www.olympia.gr

Το φιλότιμο μας, θηλιά στον λαιμό τους, όχι στον δικό μας. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

ΕΙΜΑΙ ΔΕΞΙΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ΤΣΙΠΡΑ!

Posted by isnogood03 στο Ιουλίου 26, 2011

please wait 2 seconds for an uncompressed image, or press Ctrl+F5 for original quality page

Ρε θα τρελαθώ εντελώς! Ακούω τον Τσίπρα να μιλάει στην τηλεόραση, να αρθρώνει τον αντιμνημονιακό λόγο που με εκφράζει και εκεί που περιμένω να δω τη φάτσα του αρχηγού μου του Αντώνη Σαμαρά, να φωνάξω ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΑΝΤΩΝΗ ΧΩΣΤΑ, βλέπω τον…ΤΣΙΠΡΑ! Και αναφωνώ: μήπως είμαι σε λάθος
κόμμα ή να κάνουμε τον Τσίπρα αρχηγό στη Νέα Δημοκρατία;
Είναι δυνατόν να αφήνει η Νέα Δημοκρατία του οπαδούς του Κωλοτούμπα να αλωνίζουν στο διαδίκτυο και να μιλάνε λες και δεν ψήφισαν το μνημόνιο τα λαμόγια; Είναι δυνατόν να ακούω συνέχεια αυτό το γελοίο ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ υφάκι από τα στελέχη και τους βουλευτές μας, σε κάθε σοβαρό ή χλιαρό πολιτικό γεγονός που συμβαίνει; Αντί να ανεβούμε στα κάγκελα και να τους πατήσουμε κάτω σαν χταπόδια τους ΠΡΟΔΟΤΕΣ του κερατά που ξεπούλησαν τα ΠΑΝΤΑ, αφήνουμε τον …ΤΣΙΠΡΑ να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά;


Ε ΛΟΙΠΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΚΙ ΕΓΩ!


ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΔΕΞΙΟΣ
Σχετικά με τις διαφημίσεις

125 Σχόλια to “ΕΙΜΑΙ ΔΕΞΙΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ΤΣΙΠΡΑ!”

  1. NIKOS KARAS said

    σωστος. κοτουλες λυρατες ειναι η των τραπεζων.

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ said

    Τωρα… αν σου πω οτι εχις αδικο… θα πω ψεμματα.

    Θυμιζω οτι πριν 3 μηνες.. επαιζε σεναριο Αλεξις-Αντωνη…!! το επαιξαν πολυ… αλλα το εκοψαν αποτομα.

    Ακομη και ο Τσιπρας δεν μπηκε στην ταμπακιερα ομως… απλα κατοπιν εορτης ξεσπαθωνει και δικαιως και ορθα επιχειρηματα.

    Πριν την ψηφοφορια Εφαρμοστικου Εκτρωματος τι εκανε το Τσιπρας??? Το διαβασε ?? ΟΧΙ.

    ΓΙΑΤΙ δεν το αρπαξε αρθρο προς αρθρο να τους ξεπατωσει ΟΛΟΥΣ μαζι???

    ΓΙΑΤΙ δεν βγηκε Πλατεια να το αναγνωσει και να τους κανει να πηδανε απ τα παραθυρα???

    ΓΙΑΤΙ καναμε ΕΜΕΙΣ τη μπουγαδα ολων ???

    Ουτε το ΚΚΕ, ουτε οι Οικολογοι, ΟΥΤΕ ο Βεργης ΚΑΝΕΙΣ δεν ασχοληθηκε με τα αρθρα του Εφαρμοστικου παρα μονον 4-5 απο εμας.

    Λεω λοιπον στον Τσιπρα, καλες οι Διαπιστωσεις και οσα λες ( και εισαι ο μονος ισως ) ΑΛΛΑ ειναι ΑΡΓΑ !!

    κ Τσιπρα… σε προειδοποιω…. Θα ερθει η Νεα Δανειακη Συμβαση Αυγουστο φετος ( οχι του χρονου )….

    ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ??? θα προλαβεις να τη μελετησεις πριν την ψηφοφορια – υπογραφη ?

    Θα βγεις 2-3 μερες ΠΡΙΝ, να τους κανεις ρομπες – ΑΡΘΡΟ προε ΑΡΘΡΟ -οπως κ εμεις η μη Θεσμικοι και γραφικοι τυποι?? Αν θελεις βοηθεια.. εδω ειμαστε !

    Για να μην παραξηγηθω.. τα ιδια και χειροτερα ειπα και του Σαμαρα !!! ο οποιος – για μενα – εχει την μεγαλυτερη ΕΥΘΥΝΗ… διοτι αφησε να περασει 1.5 χρονος για να κανεις Πολιτικες Διαπιστωσεις …..
    κ αυτοι ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΙ πηγαν Βουλη στον Εφαρμοστικο !
    κ αν δεν ηταν ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΙ… αλλα γνωριζαν και εκαναν αβαβαβαααααα ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ.

    Στην τελικη ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ.. εως και σημερα.

    Θα ειναι ΟΛΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ, ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΛΑΟ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ………….. ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΗΣ .!!… ΔΗΜΟΣΙΑ !!! και οχι στα κομματικα τους οργανα για να εχουν αλωθι ! νταξ??

    ΠΠ

    • tsilivithras said

      «κ αυτοι ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΙ πηγαν Βουλη στον Εφαρμοστικο !
      κ αν δεν ηταν ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΙ… αλλα γνωριζαν και εκαναν αβαβαβαααααα ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ.»

      Γι αυτό φωνάζει ο ταπεινός tsilivithras εδώ και μήνες ότι όποιος εξακολουθεί να στηρίζει αυτήν την κατάσταση είναι είτε ανόητος, είτε δειλός είτε ιδιοτελής.
      Και τα περιθώρια για βλάκες και δειλούς έχουν τελειώσει πλέον.

    • Θεόδωρος said

      Και να τα έκανε όλα αυτά που εύλογα αναφέρεις ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ το αποτέλεσμα ποιο θα ήταν ;
      Θα βγαίναμε όλοι μας να τον μέμψουμε για την λαθρολαγνεία του !!!!

      Λες και τόσα χρόνια που γεμίσαμε λαθρομετανάστες φταίει ο Τσίπρας και εναποθέτουμε τις ελπίδες μας να μειωθεί το φαινόμενο αποκλειστικά σε αυτούς που το διόγκωσαν !!!!

      Τι λαός είμαστε τελικά ;

      Αλήθεια η Νουδούλα όταν λέει επανεκκίνηση σε ποιους ακριβώς τομείς αναφέρετε ;
      Ποιους ακριβώς όρους των μνημονίων προτίθεται να επαναδιαπραγματευεί ;
      Κάποιες συγκεκριμένες προτάσεις μήπως έχουν πέσει στην αντίληψη σου να μας διαφωτίσεις γιατί αν περιμένουμε από τα στελέχη της σωθήκαμε !!!
      Αυτό το αόριστο επανεκκίνηση πόσους αφελείς θεωρούν πως θα λιγουρέψει ;
      Τι σημαίνει πως επικροτεί την διευθέτηση του εργασιακού χρόνου ;
      Επικροτεί η όχι το ξεπούλημα ; Είναι σύμφωνη με τις αποικιοκρατικές αποκρατικοποιήσεις του Εθνικού πλούτου ναι η όχι ;

      Καλά κρασιά πέστε και σε αυτούς !!!

    • Γιώργης said

      1) «Πριν την ψηφοφορια Εφαρμοστικου Εκτρωματος τι εκανε το Τσιπρας??? Το διαβασε ?? ΟΧΙ.»
      2) «Θα ειναι ΟΛΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ, ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΛΑΟ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ»

      1) Ὁ κυρ-Ἀντώνης τό διάβασε;
      ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕ !
      Τί ἔκανε;
      Παραλίγο νά τό ψηφίσει …ολόκληρο!

      2) Μήπως, λέω ΜΗΠΩΣ εἶναι ἤδη Προδότες; Κυρ-Ἀντώνη συνεργοῦ ἐπίσης;
      ΘΑ ΒΓΕΙΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΤΕ ΑΥΤΑ Ἤ ΘΑ ΠΕΣΕΙ «ΓΑΡΓΑΡΑ» ΠΑΛΙ…;

      Διότι ὅταν εγώ ρώτησα (…στό ANTINEWS πχ.) ΓΙΑΤΙ ψήφισε ὁ κυρ-Ἀντώνης -ένῶ ΟΛΟΙ καμαρώναν γιά τήν δῆθεν ἀντίσταση- τήν ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ πού συνιστᾶ τό ἄρθρο 2 παρ.7
      τοῦ γ…Ἐφαρμοστικοῦ:
      « 7. Το πράγμα ή το δικαίωμα που μεταβιβάστηκε ή παραχωρήθηκε στο Ταμείο, σύμφωνα με την παράγραφο 5 του παρόντος άρθρου δεν μπορεί να αναμεταβιβαστεί στον προηγούμενο κύριο ή δικαιούχο, καθ’ οιονδήποτε τρόπο. »

      ΜΟΥ ΕΚΟΨΑΝ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΙΕΓΡΑΨΑΝ ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ 5(!) ΗΜΕΡΩΝ…!!!

      Εἶπε κανείς τίποτα γιά λογοκρισία;
      Πιάστηκαν …ξεβράκωτοι!

      Καί μήν ἀκούσω διάφορα τοῦ εἴδους «ναί μέν ἀλλά δέν ψήφισε τό …τάδε καί τό τάδε»…

    • Nικος said

      πορτα πορτα εχεις περα για περα δικιο…ολοι τους ιδιοι ειναι τα ιδια λαμογια αλλος λιγο αλλος πολυ ολοι το χερι
      στο βαρελι με το μελι το εχουν ,,και αν εμεις δεν το κοψουμε το χερι απο μεσα δεν το βγαζουν αυτοι …και μεις θα
      συνεχεισουμε να γραφουμε μαλακιες…

    • ΧΑ! said

      Ρε ΠΠ με το συμπαθιο τωρα ομως ……
      Τοσο καιρο που σε εβλεπα στα αντινεα αλλα ελεγες εκει.

      Τι εγινε ξαφνικα και αλλαξες τραγουδι ? Η” μηπως επεσε και σε σενα βαρυς ο πελεκυς της λογοκρισιας του Φακτορα/Φαηλου τοσο καιρο και βγαιναν στην φορα μονο τα μισα?

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ said

      ΧΑ!
      ποτε δεν ελαγα αλλα…. τα ελεγα αλλιως για να περνανε τα μυνηματα !!

      Πιεζα απο καθε πλευρα να παρουμε ολοι απαντησεις τις οποιες ποτε δεν πηραμε…

      Μεχρι που την ειπα του ΦΑΗΛΟΥ εαν προσεξες…. ηταν ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ στον Εφαρμοστικο… το παραδεχθηκε… !!!

      Οποιος λογοκρινει μαγκια του.

      Εγω θα λεω αυτο που πιστευω οπως παντα για την ΕΛΛΑΔΑ και αχρωματιστα.

      Τωρα εχουμε πολεμο απο περσυ… δεν παει αλλο να χαιδευουμε αυτια…

      ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΓΥΨΟΣ ΜΠΕΤΟΝ ΑΡΜΕ !!!.. περιμενε λιγο…. ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΛΕΞΕΙ ΑΣΧΗΜΑ !

      ΠΠ

      • Γιώργης said

        Ξαναρωτάω:

        Ὁ κ. Καμμένος ἐφ’ὅσον συνετἀχθη, δἐν ἐψήφισε καί αὐτός σύμφωνα μέ τήν κομματική γραμμή;

        Περιμένω ἀπάντηση παρακαλῶ…

      • Γιώργης said

        Σιγά μήν πάρω ἀπάντηση… ἔ, Κε ΠΠ;

  3. tsilivithras said

    Ο Τσίπρας είναι ένα αστείο του συστήματος, ευγενική προσφορά στα αμόρφωτα πιτσιρίκια και τους καλομαθημένους τσεγκεβαρικούς «γόνους» ώστε να χουν κι αυτοί το πολιτικό τους άλλοθι.
    Ό,τι λέει το λέει χωρίς να έχει να χάσει απολύτως τίποτα.
    Μόλις ηρεμήσει λίγο το πράγμα θα αρχίσει πάλι την αέναη διεθνιστική σαχλαμαρολογία περί δικαιωμάτων των λαθρομεταναστών, των ομοφυλόφιλων, των νέων που είναι θύματα της ταξικής πάλης του κεφαλαίου, των άθεων, των σκοπιανών κτλ κτλ κτλ….

    Από την άλλη μεριά βέβαια, η σιωπή του Καθιστού Βούβαλου και το μετέωρο βλέμμα της αγελάδας είναι μια ευγενική προσφορά της ΝΔ στην εθνοκεντρική δεξιά.

  4. peter13 said

    Φιλε “δεξιε’, ρωτα τον νεο σου αρχηγο τις αποψεις του για το μεταναστευτικο και μετα ριξε του δαγκωτο!!!

    Επισης απο τον ανθρωπο αυτο δεν προκεται να ακουσεις ποτε την λεξη “δουλεια’, μονο δικαιωματα και θελουμε!

    Παντως συμφωνω οτι το υφος της ΝΔ πρεπει να αλλαξει και να βελτιωθει αμεσα μεγαλο μερος του στελεχειακου δυναμικου, αλλιως…….

  5. Κόριννα said

    Ἄν εἶσαι ἐσὺ δεξιὸς ἐγὼ εἶμαι Κινέζα!

    Ἄν παρ᾿ὅ,τι εἶναι χλιαρὴ ἡ ΝΔ(καὶ ἐδῶ συμφωνῶ μαζί σου)ξεχνᾶς τὴν στάσι τοῦ ΣΥΡΙΖΑ, τὸν Δεκέμβρη τοῦ ΄08,τήν στὰσι του στὸ Σκοπιανὸ,τὴν Ὑπατὶα,τὴν μαυροῦκα στὸ Προεδρικὸ,τὸν σεβασμό του στὰ ἤθη καὶ ἔθιμα τῶν Ἑλλήνων διὰ τοῦ γάμου του καί τὴν λαθρολαγνεία του,τὸν ψηφίσης,τὸτε ἀξίζει νὰ πάθης ὃ,τι πάθης μὲ πρωθυπουργὸ τὸν πιτσιρίκο ποὺ μόνο προσὸν γιὰ πολιτικὴ ἔχει τὶς καταλήψεις.
    Ἀλήθεια πότε μελετοῦσε;
    Στὰ διαλείμματα τῶν καταλήψεων;

    Νὰ πιστέψης στὰ ὃσα λέει ἔτσι ὅπως πίστεψαν οἱ ψηφοφόροι στὸ «λεφτὰ ὑπάρχουν».

    Ἀλλὰ ἐγώ ρὲ φὶλε τὶ σοῦ φταίω;
    Νὰ πληρώσω μαζὶ μέ σένα τὴν ἐλαφρὸτητα μὲ τὴν ὁποία κρίνεις τοὺς ἀρχηγοὺς τῶν κομμάτων;

    Ἀλήθεια,σοῦ πέρασε ποτὲ ἀπ” τὸν νοῦ,τὶ θὰ ἔκανε ἆρά γε ὁ νεαρὸς σὲ περίπτωσι πού δὲν ψήφιζε τὸ Μνημόνιο ὁ Κωλοτούμπας μὲ τοὺς «πατριῶτες»του;
    Λές νὰ μὴν ψήφιζε τὸ καταραμένο Μνημόνιο τότε;
    Ἔκ τοῦ ἀσφαλοῦς καὶ αὐτὸς καὶ τὸ ΚΚΕ δὲν τὸ ψήφισαν.

    Ἐν κατακλείδι·
    μὴν ὁρκίζεσαι,σὲ πιστεύουμε,εἶσαι δεξιός!!!!!!!!!!!!!!

    • dyspistos said

      Να συμπληρώσω, Κόριννα, κάτι που άκουσα εδώ και δυό χρόνια για τον «πιτσιρίκο»: ένας παλιός πρόεδρος του ΕΟΤ, που …τόπαιζε δεξιός με…αδέξιο τρόπο (αν δεν μου στείλουν από τη ΝΔ δωρεάν εισιτήριο, δεν πάω στο χωριό μου να ψηφίσω, έλεγε), αλλά μ΄έξυπνο τρόπο περνούσε γραμμή ΠΑΣΤΟΚ, μου είχε πεί κάποια φορά που μιλούσαμε για τον Τσίπρα και τον στόλιζα μ΄όσα κι εσύ:
      - Θα σου πω κάτι και θυμήσου το. Ο Τσίπρας είναι ο επόμενος πρωθυπουργός, μετά τον Γιώργο.

      Σήμερα πιά, ξάφνου διαβάζω την ανάρτηση κι ήρθε στο μυαλό μου εκείνη η κουβέντα.
      Δεν είχα γελάσει τότε. Είχα φοβηθεί στη σκέψη ενός τέτοιου ενδεχομένου και είχα σιωπήσει. Για κάποιες νύχτες τριβέλλιζε το μυαλό μου η εικόνα του παππού, σαρδόνια χαμογελαστή, να μου πετάει κατάμουτρα: …είναι ο επόμενος πρωθυπουργός.
      Από τον καιρό που ο΄»ήρωας» των Υμίων και εξολοθρευτής του Οτσαλάν άρχισε να τα…βάζει με τον Τσύριζα, άρχισε και η καθημερινή προβολή από τα ετερόφωτα ΜΜΕ.

      Για όσους σκέφτονται τι καλά που τα λέει ο Τσίπρας, ας ανατρέξουν στο εγγύς παρελθόν. Πώς …προσγειώθηκε εν αιθρία στην πολιτική μας ζωή και ανέλαβε αρχηγός. Πώς τον έδειχναν οι τεράστιες αφίσσες νέο, αρρενωπό και μ΄ένα χαμόγελο από τη μια άκρη του στόματος ως την άλλη. «Λαχταριστό» αρσενικό και…φρέσκο πράμα. Μόνο που εγώ σ΄εκείνο το χαμόγελο είχα διακρίνει δυο κυνόδοντες προεξέχοντες, σαν των σαρκοφάγων ζώων.
      «Προϊόν» της πλύσης εγκεφάλου , αδέρφια, σαν τους άλλους τους Χρυσογελοτρεμόπουλους. Σ΄έξη μηνάκια -που λέει ο λόγος- από την ανυπαρξία να βγάζουν βουλευτή. Υποστηρίζοντας αναίσχυντα τους Σκοπιανούς κι εμείς να τον ψηφίζουμε.
      Ετσι κι…ο φέρελπις λαοπλάνος κ. Τσίπρας. Μας λέει αυτά που θέλουμε ν΄ακούσουμε. Πίσω από τα λόγια του είναι μια ολόκληρη ξεπερασμένη κι αποκρουστική κοσμοθεωρία.

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ said

        Αν οσα λεει ο Τσιπρας τα ελεγε ο Σαμαρας.. τι ποσοστα θε ειχε ??

        Ειναι ολοι τους για φαπες !

        ΠΠ

      • ΚΙΜ said

        για τα ποσοστα του αντωνακη δεν μπορω να ειμαι σιγουρος οτι τα παιρνει γι΄αυτα που λεει ,μαλλον λογω κεκτημενης……………
        οσο για τον τσιπρα ρε παιδες αν συνεχιζαμε να πιστευουμε τον καταγγελτικο -ΜΟΝΟ- τον καταγγελτικο λογο του καθε πολιτικου -ασε τον προγραμματικο αυτος και αν δεν σηκωνει νερο ,με τα ποταμια- Τοτε θα ειμαστε οχι μια αλλα 1000 φορες αξιοι της μοιρας μας.Εγω πιστευω οτι ο καθρεφτης του καθε πολιτικου ειναι ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ του . τι εκανε? τι ειπε? πως ανεδρασε? σε τι κατασταση ειναι οικονομικα? τι τι τι τι …..
        γενικα πως εζησε ετσι θα κυβερνησει. Μες το ψεμα και στην λαμογια εζησε ετσι και θα κυβερνησει.
        Αν κανω λαθος ρε παιδες διορθωστε με.
        Τωρα ο Τσιπρας τι να μας πει για την ζωη του και τα πεπραγμενα του??
        λυπαμαι αλλα δεν ψηφιζω ΤΣΙΠΡΑ αλλα ουτε και ΤΡΩΚΤΙΚΑ που σκυβουν το κεφαλι και σηκωνουν ψηλα τον πισινο τους. ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΝΑΜΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ.ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑ.

      • Κόριννα said

        ΠΠ
        ἄν μέ ἀπίστευτη ἐλαφρότητα(γιατὶ ἐλαφρότητα εἶναι)κρίνουμε τοὺς ἀρχηγοὺς ἀπὸ ὅσα λένε(Τσίπρας),ξεχνώντας πολύ πρόσφατα τὶς πράξεις καὶ δηλώσεις τους τότε εἴμαστε ἄξιοι τῆς μοῖρας μας.

      • Γιώργης said

        ΑΠΟΛΥΤΩΣ συμφωνῶ ἐδῶ μἐ τἠ τελευταῖα παράγραφο.
        Τὀ ἔχω σημειὠσει κι ἐγώ πρόσφατα ὄτι «σάν πολύ ἀπό δεξιά μᾶς τήν …βγαίνει ὁ Ἄλέξιος; (καί ΟΧΙ Ἄλέξανδρος!)
        Ἐννοεῖται βέβαια ὁτι ἡ «μπλόφα» πῆγε ἄπατη. Γι αυτὀ καἰ εξελίσεται καί ἡ δεύτερη προσπάθεια τώρα… Πρός ἄγραν…!
        Σωστά θυμᾶται ἡ Κόριννα λίγο πιό πάνω τήν στάση του σέ ὅλα αὐτά τά θέματα.
        Σωστά ἐπίσης ἀναφέρει καί ὁ Τσιλιβήθρας: «« Ο Τσίπρας είναι ένα αστείο του συστήματος, ευγενική προσφορά στα αμόρφωτα πιτσιρίκια και τους καλομαθημένους τσεγκεβαρικούς “γόνους”…»
        Ὅπως φαίνεται ξεκάθαρα, δέν αφἠνουν οῦτε «καρφίτσα» νά πέσει κάτω.
        Οἱ «πληβεῖοι» δέν πρέπει νά εχουν κανένα περιθώριο…

  6. AROTRIS said

    Λαμπρά…..
    Καί η…..κομματοπροσκόλλησις…..καλά κρατεί…..
    Τελικώς…..το μεγαλύτερο εμπόδιο……
    Αποδεικνύονται…..τ” αγύριστα κεφάλια…..οι αμετανόητοι…..
    Γιά να τσακίσει ο…..»ήλιος»…..θέλει δουλειά…..ΕΥΦΥΗ !!!!!!!!

  7. Ιωάννης said

    Μην τσιμπατε με το πασοκοσυριζα..ολα ενα παιχνιδι ειναι…το πασοκ επιτιθεται κατα του σιριζα για να τον ανεβασει…επιτελους ξεκοληστε με τα συστιμικα κομματα…σιριζοπασοκ σορος και μαλακιες..

  8. astillais said

    Μη-δεν άγαν κτίσαι
    ω αγαν-ακτι(ή άρτι)-σμένε
    και πολλά άλλα είς -μένε
    άρα;;
    Τάπες και τάπες
    ένθεν και στο μυαλουδάκι σου
    άλλα τέτοια καλά αδιέξοδα όταν μαζέψεις
    και τα ρευτείς … καλο-ξόδεφτα

  9. κωστας said

    δηλαδη τι θελετε να κανει ο δεξιος?
    του λενε του σαμαρα για συνεναιση και λεει οχι αλλα αυτοματα νοιωθει την αναγκη να τονισει οτι εχει ψηφισει το 60% οσων εφερε ο τζεφρει.
    ακουει για ξεπουλημα και εκει που περιμενει να υπερασπιστει ο σαμαρας την δημοσια περιουσια τον βλεπει να βγαινει και να λεει «επιτελους, εμεις το ειπαμε πριν απο ενα χρονο»
    ακουει για απολυσεις και βγαινει ο σαμαρας και λεει οχι στις απολυσεις προτινοντας εφεδρεια (η νεα ονομασια του επιδοματος ανεργειας). ακουει για συνεντευξη στον ασεπ για οσους φυγουν και λεει «με το βαθυ πασοκ εμεις θα παρουμε τον πουλο και ο αντωνης μουγκα στην στρουγκα»
    ακουει αυτα που λεει ο αγαπημενος σας (και μας) καμμενος και πεταει χαρταετο. σε λιγο θα μας πεισει οτι πραγματι ο γαπ εφερε την διαφανεια στον τοπο. σου λεει ο αλλος, δυο χρονια τωρα για να μην φωναζει για κανενα σκανδαλο η αντιπολιτευση μαλλον δεν θα εχει γινει κανενα. τζεφρει ο διαφανεστατος.

    ο τσιπρας μπορει να κανει απλα διαπιστωσεις αλλα οι αλλοι δεν κανουν ουτε αυτο το βασικο και αυτονοητο. και στην τελικη ο λαος θα ξυπνησει και θα τους κυνηγησει με διαπιστωσεις και οχι με την «υπευθυνη» αντιπολιστευση του αντωνη.

    ΥΓ. αλλος ο τσιπρας με τον αλαβανο διπλα του και αλλος χωρις αυτο το αθλιο αναρχοκουμμουνι.
    ΥΓ. με μισολογα αντωνη μου δεν βλεπεις πρωθυπουργια ουτε μετα απο 42 μνημονια, 35 εφαρμοστικους, 29 μεσοπροθεσμα και 17 δανειακες συμβασεις. εισαι βαθια νυχτωμενος εαν πιστευεις οτι ο δεξιος θα δωσει την ψηφο του εαν δεν τον πεισεις οτι δεν εισαι η συνεχεια του τζεφρει.

    • astillais said

      Δηλαδή το πρόβλημα είναι οικονομικό.
      Περιέργως κάποιοι βλέπουν ότι είναι ΕΘΝΙΚΟ
      λες να κάνουν λάθος;

      • κωστας said

        η διαφορα μας ειναι στον τροπο αντιμετωπισης του γαπ απο τον σαμαρα.
        και οι δυο συμφωνουμε οτι ειναι επικινδυνος για την πατριδα.
        απλα εσυ συμφωνεις με τον τροπο που αντιμετωπιζει ο σαμαρας τον εφιαλτη και εγω θεωρω υποπτο οτι παριστανει οτι δεν εχει καταλαβει οτι εχουμε να κανουμε με εφιαλτη.

        δεν μπορει να θεωρεις τον γαπ προδοτη και να συμφωνεις με την «υπευθυνη αντιπολιστευση» του σαμαρα. δεν στεκει. απεναντι σε προδοτη. πως να το κανουμε δηλαδη?
        οποτε διαλεγεις και παιρνεις. ή ο γιωργακης δεν ειναι προδοτης ή ο σαμαρας ειναι συνενοχος στην προδοσια. τοσο απλο.

      • astillais said

        Κωστας
        αν όλοι έχουμε αντιληφθεί την προδοσία
        τότε το μόνο βέβαιο είναι οτι την έχει αντιληφθεί
        ΚΑΙ ο Σαμαράς
        Ναι;;
        Γιατί δεν το λέει;
        Περίπτωση α
        Μήπως αυτό επιδιώκει ο γαπ και δεν του κάνει το χατήρι
        για να μην γίνει το έλα να δείς στα ΜΜΕ;
        Περίπτωση β
        να είναι πράγματι συνένοχος
        τότε γιατί πήρε τον αντιμνημονιακό πάνω του;
        άντε για ξεκάρφωμα που λένε και τα κούτσκα
        ναι αλλά πήρε και το μεταναστευτικό
        ωωωπα εδώ τι γίνεται;;
        Να σου πω
        μέχρι στιγμής τον θεωρώ ήρεμη δύναμη
        (για τον Σαμαρά μιλάω όχι για την ΝΔ)
        μπόρεσε συνεπικουρούσης της σιωπής του σιωπηλού
        να μας «μάθει» να μιλάμε-συζητάμε και όχι να αλλα-λά-ζουμε
        Τους δυναμικούς (δεν νομίζω να θες παραδείγματα;)μάλλον τους έχει
        παρα πόδα και όχι εκτός
        Σύμπτωση;
        Μπορεί και να εκφράζω μύχιους πόθους
        η ζωή έχει και εκπλήξεις
        Είδωμεν

      • Κόριννα said

        Ἄστι
        ὑπάρχει καὶ τρίτη περίπτωσις.

        Μπορεῖ νὰ προσέχη ,πράξεις,δηλώσεις καὶ κινήσεις γιὰ νὰ μή τὸν κάνουν «σιωπηλό».

        Εἶπαμε:
        Ὁ χρὸνος τὴν ἀλήθεια στὸ φῶς φὲρνει.
        Ἴδωμεν.

    • Κόριννα said

      Μ᾿ἀρέσει τὸ σκεπτικὸ!
      Ἄλλο ὁ Τσίπρας μὲ τὸν ἀναρχοκομμούνι Ἀλαβᾶνο καὶ ἄλλο χωρὶς αὐτὸν τὸν γλοιώδη.
      Ὅμως:
      Ὁ Σαμαρᾶς εἶναι ἴδιος ὁ Γάπ ἁπλῶς καὶ μόνο,διότι ἦταν συμφοιτητές!!

      Γιὰ τὴν στάσι τοῦ Σαμαρᾶ,συμφωνῶ.
      Τὸν ἤθελασάν τὸν Καμμένο ἤ τουλάχιστον νὰ τὸν πλησιάζει ἀρκετά.

      • gortinios said

        Άντε και μια φορά να συμφωνήσουμε ο Καμμένος
        ΦΩΝΆΖΕΙ να κληθεί όλο το ΚΥΣΕΑ για την Ζήμενς
        η νουδού τι λέει;

  10. πυκτης said

    φιλε δεξιε γιατι στεκεσαι στον τσιπρα μονο, ο Πανος Καμμενος δεν σου κανει δηλαδη ?

    • ΚΙΜ said

      θα ελεγα ΑΡΙΣΤΟΣ++++ αν μου διευκρινιζε καποιος η΄ο ιδιος αν κερδισε η” εχασε απο το χρηματηστηριο.ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ?

  11. gortinios said

    Κόριννα

    Δηλαδή για να εκφράσει κάποιος μία αντίθετη άποψη
    που δεν είναι και ο μόνος για να γίνει πιστευτός πρέπει
    να καταθέσει και τα φρονήματά του…

    Ναι η νου (δούλα) των τραπεζιτών και του κεφαλαίου
    δεν μας εκφράζει πλέον και παίζει το κρυφτούλι, ενώ
    έχουμε πόλεμο αυτοί μακακίζονται… ενώ ο λαός είναι
    στα χαρακόματα εξαθλιωμένος.

    Ναι, θα πάμε όχι μόνο με τον τσίπρα αλλά και με τον
    διάβολο για να φύγουμε από το τέλμα, την ατολμία,
    τίς κοτούλες, τα ζάππεια, το δεν κάνω τίποτα μην είναι
    λάθος και χάσουμε την καρεκλίτσα αντωνάκη.

    Σε λίγο θα ζητάμε και τα φρονήματα του Πάνου Καμμένου
    επιδή τους ταρακουνάει να ξυπνήσουν από τον λήθαργο,
    αλλά νομίζω ότι χάνει άσκοπα τον καιρό του μαζί τους.

    • gortinios said

      επειδή..

      Ναί θα θέλαμε τον Τσίπρα μέ 50 βουλευτές.

    • astillais said

      Έτσι έτσι
      κι η άλλη παντρεύτηκε ΓΙΑ ΝΑ κάνει παιδιά
      αλλά το … αγοράκι ήταν τζούφιο
      το αυτό ισχύει και για το άνδρα
      που του βγήκε στείρα η ….υποκειμένη
      ή αλλοιώς
      υπάρχει η σκύλα υπάρχει και η χάρυ-βδης
      λέω εγώ τώρα
      οπότε ή διαλέγω(απ΄τα υπάρχοντα) ή φτιάχνω (το ταιριαστό μου)
      το δεύτερο μοιάζει ακατόρθωτο;

    • Κόριννα said

      Φρονήματα δέν ζητᾶμε.
      Παρελθὸν ζητᾶμε.

      Εἶσαι ἱκανοποιημένος μὲ τὸ παρελθόν τοῦ Τσίπρα;
      Νὰ ψηφίσω δλδ,καί απὸ ἀπελπισία,πού εἶναι κακὸς σύμβουλος,νὰ πέσω ἀπὸ τὴν Σκύλλα στὴν Χάρυβδη;

      Τὸν συγκρίνεις μὲ τὸν Καμμένο;
      Καμμία σχέσι,φίλε μου.

      Χίλιες φορὲς ψηφίζω Καμμένο!

      • gortinios said

        ΄Κόριννα

        ΟΧΙ δεν τον συκρίνω με τον Πάνο Καμμένο,
        αλλα μέσα στην νουδούλα, μιχελάκης θα
        μου βγεί και στο λέω εγώ που είναι ένας
        από τις 800,000 και όχι μόνο.

        Το κάτι άλλο που περιμέναμε δεν είρθε, τα
        πάντα είναι κάτω και από την μετριότητα και
        αν άλλαξε ο κλαριντζής τα όργανα είναι ίδια…
        και στο τέλος θα φαγωθούμε και μεταξύ μας.

  12. γ.κ. said

    Να το πω ακόμα μια φορα;
    Λάθος λέξεις πια είναι το «δεξια», «αριστερά», κ.λ.π.
    Τώρα μετράει το «Ελλάδα», απέναντι στην «Παγκοσμιοποίηση».
    Όταν μας πείσουν κάποιοι ότι το μόνο που έχουν στο μυαλό τους και στην ψυχή τους είναι η Ελλάδα, (και ο λαός της) τότε να τους ψηφίσουμε με πάθος και δύναμη.
    Και φυσικά όχι με λόγια αλλά κυρίως με έργα.
    Υπάρχει φως στον ορίζοντα;
    γ.κ.

    • gortinios said

      Σωστός.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ said

      Ιδιοκτητης ή Νοικαρης της Πατριδας σου…?!!!!

      ΠΠ

      • γ.κ. said

        ΠΠ, ωραία ερώτηση. «Ιδιοκτήτης ή νοικάρης».
        Αν δούμε την ιστορία μας, Εκτός του Καποδίστρια, ποιοί κυβερνήτες θεώρησαν τους Έλληνες σαν λαό; Κανείς! Όλοι τους θεώρησαν και τους/μας φέρθηκαν σαν όχλο και ο όχλος δεν μπορεί να είναι ιδιοκτήτης! Αποκορύφωμα αυτής της πραγματικότητας είναι οι σημερινοί πολιτικοί!
        Στο λαό οι πολιτικοί μιλούν με ειλικρίνεια, σέβονται τις αρετές του, σκέφτονται την παιδεία του, την υγεία του, την ελευθερία του. Έκαναν τίποτα από αυτά όλα τα ποικιλόχρωμα καθάρματα που μας κυβέρνησαν και μας κυβερνούν;
        Αν λοιπόν οι επόμενοι ΕΛΛΗΝΕΣ κυβερνήτες, ΕΜΠΡΑΚΤΑ μας φερθούν σαν να είμαστε λαός, τότε το ερώτημά σου έχει την απάντησή του.
        γ.κ.

      • Γιώργης said

        Εἶστε ΠΟΛΥ ἐπιεικεῖς ΚΑΙ μέ τόν ἐαυτό σας ΚΑΙ μέ τήν Πατρίδα.
        ΣΚΛΑΒΟΙ εἴμαστε…
        ΚΑΙ ἐμεῖς ΚΑΙ ἡ Πατρἰδα.

      • apellis said

        Δυστυχώς δεν ελευθερωθήκαμε ποτέ!
        Ένα απλό ψευτορωμαιϊκο μας σέρβιραν και μας έχουν υποδουλωμένους 180 χρόνια τώρα, με αλυσίδες αόρατες.
        Ας βγει ένας ηγέτης ΕΛΛΗΝΑΣ με όλη τη σημασία της λέξης που να εγγυηθεί ξεκάθαρα 4-5 πράγματα, όπως απέλαση λαθρομεταναστών, φορολόγηση των πλουσίων, επανίδρυση Εθνικού κράτους, ανόρθωση εθνικής παιδείας και επανασχεδιασμό εθνικής εξωτερικής πολιτικής και θα σας πω εγώ τι Αντώνης και τι Αλέξης!
        Με τα μπούνια θα βγει, αλλά δεν αφήνουν να προκύψει τέτοιος ηγέτης. Φοβούνται ΟΛΟΙ μια τέτοια χαρμόσυνη για τον Ελληνισμό εξέλιξη, ο καθένας για άλλους λόγους.

      • astillais said

        Apellis

        Μία μόνο ερώτηση
        Έστω όποιο και όση ποσότητα υλικό αγαθό επιθυμούσες
        με μία και μοναδική δική σου ευθύνη-υποχρέωση
        να μην βγάλεις ούτε ένα σκουπίδι
        Θα το δεχόσουν ναι ή ου;
        Περιμένω την απάντησή σου

      • astillais said

        Ζαβοβγήκε η ερώτηση :(
        ξανά :lol:
        Έστω ότι η πολιτεία σου σου πρόσφερε
        όποιο υλικό αγαθό επιθυμούσες
        και σε όποια ποσότητα εσύ επιθυμούσες
        Δ Ω Ρ Ε Α Ν
        με μία και μοναδική ευθύνη-υποχρέωση
        ούτε ένα σκουπίδι έξω απ΄τον χώρο σου
        θα το δεχόσουν ναι ή ου;
        εν αναμονή
        (Η ερώτηση είναι φαινομενικά άσχετη αλλά περιέχει παγίδα)

  13. φωτεινη said

    να ειμαστε και λιγο σοβαροι.ειναι αληθεια οτι ο Α.Σαμαρας δεν κανει την αντιπολιτευση που θελουμε και ο κοσμος ειναι στα καγκελα.κι εγω μαζι.ομως ας λαβουμε υπ οψην μας και καποια στοιχεια.ο Α.Σαμαρας .προεδρος ενος κομματος εξουσιας,ειπε «θα κανω μονο μια εξεταστικη.πως οδηγηθηκαμε στο δ.ν.τ.».αυτο για μενα σημαινει πολλα.σημαινει σε τελικη αναλυση ΤΑ ΠΑΝΤΑ.σκεφτειτε το.καλυπτει τον Π.Καμμενο.γιατι τον καλυπτει.και αυτο ειναι γεγονος.τι σημαινει αυτο?δεστε το σε συνδιασμο με το προηγουμενο.τελος καλος ο συριζα και οι φωνες του.με καλυπτουν αυτα που λεει.αλλα δεν ειμαι και μακακας.συριζα,πασοκ,αριστερα ειναι συγκοινωνουντα δοχεια.ΠΑΝΤΟΤΕ ΗΤΑΝ.η αριστερα ειναι στην εξουσια.η προοδευτικη αριστερα.το ομολογησε και ο πεταλωτης.τι κανει τωρα ο τσιπρας?αντιπολιτευση στον εαυτο του στην ουσια.δεν εχετε δει τις δημοσκοπησεις?ανεβαινει ο συριζα ,πεφτει το πασοκ.ανεβαινει το πασοκ,πεφτει ο συριζα.απο παντα αυτο,οχι τωρα.κοιταχτετο.ειναι ανταρτικο στυλ κουκουλοπουλου,ρομποπουλου,και λοιπων «προοδευτικων» ορνιθων.κυβερνηση και αντιπολιτευση σε ενα.για κατι κουτορνηθια δεξιους.

    • ο νοών...νοείτω said

      Να κάνει εξεταστική για να εξετάσει τι, αγαπητή Φωτεινη;
      Ότι ουδέποτε αντιτάχθηκε στον μηχανισμό στήριξης της τρόϊκας, και ίσα ίσα διαλαλούσε ότι τον στηρίζει και ότι ευχαριστεί τους εταίρους μας για την βοήθειά τους και ότι θα τιμήσει τις υπογραφές του κράτους και τα χρήματα των
      δανειστών μας; (Βρες τις ανακοινώσεις της ΝΔ και διαφόρων βουλευτών της τον Μάϊο του 2010 και εντεύθεν)

      Ότι η ουσιαστική του διαφορά με το ΜΠΑΤΣΟΚ, δεν ήταν το όλον του Μνημονίου, αλλά καθαρά και μόνον τα μέτρα που σκόπευε να πάρει ο νέος ακατανόμαστος;

      Ότι επειδή ακριβώς δεν συμφωνούσε με τα μέτρα που έφεραν το μεγάλο ΟΧΙ, ψήφισε πέραν του 60% των νομοσχεδίων που υποτίθεται ότι καθορίζονταν από το Μνημόνιο και εξακολουθητικά καμένας νόμος δεν εφαρμόζετο;

      Ότι ουδεμία αναφορά, μέχρι και σήμερα, έχει κάνει για την δανειακή σύμβαση που βρίσκεται ακόμα στο συρτάρι;

      Ότι ενώ διαλαλούσε, και δικαίως, την πλήρη αποτυχία όχι του Μνημονίου, αλλά των μέτρων που πήρε το ΜΠΑΤΣΟΚ, θεώρησε σκόπιμο να το εμπιστευθεί και πάλι ψηφίζοντας τα 22 άρθρα του Μεσοπρόθεσμου, δίνοντας αβάντα σε μία κυβέρνηση που την κατηγορεί νυχθημερόν, και δικαίως, ότι δεν εφαρμόζει τίποτα από όσα υπόσχεται ενώ ταυτοχρόνως εφαρμόζει κατά το δοκούν αυτά που ψήφισε;

      Ότι δέχθηκε να βάλει εκπρόσωπό της στην ίδρυση του ταμείου που, όπως γκαρίζει ο ΠΠ και κανείς δεν του απαντάει, θα ξεπουλήσει τα πάντα, με την αστεία δικαιολογία ότι έτσι θα ελέγχει τις διεργασίες και ότι είναι διακομματική εμπιστευόμενος και πάλι τους ψεύτες, τους κλέφτες, τους απατεώνες και τους συμπλεγματικούς με ότι είναι Ελληνικό;

      Διότι εάν εξετάσει το τι προηγήθηκε και μας οδήγησε στο Μνημόνιο, θα βγάλει λαγούς μεν, αλλά στην πορεία πως θα δικαιολογήσει ότι τον λαγό τον έφτιαξαν μαζί στιφάδο;

  14. ΜΗΤΣΑΚΟΣ said

    Με κυριαρχο κριτηριο το οικονομικο (λεφτα υπαρχουν κλπ) εξελεγη ο ΓΑΠ,ενω ησαν γνωστες οι αρνητικες για την Πατριδα θεσεις του στα εθνικα θεματα και την λαθρομεταναστευση.Και μας παει κατα διαολου σε αυτα τα θεματα ασχετα με την εξελιξη στα οικονομικα.Ας μην επαναληφθει το ιδιο λαθος με τον Τσιπρα μονο και μονο επειδη ειναι »αντιμνημονιακος».Δεν γνωριζουμε τις θεσεις του για τα συγκεκριμμενα θεματα;Τι νοημα εχουν οι οποιες επιτυχιες στα οικονομικα αν δεν υπαρχει Ελλαδα και Ελληνες για να ωφεληθουν;
    Εκτος αν δουλευουμε για να βρουν ετοιμη,ανεξοδη και ξεκουραστη μασα οι λαθροεποικοι που αφεθηκαν ανεμποδιστα να μπουν και αυτοι που συνεχιζουν να μπαινουν ανεμποδιστα μεχρι να μας πνιξουν η να μας εκτοπισουν,πραγμα που συντελειται ηδη!!!

    • Θεόδωρος said

      Και ξαναρωτάω και απάντηση πειστική μάλλον δεν θα πάρω .

      Από ποιους αφέθηκαν ανεξέλεγκτοι οι λαθροέπικοι ;

      Ποιοι κονομάνε σε όλο το σύστημα που τους υποστηρίζει ; Σε ποια κυρίως κόμματα ανήκουν και σε πιο κομματικό κρατικό μηχανισμό ; Τίνος πλάτες χρησιμοποιούν ;

      Μόνο κάτι συνιστώσες του Τσίπρα είναι ;

      20 χρόνια κρατάει αυτός ο εφιάλτης ,ο Τσίπρας ήταν 17 χρονών τότε ,τι άλλο θα του φορτώσουμε ;

      Μιλώ σαν ένας απογοητευμένος πρώην νεοδημοκράτης που κουράστηκα από κάλπικες υποσχέσεις και χτυπήματα οικειότητας και κατανόησης στην πλάτη .

      Και σαν απεγνωσμένος πλέον δικαιούμαι να κατευθυνθώ σε κατευθύνσεις που ποτέ δεν φανταζόμουν !!!

      • Obamias said

        ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΝΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΨΩΜΑΚΙ ΤΟ τΣΥΡΙΖΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΜΠΡΟΣ ΤΑ ΦΤΙΑΧΝΩ FACEBOOK ACCOUNTS ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΝΕ «ΨΗΦΙΖΩ τΣΥΡΙΖΑ» και «τΣΙΠΡΑ»???
        NA KANOYΜE KAMIA «ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ» ΜΩΡΕ.

        100.000 ΤΑ FACEBOOKS ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
        200.000 FACEBOOKS ΘΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ τΣΙΠΡΑΣ.

        ΧΟ ΧΟ ΧΟ.

  15. peri majestic said

    Τα κόμματα της Αριστεράς βλέπουν τι συμβαίνει, αλλά κάνουν την «πάπια»
    Η ΝΔ δεν κάνει αντιπολίτευση διότι είναι κόμμα της διαπλοκής.Το κτίριο της Συγγρού κοστίζει πολλά λεφτά.

    Ας κόψει τις μαλακίες ο ΤΣΙΠΡΑΣ.Φέτος τα κόμματα του κοινοβουλίου θα πάρουν 54 εκατομμύρια ευρώ, ενώ μέχρι πέρσι έπαιρναν 37!!

    Είναι πολλά τα λεφτά.Λένε καμία μαλακία να περνά η ώρα. Είδατε τίποτα απο την Αλέκα;;; όχι φυσικά.Ακομα και το άχρηστο κόμμα των οικολόγων θα πάρει 500.000

    Εδώ δεν υπάρχει μνημόνιο αλήθεια;;;

    Γιατί δεν πάει στην Δικαιοσύνη ο Τσίπρας να φωνάξει;;

    • peri majestic said

      Ναι Τσίπρα στην Δικαιοσύνη να πάς.Εκει θα δούμε πόσο αληθινός είσαι.Δεν μου λένε τίποτα οι φωνές, γιατί είναι φωνές.

  16. Enzo said

    o πολιτικος χρονος της ΝΔ εχει τελειωσει, οι πολιτες εχουν ξυπνησει και θα τους παρει ολους ο διαολος στο τελος.
    Αναμενουμε ολοι τον Ηγετη.

  17. Elxo said

    ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΑΛΕΞΗ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΡΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΑΛΛΑ ΑΜΑ ΜΕ ΠΡΟΔΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΘΑ ΣΤΟ ΠΩ ΧΩΡΙΣ ΕΥΓΕΝΕΙΕΣ:
    «Θ Α Σ Ε Γ Α Μ Η Σ Ω»
    ΧΩΡΙΣ ΣΑΛΙΟ!!!!!!!!!!!!!!

  18. φωτεινη said

    Ο νοων…νοειτω,συμφωνω στα πιο πολλα απ οσα λες ,για να μην πω σε ολα.θα προσθεσω οτι αλλαγες επρεπε να γινουν και πρεπει να γινουν ακομα πολλες,γιατι δεν παει αλλο.ομως η αξια της εξεταστικης παραμενει.γιατι αν βγει λαγος,μαγειρεμενος η οχι …δεν θα φαγωθει.εγω αυτο πιστευω.θα δω ομως και στην πορεια τι γινεται.περιμενω.εχουμε και τη δανειακη που θα πρεπει να περασει απ τη βουλη.εγω περιμενω να μην τη ψηφησει.αυτο ειναι το βασικο.

    • Κόριννα said

      Ἀπό ὅ,τι ξέρω οὔτε καί ἡ πρώτη δανειακὴ πέρασε απὸ τὴν Βουλή.
      Ἤ κάνω λάθος;

      • olympiada said

        Έχεις απόλυτο δίκιο. Γι” αυτό και έχουν ξεσαλώσει ζητώντας 180 ψήφους για την δεύτερη, ώστε να νομιμοποιηθεί αναδρομικά. Βλέπεις καλή μου Κόριννα, οι πιστωτές γνωρίζουν πολύ καλά ότι εάν εκλεγεί πατριωτική κυβέρνηση στην Ελλάδα, τα μόνα που θα μπορούν να διεκδικήσουν είναι τα περιουσιακά στοιχεία της χώρας στην Βρετανία. Τίποτε άλλο. Ακριβώς όπως έγινε με την Ισλανδία. Εάν όμως υπάρξει «μνημόνιο συνεργασίας» με την Τουρκία στο Αιγαίο, θα την χρησιμοποιήσουν ως μπαμπούλα ώστε να τηρηθεί.

      • Κόριννα said

        Ὀλυμπία,
        ἄν ὑποθέσουμε πώς βρεθοῦν 180 μελλοθάνατοι νὰ τὴν ψηφίσουν,ἤ χρησιμοποιήσουν τὴν Τουρκία σὰν φόβητρο,πάλι δὲν θὰ πάρουν οὔτε πετραδάκι αὐτῆς τῆς χώρας.

        Μόνο ποὺ θὰ ὑποφέρουμε καὶ στὸ τέλος δὲν ξέρω κατὰ πόσο θὰ ἔχη μειωθῆ ὁ Ελληνικὸς πληθυσμός.

        Ἀλλά νὰ πάρουν Ἑλληνική γῆ,ΔΕΝ θά πάρουν.
        Θὰ σηκωθῆ ἡ γῆ νὰ τοὺς φάη.

      • tsilivithras said

        Κόριννα στις προηγούμενες συζητήσεις που διαφωνήσαμε ανέφερα ότι ήταν ένα μεγάλο κενό (αυτό που τονίζει η Ολυμπία πολύ σωστά) που δεν εκμεταλεύθηκε ο Σαμαράς καθόλου.
        Αυτό που φοβάσαι -απ’ότι κατάλαβα από όσα είπες- είναι μια «οριακή» κατάσταση.
        Ε αν αφήσουν οι πολιτικοί να κουμπώσει το μνημόνιο νομικά τότε είναι σίγουρο ότι θα έρθει η στιγμή της απαλλοτρίωσης όπου θα πρέπει να σηκωθούν οι Έλληνες στα όπλα.
        Και είμαι σίγουρος ότι κανείς μας δεν θέλει ούτε να φτάσει εκεί ούτε να χρειαστεί να διαπιστώσει ο Έλληνας αν «το χει» ή αν το χασε.

  19. hypethros said

    Αφού βάλανε τον ΓΑΠ να ξεπουλήσει τα πάντα, τη δουλεία του την εκάνε. Τους είναι πια άχρηστος…

    Οι νέοι ιδιοκτήτες της Ελλάδας στο επόμενο στάδιο θα θελήσουν να μειώσουν τη φορολογία που θα αποδίδουν στο κράτος. Κέρδη είναι αυτά. Μη τα πολυφορολογούμε κιολας…

    Ο Σαμαράς θα είναι ο επόμενος πρωθυπουργός….

    Απ” το πρωι ως το βράδυ αυτό λέει.

    Μείωση φορολογίας για τις επιχειρήσεις…

  20. Προσωπικα ψηφιζα χρονια νδ.στις ερχομενες εκλογες σκεφτομαι σοβαρα να δωσω μια ευκαιρια στην αριστερα.

    • Γιώργης said

      Στό καλό…!
      Χαιρετίσματα!

    • Κόριννα said

      Νὰ δώσης μιά εὐκαιρία στὴν ἀριστερά νὰ μᾶς κυβερνήση;

      Δηλαδὴ δὲν ἔχεις πάρει χαμπάρι ποιὸς μᾶς κυβερνᾶ ἀπὸ τὸ ’81;

    • tsilivithras said

      Φίλε η αριστερά ούτε θέλει ούτε μπορεί να κυβερνήσει.
      Μόνο παρασιτεί και καταστρέφει την Ελληνική κοινωνία (εκ των έσω) και τις αξίες της μετά την χούντα.
      Όλοι οι απατεώνες πολιτικοί, εργολάβοι, δημοσιογράφοι κτλ που μας τυρρανάνε έφτιαξαν βιογραφικό πάνω στην αριστερή κοινωνιολογία του κ*λου.

  21. φωτεινη said

    οχι,δεν εχει περασει.και συνταγματολογοι λενε οτι μνημονιο κ.λ.π. ειναι κυριολεκτικα στον «αερα».υπαρχει προβλημα αν πρεπει να ψηφιστει απο 150 η 180 βουλευτες λογω μειωμενης εθνικης κυριαρχιας.εκει ειναι ολο το« ζουμι».εγω τουλαχιστον αυτο εχω καταλαβει.

  22. Eυβοευς said

    Ολοι οσοι τη λενε στον Αντωνη ΔΕΝ ειναι Δεξιοι!!!!

    Η Κορινα και Αstillais ως νεοι Ηρακλειδεις της Δαδας (που εγινε μουτζουρα ή μηπως σκουληκι??) ειναι εδω και απειλουν με ροπαλιες οποιον παει κοντρα στο Νεο Μεσσια, στο νεο Καταλληλοτερο, στον ΥπερΕλληνα, στο Μεγαλο Τιμονιερη (ωχ!σορρυ..αυτος ηταν κουμουνι, μακρυα απο εμας).

    Και εχουν απολυτο δικαιο!!!!

    Πως τολματε, εσεις ω λυκοι να εμφανιζεστε με προβια προβατου (δηθε μου, δηθε μου δεξιοι…) , να αμφισβητειτε τον Αντωνιο??
    Τον εμπνευστη του Αντιμνημονιακου Αγωνα, τον ατεγκτο κριτη της πρασινης συμμοριας , πως τολματε να τον πιανετε στο στομα σας??

    Ο Αντιμνημονιακος του Αγων αποδεικνυεται οχι με λογια, αλλα με εργα:

    Ιδου λοιπον:

    -Τη μετατροπη του Τ3 σε Τ10 την καταπιε!!!

    -Τη Δανειακη Συμβαση του Μνημονιου1 την εκανε γαργαρα!!!!

    -Ψηφισε 70 ν/σ που εφερε το Μπαστοκ !!!!

    -Διορισε στο τομεα της οικονομιας εναν πρωην υπαλληλο της Εurobank και τον πρωην εκπροσωπο της διαβοητης Fidelity o οποιος ειναι και αντιπροεδρος των Ελληνων Τραπεζιτων Λονδινου!!!

    -Παραλληλα εχει εξ απορρητων τον Προεδρο των ΣουπερΜαρκεταδων (Καρφουρ, ΑΒ και σια)

    -Δηλωσε στεντορεια τη φωνη οτι η Ελλαδα θα σεβαστει την υπογραφη της σε Δανειακες και Μνημονια στα οποια ως εδειχθη ανωτερω ητο αντιθετος.

    Ο ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΣ αγωνας του ομως δε σταματησε εδω…

    -Μολις ο Καμμενος (οπως και το φιλοξενο τουτο site) αποκαλυψε το βρωμικο παιχνιδι της γκραντε φαμιλιας, αμολυσε τα πιστα του μαντροσκυλα (Μιχελακη Τασουλα και Σια) να τονε κατασπαραξουν μη τολμωντας να τον διαγραψει για ευνοητους λογους που περιγραφει και το γνωστο ανεκδοτο του Μπραζνιεφ με τη Ρωσιδουλα και το ανοιγμα των συνορων…

    Στη κορυφωση του Αντιμνημονιακου του Οιστρου και μετα απο δυο Ζαππεια (Ζαππειο1=»αξιοποιηση» δημ.περιουσιας 50 δις, Ζαππειο2=απολυτη ταυτιση με τα μετρα της «αξιοποιησης) ο Αγωνιστης Αντωνης παλαιψε και καταφερε να:

    -Ψηφισει ολα τα αρθρα του ξεπουληματος

    -Διορισει τοποτηρητη (παρατηρητη) που θα ελεγχει αν το ξεπουλημα γινεται σωστα και με ολους τους τυπους.

    Τωρα ειναι λεει κατα των εμπραγματων εγγυησεων.

    Αυτο θα πει συνεπεια ρε!!!!

    Ο Αντιμνημονιακος Αντωνης δε συμφωνει με το Μνημονιο επειδη δεν περιειχε λεει το σωστο μιγμα!!!!

    Να το κανω πιο λαϊκα να το καταλαβετε:
    Διαφωνει με το Βιασμο επειδη κατα τη γνωμη του δεν χρησιμοποιειται το σωστο προφυλακτικο, η ποσοτητα του λιπαντικου δεν ειναι η δεουσα και η σταση του σωματος του βιαστη ειναι λιγο αβολη…

    Καταλαβατε κοθονια που τολματε να κρινετε τον Αντωνη, και μας το παιζετε και Δεξιοι??

    Το «δεξιομετρο» της Κορρινας αλλα μας δειχνει.

    Οπως και οι δημοσκοπησεις που δινουν τη ΝΔ στο 17% αλλα αυτο σε τιποτα δε μπορει να αμαυρωσει την Αντιμνημονιακη εικονα του Υπερτατου Αντωνη…

    Να θυμαστε παντα οτι οι Ηρακλειδεις Κορρινα και Αstillais επαγρυπνουν ετοιμοι να σας γεμισουν ροπαλιες!!!!

    • Obamias said

      «Eυβοευς είπε
      Ιουλίου 26, 2011 στο 4:05 μμ

      Ολοι οσοι τη λενε στον Αντωνη ΔΕΝ ειναι Δεξιοι!!!!

      Η Κορινα και Αstillais ως νεοι Ηρακλειδεις της Δαδας (που εγινε μουτζουρα ή μηπως σκουληκι??) ειναι εδω και απειλουν με ροπαλιες οποιον παει κοντρα στο Νεο Μεσσια, στο νεο Καταλληλοτερο, στον ΥπερΕλληνα, στο Μεγαλο Τιμονιερη (ωχ!σορρυ..αυτος ηταν κουμουνι, μακρυα απο εμας).

      ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΥΝ=
      «ΠΡΩΤΑ ΣΤΡΑΒΩΘΗΚΑΤΕ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΠΑΣΟΚ»
      ΜΕΤΑ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝΕ ΠΟΥ ΜΕΤΑΞΥ LIFESTYLE ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ BMW ΣΑΣ ΕΔΕΙΧΝΕ ΚΑΙ ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΡΑΒΩΘΗΚΑΤΕ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΚΑΙ ΤΣΥΡΙΖΑ»

      Ε και μετα τελειωσε η Ελλαδα φυσικα..

      Εγω το πιστευω οτι θα γινει νοθεια ΜΕΓΑΛΗ και θα προσπαθησουν να προωθησουν το τΣΥΡΙΖΑ που 10 χρονια τωρα ουτε καν στη Βουλη δε μπαινει με πραγματικα ποσοστα.
      Δεν γινεται να αιχμαλωτισουν την Ελλαδα χωρις το τΣΥΡΙΖΑ στην εξουσια.
      Τοτε ομως μη περιμενετε να κατσει ο ελληνας και να τους κοιταει να διαλυουν το τοπο χαϊδευωντας τους αλλοδαπους, τους Αμερικανους τους ΣΙραηλινους κι οτι αλλο βρουν. Εκει ειναι εθνικο καθηκαν να «τους παρουν μαζι τους», οσο μπορει ο καθενας πιο πολλους. Οπως ακριβως στις Θερμοπυλες.

      Τι θα μου πεις τωρα οτι θα κουβαλα μαζι του το τΣΙΠΡΑ καμια 200αρια αστυνομικους για να μη φαει ξυλο απ τον απλο κοσμακι?

      Ξερεις τι εχει να γινει μολις οι σκληροπυρηνικοι αριστεριστες καταλαβουν οτι δε θα συμμετεχουν στο φαγοποτι, γιατι σιγουρα θα τους πεταξει απ εξω?
      ΚΟΛΑΣΣΗ!
      ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΦΑΝΕ ΣΦΑΛΙΑΡΑ ΦΤΑΝΕΙ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΒΛΕΠΩ ΝΑ ΤΡΩΝΕ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ.

    • Κόριννα said

      obamia
      σὰν μπάμιας πού εἶσαι,μποῦρδες λές!
      Μαζέψου.

  23. Σάκης said

    Υπήρχε ένα σύνθημα σε τοίχους που έλεγε:
    «Στις εκλογές ψήφισα Νέα Δημοκρατία»
    Από κάτω είχαν συμπληρώσει, κάποιοι άλλοι μάλλον:
    «Μην στενοχωριέσαι, κανείς δεν είναι τέλειος»
    …..
    Ε, δεν πειράζει, ας κάνει ο καθένας μας ότι νομίζει καλύτερο…
    Είμαι της άποψης «Όχι στα κόμματα», ειδικά αυτά στην Βουλή
    έχουν όλα μερίδιο για την σημερινή κατάντια, αλλά τουλάχιστον
    ο Τσίπρας δεν ψήφισε ούτε μνημόνιο ούτε μεσοπρόθεσμο.
    Τώρα, το αν τα λέει ωραία δεν σημαίνει ότι θα τα έκανε και
    ωραία αν είχε την δυνατότητα.

  24. Obamias said

    ΕΓΩ ΕΙΜΟΥΝ ΚΑΠΟΤΕ τΖΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ΣΑΜΑΡΑ.

    • Obamias said

      «Ε ΛΟΙΠΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΚΙ ΕΓΩ!»

      Γιατι μας λες «ΚΙ ΕΓΩ» ρε μεγαλε?
      Ποιος αλλος δηλαδη θα τον ψηφισει?

      Ααααα!!! Καταλαβα, ειναι μερος της διαφημιστικης καμπανιας οτι ο τΣΙΠΡΑΣ εχει ρευμα..

      προσοχη μη σας καει η ασφαλεια ομως

      γιατι εδω ξαναψηφισατε ΠΑΣΟΚ κι ειδατε τι παθατε.

      Αν τωρα το γυρισετε στο πιο σκληροπυηνικο νεοεπηχτικο τΣΥΡΙΖΑ

      πιστεψε με μεγαλε τον εμφυλιο ΔΕΝ το γλιτωνετε,

      και δε πα να βγαζουν «Νορβηγους» για να κοροϊδευουν το κοσμο.

      Εδω θα δουλεψει γιαταγάνι..

  25. φωτεινη said

    γιατι μιλας για την δανειακη συμβαση η οποια δεν εχει περασει απ τη βουλη?το τ3 και το τ10 δεν ειναι μεσα στην εξεταστικη?ψηφησε ολα τα αρθρα του ξεπουληματος?22 ειναι ολα?θα τιμησω τις υπογραφες.εαν αποδειχθου απ την εξεταστικη οτι προκειται περι απατεωνων ποιες υπογραφες θα του ζητησει καποιος να τιμησει?ποιος θα το τολμησει?δεν συμφωνει με το μνημονιο γιατι δεν ειναι το σωστο μειγμα?γιατι εσυ νομιζεις οτι ολα πηγαιναν θαυμασια και δεν επρεπε να αλλαχτει τιποτα?δεν ειμαι η αστιλλαις ουτε η κοριννα.

    • Eυβοευς said

      1.Και μονο το γεγονος οτι η Δανειακη δε περασε απο τη Βουλη θα επρεπε να αποτελει αιτια πολεμου.

      2.Το τ3-τ10 φτασαμε στη ξεφτιλα να το φερει στη Βουλη η Βασαρα η Ξενυχτισσα.

      3.Η Εξεταστικη δε μου λεει απολυτως τιποτα.Μου θυμιζει κατι μεταξυ Siemens και «λεφτα υπαρχουν»

      4.22 αρθρα αφορουν το ξεπουλημα.Και τα ψηφισε ολα διαφωνοντας μονο στα περι φορολογιας.

      5. Σου θυμιζω οτι η ΝΔ δε ψηφισε τη προταση για δημιουργια Επιτροπης Λογιστικου Ελεγχου που θα καταδεικνυε το ποσοστο του χρεους που ειναι παρανομο και απεχθες.

      6.Φυσικα και θα επρεπε να γινουν αλλαγες:
      Η εξης μια:
      Τηρηση των νομων.

      Εισαι λαμογιο συνδικαλιστης?? Σε τσακισα!!! Νομος υπαρχει!!!.

      Εισαι λαδιαρης ΔΥ??Την εβαψες!!!!Νομος υπαρχει!!!

      Εισαι φοροφυγας??Καηκες!!!Ο νομος υπαρχει!!!

      Εισαι μεγαλοεργολαβος της λακουβας και της αρπαχτης που καλυπτεται πισω απο «καναλι» και ΜΜΕ??Στη φυλακη καγκελαριος!!!Νομος υπαρχει.

      Εισαι τραπεζιτης που γραφει νομους και αποφασεις στα @@ του??Φερ’τη τραπεζα εδω ρε!!!

      Εισαι κουμπαρος, κομματαρχης, κολλητος επιχειρηματιας και πας να συγκαλυψεις ή να δημιουργησεις (μεσω γνωριμιων) καρτελ??Θα σε κυνηγησω μεχρι να πατησεις χιονι!!!Οι νομοι υπαρχουν!!!!

      Εισαι πολιτικος που διαπλεκεται με ολους τους ανωτερω για ιδιον ή κομματικο ωφελος??Ο νομος δεν υπαρχει για να σε τιμωρησω αλλα ουστ!!!εξω απο το μαντρι κι ας εχεις και ενα εκατομμυριο ψηφαλακια μεχρι παραλληλα να φροντισω να φτιαξω νομο.

      • xreokopimenos said

        Η Κόρρινα και ο Μπάμιας τι λένε για όλα αυτά;;;;

        Ασε μην τους βάζεις δύσκολα, ασε τους να νιώθουν οι μοναδικοί μη προδομένοι δεξιοί !!!!

        «Οσο η Ρώμη καιγόταν ο Νέρων τραγουδούσε κι έπαιζε λύρα» Τραλαλό-Τραλαλό !!!!

      • Κόριννα said

        xreokopimenos,
        λάθος πληροφόρησις.
        Σάν αὐτήν,ὅτι ὁ Νέρων ἔκαψε τὴν Ρώμη!

  26. Spokk said

    Όσο το Σύστημα είναι, «ΠΕΣ» τα καλά προ-εκλογικά και σε ψηφίζω, τόσο θα διαιωνίζεται με φαινόμενα «Jeffrey – Λεφτά υπάρχουν», «ΚΚ – Να διώξουμε τους νταβατζήδες».

    Όσο οι ατάκες «πουλάνε» – «Σοσιαλισμός ή Βαρβαρότητα», «Νόμιμο άρα ηθικό», «ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο» τόσο θα βρισκόμαστε κάθε φορά να ανακαλύπτουμε, ξανά, και ξανά, και ματά-ξανά, ΠΟΣΟ αυτά αφορούν προ-εκλογικά συνθήματα και «αντιπολίτευση» για λαϊκή κατανάλωση. Και όταν θα ανακαλύπτουμε το ότι μας «εξαπάτησαν», θα φωνάζουμε: «ψέματα», «αδικία», «ατιμία» ακόμη και «προδοσία».

    Πως αναδείχτηκε ο Καρατζαφέρης;
    Πως κέρδισε τις τελευταίες εκλογές ο Παπανδρέου;
    Πως παρέμεινε στην εξουσία τόσα χρόνια ο Ανδρέας Παπανδρέου;
    Η σύγχρονη ιστορία μας είναι γεμάτη π.χ. ΨΕΥΔΩΝ υποσχέσεων που ονομάστηκαν «ρητορικές», «επικοινωνιακά κόλπα» και «προεκλογικά συνθήματα».

    Τώρα, ο εκάστοτε «αντιπολιτευόμενος» μπορεί να καπηλευθεί την γνήσια κοινωνική αντίδραση λέγοντας πολύ εύκολα, ότι λέει ο περισσότερος κόσμος. Το κάνει, όχι γιατί όμως πιστεύει αυτά που λέει, αλλά προσδοκώντας να διεκδικήσει και να εισπράξει την είσοδο/επανεκλογή του στην Βουλή. Το μετά βέβαια, είναι μια άλλη ιστορία.

    Είπα – Ξ’είπα!

    Αν το Σύστημα όμως πρόκρινε συγκεκριμένες ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ κατευθύνσεις και δεν ήταν προσωποκεντρικό / κομματοκεντρικό, τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά.

    Θέλεις ΑΟΖ και 12 ν.μ;

    Ιδού κύριοι υποψήφιοι. Από όλα τα κόμματα.
    Do your best
    «Πείστε» μας το ΠΩΣ θα το καταφέρετε;

    Μας πείσατε και σας ψηφίσαμε;

    Στους 6 μήνες – 1 χρόνο(;), αν δια των πράξεών σας (αποφάσεις, νομοσχέδια, πράξεις και λόγια), δούμε πως είστε εκτός πολιτικής για την οποία σας εκλέξαμε, το πρόσωπό σας αντικαθίσταται με τον επόμενο βάσει ψήφων στη λίστα. (Ανεξάρτητα κόμματος στο οποίο ανήκει).

    Θέλουμε αλλαγή ρότας – πολιτικής;
    Δημοψήφισμα ή νέες εκλογές.

    Η σημερινή ΚΑΤΑΝΤΙΑ δεν μπορεί να συνεχιστεί πάντως.
    4 χρόνια με το έτσι – θέλω «πεφωτισμένης» πολιτικής χωρίς καμία λαϊκή εντολή ΔΕΝ μπορεί να επιτρέπεται αν θέλουμε να συνεχίσουμε να χρησιμοποιούμε το λήμα «δημοκρατία» για να χαρακτηρίσει το πολίτευμά μας.

    Υπό το πρίσμα των ανωτέρω,

    Καλά τα λέει ο Τσίπρας. Πολύ καλά θα έλεγα κιόλας.
    Μακάρι να τα έλεγαν και άλλοι όσα λέει.

    Άλλο όμως το συμφωνώ με κάποιον, άλλο ότι πιστεύω ότι πιστεύει και θα κάνει πράξη όσα ισχυρίζεται δοθείσας της ευκαιρίας.

    Η εμπιστοσύνη κερδίζεται, δεν κληρονομείται και ο Αλέξης έχει πολύ δρόμο για να «πείσει» για την αλήθεια των λόγων του.

    • Obamias said

      μια ζωη ΝΟΘΕΙΑ γινεται αλλα με προσεκτικα μαγειρεματα για να μην ειναι εμφανες στο περισσοτερο κοσμο και ξεσηκωθει.
      ΗΔΗ απο το 2001 που ηταν καραμπινατο.
      Οποιος ειδε και τις Δημοτικες εκλογες παρατηρησε ΤΑ ΙΔΙΑ.

      Να κατσω να φαω στα μουτρα ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΝΟΘΕΙΑ που θα νομιμοποιει πολιτικο ποσοστο που θα αφηνει τον ΕΛΛΗΝΑ νηστικο και στο δρομο για να δινει προτεραιοτητα στον ΑΛΛΟΔΑΠΟ που θα το ψηφισει.
      Ε ΟΧΙ! ΑΥΤΟ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ!

      ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ.
      ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΥΛΩΝΑΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΩ ΤΗ ΦΥΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΟΥ.

      Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ.

      ΠΑΙΞΑΤΕ ΚΑΙ ΧΑΣΑΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ.
      ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!

  27. Obamias said

    ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΡΕ!
    ΚΑΤΩ ΑΠ ΤΗ ΚΑΝΗ ΤΟΥ ΟΛΠΟΥ ΤΟΥ ΑΛΒΑΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΤΟΥ ΒΟΥΛΓΑΡΟΥ ΝΑ ΨΗΦΙΖΩ ΚΑΙ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ ΣΥΡΙΖΑ!!!

    ΕΤΣΙ ΕΤΣΙ!

    ΠΙΟ HARDCORE ΜΑΛΑΚΑΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙΣ.

    ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΦΕΣ ΑΛΛΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΕΝΕΚΑ ΧΟΥΝΤΑΣ…

    ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ..

    • Obamias said

      «Μη πειτε πιο πολλα γιατι θα σας βγαλουμε κανα «Νορβηγο» και πανε τα παιδακια….

      Το Τερας του Σιωνισμου προσπαθει να κρατηθει ακομη ζωντανο αλλα ψοφαει μερα με τη μερα.

  28. φωτεινη said

    τηρηση των νομων.απο την κυβερνηση γινεται αυτο.οχι απο την αντιπολιτευση.πεστα στην κυβερνηση.

  29. Obamias said

    Και γιατι να μιλαμε για τΣΙΠΡΕΣ και ΣΑΜΑΡΔΕΣ σε μια χωρα που ο Θεος ξερει ποσο καιρο τωρα γινεται ΝΟΘΕΙΑ στις εκλογες?
    Η Αρσενικη Γρια της Σαλονικης κι ο Καμινης των Αθηνων προφανως με ΝΟΘΕΙΑ βγηκαν.
    Αν ο Σιωνισμος θελει να δειξει το πιο σκληρο του προσωπο για να επιβιωσει ενα Ισραηλ που ψυχοραγει και μονο η αρπαγη κι ο πολεμος το σωζει κι εχει αρπαξει στα δοντια του την Ελλαδα για να καταφαει τις σαρκες της μαζι με μια Τουρκια σε ενα στημενο παιχνιδι γιατι παιζωνται πολυ μεγαλα γεωστρατηγικα συμφεροντα, αν αυτοι σας ετοιμαζουν τη πιο καραμπινατη ΝΟΘΕΙΑ αρχης γενομενης απο τις Δημοτικες εκλογες, που τους βγηκε τοτε εσεις θα πατε απο την ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΜΕΡΙΑ.

    ΠΑΣΟΚ-ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥΣ-τΣΥΡΙΖΑ αυτοι?

    ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΜΕΙΣ.

    ΚΙ ΑΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ.

    ΔΕ ΜΑΣ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΠΛΕΟΝ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΣΙΩΝΙΣΜΟ.

    ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
    ΟΣΟΙ ΑΚΟΜΗ ΝΙΩΘΟΥΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.

    • Eυβοευς said

      Ολοι με την Εκκλησια!!!!

      Του Βατοπεδιου, της Μονης Τοπλου, του πρωην Κηφισιας με τα δις προσωπικων καταθεσεων, του Γιοσακη και του παραδικαστικου, των χρυσοβουλων και των φιρμανιων….

      Αλλο πραγμα η πιστη κι αλλο η Εκκλησια.

  30. Obamias said

    Δευτέρα, 25 Ιουλίου 2011
    ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ:»Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙ ΠΛΕΟΝ ΥΠΟ ΣΚΛΗΡΗ ΚΑΤΟΧΗ»!

    Από την λαίλαπα, που έρχεται ολοταχώς, θα επιζήσουν, μόνον όσοι θα θέσουν τόν εαυτό τους κάτω από την προστατευτική ομπρέλα του Θεού! Όσοι θα αποφασίσουν να αλλάξουν τρόπο ζωής και συμπεριφοράς. Όσοι θα ξαναγυρίσουν εν μετανοία στην αγκαλιά του Θεού, όσοι θα αρχίσουν και πάλι να εξομολογούνται και να μεταλαμβάνουν τακτικά των Αχράντων Μυστηρίων, δηλ. του Σώματος και του Αίματος του Κυρίου μας! Όσοι δηλ. θα ξαναγίνουν συνειδητοί χριστιανοί, ζωντανά κύτταρα της Ενορίας και ενεργά μέλη της Εκκλησίας! Τώρα λοιπόν είναι και πάλιν η ώρα της Εκκλησίας!

    Καλάβρυτα, 25 Ιουλίου 2011

    ΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΤΟΥ.
    ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ.

    • astillais said

      Γιατί δεν βλέπω κάπου την λέξη ΕΛΛΑΔΑ;
      την λέξη ΕΛΛΗΝΑΣ;
      έστω την λέξη πατρίδα ,
      έθνος;
      ΤΙΠΟΤΑ
      μάλλον θα φταίγουσι τα γυαλάκια μου
      αει στο καλό :(
      αύριο στην …λαϊκή για ….καινούργια

  31. Kapoios said

    Psifiste suriza xrusi augi, patriotika metwpa dhmarades kai spithes!

    Kai oi pasokoi auto theloun gia na kybernan me tous lathrometanastes kai tous malakes tous Ellhnes GIA PANTA!

    • Eυβοευς said

      Οι παστοκοι και οι νδουληδες θελουν τρια αντε τεσσερα κομματα στη Βουλη.
      Το εχω ξαναφραψει:
      Το να αλλαξω το Ραγκουση με το Μαρκοπουλο δε μου λεει απολυτως τιποτα.
      Τα αποτελεσματα τετοιων αλλαγων τα ειδαμε το 2009.

      Αν αποφασισει η ΝΔ να αλλαξει ροτα και να αποτιναξει καθε ιχνος Νεοφιλελευθερισμου μαζι με την οικογενειοκρατια και την ευνοιοκρατια και αν αποφασισει ο Αντωνης να μη παταει σε δυο βαρκες -μια της Λαϊκης Δεξιας του Φαηλου-Λαζαριδη και μια του Νεοφιλελευθερισμου της Τραπεζοκρατιας του Μηταρακη-Σταϊκουρα-Βαρδα- εδω εδιμεθα να τα ξαναβρουμε.

      Μεχρι τοτε ειμαστε αστεγοι και θα κοιταμε να βρουμε στεγ οπου ο καθεις νομιζει.

  32. trellakias said

    Είναι όντως μεγάλη επιτυχία να μιλάμε για τον Σαμαρά και την ΝΔ, την στιγμή που η δοτή κυβέρνηση του Μνημονίου υποθηκεύει το μέλλον της πατρίδας. Οι γελοίοι αυτοί υπάλληλοι της πιο ενδοτικής κυβέρνησης που κάνει την κυβέρνηση Τσολάκογλου να μοιάζει με κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας, σήμερα ξεπουλούν τα πάντα στο πλαίσιο της υπογραφής τους στην καταδίκη ΟΛΩΝ μας στον αποικιοκρατικό μεσαίωνα των ευρωπαίων «εταίρων» μας. Κύριοι ο εχθρός είναι το ανδρείκελο που κυβερνά την πατρίδα, με την κλοπή του ψήφου τον Οκτώβριο του 2009! Όσο ανακυκλωνόμαστε στην όποια θεμιτή και δίκαιη κριτική στον Σαμαρά και την ΝΔ, βλέπουμε το δένδρο που καίγεται και χάνουμε το Δάσος. Ο Ζαβός της Μαργαρίτας μας έχωσε στον κυκεώνα του Μνημονίου και στην κατοχή της Τρόικας και του ΔΝΤ. Μην ξεχνιόμαστε!

    • tsilivithras said

      Κανένας δεν ξεχνιέται φίλε.
      Αλλά να λέμε και την αλήθεια μην γίνει τζάμπα μάγκας ο Αντωνάκης μετά το ξύλο του ελληνικού λαού…έτσι;;
      Την δουλειά του κάνουμε γιατί τα φόρτωσε στον κόκκορα.
      Απολύτως τίποτε δεν έχει κάνει για να βοηθήσει την κατάσταση εδώ και 1 χρόνο.
      Απολύτως τίποτε…!!!

      • trellakias said

        Φίλε μου όπως το λες αλλά η δυνατότητα έμμεσης ή άμεσης προσπάθειας να επέμβει στα γεγονότα είναι μειωμένη. Μην ξεχνάμε πως το πολιτικό σύστημα είναι δομημένο έτσι που να δίνει την δυνατότητα να παίρνει πρωτοβουλία μόνο ο εκάστοτε πρωθυπουργός. Ποιά μπορεί να είναι η παρουσία του εκάστοτε αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης, «σηκώνει» πολύ συζήτηση. Ποιό πρέπει το μέγεθος και το «νεύρο» της αντιπολίτευσης είναι όντως θέμα συζήτησης!

  33. φωτεινη said

    αλλο πραγμα η κριτικη που ειναι επικοδομοιτικη γιατι πρεπει να ακουστουν οι φωνες μας κατα συγγρου μερια,αλλο ο αποπροσανατολισμος απο το ζοφερο παρον.κριτικη στον Αντωνη λοιπον ναι, αλλα πρωτιστο καθηκον να φυγει η αριστερη λαιλαπα που υπαρχει στην Ελλαδα απ το 81.οι καημενοι οι αριστερουληδες που τοσο υποφερανε και μας κατσανε στο σβερκο τριαντα χρονια τωρα για να μας λενε κιολας οτι απαιτουν στρατιωτικη πειθαρχια,θα φερουν τα τανκς,και ομιλουν και για την αντιπολιτευση.εχει κανεις αντιρηση οτι αυτη ειναι καθαροαιμη αριστερη νοοτροπια?ανατρεξτε στα εργα και ημερες της σοβιετιας.

    • Eυβοευς said

      Για ποια αριστερα μιλας??
      Γιατι εχω την αποψη οτι το ΠΑΣΤΟΚ ειναι τοσο αριστερο οσο ειναι κι ο Μητσοτακης Δεξιος.

      Αλλο πραγμα η (οποια) ιδεολογια, αλλο πραγμα η καπηλεια της….

      Οσο για τη Σοβιετια εχεις απολυτο δικιο:
      Επικρατουσε φοβος και τρομος σε αντιθεση με την ελευθερια που απολαμβαναν χωρες του «ελευθερου κοσμου» τυπου Αργεντινης του Βιντελα, Χιλης του Πινοτσετ, Πορτογαλιαςτου Σαλαζαρ, Φρανκικης Ισπανιας, Μεξικου του RPR , Κολομβιας των ναρκοκαρτελ , Νοτιου Βιετναμ, Φιλιππινων του Μαρκος, Ινδονησιαςτου Σουχαρτο, Ελλαδας του Παπαδοπουλου…

      • ο νοών...νοείτω said

        Άρα η σύγκρισις βρίσκεται μεταξύ της δικτατορίας του προλεταριάτου της Σοβιετίας και της στρατιωτικής δικτατορίας των υπολοίπων;
        Ωραία διλήματα έχεις.
        Όσον αφορά την αριστερά του ΠΑΣΟΚ να μην ξεχνάς ότι ο Ανδρέας ήρθε σε κόντρα με τον πατέρα του επειδή ακριβώς εγκαινίασε στον λόγο του και στις πρακτικές του την κεντροαριστερά ιδεολογία.
        Κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια, απλά στην πορεία έγινε άρωμα για να ταιριάζει σε περισσότερους.άπλυτους.

    • Φαίη said

      Φωτεινή.
      Η στάση του Σαμαρά μάλλον δυναμώνει την αριστερή λαίλαπα στην πατρίδα μας δυστυχώς.

      • tsilivithras said

        Έτσι ακριβώς…και δίνει πάτημα σε αστεία σαν τον Τσίπρα να φαίνονται και αντιπολιτευόμενοι…χα…ποιοι;;;;…οι πρόσκοποι του πασοκισμου.

  34. Μιχάλης said

    Ψήφισε ότι θες αρκεί να μην είναι νδ και ΠΑΣΟΚ!!!! Ημαρτον πια!!!!

  35. ο νοών...νοείτω said

    Το κακό με τους Πασόκους, οπαδούς και μη, είναι ότι στις αναποδιές κρύβονται για να μην φαίνονται με εξαίρεση όσους είναι σε υπηρεσία..
    Το καλό με τους ΝΔημοκράτες είναι ότι αν μη τι άλλο, με πολλούς μπορείς να συζητήσεις.
    Το φαινόμενο με τους Αριστερούς είναι ότι βρίσκονται συνεχώς σε υπερδιέγερση διότι νομίζουν ότι ήρθε η ώρα τους.
    Το ότι βάζανε όμως συνεχώς τρικλοποδιές μεταξύ τους, μήπως κάποιος ψηλώσει λίγο παραπάνω, δεν θα τους γίνει ποτέ μάθημα.
    Αυτό μάλλον έχει πάρει χαμπάρι ο Τσίπρας, και προσπαθεί να διευρύνει την δεξαμενή των συμπαθούντων έξω από τις συνιστώσες.
    Το περπωμένο όμως φυγείν αδύνατον.

    • tsilivithras said

      Φίλε οι αριστεριστές (και όχι αριστεροί) είναι ο πριαπισμός προσωποποιημένος…όλοι νομίζουν ότι θα γ*μησει αλλά τελικά είναι αρρώστια και πονάει…και δύσκολο να την ξεφορτωθείς.

  36. M.E. said

    Αν ο Τσίπρας δεν ήταν τόσο λαθρολάγνος, θα τον ψήφιζα κι εγώ, μην το συζητάς. Μόνο που δεν πήγε στη δεξίωση της χουντοκρατίας, τον χάρηκε η ψυχή μου. Κρίμα και για τον Τσίπρα και για τον Λαφαζάνη να χαραμίζονται…

  37. stefanos said

    Αθεοι πολιτικοι αρχηγοι ,χωρις καθόλου αναφορα στην ορθοδοξία που είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον ελληνισμο και η αιτία που υπάρχουμε σήμερα σαν κράτος, δεν πρόκειται ποτέ να δουν τη ψήφο ελλήνων ορθοδόξων πατριωτών. Πραγματι ο Τσίπρας κάνει δυναμική και εν μέρει πατριωτική αντιπολίτευση ενώ ο Σαμαράς θολώνει τα νερά μη μπορώντας να απαγκιστρωθεί από την ΕΕ και τις μεγάλες πολυεθνικές. Παρόλα αυτά στον Τσιπρα δίνουμε …άκυρο. Ο Σαμαράς πρέπει να καταλάβει ότι πάνω από όλα είναι η Ελλάδα. Εφόσον οι παγκοσμιοποιημένοι Σιωνιστές των Βρυξελλών της ΕΕ θέλουν να μετατρέψουν τη χώρα μας σε πολυπολιτισμική, πολυθρησκευτική και ξεπουλημένη επαρχία πρέπει να βρει τη πυγμη να αντισταθεί με κάθε τρόπο στα ανωτέρω. Η ΕΕ δεν είναι πλέον πανάκεια, αντίθετα είναι καταστροφή για την πατρίδα, την πίστη μας, τη γλώσσα μας ,την ανεξαρτησία μας, τι στο ….καλό στραβοι είναι και δεν το βλέπουν που μας πάνε;Εαν δεν την αντέχει ούτε και αυτός αυτή τη μεγάλη αλήθεια το Γουδη έρχεται με βήμα γοργό γεμάτο Ελλάδα και Χριστό.

  38. φωτεινη said

    ο σουχαρτο,σαλαζαρ,πινοσετ ειναι τα αντιπροσωπευτικα «ελευθερα »κρατη?κανενα αλλο δεν βρηκες?

    • Eυβοευς said

      Ω! ναι με συγχωρεις…
      Υπαρχουν και οι ΗΠΑ, η μεγαλυτερη Δημοκρατια του κοσμου, η πιο ισχυρη οικονομια.Τετοια Δημοκρατια που οι ισχυροι δε μιζαρουν τους πολιτκους ωστε να μην εφαρμοσουν τους νομους αλλα μεσω των χορηγιων στους υποψηφιους Προεδρους αγοραζουν τους νομους, οπως καποιος θα αγοραζε κοστουμι, στα μετρα τους δηλαδη, αφου πρωτα φροντισαν να εξοντωσουν τους γηγενεις Ινδιανους (στο πλαισιο του σεβασμου της ανθρωπινης ζωης παντα) και να βυθισουν τους γειτονες τους στη φτωχεια και την εξαθλιωση μεσω των εταιρειων της Ελευθερης αγορας τυπου nited Fruit, Exxon κλπ ετσι ωστε να μη πεσουν στα χερια των αιμοσταγων και ανελευθερων κομμουνιστων…

      Υπαρχει και η (καποτε) Μεγαλη Βρεττανια που στηριζε το δημοκρατικο της πολιτευμα στην εξαθλιωση των αποικιων και στο δουλεμποριο…
      Υπαρχει και το Βελγιο του Βασιλεως Λεοπολδου του Ιδιοκτητη του Κογκο που μαρκαριζε τους σκλαβους του με ακρωτηριασμο.
      Υπαρχει και η το πιο σκληρο και απανθρωπο αποικιοκρατικο κρατος η Ολλανδια, οπως και η Γαλλια της Λεγεωνας των Αποβρασματων, του ΟΑS, ης Αλγεριας και της Ινδοκινας.

      Ποσες σελιδες μπορουμε να γεμισουμε με αιμα και εγκληματα που διεπραχθησαν στο ονομα καποιας ιδεολογιας αραγε?? …

      Ασε ρε Φωτεινη…
      Δεν ειμαι με τους κομμουνιστες οπως δεν ειμαι και με τους Δημοκρατες της Δυσης.
      Τις ταμπελες Δεξια Αριστερα κλπ τις θεωρω γελοιες γιατι πολυ απλα θεωρω οτι η Πατριδα μας ειναι πανω και περα απο διαχωριστικες γραμμες.

      Το να ασχολειται καποιος σημερα με διαχωρισμους πολιτικους, την ωρα που η Πατριδα (με ολα τα κακα και τα στραβα της) Πωλειται ειναι τουλαχιστον γελοιο…

      • Eυβοευς said

        Το πιο διαχρονικο και σωστο σλογκαν που εχει ειπωθει η γραφτει ποτε:
        Καπιταλισμος ειναι η εκμεταλλευση Ανθρωπου απο Ανθρωπο.
        Κομμουνισμος ειναι ακριβως το αντιθετο.

      • Γιώργης said

        Εὐβοεῦ…, ΑΨΟΓΟ!!!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 116.412 other followers

%d bloggers like this: