Με απλά λόγια: Το αισχρό μνημόνιο του ΔΝΤ, οι εγκάθετοι της “λέσχης” των απατεώνων και η απαξίωση του ΟΣΕ…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

horca

…πως βάσει του “μνημονίου” που υπέγραψαν οι άθλιοι, θα εξαναγκαστεί ο ΟΣΕ να εκποιήσει γραμμές, τώρα που όλως τυχαίως λόγω της Cosco οι γραμμές θα “πάρουν φωτιά” από τα εμπορευματοκιβώτια. Κάποιοι θα κερδίσουν δισεκατομύρια στην πλάτη του Ελληνικού λαού, όπως κέρδισαν από την εκποίηση του ΟΤΕ. Όπως ακριβώς θησαυρίζει η Goldman Sachs από την παραχώρηση εκμετάλλευσης τομέων στα αεροδρόμια με την υπογραφή Σημίτη και εταιρείες – βιτρίνες.

“Μήπως, λοιπόν, ενοχλεί τους νταβατζήδες της λέσχης Μπίλντεμπεργκ, να υπάρχει σιδηροδρομική υποδομή στην Ελλάδα, γιατί με το άνοιγμα που κάνουμε στην Κίνα η Ελλάδα θα μπορεί να γίνει πύλη εισόδου και να πάνε όλα τα προϊόντα προς την Ευρωπαϊκή Ένωση, τα Βαλκάνια και την Κεντρική Ασία;”

Αυτή την τοποθέτηση του Πάνου Καμμένου θα την τοποθετήσουμε σε κάδρο. Ελπίζουμε πραγματικά ότι αυτή η μεθόδευση ΔΕΝ θα περάσει μετά από αυτή την αποκάλυψη:

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Κύριε Πρόεδρε, τελειώνω κάνοντας μια ερώτηση και στους δύο.

Στο περίφημο μνημόνιο, που κατά την προσωπική μου άποψη είναι παράνομο, το οποίο υπεγράφη με το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και την Ευρωπαϊκή Ένωση, γιατί δεν φέρει την πλειοψηφία των εκατό ογδόντα Βουλευτών, από τη στιγμή που παραχωρεί συνταγματικές αρμοδιότητες και εθνική κυριαρχία -θεωρώ παράνομο δηλαδή το συγκεκριμένο μνημόνιο- γίνεται αναφορά στους ελληνικούς σιδηροδρόμους και μάλιστα υποδεικνύεται ότι θα πρέπει να κλείσουν οι γραμμές οι οποίες είναι ασύμφορες για τον ΟΣΕ.

Ερωτώ πρώτα τον κ. Γιαννακό και εν συνεχεία τον κ. Καραπάνο. Ποια γραμμή του ΟΣΕ θα μείνει σήμερα στην Ελλάδα, εάν εφαρμοστεί το μνημόνιο, αυτό το κατάπτυστο κείμενο, το οποίο προσπαθούν να μας επιβάλουν τα μεγάλα αφεντικά;

Απαντήστε μου εσείς, κύριε Γιαννακέ.

ΜΑΡΤΥΣ (Κωνσταντίνος Γιαννακός): Δεν ξέρω τα σημερινά οικονομικά στοιχεία του ΟΣΕ. Εκείνο που μπορώ να σας απαντήσω εντελώς θεωρητικά, είναι ότι η γραμμή Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-σύνορα μπορεί να γίνει και μη ελλειμματική, όπως επίσης …

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Όχι, δεν λέει ποια μπορεί να γίνει μη ελλειμματική. Λέει ποια είναι τώρα ελλειμματική. Υπάρχει κάποια γραμμή που να είναι κερδοφόρα;

ΜΑΡΤΥΣ (Κωνσταντίνος Γιαννακός): Δεν ξέρω τα οικονομικά στοιχεία.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Μέχρι όταν ήσασταν εσείς.

ΜΑΡΤΥΣ (Κωνσταντίνος Γιαννακός): Μέχρι όταν ήμουν εγώ, έτσι όπως είναι η ιστορία, είχαμε ελλειμματικές όλες τις γραμμές. Θα μπορούσαν να γίνουν μη ελλειμματικές αυτές που προσπαθώ να σας πω, Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-σύνορα, εμπορευματικές μεταφορές και κάποιες παράπλευρες δραστηριότητες, εάν μπορέσουμε να αναπτύξουμε εναλλακτικές τηλεπικοινωνιακές ή την ανάπτυξη real estate, δηλαδή σε …

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Το μνημόνιο δεν μας αφήνει τέτοια περιθώρια. Αυτή τη στιγμή η μόνη η οποία φέρεται να μπορεί να είναι ισοσκελισμένη, είναι η Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Η Πάτρα και εν συνεχεία είναι όλες, από ό,τι φαίνεται, ζημιογόνες. Άρα, αυτό σημαίνει ότι βάσει του μνημονίου καταργούμε τους σιδηροδρόμους της Ελλάδος.

Κύριε Καραπάνο, απαντήστε μου.

ΜΑΡΤΥΣ (Δημήτριος Καραπάνος): Αυτό το μνημόνιο μου θυμίζει «πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι». Είναι όπως τα λέτε. Καμμία γραμμή δεν μένει, αλλά έχει όμως και μια αντίφαση. Υποτίθεται ότι αυτό το μνημόνιο είναι προσυπογραμμένο από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και την Ευρωπαϊκή Ένωση. Η Ευρωπαϊκή Ένωση από τον Έβρο μέχρι την Πελοπόννησο με διάφορα χρηματοδοτικά σχήματα, είτε λεγόταν INTERACT παλαιότερα, είτε λέγεται Ταμείο Υποδομών, Κοινοτικά Πλαίσια Στήριξης κ.λπ., έχει επενδύσει χρήματα και πολλά έργα ακόμη δεν έχουν τελειώσει για τους γνωστούς λόγους που αναφέρονται στην κακοδαιμονία του ΟΣΕ.

Πώς θα γίνει να κλείσουν; Είναι βέβαιο ότι πρέπει να κλείσουν στη λογική αυτή, τη δαμόκλειο σπάθη που βάζει και δεν θα έχει πρόβλημα. Εγώ απορώ με τους κοινοτικούς παράγοντες που τους ξέφυγε αυτή η παράμετρος, διότι εδώ μην ξεχνάτε ότι έχουν δοθεί δισεκατομμύρια κοινοτικά χρήματα.

http://4.bp.blogspot.com/_BwOtFvu5Q18/SqlTQn_u6TI/AAAAAAAACT4/XQmDN6LjAr0/s320/%252020-~1.JPGΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Μήπως, λοιπόν, τους ενοχλεί να υπάρχει σιδηροδρομική υποδομή στην Ελλάδα, γιατί με το άνοιγμα που κάνουμε στην Κίνα η Ελλάδα θα μπορεί να γίνει πύλη εισόδου και να πάνε όλα τα προϊόντα προς την Ευρωπαϊκή Ένωση, τα Βαλκάνια και την Κεντρική Ασία; Γιατί οι «νταβατζήδες» της Λέσχης Μπίλντεμπεργκ είναι ισχυρότεροι της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως ξέρετε.

ΜΑΡΤΥΣ (Δημήτριος Καραπάνος): Εγώ, όμως, σας λέω εδώ μετά λόγω γνώσεως για τους όρους που λένε να δώσουν τον Προαστιακό, που είναι ένα από τα φιλέτα, γιατί ο ΟΣΕ έχει πέντε φιλέτα αυτή τη στιγμή. Το ένα απ’ αυτά τα φιλέτα που φαίνεται το πιο επιβαρυμένο επιφανειακά αυτή τη στιγμή, εγώ με πενήντα μηχανοδηγούς, αλλά να μου δώσουν και αυτούς τους μεγάλους χώρους που λένε ότι θα δώσουν, θα μπορούσα να λειτουργήσω τον ΟΣΕ. Το βάζω σε άλλη διάσταση.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Αυτό που λέτε θεωρώ ότι είναι από έναν άνθρωπο έμπειρο, σημαντικό. Αλλά όταν πληρώνουμε απευθείας ανάθεση για να κλείσουμε την τρύπα που ανοίξαμε στον Προαστιακό στους Αγίους Αναργύρους, τότε νομίζω ότι τα  πράγματα δεν γίνονται τόσο εύκολα, όπως τα λέτε.

ΜΑΡΤΥΣ (Δημήτριος Καραπάνος): Εγώ παλαιότερα το έλεγα και το λέω εδώ και δεκαπέντε χρόνια. Κάποια στιγμή στον πρώην Πρωθυπουργός κ. Μητσοτάκη είχα στείλει μία φράση, όταν ήμουν Διευθύνων Σύμβουλος, ότι είναι «εκτροφείο σκανδάλων».

Υπάρχουν ζητήματα τεράστια διαχείρισης, θεσμικής κατοχύρωσης, ποιος, πού είναι υπεύθυνος. Εδώ και δέκα, δεκαπέντε χρόνια έχει καταρρεύσει το σύστημα εσωτερικού ελέγχου. Όχι ότι δεν είναι αναστρέψιμη η κατάσταση. Σήμερα μπορούν να γίνουν κάποια πράγματα. Εάν δεν γίνουν, όμως, στη σωστή σειρά και με χειρουργικό τρόπο, μπορεί να είναι σωστά και να αποβούν πολύ πιο ολέθρια από άλλα που είναι εντελώς εσφαλμένα. Μας διώχνουν πολλούς από εμάς που έχουμε άποψη. Είναι πάρα πολλοί συνάδελφοι. Και είχα στείλει και μια επιστολή, όταν ανέλαβε ο νυν Υπουργός με την τριάδα -αναφέρομαι και στον κ. Σηφουνάκη και στον …

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Ας μείνουμε στο θέμα, γιατί οι συνάδελφοι που απομένουν να ρωτήσουν, είναι κουρασμένοι.

ΜΑΡΤΥΣ (Κωνσταντίνος Γιαννακός): Πάντως, να σας πω κάτι από τη διεθνή εμπειρία.

ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΟΣ: Έλεος! Δεν θα λύσουμε το πρόβλημα του ΟΣΕ τώρα.

ΜΑΡΤΥΣ (Κωνσταντίνος Γιαννακός): Οι ιαπωνικοί σιδηρόδρομοι που έχουν τα bullet trains, με τριακόσια και κάτι χιλιόμετρα την ώρα, κάνουν τη διαδρομή Οζάκα-Τόκιο σε δύο ώρες, όσο είναι το Αθήνα-Θεσσαλονίκη, κέντρο πόλης με κέντρο πόλης και είναι κερδοφόροι. Αλλά ξέρετε πώς; Το 56% των εσόδων τους είναι από αξιοποίηση ακίνητης περιουσίας, δεν είναι από την πρωτογενή σιδηροδρομική δραστηριότητα.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Και δεν αγόραζαν χαλίκια μαλακά που δεν έκαναν. Αυτή είναι η διαφορά. ΠρωτοσελιδαΕιδήσεις

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Η Μιλένα Αποστολάκη βγάζει στη σέντρα τη ΝΔ καταγγέλλοντας πως η ΝΔ έβγαλε non paper για την κατάθεση Παπασταύρου, πριν αυτή… ολοκληρωθεί!

Απίστευτη γαλάζια γκάφα! Η Μιλένα Αποστολάκη βγάζει στη σέντρα τη ΝΔ καταγγέλλοντας πως η ΝΔ έβγαλε non paper για την κατάθεση Παπασταύρου, πριν αυτή......

Οι δηλώσεις του Κυριακου Μητσοτακη από τις Βρυξέλλες: Θα υψωθεί η ελληνική σημαία στην πρώτη από τις τέσσερις φρεγάτες Belharra, στη φρεγάτα Κίμων

Κυριάκος Μητσοτάκης: Ολόκληρη η δήλωση «Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο του Δεκεμβρίου είναι απολύτως κρίσιμο, καθώς θα χρειαστεί να πάρουμε σημαντικές αποφάσεις για τη χρηματοδοτική στήριξη της...

Νίκος Δένδιας: Σέβομαι απολύτως τους Υπαξιωματικούς και ακριβώς επειδή τους σέβομαι φέρνω το νομοσχέδιο

Σέβομαι απολύτως τους Υπαξιωματικούς και ακριβώς επειδή τους σέβομαι φέρνω το νομοσχέδιο Ακριβώς επειδή έχουν ένα συγκεκριμένο κρίσιμο ρόλο στις Ένοπλες Δυνάμεις.Γιατί μειώνεται ο Υπαξιωματικός...

Ο ευρωβουλευτής Νίκος Παππάς, που διαγράφηκε από τον ΣΥΡΙΖΑ, με ανάρτηση παίρνει θέση για το επεισόδιο με τον δημοσιογράφο

Στα Instagram Stories ο ευρωβουλευτής παραδέχεται ότι αντέδρασε λάθος, όμως αφήνει υπονοούμενα για την κατάσταση στην οποία, όπως ισχυρίζεται, βρισκόταν ο δημοσιογράφος τον οποίο...

Ανακοίνωση κόλαφος από την Νεα Αριστερά για τον Ευρωβουλευτή Νίκο Παππα

Ανακοίνωση Νέας Αριστεράς: Καμία ανοχή στη βία κατά δημοσιογράφων Η επίθεση που δέχθηκε ο δημοσιογράφος του NEWS 24/7, Νίκος Γιαννόπουλος, στο Στρασβούργο από τον μέχρι...

Κυριάκος Βελόπουλος: Ο Μητσοτάκης ας πάρει τα κλεμμένα από τις γαλάζιες ακρίδες και να τα δώσει στους φτωχούς Έλληνες πολίτες που πεινούν

Σχεδόν όλα τα δήθεν μέτρα που ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός για το εισόδημα των πολιτών, είναι μέτρα που αναμασά τους τελευταίους 8 μήνες Ας πάρει τα...

Διαγραφή σοκ ευρωβουλευτή από τον ΣΥΡΙΖΑ

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Σωκράτης Φάμελλος,

Τι εννοούσε ο Φάμελλος στη βουλή όταν είπε για τον προϋπολογισμό: μνημονιακός χωρίς να έχουμε μνημόνια!

Στην αγόρευσή του σχετικά με τον προϋπολογισμό που συζητείται στην Βουλή, ο Φάμελλος τον χαρακτήρισε «μνημονιακό χωρίς να έχουμε μνημόνια!» Έτσι είναι;Τότε κάτι λίγα...

Σκληρή απάντηση Φαραντούρη σε Μαρινάκη για Άρθρο 86

Συνεχίζεται η αντιπαράθεση Φαραντούρη - Μαρινάκη αναφορικά με την δυνατότητα παράκαμψης του Άρθρου 86 περί ευθύνης υπουργών απ' την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία και την άσκηση...

Αλέξης Χαρίτσης: Η κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι αποκλειστικά υπεύθυνη για την πρωτοφανή διάρρηξη της εμπιστοσύνης των πολιτών της ελληνικής κοινωνίας προς τους θεσμούς

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι αποκλειστικά υπεύθυνη για την πρωτοφανή διάρρηξη της εμπιστοσύνης των πολιτών της ελληνικής κοινωνίας προς τους θεσμούς, προς τη Δικαιοσύνη, προς...

Κυριάκος Βελόπουλος: Είστε η κυβέρνηση των πεφτοσυννεφάκηδων – Όλο από τα σύννεφα πέφτετε

Φτιάξατε προϋπολογισμούς από το 2019 για να εξυπηρετείτε τις γαλάζιες ακρίδεςΠροϋπολογισμούς φτιαγμένους στα μέτρα του “Φραπέ – Τζιτζή”, του χασάπη, του Μαγειρία και της...

Στο Mount Sinai στο Μανχάταν ο Αδωνις Γεωργιαδης

Οπως καταλαβαίνετε δεν σταματώ με τίποτε Χθες επισκέφθηκα και το Mount Sinai στο Μανχάταν.Σήμερα θα πάω στο Mount Sinai στην Αστόρια.Σκοπός μου να...

Γενναία παρέμβαση του Μιχάλη Κατρίνη για τον γιο του

  Συγκινητική η δήλωση του βουλευτή/πατέρα Κατρίνη για το λυπηρό περιστατικό με τον ανήλικο γιο του που «πιάστηκε στη φάκα» να οδηγεί χωρίς βέβαια κατοχή...

Κόλαση στη Βουλή με τον Βελόπουλο: Θέλετε να τρώμε έντομα και να χάφτουμε… μύγες

Είδηση σεισμός: "Έρχεται νοθεία στις εκλογές" 🔹Είστε η κυβέρνηση των τζιτζίδων, των φραπέδων, των χασάπηδων και των σκανδάλων🔹Σηκωθείτε, αγωνιστείτε, νικήστε! Σάλπισμα αγώνα υπέρ των αγροτών🔹Άσχετοι...

Ινστιτούτο Αλέξη Τσίπρα: Η τελευταία πενταετία της ελληνικής οικονομίας δεν επιβεβαιώνει την εικόνα ενός «success story»

Αυτό υποστηρίζει σε νέα ανάλυσή του το Ινστιτούτο Αλέξη Τσίπρα «Το γενικό συμπέρασμα που προκύπτει, είναι ότι οι επιδόσεις της ελληνικής οικονομίας δεν υποστηρίζουν κάποιο...

Νέα Αριστερά: Η «ομερτά» στη ΝΔ συνεχίζεται – Η δικαιοσύνη για το «γαλάζιο» σκάνδαλο στον ΟΠΕΚΕΠΕ θα αποδοθεί

Η άρνηση του βουλευτή και πρώην Υφυπουργού της ΝΔ, κ. Μπουκώρου, να αποκαλύψει στην κατάθεσή του στην Εξεταστική για το σκάνδαλο στον ΟΠΕΚΕΠΕ την κυβερνητική...

Κατεβάζει ρολά το κόμμα Κασσελακη; Αγωνία στο πανελλήνιο για τις εξελίξεις στο Κίνημα μετά την παρέμβαση-σοκ του Στεφανου

Φωτιές άναψε με την ανάρτηση του ο Στέφανος Κασσελακης πριν λίγο όπου αναφέρει μεταξύ άλλων πως καλεί σε έκτακτο συνέδριο όπου "θα αποφασίσουμε εάν και...

Στέφανος Κασσελακης: Καλεί σε έκτακτο συνέδριο για το μέλλον του κινήματος

Πριν από έναν χρόνο, ιδρύσαμε το Κίνημα Δημοκρατίας μπροστά σε μια πόρτα που είχε κλείσει Στην πορεία αυτού του χρόνου ενωθήκαμε με ανθρώπους από κάθε...

Ολγα Γεροβασίλη: Οι πολίτε διακατέχονται από οργή, θυμό και αγανάκτηση εξαιτίας των κυβερνητικών πολιτικών

Ο αγροτικός κόσμος της χώρας βρίσκεται σε γενικευμένη κινητοποίηση ζητώντας την ικανοποίηση των αιτημάτων του Αιτήματα που δεν είναι απλώς δίκαια, αλλά και ζωτικής σημασίας...

Κυριάκος Βελόπουλος: Διαγράφουμε τα χρέη των Ελλήνων τώρα!

Αγρότες, κτηνοτρόφοι, αλιείς, μελισσοκόμοι ανοίγουν το δρόμο της λαϊκής αντεπίθεσης Λένε όχι στα ψέματα της ΝΔ. Όλη η κοινωνία είμαστε δίπλα τους. Αυτό που πρέπει...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ