www.olympia.gr

Το φιλότιμο μας, θηλιά στον λαιμό τους, όχι στον δικό μας. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

-Καλώς ήλθες Ντομινίκ. Οι μελλοθάνατοι σε χαιρετούν…

Posted by olympia spyr στο Δεκεμβρίου 7, 2010


«Σε γνωρίζω από τη κόψη του σπαθιού τη τρομερή…»

Μοιραίοι και άβουλοι, οι Έλληνες πολίτες, οδηγούνται, βασανιστικά αργά, στα κρεματόρια του νέου Άουσβιτς που στήνει η εγχώρια ηγεσία με την Τρόικα.

Κι όλα αυτά σ ένα φόντο ατιμωρησίας για τα καθάρματα που λεηλάτησαν το δημόσιο χρήμα.

Για όλους εκείνους που πήραν τις χοντρές μίζες και τώρα βουλιάζοντας στις πολυθρόνες των ακριβών ξενοδοχείων του κόσμου, λοιδορούν τον μαλάκα λαό για την κόλαση που τον περιμένει.

Κανένα κάθαρμα δεν πήγε φυλακή και αναρωτιέται κανείς από πού κρατάνε τον Γιώργο Παπανδρέου και δεν τολμά να στήσει γκιλοτίνες στο Σύνταγμα για τους  μιζοφοράκους πολιτικούς και επιχειρηματίες, για τα στελέχη των κρατικών οργανισμών, για όλα αυτά τα τσογλάνια.

Από πού κρατάνε την οικογένεια Παπανδρέου και κάθεται σε αναμμένα καρφιά ο αντιστασιακός Βαλυράκης, που ποτέ δεν υπέγραψε δήλωση μετανοίας στη χούντα.

Από πού κρατάνε τον Παπανδρέου και δεν τολμάνε να κλείσουν  φυλακή το βαποράκι του Καλάμου;

Από πού κρατάνε τον Παπανδρέου και δεν τολμάνε ν ακουμπήσουν τους σεσημασμένους επιχειρηματίες της βρώμικης υπόθεσης;

Γιατί τόση πρόκληση και ατιμωρησία όταν ο πληθυσμός της χώρας οδηγείται αργά -αργά στα στρατόπεδα συγκέντρωσης και σταμπάρουν πάνω του τον κωδικό αριθμό του μελλοθάνατου;

Όχι. Μην περιμένετε να βγείτε από την κόλαση αν δεν αισθανθούν την οργή σας.

Πεθαμένοι είστε κι εσείς και τα εγγόνια σας.

-Ντομινίκ, οι μελλοθάνατοι σε χαιρετούν.

 Υ.Γ> Οι μόνοι αισιόδοξοι Έλληνες είναι ο Μανώλης Καψής, ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος και η κολλητή του Προβόπουλου Σοφία Δήμτσα.
ΚΟΥΡΔΙΣΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

About these ads

149 Σχόλια to “-Καλώς ήλθες Ντομινίκ. Οι μελλοθάνατοι σε χαιρετούν…”

  1. Παύλος said

    Τα σέβη μου κύριε και Άρχων ετούτης της φτωχής πλην τιμίας χώρας που έχετε την τιμή εσείς και ο προκάτοχό σας κύριος κίσσινγκερ να κυβερνάτε με τόλμη και αρετή…
    Συγχαρητήρια από τον Ελληνικό λαό και του άξιους και πτωχούς αντιπροσώπους αυτού….για τις επιλογές του..
    Shallom-shallom

    • Παύλος said

      Έλεοοοοοοοοοοοοοος….

      • Παύλος said

        Και θαυμαστά τα έργα σας….

      • Korinna said

        Παῦλο
        γιὰ κάποια ἐποχή,ὂχι πολύ μακρινή,ἀπαγορευόταν στὴν Ἀγγλία νὰ ἀνεβῆ στὸ θέατρο “Ὁ Ἔμπορος τῆς Βενετίας”,καταλαβαίνεις γιατὶ.
        Δὲν γνωρίζω ἂν αὐτὸ συνεχίζεται ἀκόμη.

      • Παύλος said

        Θαυμάσιο έργο,ποιητική η ταινία εξαίσιος ο Πατσίνο.
        Όπως και η άλλη εξαίσια ταινία με τον Χαβιέ Μπάρδεμ,Ο έρωτας στα χρόνια της χολέρας.
        Τις έχω δει από τρεις φορές μαζί με την γυναίκα μου,κάποια ωραία βράδυα…

      • Παύλος said

    • Λεωνιδας said

      • Παύλος said

        Ο εβραίος και η ουκρανή..

        Η τσατσά άνοιξε την πόρτα του οίκου ανοχής και αντίκρισε ένα ηλικιωμένο
        Εβραίο.
        Τα ρούχα του ήταν ατημέλητα και φαινόταν πεινασμένος και ταλαιπωρημένος.

        «Μπορώ να σας βοηθήσω;» ρώτησε η τσατσά.
        «Θέλω την Νατάσσα» αποκρίθηκε το χουφταλάκι.
        «Καλέ μου κύριε, η Νατάσσα είναι το πιο ακριβό μας κορίτσι, να προτείνω
        κάποια άλλη.»
        «Όχι πρέπει οπωσδήποτε να συναντηθώ με την Νατάσσα»

        Τη στιγμή εκείνη εμφανίστηκε η Νατάσσα και του ανακοίνωσε ότι χρεώνει
        $1000
        την βίζιτα.
        Χωρίς δεύτερη σκέψη, ο γέρος έβγαλε από την τσέπη του δέκα κολλαριστά
        χαρτονομίσματα των $100.
        Πήγαν λοιπόν στο δωμάτιο για μια ώρα, και στη συνέχεια ο μπάρμπας
        αποχώρησε
        ήρεμα.

        Το επόμενο βράδυ ο γεροτσιφούτης επέστρεψε για την Νατάσσα.
        Η Νατάσσα του είπε ότι κανείς δεν έχει πάει μαζί της δύο βραδιές στη
        σειρά,
        και του διευκρίνισε ότι δεν δέχεται εκπτώσεις,
        η ταρίφα παραμένει $1000. Ο γέρος της έδωσε τα χρήματα και αποσύρθηκαν στο
        ιδιαίτερο δωμάτιο….σε μια ώρα αποχώρησε ήρεμα.

        Κανείς δεν πίστεψε τα μάτια του όταν ο κωλόγερος εμφανίστηκε για τρίτη
        συναπτή βραδιά.
        Της παρέδωσε πάλι $1000 και πήγαν στο δωμάτιο για τα σχετικά. Στο τέλος
        της
        επίσκεψης, ή Νατάσσα έπιασε κουβέντα με τον γέρο:

        «Κανείς δεν με έχει επισκέφεί για τρεις συνεχόμενες βραδιές…αλήθεια, από
        πού είσαι;»
        «Από το Κίεβο» αποκρίθηκε.
        «Σοβαρά; Η αδελφή μου η Όλγα μένει στο Κίεβο».
        «Το ξέρω» είπε ο Εβραίος, «Μου έδωσε $3000 να σου δώσω».

  2. Ένας ακόμα κοινός νους said

    Δεν εφησυχάζω, αλλά λέω ξανά: το καλό θα νικήσει! Αυτό θέλουν να πάψουμε να σκεφτόμαστε, θέλουν να χάσουμε την πίστη μας στο καλό και τις δυνάμεις του, να πιστέψουμε πως ποτέ δεν πρόκειται να επικρατήσει και απομονώσει το κακό, γιατί το καλό κακό δεν κάνει ούτε στο κακό, γυρίζει την πλάτη του, και φυλακίζει σε μια σοφή φυλακή απόλυτης αδιαφορίας χωρίς κάγκελα και τοίχους ή δεσμοφύλακες το κακό του οποίου η φύση είναι να κάνει μονο κακό, κι έτσι χωρίς υποψήφια θύματα, στρέφεται είτε ενάντια στον εαυτό του είτε αναμορφώνεται σε κάτι καλύτερο και χάνει τις κακές ιδιότητες. Ας απομονώσουμε τους εκμαυλισμένους, ας γίνουν persona non grata, κι εμείς ας συνεχίσουμε μετά στο δρόμο της αρετής με περισσή τόλμη. Μην δίνετε σημασία στους κακούς κι εκμαυλισμένους και καμμιά ευκαιρία να σας πλησιάσουν! ΤΟ ΣΙΧΑΙΝΟΝΤΑΙ γιατί τους ακυρώνει τα σχέδια επικράτησης!

  3. Ένας ακόμα κοινός νους said

    Όποια παράταξη πάει στη Βουλή δηλώνει υποταγή αυτόματα, είναι εκμαυλισμένη σε μη αναστρέψιμο βαθμό, αυτή και οι παρόντες αλλά και οι απόντες βουλευτές της εφόσον οι απόντες δεν φύγουν από την παράταξη με ανακοίνωση αμέσως μετά. Ως πότε θα συζητάνε με τον διάβολο; Και ποιος τους είπε ότι αυτό χρειάζεται για μια “καλή” εξέλιξη των πραγμάτων; Μα αυτό είναι από τα πιο πιασάρικα κόλπα του! Να σε βάλει να συζητήσεις μαζί του!

  4. Ηνιοχος said

    Αν…..αν…..αν συναντηθουν τυχαια σε κανα ξενοδοχειο η ρεστωραν

    ο Ντομινικ με τον Ιρανο που….συμπτωματικα……..βρισκεται στην

    Αθηνα θα εχουν τιποτα προς συζητηση και συνδιαλλαγη??????????????

    • Korinna said

      Birds of a feather στὴν οὐσία.
      Τὴν ἰστορία τῆς Ἐσθήρ τήν ξέχασες;

      • Αρτεμης Ματσας Ρουφιανους Αξεπεραστους said

        Ο Αρταδαμος προτου να του την πεσουν ολοι σοφα τα
        ελεγε στον Ξερξη…..αλλα ο Αρταβαζος τον πηρε στο
        λαιμο του…….και η φτωχη Αρτεμησια πιο αντρας
        απ’τους αντρες φανηκε

  5. idionymos said

    Κύριε Ντομινίκ Στρος Καν,
    Πρόεδρε του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου

    Καλημέρα σας και καλώς ορίσατε στην Ελλάδα. Σας γράφουμε επειδή όλοι εμείς εδώ στο http://www.olympia.gr είμαστε μια οικογένεια και εκφράζουμε με μια φωνή τις πατριωτικές μας απόψεις προς όλες τις κατευθύνσεις.

    Είμαστε σίγουροι ότι διαβάζετε τις απόψεις μας που δείχνουν το επίπεδο της ωριμότητάς μας και της γνώσης του αντικειμένου, ιδιαίτερα μάλιστα σε ότι αφορά τις εθνικές μας επιδιώξεις και την απαλλαγή της χώρας μας από το επαχθές Μνημόνιο τις βαρύτατες κυρώσεις του οποίου δεν τις αξίζαμε αυτή τη στιγμή.

    Ειδικότερα:

    Πιστεύουμε ότι ο δικτάτορας Γεώργιος Παπαδόπουλος ήταν ένας πατριώτης, αφιλοκερδής και τα σοφά λόγια του, που έχουν αποτυπωθεί στη σειρά βιβλίων «το Πιστεύω» είναι τα μοναδικά βιβλία που έχουμε στη βιβλιοθήκη μας επειδή μας οδηγούν στη σωφροσύνη και δίνουν λύσεις σε όλα τα καίρια ερωτήματα των καιρών μας.

    Για το Κυπριακό δεν μας πειράζει που μπήκαν οι Τούρκοι και πήραν το 40% του εδάφους, αφού έτσι αποφάσισε η Εθνική μας κυβέρνηση, που στηριζόταν στην υποστήριξη των εθνικοφρόνων Ελλήνων Πολιτών.

    Είμαστε βέβαιοι ότι δεν σκοτώθηκε κανένας στα γεγονότα του Πολυτεχνείου στις 17 Νοεμβρίου 1973 και όλα όσα περί του αντιθέτου έχουν γραφτεί είναι συκοφαντίες των κομμουνιστών.

    Πιστεύουμε ότι ο Σπύρος Μαρκεζίνης ήταν ο καλύτερος και ο πλέον άξιος πολιτικός της ιστορίας μας και ήταν έτοιμος να παραιτηθεί όταν συνέβησαν τα γεγονότα του πολυτεχνείου (απλά τα πληροφορήθηκε αργά, πέντε μέρες μετά από εκπομπή του BBC στο ραδιόφωνο). Η ιστορία του είναι η καλύτερη ιστορία της Ελλάδος που έχει γραφτεί ποτέ και πουλιέται σε τιμή ευκαιρίας στο Μοναστηράκι.

    Όλοι μας στηρίξαμε την προσπάθεια του κυρίου Κρις Σπύρου να οδηγήσει ένα καραβάνι πιστών στην Κωνσταντινούπολη για να τελέσουν θεία λειτουργία στην εκκλησία της Αγίας Σοφίας και με τον τρόπο αυτό να δείξουν ότι είναι μια εκκλησία μας και όχι Μουσείο που την έχουν κάνει οι Τούρκοι. Και μόνο το γεγονός ότι έφτασε το καραβάνι μέχρι την Αλεξανδρούπολη αποτελεί νίκη του ελληνισμού.

    Έχουμε διάφορες εγκεφαλικές και νοητικές δυσλειτουργίες και γι’ αυτό προτιμάμε τα απλά λόγια:

    Καταδικάζουμε το Μνημόνιο. Θέλουμε να πάρουμε πίσω τις κομμένες συντάξεις και τα επιδόματά μας. Θέλουμε να προσληφθούν όλοι οι αδιόριστοι που έχουν πετύχει σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Θέλουμε να μονιμοποιηθούν όλοι οι συμβασιούχοι του δημοσίου και των Δήμων. Θέλουμε να μονιμοποιηθούν όλοι όσοι υπηρετούσαν στο δημόσιο με καθεστώς stage. Θέλουμε κατώτερο μισθό ανειδίκευτου εργαζόμενου 1450 ευρώ. Θέλουμε να παραμείνουν κλειστά τα επαγγέλματα των οδηγών φορτηγών αυτοκινήτων, των φαρμακοποιών, των οδηγών ταξί, των συμβολαιογράφων, να συνεχίσουν να υπάρχουν κατώτερα όρια αμοιβής των δικηγόρων και των μηχανικών, να μη μας ελέγχει η εφορία, να καπνίζουμε ελεύθερα στα καφενεία στα εστιατόρια και στα νυχτερινά κέντρα, να μπορούμε να μετέχουμε στο Big Brother χωρίς περιορισμούς.

    Θέλουμε να τελούμε καθημερινά θυσίες στους θεούς της Αρχαίας Ελλάδας, να σφάζουμε και να θυσιάζουμε αρνιά, κατσίκια, γάτες, σκύλους και να χύνουμε πάνω τους γάλα όπως έκαναν οι Αρχαίοι Έλληνες.

    ΕΛΛΑΣ ΔΙΑΣ ΗΡΑ !!!!!!

    • ΚΩΣΤΑΣ ΕΛΛΑΣ said

      ΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΜΙΑΡΟ ΟΝ,ΚΟΨΕ
      ΤΙΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΣ,ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΑΜΕ,
      ΕΙΣΑΙ ΚΟΠΑΝΟΣ!!!
      ΥΒΡΙΣΤΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ!!!

      ΕΛΛΑΣ ΔΙΑΣ ΗΡΑ!!!!!!

    • astillais said

      Ιδιώνυμε,
      Εδώ στο Ολυμπία αντέχεσαι κι εσύ
      ΄Κάτι που δεν αντέχει ούτε ο εαυτός σου
      απόδειξη ότι θες και παρέα.

    • Korinna said

      Ἄσχετε,οἱ Σπονδὲς γινόντουσαν μὲ οἶνο.
      Συνεχίζεις νὰ ξεχνᾶς τὸν Ἰωαννίδη.
      Δὲν πειράζει,τὸ θυμοῦνται οἱ ὑπόλοιποι Ἕλληνες,καθώς ἐπίσης θυμοῦνται τὶ ἀκριβῶς ἔχουν διαβάσει στὸ Πόρισμα Τσεβᾶ·κάτι πού δὲν βολεύει μερικούς.
      Ἀλλάζεις nick ἀλλά τό IQ σου περαμένει τό ἴδιο χαμηλό..

      • agnostos said

        Διαβάζω:
        ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΛΕΤΕΣ & ΟΜΙΛΙΕΣ

        Αριστερά: Δεύτερη από δεξιά η Μαρία Τζάνη άκουσε με προσοχή και προφανώς χειροκρότησε την ομιλία (απόσπασμα βλέπε κάτωθι) περί «ανθρωποσχημίας» των Εβραίων, του εκ αριστερά καθήμενου της Βλάση Ρασσιά. (Πηγή: http://www.rassias.gr/9005.html)

        Μέσο αριστερά: Ο Παναγιώτης Μαρίνης τελεί σπονδή γάλακτος. (Πηγή Φώτο: Περιοδικό Τρίτο Μάτι, Ελευθέρια 2006, Αναβίωσε για ακόμη μια χρονιά η τελετή προς τιμή του Ελευθερίου Διός στις Πλαταιές», τεύχος 146, σελ.32)

        Μέσο Δεξιά: Μέλη της Ελληνικής Εταιρίας Αρχαιοφίλων πραγματοποιούν την τέλεση των «Ελευθερίων»*. Στο κέντρο, ο κ. Παν. Μαρίνης (Πηγή: Περιοδικό Τρίτο Μάτι, Ελευθέρια 2006, Αναβίωσε για ακόμη μια χρονιά η τελετή προς τιμή του Ελευθερίου Διός στις Πλαταιές», τεύχος 146, σελ.32)

        Δεξιά: Ανάμεσα στο κοινό και η καθηγήτρια κα Μ. Τζάνη. (Πηγή: Περιοδικό Τρίτο Μάτι, Ελευθέρια 2006, Αναβίωσε για ακόμη μια χρονιά η τελετή προς τιμή του Ελευθερίου Διός στις Πλαταιές», τεύχος 146, σελ.32)

      • agnostos said

        Απαντήσεις στους διαστρεβλωτές της ιστορίας, στους αναγνώστες του Ελεύθερου Κόσμου του Σάββα Κωνσταντόπουλου, στους υποστηρικτές του Κρις Σπύρου στην προσπάθειά του να κάνει λειτουργία/παρωδία στην Αγία Σοφία:

        α) Δικτατορία και Κύπρος.

        Σκοπός της Δικτατορίας στην Ελλάδα ήταν
        α) να αποσυρθεί η ελληνική μεραρχία από την Κύπρο, β) να αποσυρθούν τα φοβερά κανόνια του Γρίβα από το ύψωμα του Αγίου Ιλαρίωνα που θα προκαλούσαν καταστροφή σε μελετώμενη απόβαση των Τούρκων στην Κηρύνεια,
        γ) στο να πεθάνει τυχαία στο βουνό ποιος ξέρει με ποια φάρμακα της καρδιάς του που νόμισε πως πήρε ο Γρίβας,
        δ) Να ανατραπεί ο Μακάριος και να μπεί με τη βία στην Εξουσία στο νησί ο γελοίος αχυράνθρωπος Σαμψών, ώστε να μην υπάρξει αντίσταση στην αποβίβαση των Τούρκων που θα γινόταν στην Κηρύνεια,
        ε) να πέσει κυνηγητό εκτελέσεις και βασανιστήρια Μακαριακών, την ώρα που θα έπεφταν Τούρκοι αλεξιπτωτιστές κατά την επιχείρηση απόβασης,
        στ) να εδραιωθεί αποφασιστικά ένα προγεφύρωμα των Τούρκων στην Βόρεια Κύπρο.

        Όλοι οι παραπάνω στόχοι των Εθνικοφρόνων πραγματοποιήθηκαν αρχίζοντας ένας ένας από τους πρώτους μήνες της δικτατορίας (1967) και όταν πραγματοποιήθηκε και ο τελευταίος, αποχώρησε η δικτατορία γιατί δεν είχε λόγο ύπαρξης.

        Τώρα ως προς την αξιοπρέπεια και το ότι θα παραιτιώταν ή θα έκανε το ένα ή το άλλο ο κάθε εθνικόφρονας που μας κυβερνούσε με τη βία και την υποστήριξη γηραλέων ανοϊκών και αλτσαϊμερικών πολιτών που έβγαζαν και σημαίες στα μπαλκόνια τους, αντί να παίρνουν τα φάρμακά τους, έχω να πώ το εξής:

        Αν ο Μαρκεζίνης ήταν μια φορά εθνικόφρονας, ο Παπαδόπουλος ήταν δύο φορές εθνικόφρονας, ο Ιωαννίδης ήταν τρείς φορές εθνικόφρονας, ο Σαμψών ήταν τέσσερες φορές εθνικόφρονας και ο Ετσεβίτ ήταν πέντε φορές εθνικόφρονας.

        Τώρα για τα άλλα περί Ισραήλ σε παραπέμπω στον Λιακόπουλο να διαβάσεις το βιβλίο του «Γίγαντες κυριαρχούσαν στην Αρχαιότητα» και άλλα πολλά του ίδιου κύρους.

        Β) Νεκροί του Πολυτεχνείου

        Οι νεκροί του Πολυτεχνείου (wikipedia βλ. στο http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%BE%CE%AD%CE%B3%CE%B5%CF%81%CF%83%CE%B7_%CF%84%CE%BF%CF%85_%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CF%85%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CE%BF%CF%85#.CE.9F.CE.B9_.CE.BD.CE.B5.CE.BA.CF.81.CE.BF.CE.AF_.CF.84.CE.BF.CF.85_.CE.A0.CE.BF.CE.BB.CF.85.CF.84.CE.B5.CF.87.CE.BD.CE.B5.CE.AF.CE.BF.CF.85 αν και εσύ προτιμάς να διαβάζεις το πόρισμα Τσεβά όπως το είχε διαστρεβλώσει και περιορίσει ο Σάββας Κωνσταντόπουλος στην εφημερίδα του ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ):

        Στρατιώτες και αστυνομικοί έβαλαν με πραγματικά πυρά κατά πολιτών μέχρι και την επόμενη μέρα, με συνέπεια αρκετούς θανάτους στον χώρο γύρω από το Πολυτεχνείο, αλλά και στην υπόλοιπη Αθήνα. Η πρώτη επίσημη καταγραφή τον Οκτώβριο του 1974, από τον εισαγγελέα Δημήτρη Τσεβά, εντόπισε 18 επίσημους ή πλήρως βεβαιωθέντες νεκρούς και 16 άγνωστους “βασίμως προκύπτοντες”.

        Ένα χρόνο αργότερα ο αντιεισαγγελέας εφετών Ιωάννης Ζαγκίνης έκανε λόγο για 23 νεκρούς, ενώ κατά τη διάρκεια της δίκης που ακολούθησε προστέθηκε ακόμη ένας. Οι πρώτες (δημοσιογραφικές) προσπάθειες για την καταγραφή των γεγονότων μιλούσαν για 59 νεκρούς ή και 79 θύματα, με βάση τον κατάλογο Γεωργούλα.

        Σύμφωνα με έρευνα του διευθυντή του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών, Λεωνίδα Καλλιβρετάκη το 2003, ο αριθμός των επωνύμων νεκρών ανέρχεται σε 23, ενώ αυτός των νεκρών αγνώστων στοιχείων σε .

        Ο Χρήστος Λάζος υποστηρίζει ότι οι νεκροί είναι 83 και ίσως περισσότεροι. Ανάμεσά τους ο 19χρονος Μιχάλης Μυρογιάννης, ο μαθητής λυκείου Διομήδης Κομνηνός και ένα πεντάχρονο αγόρι που εγκλωβίστηκε σε ανταλλαγή πυρών στου Ζωγράφου. Κατά τη δίκη των υπευθύνων της χούντας υπήρξαν μαρτυρίες για τον θάνατο πολλών πολιτών κατά τη διάρκεια της εξέγερσης. Τέλος χιλιάδες σύμφωνα με εκτιμήσεις ήταν οι τραυματίες πολίτες.

      • κριτικόςλόγος said

        Καλά τα λές αλλα να μην ξεχνάμε και τον Κρις Σπύρου. Μας άνοιξε τα μάτια, καλή του ώρα ο άνθρωπος.

      • κριτικόςλόγος said

        έτσι μπράβο, είπα και εγώ..

      • ΚΩΣΤΑΣ ΕΛΛΑΣ said

        ΑΓΝΩΣΤΕ,ΑΣΕ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΤΙΣ ΠΑΠΑΔΙΣΤΗΚΕΣ
        ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ,ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ
        ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗΚΗ ΤΟΥΣ
        ΞΕΦΤΥΛΑ!!!ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΑΙΩΝΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΦΩΤΟΣ!!!
        ΧΑΡΗΝ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΤΟΥ ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ ΥΙΟΥ ΤΟΥ
        ΘΕΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΟΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ!!!
        ΤΕΛΟΣ,ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΟΥΤΟ:””ΟΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΑ Η ΒΡΟΧΗ ΒΓΕΝΟΥΝ
        ΤΑ ΣΑΛΗΓΚΑΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΑΚΟΜΒΕΣ ΤΟΥΣ””!!!
        ΕΒΡΑΙΕ ΑΒΡΑΑΜ-ΜΩΗΣΗ!!!

        ΕΥΟΙ ΕΥΑΝ!!!

        ΕΛΛΑΣ ΔΙΑΣ ΗΡΑ!!!!!!

      • Korinna said

        Ὁ Μαρίνης μπορεῖ νὰ κάνη ὅ,τι τοῦ κατεβάζει ἡ κούτρα του.
        Βρές μου σὲ Ἀρχαῖο κείμενο σπονδές μὲ γάλα.

      • agnostos said

        “Καλή του ώρα”, γιατί πέθανε ο άνθρωπος;

        Προτού προλάβει να τελέσει θεία λειτουργία στην Αγία Σοφία; Θα του φτιάξετε κανένα εκκλησάκι στην Αλεξανδρούπολη, όπως φτιάχνουν μερικά στους δρόμους εκεί που γκρεμοτσακίζονται οι μεθυσμένοι οδηγοί;

        Για … να θυμόσαστε τη δόξα του, και να τη διηγείστε στους Τούρκους όταν πάτε εκδρομή στην Πόλη.

      • agnostos said

        Κορίννα μου, δεν ασχολούμαστε με αρχαία, αλλά με μοντέρνα νούμερα … αρχαιολατρείας που χρησιμοποιούν … γάλα!

      • ΚΩΣΤΑΣ ΕΛΛΑΣ said

        ΩΡΑΙΑ,ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΜΝΗΜΕΙΟ,ΕΙΣ ΤΑ ΑΓΝΩΣΤΑ
        ΑΣΠΟΝΔΥΛΑ ΜΙΑΡΑ ΟΝΤΑ,ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΤΙΜΟΥΝ ΟΙ
        ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΥΦΗΛΙΟΥ!!!

        ΕΛΛΑΣ ΔΙΑΣ ΗΡΑ!!!!!!

      • κριτικόςλόγος said

        Agnoste, το “ώρα” το διαβάζεις εσύ κατευώδιο;

      • agnostos said

        Ρε Αρχαιοελληνάρα!

        Το μνημείο που λες, σε ποιους θα το φτιάξεις;

        Στον Κρις Σπύρου;

        Ή στην Αγία Σοφία;

        Και δεν μου απάντησες στο ερώτημά μου «Πιστεύεις εις τον Ερμήν;»

        IA BAKXE EYOI!

      • agnostos said

        Τι είναι το “Ώρα”;

        Κανένα νεοναζιστικό φυλλάδιο;

        Ή κανένα φυλλάδιο αυτών έχουν στη βιβλιοθήκη τους μοναδικό βιβλίο το ΠΙΣΤΕΥΩ του Γ. Παπαδόπουλου και κάνουν σπονδές με γάλα;

      • ΚΩΣΤΑΣ ΕΛΛΑΣ said

        ΙΔΟΥ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΤΗΣ ΥΦΗΛΙΟΥ!!!
        ΔΙΑ ΝΑ ΤΙΜΗΣΕΙ ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΟΥΣ!!!
        Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!

        ΕΛΛΑΣ ΔΙΑΣ ΗΡΑ!!!!!!

      • agnostos said

        Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό …”κεφάλα”!

      • ΚΩΣΤΑΣ ΕΛΛΑΣ said

        ΗΡΘΕ ΠΑΛΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ!!!
        ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΤΙ ΘΑ ΞΕΧΑΣΕ;;;

        ΕΛΛΑΣ ΔΙΑΣ ΗΡΑ!!!!!!

      • agnostos said

        Το σανό να στο τυλίξω σε ένα χαρτί ή θα το φας εδώ;

        ΚΡΗΤΗ ΜΙΝΩΣ ΜΙΝΩΤΑΥΡΟΣ

  6. Ηνιοχος said

    Σαγιαν Ντομινικ

    Εχω μια χρυση λιρα ενθυμιο απο την γιαγια μου,

    ως “ειδωλολατρης του ελληνικου πνευματος”

    (αντιφατικο βεβαια εννοιολογικα αλλα χρησιμου ως
    διαχρονικης συκοφαντιας)

    που να στην αποστειλλω ως γνησιου αρχιερα της λατρειας
    των ευγενων μεταλλων γνωστων ως μη ειδωλολατρων?

    • Korinna said

      Ἡνίοχε
      ὁ Shaylock ἔρχεται γιὰ flesh,καί τώρα πού βρῆκε Ἑλληνικὸ,εὐελπιστεῖ ὅτι θὰ τὸ ἔχει.

    • agnostos said

      Θεέ μου, Ινίοχε είσαι και εσύ …. ελληνολάτρης;

      Κάνεις και εσύ σπονδή με γάλα;

      Θυσιάζεις ζώα στους θεούς, ή …. απλά ξεχνάς το φαϊ και το καις και μετά λές πως … “έκανες θυσία”;

      • ΚΩΣΤΑΣ ΕΛΛΑΣ said

        ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ!!!
        ΕΚΑΝΕΣ ΛΑΘΟΣ!!!

        ΕΛΛΑΣ ΔΙΑΣ ΗΡΑ!!!!!!

      • agnostos said

        Ποιό μνημείο ρε Κώστα;

        Πολλά μνημεία βλέπεις. ΤΩ ΑΓΝΩΣΤΩ ΘΕΩ; ΤΩ ΚΡΙΣ ΣΠΥΡΟΥ;

      • ΚΩΣΤΑΣ ΕΛΛΑΣ said

        ΕΧΕΙΣ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ ΣΟΥ!!!
        ΓΡΑΦΗΣ ΕΔΩ,ΓΡΑΦΗΣ ΕΠΑΝΩ,ΑΠΟΦΑΣΗΣΕ!!!
        ΕΙΣΑΙ ΞΕΧΑΣΙΑΡΗΣ!!!

        ΕΛΛΑΣ ΔΙΑΣ ΗΡΑ!!!!!!

      • agnostos said

        Τι ΓΡΑΦΗΣ, ΓΡΑΦΗΣ και ΑντιΓΡΑΦΗΣ ρε Κώστα;

        Τι γλώσσα είναι αυτή; Μας μπέρδεψες με τις γραφές.

        Πάρε μια γραμματική να μάθεις πως γράφουνε σήμερα;

        Αμάν αυτά τα μπαγιάτικά σου και οι χαλασμένες κονσέρβες σου.

      • Korinna said

        Ἰνίον=τὸ πίσω μέρος τῆς κεφαλῆς,ὁ αὐχὴν τοῦ τραχήλου.
        Ὄχι Ἰνίοχος λοιπὸν ἀλλά,
        Ἡνίοχος=ὁ διευθύνων τὴν ἅμαξαν κρατώντας τὰ ἡνία.

        Τὸ σωστὸ εἶναι ΙΩ ΒΑΚΧΕ ,ποὺ μετέπειτα κάποιοι ἄλλοι τό ἔκαναν ΙΕΧΩΒΑ.
        Κατάλαβες;

      • agnostos said

        Κατάλαβα, Κορίννα.

        Σε ευχαριστώ για τη διευκρίνιση. Είσαι ένας άγγελος.

        Και όλοι σας είσαστε καλοί. Απλά δεν … τα βρήκαμε.

        Τι λένε να βρεθούμε κάπου για καμιά μπυρίτσα να τα πούμε χωρίς .. πάθος;

      • agnostos said

        Να μην κάτσει όμως στο ίδιο τραπέζι με μας ο ΚΩΣΤΑΣ ΕΛΛΑΣ γιατί θα βλέπει παντού μνημεία και θα μας τη σπάσει.

      • agnostos said

        Κορίννα,

        Μια και διαπίστωσα τώρα πόσο καλή είσαι, μπορείς να μου λύσεις μια απορία;

        Είναι σύμπτωση που οι Ρωμαίοι συνέλαβαν στην Ιουδαία τον Παύλο, τον άφησαν και μετά εκείνος βρέθηκε στη Ρώμη;

        Τι έκανε; Τουρισμό;

        Και τις φωτιές στη Ρώμη ποιός της έβαλε;

        – O Νέρων;

        – Ο … τουρίστας;

        – Οι χριστιανοί;

        Απάντησέ μου γρήγορα, σε παρακαλώ, προτού μας πάρει χαμπάρι ο ΚΩΣΤΑΣ ΕΛΛΑΣ και μας αρχίσει πάλι με τα … μνημεία του!

      • ΚΩΣΤΑΣ ΕΛΛΑΣ said

        ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ=ΕΒΡΑΙΟΙ!!!

        ΕΛΛΑΣ ΔΙΑΣ ΗΡΑ!!!!!!

    • agnostos said

      Σύνελθε ρε Κώστα, που βλέπεις μνημεία;

      Τι σου έκαναν εδώ στο http://www.Olympia.gr; Σε μάγεψαν;

      Ηρέμησε, είναι καλός ο κόσμος γύρω σου. Σε αγαπάνε;

  7. Ποσειδώνας said

    Όπου Ντομινίκ βάλτε δομηνίκη

  8. [...] «Σε γνωρίζω από τη κόψη του σπαθιού τη τρομερή…» Μοιραίοι και άβουλοι, οι Έλληνες πολίτες, οδηγούνται, βασανιστικά αργά, στα κρεματόρια του νέου Άουσβιτς που στήνει η εγχώρια ηγεσία με την Τρόικα. Κι όλα αυτά σ ένα φόντο ατιμωρησίας για τα καθάρματα που λεηλάτησαν το δημόσιο χρήμα. Για όλους εκείνους που πήραν τις χοντρές μίζες και [...] Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου : εδώ [...]

  9. AROTRIS said

    Ώρα γιά…..”Ντραμαμίν”…..
    Ολυμπια,γιά πιό λόγο αρκετά “πλαίσια” μηνυμάτων,όπως π.χ. στο “6”,είναι…..ΚΕΝΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ;;;;;

  10. ΚΩΣΤΑΣ ΕΛΛΑΣ said

    ΤΩΡΑ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ
    ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ,ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΑΛΛΑ ΕΒΡΑΙΟΙ!!!
    ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΣ,
    ΜΙΑ ΞΕΝΗ ΧΩΡΑ ΔΙΑ ΑΥΤΟΥΣ,ΠΟΥ ΑΠΛΑ,
    ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΞΕΝΗ!!!

    Υ.Γ.:ΜΟΝΟΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!
    ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΜΕ
    ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΒΡΑΙΟ!!!

    http://WWW.KIS.GR

    ΕΛΛΑΣ ΔΙΑΣ ΗΡΑ!!!!!!

    • agnostos said

      Γιατί το λες αυτό ρε Κώστα;

      Επειδή οι Μακκαβαίοι με την εξέγερσή τους νίκησαν τους Έλληνες του Αντιόχου Ε’ της Συρίας; (περίοδος των Διαδόχων του Μ. Αλεξάνδρου).

      Ακόμα δεν το έχεις χωνέψει; Τόσα χρόνια πέρασαν.

      • olympiada said

        Poioys nikhsan oi Makabbaioi? Giati diastrevlwneis thn istoria toy evraikoy laoy re nazi?

      • agnostos said

        Διαβάζω στο http://el.orthodoxwiki.org/%CE%92'_%CE%9C%CE%B1%CE%BA%CE%BA%CE%B1%CE%B2%CE%B1%CE%AF%CF%89%CE%BD
        Β’ Μακκαβαίων
        Από OrthodoxWiki
        Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση
        Το Β’ Μακκαβαίων είναι ένα από τα βιβλία του κανόνα της Παλαιάς Διαθήκης που αποδέχονται η Ορθόδοξη και η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, εξαιρείται όμως από τον κανόνα των εκκλησιών της Μεταρρύθμισης. Στον ελληνικό κανόνα εντάσσεται στη συλλογή των Ιστορικών Βιβλίων.
        Εισαγωγικά
        Τέσσερα βιβλία της Π. Διαθήκης ονομάζονται “Μακκαβαίων” στην ελληνική Βίβλο των Ο’ με τίτλους Α’ Μακκαβαίων, Β’ Μακκαβαίων, Γ’ Μακκαβαίων, Δ’ Μακκαβαίων. Ως Κανονικά, θεωρούνται στην Ορθόδοξη Εκκλησία τα πρώτα τρία, ενώ το τέταρτο θεωρείται απόκρυφο. Οι Ρωμαιοκαθολικοί, κανονικά θεωρούν μόνον τα δύο πρώτα ενώ οι Διαμαρτυρόμενοι θεωρούν τα τρία πρώτα ως απόκρυφα και το τέταρτο, ψευδεπίγραφο.
        Πρόκειται για αυτοτελή έργα, το περιεχόμενο των οποίων σχετίζεται με το όνομα και αμέσως ή εμμέσως μέ τους αγώνες της οικογένειας του ιερέα Ματταθία, μιας διακεκριμένης ιουδαϊκής οικογένειας της Ιερουσαλήμ, η οποία προασπίσθηκε σθεναρά τα θρησκευτικά καί εθνικά ιδεώδη της πατρίδας της και πρόσφερε σημαντικές υπηρεσίες στό έθνος της. Πρόκειται για τη μακκαβαϊκή εξέγερση και τους αγώνες που ακολούθησαν για την προάσπιση της πίστης και της ελευθερίας τους ενάντια στους Σελευκίδες.
        Το βιβλίο Β’ Μακκαβαίων καλύπτει μία μόνον περίοδο διάρκειας 15 ετών (175-160 π.Χ.) της Μακκαβαϊκής εξέγερσης, και το περιεχόμενό του κινείται παράλληλα με όσα εκτίθενται στα πρώτα επτά κεφάλαια του βιβλίου Α’ Μακκαβαίων, όπου προσθέτει και ίδιο υλικό. Ειδικότερα, αναφέρεται στις πρώτες φάσεις της προσπάθειας εξελληνισμού των Ιουδαίων της Ιερουσαλήμ όπου ο Αντίοχος ο Δ’ καθώς “κατάλαβε ότι η δημιουργία ισχυρού ελληνικού κράτους ήταν η καλύτερη εξασφάλιση του ενάντια στή Ρώμη…προσπάθησε σκόπιμα να εξελληνίσει ανάμεσα στους άλλους και τους Εβραίους. Φρουρά εγκαταστάθηκε στην Ιερουσαλήμ και ο Ναός καθιερώθηκε στον Ολύμπιο Δία”[1].
        Ο σκοπός συγγραφής του βιβλίου αυτού είναι η ενίσχυση της πίστεως των αναγνωστών του καθώς η δοκιμασία των ιουδαίων ήταν “προς παιδείαν του γένους” τους[2] και η προβολή της δυναμικής επέμβασης του Θεού στην ιστορία του λαού του. Ο συγγραφέας επιθυμεί να επικεντρώσει το ενδιαφέρον των απανταχού ιουδαίων στο κέντρο της θρησκευτικής τους ζωής που είναι ο Ναός και να εξάρει τον ηρωισμό των μαρτύρων της πίστεως. Σε αντίθεση με τον συγγραφέα του Α’ βιβλίου, δεν έχει μόνο ιστορικά ενδιαφέροντα αλλά και θρησκευτικά και έτσι στο Β’ βιβλίο συναντάμε θέματα σημαντικά από θεολογική άποψη όπως “η περί αναστάσεως διδασκαλία αλλά και η δημιουργία του κόσμου «εξ ουκ όντων»”[3].
        Συγγραφέας, τόπος, χρόνος
        Όπως στην περίπτωση του Α’ Μακκαβαίων, έτσι και του Β’ ο συγγραφέας είναι άγνωστος. Υπάρχουν ωστόσο αρκετά στοιχεία στο βιβλίο, που υποδηλώνουν ότι ήταν ελληνιστής ιουδαίος της Διασποράς, ο οποίος έζησε στην Αλεξάνδρεια. Πηγή του συγγραφέα ήταν το πεντάτομο έργο του ελληνικού ιστορικού έργου περί των μακκαβαϊκών αγώνων του Ιάσονα του Κυρηναίου, ενός ορθοδόξου ιουδαίου, με το πνεύμα και τους σκοπούς του οποίου συμφωνούσε απόλυτα.
        Το βιβλίο Β’ Μακκαβαίων “εγράφη πρωτοτύπως ελληνιστί”[4] στα τέλη του 2ου π.Χ. αιώνα [5] και πιθανώς το “161 π.Χ., διότι α) δεν αναφέρεται ο θάνατος του Ιούδα, β) μνημονεύεται η κατάκτησις της Ιερουσαλήμ υπό του Ιούδα (165 π.Χ.) και δεν μνημονεύεται η απώλεια ταύτης, ήτις επηκολούθησε μετά τον θάνατον του Ιούδα”[6].
        Διάγραμμα περιεχομένου
        Το περιεχόμενο του βιβλίου αποτελείται από 15 κεφάλαια:
        • κεφ. 1:1-2:18: Δύο εόρτιες επιστολές από την ιουδαϊκή κοινότητα της Ιερουσαλήμ προς τους Ιουδαίους της διασποράς.
        • κεφ. 2:19-32: Βασικά γεγονότα της μακκαβαϊκής εξέγερσης.
        • κεφ. 3-4: Οι μηχανορραφίες για την αρχιερατεία.
        • κεφ. 5-7: Η καταδίωξη των Ιουδαίων από τον Αντίοχο τον Επιφανή.
        • κεφ. 8:1-10:9: Η μακκαβαϊκή εξέγερση.
        • κεφ. 10:10-15:39: Εκστρατείες και κατορθώματα του Ιούδα του Μακκαβαίου.

      • agnostos said

        Αγράμματοι, αμόρφωτοι, αστοιχείωτοι, ελληνολάτρες, ιδεολληπτικοί οπαδοί του Κρις Σπύρου, του Γιώργου Παπαδόπουλου, του Δημήτριου Ιωαννίδη, του Σαμψών, του Ετσεβίτ και του .. “ΚΩΣΤΑ ΕΛΛΑΣ”!

      • agnostos said

        Αν διαφωνείτε με τας Γραφάς, και μας το επιτρέψει η Κορίννα, μπορούμε να συμβουλευτούμε το μνημειώδες έργο της Ιστορίας των Ελλήνων που συνέγραψε ο Μέγας Σπύρος Μαρκεζίνης της μέρες μετά τα γεγονότα του Πολυτεχνείου του 1973 που ως πρωθυπουργός είχε μείνει χωρίς ειδήσεις και προσπαθούσε να μάθει τι είχε γίνει από το ραδιόφωνο στο BBC.

      • agnostos said

        Το Μ@@@@@@ είναι η σωστή λέξη για εσάς τους Ελληνολάτρες.

        Γιατί δεν δοκιμάζετε το αυ@@@@; Ποιό από τα δύο σου ταιριάζει εσένα καλύτερα ΚΏΣΤΑ ΕΛΛΑΣ;

      • ΕΝΑΣ ΜΠΟΤΣΑΡΗΣ said

        olympiada,ΠΕΣ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ,ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΣΑΣ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ? ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΜΟΝΟ ΓΕΝΕΤΙΚΗΣ? ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΡΗΘΕΝ ΥΠΟ ΤΟΥ ΙΣΟΚΡΆΤΗ ΟΤΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ?

      • olympiada said

        APOLYTWS, arkei na symfwnoyme kai sthn fysh ths paideias afths.

      • agnostos said

        Τώρα Ολυμπιάδα, την…. έβαψες, αν πιστεύεις αυτά που νομίζω.

        Σε στρίμωξε πολύ αριστοτεχνικά ο φίλος! Περίμενε και θα δείς!

      • ΕΝΑΣ ΜΠΟΤΣΑΡΗΣ said

        ΟΧΙ ΦΙΛΕ,ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΝΑ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΣΤΡΙΜΩΞΩ ΚΑΝΕΝΑΝ.ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ Η ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ.ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ

      • ΕΝΑΣ ΜΠΟΤΣΑΡΗΣ said

        ΑΝ ΔΕ ΣΑΣ ΒΑΖΩ ΣΕ ΜΠΕΛΑΔΕΣ ΨΑΞΙΜΟ ΚΤΛ,ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΕΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΥΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ? ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΑ ΑΠΛΑ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ…

      • olympiada said

        Kapoia allh stigmh, poly efxaristws. Einai sta plana mia tetoia syzhthsh. Paradeigma: poios einai poio konta sthn Ellhnikh paideia? Enas Zoulou H o Mantelhs?

      • ΚΩΣΤΑΣ ΕΛΛΑΣ said

        ΑΓΝΩΣΤΕ,ΕΑΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΑΥΝΑΝ,ΜΕ ΤΑ ΙΕΡΟΓΛΗΦΗΚΑ
        ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΟΝΟ Ο ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΙ,ΣΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ Ο ΑΥΝΑΝ ΗΤΟ ΕΒΡΑΙΟΣ!!!
        ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ!!!

        ΟΛΥΜΠΙΑ,Ο ΕΛΛΗΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΜΟΝΟ ΓΕΝΝΕΤΙΚΗΣ!!!
        ΑΛΛΑ ΕΝΝΟΟΥΣΑΝ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΤΕΣ!!!
        ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΣΟΚΡΑΤΗ!!!

        ΕΛΛΑΣ ΔΙΑΣ ΗΡΑ!!!!!!

      • agnostos said

        “Ένα Μπότσαρη”, δεν ξέρω αν έχεις συνειδητοποιήσει το τι ρώτησες την Ολυμπιάδα.

        Η λέξη “Ελληνισμός” μεταφραζόμενη στα εβραϊκά έχει τελείως διαφορετικό περιεχόμενο από αυτό που αποδίδουμε εμείς (στα λεξικά μας). Σημαίνει “ο κίνδυνος απώλειας της γλώσσας και της ταυτότητας των Εβραίων της ελληνιστικής περιόδου”.

        Σε μία συνάντηση των αντιπροσωπειών Ελλάδας και Ισραήλ, ήσαν όλα έτοιμα για να υπογραφεί μια πολιτιστική συμφωνία που συνέφερε και τις δύο πλευρές. Την τελευταία στιγμή ζήτησαν οι Ισραηλινοί να μπεί και διάταξη που όριζε “συνιστώνται σε κάθε χώρα επιτροπές που θα εξετάζουν αν στα σχολικά βιβλία υπάρχουν περικοπές με αντισημιτικό περιεχόμενο”. Η Ελληνικη πλευρά θα το δεχόταν, αλλά κάποιος πέταξε και την πρόταση να προστεθεί στην ίδια διάταξη” περικοπές με αντισημητικό και ανθελληνικό περιεχόμενο”. Αμέσως η Ισραηλινή πλευρά υπαναχώρησε και απέσυρε την πρότασή της ώστε να μην προστεθεί τίποτα στο κείμενο.

        Ήσαν τόσα πολλά σημεία στα σχολικά βιβλία των Ισραηλινών που υπήρχαν αρνητικότατες αναφορές στον Ελληνισμό, που αν τις διέγραφαν όλες θα έπρεπε να αφαιρέσουν τις μισές σελίδες των βιβλίων.

        Γι’ αυτό, συνέχισε σε παρακαλώ με την ερώτησή σου.

      • ΕΝΑΣ ΜΠΟΤΣΑΡΗΣ said

        ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΩΣΤΑ?

        http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11386&subid=2&pubid=37844

        ΕΣΥ ΤΟΛΜΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΣΤ? ΤΟ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΣΤΟ ΧΡΩΜΟΣΩΜΑ Ψ

      • ΚΩΣΤΑΣ ΕΛΛΑΣ said

        ΚΟΙΤΑΞΕ ΝΑ ΔΕΙΣ,ΕΑΝ ΑΡΧΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΤΕΣΤ
        ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΕΣΤ
        ΚΑΙ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ
        ΑΛΛΟΙΩΘΕΙ!!!
        ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΩΝ ΕΧΘΡΩΝ
        ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΤΩΝ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ!!!
        ΤΕΛΟΣ,ΔΕΣ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ,ΔΙΑ ΔΙΑΠΗΣΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ & ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΕΝΤΟΣ ΑΥΤΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΗΣ!!!
        ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟΧΟΣ,ΚΑΙ ΜΑΣ
        ΜΙΣΟΥΝ,ΟΠΟΤΕ ΛΕΝΕ ΤΗΝ ΜΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ,
        ΚΑΙ ΑΦΕΛΗΣ ΤΗΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ;;;
        ΑΥΤΑ ΔΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ!!!

        ΕΛΛΑΣ ΔΙΑΣ ΗΡΑ!!!!!!

      • σταυρούλα πετρίδου said

        Αγνωστε στις 7.51, θα σου πρότεινα να διαβάσεις στο block *eam b ydrohoos* την ανάρτησή του *εβραίοι και Μακεδονικό*. Θα καταλάβεις πολλά!!!

      • agnostos said

        Είσαι τυχερός Μπότσαρη που ο ΚΩΣΤΑΣ ΕΛΛΑΣ δεν βλέπει πάνω σου κανένα μνημείο όπως κάνει με μένα.

  11. ΕΝΑΣ ΜΠΟΤΣΑΡΗΣ said

    ΑΝ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΣΤ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΚΑΤΑ 99,5/100 ΣΤΗΝ ΚΑΥΚΑΣΙΑ ΛΕΥΚΗ ΦΥΛΗ ΤΟ ΞΕΡΩ.ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ
    ΣΤΗΝ ΚΑΥΚΑΣΙΑ ΛΕΥΚΗ ΦΥΛΗ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΠΧ ΣΛΑΥΟΙ ΚΤΛ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΔΕΙΓΜΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΛΗΡΩΣ ΑΝΤΙΠΡΩΣΟΠΕΥΤΙΚΟ
    ΑΝ ΕΙΑΝΙ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΝΝΟΕΙΣ ΣΤΕΙΛΤΟ ΜΟΥ

    • ΚΩΣΤΑΣ ΕΛΛΑΣ said

      ΑΣΤΟ!!!

      ΕΙΣΑΙ ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ
      ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΕΠΙΤΗΔΕΣ!!!
      ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ!!!
      ΔΙΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΥΓΟΥΡΟΣ!!!ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ!!!

      ΕΛΛΑΣ ΔΙΑΣ ΗΡΑ!!!!!!

      • ΕΝΑΣ ΜΠΟΤΣΑΡΗΣ said

        ΕΓΩ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΕΠΙΣΤΙΜΟΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ,ΘΑ ΕΠΙΜΕΙΝΩ ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΠΗΓΕΣ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ.ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΡΜΑΤΑ.ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΜΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΤΟ ΑΣΤΗΡΙΚΤΟ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ ΜΟΥ,ΤΟΤΕ ΠΕΣ ΟΤΙ ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ.ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ

  12. ΕΝΑΣ ΜΠΟΤΣΑΡΗΣ said

    olympiada ΟΚ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ.
    ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΤΕΛΗ ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΝΑΝ ΖΟΥΛΟΥ.ΑΝ ΣΥΓΚΡΙΝΩ ΠΧ ΤΟΝ ΜΑΝΤΕΛΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΑΒΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΑΓΙΟ ΙΩΑΝΝΗ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟ Η ΙΩΑΝΝΗ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ ΚΑ ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΟΥΣ ΔΕΥΤΕΡΟΥΣ

  13. Korinna said

    Agnostos
    γιὰ ὅσα ἀφοροῦν τὸν Παῦλο ρῶτα τὸν Σενέκα τὸν νεώτερο ποὺ ἦταν καὶ διδάσκαλος τοῦ Νέρωνος,αὐτὸς ξέρει πολλά.Ἐγώ εἶχα πάει γιά τσιγάρα.
    Γιὰ τὴν πρόσκλησί σου εὐχαριστῶ ἀλλά δέν δύναμαι καθ᾿ὅτι:
    Γριά γυναῖκα μέ Οὐρικό στό 8,5
    Χοληστερίνη 300,
    Πίεσι μονίμως στό 18,
    Ζάχαρο 120 φεῦγα,
    Τριγλυκερίδια ὁλὄκληρη συλλογὴ,
    ὁ γιατρὸς μοῦ ἀπαγόρευσε τό ἀλκοόλ καί τίς συγκινήσεις.
    Ἔτσι λοιπόν θὰ τὰ λέμε ἐδῶ στὴν φιλόξενη Ὀλυμπία. :wink:

    • agnostos said

      Ναι αλλά εδώ μας έχουν περικυκλώσει οι χουντικοί, οι αρχαιολάτρες με τις σπονδές με γάλα, οι εβραιολάτρισες, κάποιος που βλέπει μνημεία πάνω μας, ένας αγωνιστής του εικοσιένα που ρωτάει για το είδος της ελληνικής παιδείας που χαρακτηρίζει τους Έλληνες και συγχρόνως θέλει γονιδιακές εξετάσεις για να αποδειχτεί μήπως είναι Κινέζοι, και μέσα σε αυτό το χαλασμό κόσμου, οποιαδήποτε φράση και να πούμε κονιορτοποιείται από τα παράσιτα και δεν μένει τίποτα από αυτή (στην εντελώς υποθετική και απραγματοποίητη περίπτωση που υπήρχε περίπτωση να απαντηθεί ή να σχολιαστεί από κάποιον εδώ μέσα”.

      • Ηνιοχος said

        Αν σου διεφυγε στις 7.51 υιοθετεις την προπαγανδα
        των Μακκαβαιων μεχρι κεραιας

        και στις 8.33 καταγγελεις την χωρα τους οτι τα
        βιβλια τους βριθουν ανθελληνικων υβρεων

        τι θελει να πει ο ποιητης?

        -οτι λογω των αναποδεικτων συκοφαντιων των Μακκαβαιων
        που συνεβησαν κατα φαντασια 2165 χρονια πριν
        νομιμοποιουνται σημερα να εχουν βιβλια γεματα ψευδη?

        -οτι οι ελληνες λογω του ανωτερω ισχυρισμου να αποσυρουν μονομερως την απαιτηση για απαλειψη των
        ανθελληνικων αναφορων,αφηνοντας συγχρονως αθικτα
        τα εβραικα?

        -οτι καποια στιγμη θα αποφανθει η επιστημη?

        -οτι πρεπει να επικαλεστουμε την Αποκαλυψη
        του εμφανισθεντος προφητη?

        -οτι υπαρχει διαταραξη προσωπικοτητας?

        -οτι υπαρχει διπολικο συνδρομο?

      • ΕΝΑΣ ΜΠΟΤΣΑΡΗΣ said

        agnostos,ΠΑΡΑΠΟΙΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΜΟΥ,ΑΘΕΛΑ ΣΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ,ΣΥΜΠΕΡΑΝΕΣ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΓΟΝΙΔΙΑΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ(!!!).ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΕΣ ΜΑΝΤΕΥΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΤΙΣ ΘΕΛΩ!!!
        ΕΝΩ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΦΥΛΕΤΙΚΗΣ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟΔΥΚΝΕΙΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΙΜΟΝΙΚΑ.ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΘΑΡΕΣ ΦΥΛΕΣ.ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ
        ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΠΕΜΨΑ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΟΜΟ ΣΑΠΙΕΝΣ,ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ
        ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΗ ΦΥΛΕΤΙΚΗ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΤΟΥΣ ΧΑΛΙΟΥΝΤΑΙ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΡΙΠΤΕΤΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ,ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ ΕΙΤΕ ΕΒΡΑΙΑΡΕΣ,ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΥΤΟΙ ΟΙ 2 ΠΑΣΧΟΥΝ ΑΠΟ ΚΟΜΠΛΕΞ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑΣ(ΟΧΙ ΟΛΟΙ)

      • olympiada said

        Ean 8eleis na kaneis enan lao malaka, pes toy oti einai perioysios. Gia to allo omws poy les, mallon to ksekinas apo la8os vash. Einai to idio fasistiko na pisteveis oti o an8rwpos einai to kentro toy sympantos me tis fyletikes yperoxes.

      • ΕΝΑΣ ΜΠΟΤΣΑΡΗΣ said

        ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΟΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ
        Ή ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ?
        ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ?

      • olympiada said

        Fasistiko kai afeles einai na pistevw oti EGW eimai to kentro toy sympantos. Xwrotaksika to sympan exei kentro, opws ka8e organismos. Afto omws se kammia periptwsh den einai o An8rwpos. Sorry gia ta a8lia greeklish.

      • ΕΝΑΣ ΜΠΟΤΣΑΡΗΣ said

        ΤΟΤΕ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ?

      • ΚΩΣΤΑΣ ΕΛΛΑΣ said

        ΠΡΟΣ ΕΝΑΣ ΜΠΟΤΣΑΡΗΣ:ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΑΣΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
        ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ!ΓΙΑΤΙ ΕΑΝ ΣΟΥ ΚΑΤΑΒΑΣΩ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΠΟΥ ΕΧΩ Η ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ,
        ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ!!!ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ Σ’ΑΥΤΟ!!!

        ΠΕΡΙ ΦΥΛΗΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΣ Α)ΕΣΥ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;
        ΤΟΝ ΑΧΤΑΡΜΑ ΠΟΥ ΖΗΤΑΣ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΑΞΗ,
        ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΠΑΠΑΔΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΕΘΝΗ,ΔΕΝ ΠΕΡΝΑ!!!
        ΣΚΕΨΟΥ ΤΙ ΕΙΠΕΣ!!!ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ!!!

        Υ.Γ.:ΤΑ ΕΘΝΗ ΔΕΝ ΕΝΩΝΟΝΤΑΙ!!!ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ!!!
        ΚΑΙ ΗΤΕ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ,ΗΤΕ ΟΧΙ,ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ
        Ο ΞΕΝΟΔΟΧΟΣ Σ’ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΣ ΕΙΝΑΙ
        Ο ΟΜΦΑΛΟΣ ΑΥΤΟΥ!!!ΔΙΑΥΤΟ ΤΗΝ ΘΕΛΟΥΝ ΟΛΟΙ Ο ΒΑΡΒΑΡΟΙ,ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ,ΕΙΔΗΚΟΥΣ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΛΕΧΘΟΥΝ!!!

        ΕΛΛΑΣ ΔΙΑΣ ΗΡΑ!!!!!!

      • ΕΝΑΣ ΜΠΟΤΣΑΡΗΣ said

        ΕΠΕΙΔΗ ΦΑΓΩΘΗΚΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ,ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΟΜΑΙ(ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ) ΑΠΟ ΤΟ ΣΟΥΛΙ ΑΠΟ ΤΗ ΦΑΡΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΕΥΡΗΤΕΡΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΩΝ ΜΠΟΤΣΑΡΑΙΩΝ.ΚΑΙ Η ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗ ΛΟΞΑ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΙΩΝΟΜΑΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΨΕΥΤΙΚΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΗΡΩΑ ΟΠΩΣ ΜΕΡΙΚΟΙ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ,ΠΑΝΩ ΑΠΟ 500 ΑΤΟΜΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΑΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΝΟΜΑ.
        ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙ ΕΝΟΩ,ΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΩΝΩ ΣΥΜΑΝΤΙΚΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ

      • ΕΝΑΣ ΜΠΟΤΣΑΡΗΣ said

        ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡ Η ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΛΑΝΙΤΙΚΟ.ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΠΙΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΙΣΑΙ.ΚΑΠΟΤΕ ΟΙ ΠΕΡΣΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΜΙΑ ΠΕΡΣΙΚΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ,ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΤΕΠΙΤΕΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΠΕΒΑΛΑΝ,ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΩΣ ΤΗΝ ΙΝΔΙΑ.ΑΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΑΛΛΑ ΠΟΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ,ΜΕ ΤΙΝΟΣ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ? Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΩΡΑ.ΑΥΤΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΦΑΝΕΡΟ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΟΝ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ

      • ΚΩΣΤΑΣ ΕΛΛΑΣ said

        ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ,ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ!!!
        ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΔΗΜΗΟΥΡΓΟΥΣΑΝ ΑΠΙΚΟΙΕΣ,ΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ
        ΓΕΩΓΡΑΦΗΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ!!!ΚΑΙ ΑΝΕΠΤΗΣΑΝ ΕΜΠΟΡΙΟ!
        ΠΕΡΙ ΠΕΡΣΩΝ,Η ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ,ΕΓΙΝΕ,ΓΙΑ ΟΣΑ ΔΕΙΝΑ ΕΙΧΑΝ
        ΕΠΙΦΕΡΕΙ
        ΟΙ ΠΕΡΣΕΣ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ!Ο ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ,ΗΘΕΛΕ,ΝΑ ΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ,ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΙ
        ΠΟΛΕΜΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΟΛΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!ΟΜΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ,ΚΑΙ ΥΠΗΡΑΧΝ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ,Ο ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΕΓΡΑΨΕ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΦΙΛΛΙΠΟ,ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑΣ!!!Ο Μ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ,ΕΝΩ ΝΙΚΗΣΕ ΤΟΥΣ ΙΝΔΟΥΣ,ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΝΔΟ ΠΟΤΑΜΟ,ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ!!!ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΚΑΤΙ ΛΕΕΙ!!!
        ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΡΟΣΕΚΤΗΚΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΕΙΔΗΚΑ ΠΕΡΙ ΙΝΔΙΑΣ-ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΖΟΥΜΙ!!!ΟΠΩΣ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΣΕΣ!!!

        ΕΛΛΑΣ ΔΙΑΣ ΗΡΑ!!!!!!

      • ΚΩΣΤΑΣ ΕΛΛΑΣ said

        ΟΠΩΣ,ΕΠΙΣΗΣ Η ΕΒΡΑΙΑ ΕΣΘΗΡ ΗΤΟ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ
        ΞΕΡΞΗ,ΠΟΥ ΦΥΣΗΚΑ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΥΠΕΥΘΗΝΗ,ΣΤΗΝ ΠΟΛΕΜΙΚΗ
        ΤΩΝ ΠΕΡΣΩΝ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΕΜΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!!!

        ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΟ ΒΑΑΛ,ΠΟΥ ΤΟΝ ΛΑΤΡΕΥΑΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΣΙΑ!!!

        ΕΛΛΑΣ ΔΙΑΣ ΗΡΑ!!!!!!

      • agnostos said

        Ρε ελληνολάτρη, άνοιξε κανένα λεξικό όπως του Μπαμπινιώτη.

        Αμάν αυτές οι ανορθογραφίες ΦΥΣΗΚΑ, ΦΗΣΙΚΑ, ΦΙΣΙΚΑ, βρές πως θές να γράφεις το “φυσικά” και μείνε στον τρόπο αυτό.

        Δεν σου άφησαν οι πρόγονοί σου και κανένα σωστό λεξιλόγιο.
        Όλο “μνημεία” βλέπεις πάνω μας.

        Δες και τις ανορθογραφίες σου σε κανένα λεξικό εκτός από τα “μνημεία”

    • agnostos said

      Δεν καταλαβαίνω τι είναι τα 7.33 και 7.81 που αναφέρουν σχετικά με εμένα.

      Τι είναι αυτά που λες για μένα και καθαρότητα της φυλής και γονιδιακή ταύτιση;

      Μήπως με μπερδεύεις με κανέναν άλλο (Olympiada, ΄Κώστας Ελλάς);

      • Officia Rufianida de Mis/ellinidas said

        Χαριτωμενιες αλλου

        7.51 και 8.33

        τα σχολια του Agnostos

        γρηγορα στον επικεφαλη του Γραφειου για εγκριση

        πριν το τρολλοματεριαλ φθανει στις εργατριες

        των πληκτρων

      • Nancy said

        Φίλε, κάνεις ενα συνηθισμένο λάθος στη λέξη επικεφαλής. Ξαναθυμίζουμε, Δεν είναι μια λέξη και Δεν κλίνεται γιατι δεν είναι επίθετο. Είναι μονο προσδιορισμός μεσα στη φράση: επι+κεφαλής.

  14. agnostos said

    Πάντως ο Idionymos τους περιέλαβε και τους περιέγραψε όλους τους στην προσφώνηση που έκανε προς τον Ντομινίκ Στρος Κάν.

    Ο τελευταίος θα ξέρει από τι κουμάσια αποτελείται το κοινό του http://www.olympia.gr

    • astillais said

      Άσε τα κουμάσια και πιάσε τα Καν-μάσια
      Οχι;;;
      κάνουν τζιζ
      έ πάρε μασιά
      ξαναόχι;;;
      πάρε τα στρώσ(ε) και δόσε δόση απο-δοτική.
      Ούτε αυτό;;
      πάρε κρις και συγ-κρις
      Α, ρε ιδιώνυμε τι μας κάνεις για να μας “διαβάζεις” ανελλιπώς
      μέχρι και ψυχομάνιασμα μας έβγαλες στα φόρα
      Γιατί καλέ μου άνθρωπε
      Γιατί μας δίνεις …στεγνά;;
      Αγνοστε(αι) αι βουλαί των ….ανόστων (νόστος=επιστροφή;;; ή νοστιμιά;;;)

      • σταυρούλα πετρίδου said

        Κοινώς μας τα ζάλισες άγνωστε. Με το συμπάθειο!!!

      • agnostos said

        Επειδή με παρέπεμψες σε ένα ρατσιστικό δημοσίευμα για τους Μακεδόνες και τους Εβραίους και δεν πρόλαβα να το ανοίξω για να στο σχολιάσω;

      • σταυρούλα πετρίδου said

        Επειδή σε θεωρώ άξιο συνομιλητή και έξυπνο άνθρωπο γι αυτό σε παρέπεμψα στην ανάρτηση του eam b ydrohoos. Αν σε θεωρούσα μειωμένης αντιλήψεως δεν θα στο συνιστούσα.

      • agnostos said

        Καλά ρε Σταυρούλα, συγγνώμη, μη βαράς! Θα το διαβάσω και θα σου πω τη γνώμη μου.

      • agnostos said

        Σου απάντησα παραπάνω, αλλά αν δεν το βλέπεις στο βάζω και εδώ
        Αγαπητή Σταυρούλα Πετρίδου,

        Όπως βλέπεις, διάβασα αυτό που μου σύστησες, και τώρα το σχολιάζω, αν έχεις υπομονή, να με διαβάσεις (μέσα στην οχλοβοή του ΚΩΣΤΑΣ ΕΛΛΑΣ ΔΙΑΣ ΗΡΑ και των λοιπών):

        Σχόλια:

        1. Στο «Αποτελεί ιστορική βεβαιότητα ότι οι Εβραίοι μισούν τη Μακεδονία. Την μισούν, γιατί κάποτε απείλησε την εθνική τους ύπαρξη. Είναι η μόνη δύναμη που ποτέ τους απείλησε πραγματικά». Έχω απαντήσει: Η λέξη «ελληνισμός» ερμηνευόταν και ερμηνεύεται στο λεξιλόγιό τους σαν «ο κίνδυνος απώλειας της γλώσσας και της εθνικής μας ταυτότητας, στους ελληνιστικούς χρόνους» κάτι το οποίο δεν ταυτίζεται με αυτό που γράφει ο παραπάνω.

        2. Στο «Η Μακεδονία αποτέλεσε τον πιο ισχυρό εχθρό του εβραϊσμού, γιατί τον απείλησε με τον ανεξέλεγκτο εξελ¬ληνι¬σμό των Εβραίων, που άφηνε τους ραβίνους χωρίς “ποίμνια”. Αφαιρούσε από το σύστημά τους Εβραίους» σε ποια χρονική περίοδο αναφέρεται; Πριν το 1912 η Θεσσαλονίκη είχε γίνει σωστή «εβραιούπολη» λόγω της μεγάλης εβραϊκής παροικίας που ήταν όπως η ελληνική Σμύρνη πριν το 1922.

        3. Στο «Για πρώτη φορά ερω¬τεύονταν ελεύθερα. Για πρώτη φορά αμφισβητούσαν τους “αλάθητους” οδηγούς της ερήμου. Για πρώτη φορά αμφι¬σβη¬τούσαν την αξία της εβραϊκής τους καταγωγής. Ελληνικά μιλούσαν μεταξύ τους και στην ελληνική γραμ¬ματεία αναζητούσαν απαντήσεις στα θεμελιώδη ζητήματα που τους αφορούσαν». Συμφωνώ. Έτσι ήταν.

        4. Στο «Τον Ιησού Τον σταύρωσαν για να Τον “ξεφορτωθούν» βρίσκομαι κοντά στο να το δεχτώ, αλλά χρειάζομαι ακόμα μερικά.

        5. Μετά έχει αρκετές παραγράφους με πράγματα που θα μπορούσα να δεχτώ.

        6. Στο «Τι έκαναν λοιπόν οι Μακκαβαίοι και οι Εβραίοι τους λατρεύουν στην κυριολεξία; Η ιστορία λέει ότι υπό μακε¬δονική κατοχή επαναστάτησαν και κατέλαβαν για κάποιο ελάχιστο χρονικό διάστημα τον Ναό του Σολομώντα. Στα χρόνια του Αντίοχου του Δ’ του Επιφανή πήγαν υπό την καθοδήγηση του Ιούδα του γιου του Ματαθία και κατέλα¬βαν τον Ναό του Σολομώντα. Με βάση μια συμβατική εθνική πολιτική δεν έκαναν τίποτε το σπουδαίο. Στρατιω¬τικά, οικονομικά και πολιτικά θα έλεγε κανείς ότι έκαναν μια “τρύπα” στο νερό. Μια ομάδα θρησκόληπτων κακομοίρηδων πήγε και έκανε μια προβοκάτσια εναντίον της επίσημης αρχής. Μερικοί άπλυτοι και δυστυχισμένοι “περιθωριακοί” της κοινωνίας έφυγαν από το χωριό τους και πήγαν και “κατέ¬λαβαν” τον ναό στην Ιερουσαλήμ. Σε ένα χαλαρό από πλευράς εξουσίας σύστημα πήγαν κάποιοι φανατικοί και έκαναν μια συμβολική κίνηση. Δεν είχαν μαζί τους ούτε καν μια λίστα αιτημάτων. Δεν απαίτησαν ούτε ανεξαρτησία ούτε αυτοδιάθεση. Δεν απαίτησαν καν μια πιο ευνοϊκή φορολογική πολιτική. Πήγαν και με δολοφονικό τρόπο προ¬κά¬λεσαν ένα πρόβλημα, για να δρομολογήσουν κάποιες εξελίξεις. Τα γνωστά εβραϊκά κολπάκια». Δεν συμφωνώ. Δεν ήταν έτσι.

        Επί Αντιόχου του Δ’ του Επιφανούς οι Έλληνες προσπάθησαν να υποχρεώσουν τους Εβραίους να βάλουν το άγαλμα του Δία μέσα στο ιερό του Ναού του Σολομώντα (έστω αυτού του Ναού που αντικατέστησε το Ναό του Σολομώντα μετά την επιστροφή από την βαβυλωνιακή αιχμαλωσία). Ήταν κάτι που δεν μπορούσαν να το δεχτούν οι Εβραίοι με την σαφέστατη εντολή του Μωϋσή «ου ποιήσης σεαυτώ είδωλον ουδέ παντός ομοίωμα, όσα τω ουρανώ πάνω όσα εν τη γή κάτω και όσα εν τοις ύδασιν υποκάτω της γής» μία εντολή που κανονικά ισχύει και για εμάς τους Χριστιανούς, η παράβασή της προκάλεσε τον εμφύλιο πόλεμο της Εικονομαχίας και επικράτησε επειδή η Ειρήνη η Αθηναία πήρε το θρόνο, τυφλώνοντας το παιδί της που θα ήταν δικαιωματικά ο αυτοκράτορας και επανέφερε τις εικόνες στις εκκλησίες.

        Προκλήθηκε λοιπόν εξέγερση των Εβραίων που πνίγηκε στο αίμα και οι ηττημένοι υποχρεώθηκαν σε εξευτελιστική πομπή στα Ιεροσόλυμα. Όταν λοιπόν οι Έλληνες βρέθηκαν για πολλοστή φορά σε πόλεμο με τους Πέρσες βρήκαν την ευκαιρία τοι Εβραίοι και ξεσηκώθηκαν κατά των Ελλήνων και κέρδισαν και έτσι οι Έλληνες έκαναν πίσω και τους άφησαν ήσυχους στα του Ναού τους. Το ότι μας στρίμωξαν όταν εμείς πολεμούσαμε με τους Πέρσες δεν τους αφαιρεί τίποτα από τη νίκη τους, αφού και εμείς που καυχιώμαστε για την Επανάσταση του 1821, την χρωστάμε στην αποστασία του Αλή Πασά κατά του Σουλτάνου, εξ αιτίας της οποίας ο Σουλτάνος έστειλε στην Ήπειρο πανστρατιά εναντίον του και έτσι άδειασε στην κυριολεξία την Πελοπόννησο από τουρκικό στρατό (Στα πρώτα χρονικά γεγονότα της Επανάστασης οι ιστορικοί μιλάνε για τα συμβαίνοντα στην Πελοπόννησο λες και δεν υπήρχαν Τούρκοι στρατιώτες εκεί).

        7. Στο «Ο εβραϊκός λαός στην εποχή των Μακεδόνων είχε μορφωθεί καλύτερα απ’ ό,τι μορφωνόταν μέχρι τότε» να μην το παρακάνουμε. Και οι Γερμανοί στην Κατοχή (1942) φρόντισαν την οργάνωση και την εκπαίδευση της Μουσικής μας πολύ καλύτερα από ότι την είχαμε φροντίσει εμείς στο διάστημα 1830-1943. Δημιούργησαν την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών και την Εθνική Λυρική Σκηνή μαζεύοντας από το δρόμο μουσικούς και κάνοντάς τους κανονικά μισθοδοτούμενος με συγκεκριμένο καθεστώς υπαλλήλους. Τι να κάνουμε λοιπόν και εμείς; Να δοξάζουμε τους Γερμανούς; Στο «Μπορούσαν και θαύμαζαν τα ελληνικά αγάλματα και δεν τα έβλεπαν σαν πορνογραφικό υλικό, όπως οι αυνανιστές πρόγονοί τους» λέω ότι ο Χίτλερ είχε στείλει παράσημο στον εθνικό μας ποιητή Κωστή Παλαμά, ο οποίος βέβαια αρνήθηκε να το παραλάβει.

        8. Στο «Ενδιάμεσα δεν μπορούν να υπάρχουν ήρωες σε εθνικό επίπεδο. Ήρωες, που να τρέχουν κλαίγοντας με τους πάγκους τους στους ώμους για να σωθούν, δεν υπάρχουν» παρατηρώ ότι λόγω της διασποράς ανά τον κόσμο στην οποία υποχρεώθηκαν από τους Ρωμαίους και τη συνέχισή τους από τους Βυζαντινούς εν μέρει, δεν είχαν ιστορική συνέχεια και εθνικά κατορθώματα να επιδείξουν και να εορτάζουν. Γι’ αυτό και ρωτούν σήμερα κανέναν Έλληνα αμα τον πετύχουν «Πως αισθάνεστε σήμερα εσείς οι Έλληνες που είναι η επέτειος της νίκης των Μακκαβαίων κατά των Ελλήνων;»

        Σε κάλυψα;

  15. Ηνιοχος said

    οι Αρχαιοι Ελληνες ποτε δεν ελατρεψαν θνητους και αγαλματα
    φυσει αδυνατον οι γεννητορες του ανθρωπινου πνευματος να
    κατελθουν στο επιπεδο των λατρευτων του κιτρινου μεταλλου και
    των νομισματων – οι μεν ανταλλακτικο μεσο περιφρονητεο, βλεπε
    Σοφοκλη – οι δε Θεον

    Η αντιδραση στο μοναδικο ιστορικα καταγραφεν περιστατικο ητοι αυτο της απαιτησης του Μεγ.Αλεξανδρου απο στους στρατηγους
    να τον προσκυνησουν αντιμετωπιστηκε ως βλασφημια,αυτο αποδεικνυει
    περαν πασης αμφιβολιας οτι οι Ελληνες ποτε δεν λατρεψαν ουτε
    θνητους ουτε αψυχα αγαλματα/αντικειμενα

    Καθιστα δε εξισου εωλον τον και τον εορτασμον αλλοδοξων για την απορριψη/αντισταση κατα ενος φανταστικου εχθρου,που αν πρεσβευε
    τετοιες δοξασιες τι ποιο φυσικο απο να τις επιβαλλει οταν τον
    υποδεχθησαν ως Μεσσια στον Ναο? κατα την διαρκεια της παντοδυναμιας του, απο το να παρελθουν 160 χρονια και υποτιθεμενοι ψευδοκληρονομοι (αλλοφυλοι Συριοι ελληνοφωνοι) να επιχειρησουν να επιβαλλουν λατρευτικο ανυπαρκτο στην κοσμοθεωρια των Ελληνων.

    Δηλαδη ανυπαρκτοι ελληνες αλλα αλλοφυλοι ελληνοφωνοι/ελληνοπρεπεις
    Συριοι επεδιωξαν να επιβαλλουν ελληνικο λατρευτικο αγνωστο στους ιδιους τους Ελληνες, σαν τους σημερινους Ισλαμοπακιστονελληνες
    μετα απο 200 χρονια να πανε στην Σουηδια, εκει να προσπαθησουν
    να επιβαλλουν ενα κλαδο ισλαμικου δοξαστικου και οι Σουηδοι να
    τους αποκρουσουν και να πουν νικησαμε τον Ελληνισμο.

    Ο στοχος της συκοφαντιας και της αιωνιου σπιλωσης ως αντιβαρο
    για αλλη πραξη κατανοητος μεν μη αποδεκτος δε, και απιστευτα
    γελοιος οΙ λατρευτες της ΥΛΗΣ = ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ – ΜΑΡΞΙΣΜΟΣ
    ΤΗΣ ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΙΑΣ = ΝΑΖΙΣΜΟΥ/ΦΑΣΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΥ
    ΤΩΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΩΣΗΣ

    ΝΑ ΕΓΚΑΛΕΙ ΓΙΑ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗ

    ΤΟΥΣ ΓΕΝΝΗΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ = ΑΝΤΙΥΛΗΣ
    …………… ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΥ
    …………….ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ
    …………….ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
    …………….ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ

    Ως εκ τουτου οσοι εξ’ημων αισθανονται απογονοι των αρχαιων ελληνων
    θα ειναι πιο ορθο να χρησιμοποιουμε ορους οπως
    τιμουμε/αρχαιοτιμητες
    σεβομαστε/αρχαιοσεβεις
    μνημονες/αρχαιοενθυμουμενοι
    συνεχιστες/αρχαιοσυνεχιστες
    μιμητες/αρχαιομιμουμενοι

    Οι Ελληνες ποτε δεν υπηρξαν, δεν υπαρχουν, και δεν θα μετατραπουν
    σε ειδωλολατρες λογω της ενθεης προσδιοριστικης τους φυσης
    ΑΘΑΝΑΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΦΟΡΕΙΣ ΚΑΤ’ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤ’ΟΜΟΙΩΣΗ
    ΤΟΥ ΑΚΙΝΗΤΟΥ ΚΙΝΩΝ

    “τα εμα παντα μετ’εμου φερω”
    “λογων αληθων εκφοραν παντα ποιου”
    “ελευθερον πνευμα ουδεποτε εκποιου”

    • σταυρούλα πετρίδου said

      Καλημέρα Ηνίοχε.
      *Ζήνα ες αιθέριον δύναμιν φημολογούμενον* και
      *Ουκ έθισται τοις Ελλοισι προσκυνέειν*
      Μαθαίνω πολλά μαζί σας!!!

      • Officia Rufianida de Mis/ellinidas said

        Καλημερα Σταυρουλα

      • astillais said

        Ρουφιανίντα γραφινίντα
        μάθε κι άλλα στην Λαΐντα
        Παρουσίντα ημερίντα
        Σταυρουλίντα Ελληνίντα

        Α, ρε κλύσμα σου τι κάνω για την λαλιά σου
        Καλημέρα σε φίλους και τρόλλια
        :) :D: :P:

      • σταυρούλα πετρίδου said

        Kαλημέρα και σε σένα rufianida. Αργησα να ποστάρω γιατί φτιάχνω και μουσακά σήμερα. Και του λιμανιού και του σαλονιού.

      • σταυρούλα πετρίδου said

        Καλημέρα Astillais. O μουσακάς μου μάλλον πέτυχε!!!

  16. Ηνιοχος said

    Καλημερα Σταυρουλα

    *Ουκ έθισται τοις Ελλοισι προσκυνέειν*

    forever to whomever it may concern
    (see masters of Officia Rufianida de Mis/ellinidas)

  17. Ηνιοχος said

    Agnostos μηπως κατα συμπτωση εργαζεσαι
    στο ιδιο Γραφειο με την Μιςελληνηις Τραβεστογενιδα?

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ Μην ξαναμπερδεψεις τους χρονους
    7.51 και 8.33 αναρτησεις του Αγνωστος

    η καλυτερα των γνωστων – αγνωστων

    Σου διεφυγε στις 7.51 υιοθετεις την προπαγανδα και τα ψευδη
    των Μακκαβαιων μεχρι κεραιας

    και στις 8.33 καταγγελεις την χωρα τους οτι τα
    βιβλια τους βριθουν ανθελληνικων υβρεων

    τι θελει να πει ο ποιητης?

    -οτι λογω των αναποδεικτων συκοφαντιων των Μακκαβαιων
    που συνεβησαν κατα φαντασια 2200 χρονια πριν
    νομιμοποιουνται σημερα να εχουν βιβλια γεματα ψευδη?

    -οτι οι Ελληνες λογω του ανωτερω ισχυρισμου οφειλουν να διαγραψουν καθετι απο τα βιβλια τους που θεωρουν οι Ταλμουδαιοι
    ως αντισημιτικο, αφηνοντας ανεπαφες ολες τις συκοφαντιες στα εβραικα?

    -οτι καποια στιγμη θα αποφανθει η επιστημη?

    -οτι πρεπει να επικαλεστουμε την Αποκαλυψη
    του εμφανισθεντος προφητη? (τω γνωστω τρολλ)

    -οτι υπαρχει διαταραξη προσωπικοτητας?

    -οτι υπαρχει διπολικο συνδρομο?

    Εχεις να πεις κατι για το σχολιο μου Ηνιοχος στις 1.09?

    Αγνωστος στις 1.12 ειπε
    (Επί Αντιόχου του Δ’ του Επιφανούς οι Έλληνες προσπάθησαν να υποχρεώσουν τους Εβραίους να βάλουν το άγαλμα του Δία μέσα στο ιερό του Ναού του Σολομώντα)

    Πρωτα απο ολα εισαι σιγουρος οτι ηταν Ελληνες και οχι αλλογενεις?
    Τι πιο φυσικο να το βαλουν 200 χρονια πριν κατα την διαρκεια της
    παντοδυναμιας τους οταν υποδεχθησαν τον Μεγ.Αλεξανδρο εις τον
    Ναο ως Μεσσια, γιατι να περιμενουν αλλοφυλους ελληνοφωνους Συριους να επιχειρησουν αντ’αυτων και εξ’ονοματος αυτων να επιβαλλουν λατρευτικες δοξασιες αγνωστες και βλασφημες στους ιδιους τους Ελληνες?
    (διαβασε αναρτηση Ηνιοχου στις 1.09 και τοποθετησου)

    Αγνωστος στις 1.12 ειπε
    (Ήταν κάτι που δεν μπορούσαν να το δεχτούν οι Εβραίοι με την σαφέστατη εντολή του Μωϋσή «ου ποιήσης σεαυτώ είδωλον ουδέ παντός ομοίωμα, όσα τω ουρανώ πάνω όσα εν τη γή κάτω και όσα εν τοις ύδασιν υποκάτω της γής)

    Εδω γελαστε ασυγκρατητα

    Ποιοι δεν μπορουσαν να το δεχτουν? την ειδωλολατρια δηλαδη
    αυτοι που αμεσως μετα την εξοδο τους απο την Αιγυπτο – Εβραιοι
    το πρωτο πραγμα που εκαναν ηταν να στησουν αγαλμα ενα Βοδι
    να το προσκυνουν ως θεο και να του προσφερουν θυσιες?
    αναγκαζοντας τον Μωυση να τους σφαξει ομαδικως?

    Μηπως δεν ειναι ειδωλολατρες οι απογονοι των αρχαιων ειδωλολατρων
    που μετετρεψαν το βοδι της ερημου σε βοδι της Γουολ Στρητ του Ναου
    των Αιωνιως Αμετανοητων?

    Μηπως δεν ηταν ειδωλολατρες οι αργυραμοιβοι τοκογλυφοι που
    εκδιωχθησαν απο τον Εσταυρωμενο απο τον Ναο του Σολομωντα για
    να καταληξουν να εγκαθιδρυσουν ολους τους Ναους της λατρειας
    του χρηματος στην υφηλιο? με κορυφαια την Αρχιεπισκοπη της
    Γουολ Στρητ?

  18. σταυρούλα πετρίδου said

    Καλημέρα Αγνωστε φίλε!
    Πιστεύω ότι οι Εβραίοι σαν λαός είχαν κάθε δικαίωμα να επαναστατήσουν ενάντια στον *πολιτιστικό* έστω, δυνάστη τους. Μάλιστα συμπληρώνω,ότι η αποτρόπαια πράξη του *πολιτισμένου* Αντίοχου να ρίξει σε καυτό λάδι τον αρχιραββίνο τους ήταν ενέργεια υπάνθρωπου και όχι Ελληνα.
    Τό πρόβλημα όμως δεν είναι τα Μακαβαιικά.Μεταξύ των δύο φυλών(Ελλήνων-Εβραίων) υπάρχει μία άβυσσος τρόπου σκέψης και συμπεριφοράς.
    Στην βίβλο θα διαβάσεις ότι οι διαφορές αυτές αρχίζουν όχι από τους ελληνιστικούς χρόνους αλλά τουλάχιστον 1500 χρόνια πρίν.
    Ο *Θεός* τους σ΄αυτήν λέει *και εξελώ τα τέκνα σου Σιών επί των τέκνων των Ελλήνων* ή *και ποιήσωμεν Κρήτην τόπον νομής προβάτων*.
    Στούς ιστορικούς χρόνους οι Εβραίοι αναδεικνύονται στον πρώτο λαό της γής που εφάρμοσε την γενοκτονία.Κοίταξε τι έκαναν στους Αιγυπτίους που τους φιλοξενούσαν,σφάζοντας όλα τα πρωτότοκα παιδιά τους (και μήν μου πείς ότι τα έσφαξε άγγελος Κυρίου γιατί θα χάσω πάσα ιδέα για δαύτον).
    Κοίταξε πως ξεθεμελίωναν τις πόλεις που κατακτούσαν και έσφαζαν μέχρι και τα ζώα που ζούσαν σ΄αυτές.Θυμίσου τον Μαρδόνιο (Μαρδοχάι) μπάρμπα της Εσθήρ (δέσποτα μέμνοισω των Αθηναίων).
    Θυμήσου τις σφαγές στην Κύπρο επί Ρωμαιοκρατίας (αν βρείς διάβασε την Ανοδο και Πτώση της Ρωμαικής Αυτοκρατορίας του Γίββωνα).
    Διάβασε τι έγινε επί Σουλειμάν του Μεγαλοπρεπούς (όταν τους έδιωξαν οι Ισπανοί από την χώρα τους λόγω της προδοτικής συμπεριφοράς τους)και τους δέχθηκαν οι Οθωμανοί στην Θεσσαλονίκη(σφάχθηκαν τότε 5000 Ελληνες για να τους πάρουν τα σπίτια τους).
    Διάβασε το βιβλίο του Κ.Διακογιάννη οι *Σαρκοφάγοι του Ελληνισμού* να δείς τι έγινε στην Νάουσα και γιατί έπεσαν από την Αραπίτσα οι Ναουσαίες.Τότε θα καταλάβεις αρκετά πράγματα για την φύση της πλειοψηφίας αυτού του λαού.
    Θα μπορούσα να σου γράψω πολλά παραδείγματα ακόμη αλλά σέβομαι τον χώρο που μας φιλοξενεί.
    Θέλω πάντως να σε διαβεβαιώσω ότι προσωπικά δεν έχω τίποτα με τον απλό Εβραίο που πασχίζει και αυτός να επιβιώσει όπως και εμείς.
    Αντίθετα έχω πάρα πολλά με την Σιωνιστική ελίτ τους,που έχουν καταντήσει τον κόσμο,στα χάλια που βρίσκεται!!!

    • agnostos said

      OK, με εμένα έχεις παράπονο;

      Διάβασα αυτά που μου ζήτησες και τα σχολίασα.

      Σχολίασα πάνω σε αυτά που μου έβαλες να διαβάσω.

      Δεν με έβαλες να διαβάσω στα πάντα περί Εβραίων και σχέσεων με άλλους λαούς στο διάβα της Ιστορίας.

      Να σε βάλω και εγώ να διαβάσεις Ευρωπαϊκό Δίκαιο;

      • σταυρούλα πετρίδου said

        Ούτε από εμένα πρέπει να έχεις παράπονο γιατί βλέπεις ότι στο θέμα των Μακκαβαίων είμαι αντικειμενική.
        Στα επί μέρους σού απάντησε ο Ηνίοχος σαν πιό ειδικός γιατί κι εσύ έκανες συγκρίσεις με τους νεώτερους χρόνους.
        Αν ανέφερα τα γενικώτερα περί Σιωνιστών το έκανα σαν επιβεβαίωση των όσων τους καταμαρτυρούν όλοι οι λαοί του κόσμου, μηδενός εξαιρουμένου, αλλά και οι ίδιοι για τον εαυτό τους μέσω της Βίβλου.
        Οσο για το Ευρωπαικό Δίκαιο δικό τους κατασκεύασμα είναι κι αυτό!!!

      • agnostos said

        Τίποτα καλό δεν έχεις βρει σε αυτά που έχω γράψει βρε Σταυρούλα. Ούτε λέξη δεν λες και πάς σε άλλα.

    • Παύλος said

      Μακάρι οι Ελληνίδες να γνώριζαν αυτά που γράφεις…
      Μπράβο σου Σταυρούλα.

    • agnostos said

      Συμφωνώ σε πολλά από αυτά που είπες.

      Τώρα για τους Αιγυπτίους βασίζεσαι στο τι έχει γραφεί στην Βίβλο σαν ιστορικό ντοκουμέντο αδιάψευστης αντικειμενικής καταγραφής γεγονότων. Οι Αιγύπτιοι είχαν αναπτύξει την Ιστορία σαν επιστήμη όχι με ιστορικούς σαν τον Θουκυδίδη αλλά πάντως προσπαθούσαν με την ιστορική καταγραφή να εξηγήσουν ορισμένα πράγματα που τους συνέβαιναν. Έτσι λοιπόν δεν θα μπορούσε να γίνει τόσο μεγάλη Έξοδος και μάλιστα στην Έρημο επί 40 χρόνια (ποιοι ήσαν αυτοί και τι υποδομή είχε το διάβα τους, τι έτρωγαν έπιναν, μόνο να χέσουν 400.000 άνθρωποι – που θα ήσαν 3πλάσιοι με τον τρόπο που μετρούσαν τις οικογένειες – επί 40 χρόνια θα είχε γίνει με το λίπασμα αυτό η πιο εύφορη περιοχή του πλανήτη). Μάλλον λοιπόν σαν μετανάστες πήγαν και σαν μετανάστες έφυγαν μια εποχή κοσμοιστορική στην οποία γινόταν εκρήξεις υφαιστείων π.χ. Σαντορίνης ή άλλα που τους είχαν και φώτα αναμμένα να βλέπουν το βράδι, σε ομάδες και όχι όλοι μαζί, και το κυριότερο θα προκαλούσαν τέτοια αναστάτωση στους Αιγυπτίους με την έξοδό τους, σαν να έφευγαν οι Αλβανοί από την Ελλάδα κατά ομάδες, όχι κάτι το σημαντικό ή καταστρεπτικό όπως γράφει η Βίβλος..

      Τώρα για να γίνει μια γενικευμένη άποψη για το σύνολο όλων τους χωρίς εξαιρέσεις, δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω. Υπάρχουν δύο μεγάλες φυλετικές κατηγορίες σήμερα στο Ισραήλ και στον Εβραϊκό κόσμο, οι Ασκενάζι (προέλευσης Ευρώπης και Ρωσίας και εν μέρει στη συνέχεια Αμερικής =40%) και οι Σεφαρντίμ (Ισπανίας, Ελλάδας, Μέσης Ανατολής-60% χοντρά λέω τώρα, κάπως πιο σκουρόπετσοι και οι της Μέσης Ανατολής δεν διαφέρουν από Άραβες). Τις πιο εθνικιστικές σκληρές θέσεις ιδιαίτερα κατά των Παλαιστινίων και των Αράβων έχουν οι προερχόμενοι από Μέση Ανατολή αλλά και λοιποί Σεφαρντίμ εκτός συνήθως των προερχομένων από την Ελλάδα. Ίσως επειδή το χρώμα τους μοιάζει με των Αράβων και με την σκληρότητά τους θέλουν να τονίσουν το πόσο διαφέρουν. Οι Ασκενάζι που έχουν φάει στη μάπα και τα στρατόπεδα συγκέντρωσης των Ναζί και άλλα κρεματόρια και όλες τις διώξεις είναι πιο διαλλακτικοί, αλλά συνήθως τις εκλογές και τις λοιπές εκλογικές αναμετρήσεις κερδίζουν οι προερχόμενοι από τις Αραβικές χώρες που δεν έχουν φάει καθόλου διώξεις, λόγω ιδιοσυγκρασίας των Αράβων που ήσαν γενικά ανεκτικοί σε άλλους λαούς, αν δεν τους ενοχλούσαν θρησκευτικά. Οι ηγέτες όμως των Σεφαντίμ που επικρατούσαν στις κυβερνήσεις π.χ. Σαρόν ήσαν σκληροί Ασκεναζίμ για διάφορους λόγους ίσως και εκλογικούς.

      Το σκηνικό παρουσίαζε την τρελή εικόνα η πλειοψηφία να είναι υπέρ της ειρηνικής διευθέτησης του προβλήματος αλλά να βγαίνουν στις εκλογές οι σκληροπυρηνικοί ηγέτες. Εκεί ίσως να οφείλονται πολλά στην παιδεία των Ισραηλινών που θέλουν να παρουσιάζουν στη νεολαία τους την εικόνα του αδικημένου, του κυνηγημένου κλπ ώστε να του απαιτούν θυσίες, να τον «γαμούν» με φορολογίες να του δίνει το κράτος δάνεια μετά το γάμο, αλλά να μην μπορούν οι νεόνυμφοι να τα ξεπληρώσουν και να υποχρεώνονται να πάνε να ζήσουν σε οικισμούς που είναι φορολογικοί παράδεισοι εφόσον κλέβουν όμως τη γη των Παλαιστινίων. Σου είπα και τα άλλα για την κατάχρηση των όρων «ελληνισμός» στην παιδεία. Γι’ αυτό πρέπει και στην Ελλάδα να μην αυτοπαγιδευόμαστε με ιστορίες που αρέσουν μόνο στον Καρατζαφέρη αλλά σε ιστορίες που δηλώνουν αυτά που πίστευε ο σοφός Ρήγας Φεραίος για τα Βαλκάνια σε καιρούς που δεν είχαν αρχίσει οι πόλεμοι για την εθνική κάθαρση όπως έγιναν δεκαετίες αργότερα.

      • σταυρούλα πετρίδου said

        Χρησιμοποιώ αποσπάσματα από την Βίβλο άσχετα με την αξία της ως ιστορικού ή όχι βιβλίου γιατί είναι ντοκουμέντο των σκέψεων και πράξεων του συγκεκριμένου λαού.
        Οσον αφορά ότι πήγαν σαν μετανάστες στην Αίγυπτο,είναι γνωστό ότι τους κάλεσε ο Ιακώβ κι έτσι γλύτωσαν την πείνα που είχε προκαλέσει η έκρηξη του ηφαιστείου της Σαντορίνης.Τα μετέπειτα επεισόδια μεταξύ Αιγυπτίων και Εβραίων είναι γραμμένα στην Βίβλο.
        Οσον αφορά τον χωρισμό τους σε Σεφαρδείμ και Εσκεναζείμ αυτός άρχισε να πραγματοποιείται μετά την καταστροφή της Ιερουσαλήμ το 70 μ.Χ επί αυτοκράτορα Τίτου ο οποίος πήρε άλλους σαν δούλους στην Ευρώπη και άλλοι για να γλυτώσουν έφυγαν στις γύρω Αραβικές χώρες στις οποίες αργότερα αποτέλεσαν τον πυρήνα του Ισλαμισμού.
        Οσο για τους Εσκεναζείμ, από αυτούς έγινε η μαγιά των πρώτων μεγαλοτραπεζιτών στην Ευρώπη.
        Αυτά ξέρω εγώ και δεν διαφωνώ με τα περισσότερα από αυτά που ανέφερες!

      • σταυρούλα πετρίδου said

        Πολύ καλά τα λές, απλώς συμπληρώνω με αυτά που και εγώ γνωρίζω.Να γίνει και ο διάλογος εποικοδομητικός όπως λέει η Nancy.

      • agnostos said

        Σωστά. Συμφωνώ.

  19. Ηνιοχος said

    Το Γραφειο διαθετει Τμημα Ελεγχου η οχι?
    δωσε του το κατωθι για επαναδιατυπωση

    agnostos είπε
    Δεκεμβρίου 8, 2010 στο 5:01 μμ

    (Οι ηγέτες όμως των Σεφαντίμ που επικρατούσαν στις κυβερνήσεις π.χ. Σαρόν ήσαν σκληροί Ασκεναζίμ για διάφορους λόγους ίσως και εκλογικούς.)

    Ο Αρτεμης εστειλε χθες βιογραφικο να βοηθησει το Γραφειο
    να ανεβει τι θα γινει με την αιτηση του δεν εγκριθηκε ακομη?

    • agnostos said

      Σε τι ακριβώς να σου απαντήσω;

      • Ηνιοχος said

        agnostos είπε
        Δεκεμβρίου 8, 2010 στο 5:01 μμ
        (Οι ηγέτες όμως των Σεφαντίμ που επικρατούσαν στις κυβερνήσεις π.χ. Σαρόν ήσαν σκληροί Ασκεναζίμ για διάφορους λόγους ίσως και εκλογικούς.)

        στην ανωτερω δηλωση

        πες στο αφεντικο να επαναδιατυπωσει την ανωτερω κατα
        το “λολα να ενα μηλο”

        οι Σεφαρδιμ ειναι Σεφαρδιμ
        δεν γινεται να ειναι Ασκεναζιμ

        εκτος εαν ειναι σπλιτ μετοχικης συνθεσης διποδα
        η
        ποδοσφαιριστες με δικαιωματα ποσοστων
        π.χ 50% στον μανατζερ και 50% στην ομαδα

        Ξερω οτι η κριση δεν θα αφηνε ανεπηρεαστο και το Γραφειο, και το αουτσορσινγκ στην Ινδια ειναι για
        να κρατα χαμηλα τα λειτουργικα, αλλα οπως και να το
        κανεις το “προιον” οπως βγαινει ειναι για γελια.

        Διαβιβασε στα κεντρικα την προταση ο Ηνιοχος
        αναλαμβανει να οργανωσει τμημα εντος Ελλαδος
        το οποιο θα στελεχωσει με ανταγωνιτικοτατους
        Ινδους 200$ το κεφαλι και θα επιβλεπει/επιμελειται
        το ματεριαλ πριν απελευθερωθει στην αγορα.
        Ητοι τον απαραιτητο ελεγχο στοιχειωδους νοηματικης
        παρουσιας και αποφυγη αλληλοσυγκρουωμενων θεσεων

      • agnostos said

        Δεν κατάλαβα την ερώτησή σου, πάντως αν αναφέρεσαι στο πως “η πλειοψηφία του εκλογικού σώματος που προέρχεται από τους Σεφαρντίμ στην οποία κυριαρχούν οι σκουρόπετσοι ας πούμε, οι προερχόμενοι από τη Μέση Ανατολή, και ψηφίζουν ορισμένους Ασκεναζίμ σκληρούς όπως π.χ. τον Αριελ Σαρόν”, υπάρχει εξήγηση:

        Οι προερχόμενοι από Αραβικές χώρες, είναι συνήθως χαμηλού επιπέδου και ήσαν για πολλά χρόνια στις χώφες αυτές έτσι, σε βαθμό που επηρέασε τις δυνατότητές τους να εξελιχθούν σε δυναμικές προσωπικότητες αξιόλογες για να κυβερνήσουν ένα κράτος, όπως το Ισραήλ. Έτσι λοιπόν κατ’ εξαίρεση βρίσκουν κάποιον εκλεκτό τους που να εκφράζει τις ιδέες τις απόψεις και τις θέσεις τους – συνήθως έναν σκουρόπετσο επίσης που το μόνο που έχει πετύχει είναι να κάνει 7 παιδιά – και τον εκλέγουν και αυτός ίσως να γίνει το πολύ Υπουργός σε ένα ασήμαντο Υπουργείο. Επειδή δεν έχουν άλλους αξιόλογους βρίσκουν κάποιους σκληρούς ανάμεσα στους Ασκεναζίμ όπως π.χ. τον Σαρόν και τον έχουν σαν σύμβολό τους και πετυχαίνουν να τον κάνουν και πρωθυπουρό.

        Το φυλετικό κριτήριο ή κριτήριο Ασκεναζίμ/Σεφαρντίμ δεν αποκλείει να διαλέγει κανείς σκληρούς και σε άλλη παράταξη, και φυσικά κανένας πολιτικός δεν θα αποτραπεί από το να γίνει σκληρός, αν δει ότι αυτό έχει απήχηση στην αμόρφωτη πολιτιστικά μάζα του εκλογικού σώματος των Σεφαρντίμ που θα τον φέρει στην εξουσία (ενώ οι Ασκεναζίμ θα του έκλειναν για πάντα την πόρτα λόγω υψηλού πολιτιστικού επιπέδου τους και ανάγκης διαχωρισμού τους από την εκλογική μάζα των σκουρόπετσων).

        Αυτά βέβαια είναι μια άποψη ή έστω μια προσπάθεια ερμηνείας ορισμένων καταστάσεων που επιδρούν στην υπερίσχυση των ακραίων έναντι των Παλαιστινίων και Αράβων απόψεων των κυβερνήσεων που ανεβαίνουν στην εξουσία στο Ισραήλ. Μπορεί να κάνω και λάθος, ας με διορθώσεις.

        Υ.Γ. Συγγνώμη για το “σκουρόπετσους”, δεν υποννοώ τίποτα άλλο εκτός από την φυσική τάση που έχουν πολλοί να θέλουν με τη σκληρή πολιτική να δείξουν τη διαφορά τους από άλλους με τους οποίους ζούν σε ένα κράτος (π.χ. πόσο σκληροί ήσαν οι μουλάτο επιστάτες σε καθεστώτα δουλείας μαύρων στην Αμερική).

      • agnostos said

        Και μην καταλήξουμε στο ότι στο Ισραήλ δεν υπάρχουν φυλετικές διακρίσεις επειδή είναι όλοι Εβραίοι…

        Κάποτε όταν στη δεκαετία του 80 μετανάστευσαν στο Ισραήλ ομαδικά και χωρίς προετοιμασία πάρα πολλοί Εβραίοι falashas προερχόμενοι από την Αιθιοπία όπου αντιμετώπιζαν κίνδυνο να πεθάνουν από την πείνα (ήσαν κατάμαυροι σαν Αιθίοπες κανονικοί, μια εξέλιξη μάλλον της φυλής της βασίλισσας του Σαββά που είχε επισκεφτεί στην Παλαιά Διαθήκη τον Βασιλιά Σολομώντα) έπεσε αρκετό γέλιο μαζί τους στο Ισραήλ.

        Να σκεφτεί κανείς το πολιτιστικό σοκ από το ότι είχαν ξεμείνει τόσους αιώνες μακριά από την λοιπή εξέλιξη των άλλων Εβραίων (ούτε Τορά είχαν ακούσει ούτε τίποτα άλλο πέραν από το Μωϋσή). Είναι σαν να μας επισκέπτονταν τώρα Αθηναίοι που να είχαν ξεκόψει από τον υπόλοιπο κόσμο από την εποχή του Πεισίστρατου και να έμπαιναν στην Αθήνα για πρώτη φορά..

        Τους εγκατέστησαν σε ξενοδοχεία χωρίς να τους εξηγήσουν τίποτα…

        Και οι καϋμένοι οι falashas έβαζαν τα ρούχα τους στο ψυγείο…

        Συμμορφούμενοι επίσης με τις εντολές του Μωϋσή, ξεκόλλησαν τις τουαλέτες τους από τα μπάνια τους και τις εγκατέστησαν στο πεζοδρόμιο μπροστά στο ξενοδοχείο όπου και μόνο θεωρούσαν σκόπιμο να χέζουν..

        Στα σχολεία έγινε επίσης χαμός, επειδή οι καθωσπρέπει .. δεν ήθελαν να συγχνωτίζονται τα παιδιά τους με τα παιδιά αυτών..

      • Ηνιοχος said

        Παρε ενα δειγματακι συμπυκνωμενης Ηνιοχοεργασιας
        για το Γραφειο να δειτε πως πωλειται το προιον

        Οι συνηθως αμορφωτοι Σεφαρντιμ ελλειψει ικανοποιητικου
        αριθμου πολιτικων ηγετων που να προερχονται απο τις
        ταξεις τους, καταφευγουν στους Ασκεναζιμ οι οποιοι
        μοιραζονται ακριβως τις ιδιες επεκτατικες βλεψεις,
        συνδιαζοντας παραλληλα το πολιτικλι κορεκτ
        (πολιτικα ορθο)ιλουστρασιον περιτυλιγμα το οποιο σαφως στερουνται οι “πρωτογονοι” Σεφαρδιμ.

        *****Αναμενω εναγωνιως την βαθμολογηση απο τα Κεντρικα
        για το ανωτερω δειγμα και απαντηση στο αιτημα αναληψης
        και διοικησης του προτεινομενου τμηματος εντος του
        Γραφειου.

        ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ ανεξαρτητη με το ανωτερω δειγμα εργασιας
        Και οι “θιγομενοι” οταν χανουν τα ανθρωπινα δικαιωματα τους οι Παλαιστινιοι θα ασχολουνται αν αυτος που τους στερει εθνος/ζωη/τιμη/περιουσια ειναι
        αγροικος Σεφαρδιμ η σαλονατος ευρωπαιος Ασκεναζιμ

  20. Artemis Matsas Roufianous Jr Unlimited said

    I am Artemis Matsas Roufianous Jr Unlimited

    Since my spiritual leader Mis/ellinas Homogenis
    is in a state of fatigue given the numbers of ultranationalist
    Hellenes he lectures daily here

    i am quite worried about his performance and
    the potential impact on the goals of our sacred New Age
    thus i most humbly would like to consider the prospect of
    dishonor to become his assistant

    Please forward all your requests concerning the impeccable of my character and ny professional efficiency in discreet manner to former employer

    Third/Fourth Riech
    Von Sonderkommando
    Obnoxious CRAAAAAngalo

    • σταυρούλα πετρίδου said

      Αρτέμη Μάτσα γράφω αυτό το κείμενο για να *διαφωνήσω* με τον τίτλο του ρουφιάνου του ηθοποιού Αρτέμη Μάτσα τον οποίο πήρε βέβαια από τους ρόλους του, όμως στην πραγματικότητα τα αδέλφια Αρτέμης και Νέστορας Μάτσας άν και εβραικής καταγωγής, υπήρξαν περισσότερο Ελληνες από άλλους *Ελληνες*.Αφησαν πίσω τους τεράστια λαογραφική δουλειά,που τους τιμά σαν ΕΛΛΗΝΕΣ!
      Αυτά για την Ιστορία.

  21. Artemis Matsas Restored said

    Αγαπητη Σταυρουλα
    Η αναφορα στον Αρτεμη Ματσα εγινε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ σε συναρτηση
    με τον τηλεοπτικο/κινηματογραφικο ρολο που τον εκανε γνωστο

    σε καμια περιπτωση δεν αφορα την ιδιωτικη του ζωη ουτε την
    διαγωγη του ως ελληνα πολιτη, οσον αφορα τον γραφοντα.

    Οποιαδηποτε χρηση εγινε η γινει στο μελλον απο τον γραφοντα
    θα γινει εντος των αυστηρων πλαισιων ενος φανταστικου
    τηλεοπτικου ρολου
    και μονον.

  22. σταυρούλα πετρίδου said

    Παύλο με δυσκολεύει πολύ η μετάφραση. Θα προσπαθήσω να το καταλάβω γιατί και ο ήχος δεν είναι καλός.

    • Παύλος said

      Θα σου στείλω την μετάφραση με λινκ,κοίτα και αυτό.

      • Παύλος said

        Καλημέρα,η μετάφραση…

      • σταυρούλα πετρίδου said

        Καλησπέρα Παύλο.Η αλήθεια είναι ότι με αυτές τις μεταφράσεις του Γούγλη δεν τα πάω καλά.Και τα αγγλικά μου δεν είναι και τόσο δυνατά.Θυμήθηκα όμως ότι κάπου έχω ξανακούσει για τον freedman. Είχε μία αναφορά ο Παναγιώτης Τραιανού στο Block eam b ydrohoos στην ανάρτησή του Γ΄ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ. Αν την διαβάσεις θα ξεχωρίσεις πολλά από αυτά που λέει και ο freedman.Τουλάχιστον αυτό αποκόμισα με μια πρώτη ματιά. Αν θέλεις την γνώμη μου συμφωνώ με τον επίλογο του Παναγιώτη Τραιανού. Θα σου πρότεινα να διαβάσεις και την ανάρτησή του ΟΙ 10 ΠΛΗΓΕΣ ΤΟΥ ΦΑΡΑΩ ΚΤΥΠΗΣΑΝ ΤΙΣ ΗΠΑ. Και όλες οι αναρτήσεις του είναι ενδιαφέρουσες αν και μακροσκελείς αλλά αξίζουν τον κόπο! Δεν ξέρω αν θα βοηθήσω.

  23. Corina said

    Greetings from Ohio! I’m bored at work so I decided to check out your blog on my iphone during
    lunch break. I enjoy the info you present here and can’t wait to take a look when I get home.
    I’m shocked at how quick your blog loaded on my cell
    phone .. I’m not even using WIFI, just 3G .. Anyways, excellent blog!

Υποβολή απάντησης

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 171,018 other followers

%d bloggers like this: