Τέλος ακινήτων ή ευρωμάζωμα;
Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Σεπτεμβρίου 15, 2011
Πολλά έχουν γραφτεί και ειπωθεί σχετικά με την επιβολή του νέου τέλους ακινήτων που θα εισπραχθεί μέσω της ΔΕΗ και μάλιστα με τα στοιχεία που διαθέτει η εταιρεία.
Με βάση και τις λεπτομέρειες, που δημοσιοποίησε το υπουργείο Οικονομικών, πρέπει να κάνουμε κάποιες παρατηρήσεις.
(http://www.kerdos.gr/default.aspx?id=1575274&nt=103)
- Η μη καταβολή μόνο του συγκεκριμένου φόρου έχει άμεση ποινή, η οποία είναι η διακοπή της ηλεκτροδότησης. Αυτός δηλαδή που δεν πληρώνει το συγκεκριμένο τέλος έχει διαφορετική αντιμετώπιση από κάποιον που έχει την οποιαδήποτε άλλη βεβαιωμένη οφειλή στην εφορία. Για παράδειγμα κάποιος μπορεί για οφειλή 100 ευρώ να στερηθεί άμεσα ένα κοινωνικό αγαθό όπως είναι το ηλεκτρικό ρεύμα σε αντίθεση με κάποιον που μπορεί να χρωστά στην εφορία πολλαπλάσιο ποσό, για οποιοδήποτε άλλο λόγο. Στο σημείο αυτό μπορούμε να προσθέσουμε ότι σε συνέντευξη τύπου ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης και Υπουργός Οικονομικών κ. Ευάγγελος Βενιζέλος (Αθήνα, 23 Ιουνίου 2011) δήλωσε: «Δεν είναι οι λογαριασμοί της ΔΕΗ ο μοχλός για να εισπράττεις τέλη ή φόρους και ιδίως φόρους, διότι το ηλεκτρικό ρεύμα είναι ένα κοινωνικό αγαθό θεμελιώδες…».
Είναι όμως προφανές ότι δεν υπάρχει ούτε καν κοινή αντιμετώπιση στους οφειλέτες του κράτους, έστω και ανεξάρτητα από το ύψος της οφειλής τους.
- Ο ιδιοκτήτης του ακινήτου αν δεν ταυτίζεται με το όνομα του καταναλωτή που έχει στα αρχεία της η ΔΕΗ (κάτι πολύ συχνό και νόμιμο), έστω και αν καταβάλει το ποσό, καμία επίσημη απόδειξη δεν θα έχει στο όνομα του με το χρέος που του βεβαιώθηκε να πληρώσει. Δηλαδή ούτε η εφορία έχει κάποιο στοιχείο σε πόσους και ποιους πολίτες και ΑΦΜ βεβαίωσε χρέος αλλά ούτε ο φορολογούμενος πολίτης διαθέτει κάποιο επίσημο έγγραφο με βάση το οποίο του βεβαιώθηκε κάποιος φόρος – χρέος.
Ένα κράτος που μας ζητάει να απαιτούμε από παντού απόδειξη ουσιαστικά ζητάει την καταβολή ποσού χωρίς απόδειξη και χωρίς καν να γνωρίζει ποιος είναι ο οφειλέτης του.
- Ο κ. Βενιζέλος στην εξαγγελία του μέτρου στη Θεσσαλονίκη μίλησε για εξαίρεση από το μέτρο για ευπαθείς κοινωνικές ομάδες (πολύτεκνους, επιδοτούμενους ανέργους και ανάπηρους) αλλά η ανακοίνωση του υπουργείου αναφέρει ειδικό συντελεστή προσδιορισμού (0,5 €). Επίσης ο κ. Βενιζέλος είχε αναφέρει ότι το τέλος θα φτάσει τα 10 € το οποίο τελικά έγινε 16 €, προφανώς συμπαρασύροντας όλες τις κλίμακες προς τα επάνω. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι κλίμακες δεν ξεκινούν από 0,5 € αλλά από 3 €. Αυτά όμως αφορούν την αξιοπιστία της κυβέρνησης και ιδιαίτερα του υπουργού αλλά δεν είναι αντικείμενο του παρόντος κειμένου.
Αυτό που μας ενδιαφέρει τώρα είναι η εφαρμογή του ειδικού συντελεστή που προφανώς μπορεί να εφαρμοστεί μόνο στους πελάτες της ΔΕΗ που έχουν «Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο» (Κ.Ο.Τ.) και η παροχή ρεύματος είναι στο όνομά τους, όπως ζητά η ΔΕΗ. (http://www.dei.com.gr/Default.aspx?id=31171&nt=18&lang=1#q4)
Ποιος όμως βεβαιώνει τον υπουργό ότι ο ίδιος άνθρωπος είναι και ο ιδιοκτήτης του ακινήτου ο οποίος είναι υπόχρεος για την καταβολή του τέλους. Στην πραγματικότητα, όποιος ιδιοκτήτης νοικιάζει ακίνητο σε κάποιον από τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες προφανώς αυτός θα πληρώσει με βάση τον ειδικό συντελεστή (0,5 €). Το ίδιο θα ισχύσει και για όσους ιδιοκτήτες νοικιάζουν ακίνητα στο Δημόσιο, Ν.Π.Δ.Δ., στους Ο.Τ.Α., κ.λπ. τα οποία και αυτά θα εξαιρεθούν συνολικά (ορίζονται στο Άρθρον 24, ν. 2130/1993(ΦΕΚ 62 Α΄).
(http://www.synigoros.gr/dimotis/docs/keimena_nomoi_10.pdf)
- Στη πραγματικότητα δεν ξεκαθαρίζεται αν το τέλος αφορά τον ιδιοκτήτη ή τον χρήστη του ακινήτου και αν τελικά η απαλλαγή του ιδιοκτήτη γίνεται με βάση την ιδιότητα του χρήστη του ακινήτου.
Για παράδειγμα, η ανακοίνωση του υπουργείου αναφέρει ότι το τέλος επιβάλλεται σε ακίνητα που ηλεκτροδοτούνται για οικιακή ή εμπορική χρήση.
Δηλαδή κάποιος ο οποίος διαθέτει ακίνητο που το νοικιάζει σε μία βιοτεχνία ή βιομηχανία (και εισπράττει χρήματα) δεν θα πληρώσει για αυτό ούτε ένα ευρώ. Αντίθετα αν το είχε νοικιάσει (με το ίδιο ενοίκιο) σε ένα εμπορικό κατάστημα τότε θα ήταν υποχρεωμένος να πληρώσει. Ο ίδιος άνθρωπος, με το ίδιο περιουσιακό στοιχείο, με το ίδιο εισόδημα, με μόνη διαφορά τη δραστηριότητα του ενοικιαστή του.
Η σημαντική λεπτομέρεια που πρέπει να διευκρινίσουμε, για να γίνουν απόλυτα κατανοητά τα παραπάνω, είναι ότι η ΔΕΗ κατέχει τα στοιχεία του κατόχου (που η ίδια θεωρεί και χρήστη) της παροχής ηλεκτρικού ρεύματος και όχι του ιδιοκτήτη του ακινήτου.
- Δεν θα απαλλαγούν όλοι όσοι ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, αλλά μόνο όσοι είχαν ζητήσει το συγκριμένο τιμολόγιο από τη ΔΕΗ (Κ.Ο.Τ.) και φυσικά είχαν και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά. Για παράδειγμα, αυτό το τιμολόγιο δεν δικαιούνται όλοι οι άνεργοι, παρά μόνο αυτοί που θεωρούνται μακροχρόνια άνεργοι και με ετήσιο οικογενειακό εισόδημα μικρότερο ή ίσο με το ατομικό αφορολόγητο όριο μισθωτών – συνταξιούχων.
Είναι φανερό λοιπόν ότι η εφαρμογή του μέτρου δεν διασφαλίζει με κανένα τρόπο ποιοι εντάσσονται και ποιοι απαλλάσσονται από την καταβολή του τέλους.
Σύνταγμα:
Άρθρο 4: (Ισότητα των Ελλήνων)
§5. Οι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους.
Άρθρο 78: (Νόμοι φορολογικού περιεχομένου)
§1. Κανένας φόρος δεν επιβάλλεται ούτε εισπράττεται χωρίς τυπικό νόμο που καθορίζει το υποκείμενο της φορολογίας και το εισόδημα, το είδος της περιουσίας, τις δαπάνες και τις συναλλαγές ή τις κατηγορίες τους, στις οποίες αναφέρεται ο φόρος.
Ως Έλληνες πολίτες νομίζουμε ο υπουργός οικονομικών οφείλει να μας εξηγήσει, μάλιστα και με την ιδιότητα του συνταγματολόγου, αν ο τρόπος εφαρμογής ικανοποιεί τα παραπάνω τα οποία αναφέρονται στο Σύνταγμα της Ελλάδος.
Ακόμα νομίζουμε πως και η αντιπολίτευση οφείλει να μας πει τη γνώμη της επί του θέματος της συνταγματικότητας του τρόπου εφαρμογής του μέτρου.
Γιατί δεν είναι δυνατόν μόνο ο λαός να οφείλει.
Και κάποιοι άλλοι δεν του οφείλουν κάτι; …τουλάχιστον μια εξήγηση;
Αναγνώστης






















Nikos Giannou είπε
Συμπληρωνω το αλλο βασικο , καταργει το νομο της ισοτητας – αναλογοκοτητας περι διακρισεων του ελληνικου συνταγματος
Δεν μπορει λογου χαρην οι επιδοτουμενοι ανεργοι που εχουν και το επιδομα να απαλλασονται και οι μακροχρονια ανεργοι που δεν εχουν ουτε το επιδομα να πληρωνουν κανονικα
Οι θα το εκαναν για ολους τους ανεργους , η για κανεναν
Συν ολα τα παραπανω συνιστουν καραμπινατες παραβιασεις του συνταγματος , χρειαζεται αμεση προσφυγη σε διοικητικα δικαστηρια με ασφαλιστικα μετρα , συν προσφυγη στο ΣτΕ για ακυρωση του αθλιου νομου
Σοφία είπε
Μήπως ο λαός οφείλει να κάνει μια μαζική προσφυγή όχι μόνο κατά του μέτρου αλλά και κατά της δανειακής σύμβασης από την οποί πηγάζει κι αυτό και όλα τα άλλα μέτρα. Μήπως υπάρχει κανας δικηγόρος να κουνηθεί ή είναι απασχολημένοι να πίνουν καφέ στα κολωνάκια;
Prometheus είπε
αν δεν τους πάμε την σύμβαση στον καφέ δεν υπογράφει κανένας καμιά αγωγή ..
Κωστής Βεζδρεβάνης είπε
ΜΑΖΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΠΡΟΣ ΤΗ ΧΟΥΝΤΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ!
Πόσο θα αντέξουν νομίζετε;
Nικος είπε
Αυτο ειναι το μονο σωστο Κωστη να μην πληρωσει κανενας να δουμε ο φωτοπουλος ο μεγαλος
εργατοπατερας τι θα κανει θα κοψει το ρευμα σε 10000000 ελληνες η ο Γαπαρος θα μας
βαλει ολους στη στενη..τα ανθρωπακια ειναι για κλαματα οτι τους κατεβει κανουν
και οτι παρουμε στο αρπα κολα…
solaris είπε
Ακριβώς! πρέπει να κινηθούμε μαζικά κατά των χαρατσιών. Ας αναλάβει κάποια ομάδα να μας οργανώσει και να μας καλύψει νομικά. Και όχι μόνο αυτό! Προτείνω και κάτι ακόμα πιο ριζοσπαστικό: μαζικές αγωγές πολιτών κατά της κυβέρνησης που αποφάσισε αυτά τα μέτρα και καταβολή αποζημιώσεων προς τους πολίτες σε περίπτωση που αυτά κυρηχθούν παράνομα. Κουφάλες τοκογλύφοι, δε θα δείτε γιούρο!
θοδωρης είπε
Σκεφτείτε ο Υπ.Οικ. να μην ηταν Συνταγματολόγος
agiovasilema είπε
Ο δικηγορικός σύλλογος τι άποψη έχει για το θέμα?
Υπάρχει κάποιος νομικός/συνταγματολόγος να μας ορίσει δυνατότητες προσφυγής μας στα αρμόδια όργανα?
Πόσο ακόμα να υπομείνουμε?
Πεθαίνουμε. Η κοινωνία πεθαίνει και δεν είναι μεταφορικό ούτε υπερβολικό. Κυριολεκτικά μας αφανίζουν.
Πρέπει να κάνουμε κάτι
Αν μπορούμε να ξεκινήσουμε αντίσταση από τα μπλογκς, να το κάνουμε ΑΜΕΣΑ. Να καλέσουμε σε μαζική κινητοποίηση όλο τον κόσμο. Δεν είμαστε αγανακτισμένοι, είμαστε ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΧΑΡΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ.
Μπορούμε να συντονιστούμε?
Ολυμπία τι λες?
EEEE είπε
Ασε την Ολυμπία, νομίζει ότι θα έρθει ο Αντωνάκης(η άλλη όψη του ιδίου νομίσματος δηλαδή) να μας σώσει……
Απλά ενημερώσου και μη δίνεις σημασία στην Ολυμπία και στην κάθε Ολυμπία!
σούλα η κομμώτρια είπε
παιδια το συνταγμα το εχουν κανει κουρελι ετσι και αλλιως.καλο θα ηταν να μας πειτε αν γινετε να πληρωσουμε μονο το ρευμα στο παρακαταθικων και δανειων .δεν πρεπει να το πληρωσουμε.θα μας βγαλουν απο τα σπιτια μας.
Κωστής Βεζδρεβάνης είπε
Σούλα ρώτα έναν ηλεκτρολόγο, μέχρι να βγει βίντεο στo youtube, να σου δείξει πώς ξανασυνδέεις το ρεύμα, αν τυχόν στο κόψει κανάς δωσίλογος ΔΕΗτζής.
ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΤΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΕ ΔΕΗΤΖΗΔΕΣ.
Αν φέρουν μπάτσους φωνάξτε τη γειτονιά να τους κυνηγήσει
Ή ΑΥΤΟΙ Ή ΕΜΕΙΣ!
agiovasilema είπε
Σούλα, κάποιος νομικός προ ημερών εδώ στο Ολυμπία, είπε ότι έχουν συνυπολογίσει μια παράμετρο ενός νόμου που αφορά στον ΤΑΠ και εκεί έχουν ”χώσει” και το νεο χαράτσι, κατά τέτοιο τρόπο ώστε να υποχρεώνουν τον κόσμο να πληρώσει όλο το ποσόν. Σε αντίθετη περίπτωση θα κόβουν το ρεύμα. Το θέμα είναι όμως να μάθουμε αν και κατά πόσον γίνονται κινήσεις και ενέργειες σχετικά με το παράνομο και απάνθρωπο χαράτσι και το άλλο θέμα είναι να βγούμε όλοι στους δρόμους ή…..να σταματήσουμε όλοι ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ να πληρώνουμε τα πάντα..
σούλα η κομμώτρια είπε
εχώ σταματίσει να πληρωνω τα πάντα ετσι και αλλιως.αλλά νερο ,ιντερνετ,δεη δεν κοβονται.πρεπει να οργανωθουμε επιτελους.ο καθενας μονος του ειναι χαμενος.
kostas είπε
δε ζεις χωρις ιντερνετ?
OURS είπε
ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ χωρίς BLOGs ;
Υπάρχει κανένα ανεξάρτητο ραδιόφωνο ;
kostas είπε
αστειευεσαι βεβαια.. οι κομμωτριες τα μαθαινουν πριν απο τα blogs
Κωστής Βεζδρεβάνης είπε
ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΜΕ ΦΡΑΓΟ ΣΤΗ ΧΟΥΝΤΑ ΠΑΠΑΒΔΡΕΟΥ!
Μάθετε πώς ξανασυνδέεται το ρεύμα αν τυχόν το κόψουν οι ΔΕΗτζήδες, είναι πανεύκολο.
Όσο τους πληρώνουμε, τόσο εξαθλιωνομαστε, ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ.
Δεν τους ενδιαφέρει να εισπράξουν, αν τους ενδιέφερε θα σταματούσαν να σκορπάν λεφτά στος πράσινες ΜΚΟ!
Prometheus είπε
εφόσον δε πληρώσει το φόρο ο οφειλέτης, μπαίνει πρόστιμο 3% κάθε μήνα και μετά από ορισμένο χρόνο γίνεται και ποινικό αδίκημα… το ποινικό αδίκημα σε ποιον θα βεβαιώνεται και πως ????
γεια σου ρε συνταγματολόγε τιτανοτεράστιε … ρε αυτός δε μπορεί ούτε νομικά ζητήματα να προβλέψει… τι υπουργείο οικονομικών να τρέξει? (βέβαια δεν είναι τυχαίος ο διορισμός ενός άσχετου σε ένα τόσο πολύπλοκο και σοβαρό ρόλο)
Anergos_Pinei_Kafe είπε
ρε παιδιά ποιός δικαστής / εισαγγελέας θα αναλάβει την υπόθεση;
δεν είδατε τί έπαθε σήμερα ο αντιπρόεδρος του ελεγκτικού συνεδρίου επειδή κυνήγησε την Αννούλα;
περιμένετε δικαιοσύνη όταν το σύστημα το κρατάνε απ τα κάκ*λα;
parisp είπε
Αναφορικά με την συνταγματικότητα αυτού του αίσχους που ακόμα δεν ξέρουν πως θα το εφαρμόσουν καταρχήν μπορούν να πατησουν πάνω στο α.4 παρ.5 που λεει “Οι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους.”
Θσ σου πουν δεν βάλαμε εναν ενιαίο συντελεστή για όλους αλλά το ξεκινάμε από 1 € το μ2 και το πάμε έως 16ευρώ/μ2
Ειναι μανούλες σε κάτι τέτοια.
Τώρα αναφορικα΄με το δεύτερο σκέλος και το α78 ειναι σαφές χωρίς να εισαι νομικός ότι δεν υπάρχει φορολόγηση κάποιας συναλλαγής που να αποφέρει καποιο πρόσοδο στον ιδιοκτήτη αυτής. ΕΙναι σαφής αφαίρεση αξίας περισουσιακού στοιχείου και τίποτα άλλο. Στην ουσία σου λεέι πόσα εχεις στην τράπεζα μεγάλε….λες έχω 10.000 φέρε τα 1000 και είμαστε ενταξει. Δεν έχει καμιά διαφορά από αυτό. Μιλάμε για κλοπή περιουσιακού στοιχείου και απαξίωση της ακίνητης περιούσίας κάθε Ελληνα.
Συν τοις άλλοις η εφαρμογή εξαιρέσεων με πρώτες από όλες την εκκλησία αποτελή ντροπή και πρόκληση για το κοινωνικό σύνολο από την στιγμή κιόλας που δεν αιτιολογείται για ποιό λόγο γίνεται η εξαίρεση αυτή.
Μιλάμε για μια Εκκλησία της οποίας η περιουσία δεν έχει αποτιμηθεί και δεν έχει πειραχτεί ποτέ.
Μόνο ο Τρίτσης ο συγχωρεμένος έιχε τολμήσει να την ακουμπήσει και είχανε πέσει όλοι να τον φάνε. Τελικά πέθανε ο φουκαράς και δεν οι παπάδες συνέχισαν απτόητοι την μπίζνα τους.
solaris είπε
Τό’πα και το ξαναλέω (συγγνώμη κύριε Τόμσεν που ακόμα θυμάμαι και τραγουδάω τα τραγούδια της πατρίδας μου- διατάχτε μια άμεση λοβοτομή): μαζικές αγωγές κατά των μέτρων και διεκδίκηση αποζημιώσεων σε περίπτωση που αυτά κυρηχθούν αντισυνταγματικά. Άσε που μέχρι να εκδικαστούν οι αγωγές δε θα είμαστε υποχρεωμένοι να πληρώσουμε και μπορεί και να μας κάνουν τη χάρη να μας αφήσουν να πτωχεύσουμε ήσυχα.
Υπάρχει κανείς να μας οργανώσει;
Αντώνιος είπε
Γιατί πως πιστεύετε ότι νομιμοποιείται ο συντελεστής 1,25 που έχουν βάλει στην ανώτατη τιμή ζώνης του νεόδμητου;
Με τον τρόπο αυτό έχουν αυξήσει την ανώτερη τιμή ζώνης κατά 1,25.
Απλά οι παπατζήδες είδαν πως δεν τους βγαίνουν τα κουκιά και αντί να θεωρήσουν την τιμή ζώνης ως το ανώτερο ποσό που θα αντιστοιχεί στο ποσό ανά τ.μ. που θα πληρώναμε, το προσαύξησαν κατά 1,25 ώστε στα χαμηλά επίπεδα λόγω παλαιότητας να μην είναι τα ποσά ασήμαντα.
Με τον τρόπο αυτό ο συντελεστής 1 στα παλαιά ακίνητα σε αναγκάζει να υπολογίσεις την αξία με τιμή ζώνης νεόδμητου.
Έτσι λοιπόν αντί να μειωθεί η τιμή ζώνης λόγω παλαιότητας στις υποβαθμισμένες περιοχές που είναι και η πλειοψηφία των παλαιών ακινήτων, παραμένει στην αξία του νεόδμητου.
Twins είπε
§5. Οι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους.
Ξέρω πολλούς που οι φόροι το 2011 ξεπερνούν τα εισοδήματα τους.
Το να φορολογήται κάποιος παραπάνω από το εισόδημα του είναι σίγουρα ανηθικό… αλλά από οτι φαινεται ειναι και αντισυνταγματικό!
Υπάρχει κάποιος να τους σταματήσει πριν βρεθούμε όλοι στην φυλακή ως φοροφυγάδες και μας πάρουν οι τράπεζες τα σπίτα ??
Νικος είπε
το παιδομαζωμα σαν μετρο πως και δεν το εχουν σκεφτει ακομα???
Κωστής Βεζδρεβάνης είπε
Μπα πιο πολλά βγάζεις αν πουλάς όργανα. Γι’ αυτό ο Λοβερδουλίνος επινόησε την “εικαζόμενη συναίνεση”
nicoletta.a.p είπε
δεν πάνε καλά πια. κι όσοι εξακολουθούν να περιμένουν λύσεις έχει πάει το λεξοτανίλ σύννεφο, γιατί θέλουν να φέρουν τον κόσμο στο αμήν να του φαίνεται μετά πάνσοφη λύση …ο επόμενος; ο οποίος επόμενος ή επόμενη, ως τα τώρα δεν κούνησε το ποδάρι του/της να κάνει ένα βήμα έξω από την βουλή παρά κάθεται ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΕΟ ΣΑΣ και διαπληκτίζεται με το ΠΑΣΟΚ και κουνάει το δάχτυλο, χτυπά τα χαρτιά του, βγάζει τον λόγο του/της και κάθεται σαν καλό παιδάκι πίσω στο έδρανό του, αντί να πει χαιρετισματα στην νεοταξική εξουσία και να βγάλει έξω εαυτόν/ην και την παράταξή του/της.
α, για το παιδομάζωμα, ε, όπου να ναι έρχεται κι αυτό.
petros είπε
H ΝΔ θα κατεβάσει 1000000 ανθρώπους στους δρόμους ;
Αν είχαμε, θα πληρώναμε και τις έκτακτες εισφορές και τα χαρατσια τους.
Αλλά με απολύσεις, με μείωση σε μισθούς ή συντάξεις, αναδρομικά, 300 ευρώ το μήνα, ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΡΕ ΛΕΧΡΙΤΕΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ;
ΝΑ ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ, που τις έχουμε για ώρα ανάγκης ; Ζητούμε ΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ. Αν δεν πληρώσουμε τις έκτακτες εισφορές, πόσο πρόστιμο θα μας βάλουν το μήνα ; Δώστε παραδείγματα για 500 και 1000 και 1500 ευρώ. Και έκτακτη εισφορά και χαράτσι στη ΔΕΗ ;;;Να δούμε ποιοι βουλευτές θα το ψηφίσουν… Έρχεται φοβερή καταιγίδα…
Σηκωθείτε από τους καναπέδες… Δημεύουν την περιουσία μας, των πατεράδων μας και αυτή που αποκτήσαμε με ιδρώτα και ασήκωτα δάνεια. Είμαστε στο ΑΜΗΝ.
marianna geor είπε
δεν θελω να πληρωσω αρνουμαι το θεωρω αδικο.ειμαι εξοργισμενη για τον εκβιασμο του χοντρου .Θα πληρωσω μονο οτι καταναλωσα σε ρευμα δεν τους χρωσταω τιποτα. ΠΟΥειναι οι εργατοπατερες της ΔΕΗ οποτε τους συμφερει θελουν τον κοσμο κοντα τους
kirkh είπε
MΠΕΓΛΙΤΗΣ ΠΟΥ ΣΕ ΒΓΑΖΕΙ ΑΠ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΥΓΑΣ ΜΕ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ
http://farmakoglwssa-kirki.blogspot.com/2011/09/m.html
Nίκος είπε
Να υποθέσω ότι όλοι προτιμάτε να χάσετε τα πάντα απο το να πληρώσεστε μερικες 100δες ευρώ για να μην χρεωκοπήσουμε? Μήπως τελικά δεν έχετε να χάσετε τίποτα?
nicoletta.a.p είπε
η πλάκα είναι ότι εγώ δεν έχω τίποτα να χάσω από υλικά αγαθά / σπίτι κλπ, ούτε αποταμιεύσεις έχω κι όμως φρίττω με τον βαθύ ύπνο των ελλήνων που έχουν ….”κατσίκες” και τους τις αρπάζουν με το έτσι θέλω. τόσο υλιστές καταντήσαμε τόσο ωχαδελφιστές τόσο αρντάν; τόσο πολύ τελικά έκλεισαν τα μάτια των ελλήνων μέσα στα παραταξιακά τούνελ που ομοιάζουν με τους εκ γενετής τυφλούς;;;;;
Κωστής Βεζδρεβάνης είπε
Δεν χρωστάω, δεν πληρώνω, σου λέει τίποτε αυτό; Νισάφι με το παραμύθι της χρεοκοπίας πού ήδη κηρύχτηκε κι επίσημα (Ευρωσυμβούλιο 21/7/11) ΝΙΣΑΦΙ!
Twins είπε
Τι παραμύθια σου έχουν πεί οτι με την χρεοκοπία θα “Χασουμε τα πάντα” ?
Στο τέλος καλύτερα με δραχμές στο σπίτι μου παρά με το ευρώ αστεγος στο δρόμο !
Nikos Giannou είπε
Προτιμουμε να εχουμε αξιοπρεπεια , ανθρωπος χωρις αυτη καταντα κουφιος και ετσι http://www.youtube.com/watch?v=if-HS4tPBas
agiovasilema είπε
Εγώ επαναλαμβάνω το ερώτημα-πρόσκληση. Μπορούμε μέσω διαδικτύου να οργανωθούμε και να κατεβούμε όλοι στους δρόμους? Αν υπάρχει ενδιαφέρον, άμεσα να το οργανώσουμε, αν βεβαίως συμφωνούν τα μεγαλύτερα μπλογκς όπως είναι το ολυμπία, προκειμένου να ενημερωθεί άμεσα ο κόσμος.
Να ορίσουμε τρόπο, τόπο και χρόνο δράσης. Η συμβολή των νομικών είναι απαραίτητη. Επιπλέον θα πρέπει να ενημερώσουμε όλα τα ξένα δίκτυα για την κατοχή και την εξόντωση την οποία υφιστάμεθα με απτά και συγκεκριμένα παραδείγματα. Πχ. Μια οικογένεια ζει με 800 ευρώ και της ζητάνε να πληρώσει 500 και 400 και 300 μέσα σε ένα μήνα. Να τα βρει από πού? Να τα δώσει πώς???
Δεν έχω συγκεκριμένο πλάνο αυτή τη στιγμή στο μυαλό μου παρά μόνο η ανάγκη άμεσης αντίδρασης σε αυτά που συμβαίνουν.
nicoletta.a.p είπε
εγώ δεν κατεβαίνω σε δρόμους. i love my sofa. εγώ απλά θέλω όλοι μαζί να παρατηρούμε στο τραπεζάκι το βουνό απλήρωτων λογαριασμών. τι θα κάνουν δηλαδή; πόσους έχουν για να μπουκάρουν στα σπίτια όλων των Ελλήνων;
Κωστής Βεζδρεβάνης είπε
ΕΤΣΙ! Όσους ταγματαλήτες και να πάρουν στα ΜΑΤ δεν τους φτάνουν. ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΠΡΟΣ ΤΗ ΧΟΥΝΤΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ-ΤΡΑΠΕΖΩΝ!
Πόσο λέτε να αντέξουν ακόμη; Ένα χρόνο; Δύσκολο!
agiovasilema είπε
Ok you’re in love with your sofa, αλλά…στα σκοτάδια? Άμα αρχίσουν και κατεβάζουν διακόπτες, τότε θα πάμε σε άγριες καταστάσεις και οι ανήμποροι συνάνθρωποι θα σβήσουν…..Γι’ αυτό λέω να το δούμε οργανωμένα και μαζικά. Το ”μαζικό” είναι που τους φοβίζει, τίποτε άλλο.
nicoletta.a.p είπε
δεν θα αντέξουν ούτε μήνα, θα επιστρέψουμε στην δραχμή πτωχευμένοι θα γίνει του Πόπου στην βουλή, θα υπάρξουν ριζικές αλλαγές, ο κόσμος θα ξέρει την δύναμή του!
agiovasilema είπε
Νικολέττα, δεν έχω αγάπη με το δρόμο και τις διαδηλώσεις. Το μόνο που λέω είναι ότι πρέπει να αντιδράσουμε μαζικά. Να κάνουμε προτάσεις και να δούμε μέσα από το διάλογο τον τρόπο δράσης, όποιος και αν είναι αυτός. Δρόμος-Σύνταγμα-παυση πληρωμών-αγωγές κλπ
Κωστής Βεζδρεβάνης είπε
Ακόμη τρως το παραμύθι ότι μόλις αποδράσουμε από το Νταχάου της Ευρωζώνης “κάτι κακό θα συμβεί”;
nicoletta.a.p είπε
άρα ο καναπές έχει άγριες επιπτώσεις, έχει που λες πάρα πολύ άγριες επιπτώσεις στην κοινωνία και την πολιτική εφόσον συνδυάζεται με ένα τραπεζάκι στο οποίο κάνεις μια ωραία ντάνα από φάκελα απλήρωτων λογαριασμών… έτσι έτσι, στα σκοτάδια θα μας βυθίσουν λες; ενώ τώρα ο λαός κοιμάται όρθιος καταμεσήμερο και το πολύ πολύ να περάσει από τους αγανακτισμένους πριν φύγει διακοπές; κατάλαβες;
nicoletta.a.p είπε
σε μένα λες Κωστή αν τρώω παραμύθι; εγώ φωνάζω επιστροφή στην δραχμή χρόνια πριν την άνοδο του ΓΑΠ στον πρωθυπουργικό θώκο.
nicoletta.a.p είπε
ο λαός είναι αυτός επιλέγει τους νόμους στους οποίους θα υπακούσει, εφόσον ο λαός δεν υπακούει στην πλειοψηφία του σε κάποιους νόμους τότε ας τους κρατήσουν για την πάρτη τους, του λαού δεν του κάνουν, τέ-λος.
καλέ γυρίστε την πλάτη στο σύστημα και τους νόμους που σας βγάζουν από τα ρούχα σας, έτσι απλά. σιγά μην ρωτήσουμε και δικηγόρο αν είμαστε …νόμιμοι εκατομμύρια κόσμος. έλεος……
nicoletta.a.p είπε
γυρίστε την πλάτη τώρα, γιατί σκοπός τους είναι το τσιπάρισμα όλων μας.
nicoletta.a.p είπε
και να σου πω και το άλλο, άμα θέλουμε να λήξει ειρηνικά μη βίαια το πράγμα, να ευχόμαστε να μην κόψουν το διαδίκτυο. πολλοί λένε ότι ξεχαρμανιάζουμε λέγοντάς τα εδώ. λανθασμένη εκτίμηση. από εδώ ή το Ολυμπία ή αλλο ιστοχώρο δεν ξέρω μπορεί να ξεκινήσει κάτι πραγματικά ασύλληπτο, παύση πληρωμών εκ μέρους των πολιτών προς κράτος τράπεζες… ΣΑΣ τραβάνε στους δρόμους γιατί έχουν τους λόγους τους… but it’s a long story…
nicoletta.a.p είπε
απλά πρέπει να τα λέμε ξανά και ξανά, ακούραστοι, μέχρι να μαζευτούν πολλές φωνές που ζητάνε το ίδιο κι ύστερα το πράγμα θα πάρει διαστάσεις μόνο του…
perseasellanios είπε
?
redarrow είπε
Ξυπνήστε Έλληνες, ξεσκήστε τους όλους, ξεσηκωθείτε τώρα!!!
NIKOL είπε
Είναι πρώτη φορά που συμμετέχω και γράφω μέσω INTERNET (δεν είμαι και τόσο σχετική μ’ αυτά) και αυτό λόγω της αγανάκτισής μου, που κάθε μέρα όλο και φουντώνει. Πιστεύω ότι πρέπει όλοι οι ‘Ελληνες να σταματήσουμε να υπομένουμε τα πάντα σαν πρόβατα. Πρέπει να αντιδράσουμε, να ξεσηκωθούμε, να οργανωθούμε και μάλιστα μαζικά και γρήγορα. Είμαστε όλοι μας σαν ένα βαρέλι βενζίνη που περιμένει το σπίρτο. Ας σηκωθούμε από τους καναπέδες μας για χάρη των παιδιών μας, που θα καταλήξουν οικονομικοί μετανάστες και ας αναζητήσουμε το σπίρτο που θα φέρει την έκρηξη και την κάθαρση από τους κλέφτες. Μαθαίναμε στο σχολείο ότι οι Έλληνες επί Τουρκοκρατίας πλήρωναν το “χαράτσι”. Εμείς τώρα άραγε τι πληρώνουμε; Αυτοί ξεσηκώθηκαν. Εμείς πόσο ακόμα θα υπομένουμε;
Enzo είπε
μονο που αυτοι ξεσηκωθηκαν μετα απο 400 χρονια.
αργησαν λιγο .
Vassilis είπε
Ας αφήσουμε προσωρινά κάτι που δεν έχει έρθει κι ας συζητήσουμε για το χαράτσι “εισφορά αλληλεγγύης” που ήρθε σχεδόν σε όλους και υπολογίζεται και πάνω στούς φόρους που ήδη πληρώσαμε από το συνταξιοδοτικό εισόδημα μας!!!
agiovasilema είπε
Vassilis, έχεις δίκιο και για την ”εισφορά αλληλεγγύης” αυτό το αισχρό χαράτσι. Είναι πολλά τα μέτωπα και πρέπει άμεσα να αντιδράσουμε.
agiovasilema είπε
Vassilis δες αυτό σχετικά με τις αντιδράσεις και τις προσφυγές πολιτών για τον φόρο επιτηδεύματος
http://agiovasilema.blogspot.com/2011/09/12-9-2011.html
Λύκος είπε
Φέρτε όλοι τους λογαριασμούς σας σε μένα. Θα τους τακτοποιήσω έγω όλους. Χωρίς καμία επιβάρυνση, χωρίς να δώσετε ούτε μία δεκάρα.
Προκειμένου να αγχώνεστε και στο τέλος να μπήτε στον πειρασμό να τους πληρώσετε, φέρτε τους εδώ. Θα έχετε και κέρδος . (ότι εισπράξω από την ανακύκλωση που θα τους πάω, θα σας το μοιράσω.)
Μην είστε κορόιδα, κάντε την κρίση ευκαιρία. Πληρώνω μετρητοίς 0,01ευρώ τον κάθε φάκελο που θα μου φέρετε.
ΥΓ: Αν το κάνεις μην φοβάσαι…αν φοβάσαι μην το κάνεις !
gortinios είπε
ΠΡΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ:
Εσείς που χρεοκοπήσατε, υποδουλώσατε την
Πατρίδα μας και εξαθλιώσατε έναν περήφανο
λαό δεν είσθε ικανοί να μας βγάλετε από μια
κρίση που εσείς προκαλέσατε.
Φέρτε πίσω τα κλεμμένα και το στήσιμο των
των εξεταστικών επιτροπών ήταν ένα μεγάλο
και κακόγουστο θέατρο παίζοντας στις πλάτες
του κοσμάκη.
Με συνοπτικές διαδικασίες και χωρίς οίκτο και
συναίσθημα πρέπει να οδηγηθείτε όλοι σας στο
Γουδί για κρεμάλα.
Με ακριβώς τις ίδιες συνοπτικές διαδικασίες που
εσείς αποφασίσατε να εισπράξετε μέσω της ΔΕΗ
άλλα δύο δις ακόμη από έναν δοκιμαζόμενο και
προδομένο λαό.
Φτού σας μασκαράδες.
Κάστωρς είπε
…αχ βρε Νικόλα… η επανάσταση δεν είναι άρπα κόλα, ούτε αγανάκτηση…τυφλή οργή!
και κάτι για να ξυπνάμε μετά μουσικής
solaris είπε
τέλος πάντων, ας μας εξηγήσει ένας δικηγόρος τί είναι η “ηθική βλάβη” που αναφέρεται στον αστικό κώδικα και πότε αυτή στοιχειωθετείται. Γιατί εγώ αυτή τη στιγμή νιώθω πλήρως ηθικά βλαμμένη από τη ληστοσυμμορία και τους φίλους της στο εξωτερικό, που γουστάρω να τους κάνω αγωγή και να ζητήσω λεφτά. Όχι μόνο να μη δώσω αλλά να πάρω κι όλας
ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ είπε
Προσοχη στη Λεπτομερεια…
Ιερωνυμος… δεν ζητησαμε ποτε εξαιρεση κλπ .. ναι σε ακινητα τα οποια εχουν ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ !!..
τα αλλα ΟΧΙ !!! αυτα με μη εμπορικη δραστηριοτητα θα τα πληρωσουν οι υπολοιποι μη της Εκκλησιας !! – ΕΜΕΙΣ !!!
Καταλαβαινετε τι ΚΑΝΟΥΝ ?? Διορθωνουν το διορθωμενο.. εκ της γεννεσεως του !
Η Εκκλησια θα πληρωσει σε ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΣΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ !! Σωτο !! ΟΡΘΟ..!
Λαος και Κωλονακι..
οι ΠΑΣΟΚΟΙ και οι ΑΛΛΟΙ…
οι ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ και οι ΑΛΛΟΙ…
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΡΕ.. ΡΕ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ?? ΠΕΣ ΜΟΥ ΣΕ ΕΝΑΝ ΨΑΛΜΟ… ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ.
ΕΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ?? ΝΑΙ – ΟΧΙ ..
ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΑΙΟΝΕΙΣ… ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΜΠΛΑΚΕΙΣ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΜΕΣΑ.. ΕΝΩ ΕΜΠΛΕΚΕΑΙ ΕΜΕΣΑ ??
ΠΠ
Γιώργης είπε
Ὀ Χριστόδουλος θα κατέβαζε ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ πολίτες στό δρόμο ΝΑΙ Ἤ ΟΧΙ ;;;
ΜΑΡΙΑ είπε
Ἀποκλείεται…….ΔΥΟ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ τό λιγότερο!!!
Γι’ αὐτό άκριβῶς “ἀρρώστησε” αἰφνιδίως,καί ἔφυγε ἀπό κοντά μας!
Nikos Giannou είπε
Οι δοσιλογοι ποτε δεν αλλαζουνε
georg είπε
ρε είσαστε καλά, μπλόφα είναι, χωρίς τηλεόραση και χωρίς ειδήσεις θα μας αφήσουν?? πώς θα μας μαλακίσουν??
adder είπε
1) Αν η κυβέρνηση βάλει μέσα στο φάκελο που θα αποστείλει η ΔΕΗ, σε ξεχωριστό χαρτί την έκτακτη εισφορά, τότε ο πολίτης μπορεί να πληρώσει μόνο τον λογαριασμό του ηλεκτρικού για να μην του κοπεί το ρεύμα και να μην πληρώσει την έκτακτη εισφορά, εφόσον δεν το επιθυμεί. Το μόνο που μπορεί να κάνει τότε η κυβέρνηση είναι αφενός να μην χορηγεί φορολογική ενημερότητα στον πολίτη και αφετέρου να βάλει την αρμόδια ΔΟΥ να βγάλει το σπίτι του συγκεκριμένου πολίτη στον πλειστηριασμό, αν έχει φυσικά τα κότσια. Εξάλλου στην περίπτωση αυτή, οι προσφυγές που θα ασκήσουν οι πολίτες εναντίον των πράξεων των αρμόδιων ΔΟΥ για αντισυνταγματικότητα της έκτακτης εισφοράς, θα ματαιώσει στην πράξη την είσπραξη.
2) Αν όμως η κυβέρνηση βάλει στο ίδιο χαρτί τα χρήματα που αφορούν τον λογαριασμό του ηλεκτρικού ρεύματος και εκείνα που αφορούν την έκτακτη εισφορά και εφόσον η ΔΕΗ αρνείται να εισπράξει μόνο τα χρήματα που την αφορούν (και μάλιστα αυτό θα συμβεί και για πρακτικούς λόγους, δεδομένου ότι στα κομπιούτερ της ΔΕΗ θα φέρεται ο καταναλωτής χρεωμένος και με την ενσωματωμένη εισφορά, σε ενιαίο ποσό, οπότε δεν θα μπορεί ο αρμόδιος υπάλληλος να κάνει διάκριση) τότε ο πολίτης έχει το δικαίωμα να πάει στο ΤΠΔ και να παρακαταθέσει τα χρήματα που αφορούν τον λογαριασμό της ΔΕΗ και μόνον, κοινοποιώντας στην ΔΕΗ με δικαστικό επιμελητή το γραμμάτιο παρακαταθήκης. Αυτή, όπως μας είπαν, είναι, με βάσει τον νόμο, νόμιμη καταβολή της αντιπαροχής για την γενόμενη από την ΔΕΗ παροχή. Στην περίπτωση αυτή η ΔΕΗ δεν έχει κανένα απολύτως δικαίωμα να κόψει την ηλεκτροδότηση, αφού ο καταναλωτής θα της έχει ήδη καταβάλει νόμιμα και με τον προσήκοντα τρόπο, όλα της τα δικαιώματα που αφορούν την ίδια.
Αν παρόλα αυτά, η ΔΕΗ προχωρήσει παράνομα στην διακοπή της ηλεκτροδότησης, ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από την ΔΕΗ, για όποια ζημιά υποστεί εξ αιτίας της παράνομης διακοπής.
Μετά από αυτή τη νόμιμη λύση, την οποία η κυβέρνηση και ο συνταγματολόγος υπουργός της, την γνωρίζουν και την φοβούνται, μόνο μια επιλογή έχει η κυβέρνηση. Να περιλάβει στο νομοσχέδιο που θα ψηφίσει, διάταξη που να λέει ότι το ρεύμα θα διακόπτεται, έτσι κι αλλιώς, ακόμα και αν εξοφληθεί η ΔΕΗ, οπότε, όπως αντιλαμβάνεστε, τότε θα περιπέσει στα έσχατα σκαλοπάτια του εξευτελισμού και της παραβίασης νόμων και Συντάγματος. Θα έχει απλά μετατρέψει την ΔΕΗ σε όργανο αναγκαστικής εκτέλεσης εναντίον των πολιτών.
ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ είπε
Μπραβο Adder…!
Να κοινοποιηθει …
ΠΠ
Κωστής Βεζδρεβάνης είπε
Αν τολμήσουν να αρχίσουν να κόνουν το ρεύμα, στο χλερι μας είναι να τους γει ξινό. Αν απλά ξανασυνδέουμε μόνοι μας το ρεύμα ή διώχνουμε τα συνεργεία, αν βρουν τον τσαμπουκά να έρθουν. Μακάρι. Έτσι ο κόσμος δεν θα τους φοβάται πια καθόλου. Θα είναι το Τέλος τους.
Στο χέρι μας είναι. Αν έστω και το 1/3 αρνηθούμε να πληρώσουμε τα χαράτσια θα είναι πολιτικό στραπάτσο για τη Συμμορία Παπανδρέου. Και μπορούμε πολύ καλύτερα από 1/3. Ας μην έχουμε ένα μεγάλο Κόμμα να μας οργανώνει. Και μέσα από τις ζυμώσεις που θα προκαέσει η μαζική άρνηση πληρωμής στα χαράτσια, ΘΑ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ.
ΑΡΙΑΔΝΗ είπε
Έτσι το είχε κάνει και η Μελίνα Μερκούρη κάποτε.
ZAPATA-EMILIANO είπε
Το γουδί είναι μακριά από την βουλή ? για να τους πάμε με τα πόδια μην κάνουμε και έξοδα !
μιχάλης είπε
Ως νομικός σας ενημερώνω ότι η θέση μας είναι πολύ δύσκολη. Ακόμη και αν δεν πληρώσουμε τον λογαριασμό δεν σημαίνει ότι ξεμπερδεύουμε καθώς το Κράτος εάν δεν κόψει το ρεύμα λόγω της πιθανής μαζικής αντίδρασής μας,έχει το δικαίωμα να παρακρατεί το ποσό από το μισθό μας συμψηφιστικά ή να ασκήσει ποινική δίωξη για φοροδιαφυγή. Και καλά τη κατάσχεση δεν θα την τολμήσει γιατί δεν θα βγαίνουν τα σπίτια στον πλειστηριασμό ούτε την ποινική δίωξη γιατί θα φρακάρουν τα δικαστήρια και οι φυλακές ενώ και το κόψιμο του ρεύματος θα ζημιώσει την ΔΕΗ τελικά. Αλλά η παρακράτηση από τον μισθό; Ο νόμος λέει μέχρι το 1/3 το πολύ. Δεν είναι και Η λύση αλλά ίσως είναι μία προστασία για όσους θελήσουν να αντισταθούν. Δικαστικά τώρα θα περάσουν 5 χρόνια στο ΣτΕ ή στα διοικητικά για να δικαστεί προσφυγή ή ανακοπή ενώ με ασφαλιστικά μέτρα θέμα είναι αν δικαιωθούμε. Υπάρχει αντισυνταγματικότητα κυρίως λόγω παράβασης της αρχής της αναλογικότητας. Ό,τι δηλαδή το επαχθές του μέτρου είναι δυσανάλογο της σκοπιμότητας επιβολής του. Ίσως άξιζε τον κόπο. Αλλά φοβάμαι ότι σκιαμαχούμε γιατί και να ακυρωθεί το μέτρο θα αναμορφώσουν το νόμο και θα το διεκδικήσουν με άλλο τρόπο ή σχήμα. Τρόικα είναι αυτή. Επειδή διάβασα και το κυρίως σχόλιο και τα σχόλιά σας το μεν πρώτο αστοχεί σε πολλά σημεία λέγοντας για ενοικιαστές και ιδιοκτήτες ενώ δεν έχει σημασία ποιο όνομα αναφέρεται στο λογαριασμό. Θα πληρώσει π.χ. ο ενοικιαστής γιατί αναγράφεται το όνομά του. Θα τα πάρει απο τον ιδιοκτήτη κρατόντας το από το ενοίκιο. Αναγράφεται όνομα τρίτου. Θα αναζητήσει η ΔΕΗ το όνομα του ιδιοκτήτη από το Υποθηκοφυλακείο.Υπάρχει τρόπος δέσμευσης.
Επαναλαμβάνομαι και γίνομαι κουραστικός. Η δημοκρατία μας δεν λειτουργεί πλέον. Ούτε η δικαιοσύνη. Θλίβομαι που το λέω. Το ζω όμως. Ένας είναι ο δρόμος δυστυχώς, ο επαναστατικός. Με πάθος όμως. Όχι με σουβλάκι στο χέρι. Η ακατάσχετη πολυλογία δεν βοηθά. Κινηθείτε, αν τολμάτε. Εμπρός λοιπόν.Και απαιτείστε από τους πολιτικούς φορείς που συμμετέχετε ή τους φίλους σας να ενωθούν για την πατρίδα μας όχι να λένε δεν γίνεται.
agiovasilema είπε
Μιχάλη, ευχαριστούμε για την αναλυτική σου απάντηση!
Έχω ορισμένα ερωτήματα ακόμα:
1. Ποιά μορφή επανάστασης θα ήταν κατά τη γνώμη σου αποτελεσματική στην παρούσα κατάσταση? Με τη φυσική μας παρουσία στους δρόμους? Με την μαζική άρνηση πληρωμών? Με μαζικές προσφυγές?
2. Τι θέση παίρνει ο δικηγορικός σύλλογος απέναντι σε όλα αυτά τα τραγικά γεγονότα και τι κινήσεις θα μπορούσε (αν όλα λειτουργούσαν ως έπρεπε….) να κάνει?
3. Λες ότι η θέση μας είναι δύσκολη. Συμφωνώ, αλλά μέσω ποιών ενεργειών μπορούμε να αντιστρέψουμε αυτή τη δυσκολία και να θέσουμε τους δικτάτορες και τους επιβολείς πλέον σε δύσκολη θέση?
Ψυχαναλητης:"Αι συνεπειαι του κρατικου Αυνανισμου" είπε
ΚΙ αν εισαι ανεργος…κ εχεις ενα σπιτι κληρονομια (στο χωριο)…μαζι με 5 αλλους.(σοi)..κ δεν “πατας το ποδι σου” ποτε…(λογω αποστασης)…ενω οι αλλοι πηγαινουν κ κανουν διακοπες συνεχως…δεν εχεις καψει…ουτε “κwt”…11 xρονια …απο τοτε που κληρονομησες τα λιγα αυτα τετραγωνικα…μαζι με τους αλλους…ουτε εχεις ΠΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΟΔΙ ΣΟΥ…(το ξαναλεω!)…κ ουτε κ θα “πατησεις”….ΠΑΛΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ;;;;;( As kοψουνε το ρευμα…εμενα δεν μ’ενδιαφερει,αφου δεν παω!!!!) Γιατι πρεπει να πληρωσω…για ενα σπιτι…”φαντασμα”!!!!;;; (k μιλαμε τωρα…για ενα ποσοστο…14 τ.μ….περιπου…)!!!
Λογιστής είπε
Μιχάλη, είναι προφανές ότι το δεν έχεις διαβάσει το κυρίως σχόλιο με τη δέουσα προσοχή.
Είναι χαρακτηριστικό ότι το κείμενο δεν εκφράζει καν αμφιβολία στο ποιός είναι υπόχρεος στην καταβολή του τέλους, αλλά εσύ απαντάς επί αυτού.
Επαναλαμβάνω λοιπόν εν συντομία τα θέματα που θέτει:
1. Ο ιδιοκτήτης που ο λογαριασμός της ΔΕΗ είναι σε άλλο όνομα και καταβάλει το τέλος δεν θα έχει στα χέρια του καμία ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ότι το κατέβαλε.
Παράδειγμα: Ο ενοικιαστής ζητά από τον ιδιοκτήτη να του καταβάλει το ποσό που του αναλογεί (Τέλος) στο λογαριασμό της ΔΕΗ γιατί ο ίδιος δεν διαθέτει ολόκληρο το ποσό του λογαριασμού. Έστω ότι ο ιδιοκτήτης το καταβάλει. Τι απόδειξη έχει στα χέρια του; Προφανώς μία ιδιωτική απόδειξη από τον ενοικιαστή στον ιδιοκτήτη.
Αν όμως ο ενοικιαστής τελικά δεν καταβάλει το ποσό στη ΔΕΗ; Τελικά ο ιδιοκτήτης τι στοιχείο έχει ότι αυτός το κατέβαλε το φόρο; Μία ιδιωτική απόδειξη;
2. Η ιδιότητα του ενοικιαστή θα προσδιορίσει το ποσό ή ακόμα και την απαλλαγή του ιδιοκτήτη. Στο κείμενο μάλιστα αναφέρεται χαρακτηριστικό παράδειγμα. Το επαναλαμβάνω.
«Κάποιος διαθέτει ακίνητο που το νοικιάζει σε μία βιοτεχνία ή βιομηχανία (και εισπράττει χρήματα) δεν θα πληρώσει για αυτό ούτε ένα ευρώ. Αντίθετα αν το είχε νοικιάσει (με το ίδιο ενοίκιο) σε ένα εμπορικό κατάστημα τότε θα ήταν υποχρεωμένος να πληρώσει. Ο ίδιος άνθρωπος, με το ίδιο περιουσιακό στοιχείο, με το ίδιο εισόδημα, με μόνη διαφορά τη δραστηριότητα του ενοικιαστή του.»
Παίζει λοιπόν ρόλο ή όχι η ΙΔΙΟΤΗΤΑ του ενοικιαστή του;
Το κείμενο λοιπόν γι’ αυτό θέτει θέμα συνταγματικότητας στον ΤΡΟΠΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ του μέτρου.
Κωστής Βεζδρεβάνης είπε
Πόσο λες να αντέξει η Τραπεζοκίνητη Χούντα ακόμη; Ένα χρόνο; Κι όσο δεν της επιτρέπουμε να μας εξαθλιώνει επιταχύνουμε το θάνατό της. Αλλάζουν πια οι ισορροπίες. Κάθε μέρα η θέση της Χούντας γίνεται και πιο δύσκολη.
ΜΑΧΗΤΗΣ είπε
πραγματικα ΤΕΛΟΣ στα ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ.
Στην αρχη συνιδιοκτησια με τυο..ανυπαρκτο κρατος και μελλοντικα πραγματι…τελος.
Θα γινουμαι σαν τους φραγκους.
Σε ..ολα.
Απλως θα γενναμε…εργαζομενους, θα πληρωνομαστε με καρτομοναδες και θα πεθαινουμε….
Αυτη ειναι η Νεα εποχη.
Αυτη παρακολουθουμε γυρω μας να εφαρμοζεται….
Και μην ξεχασετε ποτε…
Μεναμε ..αδρανεις!
Δεν θα μας φταιει η..γεννια του Πολυτεχνειου!
Nikos Giannou είπε
Kαλα στο τελος γινεται ο λογαρισμος και θα γελασει καλυτερα ο τελευταιος
ZAPATA-EMILIANO είπε
Ρίξτε και μια ματιά στο ΑΤΖΕΝΤΑ 21. είναι σωστό αυτό που λέει ο Μιχάλης
ZAPATA-EMILIANO είπε
Διόρθωση ο μαχητής
GEODETIS είπε
τώρα τι να πούμε … έγραψα σε ένα σχόλιο προχθές ότι έβαλαν στόχο, την μόνη παραδοσιακή τάση του Έλληνα (του μέσου Έλληνα αυτού που έχτισε αυτή την χώρα με αίμα και κάματο) που του έδινε κάποια ασφάλεια έστω και επίπλαστη (αν και δεν πιστεύω ότι είναι επίπλαστη) το σπιτάκι του ή το κεραμίδι του, το οικογενειακό του καταφύγιο…. τον χώρο που μάζευε την οικογένειά του, την κυρά του και τα βλαστάρια του για να ξεκουραστούν, να ηρεμήσουν, να επικοινωνήσουν να ονειρευτούν … αυτός είναι ένας ιερός χώρος, είναι εκεί που στεγάζεται το πρώτο και βασικό κύτταρο της κοινωνίας η οικογένεια, είναι ένας χώρος που είδε χαρές και λύπες … είναι ακόμη και ένας χώρος άσκησης πολιτικής θα μπορούσαμε επίσης να πούμε, διότι εκεί δεχόμαστε είτε φίλους είτε και άλλους που διαφωνούμε … όπως και να τον περιγράψουμε είναι ένας χώρος που δεν δίστασε ποτέ ο Έλληνας (ακόμη και ο ποιο φτωχός) να επενδύσει αβίαστα αλλά και συνετά, λέω συνετά διότι σε ένα μεγάλο ποσοστό, ίσως πάνω απο 85% των Ελλήνων είτε διαθέτουν έναν ακίνητο είτε έχουν προγραμματίσει να αποχτήσουν (ακόμη και μέσω στεγαστικού) αλλά σπάνια το πουλάνε ή το χάνουν λόγω κακού προγραμματισμού … είναι με λίγα λόγια, μια τάση του Έλληνα που θα μπορούσε να πεί κάποιος ότι θυμίζει σχεδόν θρησκευτική προσήλωση …
είναι αυτό κάτι αρνητικό; είναι αυτή η παράδοση που περνάει απο τους γονείς στα παιδιά και πάει λέγοντας, κάτι κακό; όχι βέβαια …. αυτή η διαδικασία ή τάση, είναι το ίδιο φυσιολογική όσο και η αναπνοή για τον άνθρωπο …. ειδικά για φυλετικές ομάδες σαν τον Έλληνα, αναλογιζόμενος του τι έζησαν μετά αλλά και κατά την τουρκοκρατία, όπως και την αρχαία παράδοση του ΟΊΚΟΥ με την πάντα αναμμένη ΕΣΤΊΑ … είναι μια πολύ φυσιολογική διαδικασία για ομάδα ή ομάδες ανθρώπων που δεν έχουν χάσει τον απλό βιολογικό (άρα και αρχέγονο) τους προσανατολισμό έναντι των απογόνων τους, έναντι των βιολογικών τους απογόνων, των παιδιών τους δηλαδή, που εκ φύσεως και πέρα απο κάθε ανώμαλη παραφωνία, αυτοί θέλουν και επιδιώκουν να τα προστατέψουν και να τα προικίσουν με εκείνα τα απαραίτητα εφόδια, ώστε να τα κάνουν ανταγωνιστικά για το μελλοντικό τους αγώνα μέσα στην ΖΩΗ … απο πρακτικής απόψεως και λαμβάνοντας υπόψιν την πραγματικότητα του Έθνους κράτους (πέρα του ότι η κάθε Εθνική ομάδα είναι και ιδιοκτήτης του Έθνους κράτους απαραβίαστα), θα μπορούσαμε να πούμε ότι, η τάση σε ατομικό επίπεδο ή οικογένειας (που είναι υποσύνολο των Εθνικών ομάδων), να έχουν ή να αποκτήσουν ακίνητη περιουσία (ειδικά ένα σπίτι) εδραιώνει την Εθνική σύμπνοια … καθώς συσφίγγει τις επιμέρους ατομικές επιδιώξεις προστασίας των κεκτημένων ή αποκτηθέντων, σε μια ολική Εθνική αμυντική συνιστώσα … δηλαδή δεν αμύνομαι απλά το σπίτι που ζεί η οικογένειά μου αλλά και το σπίτι του γείτονα, διότι απλά αυτός είναι ότι ποιο συγγενές (μετά την οικογένειά μου) σε σχέση με την όποια απειλή έξω απο την Εθνική μου ομάδα, άρα η καλή και ομαλή του ύπαρξη και η ασφάλεια εν γένει της ιδιωτικής του περιουσίας αποτελεί καθρέφτη και για εμένα … με λίγα λόγια πέρα απο κοινά Εθνολογικά χαρακτηριστικά έχουμε και κοινά αλληλένδετα ιδιοκτησιακά συμφέροντα …
πριν δύο χρόνια περίπου και ενώ άκουγα τι συνέβαινε στις ΗΠΑ, με την κρίση στα ακίνητα και την κατάρρευση των χρηματοπιστωτικών εταιριών απο τα ΤΟΞΙΚΆ δάνεια ακινήτων τελικά … έλεγα σε δύο εν αποστρατεία συναδέλφους, ότι έχουν βάλει στόχο το σπιτάκι μας … οι φίλοι μου διαμαρτυρήθηκαν λέγοντάς μου ότι ¨δεν υπάρχουν πολλά επικίνδυνα στεγαστικά δάνεια στην Ελλάδα, διότι ο Ελληνας είναι συντηρητικός στα θέματα αυτά και δεν κάνει πλην ασφαλείς αγορές¨
… ναι αλλά σήμερα πλέων η κατοχή και η διατήρηση ατομικής ακίνητης περιουσίας είναι απλησίαστη και με την βούλα … αυτό ήταν επόμενο διότι οι υπόλοιπες κοινωνίες στην Ευρώπη, έχουν εγκαταλείψει εδώ και χρόνια την φυσιολογική αντίληψη περί οικογένειας και ότι την προσδιορίζει επάνω στην ακίνητη περιουσία …
θα το πω και απόψε μετά λόγου γνώσης, έχουν βάλει στόχο όλες εκείνες τις αρχές, παραδόσεις και ηθικές αξίες που συνθέτουν το κύτταρο της κοινωνίας, την οικογένεια … ζούμε και θα ζήσουμε μια τρομερή επίθεση εναντίον της μεσαίας τάξης … την κοινωνική τάξη που πάντα αντιλαμβανόταν ότι όλα πρέπει να τα αντιμετωπίσει με πνεύμα αυτοσυντήρησης και ηρεμίας … την απέραντη αριθμητικά αυτή τάξη που οι πάντες εκ των εξουσιαστών είδαν σαν τον εν δύναμή συνεταίρο, πλήν όμως τον ξέχασαν στην μοιρασιά … την κοινωνική τάξη που με κόπο και αυταπάρνηση σπουδάζει και εξειδικεύεται επιστημονικά, για να την αντιμετωπίζουν οι κάθε τυχάρπαστοι αγράμματοι πολιτικάντηδες αριβίστες ως την παχιά αγελάδα που έχει να τους δώσει προιόν … έως πότε θα είναι οι μπαμπάδες σας και γενικότερα ο κύκλος σας αγκιστρωμένος, στους φαύλους πολιτικούς τυχοδιώκτες ;;;; δεν ήρθε άραγε η ώρα να δείτε ότι το κεραμίδι που σας άφησε, ο εξειδικευμένος και μορφωμένος, μεσοαστός πατέρας σας, δεν το έκλεψε αλλά το παρήγαγε με την δουλειά του αλλά και την συνετή οικονομική του διαχείριση … γιατί να σας πάρουν το σπιτάκι οι τράπεζες και το οικονομικοπολιτικό καθεστώς … ήταν παραγωγή δική τους ;;;; όχι δεν το πιστεύω … ο άνθρωπος παράγει και δημιουργεί όχι οι τράπεζες και το οικονομικοπολιτικό καθεστώς, οι δεύτεροι σαν άλλοι κατσαπλιάδες οικειοποιούνται τα δικά σου Έλληνα …. αυτά …. καλή λευτεριά …
ΑΡΙΑΔΝΗ είπε
Τώρα μας έβαλες φυτίλι…. Αέρααααα!!!
Ψυχαναλητης:"Αι συνεπειαι του κρατικου Αυνανισμου" είπε
Γ@μω…τα Υπουργεια σας!!!(χαρρυ κλιν)
Νικος είπε
εξαιρουνται λεει οι βιομηχανιες απο το χαρατσι γιατι χρησιμοποιουν βιομηχανικο και οχι οικιακο ρευμα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
« Δυστυχισμένε μου λαέ, καλέ και ηγαπημένε,
πάντοτ’ ευκολοπίστευτε και πάντα προδομένε » ….
agiovasilema είπε
http://www.antinews.gr/2011/09/16/122444/
Αρχίζει η αντίδραση…..
agiovasilema είπε
http://www.enet.gr/?i=news.el.oikonomia&id=310064
Αντιδράσεις και απο τους δικηγόρους.
Γιώργος Κ είπε
Τις περιπτώσεις εργοταξιακού ρολογιού ΔΕΗ με το οποίο τροφοδοτούνται όλες οι βίλες και μονοκατοικίες και στις οποίες δεν υπάρχουν ΕΤΑΚ και τετραγωνικά μέτρα πως τις αντιμετωπίζει ο νόμος;
Θα μας δικάσετε για χρέος..τρίτου; Δηλαδή θα ακυρώσετε το σύνταγμα; Τότε γιατί να σας ..υπακούσουμε. | News.kozaninet.gr είπε
[...] Από το olympia. [...]