Με απλά λόγια: Το αισχρό μνημόνιο του ΔΝΤ, οι εγκάθετοι της “λέσχης” των απατεώνων και η απαξίωση του ΟΣΕ…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

horca

…πως βάσει του “μνημονίου” που υπέγραψαν οι άθλιοι, θα εξαναγκαστεί ο ΟΣΕ να εκποιήσει γραμμές, τώρα που όλως τυχαίως λόγω της Cosco οι γραμμές θα “πάρουν φωτιά” από τα εμπορευματοκιβώτια. Κάποιοι θα κερδίσουν δισεκατομύρια στην πλάτη του Ελληνικού λαού, όπως κέρδισαν από την εκποίηση του ΟΤΕ. Όπως ακριβώς θησαυρίζει η Goldman Sachs από την παραχώρηση εκμετάλλευσης τομέων στα αεροδρόμια με την υπογραφή Σημίτη και εταιρείες – βιτρίνες.

“Μήπως, λοιπόν, ενοχλεί τους νταβατζήδες της λέσχης Μπίλντεμπεργκ, να υπάρχει σιδηροδρομική υποδομή στην Ελλάδα, γιατί με το άνοιγμα που κάνουμε στην Κίνα η Ελλάδα θα μπορεί να γίνει πύλη εισόδου και να πάνε όλα τα προϊόντα προς την Ευρωπαϊκή Ένωση, τα Βαλκάνια και την Κεντρική Ασία;”

Αυτή την τοποθέτηση του Πάνου Καμμένου θα την τοποθετήσουμε σε κάδρο. Ελπίζουμε πραγματικά ότι αυτή η μεθόδευση ΔΕΝ θα περάσει μετά από αυτή την αποκάλυψη:

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Κύριε Πρόεδρε, τελειώνω κάνοντας μια ερώτηση και στους δύο.

Στο περίφημο μνημόνιο, που κατά την προσωπική μου άποψη είναι παράνομο, το οποίο υπεγράφη με το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και την Ευρωπαϊκή Ένωση, γιατί δεν φέρει την πλειοψηφία των εκατό ογδόντα Βουλευτών, από τη στιγμή που παραχωρεί συνταγματικές αρμοδιότητες και εθνική κυριαρχία -θεωρώ παράνομο δηλαδή το συγκεκριμένο μνημόνιο- γίνεται αναφορά στους ελληνικούς σιδηροδρόμους και μάλιστα υποδεικνύεται ότι θα πρέπει να κλείσουν οι γραμμές οι οποίες είναι ασύμφορες για τον ΟΣΕ.

Ερωτώ πρώτα τον κ. Γιαννακό και εν συνεχεία τον κ. Καραπάνο. Ποια γραμμή του ΟΣΕ θα μείνει σήμερα στην Ελλάδα, εάν εφαρμοστεί το μνημόνιο, αυτό το κατάπτυστο κείμενο, το οποίο προσπαθούν να μας επιβάλουν τα μεγάλα αφεντικά;

Απαντήστε μου εσείς, κύριε Γιαννακέ.

ΜΑΡΤΥΣ (Κωνσταντίνος Γιαννακός): Δεν ξέρω τα σημερινά οικονομικά στοιχεία του ΟΣΕ. Εκείνο που μπορώ να σας απαντήσω εντελώς θεωρητικά, είναι ότι η γραμμή Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-σύνορα μπορεί να γίνει και μη ελλειμματική, όπως επίσης …

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Όχι, δεν λέει ποια μπορεί να γίνει μη ελλειμματική. Λέει ποια είναι τώρα ελλειμματική. Υπάρχει κάποια γραμμή που να είναι κερδοφόρα;

ΜΑΡΤΥΣ (Κωνσταντίνος Γιαννακός): Δεν ξέρω τα οικονομικά στοιχεία.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Μέχρι όταν ήσασταν εσείς.

ΜΑΡΤΥΣ (Κωνσταντίνος Γιαννακός): Μέχρι όταν ήμουν εγώ, έτσι όπως είναι η ιστορία, είχαμε ελλειμματικές όλες τις γραμμές. Θα μπορούσαν να γίνουν μη ελλειμματικές αυτές που προσπαθώ να σας πω, Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-σύνορα, εμπορευματικές μεταφορές και κάποιες παράπλευρες δραστηριότητες, εάν μπορέσουμε να αναπτύξουμε εναλλακτικές τηλεπικοινωνιακές ή την ανάπτυξη real estate, δηλαδή σε …

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Το μνημόνιο δεν μας αφήνει τέτοια περιθώρια. Αυτή τη στιγμή η μόνη η οποία φέρεται να μπορεί να είναι ισοσκελισμένη, είναι η Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Η Πάτρα και εν συνεχεία είναι όλες, από ό,τι φαίνεται, ζημιογόνες. Άρα, αυτό σημαίνει ότι βάσει του μνημονίου καταργούμε τους σιδηροδρόμους της Ελλάδος.

Κύριε Καραπάνο, απαντήστε μου.

ΜΑΡΤΥΣ (Δημήτριος Καραπάνος): Αυτό το μνημόνιο μου θυμίζει «πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι». Είναι όπως τα λέτε. Καμμία γραμμή δεν μένει, αλλά έχει όμως και μια αντίφαση. Υποτίθεται ότι αυτό το μνημόνιο είναι προσυπογραμμένο από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και την Ευρωπαϊκή Ένωση. Η Ευρωπαϊκή Ένωση από τον Έβρο μέχρι την Πελοπόννησο με διάφορα χρηματοδοτικά σχήματα, είτε λεγόταν INTERACT παλαιότερα, είτε λέγεται Ταμείο Υποδομών, Κοινοτικά Πλαίσια Στήριξης κ.λπ., έχει επενδύσει χρήματα και πολλά έργα ακόμη δεν έχουν τελειώσει για τους γνωστούς λόγους που αναφέρονται στην κακοδαιμονία του ΟΣΕ.

Πώς θα γίνει να κλείσουν; Είναι βέβαιο ότι πρέπει να κλείσουν στη λογική αυτή, τη δαμόκλειο σπάθη που βάζει και δεν θα έχει πρόβλημα. Εγώ απορώ με τους κοινοτικούς παράγοντες που τους ξέφυγε αυτή η παράμετρος, διότι εδώ μην ξεχνάτε ότι έχουν δοθεί δισεκατομμύρια κοινοτικά χρήματα.

http://4.bp.blogspot.com/_BwOtFvu5Q18/SqlTQn_u6TI/AAAAAAAACT4/XQmDN6LjAr0/s320/%252020-~1.JPGΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Μήπως, λοιπόν, τους ενοχλεί να υπάρχει σιδηροδρομική υποδομή στην Ελλάδα, γιατί με το άνοιγμα που κάνουμε στην Κίνα η Ελλάδα θα μπορεί να γίνει πύλη εισόδου και να πάνε όλα τα προϊόντα προς την Ευρωπαϊκή Ένωση, τα Βαλκάνια και την Κεντρική Ασία; Γιατί οι «νταβατζήδες» της Λέσχης Μπίλντεμπεργκ είναι ισχυρότεροι της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως ξέρετε.

ΜΑΡΤΥΣ (Δημήτριος Καραπάνος): Εγώ, όμως, σας λέω εδώ μετά λόγω γνώσεως για τους όρους που λένε να δώσουν τον Προαστιακό, που είναι ένα από τα φιλέτα, γιατί ο ΟΣΕ έχει πέντε φιλέτα αυτή τη στιγμή. Το ένα απ’ αυτά τα φιλέτα που φαίνεται το πιο επιβαρυμένο επιφανειακά αυτή τη στιγμή, εγώ με πενήντα μηχανοδηγούς, αλλά να μου δώσουν και αυτούς τους μεγάλους χώρους που λένε ότι θα δώσουν, θα μπορούσα να λειτουργήσω τον ΟΣΕ. Το βάζω σε άλλη διάσταση.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Αυτό που λέτε θεωρώ ότι είναι από έναν άνθρωπο έμπειρο, σημαντικό. Αλλά όταν πληρώνουμε απευθείας ανάθεση για να κλείσουμε την τρύπα που ανοίξαμε στον Προαστιακό στους Αγίους Αναργύρους, τότε νομίζω ότι τα  πράγματα δεν γίνονται τόσο εύκολα, όπως τα λέτε.

ΜΑΡΤΥΣ (Δημήτριος Καραπάνος): Εγώ παλαιότερα το έλεγα και το λέω εδώ και δεκαπέντε χρόνια. Κάποια στιγμή στον πρώην Πρωθυπουργός κ. Μητσοτάκη είχα στείλει μία φράση, όταν ήμουν Διευθύνων Σύμβουλος, ότι είναι «εκτροφείο σκανδάλων».

Υπάρχουν ζητήματα τεράστια διαχείρισης, θεσμικής κατοχύρωσης, ποιος, πού είναι υπεύθυνος. Εδώ και δέκα, δεκαπέντε χρόνια έχει καταρρεύσει το σύστημα εσωτερικού ελέγχου. Όχι ότι δεν είναι αναστρέψιμη η κατάσταση. Σήμερα μπορούν να γίνουν κάποια πράγματα. Εάν δεν γίνουν, όμως, στη σωστή σειρά και με χειρουργικό τρόπο, μπορεί να είναι σωστά και να αποβούν πολύ πιο ολέθρια από άλλα που είναι εντελώς εσφαλμένα. Μας διώχνουν πολλούς από εμάς που έχουμε άποψη. Είναι πάρα πολλοί συνάδελφοι. Και είχα στείλει και μια επιστολή, όταν ανέλαβε ο νυν Υπουργός με την τριάδα -αναφέρομαι και στον κ. Σηφουνάκη και στον …

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Ας μείνουμε στο θέμα, γιατί οι συνάδελφοι που απομένουν να ρωτήσουν, είναι κουρασμένοι.

ΜΑΡΤΥΣ (Κωνσταντίνος Γιαννακός): Πάντως, να σας πω κάτι από τη διεθνή εμπειρία.

ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΟΣ: Έλεος! Δεν θα λύσουμε το πρόβλημα του ΟΣΕ τώρα.

ΜΑΡΤΥΣ (Κωνσταντίνος Γιαννακός): Οι ιαπωνικοί σιδηρόδρομοι που έχουν τα bullet trains, με τριακόσια και κάτι χιλιόμετρα την ώρα, κάνουν τη διαδρομή Οζάκα-Τόκιο σε δύο ώρες, όσο είναι το Αθήνα-Θεσσαλονίκη, κέντρο πόλης με κέντρο πόλης και είναι κερδοφόροι. Αλλά ξέρετε πώς; Το 56% των εσόδων τους είναι από αξιοποίηση ακίνητης περιουσίας, δεν είναι από την πρωτογενή σιδηροδρομική δραστηριότητα.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Και δεν αγόραζαν χαλίκια μαλακά που δεν έκαναν. Αυτή είναι η διαφορά. ΠρωτοσελιδαΕιδήσεις

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΣΥΡΙΖΑ: Η χώρα μας με την κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει γίνει ο καλύτερος πελάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας

Δυστυχώς η χώρα μας με την κυβέρνηση του κ.Μητσοτάκη έχει γίνει ο καλύτερος πελάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας.Το Politico σε δημοσίευμά του αποκαλύπτει ότι...

Αλέξης Τσίπρας: Μόνο ένας στους πέντε Έλληνες ζει καλά, το 45% του πληθυσμού έχει οικονομικές δυσκολίες και το 35% είναι χρεωμένο

- Η τρέχουσα ανάπτυξη ωφελεί μόνο μία μειοψηφία. Σύμφωνα με τις τελευταίες έρευνες, που πραγματοποιήθηκαν στις αρχές του έτους, μόνο ένας στους πέντε Έλληνες...

Κεραυνοί Βελόπουλου: Η «κυβέρνηση του φραπέ» προκαλεί τους Έλληνες που έχει ληστέψει με την φοροεπιδρομή της

Η «κυβέρνηση του φραπέ» προκαλεί τους Έλληνες που έχει ληστέψει με την φοροεπιδρομή της.Η κυβέρνηση που μέχρι χθες ισχυριζόταν ότι δεν υπερφορολογεί τους Έλληνες,...

Τα καλά νέα της ημέρας: Ο Κυριάκος Μητσοτακης επέστρεψε στην καθιερωμένη κυριακάτικη ανασκόπησή μετά από μία σύντομη αλλά επιβεβλημένη καλοκαιρινή ανάπαυλα

Καλημέρα σε όλες και όλους! Επιστρέψαμε στην καθιερωμένη κυριακάτικη ανασκόπησή μας, μετά από μία σύντομη αλλά επιβεβλημένη καλοκαιρινή ανάπαυλα.Βέβαια, εμείς κάναμε ένα μικρό διάλειμμα,...

Κυριάκος Βελόπουλος: Το δημογραφικό θα σκοτώσει την Ελλάδα – Λύσεις τώρα

Αργός θάνατος του έθνους! Το δημογραφικό θα σκοτώσει την Ελλάδα! Λύσεις τώρα για να γεννηθούν ΈλληνεςΗ Ελλάδα οδεύει ολοταχώς στην δημογραφική συρρίκνωση και...

Σφοδρη επιθεση απο την Νεα Αριστερα στον Πλευρη

Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου της Νέας ΑριστεράςΗ στοχοποίηση των υπερασπιστών ανθρωπίνων δικαιωμάτων είναι ντροπή για τη δημοκρατίαΟι πρόσφατες δηλώσεις του υπουργού Μετανάστευσης και Ασύλου,...

Φαραντούρης για το διπλωματικό Βατερλό Μητσοτάκη – Γεραπετρίτη: «Ασχολείται κανείς στην Αθήνα» για την στροφή της Γαλλίας προς την Τουρκία;

Σε νέα φάση προσέγγισης Γαλλία και Τουρκία, με φόντο Ουκρανία και Γάζα. Με θερμά λόγια και κοινές θέσεις για κρίσιμα διεθνή ζητήματα, οι...

Αποστομωτική απάντηση του Παύλου Πολακη στον Τσακαλώτο για όσα είπε για τον Αλέξη Τσιπρα

Αρχικά σε ανάρτησή του ο Ευκλείδης Τσακαλώτος άσκησε κριτική στα όσα είπε ο Αλέξης Τσίπρας στην συνέντευξη τουτσιπρα ο Αλέξης Τσίπρας στην συνέντευξη του,...

«Χαστούκι» Φαραντούρη σε Γεραπετρίτη: «Η στρατηγική περικύκλωση της Ελλάδας συνεχίζεται. Λάθος μήνυμα οι αγκαλίες με τον τζιχαντιστή ΥΠΕΞ της Αλ Κάιντα»

Για συνέχιση του σχεδίου «στρατηγικής περικύκλωσης της Ελλάδος» έκανε λόγο ο Ευρωβουλευτής και μέλος της επιτροπής Ασφλάλειας & Άμυνας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Νικόλας Φαραντούρης...

Tαβανόπροκα Τσακαλώτου στον πρώην πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα

Την συνέντευξη του Αλέξη Τσίπρα στην Monde σχολίασε καυστικά ο Ευκλείδης Τσακαλώτος. Ο βουλευτής της Νέας Αριστεράς και υπουργός Οικονομικών επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ απάντησε...

Πετσόκομμα του Νικόλα Φαραντουρη σε Μητσοτακη για την εξωτερική πολιτική: Ο πρωθυπουργός με επιπολαιότητα διαφημίζει συνάντησή του με τον μεγιστάνα Ρούπερτ Μέρντοχ, ορκισμένο εχθρό...

Σε δηλώσεις του ο Νικόλας Φαραντουρης αναφέρει:Επιπολαιότητα στην εξωτερική μας πολιτική. Η χώρα χρειάζεται νέα στρατηγική τώρα.Με ανησυχούν οι κλειστές πόρτες ακόμη...

Καλέσμα του Στεφανου Κασσελακη σε Μητσοτακη να στηρίξει η Ελλάδα την Παλαιστινη

21 υπουργοί Εξωτερικών. 21 υπογραφές.Ηνωμένο Βασίλειο Γαλλία Καναδάς Αυστραλία Ισπανία Ιταλία Σουηδία Πορτογαλία Ιρλανδία Νορβηγία Ιαπωνία Βέλγιο Δανία Εσθονία Φινλανδία Ισλανδία Λετονία Λιθουανία Λουξεμβούργο Ολλανδία Σλοβενία Μαζί τους υπέγραψε και η Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσω του Ύπατου Εκπροσώπου για την Εξωτερική Πολιτική.21 φωνές καταδίκασαν τον εποικισμό του...

Όλη η συνέντευξη του Αλέξη Τσίπρα στη Le Monde

Αλ. Τσίπρας – Le Monde: 7 χρόνια μετά την Ιθάκη της ελληνικής κρίσης ήρθε η ώρα να πω την αλήθεια μουΣυνέντευξη του Αλ.Τσίπρα στην...

Χαμός με την συνέντευξη του Αλέξη Τσίπρα στην εφημερίδα Le Monde

Συνέντευξη στην εφημερίδα Le Monde: "7 χρόνια μετά την Ιθάκη της ελληνικής κρίσης, ήρθε η ώρα να πω την αλήθεια μου"- Η Ελλάδα οδηγήθηκε στην...

Στα σκαριά το νέο κόμμα του Αντώνη Σαμαρά

Ο Αντώνης Σαμαράς φέρεται αποφασισμένος να προχωρήσει στην ίδρυση νέου κόμματος. Η δυσαρέσκεια του πρώην πρωθυπουργού για την πορεία της Νέας Δημοκρατίας υπό τον...

Σήμερα είναι η επέτειος των 7 χρόνων της Ελλάδας που βγήκε από τα μνημόνια και την οικονομική και κοινωνική χρεοκοπία

Σήμερα είναι η επέτειος των 7 χρόνων της Ελλάδας που βγήκε από τα μνημόνια και την οικονομική και κοινωνική χρεοκοπία.Μετά από πολλή δουλειά...

Σωκρατης Φάμελλος: Δεν μπορούμε να παρακολουθούμε αμέριμνοι και άπραγοι τον αφανισμό και τη γενοκτονία στη Γάζα να εξελίσσεται

Δεν μπορούμε να παρακολουθούμε αμέριμνοι και άπραγοι τον αφανισμό και τη γενοκτονία στη Γάζα να εξελίσσεται.Να μην εφαρμοστεί το εγκληματικό σχέδιο Νετανιάχου που παραβιάζει...

Κυριάκος Βελόπουλος: Εξαπάτηση των Ελλήνων οι δήθεν φοροελαφρύνσεις Μητσοτάκη στη ΔΕΘ

Η κυβέρνηση που έχει υπερφορολογήσει τους Έλληνες, τώρα σκέφτεται να ανακοινώσει «φοροελαφρύνσεις», παραπέμποντας στη γνωστή «ιστορία του Χότζα».Έχει τέτοιο θράσος ο ίδιος ο...

Νικόλας Φαραντουρη: Καλεί την Ελληνική Κυβέρνηση να διεκδικήσει τη συμμετοχή της Ελλάδας στην ανοικοδόμηση της Ουκρανίας

Πεπεισμένος ότι θα υπάρξει σύντομα ειρηνευτική συμφωνία μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας δήλωσε ο ευρωβουλευτής και μέλος της επιτροπής Ασφάλειας & Άμυνας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου,...

Παρέμβαση Μητσοτακη για τους εμπρησμούς – Οσα αναφέρει στο βίντεο του

Τέλος η ατιμωρησία. Κανείς δεν μπορεί να παίζει με τις ζωές και τις περιουσίες των συμπολιτών μας, ούτε με το φυσικό μας περιβάλλον.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ