Με απλά λόγια: Το αισχρό μνημόνιο του ΔΝΤ, οι εγκάθετοι της “λέσχης” των απατεώνων και η απαξίωση του ΟΣΕ…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

horca

…πως βάσει του “μνημονίου” που υπέγραψαν οι άθλιοι, θα εξαναγκαστεί ο ΟΣΕ να εκποιήσει γραμμές, τώρα που όλως τυχαίως λόγω της Cosco οι γραμμές θα “πάρουν φωτιά” από τα εμπορευματοκιβώτια. Κάποιοι θα κερδίσουν δισεκατομύρια στην πλάτη του Ελληνικού λαού, όπως κέρδισαν από την εκποίηση του ΟΤΕ. Όπως ακριβώς θησαυρίζει η Goldman Sachs από την παραχώρηση εκμετάλλευσης τομέων στα αεροδρόμια με την υπογραφή Σημίτη και εταιρείες – βιτρίνες.

“Μήπως, λοιπόν, ενοχλεί τους νταβατζήδες της λέσχης Μπίλντεμπεργκ, να υπάρχει σιδηροδρομική υποδομή στην Ελλάδα, γιατί με το άνοιγμα που κάνουμε στην Κίνα η Ελλάδα θα μπορεί να γίνει πύλη εισόδου και να πάνε όλα τα προϊόντα προς την Ευρωπαϊκή Ένωση, τα Βαλκάνια και την Κεντρική Ασία;”

Αυτή την τοποθέτηση του Πάνου Καμμένου θα την τοποθετήσουμε σε κάδρο. Ελπίζουμε πραγματικά ότι αυτή η μεθόδευση ΔΕΝ θα περάσει μετά από αυτή την αποκάλυψη:

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Κύριε Πρόεδρε, τελειώνω κάνοντας μια ερώτηση και στους δύο.

Στο περίφημο μνημόνιο, που κατά την προσωπική μου άποψη είναι παράνομο, το οποίο υπεγράφη με το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και την Ευρωπαϊκή Ένωση, γιατί δεν φέρει την πλειοψηφία των εκατό ογδόντα Βουλευτών, από τη στιγμή που παραχωρεί συνταγματικές αρμοδιότητες και εθνική κυριαρχία -θεωρώ παράνομο δηλαδή το συγκεκριμένο μνημόνιο- γίνεται αναφορά στους ελληνικούς σιδηροδρόμους και μάλιστα υποδεικνύεται ότι θα πρέπει να κλείσουν οι γραμμές οι οποίες είναι ασύμφορες για τον ΟΣΕ.

Ερωτώ πρώτα τον κ. Γιαννακό και εν συνεχεία τον κ. Καραπάνο. Ποια γραμμή του ΟΣΕ θα μείνει σήμερα στην Ελλάδα, εάν εφαρμοστεί το μνημόνιο, αυτό το κατάπτυστο κείμενο, το οποίο προσπαθούν να μας επιβάλουν τα μεγάλα αφεντικά;

Απαντήστε μου εσείς, κύριε Γιαννακέ.

ΜΑΡΤΥΣ (Κωνσταντίνος Γιαννακός): Δεν ξέρω τα σημερινά οικονομικά στοιχεία του ΟΣΕ. Εκείνο που μπορώ να σας απαντήσω εντελώς θεωρητικά, είναι ότι η γραμμή Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-σύνορα μπορεί να γίνει και μη ελλειμματική, όπως επίσης …

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Όχι, δεν λέει ποια μπορεί να γίνει μη ελλειμματική. Λέει ποια είναι τώρα ελλειμματική. Υπάρχει κάποια γραμμή που να είναι κερδοφόρα;

ΜΑΡΤΥΣ (Κωνσταντίνος Γιαννακός): Δεν ξέρω τα οικονομικά στοιχεία.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Μέχρι όταν ήσασταν εσείς.

ΜΑΡΤΥΣ (Κωνσταντίνος Γιαννακός): Μέχρι όταν ήμουν εγώ, έτσι όπως είναι η ιστορία, είχαμε ελλειμματικές όλες τις γραμμές. Θα μπορούσαν να γίνουν μη ελλειμματικές αυτές που προσπαθώ να σας πω, Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-σύνορα, εμπορευματικές μεταφορές και κάποιες παράπλευρες δραστηριότητες, εάν μπορέσουμε να αναπτύξουμε εναλλακτικές τηλεπικοινωνιακές ή την ανάπτυξη real estate, δηλαδή σε …

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Το μνημόνιο δεν μας αφήνει τέτοια περιθώρια. Αυτή τη στιγμή η μόνη η οποία φέρεται να μπορεί να είναι ισοσκελισμένη, είναι η Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Η Πάτρα και εν συνεχεία είναι όλες, από ό,τι φαίνεται, ζημιογόνες. Άρα, αυτό σημαίνει ότι βάσει του μνημονίου καταργούμε τους σιδηροδρόμους της Ελλάδος.

Κύριε Καραπάνο, απαντήστε μου.

ΜΑΡΤΥΣ (Δημήτριος Καραπάνος): Αυτό το μνημόνιο μου θυμίζει «πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι». Είναι όπως τα λέτε. Καμμία γραμμή δεν μένει, αλλά έχει όμως και μια αντίφαση. Υποτίθεται ότι αυτό το μνημόνιο είναι προσυπογραμμένο από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και την Ευρωπαϊκή Ένωση. Η Ευρωπαϊκή Ένωση από τον Έβρο μέχρι την Πελοπόννησο με διάφορα χρηματοδοτικά σχήματα, είτε λεγόταν INTERACT παλαιότερα, είτε λέγεται Ταμείο Υποδομών, Κοινοτικά Πλαίσια Στήριξης κ.λπ., έχει επενδύσει χρήματα και πολλά έργα ακόμη δεν έχουν τελειώσει για τους γνωστούς λόγους που αναφέρονται στην κακοδαιμονία του ΟΣΕ.

Πώς θα γίνει να κλείσουν; Είναι βέβαιο ότι πρέπει να κλείσουν στη λογική αυτή, τη δαμόκλειο σπάθη που βάζει και δεν θα έχει πρόβλημα. Εγώ απορώ με τους κοινοτικούς παράγοντες που τους ξέφυγε αυτή η παράμετρος, διότι εδώ μην ξεχνάτε ότι έχουν δοθεί δισεκατομμύρια κοινοτικά χρήματα.

http://4.bp.blogspot.com/_BwOtFvu5Q18/SqlTQn_u6TI/AAAAAAAACT4/XQmDN6LjAr0/s320/%252020-~1.JPGΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Μήπως, λοιπόν, τους ενοχλεί να υπάρχει σιδηροδρομική υποδομή στην Ελλάδα, γιατί με το άνοιγμα που κάνουμε στην Κίνα η Ελλάδα θα μπορεί να γίνει πύλη εισόδου και να πάνε όλα τα προϊόντα προς την Ευρωπαϊκή Ένωση, τα Βαλκάνια και την Κεντρική Ασία; Γιατί οι «νταβατζήδες» της Λέσχης Μπίλντεμπεργκ είναι ισχυρότεροι της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως ξέρετε.

ΜΑΡΤΥΣ (Δημήτριος Καραπάνος): Εγώ, όμως, σας λέω εδώ μετά λόγω γνώσεως για τους όρους που λένε να δώσουν τον Προαστιακό, που είναι ένα από τα φιλέτα, γιατί ο ΟΣΕ έχει πέντε φιλέτα αυτή τη στιγμή. Το ένα απ’ αυτά τα φιλέτα που φαίνεται το πιο επιβαρυμένο επιφανειακά αυτή τη στιγμή, εγώ με πενήντα μηχανοδηγούς, αλλά να μου δώσουν και αυτούς τους μεγάλους χώρους που λένε ότι θα δώσουν, θα μπορούσα να λειτουργήσω τον ΟΣΕ. Το βάζω σε άλλη διάσταση.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Αυτό που λέτε θεωρώ ότι είναι από έναν άνθρωπο έμπειρο, σημαντικό. Αλλά όταν πληρώνουμε απευθείας ανάθεση για να κλείσουμε την τρύπα που ανοίξαμε στον Προαστιακό στους Αγίους Αναργύρους, τότε νομίζω ότι τα  πράγματα δεν γίνονται τόσο εύκολα, όπως τα λέτε.

ΜΑΡΤΥΣ (Δημήτριος Καραπάνος): Εγώ παλαιότερα το έλεγα και το λέω εδώ και δεκαπέντε χρόνια. Κάποια στιγμή στον πρώην Πρωθυπουργός κ. Μητσοτάκη είχα στείλει μία φράση, όταν ήμουν Διευθύνων Σύμβουλος, ότι είναι «εκτροφείο σκανδάλων».

Υπάρχουν ζητήματα τεράστια διαχείρισης, θεσμικής κατοχύρωσης, ποιος, πού είναι υπεύθυνος. Εδώ και δέκα, δεκαπέντε χρόνια έχει καταρρεύσει το σύστημα εσωτερικού ελέγχου. Όχι ότι δεν είναι αναστρέψιμη η κατάσταση. Σήμερα μπορούν να γίνουν κάποια πράγματα. Εάν δεν γίνουν, όμως, στη σωστή σειρά και με χειρουργικό τρόπο, μπορεί να είναι σωστά και να αποβούν πολύ πιο ολέθρια από άλλα που είναι εντελώς εσφαλμένα. Μας διώχνουν πολλούς από εμάς που έχουμε άποψη. Είναι πάρα πολλοί συνάδελφοι. Και είχα στείλει και μια επιστολή, όταν ανέλαβε ο νυν Υπουργός με την τριάδα -αναφέρομαι και στον κ. Σηφουνάκη και στον …

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Ας μείνουμε στο θέμα, γιατί οι συνάδελφοι που απομένουν να ρωτήσουν, είναι κουρασμένοι.

ΜΑΡΤΥΣ (Κωνσταντίνος Γιαννακός): Πάντως, να σας πω κάτι από τη διεθνή εμπειρία.

ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΟΣ: Έλεος! Δεν θα λύσουμε το πρόβλημα του ΟΣΕ τώρα.

ΜΑΡΤΥΣ (Κωνσταντίνος Γιαννακός): Οι ιαπωνικοί σιδηρόδρομοι που έχουν τα bullet trains, με τριακόσια και κάτι χιλιόμετρα την ώρα, κάνουν τη διαδρομή Οζάκα-Τόκιο σε δύο ώρες, όσο είναι το Αθήνα-Θεσσαλονίκη, κέντρο πόλης με κέντρο πόλης και είναι κερδοφόροι. Αλλά ξέρετε πώς; Το 56% των εσόδων τους είναι από αξιοποίηση ακίνητης περιουσίας, δεν είναι από την πρωτογενή σιδηροδρομική δραστηριότητα.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Και δεν αγόραζαν χαλίκια μαλακά που δεν έκαναν. Αυτή είναι η διαφορά. ΠρωτοσελιδαΕιδήσεις

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Κυριάκος Βελόπουλος: Οι αγρότες δεν πρέπει να σταματήσουν τον αγώνα και ας προσπαθεί η κυβέρνηση να τους διασπάσει!

Καλούμε τους αγρότες, κτηνοτρόφους, αλιείς, μελισσοκόμους να αντιληφθούν το αυτονόητο: Η κυβέρνηση επιχειρεί να τους διασπάσει και εκείνοι δεν πρέπει να σταματήσουν τον αγώνα!Ο αγώνας...

Εξέγερσις της Κοινοβουλευτικης Ομάδoς κατά του υπουργου Αγροτικης Αναπτύξεως: Άν ίσχυαν όσα υποστήριξες γιά τήν τεχνική λύση, ο Βορίδης θά ειχε παραπεμφθει στήν Προανακριτική

 «Πότε θά έρθει νά μας ενημερώσει ο Πρόεδρος του ΟΠΕΚΕΠΕ;» – «Δέν έχουμε στρατηγική εκτόνωσης» – Σέ υποχώρηση τό Μαξίμου Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ του υπουργου Αγροτικης...

Μετωπική σύγκρουση κυβέρνησης–αντιπολίτευσης για τον προϋπολογισμό

Αρχίζει σήμερα στην Ολομέλεια της Βουλής η πενθήμερη μάχη για τον προϋπολογισμό του 2026, που κατά την κοινοβουλευτική παράδοση επέχει και χαρακτήρα ψήφου εμπιστοσύνης...

Πρόταση “σεισμός” Βελόπουλου στο Open: “Διαγράφουμε τα χρέη των Ελλήνων…”

"Κλείστε όλους τους δρόμους,σας κοροϊδεύουν! Λαϊκή αντίσταση!" "Κλείστε όλους τους δρόμους,σας κοροϊδεύουν! Λαϊκή αντίσταση!"Θα φάμε κρέας τεχνητό! Ιδού οι αποδείξειςΘα φάμε κρέας τεχνητό! Ιδού οι...

Ομόφωνα εξελέγη νέος πρόεδρος του Eurogroup ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Νέος πρόεδρος του Eurogroup εξελέγη ομόφωνα ο Κυριάκος Πιερρακάκης Με τον υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών, στις πρώτες του δηλώσεις μετά την ανακοίνωση της νίκης του,...

Παρέμβαση του Αλέξη Τσιπρα για τους αγρότες: Η κυβέρνηση στήριξε τους “φραπέδες” και τους “χασάπηδες” και εξαιτίας αυτών,οι επιδοτήσεις θα μειωθούν και θα καθυστερήσουν

Δεν είναι εγκληματίες οι αγρότες, αλλά όσοι τους έφαγαν τα λεφτά Η κυβέρνηση στήριξε τους "φραπέδες" και τους "χασάπηδες" και εξαιτίας αυτών,οι επιδοτήσεις θα μειωθούν...

Χαμός στην εξεταστική για τον ΟΠΕΚΕΠΕ: Αρνείται να καταθέσει ο «φραπές»!

Εξεταστική: Αρνείται να καταθέσει ο «φραπές»! Εμφανίστηκε αλλά δεν θέλει να μιλήσει στην Εξεταστική ο «φραπές» Γιώργος Ξυλούρης!Ο μάρτυρας πήγε στην Επιτροπή και διάβασε...

Μαρία Απατζιδη: Το κράτος δείχνει το σκληρό του πρόσωπο μόνο στους βιοπαλαιστές

9.000 αγρότες απλήρωτοι, ο Άρειος Πάγος απειλεί με κακουργήματα όσους διαμαρτύρονται, 6 βουλευτές ΝΔ ζητάνε να εφαρμοστεί ο νόμος που η ίδια η κυβέρνηση...

Ξεσπά ο Κυριάκος Βελόπουλος: Ζητείται Δικαιοσύνη να σας βάλει με βραχιολάκια φυλακή!

Αρνούνται ακαταδίωκτο των αγροτών αυτοί που γέμισαν με ακαταδίωκτα τους υπουργούς και τους τραπεζίτες! 🔹Έβαλαν τα γαλάζια Τρολ να αποκαλούν «πανούκλα» τους αγρότες!🔹Δολοφονειτε την ύπαιθρο...

Σε πανικό το Μαξίμου: Εκτακτη σύσκεψη συγκάλεσε ο Μητσοτάκης για τους αγρότες

Έκτακτη σύσκεψη πραγματοποιείται αυτή την ώρα στο Μέγαρο Μαξίμου υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη για τους αγρότες καθώς φαίνεται πως δεν υποχωρούν αντιθέτως συνεχίζουν...

Παρουσίαση του βιβλίου του Αλέξη Τσίπρα στην Πάτρα

Τρίτη 16.12 στις 19:00 Παρουσίαση της “Ιθάκης” στην Πάτρα.Royal, Ακτή Δυμαίων 53https://twitter.com/atsipras/status/1998664917302521978?s=61

Ολγα Γεροβασίλη: Η μεταφορά ζωικών αποβλήτων από τη γέφυρα Καλογήρου προς τον ΧΥΤΥ Βλαχέρνας, είναι παράνομη και επικίνδυνη

Τα κυβερνητικά παιχνίδια δεν θα γίνουν ανεκτά. Απαιτούμε άμεσες απαντήσεις, ελέγχους και κυρώσεις Η μεταφορά ζωικών αποβλήτων από τη γέφυρα Καλογήρου προς τον ΧΥΤΥ Βλαχέρνας,...

Κυριάκος Βελόπουλος: Πρωτοφανής παρέμβαση του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κατά των αγροτών

"Πρωτοφανής" παρέμβαση του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κυρίου Ταβέλλα κατά των αγροτών Η παρέμβαση Τζαβέλλα για τα επεισόδια στην Κρήτη αποδεικνύει κάτι πάρα πολύ απλό.Όταν...

Χαμός με την ανάρτηση του Πάνου Καμμενου για τον Αντώνη Σαμαρά

Σε ανάρτηση του στο διαδίκτυο ο Πάνος Καμμένος αναφέρει:

LIVE – Παρακολουθήστε ζωντανά από τις Βρυξέλλες την εκδήλωση με Καρυστιανού, Φαραντούρη, Ράμμο «Ευρωπαϊκό δίκαιο και Σύνταγμα σε υποθέσεις διαφθοράς»

Στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο μιλούν αυτή τη στιγμή η Μαρία Καρυστιανού, πρόεδρος του Συλλόγου Πληγέντων Τεμπών, και ο Χρήστος Ράμμος, πρώην Πρόεδρος της ΑΔΑΕ και...

Αλέξης Χαρίτσης: Η ΝΔ έχει μετατρέψει την εξαπάτηση των πολιτών σε επάγγελμα

Δεν πέφτουμε από τα σύννεφα για αυτά που συμβαίνουν Και μου κάνει εντύπωση που βλέπω και διάφορους από την κυβέρνηση, οι οποίοι εμφανίζονται μετά Χριστόν...

Συνεχίζει τις επιθέσεις της κατά του Στεφανου Κασσελακη η Εύα Σιδερα: Αλλά είπε και άλλα έκανε

Σε ανάρτηση της η Εύα Σίδερα αναφέρει: Αλλά είπε αλλά εννοούσε άλλα θα κάνει ο Στέφανος Κασσελακης.Μας ,σας άδειασε κυριολεκτικά για να πάει εκεί που...

Ηχηρή παρέμβαση του Κώστα Καραμανλη: Η Δημοκρατία διαβρώνεται — Σκιά στα εθνικά θέματα, θεσμική κόπωση και κυβερνητική αλαζονεία

Σε μια ομιλία που ξεχώρισε για τη θεσμική της ένταση αλλά και την πολιτική της καθαρότητα, ο πρώην Πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στην εκδήλωση...

Η συγκλονιστική ομιλία του Κώστα Καραμανλή στην εκδήλωση της Εφημερίδας Δημοκρατία – Η αναφορά του στον Γιάννη Σμαραγδη

Ομιλία του πρώην Πρωθυπουργού κ. Κώστα Καραμανλή στην επετειακή εκδήλωση για τα 15 χρόνια κυκλοφορίας της εφημερίδας «δημοκρατία» Πριν 15 χρόνια, 2 Δεκεμβρίου του 2010, κυκλοφορούσε...

617 εκατομμυρια ευρώ εδωσαν Τσίπρας-Καμμένος στους συνταξιούχους εν μέσω Μνημονίων το 2016 και φέτος ο Μητσοτάκης δεν δίνει τίποτα

Σε ανάρτηση του ο Νίκος Μωραϊτης αναφέρει: 617 εκατ. ευρώ στους συνταξιούχους εν μέσω Μνημονίων το 2016.Τώρα, εκτός Μνημονίων, θα πάρουν από δυο ψίχουλα και...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ