χαμένα χρόνια μας στην Νικηταρά 2 ξέραμε από πρώτο χέρι ποίοι κατονομάζονταν και ποιούς συγκεκριμένα εννοούσαμε !!!

      • trellakias said

        Το να επικαλείσαι την ανωτερότητα σου στον διάλογο υποκρύπτει θεωρίες ……δημοκρατίας που κατάγονται στην …Δημοκρατία της Βαϊμάρης, σε άλλες σκοτεινές εποχές! Στην αστική δημοκρατία που όλοι(;) πιστεύουμε ΟΛΟΙ έχουν την ίδια δυνατότητα να συνομιλούν και να εκφέρουν την γνώμη τους! Είναι βασικό να αποκηρύξουμε λογικές ελίτ άποψης που δίνει μάλλον άλλον τόνο, στον όποιο διάλογο!
        Κατά τα λοιπά Μπαστούνι μου, αντί να μετράς τα σχόλια των ατόμων που έχουν αντίθετη άποψη από εσένα, καλό είναι να απαντήσεις στους πολιτικούς συλλογισμούς που εκθέτουν οι φίλοι σχολιαστές αφήνοντας την όποια θεωρεία συνομωσίας που σαν ένας άλλος αποτυχημένος Σέρλοκ Χομς, προσπαθείς να μας επισυνάψεις προσωπεία που είναι στην πραγματικότητα ΑΝΑΠΟΔΕΙΚΤΑ! Η προσπάθεια της έμμεσης σπίλωσης της προσωπικότητας με την ταύτιση τους με γνωστά άτομα της πολιτικής σκηνής είναι μάλλον αισχρό και κατακριτέο, που χαρακτηρίζει τον γράφοντα. Η πασιφανής έλλειψη επιχειρημάτων στον διάλογο οδηγεί στο γνωστό και πεπατημένο σχέδιο του πασοκικού παρακράτους: Την έναρξη λειτουργίας του ανεμιστήρα λάσπης! Δοκιμασμένη τακτική και τόσο ακίνδυνη για τον εκτελούντα την υπηρεσία σπίλωσης ατόμων!
        Είναι δεδομένο μπαστουνάκι μου πως ο Ρουσόπουλος ενοχλούσε, και μάλλον πάρα πολύ! Πάντα όλα τα καλόπαιδα του πασοκικού παρακράτους, ορμώμενα από τις εντολές αλλά και την απέχθεια που έχουν στον Καραμανλή, χτυπούν τον εκπρόσωπο τύπου τότε! Τυχαίο, δεν νομίζω!
        Μην κατηγορείς αν δεν έχεις αποδείξεις, γιατί μάλλον σε οργισμένο πρασινοφρουρό που υποφέρει από αιμορροΐδες θυμίζεις μπαστούνι! Έτσι κι αλλιώς το ζήτημα έχει λήξει, με την ψήφο του ….κυρίαρχου λαού το 2009! Το αν ηλίθιοι νεοέλληνες που πιστεύουν πως είναι ανώτερα άτομα, πυκνώνουν και πάλι το κίνημα των κοψοχέρηδων και αυτό-φασκελώνονται για την επιλογή τους, δεν σημαίνει πως θα βρουν άλλοθι της απέραντης βλακείας τους στην αφωνία του Καραμανλή! Το έχουμε ξαναπεί τόσες φορές μπαστούνι, ο Καραμανλής μίλησε προεκλογικά, είπε αλήθειες που οι άφρονες παραδόπιστοι νεοέλληνες απλά δεν άκουσαν!
        Και πράγματι μπαστούνι θα ήθελα την πραγματική δική σου πολιτική άποψη για την λύση στο πρόβλημα της Χώρας. Ποιος θεωρείς ότι θα δώσει λύσεις; Πραγματικά κόμματα με ονόματα, και όχι ονειρώξεις πολιτικών σχηματισμών ουτοπικής προέλευσης!

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ἀντιγράφοντα μπαστουνόφαντε καί λοιποί,σᾶς δώσανε καί σκονάκι περί Νικηταρᾶ 2;;;;;
        Καλύτερα νά σᾶς φέρουν παντελόνια……ἄχρηστα θά σᾶς εἶναι βέβαια,ἀλλά λέμε, τώρα…..

  23. OMOGENIS/PATRIOTIS said

    Pasokoi tsimpate San xanoi, kai peftete san ta ornia mono sto akousma ths
    lexhs Karamanlhs!!!!
    Arxizete na synithizete sthn idea oti tha epanelthi, giati Mia mera kai seis
    oi idioi tha ton thelete!!!
    Soula,kourea, kornizomene, makakouta, Jack Noris, kai to ypoloipo kako
    synapanthma ton televtaion prasinon mouzahentin, sto spiti tou kremasmenou den milane gia skoini, eseis paradosate thn xora amaxhti sthn omerta ths EE!!!!
    Stamateiste esto kai Tora na gineste pio hlithioi apo Ton arxhgo sas!!!
    O K.Karamanlhs htan , einai kai tha einai enas agnos Ellhnas patrioths!!!
    Avto alloste to plhrose Akriva me Ton adiko diasyrmo tou, h ora ths apokatastashs einai poly konta prasina mhdenika!!!

    Enas hgeths pou Ton petaxan sta azhthta, Ton loidorhsane anthropoi anaxioi Elhnes, prodotes kai lamogia pou xeskizoun tis sarkes ths patridas
    mas!!!
    Sygrinete tous dyo hgetes eseis oi dhthen amerolhptoi prasinofrouroi!!!
    Ego theoro ierosylia kai th skepsh mono na tous sygrino!!!!!!!!!!

  24. daemon said

    Οι εκλογές του Καραμανλή ήταν ότι πιο δημοκρατικό πράγμα μπορούσε να κάνει . και –
    3,012,373 (http://ekloges-prev.singularlogic.eu/v2009/pages/index.html) ψήφησαν ΠΑΣΟΚ έχοντας 2 υποψηφίους πρωθυπουργούς έναν να μιλάει για φτώχεια και έναν να μιλάει και να λέει οτι υπάρχουν εκατοντάδες δισεκατομμύρια και τρισεκατομμύρια. Ένας κοροϊδεψε 3,012,373.

    Το σύστημα ΠΑΣΟΚ έχει ρίζες που διαπερνούν τον πυρήνα της γής και φτάνουν στην Αυστραλία. Δολοφονήθηκε ένα παιδί και έκαψαν την Αθήνα. Δολοφονήθηκαν 4 στην μαρφιν και προχτές ο Μήτσος και δεν τρέχει μια… πουλάνε τα χώματα της πατρίδος μου και δεν τρέχει μια… 3,012,373 απο μας (σας) ακούτε??? που είσαστε ???

    Στείλτε τους όλους στο διάολο κι όποιος έχει κοχόνες να γυρίσει πίσω…

  25. GEODETIS said

    έγινε ξανά ο κακός χαμός με το άκουσμα και μόνο του ονόματος του Καραμανλή …. δεν είπε και τίποτε που να μην γνωρίζουν όλοι τελικά … και στο κάτω κάτω ο άνθρωπος έχει γνώμη και την λέει … εδώ μιλάει και η τελευταία κοπριά, γιατί όχι ο κύριος Καραμανλής ;;;;
    δεν μπορώ να καταλάβω την εμμονή κάποιον να διεξάγουν έναν πολιτικό επικήδειο κάθε τόσο έναντι του κυρίου Καραμανλή … ο άνθρωπος είναι παρών πολιτικά και ας προσπαθούν κάποιοι ματαίως να πείσουν για το αντίθετο …. τέλος δεν μπορώ επίσης να αντιληφθώ την επίμονη κριτική στο θέμα, του ότι ο χριστιανός έχει μια συμπάθεια στο φαγητό …. μα τι στο διάολο το φαγητό το δικό σας τρώει;;;;; του ανθρώπου του αρέσει το φαγητό και αυτό είναι κάτι υγιές … θα ήταν καλύτερος άνθρωπος ή και πολιτικός αν του άρεσαν οι λοβιτούρες, οι προδοσίες ή οι εθνοπροδοτικές επικύψεις;;;;; εγώ που θέλω και επιθυμώ να υποδέχομαι τον όποιο επισκέπτη στον χώρο μου, με αγάπη χωρείς κόμπλεξ, θέλω ο επισκέπτης μου να το χαρεί το φαγητό του, να τον δω να μου χαμογελά με ευχαρίστηση χορτάτος …. να ψήσω μια σούβλα πρόβειο και να την τσακίσει, όχι να είναι δήθεν ευγενής και απόμακρος, σφιγμένος… το τρώει ο Καραμανλής το φαγητό του, το χαίρεται και του πιάνεται (που λέμε στο χωριό μου) το φαγητό του … εγώ προσωπικά συμπαθώ εκείνον που το χαίρεται το φαγητό του, χωρείς κόπλεξ και χωρείς να είναι αυτό κατ’ αυτό το φαγητό πάθος …. ο Καραμανλής δεν είναι έτσι, δεν έχει ¨πάθος¨ με το φαγητό απλά θέλει το καλό του το φαγητό … ο Καραμανλής δεν είναι Πάγκαλος, διότι δεν τρώει για να τρώει και ας είναι χορτάτος … ο Πάγκαλος τρώει διότι έχει πάθος με την κατανάλωση, με την όποια κατανάλωση …. δηλαδή για εμένα ο Πάγκαλος διότι έχει πάθη πολλά και το φαγητό είναι ένα, θεωρώ ότι αφού φάει ένα τεράστιο γεύμα θα σκεφτεί να καταπιεί και το τραπέζι που τον φιλοξένησε …. αυτό είναι αρρώστια και γ’ αυτό το λόγω ο Παγκαλος δεν μπορεί να δέσει ούτε τα κορδόνια στα παπούτσια του, δεν μπορεί ούτε να μετακινηθεί χωρείς υποστήριξη … άλλο πράγμα ο ¨παθολογικά βουλιμικός¨ και άλλο πράγμα να τρώει κάποιος με ευχαρίστηση την μερίδα του και ίσως να ζητήσει συμπλήρωμα ….

  26. Δημος said

    Η αποψη που εχουμε σχηματισει ολοι για τον Καραμανλη ειναι βασει της εικονας κ τον ειδησεων που βγαινουν απο τα ΜΜΕ. Μην βιαζεστε να κρινετε. Τα ΜΜΕ κ κυριως η τηλεοραση ανεβαζει κ κατεβαζει κυβερνησεις. Τα ΜΜΚ (Μεσα Μαζικης Καθοδηγησης) επηρεαζουν σε τεραστιο βαθμο την κριση μας. Καποιοι το ξερουν κ εκμεταλλευονται τα ΜΜΚ για ανεβασουν κ να κατεβασουν κυβερνησεις με σκοπο να περασουν τα σχεδια τους. Δεν θελει πολυ σκεψη…ενα πραγμα ειναι αρκετο. Ο Πουτιν με τον Καραμανλη ειχε ερθει δυο φορες σε ενα χρονο στην Ελλαδα για τον αγωγο μπουργκας-αλεξανδρουπολη πραγμα που δεν εχει ξαναγινει. Κ ξαφνικα η συμφωνια για τον αγωγο Μπουργκας-Αλεξανδρουπολη ακυρωνεται με πρωθυπουργο τον Γιωργο μας κ γινεται αλλος αγωγος(South Stream) με το Ισραηλ κ την Κυπρο κ εντελως τυχαια το εργο το εχει αναλαβει αμερικανικη εταιρεια. Μην βιαζεστε να κρινετε τους πολιτικους. Ειναι πιονια στα χερια τον μεγαλων δυναμεων κ ενα απο τα οπλα τους ειναι τα ΜΜΕ. Το αν καναμε καλο δεν εγιναν συμφωνιες με την Ρωσια κ γυρισαμε παλι στην αγκαλια της αμερικης θα το κρινει η ιστορια. καλο βραδυ!

Υποβολή απάντησης

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 170,954 other followers

%d bloggers like this: