Κώστα Χαρδαβέλλα η πατρίδα θα σ’ ευγνωμονεί που στήριξες το μεσοπρόθεσμο. Μην κάνεις πίσω τώρα!
Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Ιουλίου 7, 2011
Γράφει η Τρολυμπία
Ο Κώστας Χαρδαβέλλας ήταν ίσως ο μοναδικός δημοσιογράφος που πήρε ξεκάθαρα θέση υπέρ του μεσοπρόθεσμου. Από τους λίγους θαρραλέους που σήκωσαν το ανάστημα τους απέναντι στον λαϊκισμό των νεοναζί ΣΥΡΙΖΑΙΩΝ και του προδότη Σαμαρά, θέτοντας τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ προ των ευθυνών τους: “Εάν δεν ψηφιστεί το μεσοπρόθεσμο, δεν θα πάρουμε την πέμπτη δόση” δήλωσε στον αέρα του αληθινού ραδιοφώνου και οι ορδές των αναρχοεθνικιστών έσπευσαν να τον κατακρεουργήσουν.
Ο Κώστας Χαρδαβέλλας όμως είναι γνωστός για την διαχρονική σταθερότητα των απόψεων του. Είναι ο μόνος που εξακολουθεί να ρίχνει τις ευθύνες για την σημερινή κατάσταση στον ελεεινό “Βούδα της Ραφήνας”. Είναι ο μόνος που δίνει βήμα σε τιτάνες της πολιτικής όπως ο Θόδωρος Κατσανέβας για να βάζουν τα πράγματα στην σωστή τους θέση.
Γι’ αυτό συγκλονιστήκαμε όταν διαβάσαμε το άρθρο του σε ιστοσελίδα με τίτλο: Μας παίρνουν την πατρίδα…
Γράφει λοιπόν:
Χάνουμε την πατρίδα σύντροφοι, όσο κι αν αυτό ακούγεται εθνικιστικό για τους δήθεν αριστερούς και κουλτουριάρηδες.
Τα κοράκια έρχονται να αρπάξουν. Είναι οι βαφτισμένοι ως «τεχνοκράτες – ευρωσύμβουλοι», που θα εγκατασταθούν σε όλα τα υπουργεία για να ελέγχουν, να απαιτούν, να θυμίζουν ότι γίναμε το κράτος – μπανανία της Ευρώπης.
Είναι οι άνθρωποι μιας αμφιλεγόμενης υπηρεσίας της Γερμανίας με το όνομα Treuhand (Τρόιχαντ), που είχε αναλάβει τις μαζικές ιδιωτικοποιήσεις της πρώην Ανατολικής Γερμανίας, πουλώντας 14.000 ανατολικογερμανικές επιχειρήσεις μεταξύ 1990-1994.
Μας κλέβουν την πατρίδα σύντροφοι! Έτσι απλά και δραματικά, όπως σας στο λέω, χωρίς φανφάρες και πολιτικούς βερμπαλισμούς.(!!)
Σοκαρίστικα! Γιατί Κώστα κάνεις τώρα πίσω; Γιατί υιοθετείς την ορολογία των ακροδεξιών κομμουνιστών του Τσίπρα; Αφού οι Γερμανοί είναι φίλοι μας! Το Μεσοπρόθεσμο είναι η σωτηρία της χώρας για να μην πτωχεύσει! Τι σ’ έπιασε; Εσύ, ο μοναδικός φάρος αγωνιστικότητας, η ελπίδα του Έθνους να γονατίζεις μπροστά στις λαϊκίστικες κορώνες; Τι θα πει ο πρωθυπουργός; Τι θα πουν οι συγγενείς του πρωθυπουργού; Τι θα πουν οι φίλοι του πρωθυπουργού; Τι θα πει η MRB; Τι θα πει ο Μαύρος; Τι θα πει η Advocate; Τι θα πουν όλοι αυτοί που στηρίζουν την χώρα σε αυτή την ιστορική καμπή;
Σε παρακαλώ Κώστα σύνελθε και επέστρεψε στον ορθό λόγο, έτσι ακριβώς όπως τον κατέγραψε και το blog “Φίμωτρο”.
























ΝΕΜΕΣΙΣ είπε
”Κυβίστηση, κοινώς κωλοτούμπα (Λεξικό Μπαμπινιώτη, Β΄ έκδοση, σελ. 979). ”…..
john είπε
Όλα καλά Τρολυμπία, αλλά αυτό το “προδότη” Σαμαρά πού κόλλαγε; Επειδή ψήφισε κατά στο Μεσοπρόθεσμο; Τον Εφαρμοστικό τον κάνουμε γαργάρα; Και παρεμπιπτόντως, τα άρθρα του Εφαρμοστικού που ψήφισε η Ν.Δ. ήταν αυτά των αποκρατικοποιήσεων, οπότε σε τι διαφέρει από τον Χαρδαέλα;
astillais είπε
Τα διάβασες τα άρθρα που ψήφισε;
John είπε
Ναι τα διάβασα. Είναι τα άρθρα 1,3,5,6,7,8,19,20,21,22,23,,24,25, 26, 32, 37, 38, 42, 45, 46,48, 49. Εσύ ξέρεις τι λένε;
astillais είπε
Με είδες να παίρνω θέση;
John είπε
Και επειδή είσαι γνωστό φερέφωνο της Συγγρου και θα μου πεις τι ΔΕΝ ψήφισε, εγώ θα σου πω τι ΨΗΦΙΣΕ:
1. Το προϊόν αξιοποίησης (των αποκρατικοποιήσεων) χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την αποπληρωμή του δημοσίου χρέους της χώρας. Δηλαδή, ό,τι ξεπουλιέται πάει κατευθείαν στους τοκογλύφους.
Η διάρκεια του Ταμείου είναι 6 έτη και η διάρκεια αυτή μπορεί να παρατείνεται, εφόσον ο σκοπός του Ταμείου δεν έχει εκπληρωθεί.
3. Οι συμβάσεις αξιοποίησης των περιουσιακών στοιχείων του Ταμείου μπορεί να κυρώνονται με νόμο, προκειμένου να είναι όλα “νόμιμα”.
Και βέβαια σε όλες τις συνεδριάσεις παρίστανται Παρατηρητές των Δανειστών που παρακολουθούν και αναφέρουν στα αφεντικά τους (Ε.Ε., Ε.Κ.Τ, Δ.Ν.Τ) τα πάντα, ενώ δεσμεύονται όλοι με απόλυτη εχεμύθεια προς όλους τους υπόλοιπους, π.χ τον ελληνικό λαό. Διαβάζεις olympia.gr οπότε τα ξέρεις.
5. “Η αξιοποίηση των περιουσιακών στοιχείων του Ταμείου διενεργείται με κάθε πρόσφορο τρόπο και κατά προτίμηση, με: α) Πώληση.”
Θα αποφασίζουν μόνοι τους να εκδίδουν ομόλογα (να δανείζονται) με εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου. Δεν θα μας δανείζουν μόνο με τοκογλυφικά επιτόκια και υποθήκες δικές μας, αλλά θα δανείζονται και οι ίδιοι με εγγύηση δική μας!
“Το Ταμείο μπορεί, να χρησιμοποιεί το προϊόν της έκδοσης ομολογιών για την απόκτηση ομολόγων του Δημοσίου από την αγορά.” Δηλαδή, το Ταμείο μπορεί να δανείζεται από τρίτους με εγγυήσεις δικές μας και με τα λεφτά αυτά να αγοράζει από την ελεύθερη αγορά ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου σε σκοτωμένες τιμές. Δηλαδή, επαναγοράζουν οι ίδιοι το χρέος μας αφού το ξεφτιλίσουν στην ουσία με δανεικά δικά μας.
Επίσης, αν δουν ότι δεν πουλιέται ή δεν αξιοποιείται κάποιο περιουσιακό στοιχείο, τότε το διαλύουν και το «χρεωκοπουν».
7. “Στο Ταμείο μπορεί να αποσπώνται, ύστερα από αίτημά του, υπάλληλοι που υπηρετούν σε διεθνείς οργανισμούς, των οποίων η Ελλάδα είναι μέλος.” Αυτό πώς σου φαίνεται; Υπάλληλοι ξένων οργανισμών μέσα στο Ταμείο που θα εκποιεί ελληνική περιουσία.
38. Έκτακτη φορολογική εισφορά σε όλους, κόψιμο υπερωριών.
Θες να συνεχίσω; Αλλά, έχεις δίκαιο. Δεν είναι προδότης. Είναι προδότης με όνομα. Αντώνης Σαμαράς.
astillais είπε
Συνέχισε να είναι ολόκληρο το παζλ
της αγραμματοσύνης
α και ως φερέφωνο που είμαι σε εξουσιοδοτώ
να πας να πάρεις τα μιστά μου
όλα δικά σου
θα χρειαστεί να ξοδέψεις καμπόσα για δίδακτρα ανάγνωσης
αλλά τι σε νοιάζει εσένα;
απ΄τα μιστά μου θα τα δώκεις
όλα καλά
Καλού κακού διάβασε τον σκοπό του ταμείου
για να τα πιάνεις με την σειρά τα θέματα.
Κόριννα είπε
John
στό 1.γράφεις γιὰ ἀξιοποίησι,καί στό ἴδιο,λίγο παρακάτω γράφεις γιὰ ξεπούλημα.
Ξέρεις δὲν εἶναι τὸ ἴδιο.
Ἄλλωστε ἡ ἀξιοποίησις γίνεται γιὰ νὰ ξεχρεώσης,ναί ἤ ὄχι;
Ἡ διάρκεια τοῦ Ταμείου ΜΠΟΡΕΙ νὰ παρατείνεται μὲ ἀπόφασι τοῦ Ὑπουργοῦ.
Δλδ μπορεῖ καὶ νὰ ΜΗ παρατείνεται.
Ἄν ἔχη συσταθῆ μέ κάποιο σκοπὸ καὶ ὁ σκοπὸς δὲν ἔκπληρώθηκε,πρέπει νὰ συνεχίση ναί ἤ ὄχι;
Τὶ λέει ἡ λογική;
Ἄν τό διάβασες καλά οἱ παρατηρητὲς ἀπό Εὐρώπη ΔΕΝ ἔχουν δικαίωμα ψήφου.
Ἄν δέν τά φέρουν στήν Βουλή πρός κύρωσι δὲν θὰ ἔλεγες ὅτι παρανομοῦν;
Ἡ ἐχεμύθεια εἶναι ἀπαραίτητη,διότι ὁ κάθε κύριος Μῆτσος καί ἡ κάθε κυρία Κατίνα τὶ καταλαβαίνει;
Μέ τά κάθε σχόλια τῶν κομμάτων μόνο ταραχή προκαλεῖται.
Οἱ ὑπάλληλοι ξένων ὀργανισμῶν δὲν εἶναι ἀπαραιτήτως ἀλλοδαποί καὶ οὔτε πουθενὰ τονίζει κάτι τέτοιο.
Ἄρα μπορεῖ καὶ νὰ εἶναι Ἕλληνες.
Γνωρίζω πολλοὺς Ἕλληνες πού ἐργάζονται σὲ ξένους ὀργανισμοὺς.
Γενικῶς πῆρες τὰ σχόλια ἄλλων στὸν ἐφαρμοστικὸ καὶ μᾶς τὰ παρέθεσες.
Ἐγώ δέν ἔχω διαβάσει ὅλα τὰ ἄρθρα πού ψήφισε ἡ ΝΔ.
Προτίθεμαι νὰ τὸ κάνω ἀλλά θὰ χρησιμοποιήσω τὸ δικὸ μου μυαλό καί κρίσι,καί δέν θὰ παρασυρθῶ ἀπό τό τί λέει ὁ κάθε σχολιαστής.
Ἡ ὀπτική γωνία τοῦ καθενὸς διαφέρει καί ἐμπιστεύομαι τὴν δική μου.
Βόρειος Ήπειρος είπε
Ολοι εχουν τις αποψεις τους με τα επιχειρηματα τους και ολοι νομιζουν οτι αποδεικνυουν οτι εχουν δικιο και αρα ο διαφωνων συνομιλτης πρεπει τωρα να πειστει και να ανακαλεσει.Αφου του αποδειξαμε και μαλιστα με επιχειρηματα οτι κανει λαθος.
Αυτο ομως δεν ειναι σωστο
Απο ενα σημειο και μετα ισχυει το “εχεις τις αποψεις σου,εχω τις δικες μου” εστω αν εχουμε επιχειρηματα και οι δυο.
Τις εκθετουμε,και αν εξακολουθουμε να διαφωνουμε ε τοτε,τι να κανουμε “ουτε εσυ θα πεισεις εμενα ,ουτε εγω εσενα” “να εισαι καλα και εσυ,να ειμαι καλα και εγω”
Αλλωστε……
“”"”Ἡ ὀπτική γωνία τοῦ καθενὸς διαφέρει καί ἐμπιστεύομαι τὴν δική μου.”"”"
Γι αυτο εχουμε δημοκρατια,επειδη παντα θα διαφωνουμε και δε χρειαζεται να αλληλοπειστουμε με το ζορι
Βόρειος Ήπειρος είπε
τα υπολλοιπα με κανουν να αισθανομαι οτι βρισκομαι σε δικαστηριο…και οχι σε πλατεια του δημου
astillais είπε
@Βόρειος Ήπειρος
η οπτική γωνία έχει να κάνει με το αν βλέπουμε το ίδιο αντικείμενο
έτσι το φωτίζουμε από διαφορετικές γωνίες
Αυτό είναι σαφώς διαφορετικό απ΄το να βλέπει ο ένας το μυρμήγκι και ο άλλος τον ελέφαντα
τότε το λάθος είναι σίγουρο
στην μία περίπτωση έχουμε διαφωνία για την διαφωνία
στην δεύτερη διαφωνία λόγω εστίασης σε διαφορετικό αντικείμενο
άρα εκείνο που λύνει την διαφωνία είναι η ΛΟΓΙΚΗ και όχι το ζόρι
Magnolia Gr είπε
Αν ψάχνεις ακόμα τις ΔΙΑΦΟΡΕΣ ανάμεσα στον Χαρδαβέλα και το Σαμαρά και δεν τις βρίσκεις πάει να πεί ότι έχεις πρόβλημα στα μάτια στα αυτιά και στον εγκέφαλο….. χωρίς να υιοθετώ τις απόψεις Σαμαρά ωστόσο απέχουν παρασάγγας από την εκδούλευση του Χαρδαβέλα προς όσους ξεπουλάν την πατρίδα μου…ΟΚ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ μας αλλά ΌΧΙ ΝΑ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΜΕ ΌΛΑ…
Costas είπε
Re file John John… Apo ti m ia ton kathgorate (ksereis eseis tou Pa Sok) ton Samara oti den synainei…apo tin alli ton les prodoti pou psifise kapoia arthra,….telika ti thelete…??? Afto to Marketing tou Pa Sok telika den to varethikatge…??? Oti kai na kanei o allos, panta apo katw tha PREPEI na einai…??? opos elege kai o Xarry Klynn prin apo polla hronia (1986..zouses tote…?) kai ekane ton Andrea papandreou…”emeis paralavame haos kai kammeni gi…” kai ton rotage -kai kala san dimosiografos-o XK …”ma Kyrie Proedre, prin apo esas Pali eseis eisastan…” kai apantage o MEGISTOS, o ARHONTAS, o Trisdiastatos …”H parakatw leptomereia pou anaferate den meiwnei se kamia periptosi tis efthines tis Dekseias…klp klp klp”
Mehri prohtes loipon, yia to Kratos (dosilogous) oti elegan oi efimerides yia ton Samara itan swsto…Ehtes pou Amerikaniko Entypo egrapse thetika, valate se efarmogi to shedio kai aftos prodotis…!! Swsta H’ kanw lathos ypotheseis…????
Ase mas re filarako loipon….!!!
Kostas Kostakouta είπε
O Σαμαρίκος καλα ξεκίνησε αλλα ολυ γρήγορα εδειξε το πραγματικό του είναι.
Ολα τα αλλα που λετε διάφορες αστιελαΐς και κορινες ειναι απλα για κλωτσιές.
Αντικονφορμίστρια είπε
Κάποτε πρέπει να εμπεδώσουν ορισμένοι επιτέλους ότι είναι ηλιθιότητα να υποστηρίζουν πρόσωπα και κόμματα όταν ΑΠΑΝΤΕΣ (μηδενός εξαιρουμένου) είναι υποτελείς και εκτελεστικά όργανα του παγκοσμιοποιητικού κέντρου εξουσίας. Πως μπορεί για τα μάτια του κόσμου να το παίζουν “διαφορετικά κόμματα-διαφορετική πολιτική-ιδεολογία” και άλλα τέτοια χαριτωμένα, αλλά στην ουσία όλοι ελέγχονται από την ίδια ελιτίστικη καστα… Ελπίζω κάποια στιγμή να ξεκολλήσουν οι άνθρωποι από την παραμύθα της παραταξίλας, και να εστιάσουν στην ουσία και στην πατρίδα. Γιατί εδώ δεν τρώει η Ελλάδα τα παιδιά της, τα παιδιά της είναι που την κατακρεουργούν.
Το Μώλυ είπε
Αντικονφορμίστρια,
΄ενα είναι το σύνθημα: ΦΩΤΙΑ & ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ, -που μας έφεραν ώς εδώ και μιλάνε κι από πάνω…
Francophone είπε
Πρόσεξε τη γλώσσα σου μεγάλε όταν μιλάς σε κυρίες. Υπάρχουν και παλικάρια που τσαντίζονται από κάτι αήθεις σαν και του λόγου σου. Ενίοτε κάνουμε και ντελίβερι.
Κόριννα είπε
Καλή μου Ἀντικομφορμίστρια,
γιὰ νὰ τὸ κάνω αὐτὸ ἐγὼ,πρέπει πρῶτα μέ σοβαρές ἀποδείξεις νὰ μέ πείσης ὅτι ὄντως ὁ Σαμαρᾶς εἶναι τῆς Παγκοσμιοποιήσεως καί εἶναι ἴδιος μὲ τὸν Γαπ.
Μετὰ θέλω προτάσεις καὶ ὄχι ἀοριστολογίες καὶ κυρίως δὲν θέλω νὰ μοῦ παρουσιάσης κανέναν καινούργιο Ἀντρέα Παπατζῆ,διότι μυρίζομαι ὅτι οἱ προπαγανδίζοντες τό,”ὅλοι ἴδιοι εἶναι” κάτι τέτοιο ἑτοιμάζουν νὰ μᾶς κατσικωθῆ.
Ἀλλά γλυκειά μου τὸ ἔργο τὄχω ξαναδῆ καὶ δὲν ψαρώνω πλέον.
Μέ πιάνεις;
Υ.Γ
Μία ἐρώτησι please.
Ἄν εἶναι καί ὁ Σαμαρᾶς τῆς Παγκοσμιοποιήσεως καί ὡς ἐκ τούτου ἴδιος μέ τό ζαβό,γιατί τὸν πολεμοῦν τόσο οἱ Εὐρωπαῖοι;
Ἀπαντησούλα θὰ ἔχω; ἤ τουμπεκί;
Kostas Kostakouta είπε
Σαμαρας,ο ανθρωπος που εβγαζε λογους μπρος στον καθρεφτη….
Ηλιας είπε
Λαθος μωλυ ,
φωτια και τσεκουρι στους πουλημενους στον εβραιοφασισμο…
Και επι την ευκαρια να θυμισω τις μεγαλες αγαπες του χαρδάβελα με τον μεγαλοαπατεωνα γιουρι γκελερ…
Το Μώλυ είπε
Ηλία, δες, “φρέσκα κουλούρια, ο κουλουράς”:
““Abravanel”: Ο e- ΠΟΝΗΡΟΣ_ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ_ΑΓΕΝΗΣ Εβραίος ΛΟΓΟΚΡΙΤΗΣ”
Οι εύκολοι αντίπαλοι είναι μόνον επιθυμητοί, στον e- πονηρό_ενθέλληνα_αγενή Εβραίο λογοκριτή…
http://gkdata.wordpress.com/2011/07/07/abravanel-%CE%BF-e-%CF%80%CE%BF%CE%BD%CE%B7%CF%81%CF%8C%CF%82_%CE%B5%CE%BD%CE%B8%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B1%CF%82_%CE%B1%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%AE%CF%82-%CE%B5%CE%B2%CF%81%CE%B1%CE%AF/
astillais είπε
Kostas Kostakouta
Τι ακριβώς είναι για κλωτσιές;
Το διάβασμα
η μελέτη
η η ανάγνωση;
μάλλον θα εννοείς την θέση
για δείξε μου τι θέση πήρα;
Ερώτηση:
Προτάσεις έχεις;
γιατί αν έχεις αυτές αξιολογούνται
αν δεν έχεις όμως
σε ποιά βάση να συζητήσουμε;
στο ποιός θα δώσει καλλίτερες κλωτσιές;
ή ποιός θα περάσει το βλήμα απ΄τον ρήγα;
ξέρεις εσύ τόχεις και σήμα
άντε βρε να το χαίρεσαι
ΒΡΑΧΟΣ είπε
“Μας κλέβουν την πατρίδα σύντροφοι”…
Σε ποιους μαλάκες απευθύνεται με το “σύντροφοι”;
Αλιρτοδυσσεβής είπε
Ο Πάγκαλος κατέχει επαξίως τον τίτλο του ” κοσμήματος” του κυβερνώντος κόμματος όχι μόνο με την ανωτέρω ρήση του, η οποία δείχνει τη δημοκρατική του ευαισθησία και τον σεβασμό του προς τους δημοσιογράφους, αλλά και με την άλλη ρήση του μετά την 04.10.2009 ” Εκλογές έγιναν, τώρα σκάστε και τα ξαναλέμε σε 4 χρόνια”.
ΒΡΑΧΟΣ είπε
Ως απάντηση στον Χαρδαβέλλα, έβαλα το βιντεάκι και πολύ του είναι…
Το ΣΛΙΠ, ενίοτε, είναι χρήσιμο.
stellapetrides1 είπε
Αυτό στήν φωτογραφία ονομάζεται “Γαστρεντερικό Κοίτασμα Ελληνοχριστιανορθοδόξων”, ημερησίως πηγάζεται από τήν παροχή βιταμινών από τά ΟΗΕΜΑΣΟΝΟΣΕΝΓΚΕΝΟΛΟΓΙΑ………………… έως ότου ΤΕΖΑ…………………..
Όσο περί Πάγκαλου νά ΚΑΡΑΤΣΕΚΑΡΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΑΣΤΡΕΝΤΕΡΙΚΕς ΕΚΤΕΛΕΣΕΙς ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΟΟΟΟΟΟΟΝΟ CAPTAIN……………………..
Στέλλα Πετρίδου εκ Χαρτούμ Σουδάν
Миша είπε
Χο χο χο!!
Γεια σου Ολυμπία!
Είναι μεγάλο λαμόγιο ο τύπος!
Από το ραδιοφωνο υποστηριζει τον ΓΑΠ και τα μνημοσυνα του , απο την τηλεοραση κόπτεται δηθεν για την πατριδα, τον εθνικό πλουτο τη Θράκη….
ΞΕΦΤΙΛΑ ΛΕΜΕ! Είναι απλά κωλοτούμπα όμως ή…παροχή υπηρεσίων,ένθεν κακείθεν;
Οι μπατσόκοι είναι μαθημένοι σε τετοια κόλπα….Βλέπε «λεφτά υπάρχουν»
wolf είπε
ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΠΟΥ ΞΕΞΙΝΗΣΕ ΤΟ STORY ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΥΜΑΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ “ΠΛΟΥΣΙΑ” ΕΛΛΑΔΑ???
Миша είπε
WOLF
To υποπτο με δαύτον ξέρεις ποιο είναι;
Πως ενω ομολογεί πως στην Ελλάδα εφαρμόζεται το «δογμα του σοκ», η επιχειρηση οικονομικής δολοφονίας κρατών, εν τουτοις υποστήριζε και υποστηριζει πως το μνημόνιο είναι μονόδρομος.
Δηλαδή ΔΕΝ ΠΡΑΤΤΕΙ ΕΞ ΑΓΝΟΙΑΣ!
Ξερει την «επιχειρηση Μπαρμπαρόσσα» κι όμως την στηρίζει επειδή δήθεν δεν υπάρχουν εναλλακτικές!
100% ΤΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΤΣΟΛΑΚΟΓΛΟΥ.
Nektarix είπε
…ΧΑΡΔΑ-ΒΔΕΛΛΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ…εν γνώσει του, ακολουθεί καί εφαρμόζει το: Δωδέκατο Πρωτόκολλο των (δήθεν) Σοφών της Σιών.
“Απέναντι στον Τύπο θα ενεργούμε με τον εξής τρόπο. Ποιο ρόλο παίζει τώρα ο Τύπος; Χρησιμεύει για να αναφλέγει τα πάθη ή να συντηρεί τους εγωισμούς των κομμάτων. Είναι μάταιος, άδικος, ψεύτης και οι περισσότεροι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν καθόλου σε τι χρησιμεύει. Θα του φορέσουμε σαμάρι και θα του βάλουμε γερά χαλινάρια, θα κάνουμε το ίδιο και για τα άλλα έντυπα, γιατί σε τι θα μας χρησίμευε να απαλλαγούμε από τον τύπο, αν επρόκειτο να χρησιμεύσουμε για στόχος των φυλλαδίων και των βιβλίων;
Θα απαιτούμε εγγύηση για την ίδρυση εφημερίδων ή τυπογραφείων. Έτσι θα προφυλάσσεται η Κυβέρνησή μας από κάθε επίθεση εκ μέρους του τύπου.
Είναι αλήθεια ότι οι εφημερίδες των κομμάτων θα μπορούσαν να αντέξουν στις χρηματικές απώλειες. Θα τις απαγορεύσουμε αμέσως μετά τη δεύτερη επίθεση εναντίον μας. Κανείς δε θα θίξει χωρίς τιμωρία την αίγλη του κυβερνητικού μας αλάθητου.
Σας παρακαλώ να σημειώσετε ότι ανάμεσα σ’ εκείνους που θα μας επιτίθενται θα υπάρχουν και όργανα δημιουργημένα από μας, αλλά αυτά θα προσβάλλουν αποκλειστικά ορισμένα σημεία, των οποίων εμείς θέλουμε τη μεταβολή.
Τίποτα δε θα δημοσιεύεται στο κοινό χωρίς τον έλεγχό μας. Το αποτέλεσμα αυτό κατορθώθηκε πια στις μέρες μας από το γεγονός ότι όλες οι ειδήσεις συλλέγονται από πάρα πολλά πρακτορεία, τα οποία τις συγκεντρώνουν από όλα τα μέρη του κόσμου. Τα πρακτορεία αυτά θα είναι τότε εξ ολοκλήρου δικά μας και δε θα δημοσιεύουν τίποτε άλλο παρά αυτό που θα τα διατάζουμε.
Αν από τώρα μπορέσαμε να κυριαρχήσουμε στις σκέψεις των Χριστιανικών κοινωνιών σε τέτοιο βαθμό, ώστε σχεδόν όλοι οι άνθρωποι να αντιλαμβάνονται τα παγκόσμια γεγονότα μέσα από τους χρωματιστούς φακούς των γυαλιών τα οποία βάζουμε μπροστά στα μάτια τους, αν από τώρα σε κανένα Κράτος δεν υπάρχουν συρτάρια που να μας κρύβουν τα ανόητα λεγόμενα από τους Χριστιανούς μυστικά του Κράτους, τι θα γίνει, όταν εμείς θα είμαστε οι αναγνωρισμένοι Κυρίαρχοι του σύμπαντος στο πρόσωπο του παγκόσμιου Βασιλιά μας;
Όλοι εκείνοι που ονομάζουμε φιλελεύθερους είναι αναρχικοί, αν όχι έμπρακτα, τουλάχιστον ως προς τη σκέψη. Ο καθένας τους επιδιώκει τις φαντασιοπληξίες της ελευθερίας και καταλήγει στην αναρχία, διαμαρτύρεται απλά γιατί του αρέσει να διαμαρτύρεται.
Αν βρεθούν πρόσωπα που θα θέλουν να γράψουν εναντίον μας, δε θα βρεθεί κανείς για να εκτυπώσει τα γραπτά τους. Πριν δεχτεί να τυπώσει ένα κείμενο ο εκδότης ή ο τυπογράφος, θα υποχρεώνεται να πηγαίνει στις αρχές, για να πετύχει την έγκριση γι’ αυτό. Μ’ αυτό τον τρόπο θα γνωρίζουμε εκ των προτέρων τις παγίδες που μας στήνουν και θα τις καταστρέφουμε, δίνοντας εκ των προτέρων εξηγήσεις για την εξεταζόμενη υπόθεση.
Στην τρίτη γραμμή θα βάλουμε την υποτιθέμενη αντιπολίτευσή μας. Ένα ελάχιστο όργανο θα είναι ο αντίποδας των ιδεών μας. Οι αντίπαλοί μας θα θεωρήσουν τον ψευτοαντίπαλό μας αυτόν για σύμμαχό τους και θα μας αποκαλύψουν το παιχνίδι τους.
Από τώρα πλέον, τουλάχιστον στο γαλλικό Τύπο, υπάρχει μία μασονική αλληλεγγύη. Όλα τα όργανα του Τύπου είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους με το επαγγελματικό μυστικό. Όπως με τους αρχαίους μάντεις, κανένα μέλος δεν προδίδει το μυστικό των πληροφοριών του, αν δεν πάρει διαταγή γι’ αυτό.
Πρέπει να γίνει πιστευτό ότι το νέο καθεστώς έχει τόσο καλά ικανοποιήσει όλο τον κόσμο, ώστε και τα εγκλήματα ακόμη εξαφανίσθηκαν. Οι περιπτώσεις εκδήλωσης της εγκληματικότητας πρέπει να είναι γνωστές μόνο στα θύματά της και τους τυχόν μάρτυρές τους”.
Λοιπόν, τον ανθέλληνα Χαρδα-βδέλλα είναι εύκολο να τον βρούμε την κατάληλη στιγμή στον Αργοσαρωνικό μεριά. Πως θα γίνει ρε παιδιά το ΕΛΙΚΟΦΤΕΡΟ δεν τους χωράει όλους!!!
armel είπε
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΑΡΑΓΕ;;
ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ…
ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟΣΟ ΑΦΕΛΕΙΣ…
Κόριννα είπε
Armel
ἄν π.χ ἀξιοποιηθῆ μιὰ περιοχή τῆς χώρας,πώς γίνεται νὰ μήν ἐπωφεληθῆ ΚΑΙ ὁ κάτοικος τῆς χώρας αὐτῆς;
Τὸ ἴδιο δὲν θὰ συμβῆ καὶ μὲ τὴν ἀξιοποίησι μιᾶς ὑπηρεσίας;
Kostas Kostakouta είπε
Ε ναι εμπρος λοιπον να γινουμε ολοι γκαρσονια και δεσμοφυλακες του Αουσβιτς της Ευρωπης.
Ρε “πατριωτες”,δεν πατε να αυτοκτονησετε; Ετσι στο ονομα της αξιοποιησης βρε παιδι μου!!
Κόριννα είπε
Kosta Kostakouta
ἡ ἀξιοποίησι γιὰ σένα μεταφράζεται ἀπαραιτήτως σέ γκαρσονοποίησί σου;
Πές μας λοιπόν τί προτείνεις μιὰ πού κανένας μας δὲν θέλει τὸ ξεπούλημα.
Διότι δέν εἶσαι σοβαρὸς ὃταν πετᾶς μιὰ παρόλα χωρίς νὰ μᾶς δίνεις καί τήν ἐναλλακτική πρότασι.
Kostas Kostakouta είπε
Ποια αξιοποίηση;
Σαν αυτη που εχει πουληθει η μιση Κρητη και τα μισα νησιά σε ξενους και εμεις δουλεύουμε εκει;
Για αυτην μιλάς;
Προτιμω εθνικη αξιοποίηση απο το κράτος και οχι απο τον καθε απατεώνα.
Κόριννα είπε
Kostakouta
τὴν Κρήτη τὴν πούλησαν,ἄν τήν πούλησαν,οἱ Κρητικοί,διότι ὁ ἐφαρμοστικὸς δὲν ἰσχύει ἀκόμα.
Ὁπότε ἀς πρόσεχαν.
Σὲ ἄλλο σχόλιό σου πού λές ὅτι εἶμαι μαζί μὲ τὴν Ἀστιλλαΐδα γιὰ κλωτσιές.
Ἕνα ἔχω νά σοῦ πῶ,μή παίζεις μὲ τήν Κόριννα γιατὶ εἶναι κρῖμα νὰ σὲ καρπαζώση γυναῖκα.
Kostas Kostakouta είπε
τρόμαξα κορινα,
Και οι κρητικοί,αξιοποίηση κανουν και στη μανη επισης,και στα νησια.
Κοιτα να δεις που οι μεγαλύτερες κοιτίδες πατριωτών,ειναι πρωτες στο ξεπούλημα…αχαχχαχααχ
ΜΑΡΙΑ είπε
Καημενη κοστακουτα,ποσες σφαλιαρες εχεις φαει αραγε στη ζωη σου απο αγερωχους φρυδατους,για να εχεις τοση εμμονη μαζι τους!!!! Αναξια λογου εισαι φουκαριαρα μου και προσπαθεις με τη χυδαιοτητα να κερδισεις λιγη προσοχη.Προφανως στη πιατσα με τις αλλες τραβεστι θα εισαι η ασχημοτερη!!!!!
Kostas Kostakouta είπε
ΣΕ λυπαμαι….Οχι γιαυτα που μου λες(τι να πεις κι εσυ),αλλα γιαυτα που πιστευεις…Α ρε θυμα…
Δε πειραζει…Ο καιρος,γαρ εγγυς..
ΜΑΡΙΑ είπε
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα χρυση μου!!!!!!!
Kostas Kostakouta είπε
εγω χρυσή,εσυ σκατη,τι να κάνουμε τωρα…
φωτεινη είπε
προς τι η απορια?παντα σε διατεταγμενη υπηρεσια ειναι.τωρα εκτελει το δογμα «ας βαλουμε ,δικαιως και αδικως,κι αλλους στο καδρο».ειναι ολα τα λεφτα ο τυπος.κυριολεκτικως ομως.
gat είπε
Αυτός ο …δημιοσογράφος πάντα έδειχνε την πασοκιά του πολλές φορές προσπαθούσε να την κρύψει για να δείξει ότι ντε και καλά είναι αμερόληπτος αλλά η… πουτάνα δεν μπορούσε να κρυφτεί…
Panos Skouras είπε
ο μεγας αλητης χαρδαΒΔΕΛΑΣ ξαναχτυπησε!!!τρομοκρατει και απηλει εμεσα τον λαο να κατσει στα αβγα του και να μην σηκωνει μπαιρακι κοντρα στους βολευτες,να τους αγαπαμε και να τους ραινουμε με ροδοπεταλα,γιατι διαφορετικα θα υπαρξει πολιτιακη ανωμαλια!!! με εγκυρες πληροφοριες λεει απο τους κολλητους του απο το FBI, θα υπαρξει τρομοκρατικο χτυπημα!χαχαχαχα,αλητης και ηλιθιος αλητης!!!!ο μνημονιακιας μαζι με τον Κωνστα και την Μακρη,νομιζω ειναι οι επομενοι που πρεπει να ορισθουν ως “καταζητουμενοι”απο τον λαο!!!
ΗΡΩΝ είπε
ΧΑΛΙΑΒΔΕΛΑΣ. Να προφέρουμε σωστά το επίθετό του!
astillais είπε
Έχει κάνει τόσα που δεν θα ξέρει από που τούρχεται
μέχρι που πήγε να ισοφαρίσει αγνοούμενους Κυπρίους με τούρκους
αν τόβλεπες θάσπαγες την τηλεόραση
Panos Skouras είπε
δεν εχω τηλεοραση πλεον φιλεναδα,την εσπασα με την Μακρη!τελικα μηπως δουλεβουν για τον κωτσοβολο;με καθε εναν απο αυτους να σπαμε και μια τηλεοραση;
fufutos είπε
Ολυμπιάδα, διάβασε και το παρακάτω
ΟΤΕ: Πουλά τον Hellas Sat… μπορεί να τον αγοράσουν οι Τούρκοι
http://dexiextrem.blogspot.com/2011/07/hellas-sat.html
Αυτός ο Τζαμάζ από πια χώρα είναι;;; Τούρκος είναι;;; Φανταστείτε πως ο Στρατός θα χάσει ένα από τα όπλα του καθότι διαθέτει κανάλια επικοινωνίας στον εν λόγω δορυφόρο. Επίσης πόσο κόστισε για να τον σκοτώσει τώρα αυτός ο αλλοδαπός για 150 εκατομμύρια;;;;
Francophone είπε
Τσαμαδάκης είναι που το άλλαξε σε “Τσαμάζζζζ”. Έχει γράψει άφθονα η Ολυ για τη γούνα του.
Ηλιας είπε
AYTO EINAI ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ…
να στειλουμε τον παγκαλο στο διαστημα να κανει τον δορυφορο…
fufutos είπε
Δεν έχει κατασκευασθεί ακόμα ο πύραυλος-φορέας που θα μπορούσε να σηκώσει και να θέσει σε τροχιά αντικείμενο με το βάρος του Πάγκαλου. Ούτε οι Soyuz ούτε οι παλαιοί Saturn-5 τον σηκώνουν…
φωτεινη είπε
προς john τα στερνα τιμουν τα πρωτα.
paterabu8isaxwra είπε
Τι να πούμε εμείς..Τα λένε όλα τα έργα του…Από το ραδιόφωνο πα_ΣΟΚ_ος,Από την τηλεόραση επαναστάτης….
agiovasilema είπε
Ο κος Χαρδαβέλλας αποτελεί εγγύηση. Αυτά που γράφει είναι …ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΌΤΗΤΕΣ.
Όπως και η αποκλειστικότητα για τον 20χρονο γιο ενός Υπουργού που έκανε τον μάγκα σε λιμενικούς…Ε, κύριε Χαρδαβέλλα?
Το θυμάστε το αποκλειστικό σας ρεπορτάζ? Γιατί εξαφανίστηκε μυστηριωδώς από τη σελίδα σας? Γιατί το πήρε ο …θαλασσινός άνεμος?
Τελικά δημοσιογραφία ελέγχει ή ελέγχεται πλήρως από την εξουσία?
astillais είπε
Ως τέταρτος πυλώνας, η δημοσιογραφία, και ελέγχει και ελέγχεται
δεν χρειάζεται και ρώτημα
το θέμα είναι οι αν-εξάρτητες φωνές
αυτές είναι που γράφουν ΙΣΤΟΡΙΑ
Σοφία είπε
Εγώ θέλω να μου πει ο Χαραβέλλας τι θα πάθω αν δεν πάρουμε την πέμπτη δόση.
Εγώ μπορεί να θέλω να το πάθω και να μου αρέσει. Αυτός τι κόλλημα έχει. Δεν την θέλω την 5η δόση.
ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ ΒΡΕ ΑΔΕΛΦΕ (Ή ΜΉΠΩΣ ΝΑ ΠΩ ΑΔΟΛΦΕ, ΕΣΥ ΤΙ ΖΟΡΙ ΤΡΑΒΑΣ;
Asxetos είπε
Έλα μωρέ Ολυμπία διαφημίζεις το αγράμματο λαμόγιο τον Χαρδαβέλλα …..έλεος
Enzo είπε
ο παπαρας με εχει χρεωσει ενα σωρο sms που με αναγκασε να του στειλω στην εκπομπη του.
γιουσουφακι πρασινο.
Δ.Φ. είπε
Ωρε ελληνες τι συμβαινει,οποιος διαφωνει με τις εκαστοτε αποψεις σας, ειναι προδοτης…κ εγω δεν συμφωνω μαζι σας,ειμαι προδοτης…εαν με αποκαλεσει καποιος ετσι, θα του ζητησω να δημοσιευσει την φορολογικη του για να δουμε οτι δεν ειναι κομματοκρατης κ κλεπτοκρατης κ λαμογιο φοροκλεπτης…επισης θα μπορουσα να πω οτι ο σαμ ειναι μαιμου αντιμονιακος αφου εχει ψηφισει τα 23 απο τα 49 αρθρα…εγω ομως εχω το θαρρος να πω οτι ο σαμ καλα εκανε κ το ψηφισε…το καταλαβατε οτι ειμαστε σε χρεοκοπια υπο ανστολη κ εαν δεν περναμε την 5η δοση με μαθηματικη ακριβεια θα χρεοκοπουσαμε σε 3 μηνες…αυτη ειναι η απαντηση μου στην αγαπητη Σοφια που αναφερει εαν την ρωτησε ο γαπ εαν θελει να παρει την δοση…αγαπητη μου εδω δεν μιλαμε για μενα κ για σενα, εμεις μπορει να θελουμε αλλα πραγματα,εδω μιλαμε για την πατριδα κ ολα τα αλλα ειναι σε δευτερη μοιρα…τωρα για τον κυριο χαρδαβελα δεν χρειαζετε συστασεις,ενα θα μπορουσα να πω οτι θα μπορουσε να ειναι βουλευτης οπως κανανε αλλοι συναδελφοι του…αυτος εμεινε στην ενεργο δημοσιογραφια,ανεξαρτητα εαν συμφωνουμε η διαφονουμε με αυτα που λεει…
armel είπε
”εαν δεν περναμε την 5η δοση με μαθηματικη ακριβεια θα χρεοκοπουσαμε σε 3 μηνες…”
ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΟΣΕΣ ΔΟΣΕΙΣ ΜΕΝΟΥΝ ΑΚΟΜΑ;;
ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΜΑΣ ΖΗΤΗΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΗ ΔΩΣΟΥΝ;;
ΣΕ ΡΩΤΑΩ: ΕΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΤΗ Ή ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΗ Ή ΤΗΝ ΟΓΔΟΗ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ
ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΘΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ”ΠΕΡΑΣΟΥΝ” ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΟΛΟ ΤΟ
ΕΚΟΦΙΝ ΚΑΙ ΤΟ EUROGROYP ΚΑΙ ΤΟ ΔΝΤ, ΘΑ ΚΑΤΣΕΙΣ;; ΕΑΝ ΔΕ ΚΑΤΣΕΙΣ, ΘΑ ”ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΟΥΜΕ”…
ΠΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ ΕΙΣΑΙ ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΣ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ”ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΕΙΣ”;; ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ…
Миша είπε
Πες τα χυμα γιατι τα ζώα της Υποκράτους δεν καταλαβαίνουν αλλιώς…
Magnolia Gr είπε
Μπράβο πες τα χρυσόστομε!!! να δούμε τί θα μας απαντήσουν τα πασόκια, που λέει και η Φωτεινη, στο νέο “ψευτοδίλλημα” που έθεσες!!!
Αλιρτοδυσσεβής είπε
Νομίζω ότι εδώ δεν καταφέρεται κανείς κατά του ΚΧ για τη θέση του, αλλά για την κωλοτούμπα του.
φωτεινη είπε
περα των αλλων διαφωνιων που προκυπτουν απο το σχολιο σου αγαπητε δ.φ.ΔΥΝΗΤΙΚΩΣ ΕΥΕΡΓΕΤΗ ΤΗς ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΝΕΥ ΠΕΡΟΥΣΙΑΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ,θα ηθελα να κανω μια παρατηρηση γενικου παντα περιεχομενου και ως εκ τουτου πολλαπλως ΕΦΑΡΜΟΖΟΜΕΝΗ.θα ηταν ιδιαιτερως χρησιμο και επαρκως διαφωτιστικο εναντι τιτλων οπως δημοσιογραφος,ποινικολογος,καθηγητης πανεπιστημιου,συνταγματολογος κ.λ.π. να χρησιμοποιειτε την εκφραση ΠΑΣΟΚΙ για να καταλαβαινουμε κι εμεις περι τινος προκειται και να μη χριζουν τα γραπτα σας παρεταιρω διευκρινησεων.
Δ.Φ. είπε
Αφου ξερετε για τι αναρωτεστε,εγω εχω δηλωσει επαλληλημενως οτι στηριζω τον γαπ επι του παροντος…γιατι καθε φορα θα πρεπει να ζητατε πιστοποιητικα κοινωνικων φρονιματων,εγω εχω πει κατι για καποιον,απλως διαβαζω τα σχολια σας κ απαντω εαν συμφωνω η διαφωνω μαζι σας…νομιζω η ελευθερη εκφραση των αποψεων ειναι μια απο τις θεμελιωδεις διαταξεις του συνταγματος…εαν διαφωνειται κ παλι εγω θα σεβασθω τις αποψεις σου οσο κ εαν διαφωνω…
Costas είπε
PROS D.F….
Mallon eisai mikroulis, to opoio den einai kako, kai nomizeis oti os ek thavmatos, pire hampari o GAP(ksereis o “Lefta yparhoun”) oti i hwra prepei na allaksei (entelws ksafnika) nootropeia kai na kanei riksi me to parelthon kai tous volemenous….!!! pare loipon to arthro tou Kyriou to opoio einai poly morfotiko yia kati NeNekous kai Dosilogous sti nea taksi pragmatwn pou thelei tin hwra eksw apo kathe ti…
http://www.gataros1.info/2011/06/1981.html
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ 1981. ο Αντρέας Παπανδρέου δολοφόνησε τις ελπίδες του Ελληνικού λαού για ένα χρηστό κράτος.
5:50 μ.μ. | Posted by tigris
Επειδή, από έξω και χωρίς κομματικές παρωπίδες, γνωρίζω τι έγινε το 1974 και τι το 1981 οφείλω να σας πληροφορήσω σχετικά.
Είναι γνωστά όσα καταλόγισα πολλές φορές με στοιχεία στον «εθνάρχη». Έτερον εκάτερον.
Η αλήθεια είναι ότι μετά το 1974 αποκατέστησε αμέσως για τους πολίτες (δεν εννοώ συντάγματα ή κοινοβούλια κτλ) μία πραγματική δημοκρατία. Πχ Όλοι οι εργαζόμενοι ετύγχαναν αντικειμενικής αντιμετώπισης με αξιοκρατία χωρίς πολιτικούς διωγμούς κτλ. Αυτή είναι η προσωπική μου εμπειρία. Επίσης στην Ελληνική κοινωνία αναπτύχθηκε ένα πνεύμα προόδου και ελευθερίας.
Το 1981 όπως και το μεγαλύτερο μέρος του Ελληνικού λαού πίστεψα τις διακηρύξεις του Αντρέα Παπανδρέου και ήμουν τότε υπέρ της εκλογής του μάλλον φανατικά αλλά ποτέ οργανωμένος.
Μόλις ανέλαβε όμως με τα πρώτα μέτρα, με όση κατανόηση και αν τον έβλεπα, άρχισα να απογοητεύομαι.
Πρώτα δημιούργησε τα ονόμαζόμενα ψυγεία όπου οδήγησε άξιους υπαλλήλους (ομιλώ με πλήρη γνώση) το μοναδικό έγκλημα των οποίων ήταν ότι ανήκαν στη ΝΔ. Τους ανθρώπους αυτούς τους μετέβαλε σε ένα είδος «φθυσικών» τους οποίους φοβόντουσαν να επισκεφθούν άλλοι υπάλληλοι μήπως και περιπέσουν στη δυσμένεια των διοικούντων.
Παράλληλα δημιουργήθηκαν οι ονομαζόμενοι «πρασινοφρουροί» που τρομοκρατούσαν του άλλους υπαλλήλους και ετύγχανον διαφόρων προνομίων.
Όσον αφορά τη ελευθερία της έκφρασης πχ στην ΕΡΤ ακόμα ενθυμούμαι μία σειρά με το τον ηθοποποιό Φασουλή που κατέβηκε «άρον άρον» επειδή ο κ.φασουλής είχε το «θράσος να σατιρίσει ορισμένες καταστάσεις με θετικό πνεύμα.
Ακολούθησε ο νόμος πλαίσιο για την Παιδεία Ανώτατη Παιδεία και οι νόμοι για την Μέση Παιδεία που έκαναν το έγκλημα να εισάγουν τον κομματικό συνδικαλισμό στην παιδεία τα αποτελέσματα του οποίου μέχρι σήμερα ζούμε με τις καταλήψεις το άσυλο για εγκληματίες τη κομματικοποίηση του μεγαλύτερου αριθμού των καθηγητών με όλα τα συναφή επακολουθα.
Στη μέση Παιδεία το έγκλημα ήταν περισσότερο επαχθές γιατί γινόταν και γίνεται πλύση εγκεφάλου σε ανώριμα μικρής ηλικίας άτομα.
Άλλο «δημοκρατικό» μέτρο του Αντρέα Παπανδρεου ήταν να καθαιρέσει από το το τρίτο πρόγραμμα του ραδιοφωνου το Μάνο Χατζηδάκη ο οποίος το είχε αναδείξει σε υψηλά επίπεδα.
Ακολούθησαν τα λαίκιστικα καταστροφικά για την οικονομία μέτρα του Αντρέα εξίσωσης σχεδόν όλων των αποδοχών ανεξάρτητα από την εισφορά με αποτέλεσμα πχ μία συμπαθής καθαρίστρια να έχει πολλές φορές μισθό ίσο ή και ανώτερο από αυτόν ενός καθηγητή.Και τότε όπως και τώρα χρησιμοποίηθηκε ως όπλο για το σκοπό αυτόν, το «ενιαίο μισθλόγιο», η εξύβριση αποδοτικών υπαλλήλων ως ρετιρέ, διάφορα λογοπαίγνια ως ο ετεροχρονισμός, τούνελ κτλ.
Είχαμε στη συνέχεια τη διαφθορά με τον Αντρέα να λέει το «περίφημο» για τον τότε διοικητή του της ΔΕΗ, «να κάνει ένα δώρο στον εαυτό του, όχι όμως και 450εκατομμύρια».
Ακολούθησε στα εθνικά θέματα το ξεπούλημα της Κύπρου και του Αιγαίου με το mea culpa του (όποιος δεν το ξέρει να το μάθει), το «αγγάλιασμα» του Κοσκωτά κτλ.
Άλλα τραγικά οικονομικά του μέτρα μέσω των οποίων πολλοί ημέτεροι ωφελήθηκαν ποικιλοτρόπως ήταν η αυτοδιαχείρηση κτλ.
Ο Αντρέας συνοπτικά δημιούργησε ένα άκρως κομματικό αντιδημοκρατικό κράτος που δίχασε τους Έλληνες και από το οποίο δημιουργήθηκαν μεγάλες περιουσίες από τους οργανωμένους οπαδούς του. ‘Οποιος το αμφισβητεί μπορεί να ερωτήσει πολλούς του τότε ΠΑΣΟΚ πώς απέκτησαν τα όσα έχουν με ένα μικρό μισθό. Ένα κράτος είδους μαφίας ως προς τα μέλη του κόμματος του.
Όποιος θέλει να μάθει για τη «αληθινή δημοκρατία» του Αντρέα που ανέφερε ο Αντιπρόεδρος θα μπορούσε να προμηθευθέι τη θαυμάσια ηχογράφιση της αείμνηστης Ελληνίδας Μαρίας Ρεζάν με τίτλο «Η περιπέτεια της Αλλαγής». Θα διασκεδάσει αλλά κυρίως θα μελαγχολήσει. Γιατί ο Αντρέας Παπανδρέου δολοφόνησε τις ελπίδες του Ελληνικού λαού για ένα χρηστό κράτος.
Αυτή και μόνον είναι η αλήθεια όπως τη γνώρισε ένας που πίστεψε τις ψευδείς εξαγγελίες του, χωρίς όμως παρωπίδες .
Αλήθεια γιατί κ. Πάγκαλε είπες όσα είπες εν γνώσει σου για την ανακρίβεια τους;;
Ευριπίδης Μπίλλης
Τ. Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ
trellakias είπε
Δηλαδή υπάρχει ακόμα άνθρωπος που ……υποστηρίζει ακόμα τον Ζαβό της Minnesota; Και που το υποστηρίζει δημοσίως; Που αποδέχεται ότι ο βλαμμένος της μάργκαρετ μπορεί να δώσει λύση στα προβλήματα που από δόλο ο ίδιος δημιούργησε; ΜΠΡΑΒΟ φίλε μου σε συγχαίρω πραγματικά!!!!!!!
Η μαλακία σου είναι πρωτόγνωρη, και μοναδική!!!!!
Ο Παπους είπε
Τι καταντια ειναι αυτη ωρε Ελληνες?
Τριανταδυο σχολια ως αυτη τη στιγμη για τον Χαρδαβελα?
Ο Παπους
Κόριννα είπε
Συγγνώμη Παπποῦ
ἀλλά εδῶ σφάλλεις.
Δὲν εἶναι τὰ σχόλια γιὰ τὸ κουμάσι τὸν Χαρδαβέλα ἀλλά γιά Ὅ,ΤΙ ἐκπροσωπεῖ ὁ κύριος αὐτὸς.
stellapetrides1 είπε
Αυτό στήν φωτογραφία ονομάζεται “Γαστρεντερικό Κοίτασμα Ελληνοχριστιανορθοδόξων”, ημερησίως πηγάζεται από τήν παροχή βιταμινών από τά ΟΗΕΜΑΣΟΝΟΣΕΝΓΚΕΝΟΛΟΓΙΑ………………… έως ότου ΤΕΖΑ…………………..
Στέλλα Πετρίδου εκ Χαρτούμ Σουδάν
φωτεινη είπε
λοιπον παροτι δεν ηθελα να το αποκαλειψω ακομα ,θα το κανω.ο Σαμαρας ψηφησε τα αρθρα που ψηφησε γνωριζοντας οτι καμμιας εφαρμογης δεν θα τυχουν.ολοι παρατηρησατε οτι δεν ψηφησε το μεσοπροθεσμο αλλα μερικα αρθρα του εφαρμοστικου.ΓΙΑΤΙ?ολοι εμεις οι ν.δ.δεν μπορουσαμε να δικαιολογησουμε αυτην του την πραξη.και ομως δικαιολογειται.ετοιμαζεται νεος ΕΦΑΡΜΟΣΤΙΚΟΣ τον αυγουστο . εφαρμοστικος ομως με την εννοια της εφαρμογης επι της… επιφανειας .για ολους τους NEW AGE οπαδους του NEW AGE αρχηγου.που αρεσκονται σε new age βραχιολακια,κολανακια ερχονται και τα new age δανειακια με αποπληρωση πολυ new age.για οποιον δεν καταλαβαινει θα δωσω ενα στοιχειο.σε ολες τις εποχες η παγκοσμιοποιηση μεσα σε ολα τα χαρακτηριστικα που εκλαμβανε ηταν και μια ομογενοποιησις των φυλων.το ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟ ΟΝ.εννοειται οτι ποτε ο Σαμαρας δεν θα ψηφησει εναν τετοιο ΕΦΑΡΜΟΣΤΙΚΟ.αλλωστε ανευ κολλαν και βραχιολιου δεν επιτρεπεται απο τους δανειστες και η τοσο εναγωνιως ζητουμενη συναινεση.
leonidas είπε
για ολα φταιει ο σουβλακιας της ραφηνας,ουτε η αποβιομηχανηση και καταστροφη της γεωργοκτηνοτροφιας απο τον αντρε παπαντρε,ουτε τα swaps με την goldman sacks του σημιτεσκου,οι υπερκοστολογιμενες συμβασεις ολυμπιακων αγωνων οπλικων συστημστων ιατροφαρμακευτικων…τι να περιμενει κανεις απο εναν πασοκο του βαθεως πασοκ.Ας ασχοληθει με κανεναν εξωγηινο γιατι εμεις στην Ελλαδα λιγοι ειμαστε και καλα γνωριζομαστε,δεν μασαμε ολοι κουτοχορτο
Kostas Kostakouta είπε
την καταστροφη της γεωργιας και της επαρχιας γενικοτερα την ξεκινησε η φρυδατη.
Αυτα που εκανε ο Σημίτης,συνεχισε αμείωτα η μικρη αδερφη της Ραφήνας.Απλα επειδη ηταν εντελως αχρηστος,το γαμησε το θεματακι και ψοφησε,οποτε τωρα ψοφανε εμας.
Κόριννα είπε
Ὅταν γελοιοποιῆσαι ἀνακυκλώνοντας κακοήθειες ποιός νὰ σὲ πάρη στά σοβαρά καί νὰ συζητήση μαζί σου;
Kostas Kostakouta είπε
Ειναι κακοήθεια το οτι η φρυδάτη κατέστρεψε την επαρχία απο τον εμφύλιο και μετα;
Ειναι κακοήθεια το γεγονος οτι,το έκτρωμα που λεγεται Αθηνα και αστυφιλία στην Ελλάδα οφείλεται σε αυτην;
Αν ειναι,προτιμώ να ειμαι κακοήθης,παρα νενεκος.
Αυτονόητο είπε
Ρε Μεγάλε, βάλε κάτι στο στόμα σου. Καλυτερα να μασάς…
Και πού ‘σαι, πάνε και καμιά βόλτα!
Υπερωριες κάνεις;
Βρε Ολυμπία, έλεος!!!
Γιατί θα πρέπει να ακούμε το ψυχόδραμα και το παραλήρημα του κάθε “παρά φύσιν”;
Kostas Kostakouta είπε
Παρα φυσιν ηταν η φρυδατη και μαλλον και το παχυδεμο της Ραφηνας.
Σας χαλαει ορισμενους το ξερω(σας θιγει τις εβραιοχριστιανικες αξιες με τις οποιες εχετε ανατραφει) αλλα τι να κανουμε
trellakias είπε
Αμάν ρε φίλε ασχολήσου , με τον δικό σου πρωκτό και άσε τους άλλους! Όλο για αδερφές μιλάς και πάσχεις από την γνωστή ηλιθιότητα της ακατάσχετης μαλακίας τους πολυξεριάδη. Αρκετά βρε φίλε με τις ηλιθιότητες σου, και με τον λόγο της καταγγελίας, καιρός είναι να μας πεις εσύ τι πιστεύεις πως είναι σωστό, μπας και δούμε τα δικά σου πουστριλίκια!
Αυτονόητο είπε
Και για να εξηγούμε…
Προς τι η έκπληξη;
Ο Χαρδαβέλας ξεκίνησε αυτό που σε λίγο θα είναι το ευαγγέλιο όλων των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ. Εδώ θα είμαστε και θα το δούμε…
Θα τσιροκοπάνε σαν μωρές παρθένες για τους κακούς Ευρωπαίους που μας …αγοράζουν!!! Και θα κάνουν πορείες υπερασπιζόμενοι την …ακεραιότητα της χώρας, ενάντια στο ξεπούλημα που θα επιχειρεί η επάρατος δεξιά!!!
Και θα είναι μπροστάρης ο από πάνω “τύπος” φωνάζοντας κατα των “φρύδηδων”, “αδερφών” κτλ
“Από τον εμφύλιο και μετά…”!!! Ό,τι πεις, Μέγιστε!!!
Όταν η Ιστορία μαθαίνεται με σημειώσεις, ως θύελα ιδεών, και παπαγαλίζεται στο μαγαζάκι της κλαδικής… 3ος δρόμος δεξιά, γωνία… Όνειρα γλυκά!
Magnolia Gr είπε
όντως Κόριννα κάποιοι γελοιοποιούνται τόσο με τα λεγόμενά τους που δεν αξίζει να ασχολείσαι, αλλά δεν ξέρουν και που να σταματήσουν και βρίζουν τους πάντες ακόμα και τα θρησκευτικά πιστεύω των συνομιλητών τους, νομίζοντας ότι ΜΟΝΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ είναι προς τον ΠΡΑΣΙΝΟ ΘΕΟ ΗΛΙΟ…
Κόριννα είπε
Kostakouta
μή μοῦ τὸ παίζεις χαζὸς.
Τό καταλαβαίνεις ὅτι κακοήθεια εἶναι ἡ χρῆσις τοῦ θηλυκοῦ γένους γιὰ αὐτοὺς τοὺς δύο πολιτικοὺς.
Ὁ ἐμφύλιος ἦταν ἡ αἰτία τῆς ἀστυφιλίας.
Ποιός θὰ μποροῦσε νὰ ζήση σέ ξεκληρισμένα χωριὰ;
Μήπως διαβάζης ἐπιλεκτικά τήν Ἱστορία;
Kostas Kostakouta είπε
Το λεω γιατι ξερω οτι σας παταω τον καλο,αληθεια με εκεινα τα ντιβιντι του ζαχοπουλου,τι θα γινει;(αχαχαχαχαχ)
Ο εμφυλιος ειχε τελειωσει το 49,το κρατος ομως,που δεν εξεφραζε κανεναν(και γιαυτο και εγινε βεβαια)επρεπε να μαντρωσει τον κοσμο.
ασε και τα κομπλεξ με τις μεγαλουπολεις που ηθελε η φρυδατη.
Αυτονόητο είπε
Από την πόρτα σου περνώ…
Και τηγανίζεις ψάρια…
Και μου πετάς έναν κεφτέ…
Τι όμορφη που είναι η Άνοιξη!!!
………………………
Αγαπάτε αλλήλους!
Αλληλούια…
Αμην._
Κόριννα είπε
Αὐτονόητε,
τὸ ᾆσμα δὲν τὸ ξέριε καλὰ:
ἀπό τήν πόρτα σου περνῶ
βήχω καὶ ξεροβήχω
κι ἄν δὲν σὲ βρῶ ἐκεῖ,
σοῦ κατουρῶ τὸν τοῖχο!
Υπεύθυνος είπε
Ο κ. Χαρδαβέλλας μάλλον θα απειλήθηκε για να αλλάξει γνώμη. Εδώ απειλούν την οικογένεια του κ. Παπουτσή!
φωτεινη είπε
ερχεται ΕΦΑΡΜΟΣΤΙΚΟΣ για μικρες και μεγαλες αδελφες.
PUNK-ΑΛΟΣ είπε
Γεια σου συν-ΤΡΟΦΕ Χαρχαβέλλα!!
ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΤΑ ΤΡΩΜΕ, ΣΑΝ ΚΑΛΟΙ σύν-ΤΡΟΦΟΙ!!!
ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΞΕ ΤΟ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟ!!!
Ο ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
PUNK-ΑΛΟΣ
Ανώνυμος είπε
Ρε τον άχρηστο τον Καραμανλή που μας διέλυσε εντελώς. Αφού να σκεφτείτε ότι η βενζίνα ήταν 3,5 ευρώ το λίτρο επί χοντρού ενώ τώρα επί ολίγιστου (συγνώμη εξυπνότερου ήθελα να πω) έχει πέσει στα 1,7. Τέλος πάντων ας τοποθετηθώ όπως αισθάνομαι.
Βρε απαίσιε και ελεεινέ Χαρδαβέλα, Καρχιμάκη της δημοσιογραφίας ότι και να λες για τον ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ είναι κλάσεις ανώτερος από τον δικό σου τον μυαλοκομένο. Όσον αφορά στην πέμπτη δόση σε έκαναν ρεζίλι ρε βλάκα, αφού όλοι έλεγαν στην Ευρώπη ότι έχει εξασφαλιστεί ενώ εσύ ρε παπαγαλάκι έλεγες αυτό που σου υπαγόρευε το αφεντικό σου. Πως γίνεται ρε καραγκιόζη να κάνεις εκπομπή για την ΑΟΖ με σοβαρά στοιχεία ομολογουμένως στην έρευνα σου, που καταδείκνυε την ανικανότητα της κυβέρνησης και ενός πρωθυπουργού (που μου θυμίζει ότι πήρε τον τίτλο με στημένη διαιτησία) και στην συνέχεια να ασχολεείσαι με την δήθεν χρεωκοπία. Αλλά ότι πεις αφεντικό είσαι ρε καραγκιόζη.
Σε κατατάσσω στα άθλια παπαγαλάκια του μεγάλου καναλιού που μόλις τους είπε ο ΕΓΚΥΡΟΤΑΤΟΣ Ιγνατίου ότι ο Σαμαράς θα επισκεφτεί την Ουάσιγκτον έπαθαν πλάκα, δηλαδά θα πάει και στον Λευκό Οίκο έλεγε τρελαμένος ο παπαγαλοΣαραντάκος; ενώ ο καμπουρομαλάκας κατάπιε την γλώσσα του.
Αλιρτοδυσσεβής είπε
Δυστυχώς για εμάς, θα πάει και αυτός να πάρει το χρίσμα, το δαχτυλίδι, όπως θέλετε πείτε το. όπως το είχαν πάρει όλοι οι προηγούμενοι πρωθυπουργοί μας μέχρι που τους το αφαίρεσαν, όταν έδιεξαν τάσεις ανυπακοής.
Το Μώλυ είπε
Οι …άντρες/μάγκες δεν υπάρχουν πια! Και ξεμείναμε με Κωστάκηδες, Γιωργάκηδες, Αντωνάκηδες και Χαρδαβέλες να τους γλύφουν, για την δόση του γκάμπριο. πώς το είπε ο άλλος; Η “φρυδάτη”; “Φρυδάτη” και στην Μύκονο με τον Θόδωρο (άλλον Θόδωρο είχε αυτός) όλο το καλοκαίρι, ΑΛΛΆ φλέβες κόβανε οι γυναίκες για πάρτη του. Οπότε, τι και πώς να πάει μπροστά στη χώρα; γίνανε όλοι αδερφές, κυριολεκτικά ή μεταφορικά, και ησυχάσανε. Πάρτε μια τελευταία γεύση άνδρα οι κυρίες, και αύρα μόρτη (= λουστρινάτου μάγκα) οι κύριοι…
“ΩΝΑΣΗΣ: οι γυναίκες και τα γλέντια του, by Liberopoulos”
http://gkdata.wordpress.com/2011/07/07/%CF%89%CE%BD%CE%B1%CF%83%CE%B7%CF%83-%CE%BF%CE%B9-%CE%B3%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%AF%CE%BA%CE%B5%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B1-%CE%B3%CE%BB%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-by-li/
Ηλιας είπε
Καλα-καλα…
ΠΑΣΟΚ εναντιον Ν.Δ. αντε…περαστικα σας…
Καλα μεσοπροθεσμα…
Δικιο εχουν οσοι καταγγελουν τον Αντρε,δικιο κιοσοι καταγγελλουν και τον Καραμανλε…
Δεν βαζετε λεω γω την κεφαλην σας κατω να παραδεχτειτε τα λαθη και των δυο μαλακωνε;;;
Aκομη σας αρεσει να κλωτσατε την ζωη σας με τα πολιτικοποδοσφαιρικα σας;
Δεν λεω ,αδικο ο αντρε με ολα τα κομματοκρατικα και το εμμεσο χτυπημα του κεφαλαιου.
Αλλα ολοι αυτοι οι προυχοντες που “χτυπηθηκαν” και εβγαλαν τα λεφτα τους στο εξωτερικο ,γιατι δεν γουσταραν να φορολογουνται και να πληρωνουν τους εργατες-δουλους με μισθους της προκοπης,ηταν καλυτεροι;
Oλοι αυτοι οι μαυραγοριτες που φιλουσαν τον κ…λο του καθε βασιλικου και κεντροδεξιου για να φανε τα λεφτα των ταμειων και καμωνοντουσαν οτι ταχα μου ειχαν βιομηχανια ειναι υπερανω κριτικης;;;
Αντε τωρα που θα ξαναρθουν οι γερμανοι και απο πισω τους οι αμερικανοεβραιοι κατοπιν της καθολικης συναινεσης των αγαπημενων σας αρχηγων,σας βλεπω φιλοι να στεινετε ολοι μαζι κ…λο στους γερμανοαμερικανοεβραιους…κιειμαι σιγουρος οτι θα σας αρεσει…
Χαιρε γιουρι γκελερ…οι ηλιθιοι σε χαιρετουν…
Το Μώλυ είπε
“ΧΑΡΔΑΒΕΛΙΕΣ”, Μάης 68
“Ο τύπος αυτός απ’ τα πρώτα του δημοσιογραφικά βήματα, τότε που κάλυπτε σαν απεσταλμένος του «Εθνους» τα γεγονότα του Μάη του 68 στην Γαλλία είχε δώσει δείγματα γραφής.
Πληροφοριακά να πούμε ότι τότε είχαμε δικτατορία στην Ελλάδα και τα ρεπορτάζ του που έστελνε από την Γαλλία, είχαν τόσο πάθος του ενάντια στους εξεγερμένους Γάλλους που ούτε η κραγμένη φασιστοφυλλάδα της εποχής «Ελεύθερος Κόσμος» την είχε.
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα από τα γραφόμενα του: «Οι αναρχικοί εκίνησαν όλη αυτή τη συμφορά, που ξαφνικά και στην ώρα της μεγάλης της ανόδου έπληξε τη Γαλλία.
Εξακριβωμένο επίσης είναι ότι Τροτσκυσταί και Μαοϊσταί συνειργάσθησαν σ’ αυτή την αναταραχή».
(Κρατήσαμε την ορθογραφία της εποχής).
Με δυο λόγια θέλουμε να πούμε ότι την εποχή της χούντας στην Ελλάδα, ο Χαρδαβέλλας, ήταν ένα πειθήνιο όργανο των Απριλιανών δικτατόρων και με τα ρεπορτάζ του προωθούσε απόλυτα τις δικές τους σκοπιμότητες.
Ένα τέτοιο «ταλέντο» σαν του Χαρδαβέλλα, φυσικά δεν χάνετε και μετά την μεταπολίτευση βρέθηκε να δουλεύει στην κρατική τηλεόραση όπου το 1979 σημείωσε την μεγαλύτερη «δημοσιογραφική επιτυχία» του που θα τον συνοδεύει σε όλη του την καριέρα.
Ηταν τότε που ανακάλυψε τις «θαυματουργές ιδιότητες» του «νερού του Καματερού». (Για τους νεότερους αναγνώστες μας που δικαιολογημένα δεν γνωρίζουν για τι μιλάμε, να τους πούμε ότι ένας τσαρλατάνος τότε ισχυριζόταν ότι είχε βρει κάποιο νερό που γιάτρευε μέχρι τον καρκίνο)”.
(h..p://tsak-giorgis.blogspot.com/2009/11/blog-post_25.html)
“Ο πιο γνωστός απ’ τους δημοσιογράφους που κάλυψαν το γαλλικό Μάη είναι σήμερα ο Κώστας Χαρδαβέλλας. Ρεπόρτερ τότε του «Εθνους», δεν δυσκολεύτηκε με την άφιξή του στη γαλλική πρωτεύουσα να διαπιστώσει πως «η Γαλλία μοιάζει να θρηνή για την κατάσταση που εδημιούργησαν οι εργαζόμενοι και οι φοιτηταί».
«Αυτή η συμφορά…»
«Τα “Φολί Μπερζέρ”, το περίφημον “Καν Καν” και η “Οπερα” μένουν κλειστά», μας πληροφορεί με θλίψη (4.6.68). «Οι καταστηματάρχαι έχουν κλείσει και μπροστά από τις πόρτες και τις βιτρίνες έχουν βάλει παλαιά κιβώτια και εμπόδια για τον φόβο ταραχών και λεηλασιών. Τίποτε δεν είναι πλέον σίγουρο στο Παρίσι».
* Η μεγάλη επιτυχία του είναι μια συνάντηση με τον Ντε Γκολ στις 2 Ιουνίου, «κατά την διάρκειαν επισκέψεως, μαζί με άλλους ξένους δημοσιογράφους, εις το προεδρικόν μέγαρον».
Η δήλωση του στρατηγού ότι «δεν πρόκειται να αφήσει την Γαλλίαν εις τους κομμουνιστάς» θα σημαδέψει τις αναλύσεις του νεαρού δημοσιογράφου. «Τούτα εδώ τα φαινόμενα δεν έχουν εύκολη την εξήγηση», γράφει στις 6 Ιουνίου. «Βέβαια, οι αναρχικοί εκίνησαν όλη αυτή τη συμφορά, που ξαφνικά και στην ώρα της μεγάλης της ανόδου έπληξε τη Γαλλία. Εξακριβωμένο επίσης είναι ότι Τροτσκυσταί και Μαοϊσταί συνειργάσθησαν σ’ αυτή την αναταραχή. Τέλος, είναι βέβαιο, ότι το επίσημο Κομμουνιστικό κόμμα και οι εργατικές Οργανώσεις, που επηρεάζονται από αυτό, δεν είδαν στην αρχή με καλό μάτι την εξέγερση. Εν τούτοις, όταν το Κ.Κ.Γ. αντελήφθη ότι κινδύνευε να χάση τους οπαδούς του ή μέρος από αυτούς, έκρινε σκόπιμο να υιοθετήση τις ταραχές. Γι’ αυτόν τον λόγο θεωρείται σήμερα από τους εθνικόφρονας Γάλλους συνυπεύθυνο».
* Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και η ανάλυσή του για τη γενική απεργία: «Ο γαλλικός Λαός επέρασε κατά τα τελευταία χρόνια μια περίοδο εξαιρετικής ευημερίας. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι αι λαϊκαί μάζαι είναι ικανοποιημέναι. Είναι ανθρώπινο να ζητή κανείς ολοέν και πιο πολλά. Αυτή την ανθρώπινη τάση οι Αριστεροί γνωρίζουν να την εκμεταλλεύωνται αριστοτεχνικά. Μεταξύ των αναρχικών το σύνθημα του Μάο “πρωτού οικοδομήσετε, γκρεμίστε” έχει πιάσει σε ένα, αν και περιωρισμένον, αριθμό νέων.
»Αυτά, φυσικά, είναι παράλογα, τουλάχιστον για τους ανθρώπους που πιστεύουν ότι η Ανθρωπότης αποτελείται από λογικά όντα. Ομως εδώ είναι που υπεισέρχεται η γνώμη του Ελβετού ψυχολόγου Μπέλερ, για τον κρυμμένο στα κατάβαθα της ανθρώπινης ψυχής παραλογισμό, με τον οποίον, άλλωστε, και εξηγείται το φαινόμενο της χιτλερικής εποχής» (6.6.68).
* «Τα 3/5 των απεργών», εξηγεί παρακάτω, «είναι ικανοποιημένοι από την επίλυση των αιτημάτων τους και επιθυμούν να επιστρέψουν στην εργασία τους. Αλλ’ αυτό δεν μπορεί να γίνη γιατί τα εργοστάσια έχουν καταληφθή από τα υπόλοιπα 2/5 των αδιαλλάκτων. Ετσι οι “Γκωλισταί” εργάται αντιμετωπίζουν μια μειονότητα απεργών, που έχει καταλάβει τα εργοστάσια και δεν τους αφήνει να εργασθούν!» (6.6.68). Ο μόνος εργάτης που μιλά στο ρεπορτάζ είναι ο «ηγέτης» των απεργοσπαστών της Σιτροέν, Ζαν Εστεμπάλ: αν οι απεργοί «συνεχίσουν την κατάληψη», δηλώνει, «θα χρησιμοποιήσουμε οποιοδήποτε μέσο για να ελευθερώσουμε τα εργοστάσια».
«Απλυτοι και εθνικόφρονες»
Αρνητικά χρωματίζονται οι διαδηλώσεις, ακόμη και ειρηνικές: «Το “Μπουλβάρ ντε Καπυσίν” πλημμύρισε από κομμουνιστάς διαδηλωτάς που εκραύγαζαν “Λαϊκή Δημοκρατία”. Μετά πορεία τριών χιλιομέτρων στους κεντρικούς δρόμους του Παρισιού, οι διαδηλωταί, αφού συνήντησαν την αδιαφορίαν των φιλησύχων πολιτών, αναγκάσθησαν να διαλυθούν» (8.6).
* Οσο για την κατειλημμένη Σορβόνη, όπου «εκατοντάδες φοιτηταί, βρώμικοι, αξύριστοι, πεινασμένοι, ταλαιπωρημένοι, κάθονται στα πεζούλια, στους πάγκους ή στο δάπεδο της αυλής», εντυπωσιάζει το δημοσιογράφο με τον τρόπο της: «Ο Βίκτωρ Ουγκώ χαμογελά αινιγματικά, κρατώντας στο αριστερό του χέρι μια κόκκινη σημαία και στο δεξί του μια ταμπελλίτσα από χαρτόνι που γράφει: “Μην πλησιάζετε το Πανεπιστήμιο γιατί θα σας φάμε”. Δυο Σενεγαλέζες αραπίνες πίνουν τον καφέ τους στο γωνιακό μπαρ. Χασμουριούνται, κάτι δείχνουν και μετά μιμούνται με τη φωνή τους το εξωτικό πουλί. Ενας άπλυτος, αξύριστος νεαρός τρέχει στον δρόμο και φωνάζει: “Αν συναντήσετε ένα αστυφύλακα, σπάστε τον στο ξύλο. Εάν συναντήσετε τον Ντε Γκωλ, κάντε τον σούπα. Σορβόνη, Ιούνιος του 1968. Ενας κόσμος πολύ παράξενος, πολύ συγκεχυμένος, πολύ “ποπ αρτ”» (5.6.68).
* «Προϊστάμενος του Γραφείου Τύπου των φοιτητών», κάποιος Ζακ, του εκμυστηρεύεται πως ο Ντανιέλ Κον Μπεντίτ «έχει παύσει να είναι αρχηγός μας», επειδή «έκαμεν ένα μεγάλο λάθος. Είπε προ ημερών σε Αγγλο δημοσιογράφο ότι η γαλλική σημαία έχει κατασκευασθή για να την σκίζουν και να την αντικαθιστούν με μια κόκκινη. Μετά απ’ αυτό, τον ειδοποιήσαμε να φύγη από την Σορβόνην».
Ο ίδιος «προϊστάμενος» τον πληροφορεί για τη στρατηγική του κινήματος: «Δεν πρόκειται να το κουνήσουμε απ’ εδώ εάν δεν μπούμε στη διοίκηση των πανεπιστημίων με 50%.
- Και ο Τσε Γκεβάρα, ο Μάο, ο Χο Τσι Μινχ, Ζακ;
- Δεν είναι τίποτα μπροστά στον αγώνα μας. Δεν είμαστε κομμουνισταί. Μόλις ικανοποιήσουν το αίτημά μας, όλα θα τελειώσουν».
* Αξιοσημείωτη είναι, τέλος, μια πρωτοσέλιδη λεζάντα του «Εθνους» (5.6). Η φωτογραφία των οδοφραγμάτων του Καρτιέ Λατέν που κοσμεί το φύλλο, μας πληροφορεί, «”εκλάπη” από το μυστικό φωτογραφικό αρχείο των φοιτητών της Σορβόννης»…
* Η τελευταία ανταπόκριση του Χαρδαβέλλα, στις 8 Ιουνίου, διαπιστώνει πως «η “Επανάστασις του Μαΐου 1968″ έληξε» και ότι «την χαριστική βολή στον αναβρασμό των Γάλλων έδωσε η δολοφονία του Ρόμπερτ Κέννεντι. Μόλις έφθασε στο Παρίσι η είδηση, οι συζητήσεις των Γάλλων έπαυσαν να είναι πολιτικαί και περιεστρέφοντο συνεχώς γύρω από το τρομερό έγκλημα». Φυσικά, «μένουν ακόμη μερικές πληγές ανοικτές. Συνεχίζεται η απεργία στα εργοστάσια της “Σιτροέν”, της “Ρενώ”, στις Τηλεπικοινωνίες και τα ταξί», όμως η πόλη του φωτός ανακτά σιγά σιγά τα σύμβολά της: «Αναψαν πάλι και οι φωτεινές αφίσσες του “Φολί Μπερζέρ”, του “Καν-Καν” και της “Κοπακαμπάνα”. Είκοσι τεράστιοι προβολείς φώτισαν το βράδυ την Αψίδα του Θριάμβου. Θρίαμβος του εμπείρου πολιτικού Ντε Γκωλ και της Λογικής στη Γαλλία».
h..p://indy.gr/other-press/ti-egrafan-oi-ellinikes-efimerides-to-mai-toy-69
Ηλιας είπε
Οποιος εργαζεται σκληρα και κουραζεται θελει να πληρωνεται καλα και ακομη καλυτερα…
Αλλα αυτο εντω στο Ελλαντα δεν το ξερουμε ακομη ή μαλλον το ξεχασαμε , γιατι μαλλον ξεχασαμε να εργαζομαστε μετα την μαζικη εισβολη των δουλωνε…
greg είπε
Για ποιον μιλαμε? Για αυτον τον αθλειο ΧΑΛΙΑΒΔΕΛΛΑ?
Ενας ελεεινος, οπορτουνιστης, γλυφτης, ασυδοτος………..μια βρωμιαρα παλιοσερβιεττα. Ο αλητης που εγινε γνωστος με τον Βεναρδο και την Αννιτα οταν φορτωνε ολοσελιδα στην κωλοφυλαδα Απογευματινη τοτε στη χουντα. Το συναιτερακι της αλλης καραβλαχαρας Νικολιουλλλη. Τωρα ασχολειται και με το υπερπεραν, το απλυτο ‘δοχειο νυκτος’.
Οθτε για φτυσιμο δεν κανει αυτο το κοινωνικο κατακαθι.
christos potamopoulos είπε
EAN DEN EIMASTAN TOSO AMORFWTOI OI ELLHNES GIATI KAPOIOI TO VALANE SKOPO NA MAS KATANTHSOUN AMORFWTOUS !!!! O EIKONIZOMENOS HLITHIOS DEN THA EIXE OXI APLA KOINO ALLA OUTE THESH SE THLEOPTIKO STATHMO!!!!!!!
perseasellanios είπε
Στη «λαιμητόμο»…του παρακράτους η δικαστικός Μαρία Μαργαρίτη !!!
http://diktyoellinwn.wordpress.com/2011/07/07/%CF%83%CF%84%CE%B7-%C2%AB%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CE%BC%CE%B7%CF%84%CF%8C%CE%BC%CE%BF%C2%BB-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BA%CF%81%CE%AC%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%BA/
HEIL GAP είπε
ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΤΕΛΙΚΑ, ΑΝΤΙ ΝΑ “ΕΧΟΥΜΕ ΛΑΒΕΙΝ” , Ε ΝΑΙ , ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΣΥΜΠΥΚΝΩΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ . ( ΕΥΚΟΛΟΔΙΑΒΑΣΤΟ )
ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΚΑΤΕΛΗΞΕ Η ΠΡΩΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ «Treuhand» , ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΕΙ Ο ΓΙΟΥΝΚΕΡ ΔΙΑ ΤΟΥ ΕΦΑΡΜΟΣΤΙΚΟΥ :
Η απόλυτη ξεφτιλα της «Treuhand» έφτασε και στην Ελλάδα ή μήπως δε το γνωρίζατε ;
http://www.eglimatikotita.gr/2011/07/treuhand.html
HEIL GAP ( or mind the GAP )