www.olympia.gr

Το φιλότιμο μας, θηλιά στον λαιμό τους, όχι στον δικό μας. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Ο ΑΝΙΣΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ του ΔΝΤ.

Posted by olympiada στο Οκτωβρίου 4, 2011

The bond holder

Την περασμένη Δευτέρα μας κάλεσε ο διοικητής της Αστυνομίας στο Τμήμα. Τον ξέρουμε χρόνια ένας  τίμιος, 25 ετών επαγγελματίας.

Μας εξήγησε την κατάσταση και ζήτησε να βοηθήσουμε. Μας είπε

  • Δεν έχουμε βενζίνη για το ένα περιπολικό που δουλεύει και καλύπτει ΟΛΗ την νότια Αττική
  • Δεν έχουμε λεφτά να φτιάξουμε τα αλλά δυο περιπολικά
  • Δεν έχουμε σφαίρες για σκοποβολή
  • Τα όπλα μας είναι παλιά και δεν τα βγάζουν περά μ’ ένα καλαζνικοφ

Φύγαμε πολύ προβληματισμένοι. Μαζέψαμε λεφτά και αγοράσαμε σφαίρες, δώσαμε λεφτά σε βενζινοπώλες να μπορούν να περνούν βενζίνη τα περιπολικά τα δυο από τα οποία τα φτιάξαμε σένα συνοικιακό συνεργείο όπου οι άνθρωποι καλά να τους έχει ο Θεός δεν πήραν λεφτά.

Κοίταζα τα παιδιά 20-25 χρονών που για € 700 εύρο το μηνά είναι πια σε πόλεμο. Αναρωτήθηκα πως γίνετε και έχουν λεφτά να πληρώνουν τα ΜΑΤ για  να τους προστατεύουν- αυτά τα καθάρματα- ενώ δεν δίνουν δεκάρα για την ομάδα Δίας να προστατεύει  τον γέρο την γριά την μανά και τα παιδιά μετά της μια το βραδύ.

 Σ’ ένα αρθρο πρν δυο χρονια τον Φεβρουαριο του 2010 τα είχαμε γράψει. http://olympia.gr/ ¨ Σκέψεις μιας Κυριακής¨.
¨Το ΔΝΤ θα έρθει και θα προσπαθήσει να εφαρμόσει τις τεχνικές που χρησιμοποιεί από το 1947. Και ο κύριος Παπανδρέου που τους έφερε θα ακολουθήσει τις συνταγές της κατά γράμμα. Οι συνταγές αυτές θα έχουν τα έξεις αποτελέσματα – αν ο κόσμος τις επιτρέψει..

  • Πρώτα θα αρχίσουν οι απεργίες.
  • Μετά θα αυξηθεί η ανεργία
  • Εργασιακά δικαιώματα θα διαλυθούν
  • Συντάξεις θα πέσουν και τα γεροντάκια θα ζητιανεύουν
  • Οι μετανάστες θα αρχίζουν αγριότητες
  • Οι αμυντικές δαπάνες θα πέσουν
  • Οι τούρκοι θα μας βρουν αδύνατους
  • Η χώρα σε κλοιό..¨

Μετά το περιστατικό στην Γλυφάδα. Αγανάκτησα, θύμωσα. έβρισα.. Άλλο να κλέβεις γιατί πεινάς και άλλο μπροστά σε αθώα πλάσματα να βιάζεις την μάνα. Ούτε στην Νέα Υόρκη του 70 δεν άκουσα τέτοιο περιστατικό όταν είχαν 1500 φόνους τον χρόνο.

Ένας άμαχος αθώος πληθυσμός που δεν ήξερε τι θα πει βία δέχεται επίθεση από ένα ξενο εχθρό καλά οπλισμένο και θηριώδες και αυτή την στιγμή είναι απροστάτευτος. Αυτό είναι  ΠΟΛΕΜΟΣ.

Και όταν αρχίζει ένας πόλεμος ο ΣΤΡΑΤΟΣ  έχει την υποχρέωση να αμυνθεί τον άμαχο πληθυσμό.

Παραδείγματα υπάρχουν όπου Δημοκρατίες όχι μπανανοφαστιτκα καθεστώτα σαν αυτό που έχουμε σήμερα έβγαλαν τον στρατό να περιπολεί μαζί με την αστυνομία. Στον Καναδά όταν άρχισαν οι λεηλασίες μετά από την καταιγίδα πάγου, στην Γάλλια μετά από τρομακτικές επιθέσεις στην Αμερική μετά από την επίθεση στην Οκλαχόμα.

Η πολιτεία έχει την ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να προσάψει τους πολίτες της με κάθε μέσο που έχει. Και ο στρατός είναι το μονό μέσο όταν ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΕΜΟΣ.

Εάν δεν πάρετε άμεσα μετρά θα είστε υπεύθυνοι για εσχάτη προδοσία. Διότι αν δεν το κάνετε αφήσατε ένα άμαχο πληθυσμό απροστάτευτο επίτηδες για να κυριαρχήσει ο φόβος το μονό όπλο που εσείς τα σαυροειδή έχετε.  Και θα είμαι εκεί όταν θα εκτελεστείτε.

ΥΠ. Παιδιά του πολυτεχνείου ( αλήτες και κλεφτές)  μην τολμήσετε να με κατηγορήσετε για φασίστα. Τρεις θειοι μου πέθαναν στην αντίσταση και δυο ξαδέλφια ήταν στις φύλακες το 1972.

Σχετικά με τις διαφημίσεις

94 Σχόλια to “Ο ΑΝΙΣΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ του ΔΝΤ.”

  1. Миша said

    20000 Μπάτσοι διατίθενται για να φυλάνε τους 300 κοπριτες του κυνοβολείου , τις γυναικες , τα παιδιά , τα γραφεία, τους κολλητους τους τραπεζίτες , επιχειρηματίες , εφοπλιστές , δημοσιοκάφρους κλπ

    Και για τα ΜΑΤ βρισκονται λεφτά να αγοράζουν αύρες, μεταλλικούς τοίχους, καινουρια πυρομαχικά κλπ κλπ

    Χτές το βραδυ φευγοντας από την ομιλία του Καζάκη περασα από την Ομόνοια.Οι τοξικομανείς παντου, χτυπουσαν ενέσεις μέχρι και μέσα στο σταθμό. Και τα γουρούνια της ΕΛΑΣ εξαφανισμένοι. Ενω την ιδια ωρα στο Συνταγμα υπήρχαν περι τις 10 διμοιρίες μπροστά και γύρω από τα άντρα της ληστοσυμμορίας.

    Ο ΟΡΑΤΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΜΑΣ ΕΊΝΑΙ ΟΙ ΠΡΑΙΤΩΡΙΑΝΟΙ ΤΟΥΣ.

    ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ !!!

    • Σοφία said

      Ε! η ΕΛ. ΑΣ. φυλάει τη γιάφκα της Ιπποκράτους, τους οίκους ανοχής εκατέρωθεν της Πλατείας Συντάγματος και τρέχει πίσω από τα μεταλλαγμένα* πέη και τα αιδοία της βουλής και της κυβέρνησης, (που μοιάζουν να έχουν βγεί από εργαστήριο της Μονσάντο.)

      Υπάρχουν και προτεραιότητες..
      Ειδικά σήμερα που το πέος έχει γίνει η πεμπτουσία της πολιτικής και του κυβερνητικού έργου, τόσο ώστε να χαρακτηρίζει όλοκληρη την αυτοαποκαλούμενη κυβέρνηση, είναι λόγικό η ΕΛ. ΑΣ. αντί για αστυνομία, να έχει μεταβληθεί σε κυβερνητικό μπιντέ…

      Αφού το δέχονται κι οι ίδιοι….

      *τους λέω δε “μεταλλαγμένα” γιατί τα κανονικά παράγουν ζωή, άρα τιμούνται! Ενώ αυτά δεν παράγουν τίποτα, είναι ψόφια σαν να βγήκαν από το συγκεκριμένο εργαστήριο που παράγει βραχείας συντήρησης πτώματα.

    • Koutalianos said

      MISA

      έχεις μεγάλο δίκιο. Τόσα λεφτά για να χτυπάνε Έλληνες και μηδέν για να τον προστατεύσουν.
      Αγαπητέ που δεν έχετε βενζίνη και που τα όπλα σας είναι παλιά…
      νά ξερες πόσοι Έλληνες αισθάνονται καλά όταν δεν τους απειλείτε με τα κουμπούρια σας.
      Αντί να πιάνετε εγκληματίες, εγκληματείται κατά των συμπατριωτών σας.
      Έχετε κρότου λάμψης , χρησιμοποιήστε τες.
      Έχετε χημικά , που με χαρά όπως αποδείχθηκε τα χρησιμοποιείτε εναντίον των συμπατριωτών σας.
      Έχετε θράσος να χτυπάτε γερόντια και μαθητές 12χρονους και 15 χρονους.
      Έχετε γκλοπ καθώς επίσης και μια ευρεία γνώση του πως να τα χειρίζεστε ανάποδα για μέγιστο κακό αποτέλεσμα.
      Έχετε εντρυφήσει την εξουσία από την κορφή μέχρι τα νύχια.
      Έχετε δίπλα σας “συναδέλφους” που πουλάνε προστασία, νταβατζήδες δηλαδή.
      Έχετε δίπλα σας πωλητές ναρκωτικών ουσιών (σαφώς και δεν τελείωσε το “Μπάτσοι πουλάνε την ηρωίνη”)
      Εχετε γίνει δημόσιοι υπάλληλοι.

      Πάψτε να μυξοκλέτε διότι στην επόμενη συγκέντρωση Ελλήνων, εσείς οι ίδιοι θα βαράτε πάλι.
      Και μάλιστα με τα σώψυχά σας. Για το γούστο σας όπως αποδυκνείεται.

      Σε ένα όμως θα διαφωνήσω με την Σοφία. Στον χαρακτηρισμό “πέη”.
      Σαφώς και δεν είστε και δεν έχετε σχέση με το όργανο πέος.
      Κάτι σε αδένα σας κόβω. Είστε τα ΟΡΧ-εις της κρατικής καταστολής.

      Αλλάξτε για να το ξανασυζητήσουμε. Γίνετε ΑΝΘΡΩΠΟΙ πάλι.

  2. mparmpas said

    ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΩΡΑ ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ …..ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤO ΟΝΕΙΡΟ ΣΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ….ΘΑ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ ΟΛΟΙ……ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΘΕΛΑΤΕ;;;;;
    TI ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΣΤΕ ΤΩΡΑ;;;;;

    ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΦΑΙΔΡΟΥ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ
    October 3rd, 2011 | Author: kartesios

    Είναι που είναι από μόνος του ο νεοφιλελευθερισμός μία νοσηρή ιδεολογική αντίληψη που υπερασπίζεται την οικονομική τρομοκρατία, του έτυχε να εκπροσωπείται στην Ελλάδα από κάτι τύπους που επειδή φοράνε πουκάμισο με σηματάκι και κρατάνε ακριβό χαρτοφύλακα, νιώθουν έτοιμοι να κατακτήσουν τη Wall Street.

    Αυτοί οι εν Ελλάδι εκπρόσωποι του Θατσερισμού και Πινοσετισμού, ζητούν διαρκώς τη μείωση του Δημοσίου, θεωρώντας πως μικρότερο Δημόσιο σημαίνει αυτομάτως καλύτερο Δημόσιο, ενώ είναι προφανές ότι γι’ αυτούς, το άψογο Δημόσιο είναι
    το καθόλου Δημόσιο.

    Γι’ αυτό και μόλις ξεκίνησε το μέτρο της εφεδρείας από το –αχαχαχαχ- σοσιαλιστικό καθεστώς της χώρας μας, χάρηκαν τόσο πολύ που πέταξαν τα χρυσά μανικετόκουμπά τους – δώρο του μπαμπά στην αποφοίτηση – στον αέρα.

    Οι εν Ελλάδι νεοφιλελεύθεροι έχουν το χάρισμα να διαστρεβλώνουν οτιδήποτε και να θεωρούν ότι το δικαιούνται αυτό «επειδή σπούδασαν οικονομικά» και τ’ αρχίδια μας κουνιούνται στη δροσιά.

    Μπορούν να σου πουν οποιαδήποτε παπαριά όταν τους ζορίσεις και να κάνουν μια τεράστια κωλοτούμπα σε σχέση με αυτά που υποστήριζαν λίγο νωρίτερα. Ενώ δηλαδή μπορούν να σου εκθειάζουν επί μία ώρα την Ευρώπη των εξελίξεων και της ανάπτυξης, μόλις τους ρωτήσεις «γιατί τότε ζητούν την κατάργηση της μονιμότητας στο Δημόσιο, ενώ αυτή ισχύει σε όλη την “Ευρώπη της Ανάπτυξης” συμπεριλαμβανομένης και της Γερμανίας και της Γαλλίας;», βγάζουν καπνούς.

    Ίσως στην αρχή προσπαθήσουν να σε πείσουν ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Μόλις δουν ότι ξέρεις πως κάτι τέτοιο ισχύει απόλυτα και τους κοιτάξεις με βλέμμα «λες μαλακίες», θα πουν τη γνωστή γελοιότητα ότι άλλο το Δημόσιο της Γερμανίας και άλλο της Ελλάδας.

    Αν τους ρωτήσεις ποιο ήταν το πνεύμα του νομοθέτη όταν καθιέρωνε τη μονιμότητα στο Δημόσιο, θα σου πουν οποιαδήποτε βλακεία τους έρθει στο κεφάλι, αλλά όχι το σκεπτικό του νομοθέτη, το οποίο ήταν και ΕΙΝΑΙ ότι ο κρατικός υπάλληλος πρέπει να προστατεύεται από τους εκβιασμούς της εκάστοτε περαστικής εξουσίας και των αιρετών της εκπροσώπων.

    Τουτέστιν, να μη μπορεί να ισχύει το «υπέγραψε αυτή την παρανομία ή σε απολύω». Ο όρκος που δίνει ο δημόσιος υπάλληλος είναι «Ορκίζομαι να φυλάττω πίστη στην πατρίδα, υπακοή στο Σύνταγμα και τους νόμους και να εκπληρώνω τιμίως και ευσυνειδήτως τα καθήκοντά μου».

    Πολλές φορές, οι απαιτήσεις της εξουσίας βρίσκονται σε μεγάλη αντίθεση από τα συμφέροντα της πατρίδας, από το Σύνταγμα, τους νόμους και την εντιμότητα. Ο νομοθέτης, λοιπόν, αυτό ήθελε να προστατέψει με τη μονιμότητα.

    Ήθελε να προστατέψει από τέτοιου είδους απειλές τον κρατικό υπάλληλο που δε θα υπέγραφε μαϊμού περιβαλλοντικές μελέτες υπό την πίεση πολιτικών προϊσταμένων, που δε θα επέτρεπε την εκμετάλλευση εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα επιθεωρώντας τακτικότατα αν τηρούνται τα συμφωνημένα, που δε θα επέτρεπε να υπάρξει αδικία εις βάρος του αδύναμου πολίτη. Αυτό είναι το πνεύμα του Κράτους, του Δημοσίου, του νομοθέτη.

    ΟΜΩΣ… Όμως στην Ελλάδα ένα τέτοιο Δημόσιο δε θα βόλευε καθόλου τη πιθηκοειδή πολιτική τάξη που ζει συνουσιαζόμενη με επιχειρηματικά συμφέροντα. Μια πόρνη του κάθε μεγαλοεργολάβου, δηλαδή.

    Κι έτσι, φρόντισε να μετατρέψει το Δημόσιο σε αποθήκες κομματόσκυλων, μη βάζοντας καμία σοβαρή ποινή σε όσους δημόσιους υπαλλήλους πατούσαν τον όρκο τους, δίνοντας τη δυνατότητα στα λαμόγια να οργιάσουν λεηλατώντας κάθε ίχνος αξιοκρατίας στο δημόσιο τομέα.

    Βλέπετε, οι πόρνες των μεγαλοεργολάβων, ουδέποτε σεβάστηκαν τη Δημοκρατία και το Κράτος. Οι πολιτικοί είναι οι πρώτοι και κύριοι μπαχαλάκηδες αυτού του τόπου. Διότι αυτοί δεν επέτρεψαν στο Κράτος να αναπτυχθεί αυτόνομα και πέρα από την κυβέρνηση. Αυτοί στραγγάλισαν την αυτόνομη συνέχεια των υπηρεσιών του Δημοσίου ταυτίζοντάς τες με τις εκάστοτε κυβερνητικές επιλογές. Κι επειδή στη χώρα του Μαλάκα, κυβέρνηση είναι το κόμμα που κερδίζει κάθε φορά τις εκλογές, φτάσαμε να έχουμε ένα στρεβλό Δημόσιο που αντί να το φτιάξουμε, το καταργούμε με απολύσεις.

    Όμως ποιον βολεύει η κατάργηση του Δημοσίου; Μα φυσικά τα εμμέσματα του νεοφιλελευθερισμού. Σκοπός τους είναι η ιδιωτικοποίηση όλων των υπηρεσιών, με στόχο να μετατρέψουν το πρώην κοινωνικό κράτος σε πηγή κέρδους. Να απαξιωθεί πλήρως το δημόσιο σύστημα Υγείας και η Παιδεία ώστε να επιβιώνουν και να μορφώνονται μόνο οι πλουσιότεροι.

    Σκοπός τους είναι οι ανεξέλεγκτες πλέον επενδύσεις που θα καταστρέψουν βουνά και θα μολύνουν θάλασσες χωρίς κανέναν έλεγχο. Σκοπός τους είναι να απελευθερωθεί πλήρως η αγορά εργασίας και δίχως κανένα φόβο, να μετατρέπουν τον εργαζόμενο σε σκλάβο. Αυτό ονειρεύονται οι νεοφιλελεύθεροι, αλλά και το σημερινό – αχαχαχαχ – σοσιαλιστικό καθεστώς.

    Από κάτω, το κοινό χειροκροτεί! Ικανοποιείται. Δε ζήτησαν καλύτερο Δημόσιο, καλύτερη Παιδεία, καλύτερη Δημόσια Υγεία, μεγαλύτερους ελέγχους που θα εξασφάλιζαν την ποιότητα της ζωής του και την εργασιακή ασφάλεια, αλλά προσωποποίησαν το Δημόσιο και ζήτησαν απολύσεις του Γιώργου, του Κώστα, του βλαμμένου που τους ταλαιπώρησε μια μέρα στην ουρά.

    Τώρα, τις έχουν. Τώρα θα καταλάβει πώς έβγαλε τα μάτια της η «κοινή γνώμη». Όμως θα είναι αργά. Μετά την απομάκρυνση από το Ταμείο των Αιτημάτων, κανένα λάθος δεν αναγνωρίζεται. Κατάργηση ζήτησαν, κατάργηση έλαβαν.

    Δεν τους ψύλλιασε καν ότι η επίσημη αντιπρόσωπος του νεοφιλελευθερισμού εν
    Ελλάδι, Ντόρα Μπακογιάννη, πιέζει για την κατάργηση του Δημοσίου, ενώ μ’ εκείνο το πάντα ειλικρινές και γνήσιο χαμόγελό της, στάθηκε δίπλα στους απολυμένους του ιδιωτικού τομέα λέγοντας «όταν απολύονταν ΑΥΤΟΙ δεν άνοιξε ρουθούνι».

    Και δε γύρισε ούτε ένας να της πει «Μαντάμ, δεν απολυθήκαμε εθελοντικά. Μας απέλυσαν εργοδότες που είναι φίλοι σας, εργοδότες που είναι ή υπήρξαν χρηματοδότες σας, εργοδότες που στηρίζουν όπως εσείς την πλήρως απελευθερωμένη αγορά χωρίς κανόνες και την τρομοκρατία του κέρδους. Βούλωσέ το τώρα πριν ανοίξω το δικό σου ρουθούνι».

    Μόνο χάρηκαν επειδή κάποιος πολιτικός έτρεξε να τους στηρίξει. Και βρήκαν την καλύτερη. Ε, άμα βρίσκουν τέτοιους φίλους, τι να τους κάνουν τους εχθρούς; Είπαμε, ο καθένας με τις ευθύνες του. Αύριο, όμως, ας μην φωνάζουν «Μα επιτέλους, πού είναι το Κράτος;». Όταν γκρεμιζόταν το Κράτος, αυτοί χειροκροτούσαν.

    Author: kartesios

  3. χαραλαμπος said

    +1000000

  4. george said

    “Φίλε” ΜΠΑΤΣΕ, για τους συναδέλφους σου της ομάδας ΔΙΑΣ και την ΑΓΡΙΟΤΗΤΑ που επέδειξαν στις 28 και 29 ΟΤΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ε???
    Μετά την δολοφονία των μπάτσων της ΔΙΑΣ από τους μαφιόζους, είχατε την ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.

    Μετά το ξύλο και το κυνηγητό που ρίξατε ΣΕ ΕΙΡΙΝΙΚΟΥΣ ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ, ΔΕΙΞΑΤΕ ΠΟΣΟ ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ και ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ. Και φυσικά κάθε ΕΛΛΗΝΑΣ πολίτης ΠΡΕΠΕΙ να σας ΜΙΣΕΙ όπως μισεί τα ΤΑΓΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.

    Γιατί δεν λές τίποτα για τον ΤΡΟΜΟ που διασκόρπισαν με απίστευτο ζήλο, οι συνάδελφοι σου ?????

    • Koutalianos said

      Γιώργη
      δεν έχεις δίκιο.
      Η επίθεση στο μανάβικο ήταν η πεμπτουσία του αυτοσχεδιασμού !!!!
      Τα ταραχοποιά μπρόκολα κατεστάλησαν.
      Αι κουκουλοφόραι ντομάται συνελήφθησαν.

      Όπως και να το δούμε η τάξη επανήλθε μεταξύ των ζαρζαβατικών

  5. Σοφία said

    Bond holder λυπάμαι που πέθαναν οι θείοι σου και μπήκαν τα ξαδέλφια σου φυλακή για να είναι σήμερα στην εξουσία κάτι συμμορίτες σαν τον ΓΑΠ, τη δαμανάκη, το βουβουζέλο και το βοθροθόδωρο, να τρώνε με 40 κουτάλια ο καθένας, να πουλάνε τα ιερά μας χώματα, την ιστορία μας, εμάς τους ίδιους, για να χρηματοδοτούν ΜΚΟ -fora και να τα τσεπώνουν κάτι αποτυχημένοι αργόσχολοι παρ’ όλιγον πολιτικοί και κάτι ατάλαντα τσουλιά του δρόμου, που δηλώνουν κατοικία εκτός Ελλάδος, για να μας λένε ότι πρέπει να ενταχθούν στην κοινωνία οι αλλοδαποί βιαστές με τα καλάσνικωφ, κι όλες οι φθείρες αιδοίου που κουβαλάνε πάνω τους κι ότι είμαστε ρατσιστές που παραπονιόμαστε.

  6. Ναι ναι συνεχίστε με το ΕΑΜ,εμπρος στο δρόμο που χάραξε ο τραγκας…..
    Α ρε βλήματα…

  7. Filwn said

    Γιατί οι πολίτες του Ισραήλ και της … Ελβετίας(!!!) έχουν ο καθένας σπίτι του οπλισμό επιστράτευσης και οι Έλληνες που περιτριγυρίζονται από “ευαίσθητους” και “τρυφερούς” γείτονες ΔΕΝ διαθέτουν??? Δεν είναι αξιοπερίεργο?? Μήπως έφτασε η ώρα που οι Έλληνες κυνηγοί πρέπει να δείξουν τις ικανότητές τους στο ανορθόδοξο κυνήγι φλώρων??

    • ΒΡΑΧΟΣ said

      Ο οπλισμένος και αποφασισμένος Έλληνας, είναι ο εφιάλτης κάθε ραγιά και δούλου…Καθόλου αξιοπερίεργο…Ποιοι μας “διοικούν”;

    • ΜΑΧΗΤΗΣ said

      Γιατι ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ ,ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΑ ,
      ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥΣ,
      ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥΣ
      ΚΑΙ ..ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΙΔΡΩΜΕΝΑ ΤΑ …ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΟΥΣ και ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΚΟΥΣ.
      Για το τελευταιο δεν ειμαι και τοσο σιγουρος
      επειδη απο οσο γνωριζω ..κρινουν ΟΛΟΙ τους παντες!

      Εμεις αγαπησαμε ή μας εσπρωξαν τα πιθηκια,
      ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ,
      ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΜΑΣ,
      ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΡΕΩΜΕΝΟ ΑΥΤΙΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΣ,
      ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΡΕΩΜΕΝΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ,
      ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΥΘΕΡΕΤΟ ΜΑΣ,
      ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ
      ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΑΣ
      ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙΡΟ
      ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ,
      ΟΤΑΝ ..ΤΥΧΕΙ, ΕΤΣΙ , ΠΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΑΦΕ.

      Αυτοι δεν εχουν ΠΡΟΒΛΗΜΑ!
      Εμεις ειμαστε το πΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ!

  8. DustOfRoad said

    Αυτά βλέπω και ετοιμάζω βαλίτσες….13 ΔΗΜΟΙ ΡΕΕΕΕ….ΔΗΜΟΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΡΕΕΕ…
    ….ΑΝΤΩΝΗ, ΑΛΕΚΑ, ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΟ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ….ΑΚΟΥΤΕΕ..

    …………………………………………………

    Μια δίκη, η πρώτη του είδους της παγκοσμίως, ξεκίνησε στο Σίδνεϊ. Κατηγορούμενος είναι ο οίκος αξιολογήσεων Standard and Poor’s και μηνυτές 13 δήμοι της Νέας Νότιας Ουαλίας.

    Οι δήμοι κατηγορούν τον συγκεκριμένο οίκο αξιολόγησης ότι τους παραπλάνησε με τις αξιολογήσεις τιτλοποιημένων χρεωστικών υποχρεώσεων (collateralized debt obligations), με αποτέλεσμα να χάσουν σημαντικά ποσά κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης.

    Η Standard and Poor’s είχε αξιολογήσει με την ύψιστη βαθμολογία ΑΑΑ τις συγκεκριμένες επενδύσεις το 2008, με αποτέλεσμα οι δήμοι που επένδυσαν να χάσουν 15 εκατομμύρια δολάρια. Τώρα, διεκδικούν το ποσό αυτό από την Standard and Poor’s.

    Ο δικηγόρος των δήμων, Νόελ Χάτλι, δήλωσε ότι η δίκη θα διαρκέσει τουλάχιστον έως το Νοέμβριο και σκοπεύει να καλέσει μάρτυρες ακόμα και από το εξωτερικό.

    Η Standard and Poor’s και η διεθνής τράπεζα ABN Ambro υποστηρίζουν ότι δεν ευθύνονται και τάχθηκαν εναντίον της δημοσιοποίησης κάποιων εγγράφων που θα παρουσιαστούν στο δικαστήριο.

    Ο Τζον Γουόλκερ, από τον οικονομικό οργανισμό IMF δήλωσε πως εξ όσων γνωρίζει αυτή είναι η πρώτη φορά που ένας οίκος αξιολόγησης μηνύεται για παραπλάνηση επενδυτών και η δίκη αυτή θα έχει παγκόσμια ενδιαφέρον.

    Όπως σημειώνουν κι άλλοι παρατηρητές, είναι παγκοσμίως η πρώτη δίκη για την εμπλοκή οίκου αξιολόγησης σε υποθέσεις “CDOs”, που αποδεδειγμένα συνέβαλαν στην παγκόσμια οικονομική διολίσθηση.

    Πηγή: ΑΠΕ

    • φωτεινη said

      και στην αμερικη διαφορα states ιδρυουν κρατικε τραπεζες.
      και διαφορα αλλα διαβαζα.

      • DustOfRoad said

        Εκείνο που με δαιμονίζει είναι ότι η Τοπική Αυτοδιοίκηση της Νέας Νότιας Ουαλίας αντιστέκεται έστω για τα λεφτά…όμως θα αντέξω λίγο ακόμα για να δω κρεμασμένα γομάρια εκεί που τους πρέπει…και στην Αμερική αλλά και αλλού οι άνθρωποι ξυπνάνε…

      • Πατρικιος said

        Οι ανθρωποι Ξυπνανε! σωστα
        Ναναι καλα το ιντερνετ, ο Πατρικιος, ο Παυλος και ορισμενοι αλλοι και αλλες!

  9. Mετων said

    Η αναρτηση της φωτογραφιας ειναι ατυχης. Προκειται για θεατρικη παρασταση του ΚΚΕ , με ελασιτισες που το παιζουν τεθλιμμενες χηρες. Τη στιγμη που τραβηχτηκε η φωτογραφια χιλιαδες Ελληνες πατριωτες δολοφονουνται απο τις αιματοσταγεις ορδες του προδοτικου και σλαβοδουλο ΚΚΕ.

    • Η άποψη μου για τον εμφύλιο,ειναι οτι άπαντες ηταν πουλημένοι και προδότες. Περα απο αυτο.

      Δεν καταλαβαίνεις οτι προσπαθούν να δημιουργήσουν διαχωρισμό στη κοινωνία; να ξυπνήσουν τα παλιά χαζά πάθη,να εγκλωβίσουν τον κόσμο ωστε να γινει πιο εύκολα υποχείριο αργότερα;

      ΕΞΩ ΡΕ ΤΟΜΑΡΙΑ!!!!!!

      • Επισκέπτης said

        οχι φιλε καλα τα λεει
        αν οι δεξιοι και γενικοτερα ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ δεν αποκτησουν ιστορικη και πολιτικη συνειδηση (οπως εχουν οι αριστεροι )δεν θα εχουν ποτε πολιτικο μελλον

        η φωτογραφια απεικονιζει ελληνες πατριωτες (τους χρησιμους ηλιθιους ττου Λενιν) που χωρις να το ξερουν παιζαν το παιχνιδι των βρωμο-κομμουνιστων.

        Ξυπνατε!!!, κοιταχτε, ρωτηστε τους πατεραδες σας πως ηταν η ελλαδα και η ελληνικη κοινωνια τη δεκαετια του 70 (μολις 3 δεκαετιες μετα την κατεστραμενη χωρα του εσωτερικου ταξικου πολεμου —γιατι για μενα δεν ηταν εμφυλιος, ηταν πολεμος με ολες τις ταξικες μεθοδους των κομμουνιστικων εγχειριδιων) και συγκρινετε πως εγινε με την επελαση του βαρβαρου αριστερισμου (κομμουνισμου και πασοκισμου μαζι). Πολλοι δε σας τα λενε γιατι τους εχουν πει να μη σας τα λενε για να μην αναβουν παθη! Εκβιαστε τους και αναγκαστε τους να σας πουνε

        οχι οτι δε καναν και οι δεξιοι, αλλα αυτα που γινανε απτην αλλη πλευρα…και συνεχιζουν χωρις να ντρεπονται

      • Δλδ συγγνώμη οι δεξιοί με τους σκομπιδες,τους βασιλιάδες,τις βιες και νοθείες και τις χούντες ειναι καλοί;
        ναι οκ….
        ΞΕΚΟΛΛΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕ

      • Mετων said

        Μην υπεραπλουστευεις. Οι κομμουνιστες ηταν πρακτορες των μπολσεβικων της Μοσχας, πολεμουσαν για λογαριασμο τους και οχι για την Ελλαδα. Δεν ηταν εμφυλιος, οι κομμουνιστες δεν εχουν ελληνικη συνειδηση, η ιδεολογια τους ειναι ιουδαικη εμπνευση, ειναι πνευματικα Εβραιοι.

      • Ενω οι δεξιοί,ειχαν ελληνική συνείδηση,με τον δανο Βασιλιά,τον σκομπι,τον παπανδρεου και τους αμερικανους….3 πουλάκια καθοταν στου κιτσου το ταμπουρι….

        Πάντως,ναι εχεις δίκιο,δεν ηταν εμφύλιος,ηταν πλειστηριασμός.

      • Επισκέπτης said

        ηταν δουλεια του κρατους φιλε μου να τιμωρησει τους δοσιλογους και κανενος “λαικου αυθορμητου δικαστηριου”
        ετσι εγινε στη δυτικη ευρωπη, ετσι θα γινοταν και εδω αν δεν σηκωναν ανταρτικο μεχρι το 50

        με τη σταση τους ομως τα @@σαν ολα…

        μετα λες για βασιλιαδες, ναι οκ καναμε δημοψηφισμα και τους διωξαμε (εγω διαφωνω αλλα σεβομαι την γνωμη της πλειοψηφιας, δεν θα παρω κανενα οπλο για κανενα βασιλια εναντιον της χωρας μου). Συγκρινεται τωρα ενας θεσμος για το πως θα κυβερνηθει ενα κρατος με εναν ΠΟΛΕΜΟ? ξερεις τι καταστροφη, ποσους νεκρους αφησε στον τοπο. Μπορει να μη το καταλαβαινεις εσυ, αλλα μεχρι σημερα δηλητηριαζει τη χωρα …

        τωρα οσον αφορα τη χουντα…και αυτη συνεπεια του εμφυλιου ηταν….

      • Mετων said

        Τους κομμουνιστες τους πολεμησαν οι απλοι Ελληνες πατριωτες και οχι οι Ραλληδες, Παπανδρεου,Τσαλδαρηδες, Σοφουληδες κλπ. Τον Σκομπυ και τους Αγγλους το ΚΚΕ τους εφερε. Η επιλογη για τους πατριωτες δεν ηταν υποδουλωση στην κομμουνιστικη Ρωσια η στους αγγλοαμερικανους. Αλλωστε ο αργηγος της Χ Γεωργιος Γριβας ξεκινησε τον απελευθερωτικο αγωνα κατα της αγγλικης κατοχης στην Κυπρο.

      • Миша said

        Μέτων

        ΑΝ ειχαμε μεινει χωρις αγγλική επέμβαση, ο ΕΛΑΣ θα έκανε ΠΕΡΙΠΑΤΟ ΠΑΝΤΟΥ , γιατί οι συνεργάτες των ναζι που πρωταγωνιστούσαν στον εμφυλιο από την πλευρά της δεξιάς, ήταν λαομίσητοι !!!

        Άκουγαν τα φανταράκια τα αντάρτικα τραγουδια και κροτάλιζαν τα δοντια τους από τον τρόμο….(μαρτυρία κομμάντο του Εθνικού Στρατού εκείνης της εποχής, που έχω καταγράψει με όλα τα στοιχεία του συμβάντος).

    • βαλε ρε κι ενα Ε μπροστα στο νικ

  10. ΗΛΙΑΚΟΣ said

    Όλα καλά με το άρθρο.
    Συμφωνώ απολύτως με την κριτική στάση απέναντι στους άθλιους πραιτωριανούς της ΕΛ.ΑΣ.
    Το ότι “εκτελούν ενολές και δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς” δεν στέκει.
    Αν οι ίδιοι έκαναν λευκή απεργία, όπως κάνουν τόσοι άλλοι δημόσιου υπάλληλοι (ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ), τότε ο λαός θα είχε μπει στην βουλή και το προδοτικό καθεστώς θα είχε καταρρεύσει.

    Έχω όμως μία ένσταση: Η φωτογραφία με τις κομμουνίστριες του ΕΑΜ από τον Δεκέμβριο του ’44 που κολλάει;

    Έχει κανείς την ψευδαίσθηση ότι πρέπει να τεθοπυμε κάτω από την πολιτική καθοδήγηση των αριστερών όπως έγινε στην Κατοχή με το ΕΑΜ;

    Έχετε ιδέα κύριοι του Ολυμπία τι ήταν το ΕΑΜ και τι ρόλο βάραγε;
    Αν νομίζετε ότι ήταν μία αγνή αντιστασιακή οργάνωση, τότε είστε βαθιά νυχτωμένοι και -πάνω απ’όλα- ανιστόρητοι.

    Ούτε κατα διάννοια δεν πρέπει να φέρνετε το ΕΑΜ και τον προδοτικό και εγκληματικό ΕΛΑΣ (τον στρατό του ΕΑΜ, δηλαδή του ΚΚΕ) σαν παράδειγμα.

    Και φυσικά είναι πέρα για πέρα λάθος ο χαρακτηρισμός “Τσολάκογλου” για τον ΓΑΠ και “ταγματασφαλίτες” για τους πασοκόμπατσους.

    • επειδη εχετε παθει “ιδεολογικο ντουβρουτζα” ολα τα φασιστακια παρτα
      μλκα ΗΛΙΑΚΕ ΘΕΡΜΟΣΥΦΩΝΑ να τα εχεις

      Ο όρκος του ταγματασφαλίτη
      «Ορκίζομαι εις τον Θεόν τον άγιον τούτον όρκον, ότι θα υπακούω απολύτως εις τας διαταγάς του ανωτάτου αρχηγού του γερμανικού στρατού Αδόλφου Χίτλερ.
      Θα εκτελώ πιστώς απάσας τας ανατεθησομένας μοι υπηρεσίας και θα υπακούω άνευ όρων εις τας διαταγάς των ανωτέρων μου.
      Γνωρίζω καλώς ότι διά μιαν αντίρρησιν εναντίον των υποχρεώσεών μου, τας οποίας διά του παρόντος αναλαμβάνω, θέλω τιμωρηθή παρά των γερμανικών στρατιωτικών νόμων».

      Ο επίσημος «Ορκος του Ελασίτη»,καθιερωμένος με απόφαση της ΠΕΕΑ (Πολιτική Επιτροπή Εθνικής Απελευθέρωσης) – «Κυβέρνησης του Βουνού», το 1944 είναι ο εξής:
      «Ορκίζομαι ότι θα αγωνιστώ έως την τελευταία σταγόνα του αίματός μου
      για την πλήρη απελευθέρωση, ακεραιότητα και ανεξαρτησία της πατρίδας.
      Για την περιφρούρηση των συμφερόντων του ελληνικού λαού και την αποκατάσταση και κατοχύρωση των κυριαρχικών δικαιωμάτων του. Για τον σκοπό αυτό θα υπακούω στις πράξεις και αποφάσεις της ΠΕΕΑ και θα εκτελώ ευσυνείδητα και πειθαρχικά τις εντολές και οδηγίες των ανωτέρων μου και θα αποφεύγω κάθε πράξη που θα με ατιμάζει σαν άτομο και σαν αγωνιστή του ελληνικού λαού».

      • Επισκέπτης said

        καλο μου παιδι (ελπιζω να μην εχεις καμια σχεση με τον γνωστο παλαιοκωστα), αν εκει που λεει “ελληνικο λαο” οι μαχητες λεγαν αυτο που πραγματικα σκεφτοταν το κομμα (δηλαδη “εργατικο ή προλεταριακο λαο”) θα τους ακολουθουσαν τοσοι πολλοι ελληνες? θα ειχαν εστω και την παραμικρη ελπιδα να διεκδικησουν για την ελλαδα δικτατορια του προλεταριατου την επομενη μερα? οι χρησιμοι ηλιθιοι που λεμε….

        και μονο οτι εν ετει 2011 μιλαμε για σταλινικο κομμα (και μαλιστα με τετοιο παρελθον) που παιρνει το 10% του ελληνικου λαου, δειχνει ποσο ζωα ειμαστε,ποσο αμυαλοι.και ποσο καμια σχεση με την ευρωπη δεν εχουμε

        που ειναι το ηρωικο ισπανικο κκ? σπιτι του, αφου αιματοκυλησε την ισπανια
        που ειναι το ιταλικο και το γαλλικο κκ (τα μεγαλυτερα καποτε στην ευρωπη)? σπιτια τους

        πρεπει να ναι πολυ βλακες αυτοι οι δυτικοευρωπαιοι. Μονο εδω εχουμε κκε (και μαλιστα σταλινικο) που μας αραδιαζει ενα σωρο μπουρδες περι ταξικης επαναστασης, εχει ολα τα προνομια της “κακιας αστικης δημοκρατιας” που δεν αποδεχεται, παιρνει χρηματα απτους φορους μας και πρωτοστατει στη πλυση εγκεφαλου των μικρων παιδιων για ωραιες καταληψεις
        περαστικα μας

      • ΗΛΙΑΚΟΣ said

        To ξέρω ότι τσούζει πολύ κ.Λεωνίδα Παλιαοκώστα, που η ιδεολογική κυριαρχία της αριστεράς έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί, αλλά θα πρέπει να ξέρεις ότι ο συγκεκριμένος δήθεν “όρκος των ταγματασφαλιτών” είναι μύθευμα αριστερής προέλευσης.
        Σε καμμία πρωτογενή πηγή δεν αναφέρεται.
        Κοινώς πρόκειται για αριστερή πλαστογραφία ολκής.

        Και αν θες να δεις από που προέρχεται, πάρε να χεις:

        http://sfoulidis.landofheroes.org/orkos_ston_hitler/arthro.htm

        και:

        http://sfoulidis.landofheroes.org/leonidas/leon03.htm

        Ο όρκος του ΕΛΑΣ δεν λέει κάτι. Η πατριδοκαπηλεία ήταν αναπόσπαστο μέρος της κομμουνιστικής προπαγάνδας.

        Άντε και περαστικά…

      • Επισκέπτης said

        και κατι και για τα ταγματα ασφαλειας που ανεφερε ο Ηλιακος

        Ειναι γεγονος οτι ηταν ομαδες δοσιλογικες. Αυτο δεν αμφισβητειται. Και θα τους τιμωρουσε το κρατος αναλογως
        Ηταν ομως τετοια η κατασταση στην Ελλαδα εκεινη την εποχη που και πολλοι πατριωτες κατεληξαν να υπηρετουν σε αυτα τα ταγματα, και πολλοι μαλιστα που δεν αντεχαν την κομμουνιστικη καταπιεση της “ελευθερης ελλαδας” με τα λαικα δικαστηρια και ενα σωρο αλλα κουραφεξαλα που εστειλαν στον αλλο κοσμο ενα σωρο αντικομμουνιστες

        Και αυτοι επρεπε να τιμωρηθουν, αν οχι με θανατο, παντως αναλογως
        Ο μελιγαλας ειναι εγκλημα οχι γιατι ηταν αθωες περιστερες τα ταγματα ασφαλειας, αλλα γιατι κανεις δεν εχει το δικαιωμα (οταν μαλιστα οι γερμανοι ειχαν σηκωθει και φυγει) να εκτελει ετσι επειδη του γουσταρει αιχμαλωτους-εστω και μετα απο μαχη-

        επρεπε οι κομμουνιστες να κατσουν στα αυγα τους και να αφησουν την Πατρίδα τους να αποδωσει δικαιοσυνη. Αλλωστε μεχρι και τοτε ο ελας θεωρουνταν συμμαχος απτην κυβερνηση

      • καλα λεω οτι εχετε παθει ντουβρουτζα -τα σπιτια σας τα παιρνει ο καπιταλισμος κι οχι ο κομμουνισμος,…..κριμα κατερρευσαν οι μυθοι που μεγαλωσατε- κι ευχαριστω για το παιδι που λες (μακαρι να ημουν )

        Επισκέπτης
        κατα λαθος λες την αληθεια ( …..θα τους ακολουθουσαν τοσοι πολλοι ελληνες) ,το οποιο βεβαιως αντιφασκει με οσα λες παραπανω .Το ποσοστο του ΚΚΕ σε πειραξε …κι οχι το 80% και πανω που εδινες ως περισυ στους δημιους σου χαχαχαχα ….αλλα ειπαμε …ο ντουβρουντζας .Προσαρμωσου γρηγορα γιατι οι παγκοσμιες εξελιξεις θα σε οδηγησουν σε απιστευτες ανατροπες συνειδησεως και πιστευω .Τα “Σοβιετ” ξαναερχονται…..απλα τωρα θα τα λεν “asambleas”

        Θερμοσυφουνα
        Δυστυχως αδερφε ..πες και του ταγματασφαλιτη του Κατινη ..πως τον λεν …οτι ο ορκος ειναι απο τα αρχεια των εγγλεζων (Foreing Office) ,οι οποιοι ειχαν συλλαβει αρχικα τους δοσιλογους …πριν τους ξαμολησουν παλι εναντιον του λαου …ελλειψει επαρκων δυναμεων τακτικου στρατου ,ωστε να αντιμετωπισουν τον “κομμουνιστικο” κινδυνο του Παλλαικου ΕΑΜ-ΕΛΑΣ που απαιτουσε λαοκρατια .To Bαρκιζα τελος …πλεον το λενε και δεξιοι

      • Επισκέπτης said

        @παλαιολωστα
        ειμαι σιγουρος οτι θα πας μπροστα στη ζωη σου με τετοιους ηρωες

        κοιτα κλεφτες και καραγκιοζηδες υπαρχουν και στην ευρωπη οπως και εδω…ευτυχως ομως ειναι πιο ακινδυνοι απτον εκπληκτικο συνδυασμο βλακειας με εγκληματικοτητα των βαλκανιων κκετζηδων (εγω παντως ειμαι απο αυτους που δε δινω συγχωροχαρτι στη θρησκεια σου)

        ( δεν ειπα οτι δεν τους ακολουθησαν πολλοι ελληνες…πολλοι περισσοτεροι ευτυχως τους εγκατελειψαν βεβαια στην πορεια γιατι καταλαβαν με τι παστα ανθρωπων ειχαν να κανουν)

        τελος, δεν ξερω τί νεο σοβιετ ερχεται, αλλα αν ειναι το ιδιο εγκληματικο και προδοτικο με το παλιο, τι να κανουμε θα ζοριστουμε, αλλα θα το ξαποστειλουμε και αυτο

      • λεωνιδα,υπάρχει ολόκληρη αναφορά για τον ΕΛΑΣ και τη συμπεριφορά των ελληνων.
        Σλαβομακεδόνες,τουρκοι,τσάμηδες,ποια συμφέροντα των ελληνων;ασε που…τον έναν τον αυτοκτόνησαν,τον αλλο τον έβγαλαν τρελό και καποιον άλλον,τον εκτέλεσαν μες την άγρια νύχτα.
        Διαγωνισμός πλειοδοσίας και προδοσίας….

      • ΗΛΙΑΚΟΣ said

        Παλαιοκώστα..
        Είπες ότι ο δήθεν “όρκος των Ταγμάτων Ασφαλείας” υπάρχει στα αγγλικά αρχεία…
        Καλά.. παραμύθια.. Επειδή έχω ασχοληθεί με το θέμα, δεν υπάρχει τίποτα.
        Πρόκειται περί κραυγαλέας αριστερής πλαστογραφίας.

        Αντιθέτως, τα σύμφωνα που υπέγραψαν οι ελασίτες με τους Γερμανούς είναι υπαρκτά και αποδεδειγμένα, όπως και οι συμμαχίες τους με τους ανθέλληνες Βούλγαρους…

      • *Γενικό Επιτελείο Στρατού, Διεύθυνση Ιστορίας Στρατού, Αρχεία Εθνικής Αντίστασης, 1941-1944, τομ. 8: Κατοχικές αρχές, Τάγματα Ασφαλείας, Εγκληματικές ενέργειες των Βουλγάρων, Αθήνα 1998

        *Martin Seckendorf, Η Ελλάδα κάτω από τον αγκυλωτό σταυρό, Ντοκουμέντα από τα γερμανικά αρχεία, σελ. 10-11

        *Διεύθυνση Ιστορίας Στρατού, Αρχεία Εθνικής Αντίστασης, τομ. 8, έκθεση του βρετανικού PIC, σελ. 96

        *Παναγιώτης Κανελλόπουλος, Ημερολόγια Κατοχής, σελ. 660

      • BOB Ο ΠΟΝΗΡΟΒΛΑΧΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ said

        ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ
        ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΠΙΣΗΜΟ ΟΡΚΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΟΠΛΙΤΗ???
        ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ…..

    • Koutalianos said

      ναι φίλε πιθανά τα ξέρουμε
      και τι ήταν το ΕΑΜ και ο Σκόμπυ και οι ταγματασφαλητες και οι δωσίλογοι και ο παπανδρέου ο γέρος και ο Μικυ-μάους-θα-με -λέτε-αριστερό και ο Ζαχαριάδης και ο Αρης και ο ζέρβας και για τη Βάρκιζα και για την Λωζάνη και την Γιάλτα και για τα Δεκεμβριανά και για το παραπέτασμα και….και…..και…για τα πιστοποιητικά φρονημάτων και τον Σεφέρη και τον Ελύτη και τον Βάρναλη και τον Ξυλούρη και τον Ρίτσο και τον Μάνο και …και.. τον Χατζηδάκη….
      τον Φλωράκη την συγκυβέρνηση…..την μισοριξιά-θα-την-λέμε-Αλέκα….

      Εκείνο που δεν ξέρουμε είναι αν ποτέ οι Έλληνες μάθουν την πραγματική Ιστορία τους , τα πραγματικά αίτια των γεγονότων.
      Γιατί ένα χέρι μόνο του παλαμάκια ΔΕΝ χτυπάει.
      Ο εμφύλιος ήταν ένα λάθος που και οι δύο πλευρές μάσησαν να συμμετέχουν.

      • Миша said

        Aκριβώς Κουταλιανέ.

        Βλέπω τη λύσσα ….

        και τρελαίνομαι με την απύθμενη βλακεία , ένθεν κακείθεν.

        Κι έχω ζήσει με χήρες κι ορφανά κι από τις δυό μεριές , και με δοσίλογους γερμανοτσολιάδες , και με πατριώτες δεξιούς και με απάνθρωπα σταλινικά ορκ, αλλά και με λεβέντες πατριωτες αντάρτες του ΕΛΑΣ.

        Έτσι τα έφερε η μοίρα και έχοντας μια συνολική οπτική, αλλά και τη μυρωδιά του αίματος και του θρήνου εκεινων των χρόνων, συμφωνώ μαζί σου.

      • dyspistos said

        Ετσι ακριβώς, Μίσα. Κι η μυρωδιά της αγωνίας των χρόνων εκείνων, καλά κρατεί. Και σήμερα ζω πατριώτες δεξιούς, σοσιαλ(η)στές ξεφωνημένους απ΄όλες τις πλευρές, “κομμουνιστές” και κομμουνιστές πατριώτες, δεξιούς συμμάχους των “σοσιαλ(η)στών και πάει λέοντας.
        Για τους αρνητές της Εποποιίας της Εθνικής μας Αντίστασης, υπενθυμίζω ότι μετείχε ο ελληνικός λαός κατά 95% και δεν ήταν όλοι κομμουνιστές. Και στους συμμετέχοντες υπήρξαν αγνοί πατριώτες αλλά και διεκδικητές κληρονομικής γης που σήκωσαν όπλο εν΄αντια στον αδερφό ή άλλο συγγενή τους για να του κλέψουν λίγα μετρα γης και πεινασμένοι, που προσχωρήσανε για ένα πιάτο φαί στο ΕΑΜ κι όλα τα “φρούτα” κάθε κοινωνίας επί γης. Οπως συμβαίνει σε κάθε μη επαγγελματικό στρατό (στον επαγγελματικό έχουμε και τις θηριώδεις κι απάνθρωπες Λεγεώνες των Ξένων).
        Στον Εμφύλιο, που ακολούθησε, με ξένα φυτίλια, υπήρξαν αγριότητες εκατέρωθεν. Μάρτυρες κι από τις δύο πλευρές ζουν και σήμερα. Και δεν ξεχνούν.
        Θάλεγα ότι το δεν ξεχνούν είναι και κακό και χρήσιμο. Για να μην ξεχνά κανένας μας τι σημαίνει στρατοι αντιμέτωποι από αδέρφια και συμπατριώτες.
        Σήμερα, στην εσχατιά της ευτέλειας από απίστευτης ασχήμιας, εσωτερικής και εξωτερικής, ανθρώπους-ρομπότ, εκτελεστές μας, βασανιστές μας, νεκροθάφτες μας, έρχονται κάποιοι να σηκώσουν ξανά τη σημαία του εθνικού διχασμού βάλλοντας κατά του ΚΚΕ.
        Τι ρόλο παίζουν; Τι σκοπούς υπηρετούν; Το ΚΚΕ έχει ένα συγκεκριμένο ποσοστό στην ελληνική κοινωνία κι οφείλω να το σεβαστώ. Αν πιστεύω πράγματι στη Δημοκρατία. Δεν οφείλω να σεβαστώ τον κ. Πάγκαλο και τους ομοίους του, τους “κυρίους” των ΜΜΕ που με στραβώνουν καθημερινά, τους “πνευματικούς” ταγούς που μόνο την πάρτη τους σκέφτονται.
        Εχω γράψει επανειλλημμένα και υπέρ της Χρυσής Αυγής. Δεν έτυχε να βρεθώ ποτέ σε κάποια εκδήλωση μαζί τους και δεν έχω φίλους στον χώρο αυτό. Ξέρω, όμως, πολλούς συμπατριώτες μου ευνοϊκά διακείμενους προς την Χρυσή Αυγή. Ετσι, οφείλω να τη σεβαστώ, επίσης. Για μένα, αυτό σημαίνει Δημοκρατία: όλες οι απόψεις, ακόμη και αν είναι αλληλοσυγκρουόμενες και, στη συνέχεια, επεξεργασία και σύνθεση, ώστε να εκπροσωπηθούν τα θετικά στοιχεία όλων των τάσεων.

  11. Dimitris D said

    Έρχεται η ώρα που η γενιά του πολυτεχνείου θα κάνει βόλτες μόνο μέσα σε τανκς.

  12. αλα οτι ναναι…

  13. ΟΛΟΙ τους για κρεμασμα στο ΓΟΥΔΗ.

    ΙΣΟΝΟΜΙΑ

  14. ΕΛΕΝΗ said

    Είναι σίγουρο ότι τα ΜΑΤ τα πληρώνει η Ελλάδα ;;;

    Δεύτερον : Είναι σίγουρο ότι μιλάνε Ελληνικά ;;;

  15. peri majestic said

    The bond holder

    Την περασμένη Δευτέρα μας κάλεσε ο διοικητής της Αστυνομίας στο Τμήμα. Τον ξέρουμε χρόνια ένας τίμιος, 25 ετών επαγγελματίας.

    Μας εξήγησε την κατάσταση και ζήτησε να βοηθήσουμε. Μας είπε

    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΡΕ?? ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ????

    • peri majestic said

      Κοίταζα τα παιδιά 20-25 χρονών που για € 700 εύρο το μηνά είναι πια σε πόλεμο. Αναρωτήθηκα πως γίνετε και έχουν λεφτά να πληρώνουν τα ΜΑΤ για να τους προστατεύουν- αυτά τα καθάρματα- ενώ δεν δίνουν δεκάρα για την ομάδα Δίας να προστατεύει τον γέρο την γριά την μανά και τα παιδιά μετά της μια το βραδύ.

      ΩΡΑΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΝΕΙ ΤΟ BLOG. MAΛΙΣΤΑ.Η ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ……….. ΤΩΡΑ ΚΑΝΑΜΕ ΗΡΩΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΙΚΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ. ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΙΚΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΣΠΑΝΕ ΣΤΟ ΞΥΛΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ!~!!!! ΤΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ.

      ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΑ.

      • peri majestic said

        οταν στέλνουμε κάνενα κέιμενο για δημοσίευση είμαστε ΑΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ. Τελικά δεν ήξερα ΄ότι έχετε και ΜΠΑΤΣΟΥΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.

        ΤΟ BLOG ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ . ΧΑΣΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ.

      • Obamias said

        βασικα οπως ειχα πει και χτες σε ενα αλλο ποστ

        Απο τα Κιμπούτζ που ζουν κι εργαζωνται οι συγραφεις δεν γνωριζουν πολυ καλα την Ελληνικη κοινωνια κι ας στελνουν ολο τον ορυμαγδο των θεματων προς δημοσιευση στη πληθωρα των μπλογκς μιας ακομη χωρας υπο χρωματιστη κατοχη.

        ΣΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΕΧΕΙ 25 ΕΤΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΟΥΣ ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ.
        Ουτε καν στη Τουρκια και σ ολα τα Βαλκανια..αλλα στο Ισραηλ εχει..

    • Koutalianos said

      Peri- εργο
      μου φαίνεται πως και δεν κατάλαβες.
      @ρχιδιές τεραστίου μεγέθους είναι. Ηλίου φαεινότερον.
      Ενδεχωμένως να έχουμε να κάνουμε και με του κwλου τα εννιάμερα.
      Τώρα αν παρ΄ελπίδα θεωρήσεις οτι πρόκειτε περι κάποιου ευαισθήτου κλαψομouνίου, τι να πω…???

      Ο holder το πουλί κρατεί
      και πάνω κάτω το κινεί.
      κι αφού πολύ παλινδρομεί….
      έτοιμη η επιστολήηηη.

      Μ@λακίας αποτέλεσμα. Αλλά από μπάτσο τι ακριβώς περίμενες??? Όχι πες μου , τι περίμενες????

      @ penis-holder : φίλε , καλύτερα τα ασφυξιογόνα σου. Τέτοιος Αυνανισμός σε δημόσια έκθεση…τσ τσ τσ.
      Ντροπή (αν θυμάσαι τι είναι ντροπή)

  16. Obamias said

    Αν κυριοι αστυνομικοι δεν εχετε λεφτα ουτε για τη βενζινη του περιπολικου (πολυ βολικο να ακουγωνται ΤΩΡΑ αυτα με το ανταρτικο των κατσαπλιαδων εναντιων του αμχου Ελληνικου πλυθησμου) τοτε ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ και να παραδωσετε τον οπλισμο σας ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ.

    ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΑΖΕΨΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ, ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΡΕΜΑΣΕΙ ΑΠ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΒΙΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑΝΑΤΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΑΦΡΙΚΑΝΟΥΣ ΜΑΧΑΙΡΟΒΓΑΛΤΕΣ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΕ,
    ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ ΤΝΑΒΑΤΖΗΔΕΣ, ΚΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΟΥΣ

    ΑΝΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ.
    ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΣΤΑΙ?
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΗΛ ΛΥΣΗ, Η ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΣΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ ΑΘΩΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ???

    • peri majestic said

      OI ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΛΕΦΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.ΩΜΟΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ.

      ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΝΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΝΑ ΣΠΑΝΕ ΣΤΟ ΞΥΛΟ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ?? ΚΑΤΕΒΑΣΑΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΑΤΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΤΙ??

      ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ. ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. Η ΚΛΑΨΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ. ΤΟΥΣ ΤΑΙΖΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΚΛΑΨΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

  17. Ιουλιανός ο Παραβάτης said

    κομμουνιστάκος φαίνεται ο συγγραφέας, αλλά έχει απόλυτο δίκιο. Θεϊκό κείμενο που ερμηνεύει τα πασοκόσκυλα

    http://taxalia.blogspot.com/2011/10/blog-post_5908.html

  18. Obamias said

    Η ΧΩΡΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΥΠΟ ΜΕΡΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ ΚΑΙ ΗΔΗ ΒΑΛΕΤΑΙ ΑΠΟ 4 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΚΡΑΤΗ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΣΣΥΜΕΤΡΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ.

    ΓΕΡΜΑΝΙΑ.
    ΤΟΥΡΚΙΑ
    ΙΣΡΑΗΛ.
    ΑΛΒΑΝΙΑ.

    Κρυφτε το κεφαλι σας οσο θελετε στην αμμο.
    Κλαψουριστε οσο θελετε για ποιου χρωματος Δημοσιοι Υπαλληλοι θα αποληθουν κι εαν αυτο ειναι δικαιο η οχι.
    Μοιραστε και ξαναμοιραστε οσο εσεις θελετε με τη δημιουργικη σας φαντασια τα απο χρονια ψευτικα ποσοστα ολων των κομματων σας.
    Αγοραστε, η φτιαξτε οσα θεματα προς δημοσιευση για τα μπλογκς θελετε, που ο ενας θα λεει το κοντο κι ο αλλος το μακρι του.

    Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ “ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ”
    ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΕΡΧΩΝΤΑΙ
    Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ
    ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΟΥΝ.
    Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ
    ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΜΑΖΙ ΘΑ ΚΑΘΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΚΟΙΤΟΥΝ ΑΤΑΡΑΧΟΙ!

    Μην απορρειτε πλεον!
    Ειναι βαση σχεδιου!

  19. ως εδω. said

    δεν μπορω να εχω καμια εκτιμηση σε ανθρωπους που εχουν ορκιστει στο συνταγμα για να προστατευουν την ελλαδα και τους ελληνες και αυτοι (ματ,διας,δελτα,ζητα κλπ παιδαρελια…) βαρανε αλυπητα καθε πολιτη ελληνα που διαμαρτυρεται για να μην εξαθλιωθει και βγουνε στα φαναρια τα παιδια του.
    λυπαμαι για την καταντια της αστυνομιας που προστατευει τους ΚΛΕΦΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ.
    ισως κατω απο τα κρανοι να μην ειναι ελληνες.
    ισως να ειναι ανθελληνες και ξενοι μισθοφοροι.
    ισως…
    διαφορετικα δεν μπορω να πιστεψω , οτι χτυπανε και πετανε χημικα , σε πατεραδες, μαναδες, αδελφια, συγγενεις, φιλους , ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΝ ΚΛΕΦΤΕΣ.

  20. KIM said

    οταν πιασαν τους δεσμοφυλακες του Νταχαου και τους ρωτησαν γιατι καναν οτι καναν ,αυτοι απαντησαν οτι ΕΚΤΕΛΟΥΣΑΝ ΔΙΑΤΑΓΕΣ.
    Τ α σαβουρια που αιματοκυλησαν τον τοπο και λεγονται εαμ,ελλας κκε και ολο το κακο συναπαντημα ας πανε να φερουν τα κοκαλα του Ζαχαριαδη απο τον Βεριγγειο(ρε φουστη τι ΓΕΛΟΙΟΣ και φτηνος ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΝΤΟΛΙΣΜΟΣ ηταν και τουτος?)και μετα ας ασχοληθουν και με τα ελληνικα προβληματα.
    εαμ και τριχες κατσαρες.Αυτους που ειχε φυλακη ο Μεταξας μολις ξαμολυθηκαν τι κανανε?ετοιμαζανε στρατο για να καταλαβουν την εξουσια(δυο μαχες δωσαν με τους γερμανους ,μια στο λιδωρικι και μια στο αγρινιο και οι δυο για να αρπαξουν οπλισμο ιταλικο ,ασε τον γοργοποταμο ,αλλα παμπολες με αλλες εθνικες ομαδες για να τις διαλυσουνε)
    ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΑΒΟΥΡΙΑ οχι παραδειγμα δεν ειναι προς μιμιση αλλα για αποτροπη.

    • Ο όρκος του ταγματασφαλίτη

      «Ορκίζομαι εις τον Θεόν τον άγιον τούτον όρκον, ότι θα υπακούω απολύτως εις τας διαταγάς του ανωτάτου αρχηγού του γερμανικού στρατού Αδόλφου Χίτλερ.
      Θα εκτελώ πιστώς απάσας τας ανατεθησομένας μοι υπηρεσίας και θα υπακούω άνευ όρων εις τας διαταγάς των ανωτέρων μου.
      Γνωρίζω καλώς ότι διά μιαν αντίρρησιν εναντίον των υποχρεώσεών μου, τας οποίας διά του παρόντος αναλαμβάνω, θέλω τιμωρηθή παρά των γερμανικών στρατιωτικών νόμων».

      • .... said

        για τις συμφωνίες γερμανών και εαμιτών για να φύγουν οι ναζί ατουφέκιστοι με αντάλλαγμα γερμανικά όπλα, θα μας πείς τιποτα

      • ΑΓΑΜΙΣ….ΡΕ

      • Επισκέπτης said

        υπαρχει εινα πολυ καλο βιβλιο που αναφερεται στη δολοφονια του κιτσου μαλτεζου μακρυγιαννη
        Ο τελευταιος απογονος του στρατηγου μακρυγιαννη
        δολοφονηθηκε απο δυο “φιλους” του κκεδες το 44, 23 χρονων παλικαρακι, (μαλλον κατεντολη του κομματος) επειδη μετανιωσε και εφυγε απτο εαμ βλεποντας τα αισχη τους

        τα καλοπαιδα, απο πλουσιες οικογενειες επισης, σωθηκαν χαρη στην παρεμβαση των γονιων τους
        ουτε τα παιδια δεν λυποντουσαν οι σλαβοπληκτοι

        εδω ξεπαστρευαν με συνοπτικες διαδικασιες τους τροτσικστες !! τους πατριωτες θα λυποντουσαν?

      • .... said

        με συγκλόνισες!
        α! και κάτι άλλο, μήπως ξέρεις τα αρχεία του κκ ποτε επιτέλους θα ανοίξουν;;;;;;;

      • Миша said

        Επισκέπτη

        Σωστη η πληροφόρηση σου.
        Υπάρχει σχετική διαταγή του ΕΛΑΣ που έχω στο αρχειο μου για εκτέλεση όσων δεν ήθελαν να συμμετέχουν πλέον στις πολεμικές επιχειρήσεις.
        Νομίζω πως ανάλογες διαταγές όμως υπήρχαν και από την πλευρά του τακτικού στρατού και προβλέπονται από τον στρατιωτικό κώδικα.

      • Επισκέπτης said

        προσωπικα δεν κραταω αρχειο του στρατιωτικου κωδικα…
        παντως η δολοφονια αυτη εγινε λιγο μετα τα Δεκεμβριανα και πριν αρχισει ο “3ος γυρος” ενω το παιδι ειχε αποχωρησει απο καιρο (για να μη παρεξηγηθω δεν εχω καμια σχεση, ουτε συγγενικη ουτε φιλικη )

      • Миша said

        Επισκέπτη

        Ξέρω κι εγω αρκετά τετοια περιστατικά.
        Η σχετική διαταγή δοθηκε από τον Άρη.
        Από την άλλη, γνωρίζω ίσως περισσότερα περιστατικά με σκοτωμούς από ακροδεξιές συμμορίες…

        ΜΑΥΡΟΙ ΚΑΙΡΟΙ, ΠΟΥ ΝΑ ΠΆΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΞΑΝΑΡΘΟΥΝ !!!

    • Миша said

      ΚΙΜ

      Μού ήρθαν στο μυαλό δυο συνεργάτες των ναζι που ετυχε να γνωρίσω.
      Ο ένας πεθανε περυσι. Και οι δυο έπαιρναν συνταξη από την πατριδα για τις «καλες τους υπηρεσίες»…

      • KIM said

        και εγω ειδα τον σφαγεια τον Βαφειαδη τυληγμενο με την ελληνικη σημαια,ξερεις δα εκεινο που με τα φιλαρακια του μιλουσαν για βαλκανικη ομοσπονδια,μακεδονικο κρατος ,αποσχιση μακεδονιας κλπ και σαν αντιτιμο περναν 10000 αρβυλα απο τον τιτο και κανενα κιβωτιο σφαιρες (τοσο φτηνοι κοπανοι ηταν).
        τι να κανουμε μισα ο καθενας εχει τα βιωματα του.να σε γνωρισω καμμια μερα να ανταλαξουμε αποψεις και αναμνησεις.

      • KIM said

        αν εχουμε ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ελληνικη ΘΑ ΠΑΨΟΥΜΕ να κοιταμε ΤΟ ΚΟΜΜΑ οποιο και να ειναι αυτο και θα βαζουμε πανω απ΄ολα την Ελλαδα.Οσο δεν το κανουμε ειμαστε καταδικασμενοι να ξαναζησουμε τις ιδιες καταστασεις.Αυτη ειναι η ουσιαστικη μας διαφωνια , αν εισαι ΕΛΛΗΝΑΣ και οχι κατι αλλο θα με καταλαβεις .Δεν εχω καμμια διαθεση να ξυνω πληγες ,που μπορω να τις κανω οχι να ματωσουν αλλα να βγαλω κοκκαλο ,ΑΛΛΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΠΑΙΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.
        ΓΚΕ ΓΚΕ?

      • ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΑ ΜΛΚΕς

        ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ
        ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

        ΒΛΗΜΑΤΑ

      • Миша said

        KIM

        Για Βαλκανική Ομοσπονδία μιλούσε κι ο Ρηγας, βαλκανική ομοσπονδία ζούσαμε και στη Μεσαιωνική Ελληνική Αυτοκρατορία τής Ρωμανίας.
        Η ιστορία με αυτά που αναφέρεις είχε ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ με τη συμφωνία της Γιάλτας, αλλά οι «συμμαχοι» άγγλοι θέλανε την «τελική λύση» με ναπάλμ για να ξεμπερδευουνε μια κι έξω με την πατριωτικη αριστερα που τους εμποδιζε στο αποικιοκρατικό τους έργο.
        Γι αυτο και το τσιράκι τους ο Γέρο Παπατζής με τον Μητσοτό υπουργό συντονισμού, αναγνωρισαν εξ υπαρχης όλα τα δάνεια που είχαμε πάρει από το 1821 προσαυξημένα κατά 70%.

        Αστα μην την ψάχνεις τη δουλειά…η προδοσία της δεξιάς στην Ελλάδα είχε πολύ χειρότερα ΕΜΠΡΑΚΤΑ αποτελέσματα από τις όποιες κακές προθέσεις των αριστερών.

        Η ΚΥΠΡΟΣ ΧΑΘΗΚΕ ΕΠΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙ «ΕΘΝΑΡΧΗ», όχι με αριστερούς ηγέτες …

      • φωτεινη said

        Παιδια κοιταξτε λιγο τον τιτλο της αναρτησης και πεστε μου:
        Ειναι ωρα για τετοια λογια;

      • Миша said

        Φωτεινη , όχι δεν ειναι ώρα…
        Αλλά βλέπεις κάποιοι ΑΡΡΩΣΤΟΙ ενοχλήθηκαν από τις μαυροφόρες του ΕΑΜ…
        Ίδια αντιδραση θα υπήρχε κι αν κάποιος αριστερος αντιδρούσε για μια φωτογραφία του Ζέρβα ή του Γριβα ή του Γρηγόρη Αυξεντιου.

      • φωτεινη said

        Μισα,οι πιο ψυχραιμοι να κοβουν την κουβεντα.
        αυτο πρεπει να γινεται.
        σε ολες τις περιπτωσεις,και για τους μεν και για τους δε.

      • KIM said

        μα μισα παντα οι μεγαλυτεροι προδοτες ηταν αυτοι που ΑΥΤΟ ανακυρησοταν ………….πατριωτες και φυσικα η προδοσια δεν εχει χρωμα ΚΑΙ ΜΠΛΕ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΗ ειναι.ΟΤΑΝ το καταλαβουμε τοτε κατι μπορει να γινει , γιαυτο μην μου μιλας θεωροντας οτι ο πατριωτισμος ειναι αποκλειστικοτητα μιας παραταξης .ετσι?

      • Миша said

        Φωτεινή

        έχω τη μυρωδιά του αίματος των θυμάτων ζωντανή από τις πάμπολλες διηγήσεις που έχω ακούσει , και νομίζω πως 60 χρονια μετά θα είχαμε ξεφυγει από τις αγκυλώσεις και δεν θα μας ενοχλούσε η φωτογραφία μαυροφόρων γυναικών της κατοχής…

        Θα μου πεις εδω είδαμε κάποιοι να ανεβάζουν ρέκβιεμ για εκτελεσμένο ναζί εγκληματία πολέμου…

      • Миша said

        ΚΙΜ

        Συμφωνω απολύτως.
        Προσωπικά θεωρω τον Γριβα Διγενή του αντιαποικιοκρατικού αγωνα στην Κύπρο , πραγματικό ήρωα εφάμιλλο εκείνου του πρωτου Διγενή , και την σταση του ΑΚΕΛ εκεινα τα χρόνια ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ.

        Αλλά εδώ τα πραγματα μάλλον ήταν αντίστροφα…

      • φωτεινη said

        Μισα αυτο εννοω.
        τερμα τα αιματα.τερμα οι αναμνησεις.για ολους μας.
        το παρον μας χρειαζεται ενωμενους.
        αργοτερα εχουμε ολο τον καιρο να πλακωνομαστε .και για αυτα.
        τωρα οχι.
        Υ.Γ.ζηταω συγγνωμη για την επεμβαση στην συζητηση σας.

      • ..... said

        Απλώς κακές προθέσεις η ευθυγράμμιση με την Γ κουμμούνιστικη διεθνή περι ενίαιας και ανεξάρτητης Μακεδόνιας το 1924;;;;;
        Το 1935 το πήρε πίσω τονίζοντας την θέση περί ισότητας των μειονότητων, μεσα σ’ αυτές και η μακεδονική.
        Η΄μηπως οι απόψεις για Ελλάδα κάτω απο τον Όλυμπο είναι πταίσμα;;;
        Οι συνδιαλλάγες ποτε με Βούλγαρους και πότε με Γιουγκοσλάβους για το ζήτημα της Μακεδονίας, η σύσταση του ΣΝΟΦ και μετα ΝΟΦ μεσα στις τάξεις του ΕΛΑΣ, ο ερχομός του μεγάλου ηγέτη ζαχαριάδη με αγγλικό αεροπλάνο και με αγγλική στολή και η νομίμοτητα του και η ελευθερία κινήσεων μεχρι τα μισα του εμφυλίου!!!!!!. δεν είναι για σενα κάτι σημαντικό;;;
        Η δήλωση ζαχαριάδη στο τέλος του εμφυλίου οτι θέτουνε τα όπλα παρά πόδα δίνοντας έτσι άλλοθι στις μετεμφυλιάκες κυβερνήσεις για διώξεις δεν δείχνουν κάτι;;;
        Δείχνουν οτι 90 χρόνια τωρα το μόνο έργο που με σύνεπεια έκανε το κκ είναι η μπαχαλοποίηση της ελληνικής κοινωνίας

        Υ.Γ1 άστοχη και η ιερόσυλη η συγκριση της ομοσπονδίας του Ρήγα και την Βυζαντινής αυτοκρατορίας με την ΒΚΟ στα πλαίσια της ΕΣΣΔ
        Υ.Γ2 Ναι μεν η Κύπρος χάθηκε επί εθνάρχη αλλά μην ξεχνάς και τον ρόλο του ακέλ την δεκαετία του 50

      • Επισκέπτης said

        !!!οντως οπως αναφερει και ο τσακαλωτος, ο ζαχαριαδης σχεδον κατηυθυνε τον πολεμο απτην αθηνα! μεχρι το τελος του 47 , χαρη στην “κακια” συνθηκη της Βαρκιζας που αφηνε περιθωρια στο κκε

        μετα την ανακηρυξη της κυβερνησης του βουνου τεθηκε εκτος νομου το κκε

        αυτα μονο η δεξια τα κανει!

        υγ ναι την κυπρο την εχασε η ελλαδα επι δεξιας αλλα για λογους γεωστρατηγικης θεσης
        η ελλαδα σημερα μετα 30 ετων αριστερισμου οχι μονο τα δικα της συνορα της δεν μπορει να προστατεψει ασφαλως, αλλα ουτε αυτους που μενουν εντος της επικρατειας της και αλωνιζουν δεν μπορει να κουμανταρει…(ασε που για την κυπρο μαλλον θα αδιαφορουσε η αριστερα)

      • Κόριννα said

        Καλλίτερα νὰ τὰ βάλουμε ὅλα στὴν ἄκρη,γιατὶ αὐτὸ θέλουν οἱ ἐχθροί μας.

        Ὁμως,περίεργο.
        Κανείς δὲν ἀνέφερε τὸ Παιδομάζωμα.
        Φαντασθῆτε το!Νοιῶστε το,ἀν μπορῆτε!
        Ἕρμη Ἤπειρος!

        Γι᾿αὐτό ἄς μή μιλᾶμε γι᾿αὐτὰ παρακαλῶ.

      • Миша said

        Κόριννα

        Την μετανάστευση και τις χιλιάδες χαμένων παιδιών μεσω των υιοθεσιών της ναζι φραου Φρειδερίκως γιατι δεν τα υπολογίζεις;

  21. swans said

  22. ως εδω. said

    σημερινος εχθρος , δεν ειναι ουτε η αριστερα , ουτε η δεξια.
    ο εχθρος σημερα ειναι ο ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΣ και οι υπηρετες του.
    και εχουμε δυστυχως πολλους , που κυριως ειναι του υποτιθεμενου κεντρου , που σε εκλογικες αναμετρησεις πανε , ποτε εδω και ποτε εκει , αναλογα τα λαμογια που εξυπηρετουν , καθως και οι ιδιοι λαμογια ειναι.
    και για να δωσω και 2 παραδειγματα δαμανακη-χατζηδακης…
    οπως οι 2 παραπανω , υπαρχουν και μεταξυ μας.
    φυσικα τωρα που θα ξεκαθαρισει το τοπιο , ολοι μας ξερουμε 5-6 λαμογια της διπλανης πορτας , εκτος απο τα γνωστα της πολιτικης σκηνης και που δεν ειναι αλλα , απο αυτους που ψηφισαν μνημονιο , μεσοπροθεσμο και νομους εξαθλιωσης των ελληνων καθως και οι αυλικοι τους , δημοσιογραφοι ( ανεξαρτητα που τωρα , οπως και ο καρατζαφυρερ , κανουν κολοτουμπες ) κλπ.
    δεν θα τους ξεχασουμε…

  23. ΜαριαΣ said

    Συγκέντρωση του ΕΠΑΜ

  24. Διάβασα όλα τα σχόλια…
    και δυστυχώς επαληθεύεται η ίδια τραγική Ελληνική Ιστορία…2 χρόνια τώρα που παρατηρώ τα σχόλια στο “Ο”…
    σαν φάρσα ή σαν τραγωδία…
    Πάλι χωρισμένοι σε παρατάξεις…
    Και οι μεν δεξιοί να καταλογίζουν ακόμα τα εγκλήματα της αριστεράς και οι αριστεροί να απολογούνται για αυτά που έκαναν αλλά και για αυτά που δεν έκαναν…
    ΠΡΟΣ ΔΕΞΙΟΥΣ αλλά ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ…
    Ιστορία ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ και δόξα σοι ο Θεός, όποιος δεν διάβασε μπορεί να προμηθευτεί όχι μία ιστορία αλλά τουλάχιστον δέκα…
    Από δεξιούς,από αριστερούς,από Ελληνες,από ξένους,από τυφλούς,από ανάπηρους,όλοι έγραψαν…100 ιστορίες κυκλοφορούν…
    Και τι έγινε τώρα με όλα αυτά?
    ΤΙΠΟΤΑ.
    Η δεξιά κέρδισε ως γνωστόν στον εμφύλιο.Η αριστερά έχασε.
    Ανοιξαν στρατόπεδα,πεθάναν άνθρωποι,Ελληνας εναντίον Ελληνα….
    Και ποιά είναι η ουσία από όλα αυτά ?
    ΤΙΠΟΤΑ.
    Η αριστερή ιδεολογία κουμουνισμός,μαρξισμός πέστο όπως θέλετε έχει μία ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΗ βάση.
    Και αυτό δεν το λέει ο αμετανόητος ο μαλ#@$#% ή ο μίσα ή ο φιρφιρίκος αλλά ΟΛΟΙ όσοι έχουν ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ αυτά που λέει ο Μαρξ…Και ιδιατέρως οι καπιταλιστές όπως για παράδειγμα, ο Μέγιστος αυτών, η πιό μεγάλη προσωπικότητα που ανέδειξε αυτό τό σύστημα ο J.M.Keynes.
    Οι κουμουνιστές από τότε πάσχιζαν για ένα άλλο κοινωνικό σύστημα.Γιατί πίστευαν ότι αυτό δεν είναι σωστό…για χίλιους λόγους
    Μπορεί όντως να πάσχιζαν να εφαρμόσουν μία ουτοπία…αλλά πάσχιζαν, είχαν ένα όραμα…
    Οι δεξιοί οι καπιταλιστές πίστευαν ότι θα πάει μπροστά ο κόσμος εφαρμόζοντας το αμερικάνικο μοντέλο…
    Και εν μέρει ίσως να δικαιώθηκαν…
    Αλλά εδώ, τώρα, εν έτει 2011 τί έχουμε ? που βαδίζει ο κόσμος ? στο όραμα της Fitch, της Goldman Sachs και του Qatar Foundation…?
    ή στο όραμα να δώσουμε όλο τον πλούτο της Ελλάδας σε μία Καπιταλιστικού τύπου επιχείρηση στις Βρυξέλλες,για να την ξεπουλήσει όσο-όσο?
    Που είναι ο Ανθρωπος ? που πήγαν οι Αξίες ? που πήγαν τα Ιδανικά ? όλα για το χρήμα ?
    Που Βρίσκεται η Κοινωνία μας ?
    Αυτοί που πολέμησαν και νίκησαν ώστε να επικρατήσει το κοινωνικό σύστημα που λέγεται καπταλισμός τους αρέσει τώρα αυτή η κατάσταση ?
    Γιατί αν τους αρέσει τότε δεν χρειάζεται να αγωνιστούμε για τίποτα…Ολα είναι ο.κ. και ζούμε σε έναν παράδεισο…
    Κανένα πρόβλημα και τζάμπα και η ανάρτηση και τζάμπα τα blogs τζάμπα μαλ#$%#$%^ τε
    Αν όμως δεν τους αρέσει η τροπή που πήραν τα πράγματα (και δεν μιλώ μόνο σε Ελληνικό επίπεδο…) θα πρέπει να αλλάξουν τα πράγματα.Ριζικά.
    Με πρώτη προτεραιότητα τον ΑΝΘΡΩΠΟ και όχι τα ΚΕΡΔΗ.
    Και εδώ έχει έρθει μία Ιστορική στιγμή να πορευτούν ΟΛΟΙ οι Ελληνες μαζί….
    Αλλά οι ΕΛΛΗΝΕΣ όχι τα γιουσουφάκια…
    Στα παπ$%^^&%& αν δώ π.χ την Κανέλλη με τον Καμένο και να πλακώνονται ιδεολογικά για το καλό της Ελλάδας…
    Αλλά όχι να πλακώνονται σε ποιά τράπεζα θα δώσουμε την μεγαλύτερη επιδότηση…
    Ούτε ποιόν αφέντη θα προσκυνήσουμε…αν θα είναι κόκκινος,μπλέ,κίτρινος,από Ασία ή Ευρώπη…
    Ο Ελληνας δεν προσκυνάει.
    Για αυτό, θα πρέπει όλοι να βάλουμε νερό στο κρασί μας και να πατήσουμε τον τυφλό εγωισμό μας.
    Ας σταματήσει επιτέλους αυτό το πράγμα…
    Με αγάπη για τον συνάνθρωπό μας και με ανοιχτό μυαλό μπορούμε να φτιάξουμε μία άλλη Ελλάδα.

    υ.γ. έγραψα μέσα από την καρδιά μου και η πρόθεσή μου δεν ήταν να αδικήσω κανέναν Ελληνα που έχασε τον χρόνο του διαβάζοντας το σεντόνι μου…αν αδίκησα, ζητώ ειλικρινέστατα, συγγνώμη.

    • φωτεινη said

      α γεια σου,Αμετανοητε.

    • dyspistos said

      Δεν είναι “σεντόνι”, Αμετανόητε. Είναι λόγια καρδιάς, λόγια σοφά, λόγια ανοιχτού μυαλού και με χιούμορ. Πολύ μ΄άρεσε αυτό με Κανέλη-Καμμένο. Κι εγώ τπέρ της συνεννόησης και εθνικής συμφιλίωσης είμαι.

    • Миша said

      Αμετανόητε

      Α γεια σου αδερφέ…
      Καταντήσαμε από το Πατρίς Θρησκεία Οικογένεια να υπερασπιζόμαστε το ΕΕ-ΤΡΑΠΕΖΕΣ -ΕΤΑΙΡΕΙΟΚΡΑΤΙΑ, κι αυτό να το λένε κάποιοι δεξιά πολιτική , κοινωνικό φιλελευθερισμό και παπάρια μάντολες.

      Η αριστερά αυτη τη στιγμή λέει «Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΡΔΗ».
      Το ίδιο λέει κι η Εκκλησία του Χριστού.
      Οι δεξιοί πατριώτες ΣΕ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΕΠ΄ΑΥΤΟΥ , για να καταλάβουμε;

  25. Pelasgos said

    ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ” ΠΡΟΦΑΣΗΣ-ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ ᾹΦΟΡΜΗΣ” ΤΗΣ ΕΝΑΡΞΗΣ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
    Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΤΗΡΙΧΤΗΚΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΕΛΛΗΝΑ ΠΡΟΣ ΕΛΛΗΝΑ.

    ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΣΚΟΤΩΝΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ.
    ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΖΕΙ.

    ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ.

    ΝΑ ΣΦΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΟΥΝ ΠΑΛΙ ΒΑΛΚΑΝΙΑ , ΤΟ ΠΕΤΡΑΙΛΑΙΟ, ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΤΙΣ ΑΟΖ…ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΟΥΜΕ.
    ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΧΥΜΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝΕ ΧΑΖΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΦΑΖΟΜΑΣΤΕ.

    ΜΟΝΟ ΕΝΩΜΕΝΟΙ

    ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ
    ΟΧΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΗ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ

    ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΔΥΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΝΟΜΕΥΤΕΣ ΜΑΣ.

    ΜΟΝΟ ΕΛΛΑΔΑ ΡΕ.

  26. kouros said

    Τι μαλακιες αρθρο ειναι αυτο?

    Οταν η προμελετημενη οικονομικη κατεδαφιση της χωρας σπρωχνει τους ελληνες στην ανεργια και την χρεωκοπια, τους αλλοδαπους λαθρομεταναστες, τους ωθει στην απολυτη πεινα.
    Αυτοι προσπαθουν να περασουν στην Ευρωπη, αλλα η κυβερνηση βαση της συμφωνιας του δουβλινου δεν τους αφηνει, ουτε φροντιζει για την παρεμποδιση εισοδου τους, ποσο μαλλον για την απελαση τους.
    Αποτελεσμα αυτοι μενουν εδω και μετατρεπουν την Αθηνα σε καμπουλ.
    Αν προσθεσεις τους αλλοδαπους και ελληνες γκανκστερ που ειχαμε ηδη απο τα προηγουμενα χρονια, σε συνδυασμο με τις περικοπες δαπανων στην αστυνομια και την μετατροπη της απο την κυβερνηση σε πραιτωριανους της, που ασχολουνται προτιστως με τις διαδηλωσεις, παιρνεις αυτη τη ζουγκλα που εχουμε.

    Οι αστυνομικοι, ειδικα αυτοι των ματ που ειναι κατω 24 ετων οι περισσοτεροι, ειναι μεγαλα κοροϊδα. Τρωνε ολοκληρη τη φολα, οπως και το υπολοιπο 40% των ελληνων που στηριζουν τα κοματα εξουσιας, οπως το 80% που πιστευει οτι χωρις το ευρω θα πεινασουμε και θα γινουμε αλβανια του χοτζα και αλλες μαλακιες. Δεν το κανουν για τα λεφτα (στα ΜΑΤ καπου 300 ευτω παραπανω απο τους υπολοιπους αστυνομικους), απλως απο βλακεια και επειδη ειναι εγκλωβισμενοι σε αυτη την κατασταση, οπου πρεπει να δειρουν ή να φανε ξυλο. Το να στασιασουν ειναι εξαιρετικα δυσκολο, γιατι οι αξιωματικοι τους που ειναι κοματοσκυλα θα τους στειλουν στα ποινικα δικαστηρια, μετα την απολυση τους. Το μονο που μπορουν να κανουν, οταν φυσικα ξυπνησουν, ειναι καποιου ειδους λευκη απεργια, γιατι αυτοι ειναι οι μαλακες της υποθεσης, που προστατευουν την κυβερνηση που τους εκανε να πεινανε.

    Τα σχολια απο οπαδους των πρακτορων της ΕΣΣΔ και των Αγγλοαμετρικανων, που νοιαζοταν μονο για το πως θα πουλησουν την πατριδα τους στα εξωθεν αφεντικα τους, ειναι τουλαχιστον ανοητα.

  27. Kanali said

    Αναζητώντας τον Σοφούλη
    (Ιστορικόν ανάγνωσμα προς γνώσιν και συμμόρφωσιν)

    http://kanali.wordpress.com/2011/06/15/gap_fap_fin1/

    Το δόγμα Τρούμαν
    (Έταιρον ιστορικόν ανάγνωσμα προς γνώσιν και συμμόρφωσιν)

    http://kanali.wordpress.com/2011/07/27/trumandoctrine/

Υποβολή απάντησης

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 47,443 other followers

%d bloggers like this: