www.olympia.gr

Το φιλότιμο μας, θηλιά στον λαιμό τους, όχι στον δικό μας. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Δεν απέχουμε. Η δημοκρατία είναι Ελληνική κληρονομιά και δεν τους την χαρίζουμε.

Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Σεπτεμβρίου 7, 2010

Να μην λησμονούμε ότι το όνειρο τους είναι ο εφιάλτης μας. Ο σκοπός τους είναι η αδιαφορία μας. Θα τους κάνουμε το χατήρι; Θα πεσουμε στην παγίδα;
Νομίζετε ότι έχουν “φιλότιμο” για να ιδρώσει το αυτί τους εάν δεν πάει κανένας μας να ψηφίσει; ΛΑΘΟΣ!

Αυτό ακριβώς επιδιώκουν! Να απεμπολήσει ο πολίτης οικειοθελώς το -κερδισμένο με αίμα- δικαίωμα της ψήφου. Είναι και αυτό στα πλαίσια της Οθωμανικής διακυβέρνησης που θέλει τον πολίτη άβουλο και εξευτελισμένο.

Ε λοιπόν, δεν θα τους κάνουμε την χάρη. Εάν είχαν την στοιχειώδη ευαισθησία και έστω μία ικμάδα τιμιότητας, θα στηρίζαμε την αποχή. ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΤΩΡΑ. Ο μόνος τρόπος να τους τρομάξουμε είναι η μαζική συμμετοχή. Να δουν ότι η απονεύρωση και ο ευτελισμός του πολίτη δεν πέρασε. Δεν φάγαμε το παραμύθι της ηττοπάθειας γι΄αυτό και θα νικήσουμε.

Τι θα ψηφίσουμε; Αυτό είναι άκρως προσωπική επιλογή. Δείτε τα μούτρα όλων των υποψηφίων της περιοχής σας, ει δυνατόν κατά πρόσωπο. Διαλέξτε τα καθαρά μάτια, την θετική αίσθηση που θα σας προκαλέσει ο υποψήφιος. Το ένστικτο είναι αλάνθαστο κριτήριο.

Ακούστε τη γνώμη ανθρώπων που εμπιστεύεστε. Μελετήστε το ιστορικό κάθε υποψηφίου. Αποφύγετε τις μοσχαροκεφαλές και τους κρατικοδίαιτους. Η αυτοδιοίκηση πλέον χρειάζεται δημιουργική σκέψη που δεν την διαθέτουν οι προαναφερόμενοι. Ψηφίστε τον αγρότη, τον εργάτη, τον επαγγελματία που έκανε τη δουλειά του τίμια και με ήθος, χωρίς απαραίτητα να “πλούτισε”.

Κάντε ότι κρίνετε σκόπιμο για να έχετε την πληροφόρηση που θα σας οδηγήσει στην επιλογή. Μα πάνω απ’ όλα…

ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ! (και όχι στις κάλτσες).

Οι φωτογραφίες από το εξαιρετικό “Ιδιαζόντως”.

73 Σχόλια to “Δεν απέχουμε. Η δημοκρατία είναι Ελληνική κληρονομιά και δεν τους την χαρίζουμε.”

  1. Dimitris είπε

    Σώωωωπα!

  2. Γιώργος είπε

    Θα φάνε καλά οι προδότες! το σχοινί πάντως θα είναι πολλά μέτρα………………….. πρέπει να περισσέψει και για τους άλλους τους υπόλοιπους που το παίζουν “αθώες περιστερές” ΝΔ, ΛΑΟΣ, ΚΚΕ ,ΣΥΡΙΖΑ…………………… ειναι όλοι διαπλεκόμενοι μη ξεγελιέστε Ελληνες ανήκουν όλοι στο υπάρχον πουλημένο ξεπερασμένο πολιτειακό σύστημα!!!

    Ερχεται η ώρα σας προδότες του έθνους και της πατρίδας!

  3. ΒΡΑΧΟΣ είπε

    Μην ακούτε τα παπαγαλάκια της αποχής.
    Κανένας δεν είναι “αθώος του αίματος”. Η αποχή – ποτέ- δεν είναι λύση. Είναι εκχώρηση δικαιώματος.
    Τα δικαιώματα που κερδίζονται μετά από αγώνες και θυσίες, ατελείωτες θυσίες, δεν εκχωρούνται για κανέναν ,απολύτως, λόγο.
    Μπορείτε να ψηφίσετε ότι σας λέει η συνείδησή σας.
    Δεν μπορούμε όμως να αφήνουμε να “αλωνίζουν” ελεύθερα οι “στρατοί”…
    Ψηφίστε ελέυθερα.
    Η ψήφος είναι Ιερό καθήκον, όχι μόνο δικαίωμα. Δικαιώματα έχουν και τα ζώα…

    • γ.κ. είπε

      Βράχε, διάβασα το σχόλιό σου κάπου εδώ μέσα. (δεν θυμάμαι πια που και πότε,αλλά δεν έχει σημασία), όπου ” εξομολογείσαι ” σχετικά με τα πιστεύω σου.
      Πράττω αντίστοιχα:
      Είμαι δεξιός, αλλά όχι ΝΔτης, ούτε ντορίτης,ούτε λαοσίτης. Δεξιός με την έννοια ότι θέλω ελεγχόμενο καπιταλισμό, όπου ο άνθρωπος δεν θεωρείται μηχανή, ούτε ρομπότ, ούτε χαραμοφάης. Αξιοκρατία, εργατικότητα, πατριωτισμός, εντιμότητα, αξιοπρέπεια.
      Ένα μικρό παράδειγμα του τί εννοώ: Αν είμουν υπουργός ή κάτι τέτοιο και αναζητούσα κάποιον διευθυντή, δεν θα έπαιρνα το γιό μου, εκτός και έκανα αδιάβλητο διαγωνισμό και ερχόταν πρώτος!
      Η ΝΔ προσποιήθηκε πολλές φορές ότι είναι όλα αυτά, αλλά με πρόδοσε και με προδίδει. Έχω ξαναγράψει και ξαναγράψει να μου πει κάποιος έστω και έναν της ΝΔ ΕΝΤΙΜΟ.
      Το 2004 μου υποσχέθηκε κάτι τέτοιο αλλά…”ό,τι νόμιμο είναι και ηθικό!”
      Μου υποσχέθηκε κάτι τέτοιο αλλά η βίλλα μετεμφιέστηκε σε “αναψυκτήριο”.
      Στα εθνικά θέματα … ρημαδιό!
      Δεν συνεχίζω τα παραδείγματα λόγω χώρου και χρόνου.
      Μόνο οι παθιασμένοι και οι ανόητοι (κατά τη γνώμη μου) θα έχουν ξεχάσει τις απειράριθμες ατασθαλείες, ανομίες και ατιμίες τους.
      Εδώ μέσα όμως νιώθω να υπάρχουν άτομα που πάσχουν όπως κι εγώ να καθαρίσει ο ουρανός της Ελλάδας μας από τη συμμορία του ΓΑΠ και είμαι έτοιμος να προσφέρω αν και όσο μπορώ για αυτό το σκοπό.
      Η άμεση και έμμεση προπαγάνδα που βλέπω εδώ υπέρ της ΝΔ με λυπεί, αλλά την ανέχομαι προκειμένου να φύγει η συμμορία του ΓΑΠ.
      Μετά; βλέποντας και κάνοντας.
      γ.κ.

      • ΒΡΑΧΟΣ είπε

        Δεν ανέχομαι κανέναν άτιμο και όσοι παρανόμησαν, δεξιοί, αριστεροί και οριζόντιοι στη φυλάκα.

        Πάνω από όλα είμαι ελεύθερος Έλληνας πολίτης. Εχθροί μου είναι οι εχθροί της Πατρίδας μου.
        Το ΓΑΠ και οι συν αυτώ είναι εχθροί της πατρίδας μου. Κανένα έλεος. Για κλέφτες και ψεύτες, ο Ελληνικός λαός δείχνει και θα δείχνει έλεος, γιατί είναι μεγάθυμος.
        Για προδότες , ΠΟΤΕ!
        ΠΟΤΕ των ΠΟΤΩΝ!

      • ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα είπε

        γ.κ.

        Σε παρέσυραν με τα σκάνδαλα: “η βίλλα αναψυκτήριο”. Στην περιοχή ήταν άλλες 30.000 ίδιες βίλλες.
        Ήρθαν οι υποκλοπές. Τον Καραμανλή παρακολουθούσαν κι ίσως εκβίαζαν αργότερα. Όχι τον ΓΑΠ
        Το μεγάλο λάθος του Καραμανλή ήταν ότι δεν έκανε 2 κανάλια δικά του.Έτρεχε για το βασικό μέτοχο στην αρχή και μετά συμβιβάστηκε. Ενώ μπορούσε να κάνει 1 τουλάχιστον κανάλι,ελεγχόμενο από το Ίδρυμα Τύπου.
        Δεν έχει βγει κανένα σκάνδαλο για τη ΝΔ φίλε Γ.Κ .
        Μη τρώμε τα επικοίνωνιακά τρικ. Αρκεί στη ΝΔ να βάλουν μυαλό. Ψήφος σε μικρό κόμμα σημαίνει βοήθεια στο ΠΑΣΟΚ.
        Επικοινωνιακό είναι κι αυτό

      • γ.κ. είπε

        Πασοκ χωρίς σύνορα, περιορίστικα στα μικρότερα μαύρα σημεία της ΝΔ.
        Ας σου θυμίσω τα μεγαλύτερα: Κύπρος; Αιγαίο; Θράκη; ΠΔΓΜ; Β.Ήπειρος; Παιδεία; Δημόσια έργα; …
        Να αναφέρω και ονόματα; ντόρα/ΚΚβ; και μη μου πεις ότι φταίει μόνο η ντόρα, ο πρωθυπουργός κοιμάται; σουφλιάς; ρουσόπουλος,σπηλιοτόπουλος; να συνεχίσω; … ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΤΙΜΟς;
        Και μη μου πεις για καταδικαστικές αποφάσεις! Με ποιά Δικαιοσύνη;;;
        Ας σταματήσω. Απλά ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ ΕΝΤΙΜΟΥ. ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΜΕ ΑΛΗΘΙΝΟ ΕΡΓΟ!
        Μόνο ο ΚΚ έκανε κάτι με τον αγωγό και με το υποτιθέμενο βέτο.
        Άστο λοιπόν. Είμαι δεξιός. Απλά “δεξιά” ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ακομα(;).
        Ελπίζω να μη χρειαστεί να επανέλθουμε.
        γ.κ.

      • astillais είπε

        Έχω ακούσει για τον Πανο Καμένο.
        Δεν γνωρίζω πολλά αλλά ας μας πεί ο Γ.κ.
        Επίσης για τον Σπηλιόπουλο

      • γ.κ. είπε

        Astillais, νομίζω πως το ξαναείπα και δεν θα πάψω να το λέω: Αν πραγματικά δεν γίνομαι αντιληπτός ΕΔΩ μέσα, κάπου κάνω λάθος. Αν ΕΔΩ μέσα τα λόγια μου μοιάζουν να χάνονται μέσα στον κομματικό φανατισμό, αν θα πρέπει να μην λέω με ευθύτητα όσα πιστεύω για να μην δίνω επιχειρήματα και λαβή στη συμμορία, κάτι δεν πάει καλά με το ΕΔΩ μέσα. Μακάρι να υπήρχε εκείνο το κόμμα που θα ΚΑΘΆΡΙΖΕ ΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ και θα ήμουν ευτυχής. Μακάρι κάποτε να πέταγαν όλους τους αμφιλεγόμενους γλείφτες, απατεώνες, και τσιράκια από την ΝΔ και η Ελλάδα μας θα πετούσε ψηλά όπως της αξίζει.
        Με ενα, δυο και τρία πρόσωπα δεν γίνεται ούτε κάθαρση, ούτε επανίδρυση ούτε τίποτε από αυτά.
        Η αγωνία μας όμως για την άμεση αποπομπή – με όποιο τρόπο -της συμμορίας του ΓΑΠ είναι ο άμεσος και κύριος στόχος.
        γ.κ.

  4. Dimitris D είπε

    Η αποχή είναι η μόνη λύση. Καταρχήν αυτό που λένε δημοκρατία είναι τελείως άσχετο με την αρχαία δημοκρατία. Στην αρχαία δημοκρατία θα μας πρότεινε ο δήμαρχος τι έπρεπε να γίνει στην πόλη και εμείς θα ψηφίζαμε ναι ή όχι, και αν ο δήμαρχος έκανε πολλές ανόητες προτάσεις θα τον εξοστρακίζαμε. Πότε μας ρώτησαν οι δήμαρχοι για αυτά που κάνουν;

    Στην περιοχή μου είχαμε και αγρότη και επαγγελματία και δημόσιο υπάλληλο(καθηγητή λυκείου) δήμαρχο. Το μόνο που κατάφεραν είναι να αυξήσουν το χρέος του δήμου, να αυξήσουν το κόστος του νερού και να κάνουν μυστικές προσλήψεις, π.χ. εμφανιζόταν η προκήρυξη την παρασκευή, έληγε την δευτέρα. Ακόμα το κράτος κόβει συστηματικά από τον προϋπολογισμό τα κονδύλια για τους δήμους.

    Δεν περιμένω απολύτως τίποτα από το νέο δήμαρχο. Η δημαρχία μπορεί να λειτουργεί και χωρίς δήμαρχο, δηλαδή αυτόν που μας φορτώνει συνέχεια χρέη και προσλαμβάνει “δικά του παιδιά”.
    Η αποχή σημαίνει ότι απορρίπτουμε αυτό το πολιτικό σύστημα και θέλουμε αλλαγές, πιο άμεση δημοκρατία.
    Η μεγάλη αποχή είναι ένα βήμα πριν την εξέγερση και δυο βήματα πριν τα λαϊκά δικαστήρια-λιντσάρισμα.

    • Λεωνιδας είπε

      αποχη = ψηφο στα ΔΝΤκομματα

      ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ …ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ
      ΠΡΑΣΙΝΟΜΑΥΡΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ .

      ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΣΕ “ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ” ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΙΣΑΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΠΟΤΕ!

      • bas είπε

        Από την στιγμή που η δημοκρατία έχει καταληθεί σύμφωνα και με τον ΓΑΠ, ή αλλιώς πρωθυπουργό περιορισμένης εθνικής κυριαρχίας, που εφαρμόζει αυτά που του υπαγορεύονται από κέντρα εκτός του ελληνικού κράτους (έχουν αναρτηθεί στην συγκεκριμένη ιστοσελίδα και οι 2 δηλώσεις του επανηλειμένως), μάλλον η ψήφος χάνει το νόημά της, εκτός από το αν κάποιοι αρέσκονται στην τυπολατρεία.
        Όπως και να έχει, ότι απόφαση και να πάρει κάποιος σχετικά με ψήφο ή αποχή, από μόνη της δεν λέει τίποτα και σίγουρα απλά επικυρώνει και νομιμοποιεί την συμπεριφόρα των κρατούντων απέναντί μας, συμπεριφορά που δεν αρμόιζει σε πολίτες αλλά στην καλή περίπτωση σε υποικόους.
        Για την ιστορία αυτοί που έχυσαν το αίμα τους προκειμένου να ψηφίζουμε αγαπητέ ΒΡΑΧΕ δεν το έκαναν για τον θεσμό που έλειπε αλλά για την ουσία του-Τώρα που η ουσία έχει χαθεί το σύνταγμα αναφέρει σχετικά κάτι για πατριωτισμό των Ελλήνων, και όχι ψηφήστε για να μην χαθεί ο νεκρός θεσμός.
        Αγαπητέ Λεωνίδα προφανέστατα δεν γνωρίζεις τι είναι το “Καλλικράτης” και δικαίος αφου δεν μπήκε στο opengov. Απ’ότι όμως φαίνεται δεν επιτρέπει και πολλές πρωτοβουλίες στον΄αυριανό δήμαρχο πλην της επιβολής του μνημονίου-Άσε που σου διαφεύγει και η περίπτωση της μη ύπαρξης άσπιλου και αμόλυντου υποψηφίου

      • Λεωνιδας είπε

        Τον Καλλικρατη φιλε μου τον γνωριζω! Ο καλλικρατης επιτρεπει στους περιφερειαρχες να συναπτουν Δανεια και συμφωνιες με τριτους, το γνωριζεις;Οπου” τριτοι “μπορει να ειναι και τραπεζες και κρατη !!!!
        Ο δημαρχος θα εχει την ευθυνη της λειτουργειας υπηρεσιων ,αστυνομευσης,σχολειων,νοσοκομειων,χωρις κονδυλια ενισχυσης απο την κεντρικη εξουσια!Δανεισου δηλαδη ή ΧΡΕΩΝΕ τα ζωα που σε ψηφισαν! Ο καλλικρατης ειναι ο μοχλος διασπασης-διαλυσης της Πατριδας και περαιτερω εξαθλιωσης και υπερχρεωσης μας!

        Ομως εδω δεν παιζεται αυτο.

        ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΨΗΦΟ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΚΟΜΑ ΑΓΡΙΟΤΗΤΑ ;
        θΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΟΥΜΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΔΝΤ ΠΑΣΟΚ-ΛάΟΣ -ΝΤΟΡΑ
        ΑΠΕΧΩΝΤΑΣ ή ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΩΝΤΑΣ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ “ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ “ΤΣΙΡΑΚΙΑ;

        ΠΑΜΕ ΦΑΝΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΠΗ ΚΑΙ ΜΑΥΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΡΑΣΙΝΟ ΞΕΜΙΤΙΣΕΙ

      • ΚΩΣΤΑΣ ΕΛΛΑΣ είπε

        ΛΕΩΝΙΔΑ,ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΣΩΣΤΟΣ!!!ΕΛΛΑΣ ΔΙΑΣ ΗΡΑ!!!!!!

      • ΜΕΡΜΙΓΚΑΣ είπε

        Εύγε, Λεωνίδα

        Κανείς Καλλικράτης δεν θα περάσει, κι αν δημιουργήσουν τέτοια

        ακυβέρνητα εκτρώματα, θα τ’ απορρίξομε.

        Κατ αρχήν ένα ισχυρό ράπισμα αποδοκιμασίας των επιόρκων

      • bas είπε

        Λεωνίδα , συμφωνω 100% σ’αυτά που λες για τον “Καλλικράτη”-μόνο που εκτός από το πράσινο, υπάρχουν και όλα τα υπόλοιπα χρώματα εντός του καταλειμένου κοινοβουλίου που ενώ το σύνταγμα έχει καταλυθεί εξακολουθούν να παίζουν τις κουμπάρες και να θέλουν και αυτά να… δώσουν μύνημα!.
        Και επιμένω στην αποχή ως αρχή-(πάλι τονίζω πως η ψήφος ή η αποχή από μόνη της δεν λέει τίποτα)
        Και άντε και το βλέμα μου είναι καθαρό, άντε κι είμαι άσπιλος κι αμόλυντος, άντε κι αδιάφθορος, κι εγώ και συνδιασμός μου-και άντε και βγήκα δήμαρχος-Πως θα παλέψω με όρους καταλυμένης πλέον νομιμότητας το Καλλικρατικό τέρας, χωρίς αυτό να με καταπιεί;;

      • Λεωνιδας είπε

        Παλευεις φιλε μου ενημερωνοντας τον Λαο καθημερινως και για καθε θεμα.
        Αυτο! Τα υπολοιπα τα αναλαμβανει το ΣΟΦΟ παντα ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΤΕΡΑΣ αυτου του τοπου,ο φυλακας του διαχρονικα, ο ΛΑΟΣ.
        ΛΑΟΣ ενημερος ΠΟΤΕ νικημενος.!
        Και να δεις μετα που θα παει κι ο Καλλικρατης κι ολα τα σχεδια τους!

    • Χριστίνα είπε

      Η προπαγάνδα της αποχής – Ο εχθρός της Δημοκρατίας http://www.antinews.gr/?p=59367

    • astillais είπε

      4.Dimitris D είπε
      Σεπτεμβρίου 7, 2010 στο 12:58 μμ
      Η αποχή είναι η μόνη λύση.

      ΕΜΕΙΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ
      ΔΕΝ ΑΠΕΧΟΥΜΕ
      Εσύ όταν καίγεται το σπίτι σου κάτσε και μέτρα πόσα κάρβουνα θα πουλήσεις
      Εσύ όταν σε βαράνε άστους να σε βαράνε και μετά συμπόνα τους κιόλας που πονάνε τα χέρια τους
      Εσύ όταν σε βιάζουν πές τους θέλω κι άλλο για να τους ξεθεώσεις
      Εσύ όταν σε σφάζουν δώστους και συνταγές μαγειρικής
      ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ είπε

      ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ μην μασάτε.ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ.Να μήν λείψει ΚΑΝΕΙΣ.ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ.

      • astillais είπε

        Ας δούμε και μερικά στοιχεία.

        2004

        Νέα Δημοκρατία 3.359.058 45,36%

        ΠΑΣΟΚ 3.002.531 40,55%

        ——

        ΑΠΟΧΗ 2.326.025 23,50%

        ΑΚΥΡΑ/ΛΕΥΚΑ 166.667 1,68%

        ————————————–

        2009

        ΠΑΣΟΚ 3.012.373 43,92%

        Νέα Δημοκρατία 2.295.967 33,48%

        ——

        ΑΠΟΧΗ 2.888.906 29,08%

        ΑΚΥΡΑ/ΛΕΥΚΑ 186.137 2,64%

        Μόλις 9.842 ψήφοι, χωρίζουν ένα ηττημένο πανηγυρικά ΠΑΣΟΚ του 2004, με ένα κερδισμένο, επίσης πανηγυρικά το 2009

        Βρήκα αυτό στο Antinews δεν γνωρίζω αν έπρεπε να πάρω την άδεια και πως γίνεται αυτό
        αλλά το θεωρώ πολύ σημαντικό και θέλω να σας το επικοινωνήσω και από εδώ
        Αν έπραξα κάτι αντιδεοντολογικό ζητώ συγγνώμη, και το αφήνω στην διακριτική ευχέρεια του Ολυμπία

    • Αμετανόητος είπε

      Εσύ την αποχή που την έμαθες ? από τα Πολιτικά του Αριστοτέλη ή από τον Σόλωνα και τον Κλεισθένη ?
      Εχεις το θράσος να προτείνεις Αποχή στην Ελλάδα, την Πατρίδα της Δημοκρατίας (έστω και σε καθεστώς μισής-δημοκρατίας) ?
      Να ξεγραφτείς από Ελληνας να γίνεις Τούρκος και να πας στην Αγκυρα να κάνεις αποχή.Και περιτομή.
      Η Πολιτική είναι δράση και όχι αντίδραση.Η πολιτική θέλει Φαντασία και Οραμα.
      Η αποχή είναι για τους ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ και τους ΗΛΙΘΙΟΥΣ.

    • Αμετανόητος είπε

      Μπα,!!! ξυπνήσαμε όλοι και είμαστε μελετημένοι περί άμεσης και αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας βλέπω.
      Δηλαδή εγώ που δεν πιστεύω στην αντιπροσωπευτική αλλά στην άμεση δημοκρατία πως θα αλλάξω το σύστημα εάν δεν πάρω την εξουσία στα χέρια μου ? Με αποχή ?….δεν σφάξανε…
      Εχουν απαντήσει ήδη πολλοί φιλόσοφοι,διαφορετικών σχολών, και με διάφορους τρόπους,σε όλα αυτά τα ζητήματα.
      Στο εκπληκτικό αυτό blog δεν θέλω να προτείνω να διαβάσει κάποιος κάτι παραπάνω αλλά θα προέτρεπα μερικούς πριν αρχίζουν και γράφουν να βουτάνε το μυαλό μέσα στο κεφάλι τους.

  5. stef είπε

    ομογενή μάλλον σε λάθος χώρο έκανες την ανάρτηση η οποία ανάρτηση είναι σχετική με τις επικείμενες εκλογές,ενώ η δικιά σου είναι οικονομικού θέματος,βράχε σωστά τα λες μόνο δεν είναι θέμα συνείδησης ποια αλλά θέμα γνώσης,γιατί οι ποιο πολλοί ψηφοφόροι αγνοούν το πύον των κομμάτων.dimitri διαφωνείς ουσιαστικά με αυτό όπως:Αυτό ακριβώς επιδιώκουν! Να απεμπολήσει ο πολίτης οικειοθελώς το -κερδισμένο με αίμα- δικαίωμα της ψήφου.όπως λέει η ανάρτηση,αυτό θέλουν,επαναστάσεις χωρίς επαναστάτες δεν γίνετε,και αν υπάρχουν τι είναι αυτό που σε κάνει να πιστεύεις ότι αυτοί θα είναι σωστοί έλληνες.ναι,όλοι στις κάλπες,όχι στα νέο ταξικά κόμματα και τοπικούς εκπροσώπους τους.

  6. area51gr είπε

    Συμφωνώ μαζί σας.. Μακριά από τα κόμματα που μας οδήγησαν στο ΔΝΤ… Μακριά από ΠΑΣΟΚ – ΝΔ…

    Όταν άλλα κόμματα προειδοποιούσαν, φώναζαν και έδιναν λύσεις για να μην φτάσουμε εδώ, το σύστημα ΔΝΤ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ, τα χαρακτήριζε ακραία.. Τώρα που δικαιώνονται, πρέπει να τα τιμήσουμε!

    • Λεωνιδας είπε

      29.sceptic είπε
      Σεπτεμβρίου 7, 2010 στο 12:08 πμ
      area51gr
      Καταρχήν αυτό που γράφεις ότι “δεν έχει σημασία η κάθε πράξη ενός κόμματος, αλλά το γιατί κάνει την εκάστοτε πράξη” είναι παράλογο και δυσκολεύομαι να το σχολιάσω. Δηλαδή π.χ. κατά τη διάρκεια της κατοχής δεν έχει σημασία το αν κάποιοα πολιτική οργάνωση ή κόμμα αποφάσισε να αντισταθεί στους κατακτητές ή να συνεργαστεί μαζί τους, αλλά τα κίνητρά τους, η ψυχολογία τους, οι απώτερες επιδιώξεις τους. Προφανώς και σε όλα τα κόμματα (με εξαίρεση το ΚΚΕ) υπήρχαν αντιφατικές τάσεις απέναντι στο μνημόνιο. Στο ΠΑΣΟΚ 3 βουλευτές το καταψήφισαν και πολλοί περισσότεροι διαφωνούν. Στο Συνασπισμό όσοι επιδιώκουν συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ και θεωρούν το μνημόνιο αναγκαίο κακό αποχώρησαν και συγκρότησαν τη Δημοκρατική Αριστερά. Στη ΝΔ προφανώς οι βουλευτές υποστηρικτές της Μπακογιάννη (Γιαννόπουλος, Παπαδημητρίου, Χατζηδάκης) ήταν υπέρ του μνημονίου, όπως και ορισμένοι από τους συμβούλους του Σαμαρά όπως ο Βάρδας. Το ζήτημα είναι όμως ότι έστω και με αντιφάσεις πήρε τη σωστή θέση. Πριν αναλύσω το γιατί θεωρώ σωστή την καταψήφιση του μνημονίου θα εξηγήσω γιατί ο Καρατζαφέρης & το κόμμα του είναι υπόδειγμα όχι πατριωτισμού αλλά πολιτικού καιροσκοπισμού. Δείγμα αυνέπειας λόγων και έργων είναι το ότι ο υπερπατριώτης Καρατζαφέρης έχει ως εκπρόσωπο τύπου τον Αιβαλιώτη, ο οποίος μετήλθε παντός μέσου για να αποφύγει τη στράτευση. Τον Δεκέμβριο του 2009, ενώ είχε γνωστή η κατάσταση της ελληνικής οικονομίας και τα σπρέντς του 10ετούς ομολόγου είχαν ήδη αυξηθεί από 130 μονάδες στις αρχές Οκτωβρίου σε περίπου 250 και πολλοί αναλυτές στο συνέδριο του Νταβός όπως ο Ρουμπίνι υποστήριζαν ότι η Ελλάς είναι μία χρεοκοπημένη χώρα, ο Καρατζαφέρης καλούσε το Σαμαρά να συνεργαστούν για να γίνουν εκλογές το Μάρτιο μέσω της καταψήφισης της υποψηφιότητας του Παπούλια ως προέδρου της δημοκρατίας. Πέρα από το ότι μία ευρεία πλειοψηφία 10 ποσοστιαίων μονάδων δεν μπορεί να ανατραπεί σε 5 μήνες, είναι προφανές ότι μία παρατεταμένη προεκλογική περίοδος και αστάθεια θα επιδείνωνε την κατάσταση της παραπαίουσας ελληνικής οικονομίας. Σε λίγους μήνες ο Καρατζαφέρης από εκεί που θεωρούσε εθνικό καθήκον τον αγώνα για την ανατροπή της κυβέρνησής του Παπανδρέου, δήλωνε ότι τον στηρίζει τον στα ταξίδια του στο εξωτερικό σε Αμερική και Γερμανία (όπου αντιμετώπισε με φλέγμα περιπαικτικές ερωτήσεις δημοσιογράφων για πώληση ελληνικών εδαφών ώστε να ξεχρεώσουμε).
      Η υποστήριξη προς τον Παπανδρέου έφθασε στο αποκορύφωμά της με τη υποστήριξη στην κυβέρνηση στο μηχανισμό στήριξης στο ΔΝΤ. Κάτι που δείχνει καιροσκοπισμό του χειρίστου είδους είναι το ότι στη συνέχεια ο Καρτατζαφέρης προσπάθησε να αποστασιοποιηθεί καταψηφίζοντας συγκεκριμένα μέτρα στη φορολογία, στο ασφαλιστικό κλπ. Αυτό είναι υποκριτικό επειδή από τη στιγμή που υπερψηφίστηκε το μνημόνιο η Ελλάς μετατράπηκε σε προτεκτοράτο υπό την κηδεμονία της τρόικας που ελέγχει σε τακτή βάση (ανά 1-2 μήνες) την εκτέλεση του προυπολογισμού, δίνει κατευθυντήριες γραμμές το ποιά μέτρα θα υλοποιηθούν, ποιοί θα είναι οι στόχοι πολιτικής κλπ. Η κυβέρνηση Παπανδρέου απλώς εξειδικεύει τις κατευθυντήριες γραμμές και προσπαθεί να παρουσιάσει εναλλακτικές λύσεις ισοδύναμου αποτελέσματος (π.χ. επιλογή μεταξύ της μετάταξης ειδών ευρείας καταναλώσεως στον υψηλό συντελεστή ΦΠΑ ή αύξηση της φορολογίας στο πετρέλαιο θερμάνσεως). Όλα τα μέτρα είναι απόρροια του μνημονίου. Υποστηρίζουν οι οπαδοί του Καρτζαφέρη ότι το έκανε από πατριωτισμό για να σωθούμε από χρεοκοπία. Καταρχήν η υπαγορευόμενη από το μνημόνιο πολιτική μας βυθίζει στην ύφεση, με συνέπεια να αυξάνει ο λόγος δημόσιο χρέος / ΑΕΠ.(σε ύφεση βυθίστηκαν η Ουγγαρία (-6% ΑΕΠ), η Ρουμανία, η Σερβία και η Λεττονία (-20% ΑΕΠ) που προσέφυγαν στο ΔΝΤ). Αυτό σημαίνει ότι είτε μετά την πάροδο της διετίας που ιδαρκεί το πρόγραμμα θα δηλώσει η Ελλάς αδυναμία εξυπηρέτησης του χρέους με δυσμενέστερους όρους ή όλο και μεγαλύτερο ποσοστό του μειωμένου ΑΕΠ θα δαπανάται για την καταβολή των τόκων (το ποσοστό σήμερα ανέρχεται σε σχεδόν 5%, όγω της αύξησης των επιτοκίων και της μείωσης του ΑΕΠ θα ανέλθει σε περίπου 10%, όταν η δημοκρατία της Βαιμάρης κατέβαλε για πολεμικές επανορθώσεις σχεδόν 4% ετησίως). Το ερώτημα είναι τι κερδίζουν οι πιστωτές μας με το να βαδίζει η Ελλάς προς ελεγχόμενη πτώχευση, πέρα από μία καθυστέρηση. Καταρχήν οι ελβετικές, γαλλικές και γερμανικές τράπεζες που κατέχουν πάνω από το 50% του ελληνικού χρέους θα μπορέσουν στη διετία αυτή να ξεφορτωθούν ένα μεγάλο μέρος του στην ΕΚΤ, οπότε όταν γίνει αναδιάθρωση του ελληνικού χρέους να έχουν μικρότερες ζημίες. Αντί η Ελλάς να χρωστά σε τράπεζες, θα χρωστά σε κράτη και σε διεθνείς οργανισμούς. Επιπλέον, όπως αναφέρεται σε ανάλυση του Παναγιώτου στο Κέρδος, αλλάζει το νομικό καθεστώς που διέπει το δάνειο που μας χορηγείται από το μηχανισμό στήριξης με υψηλά επιτόκια (σχεδόν 5%). Ενώ στα δάνεια μέχρι τώρα δεν υπήρχαν εμπράγματες διασφαλίσεις και διέποντο από το ελληνικό δίκαιο, στη νέα σύμβαση όλα αλλάζουν επ΄ωφελεία των δανειστών και ζημία της Ελλάδος. Το μνημόνιο αναφέρει ότι Η κάθε δανείστρια χώρα μπορεί να καταγγέλλει την επιμέρους σύμβασή της με την Ελλάδα εάν η χώρα μας παραβεί έστω και έναν όρο και η χρηματοδότηση θα σταματάει άμεσα, ενώ οι δανειστές μας μπορούν να διεκδικήσουν ακόμα και περιουσία του ελληνικού δημοσίου εάν δεν μπορέσουμε να καλύψουμε τα χρέη μας.

      Οι δανειακές συμβάσεις προβλέπουν την κατάσχεση περιουσιακών στοιχείων της Ελλάδας –κυρίως στο εξωτερικό– και συγκεκριμένα αναφέρουν ότι: “Ούτε ο Δανειολήπτης ούτε τα περιουσιακά του στοιχεία έχουν ασυλία λόγω εθνικής κυριαρχίας ή διαφορετικά λόγω της δικαιοδοσίας, κατάσχεσης –συντηρητικής ή αναγκαστικής– ή αναγκαστικής εκτέλεσης σε σχέση με οποιαδήποτε ενέργεια ή διαδικασία σχετικά με τη Σύμβαση”.

      Οι δανειστές έχουν δικαίωμα “πρώτης προτίμησης” κατά την ικανοποίηση των απαιτήσεών τους. Η σύμβαση περιορίζει το δανεισμό από τρίτους και απαγορεύει την «περικοπή» χρέους αν και επιτρέπει την επιμήκυνσή του.
      Στη σύμβαση, επισημαίνεται ότι τα μέτρα και το χρονοδιάγραμμα του μνημονίου πρέπει να τηρηθούν πιστά, προκειμένου να εκταμιεύονται κανονικά οι δόσεις του δανείου των 110 δισ. ευρώ. Η οποιαδήποτε αθέτηση υποχρεώσεων, οδηγεί σε καταγγελία και λύση της σύμβασης.
      Από τα παραπάνω είναι προφανές ότι (όπως και το 1932 επί Βενιζέλου) η Ελλάς οδηγείται σε χρεοκοπία με μειωμένη διαπραγματευτική δύναμη και με πολύ δυσμενέστερους όρους. Είναι δείγμα θάσους ή άγνοιας να ισχυρίζονται οι πατριδοκάπηλοι του ΛΑΟΣ ότι η στάση τους υπαγορεύτηκε από πατριωτικό καθήκον

      • Αμετανόητος είπε

        +10000000 Λεωνίδα.ΣΩΣΤΟΣ.Και μπορούμα να γράψουμε και άλλα πολλά.

      • Λεωνιδας είπε

        Oxi οχι δεν ειναι δικο μου
        του υπεροχου φιλου μας sceptic ειναι

        το αναδημοσιευσα μπας και του απαντησει εδω ο κ.Γεωργιαδης {area51gr)
        αλλα μπα …
        οπως και εχθες που το εστειλε το παλληκαρι…μουγκα παλι

    • astillais είπε

      Και σ΄αυτά που τα ψήφισαν … η που συνεργάζονται στις εκλογές
      πχ ΛΑΟΣ – ΝΤΟΡΑ

  7. vasilis είπε

    ποσο χαμηλής νοημοσύνης μπορεί να είναι κάποιοι όταν θεωρούν πως η νδ είναι πραγματικά εναντίων της τροικας !

    η αποχή δεν είναι λύση
    η ψήφος στα υπάρχοντα κοινοβουλευτικά κόμματα είναι συνενοχή

    ας πάρουν οι οικολόγοι, οι κυνηγοι, οι λεβεντηδες, ακομα και οι κουκουε μουλου-ξουτου κ.τ.λ. που κοροιδευαμε κάποτε, κανα 50% και να δεις πως αλλάζει το σκηνικό

    • astillais είπε

      Άλλαξε το…σκηνικό!!!!
      Ο Λύκος φόρεσε παρδαλό ποδαράκι;

    • Xoirosima είπε

      Σωστός Vasili
      Ξαφνικά η ΝΔ έγινε αθώα περιστερά γιατί δεν ψήφισε το μνημόνιο δήθεν.Παραμύθα μας πουλάνε μια ζωή όλοι και οι 300 εκεί μέσα.
      Όλοι στις κάλπες και σπάστε τους τα μούτρα.
      Τα παιδιά των βουλευτών θα έχουν φράγκα να σπουδάσουν
      Τα δικά μας όχι
      Τα παιδιά τους δεν θα κάνουν στρατιωτικό,ούτε θα πολεμήσουν αν χρειαστεί
      Τα δικά μας θα σκοτωθούν
      Τα παδιά τους έχουν έτοιμες δουλειές να τους περιμένουν
      Εμάς θα είναι άνεργα ή στην καλύτερη θα γίνουν δουλικά για μια χούφτα ευρώ
      Ποιοί είναι αυτοί με τα κουστούμια τέλος πάντων που θα χαίρουν τέτοιων δικαιωμάτων μια ζωή??
      Ως πότε θα βαράμε παλαμάκια και θα περιμένουμε τον κάθε τυχαίο να μας ξελασπώσει???
      Εμείς είμαστε κατώτεροι και αναθέτουμε στον κάθε σαλτιμπάγκο της πολιτικής να μας οδηγήσει όπου μας υπόσχετε?
      Μπορούμε και χωρίς αυτούς,δεν παράγουν τίποτα,δεν δημιουργούν τίποτα,είναι άχρηστοι όλοι.

  8. ΜΕΡΜΙΓΚΑΣ είπε

    Πρόταση: Εντυπωσιακότατα τα κερατάκια σας μέγεθος 4936 εαν κρεμάσετε και

    λίγα ακόμα πράσινα κουδουνάκια και τα σείετε θα κάνετε την καλύτερη εντύπωση

  9. ΚΩΣΤΑΣ ΕΛΛΑΣ είπε

    ΚΟΜΟΥΝΙΣΜΟΣ-ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ=ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ!=ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ,Ο ΕΒΡΑΙΟΣ ΚΑΡΛ ΜΑΡΞ!!!ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ=ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΧΡΗΑΜΑΤΟΣ!=ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ Ο ΕΒΡΑΙΟΣ ΑΝΤΑΜ(ΑΔΑΜ) ΣΜΙΘ!!!ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ(ΓΙΑΧΒΕ)=ΙΣΛΑΜ=ΦΑΣΙΣΤΗΚΕΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ=ΕΒΡΑΙΚΕΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ=ΜΑΛΑΚΙΕΣ!!!=ΔΥΟ ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΚΟ!!!ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ!!!ΓΙΑ ΠΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΟΜΙΛΟΥΜΕ;ΑΡΑ ΔΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΔΗΜΟΝΟΥΝ;

  10. VAVEL είπε

    ΠΑΛΕΙ ΜΙΛΑΣ ΜΩΡΗ ΤΡΥΠΑ

    • $$$$$ είπε

      ΠΟΥ ΗΣΟΥΝΑ ΣΙΧΑΜΑ ΧΤΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ; ΣΕ ΕΨΑΞΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΡΟΥΦΙΑΝΟΦΤΥΜΑ!

    • $$$$$ είπε

      ΣΩΩΩΩΠΑΑΑΑΑΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΦΗΣΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΣΩΤΗΡΑΚΗ; AAAAA XAXAXAAAAAA

    • $$$$$ είπε

      A ΡΕ ΚΕΡΑΤΟΥΚΛΙΚΟ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΙΑΡΙΚΟ

    • Anticorn!!!! είπε

      ΕΛΛ.ΟΜΟΓΕΝΗ (REMΑRΚ)Αγαπητε ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΡΑΤΑΔΩΝ παρατηρουμε οτι στην κρεβατοκαμαρα της οικιας σας τα ΚΕΡΑΤΑ σας εχουν τεραστια αναπτυξη της τελευταιες ημερες, σας συγχαιρουμε γι αυτο, σας ευχομεθα καλη συνεχεια,και την προσοχην σας εισ τα περβαζια,τα χαμηλοταβανα δωματια,κ.λ.π.προς αποφυγην τραυματισμου του θαυμασιου πλεον κεφαλιου σας, που παρομοιαζετε πλεον με τεραστιο ΛΑΠΩΝΙΚΟ ΤΑΡΑΝΔΟ (INFORMATION)Nεο μηκος των ΚΕΡΑΤΩΝ 180 εκατοστα Ως υπερηφανο ΑΡΧΙΚΕΡΑΤΑ σας χαιρετουμε.Froom Anticorn Coorporation…

    • ΑΘΥΡΟΣΤΟΜΟΣ είπε

      ΟΜΟΣΕΞΟΥΑΛ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙ ΕΝΤΕΡΟΛΟΓΟΣ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΘΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ.

    • ΑΘΥΡΟΣΤΟΜΟΣ είπε

      ΟΜΟ ΚΑΙ ΤΡΙΚΕΡΗΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΨΗΛΑ.

  11. ενας είπε

    ΨΗΦΗΣΤΕ ,ΨΗΦΗΣΤΕ ΨΗΦΗΣΤΕ και θα σωθητε.Ψηφηστε ολα τα κομματα που εφεραν σε ΧΡΕΟΚΩΠΕΙΑ την ελλαδα γιατι ΤΩΡΑ εβαλαν μυαλο.ΦΗΦΗΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ .ΦΗΦΗΣΤΕ γιατι τωρα εχουμε ανθρωπους ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΥΣ με αξιο ΠΑΡΕΛΘΟΝ που εγγυαται το ΜΕΛΛΟΝ …τους.
    φιλοι εγω λεω ΞΗΠΝΗΣΤΕ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΞΥΠΝΗΣΤΕ γιατι το 3τρις εξαμαρτειν ουκ ανδρος σοφου αλλα ανδρος ΗΛΙΘΙΟΥ

  12. πυρσος είπε

    Να το καταλάβουμε επιτέλους:
    Εμείς είμαστε ο κυρίαρχος λαός.
    Εμείς ανεχθήκαμε τόσα χρόνια με την ψήφο μας αυτοί να μας κυβερνούν.
    Εμείς πρέπει να ορίζουμε την μοίρα μας,δεν φταίει κανένας άλλος εδώ
    που φτάσαμε.
    Και εμείς θα αποφασίσουμε αν θα τους ανεχθούμε κι άλλο ή θα τούς
    στείλουμε για ψάρεμα.

  13. Γιώργος είπε

    Εποχές Γερόντων

    Όνειρα βολεμένων

    Στο καλό και να μας γράφετε νιάτα της προκοπής και της αλήθειας.

    Τα ερείπια τελικά μένουν εδώ και επιμένουν.

    ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΚΑΝ ΕΞΙ ΣΤΟ ΓΟΥΔΙ.

    ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;

  14. Κόριννα είπε

    Κατά τούς προγόνους,ὅποιος ἀπέχει καί δέν παίρνει μέρος στά κοινά εἶναι ἀχρεῖος.

    • bas είπε

      Στα κοινά!
      Και όπως νομοθέτησε ο Σόλων, σύμφωνα με το “Αθηναίων Πολιτεία” του Αριστοτέλη, αυτός θα πρέπει και να στερήται πολιτικών δικαιωμάτων. Συγκεκριμένα η σχετική νομοθεσία του Σόλωνα αναφέρει, σύμφωνα με τον Αριστοτέλη (επειδή τον καιρό εκείνο οι συμπλοκές αντιμαχόμενων παρατάξεων και το κλείσιμό τους στον Άρειο Πάγο ήταν σύνηθες φαινόμενο)πως όταν υπήρχε συμπλοκή μεταξύ 2 αντιμαχομένων ομάδων, τότε θα έπρεπε ο κάθε πολίτης να διαλέξει με πιά ομάδα θα λάβει μέρος στην συμπλοκή, κι αυτό γιατί θεώρησε πως το αίτιο αυτού του φαινομένου ήταν η αδιαφορία-δεν είπε τίποτα για ψήφο!!
      Ποιά όμως ήταν τα κοινά κατά τους αρχαίους ημών προγώνους θα μας πει κάποιος;-Μήπως αυτά δεν άρχιζαν και τελείωναν στην ψήφο; Μήπως περιελάμβαναν και άλλα θέματα;; Ομοτράπεζο στις γιορτές, κοινή και δημόσια λατρεία των ίδιων θεών και φυσικά συμμετοχή στην εκκλησία του δήμου;

    • Δηϊδάμεια είπε

      idiot για τους Άγγλους ο… ιδιώτης!

  15. Κόριννα είπε

    Γιῶργο
    μή βιάζεσαι,δέν γράφτηκε ἀκόμα ἡ λέξις ΤΕΛΟΣ.

  16. ΒΡΑΧΟΣ είπε

    Όποιος έχει απορίες αν πρέπει να ψηφίσει ή όχι (αντίσταση χωρίς συμμετοχή -τι γράμματα σας μαθαίνουν;), να πάει μιά βόλτα στο κενοτάφιο του Άγνωστου Στρατιώτη.
    Αν κοντοσταθεί, έχει ακόμα ελπίδες ως άνθρωπος.
    Λέξεις είναι γραμμένες στην πέτρα.
    Πέτρα η θέλησή τους, βράχος η απόφασή τους…Εκείνοι στάθηκαν…μέχρις ενός…

    Αγόρια και κορίτσια, άνδρες και γυναίκες, εγώ θα τα γράψω και αν θέλετε τα ακούτε.
    Η Ιστορία γράφεται από εκείνους και εκείνες που στέκονται.Από εκείνους που επιμένουν και υπομένουν.
    Από εκείνους που δεν εκχωρούν ,παρά , μόνο διεκδικούν.
    Μην περιμένετε από κανέναν να δώσει τις δικές σας μάχες.
    Σας έχω νέα. Η ομροφότερη λέξη της Αγίας Γλώσσας μας είναι μία: Ελευθερία.
    Δεν χαρίζεται, δεν δωρίζεται.
    Μόνο κατακτιέται.

    ΥΓ: Πείτε με ρομαντικό και αιθεροβάμωνα. Κάθε φορά που περνώ από τον Άγνωστο Στρατιώτη, βουρκώνω. Γιατί ξέρω, ότι δεν είμαι ικανός, ούτε το ένα εκατομμυριοστό να καταφέρω, από αυτά που κατάφεραν τα αδέρφια μου. Όμως είμαι εδώ και τους αγώνες τους, η καρδιά μου, δεν μου πάει να τους προδώσω. Είναι – για εμένα – ατιμία.
    Σκεφτείτε και αποφασίστε. Ελέυθερα!

    • mnk είπε

      “η καρδιά μου, δεν μου πάει να τους προδώσω”

      ΕΤΣΙ!
      +1000

    • ΜΕΡΜΙΓΚΑΣ είπε

      Στις 22 Ιούλη του 1943 ήταν μόλις δεκάξι χρόνων. Μακριά ξανθοκόκκινα μαλλιά, λευκορόδινη, ορμητική. Στις 22 Ιούλη του 1943 η ΕΠΟΝίτισσα Παναγιώτα Σταθοπούλου ήταν μια από τους 400.000 αγωνιστές, άντρες, γυναίκες και παιδιά, που ξεχύθηκαν στο κέντρο της Αθήνας για να ματαιώσουν τα σχέδια των ναζί. Οι Γερμανοί έβλεπαν ότι η Αντίσταση στις πόλεις και τα βουνά απασχολούσε δώδεκα ολόκληρες μεραρχίες τους στην Ελλάδα. Εδώ και μήνες, στο Ανατολικό Μέτωπο είχαν προβλήματα. Ετσι, για να ελευθερώσουν μερικά στρατεύματα, αποφάσισαν να επεκτείνουν τη βουλγαρική κατοχή έως τη Θεσσαλία.

      Από το πρωί εκείνης της μέρας, όλα είχαν νεκρώσει. Λαοθάλασσα ο κόσμος από τις συνοικίες στο κέντρο. Γερμανικά μηχανοκίνητα, ιταλική καβαλερία, «Ελληνες» χωροφύλακες χτυπάνε στο ψαχνό. Κάποιοι πέφτουν, αλλά η κοσμοπλημμύρα προχωράει. Γύρω στην Ομόνοια γίνονται μάχες. Οι διαδηλωτές έρχονται στα χέρια με τους καραμπινιέρους, νέες κοπέλες αφοπλίζουν χωροφύλακες, ανάπηροι χτυπούν με τα δεκανίκια τους μέσα από τα καροτσάκια.

      Στην οδό Ομήρου, η Παναγιώτα προχωράει μπροστά στο τανκς, για να το εμποδίσει να προχωρήσει. Ο Γερμανός την πυροβολεί και περνάει από πάνω της. Ενα άλλο κορίτσι, η Κούλα Λίλη, βλέποντας το μηχανοκίνητο να πλακώνει το σώμα της Σταθοπούλου, πηδάει πάνω στο τάνκ και με το τακούνι της χτυπάει στο πρόσωπο τον οδηγό του. Εκείνος πυροβολεί με το πιστόλι και η Λίλη σωριάζεται θανάσιμα πληγωμένη στην άσφαλτο.

      Στις 22 του Ιούλη 1943 τριάντα έπεσαν νεκροί και τριακόσιοι πληγώθηκαν. Ομως, οι Βούλγαροι φασίστες δεν έφτασαν μέχρι τη Θεσσαλία και οι Γερμανοί δεν έφυγαν για το Ανατολικό Μέτωπο…

      Οι διαδηλωτές κατόρθωσαν να αρπάξουν το σώμα της Παναγιώτας και χέρια στοργικά στόλισαν το κεφάλι της πάνω από το σημείο που είχε συντριβεί, με λουλούδια, πριν την παραδώσουν στη μάνα γη…

      • astillais είπε

        Κι όμως Μέρμηγκα μεσα στην δίνη του ΔΝΤ τις ξεχάσαμε
        Καμμιά φορά μούρχεται να πω,ευτυχώς,
        γιατί το είχαμε παραξεφτιλήσει
        Αντε σιγά σιγά να θυμόμαστε αυτά τα ΚΟΡΙΤΣΙΑ
        Αυτές τις ΘΥΣΙΕΣ.
        Πως γίναμε έτσι;;;
        Αληθεια,ντρέπομαι.

  17. Κόριννα είπε

    Vasilis
    κατά τήν λογική σου,εἶναι χαμηλῆς νοημοσύνης ὅποιος ψηφίσει ΝΔ,καί ὄχι ὅλα αὐτά τά μικροκόμματα πού ἀναφέρεις.
    Δηλαδή,οὐσιαστικά μᾶς προτείνεις νά βοηθήσουμε τόν ὑψηλῆς νοημοσύνης νά καυχάται ὅτι ἐπικροτοῦμε τά μέτρα πού πῆρε καί μᾶς ὑποδούλωσε.
    Ἄκου φίλε μου,τό Ἀμερικανάκι σέ αὐτή τήν χώρα ἕνα καί μοναδικό εἶναι,τό ΓΑΠ,μέ τό μεγάλο Gap in between his ears.Got it?

    • ΒΡΑΧΟΣ είπε

      Πάντα παραστατική. Προσυπογράφω.
      Χαιρετώ σας , κυρία.

    • vasilis είπε

      Είναι δύσκολο να καταλάβει την αλήθεια κάποιος που απο το πρωι μεχρι το βράδυ, ζει και αναπνέει με το όραμα του μεγάλου πολιτικού σαμαρα. Επειδή απο λόγια έχω χορτάσει και δεν τα τρωω πλέον, ας κρίνουμε πράξεις. (θα κάνω άλλη μια προσπάθεια, αν και η προηγούμενη έπεσε στο κενό χωρίς απάντηση)

      Αν ήταν στα αλήθεια η ΝΔ ενάντια στην πολιτική του μνημονίου, δεν θα έκανε εκτος των άλλων τα εξης βασικά :

      α) έσπευσε να επικροτήσει την αγορά κρατικής περιουσίας ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ απο τα τζακια της Ελλάδος (βαρδινογιάννη και σια). Περίπτωση πειραιως – ττ – ατε.

      β) θα έκανε ερώτηση στην βουλή με βιολιά και πανηγυρια για το Τ+10 της ΤτΕ.
      Αντίθετα κατατέθηκε ερώτηση για αυτο το θέμα, 2 φορές παρακαλώ, απο βουλευτες του πασοκ ! Κατόπιν ακολούθησε για τα μάτια του κοσμου ο αντωνακης μετα απο καιρό.

      γ) θα έστρεφε την προσοχή του κόσμου στους απικοιοκρατικούς όρους της δανειακής σύμβασης, όχι να κλαίγεται αοριστα οτι φτωχαινει ο κόσμος. Αυτό το ξέρουν και οι κότες.
      Για τους αποικιοκρατικούς όρους της σύμβασης ΕΧΟΥΝ ΑΓΝΟΙΑ οι πολίτες.
      Θα πει καμια κουβέντα για αυτο το θεμα η ΝΔ κάποτε ;

      - Θυμίζω (το γράφω πολύ καιρό και θα το γράφω συνέχεια, μπας και ξυπνήσουν κάποιοι) ότι στην αργεντινή δεν έφυγε με ελικόπτερο αυτός που έφερε το ΔΝΤ, αλλά ο επόμενος που βγήκε λέγοντας ψέματα ότι ήταν εναντίων.

  18. Katerina είπε

    από τη Δημοκρατία που ήταν η κληρονομιά μας
    μας έμειναν οι κληρονόμοι σκέτο
    οικογενειακή δημοκρατία το νέο μοντέλο

  19. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα είπε

    Παίζει αν βγάλει Δημάρχους και περιφερειάρχες η ΝΔ, να μη γράφει αλλοδαπούς στα δημοτολόγια?
    Εδώ σας θέλω.

  20. Γιώργος είπε

    OΜΟΓΕΝΗ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ… ΠΑΣΟΚΟΣ?

    • ΑΘΥΡΟΣΤΟΜΟΣ είπε

      ΦΙΛΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚΟΣ ΤΟ ΑΝΤΕΧΕΙΣ, ΤΟ ΑΔΕΛΦΑΡΑ ΞΕΦΩΝΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΚΕΡΑΤΑΣ ΜΑΖΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΤΑΙ.

    • anonyme είπε

      Μια συμβουλή αγαπητοί φίλοι.
      μην μπαίνετε στον κόπο να απαντάτε στον ομογενή.
      μην διαβάζετε καν τα μηνύματά του, σαν να μην υπάρχει.
      Αυτό είναι που χρειάζεται,να τον αγνοούμε εντελώς.
      Ένα μήνυμά του διάβασα πριν λίγο καιρό και κατάλαβα τι ρόλο βαράει.
      Από τότε τον γράφω κανονικά

  21. ΕΝΑΣ είπε

    ο μονος που λειπη ειναι ο πρωθυπουργος
    http://taxalia.blogspot.com/2010/09/blog-post_2114.html

  22. gadaros είπε

    ρε ομογενη απο το τουρκισταν για σχολιασε αυτο http://akritas-history-of-makedonia.blogspot.com/2010/09/blog-post_06.html
    Απάντηση

  23. ΜΕΡΜΙΓΚΑΣ είπε

    Νάτος, Νάτος ο Πρωθυπουργός…

    http://www.kongregate.com/games/JohnWeeks/shoet-jeffry

  24. Βρασίδας είπε

    ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ = ΣΥΝΕΝΟΧΗ

    Αφήστε τα διλλήματα του χαβαλέ.
    Ο Έλληνας πολίτης είναι προ πολλού αποκλεισμένος από τα κοινά … φαγοπότια της εξουσίας και γι αυτό δεν είναι ιδιώτης όταν απέχει. Απεναντίας όταν συμμετέχει, καλείται λιγούρης.

    Αφήστε τη συμμετοχή για τον Βαρβιτσιώτη και το γιόκα του, για την Ντόρα και τον κανακάρη της, για την Πετραλιά και την κορούλα της κλπ, κλπ.

    Όσοι διαθέτετε ακόμη αξιοπρέπεια, στην παραλία.

Υποβολή σχολίου

Fill in your details below or click an icon to log in:

Gravatar
WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Αλλαγή )

Connecting to %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 7,817 other followers