www.olympia.gr

Το φιλότιμο μας, θηλιά στον λαιμό τους, όχι στον δικό μας. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Σχέδιο δολοφονίας Κώστα Καραμανλή – Η ενέδρα στη Ραφήνα – Όλη η απόρρητη αναφορά της ΕΥΠ

Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Ιουνίου 16, 2011

Είναι οι εξελίξεις πριν τα γεγονότα του Ιουνίου 2009 για τα οποία σας έχουμε μιλήσει στο παρελθόν. Θα συνεχίσουμε τις αποκαλύψεις με τον ρόλο των δημοσιογράφων και του Γερμανικού παράγοντα, στοιχείο που δεν περιλαμβάνεται στην έκθεση της ΕΥΠ(;) ή την μεταφορά της στο περιοδικό.

Βασική επίσης ανακολουθία είναι το ότι στο σχέδιο χρησιμοποιήθηκαν Έλληνες εφιάλτες για να το φέρουν εις πέρας. Άρα η ευκολία απόδοσης εθνικότητας των πρακτόρων προβληματίζει εξ’ ίσου.

Το ενημερωτικό δελτίο της ΕΥΠ έχει ημερομηνία 5 Φεβρουαρίου 2009 και αποτελεί συνέχεια ενημερωτικού τις 13ης Ιανουαρίου 2009.

Το έγγραφο που δημοσιεύουν τα ΕΠΙΚΑΙΡΑ (να τα αγοράσετε γιατί έχουν και άλλες πληφορίες) αναφέρει:

“α.”Ομάδα Εργασίας” δεκαεννέα (19) ατόμων της FSB ,που δραστηριοποιείται από το Μάρτιο του 2008 στην Αττική,με αφορμή “απόπειρα τηλεφωνικής υποκλοπής” συνομιλιών που διαμείβονταν μεταξύ των κ.κ.Κ.Καραμανλή,V.Putin και G.Parvanov ,κατά την υπόψη περίοδο,διαπίστωσε και κατέγραψε τα ακόλουθα:

-Κατά τη διαδρομή που χρησιμοποιείτο για τη μετακίνηση του Έλληνα Πρωθυπουργού από την κατοικία του στη Ραφήνα μέχρι το Γραφείο του ,εντοπίσθηκε όχημα τύπου VAN ,μάρκας TOYOTA HIACE,χρώματος μπεζ,το οποίο κινείτο συνεχώς στη διάρκεια της προαναφερόμενης μετακίνησης κατά το μήκος της διαδρομής αυτής και μέχρι το ύψος της Αττικής Οδού στο Ολυμπιακο Στάδιο. Στο εν λόγω όχημα,το οποίο έφερε ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας (πλαστές όπως εξακριβώθηκε από την παραπάνω ομάδα εργασίας ), επέβαιναν τις περισσότερες φορές τρία με τέσσερα άτομα. Η παρακολούθηση του Στόχου (ΣΣ:Του κ.Πρωθυπουργού) χαρακτηρίστηκε από την προαναφερόμενη ομάδα εργασίαςεπαγγελματική και εντεινόμενη από τις αρχές Απριλίου του 2008.
-Επίσης από την εν λόγω ομάδα εκτιμήθηκε ότι τα επιβαινοντα στο παραπάνω όχημα άτομα ,κατά τη διάρκεια της παρακολούθησης του Στόχου ,επικοινωνούσαν τηλεφωνικά με άλλους συνεργάτες τους. Το εν λόγω όχημα εντοπίσθηκε επί της Λεωφόρου Μαραθώνος στο ύψος του Πικερμίου και εκτιμήθηκε ότι κατέγραφε ταχύτητα πομπής ,συνοδευτικά οχήματα ,άτομα συνοδείας κ.λ.π στοιχεία. Ομοίως στο αυτό σημείο (Λεωφόρος Μαραθώνος στο ύψος του Πικερμίου),τόσο το μήνα Μάρτιο,όσο και το μήνα Απρίλιο του έτους 2008 εντοπίσθηκε όχημα τύπου VAN ,μάρκας FORD TRANSIT,χρώματος μπλε ,το οποίο έφερε ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας (πλαστές όπως εξακριβώθηκε από την παραπάνω ομάδα εργασίας).

-Εκτός των προαναφερθέντων σημείων παρακολούθησης του Στόχου,καταγράφηκαν ως άλλα τέτοια σημεία:(α) η περιοχή του CARREFOUR στον Γέρακα Αττικής ,(β) η περιοχή στο Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ στην Αγία Παρασκευή και (γ) η περιοχή του super market ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ στο Χολαργό Αττικής. Στο σημείο (α) εντοπίσθηκε ΙΧΕ αυτοκίνητο μάρκας BMW ,χρώματος ασημί ,μοντέλο 1995 ή 1996,το οποίο έφερε πινακίδες Γερμανίας. Στην εν λόγω περιοχή επίσης εντοπίσθηκε και το όχημα τύπου VAN , μάρκας FORD TRANSIT,χρώματος μπλε και διαπιστώθηκε επικοινωνία μεταξύ των επιβαινόντων στα παραπάνω οχήματα ατόμων. Στα σημεία (β) και (γ) εντοπίσθηκαν επίσης τα προανεφερόμενα οχήματα τύπου VAN. Επιπρόσθετα στην περιοχή του Χολαργού στις αρχές του μηνός Ιουνίου του έτους 2008 εντοπίσθηκε επί της οδού Φανερωμένης -πλησίον της εκκλησίας- συνάντηση και των τριών προαναφερομένων οχηματων.

-Από έρευνα της ομάδας “αντιπαρακολούθησης” της FSB, ως προς τους επιβάτες των υποψη οχημάτων προέκυψε ειδικότερα ότι στο ΒΑΝ ,μάρκας Toyota Hiace,χρώματος μπεζ ,επέβαιναν συνήθως τέσσερις άνδρες εκ των οποίων τρεις μελαχρινοί και ένας καστανός,στο ΒΑΝ μάρκας FORD TRANSIT ,τρεις άνδρες και στο ΙΧ αυτοκίνητο μάρκας BMW ,δύο γυναίκες.
Πέραν των ατόμων αυτών ,το προαναφερόμενο κλιμάκιο “αντιπαρακολούθησης της FSB “,κατέληξε στην εκτίμηση ότι συγχρόνως λειτουργούσαν ομάδες υποστήριξης και καταγραφής κατά τη διάρκεια του δρομολογίου του Στόχου.Ο συνολικός αριθμός των συμμετεχόντων ατόμων σε όλη τη διαδικασία παρακολούθησης εκτιμήθηκε ότι ανερχόταν σε είκοσι άτομα,τα οποία δεν ανήκουν στον αντιεξουσιαστικό χώρο.

Επιπρόσθετα από τηλεφωνική υποκλοπή διαπιστώθηκε ότι οι επιβάτες των παραπάνω οχημάτων μιλούσαν ελληνικά ,ενώ η συνεννόηση μεταξύ των διαφόρων ομάδων πραγματοποιείτο μέσω κινητών τηλεφώνων.Κατά την προαναφερόμενη συνάντηση των τριών οχημάτων στη περιοχή του Χολαργού (αρχές του Ιουνιόυ του 2008 επί της οδού Φανερωμένης),διαπιστώθηκε και η παρουσία δύο ακόμη ατόμων (νέων) που -όπω εκτιμήθηκε- ήταν Ευρωπαίοι,μάλλον Βρετανικής Υπηκοότητας.
-Σε χρόνο που δεν προσδιορίζεται ακριβώς αλλά κυμαίνεται μεταξύ του πενθημέρου 20 και 25 Απριλίου του 2008 ,στην περιοχή της Νέας Μάκρης Αττικής και συγκεκριμένα στη διασταύρωση των φωτεινών σηματοδοτών που οδηγούν στην Ιερά Μονή του Αγίου Εφραίμ,κατά τις απογευματινές ώρες έλαβε χώρα “ελεγχόμενη” διαδικασία εμπλοκής,διάρκειας 30 δευτερολέπτων μεταξύ του κλιμακίου της ομα΄δας εργασίας της FSB και ατόμων που ανήκαν στις παραπάνω ομάδες παρακολούθησης. Η εν λόγω “ελεγχόμενη” διαδικασία” εμπλοκής υλοποιήθηκε λόγω του ότι στην προαναφερόμενη περιοχή είχε εντοπιστεί το όχημα τύπου ΒΑΝ ,μάρκας Toyota Hiace,χρώματος μπεζ. Τα άτομα του κλιμακίου της ομάδας εργασίας ήταν τέσσερα ενώ τα άτομα του άλλου “Χώρου” ήταν δύο ,άοπλα,γυμνασμένα,μιλούσαν ελληνικά και διέφυγαν από το χώρο της εμπλοκής χρησιμοποιώντας μοτοσυκλέτα τύπου Enduro ,χρώματος κίτρινου που δεν έφερε πινακίδες κυκλοφορίας.Το προαναφερόμενο όχημα εγκαταλείφθηκε στο χώρο της εμπλοκής.

-Εντός του προαναφερομένου οχήματος βρέθηκαν στοιχεία από τα οποία προέκυπτε λεπτομερής καταγραφή της διαδρομής που ακολουθείται κατά τη μετακίνηση του κ.Πρωθυπουργού από την κατοικία του στο Γραφείο του,τα συνοδευτικά οχήματα,οι συνοδευτικές μηχανές ασφαλείας ,καθώς και:

•Χάρτες στους οποίους είχαν σημειωθεί τα σημεία συνάντησης των ομάδων παρακολούθησης και υποστήριξης ,μεταξυ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και η οδός Φανερωμένης στη περιοχή του Χολαργού Αττικής. Επίσης ,είχαν σημειωθεί και οι χώροι που αντιστοιχούν στις θέσεις στάθμευσης του CARREFOUR καθώς και το κατάστημα GOODY’S επί της οδού Κηφισίας πλησίον του κόμβου εισόδου στην Αττική Οδό.Επιπλέον υπήρχαν χάρτες των περιοχών Αγίας Παρασκευής -Χαλανδρίου-Χολαργού και Παπάγου. Ειδικά στο χάρτη της περιοχής Αγ.Παρασκευής είχαν σημειωθεί σημεία με μ΄θυρο χρώμα.

•Κιάλια νυχτερινής παρατήρησης
Εκρηκτική ύλη C-4 και όπλα TOKAREV και KALASNIKOF.
•Υλικά καμουφλάζ (καινούρια,αχρησιμοποίητα),υλικά μακιγιάζ,όπως μολύβια,κουκούλες μη χρησιμοποιημένες που δεν έφεραν κάποιο διακριτικό ,καθώς και γυναικεία ρούχα.
•Συστήματα επικοινωνίας συγχρονισμένα στις συχνότητες της ΕΛ.ΑΣ υψηλής ευκρίνειας και εμβέλειας.
•Τηλεχειριστήριο
•Τρόφιμα (ξηρά τροφή και σοκολάτες).
•Σκηνές

β.Τα παραπάνω περιγραφόμενα στοιχεία και υλικά εξετάσθηκαν στα Κεντρικά της Μόσχας και όλες οι αναλύσεις που έγιναν κατατείνουν στα ακόλουθα συμπεράσματα:
-Πρόκειται περί οργανωμένου σχεδίου παρακολούθησης του Στόχου που οργανώθηκε από Δυτικές Υπηρεσίες με τη συμμετοχή και της ομολογης Υπηρεσίας του Ισραήλ.
-Το εν λόγω σχέδιο υλοποιήθηκε κυρίως από Έλληνες.
-Ο αντικειμενικός σκοπός του εν λόγω σχεδίου ήταν η πραγματοποίηση επίθεσης σε βάρος του Στόχου,με ειδικότερο σκοπό την αναβολή ή την ματαίωση της ενεργειακής πολιτικής της χώρας.
-Ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης έχει στα χέρια του από τον Άλεξ Ρόντο (Σύμβουλο του Προέδρου της Γεωργίας),σχέδιο των Αμερικανών για αναβολή ή ματαίωση του Αγωγού SOUTH STREAM. Το εν λόγω σχέδιο προσβολής του Στόχου αποτελεί τμήμα του συνολικού σχεδιασμού αποσταθεροποίησης της χώρας που έχει τη κωδική ονομασία “ΠΥΘΙΑ 1” και περιλαμβάνει τα ακόλουθα τέσσερα σκέλη-τμήματα:

•Πολιτική αποσταθεροποίηση που υλοποιείται με την υπόθεση του Βατοπαιδίου.

•Επιχειρηματική αποσταθεροποίηση που υλοποιείται με την καθ΄οιονδήποτε τρόπο υποβάθμισης της ελληνικής οικονομίας. Στην εν λόγω μορφή αποσταθεροποίησης περιλαμβάνονται και οι απαγωγές επιχειρηματιών.

•Κοινωνική αποσταθεροποίηση που υλοποιείται με διάφορες μορφές κοινωνικής αναταραχής στις οποίες περιλαμβάνονται και οι τρομοκρατικές ενέργειες.

•Διάφορα προβλήματα στην εξωτερική πολιτική.

-Αναφορικά με τη γενιά τρομοκρατών στην Ελλάδα εκτιμήθηκε ότι είναι πλήρως ελεγχόμενη από τις Δυτικές Υπηρεσίες.Είναι ειδικοί σε ληστείες ,απαγωγές (τρεις ομάδες) και το Αντάρτικο Πόλεων (τέσσερις ομάδες).
Επιπρόσθετα ,θεωρούνται άριστοι χειριστές όπλων και μέσων μετακίνησης,ενώ λειτουργούν διαθέτοντας πάντα σχέδιο διαφυγής. Πιθανολογείται ότι οι χώροι απόκρυψής τους βρίσκονται στις περιοχές Γκύζη,Χαλανδρίου,Αγίας Παρασκευ΄ςη και Μεγάρων για την Αττική. Ως τέτοιος χώρος εκτός Αττικής θεωρείται η περιοχή της Θήβας.

2.Επισημάνσεις της Υπηρεσίας μας επί των ανωτέρω αποσπασμάτων;
α.Τα αναφερόμενα “σημεία εντοπισμού” της παρακολούθησης ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα,χωρίς κατ΄ ανάγκη αυτό να σημαίνει κι υιοθέτηση από πλευράς μας της περιγραφόμενης “εν εξελίξει επιχείρησης συνωμοσίας”.
Ωστόσο σημειώνεται ότι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις μας,το σημείο εντοπισμού στη Λ.Μαραθώνος είνα κατάλληλο σημείο παρακολούθησης,το σημειο εντοπισμού του CARREFOUR είναι δυνατόν να αποτελέσει σημείο έκνομης ενέργειας,ενώ τα σημεία εντοπισμού στις περιοχές του Ραδιομεγάρου της ΕΡΤ και του ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ θεωρούνται σημεία συνάντησης.

β.Τα σημεία που βρέθηκαν επί χάρτου και προέρχονται απόο το υλικό που αντλήθηκε από την προαναφερόμενη διαδικασία “ελεγχόμενης” εμπλοκής απεικοίζονται στην εικόνα με τίτλο “Σημεία επί Χάρτου”, η οποία επισυνάπτεται. Η αποσταση των εν λόγω σημείων επίσης από την Αττική Οδό χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής,καθώς είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθούν ως σημεία αφετηρίας για “έκνομη ενέγεια”.
γ.Η εκρηκτική ύλη C-4 είναι στρατιωτικη εκρητκική ύλη ,μη κυκλοφορούσα ελεύθερα στο εμπόριο και δεν έχει χρησιμοποιηθεί μέχρι στιγμής ως συστατικό στοιχείο Αυτοσχέδιου Εκρηκτικού Μηχανισμού ,σε καμία από τις τρομοκρατικές ενέργειςες που έχουν κατά καιρούς πραγματοποιηθεί στη χώρα μας.

3.Επισημαίνεται ότι για τις συγκεκριμένες πληροφορίες η αξιοπιστία της πηγής δεν δύναται επί του παρόντος να ελεγχθεί.Η καταγραφή των “ανρικειμενικών στοιχείων” (τοποθέσίες ,ονόματα χώρων,απαοστάσεις κ.λ.π) και η σύνθεσή τους θα μπορούσαν πράγματι να θεωρηθούν ως προετοιμασία μιας απόπειρας κατά του κ.Πρωθυπουργού.Πλην όμως η ερμηνεία που φέρεται να τους δίδεται -ότι δηλαδή αποτελεί οργανωμένο σχέδιο Δυτικών Υπηρεσιών και της MOSSAD σε βάρος του κ.Πρωθυπουργού ,στο οποίο εντάσσονται άλλες υποθέσεις όπως π.χ Βατοπαίδιο,τρομοκρατία κ.λ.π- γεννάστην υπηρεσία μας εύλογα ερωτηματικά. Δεν εποακλείεται συνεπώς οι πληροφορίες αυτές στο σύνολό τους να εντάσσονται στο πλαίσιο επιχειρούμενης παραπληροφόρησης των Κρατικών Αρχών της χώρας μας ,με στόχο την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων σκοπιμοτήτων .
4.Σε κάθε περίπτωση ,παρέλκει να επισημάνουμε ,από σκοπιάς Υπηρεσίας μας,την ανάγκη συνεχιζόμενης λήψης αυξημένων μέτρων ασφαλείας του κ.Πρωθυπουργού.

171 Σχόλια to “Σχέδιο δολοφονίας Κώστα Καραμανλή – Η ενέδρα στη Ραφήνα – Όλη η απόρρητη αναφορά της ΕΥΠ”

  1. Ιωαννης είπε

    Κατι τετοια διαβαζει ο κυφηνας του ανοιγει η ορεξη και μεις περιμενουμε ποτε θα σταματησει να τρωει για να μιλησει…

    • ΑΝΤΙΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΣ είπε

      ΙΩΑΝΝΗ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟΓΡΑΦΗΜΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΣ ?
      ΕΑΝ ΟΧΙ ΜΗΝ ΑΠΟΠΕΙΡΑΘΕΙΣ . ΘΑ ΚΑΨΕΙΣ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ.

    • Υπήκοος είπε

      Eσυ δηλαδη περιμενες να μπορει μας τα δημοσιοποιησει κιολας ?
      Σε παραπεμπω στο βιβλιο “Εξομολογησεις ενος οικονομικου δολοφονου” αν τυχον σε ενδιαφερει να καταλαβεις…

    • ΠΑΝΤΕΛΟΣ είπε

      ΚΥΡΙΕ ΣΑΜΑΡΑ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΠΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ;;;; ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ;;;;;

      Δεκατέσσερις μέρες αφήνουν περιθώριο από την Τρόικα στην Ελλάδα να αποφασίσει για την τύχη της, εάν θα υπάρξει δηλαδή οικονομική κατάρρευση ή ενίσχυση και προσωρινή σωτηρία με την 5η δόση του δανείου.

      ΔΝΤ και Κομισιόν παρακολουθούν τις δραματικές εξελίξεις στην Ελλάδα και πριν από λίγο ο εκπρόσωπος του Όλι Ρεν καθόρισε τα πράγματα ως εξής:

      1. Δεν υπάρχει περίπτωση επαναδιαπραγμάτευσης του Μνημονίου 1 και 2.

      2. Την Κυριακή και Δευτέρα γίνεται εκταμίευση της 5ης δόσης του δανείου της Ελλάδας, αλλά αυτό θα δοθεί στη χώρα μας εφόσον ψηφιστεί έως τις 30 Ιουνίου το Μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα, το οποίο έχουν υπογράψει ήδη Παπανδρέου και Παπακωνσταντίνου.

      3. Στις 12 και 13 Ιουλίου η Κομισιόν θα αποφασίσει για την πρόσθετη συνολική βοήθεια στην Ελλάδα ύψους 75 δισ. ευρώ μέχρι το 2015.

      • clio είπε

        Μια ερώτηση θα σου κάνω και αν ξέρεις μου απαντάς.Στο μνημόνιο 1 δεν μας έδωσαν 110 δις σε δόσεις, γιατί τώρα μας λένε ότι πρέπει να υπογράψουμε και το μεσοπρόθεσμο για να πάρομε την 5η δόση;

      • akelas είπε

        Φιλτατε Παντελο
        Ενας απο τους πιο πονηρους ορους του μνημονιου που υπεγραψε ο μπουφος μας, ηταν και αυτος που μας απαγορευει να δανειστουμε εκτος Ε.Ε.-ΔΝΤ .
        Οι αμερικανοι του ΔΝΤ και τα ψυχοπαιδια τους της ευρωπης, εχουν φορτωσει με τοξικη χαρτουρα τοσο της οικονομιες της Κινας οσο και της Ρωσιας που κανουν αμαν για να την ξεφορτωθουν.Οταν λοιπον προσφερθηκαν να μας δανεισουν το συνολο του χρεους μας με επιτοκιο εναμισυ τοις εκατο
        σκοπος τους ηταν να ξεφορτωθουν το ¨πετσινο¨χρημα που τους εχουν φορτωσει τα ευροδολαριοκαλοπαιδα .Και εδω που τα λεμε καλα εκαναν γιατι και τα συμφεροντα των χωρων τους προασπιζαν και
        εμας εβγαζαν απο την δυσκολη θεση. Και εδω ειναι που πρεπει να παρω πισω τον χαρακτηρισμο ¨μπουφος ¨για τον υπογραψαντα το μνημονιο δεν ειναι μπουφος ειναι καραπρακτορακι των μεγαλων εν πολεμοις συμαχων μας.Σκεψου λιγο τι θα γινοταν αν τους διναμε πισω τα πετσινα ευροδολαρα που εχουν φορτωσει τους αλλους;Λοιπον:Το πρωτο μεγαλο στραπατσο ειναι οτι ολες οι προσπαθειες που
        εκαναν να μας χρεοκοπισουν μοιραζοντας μας εκαττονταδες δις πετσινα ευρωδολαρα, (ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΜΑΣ) απαιτοντας πραγματικες αξιες (ακινητα,μεγαλες δημοσιες επιχειρησεις ορυκτο πλουτο)με αλλα λογια οτι εχουμε και δεν εχουμε αλλα ακομα και αυτα που ισως εχουμε .Ολα αυτα με λιγη προσπαθεια θα εμεναν στα χερια μας αν δανειζομασταν απο τους κινεζους οπως λες.Το πιο καλο που θα συνεβαινε το αφησα τελευταιο.Αν τους γυριζαμε πισω την χαρτουρα που εχουν φορτωσει στους αλλους,οι οικονομιες τους ΘΑ ΠΑΘΑΙΝΑΝ ΤΕΤΟΙΟ
        ΣΤΡΑΠΑΤΣΟ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΣΕ ΕΜΑΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΠΛΗ ΓΡΑΝΖΟΥΝΙΑ!!!

    • Πατρικιος είπε

      Γιατι απαγοητευεσαι ρε Κοεν; Επειδη γραφει μεσα και για τους οβριους;
      Μην ανησυχεις! Τους οβριους του ισραηλ θα τους αγνοησουμε. Θα ασχοληθουμε με τους οβριους της Γερμανιας και τους οβριους της Αγγλιας!

    • Πατρικιος είπε

      “Μασόνοι και ξένες υπηρεσίες κάνουν κουμάντο στην χώρα μας…!!!”…”Θα μπορούσαμε να επιτεθούμε και σε προξενεία Τούρκων, Ισραηλινών κτλ. αλλά ΣΤΡΙΒΑΝΕ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

      Από την Ειδική πτέρυγα των Φυλακών Κορυδαλλού, ελεύθερη παρέμβαση στην εκπομπή «Ανοιχτή Γραμμή» (Life 92.,1 fm) και στον Πάνο Παπαδόπουλο, από τον «μαχητή και ήρωα» όπως είχε προβληθεί σε γνωστό site του αντιεξουσιαστικού χώρου. ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΝΤΑΡΔΑΣ: Προδόθηκα από τον περιβόητο αντιεξουσιαστικό χώρο…ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ ΞΕΝΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ! *Για τις αλήθειες που θα πω σήμερα σε σένα, δύσκολα θα πειστούν κάποιοι, και επέλεξα ραδιόφωνο της Ξάνθης από κάτι άλλα ΛΑΜΟΓΙΑ, ΨΕΥΤΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ .Έχω να πω ότι ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΜΟΥ δεν θα ήταν κι ούτε πρόκειται να υπάρξει η ζωή κάποιων άλλων ψευτομαφιόζων , ψευτοαναρχικών και ψευτοτρομοκρατών. Όλοι αυτοί είναι ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ ΞΕΝΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΜΑΣΟΝΩΝ! ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΜΕ ΤΟ ΘΕΟ *«Εγώ αποχώρησα από τη ζωή , το ψέμα και συγκεντρώνομαι στον εαυτό μου. Θα προχωρήσω με το Θεό, παίρνοντας την ελευθερία της ψυχής μου μαζί και κλειδώνοντας όλους τους άλλους έξω». «Λυπάμαι για τους αγνούς πιτσιρικάδες που έρχονται σε αυτό το χώρο.» ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ!

      «Θα πολεμηθώ περισσότερο μετά από αυτή την παρέμβαση , άντεξα πολλά σχέδια εξόντωσης αλλά αν θέλουν συνέχεια θα την έχουν με άγρια δικαιοσύνη σε όποιο χρόνο, χώρο και διάσταση επιθυμούν . Εγώ πέρυσι προειδοποίησα από τη Χίο πέρυσι ότι μπορώ να συνεχίσω μόνος.

      ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΞΑΝΘΗΣ
      Συμπαράσταση έχω λίγη και αναγκαστική αφού όλοι με θεωρούσαν νεκρό. Απευθύνομαι δημόσια συγνώμη στον Μητροπολίτη Ξάνθης μία μεγάλη «ΣΥΓΝΩΜΗ» και θα ήθελα κάποια στιγμή να με δει από κοντά, είτε στο δικαστήριο , είτε στις φυλακές». (Σ. Σ. Αύριο Παρασκευή ο Μητροπολίτης Ξάνθης, στο δικαστήριο στην Ευελπίδων, στο πλευρό του…)..Από την Ειδική πτέρυγα των Φυλακών Κορυδαλλού, με ελεύθερη παρέμβαση στην εκπομπή «Ανοιχτή Γραμμή» (Life 92.,1 fm) και στον Πάνο Παπαδόπουλο, ο ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΝΤΑΡΔΑΣ που έχει προβληθεί «μαχητής και ήρωας» σε γνωστό site του αντιεξουσιαστικού χώρου, ξέσπασε στη κυριολεξία κατά των πρώην «συντρόφων» του, αποκαλύπτοντας ότι «προδόθηκε από τον περιβόητο αντιεξουσιαστικό χώρο».
      «Για τις αλήθειες που θα πω σήμερα σε σένα, δύσκολα θα πειστούν κάποιοι, και επέλεξα ραδιόφωνο της Ξάνθης από κάτι άλλα ΛΑΜΟΓΙΑ, ΨΕΥΤΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ . Έχω να πω ότι ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΜΟΥ δεν θα ήταν κι ούτε πρόκειται να υπάρξει η ζωή κάποιων άλλων ψευτομαφιόζων , ψευτοαναρχικών και ψευτοτρομοκρατών. Όλοι αυτοί είναι ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ ΞΕΝΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΜΑΣΟΝΩΝ», τόνισε ο ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΝΤΑΡΔΑΣ και συνέχισε καταπέλτης:
      «Ένα έχω να πω χωρίς υπεκφυγές, ότι μάγισσες , νεράιδες , ξωτικά και χίλια δυο άλλα πλασματάκια, βρυκόλακες του δημιουργού μπορεί να κρύβουνε μυστήρια αλλά ωχριούν απέναντι στην μπόχα, την προδοσία και το δηλητήριο που στάζει ο αντιεξουσιαστικός χώρος!!!»
      Στην ερώτηση του Πάνου Παπαδόπουλου, πως βλέπουν πλέον από δω και πέρα, «τα νέα του μάτια, τα νέα του ταξίδια και τι μήνυμα θέλει να δώσει στη νεολαία…», ο Νίκος Κουνταρδάς απάντησε με νόημα:
      -«Εγώ αποχώρησα από τη ζωή , το ψέμα και συγκεντρώνομαι στον εαυτό μου. Θα προχωρήσω με το Θεό, παίρνοντας την ελευθερία της ψυχής μου μαζί και κλειδώνοντας όλους τους άλλους έξω».
      Λυπάμαι για τους αγνούς πιτσιρικάδες που έρχονται σε αυτό το χώρο.»και συνέχισε: «Ξέρω ότι θα πολεμηθώ περισσότερο μετά από αυτή την παρέμβαση , άντεξα πολλά σχέδια εξόντωσης αλλά αν θέλουν συνέχεια θα την έχουν με άγρια δικαιοσύνη σε όποιο χρόνο, χώρο και διάσταση επιθυμούν. Εγώ πέρυσι προειδοποίησα από τη Χίο πέρυσι ότι μπορώ να συνεχίσω μόνος!»

      ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΞΑΝΘΗΣ
      Σε ερώτηση του Πάνου Παπαδόπουλου αν στις δύσκολες στιγμές που περνάει, έχει κάποια συμπαράσταση στις φυλακές Κορυδαλλού, ο Νίκος Κουνταρδάς απάντησε: «Συμπαράσταση έχω λίγη και αναγκαστική αφού όλοι με θεωρούσαν νεκρό. Απευθύνω δημόσια συγνώμη στον Μητροπολίτη Ξάνθης μία μεγάλη «ΣΥΓΝΩΜΗ» και θα ήθελα κάποια στιγμή να με δει από κοντά, είτε στο δικαστήριο , είτε στις φυλακές». (Σ. Σ. Αύριο Παρασκευή ο Μητροπολίτης Ξάνθης, στο δικαστήριο στην Ευελπίδων, θα συναντηθεί σύμφωνα με πληροφορίες μας με τον Νίκο Κουνταρδά…)

      Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΚΟΥΝΤΑΡΔΑ ΣΤΟΝ LIFE 92.1 FM
      Από την Ειδική Πτέρυγα των φυλακών Κορυδαλλού ο Νίκος Κουνταρδάς επέλεξε να μιλήσει αποκλειστικά στηνεκπομπή «Ανοιχτή Γραμμή» του Πάνου Παπαδόπουλου, το μεσημέρι της Τετάρτης, μέσα από τον Life 921 fm. O πρώην «μαχητής και ήρωας» του αντιεξουσιαστικού χώρου, ξεκαθάρισε από την αρχή τις προθέσεις του, τονίζοντας τα παρακάτω: «Ήθελα κάποια στιγμή να το κάνω αυτό και να μιλήσω στους αγαπημένους μου Ξανθιώτες, 6 μήνες μετά την παράδοσή μου. Κατάγομαι από το χωριό της Μάνδρας, όπου με ακούνε και θέλω να στείλω την αγάπη μου στο καφενείο της Μάνδρας. Εκεί μεγάλωσα….»
      -Σε ερώτηση του Πάνου Παπαδόπουλου πως έτσι «ξαφνικά» αποφάσισε να προβεί σε μια τέτοια εξομολόγηση και τι ήταν αυτό που τον έκανε να παρέμβει ελεύθερα στην εκπομπή του, ο Νίκος Κουνταρδάς συνέχισε με έμφαση:

      «κ. Παπαδόπουλε… Παραδόθηκα και πέθανα.
      Αγωνίστηκα για κάποιες ιδεολογίες, για πράγματα που πίστευα ως άνθρωπος και προδόθηκα από τον περιβόητο αντιεξουσιαστικό χώρο.
      Έμαθα ότι έγινε μία επιθετική ενέργεια εις βάρος σας και επικηρύξατε τους αναρχικούς με χρηματικό ποσό. Όσα και να δίνατε και ένα εκατομμύριο Ευρω να δίνατε, ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να σας τους παραδώσουνε ποτέ τους υπεύθυνους της τρομοκρατικής ενέργειας εις βάρος σας. Κατά τη γνώμη μου, κοιτάξτε προς Τουρκία ή Ισραήλ ή τους μασόνους, γιατί οι περισσότεροι από αυτούς τους ψευτο-επαναστάτες τα παίρνουν από αυτές τις χώρες. Δεν υπάρχει περίπτωση να συλληφθούνε ποτέ. ΣΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΥΠΟΓΡΑΦΩ. ΤΟΥΣ ΕΖΗΣΑ. Αγωνίστηκα στην Ξάνθη, έγινε μία διαδικασία κάποιους μήνες , γνωρίζετε την καθαρότητά μου , λυπάμαι για τους συντρόφους μου αλλά οι μισοί από αυτούς τα παίρνουν από αυτούς!!!»
      Σε ερώτηση του Πάνου Παπαδόπουλου, τι δουλειά έχει αυτός, ένα φτωχόπαιδο από τη Μάνδρα, όταν οι περισσότεροι αναρχικοί στα Εξάρχεια είναι παιδιά βιομηχάνων ή οικονομημένων του Κολωνακίου…Τι δουλειά έχει με αυτό το σύστημα…», ο Νίκος Κουνταρδάς απαντά:
      «Τον αντιεξουσιαστικό χώρο όπως τον έζησα, αφού υποτίθεται είναι εναντίον όλων, έχουν κάνει επιθετικές ενέργειες ακόμα και στην εκκλησία. Εγώ έχω μετανιώσει για πολλά πράγματα και ο Θεός με έχει σώσει .Έχω γλιτώσει πολλά σχέδια εξόντωσης . Ακούνε κάποιον τώρα που τον θεωρούνε νεκρό, αλλά χαμογελάω με αυτούς! Έξη μήνες από την παράδοσή μου στη Γάδα είμαι πιο δυνατός και συγκεντρωμένος στον εαυτό μου και έφτασε το πλήρωμα του χρόνου να προχωρήσω πιο δυναμικά. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΕ. Για τις αλήθειες που θα πω σήμερα σε σένα, δύσκολα θα πειστούν κάποιοι, και επέλεξα ραδιόφωνο της Ξάνθης από κάτι άλλα ΛΑΜΟΓΙΑ, ΨΕΥΤΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ .Έχω να πω ότι ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΜΟΥ δεν θα ήταν κι ούτε πρόκειται να υπάρξει η ζωή κάποιων άλλων ψευτομαφιόζων , ψευτοαναρχικών και ψευτοτρομοκρατών. Όλοι αυτοί είναι ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ ΞΕΝΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ. Θα λιμάρω σιγά -σιγά και δικαιωματικά πια την έβδομη σφραγίδα του μεγάλου μυστικού και αναφέρομαι στο κράτος του Ισραήλ που πιστεύει ότι μπορεί αιώνια να κάνει κουμάντο και να εξουσιάζει ψυχές ανθρώπων.»

      -Πάνος Παπαδόπουλος: Από πόσο χρονών κύριε Κουνταρδά μπήκατε στον αντιεξουσιαστικό χώρο;
      «Από τα 14… Έχω περάσει από όλες τις μπάντες της κοινωνίας για να τις ζήσω και μπορώ να μιλήσω. Έχω περάσει από Κολωνάκι, από Εξάρχεια, από Ξάνθη και Μάνδρα, στη Μητρόπολη στην Αθήνα έχω ζήσει.

      Ένα έχω να πω χωρίς υπεκφυγές: Ότι μάγισσες , νεράιδες ξωτικά και χίλια δυο άλλα πλασματάκια, βρυκόλακες του δημιουργού μπορεί να κρύβουνε μυστήρια αλλά ωχριούν απέναντι στην μπόχα, την προδοσία και το δηλητήριο που στάζει ο αντιεξουσιαστικός χώρος. Μπορεί να θέλανε αυτά τα δειλά φαντασματάκια, το κερασάκι από την τούρτα μου αλλά έφτασε η ώρα να πω ότι όταν πρότεινα να επιτεθούμε στην πρεσβεία του Ισραήλ , δεν δέχτηκαν!!! Τα είχα σκεφτεί όλα για αυτή την ενέργεια που θα αποκτούσε παγκόσμιο κύρος και θα σήκωνα όλο το βάρος μόνος μου, όλη την ευθύνη. Θέλω να μεταφέρω ότι με την αγνότητα του πολεμιστή και με ένα μίσος εναντίον όλων , θα μπορούσαμε να επιτεθούμε και σε προξενεία Τούρκων, Ισραηλινών κτλ. αλλά ΣΤΡΙΒΑΝΕ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ.

      Θα το βρούνε από τον Θεό και πίστεψε πως δεν υπήρξε κανένας πιο ΑΘΕΟΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ!!!

      «Ο λόγος που παραδόθηκα ήταν να καταγγείλω το σχέδιο εξόντωσής μου. Μήνες έξω κατέστρωσαν πολλά σχέδια για να με εξοντώσουν αλλά τα αντιλήφθηκα όλα. Με τα χρόνια απέκτησα διορατικότητα, παρατηρητικότητα. Δεν είμαι υπερβολικός , Μπόρεσα και τους ξέφυγα.

      ΤΙ ΑΝΑΡΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΕΒΡΑΙΚΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ή ΣΤΟΥΣ ΜΑΣΟΝΟΥΣ;
      «14 χρονών στην Ξάνθη είχαμε φτιάξει μία δήθεν ομάδα παραβατικότητας με συμμαθητές στο 1ο Γυμνάσιο Ξάνθης. Από τότε ξεκίνησα.
      Το θέμα είναι να είσαι ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ ΜΕ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΩ!
      Η Ιστορία έχει αποδείξει τρία πράγματα: υπάρχει Θεός και αυτός μας δημιούργησε όλους , δεύτερον ότι ως εξεγερμένος υπήρξα «αντί» σε όλα, ένας ειλικρινής μηδενιστής και τρίτον, ότι οι φανατικότεροι αντισιμίτες είστε η ίδιοι οι Εβραίοι περιφρονώντας όχι μόνο τον Εβραίο μέσα σας αλλά και γύρω σας».
      «Εγώ αποχώρησα από τη ζωή , το ψέμα και συγκεντρώνομαι στον εαυτό μου. Θα προχωρήσω με το Θεό, παίρνοντας την ελευθερία της ψυχής μου μαζί και κλειδώνοντας όλους τους άλλους έξω».
      Λυπάμαι για τους αγνούς πιτσιρικάδες που έρχονται σε αυτό το χώρο…».
      «Θα πολεμηθώ περισσότερο μετά από αυτή την παρέμβαση , άντεξα πολλά σχέδια εξόντωσης αλλά αν θέλουν συνέχεια θα την έχουν με άγρια δικαιοσύνη σε όποιο χρόνο, χώρο και διάσταση επιθυμούν .

      -Φοβάστε για τη ζωή σας δηλαδή;
      -Εγώ πέρυσι προειδοποίησα από τη Χίο πέρυσι ότι μπορώ να συνεχίσω μόνος. Συμπαράσταση έχω λίγη και αναγκαστική αφού όλοι με θεωρούσαν νεκρό. Απευθύνομαι δημόσια συγνώμη στον Μητροπολίτη Ξάνθης μία μεγάλη «ΣΥΓΝΩΜΗ» και θα ήθελα κάποια στιγμή να με δει από κοντά, είτε στο δικαστήριο , είτε στις φυλακές…

      -Πάνος Παπαδόπουλος: Τι θα κάνετε από δω και πέρα δηλαδή…;

      ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΝΤΑΡΔΑΣ: «ΠΑΝΤΑ ΕΛΕΓΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΚΑΝΩ»
      «ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ, ΑΛΛΑ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Η ΠΑΡΑΧΩΡΗΜΕΝΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. Αυτό προς όλους τους ξεφτίλες».
      Σχόλιο..Μπράβο του, έστω και αργά κατάλαβε την αλήθεια. Είναι η αλήθεια που φωνάζουμε όλοι…αλλά κάποιοι προσπαθούν με έντεχνο τρόπο να τις διαβάλουν και να τις χλευάσουν…

  2. Μήτσος είπε

    Φαντάσου και να είχε δουλέψει ως πρωθυπουργός! Τι ενέδρα θα του στήνανε τότε; Θα στέλνανε εξωγήινους;

    • MHTSARAS είπε

      αν εχει δοση αληθειας αυτο το δημοσιευμα αναθεωρω την αποψη μου και ζητω συγγνωμη http://greeknation.blogspot.com/2011/06/blog-post_7724.html

    • Πατρικιος είπε

      ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ Σ. ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗ >

      “Αν θέλετε να μάθετε ποιοί είναι η 17 Νοέβρη ρωτήστε την Αμερικανική πρεσβεία ή την πρεσβεία του Ισραήλ”
      –Ο πρώην υπουργός Δημοσίας Τάξεως κ. Στέλιος Παπαθεμελής δηλώνει ότι:

      “Αν θέλετε να μάθετε ποιοί είναι η 17 Νοέβρη ρωτήστε την Αμερικανική πρεσβεία ή την πρεσβεία του Ισραήλ”.

      Αδέσμευτος Τύπος 1 Ιουνίου 1997, σελ 33

      Τα φωναζω εγω ο αντισιμητης! Απ τις πρωτες μερες του Ολυμπια.
      Τα φωναζουμε εγω κι ο Παυλος!
      Ποιος μας ακουει ομως! Ποιος;

  3. Ηλιας είπε

    ΤΡΕΧΑ ΓΥΡΕΥΕ ΚΑΙ ΝΙΚΟΛΟ ΚΑΡΤΕΡΙ…ΑΝ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΚΡΗ ,ΣΦΥΡΑ ΜΟΥ…
    ΑΣ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ…

    • Ηλιας είπε

      ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΟΥΛΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ Ο ΠΟΥΤΙΝ…

      • Υπήκοος είπε

        Αμοιβαια εξυπηρετηση θα μας εκανε ο Πουτιν Ηλια, αν ερχοταν ο Southstream δινοντας στη χωρα τα πρωτα υγιη χρηματα, που θα προερχονταν δηλαδη απο αναπτυξη ανεξαρτητη απο χρεη … Αν εχεις προσεξει, οσα εργα εγιναν επι Σημιτη κλ εδιναν τουλαχιστον ενα ποσοστο των εργων εξωθεν (Δυση) ωστε να συσσωρευονται υποτιθεμενα χρεη, απ’ αυτα που λενε τωρα οτι μαζι τα φαγαμε.

        Επισης σε παραπεμπω στο βιβλιο “Εξομολογησεις ενος οικονομικου δολοφονου” αν σε ενδιαφερει να καταλαβεις…

  4. Γιάννης είπε

    Μπορεί να μην έκανε σχεδόν τίποτα ή καλύτερα να μην μπορούσε να ελέξει τους υπουργούς του, αλλά έκανε το μεγαλύτερο “λάθος”.
    Πλησίασε τη Ρωσία του Πούτιν και έκλεισε ενεργειακές συμφωνίες μαζί του, οι οποίες έρχονται σε σύγκρουση με τα αμερικάνικα συμφέροντα.
    Αυτό πιστεύω αρκεί!!!

    • MHTSARAS είπε

      ρε γιαννη τους πλησιασε αλλα αποτελεσμα σε 6 ΕΞΙ ολοκληρα χρονια ΠΟΙΟ ΗΤΑΝ? η΄ηταν τελειως ανικανος η΄επαιζε ενα παιγνιδι εντυπωσεων καλη ωρα σαν αυτο το πληρωμενο αρθρο που ζητα επιθγοντος να φτιαξει το προφιλ ενος ΔΕΙΛΟΥ αρχιδειλου τεμπελη videogamer.εγω λεω να παει να ρουφηξει το αυγουλακι του και οταν μεγαλωσει να προσπαθησει να ΕΠΑΝΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΜΑς ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΤΑ 80 ΔΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΦΟΡΤΩΣΕ.

      • zonitis είπε

        Η εισαι παΣΤΟΚΟΣ, η τελειως ασχετος. Παενε ρε διαβασεις για τα 80 δις που γραφεις. Αλλα θα μου πεις με πρασινα γυαλακια δεν βγαζεις τα γραμματα καλα.

      • MHTSARAS είπε

        ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΕΡΗ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΣΟΥ ΔΥΝΑΜΗ -ΜΕ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΣ ΜΠΡΑΒΟ θα σου δωσω σαμαλι

      • MHTSARAS είπε

        Πες μας σε ποιον οροφο της Ιπποκρατους εισαι για να μην παιδευομαι.
        με φουλ ρισπεκτ μητσαρας
        υποκλινομαο παλι.-ετσι δεν συνηθηζεται εκει που δουλευεις ?

      • Nancy είπε

        Οτι και να διαβάσουν(;) οι Μήτσοι, Μητσάρες, πιπεριές και άλλα Πατατρακ το φάλτσο βιολί τους θα παίζουν.

      • zonitis είπε

        Το βιολι μου ακουγεται και καπως αλλοιως… χεχε. Λες απο εκει να παθανε την μαλακυνση;

      • Nancy είπε

        :D

      • MHTSARAS είπε

        μετα τα 15 μην παιζεις πολυ……….. βιολι γιατι θα κουφαθεις .

      • parisp είπε

        Αφού ρε παιδιά όλοι τους έχουμε ψηφίσει κατά καιρούς τι το ψάχνετε. Εμεις τους δωσαμε το δικαίωμα να μας πηδάνε όλα αυτά τα χρόνια.

  5. Ηλιας είπε

    Ε,ενταξει θεωρητικα εχουν ολο τον κρατικο μηχανισμο στα χερια τους οι Δυτικοι…
    Αντι να τον δολοφονησουν τον χοντρο, απλα καινε Αθηνα-δαση ,βαζουν τα ΜΜΕ να μας τα κανουν μπαλονια με τα βατοπεδια,στελνουν και κανα εκατομυριο πακιστανοαφγανους hungries και τελος…
    Παντως τιποτα δεν αποκλειεται…μπορει ναναι η τελευταια πραξη η δολοφονια…

  6. Για κάνα βιπερ καλό είναι το άρθρο.

    • ΠΑΛΙ Ο ΚΑΛΚΟΥΤΑΣ, ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΠΕΣΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ Ο ΒΛΑΧΑΡΑΣ ΣΥΓΓΝΩΜΗ Ο ΜΗΣΑΡΑΣ ΑΠ ΤΟ ΜΗΧΑΝΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΗ
      ΚΛΥΝ!
      ΕΣΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΛΙΒΑΝΗΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΧΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟΠΟΙΗΣΗ?
      ΠΑΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙ Ο ΤΕΤΡΑΠΕΡΑΤΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΣΑΣ!!!!
      Ο ΠΙΠΕΡΓΙΑΣ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ ΣΗΜΕΡΑ ? ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΕΣ ΑΝΤΟΧΕΣ ΤΑ ΕΠΑΙΞΕ!!!!!

  7. ΣΟΝ ΠΕΝ είπε

    Kάποιοι προετοιμάζουν την επιστροφή του από τη “Χρυσή Εφεδρεία” .
    Κάποιοι νομίζουν πως μπορούν να μας παραμυθιάζουν με Ιστορίες γι΄ αγρίους προκειμένου να χτίζουν μύθους.
    Οι πραγματικοί Ηγέτες τα βάζουν και με δολοφόνους αν χρειστεί, ενημερώνοντας ταυτοχρόνως και το Λαό τους.
    Δεν το βάζουν στα πόδια.

    • Lalala είπε

      Γίνε εσύ ηγέτης, και μιας και δεν φοβάσαι, αν θα σκοτώσουν εσένα ή τα ανήλικα παιδιά σου, μην το βάλεις στα πόδια…

      • Nancy είπε

        Παιδιά, ας πάει το μυαλό μας λίγο πιό κάτω, ξαναλέω, δεν ήταν μόνο η παρουσία του σαν στόχος, όλη η οικονομία μας ήταν μαζί με ανθρώπινα θύματα με φωτιές και αεροπορικά δυστυχήματα. Ηταν φανερός (ΜΜΕ) και αφανής πόλεμος εδώ και τριάντα χρόνια μέχρι να έρθει πάλι ο εκλεκτός τους. Και τί εκλεκτός, το καμάρι της μαμάς του!!

      • zonitis είπε

        Αρνακι ασπρο και παχυ, της μανα του καμαρι, φαινοταν αλλα μας βγηκε
        Λυκος μαυρος και ισχνος, του πατερα του ο καημος

      • Nancy είπε

        Εν τω μεταξύ όλη η οικογένεια μας βγαίνει του πατέρα τους καημός.. εμείς όμως νάααα μεγαλοκαρδία

      • zonitis είπε

        Εσεις εκει Νανσυ μου δεν ξερω, αλλα εγω ειμαι σε μια χωρα που μαλλον θα προσγειωθει το ελικοπτερο. Εδω μετα να δεις χαρες και πανηγυρια. Θα τους προυπαντησουμε με τα Edelweiss, μαζι με το κομματι του βραχου ομως που ειναι ριζωμενα.

      • Nancy είπε

        Αυστρία; Ελβετία; Μα δεν νομίζω να έχουν τόσο κοντινό προορισμό :lol:

      • ΣΟΝ ΠΕΝ είπε

        Lalala

        Τώρα τί να σου απαντήσει κανείς?
        Έχεις διαβάσει καθόλου Ιστορία?
        Τον Τσάβες δεν τον απειλεί κανείς?
        Τον Κάστρο?
        Αει στο καλό σου κορίτσι μου που θες να μιλάς για Πολιτική?

      • zonitis είπε

        Σον Πεν. Ο Τσαβες και ο Καστρο δεν εχουν
        ενα Μητσοτακη και μια Μπακογιαννη στο
        κομμα τους και την κυβερνηση, ουτε και
        εναν ΓΑΠ στην αντιπολιτευση να βγαινει
        δηθεν στις διαδηλωσεις και μετα στα
        καναλια με πρησμενα ματια απο τα
        χημικα. Ουτε ΓΣΕΕ ουτε ΑΔΕΔΥ ουτε
        τιποτε. Να μην μιλησουμε για τους
        δημοσιογραφους που λανσαρουν
        «επιθετα» οπως «κουρασμενος».

        Το δευτερο Νανσυ. Γι αυτο λεω θα ερθουν εδω. Εχουν λαμβανειν. Η εταιρεια που εχει το CDS στο οποιο αναφερθηκε ο Καμμενος εχει εδρα την Γενευη

    • Ψυχίατρος είπε

      Τον JFK τον έχετε ακουστά;

      • Το Μώλυ είπε

        JFK έφα:

        “Κυρίες και κύριοι,

        Η λέξη μυστικότητα είναι μη αποδεκτή σε μια ελεύθερη και ανοικτή κοινωνία.

        Και είμαστε ως άνθρωποι, κληρονομικά και ιστορικά αντιμέτωποι με μυστικές κοινωνίες.

        Με μυστικούς όρκους και μυστικές διαδικασίες.

        Είμαστε αντιμέτωποι με μια μονολιθική και ανελέητη συνωμοσία.

        Η οποία βρίσκεται κυρίως μέσα στη κυβέρνηση και θέλει να επεκτείνει το πεδίο επιρροής της.

        Με διείσδυση αντί για αποφυγή, με υπονόμευση αντί για εκλογή, με εκφοβισμό αντί για ελεύθερη επιλογή.

        Είναι ένα σύστημα που έχει στρατολογήσει τεράστιες ποσότητες ανθρώπινων και υλικών πόρων.

        Υψηλά αποδοτικός μηχανισμός που συνδυάζει στρατιωτικές, διπλωματικές, κατασκοπευτικές, οικονομικές, επιστημονικές και πολιτικές λειτουργίες.

        Οι προετοιμασίες (τους) δεν διεξάγονται δημόσια.

        Τα λάθη τους θάβονται και δεν δημοσιεύονται.

        Οι ενέργειες τους αποσιωπώνται και δεν αναφέρονται.

        Καμία δαπάνη δεν ελέγχεται κανένα μυστικό δεν αποκαλύπτεται.

        Γι’ αυτό ο Αθηναίος νομοθέτης Σόλων θέσπισε ως έγκλημα για κάθε πολίτη την αποφυγή της δημόσιας αντιπαράθεσης.

        Ζητώ την βοήθεια σας, στην τεράστια προσπάθεια πληροφόρησης και αφύπνισης του Αμερικανικού λαού.

        Είμαι αισιόδοξος πως με την βοήθεια σας, ο άνθρωπος θα γίνει αυτό που γεννήθηκε να είναι: Ελεύθερος και ανεξάρτητος.“

        John Kennedy -“JFK” , ο πρώτος πρόεδρος ΜΗ προτεστάντης- WASP. ΜΠΟΥΜ!!!

        (Αποσμάστα από την ομιλία του, την 27.4.1961, ενώπιον της Αμερικανικής Ένωσης Συντακτών)

        Περισσότερα, εδώ:

        “UP- ΟΨΙΣ, περί της ελληνικής και διεθνούς Κρίσης”

        “IS ΙΤ ALL GREEK TO ΤΗΕΜ?” – ΚΑΙ …ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΓΙΑ ΜΑΣ;

        http://gkdata.wordpress.com/2011/06/02/up-%CE%BF%CF%88%CE%B9%CF%83-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%AF-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%BA%CF%81%CE%AF%CF%83%CE%B7%CF%82/#more-15

      • KillTheKing είπε

        κατα πολλους, η ομιλια που το σκοτωσε.
        TheKing

      • Ψυχίατρος είπε

        Καμμία ομιλία δεν τον σκότωσε, τον σκότωσαν τα συμφέροντα στα οποία αντιστάθηκε. Τον απείλησαν, του χτύπησαν καμπανάκια και τέλος του φύτεψαν τις σφαίρες και πάπαλα.

  8. mparmpas είπε

    Ότι και να ισχύει από τα παραπάνω μία είναι η αλήθεια:
    Είμαστε μία φάρα που αποτελείται από λίγα” κορόιδα” πατριώτες και επίσης από : 1)ΛΑΔΕΜΠΟΡΟΥΣ , 2) ΔΟΣΙΛΟΓΟΥΣ, 3)ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ , 4)ΜΑΦΙΟΖΟΥΣ, 5)ΟΙΚΟΠΕΔΟΦΑΓΟΥΣ, 6)ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ, 7)ΛΑΜΟΓΙΑ, 8)RAN-TAN-PLAN.
    ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ”ΤΑ ΕΠΑΙΞΑΝ” ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΛΑΔΕΜΠΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΑΝ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΔΙ ‘ΑΠΑΓΧΟΝΙΣΜΟΥ.

  9. clio είπε

    Μα είναι δυνατόν να μην μπορεί η αστυνομία να τους πιάσει;Στα άλλα κράτη της Ε.Ε. γιατί δεν συμβαίνουν αυτά και μόνο στην Ελλάδα υπάρχουν συνομωσίες;Μήπως τα ντόπια συμφέροντα ανεβοκατεβάζουν κυβερνήσεις ανάλογα με τα κέρδη τους;Πάντα οι ξένοι φταίνε για το κατάντημα της Ελλάδας;Άρα το συμπέρασμα είναι εκλογές και αλλαγή πολιτεύματος σε Άμεση ή Προεδρική Δημοκρατία και είναι άξιο απορίας που κανένα από τα 5 κόμματα του Ελληνικού Κοινοβουλίου δεν το προτίνει.

    • Ψυχίατρος είπε

      Αγαπητή,

      Διότι άλλα σώματα ασφαλείας κάνουν έτσι, κι άλλα σώματα σφαλείας κάνουν γιουβέτσι. Έχουν διαφορετικές ατζέντες και προτεραιότητες. Όχι μόνο εν Ελλάδι, αλλά και στην αλλοδαπή. Απλά εδώ είναι πολύ πιο διαβρωμένα. Η ΕΥΠ πχ είναι αλωμένη πλήρως. Στο εξωτερικό δε, γελάνε με το συνδικαλισμό στην ΕΥΠ. Ο οποίος άρχισε πότε;

    • Το Μώλυ είπε

      “αλλαγή πολιτεύματος σε Άμεση ή Προεδρική Δημοκρατία”
      @
      Η e- ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ είναι εφικτή, -παίδες!

      ”Διότι εκείνοι που διοικούσαν την πόλη τότε (: την Αθήνα, στην εποχή του Σόλωνα και του Κλεισθένη), δεν δημιούργησαν ένα πολίτευμα το οποίο μόνο κατ’ όνομα να θεωρείται το πιο φιλελεύθερο και το πιο πράο από όλα, ενώ στην πράξη να εμφανίζεται διαφορετικό σε όσους το ζουν· ούτε ένα πολίτευμα που να εκπαιδεύει τους πολίτες έτσι ώστε να θεωρούν δημοκρατία την ασυδοσία, ελευθερία την παρανομία, ισονομία την αναίδεια και ευδαιμονία την εξουσία του καθενός να κάνει ό,τι θέλει, αλλά ένα πολίτευμα το οποίο, δείχνοντας την απέχθειά του για όσους τα έκαναν αυτά και τιμωρώντας τους, έκανε όλους τους πολίτες καλύτερους και πιο μυαλωμένους”*, (Αρεοπαγιτικός Ισοκράτους).

      Ο/Η “Το μώλυ” είπε…
      31 Ιανουάριος 2008 2:16 μμ, @ «press-gr» (: ΠΌΤΕΕΕΕΕ;;;;),

      Σήμερα, με το Διαδίκτυο, μπορούμε να ξαναστήσουμε το πρότυπο Διοίκησης των αρχαίων Ελλήνων, που πυρήνας του ήταν η “ΠΟΛΙΣ-κράτος”. Οι Έλληνες αναμεταξύ τους ήταν “και μαζί και χώρια”. Όπου αυτοί είχαν “Ελλάδα”, εμείς θα βάλουμε “Οικουμένη”. Kι όπου “Πόλις”, το κάθε σημερινό κράτος- χώρα- έθνος. Οι Αμφικτυονίες, οι Ολυμπιακοί, η Δήλος (θησαυροφυλάκιο), οι Δελφοί (Ανώτατο Δικαστήριο) κι ό,τι άλλο θεσμό είχαν, μπορούμε να τον προσαρμόσουμε στα μέτρα μας. Το σπουδαιότερο, όμως, απ’ όλα είναι ότι μπορούμε να επανασυστήσουμε, -επαναστατώντας, εν Ανάγκη-, το τελειότερο πολιτικό σύστημα διακυβέρνησης: την Άμεση Δημοκρατία, η οποία είχε αναιρεθεί εκ των πραγμάτων (υπερπληθυσμός). Η Άμεση Δημοκρατία για να “λάβει χώρα” χρειάζεται:

      Η συνέχεια εδώ: http://gkdata.wordpress.com/2011/06/04/21/

  10. parisp είπε

    Οσο περνάει ο καιρός και βγαίνουν στην φόρα κάποια πράγματα γίνεται αντιληπτό ποιος ήταν ο λόγος που ξεκίνησαν τα Δεκεμβριανά στην Αθήνα με τον θάνατο του Γρηγοροόπουλου.
    Ο Καραμανλής πλήρωσε το ότι πήγε να κάνει bussiness με την Ρωσία……Το αν το κατάφερε ή όχι το έδειξε η ιστορία. Ο αγωγός δεν ολοκληρώθηκε ποτέ και ο Καραμανλής έφυγε νύχτα κυνηγημένος. Εγώ από όλα που αναφέρει η παραπάνω έκθεση κρατάω ένα όνομα.
    ΑΛΕΞ ΡΟΝΤΟΣ…..Καλό ειναι τα να το ψάξετε λιγάκι τι ρόλο παίζει το συγκεκριμένο παλικάρι και τι συμφέροντα εξυπηρετεί. Πάντως δεν ειναι τελικά τυχαίο ότι στο παρελθόν σε διαφορα blogs κυκλοφόρησε το όνομα του συγκεκριμένου ως εκ των διοργανωτών των Δεκεμβριανών σε μια βίλα στο Ψυχικό, με παρόντες νυν στελέχη της κυβέρνησης (Γιωργάκης, Χρυσοχοιδης, Παπουτσής, Παπακωνσταντίνου και σια). Η φήμη που είχε κυκλοφορήσει ειναι οτι ο Ροντος μαζί με τους παραπάνω οργάνωσε και εκτέλεσε το κάψιμο της Αθήνας.
    Δεν έχετε παρά να τον googlarete και να δείτε τι κουμάσι είναι.

    • Φωτεινή είπε

      Ποῦ εἶναι τά κα. . .κια οἱ εἰσαγγελεῖς;; Τελικά καί οἱ δικαστικοί εἶναι πράσινα ζωντόβολα!!!

      Εἶναι ἀδίστακοι ἐκγληματίες ΚΚ, δέν τούς ἤξερες;; Ἔπρεπε νά ἐξαφανίσης τίς δύο οἰκογένειες πού μόνο κακά ἔχουν προκαλέσει στήν Πατρίδα!

      • Nancy είπε

        Το έργο το ξαναείδαμε Φωτεινούλα το ΄91 με τα πράσινα αγρίμια που θα ξήλωναν τα πεζοδρόμια αν καταδικαζόταν ο ηγήτοράς τους… Καλημέρα στην ΕΛΛΗΝΙΔΑ μας :D

      • MHTSARAS είπε

        ΘΑ ,ΘΑ ,ΘΑ nαncy ,θα ξυλωναν τα παιζοδρομια ,αλλα αν ο κοκινος δεν ακουγε τον μητσοτακη τα πραγματα σιγουρα θα ηταν καλυτερα για ολους μας ,θυμασε τον κυριο μητσοτακη (τον κυριο σε 10 χρονια θα εχουν ξεχασει το ονομα?τον κυριο tvx?τον κυριο αγετ?)οταν πιασαν το λαμογιο με τα χερια μεσα στα παμπερς του την χαρισαν και εχουν και το θρασσος να μιλαν για βρωμικο 89 .ποιος τους εδωσε αυτο το δικαιωμα φιλεναδα?εγω ο μακακας που τον ψηφησα γιατι πιστεψα στα ψεμα του για καθαρση?η΄καποιοι εμισθοι ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ Π***ΡΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ πισω απο το ΠΡΩΣΟΠΕΙΟ ΤΟΥ ΑΔΕΚΑΣΤΟΥ ΚΑΙ ΛΕΥΚΟΥ ΕΛΛΗΝΑ?

      • Nancy είπε

        Δεν είναι ΘΑ, γεγονότα είναι Μητσάρα και πολύ θερμά. Στη δικαιοσύνη παίχθηκε και επεισόδιο “καρδιακής προσβολής” υπουργού και παρακολουθησης εισαγγελέα που έχασε τελικά τη ζωή του, δεν αποδείχτηκαν τα πράγματα όπως έπρεπε και τη γλύτωσε με το 7-6

      • MHTSARAS είπε

        O κοκινος ειπε οτι δεχτηκε τηλ. το προηγουμενο βραδυ φιλεναδα απο τον μητσοτακη -δεν ειναι δικα μου λογια και υποθεσεις- αρα δεν την γλυτωσε οπως θεωρεις αλλα ΤΟΝ ΓΛΥΤΩΣΕ – και επειδη αυτα ειναι δανικα εγω ακομη περιμενω τον κυριο μητσοτακη να υποβαλει μυνηση για δυσφημιση για την υποθεση αγετ απο την οποια καθαρισε με απαλαχτικο βουλευμα δηλ. σαν να λεμε ακομη περιμενω τον μπολουκο να χωσει φυλακη τον σιμιτη για την απατη του χρηματηστηριου ,ασε για τα swaps που με την ιστορια αυτη χασαμε τα 2/3 των χρηματων μας.Αλλα τι τους νοιζει αυτους ,ξενος κωλος ειναι .ο ΔΙΚΟς ΤΟΥς ΟΜΩς ειναι καλο περιποιημενος με μεταξωτα σεντονια και τους τον περιποιουνται χρυσοχοοι ……..καταλληλως.αι σιχτηρ

      • ΜΗΤΣΑΡΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑ!!!
        ΠΕΡΝΟΥΝ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΟΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΣΟΚΟΠΟΥΛΑ!!!!
        ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΤΩΝ ΤΩΝ ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΩΝ!!!

    • X.O είπε

      Nancy , αθωώθηκε με 1 ψήφο διαφορά αν θυμάσαι.
      Αυτό λέει πολλά.

  11. Γουδί στο ΓΑΠ είπε

    Οι πρασινοφρουροί ακόμα και παροπλισμένο φοβούνται τον Καραμανλή;

    • X.O είπε

      Γιάσου λεβέντη μου. Τόπιασες.
      Κότες είναι τί περιμένεις;
      Και τώρα σκίζονται να παραιτούνται
      τάχατες, επειδή βλέπουν ότι ο λαός
      αγρίεψε.
      Κότες, πράσινες κότες.

  12. pargabill είπε

    ΜΕΤΑ ΛΕΜΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ .ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ,ΑΦΟΥ ΤΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝΕ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ,ΤΟΥ ΚΑΨΑΝΕ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ,ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ,ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΟΛΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΥΤΙΝ ,ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΖΑΝΕ ΤΟΝ ΑΓΩΓΟ ΜΠΟΥΡΓΚΑΣ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ,ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ (Ο ΠΟΥΤΙΝ) ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΙΕΘΝΗ ΣΥΝΟΜΩΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο JEFREY ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ

  13. parisp είπε

    Και καλό θα είναι ο Καραμανλής κάποια στιγμή να παρατήσει τα ουζερί της Ραφήνας και να δώσει μια ανοιχτή συνέντευξη τύπου και να μιλήσει για ΟΛΑ. Και οταν λέω για ΟΛΑ ΕΝΝΟΩ ΓΙΑ ΟΛΑ.
    Εκτός……..και αν απειλείται ακόμα η ζωή του και από την στιγμή που δεν έχει καμιά διασφάλιση κάνει τουμπεκί ψιλοκομμένο…..

    • ΣΟΝ ΠΕΝ είπε

      Parisp

      Και του στρατιώτη που αύριο θα του πουν τράβα να πολεμήσεις δεν απειλείται η ζωή του?

      Να χαρώ εγώ τις Νεοελληνικές αξίες που έχουν πλέον επικρατήσει.

      Τα παρατάμαι στην πρώτη απειλή.

      ΚΡΙΜΑ να προερχόμαστε από τέτοιο ηρωικό σπόρο!!!

      • parisp είπε

        Κοίτα φίλε ο καθένας άνθρωπος μπορεί να λειτουργεί διαφορετικά. Σε τετοιο επίπεδο δεν ξέρεις τι έχει παιχτεί. Σίγουρα εγώ ή εσύ μπορεί να πράταμε αλλιώς. Από την στιγμή όμως που δεν ξέρεις τι παίζει είναι πολύ δύσκολο να βγάλεις άκρη. Και να σου πώ κάτι???? Και καλά εσύ αλλά αν σου έλεγαν οτι αν μιλούσες μπορεί να είχαν κανένα ατύχημα τα παιδιά σου και η γυναίκα σου τι θα έκανες????? Ειναι πολυπλοκο και μην το κρίνεις απόλυτα,
        Προσωπικά (και μιλάω μόνο για μένα και όχι για λογαριασμό κάποιου άλλου) θα τους έβγαζα στην σέντρα και στα @@ μου. Επείδή έχω όμως 2 αγγελούδια 16 μηνών αν μου λέγανε ότι θα τους πηράζανε το νύχι δεν ξέρω τι θα έκανα.
        Γιαυτό σου λέω δεν μπορούμε να ξέρουμε τι παίζει από πίσω.
        Σημειωτέον αν δεις τις περιοχές παρακολούθησης ήταν και σημεία μη πολιτικά που μπορεί να κυκλοφορούσε με την γυναικα του και τα παιδιά του.
        Και αν θέλει κάποιος να σε τελειώσει πίστεψε με ότι θα σε χτυπήσει εκεί που πονάς περισσοτερο,…..

      • MHTSARAS είπε

        TO KANANE ΣΤΟΝ ΩΝΑΣΗ ,ΤΟ ΚΑΝΑΝΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΕΡΑΤΙΚΟ.KAI ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΠΩΛΟΝΟ .ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΑΝΤΑ. κ.ο.ν.ν.Αλλα αλλο Ωνασης και αλλο γκαρντασης φιλε ,εχε καποια διαφορα.Νομιζω ,ε τι λες και συ??

      • MHTSARAS είπε

        πολωνο οχι πωλονο

      • parisp είπε

        Σιγουρα άλλο Ωνάσης και άλλο καρντάσης αλλά και οι 2 προφανώς είχαν μπεί στο ρουθούνι των αμερικάνων. Η διαφορά ήταν ότι ο Ωνάσης δεν κόλωσε και το πλήρωσε ενώ ο Καραμανλής κόλωσε και κάθεται στα αβγά του.

      • MHTSARAS είπε

        ετσι λες εεεε? οτι ηταν αμερικανοι?εεε? ακομη πισω εχεις μεινη φιλε μου .πολυ μα πολυ πισω.

  14. Τάκης είπε

    H FSB;; Η ΕΥΠ τι κάνει.. για γέλια είμαστε τελικά, θυμάστε τον Λάμπρο φούντα εξοπλισμό και σχολαστικότητα που είχε, τέτοια πράγματα μόνο μυστικές υπηρεσίες στα διδάσκουν.

    • Ψυχίατρος είπε

      Ποιά ΕΥΠ; Η πασοκοσυνδικαλίστρια και πανταχόθεν αλωμένη ΕΥΠ: Αυτή που έστειλε τον Καλεντερίδη στην Κένυα με τον Οτσαλάν με καρτοκινητό τηλέφωνο;

      • WOLF είπε

        ΟΛΗΚΛΗΡΗ ΣΧΕΔΟΝ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ. ΟΠΩΣ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ Η Ε.Υ.Π

        ΟΤΑΝ ΕΚΑΙΓΑΝ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΤΟΥ 2008 ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΝ ΕΝΤΟΛΕΣ!!!

        ΑΥΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΩΣ ΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ. ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΗ ΚΑΙ Η ΜΑΝΟΥΛΑ ΣΤΗΝ ΠΑΣΟΚΤΖΙΔΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ.

        ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

  15. Ιωαννης είπε

    Μπουχτισαμε απο κοπριτες που κουβαλανε ενα ονομα απο το παππου τους και το πατερα τους. Αχρηστα ατομα που ποτε δεν καταφεραν τιποτα στη ζωη τους εκτος απο το να ροκανιζουν τον δημοσιο κουμπαρα (τα λεφτα τα δικα μας δλδ). Τριαντα χρονια τους πηρε να κανουνε την κοινωνια μας σαπια. Παρακαλαγαμε για μια θεση στο δημοσιο για 1000 ευρω και την ιδια στιγμη βαζανε τα παιδια τους σε θεσεις κλειδια και τους ταιζαμε 10.000 το μηνα. (πχ ο γιοκας του αποστατη που τον περιμενε πως και πως η εθνικη τραπεζα).. Ο κ****ς της ραφηνας καθεται και τρωει και πινει με τα λεφτα μας και μεις λεμε ποτε θα μιλησει. Μεσα σε τριαντα χρονια με εναλαγες κολπακια εποικοινωνιακα κολπακια μας εκαναν σαν τα μουτρα τους. Ολοι το ξεραμε αλλα δεν μας πολυενοιαζε γιατι μας κανανε κανα ρουσφετι και βολευομασταν. Τωρα που μπηκε το μαχαιρι στο λαιμο αρχιζουμε και κοιταμε τι απεμεινε σε μας και τι σε αυτους και ανατριχιαζουμε. Να φυγει η σαπιλα να καθαρισει ο τοπος. …..Απο γιωργακηδες κωστακηδες αντωνακηδες κλπ..

    • WOLF είπε

      ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ.

      ΝΑΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΗΤΑΝ ΑΤΟΛΜΟΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΠΡΟΔΟΤΗΣ!!!!!!

      • Ιωαννης είπε

        Συμφωνημενος κοπριτης ηταν και ειναι. Καλοπερασακιας που δεν ασχοληθηκε με μας αλλα με τη παρτυ του. Προδοτης δεν ειναι μονο αυτος που εκτελει την προδοσια αλλα και αυτος που ξερει και σιωπει. Εδω δεν εχουμε να ταισουμε τα παιδια μας κοντευουμε να χασουμε τη δουλεια μας και ο χοντρος τρωει και πινει στην υγεια των κοροιδων. Και εχουμε και σενα που τον υποστηριζεις κιολας. σαν ατολμο….

      • parisp είπε

        Εγώ νομίζω ότι ήταν άτολμος και άσχετος. Ατολμος για τους γνωστούς λόγους μην λεμε τα ιδια και άσχετος γιατί είχε συμβούλους και τσιράκια που του σκάβανε τον λάκκο και αυτό ειναι ποιό επικύνδυνο,

      • WOLF είπε

        Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΟΤΗΣ!!!! ΤΕΛΟΣ!!

      • KillTheKing είπε

        ο παπανδρεου δεν ειναι προδοτης wolf. ειναι προδοτης του κερατα
        TheKing

    • Το Μώλυ είπε

      ΜΠΡΑΒΟ, Γιάννη!

      Προσυπογράφω κάθε λέξη που είπες.

      Πρέπει να πάρουμε τις τύχες μας στα χέρια μας. ΤΕΡΜΑ!

      Είναι καλύτερα όλα αυτά τα αποβράσματα (και όσοι δεν είναι κλέφτες, άντε, ένα 1%, σιωπώντας συναινούσαν στην κλεψιά, για να τρώνε την βουλευτική αποζημίωση [ούτε μισθό, δεν το λένε, οι πονηρίες] και τα υπόλοιπα “τυχερά” και συντάξεις σε οκτώ, το πολύ, χρονάκια), από μας; Γιατί;

      Ποιος, ρε, σεις, Ο υφυπουργός Οικονομικών, Μπούρας, που έλεγε “κυρία Γκρούγκμαν” τον νομπελίστα οικονομικών (και με μικρό όνομα “Πωλ”!!!!!!), ή τον όλο τουπέ και στόμφο αγράμματο πρόεδρο της Βουλής, Πετσάλνικο, που άκουσε Lazzard και νόμισε ότι είναι κάποιος “κύριος Λαζάρου”.

      Για μένα, μία είναι η λύση, και μπορεί να προέλθει ΚΑΙ από τις πλατείες:

      “Είναι εφικτό ένα Κίνημα Ελλήνων Δικτυογράφων- Bloggers;”

      Ο/Η “e- πολίτης” είπε…

      Άγιε,
      Η απορία μου είναι, πώς άνθρωποι σαν και σένα και όλη την ομάδα σας, ή τον Χωριάτη και τον Άλλο Πόντιο, δεν συστήνουν την δικιά τους Πολιτική Πρόταση σε σώμα- κόμμα, αν τα νυν κόμματα δεν τους καλύπτουν ή, αν τους καλύπτουν, γιατί δεν μπαίνουν σ’ αυτά;

      Οι Έλληνες δεν είμαστε όλοι “για τα μπάζα”. Υπάρχει, σίγουρα, κατά την εκτίμησή μου, ένα 20% προοδευτικών, καλλιεργημένων, ενημερωμένων και σφόδρα ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΩΝ πολιτών.

      Αυτοί μπορούν να αποτελέσουν την “ΜΑΓΙΆ” για “ένα άλλο μοντέλο διακυβέρνησης μακριά από τον κυβερνητισμό και τις ορίζουσες του δικομματισμού”, που είπες. Είμαι ρομαντικός; Ίσως. Αλλά, είπαμε, η καταλυτική λέξη είναι “ΤΟΛΜΗ”, που έχει ενσωματωμένες μέσα της την “ΑΙΣΙΟ- ΔΟΞΙΑ” και την “ΕΛΠΙΔΑ”. Θα πρόσθετε κανείς σ’ αυτήν, βέβαια, και την προϋπόθεσή της, την “ΕΜΠΝΕΥΣΗ”, την “ιδέα”, μα στην περίπτωσή σας υπάρχει. Τι απομένει; Η “ΠΙΣΤΗ” σ’ αυτήν την πολιτική πρόταση.

      Προσωπικά πιστεύω ότι και μόνο να γίνει κόμμα “ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΟ”, κόμμα, δηλαδή, που να απευθύνεται σε όλους εκείνους που ενεργοποιούνται στο ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, θα μπει άνετα στην Βουλή. Πόσο μάλλον αν συνοδεύεται κι από την κατάλληλη Ιδεο- λογία. Μετά, όλα γίνονται!

      Πιστεύω ότι the new thing στην Πολιτική, παγκόσμια, είναι η “Ιδέα” ότι: e- ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΗ! Αυτή η προοπτική, σαν πολιτική Ιδεολογία, μπορεί να εμπνεύσει και να συσπειρώσει γύρω της τους νυν απογοητευμένους -και απέχοντες, ως εκ τούτου,- της ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ. Το μεγάλο όπλο μας σε αυτήν την θεώρηση των πραγμάτων είναι το Διαδίκτυο, -η μεγαλύτερη εφεύρεση του ανθρωπίνου γένους από την εποχή της εφεύρεσης της Γλώσσας.

      Με την Γλώσσα ο Homo Sapiens έφθασε να πραγματοποιήσει το μεγαλύτερο πολιτικό επίτευγμά του, την ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, σε μία και μόνη Πόλη- κράτος, μίας και μόνης χώρας.

      ΤΩΡΑ,

      2500 χρόνια μετά,

      μπορεί να γίνει πραγματικότητα για ΟΛΟΝ τον πλανήτη Γη. Ανέλπιστο, είπες; ΟΚ. Αλλά,

      “ΑΝ ΜΗ ΕΛΠΗΤΑΙ ΑΝΕΛΠΙΣΤΟΝ ΟΥΚ ΕΞΕΥΡΗΣΕΙ”,

      ή «αν δεν ελπίζεις στο ανέλπιστο, δεν πρόκειται να σε βρει», μας έχει πει ο “τα πάντα ρει” Ηράκλειτος.

      ΓΕΙΑ + ΧΑΡΑ

      17 Φεβρουάριος 2008 12:49 μμ
      (: ΠΌΤΕΕΕΕΕ;;;)

      Ο/Η ο αγιος είπε…

      Φίλε e-πολίτη,

      Πολύ ωραία τα λες και πράγματι η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ που συνδέεται με το ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ανοίγει νέες οδούς στην διαδραστικότητα των ιδεών και στη διαμόρφωση ενός άλλου ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ μοντέλου, αλλά παράλληλα ίσως επηρεάσει καθοριστικά και τη διάσταση της ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, της οικονομίας και της ιδεολογίας.

      Είναι αλήθεια ότι η απόσταση που μας χωρίζει από τη λεγόμενη συμμετοχική δημοκρατία και την κοινωνική διαβούλευση σε ευρύτατο πλαίσιο, βρίσκεται ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ και επαφίεται στην αρετή και την τόλμη μας. Η τεχνολογία είναι σύμμαχός μας.

      Τώρα, η υπόθεση «κόμμα» έχει άλλες προϋποθέσεις και εμένα προσωπικά δεν με απασχολεί σε αυτή τη βάση. Κάλλιστα θα μπορούσαμε να συμμετέχουμε σε μια μορφή ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ με σκοπό την ανάπτυξη νέων θεσμών για την εμπέδωση της άμεσης δημοκρατίας.

      Σε κάθε περίπτωση έθεσες ένα μεγάλο ζήτημα.

      17 Φεβρουάριος 2008 1:59 μμ

      Πάιδες,

      όλο το ποστ εδώ, αν σας ενδιαφέρει:
      http://gkdata.wordpress.com/2011/06/11/%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AE%CE%BD%CF%89%CE%BD-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CF%84%CF%85%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%AC%CF%86%CF%89%CE%BD-bloggers/#comments

      • Eleni είπε

        @Το Μώλυ : δέν ἔχεις βαρεθεῖ νά βάζεις συνδέσμους ἀπό τό blog σου ;

      • Πατρικιος είπε

        Ελενη ειναι σε διατεταγμενη υπηρεσια. Και ομοθρησκη(ος) του “Ιωαννη”

      • Το Μώλυ είπε

        @Ελένη: ΟΧΙ! Προσπαθώ να το προωθήσω. κακό είναι ή ΤΡΑΒΑΣ κανένα ΖΟΡΙ εσύ;;;

        @Πατρίκιος: Πάιδαρε, είμαι Α_ΘΡΗΣΚΟΣ. Και Α_ΔΕΣΠΟΤΟΣ. Κομματοσκυλάκι, κομματοσκυλάκι, εσύ;

  16. vas είπε

    Νομίζω ότι δεδομένου του χρόνου “διαρροής” της “πληροφορίας”, το σύστημα εξάρτησης της χώρας μας, προσπαθεί να ωραιοποιήσει κάποιον έμπιστο του ξανά, γιατί άρχισε να στερεύει η δεξαμενή των “πιστών ελλήνων πολιτικών”. Όχι ότι δεν έχει αρκετούς (το σύστημα) αλλά γιατί αποδεικνύονται κάθε μέρα ανίκανοι να το ικανοποιήσουν. Αν ήταν ΈΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ, ο ανίκανος κωστάκης, ας έβγαινε τότε να μιλήσει δημοσίως, όχι τώρα εκ του ασφαλούς (αφού δεν αρθρώνει λόγο) να τον υμνήσουμε!! ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!

  17. WOLF είπε

    ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Υ.Π ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΣΑΝ.

    ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΜΙΑ ΖΩΗ.

    • WOLF είπε

      Η εκρηκτική ύλη C-4 είναι στρατιωτικη εκρητκική ύλη ,μη κυκλοφορούσα ελεύθερα στο εμπόριο!!!!

      ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ?????? ΑΛΗΤΕΣ!!!!

      • mparmpas είπε

        ΔΕ ΜΑΣ Χ****Σ ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΟΥ……C4 ΜΟΝΟ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΕΧΕΙ;;;;ΚΑΙ Η ΚΟΥΤΣΗ ΜΑΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΗΘΕΙ ΑΠΟ ΞΕΝΕΣ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ………..

  18. ΨΗΤΑΣ είπε

    ΡΕ ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΒΑΖΑΝ ΕΝΑ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ ΚΟΚΟΡΕΤΣΙ ! ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ?????

  19. parisp είπε

    Κοιτα να δείς που όταν ο Πολυδωρας μιλούσε στην καμμένη Ηλεία για ασύμμετρες απειλές που μπορεί να είχε δίκιο και εμείς τον είχαμε πάρει στο ψιλό και τον βρίζαμε

    • MHTSARAS είπε

      τα ελεγε με .ποιητικο τροπο ,αλλα ελεγε την απολυτη αληθεια.δυστυχως δικαιωνεται με ………κασσανδρινο τροπο.

      • parisp είπε

        Ειδες που κατα βάθος συμφωνούμε? Οντως ρε φίλε θυμάμαι και εγω εκείνο το μεσημέρι της φρίκης τον Πολύδωρα να τα λεει και να γελάμε όλοι λέγοντας τις παπαριές ειναι αυτά ρε (ξερεις σενάρια συνομμωσίας και τέτοια χαριτωμένα). Μετά από 4 χρόνια τα πράγματα έχουνε αλλάξει και λές κοίτα ρε σύ που ο τρελοΠολύδωρας είχε δίκιο και μάλλον κάτι παραπάνω ήξερε.
        Οντως δικαιώνεται με τραγικό τρόπο όπως λες και εσύ

    • Το Μώλυ είπε

      Τις φωτιές στις ΗΠΑ και στην Αυστραλία ΠΏΣ τις εξηγείς;;;

      • Το Μώλυ είπε

        Μισό εκατομμύριο στρέμματα στάχτη στην Αριζόνα
        http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=2&artid=4635732

        Αυστραλία: Κόλαση φωτιάς με 131 νεκρούς
        9 Φεβ. 2009 … Pathfinder News : Ολόκληρες πόλεις έχουν σβηστεί από το χάρτη από τις καταστροφικές πυρκαγιές που μαίνονται στην νοτιοανατολική Αυστραλία.
        news.pathfinder.gr/…/531187.html

  20. WOLF είπε

    ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ. Η Ε.Υ.Π ΠΑΣΟΚ. Ο ΣΤΡΑΤΟΣ??? ΠΑΣΟΚ.

    ΟΤΑΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ??????

    ΣΤΗΜΕΝΑ ΚΟΛΠΑ.

    ΕΥΝΟΥΧΙΣΜΕΝΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΕΞΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ.

    ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ!!

  21. ΜΑΧΗΤΗΣ είπε

    Αχ, Ελλαδα μου,
    Γυμνη σε αφησαν απο ΠΑΝΤΟΥ !
    Απο τυχη ζουμε στο εδαφος σου.
    Μαλλον ζουσαμε!
    Τωρα θελουν εντελως να μας εξαφανισουν!

    • Το Μώλυ είπε

      Φίλε, μαχητή,

      θα μας κάνουν τα …3, 2!

      Πρώτα θα σβύσει ο κόσμος όλος και ΜΕΤΑ η Ελλάδα.

      Ξέρεις, είμαστε από την αρχή αρχή της δημιουργίας εδώ.

      “Ο ελληνικός Πολιτισμός, που δεν ήταν αποτέλεσμα …εξωγήινης προέλευσης ούτε …προνομιακής φυλετικής ιδιαιτερότητας, αλλά, αποτέλεσμα ορθολογικό: απείρως μακρύς χρόνος φυσικής εξέλιξης στην Ελλάδα: «Εν τω μεταξύ, πριν 140.000.000 χρόνια, στις αρχές δηλαδή της κρητιδικής περιόδου, μια γιγαντιαία ανοδική ορογενετική κίνησις ανύψωσε πάνω από τα ύδατα την λεγόμενη Πελαγονική οροσειρά, μια στενή ζώνη ξηράς που περιλαμβάνει την βερειότερη Μακεδονία (Πελαγονία), τον Όλυμπο, την ανατολική Θεσσαλία και την βόρειο Εύβοια.

      Προέκταση της Οροσειράς αυτής θεωρείται η λεγόμενη «Αττικοκυκλαδική μάζα»: η Αττική, η νότιος Εύβοια και τα περισσότερα νησιά των Κυκλάδων. Πριν από 35 περίπου εκατομμύρια χρόνια, (: αφού, δηλαδή, εν τω μεταξύ, είχαν μεσολαβήσει 105.000.000 ολόκληρα χρόνια εξέλιξης επί της Πελαγονκής οροσειράς), όταν η τάφρος της Πίνδου είχε πια γεμίσει από ιζήματα, σημειώνονται νέες κοσμογονικές αναστατώσεις στα έγκατα της ελληνικής γης. Ύστερα από μια πανίσχυρη ανοδική ώθηση, πτυχώθηκαν τα υλικά της τάφρου και ανυψώθηκαν σχηματίζοντας την επιβλητική οροσειρά της Πίνδου. Είναι η εποχή των αλπικών πτυχώσεων, όταν αναφαίνονται οι υψηλότεροι ορεινοί όγκοι της γης, οι Άλπεις, τα Πυρηναία, τα Ιμαλάια”… , Ι. Μελέντης, «Η γένεση της Αιγαιίδος», Ιστορία του Ελληνικού Έθνους, Εκδοτική Αθηνών, τ. Α΄, εισαγωγή, σελ. 10- 11.

      Άρα: στην Ελλάδα, γύρω από τον Όλυμπο, απ’ όπου και ξεκίνησε ο ελληνικός Πολιτισμός, είχαμε 105.000.000 χρόνια περισσότερο χρόνο εξέλιξης της Ζωής, απ’ οπουδήποτε αλλού στην (τουλάχιστον, νυν, γνωστή) Οικου-μένη. Και, μάλιστα, μέσα σ’ ένα άψογο φυσικό περιβάλλον διαβίωσης για τον άνθρωπο: εύκρατο κλίμα, γεωλογική ποικιλία χερσονήσου και κλειστού αρχιπελάγους, (: ανάπτυξη ναυσιπλοΐας, άρα: Αστρολογία- Μαθηματικά => Επιστήμες και Τεχνολογία), αυτοφυή δημητριακά, άφθονα θηράματα και -πολύτιμα στο νου!- ψάρια για τροφή, συν, αιθέριο οξυγόνο κωνοφόρων, για …καύσιμη ύλη εγκεφάλου! Και το πιο σημαντικό; Από τότε που αναδύθηκαν τα πέριξ του Ολύμπου εδάφη, δεν βούλιαξαν ΠΟΤΈ!..

      Οπότε, υπήρχε μεταλαμπάδευση της Πείρας (= Μνήμης = «Σκεπτο-θήκης» = Παράδοσης = «Μουσεία Λόγων») των πριν τον κάθε κατακλυσμό ανθρώπων, προς τις επόμενες γενιές. Λόγω, δε, της εκάστοτε απώλειας της τεχνογνωσίας- τεχνολογίας από τους κατακλυσμούς, η Γνώση μεταδιδόταν προφορικά, κωδικοποιημένη σε «μύθους», για να γίνεται εύκολα αντιληπτή απ’ τους αστοιχείωτους κατοίκους, -κατά τους αρχικούς αιώνες τής κάθε φορά παλιγεννεσίας του Γένους-, «στα πέριξ» του Ολύμπου. (: Όπου, «μύθος» στα αρχαία ελληνικά = τα λόγια, οι κουβέντες, οι ιστορίες, οι διηγήσεις. Όχι τα «παρα-μύθια»!).

      Η ελληνική γλώσσα, που ανέκαθεν ομιλείτο στον ελλαδικό χώρο, (: «το Ελληνικόν γλώσση αιεί τη αυτή διαχράται»- Ηρόδοτος, Κλειώ), και δεν χάθηκε π-ο-τ-έ, συνέδεσε όλους τους διαδοχικούς ελληνικούς πολιτισμούς μεταξύ τους. Μέσω, δε, της κοινής Παράδοσής τους οι Έλληνες συντήρησαν τα ήθη κι έθιμά τους τα αρχαιότατα, τα πατρο-παράδοτα, τα προ-γονικά, κι έτσι, – ανά τους αιώνες και συν τω χρόνω -, αυτά τους προσέδωσαν την εθνική τους ταυτότητα, του «όμαιμον, ομόγλωσσον, ομόθρησκον, ομότροπον», ή του «Πας μη Έλλην Βάρβαρος». «Βάρ-βαρ-ος» δε, γιατί δεν μιλάει ελληνικά, (: κι όλο κάτι ακατάληπτα «βαρ» και «βαρ» ακούγεται να λέει), οπότε δεν μπορεί να έχει ελληνική Παιδεία και, άρα: είναι α-πολίτιστος, άξεστος, «ξύλο απελέκητο», «κούτσουρο», α-μόρφωτος∙ δήλα δη, ά-λογος, σαν το ζώο, που ’χει μόνο «άνεμο»-anima- ψυχή κι όχι πνεύμα- spirit- σπίρτο, που ανάβει φωτιές στο Νου…

      …Φυσικά, η Λογική καταλήγει στο συμπέρασμα ότι μόνο φυσικά, ή φυσιο- λογικά, είναι τα αίτια του Ελληνικού Πολιτισμού… (: Ένα το κρατούμενον!)”…


      «Το ελληνικό αίμα κατέρχεται αυτή την ώρα…
      Είναι ένα απλό λεπτό νήμα που κατεβαίνει
      από τα βουνά ώς την θάλασσα,
      ώς την θάλασσα που γνωρίζει και τραγουδά!..»*

      ———————————-
      *La sangre griega baja en esta hora. ….
      Es un simple hilo delgado que desciende
      Desde los montes hasta el mar,
      Hasta el mar que conoce y canta-
      “Canto Heneral”, Πάμπλο Νερούδα, ο Αραουκανός Χιλιανός = Έλληνας, (: κατά αυτο-προσδιορισμό του!).

      «Οι γηγενείς κάτοικοι της Χιλής είμαστε Έλληνες- Σπαρτιάτες. Οι πρόγονοί μας έφυγαν από την Ελλάδα τον 8ο – 6ο αιώνα π.Χ, και μέσω Ασίας, Πολυνησίας και Ειρηνικού ωκεανού εγκαταστάθηκαν στον ίδιο με την Ελλάδα 38ο παράλληλο, στη χώρα που αρχικά ονόμασαν Φυλή αλλά με τα χρόνια έγινε Χιλή. Εμείς δώσαμε τον ελληνικό πολιτισμό στην Αμερική και ακόμη τον κρατάμε περήφανοι», Lonko Kilapan,

      «Η ελληνική καταγωγή των Αραουκάνων της Χιλής», εκδ. Ηλιοδρόμιο, Αθήνα 1997

  22. [...] Olympia This entry was posted in Ελλάδα by dimaresis. Bookmark the permalink. LikeBe the first to like this post. [...]

  23. dimitris είπε

    Ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΤΗΣ Κ****Σ ΕΙΝΑι Ο ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΟΥΒΛΑΤΖΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥ ΜΠΑΙΡΑΚΤΑΡΗ.

  24. P@del είπε

    κου κου ΤΣΑΑΑΑ

  25. Αυτονόητο είπε

    21 Φεβρουαρίου 1985 – Κολωνάκι, Δολοφονία του εκδότη της εφημερίδας Απογευματινή Νίκου Μομφεράτου και του οδηγού του Παναγιώτη Ρουσσέτη.

    Κάποιοι είχαν πει: “Καλά του κάναν του φασίστα”

    8 Απριλίου 1986 – Κολωνάκι, οδός Κανάρη, δολοφονία του βιομήχανου πρόεδρου του Δ.Σ. της Χαλυβουργικής Δημήτρη Αγγελόπουλου.

    Κάποιοι είχαν πε騔Καλά του κάναν του καπιτάλα”

    4 Φεβρουαρίου 1987 – Χαλάνδρι, πυροβολισμός στα πόδια του νευροχειρούργου Ζαχαρία Καψαλάκη.

    Κάποιοι είχαν πει: “Καλά του κάναν του μεγαλογιατρού”

    1 Μαρτίου 1988 – Φιλοθέη, δολοφονία του επιχειρηματία Αλέξανδρου Αθανασιάδη-Μποδοσάκη.

    Κάποιοι είχαν πει:”Μια αιμορουφήχτρα λιγότερο”

    10 Ιανουαρίου 1989 – Ζωγράφου, πυροβολείται στα πόδια ο εισαγγελέας Κωνσταντίνος Ανδρουλιδάκης που πεθαίνει στο νοσοκομείο λίγες μέρες αργότερα.

    Είπαν: “Καλά να πάθει ο προστάτης των δυνατών”

    26 Σεπτεμβρίου 1989 – Κολωνάκι, δολοφονία του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Παύλου Μπακογιάννη με πιστόλι.

    Είπαν: “Καλά να πάθει ο φασίστας, ο γαμπρός του γκαντέμη”

    Αγαπητοί/ές κύριοι/ες

    Δεν γνωρίζω τίποτα για την εγκυρότητα της αναφοράς και δεν σχολιάζω. Απλά ανησυχώ…

    Θυμώνω, όμως. Θυμώνω πολύ όταν διαβάζω σχόλια κάποιων “Ελλήνων” σαν τα παραπάνω….
    Θλίβομαι κι ανησυχώ γιατί είναι τα ίδια ακριβώς σχόλια που δώσαν πολιτικό (;) έρεισμα σε κοινούς δολοφόνους. Που μας οδήγησαν στη σημερινή κατάντια γιατί ως “ψηφοφόροι” της μεταπολίτευσης αυτοί οι ίδιοι, υπερήφανοι για την κομπορημοσύνη τους, σχολιαστές χάσανε κάθε πολιτικό αισθητήριο κι ακολουθησαν “χαρισματικούς” ηγετίσκους αγεληδόν.
    Και ξέχασαν ή δεν ήξεραν -οι απαίδευτοι- ότι αποτελούν οι ίδιοι τον θεμέλιο λίθο του όποιου ολιγαρχικού απολιθώματος.
    Φασίστες, ακόλουθοι οι ίδιοι της ίδιας διαχρονικής φασιστικής πρακτικής…
    _Άντε στις τρύπες σας, σκουλήκια!_

    • WOLF είπε

      ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΠΟΥ ΧΕΙΡΟΥΡΓΣΑΝ ΤΟΝ ΑΝΔΡΟΥΛΙΔΑΚΗ ΖΟΥΝΕ???

      • Αυτονόητο είπε

        Δεν γνωρίζω.
        Αυτό που διαισθάνομαι, όμως, είναι ότι οι ίδιοι ανεγκέφαλοι που “πανηγυρίζανε” τότε για τις δολοφονίες σήμερα χρησιμοποιούν ως πολιτικά επιχειρήματα “σουβλάκια”, “κοκορέτσια”κι άλλα “ορεκτικά” εναντίον ενός πρωθυπουργού που προσπάθησε να προωθήσει εθνική στρατηγική.
        Άξιος ο μισθός τους! Πάντα οι Εφιάλτες ήταν μισθοφόροι…

  26. Δεν γνωρίζω κατά πόσο ισχύει ο ισχυρισμός του εν λόγο άρθρου, ούτε αν τα στοιχεία που δίνονται είναι “γνήσια”. Με την απλή μου λογική όμως γνωρίζω τα ακόλουθα :

    Α) Το 2000 η Ν.Δ είχε κερδίσει τις εκλογές και μετά από εμφανής παρέμβαση του Αμερικανικού παράγοντα τα αποτελέσματα “μαγειρεύτηκαν” ούτως ώστε να κυβερνήσει ο Σημίτης για ακόμα 4 χρόνια. Τι συνέβη τότε ; Τι είδους εκβιασμό δέχθηκε ο Καραμανλής και δέχθηκε να μείνει στην αντιπολίτευση ; Με τι τον “κρατούσε” η CIA ; Ακούστηκαν και ακούγονται πολλά διαχρονικά. Από το ότι ο Καραμανλής είναι ομοφυλόφιλος και τον είχανε δεμένο με φωτογραφικό υλικό, μέχρι και το ενδεχόμενο να τον απείλησαν ευθέως για την ζωή του. Θυμόμαστε όλοι μας όμως, πως ήταν τότε που ο Γ. Καρατζαφέρης με αφορμή το εν λόγο περιστατικό (τι κάνει νιάου – νιάου στα κεραμίδια) καθώς και με προσωπική του απαξίωση από τον Καραμανλή διώχθηκε από την Ν.Δ . Κύριε Καρατζαφέρη αν γνωρίζετε δεν ήρθε η ώρα να μιλήσετε ; Ακόμα κι ας μην χωνεύετε τον Κύριο Καραμανλή . Μας είναι αδιάφορο το αν συμπαθιέστε η το αν μισιέστε θανάσιμα. Μας ενδιαφέρει το παρασκήνιο και η προσωπική σας εκτίμηση για όσα συνέβησαν τότε .

    Β) Από την στιγμή που η Ν.Δ ανέλαβε την διακυβέρνηση της χώρας η αντιπολίτευση του Πασόκ έκανε τα πάντα για να την σαμποτάρει, φυσικά με την ακραία “στήριξη” των Μ.Μ.Ε . Όλοι θυμόμαστε τις συνεχόμενες απεργίες, τον χαμό που προκαλούσαν οι Πρασινοφρουροί συνδικαλιστές για ψύλλου πήδημα, το σαμποτάζ της “πράσινης” ηγεσίας της αστυνομίας στο κυβερνητικό έργο . Τόνοι λάσπης ρίχθηκαν, απίστευτα πολλά αναξιόπιστα “Ρεπορτάζ” είδαν το φως της επικαιρότητας και η “μισητή” αυτή κυβέρνηση εν τέλη “έπεσε”.

    Γ) Για πιο λόγο ο Κύριος Καραμανλής έριξε νερό στο κρασί του και δεν κυνήγησε τον Σημίτη και την συμμορία του ; Να θυμίσω πως ο ίδιος αποκαλούσε δημόσια τον Σημίτη ως Άρχοντα της Διαπλοκής στο ίδιο μήκος κύματος με τον Γιώργο Τράγκα. Ο ίδιος μίλησε περί “Νταβατζίδων” λίγο καιρό μετά την εκλογή του . Γιατί σώπασε ύστερα ; Η μάλλον με τι τον κρατούσαν και τον “Σωπάσανε” ; Καλές οι προθέσεις περί “Κάθαρσης” στο δημόσιο βίο κύριε Καραμανλή , δέχομαι ότι είχατε “ορθές” προθέσεις, όμως στην πράξη δειλιάσατε να το κάνετε πράξη . Γιατί ; Βγείτε και μιλήστε ανοικτά ακόμα κι αν είστε ομοφυλόφιλος. Η Ελληνική κοινωνία θα σας αγκαλιάσει με την Αλήθεια σας και όχι με μόνη έγνοια να διατηρήσετε το “προσωπικό” σας προφίλ που προφανώς “σύμβουλοι” σας , σας επέβαλλαν να κρατήσετε.

    Δ) Να μην αγνοούμε, πως η οικογένεια Μητσοτάκη σαμπόταρε αρχής-εξαρχής το έργο του Κυρίου Καραμανλή. Λόγο της μέχρι τότε “δυναμικής” της οικογένειας Μητσοτάκη εντός του κόμματος (για όσους γνωρίζουν περί του πως λειτουργούν τα κόμματα με καταλαβαίνουν) ήταν αναγκασμένος χάριν της ενότητας να δώσει υπουργικό θώκο αντίστοιχο της δυναμικής εκείνης στην Κυρία Ντόρα Μπακογιάννη. Ακριβώς όπως και ο ΓΑΠ στον Ευάγγελο Βενιζέλο. Γιατί ενώ “έβλεπε” πως η κυρία Μπακογιάννη, (σίγουρα με παροτρύνσεις του Μητσοτάκη του Γηραιότερου) του σαμπόταρε τις προθέσεις του για επαφή του με την Ρωσία γεωστρατηγικά και όχι μόνο, δεν φρόντισε με την πρώτη ευκαιρία να την ξεφορτωθεί από το κόμμα διαγράφοντας της – ακόμα κι αν δεχόταν ισχυρότατες αντιδράσεις εντός του κόμματος ; Προς τι τόσος φόβος ;

    Ε) Γιατί δεν εκμεταλλευτήκατε κύριε Καραμανλή την περιβόητη “κουμπαριά” σας με τον Κύριο Ερντογάν, προκειμένου να ξεφορτωθείτε τα εντός του κόμματος και της χώρας “τρωκτικά” που σας απειλούσαν – εκβιάζανε – μολύνανε ; Πρόθεση σας ήταν η ενεργειακή και γεωπολιτική συνεργασία μεταξύ Ελλάδος – Τουρκίας – Ρωσίας για ευημερία και ειρήνη στην περιοχή μας .Στον αγώνα αυτό ο “Κουμπάρος” σας πολέμησε το βαθύ κράτος της Τουρκίας και προς το παρόν τουλάχιστον βγαίνει νικητής . Γιατί εσείς φερθήκατε με τόση ατολμία ;

    Ζ) Είναι προφανές πως οι μεγάλες πυρκαγιές της Πελοποννήσου, καθώς και τα Δεκεμβριανά του 2008 ήταν σχεδιασμένο συμβόλαιο πολιτικής σας εξόντωσης λόγο των κινήσεων σας που ήταν σε μεγάλο βαθμό αντίθετες με των Η.Π.Α και του διεθνούς Σιωνισμού. Για πιο λόγο δεν βγήκατε να μιλήσετε ανοικτά στον Ελληνικό Λαό ζητώντας την στήριξη του ενημερώνοντας τον ;

    Η) Έπρεπε εαν θέλατε να επιβιώσετε και να πετύχετε, να καταστρέψετε τα Μ.Μ.Ε που ξεπεράσανε τα όρια σε κακοήθεια και σε προπαγάνδα. Δεν το πράξατε . Γιατί ;

    Όλα δείχνουν πως είχατε άριστες προθέσεις , πως είστε καλός και έντιμος άνθρωπος (το τελευταίο σας διάγγελμα με την κατάσταση της Ελληνικής Οικονομίας την ώρα που ο GAP έλεγε “Λεφτά Υπάρχουν” και “Πράσινα Άλογα” είναι Ντοκουμέντο αυτού) αλλά πως λόγο του βαθέως Πασοκικού κράτους, έξωθεν απειλών – πιέσεων – εκβιασμών (Μην ξεχνάμε και την υπόθεση των υποκλοπων της Vodafone και το τότε παρασκήνιο), εσωτερικών συμβιβασμών με ακατάλληλα πρόσωπα λόγο “ενότητας” και κομματικής ομόνοιας και τέλος χάριν της δική σας ατολμίας να ρισκάρετε και να ζητήσετε ουσιαστική βοήθεια απο την Ρωσία του Κυρίου Πούτιν (και γιατί οχι και προστασία ακόμα) εν τέλη “χάσατε” τόσο την Κυβέρνηση, οσο και την προσωπική σας αξιοπιστία . Υπάρχουν υπόνοιες πως είχε δηλητηριαστεί με συγκεκριμένο Ιό η σύζυγος σας και εξ αυτού σας εκβιάζανε ακόμα περισσότερο (το άρθρο που σας παραπέμπω στην αρχή ) . Όμως αυτό δεν ακυρώνει τις “διαδικασίες” με τις οποίες η Κυρία Παζαίτη έγινε εν τέλη “Γιατρός”. Δεν ακυρώνει τα πολλαπλά σας λάθη σε κάθε τομέα. Εαν είσασταν αρχής εξαρχής “δεμένος” απο την CIA η και αλλού πιστεύω πως θα πρέπει να βγείτε και να το πείτε δημόσια . Δεν θα σας σκοτώσουν ποτέ. Αρκεί να μιλήσετε συγκεκριμένα με πράγματα και καταστάσεις Η αλήθεια ελευθερώνει …

    Όπως και να χει δυστυχώς αποτύχατε…Και η ιστορία ως αποτυχημένο (το λιγότερο) θα σας κρίνει… Δεν μπορώ να γνωρίζω τι απο οσα “λέγονται” ισχύουν και τι οχι..Μέχρι να μιλήσετε, “υποθέσεις” κάνουμε ολοι μας… Έχετε ομως μια ευκαιρία ακόμα…Αν είστε πραγματικά έντιμος βρείτε την δύναμη που απαιτείται και σαρώστε τα ολα. Όχι για σας…Αλλα για την Ελλάδα σας/μας .

    • parisp είπε

      Πολύ καλός με όλη την σημασία της λέξης

    • nikos είπε

      Ο Καραμανλης δεν εχει πει την τελευταια λέξη παλεψε για την πατριδα με ρισκο τις ζωης του και της οικογενειας του αλλα συνεχισε και ειπε ολη την αληθεια…Μην ειμαστε τοσο αχαριστοι απο την στιγμη που τωρα αυτη τη στιγμη πτωχευουμε και ξερουμε πολυ καλα γιατι εγινε αμμεσως μετα απ΄τη απομακρυνση καραμανλη απ’το ενα ακρο στο αλλο πηγαμε…

  27. P@del είπε

    ΑΝΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ νεα υπουργος οικονομικων?

  28. Κλασσικός Φιλελέυθερος είπε

    Το Πασοκ ελεγχει τον στρατο, την αστυνομια, την ΕΥΠ, τους παρακρατικους, τους εργατοπατερες, το 80% των δημοσιογραφων, το 90% του δημοσιου, τους μπαχαλακηδες και επαγκελματιες επαναστατες και δεν ξερω και εγω τι αλλο. Γι’ αυτο και δεν θελει να μειωσει το κρατος που εκτισε και γι’ αυτο δεν κανει τις απαραιτητες μεταρυθμισεις, γιατι ξερει οτι θα χασει το βαθυ κρατος που με πολυ κοπο εκτισε ολα αυτα τα χρονια.

    Ευχομαι πραγματικα η Νεα Δημοκρατια σαν γνησιο φιλελευθερο κομμα να βαλει επιτελους ενα τελος σε αυτο το βαθυ κρατος, και επιτελους να επελευθερωθουν οι υγιεις δυναμεις του τοπου για να ανασανει επιτελους η ιδιωτικη και ατομικη πρωτοβουλια που ειναι η μονη ελπιδα της χωρας. Πρεπι να τελειωνουμε επιτελους με αυτο το βαθυ κρατος που δεν αφηνει τον τοπο να παει μπροστα. Επλιζω να το κανει χωρις να λογαριασει το κοστος για το καλο των μελλοντικων γεννεων και μονο, γιατι η δικη μας γενια δυστυχως πηγε χαμενη.

  29. ΝΙΚΗΤΑΣ είπε

    ΕΙΜΑΙ ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΚΟΛΑΝΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ . ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ,ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΤΟΥΣ ΔΡΑΣΤΕΣ ΤΙΠΟΤΑ.

  30. Eleni είπε

    Ἀπό τήν πορεῖα τῶν γεγονότων ἐπιβεβαιώνεται τό δημοσίευμα.
    καί μόνο πού ἀκυρώθηκε ὀ ἀγωγός … ἀρκεῖ …

  31. ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε

    ΚΙ’ΑΛΛΗ ΣΥΜΠΤΩΣΗ…..
    ΜΕΛΟΣ ΛΕΣΧΗΣ ΜΠΙΤΕΜΠΕΡΓΚ……

  32. nikos είπε

    ΜΗΝ πιανεται στον στομα σας τον Καραμανλη και τον βρομιζετε ρε ανοιξτε τα ματια σας που σας εχουν κανει τετοια πλυση εγκεφάλου που δεν βλεπετε μπροστα σας ας καταλαβουν και οσοι δεν το καταλαβαν ακομη οτι ο Καραμανλης εκανε οτι μπορουσε για να σηκωσει την πατριδα ρισκαροντας την ιδια του την ζωη, γιατι τα ηξερε αυτα του “δωθηκαν” οσο ηταν ακομα πρωθυπουργος αλλα συνεχισε να προσπαθει για τις συμφωνίες και για το καλο της Ελλαδας οχι του σορρος και των σιωνιστον αμερικανων κτλ…Εναν πατριωτη πρωθυπουργο ειχαμε και παραδωθηκαμε μονοι μας σε αυτους που δεν μπορουσαν να μας παραδωσουν οι μυστικες υπηρεσίες και νάααααααααααα το αποτελεσμα….ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

  33. WOLF είπε

    Οταν με συνέλαβαν το ’93, στη διάρκεια της ανάκρισής μου στην Αντιτρομοκρατική με έβαλαν σε ένα άδειο δωμάτιο, απέναντι σε έναν καθρέπτη και μου είπαν να μείνω ακίνητος κοιτάζοντας τον καθρέπτη. Επί τουλάχιστον μισή ώρα άκουγα ποδοβολητά πίσω απ’ τον καθρέπτη, κόσμος περνούσε. Σε μία στιγμή, άνοιξε κατά λάθος η πόρτα και πρόλαβα να δω ένα τσούρμο που προσπαθούσε να κρυφτεί και ήταν ντυμένοι σαν περιθωριακοί των Εξαρχείων με παλαιστινιακά φουλάρια κ.λπ. Μόλις τελείωσαν έρχεται ο ανακριτής και μου λέει “Από πού ξεφύτρωσες εσύ ρε π… Κανείς δεν σε ξέρει”».

    ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ στη ΓΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

    Οι ένοπλες οργανώσεις που εμφανίστηκαν στην Ελλάδα μετά το 2002 είναι διαβρωμένες από μυστικές υπηρεσίες, λέει σε συνέντευξή του στην «Ε» ο Βασίλης Τζωρτζάτος. Ο καταδικασμένος για συμμετοχή του στη 17Ν μιλάει στην τηλεφωνική του συνέντευξη για όλα: τις νέες ένοπλες ομάδες, την κοινωνική έκρηξη, τον χρόνο που επιλέγει ο Επαναστατικός Αγώνας για να «χτυπήσει», αλλά και για την τύχη της αίτησής του στον Αρειο Πάγο, το πολιτικό κλίμα των ημερών κ.ά.

    Εκτιμάς ότι ο τρόπος των ενεργειών του «Επαναστατικού Αγώνα» παραπέμπει σε νέα γενιά ενόπλων οργανώσεων;

    «Για να απαντήσω στην ερώτησή σας, θα πρέπει πριν να αναφερθώ σε τρία περιστατικά που ορισμένοι θέλουν να λησμονούν, που φωτίζουν τα σημερινά γεγονότα και μας επιτρέπουν να οδηγηθούμε στην αλήθεια. Πρώτον πριν από 20 χρόνια, γύρω στο 1985 έσκασαν στην Αθήνα ταυτόχρονα 5 βόμβες σε 5 διαφορετικά σημεία που δεν αποτελούσαν στόχους με κάποια ιδιαίτερη πολιτική σημασία. Υπήρξε διεκδίκησή τους με κάποιο κείμενο και κάποιο όνομα (δεν είχαν καμιά σχέση με τη 17Ν) αυτοί που τις έβαλαν ήταν ειλικρινείς στις προθέσεις τους. Αυτός όμως που τους προμήθευσε τα εκρηκτικά και προφανώς συμφώνησε μαζί τους στην επιλογή των στόχων ήταν ένας πράκτορας της ΕΥΠ, που είχε διεισδύσει στην οργάνωση, λειτουργούσε κατ’ εντολήν της και αυτοί δεν τον είχαν υποψιαστεί. Θα με ρωτήσετε γιατί να το κάνει αυτό η ΕΥΠ. Προφανώς για να φτάσουν μέσω αυτών στις άλλες σημαντικότερες οργανώσεις που λειτουργούσαν τότε, και να τις εξαρθρώσουν. Το γεγονός αποκαλύφτηκε ύστερα από γκάφα της Αστυνομίας που, αγνοώντας ότι ο Κρ. ήταν πράκτορας της ΕΥΠ τον συνέλαβε κι αυτός για να γλιτώσει, τους ομολόγησε την αλήθεια. Το ωραίο είναι ότι κανένας απολύτως αριστερός από το πλήθος που τον συναγελάζονταν (παράλληλα ήταν και Γραμματέας της νεολαίας αριστερού κόμματος) δεν είχε αντιληφθεί τον ρόλο του με αποτέλεσμα να βγουν κάμποσοι με σύνθημα “κάτω τα χέρια απ’ τον αγωνιστή” αφού τον θεωρούσαν σπουδαίο αριστερό αγωνιστή και Μαρξιστή! Απ’ τον ίδιο χώρο προέρχονται αυτοί που και σήμερα λένε τα ίδια, για τους σημερινούς “αριστερούς” συνεργαζόμενους με τις μυστικές υπηρεσίες, που αποτελούν στρατιά ολόκληρη όχι μόνο στις παράνομες, αλλά και στο χώρο των νόμιμων πολιτικών οργανώσεων παντός τύπου. Εχουμε λοιπόν ένα συγκεκριμένο γεγονός, πετυχημένης διείσδυσης πράκτορα των μυστικών υπηρεσιών σε οργάνωση πραγματική, που δεν τελεσφόρησε λόγω γκάφας τους και όχι γιατί τους πήραν χαμπάρι. Δεύτερον στα μέσα της δεκαετίας του ’90, συνελήφθησαν τυχαία απ’ την Αστυνομία -έπειτα από καταγγελία θαμώνων καφενείου- πράκτορες της αμερικάνικης πρεσβείας που βρίσκονταν μέσα σε ένα κλειστό Βαν, με πλούσιο οπλισμό, πομποδέκτες, περούκες κ.λπ. επί μέρες και ώρες στην περιοχή της πλατείας Αμερικής. Τους άφησαν αμέσως ελεύθερους, κλείνοντας το θέμα με κάποιο παραμυθάκι. Εχουμε μια δεύτερη χειροπιαστή περίπτωση πρακτόρων των Αμερικάνικων μυστικών υπηρεσιών, που κρύβονται οπλισμένοι μέσα σε κλειστό Βαν, άρα έτοιμοι να δώσουν μάχη και να πυροβολήσουν. Κι αν δεν είχε γίνει η καταγγελία στο τοπικό ΑΤ, το γεγονός δεν θα ‘χε αποκαλυφθεί ποτέ.

    Τρίτο η ενέργεια ενάντια στον βουλευτή Μιχαλολιάκο, το 2001, που σήμερα πια είναι κοινώς αποδεκτό ότι δεν είχε καμία σχέση με “τρομοκράτες”. Την εποχή εκείνη η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ είχε καταθέσει στη Βουλή τον αντιτρομοκρατικό νόμο και δεν υπήρχε διάθεση απ’ τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ για να τον ψηφίσουν. Ο Μιχαλολιάκος ήταν ένας σχετικά ασήμαντος βουλευτής της Ν.Δ. που ήταν στην αντιπολίτευση. Η βομβιστική ενέργεια εναντίον του, σαν δήθεν απόπειρα δολοφονίας του, επέτρεψε τη δημιουργία του κατάλληλου πολιτικού κλίματος από τα μίντια, για την υπερψήφισή του (κινδυνεύει η ζωή των βουλευτών, τους τρομοκρατούν για να μην τον ψηφίσουν). Οπως κι έγινε, με ψήφους κυρίως της Ν.Δ. Να προσθέσω ότι ο τότε υπουργός Δημ. Τάξης του ΠΑΣΟΚ, ο μετέπειτα βραβευμένος απ’ το FBI, ωρυόταν στα μίντια, κατηγορώντας τη 17Ν σαν υπεύθυνη για τη βόμβα, παρ’ ότι γνώριζε ως υπουργός ότι αυτό ήταν ψέμα. Αργότερα επινόησαν, για να καλυφθούν, το παραμύθι ότι η βόμβα είχε δήθεν σχέση με τον κόσμο της νύχτας. Είναι λοιπόν περίεργο ότι και σήμερα είναι ο ίδιος άνθρωπος που ωρύεται εκ νέου, ότι δεν πρόκειται για μυστικές υπηρεσίες, όπως και τότε;

    Συμπερασματικά έχουμε στο πρόσφατο παρελθόν τρεις συγκεκριμένες φανερές περιπτώσεις, ενεργούς ανάμειξης των μυστικών υπηρεσιών, σε σημαντικές βίαιες ενέργειες-μαϊμούδες, που συνήθως δύσκολα και σπάνια αποκαλύπτονται αφού πρόκειται για μυστικές επιχειρήσεις (covert actions.

    Εξίσου περίεργο είναι ότι δεν βρέθηκε το μέσο διαφυγής, στην ενέργεια ενάντια στον Βουλγαράκη, αφού βρίσκονταν σε οπτική επαφή. Ή στην ενέργεια ενάντια στο λεωφορείο των ΜΑΤ στην Π. Ράλλη όπου έβαλαν σύρμα στο έδαφος. Εξίσου, πρόσφατα στου Γουδή αλλά και στα Εξάρχεια. Και μη μου απαντήσουν ότι το βρήκαν αλλά δεν το ανακοίνωσαν γιατί εκτός απ’ τα ενδεχόμενα στοιχεία σ’ αυτό, στην περίπτωση τουλάχιστον της Αμ. Πρεσβείας θα έπρεπε να δείξουν φωτογραφία του, γιατί θα μπορούσε να υπάρχουν μάρτυρες που να περιγράψουν άτομα, που το χρησιμοποίησαν.

    Μην ξεχνάμε ότι σε δύο πρόσφατες ποινικές υποθέσεις έκαψαν και τα δύο αυτοκίνητα που είχαν χρησιμοποιήσει.

    Για να πραγματοποιήσεις μια βίαια ενέργεια τέτοιας σημασίας δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα κανονικό αυτοκίνητο δικό σου ή κάποιου φίλου σου, για λόγους ασφαλείας, ακόμη κι αν του έχεις αλλάξει τον αριθμό. Δεν μπορείς να φύγεις με τα πόδια, γιατί αυτό σημαίνει ότι διαθέτεις γιάφκα εκεί κοντά, που άρα κινδυνεύει να ανακαλυφθεί. Αρα πρέπει να “απαλλοτριώσεις” το μεταφορικό μέσο. Και οφείλεις συνεπώς, να το εγκαταλείψεις το γρηγορότερο μόλις το χρησιμοποιήσεις και πάλι για λόγους ασφαλείας.

    Πώς λοιπόν αυτό δεν το βρίσκει η Αστυνομία; Μια μόνο απάντηση υπάρχει. Δεν το βρίσκει η Αστυνομία, μόνο αν εσύ έχεις σχέσεις με μυστικές υπηρεσίες. Γιατί τότε έχεις στη διάθεσή σου οποιοδήποτε όχημα, με επίσημες άδειες, διπλώματα, ταυτότητες, διπλά τριπλά και μάλιστα καραμπινάτα, που τα επιδεικνύεις σε οποιοδήποτε έλεγχο και σου κάνουν ρεβεράντζες όπως ακριβώς έγινε με τους πράκτορες στο Βαν. Ετσι δεν θα το βρουν ποτέ».

    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!!!

    • WOLF είπε

      Όταν η συζήτηση έφτασε σε ζητήματα τρομοκρατίας, ο Μιχ. Χρυσοχοΐδης υποστήριξε ότι η αστυνομία γνωρίζει τα ονόματα σχεδών όλων των μελών των “τρομοκρατικών-αναρχικών” οργανώσεων, αλλά δεν έχει αποδεικτικά στοιχεία για να τους συλλάβει. Ανέφερε, χαρακτηριστικά, πρόσφατη βομβιστική επίθεση στη Συγγρού λέγοντας ότι γνωρίζει ποιοι τοποθέτησαν τη βόμβα αλλά δεν υπάρχουν ισχυρές αποδείξεις ώστε να τους συλλάβουν

      Ο κόσμος το χει τουμπανο: Wikileaks: Ο Χρυσοχοίδης ξέρει όλα τα ονόματα των τρομοκρατών

    • Nancy είπε

      Οπου Κρ=Ντάνος;

    • Το Μώλυ είπε

      “Περικαλώ;;;”

      ΘΕΟΚΛΗΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΑΤΟΥ:

      «Το φαινόμενον των ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΜΕΝΩΝ, κατά των διαφόρων κοινωνικών μορφών αδικίας, τέκνων (δυνάμει και ενεργεία) της Εκκλησίας, δεν δύναται να θεωρηθή ως εντελώς ξένον προς αυτήν ..

      Για την Εκκλησίαν όμως, δεσμίαν της παραβολής του ασώτου, τα εγκληματούντα παιδιά της δεν παύουν να είναι παιδιά της, όπως συμβαίνει με τα τρία παπαδοπαίδια και για άλλους και ΔΕΝ ΤΑ ΘΕΩΡΕΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ, ΑΛΛ’ ΩΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ, διαφωνούσα, όμως, ως προς τον τρόπο αντίδρασης και τις επιλογές μεθόδων.

      Ας πάρουμε ένα παράδειγμα, την περίπτωση του Σόντερς. Κατά την «17 Ν», ο ταξίαρχος αυτός «ήταν ο μεγαλύτερος χασάπης των Βαλκανίων», επικαλούμενη αδιάσειστα τεκμήρια. Θεωρείται, λοιπόν, φονεύς χιλιάδων Σέρβων, αδελφών μας εν Χριστώ. Η Πολιτεία, η κυβέρνηση δεν γνωρίζει τα εγκλήματα αυτά; Σιωπά. Αλλά αυτά, κατά τα ανθρώπινα, δεδομένα, θέλουν ΚΑΘΑΡΣΗ. Και την κάθαρση αναλαμβάνει η «17Ν».

      Ανάγνωση του υπολοίπου… http://gkdata.wordpress.com/2011/06/15/%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CF%8E/

  34. Αχιλλέας είπε

    Εμ τάθελε ο κώλος του… Πήγαινε γυρεύοντας… Τι τα ήθελε τα ρώσικα τανκς και πυραύλους για τις Ένοπλες Δυνάμεις, τα ηλεκτρονικά συστήματα για τα Σώματα Ασφαλείας και το γεωγραφικό/δορυφορικό σύστημα για την ΕΥΠ;

  35. Enzo είπε

    ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΡΑΣΑΚΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΤΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΒΓΑΙΝΕ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΝΑ ΜΙΛΑΓΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΩΡΕΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΜΠΙΛΙΕΣ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΩΣ! ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
    ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ..

  36. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα είπε

    Ο Κώστας Καραμανλής έπρεπε να φύγει να δουλέψει κοντά στον Πούτιν Όπως έκανε ο Σρέντερ
    Αν και ο Ρώσος προτιμάει σοσιαλιστές για να μαθαίνει περισσότερα..Με τους πατριώτες μιλαέι στο τηλέφωνο.
    Στις κρίσιμες περιοχές στέλνει διπλωμάτες. Για παράδειγμα ο πρώην πρέσβης της Ρωσίας στη Γεωργία εδώ και δυο χρόνια
    πήρε μετάθεση για Θεσσαλονίκη.
    Σαμαράς και Καραμανλής χρειάζονται Ρώσικη τεχνογνωσία, να καθαρίσουν τη χώρα από παράσιτα (ΜΚΟ, αντεξουσιαστές, εκτελεστές φιλάνθρωπους,
    αντιρατσιστές με σκάφος και πρόσκοπους πολιτικούς)

  37. Πειρατικός είπε

    Αμάν αυτός ο Καραμανλής. Όλος ο πλανήτης συνομωτούσε εναντίον του ρε παιδάκι μου. Τι τυχεροί που είμασταν όμως που ζήσαμε 6 ολάκερα χρόνια της μαγικής διακυβέρνησής του ε; Τα βλέπουμε τα αποτελέσματα σήμερα εξάλλου.

    Τι και αν σήμερα βουλιάζουμε επειδή δεν κούνησε τον χοντρό του κ*λο να κάνει κάτι- ό,τι να ‘ναι για να μας δώσει μια ελπίδα; Τι και αν δεν άλλαξε το παραμικρό από το πελατειακό και διεφθαρμένο κράτος; Τι και δεν ανέλαβε ούτε την παραμικρή ευθύνη για τα δεινά μας (πώς θα μπορούσε άλλωστε; πρωθυπουργός ήταν και όλοι ξέρουν ότι οι μοναδικοί που έχουν ευθύνοι είναι οι εργάτες);

    Ε ρε Ολυμπία τι άλλο θα μας πεις για να γλύψεις το λίπος του Καραμανλή; Θες μήπως να αρχίσουμε να πιστεύουμε την -αποδεδειγμένα- αναξιόπιστη ΕΥΠ; Είσαι και αντικειμενικό Βlog τρομάρα σου.

    • Να ξέρουμε και τι λέμε επιτέλους.

      Στο Δ.Ν.Τ μας οδήγησε ο Παπανδρέου και η Συμμορία του. Ο Καραμανλής κατηγορείται για ανεπάρκεια και ατολμία . Κακός δεν ηταν πάντως , ούτε κορόιδεψε κανέναν.

      Οι Μπλέ μια ζωή είναι κότες στην πράσινη κοπριά και ακολουθούν σιωπόντας και δειλιάζοντας. Στον καιάδα κι αυτοι ! Αλλά να ξέρουμε και τι λέμε και ποιούς και το κυριότερο – γιατί κατηγορούμε.

      • WOLF είπε

        ΕΑΝ ΣΕ ΒΑΛΩ ΣΕ ΕΝΑ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΧΩΡΙΣ ΔΙΕΞΟΔΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ?????? ΠΑΝΙΚΟΣ!!!

        ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ!!!!!

        Η ΔΕΞΙΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΝΟΥΧΙΣΜΕΝΗ. ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ Ο ΛΑΛΙΩΤΗΣ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΔΕΞΙΑ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ????

      • Πειρατικός είπε

        Δεν διαφωνώ μεσιέ Καλογήρου αν και ήταν κακός απλά υπάρχουν και χειρότερα και πλεον δεν του φαίνεται. Αλλά πόση σημασία έχουν οι λεπτομέρειες την ώρα του σπαραγμού; Η νδ έχει τις ευθύνες της, τις οποίες δεν ανέλαβε ποτέ όπως ακριβώς και το πασοκ. Αντίθετα πάει να βγει λάδι και όταν συμβαίνει αυτό εξοργίζομαι. Σε λίγο θα μας τον βγάλουν οσιομάρτυρα.

        Πόσο να αντέξει ένα κοινό μυαλό τις κεφαλαίες συνομοσιολογομπούρδες των κομματικών οπαδών;

        Το πρόβλημα είναι το διεφθαρμένο κράτος αλλά και η μ*λακία του Έλληνα που είναι έτοιμος να ξαναψηφίσει το άχρηστο, χοντρό βόδι επειδή “υπάρχουν και χειρότερα” και επειδή συμπαθούσαν τον θείο του. Τέτοιοι πατριώτες είναι.

    • Αυτονόητο είπε

      Πόσο να αντέξει ένα κοινό μυαλό τις κεφαλαίες συνομοσιολογομπούρδες των κομματικών οπαδών;
      “διεφθαρμένο κράτος, η μ*λακία του Έλληνα, το άχρηστο, χοντρό βόδι, επειδή συμπαθούσαν τον θείο του”
      Μουσιέ, γουστάρω πολιτική ανάλυση!!!
      Η θεια μου η Μερσούδα τρία βρακιά φορεί αναντάμ παπαντάμ και τα κουκιά μπαγκλάν…
      Thanks!!!

      • Πειρατικός είπε

        αχαχαχα θες πολιτική ανάλυση πουλάκι μου; Στα σχόλια του Ολυμπία σχετικά με άρθρο που λέει ότι υπήρχε σχέδιο δολοφονίας του Καραμανλή;

        Καλά κάνεις! Εδώ θα βρεις όλη την νεοελληνική διανόηση της οποίας αναμφίβολα είσαι μέλος, να αναλύει με ψυχραιμία και ήθος όλα τα σοβαρά θέματα της επικαιρότητας- αρκεί να δεις το εν λόγω άρθρο.

        Αλλά αν θες σοβαρή πολιτική ανάλυση μπρο, δέχομαι και προκλήσεις στον ελεύθερο μου χρόνο, ειδικά από εξυπνάκηδες σαν και του λόγου μου.

  38. ΦΙΛΟΥΜΕΝΟΣ είπε

    KAΡΑΜΑΝΛΗ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΣ!
    Ο ΤΟΠΟΣ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ. ΕΛΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΝΤΩΝΟ-ΓΙΩΡΓΑΪΚΟ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΚΩΛΟΧΑΝΕΙΟ.
    ΑΛΛΑ ΔΕ ΒΑΡΙΕΣΑΙ. ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΡΠΟΥΣ ΠΕΤΡΟΒΟΛΑΝΕ…

  39. chris είπε

    ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ-ΠΑΓΚΑΛΟΥ

    http://greek-square.blogspot.com/2011/06/greek-square_16.html

  40. [...] Απόσπασμα από τα Επίκαιρα όπως το δημοσίευσε το olympia.gr. [...]

  41. ZAPATA-EMILIANO είπε

    Αρχιδιες γύφτοι ήταν με τα βαν και πουλαγαν πατάτες ,τόσο ηλίθιοι θα ήταν αυτοί οι εκτελεστές των ξένων μυστικών υπηρεσιών και θα τους πέρναν χαμπάρι αμέσως.
    ΡΕ!! Για μαλακές μας περνάτε ?

  42. Χρήστος είπε

    Ρε παιδιά έχετε άποψη για τον λόγο που σφάζονται μέσα στο ΠΑΣΟΚ? Προς τι η αντίδραση της Βασως και των άλλων? Γίναν ξαφνικά πατριώτες?

    • parisp είπε

      Ειδικά ο Βενιζέλος του έχει ράμματα για την γούνα του. Απλά περιμένει στην γωνία και δεν λειτουργεί όπως το 2004 που όρμηξε να πάρει την ηγεσία και τον φάγανε λάχανο. Τώρα τον αφήνει να καεί μόνος του. Πιστεύω ότι αν τεθεί θέμα ηγεσίας τότε θα βγεί μπροστά.

  43. ΓΙΩΡΓΟΣ Π. είπε

    ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΥΠΟΑΝΑΠΤΥΧΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ???
    ΣΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΟΧΙ???
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΧΗΜΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ….
    ΕΜΕΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ(ΜΕΙΩΣΗ ΜΙΣΘΩΝ,ΠΤΩΣΗ ΒΙΟΤΙΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ,ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ,ΦΤΩΧΙΑ ΚΛΠ).
    ΓΙΑΤΙ???
    ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΟΙ….
    ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΟΥΣ…”ΓΕΩΡΓΙΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ”.
    ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΚΡΙΣΗ,ΠΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΟΧΛΟ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΒΑΖΟΥΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ……
    ΩΣ ΠΟΤΕ ΡΕ ΓΜΤ.
    ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΚΑΛΠΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ.

  44. nikos είπε

    ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ!
    ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΣΩΣΑΝ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑΚΗ ΜΑΣ,ΤΟΝ ΜΟΝΑΚΡΙΒΟ ΜΑΣ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ!
    ΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΗΣ SONY ΤΟΝ ΕΣΩΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟ PLAYSTATION!!!
    ΡΕ ΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑ ΠΟΥΛΑΤΕ ΑΥΤΑ¨; ΜΟΝΟ Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΔΡΑΚΟΣ ΛΕΙΠΕΙ!!

    • ΦΙΛΟΥΜΕΝΟΣ είπε

      ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ PLAYSTASION ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ (ΤΟ ΤΖΕΦΡΥ) ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ PLAYSTASION ΣΤΟΥΣ ΜΑΣΣΩΝΟΥΣ ΤΟΥ ΔΝΤ ΜΕ ΤΟ ΑΖΗΜΕΙΩΤΟ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ!!
      ΟΥΣΤ!!

    • Αυτονόητο είπε

      Άστα, ρε Νικο-λάκη και δεν σου ταιριάζει η …λογοτεχνία…
      Την τέχνη της μπατανόβουρτσας την ξέχασες…
      Την αντικατέστησες με την τέχνη του λασπόφτιαρου που σας έμαθαν στα κεντρικά…
      Μια ερωτησούλα, είναι η βασική σου δουλειά ή κάνεις υπερωρίες;

    • ATHORIVOS είπε

      ΝΙΚΟ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!! ΠΕΣ ΜΟΥ ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΙΑΝΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ. ΤΥΧΑΙΟ? ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ!!! ΜΟΝΟ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΤΟΥς ΕΙΧΕ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΜΑΤΙ. ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΗ. ΣΥΜΦΩΝΩ. ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΣΥΝΕΝΟΗΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ!!! ΚΑΙ ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΣ ΜΟΥ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΤΑ ΔΗΘΕΝ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΤΙ ΕΒΓΑΛΑΝ???
      ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΙΝ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΛΙΓΟ!!!!

      • Πειρατικός είπε

        Αυτονόητε με αυτήν την πολιτική ανάλυση δεν σε βλέπω να έχειςθέμα. Νορμάλ επιχειρήματα ε;

  45. Ψυχίατρος είπε

    Μία ερώτηση για όλους όσοι έχουν σχολιάσει σε αυτή την ανάρτηση: Αν τα στοιχεία ήταν αμερικάνικης κι όχι ρώσικης προελεύσεως, τι θα λέγατε;

    • ΒΡΑΧΟΣ είπε

      Τα ίδια, πιθανότατα…
      Δεν είναι θέμα πηγών.
      Αν φτιάξεις ένα άρθρο με την λέξη “Καραμανλής”, θα κάνεις προσωπικό ρεκόρ σχολίων και ας μην έχει το κείμενο καμία σχέση με τον ΚΚ.

      • Ψυχίατρος είπε

        Μάλιστα. Ωραία, όσοι θελουν πληροφόρηση από την άλλη μεριά ας ρωτήσουν τον Alan Berlind, DCM στην Πρεσβεία των ΗΠΑ της εποχή που η 17Ν ήταν στα ντουζένια της καθώς και τον Brady Kiesling. Επίσης μπορούν να ρωτήσουν κι όλους όσοι έφυγαν από την Πρεσβεία πριν τους Ο.Α. το 2004. Προκαταβολικά όμως θα τους έλεγα να μην εκπλαγούν αν, κατά παράδοξο τρόπο, υπάρξει ταύτιση πληροφοριών. Ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν.

  46. vassilis είπε

    Οταν ο πατερας μου πηγαινε στα προβατα συνηθως τον ακολουθουσε ο σκυλος του,ενιοτε δε και καποια αλλα σκυλια αλλων τσοπανηδων.Ποτε ο πατερας μου δεν συσχετησε την υπαρξη των σκυλων με προσπαθεια κατα της ζωης του.Βεβαια ο πατερας μου ηταν πετυχιμενος τσοπανης και προφανως τυχαινε ευρειας αποδοχης απο τα σκυλια και τα προβατα του και δεν υπηρχε αναγκη να τον βγαλουν απο τη μεση!

  47. aaa είπε

    Πέρασαν ώρες χωρίς καμμιά παραίτηση βουλευτή του ΠΑΣΟΚ.
    Άρχισε να με πιάνει το στερητικό μου

  48. Soros Bank είπε

    Τα χει χασει ο κοσμος, ή ήταν έτσι απο πάντοτε?
    Κατ’ αρχάς καλησπέρα σας.
    Νοιώθω μια απογοήτεση με το μέσο αναγνώστη που δεχεται με ελαφρα τη καρδια οτιδηποτε.
    Ισως ο πρωην πρωθυπουργος της χωρας δεν θεωρει τον μεσο Εληνα ψηφοφορο του ως ον με ικανο δεικτη νοημοσυνης οταν διοχετευει ιστοριες για αγριους και κατασκοπους στη δημοσιοτητα.
    Οτι δεν ακουμε αναλογα πραγματα απο ολα τα σοβαρα Κρατη της Ευρωπης δεν κανει εντυπωση σε κανεναν;
    Αυτα και να συμβαινουν ειναι υλικά διαπραγμάτευσης μεταξύ χωρών και πάντα παραμένουν κρυφά.

    Ακομη και η ιστορία η ίδια μπαζει νερα. Τι απέγιναν οι πρακτορες αφου τους ανέλαβαν υποτίθεται οι Ρώσοι; Απλά τους αγνόησε ο Καραμανλής; Η δεν μπορουσε να κανει τιποτα; Κι αν ναι τοτε γιατι ακομη συμμετεχει στη πολιτικη μιας χωρας που μπορει να ειναι ενα τοσο ξεφραγο αμπελι;
    Απο την αλλη, πως γινεται να υπαρχει αναφορα σε ονοματα Ισραηλινων υπηρεσιων ασφαλειας κατ’΄ονομα και το Ισραηλ να μη ζητα να παρει εξηγησεις;
    Πολυ περιεργη ολη αυτη η ιστορια, αλλα το να μπλεκει ο Κραμανλης το ονομα του με ολα αυτα εστω επισημα το θεωρω μεγαλη βλακεια κι ελειψη σοβαροτητας.

  49. jmakryn2 είπε

    Ε ρε πως δουλευουν οι μεγαλοι. Αφου στιφθηκε ο ενας (Γιωργακης ) τωρα ηρωποιουν τον αλλον (δικο τους =Κωστακης ) για να συνεχισουν το παιγνιδι ωστε 1) να μην πουμε ΟΧΙ στην εισοδο της Τουρκιας στην ΕΕ 2) να την βαλουν ωστε να την ελεγχουν 3) μεχρι τελικης πωλησης των πετρελαιων.

  50. M.E. είπε

    1. Ο Καραμανλής θέλησε από την αρχή να σας πει την αλήθεια και άρχισε με την αποκάλυψη των υποκλοπών. Δεν τον πιστέψετε, τον ειρωνευτήκατε, τον γελοιοποιήσατε, ακολουθήσατε τη γραμμή των ΜΜΕ που τον κατέστησαν από θύμα, θύτη.
    2. Ο Καραμανλής θέλησε από την αρχή να τα βάλει με τους νταβατζήδες και θέσπισε τη διάταξη περί βασικού μετόχου. Και βαλθήκατε όλοι οι υπερπατριώτες να ταχθείτε με τα συμφέροντα του Μπομπολα, γιατί αυτό σας είπε το ΜΕΓΚΑ.
    3. Ο Καραμανλής ουδέποτε υπήρξε άτολμος. Μάλιστα “άτολμος” είναι ο πλέον αδόκιμος όρος γι’αυτόν. Μπορεί να του προσάψει κανείς λάθος επιλογές πολιτικης (οικονομικής) αλλά όχι ατολμία. Έκανε πάντα τολμηρές και μακροπρόθεσμου οφέλους επιλογές, μεγάλης εθνικής και στρατηγικής σημασίας και το ξέρετε καλά. Αυτό σας τρώει ακόμη, μήπως και ξανάλθει στην εξουσία και χαντακωθούν τα αφεντικά σας.
    4. Δεν ξέρω αν απειλήθηκε ή αν απλά δεν μπορούσε να συνεχίσει χωρις τη λαϊκή στήριξη. Αν τον είχαν εκτελέσει εσείς οι ίδιοι θα επιμένατε τώρα ότι ήταν ατύχημα και πως είναι τρελλοί και κομματόσκυλα όσοι πιστεύουν σε θεωρίες συνωμοσίας. Τίποτα δε σας αρκεί, μόνο να απαλλαγείτε από αυτόν.
    5. Ο Καραμανλής έφυγε με εκλογές, έφυγε γιατί δεν τον θέλατε και πείσατε τους Έλληνες να μην τον θέλουν. Δεν μπορούσε να μείνει, εφόσον τα συμφέροντα αποφάσισαν να ανεβάσουν το Γιοργκάκι και εσείς το δεχτήκατε. Τώρα τον κατηγορείτε γιατί έφυγε, ενώ τότε φωνάζατε για να φύγει. Είστε κακοήθεις και ψυχοπαθείς, Ή απλώς πασοκόσκυλα ή πασοκοβλαβείς.

    • Πειρατικός είπε

      Απ’όλα όσα υποστηρίζεις ότι έκανε ο Καραμανλής δεν κατάφερε τίποτα. Πρωθυπουργός με πυγμή, πλάνο και τσαμπουκά ρε φίλε. Το αποτέλεσμα δεν έχει σημασία- μόνο οι προθέσεις όταν πρόκειται για τον καραμανλάκο μας.

      Αυτός είναι ο πρωθυπουργός που μας αξίζει;

      • M.E. είπε

        Κατάφερε να μην εφαρμοστεί το Αναν, αλλά οι κύπριοι μετά τον μεγάλο Παπαδόπουλο έφεραν τον τουρκόφια που το γουστάρει.
        Κατάφερε να μην ονομάζονται (ακόμη) τα Σκόπια “Μακεδονία” και να μην μπουν στο ΝΑΤΟ, αλλά οι Έλληνες έφεραν αυτόν που θα τους το παραχωρήσει.
        Κατάφερε συνεργασία με Ρωσία για αγωγό και εξοπλισμούς και οι Έλληνες μετά έφεραν το τσουλάκι των αμερικάνων που τα ανέτρεψε.
        Κατάφερε να ψηφιστεί ο νόμος για βασικό μέτοχο και οι ελληνόφωνοι μας κάρφωναν στην ευρωπαϊκη επιτροπή, μέχρι που αναγκάστηκε να τον πάρει πίσω.
        Κατάφερε στην καρδιά της ευρωπαϊκής κρίσης να πάρει μέτρα χωρίς να θίξει τους χαμηλόμισθους, στους οποίους έδωκε 500€ εφ άπαξ (για να μην ξεχνιόμαστε) και μετά αυτοί πήγαν και ψήφισαν το ζαβό που τους τους πήρε και τα σώβρακα.
        Κατάφερε στην καρδιά της ευρωπαϊκής κρίσης η Ελλάδα να δανείζεται με spreads στα 180 (για να πληρώνει τα χρέη του “σιδερένιου” )και μετά οι Έλληνες έφεραν αυτόν που τα πήγε στα 1400!!!!
        Οπότε μάλλον φταίει ο Καραμανλής.

      • ΜΑΡΙΑ είπε

        ΟΧΙ,Ο ΓΑΠ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ, ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΑΜΕ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ.ΕΥΓΕ!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Πειρατικός είπε

        Καλά ρε Μαρία είδες να λέω κουβέντα για ΓΑΠ; Μάθε να συζητάς. Το ξέρω είναι δύσκολο αλλά μπορείς!

        Μ.Ε. παίρνω τα επιχειρήματά σου κατά σειρα.

        Αν θυμάμαι καλά ο κυπριακός λαός αποφάσισε για το Αναν και όχι ο μπουχέσας (συγνώμη δεν μπορώ να συγκρατηθώ-είναι σαν αρρώστεια). Το τι άποψη είχε ο ΚΚ για το θέμα δεν απασχολεί την ιστορία.
        Για το μακεδονικό έκανε το αυτονόητο- σιγά μην του πω και ευχαριστώ που δεν πούλησε και το σπίτι μου στη θεσσαλονίκη. Επιπλεόν δεν βλέπω κανένα να παραχωρεί οτιδήποτε στους σκοπιανούς. Αν εσύ βλέπεις, παρακαλώ διαφώτισε και μένα αλλά αν γίνεται όχι με πληροφορίες από το μυαλό σου. Α και επαναλαμβάνω πως επειδή ο ΓΑΠ είναι χειρότερος δεν σημαίνει ότι ο ΚΚ ήταν καλός.
        Η ιστορία με τον αγωγό δεν έχει πια χαβαλέ, πρέπει να την κόψετε. Τι σημασία έχει αν έκανε ένα βήμα προς μία κατεύθυνση και μετά δεν έκανε τίποτα για να διαβεβαιώσει την συνέχιση του έργου; Μόνο για τις ψήφους; τι να το κάνω εγώ ρε φίλε που πάνω στην κρίσιμη στιγμή σηκώθηκε και έφυγε ο πατριώτης; Έχει τρόπους ο πρωθυπουργός και η κυβέρνηση να σταθεροποιήσουν τις κατακτήσεις τους. Αν ήταν έτσι κάθε κυβέρνηση θα ξεκινούσε από το μηδέν.

        Παρεπιπτώντος η ευρωπαϊκή κρίση δεν επηρέασε την Ελλάδα κατα την θητεία του ΚΚ. Αυτό συνέβη λίγο αργότερα όταν είχε προλάβει να πάει να κρυφτεί στην τρύπα του. Βασικά το πιο αποκαλυπτικοό σχόλιο είναι το εξής:

        “… στους οποίους έδωκε 500€ εφ άπαξ (για να μην ξεχνιόμαστε) και μετά αυτοί πήγαν και ψήφισαν το ζαβό που τους τους πήρε και τα σώβρακα.”
        Μάλιστα. Συγχαρητήρια λοιπόν στον ΚΚ, τον άξιο συνεχιστή της πολιτικής του πασοκ. Λύνει τα προβλήματα όχι με δουλειά και αναδόμηση αλλά απλά ρίχνοντας τους λεφτά που δεν είναι δικά του. Και μετα αυτοί οι ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ δεν τον ψηφίσανε. Κάποιος πρέπει να τους ενημερώσει πως όταν παίρνεις τα λεφτά του ελληνικού δημοσίου μετά πρέπει να ψηφίσεις καταλλήλως. Πρόκειται περί της ψηφοθηρικής δεοντολογίας. Οι πασόκοι το ξέρουν και δες τι καλά που περνάνε!

    • M.E. είπε

      Η στάση της Κϋπρου άλλαξε αμέσως μετά την εκλογή του Καραμανλή, ο οποίος ενεθάρρυνε τον Παπαδόπουλο για το όχι, σε αντίθεση με ΓΑΠ – Σημίτη που πίεζαν για αποδοχή. Μάλιστα το ότι ο Καραμανλής υπογείως ενίσχυε το όχι, το αποκάλυψε και ο ίδιος ο ΓΑΠ στο προεκλογικό debate, ως μομφή στον Καραμανλή.
      Δεν έπραξε καθόλου το αυτονόητο, δεν ήταν αυτονόητο να μην αφήσει τα Σκόπια να μπουν στο ΝΑΤΟ, ο Μπους άφριζε. Ο Γιωργάκης συμφωνει στο όνομα Μακεδονία, το ομολόγησε και ο Βαλλιανατος όταν τον΄σούταρε επειδή τα έλεγε δημοσίως “ο πρόεδρος ήξερε τις απόψεις μου και τις συμμεριζόταν” είπε.
      Η ιστορία με τον αγωγό έληξε με την άνοδο γαπ στην εξουσία. Πώς να τη συνέχιζε ο Καραμανλής;
      Η ευρωπαΪκή κρίση δεν επηρέασε την Ελλάδα κατα ΄τη θητεία του, ενώ είχε επηρεάσει όλη την υπόλοιπη ΕΥρώπη και την επηρέασε με τραγικό τρόπο μόλις πήρε την εξουσία ο ΓΑΠ. Τυχαίο και αυτό;
      Το τελευταίο σου σχόλιο είναι και το πλέον αισχρό, αν θεωρείς ότι κακώς ενίσχυσε τα χαμηλότερα εισοδήματα σε περίοδο κρίσης, τότε μάλλον συμφωνείς με τα μέτρα ΓΑΠ, που εξοντώνουν τους φτωχούς, Εννοείται ότι ο σωστός ηγέτης λαμβανει μέριμνα για την επιβίωση των φτωχοτέρων.

  51. Αεροψεκαστηρες ΩΜΕΓΑ είπε

    Ιστορίες για αγρίους, για τον μεγαλύτερο gamer Πρωθυπουργό που πέρασε απο την Ελλάδα. Τον άσο που μηδένισε το Pro Soccer.

    Για να δούμε ποιός λείπει απο τη λίστα των κακών:

    1. Ο Δρακουμέλ
    2. Τα ΟΥΦΟ των Ναζί απο την Ανταρκτική.
    3. Ο Λιακόπουλος και οι Αεροψεκαστήρες.
    4. Τα Νεφελίμ.
    5. Ο Μπόμπ Σφουγκαράκης
    6. Τα Στρουμφάκια

    ΚΑΙ Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΕΡΝΕΙ

  52. [...] olympia.gr [...]

  53. FREE SPIRIT είπε

    Δυστυχως ο Γιωργος Παπανδρεου – Τσολακογλου παραμενει πρωθυπουργος μεχρι να διαλυθει η χωρα και να πανε τα χρεη το 2014 στα 400 δις ευρω και να επελθει η χρεωκοπια με την βουλα. Αλλα η πρασινη χουντα που ελενχει το κρατος, τα ΜΜΕ προσπαθει με νυχια και με δοντια να γαντζωθει στην εξουσια και χρησιμοποιει καθε γκεμπελιστικη μεθοδο για να τρομοκρατησει την δημοκρατια και τους πολιτες.

    Αυτο ομως που με στεναχωρει περισσοτερο ειναι οτι ακομα και οταν θα ερθει η καταστροφη, οι υπήκοοι της χουντας θα συνεχιζουν να λενε και να κανουν τα ιδια και τα ιδια…

    Ειλικρινα ντρεπομαι για την χωρα μου…

  54. ΜΑΧΗΤΗΣ είπε

    Αχ Ελληνες,
    πως μας παραμυθιαζουν!
    Πως λειτουργουν τοσο ασκημα, τοσο προχειρα και πως ..τσιμπαμε απο το χρωματισμο μας!
    Ολοκληρη Ομαδα και δεν τα..καταφερε!
    Ενας στην Αμερικα και τρωει ..Προεδρους!
    Τοση αγνοια, τοσο δουλεμα και τοσο που εχουμε αναγκη το ..δουλεμα , ετσι , για να ντομπαρουμε τον χρωματισμο μας!
    Εφεδρειες οι εχθροι μεσα απο τα ..ηρωικα μυθευματα!
    Και δικαιολογια των 6 χρονων υποταγης του ..αγαπημενου τους!
    Ηρωας και ο Κωστας!
    Εμπρος λοιπον, να τον επαναφερουμε!
    Θριαμβευτικα , οπως τον θειο!
    Κερακια ο λαος απο την Ραφηνα μεχρι την βουλη!

    • ΜΑΧΗΤΗΣ είπε

      Πασοκοι τωρα ξερετε!
      Εσεις μετα λιγο καιρο πιο ..δυναμικα!
      Βαλτε περισσοτερη σαλτσα!
      Μια εκθεσουλα , και μια ..μαρτυριουλα οτι ο Γιωργος κινδυνεψε θανασιμα!
      Αλλα το εκρυψε απο το λαο μην ..ανησυχηση!
      Βαλτε καλο σεναριο και θα ειναι ..πρωτος στις προτιμησεις μας και χρυση ..εφεδρεια των Ξενων πρωτα , αλλα και εσας μετα!
      Ισαμε και ..προεδρος στο ..Ελλαντα!

      • M.E. είπε

        Μαχητή, θα μπορούσε να είναι και όπως τα λες, όμως πώς είσαι τόσο σίγουρος;
        Άλλωστε ο Καραμανλής έχει ουσιαστικά τελειώσει, τουλάχιστον για την πρωθυπουργία. Ο Σαμαράς δε νομίζω ότι θα φύγει σύντομα και όταν φύγει κατά πάσα πιθανοτητα δε θα υφίστανται ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Οπότε δε νομίζω ότι στέκει η θεωρία σου.

  55. Μνημων είπε

    ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΠΑΣΟΚΟΣ ΚΤΛ , ΚΑΙ ΔΙΕΡΩΤΩΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΟΙ ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΝΤΕΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ? ΠΟΙΟΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΑΠΟΣΠΑΤΑΙ Η ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΒΑΛΛΕΙ Ο ΜΕ ΕΚΛΟΓΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΝΥΝ ΕΚΛΕΓΕΙΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ Ν.Δ. ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΔΑΚΡΥΑ ΣΥΜΠΟΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΗΜΕΝΟ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑΚΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΔΙΩΞΑΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΚΤΛ. ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ,Ο ΑΓΩΓΟΣ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ ΛΟΓΩ ΑΝΤΙΡΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ , ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΕΙΛΗΘΗΚΕ Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΚΑΙ ΑΝ ΑΠΕΙΛΗΘΗΚΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΠΙΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΑΓΩΓΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ? ΥΠΟΨΙΝ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΩΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΟ ΚΑΙ Η Ε.Ε. ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΑΓΩΓΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΟΣΩΝ ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ. ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΕΦΟΣΟΝ Η ΑΠΟΠΕΙΡΑ!!!!ΕΓΙΝΕ ΤΟ2008 ΠΟΥ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΙΧΕ ΠΑΓΩΣΕΙ ΛΟΓΩ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2009?ΕΜΕΙΝΕ ΕΧΑΣΕ ΔΕΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕ ΣΑΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗΓΙΑ ΕΝΩ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΘΕΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΗΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΚΑΙΩΣΕΙ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΟΛΟΝ ΘΕΜΑ ΒΛΑΠΤΕΙ ΠΟΙΚΙΛΟΤΡΟΠΩΣ ΤΗΝ Ν.Δ. ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΝΟΣΤΑΛΓΙΚΕΣ ΚΡΑΥΓΕΣ ΕΠΑΝΟΔΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΓΩΝΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΤΙΣ ΕΞΩΘΕΝ ΠΙΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΓΕΝΙΚΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ.ΤΕΛΙΚΩΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΕΡΙ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ Ο ΜΟΝΟΣ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΤΗΣ Ν.Δ.

  56. [...] Σχέδιο δολοφονίας Κώστα Καραμανλή – Η ενέδρα στη Ρα… Είναι οι εξελίξεις πριν τα γεγονότα του Ιουνίου 2009 για τα οποία [...] [...]

  57. [...] [...]

  58. [...] [...]

  59. [...] [...]

  60. [...] [...]

  61. [...] [...]

Υποβολή σχολίου

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Αλλαγή )

Connecting to %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 9,437 other followers